Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GS Anatomisch-Religieuze Factcheck. 'Mijn hoofddoek is hetzelfde als grote borsten'

Feiten! Best belangrijk.

gekke uitspraak toch

Wie zei dit?
Ramadanjournaal-presentatrice Samya Hafsaoui in onze favoriete ophefrubriek van Robert Vuijsje in de Volkskrant.

Waar is het op gebaseerd?
'Mijn hoofddoek is hetzelfde als grote borsten, het is wat mij als presentator onderscheidt van de anderen. Als een Pokémon die je nog niet hebt gevangen. Ik ben de Pokémon met de hoofddoek.'

En, klopt het?
Wij durven draagsters van een hoofddoek niet met Pokémon te vergelijken want voor je het weet heb je het Meldpunt Discriminatie achter je aan, maar we hebben wel op internet gezocht naar 'hoofddoek' en 'grote borsten'.

Dit is een hoofddoek

en een lekker wijf

Dit zijn grote borsten

met tepelhoven

Dat lijkt op zich niet echt op elkaar...

Maar dit is Mia Khalifa

hoi

Conclusie
Na het vinden van bovenstaand plaatje zaten we een beetje door te klikken (NSFW) en konden we ons niet meer zo goed concentreren. Wij beoordelen de bewering dan ook als niet te checken.

Reaguursels

Inloggen

“De Pokémon die je nog niet hebt gevangen”.
Nee hoor, gewoon een excuushoofddoekje. Ze wordt gewoon gebruikt. Beschikken over echte kwaliteiten, dat zorgt pas voor onderscheid.

mexicano + satesaus | 16-05-18 | 19:57

Misschien moet iemand haar eens de vraag stellen of iemand met grote borsten dan ook de optie heeft om ze thuis af te doen.

Braboblanke | 16-05-18 | 09:18

Mo moest zijn wijvon bedekken van zijn hersenspinsel om te voorkomen dat andere geile mannetjes ze zouden zien als lustobject. Niets bleek minder waar, zo leert de geschiedenis, de meeste bedekte wijvon zijn vet en afzichtelijk lelijk, die kun je ook maar beter bedekt laten.

Go_Vegan2.0 | 16-05-18 | 07:58

Ik dacht dat dat werd gedaan, zodat je niet ziet dat ze slechts 6 jaar jong zijn, en ook nog familie.

Sensemilla | 16-05-18 | 09:18

Het is de 'gimmick'. Elton John met idiote bril. Peter met z'n "R.". Lady Gaga (en Cher) met idioot uitgedost. Gewoon iets om "even anders" te zijn en daarom om te vallen en herkend teworden. Hier is "het hoofddoekje" de gimmick.

Gratis Zendtijd voor Politieke Partijen PVV-filmpje idee: koop een identieke hoofddoek, kijk zogenaamd dat vastentijd-journaaltje, ga naar de wc, draai een grote drol, en gebruik die hoofddoek...

EnNouJijWeer | 16-05-18 | 04:12

pfff... voortaan lezen voor ik Reaguur! klik... "op te vallen"

EnNouJijWeer | 16-05-18 | 04:13

Ik stel me haar nu voor met 2 enorme borsten op haar hoofd.

Braboblanke | 15-05-18 | 23:02

Softenon, oh nee het is iets anders, voorbehoedsmiddelen.... mmmmm.... Zat de doek rond je nek bij de geboorte?

rattenvanger XL | 16-05-18 | 00:23

Uit de link: "Mijn ouders praatten Nederlands met elkaar en mijn vader wilde me geen Arabisch leren, hij was bang dat ik een Marokkaans accent zou krijgen. Later kreeg hij daar spijt van.'"

Gevalletje dat ik dacht: "ja, ja!, ja!!, ..... Ohhhhhh nee toch niet.... Weer niet...."

peterdh | 15-05-18 | 22:36

Verdomd... dacht ik ook net! Veel betere vergelijking dan die grote borsten....
Afleidingsmaneuvre? Als ik over die grote borsten begin, zingen ze niet meer over dat paard, dat in de gang staat...

Kafir-halal | 16-05-18 | 01:22

Dus, hoofddoek af , tieten bloot en lekker presenteren. Toch?

De Ana(a)list | 15-05-18 | 20:34

"Het was een omslag in zijn leven. Ik weet nog wat ik ineens niet meer mocht. Een hamburger van de Febo, met oranje saus, heb ik nooit meer gegeten. De smaak kan ik me perfect herinneren. Ik moest van zwemles af en van turnen, in huis mocht ik niet meer zingen".

Jezus mina, dat is precies hoe het gaat he? Als belijdende (sic) gaat het niet om jouw spirituele offers maar vooral die van anderen. Ik vind dat misselijkmakend. En nog erger vind ik dat nederland schijnbaar wel weken kan lullen over een vrouw die d'r kind opvoedt met rauw voedsel maar je hier dus altijd precies het tegenovergestelde over hoort. Ik snap d'r helemaal niks van.

sufkut | 15-05-18 | 20:30

Nouja, eigenlijk klopt het dan wel weer. Al die linkse gutmenschen die bij de marqt linksdraaiende biologische yoghurt kopen om als avondeten te mengen met de rauwe biologische bloemkool snappen natuurlijk dat zij dit hun kinderen en man met slappe ruggegraat (je weet wel, dat type dat na Keulen in een rokje op het Spui 'protesteerde') opdringen. Dus dan kun je het er niet anders dan mee eens zijn dat een ander, zeg extreem gelovige moslim Youssoef F. uit A.-nieuw-West (ook wel bekend onder het pseudoniem 020-gaza) zijn ideologie opdringt aan zijn nichtje/vrouw. Consequent zijn ze dus wel. Dat dit ten koste gaat van de realistisch denkend Nederland moeten we dan maar op de koop toe nemen.

peterdh | 15-05-18 | 22:21

De lelijke mokkels blijven zich vergelijken met filmsterren.
Een ruin blijft zich vergelijken met 'n volbloed hengst mét ballen.
Een seksueel gemutileerd/geamputeerd aseksuele meiskes fantaseren, 'als je toch eens 'echte' seksuele lusten/behoeften zou hebben'.
Schildpadjes zijn jaloers op rennende hazen.
Is dat wreed, of is dat zielig? Of allebei?
Maar hoe begaan 'we' ook kunnen zijn met 't droeve lot van primitieve vrouwmensjes, want zij konden er ook niets aan doen, geboren te worden in 'n cultuur en religieuze vernedering, waarbij vrouwen per definitie minderwaardig zijn.
Maar als die minderwaardig gemaakte slaven-meisjes vervolgens 't refreintje gaan zingen van hun slagers en beulen, dan snappen wij ook wel, dat ze niet anders kunnen, om niet thuis opnieuw, telkens weer, te worden afgeranseld.
Tot slaaf gemaakte meisjes 'kunnen' alleen maar de vrouwen-onderdrukkende sadistische teksten opzeggen, die ze net als de koran in de madrassa's uit hun hoofd hebben moeten leren.
Hebben tot slaaf gemaakte meisjes nog wel iets om in vrijheid te kunnen verklaren over 'hoofddoek', of over 'grotere borsten'?
Dat is 'n sadistische vraag aan meisjes met 'n hoofddoek; zoals je ook niet aan geestelijke drenkelingen vraagt, wat ze belangrijker vinden; een veilig nieuw dak boven hun hoofd (?), of nieuwe kleren om gezellig naar de disco te gaan?
Wie in de geestelijke gevangenis van de hoofddoek zit, 'kun' je niet vragen, hoe ze het zou vinden, zichzelf met grotere borsten voor te stellen.
Daarom, de krompraat van kromzwaard-godsdiensten bij tot slaaf gemaakte meisjes moet eerst verdwijnen, (het syndroom van gegijzelden door gijzelaars; het 'Stockholm Syndroom'); vóórdat door vrouwen in vrijheid gezegd kan worden, ik kies voor dit, en ik kan ook kiezen voor het tegenovergestelde, zonder door m'n vader, broers of neefjes gechanteerd te worden; dus in die ideale situatie, 'kun' je me op m'n woord geloven. Pas dan.

Der Paulie | 15-05-18 | 19:57

Lees:
De seksueel gemutileerd/geamputeerd aseksuele meiskes fantaseren, 'als je toch eens 'echte' seksuele lusten/behoeften zou hebben'.

Der Paulie | 15-05-18 | 20:00

Misschien een foto van haar met hoofddoek en grote prammen geven we daarna onze voorkeur.

likdoorn | 15-05-18 | 19:47

Pesoonlijk denk ik dat de hoofddoek te strak vast zit en daardoor de bloedsomloop naar de hersenen een beetje beknelt heeft , waardoor dit soort waaniedeeen onststaan.

Olympus | 15-05-18 | 19:29

In borsten vindt je meer hersencellen, dan in afveegdoekjes. Is ook leuker zoeken.

koetje4040 | 15-05-18 | 19:26

Best interessant stukje, ze bevestigd een aantal vooroordelen waar ik voor rassies zou worden uitgemaakt.

marrretje | 15-05-18 | 19:21

Als je het gehele interview (meer een 'statement') leest, kom je tot de conclusie dat deze tante behalve haar hoofddoek totaal geen identiteit heeft. Misschien moet ze net als haar arabierische vader eens goed tegen de tram knallen....

Mazoeza | 15-05-18 | 18:32

Ze is niet alleen lelijk, maar dus óók nog STOM!!! Wat zouden wij een stuk toleranter zijn als zij volger was van die (vrouwelijke!) imam uit Berlijn, die inmiddels door haar zgn. geloofsgenoten met de dood wordt bedreigd en die ervoor zorgt dat zij met méér beveiliging dan Onze Geblondeerde Greet over straat moet...

François, La Haye | 15-05-18 | 18:07

Ze heeft wel een punt. Bij de meeste omroepen, zeker die door belastinggeld gefinancierd, is een kopvod tegenwoordig een unique selling point.

His Lordship | 15-05-18 | 18:04

Een cupvod, dus.

LuckyGirl | 15-05-18 | 17:39

Die Mia Khalifa is echt best lekker, alleen jammer dat ze zulke gigantisch grote borsten heeft.

peterdh | 15-05-18 | 17:37

Ik heb het donkerbruine vermoeden dat het kopvodje wat strak zit, als ze zo’n stelling durft te poneren....

Hollander01 | 15-05-18 | 17:34

Veel tandvlees is anders niet hetzelfde als grote borsten.

Linkse allergie | 15-05-18 | 17:26

Je kunt er wel wat reclame op kwijt !

Hellooder | 15-05-18 | 18:00

Yep, is exact hetzelfde. She looks like a giant tit!

Accident_Prone | 15-05-18 | 17:03

Titshaming: ultiem patriarchaat.

Hetkanverkeren | 15-05-18 | 16:51

Verwarrende tijden.
Een linkse lul in een witte onderbroek komt ermee weg als hij een vrouw verkracht, maar de een na de andere casting-pief of theatermaker moet het na twintig jaar ontgelden als hij destijds, toen de vrije liefde hoogtij vierde en zich omhoogneuken heel gewoon was, zich iets te dicht ophied bij die zich omhoogneukende deernen. Mannen mogen niet meer naar vrouwen fluiten en vooral alle gedachten aan seks, alle begeerten wegdrukken, terwijl de dames zich steeds wulpser en uitdagender moeten kunnen kleden. En het nieuwe feminisme schrijft voor dat je je met je blote tietjes op de social media moet storten, terwijl tegelijkertijd door datzelfde feminisme wordt beweerd dat de burka een 'safe zone' voor de vrouw creëert, een eigen perimeter waarbinnen zij zich veilig kan voelen. En nu dan een bedoekte moslima die haar kopvod direct vergelijkt met grote borsten....
Verwarrende tijden.
Me too? Nou, ik liever niet, als je het niet erg vindt. Het is niet meer te begrijpen wie je nog mag zijn, waar je nog mag staan, wat je nog mag zeggen, waar je nog naar mag kijken, wie of wat je nog aan mag raken, of zelfs welke huidskleur je nog mag hebben, wanneer je onderdrukt en wanneer niet, en wanneer je iemand anders die onderdrukt wordt te hulp mag schieten, te hulp moet schieten en wanneer je dat juist helemaal niet mag doen.
Not me.

Schoorsteenveger | 15-05-18 | 17:07

Ook naakt zijn kopvodden afstotelijk. Al was het de laatste vrouw op aarde. Dan ga ik liever naar de Hema en houd hem tussen de draaideur.

Nivelleermarionet | 15-05-18 | 16:51

Uw eerste zin: Völlig einverstanden. Een hoofddoek is dodelijk voor het libido. Maar misschien is het een fetisj voor de geabbereerden onder de reageerders? (vomeergeluiden)

xavier | 15-05-18 | 17:50

@Nivelleermarionet | 15-05-18 | 16:51 |
-
Zolang als'ie maar niet tussen de rookworsten terecht komt, doet u uw bést maar.

bisbisbis | 15-05-18 | 18:50

U heeft een punt...Daarom prefereer ik voor veel moslima's dus ook een burka....
btw.....zou Samya ook zeker niet misstaan!

Kafir-halal | 16-05-18 | 01:47
▼ 1 antwoord verborgen

""Ik ben de Pokémon met de hoofddoek""
oke, met hoofddoek, maar zonder kop

win | 15-05-18 | 16:33

Of een hoofddoek is net als een natte clitoris. Oh, nee...

SaintNick | 15-05-18 | 16:21

Ik denk dat je vol in de roos zit.

Breinbrouwsels | 15-05-18 | 16:26

heel veel hoofddoeken hebben geen clitoris

win | 15-05-18 | 16:40

Waarom wordt het Ramadan journaal eigenlijk niet uitgezonden door de Nederlandse islamitische Omroep, de Islamitische Omroepstichting of de Nederlandse Moslim Omroep ?

Zorc | 15-05-18 | 16:18

Omdat de NOS alledrie in één is.

LuckyGirl | 15-05-18 | 16:31

Hebben we ook kerst-, paas- en pinksterjournaals?

De_Ware_als_het_ware | 15-05-18 | 17:08

LuckyGirl | 15-05-18 | 16:31

dikke grijns

komtdatschot | 15-05-18 | 17:18

Wat een prachtig beeld heeft die vrouw van ons zeg! Presentatrices komen dus alleen maar op TV omdat ze grote borsten hebben. Dat is, zegt ze hier, wat vrouwen waard zijn: grote borsten, en verder helemaal niets.

Opslag Medium | 15-05-18 | 16:16

Een hoofdoek is niet (ik herhaal: NIET) hetzelfse als een lekker fors stelletje bojo's. Tussen tetten past heel fijn de klabanus, zo'n hoofdgordijn is hooguit goed om de druppels aan af te vegen.

Grijskijkert | 15-05-18 | 16:13

Wel haram hoor, je tanden bloot lachen, de hoer.

LuckyGirl | 15-05-18 | 16:07

Ze is dan ook half Nederlands. Waarom ze voor de islamitische underdogpositie heeft gekozen is voornamelijk omdat je banenkansen dan veel groter zijn. Thuis eet ze overigens gewoon lekker zuurkool met spekjes en een varkenslapje, hoor.

BenPakdee | 15-05-18 | 17:22

En voor de late trek een lekkere jodenkoek.

LuckyGirl | 15-05-18 | 17:30

Nee Lucky dat begrijp je verkeerd, op het moment dat de Nederlandse vrouw (glim)lacht op straat is ze 'pssssst ppsssssssssssst, hey, HEY, hoer, KUTHOER!", zolang je bij de "onderdrukte minderheid" hoort heb je speciale rechten en mag je lachen op straat, zolang het van je man/neef/geile oom mag.

peterdh | 15-05-18 | 17:40

Ik vind zo'n hoofddoek om je giechel echt kudtlelijk.

Stijlicoon | 15-05-18 | 16:07

Allah gaf u grote borsten. En zei dat u ze moest bedekken?
Hahahaha!

Is dit nog nieuws? | 15-05-18 | 16:04

''Zijn je ouders gelovig?

‘Mijn moeder was rooms-katholiek, ze is ook gedoopt. Mijn vader was wel moslim, maar niet praktiserend. Tot hij een ongeluk kreeg met de tram. Zo dicht bij de dood, misschien werkte het als een godsdienstige openbaring. Het was een omslag in zijn leven. Ik weet nog wat ik ineens niet meer mocht. Een hamburger van de Febo, met oranje saus, heb ik nooit meer gegeten. De smaak kan ik me perfect herinneren. Ik moest van zwemles af en van turnen, in huis mocht ik niet meer zingen.''

Nou kind ,echt een reden om voor de islam te kiezen ,niet?

pga | 15-05-18 | 16:03

" Mijn vader was wel moslim, maar niet praktiserend. Tot hij een ongeluk kreeg met de tram. "
De wil van Allah.

Is dit nog nieuws? | 15-05-18 | 16:04

Hoi Mia!
*Op de fiets stappen naar de bieb doet*

Gele Beer | 15-05-18 | 16:03

Dat is het kantoor van advocaat Faizel Enait.

Gulliver | 15-05-18 | 16:26

Kledingpolitie in Iran:
"Jij draagt geen hoofddoek, zuster. Doe er een op, en vlug een beetje!"
Moslima tegen kledingpolitie:
"Maar je ziet toch dat ik grote tieten heb. Dat is toch hetzelfde?"
Kedingpolitie:
"Fuck, nou zie ik het pas. Man man wat een memmen. Mijn excuses."

Schoorsteenveger | 15-05-18 | 15:50

Hehehe, deze zou Maassen kunnen gebruiken.

canis lupus | 15-05-18 | 15:54

Moest ff lauchen;)

C.Martel | 15-05-18 | 15:56

Lachen dus.

C.Martel | 15-05-18 | 15:56

Tsjek:
Hoofddoek heeft als doel de zedigheid te bewaren.
Indien Samya een ware gelovige was geweest en geen nepperd die de heilig ieslaam ernstige schade toebrengt met haar in publieke ruimte gedane opjuttende uitlatingen die de gemoederen van ook onschuldige mannen verhit, dan had zij nooit op de foto gegaan en zulke domme dingen gezegd.

hallevvezool | 15-05-18 | 15:49

Waar wachten we dan op. Stenigen die hoer!!

BenPakdee | 15-05-18 | 17:23

Wellicht kan deze 'vrije eigenwijze búhnechick' de sisters in Arabié een hart onder de riem steken.
Dáár kunnen de dames zich pas onderscheiden als ze borst-los door Mekka lopen.
En dan als je een zwart gewaad met ontblote borsten én een rode fontijn door de hitte ziet struinen wees dan gerust, zij is net gestraft.
En, eerlijk is eerlijk, daar wordt ik dus geil van.
Godverdomme.

Hensmunter69 | 15-05-18 | 15:37

Wat rook jij?

lovekila | 15-05-18 | 15:59

Grote of kleine borsten is nog steeds een baken van geborgenheid, liefde, toekomst en fertiliteit. Een hoofdoek is een teken van onderdrukking, onderwerping aan mensen die het sprookje van een pedo uit het jaar 600 als ultime maar blinde ideologie beschouwen.
Dat staat behoorlijk ver uit elkaar.

Ray Skak | 15-05-18 | 15:25

En overmatig tandvleesch.

Belze_Waffel | 15-05-18 | 15:23

Gauw naar de slager voor een zware hoofddoek: ben ik ook eens een lekker wijf.

Hetkanverkeren | 15-05-18 | 15:19

een grote bek moet je inderdaad bedekken

Eddy67 | 15-05-18 | 15:10

En een bolle (obesitas) kop(vod)

boerk | 15-05-18 | 15:43

Zo laat nog berichtgeving over de aanslagen tijdens de ramandam?

Eddy67 | 15-05-18 | 15:06

En een hakenkruis is als billen?

internetnaam | 15-05-18 | 15:04

.. maar goed. Moslima's redden van hun eigen hoofddoek die blijkbaar zo ernstig de bloedsomloop naar de hersenen beperkt is niet mijn verantwoordelijkheid.

Die krengen krabben je eerder de ogen uit dan zich te laten onttrekken aan hun gevaarlijke vorm van Stockholmsyndroom. Zij zijn daarmee een fanatiek onderdeel van het Verwarde Mannen-probleem.

Jan Passant mk2 | 15-05-18 | 15:03

Sorry hoor, maar borsten zijn leuk in bijna alle opzichten. Daarnaast is dat iets wat (bijna) elke vrouw heeft.

Een hoofddoek is geen teken van vrijheid, of reinheid. Officieel is het om de vrouw te behoeden tegen de lust van de man.... lekker contradictioneel op tieten

(A) Dus er word uitgegaan dat wij net zulke beesten zijn als Allah die kinderen verkracht, wat een belediging! Daarnaast zou het niet dragen dus niet rein zijn? is dat niet een dubbele belediging naar de niet moslim vrouw?

(B) Een hoofddoek is nog altijd een religieuze uiting, wat ik mij niet in mijn gezicht gesmeten hoef te hebben.

fysit | 15-05-18 | 15:01

Borsten zikn functioneel in meerdere opzichten, als verleiding van het mannetje, als voeding voor de pasgeboren, als speeltje voor de partner (en zichzelf).
Een hoofddoek... ... . Uit zelfbehoud.

boerk | 15-05-18 | 15:47

Vergeet als opbergplek van de I-phone niet.

Gulliver | 15-05-18 | 15:55

@ comments:
Niet zo rationeel aub. Als allah het zou willen had ie vrouwen wel zonder tiet0n geschapen.

Is dit nog nieuws? | 15-05-18 | 16:07
▼ 2 antwoorden verborgen
-weggejorist-
Gulliver | 15-05-18 | 14:58

Nee, deze vergelijking slaat nergens op. Er wordt mij niets opgedrongen door iemand met grote borsten, wél door iemand met een hoofddoek.

Maar gelukkig is ze zó naief dat ze echt geloofd om haar kwaliteiten als presentatrice uitgenodigd te zijn.

ristretto | 15-05-18 | 14:58

Wat mij betreft zouden ze grote borsten wat vaker mogen opdringen dan hoofddoeken. Maar dat is mijn persoonlijke mening.

FrankVeer | 15-05-18 | 15:03

Borsten zien er een stuk liever uit dan die agressieve hoofddoeken.

Gulliver | 15-05-18 | 15:25

Zeker ook Amsterdams cadeaudiploma met hoofddoekcoupon gehad?

MistaRazista | 15-05-18 | 14:57

Beroepsmoslims Gutmenschen EU-politieke-commissarissen 1984-knechtjes in Den Haag, allemaal komen ze weg met de grootst mogelijke onzin, want de "onafhankelijke media" tikken dat toch maar klakkeloos over.

Daarom kan zo'n gesubsidieerde moslima dus ook wegkomen met:
'Mijn hoofddoek is hetzelfde als grote borsten.'

Ik denk dat de Boze Profeet mevrouw van alle neergaande trappen naar de hel zou afschoppen, tenzij een andere Verwarde Man met invloed Hem zou uitleggen hoezeer mevrouw deze verwarde woorden slechts als schuldige misleiding uitsprak. Iets met Takke-ya!

Jan Passant mk2 | 15-05-18 | 14:56

Maar waarom grote borsten? De profeet hield meer van onvolgroeide borsten toch, of mag ik dit niet zeggen?

I.P standing up | 15-05-18 | 14:55

En niet van haren, wellicht daarom die hoofddoek.

boerk | 15-05-18 | 15:48

Ik vind het persoonlijk wel handig dat je bij vrouwen in ieder geval meteen kan zien wanneer ze de immorele haatreligie verkiezen.

Gibbon | 15-05-18 | 14:49

Voor mij hoort een hoofddoek ook bij de anatomie, ik vergelijk het met een middelvinger.

bergsbeklimmer | 15-05-18 | 14:47

scherp opgemerkt

Jan Passant mk2 | 15-05-18 | 14:59

een hoofddoek is als grote borsten..... dus dat moet bedekt worden met een hoofddoek, maar ook die is als grote borsten en moet dus ook bedekt worden enz. enz.

isotope 465 | 15-05-18 | 14:47

Dit is dus islamisering: moeder Nederlands, vader Marokkaan. Resultaat: niks Nederlands maar een moslima met bijbehorende belachelijke ideeën die door links wordt gepromoot.

Henk Zult | 15-05-18 | 14:41

Neen, dit is één van de gevaarlijkste vormen van islamisering. Vader, gematigd moslim is getrouwd met een Nederlandse, ziet ineens 'het licht' en wordt streng gelovig met alle onhebbelijkheden erop en eraan.. En dat wordt maar gewoon gevonden in die krant?

BozePaarseMan | 15-05-18 | 14:57

Met lichamelijke eigenschappen wordt je geboren en die ontwikkelen zich met de jaren. Met een hoofddoek wordt je niet geboren, dat is een religieuze dwangbuis voor vrouwen die zich ontwikkelt als een toonbeeld van onderdrukking, stompzinnigheid en het pubiiekelijk tonen van je achterlijke religie.

Memek | 15-05-18 | 14:40

Dommigheid is hetzelfde al geen intelligentie. Het onderscheidt haar niet van de rest van de msm.

Ivor Biggun | 15-05-18 | 14:40

Het is een (makkelijk) verdienmodel.

boerk | 15-05-18 | 15:49

Een hoofddoek is wel degelijk hetzelfde als grote borsten, in die zin dat het bezit ervan geen enkele reden is de bezitter ervan serieus te nemen.

Peter_K | 15-05-18 | 14:38

Ach ja, die hoofddoek, tismewat. Waarom heeft het bedekken van de schedel altijd zoveel betekenis. In vroeger tijden droegen heren een hoed, arbeiders een pet. Zo hoorde dat en niemand ging blootshoofds naar buiten. Bij islamitische vrouwen is het doel het etaleren van vroomheid, terwijl orthodoxe jodinnen het hoofd bedekken met een onopvallende pruik. Wat voor tieten er onder hangen is irrelevant.

isitsoornot | 15-05-18 | 14:37

Lekkere tetten voor de Dinsdag, waarvoor mijn dank GS !

lefbak | 15-05-18 | 14:35

Nederland gaat de geschiedenis in als het land waar <5% Moslims het voor het zeggen krijgen. Zonder geweld of wat dan ook. In de toekomst is de term 'Nederlander' synoniem voor 'lafaard'.

Henri1873 | 15-05-18 | 14:34

<5%? Dat is wat ons wordt voorgehouden.

osolemio | 15-05-18 | 14:47

nos.nl/artikel/2163084-het-aantal-mos...
Net zolang tot "niet moslims" niet meer voorkomen.
Met 1 Miljoen 1/17e deel gaat het rap. Helemaal in vergelijking met bijvoorbeeld 50 jaar terug.
2050 NL voert sharia in.

Is dit nog nieuws? | 15-05-18 | 16:10

Ik zou zeggen dat het bijna het tegenovergestelde is. Haal je je hoofddoek weg word je aantrekkelijker. Haal je je tieten weg juist niet.

knutsel_ | 15-05-18 | 14:33

''WK VOETBAL
‘Ik voorspel rellen in de grote steden rond de wedstrijden van Marokko. Dan wordt extra pijnlijk benadrukt dat Nederland niet meedoet.’"

Dat voorspel ik ook, maar daar heeft het niet plaatsen van NL helaas niets mee van doen.
Kan ik hieruit tevens concluderen dat dit bewuste sujet geen cup D heeft en dat denkt te compenseren met een lapje stof over haar hoofd?

Chemokar | 15-05-18 | 14:29

Vrouwen en Voetbal. Hoe vaak moet ik het nog zeggen. Een vijfje past niet in een cup D.

Ernst Oosters8389 | 15-05-18 | 15:25

Toch een heel groot verschil : zij moet haar kopvod opdoen als ze naar buiten mag; mijn vriendin moet haar grote tieten afdoen als ze naar buiten mag.

God Zelf | 15-05-18 | 14:26

Pokemon met een hoofddoek. Aanvallen: selfdestruct, fury attack, fly etc.

barryvantiggele | 15-05-18 | 14:25

Handig zo'n hoofddoek bij de hand om na afloop je kwakkie tussen de borsten af te vegen.

Jeroen65 | 15-05-18 | 14:21

Hoeveel moslims lezen het AD op basis van een abbonnement? Als het er 100 zijn, zijn het al zeer veel. Het enige wat het AD met dit soort verhalen wil bereiken is dat de moslims zichzelf belachelijk mogen maken. Tevens probeerd de redactie van het AD om het kleine restant aan hersencellen dat bij dom-linkse- en moslim-gelovigen nog werkzaam is, verder te deactiveren.

TriestGeval | 15-05-18 | 14:18

Voor mij is een hoofddoek equivalent van de swastika.
goo.gl/images/ehqQrf

Red Pill | 15-05-18 | 14:17

Helemaal mee eens, het is beide een uiting van een gewelddadige, collectivistische, antisemitische ideologie. Snap ook niet waarom het een verboden is en het andere wordt gezien als een culturele verrijking.

Franker | 15-05-18 | 14:42

Het zoveelste bewijs dat we totaal langs elkaar heen ouwehoeren. Wij begrijpen die lui niet, en zij ons niet. Maar goed, ze gaan zich weer een maand "bezinnen" zoals AT5 dit noemt, en dan weer lekker rellen natuurlijk. Het is allemaal zo ontzettend triest met die lui.

Wienerschnitzel mit | 15-05-18 | 14:14

Een "timeout" als het hun uitkomt.

boerk | 15-05-18 | 15:51

Wel goed dat ze beseft dat de enige reden dat ze daar zit haar hoofddoek is.

dooschboener | 15-05-18 | 14:13


Deze moslimtroela zat al eens op een van die hoge stoelen bij Matthijs van Nieuwkerk in zijn DWDD show waar het programma altijd mee begint. Hij heeft haar dus goed geholpen begrijp ik. Bedankt Matthijs.

Tiltetapper | 15-05-18 | 14:12

Matthijs wil ook een "breder" publiek, #verdienmodel.

boerk | 15-05-18 | 15:52

Als ik dan toch mag kiezen; doe mij maar (grote) borsten! En vooral geen hoofddoek; geloven doe je maar lekker thuis en fundamentalistisch geloven maar helemaal niet!

benjeallanggek | 15-05-18 | 14:11

Ik moet bij dit soort dames onbedoeld direct aan Garmitsch Partenkirchen denken.

Langshetrandje | 15-05-18 | 14:44
▼ 1 antwoord verborgen

Moslims willen hun religie altijd graag positioneren als onvreemdbaar kenmerk, zoals lichaamseigenschappen dat zijn. Zo kan men alles afschuiven op discriminatie en racisme.
.
Maar..
.
Religie is een keuze, geen eigenschap. Je kiest voor die club, de ideeën en de daden die daarbij horen. Daarom kun je er als individu ook prima verantwoordelijk voor worden gehouden. Als hetgeen wat de vlub doet je werkelijk niet bevalt had je niet meer bij de club gezeten.
.
Ik zou dan ook heel Nederland willen oproepen mensen die willens en wetens bij foute clubs als Islam zitten daar gewoon op aan te spreken. Racisme en discriminatie geschreeuw kun je gewoon naast je neerleggen. Het is immers een keuze waar je verantwoordelijk voor kunt worden gehouden.

Parel van het Zuiden | 15-05-18 | 14:09

Bij je geboorte in een moslim gezin ben je automatisch een moslim, echter in deze duivelse ideologie blijven hangen is een door sociale terreur afgedwongen keuze.

TriestGeval | 15-05-18 | 14:24

Nederland is geen Islamitisch land, dus er is geen overheid of maatschappij die Islamitische rotzooi aan de bevolking gaat opdringen. Althans, dat is de bedoeling.

Deze kopvod is overigens half Nederlands en half Marokkaans. Ze kiest er zelf voor om met dat ding rond te lopen. In mijn ogen is het een verwarde vrouw die je totaal niet serieus kan nemen. Een gevalletje identiteitscrisis.

Henri1873 | 15-05-18 | 14:38

Henri1873 | 15-05-18 | 14:38
"Nederland is geen Islamitisch land, "
nog niet.

Is dit nog nieuws? | 15-05-18 | 16:00
▼ 2 antwoorden verborgen

Van een hoofddoek dragen wordt je ook verschrikkelijk dom.

chrisjuh | 15-05-18 | 14:08

knelt af he, daarom zie ook altijd die opgezwollen koppen. Bloedstuwing naar waar het niet gaan kan.

Cobalt bomb | 15-05-18 | 14:42

Zij is de pokemon met hoofddoek!!!
Pokekomo bedoelt ze dus.
Wat een vergelijking dit appels met peren, tieten met todden!!
Het is nog een lange ruk de ramadan, maand lang dit soort opstootjes of erger.
Nederland on the road to nowhere.

maasdonk | 15-05-18 | 14:08

De hamvraag is: loopt ze op Duindigt of Wolvega...?

Mazoeza | 15-05-18 | 14:07

moest even denken, duurde dus even maar ik snap 'm !! :-)

onesolution | 15-05-18 | 14:23

Islamitische puberteit: bij meisjes beginnen dan de hoofddoeken te groeien en bij sommige islamitische meisjes worden die zo groot dat ze uiteindelijk het hele lichaam bedekken.
Zelfs allah, de 3000ste god tot nu toe, snapt niet hoe het kan.

Poesmobiel | 15-05-18 | 14:07

Zelden zo'n onzinnige vergelijking gehoord.

hoochee | 15-05-18 | 14:06

En mij nu al te bolle kop. Mijn hemel, wat maakt zo'n kopvod toch extra lelijk.

Butters | 15-05-18 | 14:04

"In het jaarverslag van BNNVara las ik een van hun doelen, net als bij veel andere bedrijven: meer diversiteit. Ik ben naar de leiding gestapt: dat is toch niet de reden dat ik hier ben? Nee, zeiden ze, het is gewoon omdat je goed bent. Toen was het voor mij klaar."
En zo houden ze mekaar en ons voor de gek.

Schoorsteenveger | 15-05-18 | 14:04

Wat een mop!!! Roflcopter

Cobalt bomb | 15-05-18 | 14:41

Dus zegt ze nu eigenlijk dat die hoofddoek niet voor allah maar voor haar carrière op heeft?

Wanneer is de steniging?

trottle | 15-05-18 | 14:04

Grote borsten met hoofddoeken vergelijken is net zo idioot als bloemkool met hersenen vergelijken. Alhoewel, in dit geval maken we een uitzondering.

Mr_Natural | 15-05-18 | 14:03

Ik denk dat de bloemkool en de binnenzijde van bovenstaand kopvod uitkomen op hetzelfde IQ...

Wijze uit het Oosten | 15-05-18 | 14:13

De vereniging van bloemkooltelers zal niet blij zijn met jouw uitspraak, Wijze.

Mr_Natural | 15-05-18 | 14:33

Dom zijn is een keuze !! .................. Islam heeft zoveel goeds gebracht in de Wereld ... je raakt er niet over uitgepraat.

Dit soort kopvod beppies zouden niet door belastinggeld (NTR-NPO) gefaciliteerd moeten worden.

Ervaringsdeskundige | 15-05-18 | 14:02

The proof is in the pudding zegt men in Engeland..... Een laten we bij voorkeur een man van Arabische afkomst nemen loopt over straat en ziet 2 dames aan de overkant lopen. Een in nietsverhullend topje en de ander met een hoofddoek om. Naar wie kijkt hij het eerste.

Slough | 15-05-18 | 14:01

Als je vindt dat het onderscheidt tussen jezelf als presentatrice en anderen bestaat uit een hoofddoek en/of grote borsten, dan ben je goed van je besodemieter en waarschijnlijk waanzinnig slecht in je vak!

Tollebol | 15-05-18 | 14:00

Het leven van een moslima is niet makkelijk. Beige, geel, groen, welke doekje zal ik vandaag om mijn hoofd doen?

Foolonthehill | 15-05-18 | 13:58

Groen natuurlijk.

Is dit nog nieuws? | 15-05-18 | 14:00

Aantrekken tot het paars wordt.

Cobalt bomb | 15-05-18 | 14:39

Wat voor boeiends heft het "ramadan" -journaal te melden?
Vasten bij daglicht gedurende x periode? En verder?

Is dit nog nieuws? | 15-05-18 | 13:56

Suikerspiegeljournaal.

Schoorsteenveger | 15-05-18 | 13:59

In Amsterdam vreten ze zich vol met koekjes, in Haarlem aan de halal-frinandellen. Boeiuh...

Koning Willy | 15-05-18 | 15:27

Kopvodden en tatoeages. God is een schoft om de schepping daarmee op te zadelen.

Van Zessen Klaar. | 15-05-18 | 13:56

Van Zessen Klaar
Als jou kinderen domme ondoordachte dingen doen die jij ze helemaal niet opgedragen of gevraagd hebt. Ben jij dan dom? De mens verzint wat en God krijgt de schuld.

Senorans | 15-05-18 | 15:00

Hetzelfde.... Dus ze hadden ook een vrouw met grote tieten, maar zonder hoofddoek het Ramadan-journaal kunnen laten doen? Het gaat enkel om een onderscheid? Een soort persoonskenmerk? Had ook een bochel kunnen zijn? Of een waterhoofd? Of zo'n zwart hoedje en pijpenkrullen, of een keppeltje, of een vlag?
Het is precies zoals die truttebol die bij het AD die mislukte pogingen deed om columns te schrijven zo raak omschreef waarom ze met een kopvod op de foto wilde.: "Ik wilde zeggen: hoi, ik ben moslim. Dat je het weet...."
Wij moeten allemaal weten dat je moslim-bent, nog vóórdat je je mond opendoet en die onzin over 'hetzelfde' begint uit te kramen. Wij moeten allemaal weten dat je moslim bent, nog vóórdat je aan dat Ramadan-journaal begint. Je vlagt, je draagt in alle overtuiging uit dat je moslim bent. Niks hetzelfde als grote tieten, nee, juist anders dan grote tieten. Wij moeten fucking allemaal weten dat je moslim bent, dat is wat je uitstraalt, uitdraagt, van je af schreeuwt nog vóórdat er sprake is van een ontmoeting tussen een individu en een individu. Eerst moet ik weten welke fucking God je aanbidt, tot welke groep je behoort.
Niks hetzelfde. Het is een grote leugen en je wéét het, maar je verkoopt die leugen graag. Je verpakt het uitdragen van je overtuiging dat ik als niet-moslim in de hel zal branden maar al te graag, maar onder valse voorwendselen. Ik mag er niks van zeggen, ik mag er geen kritiek op hebben, ik mag me niet eens aangesproken voelen, op jouw behoefte met dédain de wereld van de kafir tegemoet te treden.
Niks hetzelfde. Het is een vlag, net zo bedenkelijk als fasces of witte puntmutsen.

Schoorsteenveger | 15-05-18 | 13:54

zo... pats boem en raak!

lovekila | 15-05-18 | 15:53

Wat een domme vergelijking, dat slaat als een lul op een varken!

HanMar2 | 15-05-18 | 13:52

Eigenlijk zegt ze dus 'ik ben net als Jinek ook duidelijk niet op mijn kwaliteiten geselecteerd'.

Harry Turtle | 15-05-18 | 13:51

Als haar televee carriere in het slop raakt kan ze altijd nog verder als het paard van Anky van Grunsven. Wat een tandvlees!

JanVergoor | 15-05-18 | 13:50

Ze is vernoemd naar een sexclub/saunaclub in Keulen, opmerkelijk detail:
www.samya.de/

KeesRoeiboot | 15-05-18 | 13:49

Hahaha... Een Tieten en Moslims Topic Wie had dat ooit gedacht.

Mark_D_NL | 15-05-18 | 13:47

Nou meid, land even in de werkelijkheid want er is toch wel meer dan alleen je religieuze kleding statement wat je onderscheid van andere presentatrices hoor. www.google.com/search?q=Samya+Hafsaou...

Laat ik mild zijn het houden op "looks in het algemeen" die sterk onderscheidend zijn van veel andere presentatrices. En dan niet in positieve zin. Verdomd als het niet waar zal zijn dat je alléén bent gekozen om dat achterlijke reli journaal te presenteren omdát je een haatdoekje draagt.

En heb ik het Pesach journaal gemist eind maart begin april? Of is dat drammerige gezeik op de staats TV alleen voor de aanhangers van het geloof van bloed, haat en doodslag voorbehouden?

Dutchbeaurouge | 15-05-18 | 13:45

En dan ook nog bij BNN/VARA, mn de Vara heeft er alles aan gedaan om de gelovigheid waar mogelijk in de zeik te zetten, nu liggen ze met het islamitisch fundamentalisme in bed. Maar Pesach en Pasen, dat is alleen bekend bij hun 2de rangs lolbroeken.

eastender | 15-05-18 | 14:19

Te zielig voor woorden.

BosrandDirk | 15-05-18 | 13:45

Ik zou het anatomisch dan eerder vergelijken met een zichtbaar kruis.

Harry Turtle | 15-05-18 | 13:45

Subtiel!

PresidenteDeConjovia | 15-05-18 | 21:13

"ik vergeet soms dat ik een hoofddoek op heb".
Ja, ja ze bedoelt natuurlijk "ik vergeet nooit dat ik een hoofddoek op moet omdat ik anders thuis in elkaar gerost wordt".
Kopvodden vergelijken met grote borsten, en dat doodleuk in de krant zetten.
Als een kwakende kikker in een pan waarvan het water bijna kookt.

Eppo | 15-05-18 | 13:45

Dom irritant gekwaak van deze slijmerige kikvors.
Beter de deksel erop.

BosrandDirk | 15-05-18 | 13:56

Die doek is hun leven, mag niet af blablabla, blijf ermee in een islam samenleving, val de europeaan niet lastig.

Wienerschnitzel mit | 15-05-18 | 14:18

Die hoofddoek is een keuze, grote borsten meestal niet.

Koning Willy | 15-05-18 | 13:43

Bier en chips.

Langshetrandje | 15-05-18 | 13:50

Grote borsten zijn gyl..... een kopvod totaal niet !

Lenco | 15-05-18 | 13:42

Volgens mij mist de dame in kwestie een beetje grijze massa.

Ieder mens heeft een aantal lichamelijke kenmerken en een aantal gedragingen. De laatste hebben iets met je omgeving te maken (ouders, regio, opleiding, Enz).

Dus tieten, piemols enz zijn merkmalen die genetisch bepaald zijn. Hierdoor wordt je een manmens of vrouwmens.

Alles andere zijn gedragskenmerken. Als je dus een hoofddoek draagt dan doe je dit vanuit je gedrag. Je gedrag wordt gedeeltelijk door je omgeving aan je opgedwongen en gedeeltelijk doe je dit zelf.

Dus iemand die religie belangrijk vindt volgt een gedragspatroon. Je kunt immers een hoofddoek dragen ook als je kleine borsten hebt. Je kunt met kleine, middengrote, enorme jetsers of hangtieten zelf kiezen of je een hoofddoek wilt dragen of niet.

Dus tot hier is de stelling niet waar.

Er bestaat echter wel een relatie tussen intelligentie en hoofddoeken. Als je intelligent bent dan draag je geen hoofddoek, ben je minder intelligent dan neemt de kans op hoofddoek dragen toe. Er zijn uitzonderingen: enorme jetsers en minder slim is vaak een slet - en draagt doorgaans geen hoofddoek.

hangtiet met knoop | 15-05-18 | 13:42

dus eigenlijk zeg je gewoon (maar dan in een hele lang verhaal) dat je zowel met als zonder doek wel neuqt? toch?

lovekila | 15-05-18 | 15:51

@lovekila
Ja, maar dan bij mij altijd zonder hoofddoek.

hangtiet met knoop | 15-05-18 | 16:14

Die heeft alleen een hoofddoek op d'r paardenhoofd om die paar hersencellen die er nog niet uitgedonderd zijn binnenboord te houden.

VeelTeSteil | 15-05-18 | 13:40

Ik vergelijk mijn lul ook altijd met een bomgordel.

Langshetrandje | 15-05-18 | 13:40

Staat op springen?

Is dit nog nieuws? | 15-05-18 | 13:55

ALTIJD het rode draadje doorknippen

elfenstein | 15-05-18 | 13:58

De draadjes zijn hier al lang geleden doorgeknipt.

Langshetrandje | 15-05-18 | 15:36
▼ 4 antwoorden verborgen

Een hoofddoek dragen is sociaal opgelegd. (Oh nee? Doe eens af dan?)
Grote borsten of kleinere, dat is genetisch bepaald.
Maar ja, logisch nadenken hè?

Is dit nog nieuws? | 15-05-18 | 13:39

Nou, er zijn er genoeg die genetisch gezien geen grote borsten zouden moeten hebben, maar er toch mee rondlopen. Rara, hoe kan dat.

Schoorsteenveger | 15-05-18 | 13:57

Schoorsteenveger | 15-05-18 | 13:57
Het is evengoed genetisch bepaald, daarbij komt nog het aspect van hoe diep de portemenee is en de onzekerheid van de persoon.

Cobalt bomb | 15-05-18 | 14:34

En een keppeltje is net een grote cockring. Haal weg dat mens.

ZureJoop | 15-05-18 | 13:39

Ik geloof er niets van. Dit moet wel satire zijn!

Sinister-President | 15-05-18 | 13:39

Wat een paardenbek, die meid met die hoofddoek. Je zou toch denken dat je dan zo'n lap niet nodig hebt...

kommabijmebinnen | 15-05-18 | 13:38

Het verschil tussen een hoofddoek en tieten?
Nou, tieten zijn altijd +1 en een hoofddoek = altijd -1.

tata1981 | 15-05-18 | 13:37

Nou, dat is toch een leuk grapje van Samya? Verder heb ik vooral medelijden.

Diotima | 15-05-18 | 13:36

Zucht.
Kan ik geen lenteslaap houden totdat dit is overgewaaid?

nonloso | 15-05-18 | 13:35

"In Amsterdam ga ik naar een moskee, die vinden we gezellig. Er komen weinig vrouwen, dus de vrouwenruimte is altijd leeg"
En het was nog lang gezellig

ReeferNL | 15-05-18 | 13:34

Alleen al het woord "vrouwenruimte" geeft al iets qua keuzevrijheid in dit geloof aan.

Is dit nog nieuws? | 15-05-18 | 13:55

Wat haar onderscheidt is dat ze een diep achterlijke haatideologie aanhangt. En daarom vind ik haar een trut.

TheBigKirth | 15-05-18 | 13:33

Bovendien:
als je eenmaal gezien hebt wat er uit die hoofddoek komt vergaat je verder enige verdere interesse wat er verder onder het tapijt zit... Dat laat je gewoon aan neeflief over !

Mazoeza | 15-05-18 | 13:33

Vergelijk dan een BH met een kopvod. Het geeft steun en houdt alles op zijn plek, maar zonder bind ik leuker.

ScumbaggusMaximus | 15-05-18 | 13:33

vind. Stop de klok

ScumbaggusMaximus | 15-05-18 | 13:33

ScumbaggusMaximus | 15-05-18 | 13:33
Het knelt ook de weefsels af.

Cobalt bomb | 15-05-18 | 14:31

@Cobalt bomb | 15-05-18 | 14:31
In het geval van kopvod de bloedtoevoer tot de hersens. Maar dat is ook het doel. Zodra een moslima zelfstandig gaat nadenken snapt ze dat ze helemaal niet tot die vrouwenonderdrukkende sekte wil behoren.
En door de slechte eetgewoonten (joepie, suikerfeest) gaat dat kopvod ook steeds strakker zitten.
Een blik op wat ik zo zie lopen zegt me: 80% een infarct voor ze 60 zijn. Al is het kopvod nog zo snel, de onderkin ontvlucht hem wel.

TheEgg | 15-05-18 | 15:16

Hoogste tijd om religieuze uitingen in het openbaar te verbieden. Jihadi peacocking doe je maar thuis.

JWZ_JMK | 15-05-18 | 13:33

Bij de VK zijn ze volhardend in hun ontkenning. Van een serieuze krant verwacht men toch niet dat dit soort onnozele, stupide quotes worden afgedrukt. Daarmee is de VK redactie natuurlijk ook volidioot. En racistisch, en seksistisch, trouwens.

eastender | 15-05-18 | 13:33

IYI

Hemmenaar7 | 15-05-18 | 13:39

IYI indeed!

eastender | 15-05-18 | 14:14

Een hoofddoek is een fascistisch politiek statement. Een uniform, zogezegd.

Grote tieten zijn om te zogen.

Wie het verschil niet ziet is gewoon dom of doet zich bewust dom voor.

Knufter | 15-05-18 | 13:33

hooguit een paar keer om te zogen. maar ontelbare keren om stomende sex mee te hebben.

win | 15-05-18 | 16:38

Ik ga voor de tieten.

AlexMM50 | 15-05-18 | 13:32

Tieten beats hoofdoekie (sic) anytime.

Cobalt bomb | 15-05-18 | 14:28

Lelluke wijven nemen kopvod om toch nog aan de man te komen, een islamitische-deugert, zeker als ze zich terug opereren tot 1 vd 72 druiven. Ik denk: BMI (kopvodders) relevant > BMI (mooie haardos-allo's)

Hemmenaar7 | 15-05-18 | 13:31

Bij den photographie:
Dit is een gecamoufleerde moor, de tegenhanger van Mr. Ed.......

Mazoeza | 15-05-18 | 13:31

Een hoofddoek kies je voor en doe je lekker af.

Grote tieten krijg je, die leg je niet even af...

Foxcave | 15-05-18 | 13:30

zouden moslima's met hoofddoek nu dan kleine borsten of geen borsten hebben, o daarom die zwarte jassen.
maar als ik dan mag kiezen, zet of trek dan maar een borst over het hoofd...

Rene046 | 15-05-18 | 21:34

"ik vergeet soms dat ik een hoofddoek op heb". Ahhh. Ik niet, ik zie het constant, je smeert het de hele dag in mijn gezicht. Jij gelovig gaat naar de hemel (not) en ik ongelovige naar de hel (not). Dat zegt een hoofddoek de hele dag tegen mij. Jij ziet alleen maar de randjes van je hoofddoek de hele dag, als een paard met oogkleppen een zeer beperkt gezichtsveld heeft. En nee, ik bedoel niet dat je eruit ziet als een paard.

TheseDays00 | 15-05-18 | 13:30

Plorkface | 15-05-18 | 13:34 |
Gezien je nick heb je het over zezelf.

TheseDays00 | 15-05-18 | 13:39

Mijn wereld zal nooit meer hetzelfde zijn. Dank u voor deze bijdrage.

De musso linie | 15-05-18 | 13:40

De musso linie | 15-05-18 | 13:40 |
Mijn 13 in een dozijn bijdrage? Het gaat niet om jou, reaguurders schat ik hoger in, maar ik hoop ooit 1 moslim serieus na te laten denken over zijn geloof (/sprookje) en zichzelf om te zetten tot atheist. Als iedere atheist dit doet, dan pas zal de wereld gered kunnen worden (next: overbevolking).

TheseDays00 | 15-05-18 | 13:59
▼ 1 antwoord verborgen

Bullshit, het is geen persoonlijke keuze, het is opgelegd door de Islam.

doskabouter | 15-05-18 | 13:29

NSFW ftw!

DrumPiet | 15-05-18 | 13:29

Een tietentopic! Dat was veel te lang geleden.

Bieronimus Josch | 15-05-18 | 13:28

Tis meer een tandvleesverzamelvod

Langshetrandje | 15-05-18 | 13:27

Dat zijn algen.

ZureJoop | 15-05-18 | 13:35

Al dat overdadig tandvlees leidt af

Tobi | 15-05-18 | 14:55

REAGEER OOK