Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Oud en nieuw bij Hubert Bruls, geen zak aan

rest past niet

Hubert Bruls pleit voor 'kleinschalige evenementen' tijdens de jaarwisseling, anders wordt het 'wildwest'.

Wát, weet Hubert ook niet precies. "Ik ben er niet om iedereen te entertainen. Als mensen bingo buiten willen doen of wat willen zingen, dan laat ik dat aan hen over. Maar het moet kleinschalig zijn."

Buiten Bingo of wat zingen, dat wordt fucking madness. Oud en nieuw bij Hubert Bruls, zo gaat het. Om 19.00 uur komt er één vriend. Een vriend die eveneens een Germaanse naam heeft: Hildegrim. Het moet kleinschalig blijven, Hildegrim! Hubert heeft heel veel vreten op tafel staan, zoals drie soorten vanillevla, daar kan 'iedereen' dan van smikkelen. Ook is er drop, koek, chips en zijn er kauwgomballen. Vervolgens gaat het hele gezelschap naar buiten en gaan ze in de vrieskou Bingo spelen. Hubert is de quizmaster, Hildegrim is de enige deelnemer. 24, 58, 63, 12, 2, 17, 64, 49, 42, 41, 33, 31, 8, 6, 69, 51, 41, 52, 42, 11, 15, 38, 666, 1984 en BINGO! Bovenste rij! Hildegrim is bijna doodgevroren, maar hij wint douchegel van Badedas, wat een mazzelaar. Vervolgens gaan Hubert en Hildegrim liedjes van Jules de Corte zingen, waarom die bergen zo hoog zijn enzo, en daarna steken ze samen nog wat wijvenvuurwerk af. Om 00.00 uur drinken ze een glaasje Jip & Janneke-brut en om 00.05 ligt Hubert weer lekker in bed. Sjonge jonge jonge Oud & Nieuw bij Hubert Bruls, wat een gruwelijk evenement.

Social

Reaguursels

Inloggen

Is dat nou een CDA dingetje om zo in de jaren vijftig van de vorige eeuw te blijven hangen?

Feitenpliesie | 20-11-20 | 07:04

Ik pleit er voor dat op oudejaarsavond Hubert Bruls vanuit een levensgrote melkbus geladen met 10.000 kilo carbid richting Mars wordt afgeschoten.
Opgeruimd staat netjes.

RykSR | 20-11-20 | 00:27

Je vergeet nog de twee dozen Beckers frikadellen, die Bruls door z'n muil, neus, oren en anus naar binnen propt

borderlijntje | 19-11-20 | 23:53 | 1

lol

Min. v. Communicatie | 20-11-20 | 00:10

De ziekenhuizen zijn blij met een verbod op vuurwerk? GadeWeg!
Het Carbid kan men overal vrijelijk kopen, maar de ervaring is niet overal aanwezig. in het oosten van Nederland heeft men, door schade en schande wijs geworden, veel ervaring en inzicht opgedaan over het gebruik van Carbid. Het begint vaak met een deksel van een melkbus die men pardoes in het gezicht kreeg waardoor men alle tanden kwijt was. Ik heb zelf eens gezien dat een aanhanger, met daarop 2 melkbussen gemonteerd, acht auto's sloop-waardig maakte. Boerderijen zijn wel eens compleet opgeblazen.
ik moet er toch niet aan denken, dat mensen in den Haag aan het Carbid beginnen!

Tis nie waar! | 19-11-20 | 16:31 | 1

Jawel joh, het liefst in de schilderswijk

Oxithius | 19-11-20 | 16:37

Carbid gaat zoveel meer ellende, narigheid en (dodelijke?) slachtoffers opleveren omdat onervaren malloten hiermee gaan 'spelen'. Gaat al 'tig jaren goed (met de wijzen) in het oosten maar ook dat zal straks worden verziekt door Randstedelingen die zichzelf of de buurman opblazen. Mooi spul dat carbid, als je maar weet hoe je er mee om moet gaan.

Wil1971 | 19-11-20 | 15:16

Het beste is om deze tiran op oudejaarsavond, middels 8 melkbussen geladen met 300 kilo carbid, te lanceren buiten de dampkring, in de hoop dat bij terugval zijn vet verbrand en uiteenvalt als een megavuurwerk aan het firmament.

Goedverdoemme | 19-11-20 | 14:49

Haha Billy Turf komt ook uit de hoek. Eerst zelf maar eens zijn BMI terugbrengen tot niet-IC capaciteit. Wat een dikzak!

ofarim | 19-11-20 | 14:11

Heeft hij die licht getinte kopschoppers al opgepakt die een man het licht uit de ogen hebben getrapt op plein 44 denkt het niet.

Nietgek | 19-11-20 | 13:58

als ik bruls zie, dan denk ik machtsmisbruik en corruptie naast een schreeuwende gedachte aan corpulentie. Hoe kan het dat die man zich buiten durft te vertonen? het is een wandelende risicolopert met een buik waar de gemiddelde mof zich voor zou schamen. Zo'n figuur hoort geen bestuursfunctie te hebben. Dat dit soort mannen boven komen drijven als onze bestuurders laat wel zien dat het echelon waar deze mensen zich bevinden goed verziekt is.

azubneritan | 19-11-20 | 13:46

Hij is er niet om iedereen te entertainen? Voor mij telkens brullen van het lachen als ik die man zie.

Mijn klomp breekt | 19-11-20 | 13:29

Hubert Bruis, een volgevreten ambtenaar die nu zijn finest hours beleefd. Eindelijk mag hij iets beslissen, op de voor pagina staan, aanschuiven bij praatprogramma’s. Intellectuele bagage van een komkommer en niets gepresteerd waar mensen iets aan hebben. Het is een triest geval die na corona verdwijnt in de vergetelheid.......

Blonde Nel | 19-11-20 | 13:22 | 1

Als de Dreft-reclame,1 druppeltje verwijderd al het vet.

lekker vingeren11 | 19-11-20 | 13:48

Ik wordt niet graag de "les gelezen" door figuren die aantoonbaar niet zichzelf kunnen beheersen , als het op het "verzwelgen" van voedsel aankomt. Ga eerst je eigen zaakjes maar eens op orde brengen, denk ik dan.

streknek | 19-11-20 | 13:10

Wat is die man vaak in het nieuws. Hij is toch burgemeester van een pauperdorp in Drente ofzo?

Pedronegro | 19-11-20 | 13:02 | 2

Southpark

lekker vingeren11 | 19-11-20 | 13:03

U komt uit Arnhem zo te horen?

Tom Aatje | 19-11-20 | 13:25

Is er dan niemand in de zaal die tegen die volgevreten varken,zegt wat zit je nou te lullen kut,allemaal van die ja-knikkers,vreselijk programma.

lekker vingeren11 | 19-11-20 | 12:59

Eerst stond ie vooraan om aangifte formulieren uit te delen,tegen Wilders voor Minder Marokannen uitspraak,nu ook ons vuurwerk afpakken,we zijn klaar met Bruls,maar Bruls nog niet met ons,omhooggevallen vetklomp!!!

lekker vingeren11 | 19-11-20 | 12:57

De vrijheidsmensjes zullen zich dit jaar ongetwijfeld nog asocialer gaan gedragen dan dat ze toch al ieder jaar tijdens het Oud en Nieuw "feest" doen.

Bigi Bana Boy | 19-11-20 | 12:56

Het is intellectueel een lichtgewicht dat hij probeert te compenseren door zich als zwaargewicht vol te vreten zodat het nog wat lijkt.

Dwarsdenker | 19-11-20 | 12:53 | 1

Hij heeft wat weg van Billie Turf

knalrode lippenstift | 19-11-20 | 13:04

Als voorzitter van de obesitasvereniging heeft Bruls vast een hoop goede voornemens.....

J.Thee.Cohen | 19-11-20 | 12:45

Nog nooit wat gewonnen met bingo. Lekker dan.

Charred_Metal | 19-11-20 | 12:39

CDA-er met VVD-koppie. The horror.

Lorejas | 19-11-20 | 12:33

Die Bruls is in zijn eentje al geen kleinschalig evenement meer.

de SENSEI | 19-11-20 | 12:21

Wat een oliebol..

Mahazioth | 19-11-20 | 12:13 | 1

expansievat

lekker vingeren11 | 19-11-20 | 12:45

Opdat niemand vergeet wat voor gluiperige opportunist die vette Bruls is een citaat uit de Gelderlander:
“NIJMEGEN - Ruim 500 mensen hebben dinsdagochtend aangifte gedaan tegen PVV-leider Geert Wilders. Een optocht, aangevoerd door het Nijmeegse college van burgemeester en wethouders, ging vanaf het Stationsplein in Nijmegen naar het politiebureau.”

theo-is-dood | 19-11-20 | 11:56 | 3

Opdat we niet vergeten. Bruls is een ordinaire machtswellusteling, niet gehinderd door enige moraliteit of integriteit. Ik zal de fatjoke voor deze keer achterwege laten.

_pacman_ | 19-11-20 | 12:31

Beter kon je hem niet omschrijven, en elke dag op tv hè. Niet slecht voor iemand die nooit democratisch is gekozen.

Roze_bril_drager | 19-11-20 | 12:39
-weggejorist-
hansem | 19-11-20 | 20:38

Wat een naiviteit, of is het domheid van die Bruls.

bqbq | 19-11-20 | 11:48 | 1

Heb er met de veteranen ooit tegen gevoetbald, hompie werd ongecontroleerd boos tijdens het spelletje, ik hou het voor 65% op dom.

grindbak | 19-11-20 | 13:30

Een ex-directeur van de Gezondheidsraad had er ook iets over te zeggen op tv. Die club was ik even vergeten. Want naast de ministers belast met zorgen en volksgezondheid horen we ook veel semi-ambtenaren van het RIVM, het Zorginstituut, de Veiligheidsregio's en het Veiligheidsberaad, gemeentes en provincies, het Nivel, de GGD's, het LCPS, die kale van het Erasmus MC, de NVG, de WHO, de UMC's, Brussel en de NVWA met ongevraagde adviezen. Te veel talking heads.

Piet Karbiet | 19-11-20 | 11:40

Wat ik wel altijd geinig vind aan mensen met een dikke kop, is dat het kinnetje altijd moedig stand houdt. Als je goed kijkt naar het kinnetje kan je de orginele contouren van het gelaat nog als het ware 'terug' traceren, leuk om te doen op oudejaars avond!

streknek | 19-11-20 | 11:38 | 2

Haha herkenbaar, leuk om te doen idd

Danold_Trump | 19-11-20 | 11:55

Ha, dit houdt mij al vanaf kinds af aan al bezig als ik naar het kinnetje kijk van een of andere vetklep. Ik dacht altijd dat ik de enige was die dit deed. Bedankt hiervoor!

Highwoodman | 20-11-20 | 07:29

Het kartel dat de baantjes verdeeld. Waarom nog steeds geen GEKOZEN burgemeester ? Je ziet het het: macht, macht, macht en macht.
Wie wil deze man ? Dus: Net als alle andere landen (om ons heen !) moeten wij kiezen voor een burgemeester, zonder dat deze door de vriendjes worden bepaald.

Kamervraag | 19-11-20 | 11:35 | 2

Brullende Bruls is zich hardop aan het profileren om de volgende minister van justitie te worden.

theo-is-dood | 19-11-20 | 12:02

Wij kunnen de burgemeester zelf kiezen, of je daar blij mee moet zijn?
Ik in ieder geval niet.

VW, alles ist vorbei | 19-11-20 | 13:04

Ik vind het toch nog steeds een raar idee dat onder de 18 geen alcohol mag worden gedronken i.v.m. hersens die niet volgroeid zijn. Diezelfde niet volgroeide hersens, laten we al wel een rijbewijs halen. Dus als een 18- kan autorijden met 80% van de hersens, heeft ie met 100% hersens, 20% capaciteit over om mee te appen achter het stuur.

Leptob | 19-11-20 | 11:34 | 4

Op je 16e mag je wel starten bij Defensie. En zelf medische behandelingen weigeren. Dat is ook krom.

Piet Karbiet | 19-11-20 | 11:42

En op je 8e mag je beginnen met een geslachtsverandering. Het is totaal belachelijk.

C1O2 | 19-11-20 | 11:44
▼ 1 antwoord verborgen

Van mij mogen ze dat hele oud&nieuw verbieden ivm corona. Plus de kerst. Want als we met zijn allen zo gemakkelijk en schaapachtig meegaan met al die belachelijke coronamaatregelen, hee, dan verdienen we ook niet beter. Dan ga je maar lekker de hele avond thuis op de bank naar Claudia de Brei kijken met de kids. En om twaalf uur een spatterkaarsje aansteken in de tuin.

VanBukkem | 19-11-20 | 11:31 | 2

Mag ik dan bij jou?

Glasgow Argus | 19-11-20 | 11:32

Ik heb mijn neefjes op het hart gedrukt om toch vooral lekker te doen waar ze zin in hebben met oud&nieuw. Ome Bukkem betaalt de eventuele coronaboetes.

VanBukkem | 19-11-20 | 11:34

Wat is er in godsnaam te vieren dan? Dat 2020 afgelopen is en dat we denken dat het in 2021 allemaal een stuk beter en mooier wordt? Ha!

Mr_Natural | 19-11-20 | 11:30
-weggejorist-
HaFijn | 19-11-20 | 11:30 | 2

Haha nice. Ik had vroeger een videoband van Mr. Bean met deze aflevering erop. Heb hem echt honderd keer gezien denk ik.

C1O2 | 19-11-20 | 11:35

Die man staat zo ver naast de samenleving dat hij echt overtuigd is om alle/gedeelte van oudjaarsproblemen op te lossen door "gezellige" dingetjes te organiseren voor de jeugd. Echt helemaal los van de werkelijkheid die man.

Nock_Churris | 19-11-20 | 11:29 | 1

Er staat altijd wel een stukje van hem in de samenleving.

Mr_Natural | 19-11-20 | 11:31

Ome Bis gaat gezellig op de kruising Gouverneurlaan/ De Genestetlaan in Den Haag staan om te kijken hoeveel auto's er dit jaar weer op de brandstapel gaan en hoe de politiebusjes, nét als in alle voorgaande jaren, rijkelijk te laat zullen komen. Noord-Afrikaanse traditie. Durft geen bestuurder z'n vingers aan te branden.

bisbisbis | 19-11-20 | 11:28 | 3

Je moet toch wat als leeuwenjager, dan maar Peugeots van blanke kuffars opstoken.

Nuchternederland | 19-11-20 | 11:30

Dat is al decennialang zo en dat heeft geen Noord-Afrikaanse oorsprong kan ik je vertellen. Den Haag heeft ook een rijk reservoir aan onrendabele autochtonen.

Bigi Bana Boy | 19-11-20 | 12:59

Klinkt gezellig. In ga dit jaar weer eens kijken in Hilversum op de Gijsbrecht van Amstelstraat. Altijd feest daar met oudjaar!

Tom Aatje | 19-11-20 | 13:27

In datzelfde artikel zegt criminoloog Henk Ferwerda:

"Met oud en nieuw braaf thuis bij je ouders op de bank zitten: dat wil geen jongere. Die snakken naar een feestje.’’

Wat is er in godsnaam mis met gewoon thuis met je ouders oud en nieuw vieren? Niet iedereen heeft kut-ouders. Deze criminoloog heeft een gekleurd beeld van de jeugd blijkbaar.

Papa Jones | 19-11-20 | 11:24 | 9

@Papa Jones
Kerst vier je met de familie, oud&nieuw vier je met je vrienden.

VanBukkem | 19-11-20 | 11:39

@VanBukkem | 19-11-20 | 11:39: Ja, bij mij kwam dat pas later, vanaf een jaar of 20. Maar dan gewoon bij een van ons thuis.

Papa Jones | 19-11-20 | 13:45

@Lupuslupus | 19-11-20 | 11:35: Ik heb er ook nog goede herinneringen aan, oud en nieuw. Monopoly, oudjaarsconference. Ik kijk nog altijd de conferance, wanneer de artiest me aanspreekt althans. Geen deugpreken aub. En ik kijk op nieuwjaarsdag het nieuwjaarsconcert, al heeft mijn gezin hier geen boodschap aan.

Feesten met vrienden deden we in mijn jeugd gewoon wanneer iemand jarig was. Of tussendoor. Maar oud&nieuw was gewoon met familie.

Papa Jones | 19-11-20 | 13:50
▼ 6 antwoorden verborgen

Anagram voor Hubert Bruls = Rubble Hurts.

Hebbiehemookweer | 19-11-20 | 11:23 | 2

Op een of andere manier wordt er in gedachten nu "Wilma!!!" geschreeuwd, weet niet waarom.

Nuchternederland | 19-11-20 | 11:26

Je ziet dat die bolle Bruls (CDA) zich aan profileren is om straks staatssecretaris te worden. Of baas van de NCTV.

theo-is-dood | 19-11-20 | 11:32

Dit wordt een oud/nieuw om niet snel meer te vergeten. Hoeveel auto’s gaan er in de fik quiz.

Trumme | 19-11-20 | 11:23

Vraagje namens Depay en van Dijk. De viering van onderstaand op 2 december gaat wel door ? #Qatar

Internationale dag in de strijd tegen moderne slavernij. De VN hebben 2 december uitgeroepen tot de 'Internationale Dag voor de Afschaffing van Slavernij' (International Day for the Abolition of Slavery). Op deze dag wordt stilgestaan bij moderne vormen van slavernij.
www.beleven.org/feest/internationale_...

D.Onderop | 19-11-20 | 11:22 | 1

Als we Hubert Bruls aan de goden offeren stopt de corona-pandemie vanzelf.

RykSR | 19-11-20 | 11:21

Ik zou het liefst een grote vuurpijl bij Bruls in zn reet stoppen...
Zou in theorie wel mogen want zijn maar 2 personen voor nodig.

DeAapUitDeMouw | 19-11-20 | 11:20 | 3

Vuurpijlen mogen niet meer. Maar een stuk of 6 flowerspinners ?

nednied | 19-11-20 | 11:34

komt niet omhoog

lekker vingeren11 | 19-11-20 | 12:46

We moeten wel helemaal los gaan met Oud en Nieuw. We hebben geen keuze. Want als er niks gebeurt hebben ze een excuus om vuurwerk voor altijd te verbieden....

Schaatser | 19-11-20 | 11:18 | 2

Aye

etwaboy | 19-11-20 | 12:08

Als er wel wat gebeurd ook, vrees ik.....

knalrode lippenstift | 19-11-20 | 13:33

We zitten nu een maand of 10 in deze ellendige onzin, behalve 100% vaccineren om 2% niet ziek te laten worden heb ik nog geen concrete plannen langs zien komen.
Wat gaan we doen als er over een jaar of 2, 3, misschien 4 een volgend virus de kop op steekt? Weer alles op slot? Weer eenzame opsluiting?
Regeren is vooruit zien niet leven bij de waan van de dag..

Messerschmitt | 19-11-20 | 11:17 | 3

De eerste golf was een serieuze test voor onze gezondheidszorg. Belangrijk de komende jaren is om de IC capaciteit weer uit te breiden. Als een pandemie dermate ernstig is als begin dit jaar moet je natuurlijk ingrijpen. Als die minder heftig is, zoals deze tweede golf, moet je de boel iets meer laten vieren.
Als je IC capaciteit is uitgebreid heb je meer marge. Mensen kunnen dan beter zelf een risicoafweging maken.

Derechtselutser | 19-11-20 | 11:25

Dat virus is nu hier en gaat nooit meer weg. Als over twee jaar 80% van de bevolking is gevaccineerd, dan muteert het virus weer.
En de boven-ons-gestelden zullen opnieuw in de lockdownkramp schieten

theo-is-dood | 19-11-20 | 11:38

@Derechtselutser | 19-11-20 | 11:25: De IC capaciteit heeft Rutte net met de helft wegbezuinigd. En het geld heeft hij net weggegeven aan Italie.

maartsen | 19-11-20 | 17:27

Als ik zo naar die Bruls kijk dan vier ik op zeker geen ouwejaar bij hem thuis. Als Hubert met de kaas en worst plank uit de keuken komt is ie al leeg voor het de gasten bereikt heeft.

D.Onderop | 19-11-20 | 11:17 | 3

Dan heeft hij de plank al opgevreten.

Glasgow Argus | 19-11-20 | 11:19

@Glasgow Argus | 19-11-20 | 11:19:
Dat is het worst-kaas scenario.......

Knip | 19-11-20 | 11:32

I can eat a baby

lekker vingeren11 | 19-11-20 | 12:47

Nu wordt de jaarwisseling misbruikt door het corona-schip om dit feestje om zeep te helpen. Na Zwarte piet, en Kertsmis moet dit feestje ook naar de kloten worden geholpen, alleen omdat zo'n Wilders-aangifte-uitdeler als Bruls dit zo wil.
Laat die eikel zich bekommeren om zijn BMI, die helemaal verkeerd is en zodoende medeschuldig is aan de torenhoge CO2 uitstoot.

Tis nie waar! | 19-11-20 | 11:17

Hubert Bruls, o wat baal ik van die man, is hard bezig om zich te profileren als ministerskandidaat. Bedenk dat deze man dus NIET is gekozen, maar zich bemoeizuchtig overal mee meent te moeten bemoeien. Onderwerpen die ver buiten zijn stadsgrenzen plaats vinden. Dit gaat verder dan het voorzitterschap van de veiligheidsregio's .
Maar we kennen Bruls. Hij was de burgermeester die zijn inwoners indertijd opriep om aangifte te doen tegen Wilders. De man die trots vooraan liep op weg naar het politiebureau.

darius | 19-11-20 | 11:16 | 6

@Prinsemarij | 19-11-20 | 11:19: Wat is er in hemelsnaam onzinnig aan het feit dat er op gewezen wordt dat Bruls een soort NSB'er is wegens zijn deelname aan het demoniseren en terroriseren van Wilders?

RykSR | 19-11-20 | 11:25

Klopt, we hebben die vetkees niet gekozen. Maar ik heb het idee dat wel of niet kiezen geen reet uitmaakt.

Atheist-Priest | 19-11-20 | 11:34

Het is een lichtgewicht en daarom praat hij hij zo zelfverzekerd, zelfgenoegzaam en moralistisch. Hij geniet van het dunne laagje macht en duldt geen tegenspraak. Hij zal alles om zeep helpen wat ie maar tegen komt om te deugen en macht te verwerven.

Hoeveel moet je wel niet eten om zo dik te worden. Dat red je niet met 1 zak chips per dag.

lalalilo | 19-11-20 | 11:45
▼ 3 antwoorden verborgen

Wat een coronapandemie genadeloos blootlegt, is niet alleen het jammerlijk onvermogen tot enige vorm van tactisch of strategisch vooruitdenken, het verbijsterende gebrek aan enige vorm van bevolkingsbescherming, de épaterende mate van geestelijke onvoorbereidheid, het ontstellend falen van overheden en uitvoerende diensten maar bovenal: de on-voor-stel-bare mate van ongeschiktheid, tweede-garnituurheid, lichtgewichtheid (jawel, ook bij Brulsemans) onervarenheid en compleet ontbreken van enige effectieve vorm van leiderschap bij politici en bestuurderen.
-
Het valt niet te verwonderen, dat onze overheden er zulke drommen van voorlichters op na houden.
-
En deze zelfde treurige klungels mogen zich straks gaan bemoeien met het 'weer op gang brengen' van onze economie. ( De vliegtaks is er intussen in stilte doorheen gedrukt... sterkte, ondernemers)

bisbisbis | 19-11-20 | 11:16 | 5

@nednied | 19-11-20 | 11:28: Afgezien van het feit dat de BPM natuurlijk regelrechte diefstal is, hoeft er echter geen BTW over gerekend te worden. Dit in tegenstelling tot accijnzen.

Nuchternederland | 19-11-20 | 11:33

@streknek | 19-11-20 | 11:31:
-
Wellicht is de Nederlandse taal rijker dan u veronderstelt? U had het natuurlijk ook even kunnen opzoeken, maar om dat u het bent: epateren = overdonderen, schokken, verbluffen, versteld/verstomd doen staan.
-
( pedanterietje: ik denk zó maar, dat ik de site van de Van Dale deze morgen extra clicks heb bezorgd...)

bisbisbis | 19-11-20 | 11:48

@bisbisbis | 19-11-20 | 11:48: Ik vind het "leuke' aan Geenstijl om mij zo kernachtig mogelijk te proberen uit te drukken. Ik begrijp dat dit niet voor U geldt en dat mag.

streknek | 19-11-20 | 12:42
▼ 2 antwoorden verborgen

Meneer Hildegrim heeft er wel zin in!

Madrox | 19-11-20 | 11:15

Gezien het feit dat er nog steeds op grote schaal tot 1 uur ‘s-nachts eten wordt besteld, leidt ik af dat er gewoon op grote schaal thuis lekker op los gefeest wordt. En begrijpelijk, je kunt van jongeren niet verwachten dat ze zich aan stupide regeltjes blijven houden dat je niet met je vrienden bij elkaar mag komen. En als de horeca dicht is, dan organiseer je gewoon thuis wat. Dus van dit soort kletspraat van types als Bruls trekt niemand zich wat aan. En de jongeren hebben mijn zegen!

kunstliefhebber | 19-11-20 | 11:15 | 1

Zeker, mijn oudste mag niet naar school en trainen op de club maar wel tot 00.00 uur op zijn scooter bij de halve stad kebab en pizza's bezorgen inclusief contact.

Piet Karbiet | 19-11-20 | 11:25

En waar blijft het verbod op teveel vreten? Die dikkerst komen met corona op de IC. Verplicht afvallen! Zal zijn feestje eens afpakken.

Zack Hooi | 19-11-20 | 11:13 | 2

Hij kan ze eigen lontje al niet meer zien laat staan dat hij er nog 1 op de grond moet afsteken nee gewoon verbieden dan hoeft hij niet te bukken.

kuus | 19-11-20 | 11:18

Directe afval-verplichting wordt het natuurlijk niet. Vetzakken mogen alleen niet naar een restaurant , geen alcohol of in het vliegtuig

zuurtjeregen | 19-11-20 | 12:14

Goh verwacht je niet, Hubert is al jaren tegen vuurwerk.

Toen Hubert nog 150Kg minder zwaar was wilde z'n vriendjes ook al niet met hem spelen op oudjaarsdag, Hubert stond daar alleen z'n wondertollen (zonder knal) af te steken.

NOW it's payback-time.

Onze man in Mockba | 19-11-20 | 11:11 | 4

Bruls was gewoon al bang voor een astronautje....

DeAapUitDeMouw | 19-11-20 | 11:25

En oliebollen aan t vreten,met een vinger in zijn dikke reet.

lekker vingeren11 | 19-11-20 | 12:49
▼ 1 antwoord verborgen

Wij zijn dan wel klaar met Hubert Bruls, maar Hubert Bruls is nog lang niet klaar met ons.

Sitting_targets | 19-11-20 | 11:11

Kon die volgevreten kop van Hubert niet wat kleinschaliger uitgesneden worden? Ik heb net Halloween en Chucky achter de rug...

B.Chamel | 19-11-20 | 11:11

Als we nou eens net als Kerstmis, Oud en Nieuw in 2 dagen vieren, mensen die op even nummers wonen de eerste dag en mensen die op oneven nummers wonen de andere dag, dat scheelt al de helft met de drukte.

Mr_Natural | 19-11-20 | 11:08 | 1

Soort van Postcodefeest ?

Koning BongoBongo | 19-11-20 | 11:12

Beste medereaguurders,
JA, Hubert Bruls is dik. Nou weten we het wel.

JvanDeventer | 19-11-20 | 11:07 | 10

@DrumPiet | 19-11-20 | 11:25:
-
Terecht. Dat zal u leren. De Annabellen van deze wereld geldt in deze panelen als lievvv. En de Brulsen van deze wereld gelden hier als BRULsen.

bisbisbis | 19-11-20 | 11:35

Ik vind het nogal afgezaagd, al moet ik eerlijk toegeven dat ik de combinatie "Frans Timmermans" en "onsmakelijke vetklep" toch wel weer logisch vind. Kunnen dingen als vetklep, volgevreten, dikke pens e.d. niet gereserveerd blijven voor Frans?

JvanDeventer | 19-11-20 | 12:18

Nee, ik kan het niet vaak genoeg zeggen: hij is moddervet. Morbide Obesitas.

zuurtjeregen | 19-11-20 | 12:18
▼ 7 antwoorden verborgen

Ziet er uit als een Brulskikker

Olleke | 19-11-20 | 11:06 | 1

Een exoot, hoort niet thuis in onze fauna. Ik zeg bestrijden.

kunstliefhebber | 19-11-20 | 11:20

Ik voorspelde het vorig jaar al. Deze jaarwisseling gaat nog onrustiger worden dan die van 2019, ondanks alle verboden en ander oeverloos gezwam van burgemeesters/Den Haag. Ze hebben geen gezag op straat. Niemand neemt zo'n Bruls serieus.

threeheadedmonkey | 19-11-20 | 11:06 | 3

Ik denk dat u gelijk krijgt.
Want verboten is spannend natuurlijk.
En als er een boa of bromsnor in de buurt is ... dan rennen ze (sloffen) de daders zo hard(?) weg dat bromsnor/boa ze toch niet kunnen bijhouden.

Het Licht | 19-11-20 | 11:15

Dat verwacht ik ook en zeker in bepaalde buurten in sommige steden. Totale anarchie met veel branden en vernielingen. Veels te weinig handhaving zoals in voorgaande jaren. Het bedreigen van hulpverleners is strafbaar maar daar trekken bepaalde groepen in de samenleving zich al jaren niks van aan.

Piet Karbiet | 19-11-20 | 11:21

@Piet Karbiet | 19-11-20 | 11:21: de brandweer gaat het druk krijgen en de autoverzekeringspremies vliegen omhoog vlgnd jaar.

Trumme | 19-11-20 | 11:29

Ik ga lekker eerst het verboden Kolonisten van Catan spelen. Dit jaar heet die Zwarte pion Akwasi. En daarna veel vuurwerk afsteken. Met de bel uit. Ik zie hier zelden BOA's. Ja, van die Streetworkers maar alleen voor de deur van de Appie.

Piet Karbiet | 19-11-20 | 11:03

Dat ze dit voorstellen komt dus puur omdat men weet dat er niet genoeg handhaving is.
En de handhaving die er wel is, zal optreden tegen jawel, de brave burger die te 4 cm te dicht bij anderen staat. Zelfde reden dat het wel snelheidsboetes regent maar het oplossingspercentage in NL onder de 15% ligt. Kwestie van prioriteiten en durf.
Puik plan, zo'n vrijbrief voor losgeslagen tuig.

Deflatiemonster | 19-11-20 | 11:03 | 2

Natuurlijk gaat de brave huisvader in de Vinexwijk die een pijltje afsteekt, gepakt worden. Het tuig in de kansenbuurt ernaast kan lekker zijn gang gaan want daar durven ze niet te komen.

En in er komt een juichende evaluatie, inhoudende dat het zo'n succes was dat vuurwerk definitief verboden moet worden. Natuurlijk was dat vooraf al de bedoeling.

5611 | 19-11-20 | 11:18

Dit verbod is niet te handhaven en dat wisten ze van tevoren. Vuurwerk mag niet worden afgeschoten of verkocht maar in de ons omringende landen is het gewoon te koop dus gaat men het daar halen. Ik vermoed dat het dit jaar dus een nog grotere puinhoop gaat worden op de 31e dan andere jaren.

Lupuslupus | 19-11-20 | 11:24

Het nieuwe normaal?
Even wachten nog.
Dan kunnen we weer terug naar het oude vertrouwde normaal ...

*Mits gevaccineerd ... Zonder prik, geen schik.

Het Licht | 19-11-20 | 11:03

Jajajaja Hubertje, iedereen naar buiten loodsen en dan snel alle oliebollen opeten... Jij boefje!

Tom Hagen | 19-11-20 | 11:03

Oud-en-nieuw is een westers construct. De begrippen dag, maand en jaar zijn bedacht door slavenhoudende koloniale racistische blanken. Dus in verband met de inclusiviteit per direct afschaffen.

2voor12 | 19-11-20 | 11:02

Doe vooral niks geks met oud op nieuw want H. Bruls zorgt er wel voor dat de voorgedrukte aangifteformulieren klaar liggen op het politbureau. Daar is hij goed in. Reuzelgebakje.

Toos Bevergeil | 19-11-20 | 11:01 | 1

Waarschijnlijk komt die Bruls nog net een kliklijn voor de NSB-buren. Zo een is het er wel.

5611 | 19-11-20 | 11:20

Je kan ook gewoon een oogje dichtknijpen. Maak er niet zo'n probleem van. Ik zie zeer zeker in dat handhaving niet te doen is. Al is het alleen al voor de alcohol. Ik mag om 0:00 uur niet met een fles bier op straat staan. En dat is nogal gebruikelijk hier. Advies van mij is hou de grote lijnen in de gaten. Handhaving tijdens oud en nieuw is het voor lul zetten van politie en boa's.

Leptob | 19-11-20 | 11:01

Handhaving is er toch niet meer ? Heet dat tegenwoordig niet de-escaleren ?

Koning BongoBongo | 19-11-20 | 10:59 | 1

Hangt van de bevolkingsgroep af. Bij blanken handhaaf je zeer streng, bij getinte bevolkingsgroepen de-escaleer je of doe je niets en loop je er van weg.

2voor12 | 19-11-20 | 11:05

Ach Hubertus toch. Toen ik in militaire dienst zat kreeg ik ook nachtwacht tijdens oud en nieuw. Was het land toen bang dat alle dienstplichtigen die toen wacht hadden bang dat we onze uzi's zouden leegschieten?

BrutusBosch | 19-11-20 | 10:58

echt zo'n vet mormel

ptrck | 19-11-20 | 10:58 | 2

Ouwe charmeur!

HoerieHarry | 19-11-20 | 10:59

Wel met een vetrandje

lekker vingeren11 | 19-11-20 | 12:52

Het grootste potentieel gevaar voor de vrijheid van denken en doen in Nederland is dat overbodige papzakken als Hubert Bruls iets te vertellen hebben over Das Leben der Anderen. Incompetente baantjesjagers die alles doen wat ze opgedragen wordt als ze daarmee hun volgende functie kunnen veiligstellen. Er komt geluid uit, maar dat geluid is ingebrand door iemand die er wel toe doet. Zoals de wind waait, waait zijn jasje in maat 82.

JJMS | 19-11-20 | 10:58

Hubert is al jaren voor een vuurwerkverbod, maar nu is het hem coronazijdank dan toch gelukt.
Lekker gewerkt hoor Hubert!

C1O2 | 19-11-20 | 10:57

Wereldvreemdheid spel je zo:
H-E-R-B-E-R-T-B-R-U-L-S.

henkvaningrid | 19-11-20 | 10:55 | 1

Grappig, de man heet Hubert Bruls...

Wijze uit het Oosten | 19-11-20 | 11:38

Hubert,vraatzucht is een hoofdzonde !

Jimmy Mc Clure | 19-11-20 | 10:55 | 1

ik maak me aan zowat alle vices schuldig, dat gaat nogal een gesprek worden met Satan, ik denk dat we elkaar best wel wat tips kunnen geven.

Lt-Kol Kilgore | 19-11-20 | 10:59

Aantal weken terug ook ergens gezien die kerel, aan een of andere talkshow-tafel.

1 grote stille homp vlees met midden een bewegend mondje.
Waar ook nog eens enkel kletspraat uitkomt.

Dit is 1 der onze leiders.

Realism Is All | 19-11-20 | 10:54

Er mag geen vuurwerk afgestoken worden en er is niets open.

Het meest voor de hand liggend is een avondklok. Gewoon vanaf een uur of 8 's avonds tot 7 uur de volgende ochtend. Mensen die oud en nieuw met elkaar willen vieren kunnen bij elkaar komen en alles wat na 8 uur nog op straat loopt kun je afvoeren naar het bureau of iets dergelijks.

De kleinschaligheid is geborgd en de inspanningen ten bate van Coronabestrijding zijn dat eveneens. Volgend jaar zien we wel weer verder.

netniet | 19-11-20 | 10:53

Kenmerkend voor hedendaagse politiek; wild om zich heen slaan met allerlei krankzinnige ideeën en er achteraan gelijk blèren over 'handhaving'.
Je zal BOA (is dat trouwens de nieuwste benaming voor die voormalige Melkert-banen?) of agent zijn, en dan dus géén vrij hebben met de feestdagen omdat je halve zolen moet gaan corrigeren omdat ze niet volledig aan het handje genomen worden door het gestelde beleid..

Pontius Vulgaris | 19-11-20 | 10:51

Denk dat Bruls wat vaker een half uurtje moet wandelen. En 5/12, kerst & oud en nieuw met bijbehorende lekkernijen maar even moet laten voor wat het is. Biedt hem meer overlevingskans als hij de Chinese hatsjie griep krijgt.

Carlos_I | 19-11-20 | 10:51 | 1

Carlos_I | 19-11-20 | 10:51
Dus u denkt dat die vreetschuur meer dan 100 meter kan lopen ?
Kom kom...........

demaup | 19-11-20 | 10:56

Eindelijk, Bruls geeft een feestje met vette hap in overvloed. Zijn favoriete bandje treedt ook op: Morbide Obesitas.
Voorgedrukte inschrijfformulieren op het stadhuis af te halen.

Opajoop | 19-11-20 | 10:51

Ik ben erg nieuwsgierig naar Hildegrim. Ziet ze er een beetje uit? Scheert ze haar benen, haar snor en haar onderste mondje? Vragen, vragen.

Nivelleermarionet | 19-11-20 | 10:49 | 2

Oeps! Zie net dat Hildegrim een kerel is. Sorry, ik zag het verschil even niet.

Nivelleermarionet | 19-11-20 | 10:51

Als iemand die het leven ook altijd van de zonnige kant bekijkt: gelukkig is Hugo de Jonge niet de enige die zonder ook maar enige gene debiele plannetjes de wereld in strooit. En dat is dan hoofd van de veiligheidsregio's. Godt beware dit land als het echt een keer helemaal mis gaat.

Hetkanverkeren | 19-11-20 | 10:49

Dat gedoe met hapjes. Ik hou het wel bij happy slapping.

Deflatiemonster | 19-11-20 | 10:48

Niet dat geenstijl onderscheid weet te makem tussen gajes en liefhebbers, maar zeker zulke bestuurders zouden rechtvaardigheid van maatregels hoog in het vaandel moeten hebben. Degene die binnen de kaders van de wet willen genieten van een traditie zijn nu de dupe en de ellende gaat door.
De huisvader met een Intratuinpakketje krijgt een prent. De aso heeft gewonnen.
Slappe onkundige zakken, wanneer gaan we stemmen?

willem n | 19-11-20 | 10:48

Je gaat dus eerst als voorzitter van zo'n burgemeestersclubje pleiten voor een vuurwerkverbod en als je dan toch eindelijk tot inzicht komt dat dit wel het meest ongelukkige moment is om überhaupt over te gaan tot een algeheel vuurwerkverbod (nog los van het handhavingsprobleem), dan probeer je, naar goed algemeen bestuurlijk gebruik, de verantwoordelijkheid op voorhand al van je af te schuiven. Tief op jij, lelijk volgevreten monster.

Dubbelepunthoofd | 19-11-20 | 10:48

Hildergrim en Hubert gaan samen naar de hoeren om kleinschalig te feesten en zuipen een paar flessen champagne leeg. Terwijl u in de regen met een glaasje fris regenwater want alcohol is verboden bingo staat te spelen.

jitro | 19-11-20 | 10:48 | 1

Op mijn eigen oprit mag er gewoon gezopen worden dunkt me, daar is niets openbaars aan...

Ad Hominem Tu Quoque | 19-11-20 | 10:57

Wat mij betreft de onbetwiste winnaar van de AD oliebollen test 2020,

Spartaan1888 | 19-11-20 | 10:48

Dan moet de handhaving erbij komen..! Ha ha dit is nou net waar alles mis gaat Hubertje..!

aardv@rk | 19-11-20 | 10:47

Never take their freedom at once. Make a plan, do it step by step and make sure that it is coherent. Nobody questions logic, even if it’s based on a fundamental lie in the first place. Oh ja, en iedereen die denkt van; “ja maar jij zegt wel dat ik ziek ben maar ik heb geen klachten en genees zonder IC is het dan niet raar dat ik niet mag gaan werken en geen sociaal leven hebben maar me wel (indirect) moet vaccineren is dat niet raar?” is een wappie en iemand die er niks van snapt. De overheid waakt over ons.

opblaasschaap | 19-11-20 | 10:47 | 1

Iedereen die niet in de pas loopt wordt vanzelf een paria, omdat de rest keurig in de pas loopt en iedere afwijking verkettert...

Ad Hominem Tu Quoque | 19-11-20 | 11:02

Politie en BOA hebben wel een zeer ondankbare taak met de jaarwisseling. Het wordt onhoudbaar. Ze moeten kiezen tussen mensen die toch vuurwerk afsteken, met meer dan x man bij een vuurton staan, met meer dan x man in een huis zitten, met meer dan x man over straat lopen of fietsen, carbidschieten (als burgemeesters hun zin krijgen). En dat allemaal bovenop het normale gezeik.
En overal de kans om op je bek getimmerd te worden, ipv gewoon je boete uit te kunnen schrijven.

Ik zou me ziek melden als ik BOA of agent was.

fail | 19-11-20 | 10:46 | 1

Ik zou een andere baan zoeken in plaats van hand- en spandiensten verrichten voor zo iemand als Bruls. Er is genoeg wel fatsoenlijk werk te vinden.

5611 | 19-11-20 | 11:25

Bruis neemt de vlucht naar voren en schuift vooraf alvast verantwoordelijkheden van zich af. Speknekken als Bruis zorgen altijd dat ze uit de wind blijven. Niks nieuws.

demaup | 19-11-20 | 10:46 | 1

“NIJMEGEN - Ruim 500 mensen hebben dinsdagochtend aangifte gedaan tegen PVV-leider Geert Wilders. Een optocht, aangevoerd door het Nijmeegse college van burgemeester en wethouders, ging vanaf het Stationsplein in Nijmegen naar het politiebureau.”
De Gelderlanders, 25 maart 2014

theo-is-dood | 19-11-20 | 11:50

Of doe eens rebels, met een koekhappend uiteinde! En dan om twaalf uur een sterretje in je uppie dat net voor een kwart brandt, voordat ie uitgeblazen wordt door de coronawind uit Den Haag.

hoochee | 19-11-20 | 10:44

Een keertje wat soberder oud en nieuw vieren. Wat is daar verkeerd aan?

Kuifje-naar-Brussel | 19-11-20 | 10:44 | 6

Daar kan het volk niet tegen, die moeten ieder weekend helemaal los kunnen, anders is hun leventje niet te verdragen.

van Oeffelen | 19-11-20 | 10:50

Wappie.

SnartBlirdetRagnarok | 19-11-20 | 10:52

Helemaal niets... lekker doen, half negen naar bed, handjes boven de deken... mij niet gezien, maar ga vooral je gang.

Ad Hominem Tu Quoque | 19-11-20 | 11:04
▼ 3 antwoorden verborgen

Goh, heeft Bruls nog vrienden?

van Oeffelen | 19-11-20 | 10:44 | 2

Welnee.

demaup | 19-11-20 | 10:52

Vermoedelijk allemaal opgegeten.

netniet | 19-11-20 | 10:57

Ik ben bang dat komende jaarwisseling veel weg gaat hebben van the Purge. Als alles is verboden, maar iedereen overtreedt de regels dan kun je ook wegkomen met grove overtredingen.

Koning Willy | 19-11-20 | 10:43 | 1

Alleen in de Rampstad . Geen typo...

Koning BongoBongo | 19-11-20 | 11:02

Waar is dat feestje?

Judas3rd | 19-11-20 | 10:42 | 1

Bij jou thuis.

Kuifje-naar-Brussel | 19-11-20 | 10:44

Ik heb hier nog een slof illegale bingokaarten liggen waar ik de buurt even flink mee op ga schudden.

Harry Turtle | 19-11-20 | 10:42

Hubert Bruls is maar op één ding voortvarend te werk gegaan: voorop lopen in de aangiftepolonaise tegen Wilders.
Wat een verschrikking is deze man.

gemeentereiniging | 19-11-20 | 10:42 | 2

En dat wordt in dit land beloond in plaats van afgestraft. Dat is nog veel erger.

OverdaanDerOnderheid | 19-11-20 | 10:45

Niet waar. Bij ieder buffet staat hij ook vooraan.

Gandalph | 19-11-20 | 11:25

Is Hildegrim een goedheiligman?

Ravissant | 19-11-20 | 10:41

Zelfs de voorzitter van de veiligheidsregio's is helemaal de weg kwijt en ja aan zijn hoofd te zien slaat hij geen maaltijd over. Laat ik raden, een volgevreten VVD'er?

Therapietje | 19-11-20 | 10:41 | 2

Bingo...!

aardv@rk | 19-11-20 | 10:49

Fout... maar dat geldt voor zowel de genoemde partij als de persoon HB

Julianalaan | 19-11-20 | 10:54

Leef nu. Na nieuwjaarsdag is Nederland uitgestorven.

Poesman | 19-11-20 | 10:40

Politie gaat veel werk hebben met eindejaar .

likmegaties | 19-11-20 | 10:40 | 1

Zeker.
Werk hebben, maar niet kunnen doen.

J-van-de-Bontekoe | 19-11-20 | 11:38

Dat Bruls problemen met Oud en Nieuw verwacht getuigt van verstand en verantwoordelijkheidsbesef. Toch is dit eigenlijk al heel lang hetzelfde probleem. "De jeugd" verveelt zich, en sommige ouderen vinden dat "de jeugd" verantwoord moet worden bezig gehouden. Deze oudere vindt dat helemaal niet. Deze oudere vindt dat iedereen die zich verveelt dat zelf maar moet oplossen, dat ze zich moeten gedragen, dat dat helemaal niet zo moeilijk is en dat de overheid wangedrag moet bestraffen.

JvanDeventer | 19-11-20 | 10:40 | 3

Groot gelijk, dat gezeur over die zielige jeugd. Bedenk zelf wat, en het overgrote deel zit toch de hele dag op zijn phone te kijken.

Ruud5 | 19-11-20 | 10:45

Dat gezeur over "jeugd" is net zo fout als zeuren over negers. Discriminatie op ras of leeftijd of "op welke grond dan ook" zouden we immers niet doen in dit land.

OverdaanDerOnderheid | 19-11-20 | 10:49

@OverdaanDerOnderheid | 19-11-20 | 10:49: Er moet niet gezeurd worden als de regels worden nageleefd en er wordt gehandhaafd als dat niet gedaan wordt. Dat is namelijk de grond van het probleem. Ook wat betreft , negers, islamieten, "jongeren" , vuurwerk en ga zo maar door het komt telkens op hetzelfde neer. Er is een wet, maar niemand houd zich er aan en nergens wordt er vervolgd.

Lt-Kol Kilgore | 19-11-20 | 10:57

De slippendragers van uw beteren zoals Gabberhouse en Halalsema maken zich in ieder geval niet zo'n zorgen over de pinko pox. Zij hebben vermoedelijk van hun handlers de ware informatie gekregen over deze ziekte. Ook in Amerika gillen de grootste authoritarians bleib zu hause. Maar zelf nemen ze het allemaal niet zo nauw.

twitter.com/MrAndyNgo/status/13291479...

Misschien wordt het tijd dat het kantklossend klootjesvolk het ook niet zo nauw neemt met de dictaten van hun beteren en hun paladijnen?

Graaf_van_Hogendorp | 19-11-20 | 10:40

Hubert is vooral bezig met Hubert profileren. Het partij kartel kennende zal dit helaas voor ons ook nog beloond gaan worden binnenkort.

HD50 | 19-11-20 | 10:39 | 3

Billy Turf lead the charge tegen Geertje met zijn melodramatische voorafgedrukte aangifte in de tijd. Die is al lang binnen voor zijn bewezen diensten.

Graaf_van_Hogendorp | 19-11-20 | 10:42

Nee, die had alleen Donner als peloton korporaal. De korporaal die Omtzigt van de kieslijst haalde.... De tijden zijn veranderd en het CDA kan straks blij zijn met 7 zetels.

grindbak | 19-11-20 | 10:44

@grindbak | 19-11-20 | 10:44:
Die Donner is ook zo'n vieze bruine schijnheilige christenhond. Hielenlikker.

Dwarsdenker | 19-11-20 | 12:49

Ik zet de pijlen buiten in de tuin. Niemand die mij wat maakt.

El Rico Grande | 19-11-20 | 10:39

"... anders krijg je illegaliteit."
Hoe krijg je de zinsnede uit je mond.

Normaal heeft Nederlands bestuur niet zo'n probleem met 'illegaliteit'.
Die worden dan eufemistisch 'ongedocumenteerden' genoemd.

Doen ze dat nu ook maar.

Onhoudbaren of zoiets.

Onkel Bratwurstbude | 19-11-20 | 10:39 | 1

wat zijn: verantwoordelijke feestjes voor jongeren? Als bestuurder moet je teksten goed bekijken en vooral auto-aanvullen uitzetten.

AntiZanicz | 19-11-20 | 11:41

Hubert Bruls is zo'n volgevreten partijcoryfee en behoort met zijn obesitas tot de risicogroep. Dan is het wel fijn als de rest van Nederland voorzorgmaatregelen neemt.

Osdorpertje | 19-11-20 | 10:38

Ik verdenk Hubert er van niemand uit te nodigen en alle lekkere frituur snacks voor zichzelf te houden. Lekker snacken in een zwembadje van saus.

herstelkous | 19-11-20 | 10:38 | 3

Wat is de medische term van het ontbreken van een kin en nek?

Earl_of_Doncaster | 19-11-20 | 10:49

Straatbingo is in Zuid Amerika heel populair.

Gulliver | 19-11-20 | 10:36 | 4

@Judas3rd | 19-11-20 | 10:46:

Toen ik het voor het eerst zag dacht ik dat er een demonstratie aan de gang was. Iemand stond wat door een microfoon te schreeuwen met een heleboel opgewonden mensen er omheen....

Gulliver | 19-11-20 | 10:53

Waar Hupie vandaan komt heet het "kienen".

knutsel_ | 19-11-20 | 11:15

Balletje, balletje ook!

B.Chamel | 19-11-20 | 11:18
▼ 1 antwoord verborgen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken