Anybody is van Harte Welkom in het GS StamCafé
RIP VIVA. Toedeledokie Viva Forum
Ook sneu. Het bericht DPG Media trekt stekker uit VIVA ****heeft op Villamedia (huisorgaan voor de geëngageerde journalist die zich helemaal ziek fapt op Volkskrant-columns van Bert en Sheila en NRC cultuurreizen boekt naar het Italië van Leonard Pfeijffer) exact 0 REACTIES sinds het vanmiddag om 1600 uur geplaatst werd. Het leeft niet echt, dat er weer een titel in ons *kuch* pluriforme medialandschap wordt doodvermoord door de Belgische Maffia. Het volstrekt labiele Viva (deze tweet zegt het allemaal) en meer nog het Viva Forum waren voor de GeenStijl een schitterende bron voor cuntent (hahaha, doei). Je kan veel over vrouwen zeggen, maar met deze kon je lachen. Nou, en dat is dus nu ook al voorbij. En verder wat Bart zei, in 2019.
Maar alas, het feminisme van de vrijvechterij is voorbij, de postmoderne feministe is vooral een streng-moralistische moeke, die niet langer met haar bevrijde tiet0n tegen de heersende sociale wind in wappert, maar enkel nog met de moraalvinger staat te hertzbergeren. Want de Viva, zo vinden een paar vervelio's in hun panelen, is te veel vrijzinnige vleselijke lust-verhalen geworden, en te weinig morele diepgang
Gelukkig is er nog voetbal op televee. Tweede helft Italië - Zwitserland. Hup Helvetiërs!
Ja, dit kon toen nog
Nou ja, dit dus. Mastruberende mokkels. MAG NIET
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
DPG-columnist Beau van Erven Dorens bijna dood
Z'n jas begon zelfs te wapperen
Politie deelt herkenbare beelden van hardnekkige winkeldief. De Stentor maakt dief onherkenbaar
Het is wat met de journalistieke principes van DPG-blaadjes
