Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

NCTV weigert islamkritische feministe Zineb el-Rhazoui te beveiligen voor bezoek aan Nederland

Dick Schoof suis al een tijdje geen Charlie meer, maar dat onze nationale doofpothoofdman terrorismecoördinator te begaaid is om Zineb-el Rhazoui te beveiligen is wel een nieuw dieptepunt.

Social

De vrouw die Charlie Hebdo twee jaar na de aanslag verliet wegens te soft is in Nederland om aan GroenLinksend Balie-publiek uit te leggen dat niet alle moslims zulke lieve jongens zijn. U verwacht het misschien niet, maar daar maak je geen vrienden mee in de umma. Mevrouw El-Rhazoui wordt in Frankrijk dan ook nogal fanatiek beschermd tegen de uitwassen van de islam. Maar aangezien vrij verkeer in Europa vooral bedoeld is voor terroristen en niet voor mensen met een eigen mening, zegt de NCTV fuk jou Balie met je aanstootgevende gasten. Zineb mag haar eigen gewapende beveiligingsmensen niet meenemen en je dacht toch niet dat de Nederlandse overheid geld uit ging geven aan het beveiligen van een mevrouw die al jaren met groot en concreet gevaar voor eigen leven een boodschap probeert te verkondigen. Lekker bezig NCTV. Kan minister Ollongren misschien ingrijpen? Oh nee grapje. Die is natuurlijk veel te druk met haar masterplan om EUvsDisinfo op te heffen te versterken. Gelukkig betaalt De Balie de beveiliging nu zelf en staat Zineb gewoon op het podium vanavond. Dus ga langs, kijk onderstaand interview terug en lees ook het geweldige interview met haar in De Groene Amsterdammer. Hup Zineb!

BINDENDE TERUGKIJKTIP

Social

Reaguursels

Inloggen

maar wel een politiekonvooi regelen voor kick out zwarte piet. Prioriteiten.

GroetenVanUrk | 09-03-18 | 02:07

Dat artikel in de Groene gaat over Fatima Elatiek die haar straatje schoonveegt. Was dat de bedoeling?

BenPakdee | 09-03-18 | 02:00

Dick Schoof, onze leider der anti-terroristen.
Als ik die man op tv zie, en je hard BOE roept tegen hem, dan heb ik het idee dat deze man al achterin Lijn 6 zit.
Onze Grote leider der Counter Terrorisme.
Soms leek het wel of deze man bijna ging huilen, als hem wat gevraagd werd.

In New York is deze functie ingevuld door JOSEPH PFEIFFER, de brandweer commandant die op 9/11/2001 als eerste ter plekke was in de lobby vd TwinTowers en daar meteen een commandopost op ging zetten.
Ook overleefde hij met z'n team en de Naudet broers, die alles filmden, de instortingen, en zijn ze ondanks alles gewoon door gegaan.
Zijn broer en vele collega's hebben dit niet overleefd, dus Joseph was tevens ook slachtoffer.
Deze man heeft nog meer grote operaties op de straat geleid, tussen slachtoffers en hulpverleners in, bij zeer grote incidenten in NY.
Een held is misschien een groot woord, maar deze man heeft daadwerkelijk op het slagveld gestaan, mensen verloren en actie ondernomen, hoe moeilijk ook.

En dan komen wij met Dick Schoof aan.
De man die als puber per ongeluk op een paar punaises ging zitten.
En die ook t liefst thee wil gaan drinken met terroristen.
Hou toch op, anti terrorisme bestrijder.
Een beetje straatcoach is meer geschikt voor deze functie.
Dick Schoof, daar mogen wij op leunen bij een eventuele terroristische actie.
"Tja ook al zijn het gewapende terroristen, onze burgers mogen in geen geval gewapende acties tegen terroristen aan gaan"

De-Glijdende-Rechter | 08-03-18 | 22:46

Staan UIT1, AFA, IS, NIDA en Denk niet voor de deur van de Balie te schreeuwen tegen deze 'haatzaaier'? (en comite 21 maart niet te vergeten)

pissebed | 08-03-18 | 22:05

We zijn er toch zo'n beetje uit dat die vrijheid van meningsuiting en vrije nieuwsgaring toch met alle middelen beschermd moeten worden ?
Als dat inzicht niet genoeg macht uitstraalt en/of het verdient om beschermd te worden is er grote reden tot zorg.
Het geweldsmonopolie komt op straat te liggen.
Een coup.
Ja.
Godverdomme.

Hensmunter69 | 08-03-18 | 21:53

Het is vandaag natuurlijk "internationale vrouwendag" en dan gebeurt er met zo'n leuke juffrouw vast niets... (bonkt met hoofd tegen betonnen muur!).

Paaldanseres | 08-03-18 | 20:40

Wat een moedige vrouw, chapeau!

ccr316 | 08-03-18 | 20:50

De Nederlandse overheid.... wie gelooft er nog in?
Alleen de naïevelingen die stekeblind en katsdoof zijn wellicht. Ik niet meer in ieder geval.

Rdock | 08-03-18 | 19:53 | 1

ollo had het leuk gevonden als het zelfde was gebeurd als bij Pim.

gsm | 09-03-18 | 00:10

Weggejorist? Dat is die stoet regeringsleiders in Parijs uiteindelijk ook:
Je suis Charlatan !

Ernst Oosters8389 | 08-03-18 | 19:13

Mevrouw el Rhazoui zegt niets bijzonders. Dat de Nederlandse overheid iemand niet wil beschermen omdat die volgens hen de verkeerde mening heeft is ook niet bijzonder Helaas.

ER-is-ik | 08-03-18 | 19:09

Dit is nu precies het 'links' waarover deze dappere dame het heeft, het 'links' van de vrienden van Hamas, de Internationale Socialisten, etc. Goed dat ze het op Joop plaatsen, een zeldzaam compliment mijnerzijds: joop.bnnvara.nl/opinies/de-pijnlijke-...

BlowingBubbles | 08-03-18 | 18:54
-weggejorist-
Ernst Oosters8389 | 08-03-18 | 18:49
-weggejorist-
Ernst Oosters8389 | 08-03-18 | 18:41

Het laatste waar het NCTV zich druk over zal maken is of burgers vrij en veilig met elkaar van gedachten kunnen wisselen, zo blijkt.
Misschien kunnen ze het dan maar beter opheffen?

Rest In Privacy | 08-03-18 | 18:41

50 Seconden waarschuwing tegen islam . Zegt het voort. Overigens zijn de moslims zelf de grootste slachtoffers van deze haatideologie.
youtu.be/Pf6b3LEIoh8

""One thing that islam is doing to defeat you, is causing you to be coward and fearful to stand up and speak against the invasion of islamization which is going on in your country.

Stand up, before it's late. North Africa is the part of Africa which first embraced Christianity. It was defeated by intimidation and threat.

If you get afraid today, within time you'll find your children and your grandchildren being muslims and torturing other people.

Stand up now and defeat the challenge of the global islamization agenda."

These are the words of Pastor Umar Mulinde from Uganda who was attacked by muslims, watch his story here".

ccr316 | 08-03-18 | 18:20

Om burgermeesters onder anderen en vergeet vooral "onze" burgervader in Arnhem niet.

Ernst Oosters8389 | 08-03-18 | 18:15

Volgens de burgemeester van Amsterdam is Salafisme geen stroming binnen de islam. En volgens de burgemeester van Rotterdam zijn we allemaal een beetje Salafist. Waar maakt die juffrouw zich zo druk om?

BlowingBubbles | 08-03-18 | 17:42

Het is toch van de zotte dat je beveiligd moet worden omdat je in een vrij land de waarheid vertelt.

BozePaarseMan | 08-03-18 | 17:10

"Het is heel ernstig dat de NCTV weigert de zeer ernstig bedreigde feministe @ZinebElRhazoui goede beveiliging te geven. Onbegrijpelijk dat minster @KajsaOllongren hier niets aan doet."
De waarheid is dat minister Ollongren een moslim-verheerlijkende en feministen-hatende narcist is. Dat is niet leuk maar maakt het wel begrijpelijk.

De waard zijn gast | 08-03-18 | 17:02

Straight to the point, topwijf! Alleen betekent dat dat ze de rest van haar leven moet worden beveiligd helaas!
Ps. Ik vraag me wel eens af hoeveel Marokkanen (m/v) er hier in Europa zijn die hetzelfde gedachtegoed aanhangen als Zineb el Rhazoui, maar daar om moverende redenen niet voor uit durven te komen.

BadLieutenant | 08-03-18 | 16:04 | 1

Steeds minder vrees ik. Het salafisme iheeft een groeiende invloed en men sluit zich dus steeds meer op inj de eigen gemeenschap en onderlinge controle wordt steeds sterker.

Beste_Landgenoten | 08-03-18 | 17:54

Wat wil je ook? Het enige dat komt bovendrijven uit die georganiseerde incompetentie dat islam genoemd wordt is angst en geweld.

Zoltan | 08-03-18 | 16:03 | 1

De islam is zulk een mooie religie, dat mensen alleen maar overtuigd kunnen worden middels indoctrinatie, groepsdruk, bedreigingen en terreur. Prachtig geloof. Zo heeft god het vast bedoeld: ik zet mensen op aarde, allen met een ander geloof en weer een aantal zonder geloof, en dan laat ik de grootste groep zwakzinnigen de rest vermoorden. Haardvuurtje aan, chipje erbij en genieten maar vanaf je hemelwolk.

De waard zijn gast | 08-03-18 | 17:08

Waar liggen dan de belangen van NCTV?
En iets zeggen over de religie van de vrede? Wat kan daar nou verkeerd aan zijn?
Vragen, vragen...

Notenkraker | 08-03-18 | 15:38

veiligheidsrisicoanalyse ambtsbericht: uit de sleepnet is geen chatter naar boven gekomen die een beveiliging van Zineb rechtvaardigen. Wel een tante Ans die last heeft van aambeien en een fittie met de buren heeft over de lucht van hennep die over de erfafscheiding heen gaat - einde ambtsbericht - Oh wacht er is al een veiligheidsanalyse gemaakt zonder een sleepnet, hoe maken ze die dan?

HetOorAakel | 08-03-18 | 15:27

Hoe zou het met Ayaan Hirsi Ali gaan?

Hat_je_wat | 08-03-18 | 15:08 | 1

Zeer goed! Ze woont al een paar jaar niet meer in Nederland maar in de VS, wat een hoop verklaart. De religie van de vrede is verdraagzamer in landen waar wordt opgetreden tegen buitensporig gedrag en waar verblijfsvergunningen en uitkeringen niet vanzelfsprekend zijn.

De waard zijn gast | 08-03-18 | 17:25

Het NCTV zegt een zorgvuldige afweging te hebben gemaakt, waarna is besloten haar niet te beveiligen. Ik zou de tekst van de zorgvuldige afweging wel eens willen zien. Zoiezo gaat ze al niet in De Lutte een voordracht houden, maar in hell hole 020, welbekend van een onprettig grote groep extreme beroepsmoslims. Hoe kun je iets recht praten wat zo ontzettend krom is, in een zorgvuldige afweging?

ches | 08-03-18 | 15:02

Je ziet het ook aan de vernielde abris van de suitsupply reclame (bekkende mannen). Op joop.nl buitelen ze over elkaar heen om het eens te zijn dat er heus vooral blonde jongens met blauwe ogen achter zitten. Als dat zo was, aan de hoogste boom er mee. Maar ze durven niet in te zien dat het door een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid aan een bepaalde cultuur ligt.

Repetitive Beats | 08-03-18 | 15:00 | 2

In Amsterdam staat voor de komende gemeenteraadsverkiezing mevr. Yassmine El Ksaihi op plaats 8 op de lijst van D'66
een van haar uitspraken: “Homoseksualiteit is een zonde in de islam"
Ik zie dat als een aanmoediging en/of opruiïng .. En Pechthold maar lullen over Baudet en Wilders

De woordvoerder van Suit Supply zegt dat deze campagne over de hele wereld is uitgerold ( ehm?.. vast niet in SA of Iran b.v.) en dat hij verbaasd is over de reacties in Nederland wat anders zo'n tolerant land is..

WAS ja! Als D66 zo'n moslima verkiesbaar plaatst terwijl ze openlijk homo-haat uit is het snel afgelopen met tolerantie

Joost2B | 08-03-18 | 16:05

Joost2B | 08-03-18 | 16:05 |
Zolang onze gereformeerde medelanders homoseksualiteit ook zien als een zonde, want: 'de bijbel', kunnen we er niks van zeggen, laat staan afkeuren.
God zij met ons.
(Sch)amen.

De waard zijn gast | 08-03-18 | 17:28

Nederland, het deugende landje aan de Noordzee. De softe wegkijkers, de bangeriken, de anti-helden, de ruggegraadlozen, de slapjanussen. Dit is Nederland, anno 2018. Het land, krijgt de leiders die het verdient. De Ruttes, de Arrogander Pechgolds, de Ollongren, de Kaags, de Buma's, de Segers, de Kees Verhoevens, de Ondemocraten '66érs, De Groen (S)Linksers, de Partij van de Armoede, de pseudo Socialisten. Barre tijden, breken aan en zijn al aangebroken. Slaap allen, rustig verder.

De Evangelist | 08-03-18 | 14:57

nederland blijft een laf land

yeps | 08-03-18 | 14:45 | 3

Acar_ketimun;
Dat was een uitspraak van Rutte,die is toch niet serieus te nemen.

Rest In Privacy | 08-03-18 | 14:59

Acar_ketimun | 08-03-18 | 14:52 |
Ik zie het: de hele editie is nu een stuk goedkoper!

De waard zijn gast | 08-03-18 | 17:31

Ik vermoed dat ze vooral uit Marokkaanse hoek wordt bedreigd, gezien ook de reacties op Marokko.nl. Waar is Pechtold nu? En Klaver?

Rest In Privacy | 08-03-18 | 14:43 | 3

Die heren zijn vermoedelijk bezig om vanonder schuilnamen mevrouw Zineb el Rhazoui te helpen bedreigen.

Jan Passant mk2 | 08-03-18 | 14:47

Porno Penthouse ligt lekker een meid van 20 aan te douwen en Neptrudeau zit aan de soya latte met spelt zichzelf te verkneukelen aan de recente Antifa acties, vind ie mooi. En marokaamse hoek, het zal weer een niet met dat superieure en vooral vrome verdraagzame volk.

Acar_ketimun | 08-03-18 | 14:49

Klaver is een halve Marokkaan en Pechtold een hele lafbek die alleen maar op het beschermde Binnenhof hand-in-hand durft te lopen om een statement te maken voor homo's.

De waard zijn gast | 08-03-18 | 17:32

Linkse wegkijkers zijn de nieuwe fascisten, zoveel is wel meer dan duidelijk!

benjeallanggek | 08-03-18 | 14:42 | 1

Islam = fascisme
Wegkijkers = bruinhemden
Islambinnenzingers = collaborateurs

Nelis SplitBloes | 08-03-18 | 18:47

Kijk Nederlandse dames: dit is nou een échte feministe.

echt_links | 08-03-18 | 14:40

Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid, hoe was dat ook alweer destijds: Je suis... hypocrite !

Musset | 08-03-18 | 14:39

Weer iets dat Yoeri niet goed managed!

Einde van de Domheid | 08-03-18 | 14:39

Als er iets met Zineb-el Rhazoui gebeurt hebben van Aartsen en Ollongren bloed aan hun handen.

pibasso | 08-03-18 | 14:38

Normaliter heb ik het niet zo op feministen maar deze vrouw heeft mijn aandacht. Ik ben benieuwd

Schepvogel | 08-03-18 | 14:29 | 1

Bij mij heeft ze een geweldige indruk achtergelaten, een erg moedige vrouw, gisterenavond bij Nieuwsuur, of all places!

lanexx | 08-03-18 | 15:18

Ik denk dat ik een mannelijke feminist ben. Of bestaan die niet?

HoerieHarry | 08-03-18 | 14:27 | 3

Terecht, is een goeie strategie om vrouwen te versieren.

RickTheDick | 08-03-18 | 14:35

Nou ja, vrouwen die een zachtgekookt ei als man waarderen. Echte vrouwen zien meer in een echte man en zijn niet van die janktrutten die ze 'feministes' noemen. O wat ben ik achtergesteld, boehoehoe. haha. Zó sneu!

Lupuslupus | 08-03-18 | 14:51

Vast wel
Zo ben ik b.v. een mannelijke lesbienne

Joost2B | 08-03-18 | 16:11

Oh ja, die Elitak leeft ook nog. Gelukkig is ze volgens haar broeders en zusters die ook ome Mohammed (Dat Zijn Pielemuis Zal Wegrotten) aanbidden geen "kech" want kopvod.

eerstneukendanpraten | 08-03-18 | 14:21

Hulde voor deze mevrouw, en haar laatste betoog slaat de spijker op zn kop.
Links is een mechanisme dat racisme in stand houd

tjongerschans | 08-03-18 | 14:19

Zineb is een harbinger, harbingers brengen meestal geen goed nieuws. Ze waarschuwt Dar al Harb. De TaghEUt is panisch.

In Theo's naam, als ik die zo ijdel mag gebruiken,
Wegblijven is nu het grootste statement dat mevrouw el-Rhazoui kan maken.

hallevvezool | 08-03-18 | 14:13 | 1

„Niemand kan ontkennen dat er binnen de islam een fascistische ideologie groeit."
IK Hallevvezool ben niemand.
Jammer.
Het zegt niet wat het is. Het zegt dat het verandert in iets wat het van huisuit niet zou zijn, maar dat is een leugen, want het zijn *mohamisten allemaal*.

"dat er binnen de islam een fascistische ideologie groeit" (iets overdreven) is de schuld van het westen dat geen grenzen stelt.
Het westen dat wel grenzen stelt is vieze rassies.
(niets overdreven kijkmaar: De haatideologie die hun *profeet als een heilige vereert*, hun religie aan de hele wereld wil opleggen. Die kunst en intellectuelen háat en die geen enkele andere mening dan die van henzelf accepteert, die gebruikmaakt van gewelddadige milities zodra de kans geboden wordt en die vrouwen, -suelen en andersgelovigen onderdrukt is niet verboden, terwijl het slechts bloed en ellende toevoegt aan iedere samenleving die erdoor wordt aangeraakt.
Probeer voor de grap de vrouwen te bevrijden van hun onderdrukdoekjes, zie wat gebeurt?

„De strijd hiertegen kan alleen op ideologisch niveau worden gewonnen". De ware gelovige weet dat het heilig qur-aan geen letter zal onthullen aan de ongelovigen.

Er is geen niveau.

Met honden en varkens is geen dialoog te voeren en er is geen enkele reden om in dialoog te gaan met wezens die lager zijn dan honden en varkens.
stomstomstomstom.
Ik had Theo's naam niet mogen noemen.

hallevvezool | 08-03-18 | 18:27

Traantje wegveegt, heldin <3

Carlos_I | 08-03-18 | 14:12

Ze zetten hier de deur open voor terroristen, niet voor mensen die terroristen willen bestrijden.
Ben je gek?
Want dat is niet politiek correct.
Ze hebben liever dat deze worden afgeknald door een terrorist.

jufrouw theelepeltje | 08-03-18 | 14:11

Even over de zo verguisde elitaire MSM en aan de leiband van links lopende NOS:

Ze hebben een uitstekende reportage gemaakt over het leven in de Franse banlieu Trappes, waar de radicalisering zorgelijke vormen aanneemt.

https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2221134-activiste-zineb-el-rhazoui-blijft-strijden-tegen-onderdrukking-door-de-islam.html

Beste_Landgenoten | 08-03-18 | 14:10 | 2

Parijse cafes in banlieus die vrouwen eng vinden: youtu.be/5tSYGfEg1IY Dan ben je een echte vent hoor. Bang voor honden, varkens, geesten en vrouwen. Heeeeel superieur allemaal...

Acar_ketimun | 08-03-18 | 14:45

Acar_ketimun | 08-03-18 | 14:45 |
Treurig..

Beste_Landgenoten | 08-03-18 | 17:37

mensen monddood willen maken omdat je bang bent dat die mensen je monddood willen maken. De ironie.

Balgesjaakt | 08-03-18 | 14:06

Jarenlang is Links geïndoctrineerd om pro-islam te zijn (Want geen kritiek op de extreem schadelijk Linkse stemvee import!). Als ze dat zonder morren deden mochten ze jarenlang tegen elkaar roepen hoe vreselijk intelligent en weldenkend ze waren. Die hersenspoeling ga je niet zomaar weer ongedaan maken. Dus van Links voorlopig nog geen hulp voor moslima's die proberen onder het islam juk uit te komen

moitambien | 08-03-18 | 14:02

Er zit toch een duidelijk patroon in het gedrag van NL Politici op alle niveau's. Ze Worden gedreven door angst, angst en angst.

Mark_D_NL | 08-03-18 | 13:58 | 4

Daarom worden Islam losers niet aangepakt. Want ze weten dat waneer ze er 1 aanpakken, die hele meute met hun achterlijke achtergebleven agressieve cultuur los gaan. Polititci in NL zijn gigantisch bang. Ook voor wat hen kan oveerkomen waneer ze tegen die Islam shit ingaan. Ze heben veel voorbeelden, zoals Hebdo.
--
We zitten helaas opgescheept met watjes, losers, eu slaven en beatrix vrindjes. Dus allemaal eigenbelang, angst en hoererij. Zal geen enkele traan laten waneer er een Islam gekkie zichzelf midden in de 2e kameer opblaast.. Want dat hebben ZIJ ZELF gecreeerd. Boontje kom altijd om zijn loontje uiteindelijk.

Mark_D_NL | 08-03-18 | 14:06

Dat patroon is in bv. Canada nog duidelijker. In een motie over gelijkheid van 300 pagina's stond even zo vaak het woord islamofobie. Al die identity shit wordt ons gewoon door de strot gedouwd, wat dat betreft is het hier niet anders. En dan die soyboy Trudeau met zn verkleedpartijtjes...

Acar_ketimun | 08-03-18 | 14:38

Mark_D_NL | 08-03-18 | 14:06
Och, maak je geen illusies, die Kamer wordt beter beveiligd dan Fort Knox (niet echt natuurlijk want Nederland). Zichzelf beveiligen kan wel, desnoods sluiten ze het hele binnenhof af met marechaussees. Dan kan het wel. U zoekt het maar zelf uit Nukubu...

Acar_ketimun | 08-03-18 | 14:41
▼ 1 antwoord verborgen

... En alleen al hierom ga ik tegen die sleepwet stemmen. Wel in mn laptop willen neuzen maar niet gewoon je basiswerk doen. Flikker op met je aivd.

Hufterst | 08-03-18 | 13:57 | 4

Soort agent die geen aangiftes kan verwerken omdat hij het te druk heeft met verkersboetes uitschrijven.

Wafel | 08-03-18 | 14:04

Sja, maar ethnisch profileren mag niet. Dus als in een 10-verdiepingenflat 400 mensen wonen, waarvan 399 Christenen en 1 enkele arabische salafist met IS-sympathieeen en de AIVD weet dat er IS-propaganda vanuit die flat wordt verspreidt moet je dus kennelijk alle 400 computers en mobieltjes hacken en afluisteren, ipv gericht te rechercheren tegen "the obvious"... Waanzin dit.

Graaisnaaiert | 08-03-18 | 14:05

@Graaisnaaiert | 08-03-18 | 14:05

We weten ook allemaal dat het ècht niet Henk en Ingrid met hun kindjes in de rij voor het vliegtuig naar Benidorm voor de jaarlijkse twee weken vakantie zijn, die de boel wensen te verkloten. Toch moeten ook zij hun nagelschaartje en flesje water netjes afgeven voor het boarden, want, we gaan natuurlijk niet "discrimineren"!

EefjeWentelteefje | 08-03-18 | 14:34
▼ 1 antwoord verborgen

Onverwacht pittig Nieuwsuur clipje. "Er loopt daar een salafist straks blaast hij zich op maar het interesseerd ze (redactie Hebdo) niet". De persoon die ze als salafist betiteld is overigens van hetzelfde laken en jurk baard type die in elk beetje NL stad ook 5x per dag door de straten trekken

HdJ | 08-03-18 | 13:55

Ik had graag dat interview gelezen met deze verstandige, dappere vrouw, maar krijg in plaats daarvan de Groene-reclame voor oplichtster mevrouw Elastiek?

Is dit een grap of zo?

EefjeWentelteefje | 08-03-18 | 13:54

Alleen al het woord "moslima" vind ik stuitend en schijtirritant en dan heb ik me nog niet eens uitgelaten over de persoon achter deze kwalificatie.

Pierre Lebon | 08-03-18 | 13:51

Links kan geen andere kant meer opkijken. Volgens mijn fysiotherapeut zitten hun nekspieren muurvast.

kwark001 | 08-03-18 | 13:49 | 1

Klopt, links kijkt alleen maar naar rechts om de zakken zoveel als maar mogelijk te kunnen vullen zonder daar een noemenswaardige prestatie tegenover te hoeven stellen.

InAnumPerRegimine | 08-03-18 | 16:18

Linkse elite. Hou nou toch een keer op met je kul. De enige linkse figuren die van Oef vaag kent zijn losers.

van Oeffelen | 08-03-18 | 13:47 | 1

Ok. Communistische elite dan. Maar het probleem meneer, dat blijft! De loser link ben ik het roerend mee eens, het zijn losers en extreme losers, afhankelijk waar vanaf het midden men staat.

Acar_ketimun | 08-03-18 | 14:34

Dat interview met mevrouw Elatik had best een beetje minder kritisch gemogen. Laten we wel wezen: 1 kritische moslima betekent niet dat nu ineens alle vrouwen deugen. Volgens de heer Marcouch zijn we tenslotte allemaal een beetje salafist.

Rest In Privacy | 08-03-18 | 13:44 | 4

demaup | 08-03-18 | 13:48 U heeft gelijk. Al die pvda'ers lijken teveel op elkaar.

Rest In Privacy | 08-03-18 | 13:56

Absurd inderdaad. En de elite knikte instemmend en zag dat het goed was.

Graaisnaaiert | 08-03-18 | 13:56

@Hetkanverkeren | 08-03-18 | 13:56
en....... zeggen dezelfde foute dingen.

demaup | 08-03-18 | 14:00
▼ 1 antwoord verborgen

'Ze kunnen ons niet allemaal doden' ... maar ze blijven het proberen.

horsteknots | 08-03-18 | 13:41

Dus Kajsa Ollongren vond het niet nodig om te beveiligen?

Mr.Crowley | 08-03-18 | 13:40

Alsof ik mezelf hoor praten. Elk woord, elke zin van die mevrouw is pats boem raak. Het denigrerende van links tegenover ISlamieten, het idiote verheffen van het hoofddoekje van een Wahabistisch iets tot een mainstream ISlamitische culturele plicht, klopt 200%.
Dus helaas zal deze verstandige mevrouw binnenkort wel weg worden gedemoniseerd door de deugbrigade of gewoon worden opgeblazen als het zoveelste incidentje door een verwarde man met Europees paspoort waarvan we de afkomst en de religie niet mogen weten.
Bah!

Graaisnaaiert | 08-03-18 | 13:40 | 2

Hij was niet in de war zijn bloedsuikerspiegel was te laag, let nou toch eens op.

The2Amendment | 08-03-18 | 13:49

Ah, ja, natuur, sorry.
*snel 100 keer "ISlamterreur komt door een te lage bloedsuikerspiegel" opschrijven gaat*

Graaisnaaiert | 08-03-18 | 13:54

Als linksgeoriënteerd persoon weet je toch niet meer waar je moet (weg)kijken? Enerzijds wil je multiculti opdringen aan anderen, anderzijds is het zo lastig met die homo, vrouwen en ongelovigenhaat die het meebrengt. Het zal een kleine opkomst zijn waarschijnlijk.

Repetitive Beats | 08-03-18 | 13:39 | 3

Ik verwacht een grote groep luidruchtige moslims in de zaal die haar continu gaan overschreeuwen.

Rest In Privacy | 08-03-18 | 13:42

@Gulliver | 08-03-18 | 13:42 |
U vergeet nog de diverse AntiFa gerelateerde groepen die vast ook een duit in het zakje willen komen doen....

Sjefke7807 | 08-03-18 | 14:12

Die zullen er niet zijn aangezien de spreekster geen blanke is kunnen ze geen Rascist! roepen. Bovendien veel te gevaarlijk voor hun onwetenheid.

Rest In Privacy | 08-03-18 | 14:21

Waarom zou de belastingbetaler mee moeten betalen aan haar beveiliging?

Nietvoordekat | 08-03-18 | 13:39 | 18

@Nietvoordekat
U stelt gefundeerde kritiek van een (ex-)moslima op het aantoonbaar(!) gewelddadige karakter van de islam gelijk met vanuit de islam geïnspireerde daadwerkelijke oproepen tot dood en verderf door een haatbaard? Juist. U stond niet vooraan toen men het verstand uitdeelde begrijp ik?

Sjefke7807 | 08-03-18 | 14:10

Omdat grondwet. Raar maar waar.

Acar_ketimun | 08-03-18 | 14:29

Als er nou eens ergens voor betaald mag worden is dit het wel.

Cobalt bomb | 08-03-18 | 15:49
▼ 15 antwoorden verborgen

Jesus! Opeens een interview met Elatik......... dat kan toch niet de bedoeling zijn?

Hobbykip | 08-03-18 | 13:38

Zoek je Zineb, krijg je Elastiek! Blij maken met een dooie mu(t)s, noemen ze dat!

Janas | 08-03-18 | 13:38

De vragen zijn: hoelang waren al die mensen nou eigenlijk precies Charlie?
En wat hield dat Charlie-zijn eigenlijk in voor hen?
Mijn schaamte bereikt inmiddels de Pyreneeën.

Dagaanbieding: gesprek tussen Tommy Robinson en Imam Tawhidi, met een aantal opmerkelijke uitspraken van de laatste: www.youtube.com/watch?v=o6tuQoXhOPQ

Poesmobiel | 08-03-18 | 13:38 | 7

@Sjef: sodeju man, dat is ernstig! En toch hoop ik dat het nog gaat meevallen voor je. In 2008 verbrijzelde ik mijn pols en moest toen op een apart gesprek komen. De dokter vertelde me dat ik door die pols nog maar weinig zou kunnen doen en dat hij hoopte dat ik nog zou kunnen werken. In de praktijk kan ik bijna alles en ook nog met weinig pijn. Hou moed, je weet maar nooit.

Ja, die smerigheid. Een week of twee geleden vertelde Gavin Boby, de jurist die de bouw van nieuwe moskeeën in Engeland voorkomt, dat een vriend van hem met de koran naar de kroeg gaat. Hij zegt dan tegen mensen dat hij een rondje betaalt als ze op een willekeurige pagina niet iets afschuwelijks of gewelddadig vinden. Zij beloven te betalen als er wel iets akeligs te lezen valt. Hij heeft nog nooit verloren.

Poesmobiel | 08-03-18 | 15:36

@Poesmobiel | 08-03-18 | 15:36 |
Helaas werkt het met pezen iets anders mijn waarde Poesmobiel. Als je daar niet op tijd bij bent krimpen en verweken ze en worden de uiteinden bros. Als dat proces eenmaal is ingezet is dat onomkeerbaar. Dan zijn de uiteinden niet meer bij elkaar te brengen. En als dat al lukt houdt de reparatie vaak niet. De orthopeed vergeleek het gister met het aan elkaar proberen te naaien van 2 pakjes boter. Ik zit in het 'pakjes boter aan elkaar naaien' stadium zeg maar. De aankomende periode zal moeten uitwijzen of de uiteinden nog levensvatbaar zijn. Zo niet, dan zit ik met een behoorlijk blijvend defect in die schouder. Zeker omdat ik al één van de andere rotator cuff pezen kwijt ben. Die bepalen in grote mate wat je kunt met je arm qua kracht, stabiliteit en Range of Motion. De pijn valt erg mee, die kan ik wel hebben. Het zal vooral om belastbaarheid en R.O.M. draaien. (sorry voor de Off-topic Joris!)

Das wel een sterke zeg met die Koran in de kroeg. Hij zal lekker goedkoop uit kunnen 's weekends^^

Sjefke7807 | 08-03-18 | 16:29

Sterkte met de schouder, Sjef!

Graaisnaaiert | 08-03-18 | 17:30
▼ 4 antwoorden verborgen

De beveiliging van Zineb behoort niet tot de taken van Schoof zo valt op te maken uit zijn takenpakket. Is meer iets voor de Balie. Die is de gastheer. Vergeten te regelen wellicht?

Sierstrip | 08-03-18 | 13:37

Ik ga verhuizen naar een niet-islamitisch land.

marcoplarco | 08-03-18 | 13:34 | 5

Zijn genoeg moslimvrije gebieden in de wereld hoor. De boeddhistische landen in Azië en geheel Zuid Amerika.

Rest In Privacy | 08-03-18 | 14:16

Ga eens fijn op vakantie naar Tsjechië, behalve in de grote steden is daar geen Islamiet te vinden.

HerDietrich | 08-03-18 | 14:37

@Gulliver: ook in Boeddhistisch Zuidoost-Azie rukt de ISlam op. In Thailand is dat heel duidelijk te zien, de hoofddoekjes zijn de afgelopen 10 jaar behoorlijk Noordwaarts getrokken, als ook bouw van Moskees. De Thais zelf moeten er weinig van hebben maar ja, ook daar gaat natuurlijk ons westerse geld ( via de Saoedische olierotonde ) naartoe. Doodeng die ontwikkeling, want waar ISlam is is haat, ellende, onrust, intolerantie, onderdrukking, homohaat, antisemitsime en shariacultuur...

Graaisnaaiert | 08-03-18 | 17:29
▼ 2 antwoorden verborgen

"Mij bekruipt altijd een enorme irritatie als ik aan Zineb el Rhazoui denk"- B. Ficq

Panos88 | 08-03-18 | 13:34 | 2

Verklaar bovenstaande nader aub.

Ernst Oosters8389 | 08-03-18 | 15:26

Vrij naar haar uitspraken over Ayaan Hirsi Ali in DWDD.

Panos88 | 08-03-18 | 15:44

Nee zeggen en ja doen? Onder de koffer beveiliging om een paar van die moslimsen uit te roken?

Teleo | 08-03-18 | 13:34

Moslims vanuit arabisch gebied vestigen zich graag over de hele wereld terwijl niet moslims vanover de hele wereld totaal geen aantoonbare behoefte voelen om zich te vestigen in islamitisch gebied.

Dit zegt al meer dan genoeg. Het moment dat mensen die hier verblijven, zich moeten gaan beraden wat zij doen en zeggen, door de aanwezigheid van moslims, is het moment dat alle discussie verwordt tot non-discussie.

Ja de Westerse cultuur en fatsoensnorm is verheven en superieur aan de islamitische, blijkens de eerste stelling. Deze mensen passen zich maar aan en anders vertrekken ze maar. Hetkan nog even duren maar de terugslag komt en dan is de keuze om te vertrekken verlopen maar het vertrek zal zijn.

netniet | 08-03-18 | 13:33

Is ook best lastig, zo'n islamkritisch vrouwtje. Dat staat het Europese multiculturele ideaal in de weg.

Linkse allergie | 08-03-18 | 13:30

Hoe hebben we het laten gebeuren dat alle instanties die subsidie opstoken of overheidstaken moeten uitvoeren vol zitten met bange gansjes die dit soort beslissingen kunnen nemen? Dom volk dat niet ziet wat er vlak voor hun ogen gebeurt maar zich wél druk maakt om genderneutrale toiletten en ander geneuzel.
Hoe is het mogelijk?
Dit is een vicieuze cirkel geworden: hierdoor stemmen steeds meer mensen voor die linkse kliek, die zich daarmee in stand houdt en dat verergert het alleen maar. Tot de bom barst en dan zitten we zo weer in 1939. En dan niet gaan janken dat we het zo niet hebben gewild, de mensen hebben dit wel gewild. Althans, meer dan de helft van de Nederlanders heeft dit gewild of was zo dom en slaafs om links te volgen. Kennelijk verdienen we niet beter...

Bakkeleures | 08-03-18 | 13:28 | 1

We zitten al in 1939.

kwark001 | 08-03-18 | 13:29

Zelfs internationale vrouwendag moet dus wijken voor potentiële gekwetste woestijn gevoelens?

niemand specifiek | 08-03-18 | 13:22 | 1

Dat komt als een verrassing voor u?

Sjefke7807 | 08-03-18 | 13:57

Tsja, maar dan moet je ook maar geen niet-goedgekeurde meningen geven hé?

Bigi Bana Boy | 08-03-18 | 13:22

Het valt me mee van de balie. Hoop op een live linkje om mee te kijken vanavond. Leuk om iemand (feministe notabele) in de balie te zien waar de GL gutmenschen het niet mee eens zijn!

MoltisantiBeer | 08-03-18 | 13:21

Amsterdam is geen stad om over vrijheid te praten in oorlogstijd. Het verzet wordt daar altijd ná de oorlog opgericht.

didivos | 08-03-18 | 13:20 | 2

En de verzetsfilms NA de oorlog bij elkaar verzonnen.

Hufterst | 08-03-18 | 13:24

Nergens in Nederland zijn de Duitsers zo enthousiast onthaald als in Amsterdam.

Rest In Privacy | 08-03-18 | 13:57

Die Elatik toch. "Ze kunnen me niet in een hokje plaatsen". Jawel, je bent Moslima. Vertrouwen per definitie -1. Is dat racistisch? Misschien, maar daar hebben ze het dan toch echt zelf naar gemaakt. Gegroet, een gierige kaaskop

Hem | 08-03-18 | 13:18 | 2

Niet aan jezelf twijfelen. Het benoemen van feiten is nooit racistisch. Dat iemand zich aangetast voelt of zegt zich aangetast te voelen door feiten, is volslagen achterlijk en niet jouw probleem.

Wist je overigens dat er vandaag de dag ongeveer 3.000 stromingen zijn binnen het geloof die je aan kunt hangen. En dat van al die geloven er 1 is, die mondiaal dezelfde problemen naar voren brengt. En dan zijn er nog mensen die ons aan het verstand willen peuteren dat, dat aan iedereen ligt behalve aan de aanhagers van die ene stroming. Jaja.

netniet | 08-03-18 | 14:04

netniet | 08-03-18 | 14:04
Die boeddhisten ook altijd. Hele dag maar geweldadig mediteren!

VeelTeSteil | 08-03-18 | 14:18

Wat een foute kliek daar in den Haag! Prima dat Balie het zelf regelt.

danuska | 08-03-18 | 13:16

Afgezien van het feit dat een feminist die kritisch is op de islam bij mij de neiging geeft om de wenkbrauwen ietwat te doen fronzen, bedenk ik me ook hoe de NCTV zou hebben gereageerd als de rollen waren omgedraaid: dreiging van rechtse kaalkopjes tegen een linkse feministe die de Islam prijst. Dan kunnen de snipers ineens wel de daken op alsof ze sinterklaas zijn. Alles voor den heiligen Ieschlam! De regering is er niet voor u en mij maar voor onze vijand.

VeelTeSteil | 08-03-18 | 13:16 | 1

Zó eens met uw commentaar.

Lupuslupus | 08-03-18 | 14:04

Hier nog zo'n linkse waarschuwer: German ex Muslim has warning for European leftist politicians on Islam www.youtube.com/watch?v=cbdtMLc2i38

Bertus Balhaar | 08-03-18 | 13:16

Lijkt me een leuke sparringpartner voor een interview met Wilders... Dan is die beveiliging ook meteen geregeld!

mrXL | 08-03-18 | 13:15 | 1

Ik denk niet dat Wilders en deze dame elkaar veel te vertellen hebben. Ze zien beide hetzelfde.

kwark001 | 08-03-18 | 13:17

Ze weigeren ook om nederland te beveiligen,laat staan een vrouw.Wildefs wordt bewaakt dat wel maar dat is anders.

van stampij | 08-03-18 | 13:15

Kon het bijna niet geloven, gewoon bij Nieuwsuur!

didivos | 08-03-18 | 13:15

Foutje. Die link naar de Groene Amsterdammer verwijst naar Fatima Elastiek. Ook een vorm van humor...

Geneeskrachtig Kruit | 08-03-18 | 13:15 | 1

Als je dat humor noemt? Wat een ellendeling die Elatik ! Kan er niet een echte link worden gelegd naar de heldin die vanavond in de Balie spreekt?

aamert | 08-03-18 | 13:41

"Als tiener organiseerde ze in Marokko al een picknick tijdens de verplichte vastentijd met de ramadan om de gekte van de macht aan de kaak te stellen." - kijk ZO moet dat. Maar als ze dat hier in NL zou doen, zou ze als provocateur worden gezien.

Hufterst | 08-03-18 | 13:22

@Hufterst | 08-03-18 | 13:22 |
En binnen de kortste keren vermoord.... Zo ver zijn 'we' al afgezakt in dit land. Een criminele haakneusvlogger wordt met alle egards binnengehaald en mensen als deze mevrouw kunnen de rambam krijgen.

Sjefke7807 | 08-03-18 | 13:56

En zo is het maar net.

EefjeWentelteefje | 08-03-18 | 13:58

Islam wil plek. Dick schoof.

Lewis Lewinsky | 08-03-18 | 13:12 | 5

Je hebt gelijk, Bijtendehond. Sorry :)

Lewis Lewinsky | 08-03-18 | 13:37

Gewoon een dikke +1

VeelTeSteil | 08-03-18 | 13:43

En een + van mij erbij.

Lupuslupus | 08-03-18 | 14:05
▼ 2 antwoorden verborgen

Heldin. Een van de weinige echte.

kleinvrouwke | 08-03-18 | 13:11 | 4

Welke liberale kant? Het 'liberale' D66 dat je organen af wil pakken mits je bezwaar maakt? Het D66 dat referenda wil afschaffen? Of het 'liberale' VVD die alle macht naar Brussel wil verhuizen?

Er is simpelweg geen liberaal geluid meer...

mrXL | 08-03-18 | 13:14

Dit is pas een feminist. Bewondering voor haar!

Gies van Agt | 08-03-18 | 13:19

@Gies van Agt Ja, in tegenstelling tot salonfeministen Mees, Halsema of die dikke van de Volkskrant die hun prioriteiten hebben liggen bij adverteerders bellen over non-issues.

kleinvrouwke | 08-03-18 | 13:28
▼ 1 antwoord verborgen

Het is overigens nog erger: ook een vergunning van de Fransen om mevrouw dan zelf maar te beveiligen is geweigd. Ik ga ervan uit dat die knakker van de Balie geen blaffers bij zich hebben. Blaffers zijn staatsmonopolie, of zijn hier uitzonderingsregels voor?

Hufterst | 08-03-18 | 13:09 | 2

Ja, voor de onderwereld.
Maar daar hoort ze niet bij.

Schadenfreude | 08-03-18 | 13:25

De uitzondering is dat kogelwerende vesten geen staatsmonopolie is...

Goede opmerking aangezien dit bewust ondermijnen van VvMU is...

WuftLaffe | 08-03-18 | 13:29

Heeft niemand deze dame uitgelegd dat de balie niet de juiste plek is om kritiek te geven op de islam.

Ruimedenker | 08-03-18 | 13:07

Triest

Schadenfreude | 08-03-18 | 13:07

In de nieuwsuuruitzending. Enkele maanden vóór de aanslag. Mevouw ten kantore van Hebdo. Kijkt uit het raam "Er stapt een salafist hier van de brommer en hij komt binnen, wat als hij een aanslag komt plegen' - mederedactieleden lachen het wat weg. Raar paranoïde kind. Enfin. Dat is dus hoe Darwin zijn werk doet. Ook nu: Theo, Pim, niks geleerd. Niks. Ik ga d'r heen maar geloof me maar dat ik een plekje bij een vluchtweg ga zoeken.

Hufterst | 08-03-18 | 13:07 | 4

Vanuit dezelfde, het komt wel goed optiek, zijn er in de veertiger jaren van de vorige eeuw, 6 miljoen Joden vergast.

netniet | 08-03-18 | 13:40

netniet | 08-03-18 | 13:39
netniet | 08-03-18 | 13:40
Ja, wie heeft die holocaust eigenlijk gefinancierd? Hint: het was nìet de schuld van de Rabobank dit keer...

Acar_ketimun | 08-03-18 | 14:24

Acar_ketimun | 08-03-18 | 14:24

De BIS-Bank heeft in ieder geval een zeer significante bijdrage geleverd. Het is meer dan verschrikkelijk geweest, voor deze mensen en hun nabestaanden.

netniet | 08-03-18 | 14:51
▼ 1 antwoord verborgen

Gisteravond bij Nieuwsuur. Ik dacht: 'He! Is dit GSTV.

kwark001 | 08-03-18 | 13:05

Nou kunnen we natuurlijk wel grapjes maken over dat deze mevrouw mannen nodig heeft om haar te beschermen maar eigenlijk is het om te janken.
Iemand trouwens zin om een wedje aan te gaan of Ollongren de rit gaat uitzitten? Ik denk van niet.

two ball cane | 08-03-18 | 13:03 | 5

@Tobi | 08-03-18 | 13:16
Ollongren maakt deel uit van het kabinet. En ze werkt voor de kamer. Waar de coalitie een meerderheid heeft. Waar ze dus van afhankelijk is.
Momenteel is het al een murw geslagen eendje. Ze gaat die motie voor afschaffen EUdisinfo vakkundig laten mislukken. Wat VVD en CU dan op een onmogelijke manier moeten zien te accepteren om een motie v. wantrouwen te kunnen verwerpen. Daarna is ze klaar. Mag ze de rit uitzitten op voorwaarde dat er geen fouten meer gemaakt worden. En ik denk dat ze nog wel ergens een fout maakt. En dan wordt weggestuurd.

two ball cane | 08-03-18 | 13:28

Dat laatste zie ik nog niet snel gebeuren
Ollongren is zowel een persoonlijk maatje van Mark, maar heeft ook nog eens -namens hem en '66- de democratie beentje gelicht met de referendumafschaffing
Ze staat dus nogal bij hem in het krijt, en mócht haar positie ooit onhhoudbaar worden (een kamermeerderheid voor motie v wantrouwen zie ik niet gebeuren want coalitie houdt gelederen gesloten)
dan krijgt ze een topbeloning van Mark voor bewezen diensten, dus iets erg hoogs in de EU of VN, kan ze vervolgens daar de democratie ontmantelen

Tobi | 08-03-18 | 13:50

@Tobi | 08-03-18 | 13:50
Ik denk ook dat het een van de C-partijen is die haar gaat wegsturen. CDA heeft er een handje van een bijzonder hoge morele standaard aan te nemen als het ze uitkomt. Verder kan een politicus die onpopulaire maatregelen gedegen neemt en doorvoert worden weggepromoveerd, maar moeten slechte politici (Ollongren) vaak door in carrières als 'adviseur'. (lees: werkloos en af en toe een schnabbeltje belangrijk-doen).
In de EU zie ik d'r sowieso niet belanden als ze die motie eudisinfo verziekt. Vol overtuiging inzetten voor de afschaffing van het ministerie van waarheid door met een beter plan te komen is acceptabel. Een half zachte poging iets een beetje te veranderen omdat het van de baasjes thuis moet, en vervolgens een minimaal resultaat als geweldig nieuws verkopen is iets waar ze echt wel doorheen prikken. En er al genoeg van hebben. Daarnaast weten ze daar in europa ook wel dat ze te ver van het volk staan. Zo'n Ollongren helpt geen zier om van dat imago af te komen. Zij is misschien enorm fan van de EU, de EU zal d'r matige politiek echter niet waarderen.

two ball cane | 08-03-18 | 14:23
▼ 2 antwoorden verborgen

Het is veilig om te stellen dat beveiligen geen kernkwaliteit van Van Aartsen is. Sterker: is hij al op vakantie?

Rollins | 08-03-18 | 13:01 | 3

Roflol

Lewis Lewinsky | 08-03-18 | 13:02

*Koffie van beeldscherm poetsen gaat*

WuftLaffe | 08-03-18 | 13:24

Naar de Malediven?

The2Amendment | 08-03-18 | 13:52

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl