Factcheck. Heeft Wilders meer gekleurde mensen de hand geschud dan er MvK aanwezig waren op het roomblanke congres van GroenLinks?
Brisante tweet PVV-leider over 'Mensen van Kleur' op GroenLinks-Congres onder de Stijlloze Feiten Verifieer Loep aan de hand van ANP-foto's
Check
Check
Check
Check
Check
Check
Check
Check
Check
Nu ff kieken bij GroenLinks
Meneer. Gaat u maar vooraan zitten
Officiële Partijfoto's GroenLinks
Social
Conclusie
Of er gekleurde mensen aanwezig waren op het GroenLinks Congres, en of dat er meer waren dan de heer Wilders manueel ontmoette op de Haagse Markt, valt niet met zekerheid vast te stellen. Op de ANP-foto's van het GroenLinks-congres zijn de zaallichten strategisch uitgeschakeld, zodat we alleen de vier voorste rijen roomblanke GroenLinksers zien. Op de door GroenLinks gecommuniceerde zaalfoto is de zaalverlichting wel ingeschakeld, maar zijn de aanwezigen van achteren gefotografeerd zodat we niet zien dat ook de rest van het GroenLinks Congres bestond uit roomblanke elitemensen die hun kinderen van zwarte scholen halen. Derhalve...
EINDOORDEEL
Het is Zeer Aannemelijk Dat Het Klopt Wat Wilders Twittert
Reaguursels
InloggenPVV en Denk, de enige multi-culturele knuffelpartijen van het land.
Fake! Schmink!
Het mooie van dit alles, is dat GL, en D66, Volkskrant, NPO, NRC, enz, enz, ook GeenStijl lezen en geregeld geconfronteerd worden met hun eigen roomblanke hypocrisie. Dan verwacht je toch dat de PR mannetjes en vrouwtjes van deze deugverenigingen druk bezig gaan met mensen van kleur in beeld te krijgen, maar........ dat lukt ze niet!!! Die zien ook wel dat dit in en in racistische clubs zijn die alleen in naam deugen , maar na de quotes gedaan te hebben zich terugtrekken in hun blanke wijken in gooi, grachtengordel enz, de blanke clubs en scholen, en ga zo maar door.
Je denk toch niet serieus dat GL, D’66, VK... etc. ( mensen) zich druk maken over de mening van GeenStijl ( mensen)?
Volgens Chris Aalberts op TPO is er weinig hoop voor rechts. Dat zou goed kunnen. De Roomblanken gaan deze keer fors winnen en kunnen eisen stellen in ruil voor steun aan de coalitie. Rutte wil sowieso geen zaken doen met Geert en Baudet heeft hem niets te bieden, Die verkiezingsdag zou wel eens een heel sombere dag kunnen worden voor patriotten en realisten.
Dit zijn gemeende handdrukken voor allen die een eerlijke samenleving willen. Al dat andere is voor het kapitaal.
Ik vind het een puike verdeling...
Laat ze dat joch dan tenminste een pak aantrekken dat past.
Hahaha, linkse directe van Geert.
Wel heel wit, maar ja, dat krijg je op zo'n deugcongres. En passant hebben de GroenLinksers ook nog een antisemitisch voorstel van Yihad Sargentini aangenomen. Dus niet alleen gele hesjes haten joden, ook de witte deugers van GroenLinks. Vriend van GroenLinks Aboe JaJa heeft de Parijse gele hesjes gefeliciteerd op Twitter met hun antisemitisme. Ja deugen en jodenhaten, een echt GroenLinkse combi. En ze haten ook joden van onder de 70!
Het laatste gas wordt "goed" besteed?
Serieus? Gaat GS ook al kleuren turfen? Een wedstrijdje deugen faciliteren?
Nee, dat turven (met de v van pvv, ezelsbruggetje) had Geert al gedaan voor ze.
Zou me niks verbazen. GL bestaat bij gratie van mensen die het zich kunnen veroorloven om te deugen, om keihard idealistisch te zijn terwijl ze zich afwenden en isoleren van de harde realiteit.
Feit is dat veel van de gekleurde Nederlanders dat niet zijn, omdat hun voorouders (van nog maar een paar generaties geleden) vanuit een enorme achterstand moesten komen, en/of ze zich niet afwenden voor die harde realiteit juist omdat ze zich de realiteit van die achterstand nog herinneren.
Die gaan niet stemmen op luchtfietsende deugers en bakfiets huppeltjes; die stemmen op pragmatische mensen die de harde keuze kunnen maken.
Jesse's groene heilsleger heeft nu, om het diep-religieuze klimaatgevoel compleet te maken, ook een 'Klaver-Jugend': in navolging van die andere religieuze jeugdbeweging die "Youth for Christ" heet, noemen ze zich "Youth for Climate".
En ze gaan met z'n allen, op dit potloodpuntje op de wereldbol, op dit postzegeltje dat Nederland heet, tientallen miljarden doneren als offerande aan hun goddelijke entiteit die 'Het Heilige Klimaat' heet, zodat uiteindelijk de temperatuur op aarde naar hoopvolle verwachting met 0,0000001 graad - of daaromtrent - zal gaan dalen.
En net als veel andere religies, houden ze er een 'doomsday'-scenario op na als bangmakerij. Zodat de brave, met de duujjjzaamheids-knuppel murw gebeukte bange burger nóg dieper in zijn magere portemonnee tast om nóg meer klimaat-aflaten te kopen.
Totdat, na vele jaren, blijkt hoe zeer en op welk een rabiate wijze de priesters van het Klimaat-kalifaat de burgers én hun bloedjes van kinderen hebben genaaid & misbruikt, zoals bij wel meer religieuze bewegingen usance is.
De schandalen hierover zullen dan hun weerga niet kennen.
@Fikkie
Absoluut waar.
Het verstand zal bij sommigen van hen met de jaren komen.
En dan zullen zij des te meer gedesilussioneerd, ontgoocheld en BOZER zijn.
Ken een aantal ex-lynxen (blog e.j.bron) die dat ook zijn; oud-Pvda-ers, die in de jaren `70-`80 zo rood waren als de Chinese vlag, maar die tegenwoordig bloedje fanatiek PVV stemmen.
Zelf moest Ab in zijn jeugd heel snel volwassen worden.
Zat op mijn 16e al op daken panlatten en dakbeschotten te spijkeren en dakpannen te leggen en te opperen. Toen op mijn 18e bij het Korps Mariniers en daarna van mijn 21e tot mijn 29e hoogspanningsmasten schilderen.
Met zo'n voorgeschiedenis krijg je een bepaalde mentaliteit, die nogal (eufemisme!) botst met de lynxe mindset.
Pas later gaan studeren en een drs. en dr. titeltje gehaald.
En toen al zo volwassen dat ik geleerd had voor mijzelf te denken, en dus niet zomaar alles klakkeloos te slikken wat de hoogleraren beweerden, of wat in de boekjes stond. Daar nog moeilijkheden genoeg mee gekregen, maar dat is een ander verhaal.
Net als Sylvana Simons (1 zetel gemeenteraad) krijgt Geert Wilders weer eens meer aandacht dan hij verdient. Elke twitterscheet van Geert is toch weer een excuus voor GS om hem in de schijnwerpers te zetten
Wat begrijp je niet aan de waarheid?
Confronterend hè, feiten.
Ga eens in op wat Geert zegt. Wat klopt daarvan niet? Bovendien de aanhang van Geert is wel wat groter en verdient daarom meer aandacht dan die van silly Syl.
zal wel erg pijn doen.
De gemiddelde allochtoon is het geslijm van GroenLinks zat, zij willen Geert.
De devotie op de gezichten van de GL aanhang. De devotie met verbetenheid. De verbetenheid die haat in zich bergt voor die andere buiten de zaal.
Die dokters zijn zo knap tegenwoordig .Michael Jackson heeft zich al zowat tot blanke kunnen laten ombouwen. Als dat voor iedereen betaalbaar wordt kun je straks gewoon je huidskleur kiezen. Hoe weet je dan nog of iemand eigenlijk een neger of een lichtgetinte is? En wat zou de populairste huidskleur worden, vraag ik mij af.
Ik woon en werk op de Antillen en in Suriname. Iedereen wil met een lichtere of veel lichtere partner een gezin stichten. Daar komen ze ook gewoon voor uit. Maar dat mogen jij en ik dan weer niet constateren en zeggen.
@Gele Beer | 17-02-19 | 16:03: @
@Gele Beer | 17-02-19 | 16:03: bedankt voor de tip, ik ga verhuizen! Eindelijk neuken.
Ik zie overigens dat GL twee kennelijke Turken in de Kamer heeft zitten: Özdil en Özütok. Als we aan competitie doen, dan staat het in die wedstrijd 2-0 voor de linksen.
Enge foto, waarop Jesse Klaver langs zijn volgelingen lopen, het lijkt wel een sekte.
Had hij verwijde pupillen?
Lijkt Triumf Des Willens wel. Maar dan met luie onderuit hangende deugsokken als publiek. Heil Yasser!
Jesse wie? Je bedoelt Youssef zeker, de wolf in schaapskleren.
Wat, geen negers op de eerste rij?
Heeft Sylvana al gereageerd?
Het is net als met windmolens, iedereen wil ze maar niet in de achtertuin.
Greet kan een zeker gevoel voor humor niet ontzegd worden, heb er smakelijk om moeten lachen.
Tevens is het een meesterzet van Ome Geert. Hij zet als buitenstaander de machthebbende elite te kakken voor het volk, en dat principe is al zo oud als de weg naar Rome...
@Zenzeo | 17-02-19 | 14:15: welke machthebbende elite is GL? Zit GL in de regering tegenwoordig?
Lul.toch.niet.zo.dom
Haha. Ik moet wel lachen om dat bord met die "opruimingsweken". Het lijkt erop dat Geert afscheid neemt van de hoofddoekenmevrouw, die terugkeert naar Marokko, met als tegenprestatie dat de kopvoddentax wordt kwijtgescholden. ;)
Of is het mevrouw van Klaveren en zegt Geert: "Doe de groeten aan Joram!".
Zonder gekheid. Ik gun iedereen een goede relatie en open dialoog met politieke andersdenkenden en een gezonde nuance in een fel debat. Jammer van al die bewaking met die oordopjes. Je zult met dit mooie weer maar naar buiten willen en je moet de bewaking bellen voor een wandeling door het bos. Ik wens iedereen (en zeker ook Geert) desondanks een mooie zondagmiddag!
He bah, PVVfeiten. Snel wegkijken!!
Bigibana boy. 11.09u. Heeft hij nog zijn horloge om? Dan wonen er voedselbankklanten en is een horloge daar ook een Statussymbool. Horloges zijn vergane glorie. Mobiele telefoons zijn het nieuwe Statussymbool, want mensen met weinig kunnen zich dat niet veroorloven
Campagne is voor twijfelaars.
Als u al een mening had, blijf daar dan gewoon bij.
En Zihni Ozdil mocht er bij als licht gekleurde excuus-allochtoon en daar is die jongen eigenlijk veel te goed voor. Ik snap niet dat hij bij zo'n foute partij wil.
Nog steeds, uitbundig verzwegen in de Nederlandse bevooroordeelde massa media: Geert Wilders is al bijna 20 jaar met een buitenlandse vrouw getrouwd. Nee geen Limburgse, duitse of Vlaamse.
dat is al 20 jaar geen geheim. maar ik geloof dat jij zijn standpunten gewoon niet helemaal begrijpt.
kun je ook niks aan doen knul
Spierwit Groen Links heeft ook geen gelukkige hand bij het kiezen van spijtkleurigen. Ik herinner met Rabbae, Thefuck Bipsy en die maffe pseudokankerpatiënt.
Was die minderjarigverkrachtende bruggenbouwer van de Erasmusuniversiteit ook niet GL?
Vergis je niet in GroenLinks;
iframe.openbook.pub/books/het+vrije+v...
"Thefuck Bipsy"
Dat is weer een rondje Action vanmiddag, want er zit bier in mijn toetsenbord!
Erg dom van mij maar wie was ook alweer Thefuck Bipsy?
@xavier | 17-02-19 | 14:31:
Houden zo.
@xavier | 17-02-19 | 14:31:
Ik denk dat Tofik Dibi wordt bedoeld. Verwarde, maar vriendelijke man.
@JvanDeventer | 17-02-19 | 14:53:
Verwarde wachtgeldgrazer.
Ik vrees dat deze handdruk deze doekjes mevrouw in moeilijkheden zal brengen bij haar mannelijke omgeving.
ben er ook bang voor, ze overtreed een aantal wetten.
Er zijn gelukkig ook veel moslims die het probleem in eigen religie zien. De laatste 10 jaar wel eens vaker gehoord dat naar verhouding net iets meer moslims op PVV stemmen dan autochtone Nederlanders! Het verbaasd mij niet.
In de tijd dat Fortuyn nog leefde zat ik eens aan de koffie met Turks Bulgaarse buren. Leuke mensen, werken, sociaal. Die vonden Fortuyn een kei. Ergerden zich aan de toen oom dwingende linkse wens tot import van meer immigranten die hier kansloos zijn, en allen in de bekende wijken komen waar vervolgens de bewoners daar (veel allochtonen) met de brokken zitten.
BTW; ik zie bij 1 foto van Klaver dat hij langs eens kleurige meneer loopt.
Ja
En de moslima's geven Greet ook gewoon een handje, dit in tegenstelling tot de dame die laatst beëdigd werd in de Haagse gemeenteraad.
Omdat Geert nu 'gewoon' de gevestigde orde is, die er voor zijn eigen hache zit. Elk moslim weet toch allang hoe ongevaarlijk hij is. Daar moesten die mensen even aan wennen. Om door die façade heen te kijken. En nu lachen ze er samen met om met de rest. De pvv verbindt. Offeraar Geert is een beter gristen dan Klaas. De pvv op de goedemorgen tour? Geert eindigend waar Pin ooit begonnen is? Zoals gewoonlijk zijn politieke dagen idiote(n) dagen.
@Shareholder II | 17-02-19 | 13:03:
Geert zit voor zijn eigen hachie al jaaarenlang onder 24/7 beveiliging?
Ja, als je het zó leest...
Wilders heeft geen hekel aan rassen maar enkel en alleen aan de pislam, en terecht
want de pislam heeft maar 1 doel en dat is het westen overnemen, en de aanhangers maken daar geen geheim van, niet hier, niet in duitsland ,frankrijk,
engeland en in geen een westers land ter wereld waar moslims verblijven,
en dan mogen we hier nog blij zijn dat de pislam gekte hier nog niet compleet is doorgeslagen zoals dat in engeland, frankrijk, australië en amerika wel het geval is, en wat wilders gewoon wil voorkomen dat dat hier ook gaat gebeuren, dus moeten we juist blij zijn met wilders, want dankzij hem zijn er hier geen
shaira rechtbanken, en mag een cameraploeg nog steeds in pislam wijken komen, en voor een moskee vragen stellen aan voorbijgangers,
en hebben we geen grote groepen moslims die de straten afzetten en daar gaan liggen bidden, en meer shit wat moslims uitvreten in andere westerse landen om hun religieuze zinnetje door te drijven en af te willen dwingen!
Elke Nederlandse nieuwsconsument staat bloot aan een wijdverbreid maar lang verzwegen fenomeen: emotionele betrokkenheid van de media, met partijdigheid tot gevolg. Het veelzeggendste voorbeeld daarvan is de berichtgeving over Palestina. Vooral als het daarover gaat worden de anders zo strikt nageleefde ambachtelijke journalistieke mores en conventies bij het proces van vrije nieuwsgaring en berichtgeving overboord gezet.
Door deze activistische methode wordt het publiek al meer dan veertig jaar beetgenomen; het laat zich een onvolledig en eenzijdig journalistiek verhaal opdienen. En hoe kan het ook anders? Waarom zouden lezers, kijkers en luisteraars twijfelen aan een vertrouwd beeld dat hun decennialang is voorgehouden?
Els van Diggele zocht al geruime tijd naar bewijs voor de praktijken van deze misleidingsindustrie. Tot ze geheel onverwachts met haar neus in de boter viel, en wel op de redactie van het liberale NRC Handelsblad.
De misleidingsindustrie
Nederlandse media in de ijzeren greep van Palestina
Info die reeds bekend is over deze publicatie die begin april verwacht wordt. Ik heb geen banden met Els van Diggele. Lees ook haar andere boeken.
@Pierre Lebon | 17-02-19 | 12:27 was de aanleiding van mijn reactie, GL die 'koopt niet hier' propageert.
Heel de MSM aan diggelen.
@eastender | 17-02-19 | 12:41: Ik begrijp 'em niet, leg uit....
@Pierre Lebon | 17-02-19 | 13:45: Je noemt BDS. Daar is animo voor omdat mensen constant verkeerd geinformeerd worden.
Het electoraat van Antilliaanse of Surinaamse afkomst stemt dan ook FvD of PVV. Feit.
Reken maar dat Geert Wilders gerespecteerd wordt door de moslims. Hij is een kerel met ballen, daar houden ze van.
Hahaha... Groen Links gaat BDS faciliteren... Stelletje bruinhemden. Nou hoeven we het niet voor Israël op te nemen hoor, want Israël kan uitstekend op zichzelf passen en die worden van de partij van Jesse Klaver niet warm of koud. Desalniettemin schept deze keuze voor BDS opnieuw duidelijkheid over de echte kleur van deze 'groene' partij. Een beetje blauw erbij en je hebt bruin. Hardstikke bruin....
Natuurlijk vragen ook veel allochtonen zich af of er voor hún kinderen straks nog wel woningen en banen en sociale voorzieningen beschikbaar zijn met de huidige ongebreidelde instroom van nog meer ongeschoold volk.
U dicht hun dus rationeel denken toe ?! Das een zeer gewaagde stelling met in het achterhoofd het gemiddelde iq van ( noord ) afrikanen en voormalige midden oosten bewoners
@ghetto-is-back | 17-02-19 | 12:35:
Als het op overleven aankomt kunnen mensen opeens heel rationeel zijn, inderdaad. Gelovigen zijn niet per definitie knettergek. Alleen misleid en slecht op de hoogte van de wetenschap. Je hebt niet veel IQ nodig om in te zien dat een appel die je moet geen appel meer is. Dat weten zelfs dieren zonder zelfbewustzijn.
Heeft ie een nieuwe dealer of zo?
Een hele goedemorgen overigens. En ik ben dat kleuren tellen best beu. In reclames, op tv en in uw politieke tent. Wat is dat voor gejank? Ik ben blank en dat is ook een huidkleur. Simpel he? Zowel altijd zegt Geert vrij weinig..
Wit is geen kleur, het zijn alle kleuren bij elkaar. Zwart is ook geen kleur, het is het ontbreken van kleur (uitgezonderd infrarood en ultraviolet).
Natuurlijk gaan de klassieke wetten niet helemaal op voor wat betreft de huidskleur. 'Wit' of blank is eigenlijk zacht roze, en de allerzwarte mensen zijn bijkans blauw.
'Zoals altijd zegt Geert vrij weinig'? Wat moet hij zeggen dan? Het is nogal een pokkeherrie op die markt daar! Ga er zelf eens kijken zou ik zeggen!
Of vermoei ik u nu te veel?
Geert zegt trouwens precies genoeg. Deze claim van hem die klopt zegt eigenlijk alles over GroenLinks.
U bent als enige op deze aardkloot nog niet op de hoogte van waar GL hem constant van beschuldigt ?
Mag ik U aanraken ?
@SC U vermoeit enorm ja. Maar u hoort er net zo goed bij hoor.
Enfin Geert hoeft niks over GL te zeggen. Kunnen die linkse eikels daar zelf wel. Ik vind het armoe als je niet verder komt dan wijzen naar de ander.
En je gelul over zwart-wit. Daar had niemand het over. Kleur zie ik als een soort subjectieve interpretatie die o.a samenhangt met de kwaliteit van je oog-dna? Ik weet niet wanneer ik wit zie en zwart lijkt me niet te zien. Zo ben ik. Zelf wissel ik op het tintenpalet. Van een nachtje zuipen tot hoogtij op het strand. Daar zit een wereld van verschil. Maar ik laat het altijd ijken op de langste dag met een klassieke spectroscoop.
@Shareholder II | 17-02-19 | 12:53:
Als Geert het niet zou zeggen zouden wij er geen weet van hebben. In de MSM zouden we het niet lezen.
@Shareholder II | 17-02-19 | 12:53:
Wijzen naar de ander is wel nodig met de breinkracht van de meeste kiezers. Het feit dat GW met een simpele tweet de leegheid van GL en consorten (en dat zijn er een boel) laat zien en dat je dat niet opmerkt spreken ook voor zich.
"Daar zit een wereld van verschil. Maar ik laat het altijd ijken op de langste dag met een klassieke spectroscoop. " Aan overmatig nuanceren zijn al een boel mensen eenzaam doodgegaan.
Tip voor GroenLinks: voortaan een aantal roomblanke leden schminken als blackface. Dan lijkt het tenminste een beetje inclusiever op zo'n congres.
Waarom zouden ze? Judenfrei en wit, laat ze vooral bekend zijn als de NL afdeling van de KKK.
Maar wel met een kogelvrij vest onder zijn overhemd, dat vertelt Greet er even niet bij.
Of over zijn overhemd.
De kogel van links is toch een head-shot leert de geschiedenis ons.
Mmmm zou jij zonder lopen na zovele bedreigingen ?
@ghetto-is-back | 17-02-19 | 12:25:
Natuurlijk niet, maar het zegt genoeg dat het moet en dus volkomen logisch dat ze op het congres van GroenLinks dat risico niet nemen.
Het is 'kogelwerend' en niet 'kogelvrij'! En heel verstandig van hem en zijn bodyguards!
@Watching the Wheels | 17-02-19 | 12:27:
Mmm dat is natuurlijk de reden dat kleurlingen bij GL niet in de zaal zitten !
Dank voor dat U me verlicht :))))
"Klimaatalarmisme is doorgeslagen doemdenken" www.volkskrant.nl/columns-opinie/opin...
Groenlinks is de ultieme vorm van doemdenken: eerst terug naar de natuur en terug terug terug naar de nobele wilde van Rousseau. Vervolgens met zo'n groene jungle in de kop zich geen houding meer weten te geven in de post-moderne wereld waar eikeltjes nog alleen maar voorkomen op pyjamas. Die innerlijke spagaat tussen de oerGutmensch (waarmee ze zichzelf bedoelen) en de CO2 verzwavelende wereldrondreiziger (waarmee ze zichzelf ontmaskeren) wordt steeds groter en kan alleen met vliegbewegingen overbrugd worden. Dat voorgelogen duurzaamheidsverhaal duurt net zo lang totdat het ideologische vuur waarmee ze zichzelf en hun Groenlinkse partijgenoten godsganselijk blijven opstoken op een mooie dag zoals vandaag zomaar het loodje legt. Dan komt het licht: alles wat GroenLinks verkondigt is luchtfietserij die omgezet wordt in airmiles. Ja, zelfs voor een dolgedraaide (van al dat vliegen) GroenLinkser is er hoop: ze komen zichzelf tegen: zijzelf zijn de hyperblanke superioriteitskolonisatoren die bezig zijn om de aardbol zielloos naar de klote te verstoken.
Weet niet hoe ik die "Opruimingsweken" nou precies moet lezen ...
Gewoon als opruimingsweken! Drie halen, twee betalen en 50% korting, dat soort dingen!
Mare, Jesse heeft toch een Marokkaanse vader, dus is divers en nog vanuit de GroenLinks knuffelstaat ook. Hij zou toch niet enkele vanwege de gewenste beeldvorming naar voren zijn geschoven, door de communistische doortrapte oud gedienden van GroenLinks? Maar enkel vanwege zijn bewezen capaciteiten toch?
Natuurlijk. Maar we moeten ons niet laten provoceren.
En Groenlinks gaat officieel Israel vernietigen:
opiniez.com/2019/02/16/groenlinks-zet...
Walgelijk. Eerst allemaal je mobieltje en tablet inleveren, die dingen zit vol met Israeische componenten en patenten.
Ongelooflijk, wat een viespeuken zijn het toch! Achterbaks, narcistisch, asociaal K*Tvolk! 'Stem ze weg' is nog een understatement!
Heftig.
Extreem linkse gele hesjes supporters nuanceren belaging Finkelkraut. Natuurlijk....
www.lefigaro.fr/actualite-france/2019/...
Goed dat je deze link deelt Mammaloe.
Het wordt tijd dat mensen gaan inzien waar GL voor staat.
De steun aan bds is uiteindelijk steun aan het geweld dat daarop volgt.
Met de steun aan bds support je ook het toenemende anti-semitisme in eigen land.
Joden in Amsterdam worden vogelvrij verklaart door deze steun. Ze zullen er wel goed over nagedacht hebben bij GL. De deugJügend wordt alvast klaargestoomd.
Bedankt voor de link.
Dit wist ik nog niet maar goed dat ik het nu wel weet.
Is het mensen opgevallen dat de PVV door WNL is uitgesloten van het lijsttrekkersdebat bij WNL op zondag?
En dat het debat een kippenhok vol kakelende kippen was, waarbij iedereen (Maar vooral Li Vos en Jorritsma) heel asociaal en onbeschoft deed naar elkaar. Niemand liet elkaar uitspreken, denigrerend taalgebruik, stemverheffing, schreeuwen, subtiel verwoorde beledigingen, de ander toespreken als een klein kind. Gatver.
Rick Nieman is ongeschikt. Hij greep niet in. Gaf geen enkele leiding aan het gesprek. Echt heel slecht.
Weet je wat? Uit protest, omdat ik niet van zulk asociaal en onbeschoft gedrag hou, en vooral omdat ik tegen het uitsluiten van partijen (de PVV) bij zulke debatten ben, ga ik juist expres PVV stemmen! Expres. Omdat Rick Nieman dat verdient. Puh. :p
Top, gaffelbaard.
Wat is dat toch met die debatten. Die Vos had een tijdje geleden toch twee hele stevige jongens van voren? Geeft dat tegenwoordig dan geen recht meer op extra spreektijd?
@JvanDeventer | 17-02-19 | 12:08: dat was in haar werpfase. Die zijn nu gaan hangen.
Dat betekent dus dat GL eigenlijk tegen immigratie moet zijn want die immigranten stemmen toch geen GL.
Begrijpelijk. Onaanraakbaar in India betekent meer als aanraken. In religie landen met het juiste geloof ben ook niet veel meer als een mat voor de deur. Nederland is wat dat betreft op weg om die landen als voorbeeld te maken. Onder de slogan, zo ga je niet met mensen om. Dan begrijp je welkom Geert.
Dingen die je niet gaat zien op het NOS censuur journaal.
Oei, als ie maar niet converteert!
Maar. maar, maar, dat kan helemaal niet. Want Geert racist. Fake news! Orwellongkreng, doe er wat aan!
Ik begrijp niet goed waarom de klimaatwappies de slogan "Er is geen planeet B" als een soort troefkaart denken te kunnen hanteren in hun globale nivellerings-agenda. Als je het gebrek aan Planeet B als een probleem ziet, dan moet je meer geld naar onderzoek en ruimte-exploratie dirigeren; Let's *MAKE* a Planet B!
Mijn grootste zorg is dat wanneer de Islam voet aan de grond krijgt in moderne Westerse landen, het afgelopen zal zijn met onderzoek en vooruitgang.
Een religie die Wiskunde verbiedt omdat het manipuleren van cijfers des Duivels is, werpt haar mensen terug naar het stenen tijdperk.
Dan hebben we over 100 jaar alleen nog groepjes mensen rond een kampvuur met een gemiddelde levensverwachting van 35 jaar. Wat er nog aan moderne gebouwen zal staan kan niet meer onderhouden worden, evenals onze ziekenhuizen, gas en elektra distributie, wegennet en water management.
Laat staan dat men nog weet van 's Mens grootste prestatie, de Maanlanding. Voor het eerst in de Geschiedenis van het Universum (voor zover bekend) is leven van één hemellichaam overgestapt op een ander hemellichaam.
@Sans Comique | 17-02-19 | 12:39: Minister Blok maakt zich inmiddels ook zorgen, las ik. Hij is op een veiligheidsconferentie in Beieren. De islam volop binnenhalen en faciliteren, oorlog voeren in Syrie, zelfs tegen onze eigen militairen, en dan een grote bek hebben. Echt VVD.
Ik heb weinig op met Greet, maar nog minder met GL. Dus 1-0.
Of je blij bent of niet met GL of Geert maakt natuurlijk geen zak uit.
Of je fan bent van Feyenoord of Ajax doet ook niets af aan het feit dat het twee weken geleden 6-2 werd voor Feyenoord.
Leer het nou eens; feiten trekken zich niets aan van wat je vind.
By the way, Geert staat heel wat punten meer voor op GL dan 1.
Andere tijden revisted: eens kijken wie Paul Rosenmuller nu helemaal in de NAZI-hoek gaat neerzetten. Volkertje heeft in ieder geval iets geleerd: nog harder rennen dan de vorige keer.
Wilders heeft van moslims niets te vrezen, kennelijk.
Nee hoor, daarom krijgt hij al jarenlang doodsverwensingen naar zijn hoofd geslingerd en moet hij 24/7 bewaakt worden! Allemaal voor de fun!
BaldEagle
Weer een aanval vanuit de Linkse hoek is meer dan mogelijk. Zodra Links zich bedreigd voelt, zoals bij Fortuyn, zullen ze direct op hun standaard reactie, geweld, terugvallen.
-
In tegenstelling tot wat ze zelf roepen zijn Linksmenschen heel egocentrisch en heel asociaal. Krijgen ze hun zin niet = geweld gebruiken.
Ik kan me zo voorstellen dat er ook moslims zijn die helemaal niets van hun idiote geloofsgenoten moeten hebben. Of ze weten gewoon niet wie die meneer Wilders is, dat kan natuurlijk ook.
www.geenstijl.nl/5146319/factcheck-he... die vrouw met hoofddoek bij marktkraam kijkt wat bedenkelijk.
@schijtzat | 17-02-19 | 12:03:
Ja, die wil geen gezeik met haar familie.
Plaatjes van de parkeerplaats bij het GL partijcongres iemand?
Daar zijn waarschijnlijk te veel oude Volvo's op te zien.
@Sidney_May | 17-02-19 | 11:19:
Als het goed is komen ze met het OV of met de Tesla.
@kloopindeslootjijook | 17-02-19 | 11:24:
of de bakfiets. Want o zo ludiek.
Had Geert na aflooo z’n horloge nog?
Waar slaat dit op ?
@Willem_Oltmans | 17-02-19 | 11:15:
Op die een van de zakkenrollers die daar rondscharrelt.
@kloopindeslootjijook | 17-02-19 | 11:30:
Er lopen op de Haagse Markt een heleboel zakkenrollers rond! Was vroeger al zo!
@kloopindeslootjijook | 17-02-19 | 11:30:
Horloges draag je niet in je zak. Goeie 'defence' trouwens. Daar kwam je mooi weg.
@BaldEagle | 17-02-19 | 12:23:
Valt weinig te rollen daar. Wat een armoede.
Weten ze bij GL wel hoe niet klimaat neutraal zo'n congres met van die mega schermen, tientallen kilowatts aan audio, verlichting en AV apparatuur wel niet is.
Dan vergeet ik voor het gemak nog even de dieseltrucks waarmee de podiumboer, led schermen boer, licht & lawaai boer, AV boer ,cateraar en overige leveranciers hun waren op zo'n congresvloer en er weer vanaf krijgen.
Het zou een partij welk zo hoog opgeeft over het klimaat als GL sieren dergelijke congressen in soberheid te houden. Maar nee GL is nou eenmaal zo'n club die vooral anderen de maat neemt maar het verdomd om zichzelf een spiegel voor te houden.
Tegen klimaatvervuiling zijn en voor massa immigratie is hetzelfde als een seizoenskaart van feyenoord kopen en als ajax scoort juichen.
Chapeau voor Uw prachtige vergelijk ! Met Uw welnemen wil ik gaarne deze vondst zelf ook gebruiken mits het op Uw goedkeuring kan rekenen .
Beter goed gejat dan slecht bedacht ben ik van mening !
Wat ghetto zegt.
@JvanDeventer | 17-02-19 | 12:11:
Mmm hoop dat buitenspek nog even terugkomt , deze uitspraak is te mooi om op de plank te laten liggen .
Je kan gewoon ook niet met droge ogen zeggen dat hij uit is op een blank Nederland.
Dat is gewoon laster.
Hij zegt het er al sinds jaar en dag altijd maar weer bij en ook in de partijpunten vind je alleen zaken terug die inspelen op anti-westerse sentimenten van de islam.
Dat wil hij hier niet. Kom op, zeg. Dat dit überhaupt gesuggereerd wordt, is zo lelijk en laag.
Dat is de linkse frame-machine.
Geert heeft helemaal niets tegen allochtonen die gewoon meedoen. Naar school gaan, aan het werk, de taal leren, integreren, zich gewoon gedragen.
Het tuigh, daar heeft hij een probleem mee. Ik ook, en ik zie daar helemaal niets verkeerds in.
@EefjeWentelteefje | 17-02-19 | 11:07: Precies. En die boodschap is zo klaar als een klontje en verkondigt hij waar hij maar kan.
Als hij dat maar blijft doen, raken de stenen op om mee te gooien.
Al zijn er veel stenen op voorraad.
Hij ziet de (politieke) islam als een soort bedreiging van de moderniteit. Kun je het mee eens zijn of niet.
Als je het verschil niet kent tussen politieke islam en geloofsuiting check dan dit:
Ayaan Hirsi Ali on the West, Dawa, and Islam
www.youtube.com/watch?v=Bx2hEc7Dlcg
en download haar gratis boek:
Dawa. Political Islam as Ideology and Movement and How to Counter It.
www.hoover.org/sites/default/files/re...
@letopuwzaak | 17-02-19 | 11:10:
Die zak met stenen word iedere week weer bijgevuld door opsporing verzocht , dus geen stress .
@kloopindeslootjijook | 17-02-19 | 11:22:
Ayaan is met pek en veren uit Nederland verjaagd. Zij zit nu in een Amerikaanse DenkTank tussen gelijken als Daniel Dannett, Sam Harris, Richard Dawkins en dergelijke.
Wij moeten het hier doen met de tafel van Jeroen Pauw en Mathijs van NIeuwkerk. Inderdaad, de kruimels.
Even checken;
"Geert Wilders is uit op een blank Nederland".....
Ja hoor, dat is heel goed mogelijk. En ik ben toch best een gevoelige jongen...
Zonder scrupules is het nóg makkelijker. En wordt het dus veelvuldig gedaan.
@Sans Comique | 17-02-19 | 12:47: U bent nogal royaal met die kruimels! Atomen, amoeben....
Ik stel een naamswijziging voor: Wit Links
Joh die GL hebben ook wel een paar mensen met een kleurtje rondlopen waarmee ze dan op de foto gaan.
@kloopindeslootjijook | 17-02-19 | 11:09:
Maar daar zijn sleutelposities voor.
Op de foto's van Wilders is de echte samenleving te zien. Wanneer de PVV de kleur van mensen ondergeschikt vindt, waarom zie je dan in het nieuwe propagandafilmpje alleen maar zorgvuldig gemonteerde beelden van een vrolijke blanke maatschappij? Ik heb altijd begrepen dat de PVV problemen heeft met "lichtgetinte" medeburgers. Zo zie je maar weer, wanneer je de moeite neemt in contact te komen met de niet-blanke medemens, je toch een positiever beeld krijgt.
Dit heet verkiezingen en promotie en de kiezer beïnvloeden.
Hoort erbij.
In ieder geval preekt hij niet voor eigen parochie-meetup-dinges.
Dat heeft hij niet. Hij heeft ook geen problemen met mij.
Wel als ik een hoofddoek op mijn kop zou hebben, of alles verguis wat westers is of wanneer ik een draaideurcrimineel zou zijn.
Dan ben ik de zoveelste getintiër in de alarmerende statistieken.
Maar dat doe ik allemaal niet.
Dus mag ik wat Wilders betreft lekker meedoen en er helemaal bij horen. Dat die boodschap niet overkomt is een kwestie van niet willen horen.
@Mannes, Wie teveel de MSM volgt neemt alle nepnieuws klakkeloos op. Daar worden GW, de PVV en de kiezers altijd als extreem rechts 'weggezet' door mensen die hen verwijten anderen 'weg te zetten'. Kleur is geen issue, de politieke islam is dat wel.
Met de lichtgetinte crimineel zich voor geen centimeter aanpassende maar i.p.v. dat slechts eisende. Dat klopt. U bent slecht op de hoogte. Dit is voor een kleuter nog duidelijk en u, een volwassen man, blijft achteroplopen en afgeven op valse gronden. Zelfs een echt aardig en niet blind dus eerlijk links persoon zal voor zichzelf toegeven dat Wilders punt heeft.
Stem PVV Stem FvD en als het niet anders kan stem SP.
Maar laten we het kartel weg stemmen.
Nee, nee en waarschijnlijk niet.
Zou dat kunnen dan, SP met FvD samen?
Misschien op een gekke manier nog wel ook.
SGP
@Bigi Bana Boy | 17-02-19 | 11:10:
Ik ben benieuwd dan naar het alternatief. DENK? Bij1? Ook niet echt 'gematigd'.
Daar is ie dan het rekenwonder ,E= MC kwadraat Jesse.
Onze Albert Eikeltjestein van de klimaat theorie.
Wist u, Als je een warmte pomp aanschaft dat je afzuigkap in de keuken ook aangepast moet worden? De lucht afvoer hiervan mag namelijk niet meer simpel naar buiten afgevoerd worden en dit moet met een speciaal filter binnens huis worden opgelost.
LOL, 6000 euro voor een “goed” werkend warmte pomp systeem? Jesse , leer eens rekenen.
Dat is onzin, heb een ‘normale’ afzuigkap én een wtw. Wel een speciaal luchtkanaaltje voor extra toevoer mocht de afzuigkap teveel lucht afzuigen.
Jij zuigt...
@ZwarteDag | 17-02-19 | 11:41:
Bij nieuwbouw geinstalleerd of warmte pomp systeem in een bestaande woning?
De rede is namelijk dat uw huis “ lucht dicht” moet zijn om het warmte pomp systeem optimaal te laten werken.
@ZwarteDag | 17-02-19 | 11:41:
U vind in nieuwbouw huisen ook geen ventilatie roosters op de kozijnen en de verse lucht wordt aangevoerd door een geintergreerd ventilatie systeem.
Wanneer u de afzuiging aanzet creeert u een onderdruk= energie/ warmte verlies.
In Amersfoort hebben ze een wijkje gemaakt waar de ramen niet open konden. Kwestie van tijd en iedereen is ziek. En daar hebben ze bij GL een plan voor: Kom er maar in Ellemeet! Ruimen vanaf 70.
@eastender | 17-02-19 | 13:23:
GL hun griezelige plannen voor de ouderen even terzijde. Het warmte pomp systeem is haalbaar maar alleen in nieuwbouw. Goedkoop is anders , want het geld je denkt te besparen op gas/ electriciteit, gaat op aan dure lucht filters.
Daar kan verbetering in komen.
@Datgingniegoed | 17-02-19 | 13:44: Knettergekke klimaat plannen. Wie de waan van de dag wil stemmen kan bij GL terecht. Warmtepompen in nieuwbouw, filters, de keuken en de badkamer, reken uit wat dat gaat kosten. Geef de Groenlinkse studenten/kinderen nog een paar jaar en het zijn VVD-ers, als ze zelf geld hebben willen ze aan kolder niet meer spenderen maar er wel veel aan verdienen.
Jesse Klaver: vmbo-er. En die moet ons besturen?
Het zal wel weer een ad Hitlerum of ad Orwellum zijn, maar wat ziet dat er eigenlijk eng uit zo'n massabijeenkomst met van die schermen.
Gaan ze ook iets tegelijk roepen?
De ene partij wordt uitgemaakt voor racistisch en is het niet, de andere partij beweert het tegendeel te zijn, en is het wel. Wie heeft de MSM in de zak? Hoogste tijd om de valse NPO af te schaffen.
Kijk. Goed punt.
Bijna een miljard aan subsidie, reken hierbij de reclame inkomsten, en nog is het armoe troef!
Overdag alleen herhalingen en vervolgens de 7e versie van reisprogramma's op zoek naar smaak in het middenoosten... Het is werkelijk van de pot gerukt..
Best lachen je ziet anders nooit een uitvreter op de markt.
Zelf geen deuger
Toepasselijk, op de achtergrond "De opruimingsweken". Stem ze weg.
Wilders draagt een kevlar vest en gaat gewoon door met het geven van zijn mening.
Klaver is alleen rubber tegels gewend en loopt te drammen.
Ik zie dat één grijze 'jij bent welkom'-muts haar prijsneger heeft meegenomen. Hij zit wel met een enkelketting aan zijn stoelpoot vast.
Dus eigenlijk is het WitLinks?
Kijk nou uit, straks krijgt Denk er weer zetels bij.
Wilders had deze veer door een ander in zijn reet moeten laten steken. Nu is het veel makkelijker te twijfelen aan de bedoelingen van Wilders.
Daar zit wat in
Eens.
Denk je dat hij zelf zijn Twitter account beheert? Dit is echt wel de stem en de veer van de PVV PR afdeling.
Wat ook wel bijzonder is: waarom zou je op de markt met een wildvreemde handen gaan schudden? Dat Greet daar is moet hij lekker zelf weten, maar ik kom gewoon een moot halen.
Om dezelfde reden als dat Jesse en Robbie dat doen: zieltjes winnen.
@DankeSchon | 17-02-19 | 10:39: dat snap ik, maat omgekeerd: waarom zou je Greet, Jesse of Robbie willen aanraken? Bij Greet kan ik mij nog voorstellen dat je hem een hart onder de riem wil steken, vanwege de situatie waarin hij leeft. Maar verder vind ik maar narcistisch allemaal.
Sinds het afschaffen de gulden en de daalder kom ik niet meer op de markt.
@Ggroengras | 17-02-19 | 10:49:
Lol. Daar zeg je wat. Bovendien heb ik lichte smetvrees dus zit niet te wachten om iemand de hand te schudden die daarvoor honderd handen met snot en gehoest eraan heeft aangeraakt.
Maar inderdaad, voor Geert zou het als een aanmoediging en een stukje waardering kunnen zijn.
@Ggroengras | 17-02-19 | 10:49:
Er zijn nu eenmaal mensen die deze behoefte hebben. Ik en jij horen daar kennelijk niet bij.
@letopuwzaak | 17-02-19 | 10:57: Haha, het is inderdaad ook erg onhygiënisch, vooral op een markt.
@DankeSchon: Dat blijkt. Zijn dit dezelfde mensen die achter Enzo Knol aan lopen als ze hem zien, denk je?
Niemand die je arm op de rug draait en je dwingt hem een hand te schudden.
En als je je afvraagt waarom anderen wel een onbekende de hand schudden moet je ze dat vragen. NIet hier gaan lopen zeiken.
Nu op WNL, de blanke antisemiet Paul Rosenmoller, wat een gotspe die man.
Die man is niet enkel walgelijk maar hypocriet tot op het bot en laat duidelijk zien hoe verraad en valsheid eruit ziet.
En de grachtengordel maar denken dat ze elite zijn, niet dus, het is gewoon dom volk dat achter een namaak Obama aanloopt met zijn opgestroopte mouwen.
U bedoelt de namaak Trudeaux? Van Obama heeft Yasser Ferras alleen de speeches gejat.
rat Rosemuller, feeks Jorritsma, betweter Bredenoord, watje Knapen, Meili van de iedereeniswelkompartij en de nieuwkomer Otten. Heb even gekeken maar het is weer het herhalen van boodschappen die we al jaren voorgeschoteld krijgen. Strenger straffen etc. Maar ja, zolang die DDR66rechters er zitten wordt dat lastig.
Ben dus iets zinvollers gaan doen.
@GOEM | 17-02-19 | 10:36:
Ook Obama had van die korte hempjes:)
@otjemans | 17-02-19 | 10:38: Inderdaad zinloos om dit te kijken, laat staan uit te zenden.
"U bedoelt de namaak Trudeaux? Van Obama heeft Yasser Ferras alleen de speeches gejat.
GOEM | 17-02-19 | 10:36 |"
Als de Jessias nu nog een oorlog opstookt, zoals de Heilige Obama in Syrie, dan heeft hij het helemaal voormekaar.
Vergeet die kudtkop niet van paardekop Annemarie Jorritsma. Wat een irritant wijf is dat. Degene die daar ooit een stijve lul van hebt gehad, zit nu waarschijnlijk in een psychiatrische inrichting.
tpo.nl/2019/02/16/ernst-lissauer-groe...
Deze hebben jullie vast ook al gelezen.
@Matwetwe | 17-02-19 | 10:51: Die deed haar om haar toenmalige functie"eerst VVD-kamerlid voor V&W, daarna zelfs minister. Erg handig als je een groot bouwbedrijf hebt. En niet wakker ligt van gebrek aan integriteit.
@Matwetwe | 17-02-19 | 10:51: Zo zie je dat je je kunt misdragen hoe je wil en dan nòg kun je voor de VVD Senator zijn. Want Jorritsma heeft een besmeurd blazoen door grondaankoop in Almere om haar hele gezin te huisvesten, een defect geheugen in de bouwfraude en voor waterdieverij stond ze voor de rechter. Ze komen overal mee weg, die vvd-ers. En aan het plebs maar verkeersbonnen sturen.
Geweldig van Geert. En de warmtepomp knuffelaars van GL gaan een moeilijke tijd tegemoet, en gaan zeker niet halen wat er gepeild wordt, en ook zeker niet als je heel monter en opgewekt een CO2 belasting aan gaat kondigen alsof die er godverdomme niet al in tienvoud is, oliedomme Jesse, en dat voor 0.000000000001 C
goeie gast, Geert
Er zullen vast wel wat foto's gemaakt kunnen worden. Wie wil nou een bekende Nederlander niet tegenkomen.
De leukere foto's zouden zijn gekleurde of blanke mensen op die markt die Geert of Klaver niet de hand zouden willen schudden.
A: Klaver komt niet op de markt
B : iedere MSM journalist is gebrand op zo'n foto waarbij een ' gekleurd mens' zijn hand weigert want dat past lekker in het frame.
Conclusie : als zo'n foto bestaat ga jij hem zeker ergens zien.
Blijkbaar ben jij nog nooit op de Haagse Markt geweest? Blanken zijn daar op de vingers van een hand te tellen!
@BaldEagle | 17-02-19 | 11:31:
Buiten het binnenhof is er geen blanke meer te bekennen in Den Haag.
@Moresnetunited | 17-02-19 | 10:39:
Zo'n foto bestaat dus niet.
"... op de Haagse Markt - en dat was superleuk -"
Ja dat komt namelijk doordat het er superleuk ís! Het zou mooi zijn als politici die zichzelf hier komen promoten, dat wat vaker uitdragen, en niet alleen in campagnetijd.
Is wel zo.
Geert Wilders zou misschien wel wat vaker zo spontaan onder de mensen willen komen maar optreden in het openbaar is voor hem niet altijd superleuk maar eerder superlink.
@osolemio | 17-02-19 | 10:43:
Het lijkt me voor niemand superlink om in uitingen over dit deel van Den Haag minder negatief te zijn.
Er is een hoop aanhang voor Geert ook vanuit de Noord Afrikaanse moslim hoek die de tuig-medeafkomstlanders en haatbaarden zat zijn, waaronder m'n moeder.
Ga me alstjeblieft niet vertellen dat je moeder een baard heeft? Oops, excuus, ik las het verkeerd....
Maar heeft uw vader een baard?
Goed te horen! Daar moeten er meer van zijn. Hopelijk jij ook goed naar jouw moeder geluisterd?
@DankeSchon | 17-02-19 | 10:41: anders is het mooi kudt met kerst..
Dat is ergens ook wel logisch. Geert doet meer voor Marokkanen die wél mee willen doen dan 70 jaar Pvda beleid. Overigens goed nieuws dat dit (gelukkig) ook gezien wordt door de doelgroep.
Vanzelfsprekend. Tuig verpest het in het hele land voor iedereen en mn voor fatsoenlijke nieuwlanders want kijk maar naar hun huidige reputatie. Maar als de MSM autochtone Nederlanders al de mond snoert zal ook hen het zwijgen worden opgelegd. Je hebt een wijze moeder. Beter de PVV dan Erdogan maar dat realiseren Marokkanen die op Denk stemmen zich nog niet.
Nu een tenenkrommend slecht debat op NPO1. Wat doen al die kopstukken op TV, wanneer ik de provinciale lijsttrekkers eens wil horen. Krijg je weer dat geneuzel over klimaat, Brexit en andere bangmakerij. Afschaffen die getrapte verkiezingen voor de Eerste Kamer. Daar zitten allemaal plucheplakkers zonder moraal en zonder inzicht, die zich laten lenen voor politiek gekonkel.
Niet mee eens. Of er bijvoorbeeld wel of niet een fietsbrug moet komen in Emmeloord interesseert weinig mensen. Dus is het logisch dat je het een soort van eerste kamer verkiezingen maakt.
"Het zijn verkiezingen, dus laten we eerlijk zijn.." zei dat mens van D666, net toen ik een slok koffie tot me wilde nemen.
@Middensteun | 17-02-19 | 10:28: Nee, daar is de Eerste Kamer niet voor. Steggelen doe je in de Tweede Kamer. Daar bedrijf je politiek. En dat mensen een fietsbrug in Dommelen niet interessant vinden is de mensen hun probleem, door de politiek gecreeerd, dat wel. De Eerste Kamer wordt misbruikt om uitgerangeerde politici te dumpen, die vrolijk doen of ze in de Tweede Kamer zitten.
Aanvulling: Die bolle van het FvD is ronduit lachwekkend. Als dat het neusje van de zalm is, dan weet ik genoeg. Ik stem PVV voor de provincie, het EP en straks de Tweede Kamer. Dan weet ik in ieder geval wat ik krijg.
Oh? Nou ik ben om. Iedereen rijker, alles veiliger, alles beter. Ik ga weer voor de VVD!!
en ze ouwehoerden helemaal niet door elkaar... lieten elkander netjes uitpraten zoals het hoort..
Weet niet hoor.
Op die eerste foto schut ie een moslima de hand.
Op de achtergrond staat levensgroot. "OPRUIMINGSWEKEN".
Tja...
LOL!
LOL
briljant toch.
Haha had het niet eens gezien. Jammer dat ie niet op het treinstation naar moslims ging zwaaien. Dan krijg je foto's waar je nooit meer vanaf komt.
Ja, de mannen komen van de zomer aan de beurt. Tijdens de actie "Alles Moet Weg!" Zo beloofde Wilders
All cats are grey in the dark.
Appels en peren vergelijken is het. En, verdomd, het is allebei fruit.
Oh, maar wacht. Dit is toch die extreem rechtse racistische nazi volgens GroenLinks?
GL denkt dan zeker 'Ja, want na de verkiezingen moeten al die buitenlanders als nog weg van Geert.'
"GL denkt dan zeker 'Ja, want na de verkiezingen moeten al die buitenlanders als nog weg van Geert.'
kloopindeslootjijook | 17-02-19 | 10:14 "
Dat moet ik ook als ik uit een hotel weg moet omdat mijn geld op is.
@kloopindeslootjijook | 17-02-19 | 10:14: Alle buitenlanders? Niet dus. Kijk maar naar het filmpje. Maar wel alle buitenlanders die hier de boel willen overnemen of hier alleen komen om hun leven lang hun hand op te houden. Niet omdat ze moesten vluchten voor hun leven, maar omdat ze het liefst alles gratis krijgen en er geen probleem mee hebben op de zak van mensen te leven die daar hard voor werken. En natuurlijk moeten ook alle illegalen eruit. En ook dat zal vast heel racistisch zijn in de verknipte breinen van GroenLinksers.
Wat ik wel eens zou willen weten of de reaguurders hier meer door GL-haat worden gedreven dan door Geert-liefde, of andersom.
Ikzelf ben meer een hater.
Ik schud het haten van of dwepen met altijd af en probeer dan zelf na te denken. En dat valt niet altijd mee.
I love to hate.
In dit geval heb ik een grotere hekel aan GL dan dat ik GW lief heb.
Maar ik houd wel van het eerlijke verhaal.
Geert, The Guy you love to hate, of anders The Guy you hate to love.
Ik heb in ieder geval bewondering voor ‘m.
Terechte vraag. Vroeger was het meer de liefde, heb ik het idee. Nu is het vooral het hebben van een gezamenlijke pispaal en fijn bij een groep willen horen. Het lijkt wat dat betreft erg op een breiclub hier.
Geen van beide. Gewoon nuchtere Nederlanders die niet zichzelf tot een kudde gaan rekenen maar zelf nadenken.
Ja, zo vind ik Churchill ook een goeie vent. Samen tegen de rotmoffen.
@kloopindeslootjijook | 17-02-19 | 10:30: Hahaha, als ergens een kudde is... Het klapvee staat rijen dik.
PVV doet dit goed. Einde aan tolerantie. Gaan voor gelijkwaardigheid met hier en daar een beetje confrontatie. En natuurlijk grenzen dicht. Dat vinden veel down to earth allochtonen die in stabiliteit willen leven ook.
Een streng immigratiebeleid is voor alle inwoners van alle pluimage en achtergrond goed. Daarom zullen steeds meer, van oudsher allochtonen, op de PVV en FvD stemmen. Omdat helder denken uiteindelijk niets met je afkomst te maken heeft.
De PVV is een echte volkspartij voor de "gewone" man en vrouw; ongeacht huidskleur.
Campagne voeren , op de markt, tussen het volk, met gevaar voor eigen leven.
Respect.
Elite ? Schei uit zeg, Geert maak jezelf niet belachelijk, wat weet jij nou van elite.
Gaaaaaaaaap. Onze eliteboy 'van Oeffff' spreekt...
Wat weet jij van Geert. Schei uit man.
@van Oeuf spreekt, de wannebe .
Die foto waarop Geert en die moslima elkaar de hand schudden vind ik hoopvol.
Ik denk dat hoopvol het beste woord is wat bij die foto past. Van beide kanten vind ik het uitermate moedig. Er zijn vast door veel lieden talloze redenen te bedenken waarom dit niet had gemogen, wederom van beide kanten.
Wat door die foto naar boven komt is het gevoel dat we met de PVV niet voor alle dingen hoeven te vrezen voor alles waarom links waarschuwt tegen de PVV. Linksom of rechtsom (letterlijk en figuurlijk) moeten we met elkaar verder. Ik denk dat die foto juist díe gedachte heel mooi representeert. Voor mij is dit dé nieuwsfoto van 2019!
Let maar op, komen de Sylvana's straks klagen dat het misbruik is van donkere mensen of zo.
Heel mooie foto met een fijne positieve boodschap inderdaad!
Reken er maar op dat die moslima helemaal niet sielug is, en er geen behoefte aan heeft om gepamperd te worden door de GL/Dédain66-elite. Waarschijnlijk heeft ze gewoon een baan en behoort ze tot de 'gewone middenklasse, en is daarmee deel van de doelgroep van Geert.
Ze straalt in ieder geval uit dat ze zèlf wel uitmaakt wie ze de hand schudt, en dat is MOOI!
Je zou gelijk kunnen hebben. Maar ik ken ook allochtonen die echt geen idee hadden wie bijvoorbeeld Gordon of Mark Rutte waren. Ik denk dat sommige mensen een camera's, beveiliging en een man met een bijzonder kapsel zien en denken: wow een bekendheid, snel een hand schudden en een foto
Ik ben het zowaar met u eens!
Misschien wil dat mens ook wel van haar hoofddoek af.
@klowiepowie | 17-02-19 | 10:57:
Dan moet ze hem afdoen!
@EefjeWentelteefje | 17-02-19 | 10:28:
Top gereageerd. Alleen jammer van de term "kopvoddentax". Zonder zo'n woord en met een eerlijk open en fel debat is er nog veel te winnen in dit land. Jammer dat Geert met dit mooie weer niet zonder bewaking naar buiten kan....
@TB2318 | 17-02-19 | 13:51: De term wordt alleen door zijn tegenstanders in de lucht gehouden. Als de TK niet zo dom was geweest en iets over de islamitische belasting voor dhimmi's had geweten, dan zouden ze begrepen hebben waar GW aan refereerde en ook zijn intentie hebben verstaan.
@eastender | 17-02-19 | 13:54:
Alles is een kwestie van oorzaak en gevolg. Ik blijf het stuitend vinden om een deel van de bevolking te kwalificeren als personen met een "kop", waar een "vod" op zit. Mijn katholieke oma had ook altijd een hoedje op voor het kerkbezoek. Veel niet-islamitische religies kennen een hoofdbedekking, ook voor mannen (keppeltjes bij Joden). Tulbanden bij oosterse religies. Diverse hoofdbedekkingen. Allemaal breed cultureel gerelateerd. Ik heb in die context geen goed woord over voor de termen "kop" en "vod". Verder blijf ik een luisterend oor horen voor alle argumenten voor en tegen opinies/religies. Alles kun je verdedigen en bestrijden, en als het moet fel. Zonder daarbij op de persoon (kop) en principiële cultuuruitingen (vod) te beledigen.
Die linkse ideologie van Groenlinks is zuiver westers. Je komt het nergens anders tegen. Het heeft geen aantrekkingskracht op niet-westerlingen. Die snappen er niets van. Die snappen zo'n Geert veel beter.
Kleur ontmoet blauw - leuk voor Greet.
Wie kijkt WNL? Wat een hoop enge mensen zeg die van D’66 en Paul Rosenmöller, blehhhhh
Een select clubje populisten inderdaad. Bah
Ben afgehaakt toen dat mens Jorritsma los ging.
Gelukkig is WNL "rechts" , wat een grap.
@Tilburgse bluf | 17-02-19 | 10:10:
Jorritsma is gewoon een gekke meid. Als burgemeester had ze privé al schijt aan regelgeving. En wel mij gaan vertellen wat er mag en niet mag? Flikkerop leip wijf.
@F. Jacobse | 17-02-19 | 10:45:
Deze Jorritsma? www.geenstijl.nl/2469311/jorritsma_vr...
@Mastermattie | 17-02-19 | 10:48:
ja, die engnek.
Maar dus wel opvallend dat een “linkse” partij gesteund wordt door de zogeheten elite en de “rechtse” partij zijn voeten in de klei heeft staan. Vreemde tijden, vreemde tijden .....
De elite koopt een tesla met subsidie van de mensen die in de klei staan, die vervolgens hun eigen stad niet meer inmogen met hun oude autootje zodat de elite lekker aan de laadpaal kan tijdens het shoppen.
Vreemde tijden.
Niet vreemd. Links werpt een rookgordijn op (het “gevaar” van rechts), terwijl men uiteindelijk de “gegoede” burger (=westers, blank, minimaal bovenmodaal) dient. En mensen trappen erin...
@kloopindeslootjijook | 17-02-19 | 10:08: Raak!
Zo, Daar zie ik aardig wat handel voor een warmte pompje en potenteeele klanten voor een cursus turf steken.
GL, de partij die uw kinderen tegen u opzetten met hun klimaat verdien model.
GL, die voor de ouderen de de kist al klaar hebben staan.
Opzetten?Vergeet de scholen niet, idem met EU.
Waarom is er eigenlijk geen partij die tegen massa intregatie is en voor een beter klimaat? Vragen, vragen...
Immigratie bedoel ik natuurlijk
Vertel eens, wat bevalt je niet aan het huidige klimaat? Te koud? Te nat? Te warm? Zeg het maar.
Ik ken eigenlijk geen mens dat voor een slechter klimaat is.
@ET007 | 17-02-19 | 09:56:
Eskimo’s
FvD stemmen. Geen massa immigratie, daardoor 20% minder inwoners in NL, daardoor 20% minder CO2 uitstoot, minder uitgaven sociale zaken, meer geld ver voor echt goed en echt neutraal onderwijs, daar komen meer opgeleide mensen uit, die in de toekomst klimaatneutrale innovaties gaan ontwikkelen.
Alle partijen zijn tegen massa-immigratie en voor een beter klimaat. Uiteindelijk.
"Ik ken eigenlijk geen mens dat voor een slechter klimaat is.
ET007 | 17-02-19 | 09:56 | "
Mensen die immigratie uit te veel fokkende landen toestaan, die staan toe dat in die fokkende landen, in het openvallende plekje, een nieuwe klimaatverzieker geboren wordt
Wie tegen massa-immigratie is heeft gezond verstand. Zulke mensen vragen zich ook af wat dat eigenlijk is, een beter klimaat. Ik denk dat zo iemand dan zal moeten toegeven dat hij dat niet weet. Je kunt voor een schoner milieu zijn, maar een "beter" klimaat?
Ze wilden wel meer negers erbij, maar die bedankten. Die neger op het laatste plaatje dacht: iemand moet het doen en dan ben ik er weer voor 10 jaar vanaf.
www.youtube.com/watch?v=YZVuaYAG68o
Ha, “op de Haagse Markt meer gekleurde mensen de hand geschud”, zo opmerkelijk is dat niet, half Afrika, Suriname, de Antillen enzovoort kom je daar tegen, haha...
Overigens, het was Halsema van GroenLinks die haar kinderen van die Haagse school haalde, want een zwarte school, ik begrijp het punt wel.
@JI-HAAT | 17-02-19 | 09:53:
Halalsema en Haagsche school?
Leg dat eens uit.
Stel je niet aan.. ga de natuur in.
@F. Jacobse | 17-02-19 | 10:42:
Excuus, ik haalde twee dingen door elkaar, moet zijn van een Amsterdamse zwarte school.... Aan het feit dat ze dat deed verandert dus niets.
Precies!
@JI-HAAT | 17-02-19 | 11:32:
Wij zijn het eens.
Wat een vreemde tweet.
Als Klaver op de Haagse markt gaat lopen kan hij ook veel gekleurde handjes geven. Er lopen daar al heel veel mensen met een kleurtje rond.
Klaver zit nu blanke kindjes op te naaien om te gaan spijbelen voor zijn klimaathysterie.
@ET007 | 17-02-19 | 09:54:
Kan zijn, maar als hij op de Haagse markt gaat lopen kan hij ook veel gekleurde handjes geven.
De terechte suggestie hier is, dat Klaver en GL eigenlijk weinig op hebben met gewone (en dus ook gekleurde) mensen en om die reden niet op zo'n markt lopen. Ik vermoed dat de communicatieve gaven van de Jessias vooral bij een roomblank publiek tot hun recht komen.
@kloopindeslootjijook | 17-02-19 | 09:56:
Doet hij echter niet.
Als....... als. Raar plempsel. Maar was die nationaal socialist daar dan ook?
@JvanDeventer | 17-02-19 | 10:02:
Exact. Sterker nog, juist de GL'er maakt dat hij wegkomt uit zijn buurt, als hij - oh hemel! - ineens een allochtone buur zou krijgen. Want ze zijn natuurlijk ge-wel-dig, die sieluge floegtelingen, maar ze moeten natuurlijk wel in hun 'eigen' - lees: achterstands- - buurt blijven wonen, hè!
En hun kindertjes horen natuurlijk niet bij de kindertjes van de GL'er op school, dat is ook bekend.
@Mr_Pikibelly | 17-02-19 | 10:21:
De Nederlandse Volks Unie gaat zoiets niet doen waarschijnlijk.
@kloopindeslootjijook | 17-02-19 | 10:38:
Hoewel, die noemen zichzelf 'volksnationalist' volgens wiki. Misschien net weer wat anders.
Als, als, als... Als m'n tante kloten had gehad, was het m'n oom geweest.
@Mastermattie | 17-02-19 | 10:45:
Als je oom.. tante... dinges op de Haagse markt gaat lopen kan hij ook veel gekleurde handjes geven.
Hahaha, +1 Geert.
Durf ik niet te zeggen, want Joris zit weer op mijn rug.
@Theo-Pim-Riv | 17-02-19 | 09:53: Gelukkig bij jou dit keer. Enjoy, vraag of hij de 8 rotatie doet. Is lekker.
Tekenend als je de foto's nader bekijkt. Op bovenstaande foto's voornamelijk lachende, vrolijk kijkende mensen. Op de foto van het gl-congres bedenkelijk kijkende mensen en ook die met hun telefoon bezig zijn.
Dat is ook logisch, linkse mensen zijn namelijk verschrikkelijk. Dat vinden ze zelf ook, en daarom willen ze vrolijke rechtse mensen pakken zodat iedereen even slecht af is.
@HoogToontje | 17-02-19 | 09:52:
Telefoontje, waar voor grondstoffen gedolven, bewerkt en vervoerd moeten worden, alsmede de oplader waardoor je niet genoeg hebt voor alleen groene energie ( los van het feit dat ook groene energie uiteindelijk vervuiling blijft). En hoe kom je op zo'n congres? Zo'n verwarmde en verlichte ruimte waar je een lekker drankje met prik kunt drinken. Hoe klimaatvriendelijk is een congres en hoe klimaatvriendelijk is het als enkele mensen de menigte opzoeken ipv andersom?
Logisch. Hoe zou jij je voelen tijdens de toespraken op een GL congres?
GL is volk dat dringend op zoek is naar iets om in te geloven, als in religie. De mens is van nature religieus, maar GL volk zit in de ontkenning.
Ja dat is toch wel een grappig item dit. Dat roomblanke GroenLinks is waar. Maar het vreemde is dat ik geen enkele streepje-nederlander terugzag in dat nieuwe campagne filmpje... Mogelijk heeft Greet niks tegen kleur, tenzij het uit hoofddoek-landen komt.
Het gros van de politiek is zo wit als wat, maar het is inderdaad grappig dat de partijen die diversiteit tot thema bestempelen (GL/D66) de blanke kroon spannen. Eigenlijk heeft allen de PvdA, DENK en een klein beetje SP wat multicurele tractie.. al twijfel ik over de SP. Of vergeet ik een clubje?
@Theo-Pim-Riv | 17-02-19 | 09:48:
Is een andere politicus die hier geen hekel aan heeft of er een voorstander van is? Zelfs DENK en GL niet.
Als de hoofddoekjes en Co over het algemeen goed meedoen en aardig waren dan was de PVV er niet geweest. Nu weer auto in de fik in Heemskerk en 100m v politieburo voorbijganger ernstig mishandelt door circa 5 jongeren met bedekte gezichten….zie telegraaf.nl
Tsja, ik zou dus ook nooit op GroenLinks stemmen, het is inderdaad een van de werkelijke wereld losgeslagen partij. Dogma en ideologie lijkt vaak boven realiteit te staan. Jammer, had zo leuk kunnen zijn denk ik dan.
Ik tel 3 hoofddoeken die Wilders de hand schudden, zeker nepfoto’s? Of, de soep wordt niet zo heet gegeten als zij wordt opgediend!?
@JI-HAAT | 17-02-19 | 10:03:
Of ze schudden hem de hand en ondertussen stemmen ze op Denk!
Volgens Jesse Klaver staat bij de provinciale staten het klimaat centraal (lees: of de vreselijke klimaatwet wel of niet door de eerste kamer komt). Die hele wet is gebaseerd om een leugen.
De 97% klimaatwetenschappers waar iedere keer naar verwezen wordt, is een zorgvuldig geselecteerd groepje, zie humansarefree.com/2016/11/the-97-of-sc...
Het is ook een "meme" die overgenomen is. Het praat zo lekker 97%, maar volgens mij is dit nooit echt met een lijst en berekening aangetoond.
@Europees_Aanbesteed | 17-02-19 | 09:46:
Ik heb dat onderzoek daadwerkelijk gelezen en het is zeer slecht uitgevoerd. Zo zat de schrijver zelf in de beoordelende jury en werden alleen papers van klimaatwetenschappers geselecteerd (geen natuuurkundigen, biologen etc). Ook werden alleen papers geselecteerd waar bepaalde woordcombinaties met 'climate change' al in stonden. Om maar even een paar problemen te noemen.
Ik ging ook even googlen door de Jensen podcast. Oké dat onderzoek van 97% klopt niet, maar er zijn nog tientallen onderzoeken met 90+% over dat wetenschappers het erover eens zijn dat mensen invloed hebben op het klimaat. Ik ben geen wetenschapper en ik kan onmogelijk al die bronnen in die onderzoeken nachecken.
DE groenlinkers doen hoofd doekjes op dan lijkt het net dat ze voor de buitenlanders zijn Maar Jesse wil gewoon voor Kennedy spelen en de stomme groentjes trappen er in.Want groenlinks is gewoon een heel gevaarlijke partij
.Moet je vergelijken met de DDR
KGL
wedden dat binnen een week foto's verschijnen van een groen links bijeenkomst met gekleurde transgenders in een rolstoel op de eerste rij?
Of van een gekleurde transgender met opgestroopte mouwtjes en een microfoon in zijn/haar hand.
Gevonden!
pbs.twimg.com/media/DzkEd_JW0AcM_-Q.j...
@keestelpro | 17-02-19 | 10:12:
Alsof ze in trans zijn... die ongelukkige koppen er ook nog eens bij... man, man, man.....
@keestelpro | 17-02-19 | 10:12: De nieuwe religie: Brengt de gewone man/vrouw niets dan ellende, kommer en kwel zodat de elite in weelde, rijkdom en luxe kan leven.
Verschrikkelijke mensen die geen idee hebben wat de alledaagse beslommeringen zijn van mensen. Interesseert ze ook helemaal niet.
GL is de meest egoïstische partij die er is.
Al dat gezeik over kleur... Het gaat om de persoon.
Het wordt tijd dat die deugers zich met echt belangrijke zaken gaan bezighouden.
Als je een echte Nederlander bent ga je gehurkt boven een spiegel zitten en zal je zien, dat we allemaal blank/rosze zijn van binnen.
Helemaal eens! Dominee King zei hetzelf: "I have a dream that my four little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin, but by the content of their character". Zelfs Wilders slaat aan het deugen.
@Europees_Aanbesteed | 17-02-19 | 09:44: Neheeee Geert Wilder slaat niet aan het deugen, Hij deugt het meest.
Punt.
@Europees_Aanbesteed | 17-02-19 | 09:44:
Juist, maar de meeste getinten komen niet verder dan "I have a dream". Hij wilde juist dat er niet gekeken wordt naar wat je ouders waren (want daar heb je als kind geen invloed op), maar naar wie je nu bent. King zou zich schamen om de identity politics die er gevoerd wordt en nog meer over hoe zijn naam en gedachtegoed misbruikt wordt.
@Europees_Aanbesteed | 17-02-19 | 09:44:
Als je de afgelopen jaren een beetje had opgelet had je kunnen weten dat Wilders altijd gezegd heeft dat hij niks tegen moslims heeft die gewoon meedoen in de samenleving en zich aanpassen! Maar ja, het is maar wat je wilt horen hè?
Linkse hypocrisie kent geen grenzen.
Ze hebben allemaal een knuffelallochtoon in hun buurt om te kunnen zeggen dat.
Geert zou het woord gekleurd niet moeten gebruiken. De foto’s zeggen genoeg.
“Ik heb veel mensen ontmoet op de Haagse Markt”. Mensen, want dat zijn het en geen objecten voor eigen gewin of verdienmodel.
Verder natuurlijk hilarisch mensen van allerlei pluimage Geert steeds meer gaan waarderen. Moet wel pijnlijk zijn voor voor al die Geerthaters.
Ik ben ook PVV stemmer. Ik heb meerdere van buitenland afkomstige vrienden. Zelfs mijn vriendin is van oorsprong buitenlands (buiten de EU). Ik heb al bijna 20 jaar een relatie met haar. Mijn vrienden / bekendekring kent meerdere kleuren.
En toch word door sommige als racist bestempeld, omdat ik van mening ben dat je criminelen met dubbele identiteit gewoon de Nederlandse zou kunnen afnemen, zeker als ze voor andere landen vechten. Ook vind ik dat een stop moet komen voor economische gelukszoekers en terroristen. Dan kun je naar mijn mening ook beter de grens dichtgooien. Maakt de controle iets gemakkelijker. Dat ik NEXIT wil, heeft niet te maken dat ik tegen Europese samenwerking ben. Als moskeeen haat prediken, dan moet je een moskee kunnen sluiten. Doen ze wel met woningen waar paar wietplantjes in staan.
Het valt me gewoon op dat veel boeroepers zelf geen ene fuck aan de maatschappij bijdragen en min of meer alleen kijk hebben op hun eigen situatie. Zelfs mij eigen zus en man vind me racistisch, terwijl zij zelf geen enkele gekleurde kennissen hebben. Laat zwijgen als we het over klimaat hebben: rijden zelf dan wel een SUV en wonen in een groter ouder huis ergens in een blank wijkje. Noem Links maar hypocriet. Dan heb je meestal gelijk.
En door foute buitenlanders hun gang te laten gaan, zijn de goede de dupe!
Ik geloof niet in multiculti, maar weet dat mensen goed kunnen integreren.
Dat gebeurt niet middels subsidies, dat komt vanuit hun zelf.
Deze mensen staan nu tussen 2 vuren.
@ET007 | 17-02-19 | 09:44:
Mensen intergreren ook goed, het probleem met bijvoorbeeld Marokkanen is, er zijn er zoveel dat ze integreren in hun eigen gemeenschap.
Hahaha die Wilders. Perfecte timing en ijzersterk beeldmateriaal. Laat de verkiezingen maar beginnen. Overigens "voor veranderen" wat een afgezaagde blijde boodschap van Groenslinks deze keer. Het zou mooi zijn als er een "Planet B" voor deugmensen zou zijn. Liefst heel groen en ergens links ver weg in het heelal. Eens kijken hoe lang ze daar met hun blijde boodschappen redden.
www.youtube.com/watch?v=KTrIfULxRF8
Die hastag #voorverandering zag ik ook voorbij komen op twimmer ( twimmer.com/ ) Dat had de slogan kunnen zijn van welke politieke partij dan ook maar het blijkt dus een groenlinkse leus.
Net zo nietszeggend als de term progressief.
Er moet verandering komen hoe dan ook. Al zouden we leven in een perfecte wereld (Nederland begin jaren 80) er MOET en ZAL verandering zijn.
Enig idee hoeveel brandstof je moet verstoken om op die Planet B te komen?
Mooie slogan, ik heb een aantal presidentskandiaten in de VS dat ook horen roepen. Hoeveel is er nu eigenlijk veranderd?
@keestelpro | 17-02-19 | 10:04: Ik ben van mening dat "links" niet progressief is maar conservatief en zelfs bij vlagen reactionair.
Het benoemen van huidskleur, afkomst, etc staat vooruitgang in de weg want je verzandt in discussies die er niet zouden mogen zijn. Stilstand dus.
Of: Het veiligstellen van kapitaal van de eigen achterban ten koste van de man/vrouw in de straat. Typisch een staaltje van regenten politiek.
@Roeieber | 17-02-19 | 10:26:
Maar dat is toch eenmalig? Allemaal een enkeltje en nooit meer terug! Lekker rustig!
GL is een cult partij geworden. Volledig losgezongen van de werkelijkheid. Je ziet het aan de devotie in de gezichten van de leden. In dat licht bezien kan ik een ieder de CapX van vandaag aanraden onder de titel "Purity test".
Dat van die cultpartij is waar. Maar contact met de werkelijkheid hebben ze nooit gehad. GL is ontstaan uit een fusie van communisten, pacifisten en linksige gristengekkies. Geen van die clubs kon je betrappen op enige realiteitszin. Waarom ze zo in de mode gekomen zijn snap ik niet goed. Misschien gewoon omdat de PvdA is leeggelopen. Als de opvang voor zwervers dichtgaat krijgt het Leger des Heils er ook weer klanten bij.
We kunnen zeggen wat we willen hier, maar Geert Wilders heeft het gezegd in Fitna en wat een documentaires zou die man kunnen maken, prachtig, mijn steun heeft en verdient hij.
www.youtube.com/watch?v=erdtJ2m8H4w
Fitna is de minidocu die iedereen ontkent gezien te hebben. Dat gebeurde als er niemand thuis was of verscholen onder een laken.
Wilders is raar, niet dom.
Jij bent ook raar. En nu?
Wilders is noch raar noch dom! Rutte is raar!
Dat vinden wij niet raar, dat vinden wij bijzonder.
Grappig hoe deze man constant als extreem rechts word weggezet. Ik denk dat heel veel naar Nederland gevluchtte moslims denken, wtf, waar ben ik nu beland? Hier zijn nog meer gekkies als waar ik vandaan kom
Het is toch van een verbazingwekkende schoonheid dat sommige mensen zich aangetrokken voelen tot een partijleider die het moet hebben van dit soort anti-berichtjes. Het is vooral zuur. Het kan ook grappig, zoals de tweet van Theodor Holman die rechts staat.
En als je op Jesse geilt ben je normaal, wil je zeggen? Mijn hemel, die gast is nog lelijker en dommer dan rapper Sjors.
www.youtube.com/watch?v=erdtJ2m8H4w
@A.U.EnLeven | 17-02-19 | 09:40: Nee, dat wil ik niet zeggen - dat wil jij blijkbaar zeggen. Ik heb misschien wel een grotere pleurishekel de Jesse-sekte dan aan de PVV-fanclub. Maar het spant erom. Het is een strijd tussen haatzaaien en hyper-correct willen zijn. Ben er nog niet over uit wat erger is.
@Ggroengras | 17-02-19 | 09:44:
Het is beiden even erg. Het houdt een systeem in stand wat stuk is.
Een systeem waarvan men de motor keer op keer probeert te starten terwijl de distributiesnaar kapot is. Niet beseffende dat niet alleen de motor, maar de hele auto naar de sloop moet. En er een prachtig innovatief nieuw model moet komen waar de nieuwe bestuurders andere kwaliteiten voor nodig hebben dan de huidige bestuurders die de kapotte auto maar niet gestart krijgen.
Het enige wat Links voelt is zelfbevrediging.
@A.U.EnLeven | 17-02-19 | 09:49: Ach, volgens mij komt iedereen wel aan zijn trekken en draait ons openbaar bestuur best prima. Het is allemaal niet zo dramatisch als extremisten op beide flanken ons willen doen geloven.
@Ggroengras | 17-02-19 | 09:55: Eens, al is (het gevoel van) vertegenwoordiging binnen ons systeem wel behoorlijk verwaterd. Dat had voor een groot deel prima opgevangen kunnen worden met het raadgevend referendum. Maar helaas.
@Ggroengras | 17-02-19 | 09:55:
Begrijpelijk standpunt. Lekker gemiddeld.
En vooral niet extreem. Nee, dat moet je niet willen, die 1% zijn.
@A.U.EnLeven | 17-02-19 | 09:49:
Je hebt gelijk, door dat gepolder wordt er hier nooit is een keer schoon schip gemaakt. Het is alleen maar links/rechts denken.
@ ggroeng
De PVV zaait geen haat, dat is een kronkel in jouw hoofd, daar gezaaid door de NPO, het agitpropbureau van het partijkartel.
@Superkwatta | 17-02-19 | 10:48: In mijn ogen zaaien ze het zelfs per nokkenradzaaimachine. En ik geloof niet in dat kartelgelul, dat is een te simpel volksmennerstruukje.
@Ggroengras | 17-02-19 | 10:57:
Zo, genoeg geleuterd! Nu je hoofd weer in het zand en wegkijken!
@Ggroengras | 17-02-19 | 10:57: weet jij nog wie er allemaal wie uitsloot voor deelname aan het kabinet?
Klaver en Robocob zijn bezig om die milleniums voor zich in te palmen. de 18 plus tot pak um beet 30 jarige.. die hebben nog van die weke studentenbrei in hun hoofd. Daar kan dan van alles nog in soppen.. hebben ze eenmaal hun messias bejubeld dan komen de zweepslagen. Zodra ze een huis nodig hebben en ze van hun salarisstrook gaan ervaren dat die voor de helft richting de plannen van hun afgod gaan. En ze zelf als loonslaaf tot hun 70e mogen gaan ploeteren. Een deel zal zich dan gaan afzetten als aktivist om hun frustratie kwijt te raken en een deel zal zich tot de volgende verkiezingen tegen de kop slaan. Want de enige die echt rijk en famous worden en doorgaan met het eigen ego opvijzelen zijn die afgoden..
Inderdaad tot hun 70e ploeteren en daarna kunnen ze hun organen gaan doneren aan Pia.
Roborob :D
@Trekhaas | 17-02-19 | 09:42: Een huiler nog.
Alleen intriest dat die weke studentenbrei ook stemrecht heeft. Leven in dromenland. Op een fatsoenlijk huisje kunnen ze jaren wachten en ook op de arbeidsmarkt worden ze links en rechts ingehaald door expats die wel weten wat werken is en niet ieder decennium 3x 2jaar een burn-out hebben. Pensioen bouwen ze ook niet op met al die hogeschool flexjobs en aow bestaat allang niet meer als ze aan de beurt zijn... zo komisch, die truidragers op een leenfiets, met een knotje in hun haar en een lief gekopieerd moslimbaardje...
Groenslinks is ook de partij van VVDgraaf en Onkruit/RaRa en Baader Meinhoffsympathisanten en Communistlovers en bakfietsen.
Heeft Geert zijn vingers nageteld?
Ik lolde. :-)
Iig wel zn trouwring afgedaan.
De regisseurs van de "publieke opinie" hebben zich blijkbaar laten verrassen met dit optreden van Geert. Nergens een lynchmob en ook Volkert was niet ter plaatse.
Mogelijk dat alle journalisten met hun wierookpotten bij het congres van extreemGroenLinks zaten.
Je zal eerder een neger tegenkomen in Siberië dan op een linkse bijeenkomst.
Ze hebben/hadden wel sommigen die een vakantieterroristenopleiding genoten in Yemen, dat promes ik jou.
Jesse en Jetten, beide zum kotzen!
Links gelul voor witte dromers, daarna rijden ze terug naar hun witte rechtse waarheid
Groenlinks is voor de blanke elite, gekleurde mensen mogen alleen via een stockfoto meedoen.
Dat was D666 toch?
Linkse mensen schuiven de gekleurde mensen ruimhartig aalmoezen toe, in ruil voor hun stem. Daarmee is het wel klaar met links Deugen op kosten van een ander.
Scherp.
@Jos Tiebent | 17-02-19 | 09:38:
Ik hou ze ook niet meer uitelkaar.
@Jos Tiebent | 17-02-19 | 09:38:
GL , D66... Same shit, different name
De blanke wordt net zo hard genaaid, die studentjes hebben echt niet allemaal rijke families.
Ongezien had ik de mensen bij dat GL-congres kunnen beschrijven. De geitenwollensokkengeur moet niet te harden zijn geweest. Lol @ Wilders die Klaver een spoedcursus "verbinden" geeft. Humor heeft hij wel.
De enige verbindingen die GL-achterban maakt zijn koolstofverbindingen.
Groen links is een partij voor millenials uit de randstad, hoeveel handen Klaver ook gaat schudden in zaaltjes en kantines in 'de wijken.' De enige reden dat ze aanhang binnen de allochtone gemeenschap hebben/hadden is hun strijd voor hogere uitkeringen. Van dat inclusieve gezwets en gekokketeer met LHBT rechten moeten ze doorgaans weinig hebben. En im moet de eerste Turk of Marokkaan nog tegenkomen die zich druk maakt om de natuur of het klimaat.
Geert is een man van het volk.
Jesse de messias van hen die zich verheven voelen boven het volk.
Haha, die marxist met zijn bordjes. "There is no PlanET B"
Het Einde der Tijden is Nakende! Repent!
Dat hij ook met planet A ten onder gaat, doet mij dan wel weer deugd.
@Wim Venijn | 17-02-19 | 09:31:
Zie ook die getekende thermometer als nieuw religieus symbool. Naast de bestaande halve maan, kruis en Davidster. Man man man, wat een tijden.
Mars is planet B. Die is nog wel erg koud (bevroren CO2 op de polen!), meer CO2 in de lucht zou daar flink helpen met de opwarming.
Een beetje zoals die meneer die in het centrum van en Eindhoven vanuit zijn rolstoel non-stop zijn boodschap van de dag scandeert: knotsknetter, maar wel onderhoudend.
Er is heus wel een planet B en een planet C, D, E, etc. kijk maar door een telescoop. Maar om deze planeet leefbaar te houden, waar deze persoon uiteraard op doelt, moeten we er alleen maar zorgzaam mee omgaan en dat betekent niet blind wat Groenlinkse dogmas volgen maar uitermate veel zorgvuldigheid betrachten in alles wat de mensheid doet.
@devil13 | 17-02-19 | 09:37: Dat past allemaal niet op zo'n bordje joh.
Laaglinks en hysterie gaan hand in hand. Ellende heeft een aanzuigende werking. Ellende creëert meer ellende. Dat zie je ook in disfunctionerende gezinnen.
Jup. En zo is het Dhr Wilders!
Als je het spel "zap de n...." zou spelen op een Groen(s)Links of Demofoben666 congres, dan zou iedereen broodnuchter ervan afkomen. Vreemd, want zij gillen het hardst om 'diversiteit'. Dan verwacht je ook een 'diverser' publiek buiten een paar homosensuelen en wat Tokens (of zoals Westbroek het zou noemen, 'troetelturken').
Overigens kunnen 'populistische' partijen ook stiekem in trek zijn bij ingezeten allochtonen die WEL participeren in de maatschappij. Dat komt omdat deze groep allochtonen (de grootte ervan verschilt per etnische groep - bij mocro's vrij laag en bij Ottomanen een stuk hoger) de eigen broek op kan houden en ziet hoe andere allochtonen die dat niet kunnen een last vormen voor de maatschappij. Los van dat zij ook belasting betalen (zij werken immers).
Het was dan ook zeer verrassend voor de MSM dat de oudere latino in Florida bij de verkiezingen in 2016 op Trump stemden ipv Hill-dawg. Maar voor mij is dat minder verrassend. De oudere generaties latino's hebben veelal zelf hard moeten werken voor een green card en hebben werk of eigen bedrijf. En hebben geen zin in hordes illegalen die hun komen verdrukken.
En hetzelfde zal op een mooie dag ook in Nederlandje gaan blijken. Dat oudere generaties allochtonen op 'populistische' partijen gaan stemmen ondanks dat ze allochtoon zijn en dat van de MSM niet mogen. Of het Geertje gaat lukken is alleen de vraag. Hij is decennia lang gestigmatiseerd nu en is bovendien anti-islam, de religie van veel allochtonen buiten die van de voormalige koloniën.
De SP heeft niet bepaald een charismatische lijder momenteel en zijn steeds meer kartel geworden onder Roemert. Maar zij zullen de bovenstaande stemmen zeker kunnen lokken, omdat ze ook vrij pro islam zijn. De FvD geef ik ook op zich goede kansen, mits ze uit Geertje's hoek blijven.
Precies dit dus!
Ik ken overigens een Turkse PVV-stemmer. Een taxichauffeur waar ik enige tijd geleden bij in de auto zat en die zijn vorige auto - zijn broodwinning dus - in vlammen had zien opgaan tijdens de jaarwisseling enige jaren daarvoor. De daders? "Kutmarokkanen!" zoals meneer het zelf uitdrukte.
Meneer bezigde overigens taal over die "kutmarokkanen" waarvoor Geert al lang en breed in de bak zou hebben gezeten.
Toen ik nog studeerde (in het Fortuyn tijdperk) waren er binnen mijn studie 2/3 Turken. Het waren er maar een paar maar ze waren allemaal enthousiast over Fortuyn en wilden op hem stemmen. Precies om de redenen die Graaf_van_Hogendorp en EefjeWentelteefje noemen. "Ik word zo moe dat ik overal vreemd word aangekeken doordat ik lijk op die criminelen, waarom stuurt Nederland ze gewoon niet terug zodat iedereen weet dat de Turken die hier zitten goede lui zijn".
Wat leuk dat GL ook iets organiseert voor de ouders van de klimaatkinderen.
En hun docenten...
Een weg-met-ons zomerkamp voor de kinderen en een weg-met-ons Cruise naar de Zuidpool voor de ouders.
De manier waarop GW met zijn auto (nou ja, een paar) zijn kiezers opzoekt/bij elkaar brengt is natuurlijk véél milieuvriendelijker dan die zinloze schreeuwerige manier van de andere partijen waarvan de leden uit alle hoeken van het land met hun auto's en aanvullend gevreet en gezuip bij elkaar komen om een hele dag naar het gezever van een paar partijbonzen te luisteren.
En zie zo'n hal maar eens warm te houden met een warmtepomp. Greet trekt gewoon een jas en gaat naar buiten.
Hij is begonnen met de opruimingsweken.
-m
@Jos Tiebent | 17-02-19 | 09:46:
+1
Groenlinks neemt resolutie aan voor steun BDS op hun congres waarmee zij deze in verschillende landen verboden Palestijnse organisatie steunen en voor het eerst sinds de NSB anti-semitisme weer geïnstitutionaliseerd maken. Schokkend en bedroevend. tpo.nl/2019/02/16/ernst-lissauer-groe...
Wir haben es nicht gewust zal in ieder geval niet meer opgaan. Smerige nsb partij
Walgelijk. BDS is in veel landen verboden.
Ik ben benieuwd naar de diversiteit van de deelnemers aan het PVV partijcongres...
Alle aanwezigen hebben een Indische afkomst.
PVV doet ook niet alsof ze super inclusief zijn en zijn geen zogenaamde deuger zoals klaver en z'n poppenmeesters.
Ga er eens langs zou ik zo zeggen.
Knap hoe u uzelf zo weet te diskwalificeren in een enkele zin. Misschien maar even iets anders gaan doen vandaag
Dat is simpel, alle leden zijn blank.
En Diversiteit is het enige geile woordje wat telt toch? Zo van: diversiteit is een kracht? Moet je in het dierenrijk eens proberen.
Is er van dat GroenLinks congres ook een foto van de parkeerplaats? Ik wil wel eens weten hoeveel oude dieseltjes daar stonden.
Groen Links is de tafelpoot van de pijnlijke tenen. Nederland loopt mank.
@SinisterNL | 17-02-19 | 09:24:
Dit land is terminaal
Het is wel aannemelijk dat Wilders minder Junks heeft gezien dan er op visite waren bij Jesse Klaver met al die jogasnuivers daar.
Wat cute... staatruifvretende farizeeërs (links/rechts) en hun marketing/PR apparaat fifties. Nuttig en informatief ook nog.
Jesse had toch wel een paar gekleurde mensen kunnen laten invliegen?
Invaren doen ze vooral aan tegenwoordig.
Of op zijn minst een paar stock foto's van negers op de achtergrond.
@keestelpro | 17-02-19 | 09:52: Bij enkele foto's van Geert staat er op de achtergrond heel groot "de opruimingsweken".
@whatsinaname | 17-02-19 | 10:49:
Tja, dat heb je al gauw in het centrum van Den Haag waar veel winkels opruiming houden aan het einde van het seizoen!
Wilders wordt al jaren standaard door de MSM weggezet als racist (Trump ook). Terwijl hij het beste met het land voor heeft. Ook voor de moslims. Die vluchten uit hun eigen land voor dat gedoe daar en nu importeren we dat gedoe zonder enige controle. Slim zeg.
Als je het heel objectief bekijkt vertelt Wilders over het algemeen wel de waarheid/blijkt vaak achteraf gelijk te hebben!
Je zal Wilders inderdaad niet zo snel op een leugen betrappen.
Is met name de nuance die wel eens wordt vergeten in zijn verhaal.
Op DDS een stukje over de boude beweringen van Wilders tijdens het klimaatdebat; factcheck en allemaal waar.
Yasser is een hele belangrijke person of color, die telt voor 1000
Uncle Tom dus haha.
Komt hoogstwaarschijnlijk omdat mensen met een kleurtje, niet zijnde van de zonnebank, het doorgaans niet zo op Marxisme hebben.
En omdat Marxisten ze vanuit hun kant liever buiten de deur houden.
Die shoarma-ondernemers bijvoorbeeld, die zijn de almaar stijgende belastingdruk onder Marx Rutte ook spuugzat natuurlijk.
Lees vooral even de hoofdletters op de flyer in de hand van Wilders.
@Jos Tiebent | 17-02-19 | 09:45: De Opruimingsweken, Stuur Rutte Weg !
Maakt niet uit wie meer mensen van kleur ontmoet. Stemmen is voor gelovigen. Mensen die geloven in hun eigen invloed (eens per vier jaar op 1/150ste poppetje stemmen, op 1/20ste partij, op 1/4e coalitiepartij of 1/16e oppositiepartij) en een constructieve werking van de representatieve democratie. Gelovigen in de goedheid en integriteit van een reeds corrupt systeem. Helaas is de democratie zoals heden een religie verworden, waarbij de showpriesters als de nieuwe jezus poseren met al hen die zij nooit echt zullen vertegenwoordigen. Maakt niet uit, allemaal evenveel voor de bühne.
Ja en nee, lees dit anders eens even door: stemwel.nl
Het mooiste zou zijn als iedereen die maar kan ging stemmen. juist de mensen die normaal niet komen. Stem! Stem FvD, PVV of SGP.
@Mastermattie | 17-02-19 | 09:27:
Ja, nobel. Maar een voorbeeld van 'stel dat 150.000 mensen gaan stemmen' kan ik al niet serieus nemen.
Er gaan altijd minimaal 3 miljoen mensen stemmen. Dus invloed is nihil.
Daarnaast geeft de website geen antwoord op de vraag wat er gebeurt met ongeldige stemmen.
Maar mensen die er in willen geloven: ga ervoor, zou ik zeggen.
Duurt het enkel maar langer eer de leugens, propaganda en muppetshows stoppen.
@A.U.EnLeven | 17-02-19 | 09:35:
Ongeldige stemmen worden niet geteld maar het opkomstpercentage wel (je weet niet wie die stem heeft uitgebracht maar wel dat er iemand is geweest die dat gedaan heeft).
Wat is je alternatief auenleven?
@Superkwatta | 17-02-19 | 10:38:
Ongeldig stemmen en je verder zo min mogelijk met politiek bezig houden.
Er zijn belangrijker zaken in het leven.
Zie de angst in de ogen bij de MvK voor de Boze Witte Cis-Geert. Onrecht! Ophef!
tuurlijk is dit waar. trouwens, een deel van de surinamers, waaronder moslims , stemmen PVV.
Diep.. heel diep van binnen weten genoeg moslims in Nederland dat Wilders gelijk heeft. Maar ja de sociale controle,de hersenspoeling vanaf de geboorte,de meesten willen gewoon een leven opbouwen,en die extremisten het liefst zien "verdwijnen". Het is niet eventjes allemaal zwart-wit..... denk ik dan.
Die sociale controle is ook de reden dat selfies in stemhokjes verboden zouden moeten worden. Stemmen zou volstrekt anoniem moeten zijn. Nu loop je het risico dat mensen in hun sociale groep bewijs moeten laten zien op wie ze gestemd hebben.
@osolemio | 17-02-19 | 09:16:
Gewoon digitaal kunnen stemmen met je DigiD is simpel! Net zoals je online Belastingaangifte kunt doen! Maar ja, dan kan er natuurlijk niet meer gesjoemeld worden met stemmen, hè? Dat is dan wel weer een nadeel!
Nou is de truc ook wel makkelijk, want de PVV is geen ledenpartij, dus ze hebben ook geen congres om mee te vergelijken. Desondanks heeft Geert vermoedelijk wel gelijk.
ALs de PVV een ledenpartij zou worden was ik de eerste die lid zou worden! Komt nog wel!
Geert, zeg eens iets wat we nog niet weten.
U vindt niet dat Klaver ook een herhalio is?
Hij zegt het al jaren maar het dringt niet door! Dat is het probleem!
Deze foto’s staan zwart op wit.
De hoeveelheid "deugers" op dat GL congres vind ik wel beangstigend!
Ook daarom: stemwel.nl
Wilders is meer een afspiegeling van de maatschappij dan het elitaire clubje van Yassar.
Wat ik mis in het rijtje is een foto van de parkeerplaats tijdens het congres van groenlinks.
U ook al, zelfde gedachte hier!
Wat verwacht u op die parkeerplaats? Allemaal Tesla’s of allemaal bakfietsen?
Erger nog: diesel-Mercedessen.
@Nivelleermarionet | 17-02-19 | 09:26: Mijn overtuiging is dat daarmee de hypocrisie van die partij duidelijk in beeld gebracht zou worden.
Wilders is zelf ook van kleur. Een beetje geel soms. Moet aan zijn lever denken.
Dat komt omdat hij een Indonesische moeder heeft! Heeft niks met zijn lever te maken dus!
Greet’s feelgood campagne is een prima vondst. Zeker gezien het feit dat Terry zich continue overschreeuwt; iets waarvan Greet al gemerkt heeft dat het geen extra stemmen oplevert.
Baudet lult zichzelf helaas te vaak vast als gevolg van zijn arrogantie.
Jammer want de partij heeft goede ideeën.
En dat Thierry zich nu openlijk associeert met wachtgeldgraaier Henk Bleker (€ 400K) helpt ook niet echt.
@2voor12 | 17-02-19 | 09:07:
youtu.be/YHoB5Ntj1n0
.
PVV en FvD hoeven elkaar helemaal niet dwars te zitten.
Laat je niet verleiden om als PVV’er Baudet af te zeiken en als FvD’er Wilders neer te sabelen.
Je doet er vooral de linkse kerk een plezier mee.
Er is qua stemmers overlap bij die partijen, maar er ze spreken beide ook een ander publiek aan, die niet makkelijk op de andere partij zal stemmen.
Bijvoorbeeld een VVD’er die wel op FvD wil stemmen maar niet op de PVV of een SP’er die wel op de PVV zou stemmen maar niet op FvD.
1 + 1 = 3 in dit geval.
Als er al negerts bij GL zijn moesten die dus achter in de bus, euh zaal, zitten.
GL houd er amerikaanse 50-er jaren manieren op na.
Die hebben ze vrij dun geschild, vandaar zijn ietwat rozige kleur.
Dat is toch een neger, links van yasser?
Omdat het moet.
Die groene neger, bedoel je?
"superleuk" Geert? Jij ook al? Kappen met die flauwekul.
Jeetje, is de PVV een gekleurde partij? Nou, dan gaat mij stem maar naar FvD.
Beetje kort door de bocht wel! Met het verkeerde been uit bed gestapt vanmorgen?
Wilders deed gewoon even een "Trumpje" door zijn haters te trollen!
Een troll is iemand die de boel opstookt door leugens te vertellen.
Geert heeft gewoon de waarheid aangeduid en is dus geen troll.
@2voor12 | 17-02-19 | 09:06:
Niet altijd per definitie met leugens. Het doel is om mensen op een platform / community te triggeren.
Ofwel “trollen” is dus meer iets als ongefundeerd en puur om iemand negatief weg te zetten.......
Enfin, volgens mij begrijpt u het wel he Mastermattie?
Mooi dat ook veel moslims het toch cool vinden om met Wilders op de foto te gaan. Volgens mij hebben ze meer waardering voor iemand met een grote bek dan van die softe groenlinkse geitenwollensokken figuren.
Ja natuurlijk... grote huichelaars dan die groenlinkse elite zijn er niet.
In Nederland kun je het hartgrondig oneens zijn en elkaar de hand schudden. Wilders propaGeert die manier van omgaan met elkaar. Hij praat niemand naar de mond, maar blijft beleefd tegen mensen. Die beschaving werkt.
Moslims zijn gewend aan een masculine stammen cultuur, dus die hebben stiekem wel bewondering voor het pvv opperhoofd.
@Ronman2k | 17-02-19 | 10:06:
@Beeropdeweg | 17-02-19 | 11:34:
Waren veel moslima's ook. Die gaan een stuk meer vrijheid genieten als Wilders z'n zin krijgt.
De bewondering voor sterke leiders zit in onze genen. dankzij sterke leiders hebben we overleefd.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden..
@tipo | 17-02-19 | 09:14:
Dat is waar . Wanneer Wilders iemand 'knettergek' noemt, spreekt hij ze toch altijd met 'u' aan.
REAGEER OOK