Stephen King cancelled wegens seksisme en klassisme jegens Trumps woordvoerster Kayleigh
De beste slechte schrijver ter wereld HANGT.
Want denk maar niet dat je je in één adem zo uit kunt laten over cocktailserveersters én ONZE Kayleigh McEnany zonder dat je carrière eindigt. Maar Stephen doet het toch. Enfin, toen Piers Morgan het bij AOC deed was het naargeestig en elitair. En dat was het nu weer. Gelukkig vulden de comments zich al snel met oudgediende serveersters om de blue check liberal op z'n plaats te zetten. Het leidde zelfs tot een verontschuldiging, na de breek.
Okay nou vooruit.
'schrijver'
Reaguursels
InloggenEr wordt gesproken over 'healing' en 'unity', maar het lijkt erop dat dat slechts 'virtue signalling' ('deugen', in goed Nederlands) is. Ondertussen ziet het er meer uit als een 'purge'. De winnaars tonen maar weinig waardigheid.
Biden is misschien wel oprecht als hij het heeft over het samenbrengen van de natie, maar heeft de schijn tegen met een partij die zijn voorganger in zijn laatste week nog even wilde vernederen en een achterban die niet doorheeft dat deze 'healing' ook wat van hen vraagt, en ondertussen de messen aan het slijpen is.
De foto's waarop Biden als Jesus wordt afgebeeld zijn werkelijk misselijkmakend. Ik begrijp het wel; Hij heeft zijn verkiezingsprogramma al met success uitgevoerd; Trump is geen president meer. Geeft die man snel een Nobelprijs voor dit success.
Als politici en pers eensgezind zijn, betekent dat vaak niet veel goeds. Als een politieke partij de opositie als vijand ziet, is dat zeer ernstig. De combinatie van deze twee zou iedereen ernstig zorgen moeten doen maken. Gelukkig gaat het hier niet om Nederland. Nog niet.
Exact, eerst nu maar eens wat laten zien en niet klagen als je van het zelfde laken een pak krijgt.
De gevallen waarin de (politieke) machthebbers en de massamedia eensgezind waren, bleken achteraf nou niet de gelukkigste momenten van de mensheid te zijn geweest, dus de recente ontwikkelingen in de VS, de EU en nog wel wat plekken op de wereld stemmen niet direct hoopvol voor onze toekomst.
Maar de Amerikanen hebben iets wat wij niet hebben:
Second Amendment: “A well-regulated Militia, being necessary to the security of a free State, the right of the people to keep and bear Arms, shall not be infringed.”
En hartje voor Kayleigh.
De fictie die King schrijft, is prima. Waarom denkt hij dat zijn mening interessant is?
Heeft meneer Altzheimer hem ingefluisterd. En die 30 jaar coke snuiven doet de geest ook geen goed, trouwens.
Bovendien is het eerder (goed bedachte en geschreven, dat wel!) lectuur dan literatuur.
De hoeveelheid belachelijke leugens die Kayleigh heeft verdedigd is echt ongekend, chronische whataboutismism etc etc, nooit meer een politiek podium heeft ze wel verdiend. Ze kan d'r zakken wel gaan vullen bij een of ander conservatief of radicaal clubje, misschien neemt de my pillow guy haar wel in dienst, good luck.
Succes met de Big Guy (10%) en zijn hairy legs.
Jeetje. Kijk eens hoe woke ze allemaal zijn op vingerwapperforum twitter. Wie had dat gedacht?
Excuses had die slapjanus beter aan Kayleigh kunnen aanbieden. Een vrouw met een vlijmscherpe tong en een nóg scherper stel hersens die gehakt maakte van de msm journalisten met hun bevooroordeelde berichtgeving en beledigingen.
Go King!
Verkeerde topic
Ik ben groot van die Kayliegh geworden afgelopen jaar. Hopelijk doet ze ergens in de nabije toekomst een gooi naar het presidentschap of runt ze als VP. Even afhankelijk van hoe die cancel culture vorm krijgt en of deze ook voet aan de grond krijgt bij de Republiekeinse partij, want in dat geval zou haar politieke rol inderdaad uitgespeeld kunnen zijn. Is dat niet zo, is ze natuurlijk een uitstekende running mate naast een wat meer courante presidentskandidaat, aangezien zij een groot deel van de “deplorables” aan zich zou kunnen binden. Die persconferenties van haar en dat lijnrecht redeneren en vlijmscherp formuleren heeft enorm veel indruk gemaakt (en angst ingeboezemd denk ik).
Dat voor wat betreft mijn totaal oninteressante bespiegelingen voor de toekomst. Ik zie Twitter losgaan op King, maar helaas niet omdat hij guilty by association toepast door iemand te veroordelen en voor altijd kalt te stellen wegens haar werk voor een democratisch (!) gekozen president. Neen, men valt over zijn gelijkstelling van een serveerster met een kansloos bestaan. Kortom, leuk dat King ze ervan langs krijgt. Maar enige hoop kan ik er niet uit putten.
Grappig hoe de wereld werkt. Trump gooit beledigingen eruit alsof het water is. Trump fans vinden het geweldig ("snowflakes")! En deze Kayleigh verdedigt dit Trumps gedrag.
Een schrijver (=dus geen president he!) zegt dat Kayleigh maar cocktail waitress moet worden (nou nou nou...): Trump fans gaan apeshit over hoe sexistisch dit wel niet is. Hypocrisie much?
@GekkeLorrie | 21-01-21 | 08:34: Allemaal veronderstellingen... Je kan niet weten of dit Trump fans zijn of niet.
@Stuffed Human | 21-01-21 | 10:29: nee, ik ga het niet allemaal nalopen, maar opvallend dat Geenstijl zo begaan is met Kayleigh die cocktail waitress wordt genoemd. Als je dit al beledigen noemt?
en.wikipedia.org/wiki/List_of_nicknam...
Volgens mij is het "media ignore" zonder s. Maar ik ben natuurlijk geen native persvoorlichter.
Pronoun van "media" zou "it" worden. Dus stam + s. Dus ignores is correct
@Forex | 20-01-21 | 23:17: media is toch meervoud?
@Bootsjunge | 21-01-21 | 00:03:
Bij ons is het meervoud, bij de Amerikanen enkelvoud. Uitgaande van de Latijnse oorsprong van het woord doen wij het goed (1 medium, meer media) en de Amerikanen fout. Maar dat enkelvoud is het normale gebruik geworden in Amerika. Hetzelfde heb je bij visum en visa, waar de Amerikanen visa als enkelvoud gebruiken.
@JvanDeventer | 21-01-21 | 00:41: Je kan ook de media als 1 geheel zien. Alle mediums tesamen vormen "DE media". Dus enkelvoud. Maar ik snap je punt.
@Forex | 21-01-21 | 05:32: nu zeg ik het zelf ook niet juist. Vervang mediums door mediakanalen oid en het klopt.
Zelfde geldt overigens in het nederlands. "De media" is ook gewoon enkelvoud.
@Forex | 21-01-21 | 05:32: nee, want het is 'het medium', dus jouw 'de media' is meervoud, geen enkelvoud.
Wie is die gast?
Zegt me niks.
Voelen lezen is niet jouw ding laat je duidelijk merken geeft niet sambal bij.
Als je leert lezen dan krijg je een boek van me
Snap ik, lezen is "haram" natuurlijk.
Daarom snap ik Hiddema heel goed om te verhuizen naar Spanje.
Nederland is een toevluchtsoord geworden voor de verongelukten.
Humor heeft ie wel.
Ach, zo erg is de opmerking van Stephen King nu ook weer niet, maar menig cocktail waitress zal de neiging niet kunnen onderdrukken om in zijn Mojito te kwatten.
Indeed. Bij GS janken ze nogal vaak over te snel beledigd voelen, maar nu dit weer. Moet kunnen die opmerking, niet zo miepen gelijk.
Columbo wordt ook gecancelled, alleen maar blanke schuldigen, het is een rommeltje.
Grote lol antifa.com/
Ze zijn eindelijk binnengetrokken. De communisten waren ook blij dat Stalin de revolutie gewonnen had. Toen kwam hij voor hun en was het minder prettig.
@Frau Merkel | 20-01-21 | 21:23:
In Iran werkten de commies samen met de ayatollahs om de Sjah weg te krijgen. Toen dat gelukt was, waren zij zelf aan de beurt ....
Sarcasme is af te raden, want mensen nemen het letterlijk. Behalve als je dreigt, dan was het uiteindelijk sarcasme.
Dit zal AOC leuk vinden
-ander topic-
Wel mooi dat mensen hier niets van die woke shit moeten hebben maar dezelfde shit nu tegen Stephen King proberen te gebruiken. Hey, als je al die jaren Trump een mooie vent vond, grab m by the pussy en zo, dan is dit toch 'lachen'?
Ik ben het zowaar een keer met je eens Bob!
Precies Bob! Hier moet men zeker tegen kunnen.
Stephen mag dat gewoon zeggen van mij hoor.
Daar krijgt hij aandacht mee. Dat zal hij leuk vinden.
Hoewel ik moet zeggen dat dit wel persoonlijk gericht is.
@Mr.Crowley | 20-01-21 | 21:03:
En waarom vraag ik mij dan af?
Grab `m by the pussy is niet persoonlijk gericht op een persoon.
Dit is ook zeker lachen. Mensen moeten eens stoppen met zichzelf te serieus te nemen en continu in de slachtofferrol te verschuilen. En fuck mensen die ongefundeerd commentaar hebben, die je niet eens echt kennen. Lach er om. Zie het leven als ‘the roast of’. Heb je je portemonnee inmiddels gevonden?
We pakken 'm allemaal wel 's by the pussy. Maar Mexicaanse kindjes van hun ouders weghalen zodra ze zijn great wall zijn overgesprongen is echt sick.
@Gen. Maximus | 20-01-21 | 20:40: het is nu dan ook tijd voor verzoening!
Non-fictie, boeie. De werkelijkheid is veel gekker. Heb grote mensen boeken gelezen dat als ik dat hier plemp gelijk voor wuppie wordt aangezien. En daarvoor veel Suske en Wiske en Donald Duck.
Even het verschil tussen fictie en non-fictie opzoeken wellicht?
Heb best veel dvds van Stephen gelezen.
Je ziet in de commentaren van de deugers al hoe ze zich zelf ophemelen als de juiste mensch. Wat een droevige vertoning die zelfpijperij en demonisering van anderen. Het wordt nog een probleem voor ze als ze niet voor alles wat niet lekker loopt de schuld aan Trump kunnen geven en er zelf iets aardigs van moeten maken. Dit worden vier jaar hypocrisie ten top.
Ach Trump als schuldige aanwijzen kan nog jaren. Daarvoor zullen generaties uit moeten sterven.
@ultraman | 20-01-21 | 22:15: Het is wachten op een (echte) economische crisis. Eerst dacht ik dat die tijdens Trumps wacht zou losbreken, maar dat werd voorkomen door een werkelijk enorme hoeveelheid dollars bij te drukken (en de EU deed in principe hetzelfde). Maar ergens gaat een keer de rekening gepresenteerd worden, zeker na alle productieverlies en handelsvermindering door boycots over en weer. Het zou me verbazen als dat trucje het nog 4 jaar volhoudt, zelfs 2 jaar is allerminst zeker.
Dus Trumps kansen of die van een andere, minstens zo populistische, uitdager zijn zeker niet verkeken.
Die King heeft prima kinderboeken geschreven hoor, maar meer is het ook niet. Zoals Truman Capote zei "that's not writing, that's typing!". Niet bijzonder genoeg om een beetje vals te gaan doen over een collega fictie verkoper *nadat* ze weg is. Goedkoop en laf. Een beetje als z'n verhaaltjes.
Capote zei dat over Jack Kerouac.
@Zonen-van-Kuifje | 20-01-21 | 20:22: Nu is Lilly aan beurt.
"You were workin' as a waitress in a cocktail bar,
when I met you.
I picked you out, I shook you up and turned you around,
turned you into someone new."
Fijn. Nou krijg ik dat liedje niet meer uit de kop.
Ken uw Human League klassiekers. ;)
@Rico Tampeloerus | 20-01-21 | 20:22: dat mag dus ook niet meer gedraaid worden...
"But even then I knew I'd find a much better place"
"Either with or without you"
"The four years we have had have been such good times"
"I still love you"
"But now I think it's time I live my life on my own"
"I guess it's just what I must do"
Had ik ook. 6 keer Lateralus van Tool achter elkaar gedraaid. Helpt prima.
@Watching the Wheels | 20-01-21 | 21:03: I was working as a waitress at a cocktail bar, when I met you. Geweldig, Human League.
Niet dat ik het zo'n slechte opmerking vind, gebbetje moet kunnen, maar je weet dat als Trump zoiets over Kamala had gezegd het land te klein was. King komt hier echter gewoon mee weg omdat hij 1) van het socialistische schrijversgilde is en 2) iemand uit het Trump-kamp basht. Dan mag dat.
Misschien omdat Trump president is en dit een schrijver... Vrij sneu om als president goedkope beledigingen te spuien, toch?
Maar ach, Trump kon er wel van en we zijn er aan gewend geraakt:
en.wikipedia.org/wiki/List_of_nicknam...
Meteen het nummer van The human league, dont you want me, in mijn hoofd. Iemand zo lief om het te linken?
Omdat u me net voor was
m.youtube.com/watch?v=uPudE8nDog0
@Deksmaat | 20-01-21 | 20:08: lief
Dacht ik ook meteen aan! "Don't you want me Kayleigh?"
I was working as a waitress in a coctail bar... that much is true...
youtu.be/uPudE8nDog0
@Reebensteeltje | 20-01-21 | 20:05: dank
i.imgur.com/CJIccaH.jpg
Wat hebben Kayleigh en deze vrouw ooit misdaan om zoveel haat van dit soort cancelende, zure strontfiguren over zich heen te krijgen?
De kift.
Stephen heeft genoeg fuck you money om te kunnen zeggen wat hij wil. Wat kan hem het nog schelen? He’ll be crying all the way to the bank.
Ik denk dat die zelf gewoon naar hen komt.
Precies, hij zegt het niet om een bepaalde valse, woke indruk achter te laten, maar omdat hij dat echt meent. Het toont zijn diepste, ware aard, hoe hij denkt over andere mensen, met minder (geldelijk) succes in het leven. Hij kijkt gewoon neer op mensen die als serveerster hun geld verdienen.
Da's misschien even schrikken voor de fans, maar het is goed dat we dit inzicht in zijn morele denkwereld hebben gekregen.
Ik vond en vind Kayleigh McEnany een zeer goede persvoorlichter die het ook durfde de deugjournalisten te weerspreken en contra te geven. Zet me nu al schrap voor alle mooie foto's van bidden iedere dag in elke MSM en wat hij vandaag dan weer zeer goed heeft gedaan. Ook het nos journaal krijgt een orgasmen als het lyrisch over de president van de VS mag informeren. Ben benieuwd wanneer de VS de eerste oorlog gaat beginnen.
Tot nu toe hebben we van Biden al minder gehoord, als toen Trump president werd.
Iedere keer geweldig om haar te zien en hoe ze de CNN's op hun plaatsen zette.
Vakkenvuller, cocktail waitress, wetenschapper. Het zijn allemaal van die lullige 'beroepen' die wel eens in de zeik worden gezet. Je hoeft er amper iets voor te weten. Maar als niemand het doet, missen we ze wel.
Wat een afschuwelijk lekker wijf is die Kayleigh McEnany toch. Ik ga haar missen. En Ivanka en Hope en Melania. Neee, ik kan me niet voorstellen dat Joe Biden daar over heen gaat.
U heeft ook nog steeds Barbiepoppen?
Mijn God, is dat lekker anno 2021? Wat is we toch aan de hand met jullie Generatie Papsmoel? Dat is toch totaal namaak? Echt ik word er niet warm of koud van.
Ja?
mobile.twitter.com/evren__7/status/13...
Ja.
Da's een nepfoto.
@dhrat | 20-01-21 | 20:03: Ze ziet er daar een heel stuk beter uit.
Als ik Kayleigh was, zou ik verhaal halen bij Stephen.
Ze is geen onbeschreven blad meer voor King.
@Patje | 20-01-21 | 19:57: Hij kan d'r wel een boekje over open doen?
@Patje | 20-01-21 | 19:57:
Ligt ze vaak op haar rug?
Hij kan het liever bij verhaaltjes schrijven houden en geen domme opmerkingen maken.
Inderdaad, beetje sneu van die man.
Oeps.
Ik zou als hardwerkende drankjes serveerster
ook niet met een leugens serveerster vergleken willen worden.
.
Oke, na vandaag stop ik er mee hoor.
Vanaf morgen lekker kritisch zijn op Biden.
Daar gaat GS vast ***wel*** heel goed bij helpen....
Trump is opgestapt.
Kunnen we nou niet gewoon verder met ons leven, of moet hij er iedere keer weer bijgehaald worden?
Het tweede, anders moeten ze het over Biden hebben.
'Here comes Jacky!.....'
Lol. Was mn kroontje kwijt en favorieten. Dacht IPhone ding update of zo. Kwam erachter dat ik niet had betaald (schaam schaam). Here comes Sinterbikske...!
Begrijp hem niet. En dat kan ik niet uitstaan. Niet uitleggen!
@5gninja | 20-01-21 | 19:58: The Shining. Meer zeg ik niet.
@Sinterbikske | 20-01-21 | 20:01: Wist niet dat Stephen dat had geschreven. Dacht dat Kubrik het had geschreven.
Ja klopt. Pfff snap het zelf ook niet meer nu. Lange dag.
@5gninja | 20-01-21 | 20:03:
King heeft het boek geschreven en Kubrick heeft het verfilmd.
@Sinterbikske | 20-01-21 | 20:01:
Vond het verhaal matig, maar dankzij Kubrick en Jack Nicholson is het echt beroemd geworden.
@Mr.Crowley | 20-01-21 | 20:12: Nu begrijp ik mijn verwarring.
Erg verbindende opmerking van Stephen zo na de speech van Biden.
Als er een Stephen King boekenverbranding komt, zal de aarde gehuld zijn in duisternis.
Oh lekker linksdragend murica circular firing squad
Cujo, the tommyknockers, misery, it, the stand, de marathon, de mist... ik verslond die boeken toen ik een jaar of 15 was...
U las de Engelstalige versies? ;)
@Patje | 20-01-21 | 19:46:
De meeste niet. Nu ik er over nadenk was the stand = de beproeving. It = het...
Cujo was gewoon cujo en misery ook in mijn herinnering...
Vreemd, ik las ze gewoon.
@dhrat | 20-01-21 | 19:57:
Alles smaakt met mayo, curry en uitjes.
Jahaaaa SterF ik ook. Begrijp echt niet dat mensen laatdunkend over hem doen als schrijver. Ben nog steeds dol op zijn boeken. The Green Mile, The Shining, Vlucht naar de Top, Dodelijk Dilemma, Ogen van Vuur. Stephen King.... Wie is er niet groot mee geworden?
@lezeres | 20-01-21 | 20:04:
Ik weet nog dat de groene mijl uitkwam in zes delen.... kon niet wachten tot er weer eentje uitkwam...
Die tijd is definitief voorbij met onze smartphones en netflix....
@SterF... | 20-01-21 | 20:10: Een echt boek blijft toch mijn favoriet. Soms heel onhandig met in bed lezen. Vooral een groot zwaar boek. Maar van een schermpje.... kan er niet aan wennen.
@lezeres | 20-01-21 | 20:19:
Boeken doe ik absoluut nog van papier. Kan niet anders... en dan gaan ze de kast in. Die noem ik ook wel het mausoleum der gelezen boeken...
Een uitstekend schrijver. Hij heeft ook wat bagger geschreven, maar er staan zo veel geweldige boeken en korte verhalen tegenover. Daarbij wordt er door de deugende moeilijke brillen schrijvers en hun meepraten zeer laatdunkend over King gedaan. Dat alleen al is een reden om lekker The King te lezen.
Zo met je eens Nuuk. Heb een hele rij van zijn boeken in mijn kast staan. Ja sommige boeken zijn minder. Maar sommige dan juist weer geniaal. Oh was bij SterF nog vergeten De Talisman te noemen. Ach het zijn er zoveel die echt goed zijn.
@lezeres | 20-01-21 | 20:09:
En dat boek over die gast die door een vloek alleen maar dunner wordt.
@lezeres | 20-01-21 | 20:09:
Precies Lezeres, en De Talisman is echt super. Die moet ik nog eens opnieuw lezen. Dat was een van de eerste boeken die ik van hem las.
Verder The Stand, Misery, Mr Mercedes, Shawshank Redemption, Stand by Me, de Marathon, Werk in Uitvoering en die ene met die cijfers: over tijdreis portaal naar de tijd van de moord op JFK.
Ik vergeet er nog een hoop.
@SterF... | 20-01-21 | 20:15: ook mooi.
We zouden een chips, nootjes, bier en boeken van King avond moeten beleggen. Wel een stormachtige nacht met loeiende wind buiten, een flakkerend haardvuur en onderuit gezakt in de kussens spannende verhalen lezen van The King.
Alleen niet de Gloed, die vond ik echt helemaal niks.
@SterF... | 20-01-21 | 20:15: Heb van alles de Nederlandse versie. De vervloeking heet het boek. Vond ik ook heel spannend. :-)0
@Nuuk | 20-01-21 | 20:18: Zo Dan ;-))
Boeken van Stephen King
Carrie
Bezeten stad
De Shining
Razernij (geschreven onder pseudoniem Richard Bachman)
De beproeving
Dodelijk dilemma
De marathon (geschreven onder pseudoniem Richard Bachman)
Ogen van vuur
Cujo
Werk in uitvoering (geschreven onder pseudoniem Richard Bachman)
Vlucht naar de top (geschreven onder pseudoniem Richard Bachman)
Christine
Silver Bullet
Ogen van de Draak
De vervloeking (geschreven onder pseudoniem Richard Bachman)
Het
De Gloed
De engelieren
Mijl 81
Misery
De Noodzaak
De spelbreker
Het meisje dat hield van Tom Gordon
Duma
Insomnia
De groene mijl
Mobiel
De Donkere Toren
Gevangen
Dreamcatcher
22-11-1963
Dr. Sleep
Mr. Mercedes
De eerlijke vinder
Wisseling van de wacht
Het Instituut
Als het bloedt
Heb nog niet eens alles gelezen. Heerlijk!
@lezeres | 20-01-21 | 20:27: Ongelooflijk repertoire. Daar kan zelfs Simon Vestdijk niet aan tippen.
@lezeres | 20-01-21 | 20:27:
Er is een boek met 4 verhalen, vier keer Stephen King heet die geloof ik. Ik heb die al heel lang en weet niet of deze bundel nog uitgegeven wordt. Vaak gaan die verhalen ook in andere combi’s. Maar allen onder pseudoniem Bachman.
Razernij
Vlucht naar de top
De marathon
Werk in uitvoering
Vier geweldige verhalen. Als je nog niet gelezen hebt, echt doen!
@Nuuk | 20-01-21 | 22:56: Lieve Nuuk, ik heb de drie bovenste in mijn boekenkast staan. Werk in uitvoering blijk ik nog niet te hebben gelezen. Weet het niet meer zeker. Dacht per abuis aan Dolan's Caddilac. Ga ik zeker nog lezen!
Ik vond Duma een heel aardig boek. Net even zijn lijst doorgebladerd. Zitten toch ook een paar thrillers tussen die erg succesvol verfilmd zijn.
Hij is een van de meest succesvolle auteurs ooit. Zijn boek ‘On writing’ is erg vermakelijk.
Cell is een aardige film.
Op de een of andere manier zijn die films allemaal bagger. Zal wel aan mij liggen maar de enige geslaagde film is Misery mede door de geweldige actrice Kathy Bates.
@beldewouten | 20-01-21 | 19:43: Aha, bedankt voor de tip.
@Patje | 20-01-21 | 19:43: Ken ik niet eens, bedankt!
@Dirk III | 20-01-21 | 19:46: The Shining, Carrie en Green Mile waren toch aardige films. Vond ik.
@Zonen-van-Kuifje | 20-01-21 | 19:47:
Ik kijk net op imdb, daar heeft hij een 4,4. Haha maar goed, best aardig!
@Patje | 20-01-21 | 19:49: Kijk eens naar de film die op 1 staat. Ook naar een boek van King.
@Zonen-van-Kuifje | 20-01-21 | 19:53:
Shawshank Redemption of The Green Mile? Goede boeken en films!
@Patje | 20-01-21 | 19:55: De eerste. Nog boven The Godfather.
@Zonen-van-Kuifje | 20-01-21 | 19:56:
Het verbaast mij dat Shawshank wordt gezien als beste film aller tijden al was het verhaal zeer goed en de film ook.
@Dirk III | 20-01-21 | 19:46: The Shining? The Green Mile?
@Patje | 20-01-21 | 20:03: Ja, er zijn betere films. Maar zo'n IMBD-lijst is een top-2000 voor films. Tikkeltje Middle of the Road.
@lezeres | 20-01-21 | 20:11: Dat zeg ik.
@Zonen-van-Kuifje | 20-01-21 | 20:26: Haha, ja ik zie het Kuif!
Ze is net vrijwillig 4 jaar by the pussy gegrabt. Dus ze is het al gewend.
Trump sprak erover. Biden deed het echt, Tara Reade.
In het Nederlands: "... bij de poesie gegrapt."
@Rhenium | 20-01-21 | 19:44: Lekker gevingerd past misschien meer.
Neo-socialisten die over elkaar heen buitelen om hun jongen op te eten in een poging de ultieme deugert te zijn.
Waar kennen we dit ook weer van? Oh, ja: van het aan het kruis nagelen van J.K. Rowling.
Enger dan dit gaat een Stephen King-boek niet worden.
Enger dan deze opmerking zullen zijn boeken nooit zijn.
Niet zo politiek correct, Norm. Ben ik niet van je gewend.
Is dit een Ourobouros?
Horrorschrijver blijf bij je klopgeest.
Blijft een lekker en pittige tante. Ben bang dat het bashen links en rechtsom nog wel een tijdje doorgaat (lees niet meer stopt).
King heeft wel een punt toch. Wat een rare was die PressSec.
Naja wel een zeer effectieve en overtuigende jokkebrok. Dus in dit cynische politieke landschap de ideale kandidaat.
@ZureKoek | 20-01-21 | 19:37:
Prima partner voor Rutte.
@blisterverpakking | 20-01-21 | 19:41: ik wil d'r met die masale stem van dr het woord "toeslagenaffaire" wel eens horen uitspreken
Hij hangt pas als hij zijn excuses aanbiedt.
Ik ben benieuwd.
-edit Heeft ie gedaan. Hij gaat hangen.
SK moet continu zijn excuses aanbieden, zoek maar eens op “Stephen King apologizes”.
Ik denk dat een bediende inderdaad een minderwaardig beroep heeft.
Maar uiteindelijk zou hij haar ook gewoon doen.
Toch heb ik het idee dat Spartacus wel iets kan leren van King. Stephen is geen onverdienstelijk schrijver. Helder en effectief. Weinig stijlbloempjes ook. Bovendien erg productief, met een enorm œuvre. Doe er je voordeel mee, Spartacus.
Je kan er zelf ook wat van. Een ligatuur!
King is ook ongeveer een half miljard dollar waard. King is dus waarschijnlijk rijker dan Trump en alle reaguurders samen.
@Edddy | 20-01-21 | 19:33: Dat doet de spellingcontrole:-)
@Theodorus.Goldbach | 20-01-21 | 19:34: Behalve als je Van Oefelen meetelt.
Spartacus overschrijft King. Zet ‘m in de context. Dat doet de rest teniet.
@Zonen-van-Kuifje | 20-01-21 | 19:35: Zei zij blijft een probleem voor spellingcontrole.
Boekenplank vol staan met zijn boeken. Jammer dat iedereen en alles zich altijd moet uitlaten over politiek. Kun je weer een standje verwachten als jouw schrijver of acteur er niet de juiste politieke ideeën op na houdt. Zo vermoeiend altijd.
@mghammer | 20-01-21 | 20:16: Oh echt wel! Zou Kuifje zeker missen, en ik niet alleen. Heeft u de commentaren gemist, toen Kuif tijdelijk verbannen was van GS? Spreek a.u.b. voor uzelf niet voor anderen.
@lezeres | 20-01-21 | 20:36: Hmm. Ik ververs duidelijk niet vaak genoeg, lol.
Nou, gooi die permaban er dan maar in..
Spreken is zilver, schrijven is brons. :P
Gaat dit over die vrouw die op een vis lijkt? Zie ik niet graag aan mijn tafeltje.
Jij haar niet? Haha...
beldewouten | 20-01-21 | 19:30 :
Zwakste reaguursel van de dag. Plemp eens een linkje met een foto van jezelf, dan weet ik zeker dat deze dame het met een straatlengte van jou wint.
Edit : doe eigenlijk maar niet, weet bijna wel zeker dat ik er nachtmerries van zou krijgen.
@Penus Decoratus | 20-01-21 | 20:40: ach gossie, heb ik je denkbeeldige vriendinnetje beledigd? Fap ze.
@beldewouten | 20-01-21 | 21:48: Hij heet niet voor niks lulletje.
Dacht Larry King. Dit is dat mannetje van al die net niet scary dertien uit een dozijn horror missers. Stephen laat me niet beven.
Stephen poept boeken uit als toiletrollen.
Dat zal beiden best schuren.
Alleen paperbacks, geen hardcovers.
Hoe poep je toiletrollen uit dan?
@Knufter | 20-01-21 | 20:02:
Ze zijn voorgedrukt, dat is de truc.
I was offended!
We hebben het al veel vaker gezien:
Iemand die ergens bovengemiddeld goed in is, heeft door de bank genomen niet meer wijsheid in pacht dan iedere andere willekeurige boerenlul.
Meestal denken ze van wel, dat gaat min of meer automatisch als je maar lang genoeg op een voetstuk wordt gezet door de meute.
De eigen zwakheden voor zichzelf wegredeneren zodat je er ook geen verantwoordelijkheid voor hoeft te nemen.
In de USA weten ze wel raad met Kings met een grote bek. Die schoppen ze er uit. Vraag maar aan king George. Dat vieren ze daar elke 4th of nuly. Wellicht een mooie dag om deze King ook een schop onder zijn reedt te geven en over de Canades grens te zetten.
Geef gewoon een tip aan die serveersters
Stephen King, toch een held. Maar dit is gewoon een belediging voor serveersters overal ter wereld. Die achterlijke Barbiepop die liegen als professionele expertise heeft gemaakt wordt gewoon verslaggever voor OANN of NewsMax o.i.d. een eerlijke baan zoals drankjes serveren kan ze niet eens.
Over liegen als professionele expertise heeft gemaakt gesproken, president Biden.
Hoe voel je je nu, Trump is weg en heeft aangekondigd om in de vergetelheid te verdwijnen.
neem je pillen in en neem afstand van het internet. je hebt tijd nodig om te herstellen van Trump. ik snap dat dit een lastig periode voor je is, de liefde van je leven is niet meer in het witte huis. het is goed. neem wat rust, desnoods rook een joint, maar echt, neem rust.
Goed verhaal. Ik begrijp dat je objectief bent?
Ontzettend mooie vrouw trouwens, goed materiaal voor de vrijmibo.
"... there is perhaps room to wonder whether King is any different from Charlotte Mary Yonge, Robert W. Chambers, and other popular but largely forgotten writers of a prior day."
S.T. Joshi, The History of Supernatural Fiction (2014)
Het wachten is op de biografie van Lilianne Ploumen.
Wat een woke shit weer.. classist views.. weer wat geleerd.
Het is toch triest dat je in de VS als 80-jarige nog aan de bak moet. Hier klaagt iedereen al als het 67 wordt. Nu ja, het is beter dan de jaarcontractjes hier.
Ik hoop dat zn volgende boek gaat over een former press secretary die, gedesillusioneerd dat ze gewerkt heeft voor de grootste hork ter wereld, als cocktailwaitress in een badplaats van laag allooi met gif wraak neemt op degenen die verantwoordelijk zijn voor haar situatie
Wat een hoop wartaal. Alles oké met u?
@VoltaireJohn | 20-01-21 | 19:22: U bent duidelijk niet bekend met het genre.
@VoltaireJohn | 20-01-21 | 19:22:
Niets verbazends hoor, standaard gedrag van EM.
@Penus Decoratus | 20-01-21 | 20:52: Gaap....
Snap de ophef niet, dit is toch een verbetering voor haar?
Ha ha, gegrepen door IT.
De Dems doen er alles aan om the US in een burgeroorlog te storten.
Stephen King kan in ieder geval sneller schrijven dan Trump kan lezen.
Stephen King kan in ieder geval 100 keer sneller schrijven dan Biden kan lezen.
@sprietatoom | 20-01-21 | 19:18: ook al heeft sleepy Joe het gelezen dan nog snapt ie het niet.
@sprietatoom | 20-01-21 | 19:18:
Biden kan lezen en schrijven, spreken gaat hem inderdaad slecht af. Maar als stotteraar spreekt hij nog steeds beter dan die oranje huisjesmelker.
www.youtube.com/watch?v=Ftpc4fwcDfk&a...
@Theodorus.Goldbach | 20-01-21 | 19:28: das beetje flauw, die man staat stijf van de medicijnen. Daar ga je soms wat van lispelen.
@ZureKoek | 20-01-21 | 19:39:
Toch niet dat fragment dat hij heel Azië doorvloog op bezoek bij de leiders van die landen zonder te slapen en 1 verspreking ? Dat zou wel heel makkelijk zijn.
Loopt de Biden leugenteller al trouwens bij WAPO en NYT ?
Maar ze zou inderdaad een leuke waitress zijn. Ik zou haar fooi geven.
@potgrond | 20-01-21 | 19:19:
Fantaseren mag wel toch?
"Oh Kaileigh, bek me eens lekker af met je snerpende stemmetje... Ik ben een heel stout reportertje!"
@Beste_Landgenoten | 20-01-21 | 19:24:
Ik wil niet weten waar je dat vandaan hebt. Erg prettig zal het niet geweest zijn.
Geen details...
Dank. Dat scheelt weer een ongestoorde nachtrust.
Rancuneuze zeikerd, de schrijver die hij was onwaardig.
King mag dit zeggen.
Het is gewoon een min mannetje met een zieke geest.
Iedereen mag dit zeggen.
@Lupuslupus | 20-01-21 | 19:15:
En die zieke geest weet hij wel goed te verwoorden in zijn boeken.
Tuurlijk, ook de docu gezien. Een narcist die aan de coke was maar toch..
King heeft humor. Dat is meer dan wat je van de gemiddelde reaguurder kan zeggen.
@Knitty | 20-01-21 | 19:15:
Eens. Keelijg is een hoer.
Tja... ik vind het toch echt schokkender dat ene heer Yilmaz, nadat hij in 1983 zes mensen vermoordde en er zes verwondde en zodoende levenslang kreeg..., nu toch geheel op vrije voeten is en... Nederland niet wordt uitgezet.
Je mag ook niks meer zeggen tegenwoordig.
Fijn dat dat deugkneuzen dat nu ook ondervinden.
Persvoorlichter van de president, dat is toch een wat ander baantje dan serveerster in een cocktailbar. Dus ja, ik snap wel wat hij wilde zeggen. King overkomt een beetje wat Derksen met zijn Akwasi-grap overkwam. De grap is beter dan hij volgens het deugprotocol mag zijn.
Er was geen enkele reden om die zogenaamde 'grap' te maken. Anders dan dat hij haar onderuit wilde halen (zal wel een Biden-fan zijn) en die komt nu in meneer zijn bakkes terug. Mooi.
@Lupuslupus | 20-01-21 | 19:19: naja behalve dat ze een haatdragende heks is, die een karikatuur van het ambt persvoorlichter heeft gemaakt.
@ZureKoek | 20-01-21 | 19:20: Vitroolkoek een beter nick?
@Frau Merkel | 20-01-21 | 19:22: nee meestal ben ik alleen zuur.
@ZureKoek | 20-01-21 | 19:28: Dus dit is de uitzondering op de regel begrijp ik.
@Frau Merkel | 20-01-21 | 19:33: haatdragende heks is achteraf wat cru inderdaad.
@ZureKoek | 20-01-21 | 19:36: Taalkundig zouden die woorden beter bij Hillary passen., dan herhalen de beginletters zich. Het is inderdaad wat cru.
@Frau Merkel | 20-01-21 | 19:38: bij Hillary dekken ze de lading onvoldoende. Heksen hebben ook gevoel. Zij is meer een uhm, ik denk dat ik gejorist word als ik dit afmaak. Brrrr Hillary.
@ZureKoek | 20-01-21 | 19:41:
Toen QAnon met het verhaal kwam van bloed drinkende politici moest ik eerst hard lachen om zoveel onzin. Tot ik opeens aan Hillary moest denken dat er best wel eens wat waarheid in zou kunnen zitten.
The marathon in één keer uitgelezen, soms moeten schrijvers of acteurs gewoon niet hun politieke voorkeur uitspreken.
Stephen King en Robert de Niro blijven goed maar toch..
Vroeger las ik zijn boeken voor het slapen gaan, moet daar echt niet meer aan denken. Ijzig eng hoe die man schrijft.
Nu heb je ons ;)
@Frau Merkel | 20-01-21 | 19:23:
GS is mijn nachtlampje:-)
De eerste regel van het internet gaat ook hier weer op; wat je ook zegt online, er is altijd iemand gekwetst.
De eerste regel was toch de Godwin?
Je bedoelt "er is altijd iemand gekwetst en op het internet kunnen ze nu eindelijk een excuus vinden"?
Tommyknockers at his door.
De Gloed vond ik als kind een goed boek, Tommyknockers was echt een matige film. Jammer is dat.
@Patje | 20-01-21 | 19:11:
Het boek is leuk, de film is bagger, net als alle vroegere verfilmingen van zijn boeken.
@Mr_Natural | 20-01-21 | 19:13:
Met die auto was best aardig
@sprietatoom | 20-01-21 | 19:14:
Christine was super, John Carpenter, dan weet je het wel.
@Mr_Natural | 20-01-21 | 19:13:
Toen ik jong was maakte de scène van Silver Bullet waarin de dominee zich omdraaide en het bleek dat hij de kogel de in zijn oog had gehad wel indruk. Jammer dat als je ouder wordt je niet echt meer kunt griezelen.
@Patje | 20-01-21 | 19:19:
Net als de schrikmomenten aan het einde als er opeens een hand uit de grond of uit het water komt, de eerste keer kreeg ik bijna een hartaanval.
Stephen King vond de TV-serie van the Shining beter dan de film van Kubrick. Ik wist toen al dat hij een idioot was.
Ja, dat heb ik nooit begrepen, zijn argumenten op Jack Nicholson als Jack Torrance.
Tja, Vegan Witch boosgemaakt... Been nice knowing ya.
Domme Stephen, humor mag niet. En wie wil die chagrijnige kudtkop nou als cocktail waitress.
Jouw gezicht wil ik in ieder geval nooit ofte nimmer zien.
Uh, ok. Auw, denk ik?
Humor, waar dan?
@Vreetkonijn | 20-01-21 | 19:20: Trump en co afzeiken is humor, per definitie. Plusjes als het gebaseerd is op het verdraaien van feiten, en nog beter is het gewoon helemaal bij elkaar liegen.
Althans, dat is mijn observatie van wat er voor "humor" door moet gaan tegenwoordig.
Stephen King is een held. Eén van de beste schrijvers ooit.
Ja, en een enorme productie.
Maar niet beter dan Grunberg toch?
A man of all trades.
Helemaal mee eens. The Stand was een aardig dikke pil, maar moeiteloos en ademloos in één ruk uitgelezen.
Zwam niet.
Al dat Trump bashen mag nu wel stoppen, tijd voor de MSM om Biden 4 jaar lang op te hemelen.
Het wordt 4 jaar verder bashen om die demente loser en daarna kamelen harrie uit de wind te houden. De eerste 100 dagen zijn nu al geweldig!
Hey die meneer King erkent dat hij fouten kan maken, die vorige president van de VS lukte dat niet.
Er is niets fouts aan een onschuldig grapje maken. Excuses maken doordat de Twitter-inquisitie je cancelt en af serveert, dat is pas fout.
@_pacman_ | 20-01-21 | 19:11:
Klopt. Maar ja, Stephen King is zelf 1 van de grootste woke mafklappers, dus je kan het ook zien als excuses voor zijn hypocriete momentje.
Maar voor Spartacus is Nederlands niet de moedertaal. Dus dat moeten we hem niet euvel duiden.
@Zonen-van-Kuifje | 20-01-21 | 19:10:
Voor Stephen King ook niet. Wellicht de hoofdreden dat hij dan ook niet in het Nederlands schrijft.
Lekkere Amerikaanse slettebak, niets mis mee en nog slim ook.
Smaken verschillen hoor, maar zij is toch niet lekker? Naja ik beantwoord mn vraag met de zin er voor, maar ik zou m'n hond laten inslapen als ie aan er zou snuffelen.
Traditionele Amerikaanse lellebellenlook, oftewel zoals Dolly Parton al zei "it cost me a fortune to look this cheap". Als een bijvrouw lijkt me dit een uitstekende keuze.
@_pacman_ | 20-01-21 | 19:21: akkoord. Moet ze der bijbel wel thuis laten. Heeft zij als goed Christen trouwens niet gewoon 14 kinderen? Dat tocht dan behoorlijk daar benee.
Nee! Hij zegt iets. Een grap! Nee! Boehoe. Miljoenen mensen geschoffeerd. Hoe moeten die ooit nog naar hun werk? Hoe kunnen die ooit nog slapen? Alles kapot gemaakt. Bedankt Stephen!
Ik lees liever Richard Bachman.
Jij hebt goed opgelet :-)
Ik ben pas op de helft van The Outsider. Hoe kan ik dat nou afkijken zonder schuldgevoel?
En de wereld wordt steeds inclusiever!
Nou voor Stephen King maar hopen dat de terrasjes voorlopig nog niet open gaan!
Zielig mannetje eigenlijk. Zijn zogenaamd enge boekjes zijn ook naargeestig.
Stephen King was zelf een armoezaaier dus hoezo nou opeens neerkijken op normaal werkend volk.
Alcoholist en lag in de goot, waarschijnlijk is hij vaak de tent uitgegooid door cocktail waitresses.
Misery.
Als je persvoorlichter van de Potus bent geweest, is serveerster daarna een kutbaan ja
Exact. Vraag het ook elke cocktail waitress maar die hoort dat dat je vorige baan was....
Van die clown van de afgelopen vier jaar zeker.
Alleen iemand met een zeer duistere geest kan boeken schrijven als Stephen King.
Hou het bij fictie Stephen en bemoei je niet met de echte wereld.
De wereld is geen spokentent en dat mag het ook niet worden.
Als hou ik m'n hart vast met deze nieuwe administratie in het Witte Huis.
Slechter dan de volidioot die vandaag moest moven kan niet.
Noem eens het ergste wat Donald gedaan heeft?
@Zonen-van-Kuifje | 20-01-21 | 19:12:
Ik waardeer die inkoppertjes van jou.
@Tronald_dump | 20-01-21 | 19:19: + veel
@Zonen-van-Kuifje | 20-01-21 | 19:12: Als ik jouw reacties zo zie kan ik niet anders dan geloven dat Trump Mark Rutte enorm heeft laten huilen.
Het fanatisme waarmee je hem beschimpt kent geen grenzen. Maar heb je als eens goed naar Rutte gekeken? Ze verschillen niet zo veel.
@Andersdenkend | 20-01-21 | 19:29: Ik ben helemaal niet fanatiek, ik ben erg relaxed en genuanceerd.
@Zonen-van-Kuifje | 20-01-21 | 19:45:
Als je het zelf maar gelooft, he?
@Zonen-van-Kuifje | 20-01-21 | 19:45: Zei de narcist.
REAGEER OOK