YESSSS! Trouwstoetkneus crasht AMG
Rijd ze dan ook maar allemaal in de prak
Hoppa we hebben er weer een, in navolging van de Lambo-crasher! Een poepvervelende trouwstoetloser die zijn stomme huurbolide in de prak jengelt. Nu is het weliswaar zonde van de Mercedes, maar die bak zat toch al in de verhuur en was dus toch al veroordeeld tot een leven lang ellende, ongemak en onnodig claxongebruik. Deze brokkenpiloot in Rotterdam had niet eens een rijbewijs. "Ze deden heel stoer, continu van weghelft wisselend", aldus een ooggetuige. Karma is a bitch, toetersukkel. Volgende keer gewoon weer lekker in de Fiat Panda van je pappie.
Social
Reaguursels
InloggenFiat panda van papa? Ouwe Mercedes met imperiaal of een vermoeide Ford Transit, met......
Geen medelijden met die verhuur bedrijven, gooi die verzekeringen maar 10-voudig omhoog
Die losers hopen dat de klasse van de mooie auto’s op hen afstraalt. Maar het is andersom, ze halen de klasse van de auto’s naar beneden.
Waarschijnlijk gehuurd van een met crimineel geld opgezet verhoerbedrijf.
Kan haast niet anders.
En anders zit ik er lelijk naast.
Jij snapt m..... daarom liggen de verhuurderts onder het vergrootglas....
jammer, tuuuuttertuuuurk leeft nog??
Maar misschien kunt u ons vertellen waar en wanneer de stoeten rijden...
Gewoon bij de iftar aan je vrienden vragen beste popo...
Toeterturken moeten wel zonder rijbewijs rijden.
Want om een rijbewijs te kunnen halen moet je op z’n minst een IQ hebben van 90+ en dat halen ze bij lange na niet, helaas. Als mijn haar maar goed zit!
Wat een racistische paal!
Turken raggen er op los. Richting geven ze nooit aan. Ze slaan af wanneer ze willen en als achteropkomend verkeer moet je echt heel alert zijn op kamelen op de weg.
Verplicht een snor sticker op de bumpers. Of schaap, ezel, WOLF, verzin het.
Die hebben hun rijbewijs ook gekocht op vacantie in het zand van herkomst. Rijden kunnen ze niet.
Nu heb ik het ook niet zo op dat volk, maar ik zie genoeg blankes die niet snappen dat je op een afbuigende voorrangsweg richting aan moet geven.
En dat is behoorlijk irritant, om van linkse-bochtafsnijders nog maar te zwijgen.
@Bijtendehond | 22-10-19 | 11:20: onzin. Je mag je richting aangeven. Hoeft niet. Je rijdt immers al op doorlopende voorrangsweg. Ken je regels hond.
Autobedrijven die dit soort auto’s verhuren en onderwereld zijn nauw vervlochten. De verhuurinkomsten zijn bijzaak. Het handhaven in deze branche gebeurt maar incidenteel omdat het om criminele mossels gaat. Tja en de commissaris zei na de laatste iftar night nog zo dat mossels enorm deugen en van de vrede enzo waren. En dan kan het touch niet zo zijn dat je de vergunningen van die eerzame bidders intrekt.
Als ik op vakantie een auto huur moet ik nogal wat dingen ondertekenen waarin staat dat echt alleen ik de auto bestuur. Een eventuele tweede bestuurder kost extra geld.
Probleem in Nederland met dit soort gevallen is telkens dat wanneer er gemeld wordt dat 'het nu echt klaar is, we gaan ze genadeloos aanpakken' dat het dan altijd verhoging van bestaande boetes of een gesprek met bureau watwatwat is.
Gewoon zonder pardon, auto's in de shredder gooien. Dan is het binnen no-time afgelopen, want er is geen alternatief. Ze kunnen die auto's gaan lenen van malafide figuren, maar dan gaan ook die in de shredder. Jammer voor die verhuurder maar die is toch verzekerd en die had niet zo'n opportunist moeten zijn met het verhuren van een 300.000 euro auto aan een strontjong met een capuchon.
Prima plan.
Wat mij betreft mag de kleuter die achter het stuur zat ook de nodige tijd achter de tralies. Jammer dan, als je je gedraagt als een volwassene met rijbewijs, moet je ook de straf maar als volwassene dragen.
De familie (die willens en wetens het snot-aapie achter het stuur laat kruipen) mag fijn de poen opbrengen voor de schade die met de bolide is aangericht.
Kom op, we zijn in Nederland onderhand volledig ge-snowflaked.
Nee slecht plan. Wij gaan dan met ons allen een hogere premie betalen voor de verzekering. Geen auto's in de shredder. Bestuurders is een ander verhaal.
@Tojo5156 | 22-10-19 | 12:13: Welke verzekering? De schade aan zo'n auto valt niet onder een normale autoverzekering die particulieren hebben lijkt me. Trouwens, een verzekeraar zou kunnen onderzoeken wie er rijdt en als niet aan de voorwaarden is voldaan kan het best dat ze niet uitkeren en dat de pauperfamilie zelf moet betalen.
Opvallend is dat tegenwoordig er nergens meer bijstaat dat dit Turken/Marokkanen zijn. Ook in de Telegraaf niet meer.
Is de censuur dan eindelijk alom?
Neehoor, mijn broer ging trouwen. Vandaar. Sorry voor het ongemak.
Is voor de spanning. Maak het verhaal af en kleur de plaatjes.
Van de andere kant. Als je een paar trefwoorden leest zoals: toeteren, asociaal gedrag, te dikke auto's, niet kunnen rijden, scooter, ramkraak, plofkraak, Audi, BMW, respect, opgschoren, laf met velen tegen één en wat al niet meer dan hoef je de afkomst er niet meer bij te zetten.
Tsja, schijt een beer in het bos?
"regelen wij de rest"
Nietes
"Hou je bek kudtburger "
Precies.
"Maar misschien kunt u ons vertellen waar en wanneer de stoeten rijden..."
Alleen deze brutale vraag spreekt al boekdelen.
Gehuurd, wat sneu. Van Oef al een jaar zeer tevreden met de GLE 43AMG.
Patsert !
Wachten op het eerste dodelijke* ongeluk.
*ik bedoel dan een andere weggebruiker. Het zou me een sorreg (sic) zijn dat zo'n mafkees zichzelf aan gort rijdt.
Precies waar ik ook aan dacht.
Tilburg voert verplichte vergunning in: tweederde autoverhuurders stopt
TILBURG - In Tilburg zijn 19 van de 30 autoverhuurbedrijven gestopt vanwege de nieuwe vergunningplicht. Twee ondernemers kwamen tot nu toe door de screening. Met de maatregel wil de gemeente 'rotte appels' uit de branche weren.
link: www.bd.nl/tilburg/tilburg-voert-verpl...
Kijk, zo kan het dus ook. Wedden dat dit in 020 nooit wordt ingevoerd ?
Ja, mooi he? Ik ben Kruik en wist al.... aanpakken die zooi
In een aantal Brabantse stadjes zijn er bijna meer verhuurbedrijven dan inwoners of bezoekers. Waarom? Waarom zou iemand in een geüpgraded dorp als Roosendaal* een auto moeten huren? Laat staan bij een van de twintig bedrijven? *Random voorbeeld
Kennelijk vallen dat soort zaken alleen burgers op..
"Veel autoverhuurbedrijven in Brabant zijn nauw betrokken bij zware criminaliteit. Dat zegt de politie Zeeland-West Brabant na maandenlang onderzoek. Autoverhuurders verhuren auto's met verborgen ruimten aan criminelen die er drugs, wapens en geld mee vervoeren. Eigenaren en medewerkers van verhuurbedrijven zijn volgens de politie niet zelden verbonden aan criminele organisaties.
Eind vorig jaar stuitten rechercheurs van de politie Zeeland-West Brabant op een opmerkelijk cijfer. Terwijl er in de stad Groningen maar 19 verhuurbedrijven staan geregistreerd, zijn dat er in Tilburg, met ongeveer evenveel inwoners, 34. Daarnaast zijn er nog 22 bedrijven die niet geregistreerd staan. Volgens de Brabantse rechercheurs is het verschil economisch gezien niet te verklaren. "
link: nos.nl/artikel/2117610-autoverhuurbed...
"Sommige autoverhuurbedrijven lijken malafide bedrijven te zijn die speciaal zijn opgericht door criminelen voor hun criminele activiteiten en als manier om geld wit te wassen. Als gewone consument kun je daar geen auto huren. Zo is er in Tilburg een autoverhuurbedrijf dat gevestigd is op de zesde verdieping van een flatgebouw. Een autoverhuurbedrijf in Bergen op Zoom is eigendom van een jongen die een paar maanden geleden nog leefde van een studiefinanciering. Bijna alle gecontroleerde klanten van dit bedrijf bleken antecedenten op drugsgebied te hebben.
"Dat zijn vaak bedrijven die voor gewone burgers nauwelijks benaderbaar zijn", zegt een rechercheur. "Ze hebben bijvoorbeeld geen website en hebben vaak een vast klantenbestand."
Owwkee, ergens dacht ik nog dat het mijn onderbuik was (zo word mij dagelijks verteld online) Maar er zit dus een kern van waarheid in. Nouja politie zal er bovenop zitten zeker.
@Repetitive Beats | 22-10-19 | 08:54:
lees hier: www.autoverhuurconsequent.nl/vergunni...
@Repetitive Beats | 22-10-19 | 08:54: Ja natuurlijk (niet)!
Foei, Mo!
Alleen maar status verhogend, Mo zit reeds in de schuldsanering heeft nog een 10tal PV lopen en moet nog voorkomen voor een mishandeling. Heeft uitkering eenzelfde met Neef, oom, pappa en broeren, iets met een kikker en veren!
Maar op straat is Mo een trapje gestegen;, die leipe Mo heeft een kk AMG gesjeesd, leip die gast man!!!!
Snap daarom niet dat de politie zo trots is op het sturen van PVen, alsof dit alleen een geldkwestie is en niet een veiligheidskwestie!
Dat 'het is weer zover' is natuurlijk ook een geweldig zwaktebod. Ik wist niet eens dat het een fenomeen was, tot de politie me dat vertelde.
Daar gaat het mis. Politie heeft geen idee waar of wanneer. Publiek moet het maar melden. Laat een stoet verplicht aanmelden bij de gemeente. Of locaties moeten trouwpartijen aanmelden ergens.
Tja, als ik 5 minuten te lang parkeer hebben zij mijn auto zo gevonden.
Trouwen die gasten dan niet als iedereen bij de burgerlijke stand van hun woonplaats? Dat moet toch ruim van tevoren aangemeld worden, het stadhuis kan dan ook even een belletje richting popo doen? Of, als het dat niet is, zal een grote collectie patserwagens bij het buurthuis ook wel opvallen?
Turken en Turkije.. het is een andere wereld.. vreemdelingen in het Lage Land..
Krekt sa!
De verhuurders van dit soort auto’s zijn schimmige figuren met een lading crimineel geld. Daar een keer de bezem door doet volgens mij wonderen.
Sommige autoverhuurbedrijven lijken malafide bedrijven te zijn die speciaal zijn opgericht door criminelen voor hun criminele activiteiten en als manier om geld wit te wassen. Als gewone consument kun je daar geen auto huren. Zo is er in Tilburg een autoverhuurbedrijf dat gevestigd is op de zesde verdieping van een flatgebouw. Een autoverhuurbedrijf in Bergen op Zoom is eigendom van een jongen die een paar maanden geleden nog leefde van een studiefinanciering. Bijna alle gecontroleerde klanten van dit bedrijf bleken antecedenten op drugsgebied te hebben.
"Dat zijn vaak bedrijven die voor gewone burgers nauwelijks benaderbaar zijn", zegt een rechercheur. "Ze hebben bijvoorbeeld geen website en hebben vaak een vast klantenbestand."
@BozePaarseMan: legt u maar eens uit hoe je daar "de bezem door haalt" ?
Als er een huurcontract is, een kopietje van rijbewijs van de huurder en normaal belastingaangifte wordt gedaan?
@theo-is-dood | 22-10-19 | 08:31: If it quacks like a duck, walks like a duck..'?
Ofwel, iedereen en zijn moeder kan inzien dat zaken stinken (zie voorbeelden). Waar ik met de pet niet bij kan, is die selectiviteit bij de controlerende machten; als gewone Nederlander heb je het gevoel de hele dag in de gaten te worden gehouden, terwijl dit soort bedrijven blijkbaar jaren kunnen blijven opereren zonder een strobreed in de weg te worden gelegd? En dan keer op keer lees je in de krant dat misdaad blijkbaar gewoon beter loont dan eerlijk werk.
@theo-is-dood | 22-10-19 | 08:31: Fiod en justitie vinden genoeg materiaal om de tent te sluiten. Maar ja, capaciteit, ethische profilering, daadkracht enz....
Vroeger stond dit gezegde in de Van Dale: ' rijden als een Turk'. Van mij mag deze er weer in.
Ik had er niet van gehoord. Deze is ook mooi: 'Nu kun je je afvragen of bijvoorbeeld aangaan als een Turk een ,,algemeen bekende uitdrukking'' is. Het gaat hier om een 19de-eeuwse uitdrukking die in 1904 in de Grote Van Dale is opgenomen'
www.nrc.nl/nieuws/2001/08/21/van-dale...
Een uitdrukking uit 1904(!) Meer dan 100 jaar later hebben ze nog weinig vooruitgang geboekt kennelijk.
In Vlaanderen hebben ze ook nog "roken(smoren) als een Turk"
Mooi dit verhaal: gevalletje willen wij meer of minder toeter-trouw-stoeten
in Rotterdam: Politie wil minder, gaan ze regelen.
" Het Woord " van 2019 : " Bruiloftstoethaspel " en in het meervoud : " Bruiloftstoethaspels "
In Duitsland hebben ze in verschillende steden 'anti-patser' politie teams, die enkel en alleen jongetjes die in verdacht dikke wagens rijden aanhouden en de inzittenden van voor tot achter compleet de doopceel lichten: verzekering, accessoires en bandenmaat in de autopapieren, waar gekocht, hoe betaald, werkgever, salaris, bankrekening, belastingen, boetes, drugshond/geldhond/wapenhond er doorheen, enzovoorts. Niet geheel toevallig hebben deze jongens ook de taak om Töterstoeten in de gaten te houden.
-
En weet je wat? Het werkt...
-
Maar in Nederland zijn wij daar natuurlijk véél te bescheten voor. Hier mag de aard -laat staan: de omvang- van het probleem natuurlijk niet hardop benoemd worden.
-
En wat zal onze MinJus straks 'geschokt' zijn als de eerste dienders dood langs de straat liggen - omdat ze niet konden optreden tegen een Turkse maffiafamilie.
Heb ik ook een keer in Miami gezien op Ocean Drive. Voor een vol terras werden de patsers aangehouden en geheel volgens zeer uitgebreid protocol doorgelicht. En ze vinden natuurlijk altijd iets, dan moeten ze mee naar het bureau na eerst 'spread-eagle' op het asfalt liggen en gefouilleerd worden. De volle terrassen genoten
Je bent toch niet aan het profileren he ? Dat mag namelijk niet van onszelf.
Nee, want hier gaat links dan janken over etnisch profileren. Dat er niet op etniciteit, maar op auto en gedrag geprofileerd wordt wil links niet weten en van de link tussen etniciteit en deze vormen van criminaliteit nog minder.
Inderdaad, komt weer dat profileren op tafel.
De jankert die dat bedacht heeft moesten ze standrechtelijk executeren; filteren op basis van nieuwwaarde van een voertuig is ook al profileren.
Als blijkt dat die wagen geleased is, direct aantekening bij dat bedrijf en bij 3 - 5 aantekeningen de hele tent doorlichten.
Bij personeel hangen we ze een kastje om de nek (zie ander topic) en weet de baas zelfs wanneer en hoe lang ze poepen, in Nederland mogen we niet eens naar de lengte van de tenen kijken.
bisbisbis | 22-10-19 | 01:03 En dat mag zomaar van tante Angela?
Whahaha, wat een prutser! Sta je dan ff mooi voor lul! Ik vraag me toch af hoe zo'n verhuurder ingeval van total loss denkt dit te kunnen verhalen op zo'n kansloze.
Als de lieverd in de WSNP terecht komt, hetgeen hoogstwaarschijnlijk het geval is, aangezien dit vast niet de enige openstaande vorderingen van dit economische child prodigy is, krijgt de verhuurder misschien over een periode van drie jaar een paar duizend euro vergoed.
Maar ja, niet mijn probleem, de verhuurder roept het een beetje over zichzelf af. Hij verhuurt die dingen moedwillig aan minder begaafden, wetende dat zij zich daarmee als een totale eikel gaan gedragen. In dat opzicht is de verhuurder gewoon een enabler. Geen medelijden.
*dit=deze? Ik wilde aanvankelijk wonderkind zeggen. Had ik dat maar gedaan.
Verhuurder heeft met grijze gelden zijn auto's aangeschaft. Er liggen nog vijf vuilniszakken vol in zijn meterkast. Hij is alleen maar blij dat hij deze merc af kan schrijven en weer een beetje ruimte krijgt in zijn meterkast.
In onze parallele samenleving bestaat er geen wet of belasting. Door de deugmensen in de politiek blijft dit zo.
Een verhuuder handelt en denkt als een ondernemer. Als die een auto verhuurt aan een partij op waarop alles klopt, dan kan die verhuurder toch onmogelijk nagaan wie er op dat moment dan nog in die auto rijdt?
Weet je wat de verhuurder doet? alles verhalen op de wel oorspronkelijke verhuurder, en die verhuurder mag het weer oplossen met z'n achterneef. Zo'n autoverhuurbedrijf is al verzekerd tegen zulk soort dingen. Ze verkopen echter nog een verzekering voor de particuliere huurder, en verdiend er ook nog eens extra aan.
Wsnp gaat niet bij schulden te kwader trouw: zoals bv boetes of schadevergoedingen. Faillissement is helaas de enige optie.
@koolteer | 22-10-19 | 01:06: Dit blijft zo door het idiote softdrugsgedoogbeleid: "Eerder is is wel de omvang van de hennephandel in de regio Tilburg onderzocht. In de Tilburgse softdrugsindustrie zou volgens een ingevoerde bron 728 miljoen euro tot 884 miljoen euro op jaarbasis omgaan."
www.hpdetijd.nl/2019-01-15/vijf-vrage...
U rijdt zonder rijbewijs een auto die niet van u is helemaal aan gort.
Mag dat?
Alleen als u tüütertürk bent.
Aboutaleb: trouwstoet vanaf volgend jaar aanmelden
"Trouwstoeten in Rotterdam moeten vanaf 1 januari 2020 van te voren worden aangemeld. Wie dat niet doet, kan een geldboete krijgen. Dat schrijft burgemeester Aboutaleb in een brief aan de gemeenteraad".
www.rijnmond.nl/nieuws/186255/Aboutal...
Mooi dat alles gereguleerd wordt. Huurauto's mogen alleen tegen de daarvoor aangemerkte palen crashen.
Geldboete?
@Troyan horse | 22-10-19 | 00:39:
Kán...…….!
Dat wordt dür!
Dür betekent 'stoppen' in het Turks. Je kan er niks mee ik weet.
@keestelpro | 22-10-19 | 00:19: Dür is ho?
Beetje vreemd dat de politie zegt dat de nodige PV's nog te verwachten zijn.
Politieagent wist me te vertellen dat ze altijd zelf een overtreding moeten waarnemen en niet achteraf kunnen bekeuren. Of hij loog en de politie twittert maar wat of ze mogen wel achteraf bekeuren ?
Ook weer een dooddoener van de politie
"Maar misschien kunt u ons vertellen wanneer en waar de stoeten rijden... dan regelen wij de rest." Iemand tweette "Moeten we soms nu ook jullie werk gaan doen ?" Vond hem wel geinig.
Rijden zonder rijbewijs heeft hij sowieso te pakken, autopapieren, legitimatiebewijs, profieldiepte, niet werkende verlichting etc etc....
Ze kunnen leuk creatief worden ;)
@Berbaar | 22-10-19 | 00:03: dus politie mag achteraf PV's uitschrijven ? Geen probleem mee verder, weer wat geleerd.
dat verhuurbedrijf zal ook wel niet helemaal kosher zijn, het is mij nooit gelukt zonder een rijbewijs een auto te huren.
@thephysicist | 22-10-19 | 00:11: z'n neef had de auto natuurlijk gehuurd
@Forex | 22-10-19 | 00:15:
ik snap dat u wilt zeggen, dat men nogal veel op elkaar lijkt, maar toch, als verhuurbedrijf en zeker met verzekeringzaken kan je toch beter niet aan neven van neven zulke dure autos verhuren.
De verzekeringsmaatschappij zal zaken niet snel gaan vergoeden aan het verhuurbedrijf als je niet oplet aan wie je de auto verhuurt. Zeker niet als fraude blijkt en zeker niet als huurder geen rijbewijs heeft.
Ik heb ook wel gelezen dat deze verhuurbedrijfjes iets met witwassen doen, maar op een gegeven moment kunnen ze niet meer die huurauto's verzekeren omdat de verzekeringmaatschappij dat ook wel in de gaten krijgt en dus niet meer kunnen verhuren, einde witwas via autoverhuur lijkt me.
Dan mag die zijn vuilzak vol drugsgeld openen. Hij heeft gehuurd en is dus het contract aangegaan en heeft vervolgens zijn door inteelt geestelijk zwakke neef toelating gegeven te rijden ondanks het niet hebben van een rijbewijs. Verzekering verhaalt vervolgens de kosten op de huurder.
Hoeveel van de aanwezigen hadden een snipperdag opgenomen ?
Zie hier het zoveelste voorbeeld van etnisch profileren. De politie treedt alleen op omdat het allochtonen zijn.
Troll of ueberkneus ? Zegt u het maar. Zelf vermoed ik beide.
@Grijskijkert | 22-10-19 | 07:56: Of sarcasme? Al is deze reaguurder mij (nog) onbekend, dus ik weet niet of hij/zij in het rijtje DKS/Barbaar/etc past
Ik heb een vermoeden van je ethnische afkomst óf je hebt een vaag soort humor........
Ja ja daar is ie, de racismekaart
"Turkse en Marokkaanse organisaties vrezen dat hun feestjes, die meestal volgens de regels en hooguit wat lawaaierig verlopen, nu aan banden gaan worden gelegd, vanwege ‘onderbuikgevoelens’ in de maatschappij"
www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/...
is geen onderbuik gevoel ,maar een feit
Bingo!!!
Luid getoeter, hinderlijk en gevaarlijk rijgedrag, passagiers die uit de ramen hangen... Mijn onderbuik zegt mij dat u en ik voor minder meteen een prent krijgen.
Jammer joh.
Het zijn geen onderbuikgevoelens als iets tot een patroon is geworden en vaak voorkomt.
Dus doe iets aan het probleem in plaats van zeiken hoe anderen daarop reageren.
@letopuwzaak | 21-10-19 | 23:48:
Slachtofferschap is door bepaalde groepen verheven tot een kunstvorm.
@MickeyGouda | 21-10-19 | 23:52:
QED
@Berbaar | 22-10-19 | 00:04:
Van zo'n LOI-cursus Latijn heeft een mens toch levenslang plezier, hè Berbaar? Toeteraars en alles waar ze voor staan of wegkijkers, ik ben er nog niet uit wat erger is.
@MickeyGouda | 22-10-19 | 00:11: Latijn is leuk, oud Grieks ook, hier een leuk YT kanaal (voor de liefhebbers), zelf pas begonnen www.youtube.com/channel/UC5BkVxP1zesD...
@thephysicist | 22-10-19 | 00:14: vind het aardig zinloos eigenlijk, maargoed dat is mijn mening. Als je een andere taal wilt leren moet je eens op duolingo googlen. Best leuk om 10 minuten per dag aan te besteden.
@Forex | 22-10-19 | 00:19: prima, uw mening, het is meer een hobby, niets serieus.
Dit vind ik dan wel serieus, maar u zult het misschien ook wel zinloos vinden www.youtube.com/watch?v=25haxRuZQUk&a...
@thephysicist | 22-10-19 | 00:14:
Latijn is het enige waar ik destijds als atheneumleerling de gymnasiasten om benijdde. Het mag dan een dode taal zijn, de klanken zijn geweldig. Bedankt voor het linkje naar "Oud Grieks in een schuurtje". Leuk!
@MickeyGouda | 22-10-19 | 01:02: precies dezelfde situatie, ook atheneum, kon gymnasium doen maar wilde beta vakken en geen klassieke talen. Tijdens studie en later toch maar wat latijn gedaan (grotendeels ook weer vergeten).
Toch leuk met een Marokkaanse burgemeester! Geldt de racisme kaart ook nog eens! Een mocro die mocro's discrimineert
Kijk, zo kennen we Nederland weer;
uiteraard mogen 'wij' niet profileren, dat is enkel toegestaan voor 'hen'.
Een 'turkse' of 'marokanse' organisatie in Nederland die zich druk maakt over nederlandse regels die 'alleen voor hen' gelden (nee, mohamed, die geldt voor elke Nederlander!)... Zijn ongewenste, ondermijnende organisaties die direct verboden zouden moeten worden.
@MickeyGouda | 21-10-19 | 23:46: Ja, want dat noemen wij "artikel 5 Wegenverkeerswet 1994"
@EEnzame SchizofrEEN | 22-10-19 | 10:24: Niet alleen voor elke Nederlander maar voor een ieder die zich op Nederlands grondgebied bevindt. Een Belg mag hier ook niet door rood rijden...
Uiteindelijk zijn U en ik dmv verhoogde verzekeringspremie de sjaak. Tijd dat de politie en OM harder op gaan treden. #gaap
Nope, verhuurders zijn een aparte verzekerings-categorie.
Paar van dit soort akkefietjes en hun premie gaat door het dak of ze trappen de verhuurder er uit.
Welke verzekeraar betaalt uit als er een 17-jarige aan het stuur zit?
Blij van moslimnieuws :-)
Ik moet bij een huurauto altijd mijn rijbewijs laten zien, anders krijg ik hem niet mee.
Dus, hoe kan dat dan? #dtv
Oh, wacht...
ben jij een Turk? Nou dan... ;)
Simpel, iemand huurt dat ding en geeft de sleutel aan iemand anders om even een stukje te rijden.
Had U dat zelf niet kunnen bedenken?
@Berbaar | 21-10-19 | 23:14: Ja maar dat mag niet volgens de ondertekende huurovereenkomst.
@AntonJensen | 21-10-19 | 23:16:
Er mag wel meer niet, neemt niet weg dat het gewoon gebeurt.
Risico van degene die de huurovereenkomst heeft getekend.
@AntonJensen | 21-10-19 | 23:16: Die huurder is nu zwaar de sjaak want hij draait nu voor de hele schade op. Een huurauto uitlenen is het domste dat je kan doen.
@Frits de Vriez | 21-10-19 | 23:23: Gewoon niet verhuren aan dat gajes. Simpel.
@HaatbaardKnipper | 21-10-19 | 23:26:
Sommige verhuurders kiezen daar voor, anderen zullen juist wel aan ze verhuren.
Er is vraag dus komt er aanbod.
Goedkoper zal het echter niet worden met incidenten zoals dit.
Verzekeraar verhaalt kosten op huurder wegens contactbreuk.
@Berbaar | 21-10-19 | 23:35: Volgende stap is bij die bedrijven die dit faciliteren, de boel goed in de gaten houden, want de kans op crimineel geld is erg groot. Maar hé, dat mag dan weer niet, want profileren en discriminatie.
@Berbaar | 21-10-19 | 23:14: Dat mag volgens de (meeste) huurvoorwaarden niet. Ik heb enkele jaren geleden ook met een op andersman naam gehuurde meubelbak gereden (durfden ze zelf niet vanwege het formaat van dat ding), maar ik moest toch mooi MIJN rijbewijs laten zien. Aangezien ik de bestuurder zou zijm
@AntonJensen | 21-10-19 | 23:16: Oh, overheen gelezen, het was al gezegd. Weet Barbaar veel? (nee)
Mercedes introduceert binnenkort het nieuwe model OMG.
Is dat de Toby Rix uitvoering ?
www.youtube.com/watch?v=dDN44pvqjc8
toettoet!
Wat een losers, die Nederturken die maar niet gewoon hun Nederlandse vaderland willen omarmen en liefhebben.
Eigenlijk hetzelfde als met de gastlanden. Het is niet van hun, maar toch slopen ze het compleet.
Daarom juist. Juist omdat het niet van hen is
Goed gedaan maar ik hoef dit niet te vernemen van een twitterende agent. Agenten moeten gewoon optreden en niet twitteren. Dat levert vaak quasi lollige popie-jopie-teksten op en ongemakkelijke discussie met reageerders. Niet doen!
En dan van achter hun bureau proberen het publiek aan het werk te zetten. Hop hop, het bureau uit en de stad in. Die proleten hebben hun eigen protserige feestzalen, meestal op industrieterreinen. Er op af, alle patserbakken klemmen en van voor tot achter controleren. Zie voorbeeld uit Duitsland waar get wel aankomt.
En dan niet zoals in Eindhoven trots aan komen kakken dat je op de Kruisstraat een oud vrouwtje in een brakke Mitsubishi te pakken had die haar OZB nog niet betaald had.
Kwestie van tijd voordat verhuurbedrijven niet meer verhuren aan exotische namen die veel voorkomen in bepaalde gebieden buiten Europa. En wie kan het ze kwalijk nemen?
Welnee, er is vraag dus komt er aanbod.
Wat denk jij, dit is al lang de praktijk en terecht.
De exotische namen komen anders ook zat vaak voor als eigenaar van een verhuurbedrijf. As in: verhuur via een constructie aan jezelf zodat je zwarte geld mooi kan worden witgewassen. En je hoeft ook nog eens geen BPM en BTW te betalen!
@Delph | 21-10-19 | 23:27: Het wordt natuurlijk wel lastig als verzekeringsmaatschappijen je niet meer verzekeren of vergoeden.
@5611 | 22-10-19 | 05:06: Haha, als je een weekomzet hebt van rond de 25.000 ekkies, ben je maar wat blij dat je die eindelijk eens kunt uitgeven. Je mot toch wat met je zwarte drugscenten?
De verhuurbedrijven die zelf door u genoemde namen voeren blijven t gewoon doen dus.... ze tůtern lekker důr.....
Zonde van de auto. Ik zie de schade liever bij de onbesuisde bestuurder dan bij het voertuig
En wie betaalt premie mee voor onbesuisd gedrag in laatste geval? Juist.
Word u nou ook zo moe van dit "ras"?
* +t
Nee. Wel van de criminele jongvolwassen Marokkaanse en Turkse jongemannen. Voor hen zie ik maar één optie en dat is een ticket naar het land van hun eerste paspoort.
@Nederland80 | 21-10-19 | 22:55: Policor heur. En onnozel. Dat vooral.
Ies geen grote blei! Is nü kleine blei! Bêh!
Blei?
straks worden geen auto's meer verhuurt aan Turken of marokkanen.. "de racisten"
Vooral niet als men weet dat dit voor een Trouwfeest is.
Of verhuurbedrijven gaan juist express verzekeringen oplichten door juist aan bepaalde personen auto' te verhuren..
worden -> verhuurd niet verhuurt.
Zal verder wel los lopen.
Een maatje van me verhuurt een heleboel motoren en dat levert ook een boel schade en gezeik op.
Kwestie van de voorwaarden aanpassen, zorgen voor een goede borg en dan springt hij er meestal prima uit.
Er is vraag dus dan komt er aanbod.
Het is weer tijd voor de spellingslessen van het enge broertje van peter r de vries,berbaarTje?
@Berbaar | 21-10-19 | 22:53: Had inderdaad al gelezen dat de Hell's Angels een succesvolle doorstart aan het maken zijn. Live to Ride and Ride to Live. Vroemvroemvvd, maar dan op een andere manier ruig;-)
Die auto's worden verhuurt aan Turken door Turken, komt wel goed abi.
Ik ken een verhuurder en door schade en schande wijs geworden verhuurt hij nooit meer aan Marokkanen, turken en gelijksoortig getinten. Triest voor de goedwillenden maar vanuit zijn perspectief zeer terecht.
verhuurd
@Stratum | 21-10-19 | 23:47:
Verhuurt, om te kijken of de berber nog alert is.
@Frits de Vriez | 21-10-19 | 23:30: Heb ooit een werkgever gehad die de opdracht gaf om bij 'een bepaald soort klanten' uitsluitend constante betaling te eisen. De enkele keren dat het toch op rekening ging bleken de 'vooroordelen' bijna altijd bevestigd te worden en kon je achter de poen aangaan die vaak niet of in ieder geval veel te laat kwam. Het heeft mede mijn mening gevormd over 'dat volk'. Er zitten maar weinig uitzonderingen bij, het zit in hun genen.
Dit probleem zal blijven dooretteren als we die dubbele rijbewijzen blijven tolereren. Deze man had trouwens niet eens één rijbewijs, dus dan mag je hem dubbel straffen.
Hij wilde alleen maar imponeren, zijn neefje en nichtje trouwen ,it’s all in the familie
Dat worden twee Foei-gesprekken ipv één Foeigesprek.
www.google.com/amp/s/www.autoblog.nl/...
Hoezo geen boevenbak
@marrretje | 21-10-19 | 22:45:
Sportief! Dank.
@Zoloft | 21-10-19 | 22:48:
Nu is het wel een coole oldtimer/newtimer?
@marrretje | 21-10-19 | 22:52: Carrière van een dikke Mercedes:
- nieuw: directieauto (lease)
- na 3 jaar uit de lease: winkelier
- na 6 jaar: boer
- na 12 jaar: kampbewoner
- na 15-20 jaar: student
- na 25 jaar: oldtimer, restaureren: yup.
Die is inshallah wel even üitgetütterd!
Start Diyanet nu een cröwdfünd actie op Erdövacheboek voor de önfürtüinlaike?
Zakaat is het toverwoord,
@Heiner | 21-10-19 | 22:47:
Dacht eerst dat is een andere doelgroep.
Wet aanpassen dat bij volgende voorvallen alle wagens in beslag worden genomen, en terecht komen bij de dienst domeinen voor de openbare executie veilig. Kijken hoeveel er dan nog aan die kamelen verhuurd wordt.
Kan me zo voorstellen dat de popo’s niets liever willen. Dat zou een aardige start zijn om verder door te pakken.
... pakken.
In Utrecht is het aan de orde van de dag: Turken en Marokkanen van amper 20 jaar in splinternieuwe golfjes, a3’tjes en a klasse mét panoramadak die ze onmogelijk legaal verkregen hebben en dito asociaal rijgedrag. Iedereen die zich schuldig maakt aan dergelijk hufterig rijgedrag, mag zich om een boom heen wikkelen en lekker laten wegrotten.
Maar oh, oh oh als de Plisie -vanuit hetzelfde fingerspitsengefuhl als iedereen- zo,n auto even naar de kant haalt voor een check.... Dan staan Jesse Klaver en Robojet meteen bij de interruptie microfoon om 'discriminatie' te roepen.
Echt niet alleen in Utrecht hoor.
In Rotterdam heeft de politie een start gemaakt om deze jongeren aan te houden en hun doopceel te lichten. Maar etnisch profileren staat hoog op de ‘politieke’ ‘maatschappelijke’ agenda. Dus vergeet het maar. De gezagsdragers zijn aan handen en vieten gebonden. Die gastjes lachen NL uit. Zum kotzen.
* voeten
Dat is toch mooi, dat de bestuurder geen rijbewijs had! Dat betekend dus dat de verhuurder op dat moment niet achter het stuur zat. En dan betaald de verzekering geen cent uit, en wordt alles op de verhuurder of bestuurder verhaald. Oh wat hebben we nu een medelijden.
Maar ja, ze kunnen ook geen rijbewijs afpakken.....
Die gasten doen alles vanuit het collectief.
Hypotheek tot bruiloft wordt onderling geregeld.
Had trouwens vroeger als automonteur ook wel eens vrijstellingen in dashboard bij zwaar gereformeerde mensjes..
Neuh, regeltjes zijn er alleen voor U.
@schoon-schip-maken | 21-10-19 | 22:40: Ja, maar de schade dokken moet ie. Daar zal die niet aan ontkomen. En hij mag voorkomen, immers rijden zonder rijbewijs.
Dat heb je vaak dat bij een verhuurde auto dat de verhuurder niet achter het stuur zit.
Man, man, man........
Je zou verwachten dat een verhuurder wel even een rijbewijs wil zien van degene die de auto gaat besturen. Zeker als het om zo'n dure auto gaat. Maar misschien vertrouwen ze dit soort volk op hun reebruine ogen.
@Berbaar | 21-10-19 | 22:48:
Wat ben jij toch ontzettend slim he,berberTje..
Hahaha
met welke persoonlijkheid ben jij hier nu ?tijd niet gezien .
Kom maar op Team Rotterdam. Wil wel melden. Reed afgelopen zaterdag even 010 in en ja hoor, 2 auto’s ‘geparkeerd’ langs de doorgaande weg. Turkse vlaggen fier gestreken en opgehouden. Geef maar door die tiplijn. Ohhhh, etnisch profileren. Serieus?!
Frau Merkel | 21-10-19 | 22:19 | 4 | reageer Om nog maar te zwijgen over BMW's 'M' en Audi,s uit de S/RS-serie. Als je het leuk vindt om je kapodt te betalen aan premie, en je auto uitgebrand terug te zien bij Opsporing Verzocht, is het een optie. Anders, laten staan. Zonde eigenlijk. Maar er zijn gelukkig genoeg mooie alternatieven.
Ik zou op een dikke Landcruiser na niet zo snel een mooier alternatief weten dan een Audi RS6.
@schoon-schip-maken | 21-10-19 | 22:42: Prachtig zelfs! Maar u loopt helemaal leeg op verzekeringspremies. Er bestaan gewoon kastjes die binnen 30 seconde het sleutelsignaal 'inleren', waarna je er als dief zo mee weg kunt rijden. Daarna verdwijnt ie een half jaar in een garagebox, en daarna staat ie in het filiaal van een Rabobank.
In Duitsland is het prima betaalbaar. De inventaris kan gejat worden, de auto is met een bearlock vast te zetten. https://www.bear-lock.de/
Als ik een ster in de spiegel op zie duiken heb ik acute Linksdrahl en moeten mijn ruiten dringend gesproeid worden. Netjes de gaten dicht houden als ze er rechts langs willen en daarna vlak voor een flitspaal met een kushandje wegwuiven. Iedere keer datzelfde tuig.
Ga maar eens shoppen er is veel moois dat heel snel gaat en proper is afgewerkt en vooral betrouwbaar is. Mij mogen ze zo een olieslurpend marginaal onbetrouwbaar stuk ijzer uit de VAG groep gratis geven. Mijn kippen zullen blij zijn om het als kippenhok te mogen onderscheiten.
@Lt-Kol Kilgore | 22-10-19 | 06:59: er is onderschijt tussen onderscheiten en onderschijten.
Die gasten kunnen ook niks. Volkomen nutteloos.
Jan Maat voorspelde het al.
Jan Automaat?
Wie is Jan Maat?
Wie is/was Jan Maat?
Jongens, kom op. Gebruik eens Google, er gaat een wereld voor je open. Even zoeken op 'Janmaat'. Janmaat was in de jaren 80 een rechtse politicus. In die tijd kon je alleen aan de koffietafel thuis vertellen wat je er echt van vond, anders was je een racist. Althans, dat was met de mening toendertijd. Dat wat hij toenschandeerde, daar zal men anno 2019 niet raar van kijken.
@Zoloft | 21-10-19 | 22:40:
Hans Janmaat, de oprichter van de Centrumpartij. Bij een partijbijeenkomst in Kedichem werd er door schurftige parasiterende linkse AFA-onrendabelen een aanslag op jet gebouw gepleegd waarbij de vrouw van Hans een been verloor.
Lol!
@letopuwzaak | 21-10-19 | 22:51:
Op de eerste drie tegels#
''Vanmiddag was het weer zover'' en ''dan gaan we dat regelen''
Dit moet een Russisch nep twitter account zijn die de waanzin in het decadente westen wil benadrukken.
Echt.. worden jullie zelf niet misselijk van die haatzaaieritus?
Zeg huilebalk, wil je een tissue?
Don't schoot the messenger!
Nee,wel van jou...
En dan staan we met z'n allen verbaast dat de laatste paar jaar het aantal verkeersongevallen en -doden spectaculair stijgt, na decennia lang gedaald te zijn. Rara, hoe komt dat toch?
ga jij nu beweren dat dat door trouw-stoeten komt? Dat kunnen ap(p)athische zombies veel beter.
Een flink deel van de stijging is kop-staartbotsingen. Idioten die in de file op hun mobieltje zitten te turen.
@Satria | 21-10-19 | 22:31:
Nee, ik zeg dat dat door de nieuwe verkeersdeelnemers komt. Mensen die in een andere cultuur en in een ander land hebben leren rijden, weet u wel. Kijk voor de gein maar eens wat er in een auto zit die zich misdraagt. 7 op de 10 zijn geen autochtonen.
@Graaisnaaiert | 21-10-19 | 22:33:
Ik ben wel nieuwsgierig naar de invloed van die bestuurders.
Ik verwijt nog steeds de drukte op de weg, maar door hunnie is het ook weer een stuk drukker.
@Graaisnaaiert | 21-10-19 | 22:33: de auto gaat ook vele malen sneller dan een kameel
@marrretje | 21-10-19 | 22:37:
Hou het maar eens een dagje bij als u in de auto zit; wie er drukt, wie er snijdt, wie er rechts inhaalt, wie op het allerlaatst stopt bij een voorrangsweg, dat soort dingen. Dat kan Jesse Klaver niet eens meer goedlullen.
Geen wonder dat de politie niets doet. Ze zitten te twitteren.
Ga godverdomme hoeven vangen van mijn geld@
hoeven=boeven en @=!
Precies, twitteraar Rechtsaf heeft een valide opmerking en Politie doet dat een beetje flauw/lafjes af. Ga een meer de straat op dan ben je overal eerder bij. Of lees een Turkse klant met trouwaankondigingen.
Ho ho ho, ze zijn al druk met de iftar van volgend jaar.
Incidentje-doorlopen | 21-10-19 | 22:16
pin.it/pkk4qui2fosgeu
En zo is het.
Doe mij maar een klassieke Alfa Romeo.
Dat in de haren 80 hetzelfde met de 500.sec.
@marrretje | 21-10-19 | 22:25:
Tyotyphys
@marrretje | 21-10-19 | 22:25:
560 sec, zwart met goudkleurige velgen.
@Zoloft | 21-10-19 | 22:28: die 560 zag je hier nauwelijks. En de 500 was een bak voor rijken, niet voor criminele patsers. We hebben nog een 500SEL uit die periode, leuke bak.
En dan wel op maandag trouwen. Hoef je de ambtenaar niet betalen. Cheapo’s
Puur de kift van die wouten. Krijgen ze stervensdure Audi's van ons belastingbetalers om die Taghiboys een koekje van eigen deeg te geven, durven die stumperts er niet in te rijden.
Want gevaarlijk. Ooooooeeehhh, want ook geen handtasjeshouderopbewaarsysteem! Ik vermoed dat menig BOA met minder scrupules, en aanzienlijk meer relevante rijervaring, wel ongezien achter dat stuur kruipt. En vrolijk toeterend zijn rondjes langs de stedelijke parkeermeters doet.
Nog meer dan BMW vind ik dat Mercedes tegenwoordig vooral veel lelijke modellen op de markt brengt. Elk gevoel voor esthetiek lijkt verloren te zijn gegaan. Geen idee waarom. Het is vooral lullig voor al die obstakels buiten de rijbaan, dat gebots. En dus niet zonde van de auto's. Bestuurders incluis.
Terzijde: ik zou als popo in beslag genomen drugsauto's via de Dienst Domeinen met een zendertje erin aanbieden als verhuurbedrijf. Al was het maar voor de dan voorspelbare trouwstoetboetetsunami. En gegarandeerde backup als de broer van de bruid een collega van achteren aanvalt.
Lijkt me een goudmijntje. En de verhuur van pooierbakken is op zich geen etnische profilering. Al wil je als fatsoenlijke blanke beslist niet meer in een Duitse auto gezien worden. Maar ook dat terzijde.
Goed plan, nu nog uitvoeren. Ik adviseer u om korpschef te worden.
Mercedessen rijden (vind ik) heerlijk. Maar inderdaad: men lijkt zich meer - en meer te zijn gaan richten op proleten. Een E-klasse: je wilt er gewoon niet in gezien worden. BMW is al jaren de weg kwijt.
@kotelet | 21-10-19 | 22:30: Audi ook... erg jammer. Vroeger zei men bij Mercedes al: “een BMW-rijder wil opvallen, een Mercedes-rijder wil gezien worden”. Maar die distinctie zijn ze hard aan het verliezen. Zeker wat betreft de AMG-lijn.
Zoals ik tegen mijn partner altijd zeg: “als je in een Mercedes wil rijden neem je maar een taxi”.
@zijvanhiernaast | 21-10-19 | 22:23: Gelukkig ontbreekt het me aan de juiste connecties. Voor je het weet hebben we hier een regering die wel werk maakt van de georganiseerde misdaad en verdwijn ik dan achter de tralies. En het schijnt dat je daar, ondanks het feest der herkenning (laat staan de Iftar) als ex-smeris niet wilt wezen.
Maar als BOA met een ploertendoder (a.k.a een licence to kill) in bepaalde gemeenten....... Maar zelfs voor dat ambt word ik bij voorbaat afgekeurd.
Gelukkig maar. In dit geval vooral voor me eige trouwens.
Kwestie van smaak. Ik heb een Mercedes CLK nu en daarvoor een BMW 3-serie gehad. Beide zeer comfortabele auto's. Heb je wat over. Maar ik heb eigenlijk nooit erg veel haast omdat ze juist zo comfortabel rijden. Ik snap dan wel weer bijvoorbeeld dat gejakker van al die SUV bumperklevers met bejaardeninstap om zo snel mogelijk weer die auto uit te willen. Word ik weer nog veel relaxter van.
Wat 'rechtsaf' zegt.
En verkeerspolitie kan dit weten.
Waarom rijden die gasten niet met een vehikkel wat past bij hun status en geestelijke vermogen. Of worden ze moe van pedalen trappen?
Dacht eerder een ezel.
@Incidentje-doorlopen | 21-10-19 | 22:16:
Wat heb jij tegen ezels?
Vroeger had je in Assen het Verkeerspark, is nu gesloten. Konden alle kinderen als ze goed hun best deden in de trap-autootjes een bijna echt rijbewijs ontvangen. Deze kansen-kneuzen zouden zelfs daar voor zijn gezakt...
@eerstneukendanpraten | 21-10-19 | 22:18:
Sinds wanneer is verkeerspark Assen dicht? Goeie herinneringen aan.
@eerstneukendanpraten | 21-10-19 | 22:18: Haha, dit beeld maakt m'n hele avond goed. Zie ze al zitten, met die paddenstoelhoofdjes, hahaha!
"vehikkel" is ook wel geestelijk vermogen Opel Astra uit 2001
@straatsurfer | 21-10-19 | 22:25:
Wegens te weinig bezoek in 2014 gesloten, verkoop lukte ook al niet en toen is de inboedel verkocht.
@Berbaar | 21-10-19 | 22:29: ah ,je herkent jezelf hierin ?
@bowlfabriek | 21-10-19 | 22:57:
Het is zon droeftoetah, zeggen wij echte hagenezen.
@eerstneukendanpraten | 21-10-19 | 22:31: dat ouwe treinstel wat er in de buurt staat/stond wat dienst moest doen als "alpenexpress"kroeg cafe,zal ook weg zijn neem ik aan ?
@anti-fatwa | 21-10-19 | 23:08: ben geen hagenees ,maar snap m wel
Als politie even een site of app lanceert waarmee je dergelijke stoeten kunt melden, weet ik zeker dat veel Rotterdammers die installeren.
Misschien kan Flitsmeister er op inspelen.
‘Trouwstoetkneus’ voor woord van het jaar?
Bij lange na niet.
'Toeterkameel'
Van een kale kip kun je niet plukken maar je kan die wel een poot uitdraaien. Ik ben benieuwd hoe deze typische Nederlandse jongen Henk dit zal gaan betalen. Het zou mij niets verbazen als Henk gebruik maakt van zijn tweede paspoort en vlucht naar 'eerste thuisland'.
Van een kale kip kun je niet plukken nee, maar wel bouillon trekken. Daarna even langs de family totdat de centjes op tafel liggen. Als ze met 12 ooms en neven een pooierbak kunnen huren, kunnen ze de gevolgen ook wel financieren als je ze maar hard genoeg aanpakt.
Als ie vertrekt, betaal ik met liefde wat euro's extra voor de premie.
Van het weekend ook drie van de weg gehaald en beboet.
Reden net geen 50 te hard..
Ze moeten zich toch aanmelden tegenwoordig? Dan weet de politie toch waar ze rijden?
Stelletje krankzinnigen.
"De stoet stopte even, mensen stapten uit en maakten onderling ruzie. Daarna reden ze door." Doorrijden na een aanrijding geld volgens mij ook voor getuigen, niet alleen voor de bestuurder.
Als getuige mag je gewoon vertrekken. Iemand in hulpeloze toestand achterlaten is strafbaar. Waarom menig politicus (m/v/o) dan alleen over straat mag, is mij een raadsel.
@FM beng, die zit!
@Frau Merkel | 21-10-19 | 22:16: Na de klap van een airbag kan je wel wat hulp gebruiken, al is reddeloos hier meer van toepassing dan hulpeloos.
De verzekering keert geen cent uit zonder rijbewijs. En als je dan een AMG crasht, ben je echt zwaar de sjaak. Zoals hier te zien:nieuwe grill, motorkap, airbags/stuur voorbumper in speciale ralkleur. Nieuwe peperdure Laser voorlamp-units. Kosten afschrijving wegens schade-register. Reken gauw €15/20 mille. Als hij mazzel heeft... Als hij geen mazzel heeft, is de constructie van de auto beschadigd en wordt hij total loss verklaard. Dan kom je aan een ton of 2.....
Hopelijk krijgen we hier ooj een update van.
*bier en chips*
Geachte Kotelet...... u denkt toch niet dat deze voiture gehuurd is bij Sixt, Avis, Europcar of welke bonafide verhuurder dan ook? Deze AMG wordt afgeboekt door een of andere Mocro verhuurder tlv zijn resultatenrekening waarmee alweer wat geld is witgewassen so to speak. Beetje collateral damage.... meer niet.
In de praktijk blijft de verhuurder met het gros van de schade zitten.
Nu is er meestal een vorm van borg en voor het resterende deel zal de verhuurder de schade gaan verhalen.
Die weten meestal prima hoe ze dat moeten aanpakken.
Prima toch.
@de directeur | 21-10-19 | 22:09: Ook Mo de verhuurder zal zijn geld willen zien. En afboeken zonder dat je een poging doet om de schade te verhalen? Heet dat niet wanbeleid? Kan hij bij een later faillissement hoofdelijk aansprakelijk voor worden gesteld wegens het benadelen van de BV. Nee, die AMG wordt tot op de laatste cent betaald.
@de directeur, maar dan het knaapje een of twee in-natura-taakjes uitvoeren, om de schuld af te betalen. Een “transportje” ofzo
Het is zo mooi als dit soort lowlife zo keihard op z'n bek gaat. Dit wordt zelf lappen, want een verzekeraar betaald deze schade niet uit. Dikke LOL.
Dit is ook de categorie die toch niet betaalt
@A la snackbar | 21-10-19 | 22:05: Een juridisch gevecht met een verzekeraar wordt ook voor zo'n teringtokkie geen pretje.
Zolang anderen niet het slachtoffer wordt, wel. Het wachten is op het moment dat dat gebeurt.
Die Finnen kennen ook helemaal niks. Een botsauto op de kermis is nog te moeilijk.
Volgende keer gewoon de Datsun Cherry van paps lenen.
Enig idee waarom dit gebeurt met enige regelmaat. De hosselende Finnen pakken meer dan een modaal jaarsalaris per maand. Lekker belangrijk als je dan 40K aan schade moet aftikken. Maar dat mag je niet zeggen want racist. En de opvoedkundige tik komt ook niet van de ouders, want we hebben het zo goed door de illegale maar met geen strobreed in de weg gelegde inkomsten. Pluk ze!
En helemaal nergens voor nodig, dat trainingspak had meer dan voldoende indruk gemaakt op de bruiloft.
Met slippers
en witte sokken.
Met witte sokken.
Beter witte sokken dan Islamitische kalknagels..
Daar hebben ze ook een patent op.
@schoon-schip-maken | 21-10-19 | 22:06: Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
@schoon-schip-maken | 21-10-19 | 22:06: schimmel bottom-up.
Pappie heeft geen Fiat Panda, pappie heeft een Mercedes 190D uit 1980. Met van die gordijntjes voor de ramen en imperiaal op dak om die twee koelkasten mee te nemen naar zijn geboortedorp.
en dan op de terugweg weer een koffer vol vuurwapens uit de Turkse fabriek.
@De_Helderse_Kaaskop | 21-10-19 | 22:04:
En dozen speciale aardappels voor de snackbar van Eren's vader.
GTI..
Gordijnen
Trekhaak
Imperiaal
Ik heb het al vaker gezegd. Er is 1 neef die wel een rijbewijs heeft, en die huurt zo veel mogelijk dure auto's op zijn naam, en daar mogen alle andere neefjes dan in rijden.
Nu weet ik niet helemaal precies hoe dat verzekeringstechnisch in elkaar zit, maar volgens mij moet je zelf de bestuurder zijn als je een auto huurt, anders geld de verzekering niet. En waarschijnlijk is het ook niet goed als de werkelijke bestuurder helemaal geen rijbewijs heeft. Dat de verzekering dan helemaal niet uit keert.
En wat als je weet waar die medewerkers van de verzekering hun huis wonen?
Geen enkele verzekering keert uit bij geen rijbewijs.
Ik vermoed dat het er gewoon op neer komt dat de premie van de verzekering voor u en ik volgend jaar omhoog gaat om dit gevalletje (en andere) te dekken
Verzekering keert schade aan derden uit en verhaalt het op de zielige bestuurder met slechte jeugd die niet wist dat je een rijbewijs moet hebben om auto te mogen rijden. Hoe gaat ie de a.s. Megaschuld afbetalen ? Door heel hard werken, ik kan me niets anders voorstellen.
Klopt. Verzekering keert geen cent uit zonder rijbewijs. En als je dan een AMG crasht, ben je echt zwaar de sjaak. Zoals hier te zien:nieuwe grill, motorkap, airbags/stuur voorbumper in speciale ralkleur. Nieuwe peperdure Laser voorlamp-units. Kosten afschrijving wegens schade-register. Reken gauw €15/20 mille. Als hij mazzel heeft... Als hij geen mazzel heeft, is de constructie van de auto beschadigd en wordt hij total loss verklaard. Dan kom je aan een ton of 2.....
@Nichtsneues | 21-10-19 | 21:59:
Loonbeslag op de uitkering en dan alles boven de beslagvrije voet gebruiken om de schade af te betalen?
@Nichtsneues | 21-10-19 | 21:59: die derde is z’n andere neef en zo is het cirkeltje weer rond.
@Ilyrm | 21-10-19 | 21:57:
Dit dus. De premies stijgen al elk jaar juist vanwege dit soort gasten.
FF kijken. Bij dat Lamborghini akkefietje gaf de verhuurder aan dat, voorwaarde van de verzekering, dat de huurder achter het moet stuur zitten wil de verzekering uitbetalen. Die zal een geldig rijbewijs moeten hebben laten zien. Aangezien deze persoon zonder rijbewijs reed (what's new) zal de verzekering niets uitkeren.
Ik heb nog een andere belangrijkere vraag .... hoe gaat het met de lantaarnpaaL? is die van de schrik bekomen?
@kotelet | 21-10-19 | 22:02: In dit geval hoop ik dat het onderstel een behoorlijke tik heeft gekregen. Alleen het uitlijnen alleen al kost een kapitaal.
@Atlantis-95 | 21-10-19 | 22:09:
Die lantaarnpaal is een bonus, die kost ook een beetje, ik voorzie dan ook een gevalletje schuldsanering.
@Atlantis-95 | 21-10-19 | 22:09: Neuh, die wordt betaald door het waarborgfonds. Kortom, u mag meebetalen. Leuk he.
Nee, de huurder hoeft niet de bestuurder te zijn,. maar men wil doorgaans wel een rijbewijs zien. Bedrijven huren aan de lopende band (bestel)auto's, vrachtwagens en opleggers, zonder dat de verhuurder de echte bestuurder ooit te zien krijgt.
@Kopieerapparaat | 21-10-19 | 22:18: Die zullen proberen te verhalen. Als het ze lukt,
@Kopieerapparaat | 21-10-19 | 22:18:
Nee, waarborgfonds kan alleen worden ingezet als dader onbekend is.
Deze jongeman betaald mogelijk voor (nieuwe ) auto, lantaarnpaal (wanneer beschadigd) en bedrading, kraan voor lantaarnpaal, bestratingschade en sandwhichbord (reclamebord en huur tijdens vervanging en gerechtelijke, arbeids- en administratiekosten. Reken maar uit.
Nou financieel gezien heeft hij in dit land dus geen toekomst, volgens mij kan hij het dus beter proberen waar het leven wat goedkoper is. Turkije bijvoorbeeld. Als hij daar nou heen gaat,dan zijn we inclusief de schade uiteindelijk goedkoper uit. Win-win
Oh.... Geen rijbewijs. Lees ik nu pas. Dan mag Bulent of Hassan de schade uit eigen zak gaan betalen. Lol!
Jij denkt dat er betaald gaat worden? Haha
"Bestuurder zonder rijbewijs"..... hoedan?
Simpel. Een geitenhoedertje die na een slobberbeurt van zijn neefjes besneden snikkel even het stuur mag vasthouden en mag tüteren. Gaat niet altijd goed.
Wees welkom, welkom op mijn weg.
Zolang die weg richting Casablanca of Istanboel loopt heb ik daar geen problemen mee.
Ik zie het al, laag bloedsuiker. Hij verwarde het met zijn vorige vervoer en probeerde nog aan de teugels te trekken.
Leuke foto.
Stel je voor dat je dochter er tussen zit.
Letterlijk of figuurlijk.
Succes! Blanke slaven.
Maar Aboutalip zou dat toch verbieden ?
Dat zal een lastig te verhalen schade worden. Wat jou, Berbaar?
Waarom lastig? De verzekering (die ze er voor 5 euro bijhuren) vergoed de schade. De hogere premie betalen u en ik volgend jaar.
@kotelet | 21-10-19 | 21:51:
Ik bedoel aangezien de man geen rijbewijs heeft. Dat is meestal een uitzonderingsclausule.
@kotelet | 21-10-19 | 21:51: Met een bestuurder zonder rijbewijs? Het is nog maar de vraag of de verzekering dat dekt. Maar ik vermoed dat deze auto zoals zo vaak door een (crimineel) familielid permanent gehuurd wordt zodat bij eventuele vorderingen of plukacties de auto niet in beslag kan worden genomen. De bestuurder heeft het ding gewoon voor een dag geleend van hem. Evengoed draait de "huurder" nog steeds zelf voor de schade op.
@kotelet | 21-10-19 | 21:51:
'Geen rijbewijs', de verzekering dekt geen reedt.
Appeltje eitje, daar gaat degene die voor de huur getekend heeft flink voor moeten dokken.
Zonder (cash) borg krijgt men zo'n ding niet mee.
De bestuurder zal weinig centjes over houden om toch zijn rijbewijs te halen.
Iets met billen brandt en blaren, mooi.
@Berbaar | 21-10-19 | 22:02:
Ah ok. Wat moet ik me bij de borg voorstellen?
@LiniaalRectaal | 21-10-19 | 22:09:
€300
@LiniaalRectaal | 21-10-19 | 22:09: Lees de bijgevoegde url even. De borg bij dat lambo incident was 4.500 euro. Afijn, daar heeft hij niets aan. Omdat hij niet voldoet aan de voorwaarden verzekering zal alle schade verhaald worden.
www.gelderlander.nl/utrecht/lamborghi...
@Osdorpertje | 21-10-19 | 22:13: Ietsjes meer. Los daarvan, hij mag alle schade dokken omdat de verzekering niet zal uitkeren. LOL
@Atlantis-95 | 21-10-19 | 22:16:
Inc lantaarnpaal.
@marrretje | 21-10-19 | 22:21: Dat is de bonus voor de bestuur. De lantaarnpaal staat nog ferm overeind!
@Atlantis-95 | 21-10-19 | 22:15:
Dank u.
@LiniaalRectaal | 21-10-19 | 22:09:
Zie het prima linkje van Atlantis.
Iemand van de feiten en geen lutser zoals Osdorpertje die er maar een slag naar slaat met beperkte kennis.
Auto's verhuren is gewoon business, die gasten weten prima hoe de schade te verhalen.
Nou snap ik die bontkraagjes, het is best koud met open dak nu..
Als je niks voorstelt is vast heel leuk om voor 1 keer een snellere auto te rijden. Maar wel sneu.
Pak die autoverhuurbedrijven toch ook eens aan , onderdeel van de criminele clan. Alles wordt cash betaald met drugsgeld . Iedereen weet het en niemand doet wat, of kan wat, door te slappe wetgeving en teveel privacywetgeving , teveel rechten en foute advocaten voor die onderwereldfiguren.
Dit. Er worden toch ook auto's gevonden met geheime vakjes bij dit soort verhuurbedrijven..
Lastig aan te pakken, en het is ook maar een bijverschijnsel. Geen zin in nog meer wetten die het legitieme bedrijven weer moeilijker maken, of meer gedoe bij het huren van een auto veroorzaken, of die het gebruik van cash geld verder in de ban doen. Pak die criminelen op zaken die er echt toe doen.
@Muxje | 21-10-19 | 21:56: Dit doet er echt toe. Er zijn bedrijfsterreinen waar 20 verhuurbedrijfjes zitten. In Tilburg hadden ze er na inventarisatie 300.
@tiku99 | 21-10-19 | 21:49: Wordt een dergelijke auto gevonden, dan wordt die vernietigd. Succes!
Lol @ Plisie. Maar goed, weer een paar van die Anatolische geitenhoeders die zich voor een dag Saudische prins kunnen wanen met een Avis bolide. Mede mogelijk gemaakt door Nederland..... Het lijkt hier verdomme de Surprise-show wel!
Nederland is één grote speeltuin.
@zetje01 | 21-10-19 | 21:56: Een soort Verkeerspark Appelscha maar dan extra realistisch.
"Volgende keer gewoon weer lekker in de Fiat Panda van je pappie."
Nee want hij heeft geen rijbewijs.
Dat wordt dan in de Canta van zijn oma.
Eerst het vliegend tapijt van ome Abdul.
@Papa Jones | 21-10-19 | 22:15:
Retourtapijt ??
Pronken met andermans veren. Veel beter wordt het niet.
Dat komt omdat ze een heel kort besneden piemeltje hebben.
Beter kunnen we het niet maken.
Wel triester.
+1 voor de reactie van de politieagent op zijn tweeterorgel.
Die gast heeft geen rijbewijs. Dus nee, ook niet in de Fiat Panda van je pappie.
De rest van zijn leven een rijverbod. En dus ook geen rijbewijs. Eikel.
Rijden zonder rijbewijs zou gewoon een poging tot moord moeten heten.
Toeterkameel. Geestig gevonden.
Don’t be gentle, it’s a rental...
En ook: bwahaha, kneus...
Jammer, helaas geen martelaren.
REAGEER OOK