Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Opzij: 'GeenStijl heeft gelijk over Van Jole'

Opzij & Wij

Waarom Jolo nog werk heeft bij BNNVARA, die vraag mag gesteld worden.

Geëvrouwcipeerd damesmaandblad Opzij (wij lezen hem haar nog altijd maandelijks, zoals de foto bewijst) maakte een #MeTooTimeline sinds 1736 (!), maar vergat enkele historisch relevante gebeurtenissen uit november 2017, te weten: De Witte Onderbroek van Francisco van Jole. GeenStijl bracht die vergeten voetnoot uit de geschiedenis in herinnering, waarop Opzij vandaag met een aanvulling op haar historische bronnenonderzoek komt in het online artikel FRANCISCO VAN JOLE, #METOO EN DE TIJDLIJN IN OPZIJ. Het feministisch magazine 4.0 stelt daarin De Ongestelde Vraag: "Veel mannen zijn gestruikeld over juist zo iets. En minder. Ze gaven hun positie(s) op, al dan niet gedwongen. Waarom de VARA (BNNVARA bestond nog niet) er kennelijk nooit iets van heeft gevonden: die vraag mag worden gesteld." Hashtag is wel zo.

Oeps. Sorry. Opzij-server aangebrand danwel overgekookt

Social

Reaguursels

Inloggen

Is toch ook een overdreven verhaal? Dame in kwestie gaat zelf na haar nee toch mee naar hotelkamer. Wat ben je dan voor ultra-muts? En dan jaren later verhaal komen halen. Dat is toch superzielig gedrag?

Beste_Landgenoten | 03-09-18 | 22:14 | 2
-weggejorist-
HerrvonStein | 04-09-18 | 14:30

Dank. Een miezerig zeikverhaal indeed. Gezellig wijnzuipen, mee naar de hotelkamer, en dan? Ganzenborden? Net zo miezerig verhaal als het gros van de metoo anekdotes

HerrvonStein | 04-09-18 | 14:31
-weggejorist-
kippevlees | 03-09-18 | 20:09

Wijvon en techniek (servert in dit geval). Gaat zelden goed samen. Linkschdraaiend deug Feminazi's (enkel biologisch wijvon), logica en integriteit. Ook zo'n utopische combi. En dan de servert tijdelijk effe jorissen omdat je helegaar geen zinnig argument hebt. Dan ben je best wel heel doorzichtig en sneu bovendien.

Grijskijkert | 03-09-18 | 18:43

Daar is die feministische server niet op berekend, op zoveel traffic. Ze halen hun quota van 10 jaar in een dag, dankzij geenstijl. Volgende maand de keiharde cijfers van opzij dat de interesse in feminisme groter is dan ooit.

Wim Venijn | 03-09-18 | 16:11 | 2

johannes030 | 03-09-18 | 16:20 |
"Ik denk dat Rian van Rijbroek druk bezig is met de codes."
Kostelijk!!

Schoorsteenveger | 03-09-18 | 17:54

Die link naar Opzij werkt niet The server takes too long to respond

Vrouwen en techniek...

Hersenspray | 03-09-18 | 15:45 | 1

Server misschien ongesteld?

ArieR68 | 03-09-18 | 17:44

Toch weer een opsteker.

Rest In Privacy | 03-09-18 | 15:53

Kuifje-in-Afrika | 03-09-18 | 15:53 |
En toch weer leuk, om die quote van San Francisco weer te lezen:
"Dat er sprake geweest zou zijn van dwang of intimidatie, daar is geen enkele sprake van. In haar beleving kennelijk wel."
Zet die uitspraak naast datgene wat #metoo wenst te bewerkstelligen:
www.nrc.nl/nieuws/2017/12/27/seksueel...
'Marianne Cense van Rutgers, kenniscentrum seksualiteit, constateert een keerpunt in de publieke opinie. „Vóór #MeToo was de reflex om een misbruikverhaal in twijfel te trekken. Nu is de neiging het slachtoffer te geloven groter”.'

Schoorsteenveger | 03-09-18 | 16:08

"Blijft over dat veel mannen zijn gestruikeld over juist zo iets. En minder. Ze gaven hun positie(s) op, al dan niet gedwongen. Waarom de VARA (BNNVARA bestond nog niet) er kennelijk nooit iets van heeft gevonden: die vraag mag worden gesteld.""
Maar die doen niets, want vrees dat ze ook geen idee hebben wat ze met deze leftover uit het oude vara tijdperk aanmoeten. Niet voor niet is juist de hele oude BNN directie kliek recent vertrokken. Vanjole runt een obscuur weblog wat sec overeind blijft door ''ledengeld'' van BNNVARA leden. Hij zal verder wel in t schnabbelcircuit rondreizen als ''debatleider''. En dan weet je ook waar de macht zit. En al die dames zijn als de dood voor hun carrière.

Chemokar | 03-09-18 | 17:16

De cyberdyke werkt alleen op wo en do. vr werkt ze thuis. Ma en di is mamma dag

Rest In Privacy | 03-09-18 | 15:00

De Ongestelde Vraag … briljant :))

Jahowiseffe | 03-09-18 | 14:49 | 1

Dat vond/vind ik nou ook.

Bijtendehond | 03-09-18 | 16:19

Snapt nou niemand dat dit een goede grap van GS is?

Rest In Privacy | 03-09-18 | 14:48 | 3

Bij mij werkt de link naar opzij.nl gewoon goed hoor. De witte pagina is een zoom in op het witte onderbroek van van Jole toch?

SaintNick | 03-09-18 | 14:55

Dat zal het zijn :-)!

Rest In Privacy | 03-09-18 | 15:00

Ja, meestal hebben ze in dit soort belangrijke kwesties wel een spiegeltje.

Schoorsteenveger | 03-09-18 | 15:24

Nog nooit zo druk bezocht die website van Opzij, dankzij GS :-)

JohnWalker | 03-09-18 | 14:43
-weggejorist-
gheist | 03-09-18 | 14:40 | 2

Website Opzij nog steeds stuk. Geenstijl geen spiegeltje gemaakt?

inferno | 03-09-18 | 14:33

Hie kan het dat de root van de site wel beschikbaar is, maar pagina zelf niet. Pagina is gewoon offline gehaald door deug maffia....

lachenjoh | 03-09-18 | 14:03 | 2

Inderdaad. En andere topics zijn wel bereikbaar.

Jahowiseffe | 03-09-18 | 14:59

Goed werk van GeenStijl. Knap om een server plat te leggen. Is GS ook verantwoordelijk voor de grote storing bij Ziggo, waar sinds zaterdagavond de Klantenservice en het fameuze On Demand/Replay gebeuren eruit ligt? Lang leve de Horizon Media Box. Sinds de sponsoring van Ajax gaat het technisch steeds slechter met Ziggo, maar dit is een uiterst subjectieve gedachtegang.

Mannes | 03-09-18 | 13:34 | 2

Nee joh, Ziggo ligt te scharen met Vodafone, systemen op elkaar afstemmen (profielmaaktrackmachines gebruikers gelijktrekken). Doen ze gewoon onder werktijd terwijl ze eigenlijk hun leveringsplicht niet nakomen!

Ikbeneenzelfbouwer | 03-09-18 | 13:47

2 kut bedrijven bij elkaar en ja, dan liggen ze te scharen.

Mr_Pikibelly | 03-09-18 | 14:28

Eerst kijkt ze quasi toevallig naar je horloge, daarna ziet ze in wat voor auto je instapt en vervolgens denkt ze: 'me-too' .... zoiets?

Pierre Lebon | 03-09-18 | 13:32

@KeesBruin | 03-09-18 | 12:27 , ja zeker heeft wandelend fossiel Han van der Horst er wel een beetje aandacht aan geschonken.
Hij begint zijn onzin verhaal als volgt:
"Er is, lees je dan, sprake van een heksenjacht en van een volksgericht. Kijk maar wat de hoofredacteur van Joop dezer dagen beleeft. Maar klopt die analyse wel?".

Daarna gaat hij het hebben over ene Pontius Pilatus en nog heel wat andere figuren die allang onder de graszoden liggen dan wel al door een rookkanaal de lucht zijn ingeblazen.

Kijk op de Zaak van joper van der Horst valt hier te lezen : joop.bnnvara.nl/opinies/de-rol-van-de...

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 03-09-18 | 13:32 | 1

Het meest opmerkelijke aan alle JOOP artikelen betreffende dit onderwerp in de post-Jolo-schandaal periode is het relatief gering aantal reacties die erop gegeven worden. Hetzij de JOOP lezers vinden dit onderwerp niet bijster interessant, hetzij het gros van de reacties wordt door de redactie niet gewaardeerd en dus niet geplaatst.

Eén keer raden wat ik denk wat de ware reden is ;-).

alexbl | 03-09-18 | 16:45

De reden dat linksmeisjes vaak zo geobsedeerd zijn door mannelijk grensoverschrijdend gedrag, is omdat linksdragende mannen vaak van die huichelachtige schoften met losse handjes zijn.

His Lordship | 03-09-18 | 13:23 | 2

Niet alleen linksmeisjes. Het is al lang wetenschappelijk bewezen dat alle hetero vrouwen vallen op zgn. "foute" mannen en de wat hoger opgeleiden onder hen uiteindelijk kiezen voor een brave en lieve kostwinnaar en na veel IVF pogingen (want oude eicellen in combinatie met chlamydia) aan hoogbegaafde kindertjes beginnen. Het is in deze fase dat verwarring optreedt over hun uitspattingen in het verleden. #metoo is hiervan een uiting, een poging het geweten te schonen, want een vieze hoer als moeder kan natuurlijk niet.

Baron Clappique | 03-09-18 | 13:38

Vaak wel, maar niet allemaal. Ik ben linksdragend en daar bijzonder trots op. Heb nog nooit losse handjes gehad, wel losse gedachten, de viespeuk die ik ben.

Peerkeoud | 03-09-18 | 13:42

Nu we toch op de linkervleugel bezig zijn: zouden er tussen die 200+ vrouwen die Jeroen Pauw naar eigen zeggen deed niet stiekem een paar forced fuckjes gezeten hebben?

Rest In Privacy | 03-09-18 | 13:09 | 1

Je bedoelt de gevalletjes dat Jeroen er uiteindelijk helemaal geen zin in had, maar er niet meer onderuit kon?

Schoorsteenveger | 03-09-18 | 13:14

En tóch vraag ik me af of de meeste mannen niet een keer in de situatie gezeten hebben dat ze te ver zijn gegaan met het najagen van een vrouw na een avondje te hebben bezat met vrienden in een rokerig hok... En vervolgens 10 jaar later een #metoo om je oren geslagen te krijgen en daarmee je carrière in het afvoerputje ziet verdwijnen.
Toch?

Albasalix | 03-09-18 | 12:57 | 15

He Randall, beetje dimmen hè. Je hebt het wel tegen DKS, reaguurder van het jaar!

Rest In Privacy | 03-09-18 | 14:54

Kuifje-in-Afrika | 03-09-18 | 14:54

Ja en?

Randall3.0 | 03-09-18 | 15:46

Watching the Wheels | 03-09-18 | 13:21

Ik heb eerder het idee dat hij nog ergens een berg scheve schaatsen heeft liggen.

Bijtendehond | 03-09-18 | 16:22
▼ 12 antwoorden verborgen

Het rottige van deze hele discussie is, dat Metoo gewoon een serieus probleem is. Helaas is het weer eens gekaapt door gekken en dwazen die voornamelijk hun 15 minutes of fame willen hebben. Ondertussen zit Mien met de gordijnen dicht en durft nauwelijks meer de straat op, want mosselgesis of negers die de 10 km achtervolging doen. Als je het over dat dingetje wilt hebben, dan wordt je belaagd door een stel politiek correcte gemankeerden. Ik heb vrouwenrechten hoog in het vaandel, want mijn moeder heeft het me ooit duidelijk gemaakt. Nu ben ik ineens een soort paria, want ik denk wat anders over het Metoo-probleem. De gewone vrouw zonder stem is zwaar de lul door dit soort onzin.

lokoolokie | 03-09-18 | 12:55
-weggejorist en opgerot-
KeesBruin | 03-09-18 | 12:55 | 4

Nee. Andere meningen zijn hoogst noodzakelijk. Dat u het er niet mee eens bent, is uw probleem. Je kiest er zelf voor om beledigd te zijn. Dat ligt niet aan een andere mening, die u niet bevalt. Kweek maar een olifantenhuidje, of hang een touw met strop aan een boomtak. Als u het goed doet, heeft u nooit meer last van onwelliggevallen meningen. Er loopt hier ook een Christen rond en daar moeten we ook maar mee dealen. Zolang je nog met elkaar kan discussieren, zolang mag men wat mij betreft iedereen met een mening gedogen. En nee, ik sta hier nu niet bepaalde individuen te verdedigen. Ik sta voor de vrijheid van meningsuiting.

lokoolokie | 03-09-18 | 13:04

@KeesBruin
Je kunt er ook voor kiezen om je niet te ergeren aan wat DKS schrijft. Bijvoorbeeld door hem op "block" te zetten. DKS is net als het NPO journaal. Er zit gewoon een knop op je tv die voorkomt dat onzin je woonkamer binnenstroomt.

Linkse allergie | 03-09-18 | 13:10

KeesBruin | 03-09-18 | 12:55 | Kees, jij en ik en vele anderen willen toch graag weten wie onze vrienden/ vijanden zijn.
Take care.

PopeyeKamper | 03-09-18 | 14:17
▼ 1 antwoord verborgen

Eh... wat is dat nou voor een rare vraag.

Von Jole is links. Nooit van links privilege gehoord zeker...

Poekieman | 03-09-18 | 12:48 | 1

Left Privilege gaat nog een ding worden!

Rest In Privacy | 03-09-18 | 13:01

Typisch. Als ik langer dan 30 minuten achterelkaar GeenStijl lees krijg ik altijd zin in wapengeweld. Terwijl al wat ik wil is hoogstens mezelf een beetje te buiten gaan aan radicale taal op het internet terwijl ik mijn naam zorgvuldig achter een alias heb verborgen. Is het de leer van GS die mij tot terrorist maakt?
Ach, ik troost me met de gedachte dat Thierry en Wilders genoegen scheppen in mijn schrijfsels. Nederland let op uw saeck! lol.

atheïstisch stemvee | 03-09-18 | 12:39 | 2

Roflol...

Amsterdamsko | 03-09-18 | 12:40

Haha. Han van der Horst, de morsige man van Joop, plagieert hier zichzelf. Om dit te verifiëren moet ik verwijzen naar Joop.
Zou zich achter de nick de verdwaasde historicus van Joop verbergen?

xavier | 03-09-18 | 13:16

Dus het wordt nu Opzij versus Joop. De Gleuvenbrigade versus de Witte Onderbroek. Ik denk dat GS nu ras de regel "de vijand v an mijn vijand is mijn vriend" zal gaan toepassen en Opzij zal gaan bewieroken.
Dat kan nog leuk worden, Opzij en GeenStijl als team. Niemand had ook gedacht destijds dat de Muur zo gemakkelijk zou vallen!

Schoorsteenveger | 03-09-18 | 12:37 | 1

Tagteam!

Kouwe Kees | 03-09-18 | 12:41

Zonder dubbele moraal hou je niemand meer over in het linkerkamp.

MogeWijEveOvergeve | 03-09-18 | 12:34

Baron Clappique | 03-09-18 | 12:28 |
Ach, dus als je een algemene, wellicht seksistiche opmerking maakt, is dat van eenzelfde orde als wanneer je iemand in werkelijkheid aanrandt of verkracht?
Als een vrouw zich meldt met de boodschap aangerand of verkracht te zijn door Baudet, al dan niet gehuld in een witte onderbroek, dan zal die zaak op eenzelfde wijze dienen te worden bezien. Maar wat jij doet is bananen met pruimen vergelijken.

Schoorsteenveger | 03-09-18 | 12:33 | 5

Chemokar | 03-09-18 | 12:44 |
Maar dat is uit de aard der zaak volledige kolder, voortkomende uit doorgeschoten 'identity politics".
1) woord is niet hetzelfde als daad;
2) het individu valt niet samen met de groep waartoe het behoort.
Vooral dat tweede punt wordt door de inclusieven volledig genegeerd. Kunnen ze ook niet gebruiken. Zij definiëren een groep en voelen zich dan als individu aangevallen wanneer er kritiek op de groep wordt uitgeoefend. Dat is wat alle gelovigen met zich meedragen: als u mijn God (mijn ideologie, mijn waarheid, mijn groepsidentiteit, mijn kapstok, mijn reddingsboei) alleen al met twijfel en relativisme bejegent, van voel ik mij door u persoonlijk geslachtofferd, bent u een dader en deugt u dus niet.

Schoorsteenveger | 03-09-18 | 12:55

Baron Clappique | 03-09-18 | 12:50 |
We kunnen het over hypocrisie en moraliteit hebben, mij best, maar dan ook maar meteen de hypocrisie en de moraliteit van het van Jole-kamp graag.
Echter, hier gaat het specifiek en in alle duidelijkheid specifiek over #metoo en nergens anders over.

Schoorsteenveger | 03-09-18 | 12:58

@ Schoorsteenveger | 03-09-18 |
Dat is nou precies wat ik eerder bedoelde te zeggen. #metoo is naar mijn oordeel echter zo breed, dat dit niet "specifiek" te maken is.

Baron Clappique | 03-09-18 | 13:11
▼ 2 antwoorden verborgen

Op zich hoort dit gevalletje natuurlijk inderdaad in die tijdlijn.
Was weliswaar een zaakje van niks, Jolo had er al met de (onbekende) mevrouw over gesproken destijds en heeft het daarna ook handig aangepakt.
Dat de usual suspects er zo hijgerig bovenop sprongen heeft nog het meeste geholpen en zorgde er voor dat de linkse rijen zich sloten.
Vaak werkt drammen contra-productief zo ook hier.

Berbaar | 03-09-18 | 12:33 | 2

Soms levert drammen toch nog wat op, zo ook hier.

Schoorsteenveger | 03-09-18 | 12:39

Vaak werkt drammen contra-productief zo ook hier.
Berbaar | 03-09-18 | 12:33 |

De Linkse Kerk is inderdaad meer van de censuur.

benjeallanggek | 03-09-18 | 13:09

Een damesmaandblad, je kan je toch vragen stellen rond de timing stellen...

Lt-Kol Kilgore | 03-09-18 | 12:33

Waarom zou ik de site van die mannenhaatsters willen bezoeken? Niet dus.

Lupuslupus | 03-09-18 | 12:32

Wellicht dat Jole te veel weet van mededaders binnen de burelen

larie | 03-09-18 | 12:30

En waarom wordt Terry “als een vrouw nee tegen mij zegt, bedoelt ze ja graag nu” Bidet door Opzij buiten beeld gehouden ? Zit hier meer achter ? Waarom Terry niet opsluiten in 1 cel samen met Van Jolo? Omdat Terry van schone onderbroeken houdt ? Is dat de scheidslijn voor waarom iets wel/niet mag? Dit moet tot op de bodem worden uitgezocht.

Baron Clappique | 03-09-18 | 12:28 | 7

Van Jole duikt in alleen zijn met urinevlekken besmeurde onderbroek bovenop een jonge dame en forceert zijn tong in haar lichaam.
De Terry praat over een spel van verleiding tussen man en vrouw.
Klein verschilletje maar...

Smeerzalf | 03-09-18 | 12:54

@ Smeerzalf | 03-09-18 |
Het is nu juist dat spelletje wat in het geval van Jolo mogelijk tot misverstanden heeft geleid. In dat opzicht zet Terry aan tot dit soort gedragingen en het verbaast mij dus dat Opzij hier dan weer geen enkel probleem mee lijkt te hebben.

Baron Clappique | 03-09-18 | 13:17

Baron Clappique | 03-09-18 | 13:17 |
Juist.
Elk boek met geweldsverheerlijking: verbranden (want zet aan tot etc)
T-shirts met studentikoze seks- / zuipscenes: verbranden (want etc)
Games met etc verbran-etc (waetc)
Keukenmessen!! Keukenmetc verbretc. (wetc)
Etc! Etc etc (etc)
De bekende discussie, theorie versus praktijk en de mens in al zijn zelfbeschikking. De daad bij het woord voegen is een gevleugelde in dezen.

Kouwe Kees | 03-09-18 | 13:26
▼ 4 antwoorden verborgen

Opzij opzij opzij

Braboblanke | 03-09-18 | 12:28 | 1

Het leven is zo voorbij.

Pelforth | 03-09-18 | 12:31

Lol!

ratelaar | 03-09-18 | 12:28

By the way, hebt u Han van der Horst, de alles beterweter op Joop, al iets over Van Jole horen zeggen? Geen woord, uiteraard, liever mopperen over Trump en de auteurs en reaguurders op Geen Stijl en The Post Online, zijn grote vijanden. Maar de hand in eigen VARA-boezem steken? Ho maar!

KeesBruin | 03-09-18 | 12:27 | 2

De hand wordt liever in andere boezems gestoken.

Carryon | 03-09-18 | 13:34

Han heeft het nu over 'De achtduizend “keurige burgers” in Chemnitz', waarbij, je voelt het al, die keurige burgers door Han helemaal niet keurig gevonden worden.
Hij zou het ook kunnen hebben over die "keurige" van Jole, maar ja, wiens brood men eet wiens woord men spreekt, wat in dit geval radiostilte inhoudt.

Schoorsteenveger | 03-09-18 | 13:35

toch grappig dat elke keer als GS iets aankaart over een of ander marge krantje en marge krantje meldt daar weer iets over dat prompt marge servertjes uit de lucht gaan...

normanius | 03-09-18 | 12:26

Het maakt niet meer uit hoeveel gelijk GS heeft inzake de dubbele Metoo-moraal van de linkse kerk. Zij hebben zich ingegegraven en zullen Jolo nooit "uitleveren". Want ze weten heel goed dat dat het einde van Joop en de linkse (wens)droom is.

zimmerschwanz | 03-09-18 | 12:25

Het siert Opzij, dat ze de draad van Geen Stijl over vriend Jolo hebben opgepakt. Laat de VARA maar eens goed gaan uitleggen waarom dat MeToo-figuur gewoon zou mogen blijven zitten. Dumpen dat akelige kereltje!

KeesBruin | 03-09-18 | 12:25

Ik snap niet wat die Francisco nou zag in Brandt Corstius...

bitterpete | 03-09-18 | 12:23

Het is een incestueus clubje, VARA/BNN. Dit clubje stopt gelijk aan het Vaticaan, alles in de doofpot als het om de eigen sekteleden gaat.

De Evangelist | 03-09-18 | 12:22

Hoewel de hele #metoo beweging al weer redelijk is verstomd (blijkbaar hebben alle B-actrices hun zegje gedaan) is het toch ook wel weer geinig dat vrouwen met invloed net zo erg zijn als de mannen. Maar dames, horen jullie daar mannen over zeuren en zeiken (alleen JBC) met de bedoeling om ergens je gram te halen voor mislukte carrières ? Nope, die maken wel een eigen carrière gebaseerd op kennis en talent. www.nu.nl/media/5444054/bourdain-afle...

Ruikbaard | 03-09-18 | 12:20

Kan die Jolo als straf niet gewoon een paar weken de schaduw van de premier spelen? Kan hij aan z'n curricululm acteur toevoegen, iedereen blij.

Watching the Wheels | 03-09-18 | 12:20

Iedere geile blik in de trein veroordelend, meehuilen met de verkrachtingsverhalen (hij kleedde me uit met zijn ogen, zo vies).. Deze man gaf alle aandachtstrekkers een podium en aandacht. Degenen met de afkeer voor 'mansplainen, wijdbeens zitten en dronken aanspreken in de kroeg' die kregen alle verkrachtings-credits van onze van Jolo.
Hij is hun prins op het witte paard, want zoveel mannen kun je niet vinden die in alles verkrachting zien en een media platform hebben. Dan knijp je een oogje toe, bral je naar de Gooische meisjes dat zij inderdaad bruut verkracht zijn door die opmerkingen op hun tw@tter tijdlijn en heb je schijt aan het slachtoffertje van Van Jole.

Kouwe Kees | 03-09-18 | 12:19

Wellicht is er nooit werk gemaakt van Jole omdat hij te miezerig, te onbeduidend is. Het zou te veel eer zijn om hem naast de Weinsteins en Spaceys te noemen. Hij zou ervan naast zijn onderbroek gaan lopen.

Rest In Privacy | 03-09-18 | 12:18

Ah, de gratis reclame is Opzij niet onopgemerkt gebleven. En de online-redactie doet er nog een gratis reclame bovenop. Slim gespeeld van Opzij. Allicht een idee om achteraf een factuur te sturen? Oh nee, openbare publicatie hè. Kans gemist.
Of was het al afgesproken voor de prijs van een aantal kroontjes? Vragen, vragen.

A.U.EnLeven | 03-09-18 | 12:17

De moreel verheven VARA leeft weer eens volgens het principe “Do as we say, don’t do as we do”, en vervolgens het morele vingertje naar anderen wijzen.
Als Jolo een hond was geweest dan had zijn baasje hem gecastreerd om hem van zijn gedrag af te helpen.

Osdorpertje | 03-09-18 | 12:17 | 1

Als jolo een hond was geweest??? het is toch een hond??

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 03-09-18 | 12:54

Een 'ongestelde' vraag en dat allemaal gelinkt aan een damesblad.
Ik begrijp deze wereld steeds minder....

Amsterdamsko | 03-09-18 | 12:17

Link nu al dood. Tering wat triest. 2018 en NOG kunnen ze bij dode boom niet normaal een website beheren. Schandalig.

blikjegrolsch | 03-09-18 | 12:14

Een simpele verwijzing vanaf GS lijkt bij opzij dus op een DDoS

marcoplarco | 03-09-18 | 12:14

Jole zou naast het opgeven van z'n baantje verplicht moeten worden om een paar weken papier te prikken in zijn witte jeweetwel.

bodemloos | 03-09-18 | 12:13

Ik maar denken dat het ging om machtige mannen die seks als een voorrecht zien en niet als iets wat men samen beslist om wel of niet te doen.

Maar goed ik begrijp het wel. Die Van Jole loopt ook constant Geenstijl te framen dus oog om oog tand om tand.

De Koreaanse Slet | 03-09-18 | 12:13 | 4
-weggejorist-
thephysicist | 03-09-18 | 12:22

Walgelijk.

Man.man.man | 03-09-18 | 12:36

Deze reacties. Man man man. Het is me een zooitje spiegelen wat deze heren doen.

De Koreaanse Slet | 03-09-18 | 13:02
▼ 1 antwoord verborgen

Het net sluit zich rondom van Jole. Want hij heeft zich natuurlijk niet 1x vergrepen. Een Pedo houd het ook niet bij 1 kind. En een verkrachter die niet gepakt wordt zal ook doorgaan. Van Jole is een recidivist die tot nu de dans is ontsprongen. Want uiteindelijk kiezen zijn beschermheren ook voor hun eigen hachie. Jole zal hangen.

Mark_D_NL | 03-09-18 | 12:11

Vrees dat de witte onderbroeken brigade nu en masse aan t bellen is met de dappere strijders van Opzij. Want de BNNVARA beerput, die moet wel dicht blijven.

Chemokar | 03-09-18 | 12:10

Opzij heeft nog nooit zoveel traffic gehad blijkbaar. Nu al moeilijk bereikbaar.

Hem | 03-09-18 | 12:10

Dus een blauwtje lopen is tegenwoordig ook al #metoo.

De Koreaanse Slet | 03-09-18 | 12:10 | 7

@Randall3.0 | 03-09-18 | 12:23

Jij denkt trol, terwijl DKS al meermalen heeft aangetoond dat hij een hele vreemde / ziekelijke kijk op zaken heeft.
M.a.w. rijp voor psych, hij ziet dit idd als blauwtje lopen.

MarcS | 03-09-18 | 12:32

Vrijwel alle gevallen van #metoo hebben niets te maken met proberen een wipje te maken maar het woord nee niet begrijpen al dan niet het onder dwang van repercussies afdwingen van seks.

De Koreaanse Slet | 03-09-18 | 13:04

@De Koreaanse Slet | 03-09-18 | 13:04

Deze valt dus niet onder vrijwel alle.
Op 1 ding na repercussies hoewel. Maar deze mevr zei nee, hij ging door .......

MarcS | 03-09-18 | 13:13
▼ 4 antwoorden verborgen

Yolo weet dingen die andermans metoo daglicht niet kunnen verdragen.
Kennis is macht en voor yolo is kennis behoud van overbetaalde uitkering.

Rattenhol.

schoon-schip-maken | 03-09-18 | 12:08 | 1

Precies, en dat betweterige drammerig zeik stemmetje mag van mij oprotten naar de eeuwige jachtvelden.

Rest In Privacy | 03-09-18 | 12:15

Van Jole gaat dit natuurlijk op lange termijn niet droog houden. Maar ongetwijfeld vinden ze een ander akkefietje, een verkeerde declaratie of zoiets.

Glasgow Argus | 03-09-18 | 12:08

Top!
ik ben groot fan van crossbreeding tussen feminazis en reaguurders
beide groepen al decennia erkend sexloze wezens
dit kan GROOT worden.
WereldHeerSchappij (let wel: Heer!)
WereldVrede!
En dat allemaal ingegeven door een witte onderbroek!

MagentaVliesRidder | 03-09-18 | 12:07 | 1

U is sexloos?

echt_links | 03-09-18 | 14:44

Server uiteraard weer uit de lucht, Lange arm van VARA rijkt ver,

lachenjoh | 03-09-18 | 12:07

Mag er aub een mirror met een screenshot?
De website van Opzij is niet opgewassen tegen grote aantallen bezoekers van het mainstream medium GeenStijl.

keestelpro | 03-09-18 | 12:06

Omdat Jole een rol speelt in de linkse overheidsmedia is hij vrijgesteld
Is toch logisch?
#MeToo was om dissidenten in de media uit te stoten, kijhard gebackfired, de originele bedoeling was om mensen die niet meer meegingen met het MSM narratief weg te stoten uit de roem en fame maar ja het zijn oprechte problemen waar oprechte mensen oprecht last van hebben dus dit gaat z'n eigen leven lijden.

Er bestaat een schaduwoverheid of een schaduworganisatie die de positie wilt innemen en godzijdank zijn ze zo incompetent als wat

niemand specifiek | 03-09-18 | 12:05 | 1

Ondertussen moet je iemand op z'n bullshit uitroepen voordat het wordt gerectificeerd, dat is het gevolg van het feit dat het uit de hand is gelopen, anders was het zwijgen of hard ontkennen

niemand specifiek | 03-09-18 | 12:10

Ik heb ook wel eens zin gehad in sex terwijl mijn vriendin dat eigenlijk niet had. Andersom heeft ze mij ook wel eens wakker gemaakt voor sex...

bvdbos | 03-09-18 | 12:05 | 3

achteraf misschien ook niet zo netjes, maarja : drank...

bvdbos | 03-09-18 | 12:06

Misschien moeten jullie alsnog aangifte doen.

bodemloos | 03-09-18 | 12:07

Oraal kan ze niet klagen.

schoon-schip-maken | 03-09-18 | 12:11

Opzij ik wil naar de website van Opzij© !
Jammer servertje reaukt alweer....

keestelpro | 03-09-18 | 12:04

Zijn er meer. Weet Jolo ook wel.

Rollins | 03-09-18 | 12:04

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland