LIVE. Bier drinken & Ronde van Vlaanderen kijken
Lekker met je hand bij een glas speciaalbier uitslovers afzeiken
De Hoogmis, de belangrijkste eendaagse pot fietsen van het jaar, waarvan de Belgen zeggen dat het een Belgische wedstrijd is maar het is al jaren een Nederlandse wedstrijd. Zo Nederlands als Jupiler, óns bier. Vorig jaar was het een Nederlandse wedstrijd, in 2018 was het een Nederlandse wedstrijd en ook daarvoor hebben we supervaak gewonnen, zoals in 1986 en in 1984 enzo. Voor de MOEILIJKE NERDS: de volgorde is dus Katteberg, Oude Kwaremont, Kortekeer, Eikenberg, Wolvenberg, Molenberg, Marlboroughstraat, Berendries, Valkenberg, Berg ten Houte, Kanarieberg, Oude Kwaremont, Paterberg, Koppenberg, Steenbeekdries, Taaienberg, Kruisberg-Hotond, Oude Kwaremont en Paterberg. De Belgen zijn vorige week al begonnen met voorbeschouwen dus u kunt nu al kijken op de Belg, of straks op Eurosport en NPO1. De winnaar wordt ónze Mathieu van der Poel, en anders Van Aert, Alaflippie als-ie niet van z'n fiets wordt geboord, Sagan, Asgreen, Lampaert of Sénéchal. De rest is kansloos en u juicht natuurlijk voor de baas in het rood-wit-blauwe shirt met RUGNUMMER 1, de man die vorig jaar - in onze actieve herinnering - alle Belgen naar de patathemel fietste. Zelf een fiets kopen doet u trouwens hier en onze favoriete opzuipbier vindt u hierrrrr, hup Mathieu!
UPDATE 50 km - We zeggen: Mathieu van der Poel & Kasper Asgreen de twee besten in koers.
UPDATE 42 km - O nee Asgreen toch niet edit: toch wel
UPDATE 37 km - De Grote Vier zijn weg: Van der Poel, Alaflippe, Van Aert, Asgreen
UPDATE 25 km - Alaflippie genaaid. Van der Poel, Van Aert en Asgreen op kop
UPDATE 15 km - Alleen MVDP & Asgreen over. EN WAT ZEI GEENSTIJL OP 50KM VAN DE MEET???
UPDATE FINISH - NEEEEEEE. Asgreen wint. MVDP tweede.
Meh
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Oranje - het rapport (2)
We worden wereldkampioen
NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN
De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics
WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal
Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat
Oranje - het rapport!
Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!
We worden wereldkampioen!
In de finale rollen we die Oezbeken gewoon op
Arm Oezbekistan compleet overhoop gespeeld door fenomenaal Nederlands elftal
Koemanbal te ingenieus voor Cannavarobal
Knokken in het StamCafé! Rico Verhoeven vs. Oleksandr Usyk
Rico heeft verloren, vreselijke beslissing van de ref
LIVE WEGEN! Rico vs. Usyk
Kijken naar mannen die op een weegschaal staan, kan het mannelijker?
Rozen zijn rood, oma draagt Libresse, het is een zooitje bij poepclub Vitesse
"De verhoudingen met de buitenlandse aandeelhouders zijn helaas zeer verslechterd"
Degraderen uit het StamCafé
Met stille trom degraderen
