Het terras van het Stamcafé is OPEN
*laat boer*
Maar eerst... De Gehele Bosma
Buiten is het 2 graden, maar binnen zitten we al op het virtuele terras van het Stamcafé. De barman komt de biertjes brengen, we hebben de schouder van minister Grapperhaus om op te huilen en we drinken shotjes Jägermeister en/of Astra Zeneca. Op het grote scherm de hele tijd herhalingen van NPO Politiek, want dat kijken ze in de bajes ook. Bij gebrek aan houtkachel staan de heaters keihard te loeien, en het volgende rondje is van het partijkartel. Want als we willen dat het 74-nog wat wordt, dan wordt het 74-nog wat! Tsjakkaaaa!
Speule
WIJNEN!
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
De Horror: BIER WORDT DUURDER
Neem alles maar niet ons bier
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
