Tweet not found
The embedded tweet could not be found…

Geenstijl
ingelogd als
lid
Tweede Kamer helemaal kapotgesensibiliseerd
Zo. Dat heeft Mark Rutte lekker bekeken. Nadat bleek dat hij en zijn kabinet zich tijdens ministerraden onoorbaarder gedroegen dan een groep weekendredacteuren van de Volkskrant op een reisje naar het Holocaustmuseum, trapte de oppositie in de val van haar eigen enthousiasme. Dankzij aandringen van parlementaire prutsers zat Vak K voller dan een Utrechts FieldLabcafé en kon iedere bewindspersoon een paar extra zwarte strepen zetten door de gedachte 'Mark Rutte, eindverantwoordelijk'. Maar goed. De mist is opgetrokken, we zijn weer wakker, het debat is voorbij and all we got was this lousy verworpen motie van wantrouwen. Nou ja, en een vrolijke video van Tom Staal natuurlijk.
The embedded tweet could not be found…
Leefde Marcel van Dam nog maar - nee wacht, leefde Pim Fortuyn nog maar
TEVENS STAMCAFÉ
Niet te verwarren met oorlog maken, dat is bij voetbal, of oorlog verprutsen, dat is bij Trump
Zelfs Gidi Markuszower treft deze keer geen blaam
Iedereen een enkeltje BlueSky (als het aan ons aller topambtenaren ligt)
Tom Staal en Jesse Klaver, zou dat een goed stel maken
Kwam er niet (tevens stamcafé)
Over GeenStijl:
Contact / Huisregels / RSS / Privacy en cookies / Cookie instellingen / Responsible Disclosure / Adverteren / VoorwaardenGeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.
De laatste topics op GeenStijl
Archief
Neem een kijkje in onze stijloze gaarkeuken.