Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Wéér nieuwe UFO-video. Het stigma verdwijnt, komende maand dropt nieuw Pentagon-rapport

Er is écht iets gaande in die contreien hoor.

Eerst ultraheld Jeremy Corbell - precies gek en precies normaal genoeg om dit werk te doen én serieus genomen te worden - met die onthullingen van alweer nieuwe UFO-beelden waarvan het Pentagon de authenticiteit bevestigde. Toen dat prachtige werk vorige week door CBS 60 Minutes waarin eigenlijk alle sleutelspelers onder de F18-piloten en inlichtingen-makkers op kabeltelevisie aan het woord kwamen. 

En nu dus weer de nieuwe bovenstaande video, waarvan eerst alleen screenshots bekend waren. We zien er hoe een bolvormig object op 15 juli 2019 nabij de gloednieuwe stealth-boot USS Omaha (wiki) zweeft, en tot ontsteltenis van de bemanning vervolgens in het water verdwijnt. "Wow! It's getting close. (...) It splashed, it splashed! Mark bearing and range." Op de locatie werden vervolgens geen wraktstukken of welk spoor van het object dan ook gevonden.

En ergens komende maand verschijnt dus een officieel overheidsrapport (hebben we nog aan Trump te danken) met "“detailed analysis of unidentified aerial phenomena data and intelligence” gathered by the Office of Naval Intelligence, the Unidentified Aerial Phenomena Task Force and the FBI. Former director of national intelligence John Ratcliffe hinted in a March interview that the report would be big. Since then, other officials have said it would probably be an interim report with more to come in the months that follow." Leuk detail over alle tot nu toe uitgekomen beelden is dat de oorspronkelijke highdef beelden, radar- en sonordata nog niet vrijgegeven zijn. Gelukkig zet het nieuw-opgerichte zogeheten UFOPac, bestaande uit "political consultants and business leaders" tegenwoordig extra druk op de overheid.

Prachtig om te zien hoe het belangrijkste nieuws van de wereld (dat menen we) zich langzaam van de fringes naar het centrum beweegt, want daar hoort het thuis. Het stigma verdwijnt. Zoals F18-pilote Alex Dietrich tegen 60 Minutes zei over: "You know, I think that over beers, we've sort of said, "Hey man, if I saw this solo, I don't know that I would have come back and said anything," because it sounds so crazy when I say it." Nou, niet meer lieverd. Prima samenvattende repo van USA Today en de begeleidende tekst bij de post van Corbell, na de breek.

Prima samenvattende repo van USA Today

Begeleidende tekst post Jeremy Corbell

"The US Navy photographed and filmed “spherical” shaped UFOs and advanced transmedium vehicles; here is some of that footage.

This footage was filmed in the CIC (Combat Information Center) of the USS Omaha on July 15th 2019 in a warning area off San Diego. This footage depicts a UAP event series that reached a crescendo with one of the unknown targets entering the water. No wreckage found. None of the unknown craft were recovered.

LOCATION OF SHIP 32°29'21.9”N 119°21'53.0”W

TIME OF EVENT (SUBMERSION) 11pm PST (6am GMT - indicated a day ahead on display)  

ADDITIONAL DETAILS
• Minimum 14 targets.
• Minimum 6ft in diameter - solid mass.
• Varying speeds from 40 kts - 138 kts (46 mph - 158 mph).
• Flight lasting longer than an hour.
• Unknowns were illuminated.
• Unable to discern origin, nor launch or landing points.
• Unknown vehicles picked up on more than two types of RADAR.
• Still images of this footage were included in the May 1st, 2020 UAPTF intelligence briefing that I have previously reported on. • It is noted in intelligence reports that the “spherical” craft appeared to be transmedium capable, and were observed descending into the water without destruction.
• It is noted in intelligence reports that the “spherical” craft could not be found upon entry to the water - that a submarine was used in the search - and recovered nothing.
• This footage is unclassified.
• Craft remain officially - unidentified.  We do not know what, if anything, the Navy or Pentagon might be willing to say about the USS Omaha incident, but we are confident the incident is a legitimate mystery and look forward to whatever information might be forthcoming.

We do not know what, if anything, the Navy or Pentagon might be willing to say about the USS Omaha incident, but we are confident the incident is a legitimate mystery and look forward to whatever information might be forthcoming."

Het stigma is verdwenen

Reaguursels

Inloggen

Waar zit ik nou eigenlijk naar te kijken? Wat een onzin. Typisch Amerikaans theater.
Ik geloof het pas als er een moederschip à la Independence boven Amsterdam zweeft en de boel opblaast.

Okami | 23-05-21 | 15:21

Shoot it down... Now we know.

Flow82 | 23-05-21 | 13:23

Als je kritisch bent over een virus ben je een complotdenker en Wappie. Maar wat ben je als je deze shit serieus neemt? Wetenschapper?

Kwelbeller | 23-05-21 | 12:46

Niet alleen dit - Er is meer aan de hand m.b.t. geesten, spoken en apparities. We kunnen deze verschijnselen met het blote oog niet waarnemen en niet goed verklaren, ze bestaan echter (Ik was zelf ook een scepticus).

Zie bv. een programma als Ghost Adventures, waarin men opnamen tracht te maken met allerlei elektronica - Waaronder een SLS bewegingscamera, temperatuur meters en infrarood apparatuur.

Er gebeurt teveel, om van alles zomaar als nep weg te wuiven. Maar ok - De pers in de VS richt zich, op UFO's.

Nederlandop1 | 23-05-21 | 12:32

Als er buitenaardse ons echt bezoeken wn zien wat voor bende het op aarde is waren we al tot waterdamp gefashered.

Misterspok | 23-05-21 | 11:42

De Nokia 1 (60, - euro) van mijn broertje maakt helderdere foto's. Als men met groene cirkels moet aangeven waar ik naar moet kijken en hoe ik de beelden moet interpreteren, neem ik aan dat ik belazerd wordt.

Sans Comique | 23-05-21 | 08:25

Ufo, alien, zombie, fantasie.

SlimmeBelg | 23-05-21 | 06:04

En altijd weer de scherpste plaatjes, hè.

jansma28542681 | 23-05-21 | 04:03

oh geenstijl , voed nou niet de believers.
Fantastisch om deze mysterieuze waarnemingen serieus aandacht te geven , maar ik wacht geduldig tot een groep wetenschappers met een serieuze naam onder hun kont aan een onderzoek beginnen.
Ben benieuwd ! Zou best allemaal kunnen , maar na al die ongelooflijke geloven die naar mijn hoofd zijn gegooid in mijn leven , wil ik graag eerst wat echt bewijselijke data hebben.
Mondiale epidemie, dan passen aliens natuurlijk het jaar erop ;)

blamage_fr | 23-05-21 | 01:25

Robert J-e-n-s-e-n heeft het al voorspeld.

revolte | 23-05-21 | 00:03

Hmjah... Ik denk, met al die IR sensors, radar, non visible bands optische apparatuur, dat er heel veel mis kan gaan in het traject van beeldopname, processing en bekijken op een scherm. Het zou me niets verbazen als het allemaal verklaarbaar blijkt uit glitches in deze keten van bewerkingen.

Beste_Landgenoten | 22-05-21 | 22:42 | 5

Ook vaak unidentified

Beste_Landgenoten | 22-05-21 | 23:06

Deze beelden zijn toch vanaf een, naar wat het lijkt, warmtebeeld camera-scherm genomen? Maakt het dan uit waarmee je dat beeldscherm filmt?

smoover | 22-05-21 | 23:34

@smoover | 22-05-21 | 23:34: nee,wwant het beeldscherm geeft de warmtecamerabeelden zo weer dat we ze we met onze menselijke ogen kunnen zien. Laat het nou net zo zijn dat de meeste camera's gemaakt zijn om te filmen in datzelfde spectrum. Maar ik denk eerlijk gezegd dat ze gewoon een screenrecorder gebruikt hebben,dus dan maakt het helemaal niet meer uit.

pinosjet | 23-05-21 | 11:04
▼ 2 antwoorden verborgen

Laat maar komen die ruimtegozers. Erger dan Rutte cs. kan het toch niet worden.

Here's Freddy | 22-05-21 | 21:30

En ja hoor, daar is hij dan, de nieuwe crisis! BLIJF BINNEN!

Broodplank | 22-05-21 | 21:06

You ain't seen nothing yet.

LV-225 | 22-05-21 | 20:47

Ik geloof er ook geen reedt van.

Schwanzeleber | 22-05-21 | 20:08

Hij heeft in de jaren 90 al een hele hoop gezegd wat nu puntje bij paaltje uitkomt. De man is er zelf ook nooit echt heel veel beter van geworden. Hij heeft nog credits wat dat beteft

amperbroekie | 22-05-21 | 22:08

Het is Elon Musk, jullie zitten allemaal fout....

Raffi78 | 22-05-21 | 19:08

Zo'n UFO besturen is helemaal zo moeilijk niet. Je wordt eerst met banden in de pilotenstoel vastgezet. Voor je heb je twee ronde metalen schijven. Als je je handen op die schijven legt, dan vallen de normale zintuigen van je lichaam uit, en wordt je bewustzijn direct gekoppeld aan de sensoren van je voertuig en worden je percepties vervangen door een beeld van je omgeving op basis van de sensoren van je vliegmachine. Vervolgens hoef je alleen maar je aandacht op een locatie te vestigen en te denken: ik wil DAAR heen, en je machine vliegt er direct met extreme snelheid heen.

DutchLion33 | 22-05-21 | 19:05 | 4

Ik denk dus ik ben.

mygoodness | 22-05-21 | 19:59

Je hebt volkomen gelijk

Madboy | 22-05-21 | 20:31
▼ 1 antwoord verborgen

Man, wat ga ik goed op zulke berichten.

Stijl_Loos | 22-05-21 | 18:58

Nogmaals chapeau dat gs dit objectief belicht, ik ga een kroontje halen

amperbroekie | 22-05-21 | 18:48 | 3

*Daad bij woord voegt

amperbroekie | 22-05-21 | 21:54

Obama had ook nog een ‘I’m being serious here’ uitspraak paar dagen terug youtu.be/xp6Ph5iTIgc

amperbroekie | 22-05-21 | 23:07

We weten inmiddels dat het totaal niet zinvol is om levende wezens verkenningstochten te laten maken. Robots doen dat veel beter en effectiever, zonder alle gebreken van de mensch die buiten de dampkring enorme problemen krijgt. Een ruimteschip zonder bemanning zou zo klein als een zandkorrel kunnen zijn tegenwoordig.
Helaas zitten wij in de fase van 1960, grote lompe raketten die maanden voorbereiding vergen en waarbij 200 mensen nodig zijn om zo'n ding te lanceren en in de lucht te houden. Daarom zien we buitenaardse toestellen ook zo. Ufo's uit de jaren 50 hebben altijd raampjes en klinknagels om de beplating vast te houden.

We kunnen ons dus al helemaal niet voorstellen hoe een beschaving die zonder problemen interstellaire reizen maakt, er uit zien of hun ruimteschepen.
De kans dat ze zichzelf in een onhandig ruimtevaartuig persen met een lading voedsel en heel vel brandstof is zeer onwaarschijnlijk. Grote kans dat we hun voertuigen niet eens zouden waarnemen omdat ze microscopisch klein zijn.

Nederlander65 | 22-05-21 | 18:42 | 4

Mensen relativeren met de kennis die ze op zak hebben. Maar inderdaad: misschien zit er nu eentje naast me en zit mijn wiet op te eten. De grote fout die mensen kunnen maken is dat iets niet bestaat omdat niemand het ziet. Mensen lopen jaren te trippen over een atoombom, maar staan niet stil bij een lab in China, Rusland, VS, etc.
Misschien denken mensen nu dat buitenlands leven ( of artificial ) vaker naar de aarde komt, maar misschien is het wil minder vaak. Wordt deze aanwezigheid echter vaker waargenomen door betere / andere apparatuur.
Ik ben in ieder geval niet bang, want dat de mens naar de ruimte wilt zegt mij al genoeg. De Aarde heeft een reset nodig.

ET007 | 22-05-21 | 19:39

@Neuth | 22-05-21 | 19:29: ik zeg alleen al RIVM en Hugo de Jong. Over 100 jaar lopen wij nog steeds op klompen alleen hebben we dan ook klompenpaspoort.

ET007 | 22-05-21 | 19:41
▼ 1 antwoord verborgen

Wow, die kende ik nog niet.

Madboy | 22-05-21 | 20:34

Blender.

lekgoot | 22-05-21 | 20:50

We zullen zien... Of niet.

Tater salad | 22-05-21 | 18:32

Ik heb meer dan 40 jaar geleden een UFO van vrij dichtbij gezien en ik kan zeggen dat de modellen niks veranderen, ze zijn niet erg innovatief, die aliens.

Mr_Natural | 22-05-21 | 18:26 | 1

One can safely say UFO"s are among the most naturally adjusting flying objects, without adjusting too much to what mankind is able to observe, Mr. Natural.

Nasty extraterrastrial Rascals!

Yrrab | 22-05-21 | 18:53
-weggejorist-
geen koning | 22-05-21 | 18:15

Schitterend, ik kan de schroefjes tellen.

uisge baugh | 22-05-21 | 18:11 | 1

Klinknagels,is oud model.
Heeft heel lange reis door heelal gemaakt,duurt zeker 100jaar.

De Profundus | 22-05-21 | 19:31

Je zal de eerste mens maar zijn die ooit een regenboog heeft gezien. Was vast ook niet te verklaren. Die zal gedacht hebben dat er een compleet LHBt/mZ leger onderweg naar Aarde was.

LinkeLotje | 22-05-21 | 17:59 | 1

De eerste mens die een regenboog zag was Noach.
Was een teken van God, die regenboog.

VanBukkem | 22-05-21 | 18:02

Gelukkig geen unidentified gender.

buler | 22-05-21 | 17:58

Doorlopen mensen. Niets aan de hand. Het zijn de Chinezen die de US lopen te fucken

AnitaDik | 22-05-21 | 17:54 | 1

Op zich wel vreemd dat de Chinese marslander in vergelijking tot de ufo ancient history is.

Wasbakplasser | 22-05-21 | 18:07

Mensen hebben dit hard nodig om het lege, zwoegende, aardse bestaan wat kleur te geven. Ik begrijp dat, het is beter dan een religie aanhangen, maar met wetenschapelijke waarheidsvinding heeft het allemaal niet zo veel te maken...
De suggestie is al genoeg...

SterF... | 22-05-21 | 17:38 | 4

Ik ben blij dat jij dat begrijpt.

Tyftstraaltnouisop | 22-05-21 | 19:15

@Bad - Casey | 22-05-21 | 17:59:
Met een beetje analytisch vermogen kun je denken ja, dat maakt ons volgens Descartes überhaupt menselijk, maar dit terzijde...
Jij klinkt als een religieuze, zo stekelig, besef je dat?

De suggestie van iets is genoeg voor de volgelingen van het ietsïsme, begrijp je het nu wel?

SterF... | 22-05-21 | 19:25
▼ 1 antwoord verborgen

Ik vind het wel een beetje stigmatiseren om meteen te roepen van 'unidentified'. Want dat kunnen wij toch niet weten, of en hoe deze aliens zich identificeren. Misschien zijn ze wel non-binair, weten wij veel.

VanBukkem | 22-05-21 | 17:36 | 1

Het verschil tussen ‘unidentified’ en non-binair lijkt me te verwaarlozen.. huh? Is de invasie reeds begonnen?

Joffri | 23-05-21 | 03:48

Allemaal afleidingsmanoeuvres om de werkelijke agenda aan het oog te doen onttrekken nl.: Een nieuwe wereldorde waarbij de "nationale" regeringen, samen met de liefdadigheidsorg., de media en de grote bedrijven een nieuwe wereldorde willen bewerkstelligen. De z gn. Big reset

Kokossss | 22-05-21 | 17:34 | 2

Woef….

Sjakkie van de Hoek | 22-05-21 | 17:53

Loco deze man

movingsquare | 22-05-21 | 19:13

Er zal wel het eea aan de hand zijn waar we niet op moeten focussen. Mooie afleiding die mars-ehh-personen.

__dictatuur | 22-05-21 | 17:32

Zulks fenomenen ontkennen heeft denk ik met een vorm van angst te maken ?!

Bad - Casey | 22-05-21 | 17:31 | 3

Ik denk niet dat er iemand ontkent dat er onverklaarbare waarnemingen bestaan. Er zijn ook delen van onze hersenen die we niet kennen of gebruiken (zie salsa dansleraar E. bijvoorbeeld). Het ontkennen van onverklaarbare waarnemingen of fenomenen is net zo gek als zeker weten dat er onverklaarbare objecten bestaan. Maar zou je er genoegen mee nemen als blijkt dat de combinatie afstand tot het object, infraroodlens, snelheid, beweging, licht, spiegeling en tal van andere verschijnselen uiteindelijk de foto's en video's verklaren?

LinkeLotje | 22-05-21 | 17:46

@LinkeLotje | 22-05-21 | 17:46,
Vind ik wel een goeie dit, maar ik en u dus ook, zoeken naar het verklaarbare, maar soms is dat er gewoonweg niet.

Bad - Casey | 22-05-21 | 17:52

Heel goed mogelijk.

Mr.Crowley | 22-05-21 | 18:00

Wat een onzin! Ufo's bestaan echt niet. Snap niet dat er idioten zijn die hier nog steeds in geloven. Echt belachelijk! We weten toch al lang dat aliens zich naar de aarde laten teleporteren

No_Code | 22-05-21 | 17:24 | 6

@Madboy | 22-05-21 | 17:33,
Ja, ik heb dat gezien, maar ik ga ervan uit dat het juist niet helemaal goed is ( dan kan het alleen maar meevallen )
Disclosure van Dr Greer is echt wel de moeite van het bekijken waard, wij als mensheid, we snappen nog niks v.w.b. het Heelal.

Bad - Casey | 22-05-21 | 17:44

@SterF... | 22-05-21 | 17:44,
Verklaar je nader.

Bad - Casey | 22-05-21 | 17:47

@Bad - Casey | 22-05-21 | 17:47:
Onjuist beroep op autoriteit = drogreden.

SterF... | 22-05-21 | 19:47
▼ 3 antwoorden verborgen

"En nu dus weer de nieuwe bovenstaande video, waarvan eerst alleen screenshots bekend waren. We zien er hoe een bolvormig object op 15 juli 2019 nabij de gloednieuwe stealth-boot USS Omaha (wiki) zweeft, en tot ontsteltenis van de bemanning vervolgens in het water verdwijnt. "Wow! It's getting close. (...) It splashed, it splashed! Mark bearing and range." Op de locatie werden vervolgens geen wraktstukken of welk spoor van het object dan ook gevonden."

Goh, precies de beschrijving van dit US-Navy patent:

" Most radical of all is the “hybrid aerospace-underwater craft” claimed to be able to “engineer the fabric of our reality at the most fundamental level” by seemingly bending the laws of physics as we know them. Together, these patents seem to be the building blocks of a vehicle with truly out-of-this-world, UFO-like performance. "
www.thedrive.com/the-war-zone/31798/t...

"The Navy Finally Speaks Up About Its Bizarre "UFO Patent" Experiments
The Naval Air Warfare Center has finally given a statement to The War Zone about the patents and experiments of Dr. Salvatore Pais."
www.thedrive.com/the-war-zone/39012/t...

Die plasma-techniek wordt door de Chinezen gebruikt artillerie te ontwikkelen. nationalinterest.org/blog/reboot/chin...

Abject | 22-05-21 | 17:21 | 1

De kans dat in een patent bullshit staat is groter dan dat iemand iets uitvindt dat nogal fundamentele natuurwetten (zoals als massa=traag) overtreedt.

Geloof me, deel van pantenten claimen is de kunst om vaag genoeg te zijn om het concept te claimen, zonder dat je daadwerkelijk laat zien hoe je dat voor elkaar denkt te krijgen.

quantumcollider | 22-05-21 | 17:54

Miljarden mensen met een hoog resolutie mobieltje die dagelijks heel Dumpert weten te vullen met freak accidents, maar een haarscherpe foto van een ufo nooit getoond. Omdat op elke haarscherpe foto goed te zien is wat het uiteindelijk wel is. En daarmee dus geindentificeerd.

LinkeLotje | 22-05-21 | 17:21 | 5

@Jezus_Boeddha | 22-05-21 | 17:44,
Niemand of iemand ?!

Bad - Casey | 22-05-21 | 17:48

@Bad - Casey | 22-05-21 | 17:48: Nee, niemand. Het is topgeheim. Daarom durf ik het alleen hier te zeggen waar niemand het leest.

Jezus_Boeddha | 22-05-21 | 17:52

@Jezus_Boeddha | 22-05-21 | 17:52,
Heerlijk.

Bad - Casey | 22-05-21 | 18:00
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik zat van de week na mijn werk thuis met mijn broer aan de telefoon op mijn balkon, binnen een uur tijd heb ik 4 van deze onverklaarbare objecten gezien.
De eerste was fel wit van kleur, in 1 keer werd ie feller van kleur en verdween plots.
Verklaar mij maar voor gek of wat dan ook, ik zeg ook duidelijk, " onverklaarbare objecten ", wat het is of zijn geweest, het is niet iets wat ik herken als vliegtuigen.
Er is iets aan de hand wat voor ons allen tot nu nog toe wordt verzwegen.
Maar aan de meeste reacties hier te lezen is duidelijk dat het merendeel van de mensheid hier nog niet klaar voor is.
Behoudt gewoon een open geest, 20 jaar geleden had ook bijna niemand dit verwacht waar we nu inzitten.
Piloten zijn over het algemeen " ijskonijnen", nu heeft het Pentagon erkend dat er idd wat is en dat de Piloten die deze UFP zien, daar nu gewoon melding van mogen maken, zonder dat het nu hun verdere loopbaan kost.
Want daarom rustte er een stigma op, nagenoeg elk Piloot heeft zulks onverklaarbare objecten gezien.

Bad - Casey | 22-05-21 | 17:13 | 9

@Jezus_Boeddha | 22-05-21 | 17:54,
Ik kwam thuis van mijn late dienst, hmmmm even nadenken, tussen 23.00 en 00.00 uur, de 19e.
Sommigen best wel wat seconden, vanuit het Noordoosten.
Ik wilde het filmen en dat ging natuurlijk niet goed, maar van de laatste heb ik een foto.

Bad - Casey | 22-05-21 | 18:03

@Jezus_Boeddha | 22-05-21 | 17:53,
Ik houd alles open, zo ook het onverklaarbare.

Bad - Casey | 22-05-21 | 18:08

@Bad - Casey | 22-05-21 | 18:03,
Herstel, ze gingen naar het Noordoosten, ze kwamen vanuit het Zuidoosten.

Bad - Casey | 22-05-21 | 18:14
▼ 6 antwoorden verborgen

"Unindentiefied" is niet "unindentified" meer als het geindentificeerd is. Er is dus niets aan te tonen, te bewijzen of te geloven.

LinkeLotje | 22-05-21 | 17:09

Ik geloof echt in intelligent leven op andere planeten.
Maar waarom lijken deze eerste seconden net het spelletje Pong?

Ray Skak | 22-05-21 | 17:05

Die gast was een der grootste mieten der Aarde ja.

Neuth | 22-05-21 | 18:17

@Neuth | 22-05-21 | 18:17: jij had het geen 1 week volgehouden in zijn staat, hij was in de verste verte geen miet.

Gratiskoffie | 22-05-21 | 20:09

Dit domme gewauwel horen we al decennia lang, maar er gebeurt helemaal niets. En als het toch wat is, boeie.

piet7003 | 22-05-21 | 17:03 | 2

Decennia....
Ow H2O molecuul op een gloeiend zon oppervlak. Toch intrigerend hoe beperkt het denkraam van veel mensen is.

WasHetMaarMakkelijk | 22-05-21 | 17:25

Zeer overtuigend, die glasheldere en messcherpe beelden. Zelfs een camera van de W. Ibra zou nog beter beeld afleveren.

dathoujetoch | 22-05-21 | 17:02 | 2

Ik denk dat de beelden gemaakt zijn om ons te doen geloven dat er iets raars te zien was. Onderdeel misschien van een langdurig experiment in psychologische oorlogvoering dat al tijdens de Tweede Wereldoorlog begon: de zogenaamde Foo fighters.

Jezus_Boeddha | 22-05-21 | 17:49

Er zijn hi-res beelden, en ook radarbeelden, maar die zijn nog(!) niet vrijgegeven. Wellicht in juni wel.

Wayfaring stranger | 22-05-21 | 20:47

Jeremy Corbell is een dwaas en aandachtsgeil. Ik ben gek of UFO's en alles eromheen, wil dolgraag geloven dat het bestaat. Maar kijk gewoon even de video's van Mick West op youtube die debunked het op een hele goede manier allemaal.

Het enige wat de amerikaanse overheid zegt is dat ze dingen niet kunnen identificeren dus is het een UFO. Heeft niks met marsmannetjes enzo te maken.

76435 | 22-05-21 | 17:00 | 2

Dan zou je eens iets van dr. Steven Greer moeten kijken. Verklaard ook meteen waarom dit "ineens" zo hot is.

Madboy | 22-05-21 | 17:27

Marsmannetjes bestaan niet. Wel mannetjes van de derde ring van Saturnus.

Jezus_Boeddha | 22-05-21 | 17:50

Wat is het hoogste gebouw in NL? Staat dat in de buurt van Roffa??

Gumush | 22-05-21 | 16:59

De Klingons kwamen kijken of hun virus werkt, maar die pa'takh humanoïden zijn toch eigenwijzer dan ze dachten. Bovendien durven ze niet te landen uit angst om belasting te moeten betalen. Oh wacht, dat is alleen in Nederland.

Nivelleermarionet | 22-05-21 | 16:58 | 1

Multinationals betalen hier al niets multiworldials krijgen geld bij.

Joffri | 23-05-21 | 03:56

Vroeger werden gelovers in UFO's wappies genoemd...

Sonlives | 22-05-21 | 16:56 | 6

@Zenzeo | 22-05-21 | 17:01: Kan je zien wat de verpsychologisering van het leven ons gebracht heeft. Die zieleknijpers konden je van alles wijs maken. Niemand kon het toch ontkennen?

Francieux | 22-05-21 | 17:06

@Francieux | 22-05-21 | 17:06: Het was slechts een theorie van hem, hij probeerde een verklaring te geven voor het feit dat mensen overtuigd waren dat er buitenaards leven de aarde bezocht. Het ging hem er niet om gelijk te krijgen.

Zenzeo | 22-05-21 | 17:12
▼ 3 antwoorden verborgen

Hoeveel crises Biden ook over 'zijn' volk uitstort (migranten, inflatie, de-alles-is white-supremacy-crisis) de Trumpers happen niet.
Ze zijn alleen geinteresseerd in de audits in Arizona en nu ook Georgia waar steeds meer bewijzen van hele serieuze verliezingsfraude uitkomen.
Dat er nu een UFO crisis overheen wordt uitgerold gaat hem ook niet helpen. Mensen wilen antwoorden over de verkiezingen (en gaan die ook krijgen).

beetje.jammer.dit | 22-05-21 | 16:56

Anal probing is comming!!
de gemiddelde reaguurder heeft zn broek al op de enkels.

TijdelijkOptimist | 22-05-21 | 16:54

Het stigma verdwijnt niet Geen Stijl. Het wordt alleen een andere kant uitgestuurd.

Daar zal vermoedelijk wel een externe reden voor zijn.
Daarmee bedoel ik dat ze dit niet uit zichzelf doen.

Mr.Crowley | 22-05-21 | 16:50 | 11

De reden is dat dit het nieuwe middel is om een nieuwe oorlog te beginnen. ET's in een kwaad dachtlicht stellen (ze zijn bij marineschepe en raketinstallaties gezien) nu willen ze een space force ( ruimte weaponizen). Kijk unacknowleged en close encounters of the fifth kind. Klinkt allemaal te bizar voor woorden maar 15 geleden verklaarde iedereen je voor gek, en nu zijn we al op dit punt. Dr Steven Greer kaarte dit in 1999 al aan.

Madboy | 22-05-21 | 17:32

@Madboy | 22-05-21 | 17:32:
He he, eindelijk een argument waar ik tot mijn spijt niet in meega.
De Amerikaanse overheid wil iedere gedachte over ET uit de publiciteit hebben, ook nu. Ze hebben het helemaal niet over ET gehad.
Ze geven nu alleen toe dat er zaken in de lucht hangen waarvan ze niet weten wat het zijn.
We zien er filmpjes van, geschoten door getraind vliegend personeel die vliegtuigen besturen van 100 miljoen Euro. Dat zijn geen gekkies.

Mr.Crowley | 22-05-21 | 17:38
▼ 8 antwoorden verborgen

Ja mooi! Eindelijk weer wat goed nieuws te melden op deze wereld. Ik neem alvast een drankje in het café en vraag: Porno for Pyros met het nummer Pets aan bij keestelpro. Toch relevant voor dit onderwerp.
We would make great pets!
youtu.be/H833o5lnB2E
Ik zing aan de bar zittend mee:
Children are innocent
And teenagers fucked up in the head
Adults are only more fucked up
And elderlies are like children
Will there be another race to come along and take over for us?
Maybe Martians could do better than we've done...
We'll make great pets
We'll make great pets
We'll make great pets
We'll make great pets
We'll make great pets
We'll make great pets

P-unit | 22-05-21 | 16:49

Zeer interessant artikel hieromtrent:
waitbutwhy.com/2014/05/fermi-paradox....

Credits reaguurder Blootkapje, in de comments van het vorige topic hierover op 18-5.

WasHetMaarMakkelijk | 22-05-21 | 16:49 | 2

Waarbij mijn voorkeur uit gaat naar de theorie dat wij slechts mieren zijn. En hoewel de aarde een fantastische planeet is, zij bijlange na niet interessant genoeg is voor aliens qua recources.

WasHetMaarMakkelijk | 22-05-21 | 16:51

Aliens bestaan, 100%, misschien wel miljoenen verschillende soorten en staten van civilisatie.
Alleen, ze zijn hier echt nog nooit geweest…

Linkse Zakkenvuller | 22-05-21 | 16:43 | 4

Knap hoor, wordt vast een Nobelprijs.

MargauxGrandCru | 22-05-21 | 16:49

Vooral die paarse met trompetten op hun hoofden.

Blote Bertus 2000 | 22-05-21 | 16:54

Zolang je aliens blijft zien als kleine groene mannetjes met grote ogen niet. Aliens zien er niet uit zoals Hollywood ze tekent. Als ze duizenden jaren langer bestaan dan wij kunnen ze hier zijn zonder dat wij ze überhaupt zien.

Maar inderdaad de aliens uit men in black zijn hier nog niet geweest.

Tommi | 22-05-21 | 17:10
▼ 1 antwoord verborgen

A.i.lien machina deus. Als je het mij vraagt een logische mogelijkheid.

Neuth | 22-05-21 | 16:43

Zou von Daniken dan toch gelijk hebben gehad?

Tishetnetnie | 22-05-21 | 16:43

Opvallend dat uitgerekend de wappies menen dat buitenaardsleven niet bestaat.
Zal wel komen door de lage intelligentie en het gebrek aan logica bij deze mensen.
Ook mensen met een religieuze achtergrond reageren hysterisch op dit onderwerp maar dat komt natuurlijk omdat het bestaan van buitenaardsleven het bestaan van een god uitsluit.

Gulliver | 22-05-21 | 16:42 | 10

@Rationele Mocro | 22-05-21 | 16:58: Gast..

Francieux | 22-05-21 | 17:08
-weggejorist-
Tommi | 22-05-21 | 17:16
-weggejorist-
Tommi | 22-05-21 | 17:17
▼ 7 antwoorden verborgen

Ik zie maar één oplossing, een uitkijktoren op Mars.
Dan kunnen we ze van tevoren aan zien komen.

botbot | 22-05-21 | 16:41

Zat er niet een kevertje o.i.d. op de lens?

Zenzeo | 22-05-21 | 16:41 | 1

Dat denk ik ook. Misschien zelfs maar een stofje of zandkorrel

YoMoms | 22-05-21 | 16:49

UFO's komen blijkbaar alleen tevoorschijn als je met een Raboscanner filmt.

Ad Hominem | 22-05-21 | 16:41 | 1

En alleen F18-piloten kunnen ze zien. Als ze zich vervelen.

Zenzeo | 22-05-21 | 16:42

UFO’s ? Gelul in de ruimte..!

aardv@rk | 22-05-21 | 16:39 | 1

Wat is het dan?

Wasbakplasser | 22-05-21 | 16:45

Eindelijk nieuws waar een coole soundtrack bij hoort:
youtu.be/xOld-kvQYm0

mozaard | 22-05-21 | 16:39

Grappig om al de reaguurders te zien die hun uiterste best doen om te debunken. Hoe duidelijk wil je het hebben? Dit is onbekende technologie die interactie vertoont met onze straaljagers (actif radar jam). Wat het ook is, het is iig geen natuurverschijnsel. Change my mind

Devox85 | 22-05-21 | 16:38 | 3

The burden on proof lies with the claimant.

Rationele Mocro | 22-05-21 | 16:54

Het zijn allemaal natuurkundige verschijnselen. Te maken met snelheid, afstand, instellingen, techniek tot fouten in de radar en camera aan toe. Verkeerd inschatten van afstand en onder bijzondere hoeken, gespiegelde en verkleurde opnames door temperatuur, licht en optisch bedrog.

LinkeLotje | 22-05-21 | 17:17

Gewoon een walvis die wat bellen heeft lopen blazen. Niks aan de hand mensen, gewoon doorvaren.

Specht! | 22-05-21 | 16:37 | 1

Waar blijven de 4K beelden?

miknic | 22-05-21 | 16:37

Misschien de gamers die de software gehackt hebben maar eens opsporen.

Harry.Langezwaal | 22-05-21 | 16:36

Zouden aliens binaire wezens zijn?

Lorejas | 22-05-21 | 16:36 | 1

Ah dat is 't natuurlijk, ze komen voor het songfestival! Nu nog even een landingsplekkie zoeken voor de UFO, en het feest kan beginnen. Aliens from outer space: douze points!

Zenzeo | 22-05-21 | 16:50

Mijn webcam van de kijkshop gaf nog beter beeld in het donker

Snikka | 22-05-21 | 16:35

All your base are belong to us.

MikeTheBull | 22-05-21 | 16:34

Ik zeg een woord: China.

Francieux | 22-05-21 | 16:34 | 2

Nog één: knettergek.

Zenzeo | 22-05-21 | 16:35

Ik zeg: Huawei. Met een vleugje 5G, dat wel.

mozaard | 22-05-21 | 16:37

Waarom zijn er na al die tientallen jaren nog steeds geen scherpe beelden van dit soort onzin? Nou?

Zuurteregelaar | 22-05-21 | 16:32 | 2

Of je leest het stukkie even voordat je iets neerzet ....

Heer_Wob | 22-05-21 | 16:34

Wel even je woordenboek (Amerikaans-Nederlands) erbij houden.

Zenzeo | 22-05-21 | 16:37

De beeldkwaliteit van camera's is de afgelopen 50 jaar met 100.000% gestegen, maar de beeldkwaliteit van UFO filmpjes is niet verbetert. Volgens mij zegt dat genoeg.

zevensprong | 22-05-21 | 16:32 | 1

Beeldkwaliteit van het leger is altijd wat vaag, wel of geen ufo. Dat geldt trouwens ook voor beveiligingscamera's.

Wasbakplasser | 22-05-21 | 16:43

Net als de smetvrezers worden nu ook de ufowappies gerehabiliteerd

stipjes | 22-05-21 | 16:31 | 2

Eindelijk. Hierna graag de Apollo-ruimtevaartwappies rehabiliteren.

mozaard | 22-05-21 | 16:43

Zijn er nog steeds mensen die in maanlanding geloven dan?!

VanBukkem | 22-05-21 | 17:38

70% van de aarde is water. Van de 30% land, beschikt de VS slechts over 6%.

Zowat 100% van de UFO en alien verhalen komen uit de VS; het land met de grootste, meest machtige en meest invloedrijke creatieve industrie in de wereld: hollywood.

Coincidence? I think not.

Rationele Mocro | 22-05-21 | 16:31

Die gasten in de ruimte, of aliens zo je wilt, zijn al veel verder met ICT dan wij met onze Virtual Reality en Artificial Intelligence en Remote Controls en Pacmans. Mark my words ... ofzo.

mozaard | 22-05-21 | 16:29

"nice planet we'll take it"

kloopindeslootjijook | 22-05-21 | 16:29 | 2

Oh wait.... what are those things living there? Abort mission! Abort mission! Let's get the fuck out of here! (En dat dan telepatisch he)

Lorejas | 22-05-21 | 16:32

Misschien een idee om een cryptomunt te lanceren waarmee je ook op andere planeten kan betalen. Of bestaat die al?

BobDobalina | 22-05-21 | 16:28 | 3

De Astro.

MoorCopJoris | 22-05-21 | 16:31

Regelt Mastercard zelf maar.

Lorejas | 22-05-21 | 16:33

Orbitcoin

Wayfaring stranger | 22-05-21 | 22:41

Die Corbell is serieus een mafketel.

Mr.Crowley | 22-05-21 | 16:28 | 1

Die denkt dat de aarde wordt aangevallen en gekoloniseerd door groene mannetjes.

Mr.Crowley | 22-05-21 | 16:29

Toffe strips zijn dat altijd.

Lorejas | 22-05-21 | 16:29

Ik zou het echt heel tof vinden, maar ik geloof er echt niks van.
Tenzij ik een reisfoldertje vind van een reisbureau dat reizen aanbiedt naar de aarde blijft het voor mij onwaarschijnlijk. Wat doen die voertuigen hier al die tijd?

C1O2 | 22-05-21 | 16:24

Hmm, weer helicopters boven De Pijp nu.

Piet Karbiet | 22-05-21 | 16:23

Ik lag ooit in Ecuador in een dorpje op 3000 meter hoogte vanuit mijn hangmat naar de sterren te kijken toen ik een felrode stip tussen de sterren zag die dichter bij de aarde leek dan de sterren. Net toen het tot mij doordrong dat sterren niet rood zijn begon de stip te bewegen en leek met een halve cirkel weg te vliegen. Ook veranderde de kleur van rood naar wit.
Ik ben op internet gaan zoeken en kwam veel meer meldingen en filmpjes van dit soort rode stippen tegen waarvan meerdere uit het gebied waar ik mij bevond.

Gulliver | 22-05-21 | 16:22 | 19

@Gulliver | 22-05-21 | 16:38: ik geloof best dat u er geen verklaring voor heeft, dat maakt nog niet aannemelijk dat het buitenaards was. Wel mogelijk, maar niet aannemelijk.

BobDobalina | 22-05-21 | 16:50
▼ 16 antwoorden verborgen

Wazig filmpje van een beeldscherm met daarop een filmpje van een neerstortende ballon. Wat een rokend pistool weer zeg.

obominotie | 22-05-21 | 16:21 | 1

Zou een ballon een plons maken als die in het water kwam???
Ja okay, misschien was het ook wel een ballon dan.

TheOtherWhiteMeat | 22-05-21 | 16:25

Het kan natuurlijk ook gewoon een wormgat zijn naar een andere dimensie.

VanBukkem | 22-05-21 | 16:21

Ufo's worden nooit in Tjaad of Tanzania gezien terwijl daar toch de meest waardevolle grondstoffen in de bodem zitten.
OT: Zou me niet verbazen als de Belgische kleiduif kampioen gewoon bij zn moeder op de bank zit.

dhrat | 22-05-21 | 16:21 | 4

@Roorda van Eyssinga | 22-05-21 | 16:26: Die goede lenzen mogen ze dan wel eens gaan gebruiken bij het filmen van de UFO's.

TheOtherWhiteMeat | 22-05-21 | 16:28
▼ 1 antwoord verborgen

Als het aliens zijn dan zijn we zwaar de sjaak. Ik denk niet eens dat er een gevecht plaatst zal vinden als zij de aarde willen hebben.

Wasbakplasser | 22-05-21 | 16:20 | 11

@BobDobalina | 22-05-21 | 16:27

Waar wordt ze opgehaald?

der_feldwebel | 22-05-21 | 17:02
▼ 8 antwoorden verborgen

China!

Mr Moore | 22-05-21 | 16:19

Natuurlijk bullshit. Maar waarom worden we nu opeens overstelpt met deze nonsens?

lekgoot | 22-05-21 | 16:16 | 3

Omdat mensen er massaal op klikken.

obominotie | 22-05-21 | 16:22

Disclosure is neigh.

Wayfaring stranger | 22-05-21 | 22:42

Komt door klimaat veranderingen en zo.

Steve1234 | 22-05-21 | 16:15

Altijd dezelfde onscherpe beelden.......

Blonde Nel | 22-05-21 | 16:15 | 2

Inderdaad. Ruim 70 jaar ufo waarnemingen heeft alleen maar vage beelden opgeleverd. Zelfs nu zijn ze nog niet in staat scherpe beelden te maken. Dus ik blijf sceptisch

yeps | 22-05-21 | 16:19

@yeps | 22-05-21 | 16:19: Altijd gefilmd met een rotte aardappel. Telkens weer. Overal.

Groenstrook | 22-05-21 | 18:38

Het wordt tijd dat men op houd om het UFO's te nomen.

Het zijn "unidentified aerial phenomena".

Zeer waarschijnlijk bolbliksem.

nl.wikipedia.org/wiki/Bolbliksem_(nat...)

Iets waar we ook nog steeds helemaal niets van snappen.

Schout-bij-Nacht-J | 22-05-21 | 16:14 | 5

@Gulliver | 22-05-21 | 16:17:

Alleen krankzinnigen denken dat buitenaardse wezens lichtjaren gaan reizen om hier een beetje F18 jagers te trollen.

Dat is niet zo.

Wat wel interessant is wat het nu wel is. Daar breken echte wetenschappers hun hersenen al decennia over.

Schout-bij-Nacht-J | 22-05-21 | 16:25

Schout: tenzij de aliens niet lichtjaren hoeven te reizen maar over het vermogen beschikken om de ruimte te “buigen” zodat ze een opening hebben om razendsnel van de ene ruimte naar de andere kunnen overspringen. Zoals het zetten van een stip bovenaan een leeg A4tje en een onderaan. Als je het papier dubbel bouwt kan je de 2 stippen op elkaar leggen. Geen idee hoe dat zou moeten werken uiteraard.

austinhealey | 22-05-21 | 16:32

@austinhealey | 22-05-21 | 16:32:
Van quantum mechanica weten we nog steeds heel weinig van. Wetenschappers zoals Einstein was er al mee bezig. Maar 1 ding is zeker, reizen naar andere zonnestelsels/melkwegstelsels zal niet in ruimtetijd zijn.

Wasbakplasser | 22-05-21 | 18:40
▼ 2 antwoorden verborgen

Kapitein Ortega.

dhrat | 22-05-21 | 16:14

Waar vroeger doofpotten waren en mensen geridiculiseerd, beginnen ze nu het grote publiek te bewerken.
er is daar echt wel iets aan de hand.

Mr.Crowley | 22-05-21 | 16:14 | 1

Het woord Roswell heb ik nog niet horen vallen.
Dat dan weer niet.

Mr.Crowley | 22-05-21 | 16:16

'And still they come!' Om vrede te brengen / maken. Echt geen oorlog. Dat is iets typisch aarde.

MoorCopJoris | 22-05-21 | 16:14 | 5

ah...u weet er meer van?

laatmijmaareffe | 22-05-21 | 17:09

Eve of the war.

Jos Tiebent | 23-05-21 | 09:49
▼ 2 antwoorden verborgen

Gefilmd met een aardappel. Da's dan weer jammer.

VanBukkem | 22-05-21 | 16:13 | 3

Jammer genoeg wel weer Niburu.co kwaliteit inderdaad.

MoorCopJoris | 22-05-21 | 16:16

De resolutie van die filmpjes wordt standaard terug gebracht voor ze gepubliceerd worden.

Mr.Crowley | 22-05-21 | 16:21

@Mr.Crowley | 22-05-21 | 16:21: Klopt. Hi-res is er ook maar wordt vooralsnog achtergehouden. Idem radarbeelden.

Wayfaring stranger | 22-05-21 | 22:45

"Ik weet het niet" is nog moeilijker uit te spreken dan "het spijt me". Dat is al eeuwen zo en een belangrijke oorzaak voor het ontstaan van religies.

Blauwpetje | 22-05-21 | 16:13

Het Einde van het Begin.

El Rico Grande | 22-05-21 | 16:12 | 3

Hoe komt u daarbij?

Mr.Crowley | 22-05-21 | 16:17

@Mr.Crowley | 22-05-21 | 16:17:
Moest het even opzoeken. Heb het niet gelezen. Ken wel andere boeken van hem waarvan 2001 en 2010 de sterkste vond.

Mr.Crowley | 22-05-21 | 16:46

Komt Diana van V naar deze planeet? Kicke, da s een lekker reptielleke!

nobodiesunmighty | 22-05-21 | 16:10

Elke verklaring - maar dan ook echt elke- hoe bizar ook, is nog steeds logischer en wetenschappelijker dan te veronderstellen dat we hier te maken hebben met buitenaardse bezoekers.
FLIR video malfunction, simultaan optredende RF interferentie, luchtspiegeling of doodgewone manmade object (of prank!) om maar een paar te noemen.
Next.

getergde kaasboer | 22-05-21 | 16:10 | 2

Alsof iemand hier voor rede van welke soort dan ook vatbaar is….verspil je energie er niet aan, wappies will be wappies en zien wat ze willen.

captainobvious | 22-05-21 | 16:25

Als je even de tijd neemt en je verdiept in alle bekende, officiele data dan zul je zien dat dit geen grap/prank/malfuntion is.

Devox85 | 22-05-21 | 16:34

Dat zijn die lui uit Atlantis, die nu in de Holle Aarde wonen.
Dat is toch algemeen bekend?

* Bagage roept en reis naar Schijfwereld boeken doet *

Kapitein Sjaak Mus | 22-05-21 | 16:10 | 3

De snorkels, bedoel je?

zuurtjeregen | 22-05-21 | 16:18

De Freggelgrot?

Lorejas | 22-05-21 | 16:25

Schijfwereld, dat waren nog eens boekverslindende tijden. Heb vorig jaar ofzo nog eens bij de bieb gekeken, geen boek van Terry Pratchet meer te vinden.

Ach ja, de realiteit is tegenwoordig al absurdistisch genoeg....

WasHetMaarMakkelijk | 22-05-21 | 16:37

Dit filmpje liet ik al zien in de vorige UFO topic.

Wasbakplasser | 22-05-21 | 16:07 | 1

I want to believe.

John McClane | 22-05-21 | 16:07

Snotje op de lens. Overduidelijk. Kan niet wachten op de History Channel afleveringen! (En de van links naar rechts Jumbo reclame graag in elk blok).

Lorejas | 22-05-21 | 16:06 | 2

Als ik reclame zie waan ik me onderhand op Jamaica.

meneer der meneren | 22-05-21 | 16:14

Irritant he.

Flow_Snake | 22-05-21 | 16:14

Ja ik zie de plofjes. En het gezicht van Jezus. Kijk goed naar de rook op 43,007 sec.

RickTheDick | 22-05-21 | 16:06

Er is vooral gaande dat die lui ophef maken over vogels en vliegtuigen, geschoten vanuit verticaal video syndroom en/of video met extreem slechte kwaliteit.

Anoniemtje | 22-05-21 | 16:06

Zullen wel Chinezen zijn... gaap

Snaajoe | 22-05-21 | 16:05

Ik geloof Rutte nog eerder dan deze shit.

Barbatruuk! | 22-05-21 | 16:05 | 2

Je vergist je.

Hoorneslaan | 22-05-21 | 16:18

Deze shit.. ik dag je uit. Verdiep je even een uurtje of twee in de materie en je kunt tot geen andere conclusie komen dat dit een bekend fenomeen is

Devox85 | 22-05-21 | 16:32

Dat worden binnenkort allemaal groene mannetjes in de reclames want diversiteit sluit niemand uit.

OscarWilde | 22-05-21 | 16:04 | 2

Groen mannetje, blank vrouwtje, knusse kindjes.

Lorejas | 22-05-21 | 16:07

Dat gaat ooit nog een heel ding worden. Voor je het weet worden ze hier massaal binnengehaald om te komen wonen en nemen ze hun gekke cultuur mee.

elco485 | 22-05-21 | 16:13

Opvallend dat Ufo’s altijd door wappies worden gezien. Of zijn het wappies omdat ze ufo’s hebben gezien?

Mahatma | 22-05-21 | 16:04 | 6

@Gulliver | 22-05-21 | 16:25: De term wappie is kennelijk aan inflatie onderhevig. Ik stel voor dat we de term wappie alleen nog voor Willem Engel en zijn adepten gebruiken.

Bigaroque | 22-05-21 | 16:28

Wappies.. heb je wel gekeken naar de bronnen? Allemaal hoge officials, niks wappies.

Devox85 | 22-05-21 | 16:29
▼ 3 antwoorden verborgen

Weten we zeker dat het geen airfryer is?

toerbaas | 22-05-21 | 16:04 | 3

Nee, die staat op de BLM demonstratie.

Mahatma | 22-05-21 | 16:05

Nee, want dan waren de laptops weg; hadden we deze beelden nimmer gehad. Duh!

Lorejas | 22-05-21 | 16:08

"Minimum 6ft in diameter"
Is wel een XXXL dan

TheOtherWhiteMeat | 22-05-21 | 16:22

Kom op man. Dit gelooft toch niemand. Ik ga aan bier nu.....

TRUMP | 22-05-21 | 16:01 | 3

Als die aliens nou eens die moslims konden op beamen en ergens het eind van het heelal konden droppen. Tjonge, wat zou het rustig worden in onze wereld.

Norbert Tijhuis4442 | 22-05-21 | 16:10

@Norbert Tijhuis4442 | 22-05-21 | 16:10:
Hoi Geert jij ook hier
Lijkt me vrij ongezond om 24/7 en bij ieder onderwerp met "die moslims" bezig te zijn

Denneweg | 22-05-21 | 16:24

Ze zijn anders continue met ons bezig, om ons eronder te krijgen (jihad, weet je wel)
Liever kwijt dan rijk.

Norbert Tijhuis4442 | 22-05-21 | 23:12

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken | Online Casino