Een cilindervormig object voor uw Valentijn in het Stamcafé
Aaaah de liefde
Liefde, kent u die uitdrukking? Wij wel, we hebben er ooit wel eens van gehoord. Zo'n 12 topics geleden, toen we nog jong en onschuldig waren. Nou ja, jong. Nou ja, onschuldig. Wij zijn inmiddels al bijna 20 en als u daar vrolijk van wordt dan is er misschien met u ook wel iets aan de hand. Hoe dan ook vieren we vanavond in het Stamcafé de liefde, in al haar vormen, voor al haar vormen, met al haar vormen en via al haar vormen. Want hoe u ook gebakken bent, een beetje liefde kunnen we allemaal wel gebruiken. Liefde voor BN'ers, liefde voor spoorkaarten en/of liefde voor cilindervormige objecten. Maar de hamvraag aan de toog van het Stamcafé is: houdt u eigenlijk nog een beetje van uzelf?
Liefde voor Elon!
Liefde voor een draadje
Liefde voor de democratie!
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Artikel 23 schrappen in het Stamcafé
Joah het is warm u mag ook gewoon wat te zuipen pakken hoor
HITTESTRESS in het StamCafé
Beetje warm hier
Thuiskomen in de stampub
It's coming home
GSTV. Oorlog veroorzaken in het Stamcafé
Niet te verwarren met oorlog maken, dat is bij voetbal, of oorlog verprutsen, dat is bij Trump
Fantaseren over voetbal in het Stamcafé
(Heeft hier niets mee te maken verder maar wat is Willem Vissers een stilistisch gemankeerde oen)
Hele nacht stokoude tv kijken en radio luisteren in het Stamcafé
Wij zeggen altijd maar: geluk is uitgestelde nostalgie
GSTV. Gedwongen X verlaten in het Stamcafé
Iedereen een enkeltje BlueSky (als het aan ons aller topambtenaren ligt)
