Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Crematorium bouwen? Mag niet van moslims

een echte Geert Jan Jansen!

Nuenen. Vooral en eigenlijk alleen maar bekend van Vincent van Gogh, met zijn schilderij 'Het uitgaan van de salafistische moskee te Nuenen'.

Enfin, in 2009 kwam er geen crematorium in Nuenen. In 2013 kwam er wel een crematorium. En nu is het 2018 en mag er geen crematorium meer komen van de booslims. "Een crematorium past niet binnen ons geloof", aldus Ibrahim Dinges van Stichting Islamitisch Begrafeniswezen. Dan denkt u: verrek, is dat dé Ibrahim Dinges? Jazeker! Dezelfde Ibrahim Dinges die PVV-mensen 'mongolen' noemde (of idioten), dezelfde Ibrahim Dinges die lachend met homohatende homohaters op de foto ging en dezelfde Ibrahim Dinges die in 2015 constateerde: "Er is een tweedeling ontstaan tussen moslims en niet-moslims." Nou Ibrahim, met dat 'past niet binnen ons geloof' gelul kweek je inderdaad een tweedeling. Vrouwen achter een sluier hangen, religieuze minderheden onderdrukken, journalisten onthoofden, met een vrachtwagen de kerstmarkt bezoeken en opgefokte strijkers in een metrostation smijten past dan weer niet binnen óns geloof. Maar ja. We wachten wel op de dag des oordeels. Van de gemeenteraad dan, he.

Reaguursels

Inloggen

"We kunnen het aan onze achterban niet verkopen dat op een paar meter afstand mensen worden gecremeerd" sprak Ibrahim Wijbenga.
En hoe moet de achterban van andere levensbeschouwelijke stromingen in die omgeving "verkocht" worden dat op een paar meter afstand van waar zij wonen dieren onverdoofd geslacht worden, vrouwenrechten worden genegeerd en kinderen in een andere taal dan de Nederlandse opgevoed worden?
Hoe dan?

CynicalBastard | 06-03-18 | 13:42
-weggejorist-
LauraHollowell6158 | 06-03-18 | 08:42
-weggejorist-
Nancy.Huff7562 | 06-03-18 | 07:24
-weggejorist-
Lakisha.Granger5942 | 06-03-18 | 04:20

Valt me nog mee dat die booslims niet harder tegen die orgaanwet van D66 tekeer gingen of hebben ze in stilte al een uitzonderingspositie bewerkstelligd.

Umberto die trotzoni | 06-03-18 | 03:25

In Italie wordt de islam niet als geloof erkend ,heeft veel voordelen zoals heel weinig (gedoog) moskeezen

fret3459 | 06-03-18 | 00:47 | 1

De islam is ook geen godsdienst, maar een fascistische doctrine, een Nazi ideologie.

Omnisofos | 06-03-18 | 11:02

Maar blijkbaar past een Moskee wel binnen ons geloof.

Spare Rib | 05-03-18 | 22:58

Hoog tijd om die achterlijke koeltoer te cremeren. Amen.

H.Teeuwen | 05-03-18 | 22:34

Tegenwoordig is het dus Ibrahim en niet Bram zoals al zijn kennissen hem noemen? Hij werkt of werkte al jaren bij Holland Casino en voerde nooit wat uit tot ergernis van zijn collega's.
Was op zich wel een aardige jongen.
Hij was al CDA'er toen hij een kennis van mij vroeg of dat ie een zakcentje wilde bijverdienen. Hoe? Met het wiettoppen knippen bij zijn moeder thuis. K weet nog veel meer over hem

Olleke | 05-03-18 | 20:07 | 1

Hahaha. Die Bram. In het islamitische land der blinden is een oog koning. Vooral hier.

marjen | 05-03-18 | 21:58

Cremeren mag niet van Allah. Als de aarde ophoudt te bestaan gaan de graven open en worden de lijken weer levend. Die komen voor Allah te staan. Dat heet Yaum-e-qiyamat. Als je je laat cremeren is er geen lijk. Dan wordt Allah boos. De gevolgen zijn dan niet te overzien.

Avin | 05-03-18 | 19:49 | 1

Drie maanden pikstraf!

__underscore | 05-03-18 | 20:42

Nuenen is ook bekend vanwege het mooie lied 'het dorp'

hustler01 | 05-03-18 | 19:00 | 2

Volgens mij was dat Elst bij Nijmegen.

Al met pensioen | 05-03-18 | 22:24

deeeurne zelfde klank

letopuwzaak | 05-03-18 | 23:34

"De islamitische bezoekers denken dat een crematorium de rust zal verstoren op de begraafplaats" aldus de woordvoerder van de moslims.
Inderdaad crematoria staan erom bekend dat ze enorm luidruchtig zijn.
Een meneer, die onder het artikel van het Eindhovens Dagblad reageert vindt dat er wel iets te zeggen valt voor het protest van islamitische zijde want "veertig jaar geleden kwam crematie ook nog sporadisch voor en toen zouden we dezelfde reacties die we nu van de moslims krijgen ook uit christelijke hoek hebben gekregen" Deze meneer heeft inderdaad onder een steen geleefd.

B. Randnetel | 05-03-18 | 18:46 | 1

Waarom is dat zo gek? in 1944 had Duitsland de oorlog nog gewonnen, in 1945, Frankrijk. Dus nu mogen ze gezamenlijk Europa leiden. Zo zou je ook kunnen zeggen dat binnen 1 of 2 generaties de moslims in de meerderheid zijn en dat we op grond daarvan beter nu alvast de sharia invoeren omdat we weten dat de dat dezelfde luidruchtige reactie zal zijn van islamtische zijde over 10 of 20 jaar

Herr_Junkcer | 05-03-18 | 19:53

Nou staat de gemeente Nuenen niet bepaald bekend vanwege deskundig bestuurlijk vermogen. De gemeenteraad van Nuenen wordt voornamelijk gevormd door vogels van velerlei pluimage. Hun sterkste eigenschap is elkaar dwars zitten, ruzie maken en elkaars ogen uitpikken.
Maar goed, over een jaar wordt de gemeente Nuenen opgeslokt door Eindhoven. Slecht beleid heeft ervoor gezorgd dat (financiële) zaken niet op orde zijn.
Dat geneuzel met dat crematorium verbaast me niet, en de onverdraagzaamheid van moslims nog minder.

Gravin v Kippenbouth | 05-03-18 | 18:39 | 3

Ik was (en ben enigszins) voorstander van een fusie met Eindhoven, maar of dat op bestuurlijk en economisch vlak wel zo slim is?? Eindhoven heeft een ultra-links bestuur, in Nuenen is nog een redelijke verdeling van (centrum-)links en centrum-rechts in het bestuur.

Maar het klopt zeker wel dat Nuenen bestuurlijk gewoon faalt, dat mag ook gerust gezegd worden. Neemt echter niet weg dat ik steeds meer vragen ga stellen over de vraag of een fusie met Eindhoven wel zo slim is.

Jouw_ITguy | 05-03-18 | 18:45

Ik had ook liever gezien dat er een fusie kwam zou komen met Son of Geldrop, maar helaas.......

Gravin v Kippenbouth | 05-03-18 | 22:11

Kan altijd erger. Voor je het weet fuseer je de andere kant op en staat op je CV dat je een Helliemonder bent.

Historicuck_Han | 06-03-18 | 09:36

Ben benieuwd of ze zwichten voor de islamitische onderdrukking.

koekpap | 05-03-18 | 18:33 | 3

Mag toch hopen van niet. Anders zullen ze het wel horen bij de gemeenteraadsverkiezingen. Mijn stem gaat in elk geval naar een partij die zich distantieert van Wijbenga en die tegen de Islamisering van onze gemeente is.

Jouw_ITguy | 05-03-18 | 18:42

Nee, ze vechten op die moment tegen Eindhoven.
Geen enkele buurgemeente wil met Nuenen fuseren. Son niet en Geldrop ook niet.

Gravin v Kippenbouth | 05-03-18 | 18:43

En gelijk hebben ze, Gravin! Ik zou ook niet met een gemeente willen fuseren die zo hard faalt als de onze.

Jouw_ITguy | 05-03-18 | 18:46
-weggejorist-
McMarx | 05-03-18 | 17:26

Islam is een giftige cocktail van een take-over-everything-for-free met een infidelsminachtende jaloezie-ideologie als het paard van Troye verpakt als “religie”, als “geloof”!
Maar NATUURLIJK is het geen “geloof”!!!
Dus hoeven we ons van die lui niks aan te trekken en gaan de Nederlandse Nederlanders naar de orde van de dag: crematoria bouwen.
Maken moslims geen gebruik van deze faciliteit, grond kost in Nederland €800 per vierkante meter en voor hun per jaar voor huur, pacht en onderhoud van hun begraafplaats. alleen gestapeld kunnen ze korting krijgen........ direct te storten in de gemeentekas!

Katoentje | 05-03-18 | 17:20

Zolang ik nog leef wil ik ook niet gecremeerd worden.

Pislinq | 05-03-18 | 17:16 | 1

Zou u willen adviseren ook met begraven worden te wachten tot na de laatste ademtocht!

McSplutter | 05-03-18 | 18:31

Maar, waarom zit zo'n psychopaat dan niet achter slot en grendel in een gesloten inrichting?

maaknietsuit | 05-03-18 | 17:16

@harries 16:54

Zolang in NL niet-moslims (nog) niet ondergeschikt zijn aan moslims, heb jij of welke moslim dan ook niks te vertellen over of ik liever zand erover heb of toch liever de fik erin.

Oh wacht ... zou het daar dan over gaan? Ondergeschiktheid aan ....? :0

gaffelbaard | 05-03-18 | 17:09

We kunnen het aan onze achterban niet verkopen dat op een paar meter afstand mensen worden gecremeerd. Ik zou zeggen: leer er maar mee leven.

lingo star | 05-03-18 | 17:00 | 2

Zo is het. Twee huizen verder zitten ze varkenslapjes te eten, dat ruik je. Hoe moet je dat aan je achterban verkopen? En even verder staat een pastoor bij het graf; hoe verkoop je dat aan je achterban?

marjen | 05-03-18 | 17:15

Nog erger: De buren zijn tolerant ten opzichte van andersdenkenden!

McSplutter | 05-03-18 | 18:32

in syrie hadden ook vele charistelijke doden een eeuwigdurend recht op een begraafplaats, helaas de islam heeft daar niets van overgelaten, sterker nog NIEMAND klaagt, zelfs de piaus niet.

isotope 465 | 05-03-18 | 17:00 | 1

Natuurlijk klaagt er niemand over. Wie dan?
Er zijn daar geen christenen meer. Allemaal vermoord door IS. Of in een vluchtelingenkamp in een of ander buurland.
Een andere reden waarom er niet over geklaagd word is omdat dat niet politiek correct is. Ben je links, dan jank je over dode moslims. Maar wie jankt over dode christenen, is dus ... precies! En dat kan niet.

gaffelbaard | 05-03-18 | 17:14

Hoe verloopt de integratie van moslims? Is dat een beetje een succes?
Of is het apartheid en segregatie tot zelfs na de dood?

markokahn | 05-03-18 | 16:58

de meeste import uit islamitische landen en hun nazaten denken dat ze een geloof aanhangen. doch zij zijn voor geen meter gelovig, doen maar alsof. een goed moslim manifesteert zich niet op de wijze zoals ruim 90% van die mongolen dat flikken. in land van oorspronkelijke roots zouden ze hun kop niet eens durven open te trekken, maar omdat het hier wel kan doen zij dat ook. en dan komt hun I.Q. tevoorschijn: met vieren bijna honderd, soms zelfs er overheen.

de_sjaak1960 | 05-03-18 | 16:53 | 1

Met er overheen bedoelt u waarschijnlijk met vijven of meer?

McSplutter | 05-03-18 | 17:54

ik zeg "zand erover"

harries | 05-03-18 | 16:47

In het doorgedraaide Koninkrijk der Soften en deugende is gek, niet gek genoeg.
Hier kan alles van wat uit menselijk- en intelligentieperspectief onmogelijk is.
Welcome in the Kingdom, of darkness.

De Evangelist | 05-03-18 | 16:47

Ik heb naar aanleiding van het artikel in de Facebook-groep van Nuenen gevraagd wat de mening over de kwestie is vanuit de politiek. De reactie van W70, grootste partij in onze gemeente:

"Wij (W70) zijn voor een crematorium (te exploiteren door een commerciële partij dus een kwestie van vraag en aanbod, en dus een afweging van de ondernemer in kwestie) binnen de Nuenense gemeentegrenzen, alleen niet op de bedoelde locatie (Oude Landen) in Nuenen-Oost. Men heeft daar - op het gebied van verkeersbewegingen - namelijk al meer dan voldoende te verhapstukken. Onze visie heeft dus niets te maken met de mening van de in het krantenartikel genoemde doelgroep. Zij gaan daar ons inziens sowieso niet over."

Jouw_ITguy | 05-03-18 | 16:46 | 3

Jep gooien het op verkeers overlast. Slimme boeren.

Trumme | 05-03-18 | 16:52

Of: geld voor extra parkeerplek kan er niet vanaf.

gaffelbaard | 05-03-18 | 17:18

De man heeft gelijk. Er is strikt genomen geen enkele reden om een crematorium te koppelen aan een begraafplaats. Cremeren is een industrieel proces dat best in een rustige uithoek van een industrieterrein gebeuren kan. Kwestie van de dode herdenken in de aula van een begraafplaats (die ligt er toch) en de dode zelf elders tot as te laten wederkeren. De urn met de as is ook makkelijker te vervoeren dan een kist.

Synecdoche | 06-03-18 | 12:02

Ach natuurlijk. Hoe konden we dat nu niet eerder inzien. Moslims worden altíjd begraven aangezien cremeren volgens de islam verboden is.

Het (bij)bouwen van crematoria moeten we natuurlijk dus niet meer willen in dit gestaag islamiserende Hollandistan met metropool Amstermekka. Dat zou immers racisme zijn.

HypoPseudo | 05-03-18 | 16:43

Ibrahin heeft gelijk. Daar moet aan worden toegevoegd dat er - ter bescherming van het milieu - een verbod moet komen op het begraven van dode moslims op nederlands grondgebied.

miff | 05-03-18 | 16:42 | 1

En bescherming van het milieu gaat altijd het best als je de bron aanpakt!

McSplutter | 05-03-18 | 17:57

Heeft Pechtold al een graf gekocht ,of wacht hij op een gulle gever uit Canada?

gelukzoeker | 05-03-18 | 16:29

De slogan "Wij Blijven Hier" krijgt een geheel andere lading met dat eeuwigdurende grafrecht.

kapoerewiet | 05-03-18 | 16:28

Ibrahim Wijbenga: “We kunnen het aan onze achterban niet verkopen dat op een paar meter afstand mensen worden gecremeerd.” Dat gevoel is wederzijds. Ik zou ook niet begraven willen worden in de nabijheid van vrienden van het kalifaat.

Irnerius | 05-03-18 | 16:27 | 1

Als die I. Wijbenga dat vertelt, dan vraag ik me het volgende af. Hoeveel mensen hebben de urn van hun geliefde overledene thuis staan?! Als men niets moet hebben van cremeren, dan kan het toch wel zo zijn dat de buren van moslims een urn in huis hebben staan met de as van hun geliefde. Ik vraag me af hoe dan daarop gereageerd wordt als men al niet gediend is van crematie.

Louise-in-de-pels | 05-03-18 | 16:38

Geef ze toch gewoon hun zin ,gelukkig gaan ze ook dood aan het eind.

gelukzoeker | 05-03-18 | 16:26

Ik vraag me af wat ze gaan zeggen als begraven wegens onhygieenisch en niet genoeg plaats meer verboden gaat worden ?

Allemaal verplicht de oven in, knisper knasper knesper, gooi er nog maar eentje op.

Lt-Kol Kilgore | 05-03-18 | 16:25 | 1

Een van de redenen, denk ik, dat in Japan nauwelijks moslims wonen. Daar mag niet meer begraven worden. Grond genoeg maar lang niet allemaal bruikbaar en als je moet kiezen tussen huizen of begraafplaatsen hebben ze liever huizen.

Synecdoche | 06-03-18 | 11:51

Beetje bij beetje. Meer en meer. Minder en minder.

Schepvogel | 05-03-18 | 16:25 | 1

Pas op met dat minder hè?!?

McSplutter | 05-03-18 | 18:36

Het gescheiden begraven is al zo oud. Zodra er één stuk grond ter beschikking was werden de katholieken en protestanten vér vanelkaar verwijderd begraven, ieder geloof op een apart stuk grond. Wat ik totale waanzin vind, is dat bij de katholieken baby's die niet gedoopt waren ergens in een achterafje geplempt werden. Verder liggen overledenen die het joodse geloof aanhingen ook niet gebroederlijk naast christenen. Als Nederland gelijkheid predikt en christenen en joden hebben een plek voor zich apart, dan kunnen moslims daar ook aanspraak op maken.
Dat wil echter niet zeggen dat ik het eens ben met begraven en hoe dat eruit ziet of er toegaat. Ik ben voorstander van cremeren, vooral omdat Nederland steeds minder plaats heeft. Waarom tijdens je leven ergens op 10 hoog moeten wonen met riant uitzicht op een mooie parkachtige begraafplaats??? Dat kan er bij mij niet in. Er is niets mis met het cremeren van overledenen. Stel je voor dat er een religie opstaat die zegt dat iedereen die overleden is gebalsemd moet worden en in een tempel begraven moet worden, wat gaan ze daarmee doen in Nederland!

Louise-in-de-pels | 05-03-18 | 16:24 | 1

Waarschijnlijk faciliteren.

Yperiet | 05-03-18 | 16:34

Ja, en de islam past niet in mijn geloof. Oprotten dus naar jullie zandbak!

Pietje | 05-03-18 | 16:22

Toen er in de Twin Towers duizenden mensen werden gecremeerd door toedoen van die booslims hoorde je ze ook niet protesteren.

Nelis SplitBloes | 05-03-18 | 16:19

Ik pleit voor een gratis crematorium van onze bestuurslagen en hypocriete elite honden,moeten zich wel direct aan melden voor de gratis vuurzee.

gelukzoeker | 05-03-18 | 16:16

Hij mag dit roepen en daarna afdruipen. Lul.

van Oeffelen | 05-03-18 | 16:11 | 1

van Oeffelen--Tegen wie heeft U het Einstein? Of eindigt u uw berichten gewoonlijk met lul?

gelukzoeker | 05-03-18 | 16:19

tja wat is er mis met moslims die in NL begraven worden is dan het enige wat ik kan bedenken!! Moslims worden toch altijd naar het land van herkomst vervoerd om daar begraven te worden?
.
tis gewoon te triest voor woorden dat men bovenstaande tekst durft uit te spreken.. ze tonen echt 0 respect voor de NL gang van zaken... alles moet maar aangepast worden naar de maatstaven die zij hanteren! gewoon bouwen dat crematorium!!

bArAbAts | 05-03-18 | 16:10

Raar dat moslims tegen crematoria zijn, want uiteindelijk branden ze bijna allemaal in de hel.

Mokum Kosher | 05-03-18 | 16:08 | 1

Mokum Kosher--Tja ,doordenken is juist hun probleem,kan ook niet anders als je al 1400 jaar met je familie trouwt,dan krijg je een beetje plumpudding in je hoofd, en loop je maar blindelings achter een haatbaard aan .

gelukzoeker | 05-03-18 | 16:24

Er moet meer gestookt worden in Nuenen. ik ben voor.

kneuterzak | 05-03-18 | 16:08

Maar goed... waarom gaan we dure grond reserveren voor een bevolkingsgroep die toch in Marokko begraven wil worden? Ook de 4e generatie die hier is geboren en nooit in Marokko is geweest wordt bij de onvrijwillige dood door een kogel naar Marokko gebracht om in het woestijnzand te verotten. Dus waarom een islamitische begraafplaats? En daarbij, grond in de dar al harb is toch haram? Daar mogen ze toch helemaal niet in begraven worden? Als er dan toch iets niet in het geloof past, dan wel een islamitische begraafplaats in een onrein en heidens land.
Meneer spreekt zichzelf een beetje veel tegen. Me dunkt.

Stormageddon | 05-03-18 | 16:03

waarom toch boos op die moslim?
we weten toch hoe die zijn.
je moet boos worden op de witte mensen die dat allemaal toestaan of wegkijken.
zo lang er veel te veel autochtonen onnozele NLers zijn die van alles accepteren van moslims verandert er niks.

pejoar | 05-03-18 | 16:01 | 3

Veel van demense zijn ook boos, maar worden vervolgens weggezet als zijnde racist. Echt waar, Pechtold zei het gisteren nog....

Ommezwaai | 05-03-18 | 16:04

pejoar |--Precies ,als de hooivorken niet gehanteerd gaan worden gaat het alleen van kwaad tot erger worden .

gelukzoeker | 05-03-18 | 16:12

Geduld, de wal zal het schip keren. Historisch gezien overspelen moslims altijd hun hand(en) vanwege het ophitsende karakter van de koran.

Musset | 05-03-18 | 16:24

Bij Booslims geen risico nemen, eerst cremeren en daarna begraven.

Aardsengelmichael | 05-03-18 | 15:59

Nederland, het eerste islam bolwerk in het westen....

RamondeM | 05-03-18 | 15:59

Geloof.........pffffffffffffff. Hoe komen we daar ooit nog vanaf. Of moeten we allemaal op IJsland gaan wonen. Beter misschien is alle gelovigen op een heel groot eiland, en dan laten vechten met elkaar. Wie wint, die hun god is de beste. Godverdomme, wat een leuk idee voor een SjonniedeMol format.

Willemdrie33 | 05-03-18 | 15:56 | 3

IJsland.... Mmmm. Te koud maakt de gemiddelde booslim niet veel uit. Zolang de kachel gesubsidieerd kan branden, geen probleem. In IJsland ligt dat verhaal toch even anders. Daar moet je heel erg je best doen voor gratis geld.

Ommezwaai | 05-03-18 | 15:58

Ommezwaai | 05-03-18 | 15:58
Gratis geld in IJsland? Hebben wij dat niet ook al gefinancierd?

McSplutter | 05-03-18 | 18:02

Ik stel Groenland voor.

Al met pensioen | 05-03-18 | 22:13

Tsja...... deze mensen leven in de middeleeuwen.... Wat wil je nou ? Ik fiets iedere dag naar mijn werk..... of het nu de Dam is of de Coolsingel..... zal me jeuken. Je moet toch niet denken aan openbare verbrandingen van een mens ??? Het aanzicht, de geur...... Gek zijn ze..... Dat je zoiets durft te zeggen..... Weg ermee.

exwout | 05-03-18 | 15:54

Als een crematorium niet in je geloof past, dan is dat jammer. Dat betekent namelijk dat je geloof niet in Nederland past.

Nietvoordekat | 05-03-18 | 15:52 | 1

Kort en bondige samenvatting van de multiculturele samenleving! + een heleboel.

McSplutter | 05-03-18 | 18:04

Een eeuwig graf? Hoe duur is zoiets als jij daar om vraagt als niet-moslim?

Zoltan | 05-03-18 | 15:52 | 5

Precies. Net waar ik aan dacht. En, mag je daar als niet-moslim ook liggen? Als je dat al zou willen.

Endoxa | 05-03-18 | 15:57

Een eeuwig graf is wel degelijk te koop, het kost alleen in de aanschaf heel veel en daarna ongeveer een bescheiden bedrag per jaar. Nogmaals, kent iemand de financiele verschillen?

Zoltan | 05-03-18 | 16:36

Ik betaal na 12 jaar voor het graf van mijn schoonmoeder 79 euro.

gato | 05-03-18 | 17:44
▼ 2 antwoorden verborgen

Waren graven en grafstenen juist niet haram? Waarom slopen die jihadisten dan steeds graven in de gebieden die ze beheersen?

quantumcollider | 05-03-18 | 15:45 | 3

U verwacht logica en consequentie binnen de ISlam?
Kom nou toch....

Graaisnaaiert | 05-03-18 | 15:53

Omdat daar mensen begraven liggen die dan weer niet haram zijn. Ja, die moslims zijn zo tolerant als wat.

Ommezwaai | 05-03-18 | 15:53

@ Ommezwaai

Dat is niet geheel correct; voor veel Salafisten is zelfs de tombe van Mohammed een vorm van afgoderij, en willen bepaalde stromingen het ruimen.

quantumcollider | 05-03-18 | 15:56

Ten tijden van Hitler waren er trouwens aardig enthousiast over.

Premier Trutte | 05-03-18 | 15:45

Nee, die leeft nog. Dan mag het.

Premier Trutte | 05-03-18 | 15:46

Ibrahim Dinges moet gewoon opsodetiefusstralen.

Cas Plant | 05-03-18 | 15:43 | 1

Dat doet hij nu natuurlijk niet en met hem duizenden. Tot het tij keert.

Musset | 05-03-18 | 15:51

Foto's van de IS gasten die die Libanese piloot in de hens staken zouden toepasselijk bij dit artikel zijn. Islam is overal op tegen, behalve op meer islam.

Foolonthehill | 05-03-18 | 15:42 | 2

En op gratis geld voor niets...

Ommezwaai | 05-03-18 | 16:00

Jordaanse piloot.

Mokum Kosher | 05-03-18 | 16:10

"Een crematorium past niet binnen ons geloof"
Vertel dat maar aan die arme piloot en andere gevangenen die ze levend hebben varbrand
http://en.alalam.ir/news/1673118/see-video--isis-burns-alive-jordanian-pilot--al-kasasbeh-

telelezer | 05-03-18 | 15:42 | 5

Ja maar dat was toch naar het voorbeeld van Abu Bakr?

tata1981 | 05-03-18 | 16:00

Ho ho, met ongelovigen mogen ze alles doen, inclusief verbranden. Dat is wat anders.

Road to serfdom | 05-03-18 | 17:32

Levend verbranden past ook weer mooi bij dat onverdoofd slachten.

Godsammekraken | 05-03-18 | 18:19
▼ 2 antwoorden verborgen

Eeuwigdurende grafrechten voor moslims. Dus die grond is voor altijd en eeuwig ISlamitisch ( volgens de ISlam ). Dus mocht er een tijd komen dat er een nieuwe Saladdin, een nieuwe Barbas, een nieuwe Bin Laden of een nieuwe Al-Baghdadi opstaat ( Erdolf? ) staat ook Nuenen op de "op te nemen in het Kalifaat"-lijst. Goed gedaan daar, jongens en meisjes uit Nuenen. Jullie achter-achter-achterkleinkinderen zullen trots op jullie zijn....

Graaisnaaiert | 05-03-18 | 15:41 | 1

Meh, eeuwig is wel heel lang. Als het niet fatsoenlijk onderhouden wordt dan verandert die begraafplaats eerst in een oerwoud, en dan in iets dat alleen interessant is voor lokale geschiedkundigen.

Bovendien, dat de graven niet na 10 of 20 jaar geruimd mogen worden wilt niet zeggen dat als er in de toekomst iets verandert in het gemeentelijk bestemmingsplan dat de graven niet verplaatst kunnen worden.

En boven alles: de doden doen niet aan Dawah.

quantumcollider | 05-03-18 | 15:54

Ibrahim is van het geitenpadje af, begrijpt klaarblijkelijk nog steeds niet dat we in Nederland zijn. Zijn geloof is niet zaligmakend en zal mij een worst wezen. Ik wil dus ook niet met de beperkingen geconfronteerd worden en er naar dienen te handelen. Daarbij een islamitische begraafplaats past slecht bij hoe ik in het leven sta. Liever niet dus. En als dat islamitische deel er komt is dat zeker geen reden om geen crematorium te bouwen. Wij gunnen elkaar de ruimte Ibrahim, jou kunnen we die beter niet geven, je wil te graag je eigen beperkingen aan een ander opleggen.

bwanabanjo | 05-03-18 | 15:40 | 2

De ISlam is een ons vijandig gezinde ideologie. Aanhangers van die ideologie zijn dus per definitie ook onze vijand. En er komt een tijd dat wij in Nederland moeten kiezen; ham of geit. Samen gaat niet...

Graaisnaaiert | 05-03-18 | 15:43

""..Wij gunnen elkaar de ruimte Ibrahim..""
@ bwanabanjo | 05-03-18 | 15:40 |
Wij hen wel maar zij ons niet (kijk als voorbeeld hoe ze zelfs Israel hun piepkleine stukje land niet gunnen)

telelezer | 05-03-18 | 15:45

Misschien moeten die aanhangers van dat debiele geloof eens beginnen met hun sprookjesboek in de allesbrander te werpen.

Linkse allergie | 05-03-18 | 15:39

Geef ze een vinger en ze nemen je land.

TisNieZoMoeilijk | 05-03-18 | 15:39

Waarom moeten we ons van zo'n droplul wat aantrekken overigens ?

Wekkertje | 05-03-18 | 15:37 | 2

Omdat de CDA in Nuenen nog invloed heeft.

Winter_is_coming | 05-03-18 | 15:39

Omdat "we" in Nederland nog steeds onverbiddelijk op de partijen stemmen die dit toelaten, want we hebben stemhokjesfobie. De volledige angst om in het stemhokje eens te stemmen wat we echt denken , in plaats van wat we moeten menen te denken volgens onze buren.

peterdh | 05-03-18 | 15:54

Wat die (vracht)wagens versus kerstmarkten betreft; u kunt binnenkort weer gewoon in de binnenstad uw favoriete markten bezoeken, ze gaan het immers (vracht)autoluw maken. Is vanwege het milieu en de luchtkwaliteit, hoor. Ik zeg het er even bij. Niet dat u gekke dingen gaat denken of verbanden gaat leggen die er niet zijn.

kweethetooknietbeter | 05-03-18 | 15:36 | 2

lol

Lupuslupus | 05-03-18 | 15:40

Tot de eerste Tesla electrische beschikbaar zijn. En die dingen trekken hard op en hebben veel massa.

TheseDays00 | 05-03-18 | 15:46

"Een crematorium past niet binnen ons geloof"
Zou best kunnen maar dan ga je maar lekker ergens anders 'geloven'.
Tenminste 3000km ver.

Wekkertje | 05-03-18 | 15:35 | 5

McSplutter | 05-03-18 | 18:10
En niet alleen deze voorkeur btw.

McSplutter | 05-03-18 | 18:40
-weggejorist-
NLmomus | 05-03-18 | 21:34

Nou, dan zetten we er een varkenskwekerij met slachterij ernaast. Nu tevreden? Ach, 'k dacht het wel, moet halalalal zijn.

kokenrel | 05-03-18 | 23:59
▼ 2 antwoorden verborgen

Eeuwigdurend grafrecht betekent in het land van herkomst dat ze het lijk gewikkeld in een tapijt in de woestijn leggen. Waarom gooien ze hun lijken niet in de zee? Een eeuwigheid een islamitische begraafplaats hebben liggen gaat gegarandeerd voor problemen zorgen in de toekomst.

Peter_K | 05-03-18 | 15:35

Dacht dat naffers altijd in hun eigen zandbak begraven wilde worden!?
Een leven lang parasiteren op de Nederlandse samenleving die geen acceptatie kan krijgen
maar na je dood wel voor eeuwig de grond bevuilen met je rottende karkas.

Plorkface | 05-03-18 | 15:34 | 3

Dit is geen naffer maar een nederlander die hobbymoslim is geworden omdat hij vroeger altijd werd gepest en nu terugpest onder dekmantel van een geloof.

SDI | 05-03-18 | 15:40

SDI | 05-03-18 | 15:40
Het lijkt er idd op dat die bekeerlingen het meest radicaal zijn. Heb je ook met ex-rokers.

McSplutter | 05-03-18 | 18:12

@McSpl.. Dat klopt. Zo van kijk mij eens vroom zijn.

SDI | 05-03-18 | 18:42

Mekkaanse ideologie gedoogd homohaat. In NL is homohaat geaccepteerd als je het vanuit mohamedaanse ideologie goedkeurt. Zo ver zijn wij gezonken.

Overigens lopen er ook nogsteeds andere geloofsgekke rond met deze vreemde overtuiging.

FirmaLenB | 05-03-18 | 15:32

Vertel dat even tegen Is met hun openbare crematoria...

Tuborg øl | 05-03-18 | 15:32

Waarom tieften we dit soort graftakke mongolen niet gewoon ons landje uit voor dat de pleuris echt een keer uitbreekt?.

gelukzoeker | 05-03-18 | 15:31 | 3

Omdat "we" nog steeds massaal stemmen op politici die het allemaal wel best vinden en de red pillers een gevaar voor de samenleving vinden. Daarom dus.

Winter_is_coming | 05-03-18 | 15:34

En laat de pleuris aub zo snel mogelijk uitbreken.

Musset | 05-03-18 | 15:59

Dan wordt het daar op het knekelveld wel een drukte van belang.

Ernst Oosters8389 | 05-03-18 | 16:19

Nuenen wordt op bevel van de provincie door Eindhoven geannexeerd.
Is dus binnenkort een islamitische gemeente.
De uitkomst laat zich dus wel raden.

jemagookniksmeer | 05-03-18 | 15:30

Deze kaffir eist ook een eeuwig grafrecht, en anders dicriminazi!

Abject | 05-03-18 | 15:30 | 1

Het was je nog niet opgevallen dat je als blanke kaffir altijd gediscrimineerd wordt vanuit het geloof van de wrede ?

Wijze uit het Oosten | 05-03-18 | 15:55

Maar weer is de vraag: welke ambtenaar of burgemeester staat dit toe? Zijn al onze gemeentes bevolkt met halve NSBers, of zijn ze gewoon te kruiperig naar onze islamitische "vrienden"?

lanexx | 05-03-18 | 15:28 | 1

lanexx --Dat laatste me`n waarde,dat laatste wat U zegt. Trouwens van die nsbèrs klopt ook .

gelukzoeker | 05-03-18 | 15:32

Zoveelste voorbeeld van discriminatie: alleen moslims mogen eeuwigdurend grafrecht hebben. De rest van Nederland moet betalen en krijgt minder.

witdusracist | 05-03-18 | 15:26 | 1

Eerst namen ze de achterbuurten over. Daarna het UWV en nu de kerkhoven. Die grond zijn we dus voor altijd kwijt. En nu gaan ze dus ook al bepalen wat er in de omgeving wel of niet gebouwd mag worden! Moet niet gekker worden! ( al heb ik een vermoeden dat dat wel gaat gebeuren)

Tikkie Terug | 05-03-18 | 15:39

Ibrahim dingusjeweetwel.

streknek | 05-03-18 | 15:26 | 3

Ibrahim de soepsoedie graftak dinges.

gelukzoeker | 05-03-18 | 15:36

Hij zou een straatnaam moeten krijgen.

kweethetooknietbeter | 05-03-18 | 15:39

kweethetooknietbeter | 05-03-18 | 15:39
Hihi. Om dat voorstel van een of andere lokale lölhannish kreeg ik ook even het zuur boven de huig.

McSplutter | 05-03-18 | 18:16

Hey Nuenen, mijn dorp... ben er nog nooit een moslim tegen gekomen, hooguit een die het als hobby was...

Ad Hominem Tu Quoque | 05-03-18 | 15:26 | 3

Hobbymoslim. Vooral onder PvdA-ers, GL-ers en SP-ers erg populair.

BozePaarseMan | 05-03-18 | 15:29

Ad Hominem Tu Quoque ---U bent blind? of verdom je het om je raap uit het zand te trekken.

gelukzoeker | 05-03-18 | 15:37

Van Gogh, je weet togh.

McSplutter | 05-03-18 | 18:17

Een Nederlandse moslim. Beetje als een Nederlandse NSB'er.

SDI | 05-03-18 | 15:24 | 1

Nee, een Aantjes SSer.

Musset | 05-03-18 | 16:02

Islam is vergif

canis lupus | 05-03-18 | 15:24 | 1

canis lupus --vergif en bagger, ik blijf vandaag eens netjes.

gelukzoeker | 05-03-18 | 15:39

Prima geen crematorium, dan wel een vergunning verstrekken voor een gaybar naast de begraafplaats.

RenHoek | 05-03-18 | 15:24 | 1

Of naast de moskee. Islam=vrede. Toch?

Winter_is_coming | 05-03-18 | 15:28
-weggejorist-
justthefactsplease | 05-03-18 | 15:23 | 1

Ik raad aan om eerst de linkjes even te lezen. De reaguurders voor mij hebben dat op zeker niet gedaan en komen erg dom over zo.

DrumPiet | 05-03-18 | 15:21 | 5

Ons familiegraf wordt ook nooit geruimd en dat ligt niet(!) op een moslimbegraafplaats al hebben die laatsten er wel een aparte hoek, ver weg van de 'ongelovigen' en dat is prima.
Stel je voor dat je ze je hele leven hebt gemeden als de pest en je komt er in je dood naast te liggen. Horror! .

Lupuslupus | 05-03-18 | 15:32

DrumPiet Ik raad U aan om naar de joop op te tieften ,Heb jou nooit op iets verstandigs kunnen betrappen ,anders dan achterlijke onzin.

gelukzoeker | 05-03-18 | 15:46

@gelukzoeker | 05-03-18 | 15:46
Jij bent van je zwitsal afgekomen door premium te worden ofzeau?
Klik eens op: www.telegraaf.nl .
En niet meer terugkomen a.u.b. Incoherent alzheimergebrabbel over terug in de tijd gaan voegt hier niets toe. En dan heb ik het nog niet eens over je dramatische interpunctie. (Ik ben heus geen muggenzifter op een spelvautje hier of daar, maar dit is gewoon om te janken.)

two ball cane | 05-03-18 | 17:33
▼ 2 antwoorden verborgen

Wij willen dat niet.
-nou, jammer dan.
Past niet binnen ons geloof!
-oh sorry, spijt ons, diep respect, hier.. geld

RickTheDick | 05-03-18 | 15:20 | 1

RickTheDick --Laat ons gezamelijk bidden bij de thee.

gelukzoeker | 05-03-18 | 15:48

And slowly and surely they drew their plans against us....

Rollins | 05-03-18 | 15:20 | 2

I've got a plan!

zetje01 | 05-03-18 | 15:26

I love it when a plan comes together.....

Rollins | 05-03-18 | 15:41

Hoe lang pikken wij dit nog?

peterdh | 05-03-18 | 15:19 | 2

Niet lang meer.. let maar op.

MooseNL | 05-03-18 | 15:35

peterdh ---Tja dat vraag mij al 50 jaar af en nou hoeft het van mij niet meer ook ,heb ik nog wat te genieten als de bom echt barst.

gelukzoeker | 05-03-18 | 15:50

Er zullen weinig kaaskoppen op die vent stempen.
Die hoef je niet te overtuigen.
Je moet zijn eigen achterban weerhouden van het stemmen op deze knul.
Dat doe je niet door te zeggen dat alle mostlims met vrachtwagens homofiele strijkers onthoofden tijdens de suikerfeestmarkt. Dan voelen ze zich (terecht) aangevallen.
Wil je deze drol weghebben dan moet je hem op de inhoud van z'n verhaal bevechten. Niet op het gemeenschappelijke geloof van hem en z'n kiezers.

two ball cane | 05-03-18 | 15:19 | 2

two ball cane--Ik donder nog veel liever de slinkse faciliteerders van deze ongein het heelal in,met 50 jaar terug werkende kracht.

gelukzoeker | 05-03-18 | 15:53

gelukzoeker | 05-03-18 | 15:53

Dan ben je wel verplicht tegen die smeerlappen aan te kijken bij een heldere hemel. Alhoewel... echte lichten zijn het natuurlijk niet.

Bijtendehond | 05-03-18 | 17:10

Gelukkig maar dat er tweedeling is ontstaan tussen moslims en niet-moslims. Die deling kan mij niet groot genoeg zijn. Groter, groter, groter!

Lupuslupus | 05-03-18 | 15:18 | 6

@Winter, ja zoiets. Of ze Noord- en Zuidholland geven (Zeeland blijft van ons want we moeten toch nog ergens naar het strand kunnen) lijkt mij meer dan voldoende.

Lupuslupus | 05-03-18 | 15:46

Lupuslupus ,He wat jammer nou,ik voel veer meer voor de razende bol bij Den Helder. kunnen ze mooi leren zwemmen ook .Van de rest blijven ze af met hun middeleeuwshe graf poten.

gelukzoeker | 05-03-18 | 15:59

Het Islamvergif is genesteld in de haarvaten van onze NL, dankzij het linkse grauw en de gedoog VVD.

Musset | 05-03-18 | 16:11
▼ 3 antwoorden verborgen

Ben wel benieuwd wat je voor een eeuwigdurend graf moet aftikken. Toch wel iets in de 5 nullen lijkt mij.

ZureJoop | 05-03-18 | 15:17 | 5

Ik ben geen expert doch slechts een googelaar. Eeuwigdurend bestaat niet in NL. Er zijn een aantal regels wanneer eeuwigdurend wordt beeindigd. Absoluut eeuwigdurend is daardoor zeer kostbaar. Je verkoopt een stuk NL.

ZureJoop | 05-03-18 | 15:55

Lupuslupus -- Ik dacht dat jij uit Den Haag kwam Lupus.?heb ik dat dan verkeerd begrepen?

gelukzoeker | 05-03-18 | 16:02

Ik ben in Den Haag geboren, Gelukzoeker. En heb daar 30 jaar van mijn leven gewoond. Dus u hebt het *niet* verkeerd begrepen hoor. :-)

Lupuslupus | 05-03-18 | 16:48
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik vraag me of wat het kostenplaatje is van eeuwigdurende grafrechten die moslims dus schijnbaar moeten betalen voor hun plekje in die haram grond.
Ik moest aardig in de buidel tasten voor mijn ouders en dat is dan nog voor 30 jaar.

Yperiet | 05-03-18 | 15:16 | 7

S.v.p. beetje meer respect Carmelita.

Lupuslupus | 05-03-18 | 15:48

Dank je wel lupuslupus, ook voor jouw bijdragen.

marjen | 05-03-18 | 15:53

Sorry, lupuslupus, maar knekelput is de officiële benaming.

Carmelita | 05-03-18 | 15:54
▼ 4 antwoorden verborgen

Moslims passen niet in mijn wereldbeeld, en nu?

J-van-de-Bontekoe | 05-03-18 | 15:16 | 6

Bedankt voor de suggesties!!

J-van-de-Bontekoe | 05-03-18 | 19:13
-weggejorist-
NLmomus | 05-03-18 | 21:27

@NLmomus.

Na gedane arbeid zouden ze ook weer allemaal terugkeren.....

"De loodgieter blijft na de klus in je huis wonen", volgens wln H. Janmaat.

WuftLaffe | 06-03-18 | 10:07
▼ 3 antwoorden verborgen

"Een crematorium past niet binnen ons geloof"

Nu wil het toeval dat ik bij tijd en wijle het Oude Testament aanhang, die van een oog om een oog. Dus moslims passen ook niet in mijn geloof.

Hoe denkt Mo' Misery dat dan weer op te lossen? Nog meer "rascisme" roepen>

ScumbaggusMaximus | 05-03-18 | 15:14

Hee weet je wat van mijn geloof knoepertjehard verboden is?

VeelTeSteil | 05-03-18 | 15:13 | 1

Reaguren.

vanBarchum | 05-03-18 | 15:53

Dat is dezelfde Ibrahim Dinges die ook raadslid voor het verbindende CDA is?

Glasgow Argus | 05-03-18 | 15:13 | 2

Zeg maar Brammetje hoor want dat is mijn eigenlijke voornaam. Alleen Ibrahim klinkt toch iets voornamer.

Ernst Oosters8389 | 05-03-18 | 16:01

Weet je wie ook crematoriums bouwde?

WuftLaffe | 06-03-18 | 10:02

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken