Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

België nog steeds op zoek naar rechtse Rambo

Je mag dus niet eens meer parkeren in voormalige Belgische kolonie België

Beroepsmilitair Jürgen Conings (46) weet de gemoederen te bezigen. Gister veel pantserwagens en plaatselijk wat geknal, maar dat leidt dus al vier dagen niet tot een aanhouding want niemand kan hem vinden in Nationaal Park Hoge Kempen. Waar we hem trouwens wel meteen vinden is op Twitter en Facebook, en het valt op hoeveel steun er voor de voortvluchtige bedreiger is op de socials. Een zelfde  tendens hoor je onder oud-collega's zoals in de bovenstaande video, die hoopt dat ze hem niet zomaar neerknallen. Ondertussen wordt Conings nog altijd als gewapend en zeer gevaarlijk beschouwd. 

"Bij een sweeping van het natuurgebied werd gisteren een achtergelaten camouflagetent gevonden, mogelijk een bivakplaats van Conings. Verder werd ook een kamp in bushcraftstijl aangetroffen dat mogelijk van de militair is. “Elementen in het onderzoek doen vermoeden dat hij nog leeft”, klonk het eerder al." Uit voorzorg zijn o.a. een nabijgelegen basisschool gesloten. Maar wat nou hè, als collega-militairen hem eigenlijk allang gevonden hebben maar ze hem UIT SYMPATHIE LIETEN GAAN??? Overheid doet niks.

Helpt dat nou eigenlijk?

Reaguursels

Inloggen
-weggejorist en opgerot-
piet7003 | 22-05-21 | 17:12

Waarom worden linkse gekkies altijd rechts genoemd in de media ? Euh....... oh ja. Ik weet het weer

ShylockLeCoy | 22-05-21 | 11:18
-weggejorist-
drs. Levi Samsonov | 22-05-21 | 10:27

Maar waarom schoten? Dat lees ik niet. Hem gezien en geschoten? Boobytraps? Je schiet niet zomaar als soldaat.

Mopar | 22-05-21 | 09:52

Damn! Inmiddels gesignaleert in de Ardennen.....

ger1306 | 21-05-21 | 23:19

Apart, zeer apart, al die grappige opmerkingen over het incapabele Belgische leger. Ik vroeg me al jaren af waarom die Belgen ons zo haten.
Lees u even in over WO1. Maar begin gewoon met wat boekjes over west Europa vanaf het jaar 700 nC.
België is 1300 jaren lang het slachtveld van Europa geweest.
WO1 waren zij neutraal tot die schijtMoffen binnenvielen. Ze hadden kunnen kiezen om de Duitsers doortocht te verlenen maar besloten dit niet te doen. Wij waren ook neutraal. Zij hadden de stoerste koning ooit.. Ene Albert. Onderwijl die Duitsers (krijg het woord Duitser niet eens uit mijn strot) alle steden en dorpen plat branden, willekeurig de helft van ieder dorp fusilleerden..
Die Belgen hebben stand gehouden met extreme verliezen. Die Belgen hebben waarschijnlijk WO1 voor de geallieerden gewonnen.
Dat waren wij dus niet.
Wij deden geen fuck.
Wij hielpen onze neutrale broeders niet.
Wij pijpten de keizer van Duitsland.. Keizer haha.
Lees eens over die oorlog.
Ik heb me nooit eerder geschaamd Nederlander te zijn.
Evengoed zoek het uit.. Een ding is zeker.. Een oorlog tegen België verliezen wij binnen vier dagen.
Wij zijn smerige schlemielen. Zij hebben strijd in het bloed.

geen koning | 21-05-21 | 23:01 | 8

Je valt in herhaling, dit heb je eerder geplaatst onder een ander onderwerp.

Mopar | 22-05-21 | 09:44

Nou nee hoor, ze hielden in WO1 en WO2 vooral langer stand dankzij geografie, Franse regimenten en het Britse expeditionele leger. La Belgique was de Franse buffer, waar Nederland een buffer voor de Noordzee vormt... Belgie was trouwens ook volkomen neutraal in WO1, totdat de Duitsers hen aanvielen. Dat Nederland niks deed komt omdat Nederland niks hoefde te doen, dat was ook altijd het doel van de Belgische regering. Nederland ving en passant vele honderdduizenden Belgische burgers op, een feit dat veel Belgen negeren als ze het rare verwijt uiten dat we niks deden.

Het huidige Belgische leger is waanzinnig verwaarloosd. Oud materieel waar ze nauwelijks mee mogen trainen. Ze doen veel minder dan Nederland mee aan internationale acties. Hun special forces zijn wel ok, trainen net als de NL mariniers ook veel internationaal.

drs. Levi Samsonov | 22-05-21 | 10:33

Sinds "Asterix en de Belgen" heb ik respect voor ze

LucaBrasi | 22-05-21 | 11:15
▼ 5 antwoorden verborgen

De Russische legerleiding zit zich te verkneukelen over de klunzige militaire operatie door Belgen, Nederlanders, Luxemburgers en Duitsers. Wat een geluk dat de Russen geen zin hebben in een invasie in België.
Wat een verschil met het adequate optreden van onze politie in Broek in Waterland. Wellicht is minder instructies en dus meer overlaten aan eigen boerenverstand de sleutel tot succes.

CiTy3 | 21-05-21 | 22:53
-weggejorist-
Purk | 21-05-21 | 22:05 | 2
-weggejorist-
Rest In Privacy | 21-05-21 | 22:00 | 3

Waarom schakelen ze de rechercheurs niet in van het programma Hunted, die hebben hem zo gevonden...

Mark zit te Dutten | 21-05-21 | 21:59

Het is de extreemlinkse viroloog die een politiek etiket plakt op iets wat niks met politiek te maken heeft. Wie tegen zijn onnozele prietpraat is, die wordt als extreemrechts afgeschilderd.
Als het zo zit, dan beschouw ik extreemrechts vanaf nu als een eretitel.
Ter info: Van Ranst is al sinds mensenheugenis de spreekbuis van onze communistische Pvda, de partij die Mao en andere massamoordenaars verheerlijkt.
Uiteraard nog steeds geen reden om even laag te zinken en hem te bedreigen. Dat ook weer niet.

Nonkel Frituur | 21-05-21 | 21:56 | 1

Helemaal waar. Bedreigingen zijn verkeerd maar het is een zeldzaam omsympathieke klootzak, meneer Van Ranst.

drs. Levi Samsonov | 21-05-21 | 22:31

De MSM is hierover toch niet te vertrouwen. Klopt het eigenlijk wel wat ze zeggen over deze man?

Ik ben eerder geneigd deze man te steunen dan een woord van de MSM/overheden te geloven...

Anoniemtje | 21-05-21 | 21:45

Conings zit genietend aan een Leffe terwijl hij de ontwikkelingen volgt en poetst zijn kogelpunten nog eens extra op.

Eppo | 21-05-21 | 21:44

En wat zegt het precies? Sinds wanneer moeten we geloof hechten aan een rioolblaadje?

Nonkel Frituur | 21-05-21 | 21:49

'De morgen' zit achter betaalmuur

Kijkeensaan | 21-05-21 | 22:41

die zit daar allang niet meer , een geoefende militair met ervaring of hij zit een meer dan een mtr onder de grond .

witchmaster | 21-05-21 | 21:38

Gezien zijn behoefte lang in de natuur te verblijven denk ik dat het een Groen Linkser is.

Blonde Nel | 21-05-21 | 21:00

Ik denk dat hij dit niet gaat overleven. Hij krijgt al het extreem-rechts label dus dan hebben ze een excuus om hem af te knallen.
Ik hoop dat ie het overleeft maar vrees het ergste voor em .....

TinusVlugOpDeKut | 21-05-21 | 20:48

Never go full wappie.

RandyBiel | 21-05-21 | 20:45


Jambers stemmetje opzet:
"Overdag is Jürgen een noeste bediende op kantoor, maar 'des avonds steekt hij zich in zijne vechtjas en patrouilleert in de bossen en heidevelden. Zijn peinzingen heeft hij op den sociale media verspreid en zowaar een ambiance van begrip geschapen.
Veel mensen hebben goesting om een oogje dicht te kunnen knijpen mochten zij hem bespieden."

King of the Oneliner | 21-05-21 | 20:41 | 1

8 lijnen, maar wel koning!

Hemmenaar7 | 22-05-21 | 11:02

Het zou ook nog iets kunnen zijn uit de tijden van de Bende van Nijvel. Die gasten zijn nooit gepakt en wilde theorieën doen de ronde. Er is nooit een oplossing gevonden van die zaak. Ze kwamen, zagen en verdwenen. Er zit nu nog 1 man aan die zaak, terwijl hij met pensioen hoort te zijn. Wat als dit nu een laatste middelvinger is van die groepering. Dat kan ook de massale uitrol van nieuwe speeltjes verklaren. Mensen die willen weten over de Bende van Nijvel kunnen prima zoeken op een zoekmachine, want de uitleg over het hoe en wat gaat heel diep.

LV-225 | 21-05-21 | 20:37

Volgens mij weten zij iets wat wij niet weten; hij is ontsnapt uit een laboratorium.

Hater bij de Heijn | 21-05-21 | 20:20

Ik denk dat ie op het dak ligt verscholen. Dat was in ieder geval zo ongeveer het einde van de enige Rambo die ik heb gezien.

Lorejas | 21-05-21 | 20:18

Deze man is de vriend van een juf van mijn zoon. Als deze man extreem-rechts is dan is 3/4e van GeenStijl het ook. Dat hij een probleem heeft mag duidelijk zijn, hopelijk krijgt hij hulp en geen kogel.

Asylum | 21-05-21 | 20:11 | 7

Ik denk niet zoveel. Maar laten we eerlijk zijn. Er zijn best veel die hier bivakkeren die een gedachtegoed hebben waar ze uit vrees voor een 'Joris' niet geheel eerlijk over zijn.

Schout-bij-Nacht-J | 21-05-21 | 21:44
-weggejorist-
Beste_Landgenoten | 21-05-21 | 23:21
▼ 4 antwoorden verborgen

Jürgen Conings loopt gewoon met zijn vermomming tussen zijn collega's. Alle militairen en agenten dragen mondmaskers en bandana's voor hun gezicht. Dat tentje in het bos was afleiding.

TRUMP | 21-05-21 | 20:03

Ik ga steeds hrder gniffelen om dit gebeuren, ongeacht de echte reden. Als iemand het in zijn eentje voor elkaar krijgt dat serieus het halve leger wordt opgetrommeld, buig ik voor hem. Verder ziet heel de wereld nu wel nieuw speelgoed de Belgen hebben. Bij de AliExpres knutsel ik beter spul in elkaar. En dit zijn alleen nog de Belgen. Moet je nagaan hoe de rest van Europa eraan toe is. Stel dat ome Putin met een verkeerd been uit bed is gestapt op een ochtend. Deze Rambo hoort niet opgejaagd te worden, maar moet de kneuzen in het leger weer ouderwets gaan opleiden. Voorlopig ben ik nog team Rambo.

LV-225 | 21-05-21 | 19:58 | 1

Ik zou tegen hem willen zeggen; "kom dan maar bij mij".
Vrij naar C. de Breij.

Wassila | 21-05-21 | 19:53 | 1

Hij heeft Claudia al gebeld met de vraag: "kan ik bij jou.." en toen werd de verbinding verbroken. Takkewijf is het.

Blonde Nel | 21-05-21 | 21:05

De Belgen hadden hulp van GSG9 de Duitse SAS equivalent. Als nou zelfs die Duitsers hem niet gevonden hebben!

Sliptong | 21-05-21 | 19:41 | 2

Als je niet het verschil tussen "GSG 9 der Bundespolizei" en "Special Air Service" weet.

Schout-bij-Nacht-J | 21-05-21 | 19:55

Die militairen die op zoek zijn voeren een operatie uit, geloof mij die laten deze kwibus niet gaan. Maar een militair die getraind is tot sluipschutter ga je niet makkelijk vinden, die gasten kunnen lang, heeeeeeeel lang onder de radar blijven. Ik vermoed dat hij ook niet zomaar het grensgebied heeft uitgekozen zodat hij profeit heeft bij slechte samenwerking over de grens.

Rest In Privacy | 21-05-21 | 19:34

Ik vraag me eigenlijk af hoe de steunbetuigingen zouden zijn als de man Mohammed Alsaloussi had geheten. Iets zegt me dat iedereen die deze man 'wel begrijpt' zelf hele extreemrechtse sympathieën heeft.

Voor de duidelijkheid. Hij staat op de terroristenlijst. Loopt rond met een P90 en 2000 kogels.

Wat hij van plan is weet niemand echt zeker. De man is getraind in het "Survival, Evasion, Resistance, and Escape". Dat zijn echt heel goed getrainde soldaten. Hij kan bij wijze van spreken nu in Molenbeek zitten en een Brent Tarrantje of Breivikje plegen.

Schout-bij-Nacht-J | 21-05-21 | 19:33 | 3

Een terrorist zoals uw Mohammed is gewoon niet in staat tot dit. Die gaan direct voor het doel. Boem en klaar. Uw vraag zou moeten zijn: Waarom gaan ze nooit volwaardig achter Mo en zijn vrienden aan, wanneer er 25 mensen liggen te creperen. Dat is de echte vraag in dit hele spel.

LV-225 | 21-05-21 | 20:05

Als de man Mohammed had geheten waren de steunbetuigingen waarschijnlijk uit een heel andere hoek gekomen, dit omdat de kans dan zeer wel aanwezig zou zijn dat het om een extremistische moslim gaat, daar hebben we voorbeelden te over van gezien.

Mr. C | 21-05-21 | 20:10
-weggejorist-
Ir_HardGelag | 21-05-21 | 23:42

Bij het aanschouwen van een drijfjacht krijg ik altijd sympathie voor de prooi. Wat het ook is.

dihydrogenmonoxide | 21-05-21 | 19:30 | 1

Kijk, ik dus ook

feiten_en _cijfers | 21-05-21 | 20:40

Stel je voor je bent opgesloten door een gek?

g[E]ulden | 21-05-21 | 19:23 | 2

Nie leuk nie!

RickyLaRue | 21-05-21 | 19:27

Begin al door niet te trouwen .

likmegaties | 21-05-21 | 19:36

Vreemd om de foto's van zo'n tentje te verspreiden. Wat willen ze daarmee? Herkent iemand het blauwe plastic? Bel dan de politie in uw woon- of verblijfplaats. U kunt ook anoniem melding maken.

dathoujetoch | 21-05-21 | 19:23 | 1

En dan beweren dat het om degelijk militair materieel gaat. Bullshit.

Eppo | 21-05-21 | 21:46

Wat een idioot. Dat doe je toch nu niet met die rotweer. Ik had op beter weer gewacht.

Fedde71 | 21-05-21 | 19:22

Ik heb eens een tijd met wat Belgische parachutisten opgetrokken. Als deze man net zo goed is, dan begrijp ik de inzet van zoveel man om hem te zoeken.

Frau_Ferkel | 21-05-21 | 19:16 | 2

Ik heb veel programma's met Bear Grylls gezien.

RickyLaRue | 21-05-21 | 19:23

Heb in dienst gezeten, voor mij was een Whatsapp buurt appje voldoende geweest.

Dr. Blechtrummel | 21-05-21 | 19:36

Hoe is het nu eigenlijk met zijn hond? Daar hoor ik niets over.

Arnold Layne | 21-05-21 | 19:15 | 2

Opgegeten?

RickyLaRue | 21-05-21 | 19:24

Dit topic gaat niet over Lil'Kleine of Toto.

Lorejas | 21-05-21 | 20:19

Ik zou eens bij Willem Engel op zolder gaan zoeken. Als hij daar niet zit, dan is er vast voldoende ander belastend materiaal te vinden.

Frau_Ferkel | 21-05-21 | 19:14 | 3

Ferkel
Kunt u ff normaal doen aub?

toetssteen | 21-05-21 | 19:41

Als je op een Belgische pantserwagen schiet roepen ze, doe normaal man, zitten mensen in hoor!

uisge baugh | 21-05-21 | 19:13 | 2

Daarna: 'Wie gaat dat betalen, al die deuken?'

Dr. Blechtrummel | 21-05-21 | 19:28

Heb in mijn diensttijd de gevolgen gezien van een aanrijding op een kruising in Harderwijk tussen een YP408 en een lichtblauwe Fiat Panda..
Panda uiteraard rijp voor de schroothoop, waar de YP slechts wat lichtblauwe krassen in de groene lak had.
Ik geef toe: een panda is geen kogel, pretendeert het niet eens te zijn ook maar ik denk niet dat een ( moderne) pansterauto erg onder de indruk zal zijn van een kaliber 7.62 oid.
Hooguit ontvetten, licht opschuren kwast groene alles in 1 verf erover en weer door...

loze stijl | 22-05-21 | 11:11

Hebben de amerikanen niet nog een paar vaten Agent Orange staan? Wat sproeivliegtuigen over dat natuurgebied.

Vraag me wel af wat hem nu precies extreemrechts maakt. Heb het idee dat dat label wel heel snel op allerlei onwenselijke dingen wordt geplakt. Dit lijkt mij gewoon een verwarde Rambo.

lamlendig | 21-05-21 | 19:10 | 2

Waarschijnlijk PTSS. Maar ja, extreem-rechts bekt beter. Nationale legers kunnen dan ook meteen in een ruk door als extreem-rechts bestempeld worden. Als men maar onthoudt waar het echte gevaar vandaan komt...

Bataafje | 21-05-21 | 19:24

@Bataafje | 21-05-21 | 19:24:
Als ex marinier moest ik daar ook aan denken. Heeft niets van doen met. Maar ja het bekt blijkbaar lekker.

toetssteen | 21-05-21 | 19:43

Een paar malloten met Twitter (pleonasme) betuigen steun, en men schrijft over massale steun. Ieder normaal denkend mens vindt die Cummings een klapmongool, ook z’n collega’s.

beldewouten | 21-05-21 | 19:08 | 1

Losgeslagen projectiel, onschadelijk maken. Maar dat was daar al duidelijk.

Dr. Blechtrummel | 21-05-21 | 19:12

Wie naar The Shining heeft gekeken weet hoe een dwaalspoor wordt gemaakt.

Arnold Layne | 21-05-21 | 19:04

Tsja een dwaalspoortje... Zoek lekker verder...

niv01 | 21-05-21 | 19:01
-weggejorist-
Papa Jones | 21-05-21 | 18:59

Oh België heeft wel een leger? Ik ben verbaasd want er is nog nooit een legereenheid in Molenbeek gezien. Of Knokke Heist om maar iets gezelligs te noemen. Maar tegen 1 kale blanke boze man die overigen nog geen mensen heeft gedood of mishandeld, maar wel wappie is geworden, zetten ze tactical squadrons in.

rectormagnificus | 21-05-21 | 18:58 | 3

‘Feitelijk zien we maar heel weinig’ dat is wetenschappelijk bewezen. Dus het kan zijn dat je wereldbeeld toch wel erg beknopt is net als alle anderen (die van mij ook) en dat een dergelijk leger letterlijk aan je neus voorbij gaat.

Anyway ze zetten zwaar in omdat deze gozer ook serieus gevaarlijk is als in mass killer. Je kan ook niets doen en afwachten tot dat hij toeslaat maar ja dan zijn ze weer te laat...

movingsquare | 21-05-21 | 19:04

Beetje kort door de bocht; Belgische para's, wil je geen ruzie mee krijgen.

dathoujetoch | 21-05-21 | 19:15

Hij heeft een boobytrap met een handgranaat aan de deur van zijn auto bevestigd.

Patje | 21-05-21 | 19:47

Iemand met een pantserwagen in het bos zoeken is net als die dronken man. Hij zocht zijn telefoon onder een straatlantaarn, omdat het op de plaats waar hij het verloren had te donker was. Dat ze met zoveel mensen zoeken naar deze Rambelg, lijkt het erop dat hij teveel waarheid spreekt over asielanten en hem de mond gesnoerd moet worden, want stel dat...

jan huppeldepup | 21-05-21 | 18:56 | 1

U snapt het.

LV-225 | 21-05-21 | 20:15

Ik probeer mij even in te leven.
Die man is enorm boos. Wellicht wil hij wraak nemen of een daad verrichten. Hij verdwijnt met een heel arsenaal aan wapens.
En zou dan in een nationaal park gaan zitten, een te overziene plek waar ie vroeg of laat gevonden gaat worden om vervolgens wellicht maar één agent neer te schieten die hem vindt? Een agent die ook nog eens niets te maken heeft met alles wat hij verafschuwt? Als ie in dat park wordt gevonden geeft hij zich simpel over of schiet zichzelf een kogel door z'n hoofd omdat ie uiteindelijk een totale lafaard is die niet heeft gedaan wat ie wou doen.

Leptob | 21-05-21 | 18:55 | 4

Ik denk niet dat hij boos is. Als hij boos zou zijn hadden ze hem al lang gepakt.
Boze mensen zijn irrationeel.

Mr.Crowley | 21-05-21 | 19:30

@Bigaroque | 21-05-21 | 19:32:
Ik denk niet dat het boze mensen zijn. eerder bezorgde mensen.
Maar ja, dat ziet de Volkskrant anders natuurlijk.

Mr.Crowley | 22-05-21 | 10:22
▼ 1 antwoord verborgen

Weet je wie er ook voor lange tijd de hele Belgische bevolking voor de gek heeft gehouden ?

likmegaties | 21-05-21 | 18:54 | 7

Goedele Liekens?

Dr. Blechtrummel | 21-05-21 | 19:16

@Dr. Blechtrummel | 21-05-21 | 19:16: Was ooit een komisch duo met Urbanus op TV.

uisge baugh | 21-05-21 | 19:24
▼ 4 antwoorden verborgen

Kan me herinneren dat Rambo achter vietnamezen aanzat. Ga anders eens even kijken bij de lokale loempia kraam. Baat het niet dan schaadt het niet.

Sarcastica | 21-05-21 | 18:51

Tijd voor Agent Orange.

Mr_Natural | 21-05-21 | 18:48

FEDERAAL
Van Quickenborne: 'Gezochte militair heeft zich dagenlang voorbereid'

Hemmenaar7 | 21-05-21 | 18:48

Zag eens een video over scherpschutters, ze lieten toen ook soldaten zoeken. Ze liepen bijna over hun heen, paar meter ernaast maar ze konden ze pas zien toen ze opstonden. Best indrukwekkend, ben benieuwt hoelang het duurt voordat Rambelg word gevonden.

keistad | 21-05-21 | 18:47

Misschien is 't Jan Kloot van Damme wel.

Mr_Natural | 21-05-21 | 18:46 | 2

the muscles van Brussels

IndoFortuyn | 21-05-21 | 19:36

Volgens mij zit die tegenwoordig in het vreemdelingenlegioen.

Usumani | 21-05-21 | 21:25

Heb lang geleden in Frankrijk een met een Belgische deerne mogen vertoeven,
met dat zachte taaltje hield de vergelijking gelijk op toen zij met haar geslachtsorgaan van mijn geslachtsorgaan een kurkentrekker wilde maken.
Tot op de dag van vandaag zijn een van mijn vele nutteloze talenten,
het openen van een wijnfles op creatieve wijze.

TijdelijkOptimist | 21-05-21 | 18:43

Iemand een linkje naar die brieven?

Die militairen krabben zich wel achter de oren, geef jij je leven voor je land dan importeren wij nog wat raddraaiers zodat wij hier ook een burgeroorlog kunnen kweken.
De immigranten zoals die vroeger kwamen, dat zijn gewone mensen. Nu zijn het strijders van de halve maan.

Gijsbert | 21-05-21 | 18:43

Zet hem op Jurgen!

ceriel82 | 21-05-21 | 18:42

hoezo?iedereen moet kritiek kunnen krijgen, en deze man op z n positie zeker.

Spychopaat | 21-05-21 | 19:01

Dank u.

Datgingniegoed | 21-05-21 | 19:05

Nuchter en genuanceerd stuk.

Bataafje | 21-05-21 | 19:31
▼ 1 antwoord verborgen

Eigenlijk denk ik dat de man heel goed weet wat hij doet.

Mr.Crowley | 21-05-21 | 18:38 | 3

Dat noem je met voorbedachte raden en al helemaal als ie iemand vermoorden wil. Slimpie...

movingsquare | 21-05-21 | 19:07

Die auto geparkeerd bij dat bos is een afleidingsmanoeuvre; daar zit ie niet.

VanBukkem | 21-05-21 | 19:26

@movingsquare | 21-05-21 | 19:07:
Loopt hij niet al een week los rond met het hele Belgische leger achter hem aan? Denkt u dan dat deze man niet weet wat hij doet?

Mr.Crowley | 21-05-21 | 19:39

Toch een nukubu observatie: Duitsland heeft een kwart van haar KSK ontslagen. Deze Belg is een getraind sluipschutter. Op zich: wie is de vijand?

Hetkanverkeren | 21-05-21 | 18:38

Lijkt op "The park is mine". Film uit de jaren tachtig.

Trasnochador | 21-05-21 | 18:37 | 1

Poeh, jah..!!

Dat kan ik me nog herinneren..!!

neonreclame | 21-05-21 | 18:39

Dat tentje wat ze vonden lag er natuurlijk al twee weken.
Nu alle agenten en het hele Belgische legioen in de Kempen zitten is dit een mooi moment om in Antwerpen juwelen te schoppen bij Joodse diamantairs.
Met een Arafat sjaaltje de boel leeghalen vervolgens palievlag achter laten en ineens ben je voor links een Robin Hood.
Want stelen van Joden dat is vast wel woke.

Dus als je in Anvers een winkeltje hebt voor glimmertjes, doe voor de zekerheid even je verzekering checken.

General McAuliffe | 21-05-21 | 18:36 | 1

Hier in het bos om de hoek kun je ook tentjes aantreffen. Volgens mij in ieder bos van een beetje omvang.

Usumani | 21-05-21 | 21:29

Tenzij de spoorloze Belg doof en blind is ga je hem met een grote pantserwagen niet vinden. Probeer het eens op een fiets.

W_F | 21-05-21 | 18:36

Als je iemand bedreigd dan kijk maar uit dan komen 400+ man je halen.

Bjorn19851111 | 21-05-21 | 18:33 | 1

Tenzij je het goede geloof hebt, dan mach je openlijk voor een honderd gasten tot moord oproepen.

jan huppeldepup | 21-05-21 | 19:01

Feit: Statistisch gezien komen de meeste kogels van links.

Reebensteeltje | 21-05-21 | 18:31 | 1

Ja, maar dat is omdat rechts voorrang heeft, dus die laat iedereen gewoon langs. Da's logisch, aldus JC.

Bigaroque | 21-05-21 | 19:35

Istie oudrechts of nieuwrechts ?

2CVOcean | 21-05-21 | 18:29

Atoombom misschien de oplossing.
Zomaar een gedachte.

rein9576 | 21-05-21 | 18:25 | 1

Linkse rakker ?

Bjorn19851111 | 21-05-21 | 18:28

Wuustwezel... zit daar niet dat onderdeel (genie) van de commando's van Storm?

Desolator | 21-05-21 | 18:24 | 1

Nee, Storm zit met de rest van Jiskefet al jaren thuis.

Bigaroque | 21-05-21 | 19:36
-weggejorist-
enra | 21-05-21 | 18:24 | 6
▼ 6 antwoorden verborgen

Best raar, allemaal zware wapens, extremist en een afscheidsbrief maar slechts verstoppertje willen spelen met de diensten, vaag?
Enniewee die ligt binnenkort het gras omhoog te duwen, laat dat maar aan de Belgische diensten over
Wat bezielt je? De man is pas 46

Denneweg | 21-05-21 | 18:24 | 2

Hoe moeilijk kan het zijn..

Paar moertjes los, beetje PTSS, en de rest laat zich volgen..

neonreclame | 21-05-21 | 18:36

@neonreclame | 21-05-21 | 18:36:
Mogelijk is het zoiets inderdaad
Een doorpakker is het iig niet, je kondigt met een hoop aplomp van alles aan en gaat dan verstoppertje spelen in het bos
Rare jongens die Belgen

Denneweg | 21-05-21 | 18:45

Typisch grensgeval.

dhrat | 21-05-21 | 18:23

Ik vind de partnerlook mensen gevaarlijk.

Bjorn19851111 | 21-05-21 | 18:23 | 1

Is dat de nieuwe vriendelijke definitie voor babyboomers?

WibionFire | 22-05-21 | 07:44

Door Belgische linkspers (en dat is het merendeel) overhypte bullshit.

MikeTheBull | 21-05-21 | 18:22 | 2

Kinderen moet je gewoon gelijk geven, en vervolgens je eigen plan trekken.

Bjorn19851111 | 21-05-21 | 18:26

Wil je beweren dat het niet overhyped is?

MikeTheBull | 21-05-21 | 19:22

Stel dat ze deze inspanningen in een grijs verleden ook hadden gedaan bij de Bende van Nijvel! Dit lijkt op de zoveelste cover up in België. Waarom moet die man dood? Iets moet in de doofpot. Dit zet je aan materieel en man/vrouw/whatever niet in om de belgische equivalent Van Dissel te beschermen. Raar dit!

Tikkie Terug | 21-05-21 | 18:22 | 4

Incl speciale eenheden van ook NL en Dld evenals Lux, las ik op de Twitters met redelijk geloofwaardige vehikelfoto’s ter plaatse

Hemmenaar7 | 21-05-21 | 18:28

@Proditor | 21-05-21 | 18:25: Met een infrarood camera lijken alle 11 miljoen Belgen op elkaar, en er is geen garantie dat hij in België is.

W_F | 21-05-21 | 18:41
▼ 1 antwoord verborgen

Eesrt Jos B. en nu deze idioot. Dit straalt slecht af op bushcraft.

lekgoot | 21-05-21 | 18:21 | 1

Waarom?
Al die bushcraft lui zitten hier toch stiekem keihard op te fappen.

mmx | 22-05-21 | 16:03

Hoezo is hij rechts?

Mahatma | 21-05-21 | 18:20 | 6

@Pieter Breydel | 21-05-21 | 18:45: dat zeg ik toch niet.

_washier | 21-05-21 | 19:00
▼ 3 antwoorden verborgen
-weggejorist-
Kdoemaarwat | 21-05-21 | 18:19 | 15
▼ 15 antwoorden verborgen
-weggejorist-
g[E]ulden | 21-05-21 | 18:19

I'm starting to root for this guy. Als er ooit een moment om niet kinetisch te gaan is? Psychoses gaan over, kan ik u verzekeren: massahysterie is van een compleet andere orde.

Hetkanverkeren | 21-05-21 | 18:18

"Maar wat nou hè, als collega-militairen hem eigenlijk allang gevonden hebben maar ze hem UIT SYMPATHIE LIETEN GAAN???"

Aluhoedjesgelul.

Dr_Johnson | 21-05-21 | 18:17 | 1
-weggejorist en opgerot-
MooseNL | 21-05-21 | 18:54

Sinds wanneer heeft België een leger. Ik zie ook meer dan 1 pantserwagens ...

Flapuitx2 | 21-05-21 | 18:17

Misschien heeft de soldier of fortune gewoon wel een sabbatical ergens in Ruinerwold.

Reebensteeltje | 21-05-21 | 18:17
-weggejorist-
Statix | 21-05-21 | 18:15

Als Jurgen nog een onderduikadres nodig heeft dan moet ie maar even bellen, ik heb nog wel een kelderbox waar ie een tijdje kan logeren. Maar, beter is het natuurlijk dat Jurgen zich gewoon overgeeft, en dat het gewoon even uitgepraat wordt tussen Jurgen en de politie.

VanBukkem | 21-05-21 | 18:15

Dit had je heel anders moeten aanpakken. De man is geen crimineel. Laat zijn collega’s hem oproepen om zich te melden. Nu lopen we enorme risico’s op doden.

metagod | 21-05-21 | 18:13 | 1

Goed gedacht!

Normpje | 21-05-21 | 18:23

Geen zorgen. Kolonel Samuel 'Sam' Trautman is reeds ingeschakeld.
Wat zegt u kolonel? Bodybags?
Hebben we genoeg.

RickyLaRue | 21-05-21 | 18:13 | 2

ondertussen in het bos:
trautman : its over Jurgen.
Jurgen : nothing is over . they Drew first blood, not me.

Miesmol | 21-05-21 | 18:34
-weggejorist-
MooseNL | 21-05-21 | 18:55

Is het niet mogelijk dat de PTSS, zwaar is ingeslagen, en Corona de rest heeft gedaan..??

neonreclame | 21-05-21 | 18:13 | 1
-weggejorist-
Papa Jones | 21-05-21 | 18:58

Ik hoop dat ze hem levend pakken opdat ze hem in een kooitje kunnen stoppen en tentoon kunnen stellen om kinderen de gevaren van wappisme bij te brengen.

BobDobalina | 21-05-21 | 18:11 | 1

Kan zeggen wat je wil, maar hij houdt wel 1.5mtr afstand.

mono-culti | 21-05-21 | 18:18

Jürgen doet me toch meer Duits dan Vlaams aan

jeweettochniet | 21-05-21 | 18:10

Laagopgeleide Wappies vinden dit mooi. Of ze begrijpen het allemaal niet. Kudtvolk.

buler | 21-05-21 | 18:09 | 3

Het zijn de ratten in het riool van de maatschappij.

Gulliver | 21-05-21 | 18:11

Ik ben een hoog opgeleide wappie. En nu?

Ren je rot | 21-05-21 | 18:18
-weggejorist-
MooseNL | 21-05-21 | 18:55

Rambo meende het niet allemaal zo..

One of the good guy´s, zeg maar..

neonreclame | 21-05-21 | 18:09

Wappie Rambo moet dat zijn.

Gulliver | 21-05-21 | 18:09

They drew first blood...

deugallergie | 21-05-21 | 18:08

Die Belgische politie lijkt mij gevaarlijker dan de wannabe-Rambo.

Je vraagt je af waarom deze hysterische actie tegen een loner wordt ondernomen, terwijl politie al jaren niet meer in Molenbeek, Anderlecht of Borgerhout durft te komen.

En volledige paralel met de manier waarop wappies in Nederland de stront uit de darmen wordt geslagen, terwijl de hyena's vrij spel hebben en Ajax-fans hun schaal toejuichen.

Nou ja, het is Belgie, het land dat al eeuwen zijn overheid op waarde weet te schatten.

Glasgow Argus | 21-05-21 | 18:08 | 5

Dingen die je niet weet, zijn interessanter dan de dingen die je wel weet.

Mr.Crowley | 21-05-21 | 18:14

Weer goed gesplitst.

Normpje | 21-05-21 | 18:21
▼ 2 antwoorden verborgen

Die soldaten krijgen daar een goede opleiding, dat ze zichzelf zo lang buiten beeld kunnen houden.

Mr.Crowley | 21-05-21 | 18:08

Na Rambo, The Fugitive, Commando en The Hunted heeft de filmindustrie sympathie gekweekt voor dit soort figuren...
Ik hoop dat ze hem nog weken moeten zoeken.

SterF... | 21-05-21 | 18:08 | 5

Rambo I, First Blood, was gewoon een goeie film.

VanBukkem | 21-05-21 | 18:19
▼ 2 antwoorden verborgen

Wat is het volgende wat ze in gaan zetten, de marine? Er zit een grens in hoeverre je als overheid jezelf voor lul kan zetten maar in Belgenland begrijpen ze ook dàt niet.

Pollekelife | 21-05-21 | 18:07

You're sending that many men up against my boy? Just don't forget one thing: a good supply of Jupiler...

etwaboy | 21-05-21 | 18:07

Waaruit blijkt eigenlijk dat de man banden had met rechts-extremisten? Want het is natuurlijk een beetje gekkig dat hij op de terroristenlijst staat maar wel gewoon iedere dag naar de legerbasis mag rijden om zijn overheidstaken te vervullen.

opblaasschaap | 21-05-21 | 18:07 | 2

Dat zullen ze waarschijnlijk uit zijn afscheidsbrieven opgemaakt hebben

Enter Yeti | 21-05-21 | 18:32

Geeft te denken

BL!ZZ | 21-05-21 | 18:44

Mooie afleidingsmanoeuvre wel, wat is er echt aan de hand in België?

Hieronymus-ego-sum | 21-05-21 | 18:06

Ach ja, de een gaat Rambo spelen, de ander is ervan overtuigd dat het volk hem graag ziet als de MP van Rutte IV, mijn oma werd dement verklaard nadat ze 's nachts een keer met haar blote tieten over straat liep en ik? Wat moet ik nog doen om gestoord verklaard te worden?

Leptob | 21-05-21 | 18:05 | 4

Ik denk niet zoveel meer, Leptob...

Wijze uit het Oosten | 21-05-21 | 18:32

Beslis zelf eens een keer...

BL!ZZ | 21-05-21 | 18:46

Niets!



Ah, toch een tip.
Probeer is iets met een waxinelichtje.

Al SchietjemeLevend | 21-05-21 | 19:07
▼ 1 antwoord verborgen

Ik zie een selfie met ontbloot bovenlichaam in een badkamerspiegel.

Zucht.

Panos88 | 21-05-21 | 18:05 | 3

Die selfie deed mij denken aan die van Sander V., de moordenaar van Milly Boele, die precies zo'n foto van zichzelf op zijn wall had. E.e.a. riekt naar narcisme.

MickeyGouda | 21-05-21 | 18:27

@BrutusBosch | 21-05-21 | 19:04:
Dat zou ik ook zeker hebben gedaan, als ik zijn volledige naam had geweten. Opdat hij levenslang over zijn schouder moet blijven kijken, nadat hij straks ongetwijfeld weer tussen het algemene publiek loopt.

MickeyGouda | 21-05-21 | 19:12

We moeten zorgen dat markske niks overkomt ! Wel vette films trouwens Rambo

Icewallowkum | 21-05-21 | 18:04 | 2

Rambo was de hoofdrol in de film First Blood

AntiZanicz | 21-05-21 | 20:31

Lachwekkende flauwekul. Alsof de overheid zulke mafkezen zou accommoderen.

AntiZanicz | 21-05-21 | 20:32

Een beetje Rambo zit nu in een tunnel...

Jan Gordelroos | 21-05-21 | 18:00 | 1

Niet in Gaza!

Tikkie Terug | 21-05-21 | 18:22

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken
Online Casino | Online Casino | Paynplay Casinos | Online casino expert | Online Casino