GSTV. Frans Klein achter de tap in het NPO-café
U hebt al betaald!
Dat gaat maar op reis, dat rijdt maar over gevaarlijke wegen, dat wil maar geen BN'er meer zijn, dat harkt maar tonnen binnen, dat werkt maar gewoon door terwijl dat is teruggetreden, DAT DOET MAAR EN DAT DOET MAAR in Hilversum. Want de Tweede Kamer heeft vandaag dan wel de motie-Kwint aangenomen, voorlopig staan alle paaltjes van de Shula Rijxman route nog fier overeind. En het probleem meneer, dat blijft.
Hier doen we het voor!
Plakken (1)
Plakken (2)
Plakken (3)
Lichamelijk onderzoek
LOL
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
GSTV. Beelden belangrijk Fortuyn-fragment gecensureerd door BNNVARA, minister (D66) pruttelt over 'context' en 'lading'
Leefde Marcel van Dam nog maar - nee wacht, leefde Pim Fortuyn nog maar
TEVENS STAMCAFÉ
GSTV. Oorlog veroorzaken in het Stamcafé
Niet te verwarren met oorlog maken, dat is bij voetbal, of oorlog verprutsen, dat is bij Trump
VPRO (355 fte) schrapt 58 banen en creëert meteen 14 nieuwe functies, jengelt over 'zwarte dag'
Dit grachtengordelklasseboomerturbopaarsebroeken gejank is echt NIET om aan te horen
VIDEO. Jan Paternotte geconfronteerd met vluchtelingenstromen zónder PVV-schuld
Zelfs Gidi Markuszower treft deze keer geen blaam
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
