achtergrond

Geenstijl

Albert Heijn blijft klant neppen met foute bonnen

Dat is het oneerlijke van Albert Heijn

Wie doet er eigenlijk de marketing van Albert Heijn. Die moet opslag krijgen want 1) je klanten naaien met foute kassabonnen 2) doen alsof je klanten gek zijn en de boodschappen niet duurder worden 3) heel veel winst maken 4) je klanten een schuldgevoel aanpraten over gekapte bomen in het regenwoud en 5) helemaal niks doen aan probleem 1) en nog geen totaal uitgestorven winkel hebben is gewoon heel erg knap. Maar. Albert Heijn werd dus in oktober op de vingers getikt door de Consumentenbond wegens vals spelen met "aanbiedingen" (zie ook: deze onderzoeksjournalistiek van GeenStijl) en heeft daar een half jaar later HELEMAAL NIETS aan gedaan. "Nog steeds staan er bij Albert Heijn fouten op de kassabon. Daarnaast blijkt Albert Heijn de toegezegde prijsgarantie niet na te komen. Kassamedewerkers weten niet van de garantie. Ze geven het product ook niet gratis mee, wanneer de kassabon onjuist is. Ook hangen er reclameborden in de winkel met prijzen die al sinds oktober 2022 niet meer kloppen." Wat een schijtbedrijf.

Walgelijk

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.