GLOBAL BOILING in het Stamcafé
It’s het gaslighting that’s heating things up
Geen idee wie dit precies is, misschien is het een klimaatredacteur van Nu.nl of een weerman bij RTL, maar het gaat 'm hoe dan ook allemaal niet snel genoeg. Dus om de vermeende ernst van de vermeende situatie nog wat kolderieker te maken, is 'global warming' vanaf nu 'global boiling' en nou ja, dan kun je twee dingen doen: in narcistische paniek raken en jezelf ergens aan vastlijmen totdat er alsnog niets verandert, of berusten in het idee dat er niets verandert. Murw, is wat we vooral zijn van zwarte weerkaartjes met voorspellingen over recordtemperaturen die vervolgens niet gehaald worden, moe van paniekreportages des doods over bosbranden op plekken waar we ons hele leven al bosbranden zien, en lacherig over voorspellingen over hagelstenen zo groot als bowlingballen op nieuwskanalen die in handen zijn van dezelfde eigenaar als de meteo-website die bowlingballen voorspelt. Ober, mogen we nog een blokje ijs in onze caipirinha want we gaan vulgair bubblen met die half ontblote Caraïbische dame daarzo, na ons de zondvloed en ja we blijven heus wel smeren hoor we zijn hier niet van FunX.
Tevens: dat is een tennisbal
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
Telegraaflezer stelt alleen maar vragen
HARTENKREET, tevens Stamcafé
Stamcafé. AFROMAN wint rechtszaak van de eeuw
#JUSTICE FOR AFROMAN
