Arnoud van Doorn is een gevaar voor de islam

Ach Arnoud van Doorn. Geeft de religie van de vrede al jaren een slechte naam. Als je alleen naar Arnoud zou kijken, zou je denken dat het een religie is voor ratjes, losers. Voor idiots looking for a village. Voor sukkels met een fascinatie voor macht en geweld, voor kneusjes die altijd een symbool en een vlag nodig hebben om zich aan te onderwerpen. Voor muppets wiens loyaliteit vooral gebaseerd is op populariteit en oliedollars. Voor hinderlijke querulanten. Voor antiboreale massamensen die het vrije individu niet aankunnen, maar vluchten in de bruine massa. Voor armchair warriors die in raar geprevel andere mensen de hel toewensen om hun eigen leegte te verbergen. Voor fappers op kromzwaarden, voor micropenii die Mohammed nodig hebben om hun rancune en afgunst te kanaliseren. Een treurige tapijtverkoper die in het agressieve slachtofferschap van de klaaglims gevonden heeft waar ie al jaren naar zocht: een ideologie van losers, voor losers, volledig gebaseerd op geschiedvervalsing, rancune en onderbuik. Je zou maar als bona fide moslim geboren zijn en dan je geloof vertegenwoordigt zien door zo'n overduidelijke lamlul die in 1940 met bloemen klaar had gestaan voor de fascisten. Nee, de islam was PR-technisch al niet het meest positief te boek staande geloof du moment, maar hoe Noudje van Doorn de woordvoering doet, pfoe. Nu dit weer: burrie Krikke van Den Haag weet totaal niet wat ze met profeetpuber Van Doorn aan moet, die openlijk raadscollegae zit te bedreigen - of althans, om zo'n poseur-tweetje van een lutser een "fatwa" te noemen, daar is toch best veel fantasie voor nodig.. In plaats van dat ze actie onderneemt tegen de nefaste invloed van de mohammedanen in de stad moet raadslid Daniëlle Koster maar "aangifte doen" voor een niet te bewijzen bedreiging. Nice goings, Plien.
Reaguursels
InloggenIk zeg dit niet zo vaak en ben principieel tegen , behalve als het is om kakkerlakken dood te trappen , ik hoop dat de bedreiging reeel is en ze hem te pakken krijgen.
Ach, die van Doorn.
Meet zich de status van Imam aan door Imam-taal uit te gaan slaan? Door precies de bewoordingen te kiezen die haat-Imams gebruiken om degenen die achter hun reet aankruipen op te hitsen? Wil het systeem dat Haat heet voor zich laten werken? Waant zich volksmenner?
Ach, die van Doorn.
Doet wat ook die terroristische halve zooltjes doen die het Heilig Boek voor zich willen laten werken, die het als aanvalswapen willen gebruiken in plaats van als moreel kompas voor het eigen handelen, die Heilige Teksten citeren enkel en alleen om daarmee de ander te veroordelen en daarmee zich het morele recht toe te eigenen om die ander te vernietigen.
Ach, die van Doorn.
Zou willen dat zijn woorden de kracht hadden om als fatwa te worden opgevat. Dat is zijn natte droom. Dat hij iets zegt en dat dan de wereld van de kafir angstig beeft, dat hij macht heeft over de ander, de ander kan maken en breken. En is, om dat te bereiken, bereid om zichzelf tot in de kleinste vezel te verraden, om zich te onderwerpen.
Ach, die van Doorn.
Is te dom om te snappen hoe dat veelkoppig monster hem in de greep heeft en hem voor zich laat werken. Laat zich daarom steeds verder opslokken en zal zich steeds extremer opstellen, in de hoop dat dat monster hem op z'n minst zal gedogen en minder zal bijten.
Ach, die van Doorn.
Stereotype van de bekeerling. Slachtoffer van zijn ijdelheid. In een vorig leven te weinig geprezen, nu naarstig op zoek naar erkenning.
Ach, die van Doorn.
Allah in plaats van Geert. Verder alles hetzelfde.
Zouden er eigenlijk gezagsdragers en rijksambtenaren zijn die deze Van Doorn diep in hun hart een levensgevaarlijke landverrader vinden? Dat vraag ik mij oprecht af.
Blij dat die van Doorn bij de tegenpartij hoort. Ik ben trouwens ook een vijand van islam. Tenminste ik doe daar in de tijd die ik daar voor vrij kan maken erg mijn best voor.
Veel hoef je daar niet voor te doen, alleen al door kaffir te zijn ben je een vijand van de islam.
Fascistische bendes rennen door de straten.
Ramen worden worden ingeslagen en branden worden gesticht.
Dit is n kristallnacht.
Is koster al opgepakt wegens bedreiging van de religie der vrede?
Daniëlle Koster van het CDA vraagt om een onafhankelijk onderzoek, dat lijkt me gezien de gebeurtenissen niet meer dan logisch. En dan reageert van Doorn als door de hond gebeten en noemt Daniëlle Koster een vijand van de Islam, wat neerkomt op een indirecte doodsbedreiging. Vraag is, wat heeft deze van Doorn te vrezen van een eventuele uitkomst van een mogelijk onderzoek als hij er niets mee te maken heeft? Het gevraagde onderzoek is immers in zijn geheel niet gericht tegen de Islam of tegen hemzelf, maar naar het handelen van het optreden van gemeente, politie en het OM.
Deze bedreiging is daarmee een indirecte schuldbekentenis, het verhaal van Willie Dille bevat dus kennelijk waarheden. Hij had er beter aan gedaan zijn mond stijf dicht te houden. Wat voor rol deze van Doorn ook heeft gespeeld, hij is niet erg intelligent.
"Vraag is, wat heeft deze van Doorn te vrezen van een eventuele uitkomst van een mogelijk onderzoek als hij er niets mee te maken heeft?"
Exact. Dit is praktisch een bekentenis. We moesten de verklaring van mevrouw Dille maar eens wat serieuzer gaan nemen.
Scherp!
Daniëlle Koster zou dus een vijand van de Islam zijn, volgens meneer van Doorn. Mis ik hier iets? De overgave aan Mohammed de Vernietiger krijgt blijkbaar een steeds prominentere status in het Nederlands politieke bestel.
Meneer van Doorn schroomt in deze zaak geenszins gas terug te nemen en zet zichzelf nogal in de kijkert.
Staatsgevaarlijke gek. PRo hofstad groep. Ex crimineel in de raad knettergek land.
Hebben alle links rakkers al hun mond open gedaan. ?
Staat onze opper farizeeër nu ook in nauw contact met Krikke en Ferdi Indahaus? Of is ie met zijn Saab uit 1810 naar een ANWB keuringsstation gereden om de brandveiligheid te laten controleren na weer een gedenkwaardige Last Night in Sweden?
Arnoud is verbonden geweest aan een nu gesloten moskee jegens uitroepen tot geweld, is deel van een politieke partij die oproept tot sharia en vrouwenonderdrukking, is gearresteerd geweest wegens verboden wapenbezit en heeft ook softdrugs verhandeld aan jongeren. Nu reist hij gezellig af in gebieden waar radicale islamitische bewegingen bezig zijn.
Gevaarlijk mannetje.
En Haags gemeenteraadslid. Gezellig zo in NL. Wat een feestje *sic*
Bona fide moslims bestaan niet en het is vertegenwoordigD. Tenzij het kofsgip tegenwoordig zo wordt geschreven en de grammaticaregels zijn meeveranderd.
En het is : voor Muppets WIER loyaliteit etc.
Verder fantastische analyse !
Bona infidele moslim bestaan ook niet, die worden aangeduid als kaffir.
Aangifte doen heeft geen enkele zin. Wel moet Daniëlle Koster per direct beveiligd worden. En dan niet door Faris K.
Hoe zuur feitelijk..... dag in dag uit uiten win ons ongenoegen. Maar hoe spijtig is het niet te merken dat al onze energie niet zorgt voor een wezenlijke verandering...... zonde dat er blijkbaar nog immer grotere machten zijn die een werkelijke verandering in de weg staan.
Het is een geluk voor de lokale Haagse politici en bestuurders dat Aarsnoud van geboorte een Hollandse l*l is, als het een medelander was geweest zou er géén aangifte worden gedaan.
De onderste steen moet bovenkomen. Het is van groot belang om te weten of Van Doorn een gevaar is voor de islam.
Ik ken die arme ouders van hem niet, maar ik kan me voorstellen dat ze wellicht ook niet gelukkig zijn dat ze zo'n misbaksel op de wereld hebben gezet!
Volgens Arnies sekte gaat zijn moeder rechtstreeks naar de hel als ongelovige.
Denk die achterlijke Giflam eens weg en het wordt rustig op de nieuwsredacties.
Ben je al zo oud? Knap dat je weet hoe de nazi's dat deden. Hoe oud ben je? 93?
DKS
Je hebt een fixatie probleem. Gezien je achtergrond niet helemaal gek natuurlijk, maarreh niet al het rotte in de wereld heeft zijn oorsprong in nazisme. Het verwijderen van ongewenste elementen is van vele regeringen, van vele tijden.
@Slet. En ja hoor... de WW2-kaart trekken binnen 5 minuten of minder. Dan heb je dus ècht een gebrek aan zinnige argumenten. Gregorius Nekschot en van het bed lichten.... ruik je de koffie al?
Kouwe Kees | 14-08-18 | 12:41
Ik geef ruiterlijk toe dat mijn angst voor neo-fascisme groter is dan wat kut-Marokkanen. Vooral omdat gezien de statistieken de neo-fascistische beweging echt kan winnen.
Grijskijkert | 14-08-18 | 12:49
Ik zie mensen die sinds 9/11 bereid om liberalisme te verkopen uit angst.
DKS
Die snap ik en dat respecteer ik. Het lijkt me geen periode om even lekker op de herhaaltour te doen. Echter, in mijn ogen zijn de migratie- en daarbij komende cultuurproblemen (laten we de Arnoudjes zelf ook niet vergeten) op het moment aan het groeien en zijn daarmee een groter probleem dan een stel kaalkopjes en swastika-designers.
Zeker omdat zelfs een vleugje fascistisch vermoeden een complete politieke partij kan uitsluiten, terwijl de op zeker fascistische partij DENK uit de modder tevoorschijn is gekomen denk ik dat we de komende tijd meer gezeik en ellende uit (voornamelijk) islamitische hoek kunnen verwachten.
Het meten met twee maten zorgt hier wel voor.
DKS
Islam is het nieuwe neo facisme. Joden zijn de nieuwe joden en christenen de nieuwe christenen. Blonde hoeren zijn de nieuwe blonde hoeren en homo’s de nieuwe homo’s.
DKS: het blijven wijzen naar fascisme (want uweettog: WW2) van 85 jaar geleden, enkel vanwege een onwelgevallige mening in combinatie met een gebrek aan feitelijk tegenargumenten, is wat mij betreft behoorlijk fascistisch. Het zijn voornamelijk de vocale pleitbezorgers van de religie van de vrede die zich hieraan schuldig maken, geholpen door een stroming nuttige idioten, voor wie een ideologie/gevoel en/of veronderstelling het steevast wint van de feitelijke realiteit. Mij allemaal best, VVMU enzo maar zwak blijft het.
.
DKS heeft een punt. De neo-fascisten stemmen tegenwoordig massaal VVD, CDA, D66 en PvdA. Zij vormen de verreweg de grootste bedreiging.
@De Koreaanse Slet | 14-08-18 | 12:53
Er is geen neo-fascistische beweging. Die bestaat alleen maar in jouw hoofd.
Het zou natuurlijk zonde zijn als er monteurs hebben gewerkt aan een vervoersmiddel van Van Doorn die nog niet helemaal klaar waren met hun opleiding. Reden voor een klacht op zijn minst.
Van Doorn, veroordeeld en overal uitgekotst, vond bij de mohammedanen geborgenheid en een verdienmodel.
www.nrc.nl/nieuws/2016/12/05/wij-moet...
En de roverhoofdman zag dat het goed was.
De man is niet goed snik. Als je dat nu nog niet weet...
Uhm wanneer precies, ik zou graag een tijdstip willen horen gaan we als Nederland zeggen en nu is het genoeg?
Zodra het verzet groot genoeg is. Anders heeft het geen zin. Misschien over 30 of 40 jaar al.
Ach Arnoud van Doorn. "zou je denken dat de islam een religie is voor ratjes, ................. voor de fascisten."
De Engelsen zouden zeggen: "yeah that about wraps it up"
Zou graag uit pure nieuwsgierigheid iets meer over dat figuur van Van Doorn willen weten. Kan iemand Arnoud van Doorn weer op Wikipedia zetten, want daar is hij de afgelopen 24 uur van verdwenen. Vreemd. Waarom? Bij voorbaat dank.
Sorry, de Engelse versie is er nog wel. Cheers!
Kijk eens op www Pornhub. Misschien vind je hem daar eerder dan in Marokko.
Verder boeien wat die boeren vinden van ons prachtig stadje achter de duinen en haar bestuurders.
Berbaar | 14-08-18 | 11:43
twitter.com/ArnoudvDoorn/status/10247...
Ik denk dat deze man op zijn minst zo ernstig bedreigd is als Dille en nu geen keus lijkt te hebben om deze fatwa's de wereld in te sturen. Denk dat hij ergens zit ondergedoken en 't zal niet in Marokko zijn.
In plaats van terughoudendheid te betrachten, lijkt hij als een gestoorde gek olie op het vuur te gooien. Dat komt ergens door. Dat moet niet onderschat worden.
Inderdaad. Het enige wat veranderd is dat het nieuwe tuig een andere religie heeft. Toen de Sefardische joden in o.a. Amsterdam kwamen wonen was dat 'getolereerd' - voor de leek, Sefardische joden zijn de joden uit Iberia die floreerde toen de moslims daar de baas waren maar naar Nederland en Turkije moesten vluchten toen de christenen terugkwamen. #reconquista
Maar toen de Oost-Europese Asjkenazi joden kwamen uit o.a. Duitsland en Polen enzo was dat minder.
Wel kwam er een mooi taaltje uit. Het Bargoens. Criminelen in Amsterdam spreken het nu nog.
De mazzel.
LinkeLotje | 14-08-18 | 12:14
Oh ja zeker. Reken maar dat übergekkie Arnoud van Doorn ook flink wat doodsbedreigingen voor zijn kiezen heeft gekregen.
Denken dat we enkel allochtone probleemgevallen hebben is de situatie schromelijk onderschatten.
Er zal een moment komen dat ook de Islam niet meer datgene oplevert voor meneer wat hem voor ogen staat. Status, macht en financieel gewin dmv godsdienstige en politieke doelen.
Dan is hij ex-moslim. En dan moet hij weer naar Kuwait om die gouden koran en hermelijnen mantel van de hoogste geestelijke in te leveren.
Ik probeer me gewoon in te leven hoe zoeiets er uit zal zien.
@DKS
Dan heb je vast wel een linkje voor me?
statline.cbs.nl/Statweb/publication/?D...
In een normaal land behoort zo iemand definitief de grens over geveegd te worden, of het cachot in.
Hij is een notoire vervuiler van z'n eigen nest..
Hij vervuilt elk nest, niet alleen zijn eigen (hoef niet te weten hoe zijn lakens eruit zien, dank je).
kan niet want van Doorn heeft maar 1 paspoort en 1 nationaliteit en dus mag dat niet van onze regenten.. mag ook niet als ie er 2 had maar dat terzijde..
U heeft allemaal deze tweet gelezen en dus allemaal kennis genomen van een strafbaar feit. Dat is genoeg om aangifte te doen, bedreiging is immers geen klachtdelict en het is zeker dat de bedreiging het slachtoffer bereikt heeft. De voorgedrukte aangifteformulieren liggen al klaar bij uw lokale politiebureau.
Vraag me wel af of die Tweet strafbaar is. Denk het niet eigenlijk.
Ik zie geen strafbaar feit.
.@Feynman is een vijand van christendom en een gevaar voor de samenleving. Walgelijk om te willen scoren over doden en medelanders. Dieper kun je niet zinken.
Lijkt me een mening.
Kuifje natuurlijk is de tweet niet strafbaar. Het is VvMU. Ik ben het niet eens met Arnoud. Ik kan hem met de beste wil niet eens serieus nemen. Maar let op. Neo-fascistische meningen zijn aan het grollen.
De Koreaanse Slet | 14-08-18 | 12:21
U moet het natuurlijk wel even zien in de context dat moslims hun vijanden vermoorden en christenen dat niet doen.
DEN HAAG - De Rotterdamse burgemeester Aboutaleb is door de radicale prediker Fawaz Jneid bestempeld als afvallige moslim. In salafistische kringen komt dat neer op een doodvonnis, zeggen experts. www.telegraaf.nl/nieuws/1836647/about...
Om vervolgens een doodvonnis geen bedreiging te noemen snap ik niet. Het is al bedreiging als ik beloof jou goederen aan te tasten. Laat staan iemand pijn te doen, (blijvend) letsel te veroorzaken of iemand te doden.
Christenen doen dat niet?
Feiten.
Is Aboutaleb al vermoord, Feynman?
@ Kuifje
Wilders is nog niet vermoord, dus er zijn geen doodsbedreigingen tegen hem geuit?
Lees even goed waar ik op reageer, Obi.
Jullie hebben de titel verkeerd:
"Arnoud van Doorn is een gevaar voor Nederland"
Fixed that for you.
Dat is sarcastisch bedoeld, Omanders ….
@Jahowiseffe | 14-08-18 | 12:08
Ja, dat snap ik.
@Jahowiseffe | 14-08-18 | 12:08
Het punt is dat we heel, heel veel harder jegens verraders als van Doorn moeten worden dan met wat sarcasme plagen.
Ik beodel: Volgens het artikel is dit een reactie op het pleidooi van Koster voor een onafhankelijk onderzoek. Dit is bijna een bekentenis van van Doorn. Waarom zou hij een onafhankelijk onderzoek niet toejuichen? Het zou het toch moeten vrijpleiten?
Die lutser? Serieus. Ik vrees dat er meer mensen lijden aan angstpsychose. Als ik zeg dat we 'dealen' met een vijandige staat dan zie ik spoken. Een staat. Die echt ietsje meer kan dan een auto huren en over mensen heen rijden. Maar nu...
@DKS
www.nrc.nl/nieuws/2016/12/05/wij-moet...
Ben zelf ook een vijand van de islam en draag dat op een vredige verbale manier uit. Daar zouden de moslims nog een puntje aan kunnen zuigen. Zij laten hun vijandigheid tegenover alle niet-moslims op een hele andere wijze blijken. Ik verwijs naar Nice, Parijs, Brussel enz. enz. enz. enz.
Een rat. We hebben het hier over een doodordinaire stinkrat. Veel te veel zendtijd zou ik zeggen.
Gewoon verdelgen lijkt mij, zoals gebruikelijk bij ratten.
Nou Arnoud, je krijgt het nog druk met mensen blokkeren. Nou moet ik wéér een nieuw twitteraccount aanmaken om te lezen waar u zoal voor staat.
"looking for a village." Inderdaad, treffender kan het niet. Een type dat "iets" zoekt om z'n (in zijn ogen) mislukte leven en zijn frustraties af te kunnen schuiven op zijn omgeving. Hij gebruikt nu de islam, maar het had net zo goed iets anders kunnen zijn. Een geboren agitator, met als drijvende kracht zijn frustratie over het feit dat hij, net zoals zovelen (en daar is niks mis mee), niets bijzonders is.
Bij loserige straffen ging het allemaal mis. Misschien moet je als je zo'n brandstichter pakt hem gewoon opsluiten en laten werken totdat ie alle schade heeft vergoed. Dan is het zo afgelopen met deze onzin.
Ik ben benieuwd waar de bedreigingen naar van Doorn zijn adres en familie vandaan kwamen tijdens zijn PVV tijd. Zijn deze bedreigingen na zijn bekering gestopt? Mocht dat zo zijn dan lijkt er een verband te zijn.
Dit ettert nu door. Hij is bij de koning van Saoudi Arabie geweest (zegt hij) in het kader van zijn omvorming.
Hij staat bij gebiedsverbod Fawaz op de foto, hij is prominent figuur bij een Islam beweging die zich vermomd als politieke beweging.
Hij is een trofee, een marionet van machtige en militante milities geworden.
Pak die man op en sluit hem op, desnoods als zelfbescherming.
Tjeezus.
'Dieper kun je niet zinken', riep hij omhoog vanaf de bodem van de Marianentrog.
Zo lang we softe en slappe leiders en bestuurders hebben, verandert er niets. RIP, westerse samenleving. Het was leuk geprobeerd de verlichting maar in een paar decennia heeft een klein groepje deugers, de bereikte en opgebouwde beschaving verkwanseld.
Als Krikke een echte burgemeester was, deed zij zelf aangifte. Het zijn haar eigen raadsleden die bedreigd worden. Je komt op voor je medewerkers, of je doet het niet.
Zijn raadsleden niet assertief genoeg om zelf aangifte te doen?
Veel te druk met haar netwerk:
"Krikke is een „netwerker pur sang”, zegt Van der Burg, „een echte VVD-tijger”. Zo was zij tijdens haar burgemeesterschap voorzitter van de landelijke VVD-scoutingscommissie, die permanent op zoek is naar nieuw liberaal talent. „Dat deed ze voor de partij, maar ook voor haar eigen netwerk.” Zo moest iedereen die naam wilde maken in de partij eerst langs Krikke, „en daardoor kent ze nu alle toekomstige bewindspersonen”.
zij doet helemaal niets want ze vind het waarschijnlijk wel zo prettig om achter de wet zich te verschuilen, achter de wet die zij kan vinden om zich achter te schuilen.. of ze is bang dat ze zelf het volgende kop op het van Doorn blok wordt!
In feite zou een Grappenhuis in moeten grijpen in Den Haag, die burgemeester kan haar eigen raadsleden niet beschermen of optreden.. zeer kwalijke zaak!
@ Kuifje-in-Afrika | 14-08-18 | 11:54
Weleens verkracht en met de dood bedreigt door een stel finnen? Nee???? Raar!
Assertiviteit lijkt me dan de deur uit te vliegen namelijk.
Kuifje-in-Afrika | 14-08-18 | 11:54
Als je een slachtoffer verplicht zelf aangifte te doen, dan maak je het wel/niet aangifte doen een politieke keuze en werk je problemen zoals represailles in de hand. Als burgemeester sta je normaal boven de partijen, bovendien ben je geen slachtoffer, dus in het aangifte doen minder persoonlijk. Dan spelen die problemen niet. Dat wist je hopelijk zelf ook wel.
Wie is er nou bang voor die sukkel van een Van Doorn? Niemand toch?
Kuifje. Velen zitten bibberend van angst op de zolderkamer. Die mensen moet je serieus nemen. Zei Jesse Klaver op een Groenlinks congres.
Laat ze taart eten en bibberen - de befaamde filosoof en krijger DKS
Hahaha DKS!! Al op weg naar de Derde Dan?
Après nous, le déluge
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.
Zelden zo´n misplaatst commentaar gezien. Zet je prioriteiten nog eens in volgorde van belangrijkheid! Mijn (vrijblijvend) advies: zet veiligheid, vrijheid en welvaart/welzijn een beetje vooraan.
@Jahowiseffe: Als u volgens uw eigen prioriteitenlijstje moet wachten tot u naar de plee mag heeft u het voor die tijd al 10 keer in uw broek gedaan. Taal is een leuk ding om mee te spelen maar onnodig buitenlandse verhaspelde teksten decalmeren is m.i. onnodig en sneu. Hou je veilig.
Salafist van Doorn... is gewoon een vies, vuil, hypocriet en achterlijk pislamitisch stuk vreten.
In een beschaafd land zou Krikke alleen al op basis van onderstaande moeten vertrekken. En ze heeft nog veel meer op haar kerfstok. Partijkartel iemand?
politiek.tpo.nl/2018/05/29/haagse-bur...
En dan die Arnoud. Zentgraaff schetst eigenlijk al een goed beeld van de sekte van de losers en daar past Arnoud feilloos in. Gezien zijn ridicule en radicale tweets, zou het me niks verbazen als hij Willie Dille heeft laten bedreigen door enkele collega losers met lager IQ dan hijzelf. En dat zou in een beschaafd land toch worden onderzocht. Aangifte of niet.
de titel boven dit topic hoort te zijn
Van Doorn is een gevaar voor de Nl samenleving en een sluipwespmoordenaar in de Gemeenteraad van Den Haag.
" Je zou maar als bona fide moslim geboren zijn" tsssss kan dat?
Ja hoor. Gewoon een moslim vader hebben. Het is niet zo moeilijk om jezelf voor die verdienste op de borst te kloppen.
Een beetje zoals jarig zijn. Kijk mij gepresteerd hebben.....
Krikke heeft zo´n typisch VVD-hoofd. En dat is geen compliment.
Het is net de moeder van Mabel.
'He Pauline, pas je wel op je tas?'
Bizar dat ik ooit geloofde dat de VVD "rechts" vertegenwoordigde.
Nu vormt die club samen met hun kameraden van extreemGroenlinks, PvdA, D66 en soms het CDA het partijkartel dat zulke lelijke marxistische trekjes vertoont.
@LinkeLotje | 14-08-18 | 11:33
Haha, toen ik haar laatst ontmoette kon ze best lachen over grapjes mbt haar gejatte tasje.
Ik ben voor het uitspreken van een fatwa over de coalitie en al de daaronder bungelende incompetente gemeentebestuurders.
Het hoefijzermodel geldt ook voor pro-islam en anti-islam. Arnoud komt uit het pvv-nest. Enough said.
Klopt. Als ze een paar minuten een lijstje vragen zouden krijgen dan zouden ze nagenoeg op het zelfde uitkomen. Qua ideologie dat is.
Arnoud is niet voor niets uit de PVV gezet, de vijanden van de PVV zouden hem dolgraag in het familieportret shoppen.
Van Doorn was een mol. De PVV heeft hem gelukkig op tijd uit de partij getrapt. Wat nou 'PVV-nest'! Precies de reden waarom Wilders geen leden wil. TE veel mollen in Nederland en dan bedoel ik niet de kleine, nuttige diertjes die onder de grond leven.
van Doorn was geen mol. Dat is wel duidelijk. Hij werd zelf behoorlijk bedreigd ten tijde van zijn PVV tijd. Zo erg dat hij via een filmpje op TV West duidelijk maakte al zijn aktiviteiten te stoppen.
Het is een hele enge man die in elke zin zegt: Het draait niet om mij. Hij heeft het idee enorm groot te zijn als mens. Daar maken gevaarlijke extremisten nu dankbaar gebruik van.
LinkeLotje | 14-08-18 | 11:43
Whatever happened to crazy? What you can't be crazy no more?
Lupuslupus - u heeft helemaal gelijk.
@Lupuslupus | 14-08-18 | 11:40
Precies, de PVV heeft een perfect zelfreinigend vermogen die vijfde-colonne types als van Doorn zonder pardon uit de partij gooit. En dat zit mensen als TV2318 en DKS behoorlijk dwars en komen ze keer op keer met absolute nonsense
PVV heeft hem gewipt.
Hoe zit het bijvoorbeeld met Pechtold? Is zijn partij ook zo rigoureus om de partij schoon te houden? PVV weet dat ze onder het vergrootglas liggen en houden daarom wel de partij schoon, in tegenstelling tot sommige andere partijen die corruptie bijvoorbeeld een privé zaak noemen.
https://eenvandaag.avrotros.nl/item/vvd-weer-de-meeste-politieke-schandalen-in-2017/
VVD weer de meeste politieke schandalen in 2017
21-02-2018
Nee joh. De PVV, die is slecht....
Hahah! Herinner je je Tara Singh Varma nog (onder andere) ? Maar dat was D66, dus die zijn boven alle kritiek verheven..
D66? Weet je het zeker?
Sing Varma was Groen Links.
Van Aartsen deed altijd alsof hij over een wijze visie beschikte m.b.t. islam. Mw. Krikke verbergt haar incompetentie en wegkijk-mentaliteit achter een brede gebeeldhouwde nep-grijns. Den Haag gaat in rap tempo definitief naar de filistijnen. Wortelrot heeft in Den Haag al toegeslagen.
Geen zorgen wij redden ons hier prima.
Vreemd genoeg zie ik al die betweters nooit het beter doen...
@ Berbaar.... 11:45
"Wij als moslims".....?
Ja dan gaat het fan-tas-tisch in den Hagistan ja.....
@De Koreaanse Slet
Gelukkig geldt dat niet voor jou heh ? De wereld wordt iedere dag weer een ietsje beter door jouw ... eeehhh… dinges.
Krikke wil Koster de hete kolen uit het vuur laten halen en op haar bek laten gaan. OM en politie doen toch niets met zo'n aangifte want die houden zich ver van de salafisten in Den Haag anders komt er teveel stront boven.
Ja, en de aangiftes die Geert Wilders wekelijks doet voor de bedreigingen aan zijn adres worden netjes opzij geschoven.
Krikke moet zich kapotdood schamen dat ze niet opkomt voor de onder haar gestelde en zijnde collega's. Nog geen woord in gezag gezegd over het drama dat zich af heeft gespeeld in haar Gemeenteraad. Het is GVD de 2e collega van haar die nu door die van Doorn regelrecht bedreigd wordt. Hoe feitelijker wil je het hebben burgemeester! dat er in je eigen gemeenteraad iets heel engs en iets heel naars zich afspeelt. Waardoor mensen zich blijkbaar van het leven beroven en waarin een collega mdat ze een vraag stellen nav een overleden collega vanuit Marokko bedreigt worden met een Fatwa!
En waar zijn de andere gemeenteraadsleden!! leg je functie massaal neer als collega's regelrecht de dood ingesjorst worden.. neerleggen ot er helderheid is met die Van Doorn! Welke rol speelt die man en wat met zijn Fatwa!
Ah, gelukkig wil D66 meer migranten als rechter benoemen. Dan krijgen we vanzelf de sharia en is het probleem opgelost.
https://www.ad.nl/politiek/te-weinig-kleur-in-nederlandse-rechtspraak~a105d315/
Dit land is ziek!
ssssshhhhht! Arnoud werkt eigenlijk al jarenlang undercover en infiltreert gewoon steeds dieper en dieper in de salafistische shithole. Duurt gewoon lang voordat de baarden hem echt vertrouwen.
Ik weet toevallig dat dit waar is. Van Doorn staat op de loonlijst van de AIVD. Ze zijn heel blij met hem.
Ik zie hem ook vaak in de fopwinkel trek maar een keer aan zijn baard , wel hard trekken want hij gebruikt secondelijm.
Probleem is juist dat er helemaal geen fantasie voor nodig is zentgraaf. Das nu juist de makke met een zwakbegaafde achterban.
Om nou alle PVV-stemmers weg te zetten als zwakbegaafd, gaat ook wel weer een beetje ver.
Klopt Kuifje. Sommige zijn best te pruimen.
Een PVV stem als zijnde tegenstem tegen heersende elite.
Klinkt redelijk en logisch.
De rest is religieus of van een kwalijke stroming.
Natuurlijk schiet hij zichzelf in zijn voet met onzinnige eisen. Maar dat doen ze allemaal.
Hij is dan wel de enige die al heel wat jaren beveiligd dient te worden tegen de islam. Dat zegt meer over de islam zelf dan iets over Geert.
Het is wachten op de islamitische cristalnacht waarin ze allemaal hun AK47 pakken en losgaan.
Onderzoek heeft uitgewezen dat de gemiddelde GS lezer een hoger opleidingsniveau heeft dan de gemiddeld Volkrantlezer. Uiteraard een "inconvenient truth" voor velen.
Maar niet voor mij, want ik reaguur hier ook en trek het gemiddelde, samen met Berbaar, DKS en DrumPiet, fors omhoog.
Leuk, vier bloedzuigers met 1 persoon erachter.
Dit telt ook voor zedendelicten. Politie en OM kunnen gewoon zonder aangifte aan de slag sinds 2016.
www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/...
Weer een oud-PVV-er die op een negatieve manier het nieuws haalt. Dat straalt toch wel slecht af op Wilders en consorten.
Je vergeet *sarcasm*. Althans, dat hoop ik.
Hoefijzermodel says it all..
TB2318 snapt het.
@kuifje
En intussen lekker FakeVD blijven stemmen, waar bijna wekelijks lijken uit de kast komen.
Zachte heelmeester maken stinkende wonden lijkt het mij eerder.
Als het goede niets doet zal het kwaad overheersen.
En dat kwaad heeft een naam: de islam.
Had deze haatbaard ook een fatwa tegen Dille uitgesproken? Dan is duidelijk wat dit voor gevolgen heeft. De burgemeester kijkt wel uit. Straks is zij aan de beurt.
Was zij niet degene die een "tasjesroof" uit het nieuws hield?
@LinkeLotje
Ja, ze was toch toe aan een nieuwe. www.omroepwest.nl/nieuws/3608651/Burg...
Ik heb een vermoeden dat de daders heel snel gevonden waren. Allereerst is het iemand uit de elite kaste, dus gelijk actie. Daarbij zat er zeer waarschijnlijk een calamiteiten telefoon in de tas, omdat een burgemeester altijd bereikbaar moet zijn. Er is niets in het nieuws geweest over de daders, dus ze zijn heel snel en heel stilletjes van hun bed gelicht. Als gewone burger kunt u de vinke-tering krijgen en over een week langs komen voor aangifte, die vervolgens afgeraden wordt en desnoods onderop de stapel komt.
Volkskrant feb 2018 "Als slachtoffers zelf geen aangifte durven doen, moet de politie sneller 'ambtshalve' zaken doorspelen aan het Openbaar Ministerie (OM). Daarvoor pleit de Haagse burgemeester Pauline Krikke." www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/...
Van Doorn is zelf een groot gevaar voor de maatschappij met zijn religie waanzin.
In vroeger tijden wisten de mensen niet wat een geestesziekte was.
De profeten en moordzuchtige veroveraars van toen , zijn de TBS patiënten van nu.
die van Doorn voelt zich onaantastbaar... en dankzij de burgemeester van Den haag is ie dat nu ook helemaal met de zegen van Krikke.. doe maar aangifte als je in functie iets zegt wat Dhr van Doorn niet bevalt. Hij gaat voortaan helemaal Oosters Islam in vvmu dankzij de Westerse wetten in dit land..
Moet jij als burger eens doen naar een Moslim, of naar de Islam om die gevaarlijk te noemen!
Krikke flikt nu hetzelfde als bij Willie Dille. Krikke moet gewoon met pek en veren de stad uitgejaagd worden. Als Kosters zich straks ook het leven beneemt resp. wordt vermoord (in feite is dat hetzelfde, het ene is indirect en het andere direct) wast Krikke - als een echte vrouwelijke Pilates - wéér haar handen in onschuld: "ik heb haar meerdere keren gezegd dat ze aangifte moest doen".
Zodra het om moslimuitspraken gaat worden er plotseling allerlei regeltjes uit de kast getrokken waarom ingrijpen van de overheid 'niet kan'. Maar zodra je op twitter meldt dat je geen AZC in je buurt wilt staat meteen de politie op de stoep.
Veel sterkte mevr. Koster in die slangenkuil met opperslang Krikke.
Oproepen om iemand met pek en veren de stad uit te jagen, is dat niet strafbaar? Wat een agressie hier op GS. En dan ook nog van iemand die zelf niet in Den Haag woont. De haat van PVV-tokkies kent werkelijk geen grenzen.
@Kuifje-in-Afrika | 14-08-18 | 11:38
Yep Kuifje gristelijk Almelo spreekt daar, fraai volk maar niet heus.
Verder boeien wat die boeren vinden van ons prachtig stadje achter de duinen en haar bestuurders.
Als kuifje en berbaar nu krikke en van doorn gaan verdedigen, is er weinig bewijs meer nodig om te constateren dat den haag ziek is.
Ah Almelo, dat verklaart veel. Komt de missing link daar ook niet vandaan??
Berbaar | 14-08-18 | 11:43 | Lekker de uitspraken bagetaliseren, van Doorn doet een verkapte oproep tot intimidatie en geweld. Maar goed, had Geert Wilders deze tweet verstuurd richting bijv. een Azarkan dan stond je op je hoogste poten te piepen. Rot lekker op naar Suriname berbaar.
Effe dimmen Indoneesje. Die Van Doorn is een loser eerste klas, met nauwelijks aanhang. Daar zou ik niet al te bang voor zijn.
Kuifje-in-Afrika | 14-08-18 | 12:20 | Beter doe jij eff dimmen, want met het bagitaliseren zitten jij en berbaar op 1 lijn.
Kuifje-in-Afrika | 14-08-18 | 12:20
Daar weet jij niks van!
Kom op Indoneesje, jij bent toch niet bang voor zo'n Van Doorn.
Iedere regio had vroeger een goed functionerend gekkenhuis, van Doorn had daar in onze regio al 25 jaar gezeten, tegenwoordig lopen deze gevaarlijke psychopaten vrij rond en erger... ze mogen deelnemen aan de zgn. democratische instituties. Dit land gaat richting Animal Farm en de slappe burgemeesters spelen hun rol voortreffelijk.
Kan Arnoud zomaar een fatwa uitspreken? Dat is toch alleen voorbehouden aan 'geestelijk leiders' binnen de islam?
Hoezo? Ik kan ook een fatwa uitspreken. Jij ook. Iedereen kan een fatwa uitspreken. Ik kan ook een toverspreuk uitspreken trouwens.
Maar een toverspreuk werkt niet dodelijk.
Daag me niet uit!
Nope dat is aan geestelijk leiders voorbehouden.
Arnoud lijkt me geestelijk niet helemaal OK en een leider al helemaal niet.
Een aangifte is dan ook kansloos maar dat weet mevrouw Krikke ook wel.
Berbaar | 14-08-18 | 11:39
Leiders is met lange IJ. Het zijn geestelijk Lijders.
Ik woon in de buurt van Emmen. Vorige week vielen daar de mussen van het dak. Er is een Nederlandse vrouw die er woont en moslima is geworden. Loopt samen met man en dochtertje in de stad. Hij in sandalen en lekker luchtig shirt. Kind ook (nog) luchtig. Zij , de moeder, loopt in lange jurk en hoofddoek strak om het hoofd. Komt zelden buiten want ze is zo wit als papier. Aankijken doet ze niet want kijkt altijd naar de grond. Dan heb ik de neiging zulke mensen aan te spreken en de vraag te stellen waarom hij kan genieten en zij in een dwangbuis zit. Maar ik doe het niet want dan ben ik een racist of zo.
Ik heb totaal geen medelijden met dat soort wijven. Elke dag een pak slaag als manlief daar zin in heeft, ik vind het prima. Ze kiezen er zelf voor in tegenstelling tot haar dochtertje dat straks ook gedwongen word er zo bij te lopen en op haar 14e uitgehuwelijkt te worden aan een oude oom van hem in Verwegistan.
Vrouwen neigen toch al naar onderdanigheid. Soms zit er een exemplaar tussen dat een beetje doorschiet. Laat ze maar. Dergelijke types kun je toch niet redden. Als je haar probeert te behandelen, loop je het gevaar dat ze zichzelf gaat beschadigen. Dan is een hoofddoek een veilige keuze.
Niemand nog?
Briefje van Jan!
tpo.nl/column/briefje-van-jan-aan-arn...
Die van Doorn is een levende trofee van Saoudische machthebbers en milities.
Een parktiserende homofiele islamofoob die dezelfde keuze had als mevrouw Dille. Bekeren, zelfmoord of de rest van zijn leven met bedreigingen leven.
Hij koos voor een bekering, maar in plaats van zich stilletjes terug te trekken uit het publieke debat om zich in zijn nieuwe geloof te verdiepen moet hij als trofee de ene na de andere goede daad verichten om zijn zonden goed te maken. En dat zijn er nogal wat. Wordt vevolgd.
Prachtig Ce ca! Dank voor de link.
@ LinkeLotje | 14-08-18 | 11:22 |
En wie flikkeren ze als eerste van een flatgebouw?..... Ja, juist
@ LL
Graag gedaan.
Jan is een held!
"vertegenwoordigt zien"?
Kofsgip, je weet toch.
Het is tog, niet toch
Mein vaut.
Da's nou het wonderlijke van die bestuurslagen: Iedere boerenlul die iets zegt over de negatieve invloed van de islam kunnen ze vinden voor haatspraak maar zelf actie ondernemen tegen islamieten zit er niet in.
Voor wangedrag van raadsleden en kamerleden hebben ze nog geen remedie gevonden maar tegen die politieke kaste zelf is geen kruid gewassen.
Lekker bezig zo, die Van Doorn. Heeft zich ook goed aangepast aan zijn nieuwe ideologische matties. Vrouwen bedreigen, krijsen dat de ISlam in gevaar is als iemand iets zegt wat je niet aanstaat terwijl je weet dat alleen in Den Haag tientallen licht ontvlambare debielen bij het minste of geringste losgaan als hun geloof/iedologie ter sprake komt.
Kwaadaardige kwezel, die Van Doorn.
Is toch een veredelde vorm van een schuldbekentenis. Arnoud de Bekeerling stuurt met dit soort uitspraken de beroepsmoslins aan...
Precies, het klimaat scheppen waarin je hoopt een mentaal minder bedeelde uiteindelijk wel doordraait en het heft in eigen handen neemt. Wat een aanwinst voor de samenleving, deze Van Doorn.
Van Doorn is een soort Jolo: zonder GS had hij voor mij totaal niet bestaan.
Eerlijk gezegd nog nooit van gehoord. Maar wellicht niet slecht om dit soort hufters onder de lamp te houden.
Dan was hij geen raadslid en een agent van de wahhabisten geworden, toch?
Blame it on GS!
Kan later apart tegen de ........
Ach, laat ik het maar niet zeggen.
Toch maar goed dat we over een jihad-watch beschikken dus.
Hij blijft wel goed in het nieuws.
Volgend jaar is hij moslim af en moet hij die gouden koran weer inleveren bij de koning van Saudi Arabie. Mag daar een camera bij?
Die enge bekeerling doet mij qua felheid en landverraad nogal denken aan de zwarte weduwe...
Een vijand van de islam is een oproep tot moord daar de koran zegt dat wie islam bestrijd gedood (gekruisigd, handen en voeten kruislings afgesneden, of uit het land verdreven) moet worden,
Het lijkt erop dat de politie Dille heeft afgeraden aangifte te doen:
www.ad.nl/den-haag/aangifte-van-verkr...
Wie onderzoekt deze affaire incl onderste steen? Wie liegt hier?
van Oeffelen | 14-08-18 | 11:15
Die onderste steen ligt naast die van de fotorolletjes, Demmink, Rara , introductie van de Euro en die van MH17. Wordt een mooie collectie zo.
Dat artikel is gebaseerd op dat feitenvrije flutstukkie van Tamara dat bomvol aannames en "ze hep het tegen mij gezegd" dingetjes stond.
Kansloos dus.
Een onderzoek lijkt me geen probleem van Oef, ik vrees echter dat de conclusies geen spaan heel zullen laten van mevrouw Dille en haar zullen bevestigen als Singh Varma 2.0
Meestal probeert men in het geval van zelfdoding wat piëteit te betrachten maar als de familie van mevrouw Dille er geen bezwaar tegen heeft dan lijkt me een onderzoek prima.
@ max in het penthouse....
De 'onderste stenen' van Nederland hebben de vervelende neiging om beneden te blijven. Of het nou gaat om verf, mortiergranaten, vliegtuigen of aangiftes.
Zucht...
Het lijkt erop.... Pfff iedereen kan aangifte doen. Jules Croiset destijds ook. En ook alle lieden die door Aliens zijn ontvoerd.
Burgermeester Krikke raadt het CDA raadslid aan om aangifte te doen tegen Arnoud van Doorn, vanwege de fatwa die hij uitspreekt.
Burgermeester Krikke heeft met Willie Dille een aantal malen gesproken over wat zij zegt te hebben ondergaan.
De zedenpolitie heeft Willie Dille afgeraden aangifte te doen, vanwege hetgeen zij op haar hals zou halen.
Deze drie punten tonen zonneklaar dat Den Haag in de greep is van een maffioze bende. De overheid is niet meer in staat daartegen effectief op te treden. De burgermeester doet nog pogingen, maar de popo weet precies wat de beperking van hun mogelijkheden is.
Dit land is in de greep van bendes, zowel uit de narco-hoek, motorclubs en aangetoond ook van islamitische signatuur. De overheid is niet meer dan een facilitator. En ook dat doen ze slecht.
Arnoud van Doorn is een consigliere van een van de bendes. Het gaat niet zozeer om hem, maar veel belangrijker is hetgeen hij zegt: “all your country are belong to us”.
Bravo.
Kan Arnoud niet gewoon in Marra-kech blijven? Wij blij, hij blij.
Marokko gooit hem er bij kop en kont uit. Genoeg idioten, hoeven ze niet hem erbij.
nee, want daar kan hij zijn fatwa's niet uitspreken. Is ook niet nodig in Marakech want daar is geen Westerse idioot te vinden die daar in een gemeenteraad zit en de protestante/katholieke kerk vertegenwoordigt.
Lekker man elke dag islam haatnieuws. Nee dat gaat helemaal de goede kant op. Weg met ons!
Je kan ook gewoon niet op Geenstijl kijken en lekker veilig de NPO aanzetten!
Diegene die bekeerd zijn tot de islam zijn de ergste.
Onzekerheid en ergens bij willen horen. Kunnen beter gaan sporten ofzo voor zegaan bekeren.
Veertig jaar geleden gingen dergelijk lui bij de Hare Krishna. Ze moeten toch wat. Vrij en zelfstandig denken is voor sommige mensen te eng.
Vooral blijven wegkijken mensen.
Jawel hoor je kunt best dieper zinken. Dat bewijzen mensen als Arnoud en Kuzu dagelijks. Om nog maar te zijgen over Erdohitler.
Misschien dat ze bij het CDA eens inzien dat het bekritiseren van een ideologie als de islam, geen afbreuk doet aan je eigen geloof. Maar ze hebben iets te veel jaren weggekeken dus ik verwacht er weinig van.
Sekte? Met verschillende substromingen. Als er geen andere mensen op de wereld rondlopen dan moslims maken ze elkaar nog af vanwege verschillend lettertype in hun respectievelijke boekjes, ook al hebben die dezelfde tekst.
Ja maar mijn boekje is beter....
Van Doorn roept gewoon op tot een aanslag, niets meer niets minder.
Eerst ontkennen dat hij verantwoordelijk voor de ellende en dood van Dille en nu ineens vol in aanval van iemand die degelijk onderzoek wil. Typisch laf moslim gedrag. Altijd de schuld van de ander. Wanneer krijgen de Joden de schuld?
Deflatiemonster | 14-08-18 | 11:07
Alweer? Ach ja het is over iets meer dan 10 jaar alweer 100 jaar geleden, en de kritiek tegen Israel loopt weer op.
Wie als oer-Europeaan één van de 3 religies van Abraham aanhangt snapt het leven niet.
Wat een flauwekul, 'het is de islam stupid'.
Het was het christendom en nu de islam inderdaad. Beide religiën hebben hun oorsprong in een vreselijke zandbak hier ver vandaan.
Da's een waarheid als een koe.
keestelpro... flauw zeg! Van het zelfde kaliber als `ja maar mijn oma droeg ook een hoofddoek`.
Keestelpro: wie als Europeaan maakt niet uit welk geloof aanhangt is volledig van lotje getikt en dan zeg ik het nog vriendelijk.
Mijn Friese voorouders aanbeden de goden van de Donder en Freija en Wodan en niet te vergeten de heilige eik.
Met Karel de Grote kwam het Christendom,met de Joden de Talmoed en met de Mohammedanen de Islam. Wat een ellende hebben deze " godsdiensten" niet gebracht !
REAGEER OOK