Piswoeste Pakistanen willen NL ambassade dood
#CeaseDutchEmbassy raast weer als een witte bestelbus rond op Twitter
Social
Social
Social
Volgens kenner Harald Doornbos is Pakistan een prachtig land, en zijn de Pakistanen allervriendelijkst. Maar vandaag even niet. Op sociaalmedia maakt humorloos Pakistan zich wederom ontzettend boos over de cartoonwedstrijd van de heer Geert Wilder, in ons aller parlementsgebouw, later dit jaar. Zo boos inmiddels dat -na het verbranden van NL-vlaggen, Geert-foto's en dreigen met niukes - al de hele week onze schitterende ambassade in Islamabad het moet ontgelden. Uit alle hoeken van de Pakistaanse riolen komen trollen te voorschijn om maar het gif van de middeleeuwen in de moderne tijd te injecteren met de hashtag #CeaseDutchEmbassy. De Nederlandse ambassade is weliswaar gelegen in de diplomatenenclave (maps), maar het kan geen kwaad om even een Seceurop-mannetje of 72 voor de ambassadedeur te zetten (of deze dames, dat mag ook). Van ambassadeur Ardi Stoios-Braken is al een tijdje niets vernomen, haar laatste tweet is van 20 juni. Als dat maar goed komt. Hou je veilig, in warm Islamabad.
Social
Social
Reaguursels
InloggenIk heb de hand (haha) weten te leggen op een fraai stukje impressionistische huisvlijt, volledig geïnspireerd op de pedoprofeet.
Ik wil hem aanvankelijk niet doortrekken vanochtend.
Maar inmiddels heb ik ook deze hoop laten varen........
Dat gezeur van moslims over een paar cartoons vind IK op mijn beurt dus beledigend! Het word tijd dat die moslims stoppen met discrimineren en haat zaaien tegen niet-moslims, andersgelovenden en atheïsten.
Ik zal proberen het zo kort mogelijk uit te leggen.
Pakistan is lid van de OIC. en.m.wikipedia.org/wiki/Member_states... De OIC nam in 1990 de CDHRI aan. hrlibrary.umn.edu/instree/cairodeclara... In dat 'mensenrechtenverdrag' van de OIC staat in artikel 22 wet dat iedereen recht op vrijheid van meningsuiting heeft, maar ALLEEN als dat in overeenstemming is met de Sharia.
Kijk! Dat is dus geen vrijheid. Dat is in ieder geval geen systeem waarin vrijheden beperkt worden door de wet (zoals in het EVRM en de UVRM en onze NLse wet het geval is).
Dat is een systeem waarin de Islam voor iedereen, dus ook voor niet-moslims en andersgelovigen en atheïsten, bepaalt dat de islam de 'true religion' (lees die cdhri dan, het staat er echt!) is en een meetlat waarlangs alle vrijen en du damentele rechten gelegd moeten worden en door beperkt mogen worden.
Dat is een systeem dat alle niet-moslims ondergeschikt maakt aan de Islam en zeker dus geen systeem waarin alle mensen gelijke rechten genieten zonder daarin door een religie te worden beknot.
Het feit dat de Sharia in de CDHRI zo dominant aanwezig is, verklaart wel de Pakistaanse kronkel.
Volgens de Pakistanen is dit godslastering. Volgens Pakistaanse wet is dat verboden. Wat in lijn is met de CDHRI. Maar, in de Nederlandse strafwet is het verbod op godslastering jaren geleden al afgeschaft. Het Pakistaanse verbod op godslastering is op de Nederlandse mohammed-cartoonwedstrijd dus niet van toepassing.
Belediging dan? Want volgens de Pakistanen mag je hun profeet niet beledigen.
Helaas voor ze. Ook al niet van toepassing. Belediging, smaad en laster zijn bij ons in NL klachtdelicten. De beledigde die de aangifte moet dan ook zelf beledigd zijn. Maar, om aangifte te doen is wel vereist dat je in leven bent. Mohammed is dood. Een dode kan geen aangifte doen. Een dode kan dus ook niet beledigd worden idzv ons strafrecht.
Wat hebben we nog meer? Haat zaaien tegen een groep misschien? Nee. Dat haalt het ook al niet. Niet als het enkel gaat om cartoons die hun profeet ridiculiseren. Daarmee maak je andermans religie hooguit belachelijk (=ridicuul), maar dat is niet hetzelfde als haat zaaien tegen een groep moslims.
Daarom zeg ik ... moslims moeten ophouden met proberen alle niet-moslims ondergeschikt te maken aan moslims en het moslim-geloof. Moslims moeten ophouden de fundamentele rechten en vrijheden van anderen en andere landen ondergeschikt te maken aan de Islam. Moslims moeten ophouden met misbruik van het recht op vrijheid van religie (i.c. de islam) pogen te rechtvaardigen ieder ander, die niet dezelfde religie aanhangt, te degraderen tot 2e rangsburger en als mindere te behandelen door ze rechten en vrijheden af te nemen enkel omdat e.o.a. islamgelovige of islamgeleerde daar problemen mee heeft en door op de lange geloofsteentjes is getrapt.
Ik hoop dat alle moslims ooit in gaan zien dat sommige rechten en vrijheden universeel zijn. En dat iedere beperking daarvan op grond van een religie onrechtvaardig, discriminerend en inhumaan is.
Geert bedoelde het vast onderwijzend , met plaatjes. Ik las vroeger de Suske en Wiske
Ik heb nog ergens een Mohammed-cartoon die ik getekend heb in de nasleep van Charlie Hebdo. Kan ik die ook indienen voor de wedstrijd?
Ook een leuke: Pakistan nr 1 in pornsearch...
Onder het motto: Wij houden van Mo en zijn super in het geloof, haten wij het westen en de tekeningen van Greet maar kijken we graag naar..
Hypocriet + Groot-Brittannië, die mag u zelf inkoppen.
tribune.com.pk/story/823696/pakistan-...
Nederland levert o.a. olie aan Pakistan, waar daar op dit moment een enorm tekort aan is. Ik denk niet dat ze die producten uit Nederland gaan blokkeren, 3 weken voor hun verkiezingen. Het IMF en China zijn zich ook aan het bemoeien met de financiën van het land, terwijl de bewoners in het noorden (waar landgrenzen ontbreken) klagen dat de regering terroristen blijft steunen.
Het geldt niet alleen voor cartoonisten maar het grootste probleem met islam is het maken van een karikatuur van islam. Meestal stel je een bepaald aspect iets overdreven voor om een humoristisch effect te bereiken, maar moslims schijnen collectief intuïtief aan te voelen als strategie aan te nemen niet alleen deze ruimte zelf in beslag te nemen, maar te overschrijden in totaal nieuw onontdekt gebied waar dat ook maar in de geringste mate mogelijk is.
Mohammed heeft nooit bestaan. Dat was een flauw geintje van allah.
Ach, de beste anti-reclame voor Islam is wel een land als Pakistan. Opgericht omdat islamieten een eigen staat wilde hebben, onafhankelijk van India. En vrijwel direct verworden tot een complete shithole, een totaal mislukte staat die niet voor de eigen bevolking kan zorgen. Een levend bewijs dat Islam de grootste misdaad is tegen de menselijke intelligentie!
Het NPO/RTL kartel is al excuses aan het aanbieden ?
Pakistani: net als de overigen mohammedanen, gematigd, semi-gematigd, ongematigd : MEUK !
Ah Paki’s, geweldig volk en een aanwinst voor elk land
Vraag onze westerburen maar aan de anderen kant van het water
Wel erg rascistisch weer hier op GS, vanaf nu toch maar het woord “Asians” gebruiken?
Kijk uit voor de 'toorn des volks', vooral als ze onder ontwikkeld zijn.
'vooral als ze onder ontwikkeld zijn'.
Denk je dan met je lul?
Het geloof en het schrijven over een Geest in de Hemel in een Geschrift komt niet uit de hemel vallen. Dat hadden de mensen zelf ontworpen. De Natuur en het Heelal laat zich niet door de mens of een God ontwerpen.
nou vriend de gunstige voorwaarden om te kunnen leven en hoe een lichaam is opgebouwd ,is te vergelijken met de kans dat men op een miljoen +jaar op rjj de staatsloterij wint dat het door toeval is ontstaan. verdiep je eens in de meningen en ontdekkingen van ook opgeleide wetenschappers die de evolutie theorie gewoon met feiten kunnen weerleggen.want het leven in alle vormen was er gewoon in korte tijd ,en is van elkaar afhankelijk.er is in feite devolutie gaande,afname en inteelt
Een groot wetenschapper is opgestaan.
@pedro300
Dius door intelligent design heb ik nu jeuk aan m'n reet en is m'n vriendin een grote zeur? Daar schuilt weinig intelligentie achter.. vriend.
Ok. Ze zijn achterlijk en het zijn in onze ogen ook flutlanden, zoals Trump ook al zei, maar Herr Wilders maakt slapende Geesten wakker.
de pakistaanse hoofdstad islamisbad
Dat doet er mij aan denken dat ik een verse koran in het toilet moet ophangen.
Haha!
Ja. Ze delen ze toch gratiezzzz uit.
Gesponsord door de lokale landverraders.
Hoe je bek s en doe weer s een lekkere curry koken. Al dat gezeik over je mannetje achter de wolken, shut the feck up! Curry nu!
Maar goed, Allah, Mohammed en hun volgelingen even buiten beschouwing gelaten: ook al heb je alle vrijheid van meningsuiting, vraag jezelf dan toch eerst af of het maken van dit soort cartoons als wedstrijd wel zo verstandig is. Dat je die vrijheid hebt, wil niet zeggen dat je die ook ten allen tijde moet gebruiken, terwijl je weet dat dat zoveel controverse oproept. Ergens tegen zijn, prima, maar bereik je doelen dan op een democratische weg en niet door middel van provocatie. Dus ik kan me de - wellicht georkestreerde - woede van de Pakistanen dan ook wel weer begrijpen.
Stockholm is voor sukkels, begrip is zwakte. Man achter de wolken zuigt piemels. Geen seconde begrip voor fatast-zandnazi
Fantast
Ja, dat is verstandig. Nu is het weer voor iedereen duidelijk dat er dit soort totale debielen rondlopen. Om een cartoon. Want dat laten we niet buiten beschouwing daar gaat het nu net om. Mensen die boos worden vanwege een verzonnen hoger wezend at niet van cartoons houdt. Dat is toch absurd. Die mensen zouden zichzelf eens moeten afvragen of zulke onzin geloven wel verstandig is in een wereld waarin mensen lekker cartoons willen tekenen. Dus ga weg met dit misplaatste begrip voor de verkeerde groep.
De reactie van in dit geval de Pakistanen laat zien dat het uitermate verstandig is om de vrijheid van meningsuiting tot het uiterste te benutten. Want voor je het weet gaan idioten hier in NL zich afvragen of het het sop de kool wel waard is. Of in dit geval de cartoons uit de wedstrijd de controverse waard zijn. Of roept er iemand op om onze vrijheden terug te schroeven naar Pakistaanse maatstaven. Oh wacht..
laten sudderen tot ze binnenstormen als een dief in de nacht.die politiek heeft nog nooit gewerkt
"vraag jezelf dan toch eerst af of het maken van dit soort cartoons als wedstrijd wel zo verstandig is. Dat je die vrijheid hebt, wil niet zeggen dat je die ook ten allen tijde moet gebruiken"
Dat is op zich natuurlijk een wijs advies, waar ik het wel mee eens ben. Zoals destijds de ouders van Theo van Gogh wel eens tegen hun zoon gezegd zouden hebben: "Ja, Theo, je mag hier in Nederland alles zeggen, maar je hoeft niet altijd alles te zeggen".
Echter, in het geval van de islam is het beangstigende dat je werkelijk niets over de islam mag zeggen wat als kritiek opgevat kan worden, zonder dat de stoom bij die moslims uit de oren komt en de doodsbedreigingen je om de oren vliegen. Mensen als Salman Rushdie en Ayaan Hirsi Ali kun je toch echt niet verwijten dat ze op provocerende wijze de islam beledigden, alleen maar om het provoceren en beledigen. Ze hadden wel op een serieuze wijze kritiek op bepaalde zaken binnen de islam. Toch werden er fatwa's over ze uitgevaardigd, werden ze met de dood bedreigd, moesten - lange tijd - beveiligd worden, en het heeft er toe geleid dat veel mensen een soort van zelf-censuur zijn gaan toepassen: journalisten, politici, cabaretiers. Want maak je grappen over de islam op satirische, westerse wijze dmv een cartoon, dan weten de fanatieke godsdienstwaanzinnigen je te vinden. Daar kan Kurt Westergaard van meepraten, en de redactie van Charlie Hebdo...... nou ja, die redactie dus niet meer.
Dus ondanks het feit dat je die vrijheid hier niet ten allen tijde moet gebruiken, kan het m.i. ook weer niet zo zijn dat je die vrijheid nooit mag gebruiken. Toch lijkt dat vaak de trieste realiteit te zijn.
Wat ik ook al niet begrijp - maar ja, ik ben dan ook geen muzelman - is dat het maken van een tekeningetje van iemand waarvan geen hond weet hoe die eruit heeft gezien (je kunt dus bijvoorbeeld ook een anus tekenen, een ragebol of een willekeurige imam), dat dit zoveel mensen een reden geeft een ander dood te wensen. Verder snap ik (maar ja, ik ben - alweer - dan ook geen muzelman) ook niet wie Geert Wilder (mogelijk wordt gedoeld op de heer Wilders, maar het zou evengoed Geert Dales kunnen zijn of Henk de Vries) is en waarom deze een racist is, een mad dog, een terrorist en een extremist en dat in relatie tot de liefde voor ene Muhammad - wie dat ook moge zijn (geweest?).
Je zal maar Geert Wilder heten en dan worden aangezien voor Geert Wilders. Gelukkig hoeft onze blonde toekomstige leider niet bang te zijn, want ze gaan achter Wilder aan. Slim gespeeld Geert: dat domme volk heeft niet door dat ze eigenlijk jou moeten hebben. En ik altijd maar denken dat die Allah zo ontzettend machtig was. Valt me weer van hem/haar/het tegen.
ik weet wat hun grootste probleem is....
De overgrote meerderheid van hun is ongeletterd, oftewel
ze kunnen hun eigen boek niet lezen en gaan ervan uit dat alles wat daarin staat over vrede gaat.
En laat Wilders zich nu daar bewust van zijn en al die zielige mensen via striptekeningen het boek visueel maken, tja geen wonder ze snappen er niks meer van, waar haalt Wilder zoiets toch vandaag het kan niet uit de boeken komen van de Islam...
Dit toont wel aan dat die wedstrijd hard nodig is. Kom maar op met die prenten!
Dit is echt groots.
Er lijken nu zelfs moslims bereid om op geweldloze wijze tegen tekeningen te demonstreren. Inmiddels zouden al bijna 24 Pakistaanse imams bereid zijn gevonden om hun volgelingen ertoe aan te zetten om in 2020 gedurende een heel uur, geen enkele andere moslim af te laten slachten. Dat is in de geschiedenis van de islam nog nooit eerder vertoond. Moslims vinden het altijd belangrijk om andere moslims af te slachten als er even geen ongelovigen in de buurt zijn. Uiteraard zal geweld tegen niet-moslims gedurende dat uur wel doorgaan, en ook legale vormen van geweld tegen moslim(a)s zoals eerwraak en verkrachting. Want dat is natuurlijk logisch, in een islamitisch land.
Maar toch. De gedachte dat moslims een uur lang geen andere moslims afslachten is niet te bevatten.
Hoewel...
Wat ècht niet te bevatten is, is natuurlijk dat geweldloze democraat Wilders en een paar tekeningetjes door moslims als bedreigend worden ervaren. Nota bene in een land waar dagelijks tientallen moslims omkomen door islamitisch geweld.
De grootste islamofoben zijn de moslims zelf.
Precies het punt wat Wilders wil maken. Dus gewoon doorgaan met de wedstrijd.
Nevermind. Ik maakte een comment dacht ik op een ander reaguursel, maar de pagina scrollde weer eens vanuit zichzelf terwijl ik klikte.
Nou ja, enigszins off topic, maar toch ook niet heel erg off topic: vandaag stond er in de Volkskrant een reportage over de (burger)oorlog in Jemen, die inmiddels ook al weer een jaar of vier duurt. Mij trof daar een uitspraak van een leider - nou ja, geen echte politieke leider of zo, maar een soort legerkapitein oid - die met die uitspraak liet zien waar niet alleen dat Jemenitische conflict, maar in wezen al die conflicten in het Midden-Oosten, of het nou om Libië gaat, of om Syrië, of Egypte, om gaan: godsdienst, religie, bijgeloof.
"Dit is een oorlog met een religieus doel,’ zegt de jonge overste ernstig. ‘Wij zien de Houthi-milities niet als moslims. Zij zijn sjiiet, wij zijn soenniet. Wij zien ze als ongelovigen. Ze hebben geen rol in dit land. Als we Hodeida in handen hebben, gaan alle Houthi’s dood en worden ze gestopt."
Dat is toch verschrikkelijk? Maar die zg Houthi's denken er net zo over. Ze haten elkaar en slachten elkaar af vanwege domme, middeleeuwse waandenkbeelden. En het erge is dus ook dat veel van dit soort achterlijken hierheen komen "vluchten" en dit soort domme denkbeelden in het westen importeren. Je moet ze, koste wat kost, buiten de EU grenzen houden. Ze zoeken het daar maar uit, liefst door praten en overleg, maar als dat niet lukt en ze gaan elkaar af slachten, dan moet het maar op die manier. Het westen moet zich daar niet in mengen, althans niet militair; het kan aanbieden te bemiddelen en de strijdende partijen bij elkaar te laten komen om te praten en hopelijk tot een compromis te komen dat een einde aan het geweld maakt, maar dat is het dan ook.
Echter, die moslims verwijten ons wel dat we niet - daadkrachtiger, militair - ingrijpen. Ook hier lees ik dit verwijt weer:
"De internationale gemeenschap verroert geen vinger. Vergelijk dat met de aandacht voor één verdronken kind uit Syrië."
Met de internationale gemeenschap wordt altijd het westen bedoeld, niemand anders, niet Rusland, of China, of India, of Brazilië, nee altijd het westen dat de shit in al die shithole countries mag opruimen. En ik zou zeggen: go fuck yourselves, het is niet ons probleem, wij hebben het niet veroorzaakt, en wij zijn er niet verantwoordelijk voor.
Wel daar blijven allemaal, niet hier komen klaplopen, daar hebben we er al veuls te veel van hier.
China bemoeid zich wel met Pakistan, al zal dat vooral gunstig uitpakken voor China. De grens tussen China en Pakistan is ook "onduidelijk". Islamabad zou wel dicht bij de nieuwe Chinese grens komen te liggen.
Hoeveel ontwikkelingshulp zouden we al in die Pakistaanse moslimput hebben geplemd?
Ettelijke miljarden. En dankbaar dat ze daarvoor zijn!
Geouwehoer met religie is niet bezwaarlijk zolang er Gods Zegen op rust.
Gerard Reve.
Nee, de islam is niet eng. Het is gewoon de angst voor een vreemde religie.
Lees jij nou maar even die Koran. Zo lang is die nou ook weer niet. Vergelijk het met het Nieuwe Testament. Beide zijn even lang. Tel in beide de woorden: liefde, straf, angst, vergeving, doden, hel, barmhartigheid. Kom daarna terug en geef ons verslag. Do your homework!
Dat is trouwens iets wat jij en/of een Christen MAG doen, een Moslim mag dat NIET* en is daarom ook totaal onwetend over andere religies en levensbeschouwingen! Over "bubbels" gesproken!!
* Of wordt dat ten minste streng afgeraden door de imams en "geleerden". Dit weet Ik as a fact.
De Islam is idd niet eng Hommeltje, het is gevaarlijk!
Noem eens 1 islamitisch land waar het goed toeven is voor, vrouwen, homo's en anders denkenden.. Noem 1 islamitisch land waar ze niet rechts of links worden onderdrukt? Waar je je mond mag open doen en kunt zeggen wat je denkt..
Toedeledokie met dat slappe gelul van 'angst voor religie', het is een compleet systeem wat alles wat westers is haat behalve het geld. U bent een kafir, minder dan een hond.
Wellicht aardig als u een aantal van deze reli idioterie haarden zelf gaat bezoeken en met onderdrukten praat, dat weet u wat uw voorland is.
En daar deze zandbak ellende al een tijdje gaande zou ik willen meegeven: ken je geschiedenis en weet de toekomst.
Lang leve een islamvrije wereld.
En al die nog niet geactiveerden hier (de apologeten noemen ze gematigd!) zijn weer in stilzwijgen zeer content.....
Heeft NL een ambassade bij die zwijnen?
Vrouwen en kinderen eerst hoor je vaak, maar niet bij moslims, hordes jonge mannen komen hierheen. Alles om maar niet onder bestuur te zijn van hun eigen volk, oh de horror.
Pakistan, een van de meest mohammedaans-perverse, kudtste landen op aarde, dat hun mohammedaans-perverse kudtheid bovendien exporteert naar westerse samenlevingen (Rotherham, Telford, Oxford anyone?). Dus: hoe eerder Pakistan van de kaart wordt geveegd, hoe beter. En veeg die geëxporteerde Pakistani met hun avondwinkeltjes, snackbars en andere kudthandeltjes dan ook meteen van de kaart. Dank voor uw westerse aandacht.
Het ergste is dat ze in Indonesië dezelfde kant op gaan. Waar door de eeuwen heen diverse religies samen leefden word Indonesië nu ook een hardcore moslimstaat met onderdrukking van anders denkenden en met de sharia als leidraad.
Gek genoeg zie je eigenlijk nooit Moslims protesteren tegen Islamitische Staat, Al Nusra, haatpredikers of Jihadistische aanslagen in Europa. Moorden en terreur tot meerdere eer en glorie van Mohammed is blijkbaar niets mis mee. Overigens is dat niet alleen in Pakistan zo, maar eigenlijk in alle Moslimgemeenschappen. Terreur goed, tekeningetje fout.
Ik zie graag een boycot van NL producten door islam landen. Geen uitkeringen meer uit NL, geen kinderbijslag meer aannemen uit NL, geen subsidies meer uit NL en uiteraard geen NL paspoort meer!
Pako Pedo's
Pedo Pako's
Pako is Pedo
Pedo is Pako
Zelf zijn ze dan wel in het bezit van een hilarisch boekje waarin, voor de grap, staat dat alle niet-moslims minderwaardig zijn en dood moeten.
Tenminste, ik ben altijd verteld dat het symbolisch bedoeld is.
Zelfs door de staatsomroep en die is volledig betrouwbaar.
Zo zie je maar. Moslims zijn 1 pot nat, ongeacht hun etniciteit of land van herkomst.
Elke keer als je denkt dat je een normale Moslim tegenkomt moet je in je achterhoofd houden dat het een Moslim is en Moslims vertonen nou eenmaal een bepaald soort gedrag. Hoe beschaafd en aardig ze ook mogen lijken.
Waar ben je ooit een beschaafde moslim tegen gekomen? Ik vraag me af hoe zoiets eruit ziet.
Degeneratie door massa-inteelt. Vastbijten in een boek van 1400 jaar oud, geschreven door vrouwenhatende woestijnmannen. Atoombom uit Nederland. Schreeuwende haatdragende massa's. Als we toch moeten kiezen, dan liever nog Noord Korea.
Plak een grote cartoon van hun vriendje Mohammed, op het hek van de ambassade. Hun vriendje Mohammed, heeft destijds meer dan 20 miljoen mensen de dood ingejaagd. Deze warlord, had het voorzien op christenen, joden en alle anders gelovigen of ongelovigen. Dat is Mohammed, niet echt iemand om een voorbeeld aan te nemen.
Wat ik wel tekenend vind, goed dat ze ergens voor opkomen hoor maar wanneer er een tekeningetje gemaakt wordt zoals in Noorwegen van Mo hoor je ze allemaal want dat mag niet miljoenen de straat op wereldwijd, en je mag eigenlijk sowieso geen tekeningetjes maken van mensen.
Als er dan een moslim in een uitgaansstraat met een vrachtwagen de hele straat doorploegt, Allah akbar roepend in naam van islam, zijn ze stil geen publieke woede of verontwaardiging zoals met de tekeningetjes. Dan kan je toch gewoon zeggen dat dat wel oke is volgens islam?
En ook kwa ontwikkelingshulp hoor je ze nooit...... owww wacht.Dat eisen ze zelf natuurlijk.
Ik krijg ook de neiging om allerlei onaardige dingen over de Paki's te gaan roepen, maar het zijn er natuurlijk wel heel veel miljoen, en daar zitten vast ook wel rustige mensen tussen. Maar de opgewonden vlagverbranders zetten weer de toon.
Wat gaan ze nu doen? Elkaar brommers in de fik steken ?
http://i.imgur.com/PS33l.jpg
Helder.
Wat zullen deze landen gaan briessen als we nu eens de grenzen sluiten en alle betrekkingen met ze opschorten en dan gewoon een tijd niks van ons laten horen.
Dus ook niks meer van hun kopen en importeren, ook trouwens niks meer aan hun exporteren, ook niet via Engeland.
Oh kijk zandmensen zijn weer boos op ons. Een volk wat een onthoofding als familieuitje ziet. Waar ze bij bruiloften in de lucht schieten en af en toe een gast raken. Ja gaan we even niks mee doen.
Zeg wat een gezeik met die kudt islamisten daar. Zal wel een standaard operette hetze zijn tegen Geert.
Shithole country
https://www.dawn.com/news/1168630
The dirty truth: 41 million Pakistanis without toilets.
Zit wat in de uitspraak "shithole". Toch?
Paki's : paupervolk met een shithole thuisland. Gaan we daar nou serieus rekening mee houden? De mannen zijn verloren. De vrouwen zijn vrouwen: altijd flexibel. Conclusie: raak af van die mannen en herprogrameer die vrouwen. Zorg wel dat er geen pianospeler in de zaal zit.
En volgende week verbranden we weer wat anders, omdat we op onze lange tenen getrapt worden.
Altijd verwonderlijk dat lange lontjes "gecompenseerd" worden door lange tenen.
Islam betekent onderwerping. Ook de onderwerping van niet Moslims. Jammer dat zoveel niet-Moslims dat maar niet schijnen te (willen) begrijpen.
Die achterlijke Pakistani neuk ik allemaal de moeder..... Gvd, wat een godskolere achterlijk geneuzel.
www.youtube.com/watch?v=Kl30Dz04On8&a...
Stukje Rudi Carrell-rel. Dat extremistische racistische blasfemistische grappenmakertje van de TV van vroeger. Speciaal voor laffe islamofile collaborateurs.
Ietwat traag, deze reactie (gebeurt wel vaker), maar tjee, interessant stukje.
Nooit geweten dat Carell zich serieus in de nesten had gewerkt in DL.
De berichtgeving in NL via (de jonge) Witteman is minstens zo om te janken.
Toen al.
Maar Kudtkip, jij bent toch helemaal geen laffe collaborateur? Tja, arme Rudi, toch de baron van de entertainmentindustrie, een lamme goedzak die even het zwarte schaap was. Niet meer naar de speeltuin of het park. Nog voor Rushdie. Doen christenen het toch alweer een tijd iets humaner. Of ken jij anti-seculiere monniken in een pij, geestelijken met kinderen, leiders van totalitaire revoluties, die fatwa's cadeau doen? Anyway, laat de duif in het hok. De boeken hebben ezelsoren.
RickTheDick | 08-07-18 | 01:58
Och Rick, nee, zeer zeker geen collaborateur. Laf meestal ook niet eens.
Grote mond, met tig variantjes aan accenten, dat wel. Leg ik zo uit.
Neen, ik ken persoonlijk geen geestelijken die anti-seculier zijn.
Ergo, ken geen enkele brute relie-jurk die het seculiere snapt, laat staan eerbiedigt.
Over het hoofse gesproken, daarin erken ik nederig je wens tot de betekenis ervan. Hoewel het in de oorsprong eigenlijk aan de vrouw was, om oneerbare voorstellen, zoals heimelijk treffen in de diepere krochten van zee- en boulevardtaferelen, te weigeren, zal ik accepteren hoe het in deze moderne tijd gaat. Die rol had ik immers zelf omgekeerd.
Dat met de accenten moet ik serieus toelichten.
Morgen over een maand wordt de diamanten huwelijksceremonie van m'n ouders gevierd. Zij hebben de burgemeester al deftig afgewimpeld, want we gaan met heel de familie (30, over 3 generaties) een hele week naar de Wadden.
En ik ben met geliefde (jawel, die is er - de liefste om het vol te houden met mij) aangewezen om plaatsvervangend voor de burgemeester een hilarische act te verzorgen. Gezien hij acteur is, en ik een beetje mee aanklooi op dat vlak, ben ik in "teksttraining" gegaan.
Afijn. In de stad aan de brede Aa never a dull moment.
De duiven zullen vliegen!
En ezels sjouwen tot ze vouwen...
* En anders een luchtbuks. Zegt m'n pa altijd hè? De ouwe f*cker.
Take care, Rickman.
Rick heeft haast, maar hohoho Kudtkip, niet meteen die Take care erinsmijten, je weet dat ik daar van moet huilen. Wil gewoon niet dat jij in een winkel gaat vertellen: 'hallo, ich bin KoedtKiep' Gefeliciteerd met de diamant van je ouders. Ga je echt wel een keer tegenkomen hoor. Je hebt namelijk in bepaald zonlicht roodachtig haar. Superzeldzaam en herkenbaar voor Rickman. En je zit dus door je kunstenaarsvriend in een bepaalde scène. Ken je bekende Bredase muziekmakerts? Anyway, eet smakelijk, take care en respect voor de slet uit Korea hoor dametje.
RickTheDick | 08-07-18 | 19:13
Van onder naar boven.
Fuck de Slet! Die verdient het pas echt.
Ja, ik ken, of nee weet van enkele bekende muzikanten in 't Bredase.
Sommigen die niet eens alom bekend zijn, maar wel rete goed.
Zoals de gitarist van The Wee Brothers.
Kunstenaarsvriend en scene - geinig. We hebben wel allebei St. Joost voltooid, afzonderlijk in verschillende decennia. Dat schiep bij ontmoeting best een band (en verklaart een zeker leeftijdsverschil - ghehe), maar verder is van geen gecombineerde scene sprake.
Althans, niet dat ik doorgaans zijn toneelteksten schrijf.
Behalve deze keer voor de diamanten bedoening.
Vaag rode vlammenkop, tsja. Moeders een 100% rooie slag vanuit voorouders Ierland en pa steil zwart vanuit de Franse Hugenoten der Verlichting.
Tamelijk gepeperd zooitje hebben ze voortgebracht.
"Ich bin KoedtKiep, et j'ai une grande enveloppe ici pour Monsigneur Le Dicke", da's een eitje voor me. Ja ook in die ene boekhandel.
Echt, pas un problem - niks aan 't handje ey?
Huilende mannen, tot ongeveer slot, kan ik best aandoenlijk liev vinden.
Maar niet als ze ermee beginnen!
Herpak jezelf en we zien elkaar wel eens.
Of weer eens - dat weten we niet eens...
Oja, dit is die hit van die brothers.
www.youtube.com/watch?v=_umh4gwnsp0
Al m'n buren zitten erin - dus respect, ja?
Take care,
Een beetje kritiek op dat achterhaalde kudtgeloof, een grapje erover of een lullig tekeningetje erover om te lachen?
Dan moet alles & iedereen dood, kapot, verbrand, vernield, vermoord of platgebombardeerd.
De islam is een ware kweekvijver van achterlijke, zwakbegaafde en primitieve hersenloze barbaren. De dood in de pot. Een crimineel geloof.
En iedereen die pleit voor respect voor dit geestelijke vergif, of zelfs maar tolerantie ervan of tegemoetkoming eraan, is niets minder dan medeplichtig aan een wereldwijde criminele organisatie die via praktijken als intimidatie, dreiging, geweld, moord & massamoord, bedrog, leugenachtigheid en fraude streeft naar almacht.
Een Colombiaans drugs-kartel is er niets bij.
Ha, ik reageer al zo lang en zo veel, dat ik het niet meer kan opbrengen. Blij dat u dat voor mij doet! Chapeau!
Hahaha, Go Geert go... Kwetsen die hap. Religies en hun aanhangers kun je nooit te vaak kwetsen, misschien helpt het als er in hun zieke hersenpannen wat neuronen en synapsen uit pure woede doorbranden.
.
Maar ja, religie begint waar de rede ophoudt. En bij sommige religies, vooral de Islam, is de rede er wel erg snel mee gestopt. Dat krijg je van "neef-en-nicht-vrijt-licht"-praktijken, is niet goed voor de ikuutjes.
Pakistan. Een Micky Mouse land in het kwadraat. Nu weer allemaal over de vergeelde baard mbt de allah cartoons. Vrouwen ingraven en stenigen mag dan weer wel, evenals pubertjes een kogel door het hoofd schieten.
Niet serieus nemen die enclave van zenuwachtige ongeletterden.
Maar helaas wel een land met een atoombom.
Kwestie van prioriteiten: schoon drinkwater om levens te redden, of een prachtige* religie om mensen te doden.
*Of wacht..... dit heeft natuurlijk niets met de islam te maken, want islam=vrede
Pakistaanse handelaar in geitenstront: "Wat mij, politiek gezien, enorm dwars zit, is de incongruentie tussen mijn rechtsstatelijke opvattingen en één of andere vent in Nederland, vanwege een soort tekening. Ik weet niet hoe hij heet. Ik denk een indo. Maar deze geitenneuker buigt voor niemand."
Zei geen baardaap ooit.
Ach, wat is Pakistan nou?
Een in 1948 volledig kunstmatig gecreëerde staat gebaseerd slechts op immoraliteit: de proleet mohammed (VIMHB: vrede is met hem begraven).
Maar ja, naast kalifaat koppen hebben ze ook nucleaire.......
Oplossing: kolonialiseren !
Tijd om Pakistan terug te geven aan India.
India ziet je aankomen...
Ik vraag me bij zulke massahysterie altijd af, weten al die schreeuwers
eigenlijk wel wat er aan de hand is.
islam is een vreemde vorm van sadomasochisme, geen regels en de
deelnemers weten niet eens dat ze gebruikt worden voor enge dingen.
SM is ok, maar alleen met wederzijdse toestemming en grenzen.
Dat blijkt bij islammeren nogal een heikel punt te zijn.
Er was vandaag een Toërksë brüilöft in de sträät mët dänsëndë töërkën ën slängęnmöëzïęck op sträät. Gelüçkig krëėg ik ze äl tütërënd dë stöëp węęr öp gejäägd.
Maar weten die mannen dan niet dat er helemaal geen God bestaat? Of vinden ze dat nóg erger als je dat zegt, dan dat je een tekening van die (niet bestaande) God maakt?
Ingebeelde vriendjes.
Musschien heel effe goed voor de cognitieve ontwikkeling van de kleutel (heel effe dus), maar voor volwassenen....
Momenteel meer dan anderhalf miljard van zulke patiënten!
*misschien*kleuter*
Neef en nicht geeft scheef gezicht:
www.google.nl/search?q=chuas,+%E2%80%...
Die neef is toch haar oom zijn vader?
Dat is meer een dingetje om winstgevende bedelaars te maken: "I have not seen this myself but I have heard from many people that they use iron rings which are placed on the baby's head to stop it growing." news.bbc.co.uk/2/hi/south_asia/122670....
Met het mohammedanisme heb je geen zika virus nodig om breinlozen te fokken !
Wanneer zou Linkse achterban eindelijk eens volwassen en intelligent (ja, intelligent!) genoeg worden om net zo geschokt te zijn als wanneer Christenen of Boeddhisten zo intolerant en agressief zouden reageren.
-
Maar nee.
De Linkse politiek heeft hen wijsgemaakt dat je absoluut geen kritiek op moslims mag hebben.
Dan mag je namelijk tegen elkaar roepen hoe intelligent je elkaar vindt.
Er mocht immers geen enkele kritiek op de voor de Nederlandse bevolking rampzalige Linkse stemvee import komen. Hoe had PvdA en GL anders al die jaren grote partijen kunnen blijven?
Als moslims hersens zouden hebben was de aardkloot al lang
naar de kloten. Inteelt blijkt onze redding.
How true!
Daarom noemt men ze dus moslims. Verontwaardigd zijn is de karaktertrek die ze van de ontwikkelde mens hebben overgenomen, voor de rest zijn er niet zoveel overeenkomsten.
Bewijst de noodzaak van de cartoonwedstrijd.
"You can't hurt feelings of millions of people for your personal pleasure in the name of freedom of speech"
maar je mag wel miljarden mensen als varken bestempelen en zeggen dat ze vermoord moeten worden in de naam van vrije meningsuiting.
het wordt tijd dat alla leert lachen, ook om zichzelf
Laat hen dan hier maar eens om lachen
blogs.discovermagazine.com/gnxp/files/...
Hoort bij dit artikel: blogs.discovermagazine.com/gnxp/2010/0...
Verandering bereik je niet door als minister met een kopvod op te buigen, verandering bereik je door de gedachten te prikkelen van een ieder en de waarheid niet uit de weg te gaan.
Als Kaag iets op heeft met vrijheid en enig fatsoen heeft, knipt ze zelf het lintje door bij de wedstrijd.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er (weer) (gelukkig) een moslim minder is in de beschaafde wereld. www.telegraaf.nl/nieuws/2271947/juwel...
De Nederlandse overheid moet actie ondernemen.
Blijkbaar hebben ze daar toch meer vertrouwen in dan in Allah, als ze realistisch denken.
Tekeningetjes zijn niet dodelijk. Religekkied wel.
Wie is die Wilder trouwens?
Owja, het zijn het analfabeten die Geert bedoelen.
Gene wilder
Wat moet Nederland ook met een ambassade in dat shithole country.
Boycot Pakistaanse goederen maar, wegens het bedreigen van onze fundamentele westerse idealen.
Eigenlijk klopt het niet . Mohamed mag niet afgebeeld/getekend worden , hoe weten ze dan hoe hij eruit ziet ? Dan kun je zelfs een stokpoppetje tekenen en beweren dat dat Mohamed is en daar boos over worden . Achterlijkheid troef dus.
Zijn smoel werd altijd vervangen door een soort vlam. Sindsdien vinden ze de zelfopblazerij als het hoogste goed. Überploflim.
Voor wie Mohammed cartoons leuk vind; zie pretmetmohammed!!!
Pakistan had 1960 als hoofdstad Karachi, maar werd ervangen door Islamabad. Die naam zegt al genoeg.
Mede door enorme influx van Afghanen en Iraniërs en invloed van Taliban etnisch omgebouwd tot een afschuwelijk islamitisch land.
Een paki uit Noorwegen beledigde mij in 1999 toen hij over NL en de abortus/homohuwelijken begon en dat hij ze afkeurde. Ik heb de idioot gelijk even duidelijk gemaakt dat 1. Ik niet de ambassadeur van NL was en 2. Wij in NL bepaalde wetten democratisch hebben aangenomen. #pakisareidiotd
Pakistan, de anus van de wereld. Dubbel gehandicapt: achterlijke cultuur met uithuwelijking, rape gangs, verwrongen seksuele moraal, weduwe verbranding gemengd met Islam, een atoombom en natuurlijk geen werkend riool en massale ongeletterdheid.
land met hoogste percentage huwelijken binnen de familie...
Eerwraak is een Pakistaanse uitvinding
En weet u welk volk heel erg hoog scoort, met porno kijken?
Over handel gesproken, waarom hebben wij in 2017 plotseling zo veel olie producten geëxporteerd naar Pakistan? www.rvo.nl/sites/default/files/2018/0...
Kan me hier wel iets bij voorstellen - als ik moslim was zou ik ook zo denken.
Ben geen moslim - maar wie weet... word ik binnenkort moslim?
Zij hebben de toekomst in Nederland en ook in Duitsland.
Via de Nederlandse overheid krijgen je als moslim extra aandacht en goede voorzieningen... misschien dat jullie dit ook willen doen?
Ik heb liever dat mijn lul intact blijft ipv extra geld of aandacht.
Laat die achterlijken in hun sop gaarkoken, en laat ze eens wat doen aan de pedofilie in eigen land, dat is smerig!
@Ko Ranzig... pas een beetje op je woorden, je hebt geluk want de Tweede Kamer is nu 7 weken met reces (vakantie) - niemand kan over jouw opmerking nu Kamervragen stellen.
Allemaal opgebakken kolder. Ze kunnen niet eens lezen. Laat staan "blasphemous" schrijven. Bovendien denken ze dat nuken is wat je doet met geile geitjes.
Achterlijke flikkers.
Ik denk dat ze ook niet cease maar seize bedoelden. Bestormingen zijn nogal de mode daar.
@SDI Zulks he. Een verwarring is gauw geschapen. Je schrijft "proleet". En dan denkt een willekeurig maar groot liefhebber van evenhoevig gefoef, hij schreef "profeet". En de boot is weer aan.
en het is pubg, niet pbuh.
lolol
Pakistan; dankzij in Nederland gestolen technologie een kernmacht. En dan met die tere gekwetste zieltjes potentieel aan de knoppen.
Het zou me niets verbazen als Pakistan een slurper van ontwikkelingsgeld is.
Laat maar zitten, 865 miljoen dollar p.j.
Dus!!!!!!
Het is wachten op de eerste doden tijdens protesten in Pakistan.
Zie het al voor me. Over 20 jaar in Karachi.
Dochter: "Mama, hoe is papa gestorven 20 jaar geleden?"
Moeder: "Hij is onder de voet gelopen tijdens een demonstratie tegen een Nederlandse politicus".
Dochter: "Wie?"
Moeder: "Wielders, Witters, Wilders. Kan mij de naam niet meer goed herinneren".
Dochter: " Nooit gehoord van die man. Waarom was papa daar? Had die politicus iets tegen ons land ondernomen?"
Moeder: "Nee schat, je vader was een idioot en draaide volledig door om niks."
verander 'niks' in 'een mislukte tekening' en het is nog hilarischer.
Ik begrijp nooit zo goed dat twitter dit allemaal toelaat. Verdienen ze hier iets mee? Of is elke aandacht positieve aandacht. Als ik baas van twitter was zou ik dit zo snel mogelihk willen stoppen.
Ik zit niet op twitter,maar er zal toch wel een "block" op dit account te krijgen. Wegens hate speech.
Zie FB:
tpook.nl/2018/07/07/facebook-verontsc...
Hadena | 07-07-18 | 16:30 |
http://files.clint.be/wp-content/uploads/old/mohammed-cartoon-05_1.jpg
Iemands gevoelens kwetsen uit naam van het gelóóf, dat is pas bizar. Deze onderdrukten zijn geen vrijheid van meningsuiting gewend.
Deze vent is prima om te volgen. mobile.twitter.com/Imamofpeace
Een tekening leidt tot geweld. Mensen die zulk geweld steunen of vergoeilijken zouden Nederland moeten worden uitgezet.
.
Er is geen plek voor zulks in een land met een grondwet, wetboek en vreedzame bevolking.
Als gematigde moslims nu eens werk zouden maken van het ruimen van alle moslim-extremisten, dan kan Wilders weer normaal over straat en zal hij minder behoefte hebben aan plaagplaatjes. Tot die tijd: hoe meer smalende kwetskots over de Islam, hoe beter.
Gematigde moslims??????
Dat is een contradictio in terminis.
"smalende kwetskots" mooi! en goed Nederlands.
Mohammed is pedofiel . Ik zeg geert schrap die cartoon en maak een opblaaspop boven amsterdam van Mohammed .met aan de ene arm een zwaard en de andere kan een meisje van 9 die hij aan het uitwonen is
U leest het nieuws zie ik.
+veel.
Laat het vredelievende islam eerst maar eens leren schrijven.
Het aloude "laat ze maar kletsen" is in die landen nog geen gemeengoed. Misschien tijd voor een internationale campagne met de titel "Je kunt je wel overal druk om maken". Beetje Hollandse nuchterheid verspreiden over de wereld zal de vrede in die landen ook goed doen.
Kijk, dit dus.
*high 8 @ zwarte weduwe*
"You can't hurt feelings of millions of people for your personal pleasure in the name of freedom of speech.
Stop this criminal act."
Ah, dat is het.
Je mag geen plezier beleven aan je mening.
Kritisch, zo'n mening? Superveel anderen - ze verstaan het hè! - daarme pijn doen?
Kennelijk een mening met sterke kern.
Crimineel?
Da's razend veel zon krijgen en eindeloos verhit raken onder lijfgordijnen.
Weinig lachen inderdaad.
Daar moet je Wilddrrrs met heel z'n blonde stran... land niet op bevechten.
Hem bomt toch niks - nou ja...
Pak dan België.
Die zijn pas bezig!
Wat zeg je dat weer goed Kudtkip. En nog accentloos ook!
"Ook de reactie vanuit Pakistan valt onder de vrijheid van meningsuiting. Een democratische Nederlander accepteert dit.
@ Mannes | 07-07-18 | 15:48
Accepteren? Driewerf Nee! het is GEEN vrijheid van meninsguiting zodra je met geweld dreigt; dat is dat bedreiging.
VvMU is van het moderne Westen, terwijl bedreigen met de dood en vermoorden van iedereen die het niet met hen eens is, uit de middeleeuwse godsdienstwaanzinnige geesten van moslims komt.
DAT is het verschil!
Correctie. Diverse burgermeesters in Nederland hebben het precedent geschapen dat bepaalde soorten mensen, politiekcorrecten en moslims, wel mogen doodsbedreigen, intimideren of geweldplegen.
Zelfs een krantenkantoor in de fik steken is grappig, volgens de burgemeesters en wethouders.
Daar branden Moslims vlaggen (of ambassades, we zullen zien) en schreeuwen ze bedreigingen naar aanleiding van Geert Wilders.
.
Hier verbranden vvd-ers, d66-ers, cda-ers, pvda-ers liever de grondwet, 200 jaar democratische verworvenheden en schreeuwen ze laster en smaad naar Nederlandse burgers.
.
Die laatsten zijn dus gevaarlijker voor u en uw kinderen dan die pakistani.
.. maar goed. De Pakistaanse bijdrage aan deze mij tot heden onbekende tekenwedstrijd bewijst wel dat Geert een punt heeft. De islam is blijkbaar echt een onbeschaafde en levensbedreigende beweging, die alleen onderdoet aan het fascisme vanwege de nogal achterlijke voor-moderne samenlevingen waaruit deze opmars der kwaadaardigheid voortkomt. Goed georganiseerde vernietigingskampen met soepel verlopende spoorboekjes zijn er gelukkig niet van te verwachten.
"'Goed georganiseerde vernietigingskampen met soepel verlopende spoorboekjes zijn er gelukkig niet van te verwachten"
isis gemist?
Chemokar: nee, hoewel ISIS uitstekende moslims zijn die volkomen in de geest van de Profeet handelen bedienen zij zich toch uitsluitend van de primitieve middelen die hen ter beschikking staan.
De enige reden dat ze de boel niet konden optimaliseren en perfectioneren is omdat ze stuk gebombardeerd zijn. Anders hadden ze het gedaan. Hun idee over de zuivere islam komt namelijk overeen met de gedachtes van bv een Himmler. Sowieso zijn er veel overeenkomsten te vinden met het prille nazi concept.
In NL zijn veel Moslims ook al butthurt door dit idee. Reden temeer om het door te zetten.
Maar dan wel wat meer Merkel-lego aanschaffen
Merkel Lego is onvermijdelijk in een goed georganiseerde ondergang met multiKul.
Laten we Erdohan eens vragen hoe dat ook alweer zat met inmenging in binnenlandse zaken
Alsof erdogan zoiets van twee kanten accepteert. Hij schreeuwt dat de rest van de wereld moet bukken en stom en gemeen is.
Gelukkig is "hurt feelings" hier geen "criminal act" en ook geen "terrorism". Dank voor het opheffen van de NL ambassade, we hadden er toch al veel te veel en dit scheelt ons weer een hoop kosten.
Laat ze vierkant de rattekanker krijgen die schijnheilige pakimoslims.
Nou nou, dat gaat wel heel ver. Wellicht is een driedubbel anaalinfarct met stage 3 vinkenterig afdoende. En voor wat het waard is, waar bemoeien die geiteneukers zich eigenlijk mee...
En daarom stapt Trump uit de VN.
Dat heet ballen hebben.
Er zijn landen, als deze, die dus niets met mensenrechten hebben!!!
Hadden wij maar een Mark Trump
Ik krijg steeds meer bewondering voor Trump
Hadden wij analfabete agressieve wildemannen uit Pakistan om feedback gevraagd dan?
Kinne we beej ut vollegende Keuningschete gen islamkwelke
gebroeke????
Stelletje slimpies. Ze hebben het over Gene Wilder niet over geert wilders. Typfout.
Nou, hoop dat dat de lucht wat klaart.
Een helaas overleden Joods Amerikaanse komiek. Leuke films samen met Richard Pryor.
Ze hebben blijkbaar zo'n wankele overtuiging dat die nog niet eens een spotprent kan verdragen.
.
Trouwens, hoe weten ze eigenlijk dat die tekeningen op allah lijken als ze niet weten hoe die er uitziet, omdat hij niet afgebeeld mag worden.
Ik vraag me af waarom het überhaupt nodig is dat we een ambassade in een land als Pakistan hebben. Wat heeft Pakistan wat ook maar enigzins van belang kan zijn voor Nederland. Gewoon handen van af trekken van dat soort landen zeg ik.
Handel, en zolang er nog Nederlanders naar dat soort hellholes gaan zullen we ze toch op een bepaald moment bij moeten staan als ze in de shit zitten.
Er schijnen daar nogal wat zeiligerds rond te hobbelen.. In het kader van heel goed deugen, is een ambassade dan ook onontbeerlijk...
vergis je niet, er zijn vele Nederlanders ook Pakistanees of v.v... dubbele paspoort. En dan is het soms weleens handig dat je zo'n Nl ambassade daar hebt. Daarnaast blijven er nogal wat NL Pakistan een fantastisch land vinden, om te reizen en om er soms te verblijven om te werken
@Graaisnaaiert
Handel?! De belangrijkste exportproducten van Pakistan zijn drugs en terroristen. Dus voor de handel hoeven we er wat mij betreft geen ambassade op na te houden. En producten van ons zijn over het algemeen toch te duur en te sophisticated voor dat soort bergvolk.
Nee, ik denk dat het meer te maken heeft met het punt dat @Ommezwaai hier aansnijdt.
Zeg, vergeet hun atoom-technologie niet he!
Het land zou goed kunnen dienen als eindpunt voor ons rioleringsstelsel, maar ik zie inderdaad ook niet in waarom daar een ambassade voor nodig is.
Gewoon een zooi varkens laten lopen rond de ambassade en geen moslim die in de buurt durft te komen.
Grote honden schijnen ze ook een broertje deaud aan te hebben...
*Bullmastiff uitzoeken gaat*
Denk je echt dat ze die met rust laten dan?
Een geile foto zegt meer dan 1000 Pakistaniërs:
cdn.prod.elseone.nl/uploads/2018/02/A...
Zijn ze daar in het huis van Frans Bauer?
Wat een hoer, ik zie haar blote kafir poten.
Voor elke beledigde Pakistaan op zoek naar hashtags: #pakistani #stopusingislamasareasontojustifyviolence #fuckyou.#growapair
Snowflakes, barbaren, kleuters, idioten (Ik laat zee een beetje moeite doen, zodat ze het door Google Translate moeten halen).
Overigens zijn ze al langer dan vandaag bezig met #Stopblasphemouscartooncontest
Was het niet in Pakistan waar Osama Bin Laden ongestoord kon wonen? Zijn het geen Pakistanen die in Engeland verkrachtersbendes runnen? Het geloof dat zo diep zit bij dat volk, kan niet echt iets zijn wat de maatschappij verbetert. Heel Pakistan een zeemansgraf!
Iemand moet Stuxnet weer uit de kast halen voor de zekerheid. Heeft Iran iig tijdelijk een toontje lager laten zingen.
Vrijheid van meningsuiting betekent in de moslimwereld: het bedreigen en/of vermoorden van christenen, joden, homoseksuelen, overspeligen, tekenaars,jonge meiden, anders denkenden.
De meest intolerante idioten eisen tolerantie.
Enge gefrustreerde, boze, sexloze, analfabeten zijn het.
Primitieve holbewoners in lange jurken...... nou nou zijn dat nou echte mannen?
Bingo
Pakistan qualified shithole country
Net als elk "land" waarvan google-maps de grenzen weergeeft als een wirwar van stippellijntjes.
Ook de reactie vanuit Pakistan valt onder de vrijheid van meningsuiting. Een democratische Nederlander accepteert dit. Dat is iets anders dan het eens zijn met de opvattingen van deze mensen.
Dit zijn doodsbedreigingen. Is strafbaar.
Er zit toch een marginaal verschil tussen "ik wil tekeningetjes laten maken over jullie god en profeet" en de reactie "als wij een bom hadden waarmee het kon, dan hadden we 17 miljoen van jullie mensen in één klap doodgemaakt omdat wij die tekeningetjes niet waarderen".
Maar voor de rest volkomen gelijkwaardig hoor.
De grote vraag is natuurlijk, wie of wat fluisterd de paki’s in het oor over deze cartoon wedstrijd. Het lijkt mij niet logisch dat de reguliere pakistaanse islam knuffelaar het nederlands nieuws volgt, last staan weet heet over een cartoonwedstrijdje van heer wilder. Neen ... er wordt hier een vuurtje opgestookt door derden.
Internet, zo werkt het, wat hebbben wij nou helemaal met Trump en Jordan Peterson, dat krijgen we via via.
En Geert had hier al dik op gespeculeerd, anders had het geen zin.
In Pakistan is de joop de meest bezochte buitenlandse website.
Wat mij wel verbaasd is dat Pakistan Twitter nog niet geblokkeerd heeft.
Vroeger schreven kinderen op een muur allerlei spotteksten over iemand zijn moeder als ze het echt niet meer wisten.Geert is nu net zo'n kind.
Behoorlijk ja. Ik snap niet dat zijn achterban hem nog steeds niet afrekend op zijn erbarmelijke prestaties. Hij helemaal niets voor elkaar gekregen. Ja provoceren en dan hart roepen zie je wel! Je moet eens in de aartsconservatieve staten in Amerika over Jezus heen pissen in zo'n redneck stadje. Reken maar dat ze je vinden bungelend aan een boompje net buiten de stad en niemand heeft wat gezien ook de sheriff niet.
Autocorrect terugflipt naar Nederlands en voor kroontje gaat budgeteren. Man, man, man dat is zelfs voor mijn doen dieptriest.
Je moeder is een hoer!""
Oh jee, ze worden boos, zie je wel, het zijn boosaards, we hebben gelijk!
Vroeger? Hoe oud ben jij eigenlijke ventje?
De Koreaanse Slet | 07-07-18 | 15:48
Neem je politiek nog steeds serieus? Kom ff op zeg. Ga op je rug liggen ofzo.
-e
De politiek is inderdaad een lachertje geworden met al die populistische amateurs. Een levensgevaarlijk lachertje dat dan weer wel. Populisten links of rechts hebben allemaal één ding gemeen ze willen een totalitaire staat. Ben ik als liberaal geen voorstander van. Ging ook niet zo goed de laatste keer dat 'we' zulks probeerde in begin twintigste eeuw. Of je het nu over Stalin, Mao of Hitler hebt er komt nooit iets goeds van.
Ommezwaai | 07-07-18 | 15:52
"Vroeger? Hoe oud ben jij eigenlijke ventje?"
Bijna 71,
Ommezwaai | 07-07-18 | 15:52
@De Koreaanse Slet | 07-07-18 | 16:00
Wat gek dan dat uw soort juist pleit voor censuur, afschaffing inspraak en machtsoverdracht naar een ongekozen en niet democratisch te controleren commissie. De handelsmerken van een totalitaire staat of fascistische ideologie.
.
Het lijkt me dus zaak dat uw soort het begrip “liberaal” niet misbruikt voor uw fascistische ideeen en handelingen en gewoon uitkomt voor wat u bent, een fascist.
.
Liever een amateuristische populist, dan een professionele fascist.
Parel van het Zuiden | 07-07-18 | 16:13
Vroeger stapte iedereen zonder rijbewijs in een auto of op de motor. Toen ging het langzaam maar zeker mis. Dus kwam er het rijbewijs en terecht.
Het is ook niet verstandig om bepaalde mensen op de snelweg te laten rijden in een auto of op een motor. Sommige mensen zijn helemaal niet in staat om een voertuig verantwoordelijk te besturen.
Daar heb je toch ook geen problemen mee?
Het internet is niet veel anders. In het begin leek het een goed idee voor iedereen. maar Toen bleek plots dat zo'n digitale snelweg best risico's met zich meebrengt. Levensgevaarlijke risico's zelfs. Dus moeten we maar eens na gaan denken over hoe die gevaren in te perken.
Te beginnen met mafketels van het internet te weten. Van nazi's tot pedofielen tot jihadisten tot cannibalen. Ben jij het toch zeker ook mee eens. Of vind je dat jihadstrijders via internet hun aanslagen moeten kunnen plannen of pedofielen via internet kindjes lokken en groepsverkrachten? Nee toch.
@De Koreaanse Slet | 07-07-18 | 16:31
Nou nee. Internet is het niet het probleem. Bepaalde mensen zijn het probleem. Het feit dat uw soort iedere weg tot specifieke maatregelen voor de werkelijke problemen en probleemmensen blokkeert zorgt voor het echte fysieke leed.
.
Het is uw soort dat die jihadi’s het land inhaalt, het is uw soort dat recidiverende pedo’s en ook die jihadi’s terug de straat op schopt na gepakt te zijn, het is uw soort dat geweldsdaden, geweldplegers en geweldsaanbidders faciliteert door te vergoeilijken en te beschermen.
.
Zulks gaan we natuurlijk niet verder laten bouwen aan een fascistische staat om daarmee verder te gaan.
.
Wist u trouwens dat vrijwel alle aanslagplegers in Europa al bekend waren bij inlichtingendiensten? En dat uw soort hen nog altijd verhindert gewoon op te treden?
.
Enfin. Karma is uw soort aan het inhalen. Uw greep naar meer machtsmiddelen om te onderdrukken en verder te gaan op omschreven voet is te laat en te incompetent ingezet. De rode lijnen zijn in zicht.
Parel van het Zuiden | 07-07-18 | 16:56
Hear, hear!
De Koreaanse Slet | 07-07-18 | 16:00
De Koreaanse Slet | 07-07-18 | 16:31
U pleit voor een terugkeer naar de oligarchie of elite staat. De elite bepaalt waar iedereen toegang toe heeft of niet. U behoort vanzelfsprekend tot die elite.
Jihadstrijder en pedofielen en links in het algemeen hebben het internet niet nodig om hun business te kunnen doen. Het internet maakt het makkelijker; alhoewel de echte contacten niet via internet lopen. De veiligheid van je netwerk en de kans op ontdekking moet je zoveel mogelijk beperken.
De digitale snelweg brengt risico's met zich mee, zegt u. We moeten daarover nadenken.
Mensen zoals u, de elite, veroordelen, tot op de dag van vandaag, de Rooms Katholieke Kerk voor haar index: de lijst van verboden boeken. De kerk deed dit tot bescherming van haar leden. De kritiek die de kerk hierover kreeg was bijtend en niet aflatend.
Totalitaire staten (altijd links) bepaalden/bepalen wat hun burgers te zien of te lezen krijgen. Aleksandr Solzhenitsyn zat 8 jaar in de goelag (gevangenenwerkkamp)en daarna in beperking vanwege zijn schrijfsels.
Duitsland, officieel uit angst voor een nieuwe Hitler, censureert en blokkeert, ongekende hoeveelheden informatie. Zij stelt haar burgers te beschermen. Het gros van Duitsers weet niet eens hoe het er in eigen land voorstaat. Feitelijk wordt Duitsland ter voorkoming van een totalitaire staat, totalitair.
Opvallend is dat u het internet wenst in te perken. Dit terwijl de schappen met bladen, boeken en kranten overvol liggen en 90% op z'n minst overbodig, mogelijk schadelijk en/of enigszins schadelijk kan zijn.
Populisten, zo tegelt u, willen een totalitaire staat. Dat klopt. Daarvoor hoeven we maar te kijken naar stemmentrekkers als Wouter Bos, Diederik Samson, Alexander Pechtold, Femke Halsema, Jan Marijnissen, Jesse Klaver, Mark Rutte en niet stemmentrekker Lodewijk Asscher te kijken. Buiten de deur zijn er Theresa May, Macron en Angela Merkel die dat bewijzen.
Het leven brengt risico's met zich mee. Mensen zoals u, die zeggen "ons" te moeten beschermen tegen, grotendeels vermeende, risico's zijn gevaarlijke mensen. Onder het mom van bescherming, mogen "wij" dingen niet zien of lezen, worden "wij" gevrijwaard van meningen/ideeën die u niet welgevallig zijn en dus gevaarlijk. Mensen zoals u zijn dus ons moreel, onze leiders; onze nieuwe priesterkaste.
De vraag is niet of "wij" met onze vrijheden weten om te gaan, de vraag is waarom u zichzelf geschikt acht om over beperking of afschaffing te mogen, mogelijk zelfs te moeten, beslissen. Dat is niet omdat u bezorgd bent over "ons". Als een paar miljoen van "ons" zou omvallen, laat dat u totaal koud. U wilt privilege. U wilt de macht die u populisten en totalitairen verwijt en u vind dat deze u op natuurlijke wijze toekomt.
De prijs voor vrijheid is eeuwigdurende waakzaamheid. Niet de bevoogding door een zelfbenoemde, uit eigen kring aangestelde elite met een op eigen belang en eigen voorbestaan gerichte ideologie, volgens welke iedereen wettelijk verplicht moet leven.
Ik vraag me af of een gemiddelde Pakistani op een wereldkaart aan kan wijzen waar Nederland ligt.
Dat is andersom vast ook zo. Cue vakantieman filmpje!
Daar heb je op zich gelijk in maar ZE hebben hordes van die gekken die door de valse slimmeren voorzien worden van een Schipholkaartje etc.etc.
Die Duitsers in Beieren sluiten niet voor niets fysiek de grenzen (incl.München-airport), ze willen het foute vlees gewoon zien met eigen ogen. Nederland slaapt verder.
nou, er zitten anders ook pakistanen in de bootjes naar jeurope... vanuit libie
Ik denk dat ze Engeland wel kunnen aanwijzen. Het lijkt een algemene trend: kolonies willen eerst onafhankelijkheid en dan toch weer terug naar hun vroegere overheerser.
Hoi Pakistanen, ik wens jullie allemaal ongezien de typhus en een pijnlijke dood. Doei!
Zoals de MaccLads al zongen; "nuke 'em till they glow".
Op een gegeven moment gaat het om aanhaken of afhaken en die primitieve Halvemaangordel is toch vooral ballast.
in hun denken, doen en laten lopen ze eeuwen achter
Tja, de reactie van de Pakistani geeft precies het probleem aan. Die jongens accepteren niet dat anderen hun geloof niet serieus nemen en reageren met intimidatie en geweld richting ongelovigen. Hieraan toegeven is daardoor tegelijk onmogelijk. Tenzij je een laf watje bent natuurlijk. Dan buig je voor dreigementen.
Wanneer is die cartoon contest eigenlijk? Ik heb er niets van vernomen. Je zou toch zeggen dat Geert daar wel een soort van campagne voor zou optuigen. Ik kan er niets over vinden.
Als wij hollanders daar al geen weet van hebben, wie heeft dan dat vuurtje in pakistan opgestookt?
Die is afgelast toch?
Kost mij in totaal twee seconden op twitter, alstublieft.
twitter.com/geertwilderspvv/status/10...
Overigens blijkt google ook gewoon te werken.
pvv.nl/36-fj-related/geert-wilders/97...
Je zou toch zeggen dat Geert daar wel een soort van campagne voor zou optuigen. Ik kan er niets over vinden.
_________
.
Hij hoefde ook nikst te doen.
De campagne ontvlamt vanzelf, en wordt derhalve voor hem gedaan.
Vervolgens zie je de noodzaak van z'n actie zichzelf vanzelf bewijzen.
Het is dus gewoon een intern PVV evenementje. Geen wonder dat allen Breitbart erover heeft bericht.
@Stormageddon | 07-07-18 | 16:02
Hij zal een paar plaatjes op mogen hangen en als ze het een beetje handig doen mag dat slechts in een fractiekamer.
De pers en de rest van de politiek zal het negeren tenzij er een mogelijkheid is dat clubje en gekke Greet nog verder te ontmantelen.
Succes er mee Greet!
Berbertje zit stiekem weer onder de jurk van de imam, zijn voorganger te plezieren.
De islam is zo’n verfrissende en beschaafde doctrine, dat bewijzen die moslims toch maar weer mooi keer op keer.
Echt een verrijking voor onze cultuur, voegen veel toe aan onze samenleving en economie, dat hebben die socialisten goed gezien.
de socialisten wilden alleen maar stemvee
en de islam is zooooooo lief
Ja, echt intelligente mensen met een goed doordachte visie, socialisten.
Alweer zo'n beschaafd islamitisch land wat de wereld wil verblijden met z'n fijnbesnaarde humanistische kijk op zaken. Verder weinig meer dan een openbaar toilet.
Wat zijn die Paki's toch gekwetst. Stuur ze een doos Snickers.
De moslim reacties bewijzen dat Geert gelijk heeft: het is een achterlijke en gevaarlijke ideologie
Jaren geleden dit boek gelezen
www.bol.com/nl/p/allah-eva/1001004004...
Pakistan is het meest lugubere land dat je je kunt voorstellen.
De leugen en hypocrisie heersen en het bewijs dat religie meer kwaad doet dan goed ligt daar voor het oprapen.
Dat dit land lid is van VN e.d. is een farce .
volgens xalex, 15.31, niet hoor....
Y&T | 07-07-18 | 15:35
Die kan beter z'n nickname laten veranderen naar Xanax.
Als moslims wereldwijd met elkaar afspreken zich door niemand te laten provoceren dan schieten dit soort acties hun doel voorbij,maar daar zijn ze vast niet slim genoeg voor.
Er hoeft maar een Imam of Ayatollah een vloek uit te spreken en ze staan allemaal op een lijn.
Salman Rushdie wordt nog steeds beveiligd volgens mij naar aanleiding van zijn boek Duivelsverzen
Als dat maar goed gaat met een heel land vol verwarde suikermensen. Zouden die echt allemaal hier naartoe komen en doen ze ons niks als we ze een uitkering en een blond wijf of tig geven?
En.... heeft petertje factuurtje, penthousje of verbaantje al gereageerd?
Voel me bedreigt door islam!
'BedreigT' nog wel, tsonge.
Dear Pakistanis,
Relax, no worries.
Don't sit on God's chair, let judgement be up to him.
He might just laugh about all the silly jokes.
And he might be angry at all of us for ruining the planet.
Anyway, it's up to him, not you. He gave us brains to think for our selves.
Use them.
Go for it wiseman.
Het zou wel leuk zijn als Geert Wilder(s) gewoon dit lekker buiten de Nederlandse politiek gaat doen ipv ons land iedere keer mee te trekken in zijn anti-islam kruistocht. Laat Bosma de PVV leiden en dan kan GW op eigen titel 24 uur per dag de islam bashen buiten de politiek om.
jij heppet lekker door he....
De Nederlandse politiek zou het moeten aandurven Geert wat te laten doen qua regeringsverantwoordelijkheid dat overeenstemt met zijn aantal stemmen. Tot die tijd moeten zij het maar accepteren dat meneer zich verveelt en een tekenwedstrijd uitschrijft.
Misschien dat intussen een zware diplomatieke missie, ik denk aan Rutte Ollongren en Pechtold, een multiKultureel "sorry voor Geert" kunnen zeggen op het marktplein van Islamabad. Samen met de bevolking een pop van Geert in brand steken en door de straat slepen, ik denk dat zij dat zelf ook wel eens zouden willen doen, diep in hun zwarte hartjes.
Dit is nou precies wat relaxte moslims over de extremisten zeggen.
"Zoek ruzie met wie je wil,maar hou ons erbuiten."
Ja xalex, waar heeft die Wilders het toch altijd over. Geen enkel probleem met de islam, we kunnen nog veel van die religie leren.
Ik heb het idd door ja. GW zijn tekenwedstrijd is bedoelt als provocatie, niet als vorm van discussie, of als iets constructiefs. Kritiek op de islam is prima, vooral als het inhoudelijk is, maar ik begin wel een beetje moe van die Blonde te worden, omdat hij niets toevoegt aan het debat, maar slecht provoceert om het provoceren. Het heeft meer weg als handelsmerk om zichzelf bestaansrecht te geven.
XaleX_2 | 07-07-18 | 15:40
Als dit al provocerend is... Is gewoon het probleem van die moslimgekkies. Niet het onze. Dit mag gewoon van de wet dus gaan met die banaan. Fuck 'm.
De hele reden dat ie het uberhaupt doet is omdat ie weet dat ze apeshit gaan. Hence, media-aandacht! Als ik je moeder voor hoer uitscheld krijg ik ook een reactie, niet echt heel moeilijk, ook niet heel heel inhoudsvol.
Het is de intentie die het provocerend maakt, niet het feit dat er een cartoon van die Mo is. Die contest is puur bedoelt als uitlokking op juist deze moslim reacties die je van een kilometer afstand kan zien aankomen. Dan kan die Blonde weer roepen 'zie je wel' en zo heeft die Blonde weer bestaansrecht. Om de zo veel maanden komt die Blonde weer met een anti-islam marketingsdingetje om zichzelf op de Zetel te houden met honderd man beveiliging, intussen heeft hij in al die jaren niets bereikt. Laat hem gvd druk gaan maken over de corrupte EU met hun massamigratie en wat er zich in Nederland afspeelt, maar dat is allemaal niet zo interessant voor hem. Een cartooon wedstrijd om de islam op de teentjes te trappen is helemaal niet zijn taak als Nederlands politicus en dat moet hij gewoon over laten cartoonisten en vrijdenkers zelf.
Psies menage.
Ja, nazi’s hebben ook gevoel, die moet je ook niet beledigen door hun doctrine, onderbouwd en wel, barbaars te noemen natuurlijk.
@menage | 07-07-18 | 15:48
Helemaal waar wat moet de beste man anders?
Hij moet zichzelf steeds extremer overschreeuwen want anders haken de tokkies en de extremistjes af.
Hij heeft niets om te laten zien qua beleid of wetgeving want niemand en zijn blinde herdershond wil ook maar iets met dat clubje te maken hebben.
Er rest dus weinig anders dan schofferen om de aandacht op zich gericht te houden.
Helemaal juist. Laten we nooit vergeten dat Wilders begonnen is bij de VVD en derhalve meer een rasopportunist, dan een islamcriticus is. Ik denk nog steeds dat meneer gewoon als bliksemafleider fungeert.
Blasfemie, het enige misdrijf op aarde zonder slachtoffer. De domheid van de mens is onbegrensd. Laat de stront de ventilator maar eens goed raken, benieuwd hoeveel doden er nu gaan vallen.
Willen wij meer of minder blasfemie?
Wat een soeza om een kleurplaatje. Hilarisch wel want toch ver weg en prachtig illustrerend hoe vredelievend het is. Ik begin denk ook een cartoonwedstrijd. Dan over SJW-successen ofzo, ook zo'n religie van vrede. Allemaal mailen maar!
Waarheen?
Ons natuurlijk! Wij zijn een prima vakjury wat dit betreft. Jij moet mij ook nog dzjiemeelen over jam trouwens.
einStina | 07-07-18 | 15:51
Ja maar ik heb je mail heul nie!
misseinstina dr meel is gewoon dat. Have fun met het spelletje kijken trwns. te lang naar mij staren is ook niet goed en al die ellende over zichzelf etende wormen moeten ergens mee gecompenseerd worden.
He, je bent van je gs-stoeltje gevallen. *oprapen doet* *koud washandje aanreiken doet* *flesje erbij* laters!
Veel gedoe over tekeningen. Met de 'Deense' cartoons was het ook al zo een ellende. Geweld met doden aan toe, om een paar tekeningen.
*tekencursus gaat volgen om eerste prijs in einStina competitie te winnen*
hahaha. Gooood luck! Ik trek heus niemand voor enzo.
Ghehe, dan maak ik geen kans om te winnen ;)
Dan maar direct een kusje geven aan de juryvoorzitster :)
Heel schattig, dat omkopen. *kijkt streng*
die strenge blik hou je niet lang vol ;) tot snel :)
Die garret weldon toch!
Gewoon doorgaan met die Paki’s te jennen.
Die nuke van ze haalt Nederland toch niet...
Zooitje hysterische idioten daar zeg. Een beetje de tent afbreken over iets wat aan de andere kant van de wereld toch niet gaat gebeuren.
Ik blijf het zeggen religie is voor de domste der domme mensen ter aarde. Daarom ben ik voor een wereldwijd internetrijbewijs.
Rijbewijs A, B, C, D en E
Iedereen met rijbewijs A mag wat e-mailen en porno bekijken maar niet meer. Rijbewijs B is voor de wat hoger begaafden etc.
Leuk weetje: nl.wikipedia.org/wiki/Godslastering
"In het Oude Verbond stond op godslastering de doodstraf door steniging. Ook in het Byzantijnse Rijk en in de Middeleeuwen werd godslastering met de dood gestraft."
En
"Nederland kende tot 1 maart 2014 wettelijke verboden op godslastering. De strafbepalingen met betrekking tot godslastering gelden nog wel op het Caribisch Nederland."
Wist ik niet eens.
Wat doen die midden-oosten types überhaupt op het internet? Komt toch niks goeds van. Internetrijbewijs is verder een puik idee.
Interessant leesvoer, die link.
Grappig, die doodstraffen voor godslastering.
Vraagt om het tegelen van deze ongeëvenaarde klassieker:
www.youtube.com/watch?v=ZNeq2Utm0nU
Pakistan ligt niet in het Midden-Oosten.
Maar dat internetrijbewijs komt er wat ik je brom. Internet was voor email, porno en nuttige informatie. Nu is het een open riool geworden van samenzweringstheorieën met allerlei bubbelplekjes voor gestoorde idioten. Jihadisten, neonazi's, christengekkies, cannibalen, tofuknauwers en weet ik veel wat voor meer gestoorde idioten om er maar eens een paar te noemen.
Prachtig hoor vrijheid maar je moet er wel mee om kunnen gaan nu is het het wilde westen 2.0
Sletje, put your money where your mouth is en hou jij je bij je dagelijkse portie porn en een mailtje naar je moeke.
De Koreaanse Slet | 07-07-18 | 15:56
Het was ook niet bedoeld voor Noord-Koreaanse trollen, dus jij bent ook uitgeluld dan.
Het oude verbond is tussen de joden en hun God en deze wetten staan in Leviticus.
De vraag die zich dan opwerpt is waarom Christelijke landen/maatschappijen een dergelijke wetgeving/straf zouden (willen) invoeren/hebben ingevoerd. Machtsmisbruik van koningen c.s. middels religie? Middels een valse heiligheid van je lastige onderdanen of competitie ontdoen? Bescherming van de priesterkaste?
Wie vandaag de dag de zogeheten liberale, vrije waarden van onze maatschappij (en de EU) niet onderschrijft, uitdraagt, verdedigt en in zijn ziel etst, kan rekenen op diverse vormen van uitsluiting tot en met berufsverbot.
Het is volkomen terecht dat de wet Donner (1932 smadelijk godslastering) is afgeschaft.
Nu nog artikel 137 (en deels artikel 1) aanpakken en grotendeels afschaffen zodat we werkelijk vrijheid van meningsuiting in woord en geschrift kunnen hebben.
'Wist ik niet eens'
Weer lekker bescheiden, Andrew. Tuurlijk wist je dat.
Gelukkig hebben we jou, slet. Voor de relativering. Jij zou in '40 tot '45 geen NSB zijn. Jij zou de straat opgaan, in een demo tegen de ondergrondse, want 'ze' gebruiken geweld. Je mist een ruggegraat, dat heb je weg geredeneert. Met vrijheid moet je kunnen omgaan? Een bewijs voor internet? Wat dacht je van een bewijs voor democratie? Je komt uit een smerige zandbak, en wil de mores van die zandbak ook ff aan de andere kant van de wereld komen uitleggen, opdringen. Het zijn persoontjes als jij, met je eeuwige schuddend vingertje. Mensen zoals jij maken de wereld een stuk gevaarlijker. Met je relativerend geleuter, jij geeft hun kracht, ik kan niet wachten op de wanorde die gaat komen..... Dat ik gewoon je nek kan kraken.
Wilders=freedom of religion, we practice the religion of atheism.
Ik aanbid pasta. Leuk en lekker.
Gewoon de ambassade(s) in die s-hole landen sluiten en ze de t laten krijgen.
Precies!
De islam is de religie van de vrede. Jammer dat een overgrote meerderheid van de mannen die namens Allah spreken en preken het altijd zo verpesten voor een hele kleine minderheid die wel oppast met de "gematigde moslim" uithangen, vanwege het levensgevaar dat daaraan gekoppeld gaat.
Maar de ergste ploerten zijn uiteraard de EU en andere linkse mensensmokkelaars van "vluchtelingenorganisaties" die schepen vol islamitisch-verwarde mannen in de westerse samenlevingen dumpen teneinde die teneinde te brengen.
Het is sowieso een complot. Ik denk dat het een vooropgezet plan is van Elon Musk in combinatie met de Mossad om het Midden-Oosten weg te vagen, waardoor er geen olie meer is voor conventionele auto's en elektrisch rijden booming business wordt. De koran is waarschijnlijk geschreven door een profeet die accu's zag in zijn visioen op de berg van Al-granh-bur
Gematigde islam bestaat niet. Mocht er een full out oorlog komen tussen moslims en de rest dan kunnen de 'gematigden' kiezen: of 100 procent islam of gedood door 'broeders'. So much for gematigd. Lol.
VeelTeSteil | 07-07-18 | 15:36
Zoals gezegd, types als jij gaan uit van slechts één variant van de islam, namelijk de extreme. Daarom lijk je zoveel op die Pakistaanse moslimgekkies.
Bakito | 07-07-18 | 15:39
Inderdaad mijn type mensen. De niet-wegkijkers, de mensen die geen logica ontberen.
Bakito | 07-07-18 | 15:39
En verder zou ik zo'n debiele vergelijking maar niet meer maken. Anders mag je echt jezelf kapotstuk rijden tegen een beaum lutser.
VeelTeSteil | 07-07-18 | 15:42
Weet niet wat er allemaal mis is of gaat in jouw leven, maar vermoed dat dat zonder Pakistaanse moslims niet veel beter zal zijn.
@Bakito | 07-07-18 | 15:44
Ach dan gaat het sneuneusje op zoek naar een andere zondebok om de schuld te geven voor zijn/haar/het mislukte leventje.
Verrekte voorspelbaar dat soort types.
VeelTeSteil | 07-07-18 | 15:43
Kijk aan een fatwa. QED.
Bakito | 07-07-18 | 15:49
Nee hoor. Ik geloof in mezelf dus geen fatwa. Gewoon LoA.
Bakito: ik vind het wel ver gaan om iemand die jij niet aardig vindt vanwege een andere mening te vergelijken met een "Pakistaanse moslim". Weet je wel waarmee deze soort moslims zich voornamelijk onderscheiden in het Verenigde Koninkrijk? De UK is een land dat het grote ongeluk heeft ooit een koloniale relatie gehad te hebben met dat ernstige poepgatland.
Soros haat Europese sovereine staten en homogene volkeren en maakt die met zijn landverraderlijke volgelingen kapot middels massa immigratie van vooral moslims, want die laten zich slecht assimileren en verzwakken je land op alle vlakken het meest.
Jan Passant mk2 | 07-07-18 | 15:52
Ongeluk? Voor zover ik weet heeft niemand de Britten gedwongen om eeuwenlang de halve aardbol te bezetten, koloniseren of plunderen. Maar wellicht weet jij meer....
Berbaar | 07-07-18 | 15:48
Keek je net in de spiegel?
Jouw reacties zijn ook zo voorspelbaar als de nacht.
Ja, bakito, er zijn heel veel verschillende versies van de islam, net zoals van de koran, net zoals van het nazisme en net zoals van Mein Kampf. Juist.
Bakito: wat is dat voor suf beroepsneger-idee om de hedendaagse Britten de rekening te willen presenteren voor vermeende misstanden die hun verre voorouders de bevolking van (in de ogen van die tijd) braakliggend terrein aangedaan zouden hebben!
Ze hebben mekaar nodig - de moslimgekkies enerzijds en de PVV-gekkies anderzijds. Een lintworm met twee koppen, als de ene slaapt vreet de ander en vice versa
Aldus het bakitogekkie
Nee hij heeft gelijk. Die extremistische mafklappers van de anti-islam beweging zijn ziekelijk obsessief bezig met islam. Ga maar eens op Twitter kijken er zitten er tienduizenden de hele dag over islam te twitteren. 's ochtends vroeg tot 's avonds laat.
Weet je wie ook de hele dag islam bezig zijn? Extremistische moslims!
De Koreaanse Slet | 07-07-18 | 15:31
Ja no shit. De anti kippen beweging is ook veel met kippen bezig. Lol.
@VTS Dat je met dit weer en weekend nog de kracht hebt voor discussie...
einStina | 07-07-18 | 15:37
Even een tussendoortje. Zo met vrienden voetjebal gluren. Hadden ze de wedstrijden maar omgedraaid.... Goffer... *einStina aanstaren doet*
Yep zo werkt dat extreme gekkies voeden andere extreme gekkies.
Berbaar | 07-07-18 | 15:44
Gelukkig hoort de islam hier niet en zal het dan op termijn ook weer verdwijnen. Ook islamapologeten krijgen de rekening gepresenteerd. Net zoals Ome dinges...
Net zoals in de jaren veertig van de vorige eeuw. Die nazi-gekkies en die gekkies van het verzet. Jamdie hadden elkaar ook nodig. Een lintworm met twee koppen, ja ja. Linkse logica...
einStina | 07-07-18 | 15:37
Welke discussie? Hem wordt op niet mis te verstane wijze de oren gewassen.
Nou Piet, wishful thinking, maar het heeft wederom niets met de realiteit van doen.
@Berbaar | 07-07-18 | 15:44
Hoi Berbaar. Zoals je ziet ben ik er nog. Hoe gaat het? Zie dat je nog niet veel veranderd bent. Nog steeds dezelfde hippie. Doe je even je spellingcorrectie.
@kempenaer: nee joh Piet vindt het gewoon leuk mij af te zeiken op alles wat ik post. Het begint onderhand een obsessie te worden. Maar ja, als je verder geen leven hebt... gewoon negeren.
De PVV vergelijken met het verzet in de oorlog? Hahahaha.
Hahahaha!
Hahaha, hahaha, wegkijken is leuk!
Eventjes oogklepjes af, brein een keer aanzwieren en kijken wat er gebeurt als de ware moslims de macht grijpen in een gebied.
Tipje van de sluier: Islamitische Staat, Saoedie Arabië...
@einstina
Misschien heeft ie een oogje op je, je stalker Pietje...
@Bakito | 07-07-18 | 16:03
Hij is inderdaad vrij lachwekkend.
Als ik zo'n bende sneuneusjes bij elkaar zie, zoals onlangs in Rotterdam, dan associeer ik dat met een hele andere groep uit die tijd dan het Verzet.
Berbaar | 07-07-18 | 16:12
Zo zien ze zichzelf niet, want Hitler was links en als je pro-Ajax bent kun je nooit antisemitisch zijn. Of zoiets ;)
Als we vergelijkingen gaan doen met WW2 dan kunnen we niet zeggen dat de PVVers in het verzet had gezeten.
Ten eerste is hun enige vorm van protest één keer per vier jaar naar de stembus slenteren en een beetje op Geenstijl op moslims kankeren en/of te twitteren.
Ten tweede past het partijprogramma beter bij dat van de NSB destijds.
Read 'm and weep
www.parlement.com/id/vh8lnhrpfxue/nat...
"De Nationaal-Socialistische Beweging (NSB), opgericht in 1931, was een autoritaire, antiparlementaire, extreemrechtse partij die streefde naar een nationaal-socialistisch bewind."
Welke PVV-er kan zich daar niet in vinden. Verander woordje joods naar moslim en het is een feestje.
@SnartBlirdetRagnarok | 07-07-18 | 16:32
Probeer jij nou maar is te leren fietsen zonder zijwieltjes.
En in het midden de trollen.
Te vereffenen rekening.
Ik had net bij de dealer wat folders opgehaald van die hele fraaie Pakistaanse auto met een V6 vierentwintigklepper, variable inlaat en alle ADAS opties die je maar kunt bedenken, maar nu de Pakistanen zo onaardig doen, ga ik toch maar voor een Audi A6.
Wel vreemd dat ze niet zo in de stemming waren om stevig te protesteren tegen grooming, toen dat naar buiten kwam in hun dependance Engeland.
-
Goed dat mensen daar hun mening kunnen uiten (VVMU), maar wel jammer dat ze dat opvatten als eenzijdig hun versie op de werkelijkheid verkondigen. En dan ook geen geluiden (VVMU van de ander) tolereren.
Dus als je toch wat kanttekeningen (in dit geval cartoons) maakt bij al die logische en realistische verhalen uit de islam, dan geldt de VVMU niet.
Via propaganda moet die ene waarheid de waarheid worden, wat dat aangaat hebben de publieke omroepen zich alvast goed aangepast aan de islamitische visie op VVMU inclusief die konijnenhok onderleggers als het NRC, VK en het AD en alle afgeleide producten uit de koepelorganisaties.
-
Geen kritiek op de islam, want die zijn zielig en vredelievend (zie geschiedenis Libanon).
Wel bijzonder en prettig dat ze in Pakistan allemaal zo goed geletterd en geïnformeerd zijn door zich ook te verdiepen in alle media wereldwijd.
Andersom zou ik nooit geweten hebben als ze daar een paar spotprentjes maken wat dan ook in Nederland.
Of zouden ze hier spionnen hebben? Die dit in de gaten houden.
banana: de islam heeft de slavernij nooit afgeschaft en slaven zijn persoonlijk bezit waar de rechtmatige eigenaar alles (alles) mee mag doen wat hem blieft. Pakistanen gaan daarom echt niet de stad in brand steken wanneer hier in Nederland iemand een kip slacht, zo tolerant zijn ze echt wel.
En spionnen? Mwah, daar lopen er hier minstens een miljoen van rond die zich ook wel kunnen vinden in dit protest.
Hoe meer moslims er komen, des te meer islam in de samenleving met alle gevolgen vandien. Onnozel om te doen alsof het aantal moslims geen invloed heeft op de algemeen geldende opinie over tal van zaken in een land.
De positie van vrouwen en homoseksuelen zal steeds slechter worden, net als die van niet-moslims.
De enige verstandige lijn die gevolgd kan worden is die van Japan: zerotolerance.
Alleen zijn er veel Nederlanders zodanig onnozel dat ze menen dat tolerantie jegens een barbaarse haatideologie beschaafd zou zijn. Dat is het dus niet. Het is dom en zelfdestructief. Een beetje vergelijkbaar met het gedrag van een zieke zelfvergiftigende junk.
Achja, paar zwakzinnigen die onder de noemer geloof zwakzinnig gedrag vertonen... Is toch niemand die dat serieus neemt?
Waren het er maar een paar...
@Graaisnaaiert
Nuke ze maar eens goed
en het zijn er daadwerkelijk nog maar een paar
Stop this criminal religion.
Over Geert Wilders gesproken:
"Het gerechtshof heeft op 5 juni drie nieuwe raadsheren aangewezen voor de verdere behandeling in het hoger beroep van de strafzaak. De data waarop het hof Den Haag de strafzaak voortzet zijn gepland op vrijdag 30 november, maandag 3 december en vrijdag 7 december 2018. Op deze data worden regiezittingen gehouden."
bron: www.rechtspraak.nl/Uitspraken-en-nieu...
Simpel vertaald, op die dagen wordt dus ons belastinggeld verspilt, om onwilligen namens Links de mond te snoeren.
Ook lekker zo rond sinterklaas. Kunnen ze die discussie negeren omdat ze resources aan Geert aan het spenderen zijn.
Volgens mij zijn al deze waarschuwingen eerst door de Google vertaalmachine gehaald . Wat eruit komt is pakitokkie lengwitsj . Anyway Paki's get your facts straight; the only thing that harms people is your own religion . Wilders never killed anyone ! It's your own bloody religion that calls for blood again and again ...
Gaap. Paki wie? Maak die onnozelen toch niet zo belangrijk.
Nou Dumbass, je haalt alles door elkaar. Een fatwa is een religieus advies en je hebt de faatwas, dat is wat jij zo gaat doen anders zwaait er weer wat.
Voor typjes als jij zit ik op GS. Oneindig grappig. En pas op met Paki´s in de nek pakken, ze zijn vaak zwaarder dan je denkt. Toedels.
Doe maar lollig. Ontmoeten? Kijken wat voor type ik ben?
Tja, als je je wegen probeert om te smelten zul je altijd een achterlijk derde wereldland blijven. Stelletje debielen.
Ja als alle Pakistanen nu eens ff Nederland gaan boycotten. Te weten: Alle Pakistanen verlaten het land, alle callcenters vanuit Pakistan mijden NL nummers als de pest en ze sluiten zelf hun ambassade hier. Ben ik echt helemaal voor. Dood aan Mo de kleiterneuker overigens. (The Plague be up on him)
Het enige wat we nu nog kunnen verkopen in Pakistan zijn Nederlandse vlaggen.
Fake news, er is geen greintje bewijs dat de islam niet de religie van de vrede is.
Weer een piek in de met-benzine-doordrenkte-vlaggen export ..
Flikker op met dat apenland. Kwalificatie F1 is er op.
Onbetrouwbaar volk die Pakistanen altijd al geweten. Of ze nu hindoe zijn of geloof van de vrede (kuch) aanhangen maak geen zak uit. Yes Sir, No Sir onderdanig prevelen maar als je ze de rug toe draait raggen ze er een mes in.
moeten wij eens hier proberen om Pakistaanse taferelen te betitelen als kinderverkrachting ( oude opa's die jonge meisjes tot hun bruid nemen)en de vrouwenonderukking, of kinderarbeid aldaar, of nog meer van al dat fraais.. boycot Pakistaanse produkten mensen, boycot alle Pakistaanse produkten totdat er geen kinderen meer aan oude mannen worden uitgehuwelijkt of net zolang er geen kinderen meer in de fabrieken of in de mijnen 12 uur per dag zwaar werk doen voor nog minder dan een hongerloontje..
Ik ga toch zeker geen 25 euro voor een T-shirt betalen? En daarnaast, als die kiddo's niet in een fabriek staan gaan ze niet automatisch naar school, maar komen ze in de prostitutie te werken. Wat is erger?
@Knisperende Tissue, jij wil nergens een fatsoenlijke prijs voor betalen. Omdat je niet fatsoenlijk bent. En nergens voor wilt inleveren, want de wereld draait om jou, toch? Koop eens een fatsoenlijk overhemd ofzo, sjofele egoist.
@normpje neuh, ik hou kinderen uit de handen van pedofielen. Dat vind ik best fatsoenlijk.
Normpje: het is niet bepaald zo dat Harvard het alternatief is als ze niet werken hè? Wij zijn dat pt9ces ook doorlopen na de industriële revolutie.
Niveau'tje weer, en dan bedoel ik niet alleen dat erbarmelijke 'Engels'.
Kleine meisjes en vrouwen verkrachten is daar ok. Maar tekeningen is ophef. Barbaren zijn het. Primitief volk.
Ies koeltoer
We moeten hen zo snel mogelijk naar Nederland halen!
Ze hebben er zelf eentje, met grote dank aan Nederland.
Als Pakistan er morgen opeens niet meer zou zijn, zou de rest van de wereld daar niets van missen. Welke prominenten komen daar vandaan? Welke wetenschappers, creatievelingen, acteurs, muzikanten? Shithole.
@Gajus
Dat geldt natuurlijk voor gans de moslimwereld,
plus 'donker' Afrika, overigens
Al hun Nobelprijswinnaars, vermaarde wiskundigen en filosofen ineens Foetsie weg
oh wacht
Zijn er al Gareth Weldon poppen verbrand?
www.geenstijl.nl/1247941/dood_aan_gar...
Pakistanen waren ook aardig, tot ze opeens geen hockey meer bleken te kunnen spelen.
Dat kwam dan weer omdat hun hockeyspelers ineens schoenen gingen dragen
true story
Een Pakistaan moet eerst eens uitzoeken hoe het komt dat mensen die op Hindoes lijken en toch Moslim zijn.
Als ze erachter komen wat hun voorouders hebben meegemaakt, vind ik het heel knap dat ze toch Moslims zijn.
Mensen zijn anders dan we denken!
Hop, in de houding Rutte!
Kaag in d'r draagbare tent naar Pakiland om te bukken, snél !
Wat zijn ze daar toch weer lekker primitief aan het denken.
Geen greintje dankbaarheid voor de door Ruud Lubbers mogelijk gemaakte kernbommen, die pakistanen.
Zou enigzins slordig zijn als zo'n paki-mafkees een bom van dhr. kahn in NL laat afgaan. Dat zou de nagedachtenis aan Ruud Lubbers toch wel enigzins besmeuren.
Ik ben beledigd door de islam, stop daar mee!
1,5 miljard mensen zijn islamitisch. 6,1 miljard mensen zijn dat niet. Die zijn dus automatisch allemaal ook beledigd.
Deze logica heb ik geleerd tijdens de formatie van het kabinet.
REAGEER OOK