Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Draaideurjihadist Samir Azzouz zamelde geld in voor Stichting Pinguïns in Nood

hallauw check mijn monobrauw

Een slang verliest wel zijn haren, maar niet zijn filantropische inborst

Helaas, het defect in het brein van Samir Azzouz, een van de vaandeldragers van het Nederlandse jihadistengilde, is niet gerepareerd na bijna tien jaar gevangenisstraf / aanvoerdersband om de enkel. Samir (hoopte Tweede Kamer, Schiphol, ministerie van Defensie, Borssele, AIVD op te blazen en El Al-vliegtuig neer te halen) hosselde samen met collega-donderstraal Bilal L. wat roepies bij moskeeën en moslims en hij stuurde die knaken op naar de in het Kalifaat (o nee, haha) Syrië achtergebleven wandelende mondkapjes. Het was kennelijk de bedoeling dat die Pringles-junks zouden ontsnappen uit de strijdgebieden. Samir runde Stichting Pinguïn in Nood zeg maar, alleen is justitie niet zo gelukkig met radicaal-islamitische geldstromen richting de hel: wat volgens Samir en Bilal 'humanitaire hulp' is, is volgens justitie financieren van terrorisme. U wist trouwens al meer dan een jaar dat Samir zich weer bezighoudt met schimmige zaken en nu is hij dus eindelijk weer opgepakt. Eind juni al. Hij kan natuurlijk maar heel even worden vastgehouden en dan begint het geëtter met deze psychopaat van voren af aan. Een PvdA'ig resocialisatietrajectje dan, zou dat helpen??

Reaguursels

Inloggen

Iedereen kent die rotkop, en toch krijgt hij kennelijk geld van mensen en moskeeën. Sterker nog, dat haatclubje vertrouwt die PR-taak dus toe aan twee terroristen. Hun parasitaire achtergrond geldt als reclame!
Dat zegt veel over die gemeenschap.

Ter vergelijking, volgens fopwetenschapper Jaap van Donselaar, de Volkskrant en de rest van de linkse kerk is iedereen die geen homo's wil stenigen "extreemrechts". Toch zal ik als "extreemrechtse" shariafoob nooit geld geven aan shariafoob Anders Breivik. Want terrorist. En ik weet zeker dat ruim 99% van de "extreemrechtse" shariafoben daar net zo over denkt.

Ik geloof ook nooit dat een ontsnapte Breivik vier maanden lang in een blanke buurt vol shariafoben onder kan duiken, zonder door de buren te worden aangegeven. Dat lukte Bataclan Saleh Abdeslam wèl in de "Belgische" moslimenclave Molenbeek. Een broeinest van terrorisme. nl.wikipedia.org/wiki/Sint-Jans-Molen...

En Nederland importeert jaarlijks pakweg twee keer de populatie van Molenbeek. Want we moeten van de EU meer meer meer Molenbeken creëren.

Dandruff | 31-07-20 | 16:31

Teveel sympathie voor radicalen binnen linkse gelederen. Dat verandert niet.

Nederland80 | 31-07-20 | 13:40

Het zal niet voor niets zijn geweest dat ze zo lang hebben gewacht dit sujet van zijn bed te lichten. Ze hebben hem gewoon zijn gang laten gaan om dat hele netwerk om hem heen in kaart te brengen.

Zo’n randdebiel die denkt dat hij superieur is, gaat - wanneer je hem maar lang genoeg ongestoord laat doorgaan - alleen maar nog meer in zijn eigen superioriteit geloven. En met zijn denkbeeldige Almachtige vriendje als rugdekking (“rugvriendje”?) wordt zo’n figuur dan vanzelf steeds onvoorzichtiger en roekelozer en voelt hij zich uiteindelijk helemaal onoverwinnelijk.

Dus al die griezels die voorheen onder de radar zaten zijn nu - dankzij de arrogantie en roekeloosheid van dit sujet - bij de AIVD in kaart gebracht en worden wellicht binnenkort ook van hun bed gelicht, en zijn bovendien zelf OOK interessante contactpunten om HUN netwerken in kaart mee te brengen. Domino-effect.

En dat alles is dan allemaal dus te danken aan deze ene enorme randdebiel. Goed zo knul!

Samir, de Nederlandse samenleving is dus zeer blij met jouw hersenloze gedrag. Zonder jou zouden de AIVD en andere overheidsdiensten het vast niet zo gemakkelijk hebben gehad.
Verwacht van ons alleen geen bedankje, wij volstaan wel met hard hoongelach.

Nou hoop ik uiteraard niet dat nu menig geradicaliseerd moslim gaat denken dat jij stiekem informant zou kunnen zijn voor de AIVD. Want ja, hoe kan iemand nou zo enorm dom zijn? Gezien de manier waarop al die Midden-Oosterlingen in complottheorieën denken zou ik als ik jou was wel goed oppassen elke nacht dat je in je cel ligt te slapen.

En mocht dat voor jou zo verlossende moment niet komen, en die 72 Paradijselijke maagden nog even jouw geile lusten en vieze poten bespaard blijven, dan kun je, samen met die andere psychopathische broeders van je, op Dodenherdenking weer lekker - als jaarlijks uitje - luidkeels Allah Akhbar gaan zitten roepen. Voor ons is dat een beetje een zielige vertoning, maar voor jullie klaarblijkelijk een manier om vanuit dat hol jullie “grootheid” aan elkaar en aan jullie denkbeeldige vriendje te tonen.

Veel plezier daar Samir, we gaan je missen!

Kompromat | 31-07-20 | 12:33 | 3

Ik lees zijn naam altijd als "SamirA", omdat hij zo altijd in het nieuws komt. Klinkt als een meisje dat niet weet wat ze wil.

En wat die 72 maagden betreft, wat een afgrijselijke hel moet die hemel van hun toch zijn, waar 72 op de 73 inwoners tot in alle eeuwigheid sexslaaf zullen zijn.

gekwetst | 31-07-20 | 13:00

@gekwetst | 31-07-20 | 13:00:
Beter zo dan hun lage lusten botvieren op Jezidi meisjes van een jaar of tien. Bovendien heb ik als ongelovige toch geen toegang tot hun hemel, dus tot nooit meer ziens.

Ommezwaai | 31-07-20 | 13:08

@Ommezwaai | 31-07-20 | 13:08: Alle religies hebben hun basis in bijgeloof en onwetendheid, maar van een in testosteron gedrenkte religie kun je inderdaad beter helemaal ver weg blijven.

gekwetst | 31-07-20 | 14:07

Kan de BVD deze vieze kakkerlak niet gewoon vertrappen en dan een verdwijntruc
toepassen die hem vd aardbodem laat verdwijnen?

von sokkenstopfen | 31-07-20 | 12:19

een voordeel ze volgen me tenminste nog (zijn honderden die het onder de radar doen)

Petroselinum crispum | 31-07-20 | 11:48

Wat kost die goser de belastingbetaler een hoop geld. Is er geen humanere manier, spuitje of zo?

Wilt Geerders | 31-07-20 | 11:15 | 1

Postnatale abortus ?

pietnr1B | 31-07-20 | 14:21

De VVD pakt zulke heren keihard aan, nietwaar Kuifje?

lingo star | 31-07-20 | 10:50 | 2

En of, die schoppen we meteen uit de partij.

Kuifje-naar-Brussel | 31-07-20 | 11:23

@Kuifje-naar-Brussel | 31-07-20 | 11:23:
Eerst zitten er marxisten als Rutte in de VVD, nu jihadi's? Er is echt niets meer van Wiegels VVD over kennelijk.

Graaf_van_Hogendorp | 31-07-20 | 11:40

Heeft de evidence based toolkit niet gewerkt? Hoe kan dat nou?

Schofthoogte 1.90m | 31-07-20 | 10:43 | 1

Ohja, de toolkit ja.. Haha,bijna vergeten. Tnx.

peterdh | 31-07-20 | 11:04

"Samir en Bilal"

Enge, geradicaliseerde, fundamentalistische moslims horen niet thuis in Nederland. En die ratten zijn ook allemaal zo hypocriet als de neten. Ik herinner me dat, jaren geleden, toen die Samir A. nog vast zat, de Volkskrant zijn 'vrouw' interviewde: oa over wat hun plannen waren zodra Samir vrij zou komen. Ze zei zoiets als dat ze liefst zouden emigreren naar een islamitisch land waar de voorschriften van de profeet nauwgezet werden nageleefd. Alleen, liet ze meteen daarop volgen, is er zo'n land helaas niet, dus konden ze eigenlijk net zo goed in Nederland blijven.

Dat geldt kennelijk ook voor al die IS ratten die nu nog in Syrië - al dan niet in kampen als Al Hol - zitten: nu hun kalifaatje is opgerold, ze geen andersdenkenden meer dagelijks terecht kunnen stellen op de meest gruwelijke manieren, ze hun 'huishoudelijke hulp' in de vorm van Yezidi slavinnen moeten missen, willen ze allemaal weer terug naar het land van de ongelovige honden, varkens, en apen, voor alle 'freebies'.

Nou, ik wil mijn land niet moeten delen met dat smerige tuig, en lieden als Samir A. en Bilal L. moeten er ook uitgetrapt worden. En als ze die 'naïeve jihadbruidjes' van geld voorzien en dat zullen hun families ook wel proberen, om mensensmokkelaars te betalen om ze naar Turkije te smokkelen om zich daar bij de Nederlandse ambassade te melden, moeten die families ook zwaar gestraft worden.

Maar trek om te beginnen nou eens collectief hun Nederlanderschap in. Dan hebben ze er namelijk niets meer aan om zich bij een ambassade of consulaat te melden. Dan kan daar gezegd worden: Het spijt, mevrouw, wij kunnen niets voor u betekenen. Probeert u het eens bij de Marokkaanse ambassade.

Dr_Johnson | 31-07-20 | 10:07 | 12

@Cincinnatus | 31-07-20 | 12:14|
Verexcuseert u me dan omdat ik u verkeerd begreep. Gezien het feit dat u zelf elders verblijft, en precies beschrijft wat ik eerder al zei, begrijpt u hopelijk ook mijn ergernis omtrent bepaalde zaken. De NL 'rechtsstaat' is al heel wat jaren geleden verworden tot een kromstaat waar je je de ogen voor uit het hoofd schaamt.

Sjefke7807 | 31-07-20 | 14:07

@Sjefke7807 | 31-07-20 | 13:41:

Ja, dat het mogelijk is, weet ik, Sjef. Bij een klein aantal ISers is het Nederlanderschap ook ingetrokken: bij een paar mannen, en natuurlijk bij het inmiddels 'beroemde' geval van Fatima uit Tilburg, waarvan de Ned. nationaliteit was ingetrokken, maar die door Turkije tóch, ondanks hevige protesten van Nederland, op een vlucht naar Amsterdam werd gezet. Ik ben nog steeds razend benieuwd wat er nu precies met deze Fatima gaat gebeuren, maar je leest er niets meer over.

Dus ja, de wettelijke mogelijkheid bestaat. Ik dacht alleen dat een probleem was, dat die wet pas in 2016 is aangenomen:

"Het voorstel (EK, A) is op 24 mei 2016 aangenomen door de Tweede Kamer."

Juridisch - maar nu begeef ik mij op glad ijs, want ik ben geen jurist - betekent dit dat ISers die vóór die datum al vertrokken waren naar Syrië, daar niet onder mogen vallen, want ten tijde van hun vertrek bestond die wet nog niet en konden ze van deze sanctie dus ook niet op de hoogte zijn.

Wat mij betreft had daar best een 'met terugwerkende kracht' geldigheid in verwerkt kunnen worden. Gezien de bijzondere, totaal unieke, nieuwe situatie rondom die 'jihad-uitreizigers' vind ik dat zeker te rechtvaardigen.

Dr_Johnson | 31-07-20 | 14:18
▼ 9 antwoorden verborgen

Jammer dat draaideurjihadist Samir Azzouz precies het type man is dat met prioriteit uit de Middellandse Zee wordt gevist om als geprivilegieerde Nieuwe Nederlander uw buurman te worden.

Heeft u al zo'n Samir opgevangen? De asielzoekerij zit er op dit moment zo vol mee dat "onze" regering moet overwegen de woningsnood op te lossen door u op toerbeurt op straat te laten slapen.

U heeft immers HUN klimaat verpest zodat het warm genoeg is buiten.

Jan Passant mk2 | 31-07-20 | 09:57

Volgens mij is een echte pinguïn meer waard, want van die andere zijn er al zoveel.

SIogra | 31-07-20 | 09:53

Deze IS broedkippen met pinguïns vergelijken is een belediging voor pinguïns.
Pinguïns zijn hele sociale dieren. Kijk maar eens naar March of the Pinguins met de stem van Urbanus. Als het echt koud is op de Zuidpool gaan ze met z'n allen in een cirkel staan waar ze in toerbeurten aan de buitenkant gaan staan zodat de rest aan de binnenkant lekker uit de koude poolwind staat.
Die broedkippen van de IS maken zich alleen zorgen of ze wel bussen met Pringles kunnen krijgen.

Osdorpertje | 31-07-20 | 09:51

Het lijkt me een b aardige man en iedereen verdiend toch wel een tweede/derde/vierde...../tigste kans. Net als een meneer uit Afghanistan die een kind van 11 verkrachte, wordt even vrijgelaten voor onderzoek en verkracht gelijk een 13-jarige. Nu *overwegen ze* of ze hem niet terug gaan sturen.
www.bild.de/bild-plus/news/inland/new...

jan huppeldepup | 31-07-20 | 09:47 | 2

En het land waar hij vandaan komt neemt hem niet meer terug en zo zitten wij eeuwig met jihadisten, kinderverkrachters, uitkeringstrekkers, criminelen en ander soort tuig opgescheept. Op naar de Shariawetgeving, daar tekent onze regering zelf voor door iedere maand honderden van deze parels binnen te halen. Kruis toch aub het juiste hokje aan in maart

Waakvlam | 31-07-20 | 09:51

Sie schaffen das

Wilt Geerders | 31-07-20 | 11:17

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Ooit was ik actief lid van Amnesty International en fervent tegenstander van de doodstraf. In de loop der jaren heb ik echter geleerd dat er gewoonweg 'disfunctionele' individuen bestaan; mensen die gigantisch met zichzelf en de wereld om hen heen in de knoop liggen, niets positiefs bij te dragen hebben aan de samenleving waar ze sowieso geen deel van uit (wensen te) maken, en die als hen geen halt wordt toegeroepen elke keer weer volstrekt onschuldigen de dood injagen. Dit heerschap is er zo eentje.
In plaats van de jongeman uit zijn lijden en de wereld van zijn aanwezigheid te verlossen, wordt een klein leger aan opsporingsambtenaren, juridisch medewerkers en hulpverleners ingeschakeld -met alle kosten van dien- om de schade die deze persoon kan berokkenen te minimaliseren. De dreiging blijft echter bestaan.
Zoals hieronder reeds opgemerkt wordt het allemaal wel misschien bewust gedaan om een zekere angst onder de bevolking in stand te houden - wie zal het zeggen?
Hoe dan ook, niemand kan mij ervan overtuigen dat het voor de samenleving niet beter zou zijn als men in dit soort gevallen een humanere en goedkopere oplossing zou toepassen; eentje zoals volstrekt normaal gevonden wordt in het geval van terminaal zieke huisdieren.

Cincinnatus | 31-07-20 | 09:40 | 5

@Air van Boven Dorens | 31-07-20 | 09:47:
Verhelderend. En ach, u weet toch: "Wie jong is en rechts, heeft geen hart; wie oud is en links geen verstand".

@Shadowzz | 31-07-20 | 09:50:
Ik kan me in de gedachtengang wel vinden, maar een cel op water en brood gaat in een land als NL (met haar actiegroepen, juridische haarklovers en gecommiteerd zijn aan internationale verdragen) nu eenmaal nooit gebeuren. In plaats daarvan kost het de belastingbetaler 250 euro per dag om zo iemand achter slot en grendel te houden.
Kunt u zich voorstellen wat voor een leven u en de uwen voor 250 euro per dag zouden kunnen hebben?

Cincinnatus | 31-07-20 | 10:07

"... wordt het allemaal wel misschien bewust gedaan om een zekere angst onder de bevolking in stand te houden ..."

Wat dacht je dan. Niks beters voor een heersende klasse dan een van angst sidderende bevolking, en al zo oud als de mensheid.

De wereldwijde heersende klasse heeft overigens sinds begin van dit jaar een nòg beter werkende truc gevonden, het begint met een 'c'.

EefjeWentelteefje | 31-07-20 | 10:44

Ik kan je wel volgen in je redenering, maar niet waar het de doodstraf betreft. Rechterlijke fouten, juridische dwalingen: het komt allemaal voor, en dan is een fout niet meer te herstellen.
Waar het figuren als Samir A en de Michael Panhuis-en van deze wereld ben ik van mening dat je die mensen in het belang van de maatschappij de rest van hun leven moet opsluiten. Dat opsluiten hoeft niet inhumaan te zijn: van alle noodzakelijke dingen voorzien, een menswaardig bestaan, maar geen contact met de samenleving ter bescherming van diezelfde samenleving. Bij figuren als Samir komt er religieus fundamentalisme bij kijken wat het nog ingewikkelder maakt, maar ook daarom: opsluiten, zonder kans op vrijlating en al helemaal geen (begeleid of onbegeleid) verlof. Het is misschien een aanpak van vroeger, maar ik denk dan: zet ze op een eiland. De beste optie voor iedereen.

Braboblanke | 31-07-20 | 13:57
▼ 2 antwoorden verborgen

Stichting Pinguïns in Nood.
lol

komtdatschot | 31-07-20 | 09:35

Kan Samira zich niet preventief opblazen?

pibasso | 31-07-20 | 09:27 | 1

Dan krijgt ze weer zo’n opgeblazen gevoel.

Braboblanke | 31-07-20 | 13:58

In Amsterdam zou hij zomaar een deradicaliseringsproject kunnen leiden.....

J.Thee.Cohen | 31-07-20 | 09:23 | 1

Breng ze nou niet op ideeën!

EefjeWentelteefje | 31-07-20 | 09:30

Als dit het intellectuele niveau van "onze" terroristen is, mogen we in onze handjes knijpen. Te dom om niet gepakt te worden. 2 maal. Doe ze zo allemaal maar...

Odin | 31-07-20 | 09:22 | 1

Die gasten van 9/11 waren een heel stuk slimmer ja...

EefjeWentelteefje | 31-07-20 | 09:30

Zoals Asscher dan zegt: we moeten zorgen dat.,.

Schriever | 31-07-20 | 09:14

"Hij kan natuurlijk maar heel even worden vastgehouden en dan begint het geëtter met deze psychopaat van voren af aan."
Tenzij de rechter beslist dat hij het 1/3 niet-uitgezeten restant van zijn voorgaande straf en alle eventuele voorwaardelijke straffen eerst nog even uitzit alvorens hij aan een nieuwe straf, met forse niets-geleerd-bonus, kan beginnen.
Maar ik denk dat wij allemaal wel weten hoe dit afloopt; De mensen die ons rechtssysteem bemannen zijn niet staat overweg te gaan met gehersenspoelde psychopaten.

Chuck the plant | 31-07-20 | 09:13

Laat justitie dit lieverdje droppen boven Syrië. Ik kan me niet voorstellen dat een westers land de juiste plaats is voor deze L*L

Veiligheidsslot | 31-07-20 | 09:12

Pinguïn.
Zo noem ik die burka dragende vrouwen ook. Grappig.

Wim Venijn | 31-07-20 | 09:08 | 1

Hey AIVD, waarom 'verongelukt' zoiets niet ?

Kim-Jung-Un | 31-07-20 | 09:08 | 3

Hij is van Traa niet, heeft geen gevoelige info over the powers that be. Sterker nog indirect dient hij hun agenda.

Graaf_van_Hogendorp | 31-07-20 | 09:10

@Kim-Jung-Un | 31-07-20 | 09:41:
Ik denk dat het AIVD wel degelijk een hoop in de smiezen heeft en dit soort useful idiots hun gang laat gaan. Waarschijnlijk met het oog om te kijken met welke gekken deze clown nog meer in aanraking komt.

En useful idiot dient indirect het agenda van degenen die uit zijn om het humanistische, joods-christelijke en door de Verlichting geïnspireerde westen te vernietigen. Helaas stemmen mijn witte medelanders ook nog eens op partijen die hun dienen. En dat is erger dan deze jihadi fanboy.

Graaf_van_Hogendorp | 31-07-20 | 10:04

Voor dit soort subjecten een spoedwet instellen, is wel een idee. Op 1,5 kilometer van de samenleving houden, met mondknevel en dwangbuis.

suscrofa | 31-07-20 | 09:05

Geld inzamelen en doneren aan 'liefdadigheid' in deze groep is altijd alleen maar voor doelen in het belang van deze groep: Nooit ècht altruïstisch, voor milieu, dieren of onderzoek naar ziektes.
Laat maar eens tot u bezinken hoe dat zich verhoudt tot de hoeveel goede wil, subsidiepotjes en voorkeursbehandelingen die deze groep ontvangt uit de samenleving...

Chuck the plant | 31-07-20 | 09:04

U allen nog een fijn slachtofferfeest toegewenst.

Earl_of_Doncaster | 31-07-20 | 09:03

Ping-win

Jos Tiebent | 31-07-20 | 09:01

Hij is (helaas) een goede moslim

MokumsMoppie | 31-07-20 | 08:59

Het is dan wel weer vreemd dat zijn advocaat een vrouw is zonder boerka of hoofddoek.

dedwarsligger | 31-07-20 | 08:56 | 1

Natuurlijk niet; Tegen het rechtssysteem van de kufar heb je natuurlijk een kufar advocaat nodig. En er zitten genoeg deugende D66-meisjes in de advocatuur die dit slachtoffer willen helpen tegen de onderdrukking. Zelfverloochening zit in onze cultuur.

Chuck the plant | 31-07-20 | 09:08

Waarschijnlijk heeft de LOI nog wel een cursus liggen ‘Hoe om te gaan met jihadisme?’. Zou dat wat zijn?

Tiscali-2 | 31-07-20 | 08:55 | 1

Daarin staat dat witte vrouwen geen HR manager van jihadi's mogen zijn.

Graaf_van_Hogendorp | 31-07-20 | 08:57

Goede jongen die Samir. Hart op de juiste plek.
Een filantroop in eigen kringen.

Toetsenbordcomplex | 31-07-20 | 08:52

Wat is eigenlijk het verschil met een collecte in een katholieke kerk waarmee men een internationaal pedoseksueel netwerk ondersteunt?

Gulliver | 31-07-20 | 08:52 | 9

Goed gezien.

Otto Normal | 31-07-20 | 09:31

Ah, gelukkig. Een klassieke whataboutism. Ik was al bijna bang geworden dat er geen sneue "progressieveling" zou zijn die onze korte aandachtsspanne zou verleggen van de verschrikkingen van de islam naar een andere smet. Kom, laten we ons druk maken om het katholicisme, dan kunnen we die exotische knakkers lekker hun gang laten gaan zonder dat we "fout" zijn.

Bulloch | 31-07-20 | 09:42

@Gulliver | 31-07-20 | 09:00: Vermoord? En specifiek door katholieken omdat ze ook katholiek zijn en het in hun boek staat zoiets te doen? Of is het dat sommige mensen inherent slecht zijn ongeacht geloof of afwezigheid van geloof? Dat pedo situaties bij Moslims niet belicht wordt is gewoon omdat het een algemeen cultuur/religie acceptatie is. En dat maakt het opeens wel dus gevoelig voor discriminatie. Laten we kindhuwelijken, eerwraak, genitale verminking etc alsjeblieft niet aanpakken want dat zou misschien tot discriminatie leiden. Beetje terrorisme goedpraten want er is een andere misstand in de wereld (terwijl diezelfde terroristen die misstand nog veel erger belijden).

Sessine | 31-07-20 | 09:59
▼ 6 antwoorden verborgen

De meest belangrijke vragen blijven onbeantwoord. Droeg hij een mondkapje en hield hij 1,5 meter afstand.

Rotterdammert1965 | 31-07-20 | 08:52

Resocialisatietraject voor mensen die niet willen.
Hoe ga je dat doen.
Wij denken wel inclusief, maar hij juist niet.

kloopindeslootjijook | 31-07-20 | 08:51

Samir weet anders wel dat je handgranaten gooit met pin uit. De meeste criminelen snappen dat niet.

Acidstain | 31-07-20 | 08:51 | 2

Als ze daarna nog 10 seconden dat ding in hun handen houden is succes verzekerd.

Rotterdammert1965 | 31-07-20 | 08:53

Jason Walters heeft nog een twatter carriere aan handgranaten overgehouden.

Graaf_van_Hogendorp | 31-07-20 | 09:06

Bestaat humanitaire hulp aan terrorisme? Ik denk het niet. Niet omdat die hulp niet humanitair is, maar vooral omdat terroristen geen humanitaire hulp lijken te mogen krijgen in welke vorm dan ook. Willen we dan zo vriendelijk zijn om te erkennen dat de universele rechten van de mens niet universeel zijn, òf dat we vinden dat terroristen geen mensen zijn? Is stoer en maakt een heleboel zaken makkelijker. Als we dat niet durven, kun je ook niet bij elke vorm van humanitaire hulp zomaar stellen dat het financiering van terrorisme betreft.

Balgesjaakt | 31-07-20 | 08:51 | 5

@Rotterdammert1965 | 31-07-20 | 08:56: je bedoelt dat de universele rechten van de mens niet universeel worden toegepast, maar als de grondleggers van die universele rechten die rechten al niet universeel toepassen, wordt het ook vreemd om dat van anderen te verwachten.

Balgesjaakt | 31-07-20 | 09:02

Het zou veel verwarrender zijn voor ze als ze humanitaire hulp kregen vanuit het slechte decadente ongelovige westen.
Zij denken in compartimenten. Wij en hunnie.
In plaats van een soort goulash van vogels van verschillende pluimage, maar wel met als afbakening menselijke waarden. Dat gaat die radicalen niet ver genoeg. Ze gaan uit van een goddelijke autoriteit. Hoe ze daar zo bij zijn gekomen, kunnen ze meestal niet uitleggen. Maar ze baseren er wel alles op.

kloopindeslootjijook | 31-07-20 | 09:03

Dat gebeurt al jaren in de Gazastrook.

Shadowzz | 31-07-20 | 12:25
▼ 2 antwoorden verborgen

Boys will be boys, zegt de Engelssprekende wereld.

JvanDeventer | 31-07-20 | 08:50 | 4

Friends in need are friends indeed.

Acidstain | 31-07-20 | 08:53

A friend with weed is better

Mercyseat | 31-07-20 | 10:33
▼ 1 antwoord verborgen

Je.verwacht.het.niet!

Witte_Willem | 31-07-20 | 08:48

Hete softe, ruggengraatloze, heel erg willen deugende landje aan de Noordzee. Het eind van het bestaan komt inzicht. Opdat we nooit zullen vergeten hoe het eens was en wie de schuldigen zijn.

De Evangelist | 31-07-20 | 08:44

Kan hij die zelf verzamelde roepies dan ook niet gewoon gaan brengen en daar de aankomende 100 jaar toezien op de besteding?

Cpl_C | 31-07-20 | 08:42

Maar hij is een slachtoffer!

Hij is Moslim, hij heeft een kleurtje, hij is waarschijnlijk homo.

Waarom zo onaardig over deze mensen? Gelukkig zijn er genoeg politieke partijen die het best voor hebben met de moslimoiden zoals Samir.

mr_awesome | 31-07-20 | 08:42 | 1

Het enige wat hij is is een useful idiot. Gedoemd misbruikt te worden door salafisten en het partijkartel.

Graaf_van_Hogendorp | 31-07-20 | 08:45

Religie is onverplichtbaar, laat staan afdwingbaar.

Einde van de Domheid | 31-07-20 | 08:41

Zou er nou nooit discussie zijn ontstaan bij de moskee als hij met zijn collectebus staat te rammelen? Zouden die aardige groenteboer en die goed geintegreerde jongen van kantoor nou nooit zeggen dat dit niet de bedoeling kan zijn en dat we nederland dankbaar moeten zijn voor alle kansen en het sociale stelsel waar heel wat moskeegangers gulzig gebruik van maken?

Miesjke | 31-07-20 | 08:41 | 3

Bij de moskee? Nee. Voor de Febo, of in het cafe misschien.

mr_awesome | 31-07-20 | 08:43

50% van de moskeet steunt deze heerschap openlijk. 25% heimelijk en de rest kijkt vanaf the fence wie deze kleine jihad gaat winnen. Slechts een paar oudjes zullen wat vraagtekens zetten, maar zij zijn in de dikke minderheid.

Graaf_van_Hogendorp | 31-07-20 | 08:43

Niet mijn islam! Jaja

Acidstain | 31-07-20 | 08:54

Natuurlijk wordt dit soort addergebroed met fluwelen handschoen aangepakt.
Onze machthebbers hebben ze keihard nodig.

jemagookniksmeer | 31-07-20 | 08:40

Onthou dit voor als je in het stemhokje staat.

Du-u-u-h | 31-07-20 | 08:37 | 2

Dat is het probleem, Rutte, Hugeau, Lolo Asscher, Saida Kaag, de Jessias, farizeeër Segers... allemaal claimen met steun van MSM plausible deniability dat ze deze jokers faciliteren. Stemvee kan dus met een gerust hart op ze stemmen.

Graaf_van_Hogendorp | 31-07-20 | 08:41

En het stemvolk is dom en gedwee. Het vroegere IQ van 80 is nu 100.

boerzoektscheet | 31-07-20 | 08:47

Die parasols hebben ook onderhoud nodig

Eddy67 | 31-07-20 | 08:35

Het is wel een doorzetter. Na al dat theedrinken en diverse foeigesprekken keurig je missie afmaken..

Valsloeder | 31-07-20 | 08:35

Het is net als met pedo's: ze zijn niet te genezen.
Vraag is wat je er dan mee moet.

2voor12 | 31-07-20 | 08:32 | 3

Ik heb wel een aantal ideeën. Dus lever hem maar bij mij af heur.

Peter_la_Selie | 31-07-20 | 08:33

U kent ongetwijfeld mijn oplossing aangaande deze materie.

Lt-Kol Kilgore | 31-07-20 | 08:40

@Lt-Kol Kilgore | 31-07-20 | 08:40:
Iets met napalm en de vroege ochtend?

Graaf_van_Hogendorp | 31-07-20 | 08:47

wilt dus direct en indirect doden Nederlandse doden financieren, kunnen we hem hiervoor niet gewoon tegen de muur zetten?

Struikrover3 | 31-07-20 | 08:30

Ik heb al lang niks meer over IS gelezen. We zijn zo langzaamaan wel toe aan het beschermen van jihadisten in hun kleine stukje kalifaat, net zoals indianen in hun reservaat.

Leptob | 31-07-20 | 08:30 | 3

De vergelijking met indianen gaat mank. Indianen zijn allemaal vermoord, IS’ers zijn allemaal herplaatst in Europa.

Rdock | 31-07-20 | 08:33

Indianen mochten als wiedergutmachung casino"s oprichten.

Acidstain | 31-07-20 | 08:58

Heeft deze jongen nooit kickboxlessen gehad ofzo? Want dan was dit allemaal niet gebeurd. Welke straatregisseur heeft hier liggen slapen?

John McClane | 31-07-20 | 08:28

Heeft Al Hol een campingwinkeltje?

dhrat | 31-07-20 | 08:24 | 1

Aaaah. 's Ochtends even een pain du stok en wat paturein halen om het vervolgens voor je tentje op te eten. Groeten van camping Al Vol, waar de zon altijd schijnt!

Enter Yeti | 31-07-20 | 08:50

Woordkunstenaar pur sang...

Odin | 31-07-20 | 08:23

Ik pleit voor een lobotomie en levenslange tewerkstelling bij de sociale werkplaats, op de afdeling 'assemblage wasknijpers'.

MickeyGouda | 31-07-20 | 08:22 | 16

@MickeyGouda | 31-07-20 | 08:56: De diepe overtuiging dat Mo je voorbeeld is en de moslim het recht heeft om de afvallige en dus mindere mens te bestrijden, lijkt me voldoende.

Poesmobiel | 31-07-20 | 09:06

@EefjeWentelteefje | 31-07-20 | 09:05:
Fascisme en marxisme zijn absoluut religies in hun structuur en opzet. Alleen vereren ze wereldse 'rechters op aarde' ipv onzichtbare rechter of rechters in de lucht.

Graaf_van_Hogendorp | 31-07-20 | 09:08

Ik concludeer voorzichtig dat we ons moeten blijven verzetten tegen alles waar 'te' voor staat. Of het nu gaat om godsdienst of politiek, Nederland moet terug naar credo "Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg". Als daarvoor even wat straffe midden uit de kast moeten worden getrokken, dan zij dit zo. Deze aanpak werkt overduidelijk niet.

MickeyGouda | 31-07-20 | 09:18
▼ 13 antwoorden verborgen

Iedereen in kaart brengen die geld heeft gegeven, vastzetten, Nederlands paspoort innemen en over de grens kieperen. Kan niet? Kan wel met de coronawetgeving in de hand. Vraag maar aan de yanks die op Schiphol werden teruggestuurd.

goedverstaander | 31-07-20 | 08:19 | 6

@Fijn_dat_je_er_bent | 31-07-20 | 08:22:
Nee Marrakesh is getekend. We moeten alle """vluchtelingen""" verplicht opnemen. Ja land van herkomst is ook verplicht om hun best te doen om ze terug te nemen maar..... treaties are for thee, not for me.

Graaf_van_Hogendorp | 31-07-20 | 08:49

@Franker | 31-07-20 | 08:25: Dat hele beleid is sowieso debiel. Iedere handophouder die zijn paspoort opgegeten heeft wordt met gejuich binnengehaald en gepamperd, terwijl een ICTer die voor ASML wil komen werken, tot in de hel achtervolgd wordt door de bureaucraten.

5611 | 31-07-20 | 09:19
▼ 3 antwoorden verborgen

Iedereen verdiend een 4e kans

Alsikhetnietmeerweet | 31-07-20 | 08:19

Dit soort dingen gebeuren nu eenmaal. Terroristen verdienen ook een tweede kans. Als je dat niet vindt ben je een slecht mens

Fijn_dat_je_er_bent | 31-07-20 | 08:17 | 5

Okee, ik geef dan graag toe dat ik slecht ben. Kan hij dan nu tegen de muur, en een bom op dat kamp?

Hemmenaar7 | 31-07-20 | 08:39

Ik ben een heel slecht mens en heb daar geen problemen mee.

Lt-Kol Kilgore | 31-07-20 | 08:57

Ga dat maar eens vertellen in Berlijn, Londen of Parijs...

Ommezwaai | 31-07-20 | 10:12
▼ 2 antwoorden verborgen

Wat Nederland nodig heeft is een Guantanamo Bay

Blasfemie | 31-07-20 | 08:16 | 3

Vlieland optie?

Wodan-de-knuffelbeer | 31-07-20 | 08:25

Of de EU. Gebeurt er eindelijk eens iets goeds. Stukje IJsland huren, hoppa!

Poesmobiel | 31-07-20 | 08:30

Spitsbergen weer innemen en omtoveren tot een grote AZC / Gevangenis. Waar de Mohammed B's en Michael Panhuisjes tot in de lengte der dagen kunnen genieten van rotsen, zee en kou.

Graaf_van_Hogendorp | 31-07-20 | 08:51

Wanneer komt hij op dit is M zijn kant van het verhaal toelichten?

bijna_raak | 31-07-20 | 08:16 | 1

Pot M. die dat programma presenteert is een kech omdat ze geen kopvod draagt dus komt hij daar nooit. Denk trouwens dat ze voor Samir wel een uitzondering zal maken...

eerstneukendanpraten | 31-07-20 | 08:51

Ach ja, volgens ons gevangeniswezen was het een modelgevangene want hij kwam na 2/3 van zijn straf weer vrij. Dus zijn intenties zullen louter charitatief zijn...

Enter Yeti | 31-07-20 | 08:16 | 1

Ondanks alle beloftes vanuit met name de VVD, is dat 2/3 nog steeds zo een automatisme, dat een gevangene pas na het vermoorden van een tiental bewakers zijn recht om na 2/3 van zijn straf weer vrij te zijn verliest.

Franker | 31-07-20 | 08:23

PEnguins

hustler01 | 31-07-20 | 08:13 | 1

Welja, ga het nog eens in het Engels schrijven, ook!

Kapitein Sjaak Mus | 31-07-20 | 08:14

Ha! Wie het laatst slacht, slacht het best.

Mr_Natural | 31-07-20 | 08:12 | 1

Spreuk van de dag.

Gulliver | 31-07-20 | 08:48

Het zou een wereld van verschil uitmaken als we Marokkanen voortaan hun straf in Marokko lieten uitzitten.

Madame Poitiers | 31-07-20 | 08:11

Wetswijziging die het mogelijk maakt paspoort in te nemen bij terrorismeveroordeling en het land uitflikkeren, want ongetwijfeld is hij in het bezit van een tweede paspoort. Daarna wet uitbreiden naar zware criminaliteit, daarna "three strikes and you're out (of the country)".
Wat zou dat opruimen.

Tapu | 31-07-20 | 08:10 | 5

Mark Rutte:"Hahahahahaha!"

Ommezwaai | 31-07-20 | 10:11

Ik ben vóór.

Dr_Johnson | 31-07-20 | 10:21

Ja, doen. PVV stemmen, als ze groot genoeg worden, kan er geen coalitie zonder hen gemaakt worden, en wie weet..... (ik weet het, dromen zijn bedrog).

langelat | 31-07-20 | 11:33
▼ 2 antwoorden verborgen

Treiteren, etteren, jennen, en gewoon er mee doorgaan tot de laatste zucht. Samir weet dat het een eenvoudige manier van jihad is die de immer onnozele vijand tijd en energie zal kosten.

Fijnstoffer | 31-07-20 | 08:10 | 2

Het lijkt Folkert v/d G wel...

Odin | 31-07-20 | 08:29

@Odin | 31-07-20 | 08:29: Ik weet de naam al voor het nieuwste paard van jullie vorst. Samir.

Lt-Kol Kilgore | 31-07-20 | 09:02

Komt vast voor op de NOW subsidie - lijst

Carlos_I | 31-07-20 | 08:09

Hij kan bij Halsema mondkapjes gaan naaien toch?

Feitenpliesie | 31-07-20 | 08:08

Oorlogsmisdadiger Paul Rosenmöller zamelde geld in voor Pol Pot. Nooit en te nimmer is hij daarvoor gestraft.

Arnold Layne | 31-07-20 | 08:07 | 3

Artikel 12-momentje!
Kunnen we dat crowdfunden?

Hemmenaar7 | 31-07-20 | 08:41

Sterker nog, hij is nog steeds een bewonderaar van Pol Pot. En zelfs toen waren de misdaden van Pol Pot al bekend.

Osdorpertje | 31-07-20 | 08:42

Paul is een uiterst, ik herhaal, uiterst minderwaardig mens!

eerstneukendanpraten | 31-07-20 | 08:49

Dat zag niemand aankomen. En zo vlotjes alweer opgepakt. Wat een daadkracht !

dubbeltjeopznkant | 31-07-20 | 08:05

Het is ook nooit goed. Wij laten de IS meisjes en kindjes gewoon stikken. Samir pakt wel het op. Hartverwarmend toch?

Leptob | 31-07-20 | 08:04

Leermoment OM?

Montesquieue | 31-07-20 | 08:04 | 1

Die leren nooit ergens of iets van. Na het afronden van de pretstudie rechten, is er voldoende ruimte om je te "ontplooien" binnen deze corrupte bende amateurs.....

Ommezwaai | 31-07-20 | 10:10

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken