Vegan Streaker gestopt met eten

Vreet zelfs geen planten meer
Vegan Streaker Peter Janssen is samen met zijn enorme lul in hongerstaking gegaan. Als Vegan Streaker Peter Janssen op een vampierenborrel een kinderbier komt drinken denken alle andere daywalkers: nou nou. Vegan Streaker Peter Janssen stak zichzelf met z'n domme kop in de fik bij een eendenslachter en daarom zit hij in de cel. En nu gaat Vegan Streaker Peter Janssen uit solidariteit met dieren in hongerstaking. "Janssen noemt ook de stalbranden en wil tevens solidair zijn met andere politiek activisten in bijvoorbeeld Wit-Rusland, Myanmar en Rusland." Politiek activisten in bijvoorbeeld Wit-Rusland, Myanmar en Rusland. En lulletje rozenwater Peter Janssen. Nou. Als dat gratenpakhuis met z'n veertig kilo vel & botten schoon aan de haak het langer dan één week uithoudt zonder faliekant in te storten vreten wij een konijn op.
Reaguursels
InloggenEigenlijk zouden ze 'm met dwangvoeding in leven moeten houden. Kan ie uit ervaring boos zijn over ganzenlever.
En hij is al zo mager dat overleeft hij niet eens 2 weken
Is 'gestopt met grazen' niet een betere titel?
Ga deaud dude
Hahaha, wilde ik ook zeggen, maar dacht dat het wat te grof was....., wat een idioot die gast
Uitstekende actie! En nu volhouden!
Hij wil natuurlijk niet dat zijn eten verspild wordt.
Daarom wil ik 'm wel helpen:
eet ik de komende weken vrijwillig zijn vegan-maaltijden. Hoeft ie zich daar in ieder geval geen zorgen om te maken.
'We benne immers op de wereld óm mekaar, te helpen nietwaar...
Beter ook voor het millieu. Volhouden.
Peter zal vast wel weten hoe ze ganzen wat dikker maken.
Die persoon is totaal geschift.
Ik wens hem succes. Maar dan wel doorgaan tot het bittere eind. Dan zijn wij van die lul verlost.
Vegan Streaker gestopt met eten...
Solidair met de ramadan?
(hoewel hij waarschijnlijk één van de eersten is die het loodje zal leggen, na de islamitische overname....)
Ok, een varkensoog lijkt een beetje op een mensenoog. Alsof er een mensje in dat varkenslichaam zit. Dus dat is een beetje eng.
Maar een vis. Of een kip die elke dag een ei blijft leggen als je de eieren steeds weghaalt en voor voldoende licht zorgt.
Het beste kan hij plantenvoeding worden
Peter "Pokon" Janssen
Foie gras toepassing kan ook. Dan stampen ze hem gewoon dagelijks vol.
Wat men eet moet men zelf weten.
Vind de discussie tussen vleeseters en vega's vrij zinloos.
Waar ik tegen ben is het bewerken van voedsel met allerlei stoffen die de gezondheid schaden en het vol spuiten van vlees met rotzooi, verslavende stoffen toe voegen aan producten en light producten met ongezonde zoetstoffen.
En geef vegetarisch vlees een andere naam.
Een stuk vlees wat gaar is gesudderd in zijn eigen vet, heerlijk.
Er is wel degelijk aan beide zijden een zeer schadelijke kant.
Namelijk die van veronderstellen dat iets ‘gezond’ is, gezonder dan waar of wetenschappelijk aangetoond is.
Zo is bewerkt vlees en rood vlees iets om niet overmatig te eten; worst, gerookt vlees, etc en rauw vlees (tartaar, filet américaine, rear/bleu biefstuk etc).
Daarentegen is de stelling dat veganistisch per definitie gezonder is ook arbitrair.
Het zijn per definitie ‘op hun gezonde eten letters’ en dus bewuster met gezondheid bezig.
Maar iemand die bewust eet/op gezondheid let en ook vlees eet, is niet minder gezond.
Daarnaast wordt het ongeremd gepropagandeerd.
Veel trendvolgers laten na de essentiële voedingsstoffen aan te vullen, die vlees nu eenmaal biedt.
Vitamine B12, heem
ijzer, tal van aminozuren; in vlees is dat niet allen goed voorhanden, maar we nemen het ook goed op (heem!).
Los hiervan verschilt de behoefte asn bepaalde stoffen per mens, in levensstijl maar ook genetisch bepaald.
@Braco.me | 26-04-21 | 14:49: Lul niet. De halve dierenwereld eet rood vlees en de andere helft staat op het menu.
Als je een zaadslikker (m/v/x) bent, ben je dan, technisch gesproken, vegan ? Of ben je een soort kannibaal ?
Inquisitive minds need to know.
Dierlijke eiwitten en celmateriaal! Een zaadslikker (m/v/x/y) is geen vegan...
man-man.nl/sperma-slikken-gezond/
"De voordelen van sperma slikken
Uit meerdere onderzoeken is gebleken dat zaadcellen voordelen voor de gezondheid van de vrouw kunnen hebben;
- Stoffen die in mannelijk zaad zitten zouden een anti-depressief effect kunnen hebben.
- Vrouwen die regelmatig slikken zouden opgewekter zijn en het bevordert ook hun slaap.
- Slikken houdt je jong en kan preventief werken tegen ziektes als Alzheimer.
Vrouwen die slikken zouden minder risico lopen op ziektes tijdens de zwangerschap. Dit heeft te maken met de eiwitten in het zaad, die embryo’s zouden beschermen en vrouwen toleranter tegen ziektes maken.
- Het slikken van sperma helpt tegen ochtendmisselijkheid bij vrouwen."
maar:
"Hoe meer vlees je eet, hoe slechter de smaak is. Daarnaast hebben ook koffie en sigaretten een negatieve invloed op de smaak van je zaad. Doe hier je voordeel mee en pas je voeding af en toe een beetje aan."
Over zaad slikken gesproken. Hoorde pas dat als je op je sterfbed, bloemenzaad door je yoghurt doet en je laat je in een linnenzak begraven er na 2 weken een heel bloemenbed uit je lichaam groeit.
@Tishetnetnie | 26-04-21 | 15:25: dat lijkt me sterk, ze begraven wel op 60cm.diep.
Valt me nog mee dat hij niet in hongerstaking gaat vanwege het geweld dat de mens het corona-virus aandoet met al die vaccins.
"ter attentie aangenomen"
goed zo. planten hebben tenslotte ook gevoelens.
Hoezo krijgt deze vent nog aandacht?
Bizar dat deze terrorist maar 15 maanden kreeg voor een terroristische aanslag. Levenslang moet die krijgen het is namelijk een kwestie van tijd dat er iemand dood gaat.
Kunstmest van maken?
Vanmorgen net een kip geslacht. Vanavond lekker(e) kip. Voor het weekend staat er een (oude) haan op het programma. Hanensoep! Allemaal wel biologisch natuurlijk. Maar toch.
Ik ben van mening dat iedere vleeseter zijn eigen dier moet verzorgen en slachten.
@Peter Rottevanger: Lekker heur! Hier ook wel eens een fijn eigen haantje voor in de soep.
@the Jackdawn | 26-04-21 | 14:35: Is niet echt efficiënt dunkt mij. Maar wellicht als tussenoplossing dat je je eigen veestapel collectief verzorgt? En als je dat nou groots aanpakt creëer je een soort van grote veehouderijen waar je de beesten goed kunt verzorgen en waar de mest netjes opgevangen kan worden. Een grote slachterij er bij om het vee optimaal te kunnen verwerken. De bieflapjes en andere stukken vlees zou je dan weer in op een bepaalde locatie kunnen bewaren alwaar de mensen hun stukje vlees kunnen ophalen. Omdat iedereen een bepaalde voorkeur heeft voor een soort stuk vlees is het dan weer het eerlijkst dat je per soort vlees een variabele prijs betaald al naar gelang beschikbaarheid en populariteit.
Daarnaast, omdat er toch gereden moet worden van het land naar de verkooplocatie, zou het handig zijn als je daar ook zuivel, groenten en fruit kan kopen. En natuurlijk ook ingeblikt of ingevroren want je wilt in de winter ook je tuinbonen eten.
Ik zie een gat in de markt.
@the Jackdawn | 26-04-21 | 14:35:
Nee, ik laat dat liever aan specialisten over. Dan kan ik me met andere zaken bezig houden.
Wij eten alleen maar dieren die nog in het ei zitten.
Hier in Holland binnen justitie doen ze gewoon aan gedwongen voeding. veel succes.
Rectaal nutrieren
@P. Breidel | 26-04-21 | 13:17: Dat heb ik gegoogled.. geen resultaten, maar ik vind het 't proberen waard.
Dan gaat hij toch meer meevoelen met ganzen.
hebben ze vast geen vegan uitvoering van..... lol
Gewoon elke dag z'n maaltijd aanbieden en verder straal negeren. Is gewoon een roep om aandacht. Net als met puppies en kleuters kun je ze beter leren dat dit niet werkt. Of door negeren, of door actief afstraffen. In dit geval is straal negeren gewoon de betere optie.
Gebruik niet zo vaak “gewoon” als stopwoordje. Het is lelijk taalgebruik.
Peter Jansen is er een voor op z’n hondjes. Om tien uur laat ik hem daarom uit.
Fuckinghell
Protesteren is voor mensen die niet willen werken om iets te veranderen.
Ben eens solidair met obese mensen, ga eens lekker chocola eten. Want dikke mensen hebben het ook niet gemakkelijk.
Of zo.
Grappig om te zien dat als er hier een topic over de mishandeling van een hond is,dan zijn veel reaguurders diep verontwaardigd.Maar als het om dierenmishandeling en wreedheid in de bio-industrie gaat,dan zijn het ineens niet zulke dierenvrienden meer.
Nee, klopt en want ik houd gewoon van een lekker T-bone op zijn tijd
Omdat men niet solidair is met deze milieuterrorist? Wat een grap
Er bestaan nog steeds boeren die met heel veel liefde en respect met hun dieren omgaan. Echt waar!
Gompie... dus als je het ergens niet mee eens bent mag je de boel molesteren en / of in de fik steken? (Dan ben je natuurlijk de ultieme lul als je jezelf ook in de fik pyromaant, maar dat geheel terzijde..)
Iedereen mag het met anderen eens of oneens zijn, maar we hebben in dit land een paar regels:
- Als mensen zich niet aan de wet houden en je stoort je er aan doe je aangifte of desnoods sleep je iemand voor de rechter.
- Je blijft met je gore vegan poten van een andermans spullen af.. Ook als je het niet eens bent met die ander.
- Als je het niet eens bent met wetgeving moet je in Den Haag klagen, niet de stal van boer Harms in de fik steken.
@amateurrr | 26-04-21 | 13:08: En vleeseters zijn, naast dierenleed accepteerders, geen milieuterroristen..?
@DatInternetDingetje | 26-04-21 | 13:34: Oh, je bedoelt klagen over bijv. de onnodige stalbranden die jaarlijks miljoenen dieren een gruwelijke dood injagen en waar de PVV al jaren tegen vecht,maar door het kabinet gewoon van tafel wordt geveegd keer op keer.Daarbij de vleeslobby/maffia is onzettend machtig en de politiek brand daar niet graag zijn vingers aan.
@JeanDragage | 26-04-21 | 13:04: Jammer,maar jij bent 1 van de weinigen die dat tenminste gewoon toegeeft ipv. met allerlei drogredenen op de proppen te komen.Laat het je smaken.
@Kowalski11 | 26-04-21 | 13:50: Dus?
Als de politiek iets doet waar jij het niet mee eens bent mag je toch de boel vernielen / in de brand steken?
Ik ben het niet met je eens, doe je adres even, dan kom ik vanavond even je huis in de brand steken.. schijnt een normale gang van zaken te zijn?
@DatInternetDingetje | 26-04-21 | 13:55: Geweld kun je soms alleen maar bestrijden met geweld als er geen gehoor is.
@Kowalski11 | 26-04-21 | 14:04:
Geweld is niet gepleegd tegen u of tegen de idioot waarover deze post werd geschreven.
U heeft derhalve exact NUL recht of reden om geweld te plegen.
Nogmaals, doe uw adres even, ik ben het nog steeds niet met u eens, in uw beperkte gedachtenwereld heb ik nu het recht om uw huis in de fik te steken.
Mee eens. Tijdens dat PVV "gedoog" kabinet had Wilders toch ook een soort "animal cops" team ("task force" ?) naar Amerikaans voorbeeld opgericht ? Valt op zich best iets voor te zeggen. Als zo'n tering boer een zootje paarden of pony's uithongert, beesten verwaarloost, mishandelt of weet ik veel, dat zijn misstanden die bestraft dienen te worden. Wat mij betreft streng. Wilders heeft ook daar zeker een punt. Maar ja, het afschaffen van die "animal cops task force" was zo ongeveer het EERSTE wat de daaropvolgende regering deed. Gewoon puur om Greet te jennen. Als we "buurtvaders" en "straatcoaches" in de steden moeten hebben, waarom dan geen "animal cops task force" in de provincie ? Goeie vraag ja.
@DatInternetDingetje | 26-04-21 | 14:08:Het gaat niet om het eens of oneens zijn, het gaat om geweld tegen dieren.Dieren hebben geen stem dus moeten wij ze helpen.En mijn adres is in Polen : )
@Kowalski11 | 26-04-21 | 13:43:
Nee, dat is niet per definitie te stellen, dat weet je zelf ook wel.
@Kowalski11 | 26-04-21 | 14:46: Dus?
Is een huis in Polen niet brandbaar?
Een beetje hypocrisie is niemand vreemd.
Kom niet aan mijn katten! Die zie ik weleens met een muis spelen. Rustig een half uur kunnen ze er mee bezig zijn tot die eindelijk dood is. Dieren hebben geen stem, die muis heeft ook recht op leven. Echter blijft die leven dan heb ik no- time te maken met een plaag. Overal muizen poep en muizen plas. Ze verspreiden ziekten, vreten alles aan. Dus laat ik de katten maar. Het stukje vlees dat ik eet komt recht uit de bio- industrie. Ben blij dat ik geen stuk vee ben.
Het leven het zit vol willekeur en onrechtvaardigheid. Aan het eind van dag ben ik niet puur rationeel. En eerlijk gezegd, interesseert me dat geen reet. Vlees is lekker en het dierenleed dat daar achter verscholen gaat, lig ik geen seconde van wakker. Zelfs slachten heb ik zelf gedaan.
Fantastisch, de ontwikkeling die we hebben doorgemaakt. Van jager verzamelaar en prooidier naar het dominante wezen dat we nu zijn. We zetten alles naar onze hand. We hoeven er niet eens meer op uit om te jagen. Ge-wel-dig!
Deze parasiet heeft nog nooit gewerkt en krijgt en Wajong uitkering om vervolgens het levenswerk van andere te vernielen.
Gevangenisstraf is contra-indicatie voor o.a. Wajong. Dus nee.
Oh wat zielig.
Ik laat wel even een broodje shoarma bezorgen bij de penitentiaire inrichting.
Daar zal tofu blij mee zijn. Zin in een stuk salami nu.
Toch eten we veel te veel vlees.
Wie is we?
Eet gewoon biologisch vlees en dan om de dag ofzo of 3 x per week
Wat is te veel?
Ik eet een aantal dagen per week vleesloos en daar kan ik prima mee leven.
Spreek voor jezelf
@amateurrr | 26-04-21 | 13:08: Volgens mij doet hij dat al
@P. Breidel | 26-04-21 | 13:20: Dan zou het geen "we" zijn.
@P. Breidel | 26-04-21 | 13:20:
Wat is we dan?
'we' Zijn met teveel.
En op een borrelavond eet ik zo 10 kuikentjes op. Over een koe doe ik een jaar.
Dus als ik nu vegan word dan hoeven er pakweg 500 dieren minder geboren te worden. Die hebben dan ook geen leven.
Ik vind het ingewikkeld. Maar het liefst zou ik er van uit kunnen gaan dat mijn vlees zo diervriendelijk in de winkel zou liggen.
Binnenkort in het nieuws: activisten in Wit-Rusland, Myanmar en Rusland voelen zich gesterkt omdat ze een hart onder de riem kregen gestoken van de vegan streaker. Zonder hem waren we al lang stopt met activisme.
* laat een scheet die dwarszat en gaat over tot de orde van de dag *
Nu nog stoppen met roken. Krijg honger, even een burgertje flippen.
Hij heeft gelijk, planten zijn zielig, ze kunnen niet eens weglopen voor die gemene planteneters.
Er schijnen mensen te bestaan die alleen fruit eten zodat ze geen planten hoeven te doden. Of je daar oud mee kan worden weet ik niet.
@Pierke Smulders | 26-04-21 | 13:03:
Gaat dit over ene Gert-Jan Segers? Die vreet de hele dag meloenen
@Pierke Smulders | 26-04-21 | 13:03:
Als ze dan maar niet goed kauwen want de zaadjes/pitten zijn tenslotte jonge plantjes in spe. Dat is dan alsof je foetussen kapot zit te knagen. En je poep zeven om ze te redden van het riool.
Als je toch gek bent moet je het wel goed doen.
Probeert hij ons nu te sensibiliseren?
Zet vast een bakje konijnen korrel klaar voor als hij weer van gedachten veranderd.
Ik gun Peter een Nepalese begrafenis, dan leggen ze het lijk op een heuvel zodat de gieren het lijk opvreten, hier zullen het dan wel de kraaien zijn.
Dierenbeul! Met hem wordt het Ethiopische zandkorreldieet voor die arme aaseters.
Dat doen/deden ze in Perzië, Parsisme.
Mooi zo
Vegan streaker. Die streakt toch altijd met z’n broekje aan? Dus zelfs dát kan hij niet eens goed.
Daarmee heeft Paul de Leeuw hem een beetje geholpen.
Benieuwd naar de reactie van Poetin op deze nieuwe ontwikkeling.
Ik ben al 6 weken in een onvrijwillige hongerstaking door een kaakontsteking en leef nog steeds. Maar ik ben dan ook geen veganist of vegetarier.
Beterschap
ouch... daar moet je geen grappen mee maken. Beterschap!
Dit soort hongerstakingen zijn als Schwalbes in het voetbal: stervende zwaan spelen maar als de aandacht niet gekregen wordt is ineens sprake van een wonderbaarlijke genezing
Peter heeft gelijk, het eten van planten is botanocide! Beetje discrimineren op zenuwstelsel wat denkt de mensheid wel niet!
En daarbij op diersoorten wordt ook heftig gediscrimineerd. De massamoord op de eikenprocessierups, daar wordt geen woord aan vuil gemaakt.
@Tronald_dump | 26-04-21 | 12:47: Marianne Thieme, waar ben je ? De eikenprocessierups heeft je nodig !
Laat de vegan streaker liever zijn wortel zien dan zijn worst?
Geen van beide, zoals Paul de Leeuw hilarisch aantoonde.
Over vegan streakers gesproken; volgens mij komt er weer barbecueweer aan.
Al die dierenrechtenactivisten strijden altijd voor de rechten van dieren die nooit hadden bestaan als zij hun zin zouden hebben gehad.
Peter Jansen is een held... Morrissey zei het al..."Meat is murder!"
Dus de zgn goede zaak heiligt de middelen?
@Tronald_dump | 26-04-21 | 12:41: Pfff... je bedoelt de gruwelen vd bio -industrie?
@Kowalski11 | 26-04-21 | 12:42:
voor jou een gruwel misschien, maar maar een ander een heerlijk stukje vlees die ze zonder de bio industrie nooit zouden kunnen betalen.
Vanavond doodt vermoordt kalfsvlees. Lekker. Op Peter, proost.
@Tronald_dump | 26-04-21 | 12:44: Bij jouw gaat smaak dus over lijken.
@Kowalski11 | 26-04-21 | 12:46:
Jij hebt liever dat die dieren nooit hebben gestaan. Je bent een nihilist.
@Tronald_dump | 26-04-21 | 12:48: Haha grappig... nou ga je mij verwijten dat ik die dieren geen 'ellendig' bestaan gun.... eet nog wat vlees, blijkt goed voor de redelijkheid te zijn.
@Kowalski11 | 26-04-21 | 12:57:
Jij vult dat zo maar in voor die beesten. Ten eerste dat hun bestaan ellendig is en daarnaast dat ze beter niet zouden kunnen leven.
Je mist een consistent wereldbeeld.
Zin in konijnenbout nu.
een liedje voor Peter
www.youtube.com/watch?v=gR4MI_pqrig
Opsluiten in de EBI, bij de andere ideologisch gemankeerden.
Ik was hoopvol toen ik de kop las, het artikel temperde dat helaas nogal.
Kop wekt valse verwachtingen inderdaad. Ach, een mens mag hopen. Laten we hem dan maar veel doorzettingsvermogen wensen.
Dacht precies hetzelfde, helaas.
“Schoon” aan de haak?
is ie al deaud?
Wat een strijder, deze makker. Weetje welke strijdmakker ook geen vlees vrat? Hij was politicus, maar vooral bekend vanwege zijn( ja, het is een man) liefde voor de hond.
Obama had een hond ja, Biden ook.
Vast een voorbeeld van hem, dus dat zit wel snor.
Gandhi?
Had die een hond?
Een wakker dier zeker
Ene A.H. uit Oostenrijk?
Martin Bosma. Toevallig.
Kwam hij graag in een Bierkelder?
Als hij maar geen ic-bed in beslag neemt straks.
Laat hij er lekker stilletjes tussenuit knijpen.
Dan kan zijn karkas daarna wellicht worden vermalen tot veevoeder voor megastallen.
Hou vol Peter! Laat je niet kisten.
Je denkt dat hij het volhoudt en je werkt bij een crematorium? Hij mankeert wat in zijn hoofd, kan daar beter na straf aan geholpen worden en niet teveel aandacht krijgen hier, maar in een instelling wat mij betreft.
Kunnen we Peter geen taart sturen met "nog vele jaren" erop
Een hartige taart met veel spek en kiloknallergehakt.
Wat dan wel weer grappig is: Peter rijmt op vleeseter. En Janssen op biefstuk schransen. Hier wil ik toekomstige ouders waarschuwen: denk goed na over de naam! Een leven kan zomaar in het teken komen te staan van overcompensatie.
En 'streaker' doet denken aan streaky bacon. Mmmm....
Van Urk, dat rijmt op schurk, hahahaha (zucht) en op Plurk, hahahaha (nog meer zucht). Van Urk rijmt ook op bekrompen Urk (dat van die kurk.. ja, anders rijmt het niet) (zucht, zucht, zucht)
@dathoujetoch | 26-04-21 | 12:40: zeker een zeer zware coronabesmetting achter de rug, dat u iedere keer zo op adem moet komen na het lachen?
@Van Urk | 26-04-21 | 12:55: ik was even afgedaald naar een begrijpbaar niveau, dat kostte me veel tijd en moeite, zo diep en laag.
Ik moet altijd lachen om hongerstakingen. Alsof je mij daar mee hebt dat jij stopt met eten; wat kan mij het schelen? Iedere hersengolf die aan dit figuur gespendeerd wordt is er één te veel.
Om de woorden van Van Breukelen te gebruiken;
Ich hoffe dass du focking stirbst
Lothar Matthäus
@Watching the Wheels | 26-04-21 | 12:30: Frank Mill.
Goed overgeven is ook een optie !
Hij zal naar schatting 100 gram gewicht verliezen.
Dat hersenloze gratenPakhuis.
Geronseld door extreem-linkse activisten.
Nu waarschijnlijk opgejut om in “hongerstaking” te gaan.
Laat die jongen vrij, hij is ontoerekeningsvatbaar, verstandelijk achtergesteld.
Is dit nou zou belangrijk dat jullie dit hier moeten vermelden, Of ie nou wel eet of niet eet of wat hij eet en hoe hij hij dat doet het kan me eerlijk gezegd niet boeien.
Niet mijn konijn (had nog niet gezien dat iedereen zijn konijn aan het beschermen is tegen GS, lol).
Een hongerstaking heeft doorgaans een concreet doel, dat de hongerstaker denkt of hoopt te kunnen bereiken. Hongerstaken uit solidariteit met demense in Myanmar enz. is een loos en kansloos gebaar. Na een poosje beëindigt meneer de actie, en dan heeft ie weer eens zijn 15 minutes of fame gehad. Of hij houdt vol (heel onwaarschijnlijk), en dan krijgen we het zgn. morele probleem of je een hongerstaker dwangvoeding mag toedienen.
Moreel probleem om een hongerstaker dwangvoeding te geven? Als iemand niet wil eten maar drammen, allemaal prima. Ben je d'r na een dag of 40 van af.
Het lijkt erop dat Peter ook bij Geenstijl niet geliefd is. Namens Flappie hoop ik dat Peter het langer dan 1 week volhoudt.
Van mijn konijn blijven jullie af!
Het zijn niet mijn idealen, maar hij heeft ze en doet er wat mee.
Weet je wie er ook idealen had?
@Ichneumonidae | 26-04-21 | 12:25:
Precies en dan er naar handelen, en als je het doet, moet je het goed doen.
"Vegan Streaker Peter Janssen is samen met zijn enorme lul in hongerstaking gegaan."
Moet hij zelf weten, lijkt me. Het is slechts een manier om aandacht te trekken, want het zal de wereld werkelijk een worst wezen dat deze Peter Janssen een straf uitzit wegens brandstichting.
En ik ben niet immuun voor dierenleed, hoor. Ik heb over het algemeen veel sympathie voor mensen of groeperingen die iets aan dierenleed proberen te verbeteren (PvdD, bv). Maar wel op normale, legale wijze; zodra men overgaat tot intimidatie en geweld, haak ik af; ik wil me niet associëren met fascisten.
"Janssen noemt ook de stalbranden en wil tevens solidair zijn met andere politiek activisten in bijvoorbeeld Wit-Rusland, Myanmar en Rusland."
Nou, dat is heel mooi van Peter Janssen, hoor. Maar de Aung San Suu Kyi's en de Navalny's hebben niet de luxe om te demonstreren en in hongerstaking te gaan voor het dierenleed. Er heerst in die landen nog veel te veel mensenleed.
Hou vol Peter, niet opgeven!
Familie van Dolf (ook irritant, ook magertjes, ook zelfingenomen, ook niet leuk, ook vervelend, ook teveel aandacht in de media)?
Er is weer een kutduif bezig in mijn voortuin om in een boom een nest de fabriceren. Ik heb zin in dierenleed.
Pas als er een penisduif bijkomt wordt het oppassen.
schot hagel.
Gdvr, typisch een blanke mannen actie: Tijdens de heilige islamitische vastenperiode ook gaan vasten en alle aandacht naar jezelf toetrekken.
Wat een egoïsme. Geef mensen van kleur niu eens de ruimte!
Joehoe @redactie, laat jullie sensitivity reader en diversity officer ook meekijken voordat je iets online plempt...
Jaaah, een diversity officer bij GeenStijl! Burn out in 3,2,1...
@GregorVanPallandt | 26-04-21 | 16:21:
Niet? Hmmm, dan gaat het nog wel even duren voordat de diverse, inclusieve en egalitaire utopie gesticht is.
Ben benieuwd hoe lang ie het volhoudt... iets zegt mij dat uiteindelijk zijn eigen ego wint van het milieu.
Alleen groente knagen houdt je slank. Daar dan ook mee kappen, nog slanker. Extreem slank op enig moment. Maar zover laat hij het echt niet komen met z‘n solidariteit.
Als die Peter Janssen alleen groente knaagt, blijft er minder groen over voor de dieren, heeft hij daar wel eens over gedacht.
Peter Janssen. Dat gratenpakhuis met z'n veertig kilo vel & botten schoon en één niet-functionerende hersencel.
Ik ga hem niet missen.
Peter Janssen is voor mij een held.
Als je gaat protesteren bij een stierenvechters arena in Spanje, dan ben je vent met ballen.
En figuren die commentaar op hem hebben:
De tyfus.
In dat geval krijg ik graag de tyfus, want ik heb het volgende commentaar op hem: het feit dat je overtuigd bent voor een goede zaak te strijden maakt je niet minder terrorist.
Zit je hier goed.Ik denk dat de meeste het wel een beetje gehad hebben met dit soort protestanten van de nieuwe orde die het leven van mensen minder ziet dan dat van dieren.
En wat is er mis met die stieren??
Kilsdonk | 26-04-21 | 12:15 :
Nee, het is een slappe aandachthoer.
Pas als hij gaat protesteren IN een stierenvechters arena in Spanje, dan is hij vent met ballen.
Jij trouwens ook een overdwarse permanente bilnaadverkleving.
@Penus Decoratus | 26-04-21 | 12:30:
Hij deed het ook in de arena alleen dachten de meeste dat het een van die arena clowns was.
Het bewust vernietigen van andermans bezittingen en andere levens in gevaar brengen door brandstichting vindt u ok?
Ne, hij is geen held.
Hij is zwakbegaafd en wordt gemanipuleerd door mensen die buiten beeld blijven.
Ik snap de ophef niet, laat hem lekker staken.
Zet keurig zijn eten klaar elke keer en dat hij het niet opeet is zijn eigen verantwoording. Doodgaan dus ook! Anders even Pia Dijkstra erbij halen want dit levenseinde is echt vrijwillig.
Wat zouden zijn ouders hiervan vinden? Vlees noch vis?
Alsof hij niet in staat is stallen in brand te steken.
Das vals spelen hij heeft vast stiekem wat kopkaas achter gehouden.
Toch beetje de Navalny van de lage landen.
En nu maar hopen dat hij het permanent volhoudt. Scheelt weer een hoop ellende.
Hongerstaking, om "solidair zijn met de dieren die lijden in de intensieve veeindustrie"
Maar meneer Streaker, ik denk dat die beesten in de veeindustrie juist altijd meer dan genoeg te eten zullen krijgen.
Toch, is het niet logischer om het een eetstaking toe noemen? Men staakt toch niet de honger, maar het eten? Misschien kwam Piet Janssen ook wel op deze gedachte, en schranst ie zich nu tot barstens toe vol.
Peter Janssen.
Die stalbranden zijn sowieso verdacht. Zie die milieufanaat er echt voor aan om ook daar een vinger in de pap bij te hebben. Alles om je eigen gelijk door te drukken.
Heftig nieuws! Als hij pas weer gaat eten als al de genoemde problemen zijn opgelost, kunnen we beter alvast maar de nationale uitvaart regelen
Zonder woorden: www.dumpert.nl/item/43486_3d371bd5
Weer gelachen!
Voor mij hoeft ie niet solidair met wit Russen te zijn. Dat zeg ik als paspoort bezitter. Daarbij is de wit Russische keuken bijna alleen maar vlees. Ik zie al iemand in de korona supermarkt om een vegan sashlik vragen... verder is het gewoon een hoei (lul).
Klimaatneutraal doodgaan, dat zouden meer mensen moeten doen!
Kan hij van dat veganstreaken leven?
Ha. Idem gedachte.
@Lorejas | 26-04-21 | 12:11: bizar beroep.
Kan zo snel de CAO niet opsnorren, maar zit vast goed.
@Lorejas | 26-04-21 | 12:24: Ik denk dat je v.w.b. die gek beter bij de WAO kan zoeken i.p.v. CAO
Kijken of hij de winning streak van een dag of 28 vd IRA kan verslaan.
Ik denk t niet.
Rare ramadan
Hmmm konijn. Lekker, gestoofd in een plens rode wijn. Krijg er spontaan zin in. Even naar de Hanos, zo terug!
Ben meer van bier en een sneetje ontbijtkoek. Maar gelukkig zijn er genoeg recepten voor konijn.
Een echte vegan hakt z'n vleeslul eraf.
Ik ben ook in hongerstaking gegaan. Vanochtend begonnen, rond een uurtje of acht. Uit solidariteit. Zal tot ongeveer een uurtje of één vanmiddag duren...
Ik ben niet solidair. Net mijn ontbijt gehaald. Broodje halfom en broodje osseworst. Van de slagert. Mnom mnom mnom.
Intussen is hij wel een van de betere lachkomieken.
Lijkt me ook wat waard.
Ik zou dat konijn sowieso opvreten, ongeacht de uitkomst...
Succes Peter, hou vol! Nee echt. Hou vol. Opgeven is geen optie.
Diagnose: Navalny-complex
Asociaal om nu de druk op de zorg op te voeren.
Prima toch. Niks meer aan doen
Ik hoop van harte dat hij het volhoudt.
En dan?
@van Oeffelen | 26-04-21 | 12:21:
En dan zullen we nooit meer last hebben deze terrorist.
@cheops | 26-04-21 | 12:35:
*gooit ‘van’ naar boven
En iedereen nog maar steeds denken dat ie 'inbrak' bij de show van Paul de Leeuw. Wappies.
De plantenwereld haalt opgelucht adem.
Prima!
REAGEER OOK