Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

KOZP: "Wij slaan nooit helemaal niemand"

Extreemlinkse terreurgroep wil "gewelds-alinea" uit NCTV-rapport

De extreemlinkse terreurcel Kick Out Zwarte Piet is boos op Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid, omdat ze in de kwartaalrapportage van NCTV voorkomen als een stelletje geweldsbereide agressieve kloodtzakjes die er maar op losmeppen tijdens Kinderfeesten in den lande. Want dat is niet zo, zeggen ze zelf. 

"We hebben heel lang vreedzaam gedemonstreerd, maar er verandert weinig  tot niets. We zullen onze actie en interventies moeten aanpassen", zei Mitchell Esajas trouwens in 2016. Dus ja, niet zo gek dat ze bij het NCTV denken dat het agressieve lui zijn.

KOZP is trouwens die club met dat logo waarbij iemand (onze kindervriend Zwarte Piet) geschopt wordt. Maar dat is dus geen geweld. KOPZ stelt dat ze weliswaar maatschappelijke veranderingen nastreeft, maar dat ze dat nooit doet door middel van geweld of het dreigen met geweld. (Telegraaf). Gelukkig hebben we de beelden van Omrop Fryslan nog. 

Hallo terroriste Christa Soeters. Kom je morgen ook weer naar de intocht van Sint Piter (broer van Sinterklaas) in Grou? Hielke & Sietse slaan?

Reaguursels

Inloggen
-weggejorist-
pieterS | 09-02-19 | 11:47 | 1

"We hebben heel lang vreedzaam gedemonstreerd, maar er verandert weinig tot niets. We zullen onze actie en interventies moeten aanpassen".
Dus er móet per se iets veranderen?Dus er is helemaal geen ruimte voor gesprek, discussie, dialoog, ontmoeting, argumentatie, uitwisseling van ideeën en standpunten, begrip, begrijpen, wederzijds respect?
Dus het ligt tot in detail vast wat er moet veranderen en in welk tempo? Het is een zware eis?
En als die verandering er niet komt, dan is het gebruik van geweld geoorloofd, want noodzakelijk? KOZP bepaalt eenzijdig hoe onze samenleving verandert? En er is niets of niemand die daar iets aan kan veranderen? Het moet? Het is een absolute noodzaak?
Vanuit welke positie praten jullie, KOZP? Wat is jullie Heilig Boek? Waar halen jullie de ultieme arrogantie vandaan om te stellen dat jullie waarheid en jullie kennis van goed en kwaad van een hogere orde is en dat die 'sharia' aan de hele gemeenschap mag worden opgedrongen?

Schoorsteenveger | 09-02-19 | 10:15
-weggejorist-
Isabelle_Keatinge | 09-02-19 | 09:55
-weggejorist-
Kayla_Freame | 09-02-19 | 09:19

Misschien had Duck Schoof de conclusies wat kunnen laten afzwakken?

Beste_Landgenoten | 09-02-19 | 08:02

Hoe kan het toch zo zijn dat rechts zich zo gek laat maken door die linkse slapjanussen... jip en Janneke taal, ik weet het... maar denk er eens goed over na.....

Krokant_buikspek | 08-02-19 | 20:48 | 1

Omdat die linkse meelopers meteen buigen als een knipmes voor de arme slachtoffers en vervolgens een grote meerderheid dwingt om te veranderen!

ZwarteDag | 09-02-19 | 11:45

Helaas wil KOZP zich niet bezig houden met de glijdende schaal van krampachtige intolerantie die steeds zwaarder wordt, mede door hun handelen..
Als Zwarte Piet is verdwenen naar het slavernij verdwenen, wat is het volgende doel dan? Straks mag je geen scheet meer in je onderbroek laten.

kloopindeslootjijook | 08-02-19 | 20:22

FF op 15:34 kijken Gaffel.

Roadblock | 08-02-19 | 20:23

Ga eens werken, zoek eens een betaalde baan, doe kinderen geen geweld aan.

FreeVogelaar | 08-02-19 | 19:19

Laat me niet lachen. KOZP ziet zwart van de meppende gekwetsten..

poiuytrewq | 08-02-19 | 18:57

Ik zou die Christa wel doen hoor, want meisjes met linkse praatjes zijn in hun broekjes zo rechts als de hel!!

Injegezicht | 08-02-19 | 18:48 | 2

Dit is een tragische vergelijking.

benny_beter | 08-02-19 | 19:06

Injegezicht | 08-02-19 | 18:48

Inderdaad, best lekker ding.

Waarschijnlijk halfbloedje of iets midden-oostens. Die zijn zo gek als een deur, net zoals gleufjes uit India bijvoorbeeld.

Pump & dump, vriend.

Kop Kaaz | 08-02-19 | 19:15

KOZP. Spreek dat eens langzaam uit... “Kick” schoppen, geweld QED.

Feynman | 08-02-19 | 18:23

Iemand nog een lekker sapig Outspan sinaasappeltje?

F. Jacobse | 08-02-19 | 18:22 | 1

+p omhoog.

F. Jacobse | 08-02-19 | 18:23
-weggejorist-
Cootjemetootje | 08-02-19 | 18:11

Amsterdam krijgt per inwoner meer dan het dubbele dan de rest vd gemeenten in NL per inwoner. Het wordt tijd dat de gemeentefondsuitkering aan Amsterdam gehalveerd wordt. Dan lopen er uiteindelijk ook minder overgesubsidieerde types met extreem linkse ideeën rond in Amsterdam.

Tee Of Cup | 08-02-19 | 17:36
-weggejorist-
Optimus-Pruim | 08-02-19 | 17:31 | 1

Oeps, het public vermelden dat we blanke mensen fysiek gaan mishandelen om onze agenda er doorheen te drukken viel niet zo goed. In plaats van excuses doen we gewoon net alsof we het niet gezegd hebben. En om dat wat kracht bij te zetten klagen we iedereen aan die ons toen serieus nam.

witdusracist | 08-02-19 | 17:25

haal de kozp bussen binnen met fanfare en geef de bussen een 24 spuitende giertank saluut bij aankomst!
Stront moet je met stront wegspoelen

captain-caveman | 08-02-19 | 16:39

Perfecte oplossing, geweldloos en hilarisch. +veel.

Kop Kaaz | 08-02-19 | 17:22 | 1

Eigenlijk zou je die mensen die zo zieken en treiteren een actieverbod mogen geven. Maar gelukkig ben ik niet degene die daar over gaat. Ook deze mensen hebben het recht te zuigen en te vervelen.

lingo star | 08-02-19 | 17:04

En nagenoeg alle inwoners van NL willen dat dit soort raddraaiers optiefen en nooit meer terugkomen.

otjemans | 08-02-19 | 16:49 | 2

Precies, laten zij hun eigen feestje houden, dan doen wij het op onze wijze. Geen geweld? Ammehoela.

Hitje | 08-02-19 | 18:51

behalve dan wanneer 'alle inwoners van NL' in hun stemhokje schuiven. Blijkt 75% dit minstens te willen gedogen..... dus namelijk dus

hertogvanzottegem | 08-02-19 | 19:02

Kunnen we niet een muur om Amsterdam bouwen met diverse zwaarbewaakte checkpoints om dat rellend tuig gajes daar te houden?

captain-caveman | 08-02-19 | 16:36 | 5

Met een schop afsteken en op een nacht in de noordzee laten glijden

brie-de-penis | 08-02-19 | 17:30

Ik lees nergens iets over Amsterdam in het artikel......... is dat gewoon je persoonlijke frust ofzo?

Wienerschnitzel mit | 08-02-19 | 18:41
▼ 2 antwoorden verborgen

Laat de politie die lui maar eens oppakken zoals ze dit jaar op de Erasmus brug verzaakt hebben. Blokkeerfriezen pakken ze wel aan, maar de echte klootzakken mogen alles en wij zouden ons moeten laten kleineren? Krijg de hik!

Mart6037 | 08-02-19 | 16:34 | 1

haal de kozp bussen binnen met fanfare en geef de bussen een 24 spuitende giertank saluut bij aankomst!
Stront moet je met stront wegspoelen

captain-caveman | 08-02-19 | 16:39

Ik hoorde laatst een Chinees vertellen dat hij "Code Geel" niet meer pikt, als het een keer slecht weer is. Hij wil dat Code Geel aangegeven wordt bij mooi weer, als de zon schijnt. Want de zon is ook geel. Bij storm en een donkere lucht dacht hij meer aan Code Zwart. De lacist.

BrabantsVerzet | 08-02-19 | 16:31

Alsof demonstreren altijd het gewenste resultaat brengt. Behalve jullie zelf vindt niemand jullie de moeite waard. Uitschot, tuig, compostmateriaal zijn jullie...

Bill le Koek | 08-02-19 | 16:28

KOPZ heeft gelijk. Belachtelijk dat de overheid KOPZ met terrorisme associeert. Dat label wordt veel te snel geplakt. Ook voor bijvoorbeeld mensen die tegen windmolens zijn en mensen die protesteren tegen de gaswinning in Groningen.

Rest In Privacy | 08-02-19 | 15:55 | 4

Heb je het (ook) door?
Dankzij (vooral) de NPO hebben we hele stoeten #Kozp sympathisanten langs zien komen. Maar vanuit de andere hoek? Vergeet het maar.
Dit is stukken beter, zo'n 'level playing field'.

Bedoel als je voor baldadigheid al je DNA in moet leveren (terwijl 'andere groepen' het schijnbaar ongestoord mogen doen bijv huwelijken) dan zit er iets scheef, dat zul je (hopelijk) met me eens zijn.

Maar #kozp heeft NIET gelijk in deze. Meerdere feitelijke oproepen tot geweld door oa. die Esajas en een oliedom gekozen naam.
Als je aandacht wilt, kun je die krijgen (maar niet altijd zoals je het zelf wilt).

Gazzerop | 08-02-19 | 16:30

Dierenbevrijdingsfront vinden zichzelf ook geen terrorist. Gelukkig hebben we daar instanties voor die dat monitoren. En als ze niets doen en er gebeurd iets bent U degene die het hardst schreeuwt.

Trumme | 08-02-19 | 16:31

Staat Don Quichotte op de terrorlijst?

BrabantsVerzet | 08-02-19 | 16:32
▼ 1 antwoord verborgen

We heten 'Trap Zwarte Piet eruit' maar we zijn vredelievend.. Ik trap er in ieder geval niet in.

BozePaarseMan | 08-02-19 | 15:53

Nooit niemand slaan, dat lijkt me een dubbele ontkenning. Wij slaan iedereen altijd, zullen ze bedoelen. Nou, wij van de Zwarte Piet slaan gewoon terug, al was het maar uit zelfverdediging. En omdat het kan.

quigg | 08-02-19 | 15:50 | 2

Nou die laatste zin klopt niet want ze hangen je aan de hoogste boom als je de kansenparels aanraakt.

Trumme | 08-02-19 | 16:32

In Brabant zeggen wij "nooit nie gedaon nèè". Een drievoudige ontkenning. Dan klopt het weer.

BrabantsVerzet | 08-02-19 | 16:34

Getverdegetver ff deugkotzen.

bqbq | 08-02-19 | 15:49

KOZP, uit Amsterdam.

De stad waar de mocromafia en elke andere groep criminele totaalmongeaulenvrij spel heeft om iedereen en zijn moeder af te schieten op klaarlichte dag, waar half europa, china en japan stoned en dronken door de straten schuifelt, waar je als blanke Nederlandse man al een bekeuring krijgt als je te diep inademd, met parkeertarieven waarvoor je een nier moet doneren, met militante heaumeaus die zich per boot agressief manifesteren als de nieuwe norm, met de groen khmer als stadsbestuur aangevoerd door een extremistische heks op een bezemsteel, kortom: de beschaving.

En uit deze stad komt KOZP de beschaving brengen naar de mensjes in de provincie. Of je er maar effe blij mee wil zijn, anders zwaait er wat.

De Briemusketier | 08-02-19 | 15:47 | 3

Zo op een rijtje gezet klinkt het allemaal best logisch.

Maris v.d Hof5393 | 08-02-19 | 18:34

Maar toch: miljoenen toeristen, die helaas weinig te zoeken hebben waar jij woont....

Wienerschnitzel mit | 08-02-19 | 18:42

Deughoogleraar Brouwers zag het geweld aan de zijde van de pro zwarte pieten, de blokkeerfriezen:

www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/...

Goh, komt Jenny Douwes dan ook voor in het rapport van de NCTV?

Sitting_targets | 08-02-19 | 15:42

Zodra Amsterdammerts een voet buiten de gemeentegrens zetten is het wenselijk om ze met een eind hout er weer naar terug te slaan.

De Briemusketier | 08-02-19 | 15:54

@De Briemusketier | 08-02-19 | 15:54: Maar dat doet dan weer denken aan de slavernij (niet te verwarren met lekkernij)

brie-de-penis | 08-02-19 | 17:34

@De Briemusketier | 08-02-19 | 15:54: erg frust zeg...... vertel...

Wienerschnitzel mit | 08-02-19 | 18:45

Hier nogmaals het artikel, waarin iedereen kan zien hoe vredelievend dhr.Rigters (NIDA) demonstreert. Hij is daarna ook gearresteerd, maar stond enkele uren daarna alweer in een interview te vertellen dat HIJ aangevallen werd. De automobilist zat een paar dagen vast. Maar die was dan ook niet zwart.
www.geenstijl.nl/5145163/rigtersrelle...

Roadblock | 08-02-19 | 15:34

Zo’n klapje zou voor mij als Startschot gelden.
Geweld vergeld je namelijk met geweld overtreffende trap.

Het leven is zwaar | 08-02-19 | 15:28

Ach, een afkorting zegt ook niet alles. De VVD is er ook niet voor het volk, democratie noch vrijheid.

Mammeloe | 08-02-19 | 15:28 | 1

VVDgraaf

Theo-Pim-Riv | 08-02-19 | 15:43

Wat is er extreemlinks aan KOZP? Leer eens hoe het politiek spectrum werkt en wat zo'n begrip betekent. Er is helemaal niets links aan om je te groeperen naar huidskleur en de strijd aan te gaan met de cultuur van een ander ras. Onder rechtse mensen is het veel normaler om bezig te zijn met identiteit, ras en culturele onverdraagzaamheid. Het zou daarom veel logischer zijn om KOZP onder extreemrechts te plaatsen.

vrijstijler | 08-02-19 | 15:23 | 7

Ze worden gesteund door links en er lopen veel sympathisanten van kraken en ongebreidelde immigratie rond in dat bekrompen activistische groepje. Noem dat maar niet links !

Jackson | 08-02-19 | 17:50

@Langshetrandje: "islamfascist = extreemlinks"
Religie (en bij islam in het bijzonder) is per definitie zwaar conservatief en dus rechts. Tenzij je het niet eens bent met algemeen aanvaarde definities van rechts, religie en conservatisme. Maar dan kan je net zo goed meteen een aluhoedje opzetten en je eigen wereld verzinnen.

En wat facisme betreft. We weten allemaal hoe de Telegraaf stond t.o.v. de NSB en de Duitse bezetting. En zoals reaguurder Paramaribo als zegt, wordt de Telegraaf beschouwd als rechts. En verder weten we allemaal hoe neo-nazi's, nationalisme en extreemrechts met elkaar verweven zijn. Ontkennen daarvan heeft echt geen zin.

vrijstijler | 08-02-19 | 18:38

vrijstijler | 08-02-19 | 18:38
jaja, we hebben het begrepen, extreem komt zowel links als rechts voor en meestal is het iets totalitair en gewelddadig.

kloopindeslootjijook | 08-02-19 | 20:19
▼ 4 antwoorden verborgen

Ze hebben de schijn tegen.

Mr.Crowley | 08-02-19 | 15:22

En Halbe Zijlstra!

pollie4 | 08-02-19 | 15:21

als Dick Schoof het WODC onderzoek naar NCTV kan beinvloeden en laten aanpassen dan heb je precedentwerking en zou dat ook mogelijk moeten zijn voor KOZP over NCTV KOZP classificatie en mijn strafblad en BKR registratie in dier voege

HetOorAakel | 08-02-19 | 15:19

Nah, deze SA-groep van het nieuwe fascisme slaat niet op (werkende/ongecensureerde) camera. Zij suggereren slechts de hersenen van sinterklaas over de kinderen te schieten, maar dat is normale linkse satire. Mag je hopen. Terwijl de veiligheidsmaatregelen intussen op deze actuele dreiging staan, zodat je kinderfeestje "te duur" en dus verboden wordt.
Zelf de dreiging afstoppen is zwaar strafbaar met buitenproportionele maatregelen.

Terrorisme werkt, zeker wanneer dit gedoogd/gesteund wordt door den overheid het OM en de linkse rechter.

Jan Passant mk2 | 08-02-19 | 15:18

Oh ja, Jerry Afriyie. Ashanti en afstammeling van de grootste slavendrijvers in Afrika. Grote kans dat zijn oom nog slaven hield. Die Jerry Afriyie.

Mammeloe | 08-02-19 | 15:16 | 7

Pollie en piloot:
Nee, niet gezien.
Ik wist niet dat er ook nog echte "inconvenient truth" op "onze" Nationale TV uitgezonden mocht worden. Op een goed moment, alweer jaren geleden, heb ik dat propaganda-producerende beeldscherm van de NPO in het fietsenhok gezet. Ik betaal die lui via de belastingdienst - maar verder zijn ze doorgaans hopeloos.

Jan Passant mk2 | 08-02-19 | 17:53
▼ 4 antwoorden verborgen

Is de Paashaas eigelijk wel helemaal zuiver geweest in het verleden?

Gulliver | 08-02-19 | 15:13 | 6

Hij jat nog steeds eieren.

piloot47 | 08-02-19 | 15:38

Het is hem gevraagd, maar toen zei hij "mijn naam is haas".

BrabantsVerzet | 08-02-19 | 16:25

@gulliver
-
Nouhou... toen de paashaas pas begon, bestonden er nog geen excuus-deugdlabels voor chocola...(‘ slaafvrije’ chocolade), Volgens mij is hij inmiddels tot inkeer gekomen, want op ieder eitje staat tegenwoordig een deugdzaam keurmerkje. P.S.: koop nooit Tony Chocolony. Vernoemd naar een deugdgriezel die zichzelf bij justitie aangaf wegens medepichtigheid aan slavernij, omdat hij deze door het consumeren van chocolade in stand hield. Kotselijker dan deze deugdgleuf kun je ze niet verzinnen.

bisbisbis | 08-02-19 | 16:48
▼ 3 antwoorden verborgen

Dus mag ik dan een bord maken, met daarop een KOZP demonstrant die tegen zijn hoofd wordt geschopt?
Toch?

Rest In Privacy | 08-02-19 | 15:08 | 4

@ Patje2011 | 08-02-19 | 15:11
Ach ja, de Nederigelandse wet.
Ik vind een andere wet mooier. De natuurwet die stelt dat elke actie een gelijkwaardige tegenreactie heeft.

Rest In Privacy | 08-02-19 | 15:15

Ja hoor dat mag! Maar wel de KOZP demonstrant wit maken.

pollie4 | 08-02-19 | 15:24

@ pollie4 | 08-02-19 | 15:24
Dan krijg je weer mot met de "helper whiteys".

Rest In Privacy | 08-02-19 | 15:32
▼ 1 antwoord verborgen

Gezien de naam zijn ze meer van het schoppen.

dz5b604587 | 08-02-19 | 15:07 | 1

Nou, je haalt me de woorden uit mijn keyboard.
Ik dacht meer aan JAZP.
Just Ask Zwarte Piet.

Ruimedenker | 08-02-19 | 15:11

Ik vind ook dat we de slavernij horen af te schaffen. Geen zwarte die meer voor een blanke hoeft te werken en geen blanke die meer voor een zwarte hoeft te werken. Om scheve ogen te voorkomen, laten we zwarten dan hun eigen sociale voorzieningen regelen en blanken regelen dan de sociale voorzieningen voor de blanken.

klowiepowie | 08-02-19 | 15:05 | 5

Wordt dan één lange glijbaan naar de verdoemenis.
Kijk maar naar Zimbabwe en ook Zuid-Afrika.
Wat hun ogen zien, verzieken hun handen.

RickVogelschrick | 08-02-19 | 18:04
▼ 2 antwoorden verborgen

In Ghana zijn de problemen echt groter... Prioriteiten stellen Jeffrey!

Nimby_007 | 08-02-19 | 15:04 | 3

Misschien bestaat er in Ghana wel een actie groep Kick Out Jeffrey (KOJ), en kijk, het klopt, want ome Sjef is nu in Neder-(uitkerings-)land.

pollie4 | 08-02-19 | 15:26

U hebt helemaal gelijk. Echter Sjefke weet dat afzeiken makkelijker is dan je inspannen om iets positiefs te bereiken. Dat vraagt van hem nl inzet en inzicht.

F. Jacobse | 08-02-19 | 15:36

Dat was dus het probleem, Ghana nederland, en dat deed hij

brie-de-penis | 08-02-19 | 17:36

Vanaf 2020 gaan we in Brabant Zwarte Miet introduceren. Voor de commotie en omdat het kan.

Patje2011 | 08-02-19 | 15:04 | 4

De zus van Zwarte Riet?

Patje2011 | 08-02-19 | 16:55

Is dat een bruine homo?

brie-de-penis | 08-02-19 | 17:36
▼ 1 antwoord verborgen

Als je tegenwoordig nog claimt last te hebben van het slavernijverleden van Nederland dan spoor je gewoon niet. Oh en blanke slaven hebben nooit bestaan volgens KOZP, dus de witte man kan deze pijn ook niet kennen *zucht*.

usb stok | 08-02-19 | 15:04 | 2

Waarom denk je dat er Noord Afrika (Islam gedeelte) veel blonde mensen met blauwe ogen rondlopen? Blanken nooit slaaf geweest? Kom op zeg.

pollie4 | 08-02-19 | 15:27

@pollie4 | 08-02-19 | 15:27:
Ik zeg ook volgens KOZP, de racisten in die club denken dat alleen zwarten slaaf zijn geweest.

usb stok | 08-02-19 | 15:36

"Burgemeester Crone van de gemeente Leeuwarden is nog volop in gesprek met het comité Kick Out Swarte Pyt om een goede plek te vinden voor de aangekondigde demonstratie."
Wanneer zeggen die burgemeesters nu eens tegen dat schuim van KOZP: Daar is jullie plaats om te blèren en waag het niet je racistische vuiligheid 'n meter daarbuiten te spuwen. (Hier lijstje meest verschrikkelijke typisch Friese straffen door de eeuwen heen)

Van Zessen Klaar. | 08-02-19 | 15:04 | 4

Nee maar even serieus: hebben ze nu ook al een friese afdeling?
Daar zitten dan vast alleen maar antillianen in (als het om leeuwarden gaat).
Hoef je je niet zo druk over te maken. Openbaar blowen tijdens de intocht gaat nog een groot ding worden (en lijkt me mhoo. op de invloed op het 'geestelijke' niet eens zo'n slecht idee).
Na een uurtje afhaken (als het al niet:"Hier kom ik m'n bed niet voor uit" is) ook.

Gazzerop | 08-02-19 | 15:10

Dan stappen ze naar de rechter om hun "rechten" af te dwingen, en moet de burgemeester in kwestie met schaamrood op de kaken, KOZP een plekje langs de route geven, alwaar ze mogen schreeuwen en discrimineren!

pollie4 | 08-02-19 | 15:28

Juist. Bij Pegida demo's kan dat toch óók. Worden op de meest godverlaten plekken gedumpt. En wee het bloederige gebeente als zij daarbuiten pogen te komen.

RickVogelschrick | 08-02-19 | 17:59
▼ 1 antwoord verborgen

Al Qaeda en IS willen inmiddels ook van de terreurlijst af.

Gulliver | 08-02-19 | 15:03 | 1

En Jo de Groot ook.

pollie4 | 08-02-19 | 15:29

Gewoon niet te veel politie-agenten in Grou laten zijn, wordt het vanzelf plaatselijk opgelost. Zouden al die Nederlanders met een onvrijwillige migratie achtergrond kunnen zwemmen ?

Azijnist | 08-02-19 | 15:02 | 1

In Tilburg hebben ze die lui gewoon achter het station gemikt. Toen zijn ze maar afgedropen, omdat niemand ze zag staan. Het kan dus wel.

BrabantsVerzet | 08-02-19 | 16:29

Oh dat zullen ze ongetwijfeld doen.
Vraag maar aan bijv. die Code Rood lui die maanden geleden dat nam terrein blokkeerden.
Er stond daar een partij politiebusjes uitgerust als een google streetview wagen, daar werd je beroerd van.
(En er stonden van die onfrissen de hele dag met spiegels op die dingen te schijnen zodat de opnames verstoord werden. Lachen, zo'n analoge oplossing).

Gazzerop | 08-02-19 | 15:13

Godverdomme, niet nu al deze tering discussie... ik wil rust.

Ggroengras | 08-02-19 | 15:02

Stelletje ontzettende domkoppen zijn het ook.
Dat begon al bij het kiezen van de naam. Zet er "Kick Out" in en verbaas je dat je de wind tegen krijgt. Want tja, dat kun je natuurlijk alleen maar goed bedoelen...

Gazzerop | 08-02-19 | 14:58

Sinterklaas valt vroeg dit jaar.

Gulliver | 08-02-19 | 14:57

De Surinamers en Antillianen in Nederland zijn niet echt zwart. Zet ze maar is naast een Ghanees. Er is aardig wat (blanke) slavenhouders DNA doorheen gemixed door de tijd.
Als nazaten van die slavenhouders moeten ze schadevergoeding betalen aan mij als 100% nazaat van boerenknechten die in mijn goede naam is aangetast.

Tronald_dump | 08-02-19 | 14:56

Bij iedere kroes getooide medelander denk ik aan Zwarte Piet. Vroeger had ik dat nooit en wilde ik dwars door de kleur heen kijken naar de mens.

Willem_Oltmans | 08-02-19 | 14:56 | 7

@F. Jacobse | 08-02-19 | 15:16: ik was zelf een tiener

small_town_dude | 08-02-19 | 15:35

Ja. Heb ik ook geprobeerd. Zie helaas iedere keer de dna sporen van de oorspronkelijke Afrikaanse Wilde. Al dan niet meet een botje door hun neus. Kortom; ik ben helemaal klaar met de negroïde medemens. En maar klagen over het gediscrimineerd worden. Zijn zij 100% zélf verantwoordelijk voor.

RickVogelschrick | 08-02-19 | 17:53
▼ 4 antwoorden verborgen

Dat was toch dat groepje dat graag stukjes hersenen op de schouders van kinderen terecht zag komen?

Ko Ranzig | 08-02-19 | 14:55 | 3

Nee nee, dat was die Van Zeijl van de Grauwe Eeuw.
Dat zou er 'een van ons' moeten zijn maar die gaat de kant op van die waxinelichtjessligeraar.

Gazzerop | 08-02-19 | 14:59

@Gazzerop | 08-02-19 | 14:59:
Die clubjes zijn erg verweven hoor - Soeters, die aan het meppen is, is weer ook van de Grauwe Eeuw en van SOS(Efteling).

Roadblock | 08-02-19 | 15:52

"...... maar er verandert weinig tot niets. "Heerlijk dit !

achtziger80 | 08-02-19 | 14:54

Hmm het is Februari. Is deze pietendiscussie nog als nabeschouwing seizoen 2018 of al begin voor 2019?

LaCroix | 08-02-19 | 14:52

Als ze Nederlandse tieners waren geweest dan hadden ze gewoon geprotesteerd met een bordjes waarop stond "ik wil geen Zwarte Piet maar wel een zwarte pik"

Patje2011 | 08-02-19 | 14:52 | 9

Ook al ben ik zo zwart als roet, mijn pussy smaakt net zo goed

small_town_dude | 08-02-19 | 15:18

Dáág, dáág, dáág, dáág Zwarte Piet.

Patje2011 | 08-02-19 | 15:25

Schimmel tussen de beentjes...

Kop Kaaz | 08-02-19 | 16:59
▼ 6 antwoorden verborgen

Deugfascisme is ook fascisme. Schijnt maar niet in die aktievisties-veganistiese rotkoppen van dat tuigh te willen beklijven.
Vroeger kon je ze naar de galeien sturen, voor het betere roeiwerk, of naar de kolonieeen, voor het betere plukwerk maar ja. Dat was eens, tegenwoordig moeten we alle wappies maar gesubsidieerd hun onzin en frustraties over ons heen laten spuien.
#Knettergek.

Graaisnaaiert | 08-02-19 | 14:51

Ze mogen niet in het dorp zelf komen maar krijgen op het industrieterrein aan de overkant van het water de Rjochte Grou een plaats waar ze mogen demonstreren. Dus confrontatie is uitgesloten.
Zie voor plattegrond: www.degrouster.nl.

ZZP-er | 08-02-19 | 14:51 | 3

Alle Reaguurders zijn morgen van harte uitgenodigd om naar Grou te komen.
Allemaal!

ZZP-er | 08-02-19 | 14:53

Prima geregeld lijkt me.

Berbaar | 08-02-19 | 14:53

Dat hotel Oostergo, ik kan 't van harte aanbevelen, hoog tijd dat we weer 's die kant uit gaan.

Vesta | 08-02-19 | 15:36

Gheghe subtiel tikje dat ze via Dokkum reizen lol
Verder zijn het idioten, allemaal!

Berbaar | 08-02-19 | 14:50

Nu hoop ik op een antwoord met een complete lijst met alle bedreigingen, en gewelddadige acties van de leden van deze club. Misschien moet GeenStijl even een overzichtje sturen.

frank87 | 08-02-19 | 14:49

Ze willen nu via Dokkum en Ljouwert uit Grunn komen.
Waar gaan we de Friesestraatweg blokkeren?

citywok | 08-02-19 | 14:48

@redactie: sinterklaas is 2 maanden voorbij dus een kans om dit volk 10 maanden te negeren. Geef ze geen aandacht. Please ?

Wekkertje | 08-02-19 | 14:48 | 2

Nee, doorgaan Geenstijl.

HogeNood | 08-02-19 | 14:55

@HogeNood | 08-02-19 | 14:55:

Ja precies, het heeft nu het goede momentum.
Die Airfryer gaat zich vlot van 'z'n beste kant laten zien', wat ik je brom.
We gaan meemaken hoe zo'n opruier die nooit een strobreed in de weg gelegd is door het deugvolk en de politiek wild om zich heen gaat slaan.

Gazzerop | 08-02-19 | 15:04

In Grou doen ze gewoon twee keer per jaar Sinterklaas.
Waarom eigenlijk ook niet.

HoerieHarry | 08-02-19 | 14:47 | 3

Sinterklaas wordt niet gevierd daar.

sko | 08-02-19 | 14:50

Grauwe bedoening...

Gulliver | 08-02-19 | 15:04

Ik ben een fervent tegenstander van geweld. Desnoods met geweld!

F. Jacobse | 08-02-19 | 14:46 | 1

Ik had krenten in warm water laten weken, maar het recept schreef rozijnen voor. Zinloos geweld dus. Maar als je ze in kokend water flikkert is het lomp geweld

brie-de-penis | 08-02-19 | 17:40

Ik dacht dat we met ons allen de stilzwijgende afspraak hadden het pas in maart weer over Zwarte Piet te gaan hebben. Als de pepernoten weer in de winkel liggen zeg maar.

Hollende_Kleurling | 08-02-19 | 14:46 | 2

Maart ? Liever november. Geef ze geen podium.

Wekkertje | 08-02-19 | 14:49

"Maart ? Liever november. Geef ze geen podium.
Wekkertje | 08-02-19 | 14:49 |"

Bij de strijd tegen Nazi-Duitsland was er aanhoudende aandacht.

HogeNood | 08-02-19 | 15:00

KOKOZP

Haatgenerator | 08-02-19 | 14:46

Het volgende vraag ik me wel eens af: zijn er in Friesland, en elders, geen eigenaren van goed opgevoede honden, die tijdens dit kinderfeest in de periferie niet eens kunnen "doggen"? Let wel, goed opgevoede honden, niet van die bijtmachines die naar alles happen wat leeft en beweegt. Mijn zus had vroeger een bull terriër, een hartstikke lief beest, maar geen onverlaat die in haar buurt durfde te komen bij het uit laten.

Hetkanverkeren | 08-02-19 | 14:45 | 3

Berbaar heeft een pointer en een Mastino. Berbaar to the rescue.

F. Jacobse | 08-02-19 | 14:47

Een mastino in zijn onderbroek zeker.

Gulliver | 08-02-19 | 15:05

@F. Jacobse | 08-02-19 | 14:47: imaginair, net als zijn gehele bestaan.

WayneGretzky*99* | 08-02-19 | 17:12

Das dus de Grouwe Eeuwclubmeneer.

Mammeloe | 08-02-19 | 15:10

Links terreur is geen terreur zolang het van Links komt. Dat extreem Linkse groepen in Nederland eenzelfde werkwijze erop nahouden als de SA en de SS willen ze liever niet horen. Het doel heiligd de middelen zoveel is wel duidelijk voor Links.

Indoneesje | 08-02-19 | 14:43 | 3

WO2 erbij halen maakt de argumentatie niet sterker, maar ben met je eens dat die linkse groepen facistische trekken vertonen.

Tronald_dump | 08-02-19 | 14:45

@Tronald_dump | 08-02-19 | 14:45: U zou eens beelden moeten zien van SA troepen die winkels van Joden blokkeerden nog voor de Kristalnacht en dat vergelijken met KOZP acties. Het begon allemaal redelijk vreedzaam met protestborden enzo, maar ik zie wel degelijk sterke paralellen met de WOII en nu. Nu zijn het protestborden en blokkades, het volgende is intimidatie en geweld. En ook dat is er vorig jaar al geweest o.a. in rotterdam op de Erasmus brug.

Indoneesje | 08-02-19 | 14:53

@Tronald_dump | 08-02-19 | 14:45: Of de grote linkse optocht in Hamburg. Een jaar geleden tegen globalisering. Duizenden deugmensen in zwart outfit, en de hele middenstands winkels tot puin sloegen. WO2 zal ik er niet bijhalen. Daar zorgen ze zelf wel voor.

SmaritesII | 08-02-19 | 20:55

Nederland is met England de grondlegger van de vrije westen maar als je zie wat het nu is zeg ik doek NL maar op. Het is een kolonie van de EU, noem het dan maar EUland en hijs de blauwe vlag maar.

Tronald_dump | 08-02-19 | 14:43

Onze overheidsinstanties zijn doorgaans niet gediend van repliek en kritiek. En ik mag toch hopen dat NCTV in het bijzonder zich als door een bij gestoken voelt door dit debielengezwam. Met een beetje mazzel schroeft de NCTV de terroristenstatus van dat psychiatrische subsidie-clubje KOZP nog verder op.
Oprotten met al die aandachtshoeren die zeiken over en dreigen met geweld op een traditioneel Nederlands kinderfeest.

Toos Doos | 08-02-19 | 14:42 | 1

In het "nieuwe" NCTV-rapport worden ze al niet meer genoemd. Maar gelukkig heb ik in geval van nood de pdf-jes nog. Mochten ze heel "toevallig" niet meer online staan.
Ben nu op telefoon aan het pielen en moet zo weg en die bestanden staan op mijn pc. Maar hopelijk is GeenStijl ook zo alert geweest. Zo niet: pssst Joris, NCTV-pdf-jes kopen?

Bijtendehond | 08-02-19 | 17:27

Laat ze morgen wegblijven in Grou. Ik kick ze d 'r gvd allemaal eigenhandig uit.

aamert | 08-02-19 | 14:41

Hij trekt aan haar bordje. Dat vond ze blijkbaar reden genoeg om een vuistslag richting het hoofd van die jongen te maken.

CzMichiel | 08-02-19 | 14:40

KOZP is een links groepje die de vrijheden van anderen wil inperken zoals linkse mensen dat graag zien. De vrijheden van de mensen in het westen slopen is het uiteindelijk doel.

Tronald_dump | 08-02-19 | 14:40

Kick-Out = Trap er uit
(zegt genoeg over het clubje)

demdem | 08-02-19 | 14:37 | 1

Of schop. Schoppen is agressie.

Mammeloe | 08-02-19 | 15:09

KOZP, waren dat niet die botsplinter boys?

echt_links | 08-02-19 | 14:37 | 2

Nee, dat was Michael van Zeijl van de Grauwe Eeuw.

fredflange | 08-02-19 | 14:44

Wat vindt Michael van Zeijl trouwens van het stenen tijdperk? Die steenslijpers waren erg! Weg met die hunnebedden.

Tronald_dump | 08-02-19 | 14:47

""""antiracistisch"""" geweld bestaat niet. Want die witte slavenhouders zijn toch maar onkruid.

Knisperende_Tissue | 08-02-19 | 14:37

Het is februari potdomme, begint die linkse terreur nu alweer?

eerstneukendanpraten | 08-02-19 | 14:37 | 4

Huilie, huilie doen - en daarna op je rug gaan liggen. En smeken: "Oh, doe me niks!"

HogeNood | 08-02-19 | 14:45
▼ 1 antwoord verborgen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken