Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Het duurde exact 1 maand voordat het Amerikaanse abortus-debat hier belandde

En ja dit is belangrijk omdat elk Europees discours een Amerikaanse kopie is

Bovenstaand Matt Gaetz die zegt dat vrouwen die voor abortus protesteren dik en lelijk zijn en überhaupt de kleinste kans hebben zwanger te raken omdat niemand ze wil. Matt is een populistisch-conservatieve agitator van de laagste soort. Een ten diepste ordinaire, proletarische sociopaat. Gespeend van elke verfijning, gravitas en zachtmoedigheid. En dat gaat in het tribale drijfzand waarin elke waardigheid verdwijnt tegenwoordig door voor BaSed. Fuck dat, het is niet based en bovendien - in tegenstelling tot Trump - ook absoluut niet grappig.

Het is de """conservatieve""" evenknie van progressieve intersectionele patiënten. En het is de teloorgang van Amerikaans conservatisme. Niet Trump, maar die verachtelijke wezels als Matt die in Trumps kielzog ook een plekje aan tafel kregen. En dan hebben we het nog niet eens over het onderzoek dat tegen Matt Gaetz loopt wegens verdenking van prostitutie met een minderjarige en sex trafficking.

Maar goed, punt van dit topic is dus dat het exact 1 maand duurde voordat het Amerikaanse abortusdebat verwerd tot een rechts-populistische sociopaat die vrouwen die voor het recht op abortus demonstreren dik en lelijk noemt. En vervolgens de onderstaande 19-jarige - inderdaad - morbide obese "queer Latina" Olivia Julianna die Matt Gaetz's speech omzet in een fundraiser die nu al voorbij de $513.138 giert, waar progressieven dan weer die onhebbelijke Yasss Queen Slayyyy tegenaan gooien. 

Er is daar geen maatschappelijk middenveld meer. En dat land is binnenkort niet meer van zichzelf te redden, omdat niemand nog weet dat er leven na ideologie is.

Nee lieverd, ze zijn niet bang voor je (en je gewicht is een gevaar voor jezelf)

Social

'Anti-linkse' mensen, willen jullie dit soort psychopathie echt als teamgenoten?

Reaguursels

Inloggen

Willen die conservatieven ook de morning after pill verbieden? Gaan ze zo ver?!?

Louter Leuter | 29-07-22 | 08:26

Ik ben voor abortus. Het lost een hoop lange termijn problemen op. De ouders van makkelijk geaborteerde kinderen houden er namelijk vaak ook een bepaald wereld beeld op na dat anders aan die kinderen verder gegeven zou worden. voor de overgebleven, pak 'm beet, 15% is het een goede overweging.

Gladiator Fap | 29-07-22 | 07:50

De wereld gaat onder in een cataclysme van lolligheid. De wereld verandert langzaam in een karikatuur, de mensheid in een cartoon.

Mazzelstof | 29-07-22 | 06:00

Ook in Nederland was de abortus wet lange tijd een maatschappelijk probleem,is ook een zeer serieuze kwestie,en moest goed doordacht.
Uiteindelijk kwam de wet door de kamer.
Een wet is pas geldig met de handtekening van het staatshoofd.
Trix heeft de papieren een halfjaar ongetekend op haar bureau laten liggen.
De arrogantie van de macht in Optima Forma.

De Profundus | 29-07-22 | 05:24
-weggejorist-
Fi-Bu-Bla | 29-07-22 | 04:19 | 1

Leven na de pax americana gaat onaangenaam zijn, voor ons.

Veteranus | 29-07-22 | 01:29 | 1

Van de yankee-tit af. Ja, diep verontrustend. Op eigen benen staan vergt zelf lopen. En dan moet je ook nog zelf beslissen waarheen. Dat is iets wat we inderdaad volmaakt zijn verleerd. En dan als je valt is er ook nog niemand die er een kusje op het au doet en alles beter maakt.

Mazzelstof | 29-07-22 | 05:55

Walsh schrijft het zelf: We zijn niet anti-links. We zijn anti-linksist. (Anti-leftism). Hun Ideeën mogen wat mij betreft niet belachelijk genoeg gemaakt worden.

DeterioraSequor | 29-07-22 | 00:03

Het Romeinse rijk in haar nadagen.
Wat leuk om er getuige van te zijn.
Zo aan de zijlijn.

Abject | 28-07-22 | 23:42 | 1

Straks in een theater bij u in de buurt. Dat Amerikaanse springt vroeg of laat de oceaan over en dan is Europa aan de beurt. Het is al gaande met die gekke EU.

EmilioEsteves | 29-07-22 | 00:56

Alleen renteverhogingen komen veel later hier, geen Italië daar.

Wattman | 28-07-22 | 22:52

De US zal altijd het land van de onredelijken blijven, Maar het is wel vermakelijk. Als 1 land een sterke middenpartij zou kunnen gebruiken, dan is het de US wel.

IslamPislam | 28-07-22 | 22:51

Ik ben tegen abortus, nu blijkt dat het legaliseren van abortus het totaal aantal abortussen terugbrengt, dus ben ik voor legale abortus.

bijna_raak | 28-07-22 | 22:50

Dat navolgen van Amerika is absurd. Wij hadden al tien jaar het homohuwelijk toen de "progressieve" Obama er nog tegen was.

J.P.Drapeau | 28-07-22 | 22:33 | 3

"When I took office, I committed to fixing this broken immigration system. And I began by doing what I could to secure our borders. Today, we have more agents and technology deployed to secure our southern border than at any time in our history. And over the past six years, illegal border crossings have been cut by more than half."

— President Obama, November 20, 2014

Wat een progressieve linkse president was het toch he? Iedereen was gek op die man. 2 jaar later zegt Trump in wezen hetzelfde en is hij gelijk een racist en "extreem rechts".

IslamPislam | 28-07-22 | 22:55

@IslamPislam | 28-07-22 | 22:55: Triest maar waar: het gaat om de toon. Ook hier in de politiek. Veelal geen inhoudelijke discussie, maar over de toon. Feiten doen er dan niet toe...

Kont_trol | 28-07-22 | 23:58

@Kont_trol | 28-07-22 | 23:58: ja de toon in de kamer is ook bizar. Als je zo’n Gideon van de FvD tekeer hoort gaan en raaskallen gaan je nekharen toch overeind staan. Al die protesten momenteel met grof geweld en doodsbedreigingen. Allemaal gevolgen van ‘de toon’.

Harris Pilton | 29-07-22 | 07:39
-weggejorist-
Cunts-en-kitsch | 28-07-22 | 22:11 | 1

Ik wil die discussie die ze in de VS gehad hebben dolgraag ook hier in de EU voeren. Want het was namelijk een discussie over waar de grens ligt tussen wat de federale overheid bepaalt, en wat de lidstaten zelf mogen bepalen. Die grens is in de EU geheel afwezig, en dat is toch wel een probleem. Bij de vorming van de VS snapten ze het belang van die grens wel, en hebben daar ook van alles in hun grondwet over geschreven.

Muxje | 28-07-22 | 22:09 | 2

De VS dan is ook opgericht als federatie om de soevereiniteit van de Staten te beschermen, met name tegen buitenlandse agressie maar ook binnenlandse overheersing van grote/sterke staten tov de kleinere.

De EU is opgericht om van soevereine staten een (con)federatie te maken en dat blijkt wel uit hoe het steeds meer macht naar zichzelf overhevelt.

ReyNemaattori | 28-07-22 | 22:57

Polen voert duidelijk openlijk een debat over deze grens. Italië en Frankrijk voeren em stiekem. Subsidiariteit bestaat echt wel, je moet het alleen als land wel zelf actief nastreven...

Bataafje | 28-07-22 | 23:13

Blijft toch grappig hoe Trump als een rode lap op woke werkt. Hij zal best narcistisch zijn maar bovenal is hij gewoon de oppertrol. Helaas nemen die zure wokies alles veel te serieus maar daardoor wordt het juist nog grappiger.

nepa161 | 28-07-22 | 22:04

Als je in USA mensen hebt die voor abortus zijn tot moment van geboorte, dan zijn er ook mensen als Matt Gaetz. Logisch wel.

sjef-van-iekel | 28-07-22 | 21:59

We hebben onze soevereiniteit in 1945 aan de Amerikanen in bewaring geven samen met de goudvoorraad. Die krijgen we ook niet meer terug.

Hollandmix | 28-07-22 | 21:55

Wat helpt Amerika uit de ideologisch gelijkhebberige waanzin van links en rechts? Juist, een hele grote oorlog. Er gaan veel mensen dood, het geeft een bak ellende, maar na die oorlog weet iedereen weer wat echt belangrijk is: samenwerken en samenleven.
En ik ben bang dat de Amerikanen me daarin pas gelijk gaan geven na die oorlog.

Schadenfreude | 28-07-22 | 21:43 | 4

En die woke soldaatjes die nu demonstreren zonder te weten waarvoor en hoe en wat.
Hebben niet in de gaten dat voor hen al reeds een treinwagon gereserveerd staat naar de gulag.
Als de neo communisten aan de macht blijven aldaar.
www.youtube.com/watch?v=i8Nz8ytJCy8&a...

Steve1234 | 28-07-22 | 21:46

Nee. Amerika is sinds de jaren 60 volgelopen met diversiteit. Gemeenschappen ontwricht, gezinnen gebroken.

Arachne | 28-07-22 | 21:56

Pelosi doet haar best: die wil naar Taiwan. Xi waarschuwt Biden om niet met vuur te spelen.

Tjatiswat | 28-07-22 | 22:47
▼ 1 antwoord verborgen

Ach als ze zo graag abortus, LBTQIHWOWHRBRKozbee willen doe dat lekker maar ga niet jullie onzin aan andermans kinderen opdringen, dan lost het probleem zich grotendeels vanzelf op, want immers abortus betekend geen nageslacht en ook humeau en lesbeau kan zich van nature niet voortplanten.

ikworstelengadouchen | 28-07-22 | 21:39 | 2

Misschien nieuw voor je, maar een vrouw kan wel vaker dan 1x zwanger raken.

RandyBiel | 28-07-22 | 21:44

Zonder sperma niet. Meeste van de woke vrouwen eindigen normaal als eenzaam kattenvrouwtje.

ikworstelengadouchen | 28-07-22 | 21:45

Een vrouw met een beetje plus doet aan abortus.

blikjegrolsch | 28-07-22 | 21:38 | 3

Omdat je het waard bent!

Duwbak_Linda | 28-07-22 | 21:40

Ik heb van een vooraanstaand studenten leider vernomen dat alle vrouwen hoeren zijn.

Kaal-dik-en-lelijk | 28-07-22 | 21:48

Sperma-geëmmer.

blikjegrolsch | 28-07-22 | 21:50

Staat het Damplein al vol met woke activisten ??

Nederlandop1 | 28-07-22 | 21:38

Ja die is geniaal!

De Treinende Rechter | 28-07-22 | 21:43

Vrouw + man = kinderen = kleinkinderen = is nageslacht, oftewel de natuur.

Simpele biologie.

Dat er een aantal zijn die er anders over denken, en daar gelukkig mee zijn, super, dat kan, mag en moet.

Rare wereld.

Ik kan me weer slecht verwoorden, excuses, en ik praat weer teveel over mijzelf, ook excuses, maar mijn kinderen mogen het zelf weten, maar krijgen wel de waarden en normen mee die ik van mijn ouders, en grootouders, meekreeg.

GKJP | 28-07-22 | 21:32 | 9

'Een golf van geluk'. Ja, met kwijl over hun wangen. Wat grammatica betreft, ik maak geen jijbakken dus nee, gewoon nee. Pik.

blikjegrolsch | 28-07-22 | 21:51

@blikjegrolsch | 28-07-22 | 21:51:

Wat u wilt. En van een 'jijbak' was geen sprake. En het heeft niets te maken met grammatica of taal.

Ik wens u alsnog een goedenavond.

En met benamingen als 'Pik', tsja.

GKJP | 28-07-22 | 22:05
▼ 6 antwoorden verborgen

Ook zoiets kuts van conservatieven: het gezin als hoeksteen van de samenleving. Kinderen zijn gewoon kut dus flikker op met je gezinsgelul. Huwelijk: dat achterlijke hypocriete instituut der dommen. Nee dan tradities! Lekker boerenkool eten en ganzeborden en daarna sinterklaas en blackfaceje spelen. Ja laten we dat behouden! Oh nee, nee, ga weg conservatieven! Ksssjt! Ga lekker Yvon Jaspers kijken met je hoekstenen gezinnetje.

blikjegrolsch | 28-07-22 | 21:32 | 6

@Lorejas: ja toch? Niet dan?

blikjegrolsch | 28-07-22 | 21:53

@blikjegrolsch: gebiedsverboden of binnen houden als ik buiten ben.

Lorejas | 28-07-22 | 21:58
-weggejorist-
Mokum Kosher | 29-07-22 | 04:26
▼ 3 antwoorden verborgen

Nou da's allemaal niet zo mooi. Met al die genderverwarring weten ze in de USA inmiddels ook al niet meer wat een recessie is. Het afgelopen kwartaal had voor de tweede achtereenvolgende keer een economische krimp en kwalificeert al sinds jaar en dag als recessie. Joe is wakker geschrokken en heeft per direct de defintie van recessie aangepast. Het gaat nu weer goed in de United States of A.

Joris Beltsin | 28-07-22 | 21:30 | 1

Pappen en nat houden kan Rutte ook heel goed.
Want het liegen noemen mag niet meer.

Steve1234 | 28-07-22 | 21:32

Laten we dat abortus-debat nou eens gewoon lekker daar laten waar het hoort: de VS. Volgens mij is dat hier in Nederland al jaren goed geregeld, en ik dacht dat laatst ook die 5 dagen bedenktijd er nog eens af is gehaald. De tegenstanders van abortus is hier een handjevol refo's, en die maken gelukkig niet de dienst uit.

Ik ben momenteel dat nieuwe boek van Douglas Murray 'The War on the West' aan het lezen, en in de VS is alles, qua woke en BLM en weg-met-ons, vele malen erger dan hier. Hoewel wat daar is, uiteindelijk ook hier zal zijn, natuurlijk. Treurigstemmend.

Dr_Johnson | 28-07-22 | 21:29

Het recht op abortus en het recht op euthanasie, zonder is een samenleving mensonwaardig. Op die heuvel wil ik sterven.

blikjegrolsch | 28-07-22 | 21:29 | 11

Thuisblijvende moeders? Nog minder mensen die werken! Nou ik heb als fulltime werkende moeder gewoon vier kinderen gebaard en grootgebracht, die nu allemaal brave hardwerkende, goed verdienende, belasting betalende burgers zijn. Daar hoef je dus niet een thuisblijvende moeder voor te zijn.

Mallenmoe | 28-07-22 | 23:45

Sterph dan

Weetje71 | 29-07-22 | 03:21

@Mallenmoe | 28-07-22 | 23:45:
Heb ik als alleenstaande vader (zonder au pair of iets dergelijks nog net voordat het opvanggedoe begon) met kinderen, huis, en zaak, ook gedaan. Het was wel een erg drukke tijd, maar kijk er nog steeds met plezier op terug.

Louter Leuter | 29-07-22 | 08:23
▼ 8 antwoorden verborgen

Als ze "queer" is heeft ze toch geen abortus nodig ?
En wat heeft "Latina" er mee te maken ?

Asteroid-B612 | 28-07-22 | 21:25 | 5

@Snake | 28-07-22 | 21:27: Sommigen zouden haar beschrijven als een chunky beaner. Zelfs de Latinos haten de idiote term "LatinX"

Asteroid-B612 | 28-07-22 | 21:31

Hahaha nog zo iets,

Sanka4President | 28-07-22 | 21:33

Was reactie op snake

Sanka4President | 28-07-22 | 21:33
▼ 2 antwoorden verborgen

De boerenzakdoek is de erepenning van de Wappen SS.

blikjegrolsch | 28-07-22 | 21:25 | 3

Snuit Staffel!

Duwbak_Linda | 28-07-22 | 21:26

Riekabteilung!

blikjegrolsch | 28-07-22 | 21:27

Bauernpanzerwapper fertig zum Angriff

nobodiesunmighty | 28-07-22 | 21:41
-weggejorist-
UnderTheDevil | 28-07-22 | 21:25 | 7
▼ 7 antwoorden verborgen

Abortus is gelukkig heel populair bij bepaalde groepen.
Want babies zijn maar parasieten of een hompje cellen.
ook tot aan de geboorte zeggen ze.
Daarmee roeit het probleem zich van zelf uit.

Steve1234 | 28-07-22 | 21:23 | 5

@blikjegrolsch | 28-07-22 | 21:34:
Zeg dat eens tegen een vrouw die net een miskraam heeft gehad.
'Ach, het was toch maar een soort een tumor. Wees blij dat je er vanaf bent.'

leo de pejo | 28-07-22 | 21:48

@blikjegrolsch | 28-07-22 | 21:34: Dat is de joodse traditie.
In de VS stappen joodse organisaties naar de rechter, omdat zij zich beperkt achten in het praktiseren van hun religie/religieuze beleving.

Arachne | 28-07-22 | 21:50
▼ 2 antwoorden verborgen
-weggejorist-
Rutan | 28-07-22 | 21:22

Had ik maar een boerenzakdoek.
Om me aan op te hangen.

blikjegrolsch | 28-07-22 | 21:21 | 2

Tissue?

Duwbak_Linda | 28-07-22 | 21:22

Dat kan ook allemaal in de boerenzakdoek.

blikjegrolsch | 28-07-22 | 21:24

Conservatief en domrechts was al gedoemd te mislukken toen het ontstond. In NL zijn het droevige sukkels als Eva Vlaardingerbroek en Raisa Blommenstein die het finaal naar de knoppen helpen. En het helpt ook niet echt mee als je conservatieve standpunten ook echt gelooft want dat maakt je vrij achterlijk. Neem gelovige conservatieven, die moet je toch zo langzamerhand gewoon apart van de samenleving zetten om anderen en zichzelf te beschermen.

blikjegrolsch | 28-07-22 | 21:21 | 3
-weggejorist-
johndeer | 28-07-22 | 21:36

Vroeger bleven ze in urk en staphorst. Nu hebben ze een reaguurdersaccount.

BobDobalina | 28-07-22 | 21:51

Conservatief...domrechts...droevige sukkels...achterlijk...zijn dit bier-argumenten? Nou nou, ben niet onder de indruk.

BL!ZZ | 29-07-22 | 08:11

Verdienmodel: Slachtoffer opgedikt met X-gen

Kassa!
Lullig dat zowat iedereen het probeert.

MoslimMolen | 28-07-22 | 21:20

Amerika. Waar aanslagen gepleegd worden op abortus klinieken.
Veel religieuze motieven vaak. Raar land.

Is dit nog nieuws? | 28-07-22 | 21:18 | 2

U loopt wat decennia achter.

Al geruime tijd zijn kerken, prolife centra en hulporganisaties, de eerste aanvalsdoelen van doodaanbidders (jane's revenge). En de FBI doet geen onderzoek.

Arachne | 28-07-22 | 21:49

@Arachne | 28-07-22 | 21:49: Of de FBI dat wel of niet doet, ze doen maar, interesseert me geen reedt.

Is dit nog nieuws? | 28-07-22 | 21:57

Matt is een geinige vent. Ook een ultra maga dude. Niks mis mee en van die aanteigingen kennen we nu wel van Kavenaugh is het niet? Want dan ken ik er nog wel een paar met wat lijken in de kast: kuch Clintons kuch, Hunter Biden, oh en ook die maffe Zanger die ze nu zowat democratisch presidentskandidaat willen maken, was die niet ooit op epstein eiland? Tijd dat die lijst eens openbaar gemaakt wordt en al die smerige pedos worden opgepakt. *Dienstmededeling: Ikworstelengadouchen heeft geen, ik het herhaal GEEN, zelfmoordneigingen.*

ikworstelengadouchen | 28-07-22 | 21:17 | 1

Jijbakken zijn ranzige wapens in elk debat. En bovendien: two times wrong doesn't make it right.

blikjegrolsch | 28-07-22 | 21:24

Check vooral Matt Walsh’ docu “What is a woman” en vraag je nogmaals af of je het niet stiekem met hem eens bent.

janjoker | 28-07-22 | 21:16

Abortus zelf na geboorte ,ik noem het moord.

rein9576 | 28-07-22 | 21:16

MHGA. Make Hysterica Great Again.

chicago river | 28-07-22 | 21:15

Vanwaar die obsessie van GS met alles wat uit de VS komt?

thanseeuwen | 28-07-22 | 21:15 | 3

https://www.youtube.com/watch?v=Rr8ljRgcJNM

Te-kapen-varen | 28-07-22 | 21:16

Omdat de couranten, RTL en NPO dit over vijf maanden allemaal heel luid gaan herhalen.

Duwbak_Linda | 28-07-22 | 21:17

U leeft zeker onder een steen.

Zwizalletju | 28-07-22 | 21:36

Ah Matt Gaetz. De griezel die verdacht wordt van mensensmokkel, verkrachting van minderjarigen en nog een reeks andere misdaden.

Theodorus.Goldbach | 28-07-22 | 21:15 | 1

Lijkt wel het levenspad van de Clintons wat u nu schetst

ikworstelengadouchen | 28-07-22 | 21:17

Als je een knappe vrouw zwanger maakt ren je minder snel weg dan als je een “minder lekker ding” zwanger maakt. Dus “dikke lelijke vrouwen” hebben meer baat bij abortussen.

janjoker | 28-07-22 | 21:15 | 1

Alleen al jouw term "zwanger maken' icm wegrennen. Op zich al een heel vreemd wereldbeeld janjoker. Hopelijk blijf jij celibatair.

grapo | 28-07-22 | 21:28

Ik snap de noodzaak van abortus, maar sommige van die (inderdaad vaak dikke) vrouwen in de VS zijn wel heel erg pro-abortus. Die zouden het liefst elke baby aborteren.
Vele jaren geleden was mijn vriendin de pil vergeten op vakantie. Een tijdje later was ze een paar dagen over tijd en sleepte ze mij mee naar de huisarts (geen idee waarom ze voor zoiets naar de huisarts wilde). De huisarts vroeg of we het in geval van zwangerschap wilde houden. Daarop zeiden we zonder na te denken allebei tegelijk "natuurlijk". Het was vals alarm en we waren er destijds absoluut niet klaar voor geweest, maar ergens vind ik het nog altijd mooi dat we het op zo'n lastig thema gelijk zo eens waren.

C1O2 | 28-07-22 | 21:14 | 3

Oprechte kritische vraag:

Als u er absoluut niet klaar voor was, waarom vergeet u vriendin dan de pil?

Als je oud en volwassen genoeg bent om aan seks te doen, is de mogelijkheid van een zwangerschap het EERSTE waar je het samen over moet hebben. En de middelen als eerste inpakken voor onderweg. Een vrouw zorgt toch ook dat zij schoon ondergoed en maandverband bij zich heeft, voor het geval dat.

Compliment: De huisarts vroeg of we het in geval van zwangerschap wilde houden. Daarop zeiden we zonder na te denken allebei tegelijk "natuurlijk".

U was er meer klaar voor dan u beiden dacht.

Arachne | 28-07-22 | 21:44

@Arachne | 28-07-22 | 21:44: Goede vraag. Het was inderdaad erg dom. Ik ben een chaoot en kan sowieso niet inpakken, en omdat we voor het eerst samen op vakantie gingen denk ik dat mijn vriendin een beetje gestresst was omdat ze voor twee in moest pakken.
Je tweede opmerking klopt ook. We waren allebei net aan het werk, dus het was onhandig geweest maar het was ongetwijfeld goed gekomen. Nu ik er over nadenk vind ik het zelfs een beetje jammer dat het niet zo was.

C1O2 | 28-07-22 | 22:03

Wie zegt dat ze er klaar voor waren als ze in hun naïviteit Ja zeiden op de vraag van de huisarts?

Bakkeleures | 29-07-22 | 08:50

Die Matt Gaetz is een typetje van Sacha Baron Cohen. Toch?

Duwbak_Linda | 28-07-22 | 21:14

"So inspiring"."Never seen before: our generation, marching to the ballot box!"
Ja, en wat is het resultaat onder opa Biden? Afschaffing van abortus!

Te-kapen-varen | 28-07-22 | 21:14 | 1

Dat dus..

Wijze uit het Oosten | 29-07-22 | 00:51

Negeer onzin aan de overkant van de plas. Dat is mijn advies en daarmee moet u het doen.

guldenmiddenweg | 28-07-22 | 21:13 | 2

Waait anders wel snel over. Zie demonstratie A'dam tegen afschaffen Roe vs Wade in Murica.
Terwijl hier de abortuswetten strenger zijn.

Steve1234 | 28-07-22 | 21:17

Is dat professioneel advies of onderbuik?

J.Cash | 28-07-22 | 21:17

't mag wel eens gezegd.
Ik kon er wel om lachen.
Maar goed humor / satire is nu verboden dus oppakken die Matt en Matt.
En het slachtofferschap is blijkbaar heel profitabel.

Steve1234 | 28-07-22 | 21:08

Queer die bang is dat hij heen abortus kan krijgen? Hoezo kan een man dan zwanger worden??

richardsp1 | 28-07-22 | 21:06 | 3

Of die eikels die een minuut voor ontsluiting nog willen aborteren?

Smeggel | 28-07-22 | 21:07

Idd, of de simpele vraag "wat is een vrouw" beantwoorden.

Smeggel | 28-07-22 | 21:08

Hele gave docu!

Sanka4President | 28-07-22 | 21:32

Nee nee neen. Trump heeft deze week nog gezegd als er in Nederland al gekut is met de boeren, dan zijn de Amerikaanse boeren next. Gaat dus andersom.

Leptob | 28-07-22 | 21:04 | 1

Over Trump, ULTRA Trump Derangement Syndrome! watch?v=pYskcA-3o64

Smeggel | 28-07-22 | 21:06

LOL..... be offended

Smeggel | 28-07-22 | 21:03

Je kunt kiezen uit trump debielen, wakkere wokies, en gristelijke antis. Flikker op met Amerikaanse normen en waarden.

Zeurders | 28-07-22 | 21:01 | 6

Dit.

blikjegrolsch | 28-07-22 | 21:27

Of nog erger......
Nederlanders. De nieuwe zombies.

van_Zelfsprekend | 28-07-22 | 21:39
▼ 3 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken | Kinderkleding
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie
Online Casino | Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Goksitesvergelijker.nl | Onlinecasinofortuna.com | Online Casino Nederland | Casino bonussen