Okee. Massaal ziekmelden na bezoek StamCafé
Brabo's, lachend: "HET WAS HET WAARD!!!!1!"
Joe Hardwerkend Nederland. Reken niet op Brabant en Limburg morgen op de werkvloer van de BV Nederland. Allemaal ziek, zwak&misselijk in quarantaine met mannengriep na EEN FANTASTISCH CARNAVALSWEEKEND, met heel veel opdrinkbier en nog meer diverse dames/dudes waarmee het goed snokken was. En wat hebben zij gewonnen, Pierre? Nou, behalve een houten kop en wellicht een SOA ondermeer fantastische besmettingscijfers op de dagelijkse coronacounters. De GeenStijl DataDienst noteerde voor begin maart het volgende aan FORSE STIJGINGS in de gemeenten van NL. En dat allemaal in Brabant/Limburg (want daar brandde nog licht). LOL ****& LOL & oant moarn.
2 maart ⬈⬈ 0
3 maart ⬈⬈ 1
4 maart ⬈⬈ 11
5 maart ⬈⬈ 31
6 maart ⬈⬈ 78
En dan denk ik aan Brabant...
Even geen Kyiv Stream. MAAR TWEE UUR BENNY HILL!
Hiero chillax. Dik 3,5 uur NEDERLANDJE!
Groetjes van Uw Klimaatminister
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
De Grote GSHQ Zomerborrel Samenvatting
Drinken & Lachen in het Stamcafé
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
