Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

FOX-interviewster maakt het Trump moeilijk

Kritisch en te goeder trouw, da's best fijn.

Bovenstaand fragmentje over wat volgens FOX' @Laura Ingraham Trumps veel te lakse arbeids-immigratiebeleid is. High skilled labour zou namelijk veel te makkelijk toegelaten worden, en dat drukt de salarissen en arbeidskansen van inheems talent. Hier twee duidingsdraadjes van Eric Weinstein. Onderstaand Trumps meest uitgebreide en ontspannen toelichting van de aanval op Soleimani en de nasleep daarvan, inclusief het neergestorte toestel. Volgens Trump waren aanvallen op vier ambassades "imminent, and then all of a sudden, he was gone." Ook verdedigt hij zijn besluit de goedkeuring van de actie niet eerst langs Adam "little pencil neck" Schiff en Nancy "not operating with a full deck" Pelosi te loodsen, want dan zou de kans vergaan. Trump vangt flink wat flak voor wat hij op 3:17 zegt: "We have a very good relationship with Saudi Arabia — I said, listen, you’re a very rich country. You want more troops? I’m going to send them to you, but you’ve got to pay us. They’re paying us. They’ve already deposited $1B in the bank." Hij zou Amerikaanse troepen hiermee namelijk verkopen en inzetten als huurlingen. Wij zien er toch vooral in dat Trump klaar is met gratis uitsmijter spelen, maar goed. Trump over de Meghan Markle-affaire en Witch Hunt III, na de breek!

Trump over de Meghan Markle-affaire

Over The Witch Hunt III

Reaguursels

Inloggen
-weggejorist-
RedwhiteNick | 12-01-20 | 20:16 | 14
▼ 14 antwoorden verborgen

Zijn salaris is $1,- per jaar.
Hij wilde salaris ontvangen omdat hij genoeg geld heeft vind ie zelf. Maar ja iets met boekhouding dus dan maar 1 dollar. Klasse toch

deugnietmee | 12-01-20 | 20:16 | 3

Hij wilde geen...

deugnietmee | 12-01-20 | 20:17

En elke keer als hij gaat golfen verdient hij een miljoen aan overnachtingen en catering van honderden mensen personeel. En dat vind hij prima, omdat hij weer dat domme bokkenlullen zoals jij niet verder kijken dan het loonstrookje.

De Eierbal | 12-01-20 | 21:41

Na 3,5 jaar vind ik dat Trump het veel beter doet dan ik dacht.
Daarnaast doet hij toezeggingen, en voert ze vervolgens uit.
Een verademing tov de EU

rigelstraat | 12-01-20 | 20:01 | 10

@eerlijke joop | 12-01-20 | 23:46:
Orange man bad ! Trump haters zullen nooit toegeven dat zijn beleid succesvol is, afgunst en bekrompenheid zitten erg diep bij links.

Jackson | 13-01-20 | 01:02

Trump haat ik niet. Trump is nu eenmaal zichzelf, daar valt niets aan te doen. Wel vind ik de man in alles weerzinwekkend. Maar ook dat maakt niets uit. Waar ik me over verbaas zijn de blinde fans van die man. Dat zij de dagelijkse leugens en bullshitterij van die man niet doorzien maar juist geloven, dat zij denken dat deze sukkel de boel wel ff zal fixen. Dat zij een geniale figuur in hem zien. Terwijl uit niets, ooit, is gebleken dat hij geniaal is. De man heeft talent, dat wel. Hij is leep, hij speelt het spel vuil, hij betovert de massa door in te spelen op angst, op achterdocht, hij zet tegenstrevers weg als minderwaardige lui, door ze bijnamen te geven, hij denigreert, hij kleineert, hij slaat zichzelf op de borst en de massa pikt dat. Maar ik word niet warm van zo'n zaal vol Trump supporters. De term deplorabeles komt dan dichtbij de meest toepasselijke beschrijving. Oh ja dat mag je niet zeggen. Een zal vol makkelijk te manipuleren, niet al te hoog opgeleide lui die maar al te graag "lock her up" scanderen. Hillary is overigens geheel vrijgepleit op alle punten waarvan zij ooit is beschuldigd door Trump. Maar goed dat zijn feiten, die er niet toe doen.

Beste_Landgenoten | 13-01-20 | 10:03
▼ 7 antwoorden verborgen

Waarom praat die idioot toch altijd alsof hij nog op de lagere school zit? Omdat hij ECHT nooit begrijpt waar hij het zelf over heeft. Zijn bespreking van willekeurig werk onderwerp gaat nooit dieper dan de absolute oppervlakte en zelfs dan nog is het voornamelijk bullshit wat hij zegt.

Nooit kan de man ergens van details vertellen, of de indruk geven ergens kennis van te hebben die verder gaat dan de krantenkoppen van gister. De naam is een hol vat, waar zijn supporters helaas veel te veel inhoud zien die er niet is. Erger nog, ze vermoeden een geniale geest die speelt alsof hij een idioot is.

Beste_Landgenoten | 12-01-20 | 19:20 | 20

@Beste_Landgenoten | 12-01-20 | 21:20: Nee, dat doet ie niet en dat kan ie niet.
Je maakt je boos over van alles en nog wat. En vooral het feit wat een lul het is.
Maar die lul fixt het wél. Daar weiger je structureel naar te kijken.

Ik vind van alles van Timmerfrans of Rutte of Klaver.
Ook al zou ik gelijk hebben met mijn kritiek, toch ze hebben alle drie op hún manier succes. De wereld bestaat niet uit mijzelf of zo. Mijn wereldbeeld is er een van vele.
Die van jou ook.

ristretto | 13-01-20 | 06:26

@Beste_Landgenoten | 12-01-20 | 22:06: ja trump is een bully, en pelosi misbruikt haar macht niet ten faveure van joe biden. Ik mag dan wel autistisch zijn maar godzijdank heb ik anders dan u geen geestelijke beperking. Doei.

Michiel85 | 13-01-20 | 07:44

Die "lul" fixt helemaal niks. Je idool kan één ding goed: opscheppen over zichzelf. Maar zijn successen zijn pover. Op internationaal gebied geldt dat hij de VS tot een onbetrouwbare partner heeft weten te degraderen. Dat zijn beleid geen enkele lijn heeft behalve ad hoc dan wel de confrontatie aangaan, dan wel inbinden. Met Noord Korea zou hij de boel wel ff fixen, nietwaar? Met Iran ook.

En verder, ik wacht nog steeds op dat interview met Trump waaruit zou blijken dat hij niet alleen maar met opzet als een kleuter praat, maar ook echt iets weet over iets. De man is een hol vat. Een lege trekpop die van pappa geld heeft gekregen en een privé opvoeding en opleiding. Let grond eens goed op wat hij letterlijk zegt in interviews of rallies. Zet het op papier, lees het dan hardop terug.

Beste_Landgenoten | 13-01-20 | 09:47
▼ 17 antwoorden verborgen

We're doing great, our country is doing great. The Housing crisis is doing great. The environment is doing great. The wildlife is doing great. People on the street are doing great. The world is doing great

Mr. Squits | 12-01-20 | 19:16 | 2

And he knows Abe, he's a friend of mine. Great guy...

Beste_Landgenoten | 12-01-20 | 19:28

En Nederlandje is het aller, allergaafste landje van de wereld :)

echt_links | 12-01-20 | 19:45

Even over Iran. Ik schrik ervan te lezen dat daar op de universiteit een Amerikaane en Israëlische vlag op de vloer geschilderd is, om met je vieze schoenen op te trappen en overheen te lopen!

Filmpje op rtl van studenten die nu weigeren over de vlaggen te lopen, bijzonder..
(Kan niet linken)

letopuwzaak | 12-01-20 | 19:08 | 1

Bij Jinek thuis ligt een schoonloopmat met Twamp er op.

ristretto | 13-01-20 | 06:29

Is zij ex-man? Dat kan natuurlijk allemaal. Niks op tegen. Rare verhoudingen overal. Niet netjes om te vragen natuurlijk...

zazkia | 12-01-20 | 18:58 | 1

Heb ik ook bij Jinek.

sjef-van-iekel | 12-01-20 | 19:05

Mijn held ; God Emperor Trump

Geno | 12-01-20 | 18:22 | 2

gek ..

justinianus | 12-01-20 | 18:49

Tsja daar zegt het wel zo'n beetje over jou, dan.

Beste_Landgenoten | 12-01-20 | 19:21

Paul Jansen van de Telebelg schrijft dat Trump op eigen houtje QS heeft omgelegd en niet in overleg met het Congres, zoals Oboema placht te doen.
Dat is onjuist.
Oboema kreeg toestemming van de Republikeinen voor zulke acties.
Trump heeft demoncraat Adam -pencilneck- Schiff wel degelijk om toestemming gevraagd, maar die wilde uitstel, en dus in feite afstel.
Context is alles.

Bolder | 12-01-20 | 17:35

Tja tegen Trump, voor Trump. Met pelosi als lichtend voorbeeld win je dus geen oorlog, niet dat haar karakter al schrikwekkend is maar de buitenkant is ook niet mooi. Bidden zit met zijn zoon midden in een corruptie schandaal dus daar worden de kiezers ook niet warm van. Zolang Trump nog duidelijk voor zijn volk opkomt, word hij geaccepteerd, ook als het een hork is met een boeren gedrag. Liever zo een als dat politieke geklets wat geen nee of ja is, net als bij onze politici, daar heb ik me buik goed vol van. (Annabel, jij bent een uitzondering).
pbs.twimg.com/media/EN_BfSsXUAA0t_X.j...

jan huppeldepup | 12-01-20 | 17:33

Trump zou de Navo leden, welke zich niet aan de afgesproken 2% houden, een factuur voor het verschil mogen sturen. Inclusief Nederland, dat maar al te graag miljarden naar de EU overmaakt.

glaaf | 12-01-20 | 17:11 | 3

Wel een beetje flauw dat Trump die 2% interpreteert als de besteding aan Amerikaans wapentuig, maar hun eigen 2% spenderen ze niet aan Europees wapentuig.

W_F | 12-01-20 | 18:27

Het is de NATO en ieder land zou daar 2% van het BNP aan bij moeten dragen. De US heeft plm 15-20 jaar ver boven de 2% bijgedragen en NL heeft ver onder de 2% bijgedragen.
De bijdrage kan ook deels bestaan uit het upgraden van de NL militaire mogelijkheden zolang NL maar aangeeft dat deze middelen ook in NATO verband kunnen worden gebruikt. NL heeft dat nagelaten en flink bezuinigd waardoor er doden gevallen zijn door overjarige minutie van slechte kwaliteit, helicopters die nauwelijks meer op kunnen stijgen door te zware overjarige apparatuur waardoor we in Libië er 1 kwijt zijn geraakt en bijna 3 levens verloren en de tanks op Marktplaats gezet. Dus W_F, NL moet niet gaan lopen janken, dit is beleid van ruim 10-15 jaar paars.

Tuinhekje | 12-01-20 | 18:50

Er komt voldoende van al dat geld terug in de Amerikaanse schatkist in de vorm van wapen aankopen. Trump moet niet zeiken, de NAVO is één grote winstmachine voor zijn eigen militaire industrie.

Beste_Landgenoten | 12-01-20 | 20:55
-weggejorist-
Freert Gilders | 12-01-20 | 16:47 | 1

Ik weet niet zeker of dit van de echte Iraanse teakwondo kampioen komt, maar als dat zo is, dan is dat mooi: twitter.com/kimiaalizade/status/12163...
(Ook leuk dat ze eerder al op Wilders cartoonwedstrijd reageerde met een punt.)

tipo | 12-01-20 | 16:40 | 3

Ik train zelf jiu jitsu en kyokushin karate. Met name bij de laatste vechtsport trainen heel mooie vrouwen waar de meeste mannen beter geen ruzie mee krijgen.

ballenkraker | 12-01-20 | 16:44

Complimenten aan Joris wat betreft de verbeterde witregels tussen titel en filmpje!

de Voorzittert | 12-01-20 | 16:39

Texas is als gevolg van massaimmigratie binnen 10 jaar Democratisch. Op dat moment kunnen de Republikeinen nooit meer een verkiezing winnen en gaan de grenzen vanaf dat moment permanent totaal wagenwijd open. Trump heeft veel te weinig gedaan om de immigratie te beperken en dat is hem ernstig aan te rekenen...

Antiquerulant | 12-01-20 | 16:33 | 10

@Vechter | 12-01-20 | 18:54:
Cijfers, cijfers, cijfers. Ik doe niet aan framing of onzin. De afgelopen jaren hebben er elk jaar ongeveer 1,1 miljoen mensen 'residence stattus gekregen'. Dat voldoet wat mij betreft al aan de definitie wagenwijdd open. Met de Democraten aan het roer zullen die aantallen nog sterk toenemen. Dat is alleen nog maar de legale migratie...

Antiquerulant | 12-01-20 | 20:39

Dat is het congres aan te rekenen, Pelosi zit Trump in alles dwars en daarom gaat het vaak erg moeizaam of via een omweg wat erg veel tijd kost. Hopelijk winnen de Republikeinen bij de volgende verkiezingen ook het congres, zodat Trump eindelijk meer vaart kan maken.

Jackson | 13-01-20 | 01:16
▼ 7 antwoorden verborgen

Verschil tussen briljante Trump en hersenloze/nutteloze Rutte:

- binnenhalen van hoog-opgeleid talent vs massa's levensgevaarlijke nono's uit MO en Afrika (en die dan apothekers noemen)
- Tanden laten zien aan vijanden vs buigen en kruipen over de grond met een theedoek op het hoofd
- NATO afspraken nakomen vs voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
- opkomen voor de belangen van je land vs verkwanseling van je welbegrepen eigenbelang aan Brussel/Zuid- en oost Europa, Afrika en MO.
- Heldere, intelligente en niets-verhullende taal spreken vs standaard ingestudeerde dooddoeners en overige leugenachtige riedels (vlak voor verkiezingstijd)
- Het nakomen van verkiezingsbeloften vs EXACT het tegenovergestelde doen

etc etc.

echt_links | 12-01-20 | 16:21 | 11

@win12 | 12-01-20 | 19:08: Nee, inderdaad. Trump liegt niet. Hij doet precies wat hij zegt en dat pakt uitermate goed uit voor zijn land. Zeer hoge economische groei. Beurzen naar recordniveaus en laagste werkloosheid ooit. Laatste geldt ook voor Zwarten/Latino's enz.

echt_links | 12-01-20 | 19:51

@echt_links | 12-01-20 | 19:51:
www.washingtonpost.com/politics/2019/...

Dan kan je wel wijzen naar de economie, maar dat heeft niks met zijn leugens te maken. Ik snap niet zo goed waarom jij (Trump zelf ook graag) verwijst naar de beurzen. Daar hebben de rijke beleggers wat aan en niet de normale man. Wanneer gaat hij iets doen aan de opioid crisis en de prijzen van medicijnen die de spuigaten uit lopen? Dat zijn echte problemen van het land.
Grootste ongelijkheid qua inkomens in de wereld en de meeste mensen in de gevangenis. Altijd maar dat geroeptoeter over economie..

win12 | 12-01-20 | 20:26

@echt_links | 12-01-20 | 19:51: Plus heeft het land een begrotingstekort van een biljoen en dat terwijl de economie als een tierelier loopt. Daar schoffeerde hij Obama over..

win12 | 12-01-20 | 20:28
▼ 8 antwoorden verborgen

Ik heb zojuist het hele interview bestudeerd. De lichaamstaal en de manier van praten van Trump, wat totaal anders is dan wanneer hij een speech houdt, straalt een en al openheid uit. Ik zie ook dat hij staat achter wat hij zegt en dat hij staat achter zijn acties. Niks is ondoordacht, maar van geen enkele actie kun je de gevolgen voorspellen. Het laten ombrengen van Soleimani was ook doordacht, alleen al veel eerder. Toen de gelegenheid zich aanbood dat ze hem goed te pakken konden nemen, na in korte tijd opgelopen spanningen na de moord op de US contractor en de georganiseerde aanval op de grootste US ambassade ter wereld in Bagdad, is er toegeslagen. Het was geen kwestie van overleggen over meerdere schijven: het was 'now or never'. een hele grote gok, maar strategisch heel goed uitgedacht.
Wat de band van de VS met de Saoedi's aangaat: Saoedi-Arabië is, samen met Irak en met het onbetrouwbare Turkije, de fysieke buffer tussen Iran en Europa. Zonder Turkije, en dat is voor de VS nog belangrijker, zijn deze landen een fysieke barriëre voor Israël. Het hoogste doel is voorkomen dat Iran nucleaire wapens krijgt. In de tussentijd is het zaak om Turkije bij de NAVO te houden, alleen zo kun je die buffer ook voorzien van een raketschild, of muur zo je wilt, tussen Iran en het Westen. En ook daarvan geloof ik dat dat een heel goed plan is. Net als de wapenhandel met SA. We kunnen met zijn allen handel met landen als de SA verafschuwen vanwege het feit dat ze de mensenrechten met voeten treden, maar de VS kent ook de doodstraf en een Abu Ghraib. En het heeft een duidelijke functie. Ik zou zeggen, kijk even naar die regio op Google Maps en je ziet het een stuk duidelijker. De onrust in Iran wordt door Trump gezien als een signaal naar de regering in Teheran om de koers te wijzigen. Trump is niet uit op het afzetten van Khamenei en zijn regime, integendeel: hij biedt ze een kans om meer rust in de regio te brengen en zo niet dan houden de sancties aan en gaat Iran hoe dan ook aan het kortste eind trekken. Tenzij ze het gaan zoeken in extreem veel geweld, maar ook daarvan beseffen ze in Teheran heus wel dat dit complete zelfmoord van Iran betekent.

Ik schreef het toen, bij zijn aanstelling als President (maar dat was nog voornamelijk ingegeven door het feit dat ik die Hillary totaal niet vertrouw) dat Trump een goede POTUS zou kunnen zijn. Mede ook omdat hij de enige president ever was die zijn complete campagne zelf heeft gefinancierd, zonder zich afhankelijk te laten maken van sponsoring door die übermachtige olie-, wapen en voedselindustrie. Hij is niet chantabel in die zin.
En ik zeg het nu, met de kennis die ik nu heb, en dit is wat ik voor 100% achter sta (persoonlijke mening so who cares): Trump is het beste wat de Verenigde Staten, maar ook de wereld, is overkomen, sinds Ronald Reagan.

Had ik al amen gezegd trouwens?

De waard zijn gast | 12-01-20 | 16:15 | 8

Inderdaad, toen Hillary Clinton zich bedacht dat Assad eigenlijk weg moest, volgden de EU leiders in hun onmetelijke wijsheid onmiddellijk. Gevolg: Assad trok de banden aan met Iran en Rusland, het IS kalifaat kreeg kans in het machtsvacuüm dat zo ontstond en wij zitten opgescheept met honderdduizenden vluchtelingen waarvan een zeker deel met bloed aan de handen, bereid om ons Avondland te terroriseren.
Die Clinton dus. Onder de bezielende leiding van Nobelprijswinnaar Barack Hussein Obama.

Tuinhekje | 12-01-20 | 19:16

Begin 2014 werd mij ondermeer gevraagd wie de aanstaande USA verkiezingen in 2016 moest winnen n.a.v oplopende wereldwijde spanningen daar kwam Trump als beste voor de mensheid uit de wormgat.

steekmug | 12-01-20 | 19:37

@Tuinhekje | 12-01-20 | 19:16:
Een nobelprijs, waarvan later werd toegegeven dat deze wat voorbarig was maar men hoopte op wat wereldvrederige verbeterpunten van Obama. Iets wat uitbleef weten we nu.

De waard zijn gast | 12-01-20 | 23:14
▼ 5 antwoorden verborgen

Gebeurt in NL ook, de kenniswerkersregeling zorgt er vooral voor dat afgestudeerden in NL niet betaald worden naar de waarde zie ze hebben en dragen er ook nog indirect aan bij door het betalen van die 30% voordeel (zal toch door belasting betaald moeten worden). Bedrijven klagen dat ze niet aan competente techneuten kunnen komen, maar de salarissen zie ik niet stijgen.

Roelke | 12-01-20 | 16:14 | 2

Werkt 2 kanten op, ik werk al jaren voornamelijk buitenland, als zzp'er. Verdien netto het dubbele voor het zelfde werk. De schaarste neemt nog steeds toe, dus mijn uurtarief ook. Elke 3 tot 6 maanden een ander project, en in mijn geval meestal nog wat hoogwaardiger ook. Je moet er wel wat voor willen doen, een "get shit done" mentaliteit, met de bijbehorende uren, en vaak van huis zijn, heb je dat er voor over dan valt er genoeg te verdienen.

Jacques_SiConto | 12-01-20 | 16:56

Wanneer Trump weer wint dit jaar, kan hij dan de love trumpet spelen???

Henk P | 12-01-20 | 16:13

Interviews met Trump zijn vaak verfrissend omdat hij uit zijn hart spreekt en niet politiek-correct is.

Daarom altijd goed om via een directe manier naar Trump te luisteren ( b.v. via een interview zoals bij dit artikel of bij een speech die hij geeft)

En niet via de media want dan word vaak door de media de uitspraken van Trump uit de context gehaald en verdraait en gemix met de ideeën van de journalist die in verreweg de meeste gevallen Trump bewust negatief neerzet.

Swieberj | 12-01-20 | 15:18 | 8

Wat is er verfrissend aan een dombo die praat als een dombo, maar zich ondertussen onophoudelijk ongepaste veren in de eigen reet steekt? Alles aan de man is weerzinwekkend. Zijn opgebakken ego, zijn gesneer naar tegenstrevers, waaronder iedereen die ooit kritiek gaf, zijn gezeur om erkenning, de kleutertaal, de gebaren, de humorloze grappen, het feit dat hij nooit ergens om lacht behalve leedvermaak en zijn onophoudelijke leugens een overdrijvingen..

Beste_Landgenoten | 12-01-20 | 19:26

@Beste_Landgenoten | 12-01-20 | 19:26:
Ik weet niet wat daar verfrissend aan is. Krijg bij jou in ieder geval geen warme gevoelens. Iemand als Trump dom noemen getuigt van bijster weinig intellect. Of ben jij, net als een hoop anderen, een beetje aan het Trump-bashen om er bij te horen?

De waard zijn gast | 12-01-20 | 23:17

Niets van wat Trump ooit heeft gezegd of gedaan heeft me overtuigd van het tegendeel. Voor jou dezelfde vraag dus, laat me iets zien van Trump waaruit blijkt dat hij de genius is die hij beweert te zijn.

Beste_Landgenoten | 13-01-20 | 00:21
▼ 5 antwoorden verborgen

Tja,

De hertog en hertogin van Sussex waren vorig jaar zomer net als Disney-baas Bob Iger aanwezig bij de première van The Lion King in Londen. In een clip die daar werd opgenomen, is te zien hoe Harry naar zijn echtgenote wijst en Iger aanspreekt. „Wist je dat ze ook voice-overs doet”, vroeg hij destijds aan de zichtbaar verraste Disney-baas. „Ze is echt geïnteresseerd”, vervolgde de prins. „We zouden het geweldig vinden om te proberen. Dat is een geweldig idee”, reageerde Iger vervolgens.

Jan Leul | 12-01-20 | 15:16

Mooi interview,
Eindelijk een openhartig gesprek met “the real trump” en niet het “ frasen” en andere laffe truukjes wat we hier in de MSM tehoren krijgen.

Datgingniegoed | 12-01-20 | 15:06 | 1

Amerikanen kennen deze zijde van Trump al veel langer. Ingraham heeft hem al veel vaker geinterviewd,ik zeker al 4 gesprekken tussen de twee nu gezien,die liepen geheel in dezelfde open sfeer. Ze is een pro Trumper,maar behoudt haar journalistieke integriteit en scherpte,zoals we dat van een vakvrouw verwachten. Trump vindt dat best,want hij houdt in wezen natuurlijk helemaal niet van slijmballen.
Breder kun je zien,dat FOX News hier een fatsoenlijker stel journalisten in dienst heeft,dan de linkse MSM. Het grote verschil is,dat bij FOX een zekere mate van integriteit toch de basis is van handelen . Zo'n gelogen Russia hoax,maar dan omgekeerd naar Obummer toe,is daar onmogelijk,omdat er meestal journalistiek op grond van (toetsbare) feiten wordt bedreven. En dat gebeurt niet bij de op verdachtmakingen,leugens en hysterie drijvende outlets als CNN,MSNBC,ABC,CBS en 90% van de geschreven MSM zoals NYT,WapO,Time,Boston Globe enz enz.

hertogvanzottegem | 12-01-20 | 19:09

We send them troeps, but they have to pay us?
Hij maakt huurlingen van zijn soldaten en vraagt andere landen dat ook te doen?
Overheden, die uitzendbureau gaan spelen voor troepen vind ik geen positieve ontwikkeling. Vooral niet, als je daar als overheid geld mee gaat verdienen.
Dan ben je maar een halve cent beter als Kim Jong Un, die ook overal in de wereld zijn slaven verhuurt voor uitbuiting.
En ik denk ook niet, dat dit het morele contract is, waar de meeste soldaten voor inschrijven.
Of zie ik dit te rooskleurig? Zou natuurlijk ook kunnen.

MistaRazista | 12-01-20 | 15:03 | 8

Iedere inxet van het Amerikaanse leger sinds de burgeroorlog is om te zorgen dat de overheid er aan verdient. Hetzij door oliebelangen, hetzij via de verkoop van wapens. En reken maar dat S.A. iedere cent van die 1 miljard weer terug krijgt in kortingen op wapenprijzen, of wat meer geld voor de olie.

LesPaul | 12-01-20 | 15:11

Old school paradigma leger hier? Inderdaad.
Bedankt voor de update, guys.

MistaRazista | 12-01-20 | 15:41

Goed luisteren. De rijke landen die hulp vragen moeten dus gewoon betalen voor die hulp. En heb je bronnen, dan betaal je in grondstoffen. Is het een arm land dat hulp behoeft in een strijd, dan moet het arme land eerst maar eens bij de buren aankloppen (o.a. de EU) in plaats van een land 15000 kilometer verderop.
Als je goed luistert, dan is Trump alleen en uitsluitend bereid gratis militair in te grijpen als een instabiel land de beschikking krijgt over kernwapens.
Voor overige zaken of verzonnen zaken zal de US dus geen oorlog meer starten, die problemen laat hij over aan de buren van de zandbakken. Wij dus. De EU wilde zo graag meespelen op het wereld toneel, iets voorstellen en weet ik veel wat, nou die taak heeft de EU nu. De US doet gepast en terecht een grote stap terug. En wanbetaler EU mag het zelf opknappen in de strijd tegen de geradicaliseerde Islam.

Tuinhekje | 12-01-20 | 20:31
▼ 5 antwoorden verborgen

Het kan niet ondertiteld worden want ze praten constant door elkaar, als zii de gespreksleider is dan snapt ze er niet veel van. Zo is het een ordinaire fittie om iets anders.

Rest In Privacy | 12-01-20 | 15:03

Het is wel vermoeiend om naar te luisteren, We are doing great, we are the best since, it never been this good, etc.

marrretje | 12-01-20 | 15:01 | 5

@born2killn00bs | 12-01-20 | 15:12: heb je de jaarlijkse overheidstekorten gezien onder Trump? 5-6% tekort in een uitstekende economie maakt hem op economisch gebied waarschijnlijk de slechtse president ooit. Zelfs de Italianen en Fransen maken het niet zo bar en die hebben een stuk minder goed lopende economie.

Ik kan wereldwijd geen andere wereldleider bedenken die in economische toptijden zulke slechte cijfers levert. Neem een voorbeeld aan Poetin, overschot van 3% op de balans en zowel zijn bedrijven als beurzen doen het aanmerkelijk beter dan de Amerikaanse.

Inferi0r | 12-01-20 | 18:22

@Inferi0r | 12-01-20 | 18:22: weet je ook het aandeel hierin van de DNC ,die het HvA,dat over budgetten en de centen gaat ? Als Trump met een conservatief budget zou komen,stemmen ze het weg. Als hij meer geld voor Defensie wil,krijgt hij dat alleen als er omnibus aan (geldverslindende) wensen van de Democraten tegenover staat. Wel even het hele verhaal vertellen en niet alleen Sieenennetje spelen,of de grote Adam Schiff de Leugenaar imiteren.. Inferior.

hertogvanzottegem | 12-01-20 | 19:14
▼ 2 antwoorden verborgen

De haat voor Trump in de media is groter dan de afkeer van islamitische terroristen zoals in opiniez staat.

O.a.

"De uitschakeling van Qasem Soleimani heeft een trieste werkelijkheid blootgelegd; namelijk dat de Nederlandse media volledig bereid zijn om hun ziel te verkopen aan welke Trump-tegenstander dan ook. Zelfs als deze tegenstander een narcistische, islamitische massamoordenaar, kindermoordenaar, verkrachter en terrorist is.
Wederom is in de afgelopen week bewezen dat de media zowel op moreel als ethisch gebied volledig verdorven zijn.

Terwijl Nederland nog niet bekomen was van de walgelijke heiligverklaring door de NPO van IS-terrorist Laura H., deed de NOS er nog een behoorlijke schep bovenop door afgelopen vrijdag – en de dagen erna – Qasem Soleimani de hemel in te prijzen. "

Swieberj | 12-01-20 | 14:58 | 2

De Haat voor Trump is groter dan de schade die Shell in 40 jaar in Groningen heeft aangericht , rara hoe kan dat...

Torquemada | 12-01-20 | 15:09

@Torquemada | 12-01-20 | 15:09:
Groningen boeit slechts de Grûnners. Op Trump zijn alle ogen van de wereld continue gericht. Verklaart dat je verder kant nog wal rakende stelling wellicht?

De waard zijn gast | 12-01-20 | 17:13

Beautiful green cash

Balabanov | 12-01-20 | 14:56

'but you’ve got to pay us'
Tuurlijk, gewoon een factuur sturen. Ook klaplopende NAVO-bondgenoten.

HogeNood | 12-01-20 | 14:50 | 5

@Jan Passant mk2 | 12-01-20 | 15:10: SA exporteert veel meer terrorisme en islamisme dan Iran.

Lupuslupus | 12-01-20 | 15:22

@LesPaul | 12-01-20 | 15:14: Verder zijn het enorme lieverds, die Iraanse Ayatollah's en generaals. Die verdienen eigenlijk onze grootste respect en steun. Omdat ze niet aan de leiband van Amerika willen lopen. Die 1500 doden tijdens demonstraties vorige maand, dat kwam allemaal door Amerikaanse propaganda, fake news. Dat er meer dan 20.000 Iraanse troepen aan de zijde van IS hebben gevochten. ach iedereen heeft in zijn jeugd wel eens gekke dingen gedaan. Maar ze lopen in elk geval niet aan de leiband van Amerika dus verdienen ze onze grootst mogelijke steun. En ons respect, had ik dat al gezegd?

Sans Comique | 12-01-20 | 15:22

@LesPaul | 12-01-20 | 15:14: Iran heeft in 1979 eenzijdig de oorlog verklaard aan de ongelovigen en Amerika, niet te vergeten Israël. Iran uit continu bedreigingen en heeft zich niet echt van z’n beste kant laten zien. En met Iran bedoel ik het regime, niet de bevolking al zijn zij eigenlijk Iran. Het regime sponsort terrorisme, en laat zelfs tegenstanders hier in Nederland uit de weg ruimen. Alle acties tegen het regime zijn gerechtvaardigd wat mij betreft als ze Amerika en de ongelovigen met de dood bedreigen.

Sinterbikske | 12-01-20 | 15:28
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik begin steeds meer respect voor Trump te krijgen. Trump wordt een van de beste presidenten van de States.
De aangeschoten Democraten proberen met slinkse middelen Trump te ondermijnen en te criminaliseren. Het grote publiek begint dit steeds meer en meer door te krijgen hoe slinks en achterbaks de Democraten zijn. Trump staat voor één United Amerca... de Democraten staan voor.. Democrats First! Das het verschil!

MINDER | 12-01-20 | 14:50 | 15

@Kuifje-naar-Brussel | 12-01-20 | 16:43: daar is het niet voor bedoeld. De founding fathers wilden voorkomen,dat de dichtbevolkte kuststreken alleen door de aantallen eenvoudig de wil aan de grote aantallen dunner bevolkte Staten van wat we nu overflyland noemen,kon opleggen. Daardoor kan bij die bevolkingen de wens ontstaan weer met de Unie te breken,omdat de kustgebieden toch altijd de wil opleggen. Die kiemen wilde men smoren . Een kiesmannensleutel is dus licht in het voordeel van overfly-land,maar om een heel integere en goed te begrijpen reden en redenering. Sinds Hittlery verloor is het systeem opeens daar (DNC) in ongenade gevallen. Ook werkt het enorme aantal bewust geimporteerde illegalen extreem in het voordeel van de zg Democraten,wanneer het kiesmannenstelsel wordt opgeheven.
Democraten zijn akelige huichelaars: Californië ontvluchten vanwege de hoge belastingen,emigreren naar een goed draaiende conservatieve staat als Texas. Maar vervolgens wel immoreel Democraten blijven stemmen als dank, en de nieuwe vestigingsstaat weer lekker kapot maken met een Democratisch bestuur. Wat een mensen! Wat een kiezers!

hertogvanzottegem | 12-01-20 | 19:28

@Kuifje-naar-Brussel | 12-01-20 | 19:17: Miljoenen mensen zouden Trump stemmen (en ook miljoenen Hillary), en ik heb peilingen voorbij zien komen dat Trump 2% zou hebben met presentators die bijna zworen dat Trump geen enkele kans zou maken. Kijk dat ze er 10 of 20% naast kunnen zitten is al bijzonder ongeloofwaardig (check alle peilingen van de laatste 20 jaar in Nederland en de uitslagen maar) maar dat de peilingen er 45% naast zitten, dat kan niet. Niet in deze tijd. Dat zitten die omroepen in hun eigen bubbel aan te peilen of ze besodemieteren te boel om de zaak te beinvloeden. Inclusief onze staats propaganda omroepen, die al lang geleden opgeheven hadden moeten worden.

Tuinhekje | 12-01-20 | 20:43

Links staat voor SJWs vooral in Amerika. Zij zorgen niet voor eenheid maar drijven mensen steeds verder uit elkaar. Lang leve Trump.

keestelpro | 13-01-20 | 08:54
▼ 12 antwoorden verborgen

Deze psychopaat zit nog op zijn rubberbootje opgeblazen door het Russische sociale media trollenleger. Als ik iets lachwekkend vind van de Westerse wereld zijn het die volidioten die zich hebben laten manipuleren door Russische stokers.

De comments op GS ook maar eens minen en zoekalgorithme op patronen laten runnen. Zoek de harde stookkern en het suffe zwikje meelopers.

Trump, de man die er helemaal niet in geloofde dat hij pres zou kunnen worden. In zijn jeugd onder het zware juk van papa, verplicht naar militaire school, geld erven en verbrassen aan faalcasino's. Daarna het vege lijf gered door een TV karikatuur van hemzelf. Een goed recept voor een narcist zonder empathie.

Ik ben benieuwd naar de post-Trump wereld. Dat zal zijn alsof je een grote ruzie in de familie hebt gehad waar zaken zijn gezegd die je altijd blijft onthouden.

Overnijd | 12-01-20 | 14:49 | 13

Inderdaad. Dat men zo idolaat kan zijn van zo'n omhoog gevallen huizenkoper. Het moet iets te maken hebben met zijn weerzinwekkende manieren die de mensen hier blijkbaar erg aanspreekt. Zijn enige kwaliteit op buitenlandse zaken, zoals met Iran, is zijn onvoorspelbare en impulsieve gedrag. Dat is niet bepaald een bewuste kwaliteit maar meer een toevallige, door zijn absurde karakter ingegeven eerder dan door genialiteit of talent. Maar één van de effecten ervan is dat men ook in Iran bang is geworden voor een eventuele vervolgstap van Trump. Want met zo'n mafklapper weet je het nooit. Dat is een onvoorzien voordeel. Maar noem het geen vaardigheid, of ervaring of wat dan ook, het is gevolg van zijn grillige karakter. Dat in dit geval toevallig goed uitpakt.

Beste_Landgenoten | 12-01-20 | 19:36

@win12 | 12-01-20 | 19:25:
Is jou nick 'Overnijd'? Je bent trouwens een narcist als je veinst overal de beste in te zijn. Als POTUS moet je die kwaliteit gewoon grotendeels bezitten. Is best een verschil.

De waard zijn gast | 12-01-20 | 23:20

@Beste_Landgenoten | 12-01-20 | 19:36:
Zou het niet zo kunnen zijn dat mensen hier verder kijken dan hun eigen bekrompen wereld? Dat men in staat is om door die retoriek van Trump heen te prikken en de werkelijke intenties van die man te ontwaren en weten op waarde in te schatten? En dat hij daarbij risico's neemt is inherent aan zijn beroep. Het echte leven is geen GoT waarbij de koning wordt bijgestaan door een toekomstvoorspeller.

De waard zijn gast | 12-01-20 | 23:23
▼ 10 antwoorden verborgen

Mooi ook, hoe bijna alles wat hij zegt, direct in koeienletters onderin het beeld verschijnt. Verder gewoon het standaard Trump-riedeltje. Alles gaat great en steeds greater.

www.youtube.com/watch?v=mZ4EmA5X-PQ

threeheadedmonkey | 12-01-20 | 14:45

Hoogopgeleid personeel, zeker in tech/IT, hoeft niet bang te zijn voor werkeloosheid en lage lonen door immigratie. Zij redden zich wel. Het zijn de laagopgeleiden (praktisch opgeleiden) die last hebben van immigratie en globalisering. Hoogopgeleiden kun je dus zonder rem binnen halen. Maar laagopgeleiden en niet-opgeleiden massaal binnen halen, dat is ontwrichtend voor je land en bevolking. Trump voert dus een goed beleid, zowel economisch als sociaal gezien.

Rest In Privacy | 12-01-20 | 14:42 | 10

@Kuifje-naar-Brussel | 12-01-20 | 16:05:
Ik ken iemand die werkzaam is bij de IND en geloof mij als ik zeg dat iemand eindeloos kan zakken voor een inburgeringsexamen en daarmee eindeloos kan blijven wonen in Nederland. Maar buiten dit vind ik een theorie-examen een aanfluiting om inburgering te bewerkstelligen. In de eerste plaats zijn er veel asielzoekers die gewoonweg niet goed zijn in leren, wellicht omdat ze nooit op school hebben gezeten of gewoon daar moeite mee hebben, zoals zoveel Nederlandse kids dat ook hebben op school. Daarnaast kun je op papier iemand van alles wijsmaken, wat ook vaak gebeurt.
Fraude tijdens examens is ook schering en inslag: er werd nog wel eens een slim neefje of nichtje gestuurd om examen te doen, het aanstellen van vertalers die vervolgens de goede antwoorden gaven, oortjes in waarmee contract met mensen buiten de examenruimte. Het wordt wel steeds moeilijker te frauderen maar toch.
Laat mensen zich maar eens bewijzen voor ze Nederlands staatsburgerschap krijgen en dat betekent wat mij betreft voorwaardelijk staatsburgerschap met een evaluatie na 2 jaar. Dan krijgen die mensen ook de kans zich te ontplooien en zijn ze tevens meer gemotiveerd om de taal te leren en Nederland te leren kennen. Het moet wel goed worden gemonitord, en dan ook nog door kundige mensen, dus dat vraagt ook een behoorlijke investering. Maar die is het dubbel en dwars waard. Mocht na 2 jaar constante tegenwerking en een aversie tegen integratie en onze normen en waardewn worden geconstateerd dan is het na 2 jaar onherroepelijk wegwezen naar waar je vandaan kwam. een echte vluchteling is hiertoe bereid, ik zou dat andersom ook zijn wanneer ik in dezelfde situatie in een door mij uitgekozen moslimland ter bescherming zou worden opgevangen. Van de vele Afghanen die de oorlog ontvluchtten hebben de meesten werk en zijn ze goed geïntegreerd met de Nederlanders, zonder hun eigen identiteit en cultuur te verloochenen. Zo kan het dus ook. Maar daar zat destijds dan ook niet zoveel 'vullis' tussen als wat er de afgelopen jaren op ons af is gekomen.

De waard zijn gast | 12-01-20 | 17:51

@Sitting_targets | 12-01-20 | 15:19: Het feit dat de koopkracht in Europa en de VS als sinds de jaren '70 niet substantieel stijgt, duidt erop dat het totaal niet meevalt met dat drukken. We hebben in de jaren negentig een korte opleving gehad toen Nederlandse dames ook gingen werken, maar al decennialang gaan werknemers, zowel aan de top als de praktisch opgeleiden, er nauwelijks op vooruit. De genoemde Weinstein heeft daar met 'Anthropic Capitalism And The New Gimmick Economy' een aardig artikel over geschreven. Op het moment dat Amerikaanse promovendi (PhD) in Science-hoek meer dan €100k dreigden te gaan verdienen, zijn door open grenzen de salarissen van die hoog opgeleide techneuten naar beneden geduikeld. Goed voor werkgevers, slecht voor alle anderen.

Festen | 12-01-20 | 17:56

@De waard zijn gast | 12-01-20 | 17:51: Fraude zijn ze nu heel streng op. De examenruimtes hangen vol met camera's. En iedereen die examen doet wordt gecontroleerd aan de hand van zijn of haar ID. Wat wel zo is: je kunt aan de hand van iemands land van herkomst vaak een inschatting maken of de persoon in kwestie binnen 3 jaar kan inburgeren. Bepaalde Afrikaanse landen scoren helaas erg slecht.

Rest In Privacy | 12-01-20 | 19:22
▼ 7 antwoorden verborgen

De grap is, bijna de helft aan kosten voor de Irak en Afghanistan oorlogen ging naar "Private Contractors", ook wel huursoldaten genoemd.

Zoon van Boer | 12-01-20 | 14:38 | 1

U heeft daar een financieel verslag van paraat?

Jan Passant mk2 | 12-01-20 | 15:15

Dat eerste draadje van de mathematicus (want marktwerking is wiskundig bewezen) meneer Weinstein: het staat in een open economie de aandeelhouders vrij om een te inhalige CEO eruit te trappen. Net zo goed als het importeren van buitenlandse vaklieden, zeker als je zo weinig in Onderwijs investeert als de VS (Betsy DeVos is mijn favoriete Amerikaanse dbtje). Als je dan toch marktwerking propageert, wees dan consistent. De genamedropte theorieën in het tweede draadje zijn mij helaas niet bekend.

In dat derde Trumpfilmpje moest ik lachen om zijn opmerking dat hij in feite in zijn eentje de msm (en Cable Television!) in leven houdt. Goed om te zien dat, als je hem maar in zijn waarde laat, er prima valt te praten met President Trump. Geeft de burger toch weer wat moed.

Rest In Privacy | 12-01-20 | 14:36

Prima president.
Laura Ingraham is een voor Nederlandse begrippen ongewone journalist. Mevrouw is geen cheerleader voor het voortreffelijk Deugende globalisme - of voor de ons zo angst aanjagende klimaatramp waar "onze journalisten" voetstoots vanuit gaan.
Ze stelt zelfs kritische vragen aan de beste president die Amerika had sinds Honest Abe. Dat mag toch?

Alleen globalisten kweken "journalisten" die (voor hen) uitsluitend juichen - en bloedstollend grommen tegen de oppositie.
CNN, BBC en NOS kwakken dertien in een dozijn van zulke tamme mouthanen op uw TV scherm.

Jan Passant mk2 | 12-01-20 | 14:33 | 7

@Sitting_targets | 12-01-20 | 14:49: Trump krijgt geen kritische vragen dus het is doorgestoken kaart. Trump krijgt wél kritische vragen en dan is het een toneelstukje dus evengoed doorgestoken kaart.
*triomfantelijk om me heen kijkend*

Obama hoefde geen kritische vragen te krijgen want die was goed. Dat stond immers in de krant.

Sans Comique | 12-01-20 | 15:37

@Sans Comique | 12-01-20 | 15:37: Je hebt kritiek en kritiek. Hij krijgt in het interview kritiek dat hij niet ver genoeg gaat in zijn beleid, dan wel dat hij niet doet wat hij belooft. Dat is kritiek van een ander soort dan die hij altijd van CNN e.d. krijgt, namelijk dat hij veel te ver gaat, dat hij wel doet wat hij beloofd heeft (en knettergek is etc etc).

En niets mis met dit toneelstukje, hoor, als het dat is. Trump komt gematigd en verstandig over. Wat 'ie ook is. Ik ben blij met deze man.

Rest In Privacy | 12-01-20 | 16:05

Als iemand een pro-globalist is, dan is het Trump wel, Jan! Zoals altijd - echt altijd - sla je de plank mis. Ik heb nog geen enkele uitzondering gezien. Je hebt het zeldzame talent om iedere keer exact de verkeerde analyse te maken. Je mag daar best trots op zijn hoor Jan.

Trump, mocht je het nog niet weten, heeft een vergaande deregulering van de geldsector doorgevoerd, waar ze op Wall stfreet heel erg blij mee zijn. Minder regels, minder controle, meer winst en meer mogelijkheden om risovol te beleggen zonder toezicht. Je kunt raden waar dat heengaat: De winst kom in de zakken van de bankiers, de rijke jongens en Trumps sponsors terecht en mocht het mislopen dan betaalt de burger. Ja joh, die Trump is zo'n anti-globalist.

Ik ben echt benieuwd waar je je opleiding hebt gehad of wat je levenservaring is, maar je talent moet je ergens hebben opgedaan. En wat ook knap van je was vandaag: Je hebt het woordje "fascist" nog niet gebruikt. Gewoon cold turkey stoppen Jan, minderen is net als bij roken geen optie en op een dag kan je helemaal zonder "fascist". Zet door!

Beste_Landgenoten | 12-01-20 | 21:48
▼ 4 antwoorden verborgen

Fox is gewoon leuk en goed. Vooral Tucker Carlson. Nederland zou echt zo een zender moeten hebben. Broodnodig.

streknek | 12-01-20 | 14:27 | 5

@Erikjan79 | 12-01-20 | 14:40: Bij FOX zijn er ook een aantal die zwaar anti Trump zijn zoals Chris Wallace. Degene die wel op de hand van Trump zijn, zijn op één hand te tellen.

Nehemia | 12-01-20 | 14:50

Tucker Carlson vs Rutger Bregman. Als je bedenkt dat ik en rechts Nederland geen fan van Rutger zijn kan je nagaan wat een faalhaas Tucker is.

Inferi0r | 12-01-20 | 18:24

@Nehemia | 12-01-20 | 14:50: Fox and Friends ,Hannity,Maria Bartiromo,Lou Dobbs, Chris Hilton,Gutfeld,Judge Janine Pirro,Watters, Tucker Carlson,Varney, aanzienlijke delen van Fox Business News.....

hertogvanzottegem | 12-01-20 | 19:41
▼ 2 antwoorden verborgen

FOX die het TRUMP moeilijk maakt?? Dan is Laura Ingraham snel haar baan kwijt of we gaan een nog extreme president krijgen.

Petroselinum crispum | 12-01-20 | 14:26 | 3

Nooit Chris Wallace gezien? Een Never Trumper pur sang en die werkt ook nog eens voor Fox News. Zo zijn er nog wel een aantal.

Snake | 12-01-20 | 14:30

Nah, dat "onze" media allemaal zo werken wil niet zeggen dat een witte raaf in medialand als Foxnews dat OOK doet.

Jan Passant mk2 | 12-01-20 | 15:17

kijk eens een keer zou ik zeggen,dit komt heel erg als geroeptoeter over....

hertogvanzottegem | 12-01-20 | 19:42

Dat tweede filmpje ... bizar wat hij allemaal zegt in volledige openheid. 1. We hebben de olie (Irak/Syrie) en daar ging het om. 2. Saoedi-Arabie betaalde afgelopen jaar 1 miljard voor Amerikaanse militaire steun. 3. Zuid-Korea betaalde afgelopen jaar 0,5 miljard voor Amerikaanse militaire steun.

Watching the Wheels | 12-01-20 | 14:26 | 5

@Jan, Leiden | 12-01-20 | 14:37:
Ja blijkbaar, dat hoor je allemaal niet bij de NPO en RTL.

Watching the Wheels | 12-01-20 | 15:47

@Watching the Wheels | 12-01-20 | 15:47:
Nee, weglaten en verzwijgen doen ze blijkbaar ook graag.

Jan, Leiden | 12-01-20 | 17:46

Natuurlijk gaat het om olie. Met die mensen en hun ideologie, daar kan een normaal mens helemaal niets mee. Een verademing t.o.v. alle andere hypocriete westerse leiders die graag een bruin armpje daar willen halen.

Graaisnaaiert | 13-01-20 | 08:54
▼ 2 antwoorden verborgen

"You have such a great relationship with the queen". Tuurlijk joh. Fox daar kan een normaal mens geen 30 seconden naar kijken. Gewoon een kruising tussen een fanclub, lobbyvereniging en ingehuurde advocaten. Niet dat de rest in de USA veel beter is maar deze mafklappers die zich journalist noemen spannen echt de kroon qua verloedering van de pers.

kokkie klaphaak | 12-01-20 | 14:25 | 6

@Dr. Snoepjes | 12-01-20 | 17:28: u bent af ..

justinianus | 12-01-20 | 17:51
▼ 3 antwoorden verborgen

Volg Eric en Brett Weinstein. Echt.

omanders | 12-01-20 | 14:23

Beide zijn zo fout als wat. Stop toch met die Trump onzin.

diek | 12-01-20 | 14:22 | 2

Ja getver die Trump. Nog steeds geen WOIII ontketend. Een beetje handelsoorlogen voeren en terroristen afknallen maar verder niks nada. Ik mis Obama, en vooral zijn gloriejaar 2015. Meer dan 1 miljoen migranten richting Europa. Wat een president.

medusa324 | 12-01-20 | 14:43

uit Vroomshoop?

hertogvanzottegem | 12-01-20 | 15:05

Ik mis Bill O'Reilly.

VanBukkem | 12-01-20 | 14:20 | 3

Bill was een verwaande kwal. Niemand bij Fox heeft het nog over hem,terecht.

streknek | 12-01-20 | 14:29

@streknek | 12-01-20 | 14:29:
Een lul was het.
Ik zag dat programma van hem altijd als een soort Nieuwsuur, maar dan gepresenteerd door de broer van Al Bundy. Heerlijke tv. Vooral zijn 'kritische' interviews met zijn golfmaatje en presidentskandidaat Donald Trump staan me nog erg goed bij.

VanBukkem | 12-01-20 | 14:36

@VanBukkem | 12-01-20 | 14:36: En hij heeft Lies wheel by the pussy gegrepen ,Heeft hem heel veel geld gekost en zijn baantje ,natuurlijk.

streknek | 12-01-20 | 14:46

Ja voor iemand als Laura is Trump natuurlijk lang niet extreem genoeg. Maar ja, dat krijg je met zo'n papa als de hare.

ZureKoek | 12-01-20 | 14:19

High skilled labour binnenlaten lijkt me niet zo'n probleem voor de VS. Dus om Trump hier nou op aan te vallen....

Rest In Privacy | 12-01-20 | 14:13 | 10

@Sitting_targets | 12-01-20 | 15:07: Die Aziatische studenten waar ik het over heb, halen hogere scores op bijvoorbeeld toelatingsexamens. En kijk eens naar het aantal Aziaten bij de grote Techbedrijven. Dat neemt ook fors toe.

Rest In Privacy | 12-01-20 | 16:08
▼ 7 antwoorden verborgen

Trump wil zijn bejaarde leuter natuurlijk wel eens in Megan hangen. Ik snap dat wel. Grab em by the pussy!

goedverstaander | 12-01-20 | 14:09 | 6

@beniknouzoslim | 12-01-20 | 14:18: Nieuwsuur en andere MSM - omroepen stellen aan de band sturende vragen. Waarom krijg ik de indruk dat u in het democratische kamp zit?

goedverstaander | 12-01-20 | 14:24
▼ 3 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl