achtergrond

Geenstijl

Man (77) belt GGD. Regelt eigen vaccinatie

PAS NOU OP MENEERTJE RECHTSONDER KOMT-IE AL

We horen slechte verhalen over coronacallcenters en dan met name over Teleperformance, met werknemers die voor een hongerloontje na een malle cursus worden afgeblaft door asociale managers. En die coronacallcenters, die doen maar wat joh. Er is geen sturing, geen coördinatie, geen idee. Nu dit weer: een man (77) heeft geen zin een oproep af te wachten en belt zo'n GGD-callcenter om doodleuk z'n eigen vaccinatie te cheffen. Eerste keer bellen: nee kan niet. Tweede keer bellen: ja hoor kan. Derde keer bellen: nee kan niet. Vierde keer bellen: maar natuurlijk meneer. "Volgens Van Rossem (niet die van ons, red.) blijkt hieruit dat het een chaos is bij de organisatie die de toediening van de prikken regelt. 'Het is natuurlijk beschamend, uiteindelijk. Kennelijk zijn de mensen die de telefoon opnemen, slecht geïnstrueerd'." Nou. U weet wat u te doen staat. Bellen en bluffen.
UPDATE - Hugo de Jonge, die niks kan, is boos!

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.