Dashcam! Kort Coronalontje in Capelle aan den IJssel eindigt in knokpartij bij tankstation
NEE IK HOEF NIET TE TANKEN SCHAT, DAAAAAG
Hee Ferd. Wat was dat ook weer met chillen en corona killen? Want hier zien we vooral het belang van een mondkapje de helm. Videootje opent in media res met een tikkie vandalistisch venijn van een motorrijder (kentekencheck) tegen een Wit Busje (aanleiding: onduidelijk), maar het geheel eindigt - zo kennen we de befaamde Witte Busjes weer - met een tamelijk gewelddadige explosie van trappen & slaan bij een tankstation. Heren, heren, heren! Dat is géén anderhalve meter hè!
Update van Uploader: Over de aanleiding: "Wit Busje gaf geen voorrang toen die motor wilde invoegen (met richtingaanwijzer aan) op een drukke uitvoegstrook. Hij wilde de motor er niet tussen laten, en gaf steeds gas bij. Slingerend, met telefoon in de hand." (Dat laatste lijkt op video ook te zien.)
Reaguursels
Inloggen"Road Rage". Een nog te veel onderbelicht maar razend interessant spiegelogisch fenomeen.
Finnen in busjes altijd fout.
Motorrijders zijn stoer. Tot dat je er genoeg van hebt. Dan zijn ze ineens geen stoere mannen meer.
Ik snap de actie van de motorrijder niet. Ben zelf ook motorrijder, en als iemand mij er niet tussen laat geef ik dotje gas of laat ik juist gas los en voeg ik wel tussen waar ik dan uitkom.
Het zou me niet verbazen als er meer aan voorafgegaan is.
Witte bestelbusjes met bestuurders met exotische achtergrond zijn helaas vaak aanleiding tot irritatie en soms ook onenigheid. Die snappen of een of andere manier niet dat je de weg met elkaar moet delen.
"Witte bestelbusjes met bestuurders met exotische achtergrond" zijn niet zelden racistisch tot-op-het-bot en geven mensen zonder eenzelfde achtergrond GEEN voorrang omdat die mensen niet dezelfde exotische achtergrond hebben.
Taboe.
Op dit moment is het in onze samenleving helaas nog zo dat die vorm van racisme een taboe is, en er verder over discussiëren onmogelijk is.
".. als iemand mij er niet tussen laat geef ik dotje gas of laat ik juist gas los en voeg ik wel tussen waar ik dan uitkom. .."
Je hebt gelijk, maar het busje gaf steeds gas bij of minderde. Dat is opzettelijk verkeer hinderen. Art 5 Wegenverkeerswet geloof ik. Roekeloos rijgedrag. Valt onder het strafrecht, geen Mulderdingetje. Boete dacht ik 2200+ euro of zoiets.
@gaffelbaard | 18-04-20 | 09:02: Die motorrijder deed het niet verstandig. Met name het stukje waar ie vlak naast de bus reed op dezelfde strook was dom. Als de bestuurder van de bestelwagen even naar links gaat is het einde oefening, ook al heb je nog zo gelijk.
Het maakt niet uit wie er 'is begonnen'. Zo praten jongetjes van een jaar of 8. Levensgevaarlijk. Die motorrijder is zo lijp als een deur. Voordat je het weet ben je dood, met zo'n rijstijl hoef je geen pensioen op te bouwen.
Denk trouwens dat er inderdaad wel meer gespeeld heeft, lijkt sterk op 'busje doet iets stoms, motorrijder gaat gelijk halen, mannetjes leggen plasser naast elkaar, plasser motorrijder is ietsje groter (busje wijkt uit naar de vluchtstrook op de afrit), man uit busje heeft betere vuisten'.
Vecht ook lastig met een helm op
Blijf gewoon filmen. Wat is dat nou voor lafhartig gekut.
Hadden deze heren een vitaal beroep dan?
Ja, als je spiegels gaat slopen kan je natuurlijk een paar patsen verwachten. Allebei natuurlijk idioten daar niet van.
Met dank aan reaguurder grapo en schoorvoetend toegeven dat naar beneden scrollen even vergeten was...
Ah, gelukt ! *plop ende prosit*
@grapo | 17-04-20 | 22:30: cheers ;)
Is dat nieuw zo'n handheld dashcam ?
Dat is een Sjonnie heeft ook een Samsung cam, af te halen tegen wat Schultenbrau.
@Pluisbaard | 17-04-20 | 20:36: lol
Noem mij voorbarig maar ik zie aan de manier van aanvallen en vooral de trap naar het hoofd en de manier waarop dat deze buschauffeur ongetwijfeld een Fin is.
Echter, zelf ook fanatiek motorrijder, in zon pak en compleet met butsmuts kun je rustig wat meer van je afslaan want daar gaat hij zn finnevuistjes flink op kapotslaan
Ah ja niks duidelijkers dan testosteroon na een (toegegeven, nogal rare) invoegpoging. Het leven in de moderne maatschappij.
@anja | 17-04-20 | 20:00: was niet eens bedoeld voor de gewaardeerde mede-reaguurder maar ik weet nog niet hoe ik een eigen losstaand comment kan geven via mobiele telefoon.. dat als uitleg en vooral excuus aan de persoon waarop ik nu reageer.
@anja | 17-04-20 | 20:04: de comments naar scrollen tot je 'bak een tegel" tegenkomt. Aanklikken en bakken maar.
@grapo | 17-04-20 | 20:15: dank je, totaal vergeten! En ook net lekker verkeerd gedaan weer. Sorryyyy.. :)
@anja | 17-04-20 | 20:22: het is je vergeven hoor, mijn lontje is niet zo kort :-)
@JDMslut | 17-04-20 | 20:29: het wordt gewaardeerd :)
"Update van Uploader: Over de aanleiding: "Wit Busje gaf geen voorrang toen die motor wilde invoegen (met richtingaanwijzer aan) op een drukke uitvoegstrook. Hij wilde de motor er niet tussen laten, en gaf steeds gas bij. Slingerend, met telefoon in de hand.""
Klopt.
Invoegend verkeer heeft geen voorrang.
Maar treiteren hoort ook niet.
Er ontbreken twee, misschien drie scenes aan deze film.
Eerder op de route van de bus, interacties met het verkeer.
Eerder op de route van de motor, interacties met het verkeer.
Hoe de matpartij afliep.
Conclusief: 1000 strafregels voor beide. heren.
"Ik moet niet lopen eikelen in het verkeer want dat is gevaarlijk."
Netjes schrijven en niet spieken.
Wel gek dat ie zich met helm op nog in elkaar laat slaan. Een beer van een kerel is die Achmed nou ook bepaald niet.
In mijn jaren heb ik veel kleintjes hele grote zien neerhalen, vooral ook houding en agressie, snelheid. Groter/groot zijn zegt niet altijd wat.
Nederlanders krijgen nou eenmaal geen gratis kickbokslessen in hun jeugd.
@Pluisbaard | 17-04-20 | 20:34: Yep. Kwestie van ontbreken van emotionele controle, gevoel van ondergane vernedering als motivatie om geweld te gebruiken. (Als je als persoon goed in elkaar zit schop je andere mensen niet voor het hoofd omdat ze iets onbenulligs hebben gedaan wat je niet bevalt.)
Hoe krijg je het voor elkaar iemand te raken op 1.5 meter afstand.
Dat is afslag Prins-Alexander op de A20 richting Utrecht.
Die afslag is (ongelogen) zeker 1 km lang.
Dan ben je toch wel een opper loser als je als motorrijder last hebt van zo'n gans.
Buiten dat... die gans wijkt zelfs uit naar rechts op het moment dat er een 2e uitvoegstrook bijkomt.
Wat een kneus van een motor rijder.
Kijk je kan best boos zijn.
Als je dan met je grote mond een mediteraan iemand laat stoppen om te matten, mot je wel ff beuken natuurijk.
De coronastress moest er even uit bij beideNa weken opgesloten met de vrouw, mogen beide bestuurders terugkijken op een geslaagde sessie.
Turk.
Dacht het niet! KkTurken zijn meestal van die Gokman Tanis mietjes. Je zag aan de stoten die de motormuis kreeg dat dit ging om een Marokkaanse Riffer die op kickboxen zit.
Je bent ook wel een lutser van een motorrijder als je een busje er niet uit trekt op een invoegstrook.
Ik was daar net zo verbaasd over als dat hij na die eerste klap geen kopstoot uitdeelt met die helm op.
Zeker als zo'n mongool zo driftig op je afkomt. Vizier dicht en prettige wedstrijd!
De meeste dombo`s in busjes voelen zich de koning op de weg, en dan heb je er tussen zitten met een agressiestoornis en dan krijg je dus dit holbewonergedrag...
Die gast op die motor heeft het gewoon verdiend. Rij gewoon door man! Trieste sukkel. Z'n kwetsbare ego is beschadigd en hij wilde verhaal halen. Daar is maar een antwoord op. Een pak rammel.
En dan moet de ramadan zelfs nog beginnen....
Sin an. Dat gaat lachen worden. "Jongeren".
Niet Islamgerelateerde ongepaste intermenselijke incidentjes. Zoiets toch?
Als er een keer geen ruimte wordt gegeven op zo een manier reageren als motormuis!? Opgefokt manneke. Sowieso zooitje opgefokte bestuurders hier in Nederland, zelfs nu het rustiger is op de weg.
Als je zelfs in deze tijden agressie ervaart dan ligt het aan jou dan rijd je gewoon in de weg en ben je beter af als je binnen blijft
Blijf scherp. De Uitdrukking is "in medias res", niet: "in media res". Verder goed stuk. Klik hier: en.wikipedia.org/wiki/In_medias_res.
Die motor"rijder" kan nog wel even een boete erbij krijgen, geen 1.5 meter afstand !
Toch wel handig dus, zo'n helm.
Zielig gastje die motorrijder.
En als je dan stopt weet je wat je kunt verwachten van een beetje Turk na zo`n spiegelactie.
Een beetje Turk? Donder op man, zelf zeker zo'n kansloze kk Gokmen Tanis Turk? Meestal mietjes die teveel blaffen. Dit was zonder enige twijfel een riffie uit Marokko die op kickboksen zit. Zag je gelijk aan de stoten en trap. "Beetje Turk" ha doei!
Dom hoor. Als motorrijder heb je 1 antwoord op dit soort etterbakjes: een netjes gedoseerde dot gas, mooie roffel uit de uitlaat en 300 meter verderop gewoon invoegen. En dan "dreigend" ernaast gaan rijden. Lachwekkend, wie bedreig je daar nou mee?
Gewoon zorgen dat je jezelf niet in de problemen brengt door je eigen geldingsdrang. Ook al heb je 100 x gelijk.
Voor dit soort problemen, heb ik een flinke Baco in mijn laars zitten. Helpt best wel als je zijn vooruit er uit mept. Je dan terug laten vallen en volgende afslag. zodat hij je nummer niet kan zien. Tweemaal succes gehad hier mee.
@H.E. van Putten/Koor | 17-04-20 | 16:56:
Bij mij ook ooit iemand gedaan.
Op het moment van inslag, gaf ik een ruk aan mijn stuur.
Ben overigens niet terug gereden om zijn kenteken te lezen
@H.E. van Putten/Koor | 17-04-20 | 16:56: ik had daarvoor een gashendel waarbij zelfs een Ferrari alleen nog mijn achterlicht nog zag.
@H.E. van Putten/Koor | 17-04-20 | 16:56:
Je bevestigt het beeld dat motorrijders idioten zijn.
Bestuurder van de bus heeft zich goed beheerst. Hij had natuurlijk ook de motor een duwtje kunnen geven, en dan was het poging tot doodslag geweest.
Volkomen begrijpelijk dat hij de klojo op de motor een pak slaag geeft - ik kan deze vorm van eigenrichting wel waarderen.
Je bent zo verward dat je aan een half filmpje genoeg hebt een oordeel te vellen.
@Trumme | 17-04-20 | 16:38: En u bent zo bevooroordeeld dat u per se de motorrijder vrij wil pleiten op basis van de huidskleur van de busbestuurder.
@De verwarde man | 17-04-20 | 16:41: White privilege heet dat.
Een beetje matten met elkaar. Moet kunnen in deze moeilijke tijden.
Film dan door!!
Voorrang bij het invoegen? Is dat recent ingevoerd? En als het je op een motor al niet lukt om in te voegen, hoe druk ook, moet je je afvragen of je je rijbewijs niet beter kunt inleveren.
Voorrang nemen heb je ook nooit geleerd hè.
Zoals aangeven reedt het busje het gat iedere keer dicht.
Het is vervelend en asociaal als mensen je niet in laten voegen.
Maar toeter even, steek een hand op, ga niet klieren en buitenspiegels vernielen.
Al helemaal niet als je op een motorfiets zit.
Laatst ook zo'n pipo boos dat ik niet vol in de ankers ging toen hij wilde invoegen. Vast ook een recent gekocht rijbewijs.
@Trumme | 17-04-20 | 16:34: Gewoon laten gaan. Het is het niet waard.
Als zo'n motorrijder zo irritant bij de buitenspiegel blijft kleven is het bijna logisch dat hij klappen krijgt.
Als je niet let op wat eraan voorafging wel ja. Niet dat ik zijn gedrag goedkeur trouwens.
White van man heeft een kort lontje. Letterlijk en figuurlijk. Dat zal hem dwars zitten.
Yep, de motorrijder ook.
Motorrijders zijn tuig.
Goed dat er nou eens eentje een soortgenoot tegenkomt.
Lekker genuanceerd weer! Met u aan het roer zou dit land het een stuk beter doen denk ik.
Sommige reaguurders ook.
Het tuig zit tegenwoordig vaker achter het stuur.
“Kansenparel stapt uit bus en begint te meppen” is dat een goede samenvatting?
Nee. Hoe graag ik het ook die kant uit wil spinnen als motorrijder. Het moet zijn: "Motorrijder heeft doodswens, kansenparel toont genade en mept hem in elkaar na heel lang te zijn uitgedaagd door tweewieler"
Watje van een motorrijder was born to be mild.
Mooie reclame wel langs de a2 bij Born voor Mini. Born to be wild.
Voorrang bij invoegen op de snelweg. LOL. Gewoon net als dat volk je eigen regels volgen, dan kom je er wel.
#houjehandenthuis
Filmer moet geen filmregisseur worden. Wacht ik op de climax wordt er gestopt met filmen.
Badr Hari heeft z'n achillespees gescheurd, maar dat staat er inderdaad net niet op want hij moest z'n moeder ook nog bellen.
Sja, je mag het niet zeggen maar het is wel weer een Kortelontier. Eentje van #TeamKaag dus. Moet je d'rmee?
Terugsturen naar Kortelontië.
@threeheadedmonkey | 17-04-20 | 15:53:
Ik ben helemaal voor!
Het stoplicht staat op rood,
het stoplicht staat op groen;
in Capelle aan den IJssel,
is altijd wat te doen.
In Capelle zou ik nog niet doodgeslagen gevonden willen worden.
@Mr_Natural | 17-04-20 | 15:49:
Waar wel?
@AirborneDivision | 17-04-20 | 15:50:
Er zijn zoveel mooie plekjes op de wereld joh.
@Mr_Natural | 17-04-20 | 15:49: ik zou er nog niet vreemdgaand betrapt willen worden.
Lookin' for adventure or whatever comes our way, zullen we maar zeggen.
Precies, wil je nu een motorrijder zijn of niet.
Ik maak me wel zorgen over het zichtvermogen van de mensen hier. Dat busje is niet wit, maar zilver...
Een paar weken terug: Ik kom met mijn Ford de woonwijk uitrijden, en kom uit op een T-splitsing. Ik moet linksaf, heb haaientanden, stop, en kijk dus naar rechts en links of ik de weg op kam rijden. Tegenover me staat een fietser, die rechtdoor wil, mijn straatje in. Die komt vanaf een fietspad. Eigenlijk sta ik dus voor een kruizing. Ik gebaar de fietser dat zij voorrang heeft.
Komt er een turk in een auto, die achter mij stond, rechts naast mij de stoep oprijden, te gebaren dat ik sta te slapen!
En gaat zelf via de stoep rechtsaf.
Nou, zo'n domme agressieve lummel die de regels niet kent en anderen wil corrigeren met asociaal gedrag... da's precies zo'n type als deze man in het witte busje.
Zo hé!
@Crossing_The_Rubicon | 17-04-20 | 15:45:
Echt wel.
Klinkt een beetje als een potentiële trouwstoetmepper.
Het lachwekkende was ook... die fietser, dat was een dame met een hoofddoek. Die wilde al niet oversteken in eerste instantie, blijkbaar gewend dat ze op die plek van haar sokken gereden wordt door afslaand verkeer.
Ik woon gewoon in de verkeerde buurt denk ik.
U kent duidelijk de Turkse voorrangsregels niet. En dat is heel simpel; Turk heeft voorrang. Altijd en overal.
@Papa Jones | 17-04-20 | 15:49:
Mwoah, als er gedonder is in het verkeer waren dat "vroeger" vooral leaserijders die sneden, drukten en voor wilden dringen. Tegenwoordig is het kleedjesvolk. In ieder geval in ruim 2/3e van de gevallen. En ja, ik let daarop, meten is weten.
@Graaisnaaiert | 17-04-20 | 15:53: Nou, ik was ooit op Kos, dat tegen Turkije aan ligt. Grieks welliswaar, maar met Turkse invloeden. Hoe dan ook lijken Grieken en Turken op elkaar.
Anyhow... de reisleidster aldaar verklaarde: vergeet de regels uit Nederland. Als je hier een kruizing oprijdt, heeft het grootste voertuig voorrang.
Is dat ook die man die met blauwe lampjes voorin gaat spookrijden in een tunnel?
@Papa Jones | 17-04-20 | 15:59: voorrang neem je niet, voorrang verleen je heb ik altijd geleerd. Ben tot nog toe altijd ongeschonden weer thuis gekomen, dus toch een beste les lijkt mij.
@Sinterbikske | 17-04-20 | 16:10:
Ja dat klopt, maar ik moest mevrouw er twéé keer op wijzen dat ze voorrang had. En vervolgens mij uitgebreid bedanken, beetje onzeker slingerend.
Het was gewoon bizar, met intussen zo'n tütetende landgenoot van haar naast me op de stoep.
... tüterende ...
@Papa Jones | 17-04-20 | 16:13: het was niet specifiek naar jou toe bedoeld.
@Sinterbikske | 17-04-20 | 16:16:
Maar het klopt, door geen voorrang te nemen kom je doorgaans veilig thuis.
Als motorrijder (meer dan 35 jaar ervaring) kun je ze wat mij betreft beide aanmelden voor de Darwin-award.
Dagboek van een nsb’er, dag 3: de marrokaanse dealertjes zijn nog steeds niet in de brandgang en in de straat te bespeuren. 6x de politie bellen in 2 dagen in Corona tijden heeft meer zin dan wekelijks 3 jaar lang de politie bellen in geen Corona tijden. Handhaven blijkt nu ineens wel mogelijk. Wel rijdt er af en toe nog een verdwaasde klant het plein op, maar draait in shock omdat de dealertjes er niet meer staan meteen om en rijdt dan weg. Verbaas me over de auto’s met Belgische kentekens, België ligt hier toch niet direct in de buurt. Ook al 2 kentekens gechecked die niet verzekerd blijken te zijn. Hopen dat ze voor de ramadan begint hier allemaal opgetyfed zijn, want ramadan is hier ieder jaar weer slapeloze nachten.
Woont u in een kudtbuurt? Pro-tip:
www.bol.com/nl/l/oorkappen/N/25789/
@threeheadedmonkey | 17-04-20 | 15:51: ik zie weer kinderen voetballen in de straat nu, wordt ik veel gelukkiger van dan een paar oor kappen. Ook geen lege McDonald’s zakken en snuif zakken meer voor m’n deur.
Het gebaar voor sorry is:
vimeo.com/265555089
Als we dat nou eens allemaal leren, naast die middelvinger.
Lijkt meer of je een droge hoest hebt en dus corona.
Ik vind deze duidelijker:
www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
@Patje2011 | 17-04-20 | 15:42:
Gebarentaal lijkt op van alles en nog wat.
Voor doven betekent het sorry. En aangezien je elkaar vanuit de auto niet kunt spreken...
Maar doe vooral een voorstel. Iets dat je in de auto kunt gebruiken.
Gewoon een sorrykop trekken
images-cdn.9gag.com/photo/a0pMbBL_460...
Dat gebaar maakte hij toch naar die spiegel?
Als ik een wit boeeeesje zie houd ik altijd afstand.
Bijna elke ZZP'er in de bouw heeft zo'n busje.
@Patje2011 | 17-04-20 | 15:41:
Ja... en bestickering als hij/zij een beetje nadenkt
Als je zelfs al niet meer een beetje klop met elkaar mag maken.. Lalekkergaan.
Je moet zo'n trouwstoet ook niet doorbreken.
Haha. Subtiel...
Je hebt beschermende kleding, handschoenen en een helm. En dan nog laat je je in elkaar slaan. Ergens gaat wat fout. Het gedrag van de motorrijder is dom, maar zou Pia wel blij gemaakt hebben. Gemiste kans!
Vroeger hadden stoere mannen tatoeages en motoren, tegenwoordig heeft elke druif dat.
@Patje2011 | 17-04-20 | 15:34: Als je hier in ons landje een stoere biker bent, wordt je al gelijk ingedeeld bij de georganiseerde misdaad.
Hebben we eigenlijk een handgebaar voor 'Sorry!' ?
Nu is er alleen dat gebaar dat al 2500 jaar oud is bij wijze van uitnodiging voor anale seks en dat bij de Grieken nog niet, maar sinds de Romeinen een belediging is.
Motorrijden wordt steeds hipper, dat trekt ook steeds meer idioten aan die denken dat ze god zijn. Dit was zo'n idioot. Hij mag blij zijn dat die gast in het busje hem niet doodreed (paniek, stuurfoutje). Had hij makkelijk kunnen doen en was er waarschijnlijk ook nog mee weggekomen na die spiegelactie. PAk rammel dus helemaal terecht.
Hij mag dus blij zijn dat hij niet vermoord is vanwege zijn irritante rijgedrag. Fijne instelling is dat. En er zijn er veel die zo redeneren. Daarom rij ik ook al 25 jaar geen motor meer in Nederland. In Engeland zijn ze trouwens ook helemaal gek gemaakt door Jeremy & Co, die automobilisten. Vrijheid op een motorfiets, vergeet het maar.
Gewoon iemand met een lage achteruitkijkspiegel.
Haha. Heerlijk.
Superbelangrijk nieuws van enorm belang en geweldige impact op de samenleving. Suicidale motorhelm neemt wil gelijkhalen met bellende busrijder, krijgt klappen bij benzinestation. Ik snap niet dat CNN hier nog geen breaking nieuwsitem over gemaakt heeft...
Nou ja, jij hebt tenminste toch weer een relevante bijdrage geleverd.
Takes one to know one zullen we maar zeggen
Verkeer is ook niet voor jongeren.
Motormuis had er van mij ook een paar gehad met zijn spiegeltje verbuigen..
Dabedoelik. Hij kon niet anders.
hahaha heerlijk, meer meer meer
Maar kwam het eten nog optijd aan?
Ah, die werkt voor Riff koeriers. Goedkoop, onbeschoft, kunnen niet rijden en naast een kort pikkie, ook een kort lontje.
Mijn step lokt ook altijd agressie uit
Ik vind die klappen ook terecht, hij had ze alleen eerder moeten geven.
Tekst gelezen? Donkergetinte meneer was wegpiraat en duidelijk weer een fysiek agressief stuk vullis.
@SIogra | 17-04-20 | 15:29:
Heb niet op de kleur van de mensen gelet, sorry. Als hij werkelijk donkergetint was, dan heb je natuurlijk gelijk. Op het filmpje zie ik die donkergetintier alleen maar aangevallen worden door die koekwaus. Wat eerder is gebeurd zien we niet, maar die vogel had makkelijk even door kunnen rijden, want er zijn minstens 2 uitvoegstroken naast elkaar waarvan 1 leeg dus ik was maar even doorgereden.
Wat extra duiding; dit is de afrit Rotterdam Alexander/Capelle aan den IJssel bij Capelle XL (woonboulevard achtig terrein) en de wijk Ommoord/Zevenkamp, langs de A20.
Daar is een mooi groot weefvak met 2 rijstroken om van de snelweg af te gaan, dus busje had écht wel effe opzij gekund. Aan de andere kant had motorrijder kunnen inhouden of juist gas kunnen geven, maar nee hoor, twee kleuters die de openbare weg gebruiken om hun zieligheid te etaleren.
Als er 2 vlakken zijn, waarom rijdt die motorrijder dan niet een stukje door op het linker vlak tot hij wel naar rechts kan ?
@Der Schnitzeljäger | 17-04-20 | 15:28:
Dat viel mij ook op, hij kan er gewoon naast blijven rijden. Aan het eind gaan er zelfs 3 banen naar rechts zo lijkt het. Het zal alleen wel buiten beeld eerder gebeurd zijn en op dat moment zal er maar 1 baan geweest zijn denk ik. Hij had waarschijnlijk nog even kunnen wachten met uitvoegen en op moment van filmen is er al helemaal geen reden meer om die witte bus lastig te vallen. Hij rijdt ook niet op het midden van de weg (baan), wat je als motorrijder altijd leert te doen (behalve in een file, dan mag je er stapvoets langs met beide knipperlichten aan).
Ben zelf motorrijdert en zie allen nogal vanuit een motorrijders-bril. Maar dit is wel een uber domme 'collega' zeg.
Sla je zijn spijgel al aan gort, wat misschien nog soort te billijken is, ga je er daarna suïcidaal naast rijden.
Als die zandbakkier in dat busje kwaad had gewild had mijnheer de motrorijdert nu niet meer geleefd, wegens kleine stuurcorrectie van het busje.
Dom, dom, dom.
Het slaat echt werkelijk nergens op, wat hij doet. Hij moet er toch voorbij zijn als hij in wil voegen. Je kunt toch niet midden in een voertuig invoegen. Kan wel, maar dat heet een aanrijding. Daarna had hij makkelijk even gas bij kunnen geven om voor die blauwe te gaan, daar was een enorm gat om in te voegen. Vreselijke sukkel die 'collega'.
@Watching the Wheels | 17-04-20 | 15:29:
Precies (en ik heb een wit busje EN een motor)
Aanleiding zal misschien nog eerder zijn geweest en niet in beeld zijn. Dan is het misschien een ander verhaal, maar alleen afgaande op wat we zien had hij beter even door kunnen rijden. Misschien komen dit soort dingen ook wel, omdat iedereen die 100 km/uur denkt te moeten aanhouden maar daar zou ik bij in en uitvoegen maar even lak aan hebben en het in eerste instantie veilig houden (beetje gas erbij en gaan).
Hij had makkelijk gas kunnen geven of bij kunnen remmen om in te voegen.
Beetje motorfiets was dat busje echt wel voorbijgekomen. Dit was nergens voor nodig geweest.
@Mr.Crowley | 17-04-20 | 15:34:
Inderdaad, zag later ook dat hij niet eens voor die blauwe had hoeven gaan. Direct voor de bus was er ook zat ruimte inderdaad. Het zal komen door iets wat eerder gebeurd is en dat kunnen we niet zien.
Sterker nog, de zandbakkier kan door 't gebrek aan zijspiegel die motorrijder niet eens ten alle tijden zien, hij rijdt al half in een dode hoek, en dan mol je ook nog eens z'n spiegel...
Als zon buschauffeurtje even een paar centimeter naar links gaat, lig je onder die bus of onder de auto die links achter je rijdt. Allebei een beetje een kort lontje.
De motorrijder wilde dus invoegen, waarvoor de ruimte niet aanwezig was omdat daar reeds een ander motorvoertuig reed. Daarop nam de motorrijder voorrang en sloopte ook nog eens een auto.
terechte klappen.
Waarom zijn sommige mensen als ze in de auto zitten zo supersnel superopgefokt.
Dat is pas sneu.
Doe een beetje relaxed. Dingen gebeuren.
Ja, de aanleiding voor agressie is vaak heel dun.
Is ook. Gewoon relaxed blijven dan ben je maar een paar minuten later thuis.
Het valt me trouwens op dat sinds Corona heel veel mensen in het verkeer veel hoffelijker zijn geworden. Er zijn nog nooit zoveel mensen voor me gestopt op plekken waar ik geen voorrang heb. Het bevestigd mijn gedachte dat Nederland een stuk plezieriger zou zijn als we die paar vierkante kilometer niet met zoveel anderen hoeven te delen.
Dingen gebeuren Idd, maar met een winkelwagentje iemand geen voorrang verlenen is nu net wat minder gevaarlijk dan met een busje. Je hebt er echt malloten bij op de weg die denken dat de weg van hun alleen is. Maar agressie is nooit goed, ook al gaat je bloed wel eens koken als je door een vrachtwagen weer eens van je baan gedrukt wordt.
@MarkiesDeBalzaque | 17-04-20 | 15:33: die mensen die voorrang verlenen kunnen blijkbaar wel goed delen.
Wordt moe van dat slappe gelul continu in de media van Does Lief en geneuzel over dat mensen sinds de corona relaxter met elkaar omgaan. Het barst ondanks minder verkeer nog steeds van de kneuzen op de weg en ook in de supermarkten en op straat. Die bus eikel deelt overigens zelf de eerste klap uit hij krijgt er alleen effe een paar terug.
dat 'Does lief' roept alleen maar irritatie op. Om dingen op te lossen moet je soms dingen juist niet benoemen.
Hij krijgt er een paar terug? Is de opticien bij u op het dorp gesloten? Vervelend he, zo'n corona-sluiting.
@dathoujetoch | 17-04-20 | 15:25: Vettig beeldscherm kan ook nog. Combi.
'Does lief' is door drie sneeuwvlokjes aan een bureau bedacht. Tussen twee koffiepauzes. Diezelfde drie hebben ook 'kijk eens wat meer naar elkaar om' bedacht. Die drie deugen.
Ik gun ze beide een EMG. Het zijn klassieke idioten, die midden op de weg dit soort capriolen uithalen.
-
Als de chauffeur van het busje een marokkaan is, dan zal die wel fout zijn.
Hihi.
idd altijd en overal agressief
De filmert is geen cameraman. Wat een kutfilmpje. Telefoon draaien, dashboard auto, precies de actie gemist en gestopt met filmen toen het belangrijk werd.
En knokpartij? Ik zie vooral een agressieve busjesbestuurder die een motorrijder aanvalt bij een tankstation, de motorrijder leek niet te willen vechten.
Motorrijder had wel een spiegel kapot geslagen. Is niet netjes.
@Kuifje-naar-Brussel | 17-04-20 | 15:25: automobilisten zoals dit gebruiken hun spiegeltjes toch niet.
@Kuifje-naar-Brussel | 17-04-20 | 15:25: nee, die motorrijder spoort ook niet. Feit blijft dat de spiegel niets voelt van de klap en een mens wel.
Nee, maar de motorrijder ramt wel op de spiegel van het busje. Dat lijkt me toch wel een redelijke vorm van uitlokken of zou u zoiets gewoon aan u voorbij laten gaan? Hebt u het begin wel gezien? Als de motorrijder niet wilde vechten dan had hij gewoon achter het busje gaan rijden. Hij heeft nog mazzel dat de buschauffeur hem niet iets heftigers aandeed op de snelweg, de dwaas.
En nee, de meeste mensen met een mobieltje zijn geen cameraman. U wel?
Omdat ik al zolang geen Godwin meer heb gelezen: de lieden die zich zo geringschattend uitlaten over groepen met hoog overlijdensrisico als bejaarden en/of mensen "met onderliggend lijden" of die het opofferen van die mensen als een acceptabele tol voor het redden van de economie beschouwen, doen mij onvermijdelijk denken aan de "unwertes Leben" politici uit de dertiger jaren van de vorige eeuw.
Of nog recenter aan de vroegere Amerikaanse (Democraten) minister van BuZa Madeleine Albright met "the price is worth it":
www.youtube.com/watch?v=4iFYaeoE3n4
Maar ben je pro motorrijder of pro busje?
@Superior Bastard | 17-04-20 | 15:24: wij zijn pro-mens (braak, kots, new age)
@dathoujetoch | 17-04-20 | 15:27:
Een 'mensenmens'? Sorry, deed ik expres, ik zie graag anderen braken.
Wat is dat voor ademsnakkend motortje ? Een beetje motorrijder ziet het gat voor de auto ervoor, geeft een straal gas en opgelost.
Op een korte invoegstrook? Stond erbij he...
Maar goed, we waren er niet bij.
@Papa Jones | 17-04-20 | 15:19:
Kijk eens hoe lang die hele actie duurt. En er zijn twee banen naar rechts daar. Op mijn KTM 390 was er al 3 keer langs geweest. Vent kan niet rijden. En gedrag bus chauffeur is een rij ontzegging waard.
@Der Schnitzeljäger | 17-04-20 | 15:22:
Ja, maar dat klemrijden door het busje, dat is daarvóór al gebeurd he.
@Der Schnitzeljäger | 17-04-20 | 15:22:
Maar u heeft gelijk. Waarschijnlijk was er wel mogelijkheid ergens anders in te voegen. Desnoods over de vluchtstrook he, dat mag mocht je niet in kunnen voegen.
@pomphouder
Doe even het vervolg uploaden?
Heeft u nog voldoende werk/ritten in Den Bosch?
@Patje2011 | 17-04-20 | 15:26:
Nope, uitgaansleven is vrij dood. "Tegemoetkoming" vanuit de overheid absoluut niet toereikend.
Daarentegen ligt onze tuin er eindelijk netjes bij.
Blijven lachen ondanks het aanspreken van je reserves.
5 mei 12 uur klappen. Is dat nou zo moeilijk te onthouden?
Invoegert heeft geen voorrang..... invoegeret heeft zich aan te passen aan de snelheid en ruimte op d andere baan. Meneer de motormuis kan er gewoon achter.
Ik had een tikkie naar links gegeven "van de schrik"
En zo is het. En dat tikkie zou best terecht zijn. Wat denkt die motorijdert wel niet? Wat een suïcidale gek.
En daar gaat het dus mis. Dat menden denken dat invoegers geen voorrang hebben en dus maar het gat dichtrijden.
Dit was een korte invoegstrook. Dan laat je als busje bij voorbaat al ruimte vallen voor invoegers.
@Papa Jones | 17-04-20 | 15:24: u snapt het. Waren er maar meer die met zo'n instelling de weg opgaan. Veel reaguurders niet aan de toon van veel reacties te merken.
@Papa Jones | 17-04-20 | 15:24: Invoegers hebben geen voorrang. Daar gaat niks mis als mensen dit weten.
Dat neemt niet weg dat je uit fatsoen wel iemand voorrang mag geven. Maar verplicht ben je het niet. Het gaat mis bij mensen die menen recht te hebben op voorrang.
Het witte busje hoefde geen voorrang te geven, de motorrijder had erachter in moeten voegen.
Diegene die al op de rijbaan zit heeft voorrang, niet diegene die naar die rijbaan wil.
lijkt mij ook plus je rijd op een motor! Ja die rukkers met een kleine lul die nooit iemand ruimte willen geven zijn vervelend maar klein beetje gas en je zit 10 auto's verder, klein beetje remmen en je zit erachter.
Hoe kan dit in godsnaam tot een conflict rijden? Normaal laat je toch ruimte over tussen je voorganger, dat er gewoon een motor tussenkan? Echt, hoe krijgt dat busje het voor elkaar...
Voorrang is een spelregel, geen verplichting. Gun elkaar toch gewoon de ruimte. Er zijn al regels genoeg waar mensen zich achter kunnen verschuilen.
Aha, de aanleiding weten we nu, maar dan nog spiegeltje ombuigen en elkaar ook niet in elkaar trimmen.
Verstand en emotie..... het blijft moeilijk.
Ik begin ook te koken hoor, wanneer iemand niet wert wat ritsen is en expres het gat dichtrijdt.
@Papa Jones | 17-04-20 | 15:17,
Helemaal mee eens, zit nu zelf in de lappenmand omdat een idioot ( auto )van links met haaientanden, ik op de fiets met boodschappen geen voorrang gaf en ik vol in de remmen moest, anders was het nog slechter afgelopen.
Die kon ik ook idd wel voor zijn potje slaan qua gevoel, maar uiteindelijk koop je er niks voor, denk wel dat het oplucht, dat dan weer wel ;)
@Bad - Casey | 17-04-20 | 15:26: ze realiseren zich gewoon niet wat ze iemand aan kunnen doen. En als het wel zo is, verdienen ze een flinke lijfstraf.
@Papa Jones | 17-04-20 | 15:17: en die achter u rijden weer kwaad dat ze moeten remmen. Eigenlijk moeten remmen.
Beide bestuurder zo fout als maar kan.
Klappen geven is dubbel fout.
Maar die filmerT gaat ook niet vrijuit.
Wat-slecht-gefillump!
Aha, iemand met een kunstzinnige opleiding of hobby en een goed verkeersinzicht.
Ik leesnu in de Update wat vooraf ging:
Busje wilde motorrijder niet laten invoegen op een korte invoegstrook.
Ja, heel af en toe heb je zo'n boerelul die niemand er tussen laat en het gaatje dichtrijdt. Heb ik ook wel eens ruzie mee dan, ik knal hem er dan gewoon voor.
Je motor?
@Kuifje-naar-Brussel | 17-04-20 | 15:16:
Nee, mijn Ford. Met een motor is niet zo slim inderdaad.
... dan maar de spiegel eraf...
Een beetje motorrijder lost dit dynamisch op, geeft een straal gas en voegt ervoor in. De bus chauffeur is een lul maar die motorrijder is een amateur.
@Papa Jones | 17-04-20 | 15:18: Weet je wat een beetje spiegel kost vandaag de dag? Die met verlichting, richtingaanwijzer, motortje voor bijstellen, verwarming?
@piloot47 | 17-04-20 | 15:42: en een nieuw kunstgebitje loopt ook in de papieren hoor.
Nou OM, dat zijn bij allebei meer dan 3 overtredingen, dus gewoon allebei cursusje?
Een paar jaar geleden ook eens problemen gehad met een motorfiguur: ik was naar zijn zin, niet snel genoeg naar de rechterbaan gegaan. Gaat die gek 10 centimeter van mijn motorkap vol op de rem. Die gasten sporen niet hoor.
Was het geen agent?
Boeiend, het is een blijft een motorrijder. Beetje een 'wielrenner 2.0'.
Make porn, not war.
Busje check.
Leren pak check
Paar tikkies check
Twee hitsige mannen check.
Alleen nog een betere cameraman.
Porno is inmiddels op en mijn vriendin loopt ook al moeilijk dus dit is wel een verademing in tijden van corona..
@Patje2011 | 17-04-20 | 15:24: niet voldoende afstand gehouden waarschijnlijk.
Waarom stoppen die idioten bij het tankstation? Sjonge jonge...
Ik weet niet wat voorafgaand heeft afgespeeld, maar die motorrijder had van mij ook klappen gekregen.
Busje wilde motorrijder niet laten invoegen, zie update.
Dan durf je wel, met zo'n motor tegen een bus.
Nou inderdaad, als die gozer in die bus uit nijd 1 ruk aan z'n stuur geeft is het einde oefening.
@MarkiesDeBalzaque | 17-04-20 | 15:23: uit nijd? Uit moordlust.
Dat lijkt mijn pakketbezorger wel, aardige vent.
Dit is een pakjes-op-je-donderbezorger.
Wit busje + gedrag = Marokkaanse koerier gok ik
Drugskoerier ? Of rijden die Audi ?
Busje wilde geen voorrang geven aan de invoegende motor? Dat hoeft ie ook niet want het busje heeft voorrang als ie al op de snelweg reed.
Frappant inderdaad hoeveel mensen dat niet schijnen te weten.
Gas bijgeven kan op momenten wel wat aso zijn langs een invoegstrook - het is niet verplicht maar beetje ruimte laten aan invoegers wel vaak handiger. Aan de andere kant, motorrijder moet inderdaad dan gewoon maar snelheid minderen, als ik het filmpje zo zie dan gok ik zo dat die motorrijder niet echt iemand is die zijn rem op zo'n moment vindt. Liefst allebei van de weg halen.
@BozePaarseMan | 17-04-20 | 15:12: Ja, maar chauffeur busje blokkeerde blijkbaar de motor terwijl hij met mobiel in de hand zat te bellen. Ik begrijp dat de motorrijder geirriteerd raakt, maar zijn reactie is buiten alle proporties door aan de spiegel te gaan zitten van busje. Brengt iedereen in gevaar. Die knokpartij aan het eind toont wel weer aan wat dat het macho's zijn. Denk overigens dat motorrijder niet snel genoeg kon reageren omdat ie een helm op z'n kop had en natuurlijk is zo'n motorpak ook niet bevordelijk als je wilt knokken.
@ultraman | 17-04-20 | 15:20: wel om klappen op te vangen. Serie directes op het hoofd, waarschijnlijk alleen zere knokkels bij de uitdeler.
Dank voor de update. Beetje fin?
Ik heb geen verstand van vechten. Ben mietje. Ik zie het nut niet in van iemand op zijn helm stompen.
Tsja... Zou ook pissig zijn als een of andere motormalloot mijn spiegel eraf slaat.
Hij had 'em beleefd moeten vragen om zijn helm eerst uit te doen?
@Guillermo | 17-04-20 | 15:17: oh, het was een broekhelm.
Zo zeg, Roadsurfer krijgt klappen.
Maar hij had wel gelijk.
Lol!
Weet je wie ook niet wist wat de aanleiding was?
Even iets heel anders: hoe kunnen we GS financieel steunen in deze barre tijden?
Ik kom niet eens meer in het abonneestukje waar ik kan betalen... Dat ligt vast aan mij.
Net weer WW binnen dus het kan weer (dank allen).
Serieus en ik wil liever geen spullen kopen
Waardevol. Jij en GS.
premium.reaguurder.gs/-/donate?utm_so...
@Patje2011 | 17-04-20 | 15:39: Dank Petje!
Bedank uzelf, ik heb er geen premie voor betaald.
@SlimmeBelg | 17-04-20 | 17:12: Weet Ik. Ik rijd regelmatig in die Belgische knollevelden die jullie wegen noemen
@Overnijd | 17-04-20 | 22:54: nee, 20 jaar loonslaaf geweest en 25 jaar zelfstandig. WW is een werknemersverzekering. Laat u door een nick niet misleiden. Die is slechts bedoeld om de omgekeerde hedendaags verhoudingen aan te geven. Tip: rijd eens over de doorgaans prima verlichte autosnelwegen.
Vind dat die bus gast nog wel netjes beheersbaar op de snelweg bleef, had die motorrijder heel simpel kunnen wegdrukken!! Enja, kun je niet vechten doe dan ook niet de stoere jongen uithangen.
Als het busje de motorrijder van de weg had gedrukt zou dat poging tot doodslag kunnen zijn. Nu is het gewoon geweld op het benzinestation.
De busjesman is wijzer dan je zou denken.
@Mr.Crowley | 17-04-20 | 15:15: heeft duidelijk 1x tot 10 geteld.
Deze video heeft potentieel om wereldwijd viraal te gaan. Vraag is waarom dat chauffeur van het witte busje hem niet gewoon schepte maar in plaats daarvan hem "slechts" een afraffeling geeft. Overigens we missen zoals meer reaguurders al zeggen wat eraan vooraf ging. Duidelijk is dat beide heren fout zijn, of was die motorrijder een dame? Uiteindelijk blijft de vraag: hebben de makers ervan nu ook het kenteken van het busje? Fout beiden zijn enorm fout natuurlijk.
Beter dat ze elkaar op het tankstation in elkaar meppen dan op de weg. Met dit soort weggedrag zet je immers ook het leven van je medeweggebruikers op het spel.
Mijn dashcam filmt niet zo wiebelig.
2 mongeaulen niet meer niet minder.
Zeker weer zo'n satudara mtf, heb je veel in die contreien.
Wil je vechten, kun je niet vechten. Niet zo slim van de motorrijderT.
Hij wou alleen tanken. Tapijtenvlieger wilde vechten.
@Papa Jones | 17-04-20 | 15:08: Wie uitdeelt mag ook incasseren
@Papa Jones | 17-04-20 | 15:08: voor de eer van zijn spiegel.
Zie je nou, bij de geruchten alleen al dat die horeca opengaat,, krijg je dit al. Nu al beneveld en agressief. Houd aub alle café's etc gesloten. Hugo, je hebt gelijk!
Voor wie moet ik nou vanavond klappen, voor de automobilist of voor motormuis? Kamervragen, moties, onderzoek.
VrijMiBoxing
Reaguurders die met elkaar op de vuist gaan. Ik zou kijken!
Was er ooit een tijd, waarin men een fout kon toegeven, met elkaar gesproken heeft en daarna weer verder kon?
Het spijt me dat ik u corona gaf toen ik u zoende.
@Earl_of_Doncaster | 17-04-20 | 15:15: maar het was lekker.
Motorhelm van onderen vastgrijpen en draaien.
Verder kun je dit ook normaal bespreken hashtekdoeeensgatverdammelief
Man in white van..
Irritant motor rijdertje. Eerst spiegel buigen en hinderlijk rijden, dan niet op de uitnodiging ingaan.
Ik begrijp de witte bus. Maar goed is het niet.
We missen nog wat ervoor gebeurt he.
Bij het tankstation zien we wie de agressieveling is.
@Papa Jones | 17-04-20 | 15:00:
Hij kwam duidelijk op hem af om te gaan meppen.
100% dat die buspauper heeft lopen kloten.
@Mr.Crowley | 17-04-20 | 15:01:
Ik neem even een VAR-momentje.
@Mr.Crowley | 17-04-20 | 15:01:
Ja, de bestuurder van de witte bus rijdt duidelijk doorgedraaid het tankstation binnen, pleurt zijn bus neer, rent naar de motorrijder en begint gelijk te meppen.
Chauffeur van de bus is de agressieveling en daar zult u het mee moeten doen, zou meester Visser zeggen.
In deze situatie is duidelijk: de witte bus is zo verschrikkelijk boos dat hij al stopt langs de weg. Bij de pomp stapt hij uit, en banjert direct naar de motorrijder om hem af te drogen. Wie heeft wie boosgemaakt?
Sowieso veel korte lontjes en asociaal rijgedrag op de weg de laatste tijd, ondanks dat het niet erg druk is. Het lijkt wel ramadan...
Niet meer als normaal naar mijn idee. Als ik je een tip mag geven, zorg dat je iets in je cabine hebt liggen dat je meteen kan pakken als het echt nodig is. Een grote pijpentang (moordenaar) of een verlengde sleutel 32 doen wonderen als er een invasieve exoot naast je auto staat.
@Alfred E. Neuman | 17-04-20 | 15:04: Ja. Ik rij tegenwoordig rond met de kruissleutel boven op mijn stuur. #voorbereid
Muxje
Nog 7 dagen!
@Alfred E. Neuman | 17-04-20 | 15:04: Ik heb voor en achter een duidelijk gemonteerde webcam. Zodra ze die zien is het meestal ook afgelopen met het gekut.
Import van het Afrikaanse continent. Daar rijden ze allemaal opgefokt. Je weet toch.
Weet niet wat er voorafgaand is gebeurd met die motorrijder, maar zou ook aardig pissig zijn op die gast. Verder niet zo slim van meneer motorrijder om zo ruzie te zoeken en confrontatie aan te gaan als je niet kan vechten.
Hee maar hij is een motorrijder! Dan zie je d'r zo stoer uit dat vechten niet eens nodig is. Tja meestal dan. En meestal zijn motorrijders met een hele groep.
Maar ik denk dat dit exemplaar was afgedwaald van zijn roedel.
Slecht gefilmd! En ik mis het einde.
En het begin...
Het was een open einde , Kees
@Papa Jones | 17-04-20 | 15:01: het was een open begin Jones.
Wit busjes, typisch loopje, typische agressie, typische type, zeer typisch allemaal.
Ik denk dat er tapijten in het busje opgerold liggen.
Of kebab.
2x fout gedrag. Allebei voor de rechter.
Filmpje had 10 sec. kunnen duren. Duwtje met voorbumper tegen motor + aftermath.
Dan heb je dus doden.
@Arkan Sonney | 17-04-20 | 14:58: What's new, er gaan elke dag mensen dood heb ik me laten vertellen.
@Arkan Sonney | 17-04-20 | 14:58:
Inderdaad, gelukkig kon de man in het witte busje zich inhouden tot het tankstation om op vreedzame wijze tot een vergelijk te komen in deze kwestie.
@Superior Bastard | 17-04-20 | 15:05: Ze hebben na afloop een waterpijp gerookt.
Ok, dus je hebt een helm op.... en dan laat je je nog inmekaar tiefen….sad bastard.
Ik denk hij moet peopen
Zou het pijn gedaan hebben toen hij met zijn knokkels tegen die helm sloeg?
Het klonk in ieder geval lekker cripsy.
keestelpro | 17-04-20 | 14:54,
Aaaaiii, ik hoorde en voelde het gewoon, maar aan de andere kant, als hij had afgewacht dat de motormeneeer zijn helm af had gedaan, dan had deze het geheid als slagwapen gebruikt.
Weet ook niet wat daarvoor heeft plaatsgevonden ?!
Maar dat de filmert zijn kenteken noteert, lijkt mij dat de motorrijder zelf de aanleiding is geweest.
Valt mee als blijkt dat die helm op een elastieke nek zit en meebeweegt met elke klap.
@Patje2011 | 17-04-20 | 15:05:
Het lijkt me een behoorlijke stijfnek Patrick.
Het is toch een beetje dom om tegen een helm aan te meppen als je zo'n gast ook vol in z'n zak kan schoppen.
Oud nieuws.... Waarom stopt ie nou met filmen?
Klappen voor de motorrijder!
Gelukkig had hij een helm op..
Netjes.
die motorrijder vroeg erom.
Misschien stond z'n spiegel scheef en wilde hij alleen maar helpen door hem recht te zetten.
@keestelpro | 17-04-20 | 14:57: Jij zou zo moslim kunnen zijn met dit soort verklaringen ;)
Zeker ook zo'n busjes pauper.
REAGEER OOK