Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Ebru Umar over Humberto Twan - Waar is Dionne?

Oebroe over de miljoenentransfer van Twan Hyves

Om nom nom

Geen hond die kan uitleggen waarom het oplezen van een autocue door een NPO m/v een salaris van minimaal 180.000 euro rechtvaardigt, maar hey: kudo’s als je het binnenharkt. Zeker als je dat doet met een Limburgs accent. Wie zegt dat we discrimineren in Nederland? 

Toch ff de genderkaart: waarom niet Dionne Stax? Als je Humberto dan al zonodig moet vervangen, doe het dan goed. Afgezien van heerlijke genoegdoening over een affaire waar iedereen een mening over had maar niemand bij RTL over sprak, is algemeen bekend dat als het schip zinkt, je er net zo goed wél een vrouw op kunt zetten. En na alle commotie over Humberto's midlifesnoepje zou heel Nederland kijken. Want Dionne. Maar nee. Het moest natuurlijk de saaiste man van presenterend Nederland worden. De man die het levende bewijs is dat het vak van presentator wordt overschat. O nee sorry. Autocue oplezen is een vák.

Een vak waarover de jongens en meisjes van de NPO iets van ‘redactievergadering’ en ‘teksten schrijven’ mompelen maar zelfs een NGO-directeur doet nog meer om 180 mille af te tikken dan de mensen die heersen over het Mediapark. Eigenlijk zou je er een bindend referendum tegen aan moeten gooien als salarissen van 180k aan belastinggeld worden uitgedeeld. Zou hoi polloi nou vinden dat een tekst oplepelen 180k waard is of ouderen (niet) verzorgen? Maar Kajsa god verbiedt dat ons wat gevraagd wordt. En dus verdienen ambtenaren bij de NPO evenals ministers, staatssecretarissen, DG’s , politiebaasjes, wooncorporatiebaasjes en weet ik wie, meer dan 150.000 euro. Daarmee behoren ze trouwens tot de minder dan 50.000 mensen in Nederland die een soortgelijk bedrag mee naar huis mogen nemen. 

Gelukkig is die fooi nu verleden tijd voor Twan. Zijn voorleestalent is groter dan dat van iedereen en dus mag hij op Humberto’s zinkende schip. En een man die dat doet, heeft maar één reden: een übervet salaris. Dat heel Nederland inclusief ex RTL mensen nu over zijn salaris van 7,5 ton speculeert, is alvast 1-0 voor Twan. Hoeveel hij ook krijgt: Heel. Veel. Respect. De man is van het belastinginfuus af! Who cares hoeveel ie verdient, al is het zes miljoen. Hou op met zeiken, de man heeft goed onderhandeld. Lang zal zijn feestje niet duren. Binnen een jaar  wordt hij afgeserveerd waarna ex-TMF babe Daphne Bunskoek (variant op Sylvana Simons die het wél lukt om Quote-mannen aan zich te binden) wordt ingevlogen om het zieltogende RTL nieuw leven in te blazen. Het truukje lukte bij RTL BLVD waar ze de (zwarte) John Williams mocht opvolgen, dus alle vertrouwen dat het straks ook hier lukt. 

Kwestie van niet naar Twan kijken. Komt Daphne, die graag voor zichzelf wil zorgen vanzelf aan de beurt. Jammer wel voor Dionne.

Reaguursels

Inloggen

Ik ben blij dat Humberto Tan is vertrokken. Te hoog links en zwart racistisch sylvana Simons gehalte.
Een programma van 13 in een dozijn.
Twan gaat het niet beter doen. Fakkel het maar af!

gaffelbaard | 04-03-18 | 10:12

Ik vind de stukjes van Ebru niet veel bijzonders.Als ik ze vergelijk met de anderen op GS dan zie ik nog niet echt een toegevoegde waarde.

CaptainMorgan | 03-03-18 | 18:42 | 2

Ja! Het mag ook allemaal wel wat feller

Sandronique | 03-03-18 | 21:37

Klopt! Laat haar aub weer lekker ouderwets Nederturken bashen.. Dat had een hoog amusementswaarde. Dit was kut.

staples | 04-03-18 | 09:01

Spijkers op laag water... Laten we gewoon afwachten wast het gaat worden.

Bytemaster | 03-03-18 | 13:02 | 2

Geen idee wat hier ook de nieuwswaarde van is.

Zjwikhoofd | 03-03-18 | 15:05

Klopt! Laat haar aub weer lekker ouderwets Nederturken bashen.. Dat had een hoog amusementswaarde. Dit was kut.

staples | 04-03-18 | 09:01

Frits Spits zat ook weer die ster van Humberto te kussen nu nog even Jeroen Krabbé oplaten draven .
En ons teiltje kan weer vol \_____/
mag ik even overgeven ?

liegende lippen | 03-03-18 | 11:54 | 1

Die Frits is 65 plus en nog steeds er niet uit gezet die linkse irritante l*l.

Uw Verzekeringsadvis | 03-03-18 | 11:56

De eerste Twan uitzending zal er wel wat naar gekeken worden, alleen al om te oordelen of Twan zijn vooringenomen pro links anti rechts karaktertrek kan bedwingen of niet... Heel veel Pechtold en Jesse op bezoek om Trump te beoordelen, Baudet met alle andere gasten afzeiken, ga zo maar door. Het aantal kijkers zal sneller afhaken dan bij Tan...... Wil je kijkers trekken moet het andersom..... Totaal politiek incorrect.... Waarbij een linkse kopman eens genadeloos tegenover de Martin bosmannen en Theodor Holmannen van deze wereld wordt gezet.... Daar is het wachten op.

dijkbewaker | 03-03-18 | 11:42 | 1

Dan komt er niemand. Want is niet "gezellig". Kijk weltschmerz. Gewoon op de youtube

Hufterst | 03-03-18 | 11:57

Umberto Tan maakte een aangename show tot dat RTL besloot dat het een Vara outlet moest worden en al die Vara naast de Vries kwamen zitten. Het was dus een kwestie van tijd, deze pvda streek.

eastender | 03-03-18 | 11:23

Dionne Stax is alleen maar bekend omdat ze er van voren geyl uitziet. Zie je haar al een gast het vuur aan de schenen leggen? Ik ook niet, hoogstens gaat ze op haar knietjes zitten om zaadvragend omhoog te turen. Ze is vooral goed in verlegen giechelen en dan weer doorrrr met de autocue. Hoeveel zou zij trouwens krijgen van uw belastingcenten ..

1nfidel | 03-03-18 | 11:13 | 1

Als ik Dionne zie, moet ik altijd naar haar mond kijken, als ze praat heeft het iets maar ik weet niet wat, iemand hier die me dat kan uitleggen?

Louise-in-de-pels | 03-03-18 | 11:24

In ieder geval gaan we zijn ziekelijke obsessie voor Trump voorgeschoteld krijgen, het liefst met die chagrijn journalist die in de US is gestationeerd voor nog meer ophitsende haat. Huys, een socialistische over het paard getilde BNer die gewoon gezwicht is voor geld.

lanexx | 03-03-18 | 11:07

@Ebru: wanneer heb je zin en tijd een keertje koffie of wat anders te drinken? Zou graag nader kennis met je maken.

Marvin_NL | 03-03-18 | 10:49

Twan Huys - College Tour - Holleeder!
Conclusie:
Twan Huys is tot in zijn haarvaten een LUL.

Felipe | 03-03-18 | 10:45 | 2

Ik had hieronder in mijn tegel heel wat meer woorden nodig om hetzelfde te zeggen. :)

Louise-in-de-pels | 03-03-18 | 11:13

Zijn laatste optreden in DWDD over vermeende verhouding Trump en VN ambassadeur was een totale afgang. Wat een roddel koning en hij had als zgngoed journalist zich met dit verhaal vastgeklampt aan een leugenaar.
Een biefstuk socialst die rijk is en rijker wordt.
Zal genieten als iedereen afknapt op zijn zure politiekcorrecte stijl.

jaap932057795966 | 03-03-18 | 14:58

Trouwens goede setup om dat programma nu al te laten falen!
De reden waarom Umberto uit de gratie was is niet zijn affaire met mevrouw Stax, alswel zijn te uberlinkse gezwatel en meningen en het overmatig op laten draven van eenzelfde linkse incestkliek zoals bij DWDD gewoon is. Whatever next? Roxanne Hazes op de alternatieve 1 minuutsongstoer? Waylon naar het songfestival? Zijn liedje is overigens pure plagiaat van Keith Urban’s Love’s poster child! Om te grienen gewoon.

Accident_Prone | 03-03-18 | 10:42

Twan Huys smakeloze vleesch noch visch mannetje. Straks wordt die man nog onheus van al het rechtse gezwam wat hij voor dat loon nu moet dienen! Hahaha

Accident_Prone | 03-03-18 | 10:34

"Hoi polloi". Grieks gehad op school, of is dat in Turks hetzelfde?

Beste_Landgenoten | 03-03-18 | 10:14

Een autocue voorlezende nieuwslezer met net zo'n nephoofd als Tom Cruise maakt hem nog geen goede host van een praatprogramma dat volgestopt is met reclame waarvan hij als telkens rechtsframende, linkse propaganda-uitkramer gruwde. Zijn interview met de omkoophuteigenaar gisteravond was overigens weerzinwekkend.

Koonkluk Huis | 03-03-18 | 10:12

Christus nog aan toe wat een reacties over 2 overbetaalde heren icm een praatprogrammaatje. Heel NL wordt leeggeroofd incl organen , door alles en iedereen. Het stukje van ebru is een oprisping / mening. Maar dat iedereen er zo opduikt geeft te denken. Zijn we allemaal debiel geworden ofzo. Ga wat nuttigs doen vandaag !!

Stoker | 03-03-18 | 10:08

Ebru zegt dat ze Twan niet goed en niet slecht vind. Dat ze hem bewonderd om zijn salaris. Dat hij het niet gaat redden en dat dan Daphne Bunskoek komt. En dat het niet uitmaakt wat iemand verdient en waarom. Ik heb wel scherpere columns gelezen van Ebru hoor. Een fijne mening erin gooien ofzo. Dit is zout noch zoet.

Dutchbeaurouge | 03-03-18 | 09:54

Dat wij de salarissen van RTL-volk niet zouden betalen is natuurlijk niet waar. Want die salarissen worden betaald uit de advertenties van zooi op RTL die wij kopen.
En daarom probeer ik al zoveel mogelijk spullen waarvoor reclame gemaakt word links te laten liggen want per definitie dus te duur maar dat lukt lang niet altijd.
Dus uiteindelijk betalen wij gewoon die 7,5 ton van Twan.

2voor12 | 03-03-18 | 09:42

Als ik bij de slager herkent wordt op zaterdagochtend als ik mijn plakje ham haal en dan of aangerand of uitgescholden wordt omdat het mijn vak is dan vraag ik er ook een nul bij

menage | 03-03-18 | 09:37 | 4

Herkend word...

J.R.Oppenheimer | 03-03-18 | 09:56

Herkend wordt ...

R2fu**D2 | 03-03-18 | 13:53

Vooral als het de slager zelf is:
Twan? Twan Huys?? Wow! Groot fan! Zeg ehh... wilt u soms even achterin komen kijken waar de ambachtelijke slagerij is? Fijn.
Tsja, dan gaat deze kap zo op de koe en dan druk ik op dit knopje... en de volgende dag is de bloedworst 50% korting.

EnNouJijWeer | 03-03-18 | 15:23
▼ 1 antwoord verborgen

En wat nou als deze voorspelling van Ebru niét uitkomt? Belooft ze dan nooit meer zo’n mopperig stukje te schrijven? Los daarvan was het inderdaad een briljante zet geweest om Dionne als opvolger van Tan aan te wijzen.

woordgrap van de dag | 03-03-18 | 09:31

Baan kwijt, straks huis, vrouw en kinderen kwijt. En dan daar bovenop zijn scharreltje op zijn vrijgekomen stoel zetten ? Inhumaan Ebru, hoop eigenlijk dat je een beetje ongesteld bent of iets dergelijks.

netniet | 03-03-18 | 09:29 | 1

Denk je echt dat hij maar één scharreltje had/heeft?
Dat is binnen zijn cultuur gewoon onbestaanbaar.

2voor12 | 03-03-18 | 09:43

Dit stuk heeft Ebru never nooit zelf geschreven!

kwark001 | 03-03-18 | 09:25 | 2

Lijkt mij ook. De redactie wijkt nogal af van haar "normale" schrijfstijl. Ook de vele "popie jopie Engelse kreetjes" ontbreken geheel. Of zou ze goed naar de reaguurders hebben geluisterd?

VSOPXO | 03-03-18 | 09:36

Ik denk dat menig reaguurder hier best in staat is om stukjes te schrijven. Hier moet men zich schriftelijk uitdrukken. Buiten heb je aan een grote mond met veel lawaai genoeg. De copywriters weten hoe ze van belabberde stukjes een goed lopen stuk te maken.
Nee, dan geef mij maar de creativiteit die de tegelbakkers hier vaak laten zien. Ook als ik het totaal niet eens ben met de mening die verkondigd wordt, ik kan de schrijfstijl, de humor, het sarcasme en creatieve taal-vonsten heel erg waarderen.

Louise-in-de-pels | 03-03-18 | 09:43

Twan, dat is die persoon die die vete had met John van de Heuvel en die via de "Neus" bij collegetour van de Heuvel probeerde belachelijk te maken. Dat vond ik journalistischrioolwerk. Twan vermengde zijn privégevoelens tov van vd Heuvel in zijn journalistiek werk en dat vind ik niet passen bij een journalist.
Het kwam Twan toevallig goed uit dat Holleeder ook nog iets te zeggen had over die vdHeuvelkwestie. En Twan heeft nog heel lang daarover liggen nagalmen.

Dan geef mij maar die Tan. Die is oprechter in zijn werk naar mijn mening

Hier de uitzending, vanaf 4:06

www.youtube.com/watch?v=rAkObvONV5Y

Louise-in-de-pels | 03-03-18 | 09:17

Stoppen met tv kijken is altijd een optie. Kijken is sponsoren.
Doch, iedereen die meer dan 1 miljoen heeft zou verplicht een 3 banen moeten bieden voor mensen in de bijstand. Schoonmaken van de villa, het zwembad, de auto's, oppas voor de kinderen. Wanneer men superrijk wordt door belasting- of advertentiegeld (ongeacht politiek, media of andere gesubsidieerde groepen waar je niets voor hoeft te kunnen) kan men het uurloon voor schoonmakers en oppas-mensen ook wat hoger dan het minimum uit laten komen. En dan kan ieder mens gewoon te vreten hebben.
Beetje gek gedroomd vannacht. Over wereldvrede. Ach ja.

Luivend | 03-03-18 | 09:07 | 1

Ik heb gewoon al 15 jaar of zo geen tv. Heb wel een tv maar die is voor spelletjes en Netflix. Zou op de laptop tv kunnen kijken maar ik heb er geen zin in

Bokito ergo sum | 03-03-18 | 09:15

grappig die verwijzing naar de autocue, zeker omdat dat is wat Dionne doet en Twan juist niet.

Satria | 03-03-18 | 09:00

RTL heeft al jaren een armoedig niveau en is onder leiding van die griezel Erland Galjaard de NPO inmiddels links ingehaald. Geen wonder dat er alleen nog zwakzinnige linkse proleten naar die flutomroep kijken.

kempenaer | 03-03-18 | 08:55 | 1

hear hear

Lupuslupus | 03-03-18 | 09:02

Lieve kijkbuis kinderen fuck you. Groetjes Twan.

Is dit nog nieuws? | 03-03-18 | 08:55

Wel eens wat nagedacht over waar het geld wegkomt EBRU UMAR waar de commerciële omroepen op draaien ,dat zit in de boodschappen en belastingaftrek ,wat dus de staat weer ergens anders moet weghalen.En dat dat duurder is voor de consument is duidelijk anders konden ze niet vettere salarissen betalen dan de NPO.En dan zitten die klooiers rtl sbs enz ook nog achter de decoder die je verplicht moet nemen.wat ook nog weer geld kost

pedro300 | 03-03-18 | 08:51

Bij de NPO is kennen belangerijker dan iets kunnen. De salarissen zijn idd belachelijk, weg ermee

Bokito ergo sum | 03-03-18 | 08:47

Twan wordt achteraf betaald voor al zijn goede diensten, zoals misinformatie van het nog kijkende npo volk

Windbuil | 03-03-18 | 08:27

Pcies deze formele zeurfrons past niet bij RTL. Waarschijnlijk duurt het wat langer van Nieuwkrek los te peuteren.

oorwormpie | 03-03-18 | 08:24

Niet het meest boeiende onderwerp Ebru, maar je blijft een tof wijf. Overigens, ik dacht ergens te hebben gelezen dat die Twan (achternaam vergeten) bij RTL iets van een half miljoen gaat verdienen. Dat is veel meer dan de 180.000 bij de NOS. Mensen vergeten wel eens dat niet alleen publieke ons geld kost (via belasting) maar dat het geld bij commerciele altijd wordt verekend met dure boodschappen. Uiteindelijk betalen wij echt alles.

0112358 | 03-03-18 | 08:24 | 2

Waarom staat dat niet op de bon? 1/17000000 Twan Huys, 0,666 cent.

oorwormpie | 03-03-18 | 08:26

@ oorwormpie | 03-03-18 | 08:26 |
Waarom denkt u dat de BTW recent is verhoogd.

Rest In Privacy | 03-03-18 | 08:35

Ik vind TH een prima presentator. Alleen dat een-tweetje gisterenavond met Pechtold om FvD even lekker te bashen, vond ik bedenkelijk.
Dat hoeft hij niet meer te doen als hij weg is bij de NPO.

Luchtbakfietser | 03-03-18 | 08:20 | 4

Het verschaffen van een podium aan een crimineel vindt u dus wel in orde?

F. Jacobse | 03-03-18 | 08:48

F. Jacobse

Vond ik ook dubieus en tenenkrommend.

Luchtbakfietser | 03-03-18 | 08:52

Prima presentator my ass. Een waardeloze principeloze linkse glijer is het. Diep in de kont van Holleder. Kots.

kempenaer | 03-03-18 | 08:58
▼ 1 antwoord verborgen

De VS anders dan Europa heeft zich niet in slaap laten sussen en is by far nog steeds de sterkste militaire macht. China, Rusland en allerlei jurkendragende haatsjeiks zullen het uit hun hoofd laten echt moeilijk te eraan doen.

HaatbaardKnipper | 03-03-18 | 07:37 | 1

Rusland heeft alleen een paar speeltjes laten zien en oei oei oei wat een 'dreiging'. Belachelijk gewoon.

Lupuslupus | 03-03-18 | 08:00

Oh, sorry YerNaz moet het zijn... Waarom niet gewoon Piet?
Zwar... oh wacht.
Zou het toch kunnen zijn dat zwarte mensen wat minder slim zijn dan de witten?
In ieder geval is FvD weer volop in het nieuws, en is de Pechvogel inmiddels toe aan een groter penthouse.
Hij heeft een klein stijfje gekregen van het nieuws en, samen met zijn ego, past dat allemaal niet meer.

Petrus Poortwachter | 03-03-18 | 07:10 | 2

FvD is weer in het nieuws omdat 3 NSB-ers een hele stapel schermafbeeldingen van whatsapp hebben gemaakt en die naar de krant gestuurd. Yernaz moet nog veel leren, o.a. dat verraders nóóit slapen.

Lupuslupus | 03-03-18 | 07:39

Ik draag de FvD een warm hart toe maar die Yernaz moeten ze gauw lozen.
Snapt die man niet dat elk zinnetje wat je zegt uit zijn verband wordt gerukt door die enge linkse kliek en uit de context wordt gehaald.

Yperiet | 03-03-18 | 09:08

Tegenwoordig ontstaat het echte nieuws op WhatsApp, nietwaar Yermaz?
Heel Holland Rep en Roert...
Later meer.

Petrus Poortwachter | 03-03-18 | 06:42

Ik kijk al sinds 2007 geen tv meer...

Manneke Pislam | 03-03-18 | 06:11

Oh wacht.. dit gaat over tv kijken... aah ja...

horsteknots | 03-03-18 | 03:38 | 1

Dat maakt Ebru een soort buitenlands correspondent.

schijtzat | 03-03-18 | 07:26

Jammer dat je het Midden-Oosten er weer bij moet halen met harakirislachtoffervrouwpolitiek. Als je niet kan zien dat Twan Huys een knappe vent is en een giga talent dat Nederland ontstijgt (net als Humberto btw) dan ben je stekeblind.
en Dione is vast heus zielig en ik heb veel medelijden maar ik had nog meer medelijden met haar als ze gewoon met r tengels van een getrouwde vent af was gebleven. Je weet zelluf. Karmama mept altijd terug en wel zzzdo dat je huilend op de bank ligt met een zak chocola.

zazkia | 03-03-18 | 02:28 | 2

Twan Huys (en Tan) een Nederland ontstijgend giga talent? Niet zoveel drugs gebruiken Zazkia, krijg je waandenkbeelden van.

HaatbaardKnipper | 03-03-18 | 07:20

Zoek hulp zazkia, maar ik vrees dat het bij jou niets meer uitricht.

kempenaer | 03-03-18 | 08:59

@GeenStijl / Spartacus of zo....
Doe morgen eens even een Glory kickboks topic! Alsjeblieft?
Gewoon voor de lol.
Stuk boeiender dan het broodschrijfsel wat Ebru deze week heeft aangeleverd.
Kolere Ebru! Waar maak je je druk om?
Als je je opwindt over limbabwaan Twan en ouwehoer Tan dan heb je echt een klisteerspuit nodig om wat schurend zand of bijtend zuur uit te spoelen.

GeinPonempie | 03-03-18 | 01:17 | 2

Go Badr, go!

Rest In Privacy | 03-03-18 | 01:18

+1

Louise-in-de-pels | 03-03-18 | 09:26

Zelf had ik het Ebru wel gegund om opvolger van Tan te worden.
Ze heeft al ervaring in het interviewen en is spraakmakend, dus trekt kijkers.
Waarschijnlijk is ze veel beter dan Tan, want dat is toch niet echt een van de slimste.

watergeus | 03-03-18 | 01:11 | 3

Een van de slimste?

Durak | 03-03-18 | 02:03

Sinds wanneer moet je slim zijn voor een praatprogramma? Willebrord Frequent zou het nog wel kunnen. Het komt op cuts aan of getsie hoe noem je dat? Guts.

bolletje kaas. | 03-03-18 | 07:35

Het nieuws wordt bepaald door 3 groepen: moslims, extreem links en Limlanders.
Veeg teken.

Mr_Natural | 03-03-18 | 01:00 | 3

Wij noemen de inwoners van Limbabwe, Limbabnezen

Graaier | 03-03-18 | 06:36

Gewoon Limbo toch?

HaatbaardKnipper | 03-03-18 | 07:26

De Limburgers zouden recht van spreken hebben als zij zouden zeggen dat zij stelselmatig worden beledigd en als aparte groep worden gediscrimineerd. Alle Limburgers worden over één kam geschoren en uitgemaakt voor dom Limbo, Limbabwe enz.
Iedere andere groep zou de slachtofferkaart trekken maar de Limburgers zelf hoor ik nooit klagen of jammeren hierover. Is dat niet juist een voorbeeld voor al die andere klaaggroepen!? Die Limburgers bewijzen hiermee dat ze niet zo snel op hun tenen getrapt zijn als de rest van Nederland hen belachelijk maakt.
Eigenlijk zou de rest van Nederland dat moeten waarderen van die Limburgers. Maar blijkbaar ben ik daarin de enige.

En wat ik mij afvraag, stel dat onder de door Noorderlingen gehate Limburgers, MoslimLimburgers, JoodseLimburgers, ChristenLimburgers, AtheistischeLimburgers zitten. Gaan de Noorderlingen dan discrimineren op geloof en bepaalde groepen uitzonderen door die als goede Limburgers af te schilderen?! Kortom, zolang de Limburger niet tot het favoriete groepje behoord van de Noorderlingen blijft het een Limbo.
Wat mij betreft kunnen veel groepen met hun klaagzangen zich een voorbeeld nemen aan die Limbo's.

Louise-in-de-pels | 03-03-18 | 09:35

Zolang er elke avond hersenloze, zogenaamde bekende Nederlanders, op tv verschijnen gaat het snel bergafwaarts. De intelligente geile man (zoals ikzelf, haha) boeit dat niet.
Daar verandert vriend Twan niets aan.

HoerieHarry | 03-03-18 | 00:42 | 3

Intelligeil bedoelt u zeker?
Jaap de Paap draait zich om in zijn graf, en die is nog niet eens dood.

Jackanders | 03-03-18 | 00:48

Jaap?

HoerieHarry | 03-03-18 | 00:54

Ja Jaap, Jaap de Paap.
Een reaguurder die niet zo vaak meer reaguurt.

Jackanders | 03-03-18 | 01:03

In regel twee schrijven dat Twan kudo's verdient omdat hij €180.000 per jaar binnenharkt, maar in de rest van haar column los gaan met een zure verontwaardiging dát hij dit bedrag jaarlijks op z'n rekening gestort krijgt. Right..
Ebrulogica, niet bepaalt de slimste.

eetvis | 03-03-18 | 00:18 | 3

Dat is vanuit een ander perspectief.

Baron Clappique | 03-03-18 | 00:28

Ik dacht ook al; wat is dit voor flauwekul stuk, over arme vrouwen en veel verdienende mannen, totdat ik het doorhad: Ebru!

Carmelita | 03-03-18 | 01:15

Inderdaad. Ben geen fan van Twan de NPO slaaf , maar Ebru 's kinnesinne ligt wagenwijd op de achtergrond .

daytripper | 03-03-18 | 07:03

Ebru kijkt niet zo vaak naar Nieuwsuur merk ik. Hij doet op zijn werk wel meer dan alleen de autocue oplezen, dat hele programma is voor een groot deel door hem gemaakt. Twan Huys is een prima interviewer, prima gastheer, journalist, durft kritisch te zijn zonder zuur te worden, heeft een goed netwerk, spreekt goed Engels... genoeg redenen om hem te kiezen al zou het niet mijn eerste keuze zijn (want dat is Wilfred Genee). Waarom geen vrouw? Het is RTL en geen NPO. Waarom verdient hij 1,5x de Matthijs van Nieuwkerk-norm? Omdat het RTL is en geen NPO. Ebru is een beetje jaloers denk ik na al die open sollicitaties aan het adres van Shula Rijxman. Maar Shula weet gewoon dat Nederland niet zit te wachten op een drammerige chagrijnige Ebru Umar vlak voor ze naar bed gaan. Maar blijf vooral oefenen achter de webcam.

Ardbeg | 03-03-18 | 00:13 | 3

Lol, de enige kritische vraag van Twan is :” Draagt u links of draagt u rechts? “.

ristretto | 03-03-18 | 05:39

@Ardbeg. Zo is het en niet anders . Laat Ebru nu gewoon met een spandoek gaan lopen ofzeau. pls stop met stukjes schrijven .. Wat een dolgedraaid gejank.

daytripper | 03-03-18 | 07:17

Lachen weer ardbeg. Als jij op het toneel gaat staan dan koop ik een kaartje.

kempenaer | 03-03-18 | 09:02

Cumberto Twanker or bust.
Face it, de wereld buiten de camera is een heel stuk guurder dan de reaguurdersburelen inside. Trump staat op het punt zijn vriendschap met Taiwan voor de fun te gaan bekrachtigen. China dreigt met een totale oorlog. Het is ook datzelfde China dat al ruim 15 jaar dicht tegen Rusland aanschurkt voor wederzijdse handel in o.a. staal, voedingsmiddelen en wapentuig. En Rusland loves waepons of total and complete mass destructions, zo weten we sinds gisteren. Het is knap dat de Russen de NAVO zover hebben gekregen dat ze met een keutel in hun broek weer onderling aan het overleggen zijn. Merkel en Macron zijn bruusk uit hun sprookjesdromen gewekt. En dat allemaal met wat vage infographics en beelden van explosies, gelardeerd met de vocale fronsretoriek van president Vlad. Het is menens, zoveel is duidelijk!
Tenslotte staat Trumpzilla op het punt om een wereldwijde handelsoorlog te ontketenen die God-weet-waar mag eindigen. Het gaat allemaal om staal. Staal is het fundament onder economische groei, of je het er mee eens bent of niet. Schepen zijn staal, robotarmen zijn staal, wapens zijn staal. Al die mobiliteit. Het is allemaal staal. De repercussies zijn mogelijk nog erger; "Jullie belasten onze staal, wij jullie graan." Und so weiter. De burgerij zal het hoe dan ook gaan weten. Reaguurders ook overigens.

Boris Poepnagel | 03-03-18 | 00:12 | 14

@Ongeblustekalk | 03-03-18 | 01:24
Het is kunnen, en niet kennen.

Ik kan mijn eigen post van 00:12 lezen. Niet: Ik ken mijn eigen post van 00:12 lezen. Altijd belangrijk bij het zinvol overbrengen van een boodschap; de juiste grammatica, woordkeus en stijl.

Voorts kan ik mij niet herinneren enige vragen te hebben geponeerd in voorgaande stuk(ken). Indien u zulks wel is opgevallen, gelieve dit hieronder nader te vermelden.

Boris Poepnagel | 03-03-18 | 01:32

Boris Poepnagel | 03-03-18 | 01:14
Ondanks dat ik uw nicknaam niet apprecieer heeft u wel gelijk.
Een door macht geobsedeerde Chinees, een door Atoom-wapens geobsedeerde Rus en een door zichzelf geobsedeerde Amerikaan, dat kan snel uit de hand lopen.

Jan Dribbel | 03-03-18 | 01:39

@Jan Dribbel | 03-03-18 | 01:39
De naam van de boodschapper boeit niet. Mijn naam is fantastisch.

Derhalve kan ik u nagenoeg met extreme zekerheid bevestigen dat de huidige verhoudingen in de wereld van nu alle redenen geven om extreem bezorgd te zijn. Als u geen idiote 'prepper' bent, dan kunt u maar beter sparen voor een (relatief kortdurend) bestaan in een Zuid-Amerikaans land.

Boris Poepnagel | 03-03-18 | 02:02
▼ 11 antwoorden verborgen

Van mij mag een commerciële zender wel 10 miljard per jaar betalen aan die man. Of het het ook waar is moeten ze zelf maar bekijken.

Oepsie1234 | 03-03-18 | 00:10

Ik was toevallig aan het kijken op de dag dat Tan z'n afscheid aankondigde en ik vond het echt tenenkrommend slecht. Alleen maar flauwe kutgrappen, oninteressante vragen en tenenkrommend gelach achter elkaar. Huys is beter, maar inderdaad te slaapverwekkend voor rtl. Ik zou ook stemmen voor Wilfred Genee, of anders die blonde chick van Fox, of wie anders met een persoonlijkheid. En ik kijk niet eens voetjebal!

stampertje85 | 03-03-18 | 00:09 | 5

Dit gaat toch nergens over, Twan gaat het wel redden en het levert lekker veel content op voor de aasgieren van de media en hun fluffers.
*kijkt even naar kuifje*
Twan heeft een grote financiële spinoff, maar hij zit nu bij de commerciëlen dus verspilt geen belastinggeld.
Lekker boeiend deze discussie.

Ongeblustekalk | 03-03-18 | 00:19

@Baron Clappique | 03-03-18 | 00:16
Lol!

Lewis Lewinsky | 03-03-18 | 00:20

Volgens mij is het probleem met Tan dat hij het verdomd of niet kan de diepte in te gaan ... het moet babbeleritis blijven en dat gaat gauw vervelen . Volgens mij kan de man niet " boos" worden ... of durft het niet .. Genee zou geknipt zijn voor dat werk .

daytripper | 03-03-18 | 07:07
▼ 2 antwoorden verborgen

Op de een of andere manier vind ik dit toch niet zo'n gezellig vrijdagavondtopic.

knutsel_ | 03-03-18 | 00:06 | 7

Nou, ik zit hier met m'n natte haartjes in een scheiding gekamd eigenlijk ook te wachten op het volgende topic.
Gaat er niet meer van komen vóór de volgende zonsopkomst ben ik bang.

Jackanders | 03-03-18 | 00:27

Iedereen is depressief van het gure klereweer en iedereen die iets anders beweerd is rijp voor het gesticht vanwege algehele koekwauseritis.

VeelTeSteil | 03-03-18 | 00:34

@Jackanders. ik zie dat Jackanders de 50 gepasseerd is gezien de natte haartjes . Leuk!

daytripper | 03-03-18 | 07:19
▼ 4 antwoorden verborgen

De vraag "waarom niet Dionne Stax ?" is eenvoudig te beantwoorden, omdat zij zich nog niet bewezen heeft met een lange carriere betreffend "voorspelbaar deugend jaknikken en praten", daar is zij nog te jong en onervaren voor.
Men kan er nog niet vanuit gaan dat ze niet ineens iets raars en niet deugend roept/zegt. (ondeugend ?)

iew | 02-03-18 | 23:41 | 3

Echt waar?

HoerieHarry | 03-03-18 | 00:07

Dionne Stax is ook een nieuwslezer en geen presentator of interviewer.

Ardbeg | 03-03-18 | 00:14

Ardbeg | 03-03-18 | 00:14
Een goede redactie maakt daar een plus van.

O2Neutraal | 03-03-18 | 01:01

Ik wil ook wel eens aziaten zien op de NL tv..... En het liefst dan een transexueel met een handicap.

Sonlives | 02-03-18 | 23:39 | 6

De vrouw van mijn afhaalchinees is wel grappig!

HoerieHarry | 03-03-18 | 00:08

Sonlives ---Verfijnde smaak heb je,veel gepest in je jeugd zeker?

gelukzoeker | 03-03-18 | 00:14

Valt mij op dat chinese snackbars ook nooit overvallen worden..... Krijg je waarschijnlijk direct een schep frituurvet in je ogen. Ze blijven liever in de luwte lijkt het.

BenPakdee | 03-03-18 | 00:38
▼ 3 antwoorden verborgen

Tan, Twan.. boeiend. Not.
RTL gaat helemaal nat met deze nitwit.
Wilfred Genee zou helemaal te gek zijn. Met de Snor en Gijp gasten doorzagen. Topformat.

ristretto | 02-03-18 | 23:38 | 1

Geen slecht idee. Wordt ook een hit op Twitter. Vooral als Johan weer eens op dieet is en slecht geslapen heeft.

Rest In Privacy | 02-03-18 | 23:52

"Eigenlijk zou je er een bindend referendum tegen aan moeten gooien als salarissen van 180k aan belastinggeld worden uitgedeeld. Zou hoi polloi nou vinden dat een tekst oplepelen 180k waard is of ouderen (niet) verzorgen?"
-
you are a full believer. blessings of the state, blessings of the masses. thou art subject of the divine, created in the image of man. by the masses, for the masses.

JensDensen | 02-03-18 | 23:36 | 1

JensDensen --Interessante taal dat engels,U gaat er wonen?

gelukzoeker | 03-03-18 | 00:18

En wie is Ebru om hier een mening over te hebben?! Kut stukjes in de metro, joehoe! haha. Twan gaat het wel redden, waait niet met alle bomen mee!

niv01 | 02-03-18 | 23:31 | 3

Waarom zou ze geen mening mogen hebben.

BozePaarseMan | 02-03-18 | 23:39

Twan is een lul een vleesgeworden treurwilg. Hij gaat het niet redden. Wedden voor een reep chocola?

ristretto | 02-03-18 | 23:40

niv01 | --waarom heeft U de arrogantie te veronderstellen dat Ebru ,die ik hoog waardeer, hier geen mening over zou mogen hebben?

gelukzoeker | 03-03-18 | 00:21

Nu @jinek
Gerard Joling en Jort Kelder.
Die zien we niet zo vaak op te treurbuis.
Kan niet wachten op het stukje van Jair - blije bakkes hangt altijd open - Ferwerda.

RickyLaRue | 02-03-18 | 23:18 | 3

Jihaatnek, te links en te hysterisch. Sla ik ook standaard over.

BozePaarseMan | 02-03-18 | 23:21

Ja hoor.. Jair stelt niet teleur.

RickyLaRue | 02-03-18 | 23:28

BozePaarseMan |--Eens man , meetoo,box

gelukzoeker | 03-03-18 | 00:24

Het was inhoudsloos en te links, nu wordt het inhoudsloos en heel links... Ik keek al nooit meer, nu kijk ik helemaal nooit meer...

BozePaarseMan | 02-03-18 | 23:15 | 3

BozePaarseMan--links komt ook mijn strot uit ,demoniseren de PVV om woest om te worden,met gevalletjes van jaren terug,terwijl links ,tja hoe zal ik het zeggen ,meer dan genoeg heeft aan zichzelf.

gelukzoeker | 03-03-18 | 00:29

Nou, die nieuwe lijsttrekker in Assen...

Rest In Privacy | 03-03-18 | 00:31

Die met die ietwat te enthousiaste scheiding? Links mag erop zeuren, als rechts iets over die dorre takkenbos op Sylvana dr hoofd zou schrijven is het meteen discriminatie..

BozePaarseMan | 03-03-18 | 01:04

Hum.
Wat mij betreft minder, minder topics over TV.
Want irrelevant.

hotmint | 02-03-18 | 23:02 | 1

Met het geluid uit valt het best mee.

Baron Clappique | 02-03-18 | 23:07

Ik zou zowel Dionne als Eva zeker doen. En ook Mariëlle Tweebeeke en Willemijn Hoebert van het weer. En stiekem toch ook ook die dame van opsporing verzocht, maar dan alleen in een parkeergarage of steegje. Van Annechien raak ik in de war en ik vraag me af hoe dat komt. Maar Twan, nee, die zou ik dus dus nooit never doen. Misschien wel als vrouw.

Baron Clappique | 02-03-18 | 22:46 | 7

"Maar Twan, nee, die zou ik dus dus nooit never doen. Misschien wel als vrouw."

Graag iets duidelijker. Twan als vrouw of u als vrouw?
Inderdaad, Dr. Johnson, verders ook van mij heul veel dank voor uw orgasmewensen. Kijkt u wel eens naar de buitenlandse tvprogramma's, ook daar vind u wel iets van uw gading.
Succes & Kusjes, Evocatus

Evocatus | 03-03-18 | 02:20

Bedankt voor de info Baron!

daytripper | 03-03-18 | 07:20

gelukzoeker | 03-03-18 | 00:32 | Volgens mij is het al heeeeel lang geleden dat de Barones ... lol

daytripper | 03-03-18 | 07:22
▼ 4 antwoorden verborgen

RTL gaat nog maximaal 3 jaar duren. Vorig jaar hebben ze een klein winstje geboekt. Adverteerders adverteren steeds gerichter, en dat is niet op tv of in de krant. TV op deze wijze gaat niet meer werken.

HoerieHarry | 02-03-18 | 22:38 | 2

HoerieHarry--Alles van de glazen bol Harry?.niet dat mij advertenties of adverteerders een jota kunnen schelen.

gelukzoeker | 03-03-18 | 00:34

gelukzoeker | 03-03-18 | 00:34 |
Huh. Dronken?

HoerieHarry | 03-03-18 | 00:48

Logisch, Nieuwzuur = zinkend schip dus wegwezen voor het echt zinkt. Nu de dollars binnenharken maar niet meer van onze centen dus HOERA

Omebert | 02-03-18 | 22:37

+1 οί πολλοι

zwarte kip systems | 02-03-18 | 22:36 | 1

zwarte kip systems |-Hebbie daar nog wel eens wat aan ,die talen knobbel?

gelukzoeker | 03-03-18 | 00:36

Nu zit Twan bij Nieuwsuur Pechtold te interviewen.
Over de speech van Rutte, maar eerst gingen de heren even los op FVD.

Maar Twan rept natuurlijk met geen woord over dat penthouse.

Ben-Bataaf | 02-03-18 | 22:32 | 7

Ben-Bataaf | --Aan Twan heb ik nog nooit plezier beleefd,met dat quasie intelligente hoofd , en gaat op zeker niet gebeuren ook bij rtl.

gelukzoeker | 03-03-18 | 00:40

Zoals men al schrijft hier in de reacties, het programma heet nieuwsuur, als we alle misdaden van dit kabinet en de partijen die het in de kamer ondersteunen ook de aandacht gaan geven die het verdient, dan moet het omgedoopt worden naar nieuwdag.

O2Neutraal | 03-03-18 | 01:05

Twan is niks en wordt niks.

gato | 03-03-18 | 08:08
▼ 4 antwoorden verborgen

Heeft Twan Huys een Limburgs accent? Nooit opgevallen. Of weten jullie niet hoe Limburgs klinkt?

lulleficatie | 02-03-18 | 22:30 | 2

Hij heeft een Noord-Limburgs accent.

Lewis Lewinsky | 02-03-18 | 23:05

Sevenum om precies te zijn.

knutsel_ | 02-03-18 | 23:12

Overigens, een beetje off topic: Nederland organiseert het WK baanwielrennen, en Nederlanders worden aan de lopende band wereldkampioen, maar ik zie er niets van bij de NPO. Daar zenden ze nu iets suffigs als atletiek uit.
Er kan nergens op de wereld een rondje worden geschaatst zonder 30 camera’s en 20 presentatoren en analisten van de NPO, maar een WK baanfietsen in eigen land is blijkbaar te min voor de mense van de NOS? Ik begrijp dat niet.
/rant

Stormageddon | 02-03-18 | 22:23 | 6

@Jan Dribbel | 02-03-18 | 22:28
Tijdens Gijp... dat is ook een vreemd staaltje programmeren. Dan kun je die hardlopers wel doen. Nou ja.

Stormageddon | 02-03-18 | 22:49

Aha, een liefhebber! Geef u geheel gelijk. Wild van Kisten nietwaar. Maar het was wel hedenavond samem met de o.a. de 60 meters van Daphne op de NL-buis.

Ach de tijden van Maspes tegen Derksen. Ik geluksvogeltje ging met Pa zaliger naar het stadion, dat ik dat mocht meemaken. Stond vaak met de neus tegen de ruit bij Joco in de Marnixstraat (Amsterdam , dat even voor de niet-Amsterdammers) en later fiets van Bustraan. * Pinkt traantje weg.*
Tschüß, Evocatus

Evocatus | 03-03-18 | 02:29

Terecht Stormageddon, en dan maar zeiken dat er geen sponsors zijn. Het is fantastische sport. Misschien iets voor RTL?

ristretto | 03-03-18 | 05:32
▼ 3 antwoorden verborgen

Het is eigenlijk heel eenvoudig. Bij het kijken naar die kwibus van College Tour haak je al snel af. Gaap, gaap, gaap. Gaat die figuur nu de rol van Umberto Tan overnemen? Prima idee. Dan kunnen we meteen bij het begin van het programma de Tv uitzetten en lekker vroeg naar bed gaan. Komt onze nachtrust ten goede ! En hoe zit het met het compleet gestoord-hoge salaris van Twain de Man? Ook geen probleem. Hij gaat er leuke dingen mee doen, Zijn geld gaat rollen. Goed voor de nationale economie. Win-win.

ljcoster | 02-03-18 | 22:20

Humberto heeft destijds een show gekregen omdat het hip was om als omroep een Knuffelneger in dienst te hebben. John Williams, zelfde verhaal. Was in de tijd van Obama. Negers... Helemaal hip, kek en wow. Aan de andere kant helpt het niet om als neger een van de beter uitziende journaal meisjes te batsen. Dan ben je succesvoller dan menig boze blankman en moet je het veld ruimen. Mevrouw Stax is niet bepaald stacked dus het zal m'n reet roesten. Ik ruk liever de blaren op m'n mast op weervrouw Nicolien met haar hoge drukgebieden.

Alfred1977 | 02-03-18 | 22:17 | 6

@Alfred1977 | 02-03-18 | 22:30 LOL !

knutsel_ | 02-03-18 | 22:46

@Alfred1977 | 02-03-18 | 22:30
U lijkt Peggie wel met dat gedraai ;)

Berbaar | 02-03-18 | 22:49

Alfred1977--- Tja berbaar is een onvervalste racisten speurder in de panelen,zeg je zwart persoon of zelfs neger krijgt berbaartje meteen een paal van een meter ,want dan heeft ie weer een kwaadaardig racist gespot,denk dat berbaar een ziekelijk linkse indoctrinatie te beurt is gevallen in zijn saaie deug leventje.

gelukzoeker | 03-03-18 | 01:06
▼ 3 antwoorden verborgen

Zo slecht is Huys nou ook weer niet, in elk geval beter dan pop Tan.
Maar erg vernieuwend is het allemaal niet, nee. En inhoudelijk is zo'n Huys de dood in de pot. Politiek correcter krijg je ze niet.

Lewis | 02-03-18 | 22:12 | 3

Waarom geen Genee? Die is niet bang uitgevallen.

Rest In Privacy | 02-03-18 | 22:34

Genee is te scherp en te confronterend, maar wel de allerbeste volgens mij.
Dat kun je die tere tv kijkertjes niet aandoen zo laat op de avond!

HoerieHarry | 02-03-18 | 22:46

Maar we willen toch spannende teevee?

Rest In Privacy | 02-03-18 | 23:02

Wel goed dat je god gewoon met een kleine letter schrijft, Ebru. Religie is overrated. Net als autocue oplepelen.

marcoplarco | 02-03-18 | 22:04

Twan vult zijn zakken. Verstandig.

Mark_D_NL | 02-03-18 | 21:59

RTL is kennelijk nu ook helemaal overgenomen door het linkse graai cirquit. Gelukkig kunnen we ons ongenoegen eenvoudig zichtbaar maken door niet naar deze zebder te kijken.

watazooi | 02-03-18 | 21:59

Ben ik nou de enige die vind dat Twan Huys het charisma van een aardappel heeft, met dito intellect en een stem die ze zelfs bij de ziekenhuisomroep van het Bethesda in Hoogeveen zouden afwijzen? Wat ziet RTL in die gozer?
Het maakt me verder niet uit, als hij kan cashen moet ‘ie dat doen, en ik kijk toch niet, maar het is een vreemde keus.

Stormageddon | 02-03-18 | 21:56 | 5

Ha, maar bij een ziekenhuisomroep van een gewone psychogeriatrische instelling zou ie precies op zijn plek zitten. Bewoners kunnen allemaal weer naar huis.

Baron Clappique | 02-03-18 | 23:20

Nou hebben we in Nederland ook wel een aardappel-cultuur hoog te houden.

Rest In Privacy | 02-03-18 | 23:21

Twan in zkh: Vanavond op het menu: oudele eratineerde eerpels met ebraden ehakt.
Wat zegt die pieper nou dan? Kzou het niet wet'n.

knutsel_ | 02-03-18 | 23:27
▼ 2 antwoorden verborgen

Het nieuwe aanstaande inkomen van Twan biedt kansen om nog meer huizen op te knappen, bijvoorbeeld. Ik noem maar wat.

Moestuinier | 02-03-18 | 21:49 | 1

Tja, dat is dan wel weer een voordeel.

Baron Clappique | 03-03-18 | 00:14

Jan Roos had ook al zo'n tweet over Twan Huys. En nu Ebru weer. Het interesseert mij niet aan welke journalisten GeenStijl een hekel heeft. Feit is dat Twan Huys zijn werk naar behoren doet. Net als Mariëlle Tweebeeke leest hij niet alleen voor, maar ondervraagt ook gasten bij Nieuwsuur en daarnaast had Twan natuurlijk dat College programma waarvan ik vind dat hij Holleeder niet had moeten uitnodigen. Twan Huys lijkt mij inhoudelijker dan Dionne Stax. Als je dan een vrouw RTL Late Night wil laten doen, kies dan voor Clairy Polak.

lingo star | 02-03-18 | 21:48 | 17

Vrolijke muziek, Lingo Star, maar Kuifje is meer een Highwayman, zie Johnny Cash.

Rest In Privacy | 02-03-18 | 23:49

Ook links.

gato | 03-03-18 | 08:11

Kuif kuif kuif. Wat zit je jezelf nu krampachtig te verdedigen. Is toch geen taboe meer om homo te zijn. Kom nu eens eindelijk uit de kast ouwe nicht.

beau van rtl | 03-03-18 | 09:46
▼ 14 antwoorden verborgen

Ik snap niet zo goed wat Ebru Umar nou te zeiken heeft.

Als Twan Huys bij de publieke omroep €180.000 per jaar verdiende, dan is dat veel geld, maar keurig binnen de zg Balkenende-norm. Als de commerciëlen -RTL - hem een veelvoud daarvan bieden, zeg inderdaad €750.000, dan zou hij wel gek zijn om dat weg te wuiven.

"Lang zal zijn feestje niet duren. Binnen een jaar wordt hij afgeserveerd waarna ex-TMF babe Daphne Bunskoek...."

Ja, of pas over 3 jaar, waarna hij wel dik 2 miljoen euro verder is. Waarom je daarover druk maken? Bij de commerciëlen telt echt alleen maar één ding: de kijkcijfers. Daarom moet Tan nu het veld ruimen, er keken te weinig mensen. En waarom Dionne Stax? Omdat ze kennelijk een relatie heeft of heeft gehad met Tan? Ik vind Dionne prachtig, misschien wel de aantrekkelijkste vrouw van Nederland van dit moment, en ze is prima als nieuwslezeres, maar zou ze dan ook goed zijn als talkshow hostess?

Dr_Johnson | 02-03-18 | 21:48 | 1

Ach weet Ebru veel op televee is op televee, allemaal één pot nat.

Berbaar | 02-03-18 | 21:53

Je zal toch het veld moeten ruimen voor Twan, das echt heel pijnlijk.

Spare Rib | 02-03-18 | 21:46

Met z'n allen die show negeren, is het zo weer over. Kom op, een beetje pit.

prutserstentop | 02-03-18 | 21:44

Tan of Twan, lood om oud ijzer. Ik kijk toch niet.

Lewis Lewinsky | 02-03-18 | 21:42 | 1

Inderdaad...

knutsel_ | 02-03-18 | 21:46

Nou een schnabbel als televee recensent wordt het ook niet Ebru.
Leuke poging maar alle ballen over geschoten.
Tipje, er is een simpele reden dat er geen vrouw gekozen is om Humberto op te volgen.
Die reden heet Eva Jinek.
Daar programmeert geen enkel omroepbaasje een andere vrouw tegenover want kanschloos.

Berbaar | 02-03-18 | 21:41 | 1

Precies, er zijn al talkshows genoeg. Er zijn al meer dan genoeg programma's die soundbites afspelen van premier Prutte op tv. Het is dat mevrouw Neutraal graag tv kijkt, anders had ik al lang een poging gedaan deze te verkopen.

O2Neutraal | 03-03-18 | 01:14

Belangrijkste wapenfeit van Twan 'gestrekte rechterarm' Huys: het ontmaskeren van Job Cohen als politieke charlatan bij diens eerste tv-optreden als kersverse fractieleider. "Weet u wat een brood kost?" "Ooo datte... dat... zou ik zo niet... datte... nee dawweediknie"...

Zenzeo | 02-03-18 | 21:41

Zo'n moralist die voor roem, glorie en veel poet overstapt van een publieke omroep naar een commerciële zender, die hadden we toch al eerder? Oh ja, Jack Spijkerman.

MickeyGouda | 02-03-18 | 21:40

Ebru kan haar jaloezie niet onderdrukken.... En dan ff Bunskoek erbij betrekken om aan voldoende woorden voor het wekelijkse plempsel te komen. Man, man....

Iknowall | 02-03-18 | 21:40 | 1

He, Berbaar heeft een andere nick..........

Muchnadt | 02-03-18 | 22:40

Rtl late night is als een hersendode waar Twan nog wat donororganen uit gaat oogsten met toestemming van nabestaande Tan.

Unidexter | 02-03-18 | 21:35

Dionny wipt van Tans' naar Twans' tolly

LinkeLotje | 02-03-18 | 21:32 | 2

Dionne is net als Jinek. Die doen het met alles waar ze beter van worden. Is trouwens de enige manier om als vrouw bij de tv iets te bereiken.

beau van rtl | 02-03-18 | 21:40

Met wie doet Beau het, vraag ik me inmiddels af. Iemand van ons zeer gewaardeerde koninklijke huis?

Rest In Privacy | 02-03-18 | 22:38

Ik mag van mijn psychiater geen TV meer kijken hier in de instelling.

King of the Oneliner | 02-03-18 | 21:29 | 3

lol. Waarom eigenlijk niet, werd u er agressief van?

Lupuslupus | 02-03-18 | 21:33

Neuk je toch zo'n medewerker(ster) suf. Deed ik altijd.

VeelTeSteil | 02-03-18 | 21:34

King of the Oneliner | 02-03-18 | 21:29

Cailin Kuit?

HoerieHarry | 02-03-18 | 21:39

Wat is die Twan toch een lekker manneke voor de middelbaar en hogeropgeleide vrouw. Ze willen hem allemaal bij hun op de bank, lekker tegen aan kroelen 's avonds voor de buis. En dan komt hij met een boek over kaastengels, owh, dat wordt een hoogtepuntje!

Ikbeneenzelfbouwer | 02-03-18 | 21:29 | 3

Jij weet kennelijk niet wat je met kaasstengels allemaal kunt doen..

echt_links | 02-03-18 | 21:33

Hoogtepuntje maken?

Ikbeneenzelfbouwer | 02-03-18 | 21:56

Je kunt er alleszins aardig mee kaasstengelen.

bisbisbis | 02-03-18 | 22:49

Een hele generatie voedselbankiërs is verpauldeleeuwiseerd en zijn nu aan het afkicken. Een hele generatie Twan-voor-zoete-koek-slikkende studenten is vertwanhuysieerd. Dat wordt nog wat met onze maatschappij de eerstvolgende generatie.

Twee Jeetjes | 02-03-18 | 21:26

Een ding is zeker man,
Alles is beter dan Humberto Twan

Verdedig-ons | 02-03-18 | 21:24 | 3

Jürgen Raymann is de enige die André van Duyn heeft kunnen evenaren. Norally Beyer is de enige die Dionne Staxx heeft kunnen evenaren. Ruud Gullit is de enige die slechts Johan Cruijff boven zich had. Gerard Spong is de enige die Peter R. de Vries heeft kunnen evenaren. Het Nederlandse volk is het enige volk dat het grootste Festival in Nederland - het Kwakoe Festival - heeft kunnen evenaren. Als je in Suriname op school bent geweest kom je in Nederland wel aan de bak, maar nooit op die plek.

Ikbeneenzelfbouwer | 02-03-18 | 22:07

En als je in Nederland niet op school bent geweest, beland je in Suriname nogal eens in de bak.

Rest In Privacy | 02-03-18 | 23:07

Ikbeneenzelfbouwer | 02-03-18 | 22:07
Ruud Gullit is wel een levende legende. En die Raymann is inderdaad goed. U vergeet Seedorf, er zijn er weinig die net zo veel hebben weten te bereiken in zo weinig tijd.

O2Neutraal | 03-03-18 | 01:18

TV? RTL? NPO? Geen idee. Bestaat dat nog? Televisie? Oh. Nee; is hier al een aantal jaren geleden de deur uitgegaan. Wel jammer dat je de omroepbijdrage niet meer kunt opzeggen.

FordPrefect | 02-03-18 | 21:22 | 4

Je hebt er inderdaad niets aan. Als er ergens een ramp gebeurd is kom je dat toch wel te weten. (vroeger of later). TV-loos is een heerlijk bestaan.

Lupuslupus | 02-03-18 | 21:35

@Schraapmaad | 02-03-18 | 21:33
Ach als die sociale kringen "me televisie" als normaal accepteren dan zou ik me verder maar geen zorgen maken.
Man, man, man......

Berbaar | 02-03-18 | 21:51

RTL is commercieel, maar maakt verder niet uit als jullie toch niet kijken.
Vreemd hoor,allemaal mensen die Tan bagger vinden en Twan nog slechter. Ik zou het niet weten, kijk het nooit.

miko | 02-03-18 | 23:00
▼ 1 antwoord verborgen

Een ding is zeker man,
alles beter dan Humberto Tan

Verdedig-ons | 02-03-18 | 21:21 | 3

Die was wel heel kleurloos.

Rest In Privacy | 02-03-18 | 21:33

LOL Kuifje, scherp!

Berbaar | 02-03-18 | 21:49

Ik las ooit een human interest interview met hem, in de Transavia-bode (ofzoiets). Hij gaf alleen maar brave cliché antwoorden, er zat niks verrassends bij. Terwijl het alleen over vakantiereizen ging. Zo saai, zo onuitgesproken....

Rest In Privacy | 02-03-18 | 22:41

Lang geleden iets gezien van Ischa Meijer. Dat waren gesprekken. Soms met wat frictie, niet te bang uitgevallen.
En niet van manieristische afzeik-kruisverhoren met Sven Kockelmann of clou-missende college-tour vragen op het nivo van en 11-jarige.
Doe die Ischa Meijer maar opnieuw uitzenden een tijdje.
Liever Theodoor Holman. Dan komt er tenminste wat uit. Maar die bezuinigen ze dan weg bij de Human. O nee, de Human is zelf wegbezuinigd. Zeker te atheistisch of zo.
Zou niet weten wie dat anders nu zou kunnen.

kloopindeslootjijook | 02-03-18 | 21:21 | 2

Blijkbaar denken ze bij de NPO dat OBA live te ingewikkeld zou zijn voor de mense en dat iederen het denknivo heeft van een brugklasser.
Of wacht even, niet meer bij de NPO. Maar wel hier:
www.oba.nl/actueel/oba-live.html
Waar ook rechtse geluiden welkom zijn. Zoals van Naucia Marbe en Stephan Sanders.
RTL, doe lekker Theodor Holman vragen!

kloopindeslootjijook | 02-03-18 | 21:28

Ischa was wel heel vooringnomen. Ik vond Van Gogh als interviewer beter. Ook relaxter.

Rest In Privacy | 02-03-18 | 22:42

Wat is RTL Late night? Weer zo’n laffe GroenLinks show? Bah. Ik ga niet kijken.

ILF2 | 02-03-18 | 21:19

Lieve Ebru, het maakt in televisie-land toch helemaal niets uit wie wie opvolgt, een beetje zoals in de politiek. Het blijft bagger.

Jackanders | 02-03-18 | 21:16

Die Huys is een vervelend linksdraaiend NPO-geval. Altijd zeiken over Trump en Geert Wilders, die hebben volgens hemzelf en zijn club nog nooit iets behoorlijks gedaan. De man droomt er volgens mij elke dag van.

Ruud5 | 02-03-18 | 21:15 | 1

Nou wat dat betreft deed Tan niet voor hem onder. Dus logisch dat ze weer hetzelfde soort hebben gekozen.

Lupuslupus | 02-03-18 | 21:23

Koekie kan 'em krijgen!

smdyasc | 02-03-18 | 21:14

Er keek al niemand en dat is dus de formule die ze graag willen voortzetten.

Plorkface | 02-03-18 | 21:14

Daphne B... sorry, maar die is nog te dom om te schijten.

Publius | 02-03-18 | 21:13 | 1

Ik vond haar wel leuk om te zien. Verder geen idee.

Lupuslupus | 02-03-18 | 21:25

Dat van die autocue klopt uiteraard, maar wat ik me nou afvraag is of hij in 2015, tijdens het begin van de "vluchtelingen-crisis" ook gewoon voorlas wat er voor zijn neus stond of dat dat zijn eigen invulling was. Quote; " In Duitsland zijn er tav de vluchtelingen 2 gezichten. Mensen die hen welkom heten en mensen die met de gestrekte rechter-arm hun afkeer laten blijken."

dysdiadochokinese | 02-03-18 | 21:12 | 2

Ja dat heb ik toen gezien, eigen invulling van die kwal.
Heb je ook het interview gezien van Huys met Sonja Barend? Ik ging over mijn nek van walging zoals hij haar behandelde. Eerst aankaarten dat ze Joods is en dan de vraag:' Zou je als journalist iedereen interviewen, ook deze man?' En toen kwam minutenlang op groot beeld, bewegend beeld van een brullende Hitler tijdens een speech te zien, maar echt veel te lang, het was gewoon bedoeld als marteling, hij lachte er zeer geniepig bij, die Twan, erg foute man, hij had meteen afgedaan voor mij.
Sonja bleef gelukkig kalm, maar ik zag dat ze aangedaan was door de onnodige uitvoering van die vraag. Er had geen film voor nodig, eventueel een foto, maar de vraag was ook al helemaal niet relevant, louter gesteld omdat ze Joods is. Echt een vreselijk misselijk sujet die vent, daarna kwam inderdaad ook nog dat 'gestrekte arm' incident. Ik kan niet naar hem kijken, ik kan hem niet meer velen.

kleurdoosje | 03-03-18 | 10:21

Dionne zal eerst moeten werken aan de letter 'R', die spreekt ze namelijk niet uit, Goningen in plaats van Groningen enseau

Klik_hier | 02-03-18 | 21:12 | 5

Lupus, uw stalker is nog steeds actief.

De musso linie | 02-03-18 | 21:46

De musso linie | 02-03-18 | 21:46
.
Dat weet ik maar hij zit achter het grijze balkje dus ik heb er geen last van want ik zie zijn commentaar niet. :-).

Lupuslupus | 02-03-18 | 22:04

Kom kom Lupus, bij het Polygoonjournaal sprak men altijd zeer duidelijk ABN

Zupschufter | 03-03-18 | 01:51
▼ 2 antwoorden verborgen

"Zeker als je dat doet met een Limburgs accent. Wie zegt dat we discrimineren in Nederland?"
@Ebru Umar | 02-03-18 | 20:55
www.youtube.com/embed/IW8Vf4iToKY?sta...

kweethetooknietbeter | 02-03-18 | 21:08

Voor dat salaris wil ik ook wel een talkshow presenteren.

Rest In Privacy | 02-03-18 | 21:08 | 5

Het klinkt wellicht raar maar daar heb je toch bepaalde talenten voor nodig die de meeste mensen nu eenmaal niet hebben. Bijvoorbeeld het kunnen voorlezen van een autocue of het gewauwel van de regisseur in je oor kunnen velen terwijl je aan het praten bent. Zo nog een reeks aan zaken die de meeste mensen gewoon niet kunnen. Sterker nog: normale mensen kunnen dit helegaar niet. Enkel wannneer voorzien van een stoornis gaat dat lukken. Dus, zuinig zijn op die mensen en niet meteen gaan denken dat jij dat ook wel even kan.

McMarx | 02-03-18 | 21:36

Marx heeft een punt, het is moeilijker dan je denkt.

Rest In Privacy | 02-03-18 | 23:16

Van mij mag u het proberen. Met een beetje oefenen is het vast best te doen. Helaas krijgen mensen weinig kansen, Humberto begon net een beetje zijn eigen stempel te drukken. Wie weet hoe veel hij nog had kunnen verbeteren met meer tijd.

O2Neutraal | 03-03-18 | 01:22
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik vind Daphne wel lekker eigenlijk.

knutsel_ | 02-03-18 | 21:07

Afgang voor Tan. Snap ook niet dat hij er nu nog drie maanden wil blijven zitten. Zakken vullen zal wel de prioriteit zijn.

Inderdaad, wat mij betreft zet je bij de NOS er elke maand een ander neer om ervaring op te doen. Het gaat uiteindelijk om de inhoud, niet per se om de billen van Dionne.

Luckystriker | 02-03-18 | 21:07 | 1

Humberto krijgt heel snel wel weer nieuwe aanbiedingen. Misschien op een sportzender of zo. En opslag!
Hesjtekwinwin.

Aristotalloss | 02-03-18 | 22:39

Bunskoek een babe?
Ebru, jij bent veel mooier.
*Kusje*

RickyLaRue | 02-03-18 | 21:07 | 5

In ieder geval veel échter dan die nep-bunskoek.

echt_links | 02-03-18 | 21:28

@ mather. Dat is bijna een hele goede grap. Bijna.

RickyLaRue | 02-03-18 | 21:42

Ricky, heb je de aantrekkelijke vrouw van Stevie Wonder wel eens gezien?

Rest In Privacy | 02-03-18 | 23:18
▼ 2 antwoorden verborgen

Bij Evert is humor weer ‘t probleem.

koperbij | 02-03-18 | 21:18

Ik ben niet homosensueel maar volgens mij is die Twan niet lelijk voor een 53 jarige.

HoerieHarry | 02-03-18 | 21:06 | 2

Ik vind hem ook aardig om te zien. Maar alleen zolang hij zijn klep dichthoudt.

Lupuslupus | 02-03-18 | 21:07

@Lupuslupus. Tannetje is gewoon een hele aardige oom ... maar een ongelooflijk dooie lul ... en dat heeft zich begrijpelijkerwijs tegen hem gekeerd .

daytripper | 03-03-18 | 07:11

TV kijken gewaardeerde Ebru is wat het merendeel van de lezers hier niet (meer) doen. Ook eens proberen imho , schept lucht verminderd ergenis en geeft je veel tijd.

larie | 02-03-18 | 21:04 | 1

Maandelijks een paar tientjes betalen om gemanipuleerde werkelijkheid waar te nemen en alsnog om de 20 minuten een reclameblok door je strot gestouwd krijgen. Nee echt een topmedium.

Stompe_Loeres | 03-03-18 | 16:01

Zal wel niets worden, we kennen allemaal zijn interview skills van het Sylvana interview..

tiku99 | 02-03-18 | 21:03

En ook weer zo'n linksdraaiende graaier.

kaasfondue | 02-03-18 | 21:03

Vreselijk jammer dat ik nog steeds gedwongen mee betaal aan die t.v. shit hoewel ik al 10 jaar geen t.v. meer heb.

Lupuslupus | 02-03-18 | 21:03

Het is best wel lastig om je in te leven in een onderwerp als de mensen waar het om gaat niet in het (je) dossier zitten.
Die neger en die kwal ken ik inmiddels wel zo'n beetje want die komen hier tot vervelens toe voorbij. Maar wie de neuk is nou die Dionne?

McMarx | 02-03-18 | 21:01 | 5

eerstneukendanpraten | 02-03-18 | 21:08
.
Dank voor de correctie.

Lupuslupus | 02-03-18 | 21:14

Dionne. Die met die penis op haar plek van haar neuz. Gods. Zo’n lichaam. Zo’n leuk hoofd. Maar die neus.... Dionne. “Nice to have” for one night.

Trans_Fimmermans | 02-03-18 | 23:55
▼ 2 antwoorden verborgen

Volstrekt niet boeiend item over een medium dat al dood is maar bij de gratie van een hartslag pijnlijk in leven wordt gehouden. Dat en Huys is irl echt klein!!

Rollins | 02-03-18 | 20:56 | 1

Ik tel al 252 argumenten tegen deze stelling, maar ik blijf gewoon voor.

Mazzelstof | 03-03-18 | 08:32

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken