Nieuw. Samen Slim Open Tool van Uni Wageningen
LEKKER UIT ETEN JONGENS
Uit Eten. Heel Nederland wil weer uit eten. Lekker lui op je reedt zitten zuipen terwijl iemand anders je vreten maakt. Leer ons De Nederlander kennen. Al die Unox-reclames van gelukkige tafelende gezinnetjes, er is niets van waar. U wilt helemaal niet koken. U wilt met uw vingers knippen en dan 'Nummertje 33 met Witte Rijst' tegen zo'n horeca-slaaf roepen. Daarom heeft Wageningen University, die nog gewoon landbouwuniversiteit heette toen we in Nederland nog Nederlands spraken, een TOOL ontwikkeld waarmee de horeca weer open kan. Mooi hoor. Rest ons nog die ene essentiële superbelangrijke vraag. WAAR KOOP JE ZO'N WOESTAANTREKKELIJKE GIRAFFE JURK?
De Tool
Reaguursels
InloggenOh ja, ik raak altijd heel opgewonden van dit soort tijgervelletjes. Ook lederen broeken trekken altijd mijn volle aandacht.
Zie die witte letters op die groene achtergrond eens. Waar doet je dat aan denken ...
Leuke ikea-gelijkende tool. Maar ik mis de aanvoerpunten en de afzuigpunten van de ventilatie, in de horeca is een plicht om met een bepaald aantal meters en bezoekers een hoeveelheid m3 lucht per uur te verversen.
Met andere woorden: een nietszeggende tool, geen enkel nut en totaal geen rekening gehouden met luchtstromen. Bij ons op kantoor wordt er per persoon 250m3 lucht ververst. (nieuw aangelegd vanwege corona)
Vroeger heette het Landbouwhogeschool Wageningen. Een HBO dus, geen universiteit.
Wat een onzin als klant ga ik eten wanneer ik wil en hoe laat ik wil.
Tevens gebeurd dat meestal spontaan.
Voorts ga ik niet tijdens het eten op mijn horloge kijken hoe laat ik alles moet op hebben voor de volgende arriveert.
Na tafelen op ons gemak.
Gat dat niet gaan we waar dat wel kan of we blijven lekker thuis met of zonder vrienden.
Gastvrijheid heet dat en daar heb je geen app voor nodig.
Zijn de taalfouten afgestemd op de gebruikersgroep, of kun je ook in Wageningen studeren zonder je basisschool af te maken?
Ongelooflijk.
Terug naar normaal.
Ik wil geen concessies op het oude normaal, dus stoppen met deze onzin.
Vaccinatie moet vrijblijvend zijn en aan een vaccinatie paspoort voor dit virus moeten we niet gaan beginnen.
Bestaat er al een vaccinatie tegen de griep?
Jij hoeft wat mij betreft geen vaccinatie, maar wij maken zelf wel uit of wij een vaccinatiepaspoort willen. En dat hoef jij dan ook al niet. Maar vervolgens maken wij (winkeliers, sportaccommodaties, horeca etc.) dan zelf wel weer uit of wij jou om ons heen willen hebben. Dar is geen overheid voor nodig. Wij hebben geen zin om jouw ongevaccineerde hoestlucht in te ademen en dat is ons goed recht.
Een verandering zou kunnen zijn: het aandeel arbeid beter gaan waarderen !
Daar hebben we al jaren iets profesioneels voor om dit uit te zoeken.
Een norm die erkend is (niet een of ander visio/powerpoint geneuzel) namelijk de NEN 2580. in samenwerking met het polytechnisch zakboekje ...
Ga je giraf voeren, muts.
Mag dat eigenlijk nog wel van de dierenpartij: diermotieven op kledij? Ziet men dat als eerbetoon of als... hoe heet dat, dat je geen indiaantje meer mag spelen...
Transspecies appropriation.
@Graaf_van_Hogendorp | 08-03-21 | 13:57: Ja precies! En dat we binnenkort ook geen gezegden of spreekwoorden mogen gebruiken die een mens met dier vergelijken.
@Dr. Worstenbroodje | 08-03-21 | 14:27: Appels en peren.
Ik ben nog op zoek naar een mondkapje met een varkenssnuit. Ik vraag dat voor een vriend die op de PVV stemt.
Een tool.
Alsof ze achterlijk zijn in de Horeca.
De slim open tool heet "vaccinatie paspoort"
Je laat je vaccineren en je krijgt je "vaccinatie paspoort"
Vaccineren is niet verplicht, als jij gelooft dat het allemaal een samenzwering van Bill Gates en de Nieuwe Wereld Orde is, dan laat jij je niet inenten.
Als jij naar een restaurant, sporthal, zwembad of concertzaal wil, dan laat jij je "vaccinatie paspoort" zien. En mag jij naar binnen.
De groep niet gevaccineerden wordt zo een gesloten groep en steeds kleiner en komen hooguit wekelijks op het Museumplein bijeen om te checken of zij elkaar nog niet kunnen besmetten. Op de Corona afdeling van het ziekenhuis mogen zij vooraf bijbetalen voor iets wat zij hadden kunnen voorkomen als zij er achter komen dat Corona ineens wel bestaat en ze naar de intensive care willen.
En er komt een inlegvelletje voor je echte paspoort zodat je weer op vakantie kunt naar warme zonnige landen waar je iedere dag op een terrasje eet.
Tuurlijk, gaan we straks hetzelfde doen voor influenza en de andere duizenden besmettelijke ziektes?
@Charred_Metal | 08-03-21 | 14:03:
Vroeger hadden kinderen al een vaccinatiebewijs nodig om toegelaten te worden tot de lagere school. Zodat ongevaccineerde kinderen niet de broertjes of zusjes van hun klasgenootjes konden besmetten.
Osdorpertje | 08-03-21 | 13:35 | 1 | reageer
En op diezelfde wijze via een 'open tool', je DNA opeisen en via een EU 'open tool' je trouw aan Brussel laten afzweren.
Maar is absoluut niet verplicht, hoor. De groep weerbarstigen wordt zo een gesloten groep en steeds kleiner. Jottem, wat gaat het gezellig worden!
@Osdorpertje | 08-03-21 | 14:28: Heeft absoluut geholpen, nooit is er meer 1 kind ziek geworden of overleden, op de lagere school.
Oh wacht.
@Osdorpertje | 08-03-21 | 14:28: Voor heel andere virussen die er met een vaccinatie onder te krijgen waren door zeer geringe mutatie. Gaat je met Covid nooit lukken. Elk half jaar een nieuwe prikkie. Beetje van dit, beetje van dat, fingers crossed en prikken maar. M'n dochter heeft net de BMR gehad maar dat covid prikkie laat ik even aan me voorbij gaan. Maar succes met je paspoort!
Giraffenjurk is 1 woord met een N. Deze post mag gejorist worden na verbetering.
Ik denk dat ik moeilijk ga wennen aan de heropening van de horeca. De stille straten 's nachts ben ik zeer prettig gaan vinden. U ook?
Neen!
@Mr.Crowley | 08-03-21 | 13:30:
veel vrouwen vinden lege straten s`nachts onveilig.
Overigens zijn de straten s`nachts niet veel leger dan voor de avondklok, zeg ik uit ervaring. Alleen hebben de mensen nu een werkgeversverklaring op zak.
Zelf ben ik na de invoering slechts een keer aangehouden door een stel BOA`s.
Via mijn deurbel met camera kan ik op de TV volgen hoeveel mensen er na negenen niet langs komen. Beter dan de NPO.
Ik eet nooit buiten de deur. Simpelweg omdat ik veel lekkerder kook dan welke kok ook. Mijnheer Grasgriezel moet er niet aan denken.
Bij giraffes denk ik wel altijd aan deep throaten.
Scherp....
Ik ben niet heel ontevreden over mijn maat klabanus maar een keel van een giraffe is mogelijk ietwat overkill qua beschikbare werkruimte.
In alle eerlijkheid is dit virus juist daarom zo vreselijk. Ik krijg het, schud jou de hand. Jij kust je vrouw. Je vrouw kust je kinderen en die praten weer met een klasgenootje en gaan lekker spelen. Niemand heeft tot dusver last. Totdat dat klasgenootje zijn moeder kust die iemand in de metro ongelukkig aan niest en die werkt toevallig in de zorg. Voor onze oudjes. Nou 20-30 plus doden later en doodziek overspannen zorgpersoneel.
Nou ja dat is dus gewoon een doodnormale besmetting. Doe dat nu als 17 miljoen helemaal losgaan en wat er gebeurd. Je weet wel extrapoleren.
Welke nummers kom jij mee? Ik vind dat wel interessant.
Ze probeert zeker een nieuwe epidemie te starten vanop haar vunzige tablet? Een beetje schoonmaken zou zeker geen kwaad kunnen, zeker niet als je een promofilmpje wil maken over 'veilig openen' en zo.
Elke 3 uur de tafels schoonmaken?
Elk zichzelf respecterende horeca toko doet dit standaard nadat de vorige gasten vertrokken zijn, of vlak voor de nieuwe gasten plaatsnemen.
Met hetzelfde doekje.
"En wat we niet willen, is een vaccinatieplicht, ook niet indirect", benadrukt Hugo kan Niks. "Mensen moeten zich niet gedwongen voelen om zich te laten inenten."
Uit hetzelfde interview:
- Met zo'n bewijs in de hand kunnen mensen bijvoorbeeld naar een concert, festival of de bioscoop.
- Hugo kan Niks denkt ook dat het bewijs tegen die tijd kan worden gebruikt voor reizen naar het buitenland.
Kortom: je wordt niet gedwongen hoor, maar als je nog eens uit wil of op reis, dan is het wel een aanrader.
Voor de mensen die zich het nog kunnen herinneren (zij het uit geschiedenisles) tijdens zo'n pandemie zoals; builenpest, griep, corona, cholera, etc.
Mensen passen zich altijd aan. Zolang er maar genoeg zieken vallen. Zolang er genoeg doden vallen.
Onze roverheid is al een jaar bezig om zieken en doden te minimaliseren.
Maar is het niet gewoon tijd om 'fuck it' te zeggen? Het volk gewoon de verantwoording terug te geven?
"Stel nou dat er 1 persoon geïnfecteerd is, wat doet dat dan voor het risico van alle andere gasten"
... misschien mis je dan 1 stapje? De PCR test geeft aan in welke MATE iemand geïnfecteerd is... wellicht is dat handig om mee te rekenen?
Oh, wacht.. het RIVM geeft die data nog steeds niet vrij. Dus of het gros van de mensen nu pas bij cycle 30 of al bij de eerste cycle positief bevonden worden WETEN WE NIET HE. Kunnen we al heel lang weten, weten we niet.
Mooi man, testdata.
Misschien is dat wel heel belangrijk, de mate waarin iemand besmet is, want sinds het begin van het uitbreken spreken de wetenschappers al over de 'viral load' en naarmate die hoger is, heeft men meer klachten. Maar goed, laten we dat gewoon massaal een jaar lang negeren, kijken wat er gebeurt.
#facepalmtvoorhoofdopbureau
Daar komt de waarom-vraag: waarom wordt deze data niet vrijgegeven? Een jaar verder...
@Wensbaar Denken | 08-03-21 | 13:18: Ik heb zo het vermoeden dat het dezelfde reden heeft als het wereldwijde gebrek aan aandacht van de mainstream media aan hoe je immuunsysteem te boosten. Klinkt me alleen iets te samenzweerderig. Laten het we ipv aan conspiracies maar aan stupiditeit wijten. Stupiditeit is overal sluitend bewijs voor te vinden, namelijk.
@Saboteerik, genoeg ingredienten voor complotten. In het slechtste geval denk ik dat men bang is om deze data te delen, omdat het gekozen beleid of ‘belangen’ dan betwist kunnen worden. Het zou een verademing zijn als onderzoeksjournalisten hun krachten bundelen en meer onafhankelijk inzicht kunnen bieden tov de plukjes informatie die al snel een voedingsbodem van complotten vormen.
@Wensbaar Denken | 08-03-21 | 15:07: Helemaal eens.
Altijd fijn dat anonieme reaguurders met een tendentieuze nick wetenschappelijke kennis delen zonder een spoor van bewijs.
Ik zou tegen kunnen werpen, dat de cycle verification inversion-methode al 15 jaar niet meer gebruikt wordt, maar dan zou ik hetzelfde doen als u.
Geile jurk hoor. Ik zie nu een water drinkende giraf voor me.
Na het water drinken komt het zeiken, dat zie ik nu.
Wageningen UR is een universiteit en dus geen hogeschool.
Ze zei: " die modelleren".
Toen was ik klaar.. dat kennen we van het rivm.
Hahaha,”die modelleren hoe mensen zich door ruimtes bewegen”, ligt er toch een beetje aan hoeveel toverdrank mijn huig gepasseerd is.
Wat een idioterie. Wie ziek is blijft thuis. Wie bang is blijft thuis. Wie kwetsbaar is blijft ook thuis. Ingewikkelder dan dat is het niet.
Inderdaad, maar nu vraag je ze om het gezonde verstand te gebruiken..
Dat schijnt dus helemaal niet logisch te zijn in de hersenpannetjes van al die mensjes die besmet en al gewoon de straat op gaan.
Spijker, kop!
Het lijkt meer een panterjurk, of een luipaardhansopje.
Verkeerde kloon van wolf in schaapskleren
Als je door een tool als dit moet gaan inzien hoe mensen zich door jouw cafe of restaurant bewegen dan heb je zelf altijd je ogen dicht gehad. Eigenlijk is deze tool een belediging naar de eigenaren in de horecabranche.
Maar dit kan elke restaurantboer toch ook op een bierviltje?
Ik doe het zelfs met viltstift op de rug van mijn hond, zelfs als we allebei lazarus zijn.
Da's toch een formuliertje? Ik zie me er iig geen schilderijtje mee ophangen ofzo.
Yes! I’ve been to Wageningen university
Goede kledingkeuze voor het interview, leidt totaal niet af....
Zou wel willen zien hoe ze water gaat drinken.
Uit een glas uiteraard
@Deksmaat | 08-03-21 | 12:48: deze vrouw eet zelfs watermeloenen door een herashekwerk.
Verwerk dan in die app gelijk het maximaal toelaatbare aantal calorieën per gast, aangezien we toch helemaal aan het doorslaan zijn.
"Nee, helaas is mayo bij uw frieten niet meer mogelijk aangezien u al heeft geopteerd voor een cola."
En de biefstuk mag, maar dan wel eentje van 50 gram van een biodiversorganisch gekweekte laboratorium biefstuk...
Fijn om te denken in termen van oplossingen.
Punt is natuurlijk dat er wel problemen moeten zijn die om een oplossing vragen.
Sorry, maar die zijn er niet, behalve in het microcefale brein van Mark Rutte en z'n virologische huppelkutjes en paardenpikken.
Kunnen ook gewoon niemand met Corona toelaten in een restaurant.
Kleedt wel slank af zo een jurk. Tenminste, ik heb nog nooit een dikke giraffe gezien.
Ff wachten op maatje XXL in zo'n jurk.
@Zuma | 08-03-21 | 12:45: De setjes lingerie van Marlies Dekkers, Sylvie Meis en Doutzen Kroes zijn ook allen in maatje XXL verkrijgbaar. Brrr...
Tsja ook XXL wil er leuk en bijtijds uitzien. En ach wat is daar nu mis mee. Liever dat dan in zo'n Wibra setje. Toch zie ik het liever in normale maten uiteraard. XXL is niet mijn fetisj
Vertel dat even de dames die dat denken? Ik denk dat je wel een doodsbedreiging kan verwachten vanuit de fastfoodhoek ;)
Hoe verschilt dit model van die van het RIVM?
Het geeft aan wat er WEL kan.
Maar houdt dit simulatiemodel ook rekening met alcoholpromillages? Na 30 bier beweeg ik mij namelijk alleen nog maar koprollend voort.
Dat is zo opgelost met een extra invoerveldje: "aantal bier". Rood lijntje wordt dan bij >10 een zwabberlijntje.
Je halve tool staat open.
Doel je op die kleine opening op de rug of de doorkijk op de armen? Ik vind het allemaal best wel beschaafd.
Samen ‘slim’ open? Zeg gewoon dat je een programmaatje hebt ontwikkeld om de benepen corona kakofonie aan tegenstrijdige regels te omzeilen.
Er is helemaal niks slims aan de debiele benepenheid en de willekeur aan regels die ons leven bepaald, want statistieken en RIVM en OMT.
# SaMeN tEgEn CoRoNa
Nee, de staat tegen de burger.
Worden die stemhokjes na ieder bezoek ook eigenlijk gedesinfecteerd?
Ik vraag dit voor mijn indiaanse buurman Tranend Oog.
'Witte man niet geloven. Witte man spreekt met gespleten tong'.
Arendsoog en Witte Veder. Mooi waren die tijden.
@Amsterdamsko | 08-03-21 | 12:29:
Witte man? Bleekgezicht toch?
Ja, je krijgt allen een eigen potlood en eigen stembiljet. Verder overal handendesinfecteermiddel. Kortom je hoeft niets aan te raken wat niet nodig is.
@Amsterdamsko | 08-03-21 | 12:29:
"Te laat, te laat" zei Winnetou. ("Het zaad is reeds naar binnen toe" zeiden wij daar achteraan)
@JvanDeventer | 08-03-21 | 12:31:
Ja, haha... zo zie je maar wat dat 'woke-gedoe' allemaal met mij doet.
Zo, waar een landbouwhogeschool niet allemaal goed voor is. Dus voor een paar aanbevelingen en een agenda, die iedereen met wat boerenverstand óók kan opstellen moet je gestudeerd hebben? Heel Nederland zakt.
DIt soort initiatieven zijn op zich goed bedoeld, maar gaan ons leven uiteindelijk erger maken en niet beter.
Er mag niks eerder open doort dit onderzoeken, maar straks, als er letterlijk niks meer aan de hand is, dan mogen de restaurants (en dergelijke open) maar alleen op voorwaarde dat ze dit soort maatregelen blijven handhaven.
Dit soort onderzoeken zijn totaal zinloos.
Horeca heeft in de vorige ronde bewezen geen noemenswaardige bijdrage te leveren aan het aantal besmettingen en kan zeker als je het over terrassen hebt prima maatregelen handhaven. Ten tweede zien we allemaal wat er gebeurt als er ook maar even een straal zon tevoorschijn komt. Volle parken waar iedereen en z'n borrel vrolijk zelf een soort van terras in elkaar flanst door met z'n allen (te dicht op elkaar) op een grasveldje te gaan zitten met een glas wijn of blik bier.
Gooi open die zooi en pleur in vredesnaam de fearmongers van OMT en RIVM voor de bus, die zijn al een tijd stuk dus we willen nieuwe.
Er staan dan ook twee taalfouten in de tooltekst. Eveneens opvallend is dat het woord kassa met een beginkapitaal wordt geschreven. Weten we meteen weer waar de tool eigenlijk voor dient.
Om dit tool te kunnen begrijpen heb ik minimaal 4 jaar Wageningen University nodig.
‘dit tool’
Serieus?
@Wijze uit het Oosten | 08-03-21 | 12:26: 'the tool' is in het Nederlands 'het gereedschap' of 'het instrument'.
Dus 'het tool' ligt meer voor de hand dan 'de tool'. QED
@WalterSobchack | 08-03-21 | 12:29:
Tool is mannelijk, dus de tool en deze of die tool.
Ben afgelopen week de hele week lekker uit eten geweest, 2x per dag. Zouden jullie ook moeten doen, gewoon ff naar Spanje.
Beetje zon pakken voor de vitaminen en ondertussen gewoon nog zaken doen ook.
Weergegeven schrijf je aan elkaar. Nu staat er opnieuw verstrekt.
Reserveren o.b.v. tijdslots doe ik sowieso niet aan. Hoeren hebben daar ook een handje van. Doe dan op z'n minst een all-in prijs per uur. Inclusief serveerster met of zonder (bijv. drank).
En in het kader van de internationale vrouwendag: liever een serveerster dan een serveerder.
Een vriendelijke lekkere meid krijgt dan ook een veelvoud aan fooi (van de mannelijke gasten die sowieso bijna altijd de rekening betalen, ook als er wel vrouwen in het gezelschap aanwezig zijn) in vergelijking met de vriendelijke knappe jongeman. Daarom bedient het meisje en staat de jongen in de keuken de afwas te doen.
@_pacman_ | 08-03-21 | 12:45: Dat is wel waar, ja. Op tournee met een rockband moet je altijd een lekker wijf achter de merchandise kraam hebben staan die de T-shirtjes, de CDs voor je verkoopt. Dat scheelt echt een HELE hoop. Trust me on this.
2021, het jaar van de epidemioloog in een woest aantrekkelijke giraffejurk.
Had wel iets strakker gemogen hier en daar.
Dat mag dus niet. Dat werkt de boze witte man seksisme in de hand ofzo
Leuke bril ook trouwens.
Zal het "s" woord maar niet gebruiken op vrouwendag.
Leuke tool. Kan heel makkelijk op andere sectoren worden toegepast zo te zien. Ik zag 'de simulatie is klaar' op het scherm staan. Prop er gewoon ergens een 't' tussen.
Dat "slim" in dit land levert toch niets méér op dan "Ausweis, bitte". Koningin Kaag en lakei Rutte volgen Mutti Merkel.(lees het echte geld)
Heb je nou zelf wérkelijk niet door dat dit een volstrekt verward, onsamenhangend en gênant betoogje is? Heb je het topic gelezen? Heb je zelf iets bij te dragen aan het vooruit helpen van onze ondernemers? Of is je grootste inspanning het met omgekeerde vlag bezoeken van een wappierally van Baudet?
@De echte Stolwijker | 08-03-21 | 12:20: Mijn zinnetjes kunt U zich over 6 weken nog wel herinneren
Wij halen af en toe wat af in de toko hier; meteen weer wat ingredienten meenemen voor thuis et voila. En aan wisselgeld doen we niet, alle beetjes helpen in deze tijd. Zo ondersteun je ze ook.
Apart trouwens hoe het vreetseizoen in de Kwalitaria's en andere baggertenten alweer begonnen lijkt, lange rijen buiten voor een portie gefrituurd meel en deeg, malende kaken, wezenloze koppen en vadsig tot en met. Sorry dat ik het zeg maar het is gewoon vreetvee wat daar staat en het heeft het zelf niet eens door.
Een mens is wat ie eet. Frikadellen kosten twee euro per kilo in the de super. Die kilo's zie je terug bij degene die het winkelkarretje moeizaam voortbeweegt.
En daar heb jij last van, van dat vreetvee, terwijl je zelf derderangs bagger in een toko haalt omdat het daar geen drol kost.
Lekker ventje ben je, maar dat heb je ws niet door.
@Ichneumonidae | 08-03-21 | 12:18: Neem een frikandel, je bent jezelf niet. Oja, toch wel.
@Ichneumonidae | 08-03-21 | 12:18:
1: ja, wel als ze niet doorhebben dat rijen niet dwars over de straat hoeven te staan maar dat ze ook netjes achter elkaar naast de gevel kunnen staan.
2: Waar wou je het anders kopen? Supermarkt heeft niet wat ik zoek. Ja, Nasi en Bami van de Knorr ja of Boemboe zonder jeu voor de nederlander zonder smaak. Sorry maar daar doen we het hier niet voor. Kom bijna 20 jaar nu in Azie, vreet daar met de lokale pot mee, heb een Aziatische vrouw dus ja, dan ga je niet meer voor de slechte imitatie.
@Zack Hooi | 08-03-21 | 12:24:
Lol, hij snapt inderdaad niet hoe hij overkomt. Resteert slechts een vraag, extra Joppiesaus erbij:?
@Graaisnaaiert | 08-03-21 | 12:25: Hoe ik 'overkom' interesseert me totaal niet. Dat jij dat snackende vreetvee zit af te zeiken, staat me tegen (ik lust die troep ook niet), en als je in NL in een toko je voer gaat kopen dan heb je geen smaak of geen geld - meestal geen van beiden.
Je moet je dan ook doodschamen dat je dat soort winkeltjes ondersteunt. Nou, nu begrijpen wij elkaar wel denk ik, haha.
@Ichneumonidae | 08-03-21 | 12:35:
Ik begrijp dat u niet doorhebt hoe bekrompen u overkomt. Overigens zijn hun ingedienten duurder dan in de supermarkt maar aangezien u daar nooit komt heeft u geen idee hoe u uzelf tekort doet.
@Ichneumonidae | 08-03-21 | 12:35: Gelukkig heb ik alleen geen smaak. Maar mogen mensen zelf nog kiezen wat ze eten?
@Graaisnaaiert | 08-03-21 | 12:40: Goed, ik vind dat Aziatische voer niet te vreten, ook niet als ik daar ben of in NL in een duur Aziatisch restaurant ben (m.u.v. Japanse keuken).
Snap je het nu? Kan mij het schelen dat de toko duurder is dan de Appie. Ben je d'r wel bij?
@Ichneumonidae | 08-03-21 | 12:45:
Dat mag, kwestie van smaak. Als is Japans een heel breed begrip ( wat u wel lust ), net zoals alle Aziatisch eten.
U heeft het over prijs, dat doet er niet toe. Lokatie en doelgroep, dat doet ertoe. En laat een lokal voor je bestellen, anders gaan ze zelf nadenken wat zij vinden dat jij lekker vindt en dan krijg je dus laffe bagger. Verschil tussen toeristje spelen en je wel in de mensen, cultuur en geschiedenis willen verdiepen.
'Samen' word 'Amen' (je hebt het maar te slokken) lieve mensen
Awomen you bigot.
@Graaf_van_Hogendorp | 08-03-21 | 12:18: Wat betekend dat? :-)
@Remi A. | 08-03-21 | 12:19: betekend?
@Jos Tiebent | 08-03-21 | 12:25: Sorry Jos... Toevallig van de week met koken in mijn vinger gesneden en kwam bloed uit. Blijk toch ook maar mens te zijn. Helpt jou dat?
@Remi A. | 08-03-21 | 12:19:
www.youtube.com/watch?v=mAyLorS4fXc
Jurk is van Anna van Toor, zo jongens weer wat geleerd op vrouwendag.
"Samen slim open".
Was dat niet de slogan van het Eurovisie Songfestival dat niet doorging?
"Build Back Better" variant helaas. Geen idee waarom de slippendragers van onze beteren (bestuurders, politici, NGO medewerkers, onderwijspersoneel, rechterts, "journalisten" etc.) zo verliefd zijn op die suffe slogan.
> WAAR KOOP JE ZO'N WOESTAANTREKKELIJKE GIRAFFE JURK?
Bol.com? Worden jullie niet meer gesponsord?
'Jongens' in de subkop op een dag als vandaag. Mijn vriendin is tot op het bot gekwetst.
Heet ze toevallig Jet(ten)?
Je moet nooit met een hamer op het schaambot rammen. Dat werkt niet. Gebruik je tong en dan iets verder naar beneden.
Leuk jurkje, maar er mag wel even een lapje over haar laptop. Of is dit nu misogyn?
Waarom is het ' eepiedummie', en 'eepiedeemie-ooloog'?
En dan doel ik op de uitspraak van 'epidemie'.
Ter Horst Van Geel?
www.terhorstvangeel.nl/anna-jurk-met-...
Tien jaar geleden was dat mode.
Hebben ze die ook in herenmaten?
@goedverstaander | 08-03-21 | 12:13:
Ik zou voor een ander printje kiezen, dees kan echt niet meer.
deze is ook mooi www.carnavalskleding076.nl/giraffe-ju...
Zo'n giraf-jurk is leuk maar je moet er wel de nek voor hebben.
Mevrouw heeft zelfkennis! En lol!
Gewoon open doen misschien een idee? Vanavond nog?
Mooi!
*Favoriete restaurant bellen doet...*
REAGEER OOK