achtergrond

ingelogd als

lid

logout

word lid

nachtmodus

tip redactie

doneer

@Pritt Stift

Hoi. Ik ben Andrea. Uw Bardame

SchnellEven voorstellen. Onze bardame Andrea. Nu al legendarisch de lekkerste. 19 lentes jong, favo drankje: vodka en mevrouw studeert rechten. Andrea was onderdeel van de inboedel van de vorige bewoner van het Powned Café en dat scheelde ons meteen audities. Portier Joris hebben we om duidelijke redenen ook overgenomen. Andrea staat donderdag bij de Grand Opening van het Powned Café achter de bar. Tot latorrrr...

Terug naar je Maker. Creatie Kees doet boehoe

terugnaarjemaker100.jpgEven een update in de Nationale Actie "Terug naar je Maker". Het interblogosferend initiatief om de ongevraagde creationistenspam zonder postzegel retour afzender naar de heer Kees van Helden [Slenk 10, 8321 LD] te sturen. We kunnen gevoeglijk zeggen dat de actie een groot succes aan het worden is. De website Terugnaarjemaker.nl veranderde gisteren door alle bezoek bijkans in een zoutpilaar, en her en der in de media (ook hier) zagen we stoutmoedige bloggers het woord voeren. Opmerkelijk: 70% van de Azijnbode-lezers steunt de actie en een Retecool-bloggert is kudotopper in Dumpert. Ondertussen is Creatie Kees [Slenk 10, 8321 LD, Urk] naar de politie gestapt omdat onverlaten hem telefonisch doodsbedreigd (lol, een poll) hebben. Da's niet zo netjes. Zo gaan we niet met elkaar om natuurlijk. Folder terugsturen, en meer niet aub. Want straks wordt God boos, en geeft hij de nekken van de vijanden en haters aan Kees van Helden, die vervolgens brekie brekie met de nekjes gaat doen. (Psalmen 18:14) Peace, mensen...

AEX naar dieptepunt. Niets aan de hand!

alsahbos477.jpgBingo! ANP Alarm. Stop de persen. De AEX is zojuist naar het laagste niveau sinds 1995 2003 gezakt. Niets aan de hand mensen. Doorlopen. Komt goed allemaal...

Grand Opening PowNed Stijlloos Café

pownedcafelogo477.jpgBij de TROS ga je samen met Frans Bauer en een lading bejaarden op een cruise, bij BNN mag je meeluisteren tijdens omroepavonden in een voetbalkantine en bij de Vara mag je 's ochtends het riet in om te koekeloeren naar de geelgerande rietgorsvink. Hoogste tijd voor een echt stijlloze omroep actie. PowNed gaat vuistdiep de horeca in. Niks crisis, gewoon omdat het kan. Jimmy Wie? Tattaaaa: Op donderdag 26 februari is de opening van het PowNed Stijlloos Cafe, Voetboogstraat 3 te 020.

Nationale Actie "Terug naar je Maker"

darwinvis477gfteew.jpgGoedemorgen Nederland! Vandaag krijgt u post uit Urk. In dik 6 miljoen Nederlandse brievenbussen wordt vandaag de brochure "Evolutie of Schepping" gegooid. Een propaganda initiatiefje van de heer Kees van Helden (Slenk 10, 8321 LD) uit Urk. Een nogal christelijke meneer die nog in sprookjes gelooft en meent het Darwin-Jaar te verpesten met zijn creationistenspam op onze deurmat. GeenStijl gelooft niet in God, of hoe al die epigonen ook mogen heten. Oké, dat er mensen zijn die wel in God (et al) geloven, prima. MAAR VAL ONS ER NIET MEE LASTIG. De brochure "Evolutie of Schepping" is bij ons dan ook niet welkom. Ons plan: Stuur die brochure terug naar zijn maker (K. van Helden, Slenk 10, 8321 LD Urk, postzegel niet nodig). Laat de religieuze fanaten weten dat het afgelopen moet zijn met hun indoctrinatie tot voorbij uw voordeur. Speciale actiewebsite HIERRR. Extraspeciale door Luuk Koelman vervaardigde protestbrief om te ondertekenen DAAR (pdf). Bindend Verzend Advies: Niet bijdehand doen. Stuur alleen de brochure terug. Stoeptegels, telefoonboeken, poeders en Pabo-folders hebben ze genoeg in Urk. *Dit topic is Free Content. Bovenstaande tekst, links en plaatje op je eigen blog/hyves copy pasten? Het mag!*

GeenStijl wint Capuchonprijs

capuchonklootzakje.jpgAMSTERDAM - Weblog GeenStijl heeft zaterdag in Amsterdam de eerste Capuchonprijs gekregen. De weblog kreeg de prijs omdat het bedrijf zich het afgelopen jaar verdienstelijk heeft gemaakt voor de acceptatie van de capuchon op de werkvloer. De prijs werd uitgereikt tijdens een conferentie over eerlijke kansen op de arbeidsmarkt voor mensen met een capuchon. Organisator van de conferentie, in een parkeergarage te Amsterdam-Noord, was de PolderBloggers Capuchonbrigade, die strijdt tegen discriminatie van mensen met een capuchon op de werkvloer. (BRON)

Omgekeerd beeldhouwen. Wat kost dat dan?

Schnell[Fotobijschrift:] Kinderen spelen zaterdag op een bunker in Scheveningen. Deze bunker ziet vanaf zaterdag een maand lang als kunstwerk het levenslicht. Het bouwwerk ligt al decennia lang ingegraven in de duinen. De Franse kunstenaar Cyprien Gaillard liet het bouwwerk voor korte tijd opgraven. Zie bericht heden. [ANP Bericht heden:] Gaillard is gefascineerd door hedendaagse ruïnes. Hij ziet het uitgraven van de bunker als een soort omgekeerde vorm van beeldhouwen. [Kamervragen:] Is dit kunst? Zo nee, wie betaalt het dan en hoeveel subsidie is er hier verleend? Zo ja, was er geen Nederlandse kunstenaar met een schep voorhanden? Was het überhaupt niet goedkoper geweest om gewoon een loonbedrijf in te schakelen? Moet onze toch al broze zeewering opgeofferd worden aan de malle fratsen van een potsenmaker? We horen het wel. Bedankt.

Fundamentalo creationisten stappen uit de EO

eo100.jpgOh nee! Niet nog een publieke omroep! Jawel, er schijnt een keihard schisma bij de EO aan te komen. Bij de Evangelische Omroep gaan ze -sinds Andries Knevel openlijk uit de kast kwam als Darwinofiel- rollend over de gangen. Gevalletje rekkelijken en preciezen, so to speak. Op last van de hardline achterban van de EO is Knevel tijdelijk even weggejorist. Maar de uitzending van EO Netwerk van gisteravond heeft de toorn van de omroeprayons in Elburg, Nijkerk en Barneveld opnieuw gewekt. Het actualiteitenprogramma had zomaar een onderwerp over christelijke homoos en heel Nederland kon zien hoe oergezellig het was bij de handtasjes van Refo Anders. Bij de EO stromen de opzeggingen inmiddels binnen, en er zou al sprake zijn van een oprichtingsvergadering van de Erg Gereformeerde Omroep (EGO). Leuke middeleeuwse televisie voor het hele gezin! Nu vraagt u natuurlijk, GeenStijl, wat is de BRON van dit schokkende nieuws. Welnu, dat is Hans Beerekamp van NRC Handelsblad. En Hans is een wijs man. Beerekamp kent alle afleveringen van Lingo uit zijn hoofd, won ooit drie ton bij de 64.000 gulden prijsvraag en heeft nog nooit een joker ingezet bij Per Seconde Wijzer. Dus is het zo. Binnenkort EO versus EGO. O gottegot, dat hele bestel gaat naar God!

Adult DVD Awards. We gaan weer stemmen!

cheerleaders100.jpgLandgenoten, hogeropgeleide mannen in de leeftijdsgroep 20-35, en overige aanwezigen. We hebben weer een fijne online verkiezing voor u gevonden. De Adult DVD Awards. Met dank aan Pritts Twitter-vriendin Jesse Jane, die nogal opzichtig haar eigen adult dvd zat te twitspammen in de uitverkiezing voor de Adult DVD Awards. Nu ja, oké. Pirates2 featuring Jesse Jane is uiteraard een waar meesterwerkje, en een aanrader voor eenieder die de edele zeilsport een warm hart toedraagt. Ook de andere nominees dvdees zijn trouwens het bekijken waard. Zoals de eerder op GeenStijl genoemde Who's Nailin Paylin, de fraai uitgevoerde gothic pr0n "Fallen" danwel het filmische hoogstandje van de immer gretige Sasha Grey. En laten we wel wezen; de glossy kontcover van Buttwoman is een lust voor het oog. Maar ons bindend stemadvies gaat toch uit naar een adult dvd getiteld Cheerleaders. High Definition, including a 9-girl ORGY. Kom daar maar eens om. Stemmen HIERRR (sfw). Thanks.

Rut & Ella. Top die Kop!

BweuhHistorisch moment gisteren bij de boekpresentatie van Ella Vogelaar. Verslaggever R. Castricum van de "ordisite" GeenStijl opeens tête-à-tête met Ella Vogelaar. Die arme Rutger kreeg er een rood hoofd van! Man, hij was zelfs doodnerveus! Rut zelf ontkent met klem alle aantijgingen van zijn naijverige perscollega's. "Gelul! Van Sjuul Paradijs heb ik twee vrijkaarten voor de Zwaluwehoeve gekregen. Daar gaan ik & Ella binnenkort eens fijn in onze badjassen van de sterren genieten." Meer over de lovebirds Ella & Rut vanavond 22:30 uur bij de Veronica's. Oh, en nu u hier toch bent... Bedenk een onderschrift bij bovenstaande foto & win een VIP Treatment voor ons binnenkort te openen Stijlloos PowNed Café. Pr00st. FILMPJE.

Tip de redactie

Heb je informatie of een verhaal dat belangrijk is voor GeenStijl?
Laat het ons weten. Jouw tip kan het nieuws zijn.
Wil je een document meesturen? Mail het naar redactie@geenstijl.nl.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.