Reportage. Inwoners Krimpen woedend op Llink
Woede en onbegrip in de ZuidHollandse gemeente Krimpen aan de IJssel. De 30.000 zielen tellende gemeente in Zuid-Holland heeft het helemaal gehad met Omroep Llink. De inwoners voelen zich ernstig geschoffeerd door een artikel van een Llink-medewerker op het shockblog Sargasso, waarin zij worden neergezet als "enge christelijke mensen". Aanstichter des kwaads is Bram Vollaars, hoofd radio bij de in moeilijkheden verkerende groene omroep Llink. Vollaars beticht in het opiniestuk dat Krimpen aan de IJssel minderwaardige mensen voortbrengt. "Strenge christenen, met een calvinistisch inborst, die anderen niets gunnen." En dat ene zinnetje komt hard aan in de hardwerkende forensen gemeente Krimpen, dat wellicht juridische maatregelen gaat treffen tegen deze vorm van "groepsbelediging". GeenStijl stuurde een verslaggever naar de hechte doch verongelijkte gemeenschap aan de oevers van de IJssel.OPSTAAN! Doe ook mee aan de TuinvogelTelling
We beginnen een beetje vroeg vandaag. Want het is dit weekend Nationale TuinvogelTelling. Een soort van bevolkingsonderzoek, maar dan voor vogels. Klinkt ingewikkeld, maar is het niet. Ga een uurtje de tuin in, tel de vogels, geef uw lijstje door en klaarrr. Dus mensen. Kom mee naar buiten allemaal. Want buiten zingt de wiehiehielewaal. De organisatie van de TuinvogelTelling heeft een handige ready made printable Vogel Lijst (pdf) samengesteld. En wij raden u aan deze te gebruiken. Pak pen en papier en start counting. Er schuilt een vogelaar in ons allemaal. Uw redactie is al sinds het krieken van de dag in de weer met de Steiner Discovery verrekijkers. En onze score mag er zijn. We hebben al genoteerd: 1 Kudtkip. 6 Pilsvogels. 2 Drieteenschreeuwnegers. 1 Kuifbrusselmans. 1 WC-Eend. 2 Anaalspreeuwen. 2 Jeroenpauwen. 4 Kleine Finnen. 1 Grote Zeejoris. 2 Dode Papegaaien. 4 Swaffelganzen. 1 Ruigpoothomo. 1 Connymus. 3 Kleine Gekozen D66 Burgemeesters. 66 Zwarte boeroepers. 1466 Marokkaanse Reltjiftjafs. And counting. Uw tuinvogeltelresultaten komen uiteindelijk HIERRR te staan. Succes. Kwaak!85% Nederlanders TEGEN vervolging Wilders
Zoals u in onze poll aan de rechterzijde van uw beeldscherm ziet, hebben wij ook even De Nederlander bevraagd naar diens mening over de vervolging van Geert Wilders. En onze uitkomsten zijn spectaculair. 85% van de Nederlanders zegt NEE tegen een vervolging van Geert Wilders. Dat oordeel verschilt significant van de uitkomsten van de tot het establishment behorende opiniepeilers. Volgens millenniumhoaxer Maurice de Hond van peil.nl is precies de helft van Nederland voor vervolging van Wilders. Volgens concullega TNS Nipo is zelfs 53% van NL voor vervolging van Wilders: TNS Nipo in opdracht van RTL Nieuws. Opmerkelijke uitkomsten. GeenStijl Poll Service, de grootste onafhankelijke opiniepeiler van Nederland, besloot daarom het onderzoek maar eens over te doen. En dan goed. Simpele vraag: "Moet Wilders vervolgd worden", met een duidelijk duale antwoordmogelijk (ja of nee-red). En zie daar: een compleet andere uitkomst dan de gevestigde *kuch* opiniepeilers. U moet weten: TNS Nipo zit vuistdiep in het linkse NOVA met hun politiekebarometer.nl, en zoekt per enquete de juiste respondenten erbij; u vraagt, zij draaien. Concurrent Maurice de Hond trekt zich tweemaal daags af op fotoos van Els Lucas en Ella Vogelaar, heeft 150 vrouwen met kort rood haar in zijn bestand, en noemt dat 'representatief'. Yeah, sure. Wij vertrouwen opiniepeilers niet.Obama. The Big Picture
Hij is weer fijn, de FOTOREPORTAGE van de Boston Big Picture. Nog fijner is het om al die empathische snottercomments te lezen. En altijd is er gelukkig dan een reaguurder die een feestje komt bederven. "Wake up Boys and girls, he's just ANOTHER politician doing what they do best, herding the SHEEP. Get ready for more Govt. than you can handle. Big bros. is not watching anymore, He's freakin taking over. Remember your words so you can eat them later. Praise you give today will give way to ridicule tomorrow.. just as it has several times before. Govt. never CHANGES, it only gets better at hiding the truth." Word!Waakzame Christen: "GeenStijl-redacteur is satanist"
Bij Lucifer! Onze reclame campagne voor PowNed begint effect te sorteren. De christenmensjes op het internet twitteren en spammen zich helemaal suf over een bepaalde verschrikkelijk beledigende banner op GeenStijl. Het gaat natuurlijk om deze header, waarin PowNed een missie (haha) statement maakt over de afwezigheid van ene meneer God in onze statuten & reglementen. Die banner "zou het christen zijn belachelijk maken." Duh. EN OF dat die banner dat stomme geloof van jullie (en verder van iedereen) belachelijk maakt. Gewoon, omdat het kan. Maar de gristenen slaan nu snoeihard ad hominem terug! Check comment 5. Van een van de personen die voor geenstijl schrijft weet ik dat hij een satanist (mirror) is. Na een email (deze) raadde hij me ook aan om te kiezen voor de duisternis. Als christenen moeten we van zon websites en personen ver vandaan blijven. judas 1 vers 15 om over allen zijn vonnis uit te spreken; alle goddeloze zondaars zal hij veroordelen voor alle goddeloze daden die ze in hun goddeloosheid bedreven hebben en voor de harde woorden waarmee ze hem hebben beledigd. Bladiebla. Wauwel, wauwel. Welnu, onze "stijlloze satanist" heeft daarop keihard teruggeslagen richting de fijnpoepertjes en een hele grote stalen piemol op pagina 666 (spiegel) geplempt. Up yours, sprookjesvolk.UFO gesignaleerd tijdens inauguratie Obama
Hier op GeenStijl is met grote terughoudendheid bericht over het vermeende wonderkind Barack Obama. En terecht naar nu blijkt. Barack Obama is namelijk niet zwart, niet blank, en kennelijk ook geen mens. Hij kan immers niet dansen, hij weet niet wat voor smoking je moet dragen op een inaugurasie, hij rookt als een wijf en stottert opzichtig als het er op aan komt. Kortom; hij is een alien. Waarschijnlijk door een extraterresteriale macht op aarde gedetacheerd om een of andere wereldheerschappij voor te bereiden. Tijdens de inauguratie in Washington heeft er een unidentified flying object boven de Mall gehooverd, om de boel te monitoren. Dat blijkt na minutieuze bestudering van de TV-BEELDEN op CNN. (Mirror) waar klip en klaar een merkwaardige anomalie in het zwerk above Washington DC is waar te nemen. Dit zaakje stinkt. Komt u maar weer door met die rollen alu-folie. Wij weten beter.
UPDATE: Obama in denial: "Het was een blimp"PowNed. De eerste posters hangen al
Powned-lid Rob stuurde ons zojuist bovenstaande foto met de tekst: "Adv uit de Spits hangt ook bij ons op kantoor, inmiddels is 50% van de werknemers al lid." Thanks Rob! Dergelijke member engagement doet ons goed. En we kregen meer mails vandaag. Wat heet; het was weer een schreeuw om stickers, vlaggen, mokken (?), sleutelhangers (?). De meeste vragen gingen over of onze eigen Jolly Roger Pirate Visual er ook in hoogres was. Uiteraard: JOHOO (rechtsklikken, save as) Hang m voor het raam, plak m in je auto, behang je kantoor ermee, prik m achter op de rug van een beveilingsbeambte, swaffel er een maagdelijk muurtje mee, wallpaper je aldi-dell en ga er mee in een kerk zitten. DOE er wat mee. Als je er maar een fotoo van maakt, en die vervolgens naar ons opstuurt. Mooie prijzen, echt waar. ENTEREN!!!!BREKEND NIEUWS: OM moet Wilders vervolgen
Groot feest op het MediaPark. Rutger van Santen gerehabiliteerd. Rene Danen van Omroep Zenit en 7 (!) moskeeën in Eindhoven, Mohammed Rabiaat, PvdA-advocate Els Lucas en vele anderen hebben het voor elkaar. Geert Wilders is de lul wegens uitlatingen over de koran en de islam. Hadden we dat gisteren niet geschrapt, overigens? Nou ja. Weer tien zetels erbij...
UPDATE: Hier het volledige relaas van het Hof. In het Engels want dat is handig voor de komende internationale boycot.
YES WE'RE OPEN. Spoeddebat Koopzondag
Joepie! Alweer een spoeddebat. Op verzoek van D66 gaat de Tweede Kamer live soebatten over het wijzigen van de Winkeltijdenwet. Gisteren boekte Kereltje Pechtold al een eclatante zege met het afschaffen van het smadelijke verbod op godslastering, vandaag gaan we eens kijken of we de ChristenUnie en overige polio aficionados uut de bible belt nog een loer kunnen draaien. Eerder deze week werd al bekend dat een eventuele 'Ruk naar 1950' onze economie giga aan gort helpt, en 20.000 banen gaat kosten en dat we nooooit meer dit soort beelden gaan zien op de Dag des Uitslapens. En dat zou heel jammer zijn, want [audio instart:] Iedereen is van de zondag, en de zondag is van iedereen. Koffie & cocosmacronen paraat. We gaan weer rechtstreeks over naar Den Haag met de LIVESTREAM.VIDEO. Buurman slaat zijn kind
Ik was gisteren aan het filmen in mijn achtertuin voor een project van school, toen ik ineens mijn buurman weer eens hoorde gillen. Wat ik toen zag gebeuren in die huiskamer was niet normaal. Hij slaat zijn eigen kind gewoon!! Die gozer drinkt ook echt heel de dag bier en doet bijna niks dan een beetje rondhangen in huis. Gelukkig heb ik alles gefilmd, dus als het vaker zal gebeuren, zal ik zeker de politie inschakelen.
Beste filmende buurman! Hier wat handige links. Kindermishandeling. Een 0900-nummer. En nog een site met snoeiharde statistieken. Hint: DOE iets. NU. (Oh, en mocht het hier een viral van SIRE betreffen, briljant filmpje, goed gedaan, kudo +1.)
Update Mirror.