Geef uw mening over 20 jaar GeenStijl!
Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend graag
TWIN-TIG JAAR bestaat GeenStijl dit jaar. Twintig jaar tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend. Twintig jaar drukken waar het pijn doet, drukken waar het minder pijn doet, paden gebaand, gebaande paden bewandeld, successen gevierd en heel hard gelachen om alles wat een minder groot succes was. NU MAG U HET ZEGGEN. U bent altijd vrij uitgesproken in de redactiemail, maar nu is er dus een heus formulier. Wat gaat er goed, wat gaat er minder goed, wat is geweldig, wat is stom, wat was het hoogtepunt van de afgelopen twintig jaar, wie mist u, wie zou u niet missen, waarom is GeenStijl nodig, waarom is GeenStijl niet nodig, waar zou u Tom Staal nog een keertje willen zien, waar ziet u GeenStijl over twintig jaar, enzovoorts - u mag helemaal los. KLIK HIER & VUL IN DAT FORMULIER
Onder de inzendingen verloten we een berg boeken van Arthur van Amerongen. Leuk!
Reaguursels
InloggenPas sinds 2020 hier, een corona-ui, zo gezegd.
Ik kijk en reaguur hier met enige regelmaat, omdat hier nog redelijk vrijuit mag worden geschreven. En voor de overdrijving en de humor, het sarcasme en de spot. En de mooie anecdotes. De high en low brow verhalen. GS is eigenlijk humanistisch, maar dan in de oorspronkelijke betekenis. Omdat het moet.
Nee, geen klassiek humanisme natuurlijk. Ik bedoelde eigenlijk dat hier nog volop, op schier Bourgondische wijze, het leven en het mens zijn worden gevierd, compleet met alle (im)perfecties.
@Hopenschauer | 20-01-23 | 23:02: Zo u als ui al dient aan te vullen, is een kroontje een diepte investering in uzelf.
@F. Jacobse | 20-01-23 | 23:35:
Ik zou een kroontje overwegen, zodra de ui verdwijnt, niet eerder.
Ik kom hier morgen op terug. GS is een roze draad in mijn leven en verdient meer dan wat ik nu kan reaguren. Drop mijn epistel morgen of overmorgen ergens. Voor nu sowieso dank voor de twintig jaar!
Kusjes voor iedereen!
Ook van jou!
@Ruimedenker | 20-01-23 | 22:01:
Hartje ende boks maat!
Heb ik nou een prijs gewonnen of wat?
U kunt zich melden bij Carlo B. voor de toediening van de prijs.
Het is stil.
Aan de overkant.
Nog niet zo lang hier maar hele goede indruk.
Ga zo door !!!
Excellent! Begin altijd op Geenstijl te lezen.
Hoezee GS.
Gefeliciteerd. Oprecht.
Hou vol.
zelfjoris
Goedenavond allen.
Wat zal ik zeggen.
Zal zwijgen.
Ik rust mijn kaas zeg maar.
En die arme Kaas maar de hele dag foto's uitdelen!
Serieus:
GS is al 20 jaar een luis in de pels van (kartel)politieke regenten,
en heeft zo al talloze misstanden aan het licht gebracht,
vaak ook met inhoudelijk succes (verbeteringen).
.
Dus een scherp democratiserende werking. Chapeau!
Ah, een fuik voor een topic waarvan de comments het topic zijn.
Oh, en Zentgraaff terug! Daarna kan ik rustig sterven en zo.
En als Zent niet wil dan ontvoeren jullie hem maar.
Ik zal altijd een zwak houden voor GeenStijl. Heb er veel aan te danken. En dit land ook.
Het kan mij niet tendentieus, ongefundeerd en kwetsend genoeg zijn.
Correct, kwetsen doet lekker pijn, maar is een schitterende vorm van pure feedback en verbinding.
Altijd daarna goedmaak-sex, wat wil je nog meer?
Waar is Kouwes? Ik mis Kouwes. Ik lag altijd krom van zijn zalige onzinbouw. Kouwes for presidente.
Leuk een enquête! Die krijg ik ook periodiek van de school van mijn kinderen. Ik antwoord dan meestal dat het mij niet bekend was dat ze naar school gaan, maar ja, bij GeenStijl kom je daar niet mee weg.
Ik heb dus maar ingevuld.
Rest mij verder alleen nog jullie van harte en gemeend geluk te wensen met deze mijlpaal, want dat is het echt.
Jullie zijn echt een belangrijk en eigenzinnig onderdeel van het media landschap.
Nog steeds zou ik graag zien dat het oude systeem zonder interne draadjes binnen de grote draad terug komt. Dat we elkaar dan wijzen op dat er iets wordt geschreven dat al eerder is geschreven, dat iedereen de hele draad van boven naar beneden leest voordat 'ie' reaguurt.
Ik hield van die aandacht, en het maakte de draadjes veel leerzamer alsmede minder saai.
Ik zou ook stoppen met het stamcafé. Het stamcafé zelf is heel leuk. Maar al die matties vandaar vervelen alle andere topics met hun vriendschappen en eigenpijpen.
Dan zou ik nog eens willen vragen of het mogelijk is om de privileges van de kroontjes/armband dragers te krijgen zonder dat je als donateur zo'n kroon op je kop krijgt.
Dan ga ik weer eens wat storten.
nou, doei!
Van harte GS. Dat ik dit nog mag meemaken. En dan wordt mijn zoon ook nog eens 20 dit weekend. Hij komt zondag de kraker kijken maar verwacht wel totaal total loss brak te zijn Snif.
En wanneer word je dochter 18?
pbs.twimg.com/media/FlaEH0kXgAAHnKe?f...
Goed gedaan chef!
Eerst het positieve: uitstekende analyses, uitstekende journalistiek en heel blij met alle linkjes naar de bron waardoor ik (als het te verbazend is) zelf kan fact checken.
Minpuntje: te nodeloos kwetsend. Veel mensen om mij heen mijden GS vanwege de toon. En zoals zo vaak, gaat het dan over de toon en niet over de inhoud. Wellicht een 'gekuiste' versie voor de wat gevoeliger medemens? Die (merk ik steeds) wel achter jullie invalshoek staat, maar toch GS blijft mijden. Dat is jammer. Tijd voor SV? (StijlVol)
Een plek speciaal voor huilebalken, open uw ogen en welkom.
Zijn de foto's al op, of ben ik nog op tijd?
Ontzettend behoefte aan stenen in vijvers. Wanneer haalt GS weer eens het acht uur journaal met een schokkende onthulling? Mosterd die de smsjes van Ursula met Pfizer heeft opgeduikeld. Of een enorm aardgasveld ontdekt onder het Binnenhof. Zoiets. Verder: GS als rots in mijn branding, dank daarvoor!
Door GeenStijl ben ik rijk en beroemd geworden.
Ook heb ik daardoor mijn huidige vrouw leren kennen in een bar in Bangcock, ze begon gelijk vragen te stellen over Prittstift en zo, toen ze zag dat ik eventjes GS checkte op de mobiel.
Nou, toen was het ijs snel gebroken!
Echt heren breken geen ijs, die zijn beschaafd.
Mijn mening over GeenStijl, goh, eh nou... Het is zacht voor mijn handen...? Het smaakt als échte koffie...? (*het is gratis*) O ja, geen graatjes... Het is gratis.
Net weer thuis na foto's schieten in ons besneeuwd bos (met ven). Formulier ingevuld.
Wil je ook nog een foto van mij? Gesigneerd?
Wie dat het zogenaamd ook moge zijn, dat jorismannetje mag wel een keer met pensioen..
Voor de rest moet en mag, alles en iedereen zeggen wat hij of zij.. ( andere smaken zijn er niet ) wil.
Tegen mij in ieder geval wel.. de enige die mij nog een beetje zenuwachtig kan maken is mijn medico.. als de lamp binnen de week uitgaat, en eigenlijk ook niet want je veranderd er toch niks aan.
Dacht er vanochtend nog aan. Een versie waar je wel alle jorissen kunt nalezen. Via een aparte 18+ optie. Dan kies je er zelf voor. Niemand dwingt je.
@Piet Karbiet | 20-01-23 | 17:55:
Die was er vroeger. Was heel interessant.
@Ella | 20-01-23 | 18:14:
Liever geen -weggejorist- voor flutjes. Zoals nu vaak gebeurt.
Waar is Johnny Quid?
Paardrijden.
Allemaal leuk en aardig, maar zit Teun nog steeds op het tuinpad ?
Ga zo door. Wel graag een tweede groene pixel.
Als ludieke actie stel ik een referendum voor, waarin alle reaguurders hun voorkeur mogen uitspreken voor het EU-lidmaatschap van Oekraïne.
Als ludieke actie stel ik een referendum voor, waarin alle reaguurders hun voorkeur mogen uitspreken tegen het EU-lidmaatschap van Oekraïne.
Oekraïne wil Nederland helemaal niet in de EU, want alles en iedereen daar, in Den haag zijn corrupt en acteurs.
Als inhoudelijk doorwrocht tegenwicht tegen de abjecte eenzijdigheid van DPG en Mediahuis absoluut onmisbaar.
En hoe het toch met de groene pixel?
Zet voor mij maar een vinkje in het vakje...
Weet niet / Geen mening.
En dat onderdeel weet niets is van toepassing op alle dagen die op een G eindigen.
Aha, u is Fries.
De betere discussies, argumenten en achtergronden vind ik nog steeds hier. Hopen dat dat zo blijft. Wel liever wat meer serieuze onderwerpen en minder achterklap.
Klopt, ik heb alleen wel wat moeite met die pro-Russische trollen af ten toe.
Waak voor de circle jerk, straks zit je alleen nog maar tegen jezelf te lullen.
Dat blijft altijd een gevaar voor opiniesites.
@Après toi | 20-01-23 | 16:13: Ik doe mijn best te zorgen voor wat afwisseling, geef toe.
Broodnodig
Dat was zweten. Pffff. Ik hoopte nog zo op multiple choice vragen.
Geregeld verwijst GS naar een topic van een jaar of 5 geleden. Veel reaguursels zijn van reaguurders die je hier nu niet meer ziet.
Het verloop - of sterfte - van het bestand is groot.
Het is net de Walkind Dead.
Ze staan vanzelf weer op.
@Piggelmee | 20-01-23 | 15:54:
Onder een andere naam na een permaban
Wat mij wel wat opvalt, is dat de mensjes hier zo lief zijn geworden. En dat is niet persé de schuld van Joris.
Ja, vroeguh had ik een andere nick en toen waren de messen scherper, dat klopt.
Of het beter was, wil ik van weg blijven. Ik mis wel sommigen die cynisch hard waren en getekend door ervaring. Kan ik persoonlijk goed hebben. Teveel ervan op het vuur dooft wel, dat is ook waar. En alleen een brandend vuur geeft warmte en energie. Sprak de oude man.
Joris heeft een verstikkende werking.
Zo niet rosé.
Ik zie toch wel goede discussies. En fijn dat er gedragsregels zijn.
Lezerspubliek vergrijst, vrees ik. Zou wel willen weten of daar cijfers van zijn.
@drs. Levi Samsonov | 20-01-23 | 16:24: Ja hier.. volgende maand 64.. en alles werkt nog..
@Ben Adam | 20-01-23 | 15:21:
Daar ben ik het helemaal mee eens.
En Sassen van Elsloo. Graag meer opinies.
Menigeen realiseert zich niet dat de reële economie een counterpart heeft die volkomen virtueel is. Namelijk de monetaire kant. Wettelijk zijn we verplicht alle goederen en diensten in de nationale valuta aan te bieden (i.e. euro sinds enige tijd).
Die virtuele kant, nullen en enen in bankcomputers, leidt tot ongekende mogelijkheden voor politici. Die kunnen geld maken en weggeven, geld innen (belasting heffen) en regels stellen of laten stellen (inzake cash geld, opgave van saldi e.d. en zoals recent een rabobank die gaat weigeren per direct meer dan 5.000 euro digitaal geld over te boeken! => u bent geen baas meer over eigen geld).
Als cashgeld wordt afgeschaft of alles wordt geregistreerd is de coup compleet. U mag alleen besteden als u eerst verdiend heeft én daarna separaat toestemming om het aan het door u gewenste uit te geven. En dan nog met vertraging. Je zal maar bij de juwelier staan of bij de autodealer.
Aan die volkomen krankzinnige virtuele kant, waar Marvel-films slechts kleuterdynamiek leveren waarop ingezoomd wordt, kan niet genoeg aandacht worden besteed!!!
Ik vrees met u mee.
Dit werd 20 jaar geleden al aangkondigd in de reaguursels, dat jij een Sasboy nodig hebt.... spreekt boekdelen.
U mag helemaal los.... .behalve als je een iets eigen mening hebt dan word je namelijk weg gejorist. Erg jammer. Mag ik dat wel zeggen? Ik hoop van wel.
Je mag wel een eigen mening hebben maar Joris is niet helemaal voorspelbaar, dat herken ik. Maar goed, het is de site van Geenstijl dus zij bepalen. Pointe.
Valt toch wel mee? Je kunt een hoop zeggen als je het netjes doet. Ik denk dat het nergens beter is. GS moet ook goed opletten dat ze geen problemen krijgen, of de reaguurders.
Je wordt eigenlijk alleen gejorist als je een lul bent (ik spreek uit eigen ervaring) of een zichzelf overschattende randdebiel die probeert zijn alt right complotmeuk te verspreiden. Prima beleid.
Joris is bijna altijd consequent en rechtvaardig voor wie dat verdient.
Tegenwoordig kan ik iets te vaak bij de eerste lezing een vinkje zetten bij een tegel, die dan later inderdaad is weggejorist.
Het zou een mooie verbetering zijn om bij een joris en zeker bij een opgerot aan te geven welke huisregel er precies is overtreden.
@drs. Levi Samsonov | 20-01-23 | 16:20: Zit in het woordje bijna.. daar kun je alle kanten mee op..
En niet te vergeten de huisdichter Kouwes.
legacy.gscdn.nl/paginas/kouwesinboekv...
Vond ik stiekem heel heel erg geestig altijd.
Allereerst: gefeliciteerd met deze mijlpaal! Hoop dat jullie flink wat benodigde kroontjes erbij zullen krijgen als verjaardagscadeau zodat de volgende 20 jaar er ook nog een GS is!
Verder doen jullie het prima hoor. Mocht ik nig iets kunnen bedenken plemp ik het nog wel eens in het stamcafé!
eerste topic dat ik las op GS was ....... Toine de PEOP-eter!!!!
niet lang daarna een account aangemaakt en gebleven. Sindsdien de papieren krant en andere tijdschriften en blogs de deur uit gedaan
Hulde en bedankt voor de afgelopen jaren leesplezier!
Ik bewaar mijn reactie nog even tot de jubileum receptie.
Beste redactie,
Gefeliciteerd en op naar de volgende 20 jaar. Ik volg GS sinds 2007. De stukjes waar GS een zekere vorm van hypocrisie in de publieke sector openbaart vind ik altijd zeer vermakelijk en informatief. Maar ook andere zaken zoals bijvoorbeeld de diverse oorlogen en conflicten die van meerdere invals hoeken worden belicht zorgen er toch voor dat ik GS blijf volgen.
Overigens ben ik pas sinds 2019 een reaguurder
Ik vul nooit formulieren in. Mag ik wel een boek?
1e vraag is al meteen fout: geef je emailadres.
Kaas@geenstijl.nl
Hee als goed ondervrager is dat het eerste wat gevraagd wordt zal mij benieuwen wat voor spam in mijn box gaat rollen laat de aanbiedingen van penisverlengers maar komen.
Ben van ca. 2005 een lezer van GS en sinds wanneer weet ik niet lid. Als je de door de Rutte/Kaag clan aangestelde reaguurders hier leest dan besef je dat GS belangrijk is geworden voor het maatschappelijk debat. Te belangrijk blijkbaar om te negeren. Wat ik mij afvraag, wat schuift dat, tassendrager bij de Rutte/Kaag clan?
Niet veel- het blijft zuunig NL- maar laten we ze maar eens uitroken ?
Weet ook niet hoe lang, want was op gegeven moment mijn inlog kwijt, na veel gehannes een nieuw nickname genomen.
Een CO² neutrale vlucht naar Lampedusa om nieuwe burgers uit te zoeken
Mooi moment vandaag voor alle 'ongekroonden' om daadwekelijk hun loyaliteit en steun te laten blijken.
Ze hebben die centjes nodig!
Kaup tie Kraun!
Goed bezig, maar de glamorama mag wel wat minder. Die familie Hazes en de rest kan me gestolen worden. Ik merk wel dat er minder comments zijn onder de artikelen. Vroeger 800 plus, tegenwoordig rond de 150.
Elk uur een topic zorgt voor dit soort fratsen. Laat dat los, en je redactie wordt ook vrijer om leuke dingen te doen.
20 Jaar alweer verdomme..
wel een momentje om even over het verleden te mijmeren, de oude 'Prachtige namen soms' de magnifieke sites, de tijd dat er maar heel weinig niet kon, de tijd voordat de grote namen als de T vanwege de kliks de boel begonnen op te kopen dan wel de rechten in beheer kregen..
Ja, ik ben actief geweest met Neukia, (mijn god wat hebben we gelachen)
Ik ben ook actief geweest met Cortex R.I.P. maatje op Planeet Hersenscheet
En ook nog op de ouwe Skoften, stapelgek elke dag feest
Nu zijn het slappe aftreksels, je legt een theezakje naast een glas water en na een uurtje noem je dat thee, VK, Retecool, Skoften, niks confronterends meer te vinden, vooral veel BN'er geneuzel.. bwleurk
GS is GS gebleven, soms iets te doordravend, soms wat te plat, maar meestal toch wel gewoon GS
Daarom kroontje - Hou de Roze luis in leven
Jij ook een gesigneede foto.
pbs.twimg.com/media/FlaEH0kXgAAHnKe?f...
Wie is er niet opgegroeid met zuipen, roken en GeenStijl?
Ik ben lid van GS sinds 2006. 17 jaar dus. Helaas niet helemaal vanaf het begin.
Geen Stijl is als medium een waardevolle toevoeging aan het landschap. De kans om buiten de grote mediakanalen om een kritisch geluid te laten horen is waardevol. Ook de vele primeurs die vanuit de GS redactie de wereld in zijn gekomen dragen daar aan bij. Kritische onderzoeksjournalistiek is mede dankzij sites als GS nog niet dood.
Stop nou alleen eens met dat jorissen.
Gefeliciteerd Roze Rakkers!
Er is wekenlang geen BREAKING geweest
BREEK:
Cruesli *red fruit* is nog steeds niet spannend...!!
Vandaag met de luipaarden hoop ik
Shit vergeten op het formulier. Vrijwillige geboortebeperking. Dat is toch ook een goed idee? Of begrijp ik het allemaal weer niet?
20!? Ik begon pas te lurken toen Long Frans ijsblokjes wierp (niet te verwarren met aluhoedjes dragen, dat was later)...
Zou graag weer chips nootjes bier willen zien.
Ik ook, doneer ik graag voor!
Dit!
Dat waren leuke gesprekken met veelal interessante mensen.
Yes... Dat was leuk...
Ja, kom maar door met een nieuwe reeks. Eensch dus.
Website is saai geworden, kan een verfrissing gebruiken
Nog steeds blij met het Roze Weplok. En nu (meer dan ooit) bunkerhard nodig. Blijf roepen waar het meurt als een dolle.
Heb wel het idee dat er een nieuwe lichting reaguurders in de panelen verschenen is (such is life) waarvan sommige wel eens plotselinge aanvallen van wokeness en/of wappiekolder lijken te hebben.
Is Von Loghausen inmiddels een doodordinair en klinisch algorithme geworden ?
Enniewees, keep up the good work!
Ben heel blij met de huidige garde en de hoofdredactie, maar ik mis Hoxha wel. Fleischbaum niet want dat is een lul (geworden).
Hoxha, was dat niet die salesmedewerker van de winterbandenmafia?
Gefeliciteerd!
youtu.be/YxmnXszTm2w
Jullie mening is in 20 jaar tijd mijn mening geworden . Dus hoezo zou ik nog een mening opschrijven!. En vandaag is mijn zoon 20 geworden. Dat doet me 2 dingen beseffen. 1) ik word oud. 2) ik verdoe mijn tijd al 20 jaar met nutteloos door de.reaguirsels scrollen. #loveit.. Tnx boys!
Geen dank!
pbs.twimg.com/media/FlaEH0kXgAAHnKe?f...
Dit is dus het moment voor een Generaal Pardon, een algehele amnestie voor alle gejoristen en opgerotten van vóór 1 januari 2023. Schaf de Zwitsal af voor 'oudgedienden' !
Doe's gewoon knaken schuiven dan. Uw roze weplok kan niet van de wind leven namelijk.
En nee, niks "Generaal Pardon". Als je meermaals bent gejorist (en dientengevolge endgültig bent opgerot) dan is men gewoon GS onwaardig. En geen gelul van "da wissik nie hoor".
Heb net betaald voor een kroontje, waar vind ik "het dashboard"? Ben al naar de auto gelopen..., noppes!
Ik zocht het paradijs bij het dashboard lampje.
@homieguerneville | 20-01-23 | 14:08: was een serieuze vraag..
@rijfkoek | 20-01-23 | 14:14:
Het duurt even voordat je account is geactiveerd. Is handwerk.
Kent u die uitdrukking: Kritiek vragen en dan boos worden?
O ja wel goed om te melden dat GS op social media overleeft zonder duimpje op en neer en een teller. Je kan gewoon plempen wat je wil zolang Joris even niet op let of op de pot zit.
Dat was hier in het verleden toch wel...??? was dat niet iets met een +je of een -nnetje??
@zwarte-string | 20-01-23 | 14:29: Ja dat was toen het nog koel was.
Ik merk dat in de reaguursels het veel over mij gaat en ik snap dat, maar vergeet niet dat geenstijl jarig is, niet ik.
Ik ben een juridische entiteit dat in de vijfde dimensie is opgericht, een qubit viert ook nooit of altijd zijn verjaardag.
Goed, dit is de laatste gesigneerde foto, daar moeten jullie het even mee doen.
pbs.twimg.com/media/FlaEH0kXgAAHnKe?f...
En liever geen roze vlag in mijn rug prikken.
Nee, maar het is wel zo lekker nodeloos kwetsend om juist de jarige compleet te negeren, toch?
*grijns*
Oehlala... dat is wel een erg sexy foto. NSFW.
Al vanaf het allereerste begin erbij. Moest helaas door geknoei bij GS mijn allerliefst nick 'vanrechtsheeftvoorrang' vervangen door de huidige. Een tijdje door ziekte en ander ongemak wat minder aanwezig geweest, maar kan het geen dag missen. Zelfs met een Joris van twee weken niet. Het enige dat kudt is, is nog altijd die app. Eenmaal je wachtwoord gewijzigd kom je er niet meer in. En dan wordt het minder reaguren, helaas. Maar ik geniet ook van de tegels van mijn medereaguurders.
Ik mis mijn oude nick ook: DeDikkeVandaal
Oh.
Nog één ding.
En mag alsjeblieft DasKapital weer herrijzen uit het graf?
Heb er nog steeds heimwee naar.
De enige plek waar gortdroog economisch nieuws op smakelijke wijze te verhapslikken was. www.geenstijl.nl/5147421/rip-das-kapi...
Met Duitse herder en zijn deense fetisj.
Kan Spartacus het steenkolenengels in zijn stukken niet vervangen door gewoon boerenkoolnederlands? En die eindeloze reeks plaatjes van oorlogsmateriaal mag wel wat minder. Dooie soldatenplaatjes zijn oké.
Ik herken wat u zegt, echter, zijn bronnen zijn vaak buitenlandse berichten, en u weet met ENG-NED bakt google translate al een roerei van een radijsje, als de bronnen bijv UKR of RU zijn, ligt het gramaticaal nog wat lastiger.. (ligt hoofdzakelijk aan de zinsopbouw en de plaatsing van naamwoorden)
Ik haal zelf veel info uit die hoeken, en het is soms echt giswerk..
Het ergst is als het bijv. eerst naar ENG en dan naar NED wordt vertaald
Wat ik wel echt een verbeterpunt vind zijn de ingeklapte reacties
Je leest een opmerking en dan is de reactie daaronder, een reactie op wat iemand anders al eerder gereageerd had, iedere keer uitvouwen dus, ook na iedere F5.
Mag van mij wel auto aan, of als keuze/optie onder het kroontje (had ik al eens over gemaild, mah drukdruk hè.. hah)
Ohja mag Theo weer naar binnen ??
Ben ik met je eens. Heb liever ook de keuze om de comments al dan niet ingeklapt te zien (standaard). Serieus een verbeterpunt.
Er komt binnenkort een optie dat alleen reaguursels van mij te zien zijn en deze op al je apparaten een alert geven.
Deze optie kan je aan zetten en nooit meer uit.
Standaard staat deze aan.
@Kaas de Vies | 20-01-23 | 14:38:
Haha.. en dan zeker die dikpik van Kees iedere keer in beeld
GeenStijl roept en de reaguurders verzamelen eensgezind onder de vlag. Zo was het, zo is het en het zal zo blijven. In hondenjaren zijn jullie best bejaard maar nog springlevend. Houden zo en laat de kurken knallen.
Klinkt als opruien.
Iedereen 1 maand voorwaardelijk!
In de tijd van het vorige management was ik niet zo enthousiast over GS om het zo maar te zeggen. Sporadisch las ik iets en het is pas sinds een jaar of twee dat ik hier rondhuppel. Het topic over Maaike van Primera in Den Bosch heeft me tot een kroontje overgehaald.
De standaard media is de laatste jaren subjectieve eenheidsworst geworden, waar het zich voordoet als objectief.
GS heeft die pretentie niet, is soms kort door de bocht of slordig, maar wel recht voor zijn raap. Wat ik echt heel erg zou waarderen is meer onderzoeksjournalistiek. Die waardering zou zich ook uiten in meer donaties van mijn kant.
Kers op de taart is natuurlijk het kunnen discussiëren in de panelen. Dat kan er soms verhit aan toe gaan, maar wat mij betreft is dat niet persoonlijk en zou ik evengoed een drankje kunnen drinken met degenen die met hun mening haaks op die van mij staan.
Daarmee ben ik bij het stamcafé belandt. Een geordend ongeordend zooitje met anekdotes, muzieklinkjes, geweeklaag en weetjes. Houden zo!
O, moest dit op een formulier? Na ja.
*Naar iedereen zwaait*
Wij stellen jouw aanwezigheid ook op prijs hoor!
*z'n koffie omstoten doet*
Naah echt..
Precies op z'n kop
"De standaardmedia is...".
Dat moet zijn 'zijn'.
Waar moet het toch allemaal heen, Roos?
Fijne site, geen moderatie vooral (al heel wat), gejorist wordt er met mate en voor de rest gewoon kudt. Zeg maar, zoals het hoort voor een beetje open platform.
Gewoon lekker doorgaan zo.
En niet om te slijmen, maar waardering dat jullie elke dag mij ervan weten te weerhouden om niet al om 08:00 aan de mescal te gaan.
Als je alleen aan de mescal gaat voor de worm mag het want dan is het een ontbijt.
@Mr_Natural | 20-01-23 | 13:57: Eigenlijk voor de rups, maar een worm vind ik ook wel o.k.
GeenStijl,
Een verrijking van m’n leven!
Naast mijn 2 gezonde lieve mooie kinderen.
Naast goede wijn, heerlijke speciaalbiertjes, lekker opdrinkbier, lekker eten, mooie lieve humoristische vrouwen en lange wandelingen in natuur.
En verder naast alles wat het leven waardevol en zinvol maakt.
GeenStijl bedankt
EO?
Kaas, op welke plek ben je vorig geëindigd? Je hebt nu geen concurrentie meer van Theodorus.G, dat scheelt weer.
Weet ik niet.
Ik ga voor de kwaliteit, niet kwantiteit.
Mijn oude nick stamt uit 2004, dus ik herinner me de tijd van hoogoplopende discussies en goed doorwrochte burgerjournalistiek in de panelen.
Iets wat ik heden ten dage nogal mis.
Wat het eerste betreft iets teveel lieden die lopende discussies doodslaan met de standaard dooddoeners, drogredenen en de moderne variant van de Godwin, aka 'wappie'.
Had graag gezien dat dat wat minder zou zijn.
En wat de topics betreft, de redactie mag in dat opzicht ook wel wat vaker dieper roeren waar het stinkt, en ook jammer dat de reaguurders die zoektocht ook niet meer zo fanatiek over nemen als voorheen. Spijtig eigenlijk, want in die tijd wist de dynamiek tussen de noeste arbeid van de redactie en die fanatieke toetsenbord-speurhonden onder de reaguurders nog wel eens een onthulling naar boven te halen die voer voor vervolg-topics was, of zelfs het journaal .
Zeg maar wat BakkerHenk 13:11 zegt.
En wat me werkelijk een beetje tegen staat is de overmaat aan Glamorama en onzintopics die hier met iets te grote regelmaat verschijnen (broodje frikadel iemand?). Al zeker als ik dat voorts ook nog eens bij nieuwnieuws voorbij zie gaan. Beetje jammer, zeg maar.
Tevens had ik graag wat meer direct op de actualiteit topics gezien, al zeker tijdens belangrijke debatten. Daar hebben we meer aan dan de zoveelste foto van journalisten wachtend voor een deur, en dat soort rituelen.
Voor de rest eigenlijk niks te klagen, blij dat de stamkroeg er is.
Nog even een verzoek aan de technische dienst:
Of het intikvlak, al zeker dat miniscule vlakje als je je reaguursel wil aanpassen, een stuk groter kan. Het is zo'n gepiel.
Je kunt het reageervlak zelf aanpassen. Muisknop rechts onderin het vak.
@UnderTheDevil | 20-01-23 | 14:03: Jeu, heb ik al die tijd voor nop zitten klooien?
Dank!
Je kan GS toch niet in 300 woorden ...
.. helemaal deaudknuffelen?
Ietjes meer drukken mag en wat minder overnemen uit de T.
eigenlijk hadden jullie die foto van die blonde del, die er vroeger was weer moeten plaatsen
"Onder de inzendingen verloten we een berg boeken van Arthur van Amerongen. Leuk!"
Nee nu durf ik niet meer, of mag ik het formulier ook Anoniem invullen?
Een fotoreeks van Kaas echter, da's later geld waard!
Hiero!
pbs.twimg.com/media/FlaEH0kXgAAHnKe?f...
@Kaas de Vies | 20-01-23 | 13:54: waarom istie gesigneerd door keestelpro?
@Met_baard | 20-01-23 | 14:08:
Dat was goedkoper.
GS is mijn plekje voor nieuwsvergaring geworden. De scherpte en humor van GS zie je eigenlijk nergens anders. Gefeliciteerd!
15 jaar op GS en dan gevraagd worden om een formpje in te vullen voor een boek van een ouwe heaumeaux.
Of je even je mening wilt plempen.
Ja waarom eigenlijk niet.
Verdorie 20 jaar, de wet van Leo zegt dat GS nog maar 5 jaar te gaan heeft
Well, gefelidingest jelui.
dictees.nl/wp-content/uploads/2017/02...
Kaas, krijg ik dit keer ook weer € 50,- bij die gesigneerde foto?
pbs.twimg.com/media/FlaEH0kXgAAHnKe?f...
Het geld fax ik aangetekend.
Ik hoop dat Elon Musk een bod doet en eigenaar wordt. Dat gejoris sinds Corona, om helemaal gek van te worden. Grotendeels afgehaakt hier.
Vrijmibo mag wel wat meer genderidentiteiten.
Keuze uit meer dan 70, moet lukken dus.
Niet uit de jaren 70?
Gefeliet met het 20 jarige bestaan.
Ik lees en reaguur, dat maakt de dag weer goed.
Er zijn best wel wat reaguurders weggevallen, ik hoop dat ze nog meelezen met GS .
Ga door met het kietelen van vak K en de bewindslieden.
Wees scherp op de zaken die aandacht verdienen en op naar de volgende 20 jaar.
Ik blijf de rest van mijn leven lid van het roze blog, leve het vrije woord.
Zitvlak.
Soms net een oude wijven club. Maar ik ben wel blij met mijn premium.
-Tegel vd week(inhoudelijk)
-Grappigste tegel vd week
-Meest nutteloze tegel vd week
U hebt in die laatste categorie zojuist gewonnen.
Geef het fustvikingtribunaal een vaste plek
Ik wil wel reaguren maar ben bang dat ik die verplichte foto ontvang van Kaas.
pbs.twimg.com/media/FlaEH0kXgAAHnKe?f...
@Kaas de Vies | 20-01-23 | 13:55:
Na uren twijfelend te zitten staren met mijn linker vinger op de muis ,toch de moed kunnen verzamel om te klikken .
Ik moet zeggen ,mooie foto!
Maar is dat nou je navel,of......?
GeenStijl mag wel weer wat vaker scoops hebben van zaken die je ergens anders niet leest. Vind ik altijd mooi. En Chips, Nootjes, Bier moet weer eens een seizoen van komen.
Hoe ik GS over 20 jaar zie? Niet, want dan ben ik dood. (Denk ik.)
Mocht je willen!
Ik hoop het niet man. Blijft u tot aan uw dood reaguren denkt u? (Indien mogelijk natuurlijk)
Ik ook. Maar ik ben wel van plan om terug te komen onder een andere nick!
Vroeger was het vooral puberaal. Nu is het bij vlagen activistisch.
Twintig jaar, een heerlijke leeftijd voor een jonge meid. Alle aandacht, volgroeid en klaar voor een echte relatie.
Zolderkamer boy’s, trakteer de prachtige dame genereus en bezoedel haar niet. Mooier gaat het niet worden.
Ja, maar wat als zij nou óók gewoon een keertje lekker kinky wil doen?
Als je twintig bent kun je beter nog een tijdje wisselende contacten hebben, veel te vroeg om te settelen.
Sodeknetter, wil ik, na jaren, lid worden, krijg ik de melding "er ging iets mis". Endat al drie keer op rij. Dit is een serieuze opmerking, GS.
Heb ik 4x ook gehad, even heen en weer mailen met GS paar keer blijven volhouden en je komt binnen.. Zit je bij een zonderlinge privatebank misschien..?
@Smoelensmid | 20-01-23 | 13:48: Gewoon ING.
Server is erg druk, half Nederland is bezig zijn inzending te versturen.
@rijfkoek | 20-01-23 | 13:49: Gelukt, welkom weer, allen!
@Smoelensmid | 20-01-23 | 13:48: waar je je tijd maar mee wilt verdoen, als uitgetredene.
Kan iemand mij helpen het formulier in te vullen?
Bij de plaatselijke bibliotheek hebben ze vrijwilligers.
@slim blontje | 20-01-23 | 13:45:
Dank u. Tot straks!!
Even naar het partijbureau van d666 lopen, die doen het wel ingevuld en wel voor u op de post.
@GKJP | 20-01-23 | 13:46:
Draag jij een roos in je vestzakje?
We worden oud...
Begin een TV reclame Campagne, doelgroep NPO1 kijkers, in het blok voor en na het 8-uur journaal. Ik wil hier best aan meebetalen.
Kan GS het NOS66 journaal niet overnemen? Word zo moe van die weg met ons mentaliteit.
lid sinds 2004... net niet haha
waar zijn de tijden gebleven toen fuckje nog reageerde :)
Die is overleden.
@zwellevertje | 20-01-23 | 16:56: Dat heb ik nooit meegekregen. Bent u daar zeker van? Dacht dat het een student(e) was die het te druk kreeg in het echte leven om nog fuckje te zijn.
Zou wel erg zijn, was echt een super reaguurder.
@geen koning | 20-01-23 | 18:03: Voor 95% weet ik het zeker, het bleek trouwens geen jong grietje maar een vent van ergens in de 60 te zijn, ik meen dat z'n familie daar hier kwam vertellen. Het enige waar misschien enige twijfel over is, is dat ik heel misschien na al die jaren een naam heb verwisseld maar dat lijkt me onwaarschijnlijk maar zo ja, hoor ik dat graag van mede reaguurders.
HoerieHarry!
Teunvanhet tuinpad.
Die is een bordeel begonnen in de binnenstad van Leeuwarden.
Meer RickTheDick
Voor!
Daar blijf ik niet voor thuis.
Absoluut noodzakelijk.
Maar laat die boeken maar zitten....
Juist, heb nooit van mijn leven formulieren op verzoek ingevuld...
maar GS maakt het land slimmer, duurt even maar hier reaguren niet de allerdomsten.
@hagelkruis | 20-01-23 | 13:35: Inderdaad. En GS is een van de weinige niet door DPG bestierde nieuwsbronnen.
Hoer a, ik zal een verzoekje naar davos sturen dat de dames als ze daar klaar zijn bij jullie op kantoor langskomen.
Wel gezellig zo toch..??
Beetje met z'n allen klagen en tieren... Van mij mogen jullie blijven...
Inderdaad leuk om te klagen over van alles en nog wat. Verder geen enkel nut.
Lekker flauwehoeren af en toe
Ingevuld, krijg ik direct een mailtje…
“Bedankt voor uw stem op Hugo d’Jonge”
Ik kreeg een mailtje:
Bedankt voor uw bestelling van het gehele oeuvre van Arthur van Amerongen. We schrijven voor 31 januari 1000 Euro af van rekening enz.
@Zapata10 | 20-01-23 | 13:33:
Portugal is niet zo goedkoop als wij denken!
Dus mocht je besluiten om daar heen te gaan…..
@Ruimedenker | 20-01-23 | 13:34: Van Amerongen heeft een goed beeld geschetst, lees het eens goed door, want alles klopt. Eigenlijk voor Zapato, maar staat in de rechte kolom. van eergisteren.
Ruimedenker | 20-01-23 | 13:30
Ha ha topper.
"Deel jouw leukste, stomste, meest opvallende ervaringen met GeenStijl!"
Maaruh, wat heeft dit met 20 jaar GS te maken?
Einstein in tha house!!
GS, my favorite waste of time.
Download hier je gesigneerde foto!
pbs.twimg.com/media/FlaEH0kXgAAHnKe?f...
Die heb je laten retoucheren.
@Zapata10 | 20-01-23 | 13:29:
Alleen de grijze snorharen.
D enige kritiek is dat GS helaas niet onder de aandacht komt van veel kritiekloze zombies . Hierdoor blijft de , vaak, niet altijd, gefundeerde mening van een groot aantal vrije en ludieke filosofen verborgen tussen de roze panelen.
Kan dan eindelijk de ban van Bottehond weer opgeheven worden? ;-) Geintje.
Zeg @Kaas de Vies, mag ik ook een verzoek indienen voor een specifieke foto?
Jazeker, ze zijn wel allemaal gesigneerd.
@Kaas de Vies | 20-01-23 | 13:26: HA! Dat is het minimale, anders gaat de foto retour afzender.
Zou je voor mij een foto willen maken van jou in de natuur, in de wei bij koeien met bijpassende (of niet tot weinig) kleding waarbij het maken van een heerlijk Frans kaasje tot mijn verbeelding spreekt?
Ik zorg dat ik rode wijn heb als de kaart aankomt.
@Sjeintje | 20-01-23 | 13:33:
Als ik weer weekendverlof heb regel ik het.
@Kaas de Vies | 20-01-23 | 13:35: Ik zal met ongeduld en smart de brievenbus in de gaten houden.
@Sjeintje | 20-01-23 | 13:49:
Ik dacht dat de bussen staakten.
@Kaas de Vies | 20-01-23 | 14:07: Ik heb mijn grijze massa aan het werk gezet, maar ik heb toch hulp nodig van jou om te begrijpen wat je bedoelt..
@Kaas de Vies | 20-01-23 | 14:07: Ik heb net het kwartje gevonden! Hihi
Bart Nijman schrijft fantastisch, alleen de associatie van een gouden bikini met cu reisleidster is flaus. Tom Staal, is dat die man die dronken interviewt en denkt dat dat leuk is? Feynman moet een partij oprichten met Omtzigt en Plasterk (en Renske) Ik zie weinig Pritt, maar zijn stukjes zijn van staal. Als GS stopt dan sterft het land. Gefeliciteerd team!
Loop nu een jaar of 7 mee als reaguurder, voorheen als gluurder.
Wil niemand kwetsen dus zal geen namen noemen.
Heb zo m’n favoriete schrijvers en de wat mindere.
Kwestie van voorkeur en schrijfstijl.
Mis Bart wel, hoop dat het goed gaat.
Vind dat er soms bij gebrek aan actualiteiten topics geplaatst worden, puur om het plaatsen.
Zijn soms wel loltopics, maar gaan feitelijk nergens over.
Wel gelachen en tijdverdrijf, kan ook papieren vliegtuigjes gaan vouwen.
Niet te veel veranderen.
Wat wel makkelijk lijkt, is alle reacties openvouwen.
Ga lekker zo door!
Dank voor het compliment.
@Kaas de Vies | 20-01-23 | 13:29:
Dol op Kaas!
Al 20 jaar Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend.
GeenStijl zou dit als thema-muziek moeten hebben...
youtu.be/9tjdswqGGVg?t=18
Ik zal de enquete op een rustig moment naar eer en geweten invullen, maar ik hoef die boekjes van Arthur A. niet te ontvangen. Geen liefhebber van zijn proza.
Dat dus, evenmin als die Sassen.
Ik ontmoet hem wel eens, aardige kerel.
Een beetje kritiek mag? Repareer die kudt player nu eens! Voor de rest een paar dikke duimen, hoog in de lucht!
Het enige dat die player wel doet zijn de reclamefilmpjes vooraf. Daarna blijft die player maar rondtollen maar afspelen ho maar.
@Harrie-Couvert | 20-01-23 | 13:22: Filmpjes op gs hebben soms wel wat problemen, ook op mijn ipadje idd.
Hier Android. De laatste tijd eerder gewoonte dan uitzondering. GS via browser geen probleem, maar de GS app is bagger.
Volgens mij staat er nog een belofte open van een fotosessie van een 'buurmeisje'.
Ja en de oplossing van een raadplaat!
Zullen we Bandirah weer loslaten.
Heeft mij ook wel eens getekend, titanticstijl.
Is deze alleen vergeten te signeren.
Proficiat.
Mijn tip :
Graag de Fotofuck Vrijdag weer terug.
zou een mooie comeback zijn,
@small_town_dude | 20-01-23 | 13:20:
ja leuk, Fotofuck waar iedereen aan mee doet en ongeletterde boer altijd wint. of Coontje
Toch geen taart op kantoor vandaag, he?
We hebben stukjes paprika en wortel op een bedje van zeewier.
@letopuwzaak | 20-01-23 | 13:19: ik zou 't doen als papa Bruls. Everzwijnen!
Ik mis Bakito
... en necrosis...
DKS, VanBukkem, Stormageddon
Kuifje!
@Patje | 20-01-23 | 13:20:
Goed opletten Patje.
@Papa Jones | 20-01-23 | 13:21: Nahhh
...
@Papa Jones | 20-01-23 | 13:21:
Patje2011!
@Papa Jones | 20-01-23 | 13:21:
Drievoudig reaguurder van het jaar en reaguurder aller tijden!
Pius, supermathijs, bijstandskoning en meer van dat soort zuigers.
@letopuwzaak | 20-01-23 | 13:22:
Ojee, wat heb ik gemist?
@Patje | 20-01-23 | 13:20: Veel guurders wisselen om de zoveel tijd van alias.
@Air van Boven Dorens | 20-01-23 | 13:19: die is niet meer..:(
@aardv@rk | 20-01-23 | 15:55:
Ik weet. Sneu...
Ik mis mijn competentie en lerend vermogen.
Zo kan ik nog steeds niet vlot een snedig baksel bakken.
De VrijMiBo ook in de app zou een welkome aanvulling zijn. Verder: ga zo door.
Dit kan in ieder geval niet op een IPhone ivm preutse ‘murikans, althans, volgens mij is dat het issue.
Spijtig. Nou ja, een uitstapje naar de website is ook zo gebeurd natuurlijk.
Oh God, de app... meerwaarde is mij niet duidelijk, alleen maar lastig dat ding.
Klik vanmiddag op vrijmibo.me/ en krijg de allernieuwste editie in je telefoon browsert!
Mag het een ongezouten mening zijn? Of moet ie politiek correct zijn?
Ik ben blij met de serieuze topics op GS, veel feiten en ook in de reaguursels veel kennis bij een aantal reaguurders, waar ik een hoop van leer. Stamcafé ook geweldig (sinds corona), voor degenen die dat leuk vinden. Waaronder ik.
Via het Stamcafe heb ik leuke mensen leren kennen...
@Après toi | 20-01-23 | 13:23: triest......
@Après toi | 20-01-23 | 13:23:
Zeker!
@Après toi | 20-01-23 | 13:23:
En echte liefde;-)
@letopuwzaak | 20-01-23 | 15:19: En of!
Is het gebruik van ChatGPT toegestaan?
*scriptje schrijven doet.
Nou dat is duidelijk natuurlijk:
Soms toch net dat tikkie dat je denkt van ...
En ook wel eens dat je dat gevoel bekruipt wat dan net weer iets heeft van moeilijk uit te leggen , terwijl er ook vaak momenten beleefd zijn hier waar als je erop terug kijkt je toch zoiets hebt van he getver dat had ik toch beter zus of zo kunnen schrijven.
Voor de rest moeten jullie natuurlijk gewoon zo doorgaan met dat waarvan jullie denken , zo moet t mischien in sommige gevallen gedaan kunnen worden eventueel, als de gelegenheid er zich voor zou willen lenen.
Ik hoop dat ik niet al te direct ben geweest
Teveel politici beluisterd. Jammer.
P. Kouwes terug!
* te lui voor formuliertjes is *
Kouwes was Nico Dijkshoorn. Daar missen we niets aan...
Inderdaad, ik moet binnenkort kliklaminaat leggen
@Air van Boven Dorens | 20-01-23 | 13:17: Idd. Ze krijgen de ruimte en ruiken daarna betere kansen qua geld en roem. Toeristen.
Hoe zou het eigenlijk met de Bijstandskoning zijn...?
Of met waskuip-admiraal?
koerbagh/stormageddon?
Zijn laatste wapenfeit stamt uit 2020 op de Joop.
Dacht dat hij al voor die tijd uit de bijstand was gekropen.
Ik zou nu een soort van Noord-Koreaanse lofzang over GeenStijl willen uitvoeren maar ik heb momenteel helaas geen 3 uur vrij. Sorry!
Jammer, net nu ik een rijtje tanks geregeld heb in Vlissingen. Tegenvaller...
return of de Koreaanse slet?
Ik ben d'r blij mee. Gefeliciteerd!
Het gaat dus om het verzamelen van e-mail adressen & jouw leukste, stomste, meest opvallende ervaringen met GeenStijl! achter te laten.
MAXIMAAL 300 woorden!!!!1!!!1!
Daarna nog kiezen of het gepubliceerd mag worden en klaar.
Wanneer wordt er weer eens een poll of prijsvraag gekraakt? Misschien kan dat wel niet meer. Dan is Nederland dankzij Geen Stijl een stukje wijzer geworden. Voorwaar een verdienste die alle hulde verdient!
Always start with a compliment:
Geenstijl is helemaal top, een baken van licht in een dorre woestenij van policor, woke en neoliberale politiek-aangehechte mediakliek. Blijf roeren waar het stinkt!
Maar wees in godsnaam iets kritischer op de adverteerders en weiger al die blaartrekkend irritante en godvergeten simpele advertenties van die uitzuigende kansspelhoeren. En verban alles wat met loterijen te maken heeft. De kliek van landverraders die daar achter zit, moet op een platte mestkar het land uitgereden worden. Naar Brussel of nog verder Kiev ofzo
U kunt ook gewoon een abonnement nemen. Dan zie je ze niet.
Haha. Geld moet er binnenkomen bij geenstijl, maar die mestkar is wel een goed idee. Lol.
@Zwizalletju | 20-01-23 | 13:13: Ja, maar ik logde ook zelden in, gedoe. Eerlijk gezegd log ik nu wel vaker in maar merk het verschil niet qua ads. Zullen wel instellingen zijn.
@Zwizalletju; hoe zit dat met advertenties voorafgaand aan Youtubefilmpjes, die overigens bijna nooit na het afspelen van een advertentie willen starten?
Pas op dat je niet nog verder het wappiehoekje in wordt getrokken.
Ik mis die echte scoops van vroeger waarbij GS eigenhandig door goed onderzoek en goede journalistiek zorgde voor het opzouten van bewindspersonen. Roeren waar het stinkt. Tegenwoordig is het een beetje azijn pissen vanaf de zijlijn. Af en toe best leuk, maar minder leuk dan die echte onthullingen. Desalniettemin kom ik graag dagelijks nog even rondneuzen.
Nou dat gebeurt nog wel, ze gaan alleen niet meer weg.
Ik vind bepaalde topics aardig onderbouwd met enorm veel feiten. Of ik het nu met de toon eens ben of niet, het zijn vaak wel gewoon feiten.
@Kaas de Vies | 20-01-23 | 13:17: Daar hebt u gelijk in. Dat kan ik GS niet aanrekenen.
Roeren waar het pijn doet en prikken waar het stinkt. Ga zo door...
Bring back calamity Jane.
Misschien is dit verzoek over het randje.
Dit vraagt wel om een pollfuck daar je oneindig kunt reageren.
Waarom geen gesigneerde fotofuck?
Dat bedacht ik me laatst. Dat er intussen een generatie is met een geboortejaar waarin ik Kudtkip werd, en dat die kuikens nu mogen autorijden, stemmen etc.
Wat fijn voor ze dat GS toen al bestond!
Elk jaar wordt weer een jaargang 18.
Kan ik allemaal foto's sturen, gesigneerd!
@Kaas de Vies | 20-01-23 | 13:16: Nou, ik sta ook al op de uitkijk!
Ik vind dat jullie strenger moeten modereren.
Inderdaad, Vooral die Après toi eens wat steviger aanpakken.
-weggeaprestoi't-
Vind je? Ik vind dat er de laatste tijd veel onnodig gejorist word
Inderdaad, jij mag af en toe wel een toontje lager zingen.
@Abject | 20-01-23 | 13:34: Aaaaw, kan je het niet alleen aan?
Komt er nu een algehele amnestie voor alle Joris “slachtoffers”?
Niet voordat ze op fotokamp zijn geweest.
@dathoujetoch | 20-01-23 | 13:12:
Ik zal de redactie wat foto's sturen.
Nou feest. Ik ben al sinds het begin reaguurder maar 3 jaar geleden overgegaan op andere nick. Sindsdien vele duizenden postst maar blijf Zwitsal.
En terecht. Heb je al een foto?
Vriendelijk mailtje naar redactie doet wonderen...
Wel beleefd blijven... Ze zijn daar voor U.
@MagnificentRon | 20-01-23 | 13:11: Nee, er zit vast wel uiteraard ergens een verdienmoddel achter. ze doen het niet gratis.
@MagnificentRon | 20-01-23 | 13:11:
Nee flink schelden plus dit gedrag vasthouden.
Zo heb ik ook mijn dwangbuis weer terug gekregen! Resultaat!
Precies. Mailtje naar redactie doet wonderen. In mijn geval werkte dat ook na ruim een jaar af van dat stigmatiserende icoon.
Onder welke naam dan?
@miko | 20-01-23 | 13:19: er was een reden dat ik opnieuw wilde beginnen
Wedden? Wedden? (Dit gaat mij een Twix kosten hè?)
Ik wed dat jij straks iets lekkers in je inbox hebt.
@Kaas de Vies | 20-01-23 | 13:13: Iemand heeft besloten dat iedereen - behalve ik natuurlijk - een inbox mag hebben. Flauw hè? Anders zouden meisjes maar verliefd worden op mij en ook iedereen zijn vrouw kwijtraken.
Stoned Hengst is volledig onterecht weggejorist en opgerot!
Ik stuur hem toch een foto om het leed te verzachten.
Vrije nieuwsgaring, vrije verslaglegging en open discussie is de basis voor een functionerende democratie.
GS is in NL langzamerhand een van de weinige pijlers die nog stand houden.
Vrij fotodeling! Veel plezier.
Ik wil de kudo's terug.
+1
+2
+4 (Is niet omdat ik niet kan tellen, maar omdat ik anticipeer op het feit dat iemand mij voor is!)
+3
Nee joh, dan wordt het hier een incestueus clubje.
@Après toi | 20-01-23 | 13:08:
Njet. Er was niets zo gelukmakend als Bakito min kudo's geven.
Nee joh, geen facebook hier.
@letopuwzaak | 20-01-23 | 13:11:
Duimpje omlaag!
Je lijkt Obelix wel, beste Kaas. Genoeg is genoeg!
Hartje van mij.
@Kaas de Vies | 20-01-23 | 13:11:
+1
En Leptob.
het zal wel te ingewikkeld zijn, en niet te beheren.
Wat moet je met dat doorklikken? Dat kan toch nergens.
Zijn er ook voorgedrukte formulieren beschikbaar?
U ook een foto, bofbips.
Zoiets als "bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge"?
Geenstijl is een echte pijler onder een democratie! Al 20 jaar!!
Gefeliciteerd, foto is onderweg!
@Kaas de Vies | 20-01-23 | 13:02: Wow. Fansonly-assets I see.
Ook met korte ij!
@Harrie-Couvert | 20-01-23 | 13:39: Jaja. Het lakmoespapier dat blijft kleuren.
Alle reaguurders met reaguursels in dit topic krijgen een verplichte gesigneerde foto van mij!
Hiep hoi!
Wel in je stringetje hè?
Ik woon nog op de hoek, vlakbij de Molenweg. Dat weet je wel te vinden, toch?
@Après toi | 20-01-23 | 13:09:
Bij de brug?
Of in het bejaardenhuis?
ik neem aan in je oranje pak, dat was wel een van de hoogtepunten van 20 jaar geen stijl.
@Kaas de Vies | 20-01-23 | 13:12: Die brug die altijd openstaat. Je weet wel....
@Après toi | 20-01-23 | 13:25:
Geen idee, ik ga altijd per boot.
@Kaas de Vies | 20-01-23 | 13:33: Ja, want die brug staat altijd open voor jouw boot.
@Après toi | 20-01-23 | 16:10:
Dan moet mijn chauffeur met de Bentley wel weer wachten.
Het is niet anders.
REAGEER OOK