Exclusieve dronebeelden - Kick Out Zwarte Piet uit Volendam verjaagd met eieren en oliebollen
Wij Zijn Nederland van Boven!
Volendammers hebben vandaag hun manier van leven beschermd tegen buitenstaanders die een andere moraal wilden komen opleggen. Jerry Airfryer en zijn opvallend roomblanke bende sfeerverziekers werden vandaag tijdens een onaangekondigde demonstratie in het vissersdorp onder een regen van eieren en oliebollen weer retour Amsterdam gestuurd. De politie bewaarde de rust, maar greep niet echt in. Deze exclusieve dronebeelden (met dank aan Volendammer Jan Keizer) geven een uitstekend meeuwenperspectief op de gebeurtenissen van eerder vandaag. Na de breek nog wat extra beeld, deels door de KOZP'ers zelf gemaakt want dit is natuurlijk allemaal welbewust gekozen koren op hun eigen propagandamolen.
Update: ANP Radiojournaal zegt zojuist dat volgens een marktkoopman KOZP begon met gooien.
Update: Topic gesloten. Hier de followup.
Hahahaha
"Film het film het film het"
Pliesie denkt 'sja'
Da-haag, da-haag!
Groetjes thuis!
Reaguursels
InloggenZoals te verwachten extrapoleert KOZP het gebeurde in Volendam naar heel Nederland. Manipulatie (of “how to lie with statistics”) om de discussie te sturen over hoe racistisch Nederland is. Hadden ze beter Urk kunnen nemen maar dat terzijde.
Dan kan ik dus in de Bijlmer (of Schilderswijk, Delfshaven,etc.) gaan staan, iets van “white power” of zo roepen. Dat overleef ik waarschijnlijk niet. Is dat dan het bewijs dat 100% van de gekleurden de witten naar het leven staan als het gaat om vrijheid van meningsuiting als de mening niet bevalt?
Ik hoop wel dat ze witte eieren hebben gegooid.
Volendam +heel veel
Iemand een oliebol noemen ipv pannenkoek is ook discriminatie.
Dan zet je op 5 Dec. even je tablet aan en dan zie je deze filmpjes.
Mooi Sinterklaascadeau! Volendam, bedankt! * duim opsteken doet*
Dus toen kleine groep blanke europeanen eeuwen geleden in Afrika kwamen vertellen hoe het moest was het kolonisatie, rascisme et etc en zijn we daar we nog steeds over aan het zeiken. Maar nu komen diezelfde zeikende minderheid in bus om blanke meerderheid te vertellen hoe het moet? Noem je dat dan ook kolonisatie, rascisme etc?
in één woord: ja!
KOZP is een beweging met puur-racistische motieven.
Grappig , aftocht van het Haarfriers clubje in WITTE bussen. Wel erg rassies.
Steun!
Zit even wat twitter verslagen van de kozptjes te lezen, maar dit is inmiddels een soort raciale oorlog geworden. Met witte frontlinies waar de zwarten achter moeten staan, elke Volendammer is een witte racist, alles heeft een pigment ranking met bijbehorende classificatie. Opmerkelijk is ook dat er dus een scheiding is tussen negroiden, mensen van kleur, en wit. Waarbij de eerste bovenaan de sociale dan wel hierarchise ladder staat. Het is dus alsof de eerste kolonialist land aan de kust en even de natives uit komt leggen wat ze gaan doen en hoe het vanaf nu werkt, en wat kannonenvoer in de voorste linies. Slim opgezet van Fc Bijlmer. Tevens moesten er ook en zo te zien onkosten gemaakt worden om de giften nog ergens an uit te geven. Neem ook aan dat de markt van Volendam een omzet derving heeft gehad, en de organisatoren aansprakelijk gaan stellen.
Omdat je het niet eens bent met KOZP en hun ideeën en meningen wil niet zeggen dat je racist bent dat gaat bij mij gewoon veel te ver. Dus kom niet naar ons dorp als je die onzin wilt roepen dan ben je niet welkom.
Goede opmerking over de omzet derving!
En over het bericht hieronder: er waren 2 bussen dus max 100 man van KOZP dat zegt hopelijk genoeg over hun organisatie. Eigenlijk verschrikkelijk dat ze zo veel aandacht krijgen en we geen tegengeluid kunnen geven in de media maar ik laat het niet rusten
@Volendam | 05-12-21 | 09:27: Volgens dat verslag is elke witte Volendammer een racist. Tevens is dit een dusdanig vooropgezette en bedachte actie geweest, dat het vermoeden ook nog eens bestaat dat dit een moetje is geweest om de financiering in stand te houden. Daarom lijkt het ook raadzaam om daaraan te voldoen en hier een schadeclaim over in te dienen.
Waar het journaal door handige camera opstelling suggereert dat KOZP een grote groep is laat dit goed zien waar het in het echt om gaat. Een marginale maar luide minderheid probeert de meerderheid zijn wil op te leggen. Zover de huidige stand van zaken van de democratie. De minderheid regeert.
Mooi om te zien dat het volk soms een klein overwinninkje boekt.
Helaas hebben de mensen die het Vrije Westen willen vernietigen niet alleen alle subsidiepotten achter zich staan, maar ook justitie en de rechterlijke macht. Want naast politiek, media en wetenschap is ook onze rechtsstaat ernstig aangetast door de zogenaamde "mars door de instituties". De infiltratie van de macht waarmee links sinds een halve eeuw onze democratie en onze rechtsstaat bestrijdt.
Dus reken maar dat er naast een hoop MSM-stront en andere linkse diarree ook gekeken gaat worden in hoeverre hier mensen vervolgd kunnen worden. Net als destijds de BlokkeerFriezen onevenredig hard aangepakt werden, vergeleken met de tienduizenden keren dat links allerlei (spoor-) wegen etc blokkeerde, bezette, etc.
van de "mars door de instituties", terecht, stelt dat onze rechtsstaat alleen lan worden afgeschaft als agressieve extemisten naastmiljoene nie al
Daar heb je wel een punt hoevaak zijn die activisten werkelijk vervolgd voor blokkades?
@timmey | 05-12-21 | 08:50:
Soms grijpt de politie niet eens in, en als ze dat wel doen worden er een paar mensen opgepakt. Die mogen dan een aantal uur later (vaak als de blokkade voorbij is) weer naar huis.
Het achteraf vervolgen en zelfs DNA eisen van demonstranten is uniek. Zelfs bij gewelddadige protesen gebeurt dat volgens mij maar zelden.
Die nietsnutten zie zichzelf graag in een slachtofferrol zien, komen enkel en alleen om te provoceren. Je ziet ze nooit iets bijdragen aan de samenleving, alleen maar klagen over voorouders (natuurlijk niet de eigen) die eeuwen terug iets verkeerd gedaan zouden hebben volgens onze huidige normen.
Als je een feestje hebt wil je dat soort er dus niet bijhouden, prima dat ze door de uitsmijters van het dorp geholpen zijn bij het vertrek.
Dat dus. We hebben in NL miljoenen mensen die hard werken om onze samenleving op te bouwen en te onderhouden. Die daarnaast ook nog eens ruim 50% belasting betalen over het geld dat ze verdienen aan hun positieve bijdragen.
En daar tegenover staat dus een piepklein groepje extremisten afhankelijk van uitkeringen en subsidies. Dat wordt opgehitst door een veel grotere groep linkse politici, MSM en andere subsidieafhankelijke nikskunners. Die overigens nog steeds een minderheid vormen.
Waarom krijgt die minderheid van overbodige extremisten altijd haar zin?
Maar we kunnen niet ontkennen dat de slavenhandelaars de enigen waren die hen aan het werk kregen. Dit is ons tot nu toe nog niet gelukt.
@Dandruff | 05-12-21 | 08:49: Waarom krijgt die minderheid van overbodige extremisten altijd haar zin?
SImpel: het gehele linkse verdienmodel, ja zelfs de basis voor het bestaan van linkse clubs en partijen is gebaseerd op het "redden van de slachtoffers en minder bedeelden". Met een mooi woord heet dat dan "solidariteit". Andere benamingen als "diefstal" en "uitbuiting" klonken namelijk niet zo mooi. Op het moment dat duidelijk wordt dat er bijna geen slachtoffers zijn, dat het met de welvaart beter gaat dan ooit en dat de mensen best wel goed met elkaar door een deur kunnen... tsja, dan heb je geen behoefte meer aan solidariteit en bescherming. Wat doe je dus, als links-georienteerde club? Juist: je brengt die paar luidruchtige schreeuwers nadrukkelijk in beeld en houdt bewust de illusie in stand dat we momenteel in de meest racistische, ongelijke en oneerlijke samenleving óóit leven. Dát is de reden voor de continue hetze via de media, om zo de mensen tegen elkaar op te zetten, want je weet actie = reactie en op de reactie baseer je dan je "gelijk". Dát is de reden waarom de kogel van links komt, maar aan rechts toebedeeld wordt. Dát is de reden waarom de aarde zogenaamd vergaat door onze verschrikkelijke stikstof"crisis" (proest). Dát is de reden waarom links al sinds decennia een monopolie op de tweede wereldoorlog claimt: zolang je je tegenstanders maar met het ergste van het ergste vergelijkt, kom je ermee weg als je soms zélf dezelfde fascistische trekjes vertoont. En ja, waarom denk je dat het hele COVID-beleid zo zwabbert en op angst baseert (we gaan allemaal dood en de wappies zijn schuld), terwijl het antwoord vanaf het begin af aan duidelijk was voor iedereen met een beetje rationaliteit in zijn/haar donder: schaal die zorg op, vaccineer en ga over tot de orde van de dag? Juist. En kom niet met het zogenaamde argument dat de VVD rechts is: neem een verkiezingsprogramma van de PVDA uit 1980 en verbaas u over de gelijkenis. Links verdient over de rug van anderen en heeft er baat mee dat de slachtoffers niet geholpen worden, zodat het verdienmodel behouden blijft. Ik verklaar hier niet rechts heilig, want ook hier vind je soms extremen die je echt niet moet willen. Maar het moet maar eens afgelopen zijn met de stelselmatige verloedering van de maatschappij en gecultiveerd slachtofferschap dat inmiddels zó ver gaat dat we niet alleen vergeten wie we zijn, maar zelfs niet meer mógen zijn wie we zijn, omdat een paar schreeuwers hun wil opleggen met goedkeurig van linkse klootviolen in het parlement.
Ik moet bij airfryer en Volendam aan deze plaat denken......?!?
www.youtube.com/watch?v=ljmffDjaI3g
Een kleine minderheid komt een land binnenvallen en probeert met pesterijen, intimidatie en bedreiging dit land tegen de zin van de oorspronkelijke bevolking veranderen.
Dit is kolonialisme 2.0
Geldt de verplichte 1,5 meter afstand van elkaar houden corona maatregel niet voor KOZP? Die demonstratie had, gezien de corona shit waarin we met z'n allen zitten m.i. nooit toegestaan mogen zijn.
Goed he dat telt niet als je onaangekondigd gaat demonstreren in een dorp waar een gezellig feest gaande is. Nee dan mag je lekker tegen elkaar op lopen zweten in een bus. Ik mag hopen dat door de haringafval en de eieren het heerlijk stonk.
Ik drink liever chocomelk dan witte melk maar daar houdt het dan ook mee op .
Is sowieso racisme broer
Dit is precies waar kzop op hoopt, want nu krijgen ze weer aandacht voor hun “probleem” en rinkelen de subsidiemunten weer voor hun en gelieerde clubjes.
Applaus voor Volendam!
Mijn hele weekend was goed . Ik zag het filmpje gemaakt door kozp
Hoe mooi zou dat zijn gelijk als die de bus uitstapt hardhandig terug de bus in werken. Oprotten
Trots op Volendam
Moet Jerry Baudet eens proberen, kick out zwarte piet roepen. Nou, dan is het huis van de democratie te klein.
Vanmiddag was ik erbij. Vanaf het eerste moment dat deze "vriendelijke" onaangekondigde demonstranten onze markt opliepen waren ze al aan het filmen, waarom? Als je zo vreedzaam komt protesteren dan is dat toch nergens voor nodig? Met megafoons werden we voor racisten uitgemaakt en ze waren zeker niet welkom. Als ik achteraf de filmpjes van vanmiddag weer terugkijk begint mij bloed weer te koken. Wat komen ze doen op een markt die het al moeilijk genoeg heeft in deze Corona periode. Wat komen ze doen bij ons terwijl ons kinderfeest altijd super mooi en gezellig is? Zwarte piet is een held die gezellig is, leuk danst en cadeaus weggeeft. Dit groepje komt alleen maar om de boel te verzieken en te provoceren. Ik ga er eens goed voor zitten om een club Kick Out KOZP op te gaan zetten en ook zo de media kan opzoeken want deze 100 mensen mogen het niet verzieken voor de rest!!!
@Volendam | 05-12-21 | 01:22: Ze willen sinterklaas voor iedereen leuk maken, maar in van die witte gelovige conservatieve gemeenten lijkt mij dat onbegonnen werk, provocatief bijna. Ik vind de toon, zeker niet leuk als ik jouw bericht zo lees. Het probleem is er, maar de enige oplossing is zo militant. Aan de andere kant boeken ze ook resultaat. Moeilijk moeilijk..
@Kokkie_Balneger | 05-12-21 | 01:39: Is sowieso racisme broer
@Kokkie_Balneger | 05-12-21 | 01:39:
Sinterklaas WAS voor iedereen leuk. Het werd op de Antillen gevierd, MET zwarte Pieten. Google maar eens op Sanikolas.
Een leuk kinderfeest met een witgeschminkte sint en zwartgeschminkte Pieten. www.youtube.com/watch?v=ebqjBorA1T4
@Dandruff | 05-12-21 | 08:15: Het was niet voor iedereen leuk. Anders zou er geen kozp zijn. Een beetje verandering is niet zo erg maar dit is een gevalletje van je geeft iemand een vinger en ze pakken de hele hand.
@Volendam | 05-12-21 | 01:22:
Ik meld me mee aan ik wil ook bij ko kozp
@deministerpresident | 05-12-21 | 08:45:
Het was wel voor iedereen leuk, tot de subsidielobby besloot het feest kapot te maken. Het kinderfeest was nooit een probleem, in Suriname noch op de Antillen. En ook in Nederland is het feest in amper 15 jaar kapot gemaakt, vooral dankzij een felle mediacampagne van de NPO.
En inderdaad een beetje verandering is niet erg; ik heb hier al heel vaak gezegd dat de kleur van die Pieten mij niet uit maakt. Het gaat mij alleen om de kwaardaardige racisme-leugen waar alle fophef op gebaseerd is. Die leugen zaait verdeeldheid en rancune tussen blank en zwart.
En zoals je zelf al aangeeft is dit niet genoeg; vlak voor de Pieten-discussie begon probeerden politiek en MSM het sinterklaasfeest te verzieken vanwege het kruis op die mijter dat "kwetsend" zou zijn voor moslims. Maar op wat sowieso altijd al rellende kutmocro's na bleken de meeste moslims daar helemaal geen moeite mee te hebben. En dus werd van die zwarte schmink een probleem gemaakt. Maar je ziet nu al dat de subsidielobby ook geen genoegen neemt met roetveegpieten, regenboogpieten en zwarte maillots. Het hele feest moet kapot.
Pasen wordt lentefeest, kerst wordt winterfeest. In de VS staat de "te witte" Santa Claus ter discussie.
Links wil naast onze rechtsstaat en democratie ook onze hele cultuur vernietigen. Dat is niet zo raar; in vrijwel alle socialistische landen probeerden socialisten de oorspronkelijke culturen en religies te vernietigen.
Het is nota bene dictator Poetin die ons moet waarschuwen voor "woke"; de Russen hebben dat allemaal al lang meegemaakt. www.youtube.com/watch?v=0S-sjwCnQjM
@Dandruff | 05-12-21 | 09:20: Dank dat je mij al een tijd met rust hebt gelaten! Nu zat ik in dit topic ook aan jouw kant, maar toch. Kudo's.
Hoeveel subsidie zou deze intolerante, Ghanese kolonist nou zo’n beetje opstrijken per jaar?
Ook de Volendamse belastingbetaler betaalt daaraan mee.
Een verjaardagskadootje... merci
Goedzo Volendam. Ben trots op jullie.
Mijn zoon en dochter waren vanmiddag in Alkmaar en als echte zwarte pieten verkleedt op een kinderfeestje. De sfeer was geweldig en de kinderen herkenden ook mijn zoon en dochter niet vanwege de zwarte smink. Daarom dus. Ook onderweg een hoop positieve reacties zoals zwaaien en duimpjes omhoog. Ook hier in de Randstad dus als je Alkmaar als Randstad mag rekenen. Het is alleen dat de MSN ons anders wil laten geloven. Trap er niet in! Laat je niet gek maken door een paar uitkeringstrekkers en valse linkse media. Volendam, ik ben trots op jullie!
Hier ook in het dorp gewoon normale zwarte pieten.
Nederland is gelukkig groter dan Amsterdam.
En blij dat Volendam dat even laat merken.
Alkmaar is geen randstad aldus ikzelf als geboren en getogen alkmaarder
@swuinm71 | 04-12-21 | 23:10:
In amsterdam ook genoeg pro piet, maar men denkt dat de NTR bepalend is.. dat waren ze ooit maar door verraad zien wij de NTR niet meer als leidend.
Wat een genot om naar te kijken zo voor het slapengaan!
Eens. Waarom ga je ook in hemelsnaam speciaal naar Volendam om daar onrust te stoken zo dicht bij het kinderfeest. 11 andere maanden in het jaar ook.
@Anoniemtje | 04-12-21 | 22:51: precies! En ik vermoed dat ze dan ook onder begeleiding het dorp uit geholpen worden
Prima gedaan Volendam, in Surhuisterveen kregen ze ook al nul op request. Laat dat lamlendige witte volk met hun achterlijke bordjes mooi in Amsterdam blijven. En Jerry Airfryer naar Ghana gaan om te strijden tegen het onrecht daar, zodat de 23,000 Nederlandse Ghanezen weer vredig in eigen land kunnen leven en er geen Ghanezen meer hoeven te 'vluchten' naar Europa. Wegwezen en hulde voor de politie.
Blank volk. Het is blank volk. Geen wit volk.
Waardeloos optreden van de Politie. Het is beter als ze naast een politiek partij, omroep, verenigingen en stcihtingen ook hun eigen beveiliging kunnen regelen naast de Politie om mensen die niet kunnen gedragen op hun plaatst te zetten.
Eens, de politie had deze illegale demonstratie uit elkaar moeten slaan. Of bedoelde je dat niet?
Alsof ze de mankracht klaar hebben staan om een groep mensen ver weg te houden van een groep zeurpieten die onaangekondigd op komen dagen.
@Kaan78 | 04-12-21 | 22:11:
Wat heeft dit met de beelden hierboven te maken? Ze krijgen een paar oliebollen naar hun bus geslingerd, en jij suggereert dat ze maar een paramilitaire ordedienst moeten oprichten om "mensen op hun plaats te zetten" want "dat deden Turken in Duitsland ook toen ze door neonazi's werden vermoord."
Dude.
u heeft humor
@kaan78
Ja, die omroep heeft inmiddels al aardig wat voor de kiezen gekregen. Daar zorgden uw Turkse landgenoten eerder al voor:
"Volgens verslaggever Robert Bas kreeg een cameraman klappen en werd hun auto beschadigd. "Er heerst hier een sterk sentiment tegen de westerse media", zei hij. De NOS-ploeg kon zich in veiligheid brengen".
nos.nl/artikel/2117897-rust-bij-turks...
Duizenden Turken 'op hun plaats zetten' is vrees ik alleen iets teveel van het goede. De politie in die stad heeft namelijk z'n handen daar al vol aan al die andere krachtparels die multicultureel Nederland heeft voorgebracht.
Volendammers lezen- en zien dat soort berichten ook. En die mensen laten hun dorp nu eenmaal niet zo gemakkelijk door import-tuig bezetten, en nemen het heft in eigen handen omdat de politie het laat afweten een illegale (!) KOZP-demonstratie voortijdig af te breken.
@Kompromat | 05-12-21 | 03:51: Volendammers hebben mazzel gehad dat dit een vreedzaam protest is tegen racistme. Als mijn familie een oliebol/ei etc tegen de harsens had gekregen. Had ik anders gereageerd. Wat is dit voor gedrag? Willen jullie nu een sticker van de rest van NL?
@Kompromat | 05-12-21 | 03:51: Bovendien een groep Turken die met vlaggen zwaaien daar heeft Nederland de beste eenheid van de Politie tegenovergezet en de bevoegdheid gegeven om met scherp te schieten tegen ongewapende burgers. Dit natuurlijk om nog een kans te maken tegen ongewapende Turken. Stel je voor dat ze nog steeds verder zouden zwaaien met hun vlaggen.
@Kompromat | 05-12-21 | 11:44: Je geeft blijk van dat u het land waarin u woont niet kent. Dat is voor mij voldoende om de discussie niet voort te zetten. Gefeliciteerd met de fantastische roze wolk waar u op leeft en veel plezier van uw weekend :)
@Kaan78 | 05-12-21 | 13:06:
Jammer dat mijn reacties zijn weggejorist. Nu weet niemand meer wat ik heb geschreven, noch waarom uw opmerking slaat als k*t op Dirk. Hier verder over uitweiden zou mij een permaban kunnen opleveren, dus ik laat het er verder maar bij.
Ik merk alleen nog even op dat ik een naam van een bekende Nederlander noemde, iemand die werd bedreigd en het waarom (de letterlijke uitspraak die deze persoon had gedaan). Dat is (vermoedelijk) de reden waarom mijn reactie is weggejorist.
Hoe dan ook, ik ken MIJN land hoogstwaarschijnlijk veel beter dan dat u uw (gast?)land kent.
Maar wees gerust; ik zal u hier op GS daar blijvend over informeren wanneer ik u wederom tref.
U ook veel plezier van uw weekend.
Stokebrands
Ik had zelf voor pek en veren gekozen, maar met oliebollen wordt ook het gewenste resultaat bereikt zie ik…
Met scherp schieten, ruimt alleen maar lekker op ,smerige parasieten.
De demonstranten identificeren zich met zwarte piet want ze vinden dat ze als knecht, met oorbellen etc, belachelijk gemaakt worden als gekleurde medemens. Nu worden ze op hun wenken bedient: ze worden eruit geschopt, dat is precies waarom ze vragen: kick out zwarte piet, en nu is het weer niet goed.
Wie controleert eigenlijk of de verstrekte subsidie wel "verbindend" werkt?
Of, wat is sowieso de reden waarom zij subsidie krijgen?
Verlengstuk van de huidige bewindvoerders, net als de zinloze import van enorme aantallen uitkeringstrekkers.
Hoe dan ook, de economie moet worden verzwakt, zodat de EU kan "ingrijpen".
@tis_wat | 04-12-21 | 21:37: Punt.
Zo Kick je dus Out Zwarte Piet?
Wie zoet is krijgt Iekkers wie stout is de roerei
Dat er niet 1 Volendammer op het idee kwam,om met bananen te gaan gooien….
In tegenstelling tot wat de leden van de racistische actiegroep KoZP beweren, zijn voorstanders van Zwarte Piet niet racistisch. Dat is waarom er niet met bananen gegooid werd.
Heerlijk dit! Don't fuck the Dutchies!
Het valt me op dat mensen met een camera altijd alles filmen wat niks met de gebeurtenissen te maken heeft. behalve heel kort een stukje van de actie. En dan nog vlak voordat er wat gebeurt wegdraaien of de grond gaan filmen. Hetzelfde geldt ook voor die dronepiloot, waardeloos filmpje waarin elke daktegel en parkeerplaats van Volendam uitvoerig wordt gefilmd en slechts heel eventjes dat die KOZP lui met eieren worden bekogeld waardoor ze in hun bussen moeten schuilen.
Toch mooi he, Jerry, dat je hier alleen een paar oliebollen voor je kop krijgt wanneer je je zo vreselijk en hypocriet gedraagt.
Tuurlijk is er recht op demon-streren. Zo zou je best met een streepjespyjama kunnen rondlopen tijdens de Februaristaking. Toch?
Promotie voor stichting Martijn voor de deur bij een basisschool. Demonstreren tegen de Taliban in Kabul. Er zijn gewoon dingen die niet zo slim zijn.
'Broke "Woke' Joke"
Ben ff tegel aan het bakken voor "groen grijs"
Natuurlijk gaan die losers naar Volendam, zodat ze van tevoren weten dat ze flink tegengas krijgen. En dan weer lekker janken op de tv en in de talkshows, hoe slecht ze het getroffen hebben in dat vreselijke Nederland.
Walgelijke activisten, beroepsprovocateurs, waardeloze elementen!
Sneu volk, durfde niet eens de bus uit.
... ik liep vreedzaam door het weiland met mijn rode jas; die stier had het recht niet om mij op te jagen...
@gasboer | 04-12-21 | 21:27: Hoezo niet? Was toch zijn weiland?
Of dacht u dat het met de kleur van uw jas te maken had?
Hear Hear D-fence
@gasboer | 04-12-21 | 21:27:
Haha ja, ik ging mensen confronteren met iets waar ze helemaal geen behoefte aan hadden en zeker niet op het moment dat ik ervoor uitkoos. En nu zijn ze boos en willen ze dat ik wegga.
Hoe heeft dit ooit kunnen gebeuren?
Gewoon oppleuren.
Geen buitensporig geweld, netjes uitzwaaien, prima opgelost.
Ingrid Eekels was vanmiddag een van de eersten die eieren richting de anti-Zwarte Piet- demonstranten in Volendam gooide. Volgens Ingrid 'kon ze niks anders'. "We hebben hier één feest, en dat is Sinterklaas met zwarte pieten, en het wordt door zo'n groep steeds in het verdomhoekje gezet. Daarom heb ik, toen ze hier aankwamen twee dozen eieren gekocht en ik ben gaan gooien"
De bekogeling had veel impact op de demonstranten van Kick Out Zwarte Piet, zo laten ze weten aan NH Nieuws. Toch heeft Ingrid achteraf geen spijt: "Ik had niks anders. Als ik andere dingen had, was ik daarmee gaan gooien."
bron: NH nieuws
Tijd dat je je zwitsal eens kwijt raakt ;-)
www.nhnieuws.nl/nieuws/295736/ingrid-...
@Lorejas | 04-12-21 | 20:10: tupperware is zoo 1983
Een Ingrid van de markt die eieren gooit, is als een, een Ingrid van de markt die eieren gooit.
@Bibop,
Was dat Ingrid van Henk?
Komt er eindelijk gerichte weerstand.
WaIgeIijke eenzijdige berichtgeving van Het ParooI weer www.parool.nl/nederland/kick-out-zwar...
Nou inderdaad zeg. Zelfs dat de demonstratie niet aangemeld was, wordt niet vermeld.
Idem op Joop: grote kop "Agressieve Volendammers wilden KOZP-activisten het water in drijven". Ach ja, die arme vreedzame activisten toch...
@Papa Jones | 04-12-21 | 20:11: Yup en aIIeen de reactie van KOZP
@Argyronauta | 04-12-21 | 20:35: De reaguurseIs zijn niet maIs en bijna aIIemaaI met begrip voor de VoIendammers
@Argyronauta | 04-12-21 | 20:35: misschien moeten we eens ophouden om ons tegen aantijgingen te verdedigen. Gewoon melden dat het terecht was geweest wanneer ze in het water werden gedreven.
@Piet Karbiet | 04-12-21 | 20:42: Enkeltje ijsselmeer was beter geweest voor dat stelletje opruiers.
@Piet Karbiet | 04-12-21 | 20:48: met een parooler in de busverhuurstichting verbaasd mij dit hoegenaamd niet
Eigenlijk zijn die Airfreyer en zijn trawanten gewoon een stelletje arrogante kolonialen, die de inboorlingen van Volendam wel even zullen gaan beschaven. In die zin verschillen ze niet van de blanken die zwarte inboorlingen in Afrika wilden bekeren.
Enfin, ze kregen wat ze verdienden, werden bekogeld met van alles en nog wat. Volkomen terecht, mijns inziens. Gewoon oprotten naar de Randstad en je niet bemoeien met lokale tradities in een dorpje aan het Ijsselmeer.
Daar is geen woord Spaans bij, Kees.
Een klein dorpje aan de Zuiderzee bood dapper weerstand en overwon.
Moet je jezelf verlagen tot stoken om er nog iets van te maken?
Ga maar eens nadenken of je moreel goed bezig bent.
We zijn overgestapt op roetveegpieten omdat de zwarte pieten te lui bleken te zijn, daarom.
Op Hart van Nederland staan beelden van hoe deze demonstratie begon. Als je ziet hoe agressief provocerend en met een enorme megafoon die airfryer zich een weg baant door het vreedzaam winkelend publiek, vind ik het nog heel keurig dat de Volendammers ze met oliebollen en eieren het dorp uit hebben gejaagd.
Zie ergens hieronder een link naar Twitter. Gast is knettergek aan het schreeuwen, vanaf moment dat ie uit de bus stapt.
@Lorejas | 04-12-21 | 20:06: zie ook hoe beheerst de Volendammers reageren. Pas nadat ze een half uur lang voor racist zijn uitgescholden vliegt er een oliebol door de lucht.
Inderdaad, onaangekondigde demonstratie. In Amsterdam wordt je voor minder door de politie de bus ingeschopt.
@swuinm71 | 04-12-21 | 23:30: Dat ligt aan de kleur denk ik.
Leuk filmpje. Ik zag een kraam met "heerlijk fruit". Ineens vroeg ik me af: zouden ze ook doerian verkopen? Zie je wel, KOZP haalt het slechtste in de mens naar boven.
Het dorp met de laagste werkloosheid jaagt de groep nietsnutten weg. Heel goed!
Yep daar moet je niet bepaaId bijstand aanvragen Ga maar stuccen
Zo zie je maar, oliebollen zijn ook mensen.
Lekker inclusief dat er mensen zijn met een andere mening dan NPO/KOZP!
Je ziet maar weer dat oliebollen multifunctioneel zijn, hopelijk waren het geen legbatterij-eieren.
Het ziet eruit alsof KOZP de hele strontkar over zich heen heeft gekregen mwhoehaahaha
Goh. dat zo'n handjevol agenten de meute weet te bedwingen. Respect m/v agenten!
Respect voor de het normale volk dat niks tegen onze politie deed maar wel het sociale probleemgroepje effectief en efficient een les heeft geleerd!
Dat dus!
Ik had graag oliebollen staan bakken daar. Helemaal gratis. Naar keuze: gloeiend heet, zo uit de olie of keihard bevroren.
Dei KOZP wappies hielden geen 1.5 meter afstand. Maar volgens Nederlandse traditie zijn regels niet van toepassing op zwarte mensen
En illegaal protesteren, illegaal parkeren, tegen het verkeer inrijden en wat nog meer, dat wordt een dure middag voor KOZP.
@smdyasc | 04-12-21 | 19:24: daar geeft de gemeente amsterdram vast wel weer een subsidie voor
Zwart. Vooral veel witkoppen in die bus. Wat doen die daar???
@schijtzat | 04-12-21 | 19:58: Voorsorteren op een plaatsje apart.
Vandaag Sinterklaas gevierd,met echte pikzwarte Pieten.
Genoten.
Man of vrouw Pieten...?
Mooi gebobbeld.
Ik woon in Amsterdam zuidoost en vorig jaar sinterklaasfeest bij de buren met Surinaamse jongens geschminkt als zeer zwarte piet.
Zo kan het ook dus.
ook met pepernoten gegooid..?
Ich bin ein Volendammer!
Trots op de Friezen, trots op de Volendammers. Je voelt gewoon op je klompen aan dat types zoals Airfryer niet stoppen bij Zwarte Piet. Hierna verzinnen hij en zijn companen weer een ander 'pijnpunt'.
@Jan Marijnissen | 04-12-21 | 19:19: non valide argumenten Jantje!
@Jan Marijnissen | Nou nou, "Jan", ga even rustig zitten en kom tot jezelf. Dit draagt niet bij aan een betere wereld.
@Jan Marijnissen | 04-12-21 | 19:19: aanklager, rechter en beul van de Zwarte legende (Leyenda negra)
We worden gekoloniseerd door mensen van een vreemde mogendheid. Ghana in deze.
word je getrakteerd op eieren en oliebollen, vanweg Covid natuurlijk met gepaste afstand, dan is het weer niet goed, want het zijn eieren van witte kippen.
Keurig geformuleerd!
Heerlijke beelden.
Sherry Airfryer uiteraard weer in de slachtofferrol met zijn leugens.
Zijn roomblanke stadse studentikoze helpertjes met hun warme banden bij de VPRO, NRC en Volkskrant zullen wel weer tranentrekkende columns mogen posten vol met uitgekauwde termen als inclusief, diversiteit, institutioneel racisme en slavernij.
Was verward vrouwtje Sunny Bergman ook present?
Die zien hier ongetwijfeld bewijs in van "institutioneel racisme" oid.
De Joop pakt al uit: "Agressieve Volendammers wilden KOZP-activisten het water in drijven".
@MAD1950 | 04-12-21 | 20:06: water is hun natuurlijke habitat al sinds de galeien. Ik lees niets geks.
Raar hoor als je in het hol van de leeuw van Nederlandse waarden en tradities even je mening op wil komen leggen
KOZP gedraagt zich bekrompen, het mooie van dit land is juist dat vrijheid bestaat - Ergo, diverse denkbeelden naast elkaar kunnen leven.
Dit betekent niet andere meningen, ideeën en denkbeelden onderdrukken. 'Woke' is niet alleen 'broke', maar een 'joke'. Wat zou het, als anderen tradities in stand willen houden. Hún tradities, die pas een probleem werden volgens geïmporteerde Afrikanen op bijstand support.
Dit alles heeft echt niets met "racisme" te maken. Nul komma nul. Zie nogmaals (Bv.) de Caraïben, waar Zwarte Piet een non-issue is.
@Nederlandop1 | 04-12-21 | 19:04: 'Woke' is niet alleen 'broke', maar een 'joke'. Bedankt.
@Nederlandop1 | 04-12-21 | 19:04: eens. Het inmiddels gebrek aan vrijheid valt op. Elke gemeente zou met de eigen bewoners moeten beslissen hoe het feest gevierd wordt. En dat is dan in Amsterdam anders dan in Volendam. Nou en. Andere bevolkingssamenstelling, andere ideeën etc. Maar KOZP accepteert dat niet, want KOZP bepaalt hoe Zwarte Piet eruit ziet. Ik vind dat nog steeds te bizar voor woorden. Dat een klein Amsterdams clubje heel Nederland zijn wil oplegt. Laat dat aan gemeentes en die burgers over.
Overigens is het nog erger dat zulke agressieve demonstraties als van KOZP in de buurt van zeer jonge kinderen werden en worden toegestaan. Wat voor land ben je dan? Kinderen bescherm je. Die stel je niet bloot aan agressie. In Nederland wel. Bij demonstraties bij abortusklinieken begint iedereen over de rechten van (volwassen!) vrouwen en dat die niet lastig gevallen mogen worden etc. Die moeten blijkbaar beschermd worden.
En zeer jonge kinderen mogen hier in dit land blootgesteld worden aan agressieve clubs KOZP. Dat begrijp ik echt niet.
Overigens gaat men nu op jacht op de Sint zelf. Kruis op zijn mijter. Man. Blank. Nou ja, je weet het wel. Jammer dat een typisch Nederlands feest kapot moet. Weer een stuk sociale cohesie weg.
Rutger Groot Wassink@RutgerGW
Bizar dat #KOZP het recht op demonstratie onmogelijk wordt gemaakt. Wat een land…
3:27 p.m. · 4 dec. 2021·Twitter for iPad
EWagensveld@EWagensveld
Als antwoord op @RutgerGW
Wat hoorden we toen #Pegida ging wandelen in @gem_Eindhoven en met stenen en eieren werden bekogeld door moslims en allochtonen uit kringen van #deugers die nu huiliehuilie doen.Selectieve hypocriete verontwaardiging als het om demonstratierecht gaat, niets nieuws van links
Hij kan zich beter druk maken v.w.b. zijn functie als wethouder Sociale Zaken, Diversiteit en Democratisering in Amsterdam.
Rutger heeft geen moer te zeggen over Edam-Volendam.
Ga eens deaud IuI
Onaangekondigde demonstratie ..
Kick Out Zwarte Piet-voorman Jerry Afriyie was bij de actie. Hij reageert tegenover NH Nieuws geschrokken. "Er werd met allerlei voorwerpen gegooid, we kregen alles over ons heen: waterflessen, van groente tot fruit, vuurwerk, sigaretpunten en spugen", vertelt hij vanuit de bus. "Ook werden er mensen van ons fysiek aangevallen en geslagen."
Sjaak Oud, groenteboer op de markt, laat weten dat de demonstranten onaangekondigd naar Volendam kwamen. "Wij denken er hier anders over. Wij geloven het wel. Wij vroegen vriendelijk en dringend of ze wilden vertrekken", vertelt hij. "Daar prakkiseerden ze niet over.
Hoe kon ie nou schrikken dan?Hij is op oorlogspad:
youtu.be/QXC9KKJFHTc
Provoceren en dan een huilstruik na doen. Wat een Calimero. Vandaar de eieren natuurlijk.
@HebjeHemweer | 04-12-21 | 18:41: Hij kan het ook niet helpen. Iemand met zo'n zwaar slavernijverleden heeft natuurlijk ook een trauma voor het leven opgelopen.
Ik was mijn handen in onschuld...
One Way Sint van The Cats. Hup Volendam!
www.youtube.com/watch?v=WkOy4T3jRIY
Dure Japanse whisky over m'n toetsenbord....
Die gasten helemaal onder de poedersuiker, dat zou ik grappig vinden...
Als het uit de hand loopt met dramatische gevolgen, dan kunnen omstanders altijd zeggen: "Jan Keijzer heeft het gedaan". Dan zijn er nog maar 883 verdachten over.
Lol! Of Kees Tol.
Ja, en DNA-onderzoek helpt dan ook niet.
@Basil Fawlty | 04-12-21 | 18:25:
Gays Tol...
@Schoorsteenveger | 04-12-21 | 18:27: you made my evening. Kudos.
Meer filmpjes (vanuit publiek) zichtbaar op de site regiopurmerend punt nl koptekst artikel: Anti-Zwarte Piet-demonstranten aangevallen met eieren en oliebollen in Volendam: “Situatie is grimmig”
Heb ik nu wat gemist in het NOS journaal?
Bij RTL om 6 uur op het eind een klein berichtje.
Ik had speciaal ingeschakeld.
Maar als Erica Meiland in notabene haar biografie iets schrijft en ze gecanceld wordt, wordt er uitgebreid verslag van gedaan
Er was ook niets aan de hand. Paar balletjes uitdelen aan de gasten is geen nieuws.
@Foger: voorgaande jaren werd elke scheet van dat clubje breed uitgemeten. Dan verwacht ik dit ook in het nieuws.
Ze hadden het wél in het vijf uur journaal. De redactie is nu druk doende er een 'Volendammers-zijn-bruinhemden'- spin aan mee te geven voor het acht uur journaal... (OF: ze zijn zo dom om het dood te zwijgen)
@bisbisbis | 04-12-21 | 18:25: Dom zijn ze, maar dit gaan ze niet doodzwijgen.
dit word het hoofditem van het Sinterklaas journaal.
Maar waarom gaan ze uitgerekend naar Volendam waar ze weten dat ze bekogeld zullen worden?
Echt zwart slachtofferschap begint in Volendam, Hoofdkwartier der Slavendrijverij.
Vooral die kinderen daar, dat worden echte racisten.
Stemmingmakerij willen veroorzaken
Omdat ze dan vervolgens kunnen zeggen: "Zie je nou hoe racistisch Nederland is?".
Geloof me, hier is over nagedacht.
Provocatie is de modus operandus, heeft weinig zin om te rellen als mensen hun schouders ophalen over je gejank.
Dit levert weer een tonnetje of vier soepsidie namens de Amsterdamse belastingbetaler op - daarom.
Daar hadden ze eerder toestemming voor bij de afgeIaste intocht in VoIendam
In Volendam begint de victorie.
Ja, daar eindigt het ook, net als in Friesland.
Het OM is nu aan zet, let maar op, dan kunnen ze ineens wel optreden.
KOZP, rebellen zonder doel.
Dat hebben ze wel. Namelijk jouw Nederlandje onherkenbaar veranderen.
@SterF... | 04-12-21 | 18:18: en hun eigen portemonnee spekken
Hulde voor de Volendammers, opzouten voor de KZOP-drammers!
Airfryer en zijn bende hebben de afgelopen jaren zowel in de media als door middel van demonstraties de gelegenheid gehad om hun standpunten onder de aandacht toebrengen. Als je dan gaat demonstreren in een plaats waarvan je weet dat de meerderheid een andere visie heeft dan is dat geen demonstratie maar een provocatie. En dan vraag je om pek en veren.
Een ei hoort erbij Jerry.
Vanaaf weer troostseks voor de Ashanti met een helper whitey naar keus, omdat iemand op z'n voet ging staan.
Ja, bizar.
Het heeft wat weg van een duiveluitdrijving. Toepasselijk voor de tijd van het jaar.
P.S. de dronecursus zegt dat je niet boven mensen mag vliegen, dus dan heb je wel ballen als je vlak boven agenten vliegt
wacht even.. Volendam.. waarom oliebollen en eieren?? Het is een vissersdorp, dus waar is de rotte vis, ingewanden en vissekoppen??
Die wordt als kibbeling verkocht.
@Lorejas | 04-12-21 | 18:01: hahaha.
@Lorejas | 04-12-21 | 18:01
Lol
De rotte vis ging er ook over!
Lokale GroenLinks raadsleden ergeren zich groen en geel . Niet aan de illegale en provocerende demonstratie van KZOP, maar aan de bejegening van de demonstranten door de lokale bevolking. Als die bakstenen en putdeksels zou hebben gebruikt, zou ik dat begrijpen.
Maar het ging slechts om oliebollen en eieren
Dan zullen groenlinks en soortgelijke clubs op een dag ook wel het dorp uitgegooid worden
Beetje hypocriet van die handgranaten verzamelaars...
Afriye enkele jaren geleden: het is oorlog mensen.. kies de kant van antifa riep die.
Oliebollen? Zo zonde... Alhoewel, ze stuiteren wel opvallend hard terug!
Goede zaken voor de olieballenkraam, of zullen ze gratis verstrekt zijn?
@Roos | 04-12-21 | 18:22: "Oliebollen!!! Nu halve prijs!!!"
Stel je voor, je bent chauffeur bij dat touringcarbedrijf en je krijgt je schema door via e-mail op je mobiele telefoon.
Ik zie die vent al naast zijn vrouw Mien op de bank zitten en denken: "Kuudddddt!!! Heb ik dat weer. Ik moet dus die mafkezen van KOZP op zaterdag 4 december naar Volendam rijden. Heeft mijn baas echt zo'n hekel aan mij dat ik die klus moet doen? En ook bedankt dat je voor een paar knaken die klus hebt aangenomen. En nu maar hopen dat er geen krassen op de bus komen want het herstellen daarvan is duurder dan de centjes die jij van KOZP krijgt want dat gaat van mijn kerstpakket en of bonus af. Droplul."
Je kunt altijd nog weigeren op principiële gronden. Of corona veinzen...
@Stijlloze bezoeker | 04-12-21 | 17:55:
Corona veinzen. Dat is een goeie. Maar hij is een trotse chauffeur dus dat is voor hem een straat (huhuh) te ver.
Lees mijn reaguursel van 17:00 eens.
@HankHill | 04-12-21 | 17:58:
Dank! Ongelooflijk hoe ratterig zo'n KOZP is maar ook GroenGrijs. Radicale links activisten zijn inderdaad meester om het systeem te misbruiken.
Ik heb effe de "wie zijn wij" pagina doorgelezen van GroenGrijs maar dan wordt veel duidelijk.
@Basil Fawlty | 04-12-21 | 17:54
Ja, aan de andere kant stuur je dan als chauffeur voor het begin van de rit even een appje aan je baas waarin je mededeelt wie er in je bus zit, waar je naar toe moet, en dat je er van uit gaat dat de baas alle te verwachten schade aan de bus
zonder verdere vragen op zich neemt. Zo niet, keer je om.
En met een app staat het "op papier", en kan de baas zich niet verschuilen achter 'ik wist het niet'
"En je moet met die ouwe, afgeschreven bus de weg op. Ik weet hoe beroerd die schakelt en dat-ie een beetje naar links trekt boven de tachtig, maar het is niet anders."
Dit is geen normaal touringcarbedrijf - dit is een activistisch touringcar 'bedrijf'
-
groengrijs.com/vereniging-groengrijs/...
-
Tip: even helemaal naar beneden scrollen voor de helper whiteys.
@Basil Fawlty | 04-12-21 | 18:04: heeel erg duidelijk
Ze hebben de subsidies, ze hebben een groot deel van de media, ze hebben de ntr, ze hebben de linkse politiek mee. De maat is vol! Nederlanders zoals de volendammers laten zich niet de hele tijd racisme aanpraten door wat idioten, immigranten, krakers en uitkeringstrekkers en cultuurhaters ik begrijp die volendammers wel, is het leuk? Nee maar kozp en trawanen zijn erg ver gegaan.. uberhaupt dat ze bijna niks uit eigen zak betalen maar gewoon uit de belastingpot zitten te overleven is toch te gek voor woorden?
Mede met subsidie van het gesubsidieerde StedeIijk Museum in 020
CompIeet geschift dit
Opvallend dat NHNieuws nu ook die drone beelden op hun website toont, tot zover die "exclusiviteit".
Dan moet je eerst de reclame (soms 2) afkijken voor je de beelden daadwerkelijk kan bekijken dus zo exclusief zijn die niet.
Basisregels?
Haha , ben je gek. Toch niet voor dat groepje? Die zijn bezig met een heilig missie.
Ben benieuwd hoe het staatsjournaal hier mee om gaat. Hoe erg het wel niet is voor die zielige KOZP dat ze uit het fascistische Volendam zijn weggejaagd. Snel even op zoek naar een volendamse gekkie om die voor de camera te kleineren en ze hebben hun journalistieke plicht ten aanzien van van het afschaffen van nederlandse tradities weer vervuld.
D66 zag dat het goed was en verhoogde weer de subsidie.
Het was dus een familie die zich tegen KOZP keerde.
Maar in Volendam is dat dus meteen heel Volendam.
Niet leeuuuk
@dedwarsligger | 04-12-21 | 17:48: Nee idd, iedereen weet dat er zes families wonen in Volendam. Toch, het zijn onze Volendammers!
Tip voor de mensen van KOZP. Ga nou niet lopen provoceren in dorpen als Volendam. Dat is vragen om problemen. In de grote steden hebben jullie de overwinning behaald. Wees daar blij mee maar ga je wil niet opleggen aan anderen die niet zwichten voor jullie verhaal.
Maakt allemaal niet uit, ophef is het verdienmodel van KOZP.
KOZP wil bevestigd worden in het eigen gelijk en daarom zoeken zij gelegenheden en omstandigheden uit die daar bij passen. Dergelijke clubs willen juist deze ophef.
@Acidstain | 04-12-21 | 17:54:
Eens!
@therealbraindump | 04-12-21 | 17:56:
Klopt!
Nou is die KOZP beweging buitengewoon succesvol geweest: in minder dan 10 jaar tijd is ZP dacht ik in alle grote steden afgeschaft, en wordt hij in steeds meer middelgrote steden uitgefaseerd. Zelf ben ik al vele jaren ''om''; ik vind het behoud van ZP geen halszaak, en als zo veel mensen van kleur zich eraan ergeren, mag hij van mij weg.
Maar ja, in wat kleinere gemeenten in de provincie kiest men voorlopig nog voor een traditionele zwarte piet. Daar wonen over het algemeen niet of nauwelijks ''minderheden'' die je op die manier voor het hoofd zou kunnen stoten. En ook die zullen er in de toekomst mee gaan stoppen, ben ik van overtuigd. Gun ze gewoon wat meer tijd.
Maar niks hoor, rand- en grootstedelijke drammers en vingerwapperaars gaan met touringcars naar de dorpen en gehuchten om de inwoners daar eens even hun racisme, fascisme en xenofobie onder de neus te wrijven. Ik vind het uiterst onsympathieke acties en kan me goed voorstellen dat je als inwoner denkt: ''Rot gvd op naar je eigen stad, stelletje teringlijers''.
En als deze KOZPieters niet eens toestemming voor hun demonstratie in Volendam hadden, tsja, dan zitten ze ook gewoon formeel fout. En bekogelen met eieren en oliebollen? Ja, het mag niet, weet ik ook wel, maar het is wel ''ludiek'', en het is echt stukken beter dan met stenen.
Helemaal mee eens!
Het is aangepraat leed dat mensen van kleur er zich aan ergeren. Het vult goed het minderwaardigheidsgevoel aan.
Zelfs in de Randstad zijn de mensen die zich storen aan Zwarte Piet niet de hoofdmoot. Zou een Turk boos worden om Zwarte Piet? Ik gok van niet.
@Lorejas | 04-12-21 | 18:00: vele van mijn Antilliaanse en Surinaamse vrienden en kennissen irriteren zich rot aan die achterlijke Ghanees. Ook zij zijn met veel plezier opgegroeid met ZP.
@schijtzat: ach, natuurlijk. Samen met mijn gekleurde Surinaamse vriendje nog voor Sinterklaas moeten komen. We scheten acht kleuren bagger. Na de wijze woorden van de zogenaamd boze Sint kwam Zwarte Piet ons redden. Wij kregen de grootste hand snoep van iedereen van Zwarte Piet. We hebben nooit meer geklierd. Sprookje was het als kind.
Was toch gewoon een "food fight...", aanstelleritus met verhoging van die KOZPers.
Wel goed om te zien dat dat hele KOZP inmiddels op het niveau pegida zit.
Ja sorry was tot wel 17.00 in de kroeg maar oh wat was in daar graag bij geweest. Had zomaar 30 eieren bijgedragen.
Met gesubsidieerde bussen naar Volendam. Het moet niet gekker worden. Rutte, kijk je mee?
Volendam +1, weg met die KOPZ leipen.
Ja we gooien onze eigen ramen in met al die subsidies
ja Rutte kijkt mee en zag dat het goed was...
Ik mag hopen dat die eieren gekookt waren.
Anno 2021 is het zo triest met NL gesteld, dat ik waardering krijg voor een stel Volendammers die een zooi gekkie Amsterdammers het dorp uitjaagt.
Buiten de grote steden speelt de Zwarte Pietendiscussie amper. Buiten de grote steden worden oude diesels niet verbannen. Buiten de grote steden worden minderheden niet overal voorgetrokken maar hebben ze gewoon gelijke kansen. Hou de grotestedenregeltjes gewoon in de grote steden. Bemoei je met jezelf en laat een ander met rust. Je kunt met busladingen vol (Dokkum, Volendam) proberen je minderheidswil aan een ander op te leggen maar daar word je echt wel met pek en veren het dorp uit gejaagd.
precies! bij ons zijn de pieten zwart. En dat heeft niks met mensen uit Afrika of Suriname te maken.
Onzin, in kleine plekken komt het ook, en in de kleinere steden zoals Helmond, Zaandam, Gouda, Ede etc etc is het al.
@Muissolini | 04-12-21 | 17:40: Die laatste twee zijn gezien de samenstelling van de bevolking geen verrassing.
Heb naar de argumenten van alle kanten geluisterd, het zou namelijk kunnen dat ik verkeerd geïnformeerd was en ik wil geen conclusies trekken op basis van foutive info.
Kort samengevat. Zwarte Piet is GEEN racisme en het hebben van een andere mening is prima zolang je die niet aan anderen opdringt
@goedverstaander | 04-12-21 | 17:44: En het worden er meer en meer. Als je nu ook door plekken als Epe en Nunspeet woont, zie je ook meer exoten.
In de grote steden staan de overheidsgebouwen. En de daarin gevestigde overheden zijn aan het 'vergroenen' en ze zijn 'divers' en 'inclusief'. Ze leggen hun deugd- en heilzame dwangmatigheden maar al te graag op aan de burger, ook buiten de grenzen van de grote stad. Hou op met uzelf voor de gek houden. De oude diesels zijn als eerste aan de beurt, de rest volgt vanzelf. Succes met uw warmtepomp, daar in het buitengebied.
Op 1:22 van die drone clip. Wat betekent dat bordje die die middenklasse zure witte kip draagt met daarop: Maak of!
Iemand hier?
Maak of kraak?
Volendams voor: schiet op (met afschaffen v zwarte piet)
Of of af.
Ordinaire opruiers, die KOP uitvreters. Daar zouden ze een paar valse honden op moeten loslaten.
Volendam's Cadeautje van sinterklaas voor nederland. just made my day.. meer van dit graag en dan laatste filmpje op t allereind opgeruimd staat netjes hahaha
Het erge vind ik toch dat de NPO dit soort gasten al die jaren naar de lippen heeft gehangen, want Oh Oh wat is die mening van een busje vol gekwetsten toch belangrijk.
Ik heb zin in tribunalen en het zijn er niet weinig !
Wat nu zo leuk is: door Zwarte Piet met buitengewone felheid te verdedigen, heeft extreemrechts de afschaffing van dit deze figuur alleen maar versneld. Zwarte Piet is een mascotte van een nationalistische aggressieve beweging geworden waar geen weldenkend, gematigd mens mee wil worden geassocieerd.
Dat een stompzinnig PVV/FvD-dorp als Volendam nu weer in opstand komt, is alleen maar positief voor KOZP.
Grotestedengelul.
Uw reactie is stompzinnig.
@Sinterbikske | 04-12-21 | 17:36: In geval u die van mij bedoelt: @IJsman kijkt met een OP1 en/of Jinek-praattafelbril naar de Zwartepietendiscussie. Denkt u werkelijk dat het Volendammers of Friezen (zoals ikzelf) zich iets aantrekken van de deugers die daar aan tafel zitten te oreren? 'De publieke opinie' houdt echt wel op bij de grenzen van de Randstad.
Waar maak je je druk om? Zo gaat dat gewoon buiten de Randstad.
welnee IJsman, had toch wel afgeschaft geworden, we zijn een laf volk, decadent, ikke ikke.
Ik denk zelf, dat wanneer we geen partijen als de PVV hadden gehad, het nog erger was gesteld in dit land. Misschien had een site als deze wel allang verboden geweest.
Stel je voor een andere, meer realistische mening hebben... Poeh gevaarlijk.
Definieer eens een gematigd weldenkend mens ijsmannetje..
Die felheid is gewoon een gepaste reactie op een aggresieve en laffe aanval op mensen hun kinderen. U maakt echter wel een punt, want dat is nou precies het doel van intersectionalisten: het uitlokken van een identitaire tegenreactie. Dit om hun fantasie dat in elk wit mens racisme schuilt te kunnen bevestigen. Maar vertel oh orakel, want ik ben best nieuwsgierig. Wat is UW oplossing voor het behoud van Zwarte Piet (vzmh)?
@goedverstaander | 04-12-21 | 17:42: Nee,was niet aan u gericht.
@allemansvijand | 04-12-21 | 17:45: ja dat dus, alle tegenreacties zien zij als bevestiging van hun eigen gelijk.
De meeste mensen worden blij van deze beelden. Enkelen, waaronder u, komen hier slechts om een tegengeluid te laten horen, een tegengeluid aangevuld met aannames en verdachtmakingen. Extreem rechts? De enige extremisten die er te zien waren, zaten in de bus. Beroepsdemonstranten en subsidiepakkers, Zag trouwens net een auto vol zwarte Pieten. Zag er goed uit. De afschaffing van Zwarte Piet is echt nog geen gedane zaak, ijscoman.
@allemansvijand | 04-12-21 | 17:45:
Ik ben niet voor het behoud van Zwarte Piet. Het nieuwe uiterlijk (de 'roetveegpiet') is naar mijn mening een prima oplossing.
@Sinterbikske | 04-12-21 | 17:53: Verkleinwoorden gebruiken, trefwoorden als wappie, dom, PVV etc etc, maar wel claimen dat ze van de inhoudelijke discussie zijn.
Ik zie ze al met hun vrienden/familie zitten, pochen hoe ze dat domme volk op GS er weer uitgel*lt hebben haha.
@de IJsman | 04-12-21 | 17:56: Waar het op neer komt is dat Piet niet zwart mag zijn van een stel kortzichtige gekwetste egotrippers. Piet mag vanalles zijn, maar niet zwart. Ook dat is feitelijk gewoon racisme.
Dit punt is nu stevig, door linksradicalen, verankerd in de Nederlandse identiteit en zodoende verzekerd van aandacht in de geschiedenis.
Dank U Zwarte Pietert!
@de IJsman. Omdat Volendam een "stompzinnig PVV/FvD-dorp" is, mag een stompzinnig GroenLinks/D66-dorp als Amsterdam een bus sturen om die wilden beschaving bij te brengen?
Sorry, maar ik moet lachen. Dit soort dorpjes is een beetje zoals het dorp van Asterix en Obelix. Die onderwerpen zich niet. Volgende week in ieder geval even een visje halen op de dijk. Als een soort van moral support
Nu is het wachten nog op een paar helden uit Drachten die die kutventjes even een stevige behandeling geven.
KOZP strijdt om de rel, niet om het doel het zwarte uit de Piet te halen.
Net nu ze op een winning streak zitten (Rutte die afg zomer toegaf "fout" te zitten, opiniepeilingen die een meerderheid voor witte en roetveegpieten laten zien) gaan ze uitgerekend en onaangekondigd naar Volendam! Moejegewoonniedoen.
Spreek ik voor mijzelf: zwarte Piet is traditie, maar tradities evolueren. Mijn vader werd begin jaren 50 bij aankomst in Den Helder met andere boefjes door zwarte Pieten in een zak gestopt, op een schillenwagen geladen en de stad uitgereden. Doen we nu ook niet meer.
Dat is alleen maar omdat we tegenwoordig een te kort aan schillenwagens hebben in dat onwijze dorp hier.
Dat komt omdat je in de opvoeding kinderen niet meer mag aanpakken, maar eerst fluwelen handschoenen moet dragen en met ze in gesprek gaan op volwassen niveau, bij de arm pakken en in de hoek zetten is er niet meer bij.
Goed zo V'dam. Geen vuurwerk. Geen stenen. Dikke vette prima. Trouwens. VOLENDAM. Niks afkorten. Goed gedaan. En ook goed gedaan politie daar. Laat het inspiratie zijn!
Een onaangekondigde demonstratie dus oprotten.
Ah, dit speelt nog steeds?
Jij bent al een tijdje voorovergebukt, slipje op de enkels, alles aan het accepteren wat je opgedrongen wordt?
De moorse knecht van sinterklaas kan er niets aan doen dat ie zwart is. Maar het eren van zijn huidskleur door de juiste kleur schmink te gebruiken wordt door een kleine groep laffe schuimbekjes niet gewaardeerd. En dat honderdduizenden nederlandse kinderen zich maar al te graag als zwarte piet willen verkleden omdat het hun held is, dat is ook niet goed. Het gevolg is wel dat de afro-bijdrage aan dit eeuwenoude europese volksfeest wordt uitgewist. Want een donkere vriendelijke volksheld en goedlachs rolmodel moeten we niet willen met zijn allen. Daar zijn drillrappers voor!
Sterk!
Niets is goed ,andes stopt de subsidie voor KOZP ,kijk maar naar Breda die grijzen pieten wou , was ook niet goed dus wanneer is het wel goed als heel het feest naar de klote is zeker
@Jaapioooo | 04-12-21 | 17:32: kozp heeft meer lijntjes uit staan hoor, er zit een hele marxistische beweging achter
Bis bis
Dit is toch gewoon mishandeling van die vrouw en dat kindje door Afrieje/KOZP, gewoon megafoon op vol volume tegen haar gezicht! En dan maar klagen dat het dorp erna boos gaat reageren, wat een stel achterbakse deughypocrieten dat KOZP.
twitter.com/posityphus/status/1467164...
Mishandeling weet ik niet, maar het laat wel zien wat een ongelofelijke lul die Jerry Ferayer is.
En áls ze het ooit al voor elkaar zouden krijgen zwarte Piet ergens out te kicken, wat is dan het volgende doel?
Kerstmis
Alleen maar donkere mensen die functies/organisaties krijgen ergens is ook een doel van ze.
Hebben ze al aangekondigd. Dat wordt carnaval.
Is dat wel toegestaan om met een drone boven een mensenmenigte te vliegen? In Duitsland zijn ze er erg gevoelig mee en willen dat alle drone geregistreerd staan.
Oh ligt Volendam in Duitsland?
Grapje.
Hier in NL moet je ook een cursusje doen. Kan gratis of voor paar tientjes. Dan moet er een stickertje op de drone met een code.
Ik zag volgens mij ergens de piloot in de film. Die had zichzelf er wel beter uit kunnen editten.
Jezelf niet criminaliseren heet dat.
Nou, die afstammeling van Ashanti slavenjagers heeft zijn subsidie weer binnen, met hulp van zijn useful idiots
Het kan niet genoeg herhaaId worden
Dat was toch bedreiger/laptopjatter Akwazi?
@Usumani | 04-12-21 | 18:07: Deze ook. Beiden dus.
-Ach, die oliebollen en eieren waren bedoeld om de vogels te voeren in de winter, Edelachtbare.
-OK, vrijspraak!
Het is maar goed dat KOZP de demonstratie niet heeft aangekondigd, dat zou een veldslag zijn geworden.
Volendam discrimineert mensen die hun hand ophouden
Kick out Volendam. En Urk. Kick die er ook maar out.
Net zoals de Indianen Amerika zijn uitgekickt? Triesteling.
Blijf gewoon in je eigen woonplaats om daar een feestje te verstieren, laat anderen gewoon met rust.
Ik heb niks met die achterlijken in dat dorp. Met hun ronde oliebol hoofdjes, kleine oortjes, te dicht op elkaar staande oogjes en hun onbestaanbare gebrabbel.
@Bigi Bana Boy | 04-12-21 | 17:29: Onverstaanbare
Mèh. Wij blijven hier!
@Bigi Bana Boy | 04-12-21 | 17:29: Ja, Paramaribo can be challenging Just jokin', Bigi, jij hoort er al tientallen jaren bij op GS. (en in Nederland -*wegduikt)
@Bigi Bana Boy | 04-12-21 | 17:30: ronde oliebol hoofdjes hahahaha.
@Bigi Bana Boy | 04-12-21 | 17:29: Die zijn toch net met de bus weggegaan?
@Bigi Bana Boy | 04-12-21 | 17:29: verander “ronde oliebol hoofdjes” voor de grap eens in “kroeshaar” , daarna “kleine oortjes” in “ dikke lippen” en tenslotte “te dicht op elkaar staande oogjes” in “platte neuzen” (onverstaanbare gebrabbel hoeft niet veranderd) , lees dan eens na wat voor soort boodschap u hier verkondigt.
Verder helemaal eens met Duwbak_Linda, die ik wil toevoegen: ik ben trots op uw dorp, dat ik bijna het mijne mag beschouwen.
@Bigi Bana Boy | 04-12-21 | 17:29: Ten derde (driemaal is scheepsecht) nog dit: generaliseren, ook nu ontkomen wij er niet aan...
Naar goed Volendams gebruik worden er gratis etenswaren aan de vreemdelingen aangeboden. Deze geste van gastvrijheid wordt door de ondankbare Airfryer en zijn trawanten duidelijk niet gewaardeerd.
Mwoehahahhahahahaaaaaa. Go Volendam!
ja ik weet het niet hoor . maar vrijheid van demonstratie ??
Tijdens kinderfeesten? Hallo, hier planeet Aarde.
sinterklaas is stuk.
Neonazi's die willen demonstreren tijdens herdenking. Gewoon maar doen?
Of wappies laten demonstreren bij ingang IC?
Beetje extreme (Westboro-achtige) voorbeelden, maar is gedachte experiment.
@Duwbak_Linda | 04-12-21 | 17:25: volgens de grondwet wel ja .
Lezon Onaangekondigd
@newray | 04-12-21 | 17:27:
Mijn hoofd zegt, Ja! Maar mijn buik zegt, Neen!
@newray | 04-12-21 | 17:27: die neonazies kan je dan wel weer oppakken . criminele bijeenkomst.
provoceren tot je en klap krijgt en dan zeggen -hij begon! - hij gebruikt geweld! - zie je wel dat het racisten zijn!
@newray | 04-12-21 | 17:30:
Waarom die groep wel en andere radicalen niet? Ben wel een beetje klaar met al die radicalen.
@King of the Oneliner | 04-12-21 | 17:32: jup . hagen brood.
www.youtube.com/watch?v=8gCY_w8jB6Y&a...
Goeie grap. Gele hesjes en anti corona lui werden ook overal weggemept en verboden.
Politie had meteen die lui moeten wegsturen. In de eerste minuut; Ordeverstoring. Blokkeren van verkeer. Lopen op de straat. Bus illegaal parkeren etc etc.
@newray | 04-12-21 | 17:23: Neu, airfryer is stuk, was al bekend.
Volgende keer wel die olliebollen en eieren een uurtje in de diepvries :)
Ze moeten wel rot zijn.
@Gaat het niet dan? | 04-12-21 | 17:20: Even door de hondepoep rollen voor de smaak?
Hoeft niet per sé. Gaat weer wat ver.
@Gaat het niet dan? | 04-12-21 | 17:20: en scheermesjes erin, why not, het is tenslotte oorlog
@King of the Oneliner | 04-12-21 | 17:30: Scherp (pun).
Alle KOZP'ers hebben een mondkapje, geen enkele Volendammer heeft een mondkapje. Vluchten kan nog net. Volendammers zijn de nieuwe Friezen.
Subsidievrije mening van de meerderheid van Nederland
Intimidatie versus vrije meningsuiting: 1-0
Kick out is ook niet bepaald een vredelievende term.
Woke drammen vs nederlandse cultuur 0-1
Klopt de KOZP lui intimideren behoorlijk.
Belgen vind ik over het algemeen best leuke mensen. Uitzonderingen schijnen de regel te bevestigen. U was laatste toen verstand werd uitgedeeld?
Beide kampen in de zwartepietendiscussie zijn even triest. Change my mind.
Dit was in Volendam, niet Kampen.
@superduperadmin | 04-12-21 | 17:23: Welke?
Non gratuit argument, koopmansmoraal.
Het had lieflijker kunnen zijn; ze hadden met negerzoenen kunnen gooien.
Maar het is zeker provocatie, willen ze die Volendammers bekeren of zo tot de woke-religie?
Maar goed, het is al een verloren strijd, de Nederlanders hebben uiteindelijk verloren van KOZW, het kantelpunt is dit jaar echt bereikt, en langzamerhand is Zwarte Piet verdwenen. Gemeentes, de mensen zelf zijn het onderhand ook een beetje zat, politie overal, afzetschermen discussies, geweld bij een simpel kinderfeestje, wat voor de allerkleinsten en familie is bedoeld.
Ze winnen alleen als je ze laat winnen.
@zwarte_weduwe | 04-12-21 | 17:24: gewoon om van het gezeik af te zijn, ja.
Zag net echt een auto vol Zwarte Pieten voorbij rijden. Ze bestaan nog steeds.
Hoofdpiet Eric van Muiswinkel kan weer gaan janken over de fascisten. Ik denk dat hij bij 'M' (zeer objectief geproduceerd door de vrouw van Kajsa Ollongren) of bij OP1 zijn woord mag gaan doen.
Je zal kind zijn in dit verhaal.
.
Dat je moeder een megafoon in haar gezicht gedrukt krijgt? Niet leuk van die niet leuke mensen uit Amsterdam.
Traag internet?
Laggen? Echt?
Laggebekkie!
Haha, sorry, lig te revalideren van een herniaoperatie van afgelopen dinsdag. *lachen uiteraard
@Gaat het niet dan? | 04-12-21 | 17:17: geeft niks, sterkte, niet uitgesteld dus de operatie!?
Thanks. Had mazzel, zou eigenlijk 15 dec aan de beurt zijn, werd maandag gebeld, “kun je morgen al?” Eh, ja “graag”!!
@Gaat het niet dan? | 04-12-21 | 17:17: Sterkte. Al die tijd sinds de operatie platgelechen?
Dank. 5 a 10 minuutjes schuifelen per uur, de rest plat op de rug, voor de TV.
En nu een pro Zwarte Pieten demonstratie op de Dam in Amsterdam. Met blinkende oorbellen en dikke rode lippen. Zou Kaakklem daar toestemming voor geven?
"Het is veel te belangrijk om dit soort demonstraties niet te tolereren."
Dat is de enige manier om racisten weg te jagen. Oliebollen en eieren.
Dan berg ik m'n napalm maar weer op.
@Sitting_targets | 04-12-21 | 17:13: jammer, I love the smell
Dank Volendam, dat jullie dat stelletje kinderhaters jullie dorp uit hebben gejaagd. HULDE
Lekker voor die jammerende beroepsgekwetsten mét bus zonder gedegen idee over het historisch reilen en zeilen van de zwarte Piet in veel landen.
Tot de volgende keer.
Emma matrassen boycot vanaf nu paling!
Wat een grauw is het toch, dat Volendam.... en ie dronepiloot zou ook wel eens op bijles mogen!
Bijlesje Nederlands voor jou dan maar?
Het enige dorpje in Noordwest-Gallië dat nog stand houdt...
Daarna everzwijn, sorry gerookte paling van het spit eten met veel bier, terwijl de dorpsmuzikant (Jan Smit) gemuilkorfd in een boom hangt...
Is dit trouwens volgens de wet niet vallend onder verstoring van de openbare rust en orde?
Dan heb ik het dus over KOZP.
Het is ordeverstoring, provocatie en uitlokking
@Abu Bachouca | 04-12-21 | 17:10: Ja, provocatie. Maar volgens mij staat dat niet in de wet. Maar het is zeker provocatie, willen ze die Volendammers bekeren of zo tot de woke-religie?
Maar goed, het is al een verloren strijd, de Nederlanders hebben uiteindelijk verloren van KOZW, het kantelpunt is dit jaar echt bereikt, en langzamerhand is Zwarte Piet verdwenen. Gemeentes, de mensen zelf zijn het onderhand ook een beetje zat, polities overal, afzetschermen discussies, geweld bij een simpel kinderfeestje, wat voor de allerkleinsten en familie is bedoeld.
Het is het recht van protesteren maar dat hebben de Volendammers ook.
@botbot | 04-12-21 | 17:18: ja, maar waarom precies in Volendam? Dit is zoals een andere reaguurder schreef, alsof je naar Rotterdam gaat om tegen Feyenoord te protesteren, gekleed in Ajax kleuren en tenue, dan weet je toch zeker dat het tot geweld/problemen leidt?
@King of the Oneliner | 04-12-21 | 17:27: Precies, en daar zijn die KOZP'ers ook op uit. Problemen komen in het nieuws en zo blijven ze actueel. Krijgen ze volgend jaar weer subsidie.
Als dit in elk dorp zou gebeuren, dan blijft Sinterklaas van ons. Als geen enkel Sinterklaas comité meedoet met roetveegpiet etc dan blijft zwarte piet gewoon. Het is een kwestie van de poot stijf houden tegen overheidsbemoeienis en deugdruk in. Go Volendam!
Als KOZP hun terroristische actie van te voren had aangekondigd, hadden de wouten in die regio kunnen opschalen.
Dat KOZP dit niet gedaan heeft, zie ik als bewust beleid. Weer mooie beelden om aan te tonen hoe racistisch Nederland zogenaamd is.
Zwarte Piet is de ultieme lakmoes proef. Het is relatief eenvoudig op dit onderwerp de Deugdictatuur te weerstaan. Als je hier al faalt, dan hoef je niet te hopen dat je ergens anders wel succes hebt.
Probleem is dat het partijkader van bijna alle politieke partijen meedoen met het KOZP gebeuren. Waarschijnlijk omdat zij, als zij diep in hun ziel kijken, een racist zien.
Ik kan hier eerlijk gezegd wel van genieten. Maar dit was natuurlijk wel de bedoeling van KOZP. Iedereen op links wordt bevestigd in zijn mening over Volendam.
Geef KOZP z'n demonstratie in Volendam. Dan kan iedereen met minachting naar ze kijken.
De agenda van KOZP heeft niets met zwarte piet te maken. Het achterliggende doel is om aan te tonen dan Nederland een diep racistisch land is, een gotspe. Juist in een land waar de afgelopen jaren miljoenen allochtonen zijn opgenomen en volop gebruik kunnen maken van de verzorgingsstaat. Het gaat er m.i. om wie jij bent en waar jij voor staat, ongeachte je kleur/sekse en de andere kleuren van de regenboogwaaier.
Tot aan de het tijdperk "airfryer" hadden we het in huize Ghibli nooit over huidskleur. Nu maken we van iedere opmerking , een "neger omdat het moet" grap.(voor de millenials ,dit is verzonnen door Ruud de Wild, dus dan mag het )
Trots op VoIendam
Gelukkig geen burgemeester die kaakklemt: Dit is zo niet Volendam.
@dathoujetoch | 04-12-21 | 17:02: Huh?
KOZP heeft precies wat ze willen: beeldmateriaal van “racistische” witte mensen. Ze kunnen weer een jaartje voort.
Ja, terwijl ze hun doel in feite al bereikt hebben. Op uitzonderingen na is het nu vrijwel overal roetveegpieten. Geen idee wat ze verder nog willen. Eens zien wat ze over een jaar weer te zeiken hebben.
@Butters | 04-12-21 | 17:21: Ze willen 'gratis' geld en verder niets.
Vanavond en morgen barsten dus alle deugmedia uit hun voegen van verontwaardiging over die racistische Volendammers.
Heerlijk. Ik kijk die rommel nooit maar ga er voor zitten!!
Maar wat we echt zien, is de voorhoede van de inheemse bevolking van Nederland die haar cultuur en rechten beschermen tegen dit racistische kozp tuig.
Oliebollen, eieren is wel wat anders dan wat antifa, kozp aan agressie gebruikt. En verder lachen, zingen, zwaaien. Keurige mensen daar in Volendam; het dorpje dat grenst aan het openluchtgesticht Randstad.
@Nuuk | 04-12-21 | 17:07: mooi weergegeven Nuuk. Inderdaad de harde kern die opkomt voor eigen tradities
@Nuuk | 04-12-21 | 17:07: Hulde! Ik snap dat arrogante afgeven op Volendam niet. Harde werkers, recht door zee, boerenverstand, en ze zullen altijd voor elkaar opkomen.
Tuurlijk, het is work hard en play hard daar. Maar jij en ik hebben daar toch geen last van? Van die deugterroristen op links en zeker van KOZP heb ik des te meer last.
Mijn Sinterklaas is weer goed. Bedankt Volendam!
Nou, dat wordt weer een crowdfunding-actie.
Verbinding komt van twee kanten.
GeenStijl: Tendentieus, Ongefundeerd en Nodeloos Kwetsend.
U zei Verbindend?
Daar hebben we de NPO al voor.
Schijnt.
Ik ga niet op je klikken.
@Papa Jones | 04-12-21 | 17:01: Dat gaat beide kanten op, verders ongezien de tyfus.
Deze bus nam ze wel mee..?
Kut... weer koffie op mijn beeldscherm.....
@MagnificentRon | 04-12-21 | 16:59: hier gelukkig koffie al op ... nu is het bier,beide funest .
Haha
Jan Keijzer familie van? of is Volendam een grote familie?
Un oeuf est un oeuf.
C'est un Omelette Du Fromage
Can't make an omelette without breaking eggs.
Ceci n’est pas une oeuf.
Geen Asterix of Obelix in dit andere dorpje in noord-west Gallië heeft een hekel aan Sinterklaas als kinderfeest, dus wat kom je doen als deugkneus? Wil je mensen bekeren? Hou je vage en neppe religie privé.
En een kapotte voorruit in je huurbus. Zijn ze in ieder geval hun borg-bedrag kwijt. Alle beetjes helpen. Na de slag om Dokkum nu ook de slag om Volendam gewonnen... Het gaat te traag. Ik heb wel eens goede dingen gehoord over Blitzkrieg....
Dit zijn de echte vrijheidstrijders...
Hoe maak je negers populair in Nederland ? Of had SS geen racistisch voer meer voor de tweede kamer ?
Mooi voorbeeld. Twee gesubsidieerde bussen met wat schreeuwlelijkerds onverrichter zaken weer naar huis. Ga je moeder pesten.
Weer genoeg voer voor de tv-tafels. Met spannende beelden vanuit de bus waar ongetwijfeld erg verontwaardig over gedaan zal worden. Want ja, ze gooiden met oliebollen en eieren! Vreselijk!
Niemand zal begrijpen waarom en iedereen zal geschokt zijn. Al dat de onaangekondigde demonstranten deden, was met slechts een megafoon door Volendam of all places gaan lopen gillen; dat ze daar allemaal racisten zijn. Misschien zal een tafelgast een traan wegpinken om zoveel 'onwetendheid', want dat dit in Volendam kon gebeuren had natuurlijk niemand verwacht.
Uiteindelijk is men gekrenkt en zeker zeer gekwetst weer teruggegaan met de bus. Gelukkig zijn ze met gemeenschapsgeld gefinancierd, anders was die aankomende claim nog veel hoger geweest. Maar de neuzen staan alweer naar volgend weekend, sluit het woke presentatieduo met vrolijke pepernoot af. Dan reizen ze af naar Staphorst, om te gaan protesteren tegen zwarte kousen.
Aanslag, terreurdaad, doodsangst, levensbedreigend, zo zal er over gesproken worden aan de tv tafels.
Zeer slecht geanticipeerd door onze Volendamse landgenoten, zeg ik met een schuinanarchistisch timmermansoog.
Is het OM al met een videootje gekomen dat het inperken v/h demonstratierecht fouter dan fout is?
Maar alleen als het tégen KOZP is…
Jerry heeft z’n mediamomentje. Natuurlijk wist hij dat als hij onaangekondigd naar Volendam zou gaan dat dit zou gebeuren. Gauw filmen en de volgende fophef is geboren. Dit is hetzelfde als onaangekondigd met een bus Ajacieden naar de markt gaan in Rotterdam. Wat denk je zelf dat er gebeurt.
... en dat die ajax-supporters dan met megafonen (op de rustige markt met nietsvermoedende winkelende Rotterdamse gezinnen) met keihard "kakkerlakken, ajax is de beste, jullie zijn kakkerlakken" geschreeuw de rust komen verstoren.
(want dat was het; het was georganiseerd tuigh met een plannnetje, tegen nietsvermoedend winkelpubliek. Het had geen reet met (anti-) racisme te maken.)
Die KOZP idioten hebben al een behoorlijk deel van een mooie traditie verpest. Polletiek correcte Pieten is bezopen. Wat dat betreft: helemaal goed, Volendam!
Nou, Jan Keijzer kan beter weer gaan zingen want filmen kan hij niet.
Ik voIg Tom Veerman. Hij is een aanrader met zijn drone daro. En Veuien bier. Arug Iekker
er zijn meer keizers die jan heten ,dat dan wel weer
Vroeger was het sint feest voor jong en oud. Tegenwoordig ook voor jong volwassen die zin hebben in een potje rellen.
Oliebollen en eieren weer wat anders dan pepernoten.
Over dat 2e filmpje. Hoor ik het goed dat er gezongen wordt "we zijn zo blij, want er zijn geen zwarte kinderen bij"? En zo ja, waren het de Volendammers of het KOZP tuig die dat zongen?
Wie denk je.
kleine kinderen... suf.....
Doe jij ff een vals mama-appelsapje. Ze zingen echt STOUTE kinderen, opnaaierd.
Inderdaad ja. Tel maar eens op, wat er aan ontwikkelingshulp over de balk is gesmeten. Gewoon de centjes in de brand steken, een bodemloze put. En als dankjewel wordt het Sinterklaasfeest verpest. Schoftentuigh!
Kick out kick out!
heerlijk zoiets hahaha een klinker ertussendoor was ook niet verkeerd geweest .sorry maar ik kom uit de klinkertijd
Ah ,een leeftijd genoot .
de slag om de blauwbrug - goed boek
Is dit nou een demonstratie van KOKOZP?
Tsja dit is ook folklore he?
Beetje eieren gooien.
En zingen.
Kan gebeuren.
En weer mee terug in de zak van sinterklaas.
Ondertussen zit de echte Sint hier:
www.youtube.com/watch?v=Q0Ti8bWlVJg
Lol die dienders dachten ook, mwoa, nog twee jaar tot het pensioen, effe rustig aan doen. Ghehe.
Nou hebben we al meerdere keren gezien hoe er wordt opgetreden tegen wappies zonder demonstratie toestemming.
Op diezelfde manier had de ME deze wappies ook mogen opvegen, aftuigen en in de cel gooien.
50 witte wappies, met 5 broodnegers ertussen. Hoe een luidruchtige minderheid met hulp van de Staatomroep een mooie traditie hebben afgeschaft.
Als er 10.000 mensen van kleur op het Malieveld waren komen demonstreren had ik er geen enkele moeite mee gehad hoor, maar dit is zo geforceerd.
Geen negers meer te vinden voor 'the racial cause' ??
Koppel het aan een KFC all you can eat-wedstrijd en op het Malieveld ziet het in een mum van tijd zwart van de mensen.
Dit snap ik serieus niet.
In een hechte gemeenschap wordt Sinterklaas op eigen manier gevierd. Het wordt niet op tv uitgezonden, maar is puur voor de eigen bevolking.
Waarom gaan Aifryer cs daarnaartoe om dat dorpsfeest te verpesten? Welk belang dient dat?
Ik kan niet anders concluderen dat je dan bewust rellen op zoekt. En als je dan een ei tegen je kop hebt gekregen, zeker lopen jammeren dat ze je hebben gepest cq racistisch zijn?
Wat is het volgende, moet Talpa niet alleen Chateau Meiland cancelen maar ook alles en iedereen die uit Volendam komt? Smit, Kees Tol, Nick & Simon van de tv? Volendam uit de Lonely Planet schrappen?
Las een interview met Affriye, of hoe hij heet. Hij lijkt er serieus opuit te zijn dat hele feest inclusief Sinterklaas de nek om te draaien als koloniaal symbool, of iets van dien aard. Grijze Piet kan ook niet, blanke Piet is ook weer discriminatie (want geen zwarten) en eigenlijk is het maar een overblijfsel van het hele koloniale verhaal dat weg moet.
En dat, voor een meneer die op zijn elfde niet geketend op een slavenboot maar in een vliegtuig vanuit Ghana naar ons land is gekomen, om zich druk te gaan maken over onze folklore. Apart.
Stel, ik vlieg als migrant naar Ghana, ga er naar school, geniet van allerlei leuke dingen die in Nederland niet kunnen of onbetaalbaar zijn en dan ga ik denken: "Heeeeee dat Kutti-Katti-feest, met die wit-geverfde kleine peniskokers, dat is toch echt discriminerend voor ons blanken! Ik ga dat feestje verzieken..."
Subsidie veilig stellen.
Ze hebben al gewonnen. Het Sinterklaasfeest (voor kinderen ja!!) is al verpest. Wat rest is relevantie voor subsidie.
@menage | 04-12-21 | 16:54: maar ik verwijs naar Sinterklaas, want daar gaat het om
Het zijn hele sneue raddraaiers. Je zou zeggen dat hij tevreden zou moeten zijn door zwarte piet bijna te hebben verboden, maar hij ageert kennelijk ook tegen grijze pieten of roetveegpieten. Onbegrijpelijk en dat geeft m.i. goed aan dat we niet meer hebben over racisme maar over een idioot die zijn verwrongen opvattingen aan de meerderheid wil opleggen, meesurfend op de golven van het doorgeslagen politieke correcte denken.
@Beste_Landgenoten | 04-12-21 | 16:50:
Hahaha!
Zo doen we dat hier.
Laat het een voorbeeld zijn, trots op jullie!
@Nochtans_Immermans | 04-12-21 | 16:47: De Zwarte Pieten hier hebben lang haar met krullen tot in de nek en zijn gitzwart. Het hele dorp geeft geld om de optocht mogelijk te maken, ´s avonds met een boot, vuurwerkshow etc. Vaak rijdt de Pieten vrachtwagen toeterend door het dorp en elk kind rent dan de straat op. Alles moet wijken voor de woke cultuur, ook hier zijn over enkele jaren roetveegpieten, kanslozen en is onze cultuur dood.
Dat ‘ebbe jullie Volledammers goed ‘daan, Jan! Trots op m’n moide-Waterlanders.
Een soort Slag bij Nieuwpoort 2.0
in Volendam begon de nieuwe victorie,het werd hoog tijd..
Zo zo zo, het topic die je wist dat zou komen is eindelijk hier.
Vele met een capuchon op, klinkt ook echt als doorsnee activisten....
Velen...
Ik word hier zowel vrolijk al verdrietig van. Waarom blijven die kzop idioten maar zuigen en zuigen aan iets wat ze niet willen begrijpen? Waarom zie ik vooral blanke zuurpruimen daar zgn demonstreren? Dat maakt mij verdrietig. Vrolijk word ik van het feit dat er weer wordt opgetreden tegen deze eeuwige zeurders en slachtoffer huilerds. De enige juiste en zinvolle actie tegen dit gespuis, is door de bevolking te worden uitgekotst en weggejaagd. Ze hebben hier niets meer te zoeken (die zgn demonstranten)
Laat dit tot je doordringen, het zijn die blanke lui achter afraiye die de ware kracht van deze beweging zijn; de revolutionairen die de heilstaat willen creëren, en daarvoor eerst alles wat heilig is moeten platbranden. Zij zijn de orgeldraaiers, Afraiye is slechts het aapje dat een dansje doet voor hun zaak. Zonder hen is Afraiye gewoon een dorpsgek, maar vooralsnog zijn zij onaantastbaar en knielt iedereen voor hen.
Behalve volendammers dan.
Ik gun KOZP elke week zo’n demo
In Volendam begint de victorie.
Nee hoor vriend... Hooguit houdt het daar op...
In het beste geval that is...
Bij filmpje nr 2..
Hoeveel negors hoort u..??
Intrigantengedrag van KOZP om hun ideologische agenda, mede mogelijk gemaakt door de NGO's van Soros, te promoten. Denk maar niet dat deze beroepsslachtoffers ooit tevreden zullen zijn met de van hogerhand opgelegde en doorgevoerde wijzigingen.
Mij vielen die blije blanke gezichtjes op van de eiergooiertjes, het leek alsof er een last van ze afviel in hun eigen woonplaats.
Toch frappant dat zon’n handje galbakken voor half Nederland het Sinterklaasfeest weet te vergallen.
De slag bij Volendam is gewonnen, tegen de verdedigingslinie van oliebollen en eieren is geen kruid gewassen.
Met moorkoppen i.p.v. oliebollen was het nog grappiger geweest.
Haha. Ja!
Als je het werkelijk in stijl had willen doen, had je pepernoten en van die harde vierkante speculaas dingen gebruikt.
KOZP en trawanten krijgen subsidie om de samenleving tot op het bot te verdelen en te ontwrichten. Immers: verdeel en heers.
En er zal vast wel weer een showproces worden opgetuigd om deze ophef maximaal uit te buiten.
Overigens hoop ik dat die eieren en oliebollen wel betaald zijn.
Als ik daar een kraam zou hebben en ik kon rekenen, dan zouden ze van mij een paar kartonnetjes eieren cadeau krijgen. Liever een paar eieren, dan urenlang geen omzet wegens een afgezette / onbegaanbare markt.
Dan ken je de VoIendammer niet
Wat een leuk strooigoed, verrassingseieren.
Zet gvd die ruitenwissers eens aan.
Dan smeer je die eieren helemaal tot een ondoorzichtige laag.
Is alleen met warm water te verwijderen.
Is mij als oud-buschauffeur ook een aantal malen overkomen in bepaalde " krachtwijken" te 030.
Als je er tegen bent dat er voor een moskee gedemonstreerd wordt moet je zelf niet gaan demonstreren tijdens een traditioneel feest in Volendam. Punt.
Een prima voorbeeld, dat navolging verdient!
Je suis Volendammer.
Je bent wel behoorlijk ziek in je hoofd als je zoiets durft te zeggen, echt, wow.
@niels5142 | 04-12-21 | 16:37: Waarom is dat ziek?
@niels5142 | 04-12-21 | 16:37: Je suis Volendammer.
J'aussi.
Ich bin ein Volendammer. (Wollt Ihr den totalen Euliekouk?)
J'enforcerai.
@Elpefo | 04-12-21 | 16:38: qed
@Mr_Natural | 04-12-21 | 16:39: Het is moi aussi
@Jan Lange3373 | 04-12-21 | 16:43:
Yo tambien dan.
Je suis Volendammer aussi
@niels5142 | 04-12-21 | 16:37: Ik ook van jou.
@niels5142 | 04-12-21 | 16:37: mit ta Volendammer swa!
Een volk dat voor euliekouken zwicht, !!
Volk.
@Joris Beltsin | 04-12-21 | 16:36: Joe, thanks
Alsof wanneer je vreedzaam demonstreert je meteen gelijk hebt.
Haha, ze hebben al het grote gelijk, daarom demonstreren ze. Dat wij dat niet begrijpen is slechts het bewijs.
Je gelijk wordt bepaalt door de NPO en msm ,niet door je intentie.
@Duwbak_Linda | 04-12-21 | 16:37: het zijn allemaal slechts nuttige idioten.
Commentaar van een mevrouw in de bus: 'Volendam, hé?'
-
Afgezien van het gegeven dat mevrouw over een indrukwekkend omgevingsbewustzijn lijkt te beschikken: onderscheid maken op grond van herkomst, religie, ras, geloof en waar je 'm inhangt was toch JUIST wat KOZP niet wilde?
Sorry maar "geen onderscheid maken op grond van herkomst, religie, ras, geloof en waar je 'm inhangt" was een ideaal wat we in de jaren 90/begin 2000 bijna bereikt hadden. Destijds dacht ik als jonge man "verdomd, ik ga het nog meemaken in mijn leven". De huidige identiteitspolitiek wil echter het tegendeel bereiken, maximaal ophitsen van de nieuwe zuilen in de samenleving. Niet alleen de KOZP malloten maar ook de hardcore alfabetmensen. Iedereen in z'n eigen hokje en maar wijzen en schelden naar elkaar. DAT is wat dit soort lieden willen. Inmiddels ben ik er wel uit, ik ga het NIET meer meemaken.
@Bugblatter | 04-12-21 | 16:47: nee, niet naar elkaar. Alleen naar de blanken man
Niets dan lof voor deze volendamse reactie
Zinvol geweld, het bestaat gewoon.
Al mogen we er niet toe oproepen hier, er van genieten is gelukkig wel mogelijk.
Eieren gooien is vreselijk, echt gewelddadig. Huiveringwekkend en een voorbode van Armageddon.
@funda | 04-12-21 | 16:35: Eieren krijgen je er bijna niet af, wassen komt weer terug, zo een rotspul.Op ramen , de glazenwasser kreeg er wat van, toen ze met eieren ertegen aan hadden gegooid.
Die oliebollen, moest er keihard om lachen, wie wil dat nu niet eens doen, weer eens wat anders als sneeuwballen, goeie mop.
Dus twee bussen met meestal witte demonstranten. Als zwarte Piet zo`n problem voor „POC“ zou zijn had ik 10.000 in Volendam verwacht. Misschien boeit het hen niet?
Eergisteren kwam ik en lichtgetinte zwarte Piet tegen met zwarte schmink in het gezicht…
En gelijk hebben die Volendammers. Was de rest van Nederland maar, al is het maar een heel klein beetje, net zo.
Eeeehhhhh.... Dokkum? A7?
Volendam is tenminste nog niet door de knieen voor Woke gedrag...
Geen woke, maar coke.
@antagonist | 04-12-21 | 16:29: Flikker een potje op, man. Dit waren Nederlanders die voor hun tradities opkwamen, terwijl jij zat te rukken op je zolderkamer.
@Bamboojay | 04-12-21 | 16:38: Dat begrijp ik ook nog wel. En daar sta ik ook volledig achter. Ik ruk trouwens meestal in de kelder.
(Alsof er in Volendam geen coke gebruikt wordt)
De bus die kwam
Naar Volendam
Familie Keizer
Maakte ze wijzer
Die bus kunnen ze over Schilder en.
@Nuchternederland | 04-12-21 | 16:32:
Familie Schilder
Was niet milder
Familie Smit
Gauw terug die rit
Whahaha en hoor dat wijf hitserig krijsen: "Dit is nu eenmaal Volendam mensen, dit is wat je krijgt als je vreedzaam komt provoceren"
KOZP zorgt overal voor gezelligheid. Zelf zou ik niet met oliebollen gaan smijten, maar de KOZP ers zijn ook niet bepaald moeders lievelingen.
Ik had een greep in de bak met haringkoppen gedaan.
Kippebotjes is beter om mee te gooien, eens, maar dan gaan ze nooit meer weg...
Doe in Amsterdam gewoon dat feest zoals jullie het willen. Met regenboogpietjes voor wereldvrede, met trannypietjes. Klimaatpietjes. Of schaf het lekker helemaal af. Maar laat De Rest van Nederland toch eens met rust. Opbokken.
neon mag bij mij. Dat dan weer wel.
Lorejas is acrobaat en neon houdt van kattekwaad. Zie je neon staan dan komt Lorejas er achter aan!
Gaat gezellig worden!
@Lorejas | 04-12-21 | 17:16: I am from ze résistance !
@Lorejas | 04-12-21 | 17:16:
Hey, is ie nou moe, of issie ziek..!!
Wat een strontvervelende lui, die demonstranten.
Zo gedraag je je niet als bezoeker. Manieren is ze duidelijk vreemd.
Ik had ze ook hardhandig van mijn terrein verwijderd. En dan te bedenken dat die Airfryer nog niet zo heel lang geleden in de rimboe zat, Nederlanders de les leest en nog een verblijfsvergunning krijgt ook.
@Ommezwaai | 04-12-21 | 16:31: En een huis, en een uitkering, en huursubsidie.
Ondankbaar stuk vreten.
@Ommezwaai | 04-12-21 | 16:31: Als dat het enige was dat hij kreeg...
Ik heb warme gevoelens bij mijn Volendamse medemens.
Warme vis zul je bedoelen.
@Papa Jones | 04-12-21 | 16:27: Dat ervaar ik pas als ik een smeuige Volendamse penetreer...
@Bamboojay | 04-12-21 | 16:41: Juist ja, met de tong?
Wij als Nederlanders dienen pal achter onze Volendammers te liggen.
Iedereen is gelijk maar die Volendammers, topvolk, niet snel aangebrand vanwege “overheids onzin”, mooi man die folklore, toppie de boppie!
Prima actie!
Het is te verwachten dat er geen busverhuurder meer is die KOZP nog wil faciliteren. Teveel risico.
Wat ben je toch een totaal imbeciele mensengroep als je naar andermans dorp gaat, waar je geen flikker te zoeken hebt, om mensen daar even de les te komen lezen.
Hup Volendam!
Geen flikker te zoeken hebt - en geen nikker te zoeken hebt.
Die bus is van GroenGrijs, een ANBI vereniging.
De Vereniging Groengrijs maakt personenvervoer mogelijk door een touringcar ter beschikking te stellen aan haar leden. De Vereniging Groengrijs stelt het lidmaatschap open voor sociaal-maatschappelijke organisaties in het bijzonder zorgcentra, buurthuizen en organisaties ten behoeve van gehandicapten.
Met het ter beschikking stellen van de touringcar beoogt de Vereniging Groengrijs haar leden in staat te stellen vervoer te organiseren ten behoeve van haar bewoners (zorgcentra), aan haar zorg toevertrouwde personen (gehandicaptenzorginstellingen), buurtbewoners (buurthuizen) etc. met het doel isolement te voorkomen en sociale cohesie te bevorderen.
@HankHill | 04-12-21 | 17:00: Klopt dus precies. Verhuurd aan mensen die niet helemaal goed zijn in de bovenkamer.
Beroepsrecalcitranten, waarschijnlijk nog gesubsidieerd ook.
Dat is nog het meest ergelijke. Dit soort bruinhemden als Afriye & Co. worden zeer ruimhartig van belastinggeld voorzien.
Schitterend.
Met pek en veren hup de bus in. Top.
En helemaal blij opgewonden dat de voorruit wellicht kapot is! Fijn een claim indienen! Bij ??? wie?
@Bamboojay | 04-12-21 | 16:42: Ik vind mooi. Helemaal klaar met die lui.
Bravo!
Krijgen ze gratis oliebollen, en nog ontevreden. Anderen moeten er gewoon voor betalen.
Van alle dorpen of steden kies je Volendam uit voor een Sinterklaas demonstratie. Hoezo provoceren?
Dat was een bewussie....
Die luxe bussen worden van ons belastinggeld gesubsidieerd...
De waanzin ten top.
Op weg naar Dokkum waren de bussen nog aftandse vehikels.
Zo besef je weer dat extreem links en extreem rechts uit exact hetzelfde hout gesneden zijn. Pegida of KOZP, het maakt niet uit, ze zoeken doelbewust een brandhaard op om daarna in de slachtofferrol te kruipen.
Ja want dat is de tegenstelling: KOZP of Pegida.
Het verhaal van Pegida is wat mij betreft toch meer gebaseerd op feiten, terwijl dat van KOZP gebaseerd is op valse aannames.
Met dit verschil dat er praktisch geen extreemrechtsen zijn ,maar een wereld vol extreemlinksen.
@Kowalski11 | 04-12-21 | 16:23: KOZP zal in ieder geval een stuk meer ruimte krijgen in de media om over de verschrikkingen waarmee ze vandaag te maken hebben gekregen uitgebreid te verhalen.
Waarbij extreem links vet gesubsidieerd wordt.
@Dimaz | 04-12-21 | 16:27: Uiteraard, zonder de onevenredige grote steun van bepaalde media, bn'ers en subsidiepotjes zou KOZP nog geen deuk in een pakje boter slaan.
@Kowalski11 | 04-12-21 | 16:23: Misschien Pegida France. De Nederlandse tak is toch echt een verzameling sneuneuzen.
En de linkse mens is daarbij nog zo achterlijk als het maar zijn kan.
Eentje ervan is gesubsidieerd, totaal ander hout.
Puike actie, kick out die notoire en bijna beroepsdemonstranten...
Laat ze wat zinnigs doen met hun zielige leventje
Ik zou zeggen: verbied tegen"demonstraties" bij kinderfeestjes. maar dit was een onaangekondigde demo. Wat mij betreft is het een grof schandaal dat die lui met oliebollen en eieren zijn verjaagd. Dat had dus met politieknuppels en harde laarzen moeten gebeuren.
Dat is toch lastiger gooien.
Nou, Bob de Rooij, Doe er eens wat aan dan...
Pepernoten?
Negerzoenen?
Moorkoppen?
Koud. Nog een keer raden.
Het is heel belangrijk dat heel Nederland achter onze Volemdamse helden blijven staan.
Het verzet is tanende met dank aan nieuwe gezinnen die alleen met hun kind bezig zijn en nergens anders . Want ze krijgen er zooooveel voor terug ,hahahahahaha little do they know.
Ik zou er niet op rekenen, er is in Nederland een afwijkend soort mens dat zich volledig buiten de maatschappij heeft geplaatst - ook wel officier van justitie genoemd- dat zich nu aan het warm lopen is om vervolging in te stellen. Tegen de uitgedaagde Volendamse bevolking wel te verstaan, uiteraard niet tegen de beroepsquerulanten van kozp, want dat is niet woke.
Mooi!
"De politie doet niks" jullie zijn toch van die defund the police proleten?
Dat heet niet 'niks doen' maar de-escaleren.... dat bekt beter.... maar is uiteraard hetzelfde . Bovendien is in Volendam toch iedereen familie van elkaar dus ook agenten.
Inderdaad schandalig dat de politie niets doet: Onaangekondigde demonstratie. Allemaal oppakken en een nacht in de cel.
Ze stonden ook een beetje voor aap want ze dachten daar allemaal roetzwarte pieten aan te treffen maar die waren al weggepest door de verziekte tijdsgeest veroorzaakt door dezelfde KOZP.
dat is niet eens relevant. Gaat erom dat ze video materiaal hebben om 'giften' binnen te harken. Daar was dit een prima locatie voor. Opzet geslaagd. De 3 heren hierachter weten prima de blanke jeugd te mobilseren om voor hun spandoekje te gaan lopen. Follow the money.
Volendam bravo. Mona als première. Voor! Ze zit alleen nog bij de verkeerde partij
Die is van Edam
@Piet Karbiet | 04-12-21 | 16:59: Nee joh, mevrouw Keijzer is toch echt een Volendamse
nl.wikipedia.org/wiki/Mona_Keijzer
@Organische evolutie | 04-12-21 | 17:12: Verwarrend ze zat bij mij in de kIas maar toen bIowde ik veeI dus
precies dat. Men wist dat dit ging gebeuren, en dan straks weer bedelen om geld want 'kijk dan'. Het is een verdienmodel.
Precies dat. Subsidiejagers zijn het.
Onaangekondigde demonstratie?
Waarom heeft de ME de straat niet schoon geroetveegd?
Bij allochtonen wordt er altijd 'gedeëscaleerd', is al decennia staand beleid. De klappen zijn alleen voor de autochtonen. .
Prachtig!
Volgende keer in Amsterdam ook zo doen.
Prachtig!
KOZP krijgt bergen subsidie. Die van mijn onderneming wordt afgewezen. KOZP kan van mij de Omnicron krijgen.
Een belangrijke les geleerd: KOZP is als de deaud voor drones.
En de bestuurder/piloot ervan zal morgenvroeg wel van zijn bed gelicht worden, met als voorwendsel dat dit soort opnemen boven de bebouwde kom niet toegestaan is. Zo gaat dat tegenwoordig.
@Phantomas | 04-12-21 | 16:23: Precies mijn gedachte.
@Phantomas | 04-12-21 | 16:23: Valt wel mee hoor, als het goed is staat hij ergens op een dak (en dat moet hij niet filmen uiteraard), drukt op de Homeknop van de AB, doet hem in de doos en gaat koffiedrinken of zo.... toet toet, beng beng, doei!
REAGEER OOK