Wtf. Politie pakt fatbiker op die HONDERD kilometer per uur reed
Mag dat?
Ok we zijn hier altijd vrij duidelijk als het om onze mening over fatbikes gaat, maar het gevaar van die debiele dingen wordt werkelijk elke dag een beetje duidelijker. Is het niet vanwege allemaal gebroken bejaardenschedels dan is het wel de verhalen van politieagenten die elke dag met fatbiketerreur én de types die op fatbikes rijden moeten dealen. (Geldt niet voor de politieagenten die gewoon vrolijk meedoen met de fatbiketerreur, red.) Afijn, bij Sint-Michelsgestel heeft de popo dus een gast opgepakt die bij een snelheidscontrole HONDERD KILOMETER PER UUR bleek te rijden. Dat is dus eeeeh ff rekenen VIJFENZEVENTIG kilometer per uur harder dan die dingen mogen rijden. Zo te zien op een behoorlijk opgevoerd ding van de firma Coswheel. Nou, wat doe je dan? Rijbewijs afpakken is zinloos want die heb je dus voor een dikfiets niet nodig. In plaats daarvan krijgt de debiel in kwestie een boete en moet een OvJ nog beoordelen of hij zijn fiets terug mag krijgen. Nou vragen wij ons dus af: was de snelheidsduivel een roomblanke turbo-tokkie of een zoefzoef-zanddebiel?
Politie: Eredivisievoetballer rijdt 40 km/u te hard
Verkeersovertreder 'was alleen maar aan het klieren'
De politie, die nooit zomaar mededelingen doet over de identiteit van verdachten en die zonen van burgemeesters net zo behandelt als ieder ander, heeft gisteravond een snelheidsovertreder net zo als ieder behandeld. Team Verkeer Oost-Nederland is aan het speedshamen geslagen omdat een Eredivisievoetballer 40 kilometer per uur te hard reed. Nou zijn mensen die 40 kilometer per uur te hard rijden ontzettende kloteklappers of ze nou in de Eredivisie voetballen of niet, maar wij vragen ons af of het beroep van de overtreder ook relevant was geweest als het om bijvoorbeeld een officier van justitie was gegaan. Of hoopt men dan op discretie omdat publiciteit hem nog jaren kan achtervolgen? Team Verkeer Oost-Nederland geeft er geen antwoord op, die zijn namelijk te druk met lachen om hun eigen woordspeling. Mocht u benieuwd zijn om welke speler het gaat, dat leest u over een maand wel op de voorpagina van de Telegraaf.
