GSTV - Bosma: "NPO één grote D66-constructie"
Media-woordvoerder PVV over het failliet van Rijxman & serieuze journalistiek
Special Guest in het StamCafé vanavond. Martin Bosma, ondervoorzitter der Tweede Kamer en media-woordvoerder van de Partij voor de Vrijheid. Tevens begenadigd mediawatcher en kenner/deskundoloog van belastingparadijs de Nederlandse Publieke Omroep (NPO), waar de betonrot, de stank en de meur van belangenverstrengeling al jaren hoogtij viert, en waar zogenaamde Bekende Nederlanders de meest ranzige Shell-, Unilever- en KLM-constructies bedenken om maar zoveel mogelijk te graaien in die jaarlijkse emmer van 1 miljard. Techniese Briefing op de GeenStijl eerder vandaag, nu Martin Bosma, in zijn eigen woorden.
Sorry voor alles!
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
VPRO (355 fte) schrapt 58 banen en creëert meteen 14 nieuwe functies, jengelt over 'zwarte dag'
Dit grachtengordelklasseboomerturbopaarsebroeken gejank is echt NIET om aan te horen
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
Niemand mag Sjoerd Sjoerdsma
Wie had dat gedacht? (iedereen)
FEEST. D66 én Geert Wilders vieren 100 dagen Jetten I
Je moet alleen wel zelf de slingers ophangen
