LOL om 'vrouwenhaat Volkskrant' in 't StamCafé
Zomergasten. The plot thickens
Ingezonden Brief, gevonden in het wekelijkse VPRO-orgaan, het omroepje bekend van het ostentatief promoten van D66-akela Sigrid Kaag, vlak voor de verkiezingen. Had u trouwens deze roddel al meegekregen over Kaag als VPRO Zomergast, die op het laatste moment geskipt werd? Nieuwe roddel: we hebben tevens gehoord dat een parlementaire straatvechter inmiddels een WOB-procedure gestart is om de Onderste Steen boven te krijgen inzake het Sigrid Zomergasten Gedoe. Zwartgelakte conversaties, mails, appjes, kattenbelletjes tussen VPRO en D66, we hebben er ZIN AN! Gaat zonder zeggen dat we die VPRO-brievenschrijfster even door de NCTV hebben gehaald, en wat blijkt. Mevrouw de Volkskrant-hat0r is ook een habitué van de brievenrubriek in diezelfde Volkskrant, want we vonden ook nog dit schrijven met gore racistische vrouwenhaat richting ons aller Sylvana Simons. Mochten er twee Irma van Hezewijks te Gilze wonen, dan hebben we natuurlijk niets gezegd. Later meer!
Nog excuus voor het ontbreken van StamCafé Zaterdagavond
Rustig aan met die yoni's & oant moarn
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
VPRO (355 fte) schrapt 58 banen en creëert meteen 14 nieuwe functies, jengelt over 'zwarte dag'
Dit grachtengordelklasseboomerturbopaarsebroeken gejank is echt NIET om aan te horen
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
100 jaar VPRO in het StamCafé
Deaud in het heden, springlevend in het verleden
EINDELIJK. Sigrid Kaag over VROUWENHAAT en al haar fouten (haha nee dat laatste niet)
Saai, heel erg saai vooral, ongelooflijk saai en bovendien: supersaai
[Liveblog oorlog Iran hier], [Liveblog Lale Gül vs Dennis Schouten hier]
