Pakistaanse idioot dreigt Nederland te nuken

Allemaal leuk en aardig, die Mohammed-tekenwedstrijd van Geert Wilders, maar in Pakistan zijn ze er minder blij mee. Zoek voor de lol maar eens op #CeaseDutchEmbassy of #ayfpakistan en je begrijpt dat Geert en Krisz hun vakantie naar Karachi Playa kunnen omboeken. Voorts lijkt het ons verstandig dat islamprediker Khadim Hussain Rizvi geen atoombom in zijn klauwen krijgt, want gezellig figuur Khadim gaat Nederland dan van de aardbodem vegen. Leuk he, die bloedleipe islam. Allemaal van de vrede, maar als je ze op de tenen staat mag je dood. Video HIER.
Leuk
Social
Reaguursels
InloggenIslamitische grootspraak, in de werkelijkheid weten ze dondersgoed dat het game over voor ze is als ze met nukes gaan gooien uit geloofsovertuiging
Nederland bombarderen? Navo. Dus verstandig? Meeh.
bij het horen van de kruidvat reclame heb ik dezelfde reflex dus ik begrijp die man wel
Zoals ik al vaak heb gezegd, moslims zijn de nazi's van deze tijd. Het enige verschil is dat moslims niet de intelligentie en discipline hebben en daarom vooral elkaar uitmoorden.
Inderdaad, de stammen cultuur, zolang de eigen stam/clan er maar voordeel
mee heeft wordt het daar nooit wat op eigen kracht.
Knettergek!
Pakistaanse idioot, pleonasme.
Of is die al geopperd ? Geen zin om alle comments te lezen.
Vriend, er liggen hier sowieso nog 22, die over de datum dreigen te raken. Ik heb een hekel aan verspilling, dus inzetten die hap.
Klein beetje OT:
Al gelezen wat ze in Denemarken van plan zijn met ghetto’s?
Fraai plan........
Het is en blijft kut volk.
Als je niet kunt accepteren dat ze een atoombom op je hoofd mogen gooien ben je racist.
In plaats van proefdieren kunnen natuurlijk ook ............... inzetten!
Dierenleed altijd -1
we hadden toch net een paar Reapers gekocht? kunnen die nog een upgrade krijgen?
Dit is in een notendop waarom het *nooit* *ooit*
goed gaat komen met deze religekkies
*binnen* onze grenzen.
Voor deze opmerking verdient Khadim Hussain Rizvi bezoek van een drone.
Mijn gevoel zegt mij dat de uitgedeelde jodiumpillen in NL eerder voor fall-out van een aanslag gebruikt gaan worden dan voor een ongeluk...
Dat woestijnvolk kan niet genoeg geprovoceerd worden
Na deze woede uitbarsting ging hij gewoon weer verder kleine jongetjes (mohammedjes) neuken in z'n afgelegen compound.
@Ervaringsdeskundige | 05-07-18 | 19:25
En onze 'helden' in vak K zagen dat het goed was. Pruim het maar! Stelletje motherfockers. We stonden erbij en keken erna. Geen wonder dat we 'fuckep up' zijn.
Standvastig | 05-07-18 | 19:40
I couldn't agree more ............. (iets met laffe honden en staart tussen de benen)
Ik moet bekennen dat ik wel eens zit te hopen op het bericht dat Mekka exact op zijn waanzinnige kop is genuked. Maar ik vrees dat de waanzin daarmee niet is opgelost.
Integendeel.
De waanzin die door die IDIOTEN in MEKKA wordt verspreid is
slechts op een manier te stoppen die we nooit meer wilden.
www.kaotic.com/video/kM3NuTrC_2018805...
Zie hoe vredelievend die cult is, en denk er het uwe van.
Ik vind het altijd knap dat figuren met dat soort kleine pikkies het wel voor elkaar krijgen er telkens weer op de gaan staan.
Inteelt kan zeer aparte configuraties opleveren, slimmer word men er
niet van.
Laat die "vluchtelingen " eerst geld verdienen aan een lopende band,
als men dat lang genoeg volhoud, kan men wellicht de terugreis
zelf betalen.
Dan vragen we of Obama nog een keer de gaskraan kan open zette. Zodat de aarde 5 graden warmer wordt,dan schroeien ze daar weg.
Tip: Ga even langs bij kwikfit, de knop van je tijdmachine is stuk.
Doen ze nooit. Daarmee zouden ze alle faciliteiten waar ze in Nederland gebruik van maken en de financiële input die het voor hun terroristische organisaties oplevert vernietigen. In Nederland moet geen gedonder ontstaan, slecht voor IS en slecht voor Nederland.
Is gewoon een MOSLIDIOOT, zijn allemaal hetzelfde, beter geen aandacht aan schenken.
`Die man zegt dus NIETS ANDERS dan wereldwijd alle mohammedanen denken (en willen doen!).
Maar ja, sommige vinden dat hun gastlanden nog niet voldoende zijn kaalgevreten om al tot slavenexploitatie over te gaan.......
SommigeN vinden....
Sommige mohammedanen LöL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja ja, wat een prachtige religie toch. Wanneer je tekeningen al aanstootgevend vindt, dat moet je natuurlijk een heel land uitmoorden.
Een verrijking voor elke samenleving, deze religie van de vrede. Moeten we dat hier ook niet importeren?
Met aanvaarding van de islam betreedt je de wereld van de voortdurende psychose met her en der eilandjes van rust, overzicht en vrijheid; maareh... je zult nooit zeker weten wanneer je op zo'n eilandje zit.
En dat is aanwezig bij iedereen in die gemeenschap.
Wat een hel.
Peace man.
Gelovigen der aarde onthaat!
Wie? Khadim Hussain Racefiets?
De Koreaanse Slet | 05-07-18 | 16:57
Goeie genade.
Dacht ik met magische strandtas wel een en ander in de kalme pocket te hebben, gooit Slet de benen wijd.
Hé, da past niet in de tas naar Mars!
En wat nou, die Hadith. Dat doe je toch niet, zomaar buk-soesidie-wenie?
Komt die bom, klinkt het niks internationaajl: jahaa, haid 'et gezeid hè?
Dat zijn de ergsten, altijd.
Cartoon terzijde.
De grote vraag blijft dan toch, waarom het afbeelden van Mohammed op zich zo haram is. Volgens de beschrijvingen was het een knappe man, dus hoezo mag een flatteus portretfantasie niet?
Waarom mogen we niet eens de gedachte krijgen om hem af te beelden?
Waarom dit totaal-taboe?
Wat word er verstopt?
Ik denk, dat er teveel beschrijvingen van Mohammed's witte en pink huidskleur zijn, die eigenlijk erop kunnen wijzen, dat het een blanke of halfbloed was.
En stel dat het zo was, makkelijk uit te vinden met wat DNA uit zijn graf, wat betekend dat dan voor de Moslimwereld?
A nuke.
Nee, laten zo. Als niemand weet hoe hij er uit zag, kun je ook geen afbeelding van hem maken en kun je dat volgens onze logica ook niet verbieden.
Er is geen graf van Mohammed en mogelijk is er ook helemaal geen Mohammed geweest. De historiciteit van Mohammed is een onderwerp van discussie. Er is in ieder geval - net als bij Jezus - helemaal niets bekend van de persoon zelf uit aan de religie externe bronnen en zeker niet van contemporaine.
Geef maar gewoon, er is niks aan verloren ook op het moment. Plus alle politiek correcten willen die mensen toch niet van zoiets moois weerhouden?
Maar ik moet het nog zien want de hoogste graad techniek in de islam is toch wel een kameel en ook daar kunnen ze matig mee uit de voeten.
die bom hebben ze dankzij ons, en onze politieke correctheid
Wijlen Ruud zag dat het goed was met instemming van onze Amerikaanse vrienden.
India was toentertijd pro Russisch en de Pakistanen heetten nog onze bondgenoten.
Wat hebben onze politici er een puinhoop van gemaakt.
Wat mij betreft mag iedereen die islam broodnodig vindt met gezwinde
spoed terug naar moslimmië.
Los daar maar eens eerst je onderlinge problemen op.
En zolang jullie daarmee bezig zijn zijn jullie op jezelf aangewezen.
Geen enkel westers product komt nog jullie kant op, ook niets uit
Oost Azië, van aspirine tot gevechtsvliegtuig en alles daar tussen in.
Al 14 eeuwen parasiteren jullie op andere culturen, word het niet
eens tijd om zelf de handen uit de mouwen te steken.
Laat alle slaven/arbeiders vrij en geef ze een zeer royale beloning
voor het werk en de vernederingen en mishandelingen die ze
ondergaan hebben.
Hoe walgelijk goor en verwerpelijk islam is laat ik in een volgend
stukje zien via een link naar Kaotic.
Ik doe dat in een aparte reactie omdat ik vrees dat deze tegel anders
in z'n geheel gejorist wordt.
Oh boy! Smerig maar wel de waarheid... meine gutten!
Twisted_Faith | 05-07-18 | 17:43 Goed dat het bekeken is, ik heb dat
niet gedaan om te choqueren, maar om te laten zien hoe ver die
MAFKETELS gaan om hun zin te krijgen.
Zulke kinderen moet je niet willen helpen, en hun ouders zijn alleen
nog maar geschikt als varkensvoer.
Oew... Ik mag jou. Werk wel een beetje aan subtiliteit. Moet ik(!) zeggen ja... Ik weet het.
.. islamprediker Khadim Hussain Rizvi klinkt als een dertien in een dozijn normale moslimman. Een beetje saaie en voorspelbare forens voor de Boze Profeet, zodra hij hier arriveert in het AZC met zijn koffertje vol atoombom.
Tja, we hebben daar een ambassade met duur betaalde diplomaten. DIe moeten natuurlijk wel hun werk doen. Dat dit bericht opkomt betekent gewoon dat die lui hun werk niet goed doen.
.. of juist wel. Hoe anders weten zij in Pakistan wie Geert Wilders is?
Achterlijk volk, allemaal!
Mijn buurman in Amsterdam ( Prinseneiland 70-er jaren) werkte bij het van der Waalslaboratorium in Amsterdam. Dit lab werkte weer o.a. voor Urenco... de NL ultracentrifugefabriek. Ik heb Khan wel eens ontmoet op een borrel bij mijn Australische buur. De BVD had de zaak kennelijk niet goed genoeg beveiligd zodat Khan thuis aangekomen zijn eigen centrifuges kon bouwen.
Shit happens. Nu hebben de mohammedanen ook al jaren een paar bommetjes... wat maakt het uit? Of je nu door een Joodse( Israelische) ,Amerikaanse,Chinese of Russische,Franse of Engelse atoombom getroffen wordt ? Kun je beter in één keer dood zijn dan te sterven aan een stralingsziekte.
Mooi plekkie wel.
Wat een onzin de pakistande A-Bom komt bij ons vandaan, dat hij er niet mee spelen mag heeft iets te maken dat het iets is voor de dreig, echt gebruiken wordt niet geaccepteed, want dan wordt je als land en inwoners verwijderd van deze aardkloot.
Denk je? Ik zie genoeg gebeuren waar je vergelding voor zou verwachten, wat vervolgens niet komt omdat men het via diplomatieke weg wil oplossen, wat zelden lukt en de agressor nog meer motiveert om agressief te doen.
Overigens zijn die Pakistanen ook weinig onderlegd in hun eigen geloof. Zoals met zo'n beetje alles in islam; homoseksualiteit, alcohol, varkensvlees, hoofddoekjes, boerka's en ga zo maar door zijn de meningen ook verdeeld over het afbeelden van Mohammed.
en.wikipedia.org/wiki/Depictions_of_M...
Maar toch denk ik dat ze net zoals de meeste andere religieuzen wel pissig worden als de spot ermee drijft. Een afbeelding van Boeddha, of Krishna of Jezus met een dildo in zijn reet die in zijn bek gepist wordt zal je daar in de regio, of sowieso door die mensen niet in dank afgenomen worden. Waarschijnlijk ook met ernstige mishandeling of zelf de dood tot gevolg.
Religieuzen. Ik volg ze allemaal, in meerdere verschijningsvormen al jaren maar het blijft jankvolk met vrijwel geen enkele humor of zelfspot. Moslims steken doorgaans wel de kroon als het om verschrikkingen gaat. Kutgeloof.
Maar er is ook goed nieuws. Als moslims de Hadith afschaffen, wat vele sektes al doen, scheelt dat een hoop ellende.
Hadith afschaffen scheelt veel? Die variant had ik nog niet gehoord. Blijkbaar hebt u uw huiswerk niet helemaal goed gedaan. De islam is dualistisch en volgt niet zozeer een boek of tekst maar een basis veroveringsconcept gebaseerd op teksten die politiek of maatschapoelijk toepasbaar zijn voor het moment. Bekijk de uitstekende studies over politieke islam eens van Bill Warner. https://www.politicalislam.com/ Blijkbaar zijn religieuzen alleen jankvolk? Een nogal kortzichtige conclusie. Het meest bloeddorstige volkssysteem was op t op atheisme gebaseerde communisme. Killer nummer 1. Als u onder Stalin of Mao had geleefd had u niet eens kwaad over hen durven denken laat staan ze afbeelden als pijpende homo's. En de jankers hebben elkaar gevonden. Het grote jankvolkverbond van vandaag zijn ultra links (groen links dus) en de moslims. De gevolgen hiervan zullen we binnenkort ondervinden.
matrixbluepill | 05-07-18 | 17:19
Hadith is niet heilig voor alle moslims of wordt (deels) betwist. Zoals ik al zei de Koran is de letter van Mohammed volgens de overlevering en daar staan heel veel zaken niet of onduidelijk beschreven. Kuisheid, alcohol of zelfs homoseksualiteit.
Er zijn islamitische sektes die de Hadith deels/helemaal verwerpen.
Vrijwel alle meest wrede zaken (wat je ziet bij Daesh bijvoorbeeld) zijn geschreven door Bukhari die generaties nadien zijn/de toen geldende interpretaties beschreef. Inderdaad als politieke islam. Kortom, niet geheel heilig, moslims kunnen deze (deels) verwerpen en sommigen doen dat ook.
en.wikipedia.org/wiki/Hadith
Het kan dus wel. Maar ja, daar dat zal nog wel eventjes duren. Het begin is er. en.wikipedia.org/wiki/Quranism
Maar daar hoor je Geert niet over. Gewoon omdat hij ook maar rechtsextremistische websites leest waarin de meest gewelddadige en wrede versie van islam wordt beschreven, en de gevolgen daarvan. Maar ja, als Al Quaida Daesh te extreem vinden dan snap je wel dat er gelukkig hoop is voor een vreedzame belijding van islam.
Extremisten blijf je houden. Dat is helaas zo. Maar de massa kan je leren dat homo's doden niet koel is en dat er niets over staat in de Koran behalve het bijbelse verhaal van Lot.
Dan nog eventjes dit.
De Hadith staat vol met tegenstrijdigheden en twijfelachtige beweringen. Dit is dus ook de reden waarom het al eeuwen bestudeerd wordt door islamgeleerden. Daar Mohammed het perfecte mens was kan het dus niet zo zijn dat alles klopt. M.a.w. door de Koran beter en vredelievender te interpreteren zoals de begenadigde en perfecte mens Mohammed in die tijd geleefd zou moeten hebben kan je dus hervormen. Zoals veel christenen (doodstraf voor homo's, joden e.d.) dit ook niet meer doen.
Punt is dat je meer of beter vliegen vangt met honing dan met azijn. Tot zover mijn bijdrages m.b.t. de islam problematiek.
Mohammed was een warlord!
@Chris1 | 05-07-18 | 18:17
Een mietje bedoel je. Compenseren voor zijn kleine pikkie. Stoer doen tegen kleine fragiele meisjes. Lekker de, wat wij in de volksmond noemen, pedofiel uithangen.
Religieuzen zijn de volgende slachtoffers in de race van de evolutie. Naarmate ik dit soort opmerkingen hoor van verstandelijk gehandicapten, naarmate ik opteer om ze een handje te helpen. Deze man, zijn kinderen, zijn klein klein kinderen gaan niets toevoegen aan de evolutie van de mens. ZIj zijn de rem, laat daar maar eens een vergadering over worden gehouden in een afgelegen landhuis.
Hij doet een Madonnatje. Je weet wel, blowing up the White House.
Vond ie leuk die oude tas.
Wat een ondankbaar volkje en dan te bedenken dat wij grotendeels er voor gezorgd hebben bij het centrifuge project.
Het toeval, dat Pakistan een atoombom heeft, notabene dankzij Nederland!
""Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht...""
@ medusa324 | 05-07-18 | 15:28
De schemering al begonnen over West-Europa
Dat roept Wilders inmiddels al zo'n 18 jaar, maar hier is het nog klaarlicht, de economie draait overuren, de werkloosheid is historisch laag, evenals de criminaliteitscijfers. En we staan ook al 18 jaar in de top 10 van meest gelukkige landen ter wereld. Ik snap dat jóuw leven erg kut is, en met jou dat van vele andere PVV en FvD stemmers. En dat je daarom denkt dat alles kut is (psychologen noemen dat projectie), maar met Nederland en met verreweg de meeste Nederlanders gaat echt prima. Beter dan ooit. Worden jullie nou nooit eens moe van al die angstbeelden en onheilsprofetieën die nooit uitkomen?
Hoe komen ze toch aan zo'n bom?
nl.wikipedia.org/wiki/Abdul_Qadir_Kha...
Je verwacht het niet, vertrouwen in de toekomst mensen.
Pakistaanse Kahn en overheid heeft met gejatte Nederlandse nucleaire technologie een atoombom kunnen maken en dan dit als stank voor dank. Kan Sigrid niet de boel sussen nederig met een hoofddoekje om?
ze heeft ook beneden een hoofddoekje om als goeie nedermoslima
Dit zijn leuke dingen om als PM bij Trump aan te halen om vriendjes te maken. Ik vind het wat lang duren voor er een nieuwe oorlog uitbreekt.
Hadden wij maar een Trump, dan kom Wilders weer met zijn vrouw gewoon naar de Appie en waren alle hakkenbarren gesloten.
Zover bekend hebben ze nukes. Wij ook. Moeten we alleen even Trump bellen voor de 'pincodes'. Deze motherfuckers zijn strond onder je schoen. Pakilam? Fuck You! Niet een burenruzie die wat belangrijker is dat ons kikkerlandje? Pislam. Zal ook niet. Was de geit weer geïrriteerd? Verkeerde haatbeen uit het bed op je haatbaard gevallen? Fuck pakishit!
woon sinds 2014 in Polen en heb geen seconde contact gehad met moslim gif
Idem in Portugal hier! En weet je waarom niet? Omdat de sociale welvaart ver beneden standaard is en overal iedere dag varkensvlees wordt bereid!
Polen, Hongarije, Oostenrijk, de laatste landen waar men nog niet doorgedraaid is met islamofilie. De redders van Europa. Nederland moet het beleid kopiëren van deze verstandige landen.
nee, want jullie (en ook Hongarije) hebben daar een regering die nog voor haar burgers opkomt en hun land niet verkwanselt aan de kaviaar- en champagnezwelgende dictators van het Brusselse Politburo
Portugal?.... heeft u nog een baantje voor me Erik ?
Idd en ik hier in Hongarije ook niet
Ach joh, verder dan een autobom komen die papaverplukkende paupers toch niet
Pakistan ... het land waar Nederland ettelijke miljarden aan ontwikkelingshulp in gepompt heeft. En geholpen dat het heeft!
Nu maar hopen dat meneer Khabiem geen nuke in z'n fikken krijgt.
Ongezien de typhhhus voor die haatbaard en de zijnen.
Trouwens we zijn allemaal al dood geweest voor we geboren waren, daar maakt ie Ons niet bang mee.
Onzin. Is gewoon een gek. India ligt ernaast, is veel sterker en ook een kernmacht. En vriendjes met Nederland en ze haten Pakistan. Die gast raaskalt.
Want moslims blazen niks op als hun eigen leven in gevaar komt.
Elatik staat te klappen
Azarkan staat te klappen en die hele Denkzooi staat te klappen
islamsterdam rond het Mercatorplein staat te klappen
en de "goede" moslims doen en zeggen ook geen ruk en staan waarschijnlijk achter de voordeur te klappen, maar bij de linksche roeptoeters gaan ze Wilders waarschijnlijk aanklagen en veroordelen
islam is Lam, maar we kunnen Sigrid kopvod toch sturen, die neemt hem wel ff
Kom, laten we meebuigen. Onze ambassadeur in Pakistan kan de man het beste twee Filipijnse kinderen van tien jaar oud aanbieden, een jongetje en een meisje. In ruil daarvoor zal hij Nederland dan niet bombarderen. In Pakistan weet men wel wat men moet doen met ongelovige kindertjes. Dergelijke mannen zijn het beste bewijs dat wij mensen niet allen gelijkwaardig zijn.
We kunnen beter maar als eerste gaan gooien naar die leipen.
Dit bericht moet wel een vergissing zijn. Islam is complete vrijheid, zeggen wat je maar wil, tolerantie, vrede, vrouwenemencipatie, en totale liefde voor homo's en joden. Dat moet wel zo zijn, want de liberale/socialistische intelligentsia, en de Haagse en Brusselse EU-elite en hun MSM promoten de islam en maken er ruim baan voor in heel Europa.
Precies! En waarom denk je dat er elk jaar weer zoveel homoparen naar Mekka emigreren?!
Zo zal het uiteraard bij Engnek gebracht worden en uiteraard is het de schuld van die man, die al op hun dodenlijst staat en totaal geen eigen leven meer heeft en 24/7 met een kogelwerend vest moet lopen. Die enge man die het beste met Nederland voorheeft, maar niet alleen door islam veroordeeld is, maar hier ook nog met linksch schorem te maken heeft, die hem het liefst op een zenderpark lokken en een volkert erop los laten.
Enge haatnek. Eerste klas.
Islam, de religie van de vrede.
De aarde zal inderdaad een vredige planeet worden als alle mensen vermoord zijn.
Pokke kudt Paki, wat denkt dat dan? We kunnen zijn land terugbrengen naar de oudheid. Wat een malloot die khadym en dan die arrogantie. En wat voor een kleding heeft die gast aan, pff prutsers zijn het en blijven het.
Op zich hè, dit stukkie aan de Noordzee kapot-nuken - dan prik je zo goed als het bestaan van Noord Europa lek.
De Atlantische oceaan krijgt vrij spel, tot ver in Oost Europa.
Daar wil met toch al geen vluchtzwemmers vol godsgedwongen eisen.
Het zou best wat zuivering kunnen brengen.
Ja hé, anders doet het klimaat het zelf wel, ja?
Echt, niet alles is zo dramatisch.
"De Atlantische oceaan krijgt vrij spel, tot ver in Oost Europa"
Wat een onzin. Men staat hooguit tot iets voorbij Amersfoort met de voetjes in het water. Ja... Amsterdam wordt verzwolgen maar daar ben ik persoonlijk niet echt rouwig om.
Tot oost in Nederland eerder. Maar over de vluchtelingen heb je gelijk, wie wil die randstedelingen nou hebben met hun eisen en eeuwige gezeik?
www.krnwtr.nl/hoogtekaart-van-nederla...
als dat zo is druipsmurf.... WAAR ZIT DE KNOP?
druipsmurf | 05-07-18 | 16:28
MogeWijEveOvergeve | 05-07-18
Als heel NL nou genuked moet worden door die Pakistaanse aap, wat is er dan de bedoeling van om eventueel in tact te laten?
Precies het gebied met hoogtelevel dat door de zeenatuur nog niet kapot kan?
Ik ga m'n grappen over nuken dimmen.
Zo'n experiment is pas leuk met een gateway naar reserveplaneet.
Ja, of als m'n hightech strandtas is bezorgd.
En dan te bedenken dat dit stront figuur als hoog begaafd wordt beschouwd in zijn land.
Dat snap ik wel, als iedere pakistani een IQ heeft van 40 en deze beste man van 75 dan is hij in referentie tot zijn schapen idd hoogbegaafd.
Ik geloof dat dat 'hooggeleid' genoemd wordt.
Holland wegvagen? En die twee miljoen moslims dan? Of is dat gewoon collateral damage?
Maar goed, in theorie is het dus mogelijk dat WOIll begint met een lullig tekeningetje. Eigenlijk iets om je rot te lachen.
woIII? we sturen 100 Kruisridders en klaar is Kees.
@DeKolonistenVanIslam | 05-07-18 | 16:05 |
Misschien bevordert dit de uitstroom van moslims,.. terug naar hun afkomstland.
Hoop?... valse hoop?..
Je weet maar nooit.
Daar doen ze bij aanslagen ook nooit moeilijk over
Och, als ik in de woestijn zou wonen en geen bier mocht drinken zou ik misschien ook chronisch kwaad worden.
zolang er geen gekken zijn, hebben de w........
Pim zei het al... de islam is een achterlijke cultuur. Alles is terug te leiden naar godsdienstwaanzin, wij hebben ook een aantal van die gekkie's, denk aan de jehova en de Veluwe, maar die zijn toch net iets minder gevaarlijk dan die haatbaarden met zwaarden.
U kunt er wel over lullen en typen en miemelen, maar het probleem meneer. Dàt blijft! Ce ça!
Ach, zolang dat stuk zwijnenstront daar maar lekker in die haatzandbak blijft. Immers als ik de beschikking had over de knop, dan had ik dat hele Midden Oosten allang plat genuked.
We brachten die techniek door slordigheden naar de Pakistanen en die brengen het als Allah het wil ook weer terug naar ons.
Hahahaha dome moslims Nederland is een na grootste voedsel leverancier van dr werld
Komt goed uit dan Binen 30 weken 0 moslims over
'Are you threatening me?' - The Great Cornholio -
#TheProphetOfPeace#AYFPAKISTAN beetje tegenstrijdig deze 2 hashtags
#CeaseDutchEmbassy
Ik heb even heel goed geluisterd naar de video maar als u beweert dat die man de gebruiksaanwijzing van een vibrator voorleest geloof ik het ook.
Deze lieden moeten maar een woord hebben. I will follow you, everywhere. But we get you. Slappe leiders die wij hebben, kunnen hier niet tegen op. Trump, Poetin, dan zeggen ze even niets. Maar hey, West Europa softies dat lachen ze om. Wanneer gaan we het nu eens leren.
Hans, wat vind jij nou zo aantrekkelijk aan de islam? Nou, gewoon, hun lichtvoetigheid, hun "Joie de vivre", Heerlijk.
Maar zonder gekheid; als er een land dat helemaal nuke gaat op blasfemie of vooral, VERDENKING van blasfemie, dan is het Pakistan. Ze zijn er van bezeten. Honderden mensen zijn er al vermoord, voor helemaal niks. Uit "The Economist";
“Blasphemy” can now include spelling errors by children or throwing away a visiting-card bearing the name “Muhammad”.
Gewoon Khadim Hussain Rizvi even zeggen dat de BIG BUTTON gemaakt is van de clit van Wilders.
Dan laat ie het wel.
of van varkensleer
Naah, is in best wat gevallen hetzelfde.
There is a cure...
ixquick-proxy.com/do/spg/show_picture...
Islam, religie van de vrede. Vrede is: iedereen moslim of dood.
Dan maar dood, dalijk krijg je een vrouw toegewezen die eruit ziet als een vliegdekschip. In het zwart met een kijkgaatje, het lapje stof wat over blijft zie je vaak bij opsporing verzocht.
@Jezusaapje | 05-07-18 |
En daar gaat mijn stijve. Die dingen, gevallen, komo zakken, zal verder wel. Niet cool! Waar is mijn potje cyanide? Oh, mijn oude man was goudsmid. Zo heb ik er mijn handen op gekregen. Drink mezelf liever dood.
Pokhara Nepal 1991: Loop met een joods meisje een kledingwinkel in om travelers cheques te wisselen. De medewerker schreeuwt hysterisch tegen het meisje... ga weg, ik ben een Pakistaanse moslim, ik heb het recht je te doden. Zij rennen als Forrest Gump. Maar goed, is een anekdote en zegt niets over Paki's want Paki's zijn mensen en de islam is een godsdienst.
RickTheDick | 05-07-18 | 15:51
Hè wa?
Dus joods meisje rende met personeel kledingwinkel weg en jij blijft achter om doodsvonnis aan te horen?
Wat nog heel lang duurde, want van 1991 t/m 2018.
Belangrijkste vraag: nog gelukt met leuke kledij?
Nou Kudtkip, dat zijn 3 wedervragen. Ik vertel je nooit meer wat. Met je rare accent.
Ik tel maar twee wedervragen, een constatering en nul antwoorden.
Maar hoe zag ze dat het meisje joods was dan?
RickTheDick | 05-07-18 | 16:09
Verdomme!
Ik krijg dit dus al 26 jaar te horen: gij bende niet van ier-ey?
Ja, raar accent.
Gooise kudt met ABN-smoel.
Enne, 'ne jij dan.
Met je moeilijke anekdotehoofd.
Geen wonder dat je te laat was om mee weg te rennen met dat joodse meiske.
Nee, inderdaad, vertel mij maar niks meer.
Als die nuke invliegt, zit ik al op Mars - haha, ja ikke wel.
Met half de stad in m'n strandtas, ja?
@Kudtkip | 05-07-18 | 16:31
DaFuQ! Jij en je strandtas. MuddaFUKKA! Lig in een deuk. Wat was dat over Mars? Neem aan dat we die Joodse meenemen?
Standvastig | 05-07-18 | 17:09
Hell yeah!
We gaan met z'n allen: joden, jezussen (en broers), en al die andere gewetenswezens zonder naam d'r voor.
Ho.
Pas nadat ik het goed gemaakt het met Rick.
Eerder niet.
Haha, ja nee. 't Hangt nie gans af van zo'n Pakistanie met z'n amatoomkloten.
Bietje goedmaken en ook wa doen.
Dus.
IK dacht vorige week nog, die Wilders, die gaat hele nare dingen te horen krijgen in verband met zijn Islamobsessie.
En ja hoor, daar is het al.
Het zijn de moslims met een Islamobsessie, niet Wilders. Naast de Islam hebben ze namelijk niet zo veel.
Die Churchill had ook al zo'n rare nazi-obsessie. Wat bezielt die mensen toch?
Koos Knak | 05-07-18 | 15:49
Islam obsessie?? Tot op heden heeft Wilders keer op keer op keer gelijk gekregen; ik vind Wilders eerder getuigen van realisme en van de plicht die hij voelt om ons (helaas tevergeefs) te waarschuwen voor het gewelddadige gespuis (zie alle doodsbedreigingen en zie nu weer het dreigen met volkerenmoord met een atoombom). Maar helaas, naieven (zoals u) vinden het obsessief en steken liever de kop in het woestijzand voor het systematisch en stelselmatig groeiende probleem van de (alleen al in Nederland) meer dan een dikke miljoen Kamelen van Troje die ons land nu al rijk is
Die Weisse Rose waren ook zo geobsedeerd met andere nazi's, die van de nsdap. Nu blijken het helden geweest te zijn. Wilders ziet wat de islam is; fascisten, en hij waarschuwt het nog vrije westen ervoor. Noem jij dat maar lekker een obsessie, ik noem hem liever een roepende in de policor woestijn.
Laat een monster los op een massa mensen en er zal een grote groep hard wegrennen. De domkoppen roepen hard met gesloten ogen dat monsters niet bestaan en worden als eerste verslonden. Slechts een enkeling heeft het in zich om een held te zijn en gaat op zoek naar een wapen om het monster mee te bestrijden.
Het is juist de obsessie van de islam met zichzelf, waardoor wij elke dag (wat zeg ik,... elk uur) met die sekte geconfronteerd worden.
De hele maatschappij is vervuild door die 'slachtoffer'sekte.
Logisch dat je er dan, als je Nederland ter harte gaat, veel mee bezig moet houden,...
Omdat die sekte echt niet vanzelf intoomt.
.
Vanuit je Wilders obessie hem betichten van islamobsessie. Sta je ook vooraan als de ongelovige hollandse varkens opgehangen worden, kirrend van "kies mij, kies mij o edele superieure haatbaard"? Vol van tolerantie voor intolerantie zit je op je deug hobbel paard de msm tot in den treure na te roepen. Ooit poneerde men daar dat Wilders een racistische satan was, en simpel volk als jij heeft dat grif als waarheid overgenomen. Ik mag alleen maar hopen dat volk zoals jij nog eens vol mag gaan deelnemen aan alle zegeningen die islam voor jou in petto heeft. Want dan kom ook jij aan de beurt, maak je geen illusies. Islamofobie.... lachwekkend.
Heeft er één lid van ons nepparlement zich al hiertegen uitgesproken? Pechtold? Klaver?
Nee, die zitten aan de bbq.
Nee want je mag moslims immers niet beledigen door de waarheid te zeggen
Neem even notie dat deze oetlul, een Sunni moslim is. Volgens sommige volksstammen zijn Sunni's gematigd. Welhier een gematigd moslimleider, die oproept Nederland te nuken.
Wel een klimaat-neutrale atoombom graag , want Nederland gaat het klimaat in de hele wereld redden. Anders gaat het nooit wat worden met gasloos en energieneutraal Nederland.
wel in een keer van het gezeik af.... geen gas maar dan ook geen stroom... sterker nog... helemaal niets.KLAAR!!
Of was het de bedoeling dat dit bericht aan zijn baas gericht was en dat ie net als ploumen op het verkeerde knopje drukte?
En opeens wist de alwetende grote zandsmurf het: een tekeningetje is namelijk duizendmaal erger dan onthoofding en kinderverkrachting.
Ho ho! Regels zijn regels! En die regel over het niet afbeelden van de 'profeet' (en andere zaken) geldt dus voor íedereen! Ook voor niet-leden.
Winter_is_coming | 05-07-18 | 15:49
Profeten zijn gewoon een deftige term voor waanzinnigen of pedofielen. Wist je dat nog niet? En die cartoontjes ervan zijn erg grappig.
De profeet wordt niet afgebeeld. Alleen een hoop stront met het bijschrift "profeet". Worden ze dan toch nog boos dan weten we hoe de profeet eruit ziet.
Hij is bereidt om 1 miljoen moslims te doden om Wilders te pakken te krijgen. Rare man.
ies koeltoerrr
Dat zou dan 36 miljoen maagden opleveren... (de helft is vrouw, die telt hij toch niet)
Even het sommetje maken: 1 miljoen moslims worden in één klap martelaar. Waarvan 50% man, dus 500.000. Martelaren krijgen 72 maagden. Dan moet de profeet in één dag 36.000.000 maagden klaarzetten, uitdeelcentra inrichten. Pffff... een uitdagende logistiek.
Echt vreselijk sex met 72 gespannen verlegen meisjes die niet weten wat ze lekker vinden en wat ze moeten doen in bed. En het beddengoed inclusief matras kan je ook wegpleuren.
Ze hebben voorgedrukte maagden.
piloot47 | 05-07-18 | 15:56 LoL. Uit een 3D printer?
Weer zo'n islam idioot uit dat broeinest van islam idioten.
En ja, Pakistan heeft al een atoombom. Mede dankzij Nederland. Nee, geen dank.
nl.wikipedia.org/wiki/Abdul_Qadir_Kha...
En hoe komt die bom hier? Het is totale onzin van baardmans.
Patje2011 | 05-07-18 | 15:44 |
Pakistan International Airlines vliegt een paar keer per dag naar Schiphol. Zo, opgelost.
TheseDays00
Als Pakistan atoombommen verplaatst in eigen land dan zitten, India, Engeland, China, Amerika en Israël er boven op. Laat staan dat er wordt getolereerd dat er met een kernbom over verschillende landen wordt gevlogen. Moslim hipster is een blowende fantast.
Hebben GroenLinks, D'66 en de PvdA al aangegeven achter Porkiestan te staan?
Straatvuil zijn toch aanhangers van de Allah doctrine?
Dacht dar het een nare bacterie was. Blijkt dus vuilnis te zijn. Vandaar geen hazmad team.
Heeft kaddiempie al een aanbod van de joop gehad om daar wekelijks/dagelijks een colum te krabbelen??
En waarom verwijdert Twitter deze tweet niet?
Volgens de richtlijnen mag je alleen haten wanneer je tot een groep losers behoort.
Zij mogen wel opschieten want binnen no time is Nederland een Islamitisch land. Dan moeten zij hun eigen broeders nuken.
ze moorden elkaar nu toch ook al uit (ies koeltoerrr)
Maar, maar, de koran was toch de uitkomst van een prijsvraag 1400 jaar geleden welke subgemiddelde dioot de meest stompzinnige, haatdragende teksten kon schrijven en er mee weg kon komen? Tenminste, dat dacht ik altijd. Winnaars kregen een enkeltje Mekka, goed voor de toeristensector destijds
Mazzel voor Mo dat ze geen plagiaatcontrole hebben uitgevoerd.
E-Burke | 05-07-18 | 15:42
Je doelt op de bijbel. True, de koran is één grote metoo-erlebnis, de moeder aller jijbakken. De joden hadden een god, toen de christenen en toen konden de Arabieren natuurlijk weer niet achter blijven. Zij ook een profeetje.
Kinderachtiger kan niet
Zeker. Van het Oude naar het Nieuwe Testament zag je iig nog een ontwikkeling naar meer medemenselijkheid en vergiffenis. Jammer dat men met de Koran in tegengestelde richting is opgegaan.
Zo lezen de Arabieren ook.
Was Pakistan niet de geboortegrond van alle die Paki's die Engelse meisjes serieverkrachten op een ongekende schaal? Wat heeft deze haatbaard daarover gezegd?
Maar je weet toch: "it is note rape when a moslim does it"
youtu.be/ecJUqhm2g08?t=107
Oh, dan is het goed. Nix gezegd.
Heb ik iets gemist?
En dan willen ze het Westen de schuld geven van de chaos in die landen. Nee, de mentaliteit van dit soort leiders is de reden dat het een chaos is in die landen. Geert heeft in Pakistan helemaal niks gedaan. En zij zitten het daar erger te maken voor iedereen. Ze doen dit helemaal zelf.
Och Geert is al jaren geleden doorgeschoten van 'islamcriticus' naar provocerende dwijl die provoceert om te provoceren.
2006 was het toch?
Altijd het zelfde riedeltje, Geert roept wat, moslims beledigd en boos, Geert huilen want zielig.
Verzin eens wat nieuws. Zoals maakbare oplossingen voor problemen met sommige moslims. Riftuig? Fundamentalisten? Of gewoon überhaupt maatschappelijke problemen. Het is maar een ideetje hoor.
Ik bedoel Geert, jouw electoraat heeft je gekozen om problemen met moslims op te lossen. Maakbare oplossingen dus. Niet om af en toe het nieuws te halen met wat schreeuwen.
Jouw resultaten zijn erbarmelijk.
Begin maar eens met het straattuigprobleem op te lossen. Dan hebben de mensen tenminste nog wat aan je.
Dan moet wel iemand met hem willen regeren. Anders krijgt hij vrij weinig gedaan. Het is wel weer duidelijk wie de vijand van het vrije westen is in elk geval. En dat is niet Geert.
De resultaten van jaren en jaren links zijn en erbarmelijk, Geert is het resultaat van hun wegkijken, leugens, falen en wat we nog niet zo lang geleden landverraad hadden genoemd
Voor 1 ding ben ik Greet wel dankbaar: het tijdig waarschuwen voor Erdogan.
Daar is onze Koreaan weer, man wat een tegel heb je weer gebakken. Ik zal het even voor je opsommen:
We importeren een hoop moslims
Deze moslims gaan narigheid in NL schoppen
Wat is dan de oplossing?
Koreaan, de oplossing is niet om met hen te praten en foei te zeggen, de oplossing bij dit soort narigheid is oppakken, 1 van de twee paspoorten door de schredder halen en desgewenst het land uit bonjouren.
En dat mijnheer de Koreaan, heeft Wilders al 100den keren verteld.
Maar goed, uit jouw betoog merk ik dat je liever knuffelt met deze geimporteerde narigheid. Ik wens je veel succes, een hoop geduld en een bodemloze put wat geld betreft!
koekoek!
Lang leven Geert Wilders en Thiery Baudet , van mij mag de burgeroorlog beginnen.
Wilders heeft oplossingen genoeg het duurt alleen steeds een jaar of 10 voor men inziet dat dit de juiste zijn.
""Geert huilen want zielig.""
@ De Koreaanse Slet | 05-07-18 | 15:31
Ja hoor: Alweer je sluwe omkeer truuk gehanteerd beste DKS?
NEE het is niet Wilders, maar het zijn de moslims die toch soooo sielig zijn en janken als ze op hun debiele teentjes worden getrapt.
Wilders wil slechts aantonen dat de vrijheid van meningsuiting wordt verkracht door de moslims en hun Haagse trawanten.
Maar dat weet je zelf ook donders goed, geachte agent-provocateur
Vraag het maar aan Geert.
"Hoe gaat u dat dan doen meneer Wilders?"
Je krijgt echt geen antwoord. Valse beloftes dus en vreselijk kiezersbedrog.
Maar ik hoor ze graag van jullie. Wel eventjes onderstaande link doorlezen a.u.b. en dan realistische en vooral haalbare oplossingen opperen.
www.denederlandsegrondwet.nl/id/vgrnb...
Ik wacht....
telelezer | 05-07-18 | 15:43
Dat weet iedereen toch al decennia.
Salman Rushdi gemist? Ahmedinnejad inzake Israël? Mohammed Bouyeri inzake Theo van Gogh? Charlie Hebdo? 9/11? Nice? London? Berlijn? Etc. Etc. Etc.
Kijken jullie geen MSM? Want vrijwel alle berichten hier zijn copy/paste MSM met een tendentieus sausje eroverheen. Dus dat zou wel heel apart zijn. Iedereen die kan lezen of tenminste televisie kijken weet dit allemaal wel.
Wat willen jullie eigenlijk? Benoemen of oplossen?
Zeg het maar hoor... Sommige mensen willen gewoon zeuren om te zeuren. Huilen om te huilen. Klagen om te klagen.
Geert heeft geen haalbare oplossingen dus is hij onderdeel van het probleem. En jullie ook trouwens. Maar dat terzijde.
De man geeft al twaalf jaar oplossingen. Alleen niet de jouwe.
#jesuisnogsteedscharlie.
piloot47 | 05-07-18 | 15:58
Benoem ze. Eerst eventjes dit lezen: www.denederlandsegrondwet.nl/id/vgrnb...
Jouw Greet haat is net zo lachwekkend als dr liberale Trump haat. En wellicht zieliger.
Dit moeten ze op grote schermen op lowlands laten zien... misschien dat de blinde massa dan ziet wat ze verdedigen.
Alsof het nieuws is dat Iran en de mullahs met regelmaat allerlei doodsbedreigingen uiten aan individuen en landen. Alsof er echt mensen zijn die dat niet weten. Of alsof er mensen zijn die niet weten dat er moslimterroristen zijn. Dat er aanslagen gepleegd worden. Alsof dat enkel op Geenstijl en vage Twitterdraadjes bericht wordt.
Nee meneer, sommige mensen hebben gewoon een moslimsangst-fetisch. Zijn de hele dag met niets anders bezig dan immigranten en asielzoekers en moslims. Volgens mij is daar inmiddels een duiding voor in de psychologie. Mensen die verslaafd aan zijn terrorporno, (nep)nieuws over criminaliteit met moslims e.d.
Andere mensen proberen alle ellende met moslims niet een obsessie te laten worden. Volgens mij is dat ook beter voor je hoofd. Niet wegkijken dus, nuanceren. Weten dat er slechte mensen zijn, maar goeden zijn er ook. - Vrij naar profeet André Hazes (vzmh)
Sommige Koreanen hebben een moslimangst-fetisch-fetisch. Dubbel genieten dus.
En toch DKS, en toch. Veel moslimlanden zijn anti-westers. Scheiding kerk-staat kennen ze er niet. Daar zit toch een verband. Het is te makkelijk om te doen alsof het allemaal wel meevalt en er 'goeien' en 'slechten' zijn. Er is iets fundamentelers aan de hand. De incompatibiliteit van verschillende waarden. Als het over politiek gaat dan speelt politieke Islam een belangrijke rol daarin tegenwoordig. Politieke Islam uit zich in te veel gevallen in misogyn gedrag of homohaat, jodenhaat, vijandigheid tegen het westen. Dat betekent niet dat alle moslims slecht zijn. Het betekent wel dat politieke islam op dit moment heel ver afstaat van westerse overtuigingen en zelfs vijandig tegenover elkaar.
Lowlands was vroeger nog wel een leuk festival voordat de organisatie werd gekaapt door linkse wereldverbeteraars. Tegenwoordig is het beter voor je mentale gezondheid om daar weg te blijven.
Fiasco | 05-07-18 | 15:57
Alsof ik en eigenlijk iedereen dat niet weten.
Punt is wil je benoemen of oplossen? Zeg het maar.
Want op Geert hoef je niet te wachten. Die gaat straks in Amerika aan de slag bij een ultrarechtse denktank met een dik salaris en dan is het wachten op LPF 4.0 die weer niets presteert. Als je PVV stemt mag je inmiddels wel wat resultaten verwachten. Maar die komen niet want dat heeft Wilders bewust permanent vernaggeld door weg te lopen i.p.v. de schouders eronder te zetten.
P.S. Thierry kan je ook afschrijven die flapdrol kan helemaal niets. Geert heeft/had tenminste nog politieke sluwheid. Soms. Heel soms.
Eerst benoemen. Er zijn nog teveel stromingen in de politiek op dit moment (Wir schaffen das) die de problemen met Islam in de westerse samenlevingen niet onderkennen. Dat geldt ook voor de moslims die in Nederland wonen, die ontwikkelen hopelijk door dit soort initiatieven een schild hiertegen. Je ziet echter ook dat partijen als NIDA en DENK die nationalistische partijen steunen. Die krijgen veel stemmen in Nederland. En zoals je weet is Erdogan('s partij) niet helemaal zuiver seculier. Maar als jij een andere oplossing hebt, niet theedrinken dat hebben we al geprobeerd, werkte niet, dan hoort iedereen het graag. Provoceren heeft gewerkt voor de Christenen, gaat ook werken voor de Moslims in Nederland. Dat geloof ik. Zo is onze cultuur, en zo zullen ze het moeten gaan accepteren.
Fiasco | 05-07-18 | 16:36
Dan blijf jij lekker benoemen. Ben hier boven een paar stukjes aan het tikken over oplossen. Zie hier ik doe deze middag eigenlijk niets en al meer dan Greet in 12 jaar.
Je gaat er inhoudelijk niet op in en ik zie een hoop frustratie. Zo gaat dat oplossen ook niet gebeuren hoor...
Fiasco | 05-07-18 | 17:57
Wat verwacht je ook van die relkleuter, rellen om het rellen. Maar een ander is dom en onderontwikkeld, dit sujet ziet zichzelf als een valse messias. En jij moet die mening ook aanhangen, anders tokkie en meer van dat soort simpele deug gereutel.
Tsja. Ik ben van mening dat de tijd van benoemen al jaren passé is en dat het tijd is om met oplossingen te komen. Jij vindt dat benoemen prima en denkt dat het (uiteindelijk) gaat helpen alsof we plots de grenzen gaan sluiten, uit de EU gaan en asielzoekers gaan deporteren o.i.d. news flash dat gaat niet gebeuren. Tenzij we tabee zeggen tegen liberale democratie en westerse normen en waarden. En daar is vooralsnog met geen mogelijkheid iemand voor te porren. Ook Geert niet.
Blijft over urgente zaken wel aanpakken. Overlast op straat. Criminaliteit. Secularisatie van moslims naar 'cultureel' moslim of zoals bovenstaand een hervorming van Hadith gedreven islam naar Koran gedreven islam wat al gaande is bij sommige geschriftsgeleerden.
Maar zoals ik al zei blijft benoemen heeft sinds Bolkenstein niets veranderd. In tegendeel. Het is grimmiger en erger geworden.
In Oostenrijk begint het zijn vrichten af te werpen recentelijk. Je stelt dat het steeds erger is geworden. Mijns inziens komt dat doordat er steeds meer moslims hier zijn gekomen die zich meer aan het organiseren zijn binnen eigen kring. Ik ben het volledig met je eens dat andere zaken ook prioriteit hebben, al dan niet gerelateerd aan de godsdienst. Interne hervorming van de islam is de enige manier hoe de islam zal kunnen overleven in het westen. Maar dan moet zij daar wel toe uitgedaagd worden. Zolang het nog vijandigheid oproept zijn we nog niet klaar. Dan moeten we ook de nieuwe generaties blijven duidelijk maken hoe het werkt in een westerse samenleving. Dus ja, zout in de wonde graag.
Fiasco | 05-07-18 | 20:27
Precies. Maar daar werkt men aan oplossingen die zijn de 'benoemen' fase voorbij. Wat je daar van moet vinden is een ander verhaal. Maar in tegenstelling tot Geert doen ze wat i.p.v. 'benoemen'.
Zie je mijn punt?
Bewustwording en meningsvorming moeten toch echt eerst dermate aanwezig zijn voordat men en masse gaat stemmen. Hij hangt nu in de oppositie waar niemand met hem wil spelen. En het hoeft niet alleen van wilders te komen. Als andere partijen eens wat strakker erop zouden zitten dan kan dat ook helpen. Maar ik vraag me af of die de problemen wel echt zien. Jij zegt van wel. Ik zie partijen die niet met Wilders willen samenwerken omdat ze hem een racist of weet ik wat vinden. Daar gaat het mis. Niet bij het feit dat Wilders nog niet de kans heeft gekregen om oplossingen te vinden.
En die randdebiel gaat ook gewoon een visum krijgen als hij ooit besluit om eens een fijne 11 moskeeen tocht te gaan houden in Nederland.
Als we dan toch landen van de aardbodem gaan nuken, doe dan maar Pakistan. Ben je meteen van ene hoop van die ellendelingen af.
De Fransen hebben ayatollah Khomeini ook asiel gegeven. Kijk eens wat er van dat mooie Perzië over is, nu een hijskraancultuur.
Maar als Allah zo machtig is, waarom doet hij/zij/het at dan niet zelf?
En als Allah dan misschien gewoon een soort off-day heeft, last heeft van de maandelijkse periode en zonder chocolade zit of gewoon door de bomen het bos niet meer ziet vanwege zware teleurstelling in zijn/haar bebaarde, uit de bek stinkende volgelingen, waarom heeft hij jou dan niet gewoon die bom gegeven?
Zullen deze ongeletterde apen zich dit soort vragen ooit stellen? Tijd voor een Pakistaanse versie van GeenStijl.
Toen ik dat las had ik een petje op en had een bloedhete kop. Ik ben er uit, die gast zijn hersenen moeten wel koken met zo'n enorme kopvod op.
Wat ik me ook afvraag, zo'n haatbaard dat moet toch op een gegeven moment gruwelijk gaan stinken in dat klimaat.
Grote praatjes voor iemand in een rolstoel, verder dan een zandbal tegen de voordeur komen ze niet. Straks zegt hij nog dat hij met zijn UFO naar Mekka gaat.
Wing attack plan R
Hoho, hij wil alleen “Holland” bombarderen. Prima, zijn we meteen van al dat linkse gespuis in 010&020 af, plus de Schilderswijk en het Binnenhof.
Kunnen we mooi als de “provincie” verder gaan. Schiphol wordt al verplaatst naar Flevoland, dus die haatbaard doet ons eigenlijk nog een plezier ook ;)
Ja daar word je blij van. Kunnen we lekker een provincie van Duitsland worden.
Slim hoor. Fall out en heetsende westenwinden. Mhhhhhh Duitsland zet gelijk een Trump-wall neer om die lichtgevende Nederlanders in hun radioactieve reservaat te houden.
"Kunnen we lekker een provincie van Duitsland worden. "
Dat zijn we sinds de nazi's kennelijk al... kijl maar naar wezel Rutte zijn gekruip voor Merkel's Reich Plan.
"Schiphol wordt al verplaatst naar Flevoland"
Ben je gek ? Ze hebben de boel net mooi geëgaliseerd. Schiphol blijft daar en we bouwen nog een paar flinke race circuits ernaast.
Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht...
Een volk dat voor korannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht...
Lullen laten, kan je niks tegen doen.
Vrede is een oorlogsterm.
Moslims ten voeten uit: Geert doet iets wat zij niet leuk vinden en direct volgt een dreigement met de uitroeiing van alle Nederlanders.
Mooi in die tweet: 'prophetofpeace' en 'kill him'. Waar heb je dan niet opgelet op school?
Past prima binnen het doctrine, alle ongelovigen zijn immers niets waard en verdienen het om uitgeroeid te worden. Islam, de zogenaamde religie van de vrede.
Ach, ook zonder Wilders zouden die Religie van de Wreden reden genoeg hebben om onze koppen met een koud bot mes langzaam af te snijden.
Die middeleeuwse baardaap mag blij zijn dat hij niet in mijn vizier rondloopt. Zou zonder blikken of blozen de trekker overhalen.
Maar zou je hem ook aan de muur hangen?
Ik dacht dat die Mohammed-cartoon wedstrijd van Wilders iets was van jaren geleden. Of heeft hij hem nieuwe leven ingeblazen? Of reageren die achterlijken in Pakistan er nu pas op?
Merkwaardig.
nope is nieuw, in het gebouw van de 2e kamer :D
Ik ben dus niet de enige die niet begreep waar dit over gaat. Misschien heeft een Pakistaan iets over die wedstrijd op Feesboek gezet. En Pakistaanse tokkies zullen wel hetzelfde reageren als Nederlandse tokkies. Als het op Feesboek hep gestaan dan is het waar.
Die andere was in Amerika en leidde ook direct tot een (relatief kleine) aanslag, met dank aan de bewaking.
En daarmee bedoel ik uiteraard dat de bewaking erger voorkomen heeft.
We hoeven dergelijk volk niet in een kwaad daglicht te stellen, dat kunnen ze zelf veel beter.
Dat is net zo'n onzinnige uitspraak als: Als ze mij een atoombom geven, dan zou ik Mohammed van de aardbodem verwijderen voordat hij de islam zou kunnen stichten.
Maar dat is rasies.
KILL HIM .... hashtag the prophet of peace ...
Haha. Wat een lul. Weet ie dan niet dat ze in Pakistanië de atoombom van Nederland hebben gekregen. Met dank aan Urenco en de deugmensen (toen al)
Ik heb het al eerder gezegd en zeg het nu weer, elke islamiet is een randdebiel, ook de zogenaamde gematigden. Mag ik dat zeggen? Ja, ik zeg het gewoon, want waarheid.
Feit
Als mannelijke moslim mag je vier vrouwen hebben, sex naar wens, vrouwen afblaffen, ben je helemaal het mannetje.
Als mannelijke Nederlander mag je trouwen met één vrouw, die al je geld afpakt, de broek in huis aanheeft, jou afblaft, en dan vreemd gaat met een woeste gent buiten de deur.
Wie is hier nu de randdebiel?
@Winter_is_coming | 05-07-18 | 15:46 De moslim natuurlijk, zo dat was niet moeilijk. Wat heb ik nu gewonnen en waar kan ik mijn prijs (wel een Miele wasmachine) ophalen ?
Er staat IS boven z'n hoofd. Grappig toeval. Of niet.
Ze lezen toch van rechts naar links? Ik lees dan Sissy.
In moslimland is de leesrichting van Mekka naar New York. Sorry @TheseDays00 wilde niet je antwoord kapen.
Pakistan was ooit een hindoestaans land. Zie wat een geloof teweeg kan brengen
Toen het nog onderdeel van India was, ja. Bij de Partition in 1947 (en.wikipedia.org/wiki/Partition_of_In...) is Pakistan opgezet als moslimland. Dus Pakistan als zodanig is nooit Hindu geweest.
Jeetje. Je zou je maar overal zo druk om moeten maken hé?
Meneer heeft een IQ van een varken met down. Triest land met een cultuur die nooit vaste voet mag krijgen op het vasteland Europa. Kijk eens wat er in Rotherham enzovoort is gebeurd. Bijna allemaal Paki's.
Nou... nou... houd jij wel een beetje rekenschap met de gevoelens van de varkens? Zullen we jou eens met een islamiet vergelijken? Niet leuk hoor... gewoon niet doen dus.
Vrede’s dingetje van een vredig geloof die altijd prat gaan op de VVM ?
Wat een vreedzaam, ontwikkeld en tolerant geloof is het toch. Moeten we vooral meer van binnenlaten, gaat vast helemaal goed komen. (sarcasm off)
Je kunt ook prima in dialoog gaan. Ze staan absoluut open voor een andere mening. Haha
Moet die ayatollah niet even ergens in een kraan gehangen worden? Ofzo...
Mèèr, niet minder, is het politieke, uw keuze, resultaat.
"Kill him" en daaronder:
#CeaseDutchEmbassy
#theprophetofpeace
Zijn ze echt zo blind voor hun "religie"? Ja dus!
"KILL HIM" en in dezelfde tweet "theprophetofpeace" er in zetten hahahaha
Listen, BUDDY, you do not know Islam. Islam is a religion of peace. Prophet Mohammad (PUBH..?) preached peace. He was all about peace. That is why he wrote Koran himself. The entire Koran was hand written by Mohammad, even though he was illiterate, but you see he was chosen by Allah, so he was the chosen one, the one and only true messenger of Allah. So it is in fact Allah\’s own words that are in Koran, and Koran is full of peaceful teachings, I know this because I am a follower of Koran and I read it like 15 times a day, so I know it well. You have insulated Islam and now I will have to KILL you. I wish death upon you for mocking such a peaceful religion. I will pray for a violent death for you.
Allah hu Akbar
www.patcondell.net/feedback/
de visser
Mohammed heeft grote stukken van de Koran, met aanpassingen, eenvoudigweg overgeschreven uit de Bijbel.
Het is dus grotendeels een kopie van de Bijbel maar dan van latere datum.
Echter staat de Koran in tegenstelling tot de Bijbel, vol gebrekkige ethiek en onjuistheden, maar goed, wat kun je verwachten van een ongeletterde.
www.allaboutreligion.org/dutch/bijbel...
"You have insulated islam (=dubbel geisoleerd)
Nog zo een: Death to all juice!
Prophet of Piss ja
Piss Be Upon Him.
Las even 'neuken'. Weet niet welke van de twee ik erger zou vinden.
Alleen als je vrouwelijk, blond en onder de 12 bent loop je gevaar.
Geld ook voor geiten.
Ik heb 3 sloten op m'n zolderkamer, wens hem veel plezier.
Lieve Geenstijl. Geert hier. Is er nog ruimte? Moet je nu weer eens zien.
Dit gaat heel Nederland aan en een deel van België en Duitsland als die bom ontploft.
Best wel belangrijk dus.
In het wierd duk topic hieronder begon nog iemand over de demonisatie van moslims. Lol
Daar is Wierd Duk niet voor nodig, dat kunnen ze prima zelf.
Ach, demonen demonen noemen mag niet meer van het nieuwe 1984.
Ach praatjes vullen geen gaatjes, bovendien wordt het hoog tijd
*Wieringa modus off*
O jee, gaan ze straks een aanslag plegen met een atoombomgordel.
Zolang het in de grachtengordel is, ben ik niet op voorhand tegen.
Man in jurk en doek op kop opsluiten wegens bedreiging, en vast nog wat andere strafbare feiten. En verder geen aandacht aan schenken. Als hij het dan nog niet leert, weer opsluiten. Geen bijzondere behandeling omdat hij iets schreeuwt over een boek.
Lijkt mij voldoende om een interpol verzoekje in te schieten inderdaad. Laat die zandneger maar lekker in zijn zandbak blijven.
Zo'n jurk is heel handig om pedofiele erecties te verbergen. Katholieke priesters lopen er ook niet voor niets in.
Even voor die het nog niet weten en om het de wegkijkers onder de neus te wrijven:
1. Islam betekent niet "vrede" maar "onderwerping"
2. Bij de kreet "islam is vrede" word bedoeld dat er alleen vrede is als iedereen aan de islam is onderworpen (Dar al-Islam). Waar dat nog niet is leeft men in het huis van oorlog (Dar al-Harb). Dat zegt wel genoeg.
Ga dat eens op dat plein voor de tweede kamer schreeuwen.
Hier weten we dat wel.
Het probleem is dat wij deze mensen onze waarden en normen tegen ons laten gebruiken. Ga er altijd vanuit dat een islamiet mogelijk tegen je liegt, je bent immers maar een ongelovige hond en zeker geen gelijkwaardig mens in hun ogen.
Islamieten hebben de onweerstaanbare drang om een karikatuur van zichzelf te maken. En verder, als er iets ‘nuked’ moet worden, dan zou het een zegen zijn voor de mensheid als Pakistan eens van het aardoppervlak zou verdwijnen. Een mislukte staat en een levend bewijs dat islamitische landen totale shitholes zijn!
ixquick-proxy.com/do/spg/show_picture...
En daarom mag Iran koste wat het kost geen kernwapens krijgen
Oh, ik wilde eigenlijk Saoedi-Arabie en Iran precies tegelijkertijd 20 kernbommen geven.
Weet je zeker dat ze die op elkaar mikken en niet op Israel?
Leyrann | 05-07-18 | 15:26
En dat maakt uit op die afstand? gheghe
@Cobalt bomb: en men zich maar afvragen waarom extreem rechts en de Islam zo twee-handen-op-een-buik kunnen zijn. Follow the money ... erh. Ok ok, dat was een flauwe jodengrap, CIDI please don't sue.
Hee, die kerel van die cartoon, met die tulband/bom bestaat echt joh.
Achterlijke haatbaarden, met hun lange jurken en hun wapperende vingertje.
En het erge is dat deze domme idioten nog hartstikke veel aanzien genieten.
"Nuke 'em from orbit, it's the only way to be sure"
Met 1 staf metaal van 10 meter doe je vanuit orbit veel meer (lokale) schade aanrichten. Plannen zijn er al voor.
staf is staaf uiteraard
Als Pakistan zo door gaat kunnen ze binnenkort ook een portie freedom and democracy verwachten... Jammer alleen dat je US zal weigeren ons te helpen omdat we parasiteren op hun defensie.
Dat parasiteren op hun defensie doen we inderdaad.
Die portie freedom & democracy krijgen ze niet van het westen, nou juist omdat ze een atoombom hebben.
Ik maak me niet zo'n zorgen om hun nukes. Als ze lanceren gaat er een straaljager de lucht in die hem nog voordat ie boven Afghanistan vliegt de lucht uit knalt. Daarnaast kan zo'n Pakistaanse nuke maar 2750 kilometer. Dus als ze het al voor elkaar krijgen zo'n ding de lucht in te krijgen zitten we hier redelijk veilig.
ik maak me hier iets drukker om dan om die kippetjes van net.
Slechts 0.00001% meer neem ik aan. Want deze gekkies moet je niet serieus nemen. En weinig doen het ook blijkbaar. Anders waren er ondertussen ook 1,6 miljard moslims met een stok hout hun tanden aan het poetsen.
En dank zij wie heeft Pakistan nucleaire wapens ?
Juist ja, The Netherlands.....
Almeloooo
Abdul Qadir Khan.
Zaten we te slapen? Of....
Fakenews. Islam is de religie van de vrede.
Klopt, allemaal hysterie!
niemand die hun verplicht om mee te doen...
en anders sturen ze toch hun favoriete tekening van hun geliefde stripfiguur.
twitter.com/ludovicus82/status/100910...
Greet is uit op een 'suicide by kern-cop'.
Lmfao!
REAGEER OOK