Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Asha ten Broeke en Francisco van Jole over GroenLinks-zuster Kauthar Plaatsdelikth

Ohnee wacht, Schuld van GeenStijl natuurlijk

We zitten nog even te kauwen op het draadje van Kauthar. We wilden het ff laten rusten maar Asha ten Broeke (tweet hierboven) en Francisco van Jole (audio onder de playbutton op de tweet hierboven) die samen de Schuld van GeenStijl-kaart trekken, gaven het laatste duwtje om het draadje toch weer op te pakken. Want dat Kauthar-draadje, dat deugt dus niet.

Kauthar noemt de foto "ongelooflijk pijnlijk". Maar het is niet één foto, het zijn er meerdere. Bij het Algemeen Dagblad, in de ANP fotobank, op GeenStijl destijds. Op al die prenten staat ze onder, naast of bij de hakenkruizen en de Hitlerleuzen. Wij kennen die Pallie-demo's onderhand wel. Daar doen diverse groepen aan mee, die als een soort carnavalsoptocht door de straat gaan: per groep. Blanke boomers met PvdA-logo's, gevolgd door zwartgeklede Internationale Socialisten, gevolgd door de bodywarmers van het FNV, gevolgd door witte zinindetoekomst-jassen van GroenLinks, enzovoort tralala. En dan lekker samen schallen dat iedereen fascist is, allahakbar.

Kauthar stond in 2014 bij een groepje, en dat groepje had hakenkruizen en naziverwijten op spandoeken en bordjes gezet. Andere groepen waren 'opstandige pubers', 'blanke BDS-veganisten', 'Turkenvlag zwaaiende Turken' en natuurlijk de 'jihadvlag zwaaiende jihadisten'. Maar Kauthar stond bij, naast & tussen de Hitlervergelijkende Hamasjügend, eendimensionaal te denken.

Vond ze die "vergelijking tussen Israël en Nazi Duitsland" wel echt zo "walgelijk"? Gaat antisemitisme echt "in tegen alles" waar ze voor staat? Ze staat op de foto's tussen jongeren die vergelijkbare groene en rode hoofddoeken dragen. We vermoeden - maar weten niet zeker - dat ze (deels) van Youth for Palestine zijn, die op 20 juli 2014 een tweede demo in Amsterdam organiseerden. Hier het fotoalbum op Facebook, met een like van Kauthar. De onvermijdelijke Anja Bommenbelt sprak er ook. Wij waren trouwens ook present, er wapperden wat jihadvlaggen en aan het einde werden er vanaf bidmatjes wat fatwa's richting het Amerikaanse consulaat geroepen. Veel hakbar, weinig geitenwol.

Terug naar Den Haag:

"Dit was een demonstratie tegen het geweld in Gaza.  Een demonstratie die pas kon beginnen nadat afschuwelijke vlaggen op last van de burgemeester werden verwijderd", twittert ze. Op geen enkele foto wekt ze de indruk dat ze die vlaggen zo afschuwelijk vond. Zonder Van Aartsens ingrijpen, had ze gewoon onder die vlaggen haar carnavalstocht gelopen. Een tocht waarin Israël voor terrorist werd uitgemaakt, de Allah akbars niet van de lucht zijn en waar ook jihadvlaggen gesignaleerd werden door Frank Verhoef (toen nog DDS). Het was de zomer van de ISIS-opkomst: op 24 juli van dat jaar werd Annabel Nanninga door salafisten bedreigd in de Schilderswijk.

Die demo op de 12e was een voorbode. "Had ik direct weg moeten gaan? Ja. Natuurlijk. Als twintigjarige student heb ik dat op dat moment totaal niet goed ingeschat. Dat is ontzettend stom en daar baal ik enorm van", verklaart ze nu. Makkelijk wegwuiven achteraf, vooral in het licht van de rest van haar verklaringen de afgelopen weken, die van schmier en spin aan elkaar hangen. Ook de vierde en finale tweet van het draadje leest alsof een persvoorlichter hem heeft geschreven. Oprechtheid is wel het laatste dat we hier bij voelen, over een demo waar na het verwijderen van de hakenkruizen rapper "Rapper Appa" alsnog antisemitische complotten stond te spitten in een mic.

Maar goed, wij zijn ook maar digitale klootzakken die op heksen jagen om te zien of haar hoofddoek blijft drijven. Ofzoiets. Eigenlijk maakten we dit hele topic alleen maar om de audio te plaatsen van Francisclown van Jole die door Peter Kee in zijn witte onderbroek werd gezet op Radio 1 en derhalve verwijzen we even terug naar de audio bovenaan dit topic. Genieten!

Op 2'25, tussen de Allah Akbarrende Israël Terrorist Roepers:

Rapper en antisemiet 'Rapper Appa' was er ook

Social

Rapper 'Rapper Appa': "Deze vijand beheerst media en politici. Deze vijand heeft een naam: Zionisme"

Social
Social
Social

Is wel zo.

Social

Jesse trekt zich steeds verder terug (Bron: RTL)

Reaguursels

Inloggen

ik vraag mij toch af als de islam zo geweldig is waarom zitten zij hier en ik niet daar ? Zo'n 1,5 miljard moslims staan klaar om bij de blanke meneer te gaan schuilen maar praktisch geen blanke meneren of moslims willen naar islamitische landen. Ze wagen hun leven en hun hele hebben en houen om aan de islam-smeerlapperij daar te ontkomen maar het eerste wat ze doen is proberen die ziekte hier in te voeren.

wlodek | 10-12-20 | 09:08 | 1

De bedoeling is dat wij hier ook islamitisch worden. Pas dan kan wereldvrede bereikt worden.

Mijn GS nick magnie | 10-12-20 | 11:18
-weggejorist-
Nederland80 | 10-12-20 | 07:11

Kauthar, voor uw dagelijkse bedorven en rotte halalhap......

J.Thee.Cohen | 10-12-20 | 01:47

Ik herinner me nog dat Rutger jaren geleden bij van Jole op bezoek ging, ik wist (toen) niet wie die vent was, maar dat fragment en de legendarische middelvinger zijn mij altijd bij gebleven. Wat een zelfingenomen clown. Ze zeggen dat wijsheid komt met de jaren, maar het gevoel voor zelfreflectie en realiteitszin zijn de afgelopen 10 jaar weinig ontwikkeld.

deugallergie | 09-12-20 | 23:28 | 1

Inderdaad, totaal geen relatieviteit en reflectie bij Jole. Toen niet, nu niet en ik denk nooit niet.

paninikoek | 09-12-20 | 23:48

Asha ten Broeke en Francisco van Jole doen precies wat we van hen gewend zijn. Supersnel proberen oorzaak en gevolg weer om te draaien en vooral de schuld vervolgens bij rechts neerleggen. Geforceerd en hardnekkig feiten blijven ontkennen en/of proberen te downplayen en vooral tegenstellingen binnen Nederland blijven vergroten door weg te kijken van de realiteit. Walgelijk deug-volk.

Ruikbaard | 09-12-20 | 23:23 | 1

Gewoon NSB'ers die goed geleerd hebben van Goebbels. Behandel ze dan ook als zodanig.

discriminazie | 10-12-20 | 10:20

Geen stijl werkt als een rode lap op ern stier bij Fransisco, prachtig dit.

shimanski | 09-12-20 | 22:14 | 3

Ja, kostelijk hoe hysterisch Van Jole op GeenStijl reageert, dat zit hem kennelijk heel hoog.

Argyronauta | 09-12-20 | 22:48

Dat de aanranding, die hij uiteindelijk zelf bekende werd blootgelegd en een aantal mensen toen Joop.nl verliet zit hem nog steeds dwars . Dat er verder nooit meer over werd gesproken is tekenend voor dat hypocriete clubje .

Castor12 | 09-12-20 | 23:17

Ik dacht precies hetzelfde, meneer werd behoorlijk driftig. Bloeddruk richting de 180 zeker weten.

Achiel | 09-12-20 | 23:41

Uitstekende reactie van Frijling

WieboWW | 09-12-20 | 21:45

Haha, Kee en van Jole. Helder.

Sinterbikske | 09-12-20 | 21:45

Ik voel een fittie aankomen tussen Fransisco Jole en Peter Kee.
Dat Jole hem Peter Kwint noemt, ze kennen elkaar al jaren(!), onderstreept nog maar eens hoe de emotie hem parten speelde.
"Alleen maar beeldvorming" versus nuchter wat feiten opsommen.

Opvallend overigens dat Jole gewoon toegeeft dat de mainstream media een dergelijke foto zou achterhouden...

michelpen | 09-12-20 | 21:04

Goed zo Geen Stijl, blijf er bovenop zitten ,hopelijk komt er nog meer boven water.

Nico_the_Sparrow | 09-12-20 | 20:58

Takbir Akbar roepen ze. Dat roepen die zelfmoord terroristen ook voordat ze gaan. Wat zal ze goed in onze regering passen!

Tuinhekje | 09-12-20 | 20:47

Hoe groen is een Groene Moslim? Laten we het vragen aan Kauthar zelf.
www.youtube.com/watch?v=VO_TOFUGSHU
"De Koran en de Profeet leren ons al 1400 jaar lang wat duurzaamheid kan betekenen in ons dagelijks leven. (...) De visie van Islam op duurzaamheid valt te herleiden vanuit de koran en de gedragingen en overleveringen van de Profeet. "
Okee dan, wat wordt ons dan al de eeuwen geleerd? Hoe groen was de Profeet?
Wat deed-ie allemaal aan duurzame dingen? Noem eens wat?
"Een van de zaken die hij aan ons heeft geleerd: op het moment dat je de wassing wilt verrichten moet je bewust omgaan met water. Ik zie dat ook als een aansporing om de kraan dicht te draaien tijdens het tandenpoetsen."
Is dat alles wat je weet op te dissen? Niks meer? Echt niet? Nee, er komt verder niks. We moeten voor kennisgeving aannemen dat de Profeet ontzettend groen is geweest, dat de Islam groen is, al 1400 jaar lang, en dat moslim zijn samenvalt met groen zijn. Groene Moslims, dat zijn eigenlijk gewoon moslims. Ben je moslim, dan ben je groen.
De makke interviewster is diep onder de indruk.
"Ik denk dat heel veel mensen denken: wat... zegt de Islam hier echt iets over?"
En dan komt de kernvraag.
"Hebben we religie nodig voor die bewustwording?"
En dan gaat Kauthar vol op het orgel.
"Ja, ik denk van wel. Ik geloof daar heilig in. Ik ben ook moslim. (...) Het is wel nodig dat er ook een drijfveer vanuit de religie is omdat het voor mij heel belangrijk is. (...) Als je kijkt naar het geloof en hoe er wordt gesproken over omgang met dieren, er zijn allerlei leefregels daarbij. En ook het respect voor dieren omdat zij ook een schepping van God zijn. Dan kun je ook nadenken: is de bio-industrie wel een juiste vertaling van wat Islam zegt over hoe wij met onze dieren om moeten gaan.”
Okee dan. Dus Kauthar is tegen de bio-industrie omdat die niet doet wat De Verhevene wil. De interviewster schijnt dat nog niet helemaal te snappen.
“Ik denk gelijk aan het offerfeest. Het offeren van dieren gaat onverdoofd. Moet je je daar ook over uitspreken?”
En hier komt de religieuze aap uit de religieuze mouw. Onverdoofd slachte, puur dierenleed, is wat De Verhevene wil, dus wat doe je daar dan mee als Groene Moslim die bij GroenLinks op negen staat van de verkiezingslijst?
“Ik ga niet vertellen wat wel en niet halal is. Wat ik wel probeer te doen is het gesprek voeren over het hele proces daaromheen. Laten we kijken naar de bio-industrie. Is dat de manier waarop God van ons vraagt om met dieren om te gaan. Ik ken mensen die niet offeren, juist om dit hele vraagstuk. Omdat zij zoiets hebben van: is dit nog wel wat God van ons vraagt binnen de huidige context? Er zijn weer mensen die zeggen: nee, we offeren wel want dat is wel wat God van ons vraagt. Dat het gesprek plaatsvind is super belangrijk. Ik hoop dat we dat steeds meer kunnen faciliteren. We kunnen ook niet doen alsof de hele bio-industrie niet bestaat.”
Aha, dus de bio-industrie mag aangevallen worden, het onverdoofd slachten mag niet bekritiseerd worden. Het begint duidelijk te worden. Groene Moslims zijn eerst en vooral gewoon moslims, hun activisme is gericht op de kafir, niet op de eigen groep.
En als de interviewster vraagt naar de toekomst, dan wordt het glashelder, dan wordt voor eens en voor altijd duidelijk wat die Groene Moslims nou eigenlijk voorstaan.
“Over tien jaar hoop ik dat wij als stichting een community hebben ontwikkeld waarin mensen elkaar steeds meer kunnen vinden om hun religieuze identiteit te versterken.”
Aha, dus dat is het uiteindelijke doel. Het gaat helemaal niet om duurzaamheid, het gaat om het verspreiden van het geloof, en nergens anders om.
“Dat wij gewoon laten zien: wij zijn moslims, wij zijn met duurzaamheid bezig, we zijn er gewoon, deal with it.”
De vraag is niet beantwoord en blijft volledig open. Hoe groen is een Groene Moslim? Niet groener dan een gewone moslim dus. Het gaat de Groene Moslim helemaal niet om "radicale gelijkwaardigheid", het gaat de Groene Moslim om het bestendigen en verder verbreiden van de Islam. Het is een groen sausje dat over de Ummah is gegoten.
Haar vader vindt het prima zo, die denkt op de lange termijn. En Jesse Klaver vindt het ook fantastisch, die kijkt niet verder dan de verkiezingen.

Schoorsteenveger | 09-12-20 | 20:29 | 4

Wat je hier citeert is minstens zo onthullend als al die demonstraties met hakenkruisvlaggen waaraan ze meedeed. Oeverloos gedweep met zoiets achterlijks en reactionairs als haar religie en dan vragen ontwijken en met vaag gezwam proberen te suggereren dat wat hartstikke krom is toch eigenlijk recht, ja zelfs heel mooi, is.

Argyronauta | 09-12-20 | 21:05

De islam bestaat pas sedert 1035 toen Boukhari de Aramese volksverhalen door Griekse monniken uit het Aramees in het Arabisch liet vertalen en redigeren door er een oudtestamentische achtergrond aan te geven, immers de islam is ontstaan als een afsplitsing van het Oude en Nieuwe Testament.

De afsplitsingsgrond was de verwekking van Jezus.

De Christenen geloven dat God de vader van Jezus is en islamieten zeggen dat Jozef dat is.

De naam mohammed komt in de eerste koran helemaal niet voor, de naam van Jezus (Mohammed'm) echter 38 maal.

In de versie van 1177 is op 4 plaatsen de arabische naam van Jezus (Mohammed'm) afgekort tot mohammed.

Er heeft voor 1176 geen enkele ouder zijn zoon mohammed genoemd, deze naam bestond immers toen nog niet evenals de naam allah.

ZegMaarJansen | 09-12-20 | 23:52

Al die moslims die hun eigen opblazen ook groen kruit in naam van de Profeet.

kuus | 10-12-20 | 00:04
▼ 1 antwoord verborgen

Wat is dat toch voor een rare gedachtenkronkel bij links, dat het progressief is om gehoofddoekte vrouwen te steunen, puur omdat het gehoofddoekte vrouwen zijn. Je steunt in feite een extreem conservatief archaïsch patriarchaal vrouwonderdrukkend religieus gedachtengoed. Waarom niet opkomen voor seculiere of afvallige moslims of je inspannen om hoofddoekvrouwen een alternatieve levenswijze voor te houden. Links zou juist actie moeten voeren om vrouwen uit het religieuze labyrint te laten ontsnappen. Of doen wat de oude SDAP vroeger deed met de arbeider, het nastreven van de verheffing en emancipatie middels scholing en vorming.

Cassandra | 09-12-20 | 20:27 | 1

Amen!

bitterpete | 09-12-20 | 20:40

Mooi hè dat gebral over rechtse klootzakken. Linkse hersenspoeling beklijft goed vrees ik. Buitengewoon schadelijk die malle twitteraar.

Pieterman | 09-12-20 | 20:13 | 1

Je bedoelt die hysterische vethomp met Prins Bernhard-bril? Het vrouwtje (ha ha) is een beetje te emotioneel, vrees ik.

Argyronauta | 09-12-20 | 21:08
-weggejorist-
(Behind)Doors | 09-12-20 | 20:05 | 3

LOL Als je je zó in bochten moet wringen om je onderbroek stralend wit te houden.

Rest In Privacy | 09-12-20 | 20:00

Move over Halbe, #Kautharwaserbij. Smullen dit.

Repliek_in_stijl | 09-12-20 | 19:53

Nou nou, die Asha toch met haar " klootzakken-uitspraak" Das niet zo netjes. Eigenlijk

Mark van Leeuwen | 09-12-20 | 19:52 | 1

Het is een kerel hoor. Dat zie je toch wel?

Pieterman | 09-12-20 | 20:18

Ah Asha reageert goed inhoudelijk wat zij ervan vindt. Enne, ik ben niet een "rechtse klootzak" en ik ga niet hetzelfde doen als jij: stom schelden en in een hoek zetten (domme regressieve kut).

TheseDays00 | 09-12-20 | 19:49

Ik denk dat ze bij GL het heel inclusief vinden als iemand met én de Davidsster én het hakenkruis zwaait. En hoofddoekjes zijn héél inclusief. Voor hoofddoekjes.

Valse_nootjes | 09-12-20 | 19:46

Neeeheeee Asha,
deze moslima is niet van de vrouwenliefde. Dus slijmen heeft geen zin.

appeltjesgroeneweide | 09-12-20 | 19:40

Op Joop.nl heeft iedereen een grote bek over de FvD en alle foute verbandjes die daar liggen.
Over Kauthar zijn ze of heel stil, of wordt het goed gepraat.

Hypocriete linkse zwetskousen. Wegkijkers, hopelijk gaan ze als eerste onder het kromzwaard.

Rest In Privacy | 09-12-20 | 19:36

Hoe is het toch mogelijk dat criminelen en misdadigers zoals Imanuelle Grives, Bram Moscovitch en Van Jole telkens weer een TPO-podium krijgen in plaats dat ze doodgezwegen worden.

Alco-de-Holist | 09-12-20 | 19:30 | 1

Nooit doodzwijgen.

Pieterman | 09-12-20 | 20:19

Die van Jole zit wel erg geforceerd de grote deuger uit hangen. Dat doet die alleen maar om in het broekje van vrouwen te komen. Wat een sneue uitslover.

Deflatiemonster | 09-12-20 | 19:18

Was Asha in de lift met de Witte Onderbroek?

Mahatma | 09-12-20 | 19:16 | 3

Ik vind niks op internet over een lift die is neergestort.

Rest In Privacy | 09-12-20 | 19:17

@ Kuifje
Dank u. Ik poets even de yoghurt uit mijn toetsenbord.

Major-Disaster | 09-12-20 | 19:44

Knopjes drukken en niet omhoog willen ook optie toch?

Lorejas | 09-12-20 | 20:06

Leuk detail: meest recente reaguursel (uit 2014) onder GS-bericht “trouwens ook present’” is “Volgens mij zijn dit de toekomstige d66 stemmers.” Blijken dus GL-politici te worden.

Jack_L_Ton | 09-12-20 | 19:16

Asha is Wetenschapsjournaliste, dus heeft ze altijd gelijk. Vindt ze zelf.
Geen idee hoe ze aan die titel komt. Het is geen beschermde titel dus iedereen mag zich zo noemen als je weet hoe je het woord ongeveer schrijft. Volgens mij zijn haar stukjes nog even wazig en kort door de bocht als vroeger.

Waarvan akte.

Nichtsneues | 09-12-20 | 19:14 | 3

haha, moslms en wetenschap.....

bqbq | 09-12-20 | 19:47

Op zijn minst eenzijdig aangevuld met wat ze er zelf van vind, begrijpt of zo wil zien

Mark van Leeuwen | 09-12-20 | 19:56

Vrij beroep begrijp ik.

Pieterman | 09-12-20 | 20:22

Misschien dat ze bij GL ook een 'Sigrid Kaag roccade' moeten overwegen?

'Oh Jesse? Dat was eigenlijk een tussenpaus hoor! Hier heb je onze eigenlijke leider: Mevrouw Weetikveel.'

konjodebonjo | 09-12-20 | 19:12

De beelden van die demonstratie met duizenden mensen vol haat richting Israël zijn verschrikkelijk om te zien. En dat in Nederland. Wat zou er gebeurd zijn met iemand met een keppeltje op die langs de weg zou staan te kijken. Ik vrees dat al die haters en schreeuwers met uitzinnige vreugde de Jood verscheurd zouden hebben. Arm Nederland, het land dat eens bestond uit vriendelijke mensen die er samen iets van wilden maken. GL zet een islamofascist op haar kieslijst en vindt het prima. Tjonge, jonge.

Graaier | 09-12-20 | 19:11 | 1

Precies de reden waarom zoveel Joden Europa (wederom) ontvlucht zijn.
Zij zien het gevaar intuïtief wéér op hen afkomen.
En Griezel Links staat erbij te juichen.
Onbegrijpelijk.

Ruimedenker | 09-12-20 | 19:19
-weggejorist-
bqbq | 09-12-20 | 19:08 | 1

Andere journalistieke platforms worden maar bevolkt door een stel amateurtjes. Als je ziet wat GS in korte tijd allemaal bloot weet te leggen. On-mis-baar.

Rest In Privacy | 09-12-20 | 19:07

Het aan de kaak stellen van bedenkelijke standpunten versimpelen tot moslimhaat. Dat past alleen in de ideologie van groenlinkse, wereldvreemde types als Asha. Ziende blind of wat is het? Als je de foto's ontkent van een nummer 8 op de GL lijst. Met een haatimam die de doodstraf eist voor homo's en afvalligen en het bijwonen van een antisemitische demo met hakenkruizen. En degenen die dat opvallend vinden afdoet als rechtse klootzakken. Die Kauthar noemt het zelf nog pijnijk, maar vertel eens Asha, wat zie je zelf in die ultra-orthodoxe moslimgemeenchap? Misschien dat wij dan begrijipen waarom je dat geluid toch zo graag in de Tweede Kamer wenst.

jochum1980 | 09-12-20 | 19:02

Hoe die linksen altijd in hun eigen gespannen vallen trappen, en nazi en SD technieken gebruiken is om je te bescheuren als het niet zo ernstig zou zijn.

Lt-Kol Kilgore | 09-12-20 | 18:59

Ik heb Jolo een paar keer ontmoet. Eerste keer was ergens in de jaren '90, tijd mee gepraat, leek me toen wel sympathiek. Later nog een keer ontmoet na hij weg was bij DWDD. Wat een eikel.

ZOMG | 09-12-20 | 18:58 | 2

Net zoals Erik Van Muiswinkel. Ooit een goeie gast, nu compleet verzuurd en vastgelopen. Jammer hoor.

Ivoren Toren | 09-12-20 | 19:06

@Ivoren Toren | 09-12-20 | 19:06: van Muiswinkel , de hoofd zwarte Piet en nu lekker deugen vanuit zijn villa in Heemstede ( hoop centen verkocht), zal zijn nieuwe woonplaats niet noemen , maar woon vlakbij deze deugkneus

Dreeke | 09-12-20 | 19:32

De tyfus. Ik hoop echt dat die beelden zijn van akbarretjes die rondjes lopen en je ze ongeveer dertig keer langs ziet lopen. Anders is dit bevestig nummer zoveel dat Nederland naar de Gallemiezen is.

Trasnochador | 09-12-20 | 18:55

Is van Jole niet diegene die tijdens de #metoo heksenjacht, bespaart is gebleven door de linksche media? Meneertje kan beter zwijgen. Niet vandaag, niet morgen, maar altijd! (Voor de AIVD die meeleest, dit is niet als dreigement bedoeld..)

mghammer | 09-12-20 | 18:54

Ik zie dat de witte slip een extra grote slip heeft aangetrokken vandaag. Wie neemt deze metoo-tje nog serieus buiten de VARA waar hij blijkbaar sappige roddels over de directie weet want anders zou niemand snappen waarom hij nog een baan heeft. Freak de Jonge is nog relevanter dan deze uitgebluste non-valeur.

Graaf_van_Hogendorp | 09-12-20 | 18:53

Gewoon keihard cancelen dat sujet. Doet links ook. Het is oorlog.

Snertjong | 09-12-20 | 18:50

Asha en de sharia, ik wil het wel 'ns zien.

zwaaropdehand | 09-12-20 | 18:49 | 3

Daar trekken ze een laken overheen en schoppen haar in de keuken.

Graaf_van_Hogendorp | 09-12-20 | 18:51

Asharia

shimanski | 09-12-20 | 19:07

Wat een flapdrol is die van Jole toch. Ongelooflijk dat daar belastinggeld aan wordt uitgegeven. Wensdenken in een journalistiek jasje.

JanFTE | 09-12-20 | 18:48

Die trol van Asha omarmt alles weer "rechts" tegenaan schopt. Maar ze knuffelt toch echt de verkeerde dit keer.

shimanski | 09-12-20 | 18:45 | 6

@ pitzz. Touché

shimanski | 09-12-20 | 18:56

zal wel lekker zacht zijn.

ZOMG | 09-12-20 | 18:59

Zo'n Asha leest op GS waar zij vandaag weer tegen of voor moet zijn (gewoon tegenovergestelde van de mening die op GS staat).
Als ze echt zo divers en cultureel sensitief is als ze zichzelf zo graag inbeeldt dan zou ze beseffen dat GL ook kiezers heeft voor wie een kandidaat Tweede Kamerlid met een Moslimbroederschap verleden dezelfde impact heeft als zou Asha vernemen dat Jesse Klaver een NVU verleden heeft.

ZonderNaam | 09-12-20 | 19:03
▼ 3 antwoorden verborgen

Dus wanneer je geen doorgedraaide piskut bent die elke vorm van gezond verstand in de politiek afkeurt, ben je een rechtse klootzak. En al helemaal wanneer je kritiek durft te hebben op aanhangers van het mooiste wat de mensheid heeft voortgebracht: de islam en zijn hondsdolle aanhangers die smijten met bommen, mensen onthoofden, vrouwen mishandelen, minachten en besnijden en een monumentale haat koesteren tegen alles wat geen islam is.
Asha is een zeldzaam fout mens, een narcist die blind is voor haar eigen gigantische falen als mens en als publicist.

Eric Newby | 09-12-20 | 18:43 | 1

True!

TheBigKirth | 09-12-20 | 18:44

"als twintig jarige heb ik inschattingsfouten gemaakt" zegt iemand van GL die stemrecht voor 16 jarige wilt. . . . . .

shimanski | 09-12-20 | 18:42 | 3

Lol!

Varende_Reaguurder | 09-12-20 | 18:46

Raak!

ZonderNaam | 09-12-20 | 18:57

Dat is goud, die gaan we elke keer gebruiken als dit dom ideetje opgeworpen wordt.

zhirek | 09-12-20 | 19:09

Die JFK kan beter een boek van Blake & Mouton lezen.... Over leiderschap

apek00l | 09-12-20 | 18:42

Rutger, Asha, Peter R., Van Muiswinkel, Freek, Elfie, de Aanrander... allemaal linkse klootzakken en trutten die klootzakken- en truttengedrag vertonen. Elke keer maar weer.

SIogra | 09-12-20 | 18:39 | 3

Jaja. Dat zei je 3 minuten eerder ook al.

RickyLaRue | 09-12-20 | 19:24

Hij heeft waarschijnlijk een herhaalrecept ingenomen

hotbrasil | 09-12-20 | 19:44

Laten we het commentaar van Asha ten Broeke nemen voor wat het is. De reactie van een g*re kl**tzak die feiten negeert om zijn eigen waarheid te creëren. Vreemde naam trouwens, lijkt een beetje op een combinatie van de namen allah en aisja. Dat verklaart waarschijnlijk alles van deze minkukel.

ibsh | 09-12-20 | 18:38 | 5

@Pittzz | 09-12-20 | 18:40: Er schijnt 15 jaar geleden een 8 koppige expeditie vertrokken te zijn die uitsluitsel moest geven over Asha's geslacht, maar na te zijn verdwenen in de vetplooien is er nooit meer een teken van leven van vernomen.

Varende_Reaguurder | 09-12-20 | 18:50
▼ 2 antwoorden verborgen

Aha, de 'mijn mening is een feit' truc.
Laten we wat er nu met Kauthar_ gebeurt blijven zien voor wat het is: een digitale heksenjacht van rechtse klootzakken die geen vrouw met een hoofddoek in het parlement willen.
Ze weet dat er binnen GroenLinks protesten zijn, en toch blijven framen als rechtse klootzakken die etc... bewust schele meid spelen.
Nog even de klootzakken versus vrouw kaart op tafel gooien en hopen dat iedereen duikt voor je bluf. Dikke doei!

Kouwe Kees | 09-12-20 | 18:37

Rutger, Asha, Peter R., Van Muiswinkel, Freek, Elfie, de Aanrander... allemaal linkse klootzakken en trutten die klootzakken- en truttengedrag vertonen. Elke keer maar weer.

SIogra | 09-12-20 | 18:36

Waar zijn die hoofddoeken in de demonstraties te vinden als er vanwege hun godje weer eens een witte bus een zootje voetgangers neermaait?

sneakybastard | 09-12-20 | 18:34

Waar zijn wij mee bezig? Nummertjes moak'n terwijl er mensen sterven in de Hazastrook!

Pittzz | 09-12-20 | 18:33

Het is de schuld van GS dat mevrouw op een hakenkruizen demo staat..... Ok

Diederik_Ezel | 09-12-20 | 18:32

Als die van Jole de kans krijgt om zijn tong in de mond van Kauthar te steken, dan doet-ie het!

van der g | 09-12-20 | 18:30

Volgens mij heeft die Kauthar haar Twitter account ook drastisch opgeschoond. Er zit namelijk een gat tussen december 2011 en juli 2014 en nog 1 tussen 2014 en 2018.

RickRD | 09-12-20 | 18:29

Ik zou bijna zeggen: laat haar nu maar in de Kamer komen. Dat wordt makkelijk scoren voor Wilders en co. Geen onderwerp zal meer hetzelfde zijn als Kauthar het woord doet. En ook niet als Klaver zijn mond opendoet.

Francieux | 09-12-20 | 18:29 | 1

Dat lijkt mij geweldig

Johan1235 | 09-12-20 | 18:53

Sterk in vasthoudendheid, van Rossum! Daarom steun ik GS

Baardvansinterklaas | 09-12-20 | 18:24

Na de neger omdat het moet en de diversiteits database nu ook de hoofddoek omdat het moet?

Sinclair | 09-12-20 | 18:23

Is dat trouwens Kauthars beoogde electoraat, die Ali’s die dat fruitbedrijf De Groot uit Hedel al jarenlang bedreigen?

Francieux | 09-12-20 | 18:21 | 1

Tel die typen die die drie Poolse supermarkten hebben opgeblazen ook maar op bij het beoogde electoraat.

van der g | 09-12-20 | 18:45
-weggejorist-
DooieKapotte | 09-12-20 | 18:20

Asha ten Broeke heeft het wegkijken uitgevonden. Kwestie van let u even op hem en niet op haar. Het is bijna de schuld van Geen Stijl dat ze daar was.

Toverkol | 09-12-20 | 18:18 | 2

Let maar even niet op haar? Je kan er bijna niet langs kijken, en met zo'n gezicht kijk je twee keer, en voel je je weer goed omdat jij er niet zo uit ziet. Ze heeft een goed gezicht voor de radio

brie-de-penis | 09-12-20 | 18:40

Als ik Asha zie, kijk ik ook weg.

Usumani | 09-12-20 | 18:56

Asha ten Broeke heeft een hekel aan het patriarchaat, wil dat vrouwen gelijke rechten hebben, is voor erkenning van andersgeaarden, etc. Ik geloof best dat ze oprecht is in die overtuigingen. Ik snap ook dat je dan niets op hebt met kaalkopjes of de SGP. Maar waarom kan ze dan de dreiging aan de andere kant niet zien? Waarom kan ze niet inzien dat juist zij met haar progressieve idealen alles te verliezen heeft bij een toenemende invloed van de Islam in Nederland? Hoe kun je geloven in die idealen en tegelijkertijd immigratie uit vrouwvijandige gebieden toejuichen? Ik begrijp er niets van.

Overigens blij om te horen dat die Peter Kee even weerwoord gaf in dat gesprek.

Tashtego | 09-12-20 | 18:17 | 2

Asha heeft last van het White Savior Syndrome. Dat komt veel voor bij links.

Ivoren Toren | 09-12-20 | 18:46

Weerwoord? Die laat zich volledig overschreeuwen door die verkrachter.

hisxxx | 09-12-20 | 19:11

Stel voor dat GL nu maar gaat fuseren met DENK.

Jan, Leiden | 09-12-20 | 18:14

Besef goed dat een hijab / hoofddoek in het parlement door de islamofascisten / wahabisten / salafisten als een overwinningssymbool op de 'ongelovigen' zal worden gezien.

Varende_Reaguurder | 09-12-20 | 18:12

Zeg Asha, dat ook ik iemand ben die geen islamitische vrouw met islamitische hoofddoek in de Nederlandse politiek wil hebben wil niet zeggen dat ik een rechtse klootzak ben. Ik zeg hiermee niet dat ik dit voor jou niet kan zijn.

Veepert | 09-12-20 | 18:11

Ach, rechts cancelt ook eens iemand en dan gelijk gaan janken.

geenspam | 09-12-20 | 18:10

Mooi RTL nieuws heeft het ook over ‘nieuwe ophef’ rondom Kauthar.

Trumme | 09-12-20 | 18:08

Het etiket antisemiet is op haar voorhoofd geplakt en gaat er nooit meer af, hoe Yasser ook zijn best doet. Als hij slim is zoekt hij zelf nog wat misstappen van die vrouw en dan kan hij haar lozen voor het einde van het jaar.

Koonkluk Huis | 09-12-20 | 18:08 | 2

Laat hem lekker het vrouwtje blijven verdedigen en de kiezer haar lot bepalen ze staat op nr9 dus op naar de 8 zetels met Linksch.

Trumme | 09-12-20 | 18:10

De kiezer heeft helaas het geheugen van een goudvis.

Ivoren Toren | 09-12-20 | 18:48
-weggejorist-
Ronnyboy | 09-12-20 | 18:07

code-rood.org/nl/2020/11/19/aanval-op...

Lees ik die hele waslijst aan soepsidieslurpstichtingen die zich structureel achter politieke partijen scharen (voor wat hoort wat).
En die zitten eigenlijk (bijna?) allemaal op links.
Maar wij betalen er evengoed voor.

Is het geen idee om op rechts een reeks soepbsidieslurpstichtingen op te tuigen alwaar onze standpunten vertolkt worden met veel bombarie en massale protestmanifestaties?

Abject | 09-12-20 | 18:02 | 4

Zinloos. Het zijn namelijk linkse ambtenaren en commissies die bepalen wie de centjes uit de soepsidie pot krijgt. Kansloze missie dus

odulat | 09-12-20 | 18:29

Nou nee. Laten we subsidies gewoon afschaffen. Laat iedereen zijn eigen hobbies bekostigen of een 'sugar-daddy' vinden. Het is volkomen van de pot gerukt dat ik mee moet betalen aan idioten als "black queer & other wappies".

Grachus | 09-12-20 | 18:31

Mweh... Rechts volk moet doorgaans werken tijdens demo's en kan het zich veroorloven hier voor vrij te nemen en/of krijgen. Dan hebben die full-time werkzoekenden het beter voor elkaar

Pittzz | 09-12-20 | 18:45
▼ 1 antwoord verborgen

De begrippen links en rechts betekenen helemaal niets meer.

Drefbon | 09-12-20 | 18:02

Hoofddoek of hakenkruis. Beide symbolen geven velen een onaangename indruk. Verbieden dus.

ff serieus nu! | 09-12-20 | 18:00

Hartje Judy Frijling, eat that Asha linkse trut.

Rest In Privacy | 09-12-20 | 18:00 | 1

Heel goed lingo, dat is wat we nodig hebben.

Rest In Privacy | 09-12-20 | 19:16

Ach ja, onze Kaan78 had in het bewuste topic uit 2014 ook al een mening:
.
Goed volk. Allemaal mensen met een hart. In contrast met Jodenknuffelaars.

Kaan78 | 20-07-14 | 15:53
.
Spreekt voor zich, denk ik.

Graaisnaaiert | 09-12-20 | 17:59

Hij was ook bij zo'n demonstratie geweest, waar hij niet bij was toen die bom afging in een pizzatent en ze nog dagen bezig waren om de lichaamsdelen van de muur te krabben.

NatNiks | 09-12-20 | 17:57

Hij heeft wel zo een gruwelijke hekel aan GeenStijl dat hij ieder gezond verstand verliest.

Mr.Crowley | 09-12-20 | 17:57 | 5

Dan wordt ik altijd aan het denken gezet.
Wat zou hij tegen GeenStijl hebben?

Mr.Crowley | 09-12-20 | 18:15

@Mr.Crowley | 09-12-20 | 18:07: Brandnetels, ook die moet je accepteren wanneer je door de bloemenweide huppelt.

Dr. Blechtrummel | 09-12-20 | 18:17

@Dr. Blechtrummel | 09-12-20 | 18:17:
Gewoon accepteren is niet genoeg, je moet ook weten waarom. Anders is de pijn niet te verdragen.

Mr.Crowley | 09-12-20 | 18:18
▼ 2 antwoorden verborgen

Lock her up! Lock her up!

zwaaropdehand | 09-12-20 | 17:56

Van Jole vindt een hakenkruis niet antisemitisch. En ik ben niet eens geschokt.

Selassie | 09-12-20 | 17:56

Een tientje voor de gene die Asha ten Broeke over de feestdagen heen kan tillen.

Sarcastica | 09-12-20 | 17:56 | 4

Mag dat met carbid en een hele grote melkbus ?

Lt-Kol Kilgore | 09-12-20 | 19:16

@Lt-Kol Kilgore | 09-12-20 | 19:16:

Haha

sprietatoom | 09-12-20 | 19:19
▼ 1 antwoord verborgen

Onvoorstelbaar, de blindheid bij dames zoals ten Broeke. Alles waar ze zegt voor te staan verpatst ze in een oogwenk aan nationalisme en onderdrukking. En ik een rechtse klootzak? Hilarish!

horsteknots | 09-12-20 | 17:55 | 3

Ach joh, die vrouw is niet serieus te nemen.

Rico Tampeloerus | 09-12-20 | 17:59

Dames?

zwaaropdehand | 09-12-20 | 18:02

@Rico Tampeloerus idd

horsteknots | 09-12-20 | 18:02

Alle bestuurders moeten in Nederland altijd van onbesproken gedrag zijn. Dan krijg je bureaucraten en technocraten als Balkenende en Rutte, mensen die nooit een joint gerookt hebben en niet weten wat een brood kost. En als dan blijkt dat ze per ongeluk toch ooit een scheet hebben gelaten dan moeten ze facepalmen en weg. Het heeft iets heel kleins.

eegoo | 09-12-20 | 17:54 | 2

Is een scheet in dit geval een metafoor voor de gaskamers?

Nummer1 | 09-12-20 | 17:58

U vindt meelopen in een optocht waar hakenkruizen en jihadvlaggen te zien zijn, iets 'heel kleins'? Volgens mij geeft het blijk van een verwrongen geest.

Toos Bevergeil | 09-12-20 | 18:12

Francisco de subsidie kneus. Met zijn niks zegende website. Waarom krijgt deze een man een podium? Tijdens zijn betoog zit er nu een bruine streep is zijn witte onderbroek. Het is allemaal de schuld van ....

franck7020 | 09-12-20 | 17:54

Kweet niet, maar als ik die Francisco van Jole hoor op radio 1 moet ik steeds aan die onderbroek met die pisvlekken denken. Me too, gaat nooit meer weg ben ik bang, viespeuk.

Rest In Privacy | 09-12-20 | 17:53

Wat ten Broeke zegt is wel een beetje waar. Liever geen hoofddoekje in de tweede kamer.
Verder is het vergelijken van dat foute wat Israel doet met de palestijnen, met de holocaust op zich wel extreem bizar. Wat een paardenlul.

inCol | 09-12-20 | 17:53 | 2

Ik zou ook problemen hebben met iemand die in de Kamer een pauselijke mijter draagt waarop in knipperende verlichting de tekst "Jezus redt" zichtbaar is.

Varende_Reaguurder | 09-12-20 | 18:09

Asha heeft een covid-19 trauma omdat ze weet dat ze als obese tot de risicogroep behoort. Dat je dan in totaalpaniek bent geraakt en dat uit op twitter is logisch. Graag gedaan, deze diagnose.

jacobh-59 | 09-12-20 | 17:52

Als je zo erg in opspraak bent gekomen dat je door types als ten Broeke en van Jole moet worden verdedigd, dan ben je wel een erg sneu figuur. Wel jammer dat dit niet wat korter voor de verkiezing pas aan de orde was gekomen.

watazooi | 09-12-20 | 17:52 | 1

Nou als je Yasser en de peilingen volgt is het precies op tijd dit. Het glipt uit z’n handen en kost ongetwijfeld zetels.

Trumme | 09-12-20 | 17:54

Ik ben nu wel een beetje kauthar moe.

Schepvogel | 09-12-20 | 17:50 | 5

Met de verbetenheid van Bart weet je waar het de rest vd week over zal gaan.

Trumme | 09-12-20 | 17:55

ooojaah?
en als ze straks jou opdraagt een baard te dragen en weetikveel verzen van de koran te kunnen opzeggen ?
zeg nu maar niet dat je het niet geweten zou kunnen hebben

mainman | 09-12-20 | 17:56

Wilt u meer of minder kuthaar?

zwaaropdehand | 09-12-20 | 18:33
▼ 2 antwoorden verborgen

De Volkszeitung is diep gevallen dat het een columnclown in dienst heeft die antisemitisme loopt te verdedigen.

Varende_Reaguurder | 09-12-20 | 17:50

Conservatieve moslims zijn rechtse klootzakken.
Rechts nationalistische Turken zijn rechtse klootzakken, al noemen ze zich “centrum links”.
Die klootzakken zitten gewoon in ons parlement.
Asha, je bent een ontzettende lul.

Ruimedenker | 09-12-20 | 17:50 | 1

Ik heb nog nooit zó'n dikke lul gezien.

Argyronauta | 09-12-20 | 20:23

Dus enkel omdat ik 'kerk en staat', of desnoods 'moskee en overheid', graag gescheiden houd, en omdat ik geen trek heb op negatieve en ongewenste politieke invloeden vanuit oppressieve, regressieve, buitenlandse en/of extremistische hoek ben ik nu een 'rechtse klootzak'? Lekker dan, Asha...! Met je tien onderkinnen en vier magen.

Jimmydepimmy | 09-12-20 | 17:49 | 1

Haha, knor knor.

sprietatoom | 09-12-20 | 17:53

Een tweede keer luisteren en het blijft lekker.
Die witte onderbroek zakt wel weer door het ijs. Ha ha. Wat een kromdenken van die man.

P-unit | 09-12-20 | 17:49 | 1

Ondertussen al 3 keer.

Mr.Crowley | 09-12-20 | 17:53

Asha ten Broeke, wat een ontzettend anti-intellect is dat toch ook.

Mensen zoals zij functioneren als volgt:
- wat vind ik -> hoe kan ik de feiten lezen in het licht van 'wat vind ik'-> mening gevormd

Weldenkende mensen functioneren als volgt:
- wat zijn de feiten -> wat ben ik genoodzaakt te vinden, zelfs al gaat het over iemand die ik sympathiek vind en zelfs al vind ik de conclusie vervelend -> mening gevormd.

Dat hele links. Nooit, maar ook nooit enige zelfkritiek. Altijd de ander die fout zit. Ongezien. En omgekeerd: als de ander een keer per ongeluk gelijk heeft dat NOOIT toegeven.

Intelligentie is een afspiegeling van hoe vaak iemand zijn mening herziet en zegt "ik had ongelijk". Het is geen afspiegeling van hoe vaak iemand meent gelijk te hebben en bij zijn standpunt blijft.

Knufter | 09-12-20 | 17:47 | 2

Als een bus!

Roos | 09-12-20 | 17:55

De Asha's en Jolo's van deze wereld menen het morele gelijk aan hun kant te hebben, dan zijn feiten niet meer relevant beste knufter.

therealbraindump | 09-12-20 | 18:20

Hij vindt het ook geen probleem als de Israëlische vlag vergeleken wordt met de swastika.
Is dat antisemitisch?

Mr.Crowley | 09-12-20 | 17:46 | 4

@zwaaropdehand | 09-12-20 | 18:34:
Nee, het is niet antisemitisch? Dat is iets anders als "het slaat nergens op".
Dat is geen antwoord.

Mr.Crowley | 09-12-20 | 18:38

@zwaaropdehand | 09-12-20 | 18:56:
Het is natuurlijk zo dat er mensen zijn die deze vergelijking maken en daar een bepaalde betekenis aan geven. U vind die mensen dus dom.
Dat is dom omdat deze mensen totaal niet weten waar de swastika voor staat en dus eigenlijk niet weten waar ze over praten. Inderdaad dat is niet een klein beetje dom.

Mr.Crowley | 09-12-20 | 19:02
▼ 1 antwoord verborgen

Gaat Ratger Groot Wassink nu weer 'one down' twitteren en een rap met moddefokker doen?

De Pilsvogel | 09-12-20 | 17:45 | 2

Gatver

apek00l | 09-12-20 | 17:53

Vast. Wat een vermoeiende mongool is dat...

zwaaropdehand | 09-12-20 | 18:35

As haten Broeke
Nuff said.

MooseNL | 09-12-20 | 17:44 | 1

Goed gevonden!

inCol | 09-12-20 | 18:23

"Als deze foto in handen was gevallen van een andere redactie was er niets mee gedaan."
Hier kun je jezelf toch wel iets afvragen met wat hij zegt.

Mr.Crowley | 09-12-20 | 17:44 | 2

Hij bedoelt, volkomen alsof zijn neus bloedt: een andere redactie had dit gewoon onder het tapijt geveegd.

Of: een andere redactie heeft niet het journalistieke instinct hier nieuwswaarde in te zien.

Weet niet wat erger is.

Knufter | 09-12-20 | 17:49

Als je zulke dingen eruit laat ben je verbijsterend dom. Niet alleen dat, maar ook erg wanhopig aan het laatste halmpje hangend.

inCol | 09-12-20 | 18:40

Ik heb er zin an. Links, rechts het maakt me niet uit.

Poesman | 09-12-20 | 17:43

Gewoonlijk negeer ik dat mutsje maar toch even dit: er is alles mis met hoofddoek of ander religieus symbool in het parlement. Als je dat niet begrijpt moet je weer even in de leer gaan.

Tiscali-2 | 09-12-20 | 17:43 | 4

Ja, Jimmy. Net als de regenkapjes die vrouwen vroeger droegen, de sluiers van nonnen of bepaalde hoofddeksels bij klederdracht. Allemaal hetzelfde. Misschien kan GS er een keer een artikel aan wijden. Waarom al die verschillende soorten hoofdbedekking niet zijn wat de islamistische hoofddoek is.

zwarte_weduwe | 09-12-20 | 18:01

@zwarte_weduwe | 09-12-20 | 18:01: 'Mijn oma droeg vroeger ook een hoofddoekje' is dan het zogenaamde tegenargument. Gelul van een dronken aardbei natuurlijk, want geen Nederlandse vrouw is vroeger zo onbeschoft geweest om die hoofdbedekking ook thuis, op het werk, op school, op het strand of waar dan ook te dragen. Het is en blijft een verstikkend symbool van een rigide godsdienstige opvatting én van de onderdrukking en de minderwaardige positie van vrouwen.

Grachus | 09-12-20 | 18:42

@Grachus: er was bovendien ook nooit een tak van de Nederlandse politie die ooit ging controleren of deze hoofddoek wel goed zat.

zwarte_weduwe | 09-12-20 | 19:52
▼ 1 antwoord verborgen

Asha, doe lekker een theedoek om je kop!

ceriel82 | 09-12-20 | 17:43 | 1

Een theedoek?
Ik zou beginnen met een dekbedovertrek.

Pjotterdjotter | 09-12-20 | 23:57

Stel dat ze geen antisemiet is, wat stond ze dan bij dat groepje te doen? Het is niet dat ze toevallig in die demonstratie is verzeild.

Stomtoevallig paste die demonstratie weer wel perfect bij haar bestuurdersfunctie.

We kunnen rustig concluderen dat ze openlijk antisemitisme, dan wel nazisme heeft staan propageren.

Dat is niet "balen", dat is willens en wetens fout in de oorlog. En dat staat prominent op de lijst van GroenLinks. Landverraders.

van heinde en verre | 09-12-20 | 17:42

Toen Dumpert nog bij Geen Stijl hoorde.
Groot gemis dat het uit elkaar is getrokken.

masahide | 09-12-20 | 17:42 | 1

Gelukkig maar, anders mocht ik hier niet reaguren.

Van Urk | 09-12-20 | 17:53

Avondje met Asha of Claudia? U moet verdomme kiezen!

Patje | 09-12-20 | 17:41 | 10

Is het in het openbaar?

knutsel_ | 09-12-20 | 17:57

Geef me dan maar corona.

zwaaropdehand | 09-12-20 | 18:37

Dat is kiezen tussen de pest en de cholera

thanseeuwen | 09-12-20 | 19:14
▼ 7 antwoorden verborgen

Ik hoor een domme vent in gesprek met een nog dommere vent over een dom wijf van een domme politieke partij.

entredeuxbieres | 09-12-20 | 17:40 | 1

Peter Kee is niet dom, hoor. Van Jole, die is niet al te snugger.

Dr_Johnson | 09-12-20 | 17:48

Als je de steun van Asha krijgt heb je verder geen vijanden meer nodig.

Kwelbeller | 09-12-20 | 17:40

Francisco van Jole kijkt 's morgens altijd even op GeenStijl. Als GeenStijl ergens tegen is, dan is hij automatisch voor.
Aan de andere kant, als Francisco van Jole ergens voor is, dan is het een veilige keus om in dat geval gewoon tegen te zijn.

Osdorpertje | 09-12-20 | 17:38 | 2

Ik denk dat u met uw analyse wel aardig in de goeie richting zit. Zo te horen ook wel een hele emotionele meneer.

trekarm | 09-12-20 | 17:49

@trekarm | 09-12-20 | 17:49: Iemand wiens toonhoogte en volume tijdens een discussie een paar octaven stijgt en overal doorheen blert. Dan weet je genoeg. Te weinig intelligentie om een probleem werkelijk te kunnen beschouwen.

Grachus | 09-12-20 | 18:44

Ach, Asha ten Broeke is een beetje dommige doos. Bij haar columns in de Volkskrant staat altijd 'wetenschapsjournalist'. Het is mij altijd een raadsel waarom dat er staat. Die columns gaan werkelijk nooit over wetenschap, het zijn altijd hele brave, policor opstelletjes die qua 'virtue signalling' om door een ringetjes te halen zijn.

Ik neem aan dat ze er geen enkel bezwaar tegen had toen GS de vuile - antisemitische - was bij de jongeren van FvD buiten hing, maar nu er een dubieuze moslima onder het vergrootglas wordt gelegd, is dat meteen een digitale heksenjacht van rechtse klootzakken die geen die geen vrouw met een hoofddoek in het parlement willen.

Voor mijzelf sprekende, nee, ik wil inderdaad geen hoofddoek in het parlement; ik vind dat zo'n islamitisch symbool van vrouwenongelijkheid (vaak ook onderdrukking) in de seculiere tempel van de Nederlandse democratie totaal niet thuishoort. En als het dragen ervan bij Kauthar - zoals zoveel van die meisjes altijd beweren - haar eigen keuze is, en niet opgelegd wordt door haar sociale omgeving, waarom zou ze dan niet die kleine concessie doen om die doek in het parlement niet te dragen?

Maakt deze mening mij rechts? Ongetwijfeld. Maakt deze mening me een rechtse klootzak? Dat moet Ten Broeke toch nog maar eens nader uitleggen, nadat ze haar linkse onderbuik zo makkelijk laat leeglopen.

Dr_Johnson | 09-12-20 | 17:38 | 8

@van heinde en verre | 09-12-20 | 17:45: Daar zijn zelfs de Deltawerken niet tegen bestand.

zwaaropdehand | 09-12-20 | 18:38

Top comment!

Schwanzeleber | 09-12-20 | 19:39
▼ 5 antwoorden verborgen

Waarom draagt Asha geen hoofddoek uit solidariteit?

Mr_Natural | 09-12-20 | 17:37 | 4

@Uw Verzekeringsadvis | 09-12-20 | 17:43: Het is toch echt de achterste hoor.

Grachus | 09-12-20 | 18:48

@Uw Verzekeringsadvis | 09-12-20 | 17:43: Mocht ze willen...

Rest In Privacy | 09-12-20 | 19:15
▼ 1 antwoord verborgen

Ik vraag me eigenlijk af waarom dit nog niet in de Tweede Kamer aanhangig gemaakt is, (of ik heb het gemist, kan ook).
Ik wil de Kamerleden wel eens hun twijfel uiten jegens Jesse inzake Kauthar, en dan vooral weten welke partijen liever niet hebben dat GroenLinks het moeilijk krijgen gaat.
Gezien de houding van de media (in tegenstelling tot FvD of SP) wordt Kauthar uit de wind gehouden. Slob was onlangs ook stevig de lul, CDA is deze week de pisang. Maar relletjes over de aanstaande VVD-'66-GL-PvdA (Rutte IV) kartelkliek (Lees kartel minus de boeren) zie ik maar niet in de media ontstaan, terwijl er toch zeker materiaal genoeg is.

Geen NPO, geen RTL, geen DPG die Kauthar vallen laat. Het is niet in hun belang, het is niet in Brussels belang, het is niet in Unilevers belang.
De onheilige formatie die ons geheel aan Brussel overleveren gaat moet en zal een meerderheid halen, en daartoe gaan wij van bovenstaande media dus meer en meer lovende berichten zien (is nu al zichtbaar), terwijl de rest het genadeloos voor de kiezen krijgen gaat.

In mijn optiek is de uitkomst van deze verkiezingen bij voorbaat al bepaald, en de media heeft de taak om ons die kant op te sturen.

Abject | 09-12-20 | 17:36 | 1

Mischien dat de kiezers er voor zorgen dat dit gevaarlijke moslimbroeder meisje niet in ons parlement komt. GL op naar de 8 zetels.

Trumme | 09-12-20 | 17:40

Asha de obesitas she/her heeft selectief een probleem met nazi vlaggen en nazi tekens. Het ligt er gewoon aan wie het betreft.

professorinopleiding | 09-12-20 | 17:36

Zucht. Asha ten Broeke. Alles altijd door een gekleurde bril zillen zien.

Beste_Landgenoten | 09-12-20 | 17:36 | 1

Eerder een gekleurde bil.

Varende_Reaguurder | 09-12-20 | 17:53

De kern van de zaak is dat kauthar nooit op die kieslijst had mogen komen, om haar (voormalige) nevenactiviteiten. Groenlinks en hun "JFK" moeten hierover eens goed aan de vegatand worden gevoeld.

Schwanzeleber | 09-12-20 | 17:35

Nou ja, het IS eigenlijk ook wel een heksenjacht, ikzelf ben inderdaad rechts, het gaat MIJ zeker ook om die doek en die vrouw IS ook wel een beetje een heks. Maar de hoofdzaak is dat er in Nederland een partij is die zo iemand in het parlement wil krijgen: een Nederland-haatster, een moslimzuster en een aanhangster van de bedomptste, achterlijkste, meest misogyne doctrine op aarde.

JvanDeventer | 09-12-20 | 17:35 | 4

@Beste_Landgenoten | 09-12-20 | 17:37:
De hoofddoek is een symbool voor alles wat je niet in een Tweede kamer wilt hebben: vrouwenonderdrukking en tekort aan vitamine D.

Nuchternederland | 09-12-20 | 17:41

@Beste_Landgenoten | 09-12-20 | 17:37: dat is juist een reden er hoort geen vrouwenonderdrukking in het parlement en dat is de hoofddoek itt wat de draagsters vaak beweren.

Trumme | 09-12-20 | 17:43

@Beste_Landgenoten | 09-12-20 | 17:37: Dat zie ik ook niet zitten. Echter dat is, omdat ze daar op persoonlijke titel zit. Een algeheel verbod van de hoofddoek bij overheidsfuncties is daarentegen meer dan gewenst.

Grachus | 09-12-20 | 18:50
▼ 1 antwoord verborgen

Als Pegida een hakenkruis naar de prullemand willen verwijzen op een folder of spandoek, volgt arrestatie.

Nederland is gewoon een land vol gekken. Israel = hakenkruis. Lam=Leeuw. Boef=Slachtoffer.

Malloten. Totale malloten.

Knufter | 09-12-20 | 17:35

3x niks deze griet! 1e en enige gratis advies aan de heer Klaver: dumpen die griet, pak je verlies

DeutschlandUberAlles | 09-12-20 | 17:34 | 1

Dat gaat hij nooit toegeven dan komt de andere helft van z’n splinterpartij in opstand.

Trumme | 09-12-20 | 17:44

Die rechtse mensen zijn zo gemeheeen. Boehoe.
https://code-rood.org/nl/2020/11/19/aanval-op-bouchallikht-is-onderdeel-van-patroon/

RickyLaRue | 09-12-20 | 17:33 | 1

Vindt ook een zekere Ewout van den Berg:
https://mobile.twitter.com/VizierOpLinks/status/1335954717818507266

RickyLaRue | 09-12-20 | 17:49

Asha polariseert, ik dacht dat ze daar tegen was. Hypocriet wijf.

Patje | 09-12-20 | 17:31

Als ze haar hoofddoek af had gedaan, had niemand ze herkend. Het zit allemaal in de details.

Mr_Natural | 09-12-20 | 17:31

Laat ze voor de buhne al vast een wachtgeld regeling aan vragen zo iedereen blij.

telefoontje | 09-12-20 | 17:31

What's in a name; As haten broeke.

Sunir | 09-12-20 | 17:31 | 1

En het klopt niet eens, ze loopt toch in zo'n Minion tuinbroek?

Nuchternederland | 09-12-20 | 17:40
-weggejorist-
Ohnesorg | 09-12-20 | 17:30

In Asha’s Twitter aanhef de volgende quote;

“Hunger only for a taste of justice. Hunger only for a world of truth.”

Als ik haar foto bekijk is haar honger niet te stillen .....

TheInfuencah-M | 09-12-20 | 17:30 | 2

Honger naar de big macs en de snickers

Schwanzeleber | 09-12-20 | 17:33

Hoe kan je iemand verdedigen die openlijk met hakenkruizen en antisemitisme koketteert.

BozePaarseMan | 09-12-20 | 17:30 | 1

jamaaaar, die hakenkruizen zijn slecht en worden niet verheerlijkt hoor....
Hmmm was Erwin Wagensveld niet een keer gearresteerd vanwege een pamflet waarin een hakenkruis in een vuilnisbak werd gegooid?

Nuchternederland | 09-12-20 | 17:39

Asha ten Broeke: voor iemand de psychologie en communicatiewetenschappen heeft gestudeerd is het niveau die tweet ronduit schokkend te noemen. Drie jaar lagere school komt meer in de buurt.

goedverstaander | 09-12-20 | 17:29 | 2

beetje kunnen leren betekent niet per definitie dat je ook iets anders kunt.

normanius | 09-12-20 | 17:33

Ik lees vooral heel veel haat en frustratie, waarschijnlijk door een teveel aan suikers en/of vetten.

Nuchternederland | 09-12-20 | 17:38

Als zelfs een figuur als Perter Kee wel zo wat klaar is met die gele onderbroek kan het echt niet lang meer duren voordat Francisco moeder overste word in een nonnenklooster op IJsland .

zwellevertje | 09-12-20 | 17:29 | 3

Hij klinkt behoorlijk paniekerig.

Mr.Crowley | 09-12-20 | 17:32

Ik zit eigenlijk op een artikeltje op de jaup te wachten,
maar is te lastig onderwerp zeker.

drastic | 09-12-20 | 17:34

@drastic | 09-12-20 | 17:34: Die zijn niet zo goed in het handlen van "lastige onderwerpen" ik zit nog steeds te wachten op de uitkomst van het beloofde onderzoek naar de gedragingen van v. Jole aangaande een incidentje waaraan hij een toepasselijke bijnaam heeft overgehouden.

zwellevertje | 09-12-20 | 17:38

Ze moet toch zelf weten wat ze doet in haar vrije tijd? Niemand heeft er last van, zolang het een hobby blijft. Privékwestie.

Mr_Natural | 09-12-20 | 17:29 | 1

Volledig eens! Alleen in deze wordt misschien de scheidslijn ietwat dun zo lijkt het me

DeutschlandUberAlles | 09-12-20 | 17:44
-weggejorist-
Arnold Layne | 09-12-20 | 17:29

Dus we mogen wél concluderen dat mevrouw een heks is?

Op de brandstapel ermee!

Toetsenbordcomplex | 09-12-20 | 17:29

Klopt Asha, dom wicht.

Ik zie inderdaad niet graag een hoofddoek in een politieke partij. Je doet net alsof dat nog gek is ook.

Als je open zou staan voor de ware Islam zou je dat wel weten. Maar oogklepperdeklep lekker blijven wegkijken.

Ja, er zijn ook gematigde Moslims. Maar deze madam blijkt dat toch niet bepaald te zijn, feit na feit komt boven.

Dus mond houden, en terug aan je chips en chocola.

Realism Is All | 09-12-20 | 17:28

Waarom niet een goed diepte interview met Kauthar op TV? 2 uur lang echt praten en discussiëren. Waarom kan dat niet meer in Nederland? Misschien zegt Kauthar wel zinnige zaken.

Patje | 09-12-20 | 17:27 | 6

Misschien zegt ze dan wel zinnige zaken, maar denkt ze eigenlijk onzinnige dingen en wil ze gevaarlijke andere dingen. weten wij veel.
Ze heeft in ieder geval 3 minpunten om vertrouwd te worden op haar uitspraken:
- ze is moslim
- ze is politica
- ze is links
- ze heeft alleen nog maar geleefd van subsidieclubjes, uw en mijn betaalde belasting dus.
Oh nee, dat is vier, sorry.

Nuchternederland | 09-12-20 | 17:36

Bij Chips, Nootjes&Bier en dan laten interviewen door Carel Brendel.
Mocht ze dat politiek overleven dan prima.

Abject | 09-12-20 | 17:41

Zou Linda haar niet kunnen ‘interviewen’?

Trumme | 09-12-20 | 17:46
▼ 3 antwoorden verborgen

Kauthar stond uit volle borst mee te scanderen tijdens dat protest

ik--+ | 09-12-20 | 17:27 | 1

Vies, viezer , van Jole ...

UltraViolence | 09-12-20 | 17:27

Volgens islamofascist Aoidianiou (kan zijn naam niet onthouden waarvoor ik diep door het stof wil gaan) van NIDA is Macron een dictator die een heksenjacht op moslims is begonnen nadat Patty was onthoofd. Want islam is vrede. Ten Broeke en Van Jole zijn het vast daarmee eens...

eerstneukendanpraten | 09-12-20 | 17:26 | 1

Vreemd hoe dat soort figuren de werkelijkheid omdraaien.

BozePaarseMan | 09-12-20 | 17:28

Het is ook weer een voorbeeld van het falen van het onderwijs. Dat onze jonge nedermoslims blijkbaar denken dat wat er rond de Gazastrook gebeurd een genocide is. Het is dan wel de slechts uitgevoerde genocide aller tijden. Misschien eens een boek lezen?

P-unit | 09-12-20 | 17:26 | 1

Israël verdedigt zich tegen beoogde genocide op henzelf.

Als klein landje, ommringd door allerlei vele maten groter zijnde Islamistische barbarenlanden, jezelf zo goed redden en veruit het meest democratische, tolerante en welvarendste land zijn in die Midden-Oosten shitzooi.

En toch verwijt na verwijt krijgen. Van Links en Moslims.

However, beter dan die situatie in het M.O. is niet te bewijzen dat Islam=ellende. Een en al teringzooi. De hele dag bezig met verwoesten en nooit jezelf en de wereld ontwikkelen.
En maar klagen en zielig doen.

Realism Is All | 09-12-20 | 17:32

Wat maakt Klaver het uit, elke moslim stem erbij is winst voor hem.

Patje | 09-12-20 | 17:25 | 2

Vooral de slag om de deug stem op links. Het idee dat deze Kauthar straks Wilders of Tjerry kan onderbreken in debat geeft alt links een enorme deug stijve. Daar gaat het om.

P-unit | 09-12-20 | 17:32

Die laatste zin van zijn reactie zegt alles. Ze waren dronken van geluk toen een kopvod ook klimaatactiviste bleek te zijn dat ze haar blind op de lijst hebben gezet. Alles voor de deugpunten. Nu het mis gaat trekken ze de handen van haar af en leggen de schuld bij oplettende boodschappers.

Kukooo1 | 09-12-20 | 18:18

Die dame deugd niet, hoe ze ook over elkaar heen kronkelen om het tegendeel te bewijzen, geen plek op de kandidatenlijst. Maar ook dat kan weer keurig verdraaid worden. Win win.

Dr. Blechtrummel | 09-12-20 | 17:25

Wanneer wordt de VARA trouwens gezuiverd van het geïnstitutionaliseerde anti-semitisme, zoals dat bij hun arbeidersbroederschap in het VK de laatste tijd eindelijk aan gebeuren is?

smdyasc | 09-12-20 | 17:25

Deze rechtse klootzak wil inderdaad geen hoofddoek in de tweede kamer omdat de hoofddoek staat voor onderdrukking van de vrouw, jodenhaat, homohaat, haat tegen andersgelovigen en haat tegen de westerse wereld waarin ik en u leven. Goed gezien Asha!

BozePaarseMan | 09-12-20 | 17:24 | 4

Symbool van achterlijkheid en islamitisch fundamentalisme.

sprietatoom | 09-12-20 | 17:31

Ik ben ook heel benieuwd wat de reacties zijn van bijvoorbeeld Wilders en Bosma, als ze in debat raken met kouthar khufiboublouhthth .

Nuchternederland | 09-12-20 | 17:33

Samengevat: HAAT

Uw Verzekeringsadvis | 09-12-20 | 18:23
▼ 1 antwoord verborgen

Ik ben een rechtse klootzak...blijkbaar. Mooi, weten we dat ook weer.

Calastir | 09-12-20 | 17:22 | 1

Maar wat ben ik dan?

MoonBeebe | 09-12-20 | 17:38

Don’t shoot the messenger, Asha! Wees blij dat er ook een medium bestaat dat nog kritisch is, want zonder GeenStijl zou niemand dit ooit allemaal te weten zijn gekomen over Kauthar.

JackStick | 09-12-20 | 17:22

Wat een respectloos en generaliserend taalgebruik van die Asha ten Broeke. Een schande voor de krant waar ze voor werkt.

Professor Superhirn | 09-12-20 | 17:22

Het valt me iedere keer weer op hoe sneu dei Asha wel niet is. En dan mag ze ook nog schrijven voor de krant waar ik een abonnement op heb. Tfoe!

Rest In Privacy | 09-12-20 | 17:21 | 4

Haha Kuifje-van-de-Straat !

Patje | 09-12-20 | 17:56

@Dr. Blechtrummel | 09-12-20 | 17:32: Hoog tijd voor een boze brief aan de Volkskrant-ombudsman.

Rest In Privacy | 09-12-20 | 19:14
▼ 1 antwoord verborgen

Rechts heeft helemaal geen moeite met hoofddoekjes in het parlement. Ze willen alleen geen leden van de Moslimbroederschap. Ook als dat geen broeder maar een zuster is.

Osdorpertje | 09-12-20 | 17:21 | 2

Echt wel, geen hoofddoeken in een publieke functie.

BozePaarseMan | 09-12-20 | 17:25

Ik heb wel moeite met hoofddoekjes in het parlement. Waarom zou je daar geen moeite mee mogen hebben. Ik heb al moeite met die christengekkies in het parlement. Nu vind ik de SGP vaak wel de meest integere partij, maar ik heb geen goed gevoel bij het combineren van ernstig geloven en politiek.

BobDobalina | 09-12-20 | 17:27

.. een "kritische houding tegenover het Zionisme" noemen zij hetzelfde oude gedachtengoed bij extreemGroenlinks.

Jan Passant mk2 | 09-12-20 | 17:21

Zijn manier van praten verraadt hem.

Mr.Crowley | 09-12-20 | 17:20

Ophef om niets. Israël vergelijken met Hitler gesymboliseerd d.m.v. een hakenkruis. Dat maakt je geen antisemiet of nazi. Het is wel bijzonder smakeloos. Maar smakeloosheid, daar grossiert het van op bijna iedere demonstratie.

Van Urk | 09-12-20 | 17:19

Blijft leuk, dat luisteren naar linksche verwijten zodra een snoodaard van de islamitische Vijfde Colonne is ontmaskerd. Ze blijven een hardnekkige plaag.

SergeantPierlala | 09-12-20 | 17:18 | 1

Dat zou je in 1e instantie denken.

Ware het niet dat ze wel gewoon blijft zitten. Want Links en spiegel voor de kop en Links en fouten toegeven en Links en inbinden... dat past allemaal niet zo.

Dus per saldo is het gewoon kut.

Bereid U dus maar voor ook te mogen gaan werken voor haar salaris.

Realism Is All | 09-12-20 | 17:37

Liever een rechtse klootzak dan een domme vetklep.

swassannuf | 09-12-20 | 17:16 | 2

Ben overigens grote voorstander van geloofvrij parlement.
Afschaffen die geloven.

swassannuf | 09-12-20 | 17:19

@swassannuf | 09-12-20 | 17:19: geloof kun je niet uitbannen. De dag van gister is bekend, maar wat morgen en overmorgen gaat gebeuren weet niemand. Iedereen vult zonder sterk bewijs die toekomst in. Bijvoorbeeld hoe de natuur reageert. GroenLinks gelooft dat alles naar de donder gaat, als we als mens niet ingrijpen. Een PVV'er gelooft dat de natuur zichzelf wel red, een mens hoeft niet per se in te grijpen.

Van Urk | 09-12-20 | 17:28

Geen vrouw met hoofddoek in het parlement, helemaal eens. Geloofsuitingen draag je maar thuis maar niet in de publieke sector.

sprietatoom | 09-12-20 | 17:16

Ik hoop dat Bouchalikt nog lang op de lijst van GL blijft staan want dan komt de shit van deze moslims eindelijk boven tafel voor de gewone man/vrouw/LHBTQI.

Eddy67 | 09-12-20 | 17:15

ik zie ook beslist niet graag een hoofddoek in het parlement waarde asha. en ik ben niet eens extreem-rechts. ps ik zie ook niet graag een nazi in het parlement

win | 09-12-20 | 17:14

Wie is Asha ten Broeke?

Boeddha18 | 09-12-20 | 17:14 | 11

een big die van de mesterij ontsnapt is

win | 09-12-20 | 17:37

@win | 09-12-20 | 17:37:

Als je haar vastgemaakte tweet bekijkt is ze inmiddels een zeug.

sprietatoom | 09-12-20 | 18:01
▼ 8 antwoorden verborgen

Klopt Jeauleau, het is beeldvorming.

Vlaggen met hakenkruizen is het beeld om precies te zijn.

knutsel_ | 09-12-20 | 17:14
-weggejorist-
Patje | 09-12-20 | 17:14

Beeldvorming kan je niet onderzoeken. Wat lult die man toch.

Patje | 09-12-20 | 17:13

Hahaha, die emotie in die stem van Van Jole. Die man wordt niet oud. Hij maakt zich veel te druk. Offtopic, hebben ze het ook over baudet gehad vorige week?

zevensprong | 09-12-20 | 17:12

Kunnen jullie Asha niet eens uitnodigen voor Chips, Nootjes, Bier?

Frits_Binkestein | 09-12-20 | 17:12 | 1

Zijn ze meteen door het snackbudget van een jaar heen.
En: "imagine the smell".

Vuurwezel | 09-12-20 | 17:15

Genieten dit.
Blijkbaar is er zo iets als goed antisemitisme.

P-unit | 09-12-20 | 17:12

Tsja, partijen uit het establishment kun je niet laten imploderen met zoiets. Leermomentje.

Schulzie | 09-12-20 | 17:11

Wat is in hemelsnaam nu weer een rechtse klootzak? Ja, een liberale, nationalistische of patriottische meneer, die ken ik wel. Maar klootzak? Wellicht kan dat kudtwijf dat even uitleggen.

Piet Karbiet | 09-12-20 | 17:10 | 5

Een rechtse klootzak dat zijn u, ik en onze GS medemens mijn beste heer Karbiet. Overigens bent u in de randstad op oud en nieuw verbotten verklaard. Vergeet u daarvoor geen dank uit te spreken naar onze linkse medemens.

Rocknrolla7372 | 09-12-20 | 17:29

Ach , kan er best nog wel bij, bij het rijtje geuzennamen.

Nuchternederland | 09-12-20 | 17:31

Iedereen die het niet met dit zusje van B. Turf eens is.

Rest In Privacy | 09-12-20 | 19:13
▼ 2 antwoorden verborgen

Asha ten Broeke snapt het nog steeds niet. Het gaat niet om die hoofddoek, dat is onvermijdelijk dat die ooit in het parlement gaan komen. Het gaat om de ideologie van Kauthar, die is zo fout als het maar zijn kan.
Maar inderdaad, schuld van GeenStijl en de rechtse klootzakken. Toch makkelijk als je belevingswereldje zo in elkaar zit.

Graaisnaaiert | 09-12-20 | 17:08 | 5

Asha is echt heel onnozel en naïef.

Rest In Privacy | 09-12-20 | 19:12

Die hoofddoek staat ergens voor en dat doet er dus wel toe. De hoofddoek zegt, jullie moeten mij op de eerste plaats zien als moslim en alles wat jullie daarna zien doet er niet toe.

Eddy67 | 09-12-20 | 20:02

Dat dikke wijf snapt helemaal niets.

pibasso | 10-12-20 | 10:08
▼ 2 antwoorden verborgen

Blijkbaar worden “rechtse klootzakken” serieus genomen, als het gaat om achtergrond nieuws.
De gehele media heeft het verhaal overgenomen en hebben net zo goed hun bedenkingen, rondom Khausgat.
Dus Asha, soms moeten “rechtse klootzakken” aan de bel trekken, als “linkse klootzakken” dit verzuimen.

Ruimedenker | 09-12-20 | 17:08

Anti-zionisme is niet anti-semitisme.

Neuth | 09-12-20 | 17:06 | 2

Niet altijd, maar vaak wel.

Ruimedenker | 09-12-20 | 17:08

Zodra iemand over Israël zaken roept als "Ach man, rot op! Weet je dan niet dat daar een heel volk wordt uitgemoord!", omdat Israël het land Palestina bezet houdt, maar over Marokko alleen maar roept "Wat is dit toch een mooi land!", terwijl Marokko het land West Sahara bezet houdt, houdt die persoon (Arzu Aslan in dit geval, de citaten zijn van haar) er een dubbele standaard op na en discrimineert dus. Israël wel veroordelen maar zwijgen over andere landen die ook gebied bezet houden is officiëel en internationaal erkend als antisemitisme.
Het tweede probleem doet zich voor bij mensen als Jeremy Corbyn: zodra ze een Israëliër zien schieten ze in de zionismekramp. Maar meer dan 50% van de joodse bewoners van Israël bestast uit vluchtelingen en hun nakomelingen die in 1948 de islamitische wereld uitgetrapt werden, terwijl ze niets met Israël te maken hadden. Een Israëliër gelijk stellen aan een zionist is antisemitisme, net zoals het moslimhaat is om een moslim gelijk te stellen aan een terrorist.

Varende_Reaguurder | 09-12-20 | 17:25

Slavernijverleden.
Heksenjacht.

Is dit nog nieuws? | 09-12-20 | 17:06

*Geenstijl haalt screenshots naar boven van antisemitisme binnen FvD jeugd kringen.*

Van Jole: Helemaal goed, meerdere artikelen, zo min mogelijk lof naar GS, maar hij profiteerde er van.

*Geenstijl haalt onwijs veel 'dirt' van het verleden van dit zeer discutabele GL lid naar boven.*

Van Jole: "HET IS DE SCHULD VAN GEENSTIJL, DIT DOEN ZE ALTIJD, VERKEERDE BEELDVORMING, WAAHHHHH"

Hoe zo wordt dit stuk vreten nog steeds uitgenodigd om zijn mening om iets te vormen?

LangeTijdGeleden | 09-12-20 | 17:06 | 3

Omdat hij het gewenste gedachtegoed aanhangt.

Graaisnaaiert | 09-12-20 | 17:10

Typisch links om bij gebrek aan gelijk maar zo hard mogelijk te gaan zitten schreeuwen.

Rest In Privacy | 09-12-20 | 17:19

Omdat Fasisco van Jole DEUGT...

Wijze uit het Oosten | 09-12-20 | 18:17

Die GL-Fahne hoch!

Schriever | 09-12-20 | 17:06 | 1

Jawohl, Obergrünführer!

radiatorknopje | 09-12-20 | 17:16

Maar de heksenjacht op rechts wordt uiteraard met verve ondersteunt door dit soort types.

PhallusObesitas | 09-12-20 | 17:06

Goh. Die witte onderbroek heeft geen enkel zelfreflecterend vermogen. Calimerootje dat die is.

zhirek | 09-12-20 | 17:04 | 2

Precies. Het is allemaal de schuld van '(extreem) rechts.'

RickyLaRue | 09-12-20 | 17:15

Jammer, geen beeld erbij. Nou moet ik zelf die laag schuim om de mondhoeken erbij visualiseren. Vies.

hotnot | 09-12-20 | 18:16

Hinten hakenkreuz marschieren immer noch milionen

3Xniks | 09-12-20 | 17:03 | 1

Uw Duits verdient beterschap...

eerstneukendanpraten | 09-12-20 | 17:23

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl