achtergrond

ingelogd als

lid

logout

word lid

nachtmodus

tip redactie

doneer

@Pritt Stift

Oké, Obama. Het is jouw dag

obamastaatsie.jpgVandaag is het Internationale Obama Dag. De negert die Hussein heet, wordt De Chef van de wereld. Alle info staat op deze officiële site, alwaar de inauguratie vanmiddag ook live te volgen is (silverlight alert), de NOS zendt het feessie ook uit, en Politiek24 doet ook mee. Boston Big Picture heeft alvast mooie pics van de inaugurale preparaties. Military Photos heeft een fotoserie over de zwaarbewapende FBI aldaar in DC. Want we hebben het hier wel even over de man met het coolste nummerbord van Washington. Iemand die bovendien de omslag van Het Aanzien van 2008 gehaald heeft, wat we van Paul de Leeuw en Peter R. de Vries niet kunnen zeggen. Om nog meer in de sfeer te komen hebben we deze actuele Obama Wallpaper in de aanbieding. En we gooien de clip van Daft Punk vs Adam Freeland in de rebound. Vier keer hard draaien en u bent om. Lofi in Dumpert. Hifi (234MB, niet allemaal tegelijk, aub) staat hiero. Om verder de tijd te doden tot het einde van de middag HIERRR een flashgame voor de allerkleinsten, en DAARRR the Obama Archives in Dumpert. En uit de linktips: Obama Yourself.

Historische dag voor Nederland. Koos Spee POWNED

spee477.jpgHet is bye bye, zwaai zwaai voor flitsofficier Koos Spee. De kaskoe van Wouter Bos wordt weggebonjourd naar een erebaantje en raam met uitzicht op het departement Verkeer en Waterstaat. Gelooft u het niet? Het staat in de Televaag. Dus is het zo. Ex-struikrover Spee blijft overigens wel medewerken aan het programma 'Wegmisbruikers'. Gewoon omdat het blijkbaar kan. Maar omdat hij geen enkele autoriteit meer heeft, staat Spee al net zo voor lul als collega André "De Dwerg" van der Toorn. De collega's van Flitsservice.nl geven vanmiddag een groot feest. Komt allen! Limonade. Bitterballen. Polonaise. U wordt thuisgebracht...

O man! Maxima steelt show in moskee

boemdichtbij.jpgPrinses Maxima met een jellabah aan, tijdens bezoek van de Moskee Sheikh Zayed Bin Sultan Al Nahyan in Omanistan. (Veel zwart idd. Maar dat komt omdat ANP-fotograaf Robin Utrecht de foto heeft gemaakt.) Inburgeren. Helemaal niet moeluk! Ondertussen rookte WimLex een jonko om vervolgens te gaan duincrossen in een zandjapanner. Morgen keert het prinselijk paar terug van zonvakantie werkbezoek om aan te sterken voor het volgende uitje.

F*ck Deprimerend. Het is vandaag Roze Maandag!

ditisgeluk.jpgGeenStijl to the rescue voor hypochondrisch kantoorpikkend Nederland. Vandaag is het Blue Monday, de deprimerendste dag van het jaar. Een of andere negatieve Pipo heeft bedacht dat 19 januari heel erg kudt is voor de mensen, qua gezondheid, qua feelgoed, qua carriere en qua al die dingen. De media nemen dat nieuws over die Depressieve Dag graag over, waarop iedereen zich natuurlijk nog veel kutterder gaat voelen. Dat gevoel gaan wij nu vandaag eens haarfijn debunken & ontmantelen. Anita Witzier en haar jemenitische halfzus Hanneke Groenteman zeiden het al. De mensen zitten anno 2009 helemaal niet te wachten op cynisme. Dit is het jaar van de feelgoed! Positiviteit! Schouders er onder. Bekijk het ook eens van de zonnige kant! Het glas is halfvol! Vervelend, zo'n verkrachting, maar je hebt wel seks gehad. Klote, zo'n beroving, maar je bent wel in aanraking gekomen met andere culturen. Vervelend, die voedselvergiftiging, maar het waren tenminste geen spruitjes. Hou dat vast! Huis kwijt door de crisis? Dat scheelt weer in onderhoud. Lease-auto ingeleverd bij de baas? Goed voor het milieu! Denk niet: kudt, ik ben ontslagen, maar denk: hoera, ik heb weer tijd voor mezelf. Ook bij GeenStijl zien we het vandaag zonnig in. We hebben de Grote Boze Joris vandaag vrijgegeven, en iedereen mag leuke, vrolijke, grappige, positieve links (voorbeeld) in de comments plempen. Laat ze maar lachen!

Dag huis, dag tuin, dag opbergschuur

boemdichtbij.jpgNu eens even geen stoute fosforbommen maar een keurige "controlled explosion" van een Palestijns huis in Gaza. Zo kan het dus ook! Klik voor groot en zoek al het huisraad bij elkaar. Overige huishoudelijke mededelingen: in verband met het Staakt Het Vuren gaat de oorlog gewoon door. Update: En dan houden we er mee op hier in Gaza. Hamas heeft zojuist een ceasefire afgekondigd. Israël krijgt een week de tijd zich terug te trekken. Shalom!

PowNed koopt Weekend Lotto Miljonairs

miljonairquiz477.jpgNee natuurlijk. Wat moeten wij met zo'n stomme quiz. En bovendien, die miljoenen houden we liever zelf. Anywaytjes. Kom ook fucken met deze online Quiz Generator en stuur uw baksels (tester mon remix, save as) naar de Dumpert. Mooie prijzen. Alle quizvragen vindt u HIERRR. Nog geen lid van PowNed? Dat doet u HIERRR...

Ze wordt genoemd. Vogelaar burgemeester Groningen?

vogelaarweiniggebekt.jpgChinese wijsheid: als je niets kunt, kun je altijd nog burgemeester worden. Zo zit Thom de Graaf op het pluche in Nijmegen. En zo zit Ahmed Aboutaleb uit het raam te staren te Rotterdam. Om over die druiloor in Den Helder, die glibber te Gouda of over die boef in Buitenpost maar niet te spreken. En we hebben een nieuwe uitgerangeerde baantjesfucker voor u. Verontruste PowNed-leden uut Grunn tippen ons dat de voormalige minister van Fail & Prutszaken Ella Vogelaar in de running is voor het burgemeesterschap van de stad Groningen. The Horror. Nu zit Sjaak de Linkse Wallagelul (PvdA) er nog. Maar die gaat weg. En nu lijkt het erop dat het ambtsketen om de fiere schouders van Ella Vogelaar gedrapeerd gaat worden. Gefeliciteerd Groningen! Kunnen jullie wel gebruiken zo'n doortastende ontluisterende Eerste Burger. Het zonnetje gaat weer schijnen in het Siberië van Nederland. Check ook deze prachtrepo van DVHN uut septembr 2008 waarin Ella Vogelaar een Grunningse probleemwiek bezoekt. "Laot ze godfertomme opflikkern". Wij wensen Ella veel wijsheid en uiteraard veel witte mollebonen toe. Moi!

BIZAR: Draaiende cirkels in ijs

ijscirkel477.jpgHee, dit is weird & shibby. Moving circles in het ijs. Te raar. Nog nooit gezien. Hoe KAN dit? Zijn het aliens? Zijn het geesten van verdronken mensen? Wraak van de natuur voor al die koude? Mike, het is ONGELOFELIJK (foto's, filmpje). En omdat het zo raarrrr is. Mirror in Dumpert. Eng man, die natuur!

Van ons. Voor u. Playboymeisje van het Jaar!

mailan477piccadef.jpgU vraagt, wij draaien. Nu de teller van PowNed, binnen een week de 20 duizend nadert, is het tijd voor een Topic met Beschaafd Bloot. Gewoon omdat het kan. Wij hebben fijne picca's van de 11 meisjes die meestrijden om de titel Playmate van het Jaar 2008. Moeten ze niet veel voor kunnen, alleen maar mooi zijn en dat is ook een gave. Sterker nog, er is een gebrek aan stoere mooimeisjes bij de publieken dus we ruiken gelijk een format. Nog meer cups naast de Champions League. Dat de titel Playmate van het Jaar inmiddels erg lucratief is bewezen onze wallpapermeisjes Dorien Rose (2004) en Olga Urashova (2005) reedsch. De dames werken zich een slag in de rondte, zuipen een volwassen kerel onder tafel en verschonen zelf de lakens als zij in het GeenStijl villapark hebben overnacht. Stemmen op je favo Playmate van 2008 kan bij PowNed supporter Playboy. Joris gaat voor Jennifer (februari), Fleischbaum heeft vrijdagavond een auditie met Mai-Lan (juni), Hoxha zegt dat Bianca (oktober) mooie ogen heeft en Rutger maakt het niet uit zolang ze alleen maar Russisch spreekt. In verband met het PowNed Achterban Onderzoek hieronder picca's van alle meisjes (beetje NSFW).

PERSBERICHT: "SOA populairder dan VARA"

soakliniek.jpgNederlanders hebben liever een seksueel overdraagbare aandoening (SOA) dan de Vara. Dat blijkt uit een groot onderzoek, gehouden onder 10.000 Nederlanders. Dit opmerkelijke feit maakte GS Poll Survey, het marktonderzoeksburo van GeenStijl, vanochtend bekend. Lezers van de populaire weblog werd middels een poll op de site voor de keus gesteld: Soa of Vara, en de respons was opmerkelijk. Van de 10.000 respondenten geeft bijna 60% de voorkeur aan een enge onderbroekziekte boven een cabaret of een gezellige familie-comedy met een Turk er in. Dr Aernout Pakhuijsch, immunoloog verbonden aan de VU, is verbaasd over de uitkomsten. "Het zegt wel iets over de maatschappij, dat mensen een etterend geslachtsdeel prefereren boven een cabaretvoorstellling of een aflevering van De Leugen Regeert. Vreemd, het kan toch niet zo zijn dat het merendeel van Nederland liever pus op de intiemdelen heeft dan naar een programma van Felix Meurders kijkt? Ik schrik daar buitengemeen van." Bij SOA-kliniek InTeamCare in Veldhoven verbaast men zich niet over het nieuws. "Er komen hier soms meisjes binnen met de vraag; dokter, heb ik Vara? Dan kunnen we ze geruststellen. Het is maar een SOA. Ja, het ziet er vies uit, maar het is prima behandelbaar. Je bent er zo vanaf." Vara-voorzitter Vera Keur wilde niet reageren, en verwijst door naar de afdeling Persvoorlichting.

Tip de redactie

Heb je informatie of een verhaal dat belangrijk is voor GeenStijl?
Laat het ons weten. Jouw tip kan het nieuws zijn.
Wil je een document meesturen? Mail het naar redactie@geenstijl.nl.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.