
Nou Eindje, daar ben je lekker mee. CDA haatraadslid Ibrahim Wijbenga op de foto met de homohatende haatbaard Khalid Yasin (
wiki). Quote van gingerbeardmans: "Homosexuals are aberrations, immoral. If they are tried and convicted they are punishable
by death." Daar is CDA gemeenteraadslid Ibrahim Wijbenga
dikke mik mee. HOOR JE DAT TIM HOFMAN? Ga niet naar Eindhoven. Ibrahim Wijbenga (CDA gemeenteraadslid) is een homohater en hij wil je dood hebben. Net als alle andere homo's. Het feit dat hij naast een gestoorde imam staat die homo's de doodstraf wil geven, bewijst dat. Glashelder. Onomstotelijk. Niet te weerleggen. In de jaren '90 is nog iemand veroordeeld die het probeerde te ontkennen. Een seculier rapport, opgesteld door rationele mensen, was echter glashelder over het anti-homostandpunt: "Iemand die zich vrijwillig associeert met een persoon die homofilie met de dood wil bestraffen, is nog steeds een homohater. Alleen een homohater zou ontkennen dat zulks homohaat is." Dus homo's. Pas op voor Ibrahim Wijbenga,
CDA raadslid te Eindhoven. Hij beschouwt de islam als een instituut dat boven iedere wet en norm verheven is. En hoe je het ook wendt of keert: dat deugt niet.
Reaguursels
InloggenHahaha de reaguurders van GS zijn echt met recht het meest achterlijk. Ze willen Ibrahim eens flink te kakken zetten maar in de helft vd reacties wordt hij zelf uitgescholden voor 'homo' of 'nicht'. Wie is er dan de homohater??
@Bakito
Hmmm, je bent nog dommer dan ik dacht; ik geef aan dat er in NL genoeg homohaters wonen om je tegen uit te spreken en jij begint over handjes vasthouden..
Hebben deze twee kasthomo's op de pica al officieel verkering of zijn ze nog aan het daten?
--Homo's wensen zelden iemand deaud en vaak kunnen ze nog lekker koken ook.--
Schietmijmaarlek | 10-09-13 | 20:45
En toch, als je bij religekkies gaat eten, krijg je iets waar geen haute cuisine aan kan tippen. Een bordje kant-en-klare manna. Vers uit de Hemel.
Wat is het verschil tussen homo's en religekken?
Homo's wensen zelden iemand deaud en vaak kunnen ze nog lekker koken ook.
Optyfen naar het Westen, vriend...
Wie Ibrahim Wijbenga in verband brengt met homohaat kent hem duidelijk niet. Leer hem eens kennen, Geenstijl. Hij werkt ook in Damsco.
-weggejorist-
-weggejorist en opgerot-
Het geloof, elk geloof is een schimmelvlek op deze planeet. Het tast de leefbaarheid, tolerantie, vrijheid, gezondheid, geluk en een goed leven aan. Net zoals kanker zal het zich razendsnel verspreiden als er geen adequate remedie is.
Het is de taak van elke moslim de wereld te bekeren. Wie, waar, wanneer en waarom? Maakt niet uit. Als het maar gebeurt. Er zijn al grote schimmelplekken in de pvda, cda en groenlinks. Straks gaan ze d66 stemmen sgp, of misschien zelfs wel pvv om invloed te krijgen. Het zijn ratten - het doel heiligt de middelen.
Ik sluit af met een welgemeende luidde vloek.
En deze man zit in dezelfde partij als homoseksueel Wimmetje "In tijden van deconfessionalisme verkies ik de islam" van der Camp.
Mooi man, hoe deze mensen met open ogen het kameel van Mekka binnenhalen.
-weggejorist-
-1
Kom op zeg, ik probeer er alleen maar achter te komen wie Tim Hofman is. Kennelijk heb ik een item gemist of zo.
Aan die kop alleen al kan je zien dat ie een dubbele agenda heeft.
Zwaar opzouten met die gast. Zum kotsen.
Vragen: Wie deneuq is Tim Hofman? (geen google resultaat)
En waarom schrijft GS een stukje klakkeloos over van EJ Bron? Of is het een andersom kwestie?
Homohaat? IK haat smerige pedofielen, zoals deze:
www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/articl...
Toen ik die foto zag dacht ik: YES dave chappelle heeft weer een nieuwe sketch!
Helaas....
brahim Wijbenga is waarschijnlijk zelf een homo in de kast en gaat stiekem naar parkeerplaatsen voor zijn gerief. Misselijkmakende mensen vind ik het. Die lelijke gebrilde negert moslim reageer ik verder niet op, laat hij maar eerst even de ellende in o.a. Jemen veroordelen!
-weggejorist-
Links ziet in de moslims het nieuwe proletariaat, dus voor links is de islam heilig. De VVD zal de islam geen strobreed in de weg leggen, want religie is privé-zaak, nietwaar. Dus wat zal het de VVD bommen hoeveel miljoen mosketen er in NL verrijzen. Het maakt voor de VVd niks uit, NL blijft NL. En voor het CDA is de islam een soort Christendom Light en moslims zijn derhalve broeders in de strijd tegen de secularisering. Partijen die in de islam een gevaar zien, worden zwartgemaakt. De leiders van die partijen worden of zwaar beveiligd of omgelegd. Dhimmie Nederland poldert vrolijk door.
"Ibrahim Wijbenga ‏@lbrahimwijbenga
Sneue reactie van GeenStijl: www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/09/... Heb helemaal geen hekel aan homo's. In mijn jeugd NB jaren 'n relatie gehad met een man."
Ik ben geen racist, ik heb (had) zelfs vrienden die niet wit zijn!
...
Ik laat eennscheet in je baard .
Geenstijl, lees dit: www.joop.nl/opinies/detail/artikel/227... - Hij wilt jullie blijkbaar terugpakken.. Pak hem! (Het liefst keihard)
Russells Teapot | 10-09-13 | 17:14 | + 2 -
Een meute boze mensen in een lege boksring is geen gezicht. Vandaar.
Is dat figuur rechts op de foto bij de Floorshop op zijn snuit geflikkerd of is die foto slecht genomen. Zo`n bakkes-begroeiing heb je alleen als 15-jarige, toch.
Die debiele baardjes beginnen me zo langzamerhand de strot uit te hangen.
Doe.normaal.
Ibrahim Wijbenga lijkt me een soort kameleon, iemand die geen kleur bekend maar tegelijkertijd een behoorlijk kleurrijke cv heeft. Iemand die van alles doet zonder samenhang, wat hem ook onnavolgbaar maakt. Iemand waarvan je moeilijk kunt pijlen wat hij nou werkelijk vind, of wie hij is. Zelfs in zijn naam vind je dat al terug. Hij is moslim en zit bij het CDA. Hij werkt bij Holland casino en met probleem jongeren. Deze diversiteit is iets wat veel mensen (en partijen) zien als een kwaliteit. Sommige zien in hem waarschijnlijk de belichaming van een geslaagde multicultie samenleving. Een versmelting van 2 werelden. Ibrahim leent zich er voor en ook daarvan is onduidelijk waarom. Ibrahim de lolbroek op FB en twitter die af en toe ineens een serieus stukje schrijft, maar je weet nooit zeker of hij niet weer aan 't trollen is. Ibrahim is vooral een kameleon die gezien wil worden, die aandacht wil. In die zin is het niet vreemd dat hij ook de politiek in ging. Hij wil verbinden en denkt door zichzelf aan allerlei (obscure) clubjes en partijen te verbinden dit te berwerksteligen(?). Een diepte interview (zomergasten, of lentegasten wellicht) met deze man lijkt me best wel interessant. Met een goede interviewer die hem dwingt keuzes te maken en stelling te nemen. Iemand die het Ibrahim voor een keer eens moeilijk maakt.
K@Bakito 17:10
Dat is zeer zeker zo. Ik heb mijn entree bevestigd door onsmakelijke opmerkingen aan het adres van joris te spuien. Zonder resultaat. Dan weet je dat het is gedaan met de komkommertijd ;)
@Bakito | 10-09-13 | 17:10
Ik denk dat dat eerder is omdat boksers een boksbal nodig hebben.
Russells Teapot | 10-09-13 | 17:02 | + 1 -
Man, als ik ff niet reaguur, wordt er gesmeekt om mijn terugkeer.
Schaapjes hebben een herder nodig, ies joods-christelijk koeltoer.
ik heb me altijd al afgevraagd waarom zou men haatgevoelens kunnen hebben voor homofiele mensen?
het verschil tussen homo's en hetero's zit hem in wat men uitspookt in de slaapkamer en aangezien dat mij geen blote kont aangaat zie ik geen reden om te haten. als ik nou nog even doorborduur hierop zou ik ook makkelijk tot de conclusie kunnen komen dat twee personen (die elk een geloof aanhangen (christen/moslim), die geenszins vrouwvriendelijk zijn),misschien vrouwen zozeer haten dat ze zelf homo's in the closet zijn? het zou dat mannen-gebuk in de moskee verklaren alsook de verbolgenheid over de dame op de kieslijst van die gristenpartij!
Wijbenga kan een voorbeeld nemen aan de Ibn Ghaldoun school.
Stoppen!
@Mr. Reese | 10-09-13 | 16:03
Mafketel. Ibi Wijbenga kiest er zelf voor om een foto op twitter te plaatsen waarop te zien is hoe hij dikke maatjes is met een man die een ideologie predikt die vergelijkbaar is met die van een niet nader te noemen man met een snor. Als hij geen homohater genoemd wil worden, had hij dat niet moeten doen.
En afgezien daarvan, doodsbedreigingen zijn nooit goed te praten. Woorden doen geen pijn, kogels wel. Maar u bent wellicht zo'n PvdA stemmer die zichzelf zo hoog verheven voelt boven andersdenkenden, dat hij die niet meer als mensen kan zien, en derhalve alle middelen gerechtvaardigd vindt.
Deze gedachtengang is de aanleiding waardoor de dreiging van geweld vrijwel altijd uit linkse hoek komt.
Steeds.maar.weer.
Zouden fatsoenlijke politieke clubs (ja ok dat is al merkwaardig) zo langzamerhand niet af moeten van die excuuscultuurverrijkers want die bijten ze iedere keer in de aars
@Bakito 17:02
Als een gieter ja.
Volgend topic:
Ibn Ghaldoun moet dicht!
Wat ook heel erg is zijn mensen die bv. op GeenStijl zomaar Homo ! roepen tegen anderen.
Oude Koekjes | 10-09-13 | 17:00 | + 0 -
Erg knap van je om van een miljard mensen te weten wat ze NIET denken.
@Bakito | 10-09-13 | 17:00
Nee hoor, natuurlijk niet. Tenslotte zijn er reaguurders als jij om het gemiddelde wat naar beneden te trekken.
Volgens Twitter ziet meneer het allemaal als een goedkope revanche. Volgens mij moeten we de victimologe uit het vorige topic erbij halen, meneer is namelijk aardig de kluts kwijt.
De voorzet geven met kwalificaties als 'antisemitisme' en verdachtmakingen en dan verwachten dat daarmee de kous af is.
Niet als je de aanval inzet vanaf propagandabastion Joop.nl.
Dan is een tegenreactie zoiets al een wetmatigheid. Dat wist Wijbenga verdraaid goed. Maar goed, ces't ca. Lijkt me een mooi moment voor meneer om eens ondervraagd te worden over de uitspraken van Mohammed over de Joden. Als we toch bezig zijn.
Leef u uit: en.wikipedia.org/wiki/Islam_and_antise...
Of dowload de hele collectie www.google.nl/webhp?sourceid=chrome-i...
Voortaan dus altijd als je Ibrahim googlet krijg je meteen bovenaan "is een homohater". GeenStijl is keihard. En dit dus voor meerdere mensen. Per dag. Krijgen jullie nooit doodsbedreigingen van mensen wiens leven jullie voor jaren hebben opgefuckt (al dan niet terech)? Consequences...
Mr. Reese | 10-09-13 | 16:03 | + -6 -
Lekker links wollig geklets weer,al dan niet terecht?!?!,klinkt lekker he zo'n one-liner?!8 van de 10 x terecht,en nu dan?!Je zou zulke vragen op vele andere fora en aan vele andere organisaties kunnen stellen me dunkt?! Die ook al voor geen stijl actief waren bvb!Verder Iemand die Ibrahim Wybenga heet krijgt per definitie niet mijn stem...
Oude Koekjes | 10-09-13 | 17:00 | + 0 -
Niet zo'n grote mond tegen onze grote geliefde leider hé ?
Russells Teapot | 10-09-13 | 16:57 | + 0 -
Ah, ik dacht even dat je het over de gemiddelde reaguurder hier had. Excuses.
Supermatthijs | 10-09-13 | 16:49 |
Leeftijdsdiscriminatie zal ooit ook jou treffen...
@Bakito 16:54
Toch knap dat je weet wat meer dan een miljard mensen plachten te denken. Erg genuanceerd. Stokpaardje van je?
@Supermatthijs | 10-09-13 | 16:54
In een land met een beetje dictator was jij allang en terecht in een kamp opgeborgen.
oorstok | 10-09-13 | 16:56 | + 0 -
Deal! Ik ga met roze pruik in 020-west lopen en jij in Feyenoord of Ado Den Haag-shirt.
Je mag mijn handje vasthouden als je bang wordt...
@Bakito | 10-09-13 | 16:54
De meeste moslims zien homoseksualiteit als een ziekte en een zonde. De nuance zit erin dat moslims ontkennen dat er moslims bestaan die homoseksueel zijn. Zolang het niet zichtbaar is, is het ook geen probleem.
@Bakito | 10-09-13 | 16:56
Dat zijn de voornoemde niet-linkse, verstandige mensen.
Wijbenga heeft wel zelfspot, van zulke homohaters hebben we er meer nodig.
Kom op jongens: Het CDA is toch überhaupt de weg kwijt omdat ze moslims op de lijst zetten?
Ze durven zelfs al niet meer te zeggen dat ze christelijk zijn, en dan zijn ze verbaasd dat iedereen ze kleurloos vindt.
Bakito en Supermatthijs
Waarom tegen Poetin protesteren? Zoek het wat dichter bij huis en ga even met een roze pruik door Amsterdam west lopen.. we hebben hier genoeg anti-homo's hoor.
Kan die landverrader Wijbenga niet opzouten? Hij heeft t zelf niet door maar als de dag komt hangen ze hem als eerste op. Wat een kneus
Russells Teapot | 10-09-13 | 16:53 | + 0 -
Wie zijn "wij" ?
brutus68 | 10-09-13 | 16:48 | + 0 -
De opvattingen van de meeste moslims t.a.v. homo's liggen OOK genuanceerder dan hier steevast wordt geagitpropt.
Bakito | 10-09-13 | 16:51 | + 0 -
Belachelijk die behoefte hier altijd aan een dictator van het ergste soort. Komt omdat ze zelf niet al te diep na kunnen denken.
@Bakito | 10-09-13 | 16:48
Nee, Poetin is een dictatoriale lul die een debiele wet doorvoert die bedoeld is om homo's te kunnen onderdrukken (al staat dat niet expliciet in de wet), en die de nog ergere Assad steunt, bekend om het plegen van massamoorden op zijn eigen volk.
De Syrische rebellen zijn echter nog veel erger dan Assad, wat de reden is dat niet-linkse, en derhalve verstandige mensen tegenstander zijn van hulp aan dit tuig, en nog liever zien dat Assad wint.
Wij zijn niet zo van het versimpelen van complexe conflicten in goed en fout. Dat is meer iets voor domlinkse pseudo-intellectuelen.
islam is toch van die oude mannetjes die kleine meisjes verkrachten omdat het in hun sprookjesboek staat?
maar dan wel commentaar op homos. je verwacht het niet.
misschien mag het wel als ze heel jong zijn?
twitter.com/lbrahimwijbenga/status/37...
@Supermatthijs | 10-09-13 | 16:49
Wat ben je toch een minderwaardige hielenlikker. Walgelijk.
Supermatthijs | 10-09-13 | 16:49 | + 0 -
Tsja, de vrijdenkertjes hier vinden het kennelijk ok dat een boef als Poetin van bovenaf oplegt wat onnatuurlijke en natuurlijke seks is.
Bakito | 10-09-13 | 16:45 | + -1 -
De oudjes hier weer eens goed de les aan het lezen ? Mooi.
@ Klefbekje | 10-09-13 | 16:45
Flutrepliek schandknaapje.
Maar if gay is your way, that's ok.
@Bakito | 10-09-13 | 16:44
Wederom geef je weer blijk van je oppervlakkig denkraam. Als je wat meer in de materie zou verdiepen zou je zien dat de werkelijkheid en waarheid iets genuanceerder ligt. Waarmee ik niet wil beweren dat Rusland een fijn land is voor homosexuelen, integendeel.
Conclusie: Poetin steunt Assad, die op zijn beurt moslims onderdrukt. Poetin is dus goed en al zijn onderdrukkende haatwetten bestaan niet want uitgezonden door de NOS.
domrechtse logica voor dummies in een notendop.
Dit was Teleac, een fijne avond nog.
En dat beste meelezers noemen we agitprop.
Zoek op www.google.com/#q=homowet+rusland en op www.google.com/#q=homowet+rusland+de+...
*Koffer rust*
@Dolfke | 10-09-13 | 16:42
Als je lachend op de foto gaat met iemand die roept dat homo's vermoord moeten worden, en die foto trots presenteert op twitter, ben je naar mijn maatstaven geen "goeie kerel." Goeie kerels veroordelen zulke uitlatingen, en willen niet geassocieerd worden met wie ze maakt.
@Pa Cartwright | 10-09-13 | 16:25 | + 1
Algemeen bekend.
Parsons | 10-09-13 | 16:43 | + 0 -
De wet gaat in werkelijkheid nog veel verder. Dank je voor deze bijval.
Toen ze de joden aanvielen heb ik gezwegen;
ik was immers geen jood.
Toen ze vrouwen verkrachtten heb ik niets gedaan;
ik was immers geen vrouw.
Toen ze de homoseksuelen pakten heb ik dat getolereerd; ik was immers geen homo.
Toen ze een filmmaker vermoordden om zijn mening heb ik geen actie ondernomen;
ik was immers geen filmmaker.
Toen ze kritiek uit de politiek monddood maakten, heb ik niets gedaan;
ik was immers geen politicus.
Toen ze voor mij kwamen was er niemand meer die nog kon protesteren. Gelukkig had ik inmiddels een kalashnikov en handgranaten aangeschaft.
Waarmee dit nos.nl/artikel/465664-antihomowet-in-r... dus inderdaad *niet* waar is @Bakito.
Bakito | 10-09-13 | 16:37 |
Wat ik niet goed begrijp dat zelfs jij je op het gladde pad der rassenleer begeeft met je blank versus moslim onderscheid.
De meeste moslims zijn in mijn ogen gewoon blank. Ibrahim ook.
Marokkanen en Turken beschouw ik ook gewoon als blanken, tenzij ze toevallig heel erg zwart zijn, natuurlijk.
Maar zelfs dan, who cares?
brutus68 | 10-09-13 | 16:40 | + 0 -
Neuj, als je homo's laat aftuigen en opsluiten ben je geen homohater.
Heb je je hoofd gestoten?
(...) Sinds 1 juli is er hier een wet van kracht, die propaganda voor niet-traditionele seksuele relaties onder minderjarigen verbiedt. Die wet is bedoeld om 18-minners te beschermen tegen allerlei bedreigingen die het leven in petto heeft. Kennelijk beschouwt de Russische politiek, inclusief de president, propaganda voor die niet-traditionele seksuele relaties als een gruwel waar kinderen tegen beschermd moeten worden.
Dat maakt de wet nog geen anti-homowet. (...)
Laatste zin speciaal voor jou @Bakito
(...) Laten we proberen bij de feiten te blijven. (...)
weblogs.nos.nl/moskou/2013/08/10/de-ru...
Parsons | 10-09-13 | 16:38 | + 0 -
Oh natuurlijk, als het door de NOS wordt gebracht is het volgens jouw logica per definitie niet waar. #knettergek
Hier, indien nodig zal kruiperT brutus68 het voor je vertalen...
www.policymic.com/articles/58649/russi...
- edit: Zeg. Zendtijd Politieke Partijen koop je maar in bij de Moslimomroep -
@Bakito | 10-09-13 | 16:37
Dat maakt hem nog geen homohater, dat maak jij er weer van.
Klagen over een vermeende antisemitische uitlating op een voor Ibrahim onwelgevallige website. Lachend hand in hand met een imam die liever gister dan vandaag alle Joden over de kling joeg. Dat noemen wij thuis een j*d*nstreek.
@Bakito | 10-09-13 | 16:37
Over welke anti-homowetgeving heb jij het? Of praat je gewoon de agitproppende massamedia na?
Parsons | 10-09-13 | 16:33 | + 0 -
Als dictator is hij verantwoordelijk voor de anti-homowetgeving in zijn land. Een stapje terug in de tijd, vind je niet?
En dat schrijft gewoon columns op joop.nl. Geeft wel aan hoe het inmiddels gesteld is met de linkse gutmensch-scene.
Kan ginger rafel baard niet een keer preventief in zijn hol genomen worden door 100 matrozen?
@Parsons | 10-09-13 | 16:33
Bakito vult graag dingen in voor andere mensen in zijn onmetelijke domheid..
@Bakito... wie is Lee Towers?
LOL. Ieder schot van GS is raak. Uiteraard hullen de vingerwijzende media is in een diep stilzwijgen. Even politiek-correct de andere kant op kijken en maar hopen dat Die Wilders een misstap begaat.
Politiek raadsel, deel 1.
De SP neemt geen voorstanders van het kapitalisme aan.
De VVD heeft niets met krakers.
Wilders en zijn fractie eten niet halal.
Het CDA heeft islamieten in de gelederen.
De PvdD adverteert niet bij slagers.
------
Wat klopt hier niet?
@Bakito | 10-09-13 | 16:19
Waar maak je uit op dat Putin homo's haat dan?
"If they are TRIED" ????? Dat zal toch wel niet in deze context : trialled waarschijnlijk, dan klinkt het echt iets logischer.
Optimus_Prime | 10-09-13 | 16:21 |
Waarom zou je werkgever of zouden je collega's daar in godsnaam iets aan moeten doen?
Ibrahim moet gewoon door het CDA van die lijst geflikkerd worden. Als het een aardige collega is, mag hij natuurlijk wel gewoon zijn werk doen, lijkt me.
brutus68 | 10-09-13 | 16:27 | + 0 -
Inderdaad, hij is net zo hypocriet als jij.
Eigenlijk zijn we allemaal hypocriet, behalve Shaft en Lee Towers uiteraard...
Tegen homo´s, maar het mormel kickt wel op lange latten:
www.krapuul.nl/overig/blog/108099/chec...
.. de Weldenkende Beschaafden zullen intussen wel islammoe worden. Alle negatieve berichten over hun te idealiseren islam (zoals het dagelijkse nieuws) gaan zij nog eens naast zich neer leggen als propaganda van Wilders en dus NIET WAAR/NIET GEWENST.
Het kan toch niet anders, dan dat Wijbengaatje een nicht is? Toch?
@Zatkniss... "dat hun straks" GVD Nederlandsch!
Preventief ruimen dit soort figuren, dat doen ze ook met varkens!
Hij doet iets voor Holland Casino lees ik. Gokken is toch haram? Dus werken voor zo'n toko deugt dan toch niet?
Zou die Ibrahim vroeger misschien mishandeld zijn, en zou de overheid en zou de hulpverlening het potverdrie nagelaten hebben om met fluwelen handschoentjes dat probleem aan te pakken en uit de wereld te helpen? Dat zou alles verklaren, alles!
Conan de Rabarber | 10-09-13 | 16:24 | + 0 -
Dat hun dat willen snap ik perfect. Wat ik niet snap is dat onze linkse gutmenschen hun daarbij faciliteren en assisteren en dan denken dat hun straks niet op de trein worden gezet?
@ Klefbekje | 10-09-13 | 16:23
En hoe ben jij, zo ongeveer, tot dit verlichte inzicht gekomen?
Er zijn zelfs landen (...) waar homoseksualiteit en homo's niet schijnen te bestaan!
'Als je nou puur en alleen naar die foto kijkt 'zei ik tegen mijn accessoire gay best friend forever....' Dan is bolle snoetje links op de foto in de here, en dan bedoel ik letterlijk ' zei hij.
Hou dan ook je mond als je door zo iemand wordt genomen.
*iets met eigen ruiten ingooien mompelt *
This post almost gave me racism.
Ik snap ergens iets niet: je verhuist als moslim zijnde naar een rijk, welvarend en bovenal een beschaafd land met veel vrijheid voor iedereen. En wat doen ze als ze eenmaal gesetteld zijn? Ze proberen dat gastland uit alle macht te veranderen in die woestijn gribus waar ze vandaan komen. Ik snap datt echt niet.
Ik ben zo klaar met religie en zijn aanhangers. Ga es deaud! Allemaal!
Moslims hebben meestal geen enkel probleem om een vent in z'n aars te naaien, maar noem ze geen homo want dan gaan ze helemaal over de roeie.
Ven1V1d1V1c1 | 10-09-13 | 16:10 | + 0
Ik denk dat hij om een beetje aandacht verlegen zit en HAP! Van Rossum er bovenop.
Stop maar met weerstand te bieden, het is al 100% "weg met ons", er is geen redden meer aan.
Geniaal stuk tegen zijn gejeremieer op de website van die bloedrode communistische censuurmuizen. U weet wel.... die ja.
Een collega van mij heeft zijn bijeenkomst in Rotterdam bijgewoond. Ik vond hem al een fundamentalist en nu is het een gevaarlijke fundamentalist... Helaas doet mijn werkgever er niks aan en ook mijn collega's tolereren hem en sommigen hebben zelfs respect voor hem ook al zegt hij te woord en te zwaard de islam te zullen verdedigen.
Gematigde vormen van religie bestaan niet. Het is de aard van het beestje.
Elke moslim is een racist. Nee, dat is geen racistische opmerking maar een logisch beredeneerd standpunt. Tel alle feiten bij elkaar op en je zult zien dat je tot geen andere conclusie kan komen dan dat de islam een racistische ideologie is. Het item hierboven is het zoveelste bewijs ervan.
Ik snap dat Nederland en Europa trauma's hebben opgelopen na WO2. Wij hebben elke blanke vorm van racisme daardoor de afgelopen 70 jaar de kop ingedrukt. En krijgen direct gaskamers en de meest verschrikkelijke beelden van stapels doden op het netvlies. Hierdoor zijn we uit het oog verloren dat andere, niet blanken, ook racistisch kunnen zijn. Open je ogen en kijk naar de feiten zonder een gevoel te krijgen dat dat niet mag omdat jij anders een racist bent. Moeilijk, ik weet het. Elke Nederlander met een beetje opvoeding zal dat moeilijk vinden. Maar probeer het eens. Maak bv een lijstje met de feiten, schrijf eens op waaraan een moslim allemaal een hekel heeft.. Je zult zien ZIJ zijn de grote racisten niet wij. amen.
Goed punt, homohaat mag alleen worden geuit door roomblanke vrienden als Poetin.
Ja, overduidelijk parkeerplaatshomo's.
Eventjes een beetje wraak op Wijbenga vanwege zijn stukkie op Joop.nl over GS.
@Rollins | 10-09-13 | 16:00
Welles!
PVV ook niet want die zijn economisch gezien links!
elitaire atheist | 10-09-13 | 16:12
goh.. leg is uit ? want stoppen met miljarden steun aan de Grieken en de EU ... is dat links ?
EddieS | 10-09-13 | 15:59
Was het maar satire...
Einde van de Domheid | 10-09-13 | 16:11 |
Helemaal met je eens.
Benieuwd wat Jan Kees de Jager en Wim v/d Kamp vinden van zulke partijgenoten. Zal iig hoogst ongemakelijk worden op de borrel na een partijcongres als die elkaar tegenkomen
Op welke partij kunnen we nog nog stemmen in Nederland? Op VVD nee, CDA nee, PvdA nee, Christen Urine nee, SGP nee, SP nee.
PVV ook niet want die zijn economisch gezien links! Kortom we hebben gewoon nieuwe partijen nodig in NL! Kunnen we niet een vergelijkbare partij als de N-VA uit Vlaanderen in Nederland krijgen?
Sssst allemaal! Je mag hier eigenlijk helemaal niks over zeggen want ==> racist.
LibertasSimplex | 10-09-13 | 16:06 | + 0
Weet je, het is natuurlijk niet de taak van een religieus leider om wie dan ook maar ter dood te willen veroordelen. Dat is een fundamenteel misverstand. Een 'zonde' zo je wilt. Ik wil daar de aandacht niet vanaf halen. Maar. Ik ben wel getrakteerd op ripostes als 'dat ze met elkaar op de foto staan zegt toch niets?'
Vandaar, het is van twee-en een.
Hom of kuit!
dat soort figuten moeten uit de politiek gekopschopt worden.. liever nog uit Nederland
Dat geknuffel van het CDA met moslims. Dom en naïef. Dom omdat je je partij laat gijzelen door standpunten waar 80/90 procent van de CDA'ers al pakweg 30jaar niet meer achter staat. Naïef, omdat een moslim een christen nooit voor vol zal aanzien. Je staat als christen maar net boven ongelovigen en homo's...
@ikdenkwat | 10-09-13 | 15:59
Het argument van Ibrahim Wijbenga; "Alleen een antisemiet vindt dat niet antisemitisch".
Wat een drogreden. Ik zou het willen omdraaien; "Alleen een antisemiet vindt dat antisemitisch".
Heet die gozer nu echt Ibrahim. Ik heb wel Wijbinga's gekend, maar nooit een Ibby. Die haat imam is eigenlijk homo, maar door de kleur van zijn sikje is de verkering uitgegaan. Nu moeten alle homo's bloeden voor zijn trauma.
Iets wat opvalt:
Al die Moslim reliegekkies zijn zo lelijk als de nacht, die vinden nooit een vrouw zonder de Islam...
En u weet hoe de Islam met vrouwen om gaat...
Btw, zou Arnoud van Doorn al een neukert hebben ?
Zou een hoop verklaren namelijk...
CDA basis voor de relidioten voorkeursbehandeling.Verantwoordelijk voor het in stand houden van de religieuze zuilen. Meer nog dan de SGP en CU.
Wat verwacht je anders van het CDA? Restecpt voor gelovige je weet zelluf!
Is dat baardje nou roze???
Tsja, zet een Soenniet en een Soenniet bij elkaar en je krijgt gigantisch broederliefde.
Dat de één zijn reputatie op het spel zet en dat de ander gedrag van Moslims goed praat over de rug van Sjiitische moslims heen is natuurlijk een héél ander verhaal.
In ieder geval is Wijbenga eerlijk dat hij de Nederlandse normen en waarden totaal niet accepteert en dat alle heaumeau's van hem deaud mogen vallen.
*plop* daar ging weer een zetel van de CDA richting de PVV.
Einde van de Domheid | 10-09-13 | 16:04 |
LePen, LePen, die vrouw op de foto met die SS-er, is dat niet een vriendin van Geert Wilders?
minimá-armezusvan.. | 10-09-13 | 16:04 |
Islam, haat, homo's, linksch, nazi, soepsidie, fascisten. En dat in vier regels, gefeliciteerd.
Heeft onze CDA-er nog niet door dat de dag na de invoering van de sharia hij als één van de eerste aan de hijskraan zal bungelen vanwege zijn collaboratie met de autochtone gristen kafirs van het CDA?
-weggejorist-
Einde van de Domheid | 10-09-13 | 16:04 | + 0
En dan deze:
www.google.nl/search?q=wilders+le+pen...
Als ze zo tegen homo's zijn. Dan gaan ze maar lekker in een anti homo land wonen of zo... Soort zoekt soort of iets van die strekking.
maar lieve mensen, islam haat homo's dat weten we toch. alleen linksche mensen vinden hun baantjes belangrijker dan hun principes. ze zouden de nazi-partij nog goed praten als ze daarmee hun soepsidie industrie mee draaiende kunnen houden. de fascisten zijn weer onder ons. gesteund door linksch.
-weggejorist-
Grappig, als de dochter van LePen (Marine LePen) op de foto staat met een SS commandant dan betekent het weer helemaal niets......... www.google.nl/search?q=marine+le+pen+...
Voortaan dus altijd als je Ibrahim googlet krijg je meteen bovenaan "is een homohater". GeenStijl is keihard. En dit dus voor meerdere mensen. Per dag. Krijgen jullie nooit doodsbedreigingen van mensen wiens leven jullie voor jaren hebben opgefuckt (al dan niet terech)? Consequences...
En Ibrahim maar verongelijkt klagen op Joop.nl over het gebruik van het woord "jodenstreken". Wat een ongelofelijke droeftoeter.
Soort zoekt soort...
Weet je wie ook homo's haatte?
Jullie moeten hem wel hebben, die Ibrahim.
Hier nog twee homohaters die naast elkaar staan: static3.volkskrant.nl/static/photo/201...
Die twee zitten duidelijk on the downlow. Holmaatjes.
Dat gelul over de broer van Roos daar ben ik helemaal klaar mee. Laat die jongen gewoon.
En dan gaat zo'n nu.nl nog zeggen dat het allemaal opmerkelijk is, omdat 'ie in april nog ontkende dat 'ie homo was. /CARE. Laat die gast!
Het onderwerp dat je wist dat moest komen...
Heb jij een snoepje gepakt?
- Nee echt niet. Echt waar hoor! Echt mam, ik heb geen snoepje gepakt. Nietes!
....
Ben jij homo Ibrahim Wijbenga?
- Nee echt niet. Echt waar hoor! Echt GeenStijl, ik ben geen homo. Nietes!
Bassie en Wijbenga ♪♪♫
Wijbenga is democraat en Bassie zit vol homohaat.
Bassie en Wijbenga ♪♪♫
Wat een ehhh.... kutstreek!!! www.joop.nl/opinies/detail/artikel/227...
GeenStijl wordt steeds meer De Speld, of ligt het aan mij?
Ibrahim is mohammedaan. Nuff said.
Als je met engnekken á la Yasin op de foto gaat ben je gewoon niet goed snik.
Zie ook:
www.youtube.com/watch?v=0PtF5Rv5V_M
Nou, de voetbalwereld hoeft dan gelukkig niets te vrezen.
CDA en haatbaarden. Christenen en moslims.
Allemaal totaal gestoord en hoe orthodoxer hoe debieler.
Leven en laten leven, maar laat religieuzen alsjeblieft een keer hun bek houden.
Je verwacht het niet...
oprotten!
Probeer een CDA'er er maar eens van te overtuigen dat het 2013 is. Veel succes.
Haatimam met gingerbaard... Jugh.
De gematigde islam en andere fabeldieren...
REAGEER OOK