Erdogan scoort 73% bij NederTurkse verkiezingen

Ja maar heel veel Nederturken hebben helemaal niet gestemd. Ja maar kinderen mochten niet stemmen. Ja maar 27% heeft op een andere kandidaat gestemd. Ja maar het is het democratische recht van die mensen om te stemmen op de kandidaat van hun keuze. Ja maar misschien heeft Erdogan wel vals gespeeld bij het tellen van de stemmen. Ja maar de vrijheid van meningsuiting staat onder druk want Erdogan mocht hier geen campagne voeren. Ja maar de schotelantennes zijn een wonder van de moderne techniek. Ja maar meer dan 87.000 mensen die in de liberale democratie Nederland wonen hebben op Erdogan gestemd. Punt.
Social
Maat is vol voor Partij voor de Ouderen
Social
Reaguursels
InloggenWaarom al die heisa om turken in NL te laten stemmen? Da's toch bullshit? We wonen in Nederland, niet in turkije! En oh ja: dubbel paspoort? Niets mee te maken. Je hebt een Nederlands paspoort, dat is het enige wat geldig is hier. Je woont hier, dus ben je Nederlander. Wil je dat turkse paspoort zo graag gebruiken, dan ga je maar naar turkije.
Dus ik mag voortaan ook onnodig toeteren?
Primitieve nazaten, van primitieve boertjes van het primitieve Turkse plattenland, stemmen naar eer / geweten en geestelijke vermogen: Primtief dus.
Dat men naar Nederland is overgekomen wilt nog niet zeggen dat damee de hersen capaciteit tot ontwikkeling is gekomen.
Men stemde voorheen hier PvdA (Nu DENK) omdat die uitkeringen, toeslagen zo eenvoudig binnenklotsten en daar gewoon Erdogan.
Yep, dit. Iedereen stemt met de portemonee, dus datgene wat het meest oplevert. Duh!
Moslims roepen ook altijd weer de ellende over zichzelf af. Straks weer janken over vervolgingen etc. Over een paar jaar stort dat hele land in en kunnen wij weer knuffels gaan verzamelen voor zielige kinderen uit oorlogsgebied.
Erdolf gaat steeds gekker doen en steeds meer vreemde dingen zeggen, dus grote kans dat je helemaal gelijk gaat krijgen ja.
Ook ik heb een Turkenhekel aan dit soort Turken.
Ook ik ben ze liever kwijt dan rijk, dit soort Turken.
Ook ik vind het zorgelijk dat Turken openlijk Turken blijven.
Maaarrrrr een beetje nuancering is wel op z'n plaats:
[] "Ja maar meer dan 87.000 mensen die in de liberale democratie Nederland wonen hebben op Erdogan gestemd. Punt." Klinkt veel, is een beetje: 87.000 Turken is 0,51% van de gehele Nederlandse bewoning.
[] "Schande hoe ze zich gedragen! Altijd een Turk blijven, terwijl je uit onze ruif eet!" Niets menselijks is, ook ons volk, vreemd: www.youtube.com/watch?v=k2qyfs2Lag4
[] Het is ook ons toegestaan te stemmen vanuit het buitenland. Onze 'leiders' kozen voor stemmen per brief ipv. afhuren van sporthallen: www.kiesraad.nl/verkiezingen/raadgeve...
@Cen Bramer | 25-06-18 | 20:12 |
U doet nu dus precies hetgeen GeenStijl in de tegel probeert duidelijk te maken: ja maar, ja maar, ja maar....
Het feit is dus dat we hier een enorme vijfde colonne hebben lopen die overduidelijk niets met ons opheeft maar wél alle voordelen wil. Die zich heel graag achter een dictator schaart die er niet voor schroomt mensen tot in verre landen toe te achtervolgen en te bedreigen of op te hitsen tegen het land waar ze verblijven. Die, als Erdogan het beveelt, tot actie zullen overgaan en hier de boel overnemen. U heeft daarvan al een staaltje kunnen zien vorig jaar ten tijde van de rel met die Turkse minister die hier toen geweigerd werd. Erdogan floot en binnen 15 minuten stonden er duizenden Turken op straat om zich te misdragen etc.. En wilt u nu werkelijk het losgeslagen gedrag van een paar bezopen voetbalsupporters vergelijken met de vijfde colonne die we hier hebben binnen gehaald. Echt? Om over de vergelijking van de in het buitenland verblijvende Nederlanders die óók voor een referendum/ verkiezing mogen stemmen maar te zwijgen. Gedragen die zich net zoals de Turken hier? Dacht het niet. U zult met iets beters moeten komen als deze "whataboutisms"...
73%? Bij het NOS-radiojournaal heet dat twee derde van de stemmers.
Dit is nog altijd driekwart, he...
Top dat hij gewonnen heeft. Turkije verdiend gewoon een sterke leider. Net als Syrië, Libië en Irak hadden voordat het Westen er zich mee bemoeide.
Dat houdt de rust er in.
Bovendien zal nu de noodtoestand opgeheven worden. Gunstig voor de kassa daar.
Beperkte hij zich tot Turkije, alla.
Maar de man heeft Ottomaanse en jihadistische aspiraties en dat maakt hem zonder meer gevaarlijk voor het westen.
En geen zorgen over turkije in de EU, dat had erdolf al grondig verprutst met zijn debiele uitspraken.
Raus , raus , raus!!
Troetel Turken, Toeter Turken, Tering Turken, Typhus Turken, Bungalowtent Turkenvrouwen...... je hebt er helemaal niets aan.
Eh... dit. Eigenlijk wel ja.
Ach het is in Amsterdam en daar vinden ze alles goed behalve Baudet en Wilders. Mooi zo. Heb er maar lekker last van daar. Wie zijn billen verbrandt moet maar op de blaren zitten.
Hear hear.
te ziek voor woorden, dus ik kan maar op 1/4e van alle Turken vertrouwen... lekker nu is duidelijk dat de gematigde Turken zwaar in de minderheid zijn.
wist je dat nog niet dan? Al decennialang is er de "grote zwijgend goedkeurende meerderheid". De moslims die niets zeggen, maar in het stemhokje het terroristische rondje heel graag rood kleuren. de zwijgende fundamentalisten. Nederland ploft ervan!
Turk hier, Turk daar
Ja, we zijn nu echt wel klaar
Turk hier, Turk daar
Stik maar in die samofaar
bosadir_agdanu was zeker het alterego van onze oude t(er)reurtrurk kaan78.
Die bleef ook altijd maar kort maar ging nooit weg zonder geschreeuw en ruzie.
Wat kan cultuur toch fraai zijn! *pinkt Timmerzwanstraantje weg*
Even nog n.a.v. de teneur van veel reacties hieronder: het partijkartel, ja, dat bestaat écht, is volledig verantwoordelijk voor wat hier gebeurt. En maar jammeren over het opkomend 'nationaal-populisme', of 'extreem-rechts', of hoe ze het verder maar willen noemen. Ze begrijpen niet dat zij, de zittende macht die hier al decennia de lakens uitdeelt en de zaak verziekt door waardeloos beleid, zelf dé oorzaak van de groei van het populisme zijn.
Als je je eigen autochtone bevolking in de steek laat en ook nog eens voor Tokkie's en racisten uitmaakt, moet je niet gek opkijken als er populisten in het gat dat je zelf hebt geslagen springen.
Dus geen gejammer over Wilders of Baudet, dat zijn de kinderen die de politieke mainstream zelf heeft gebaard. En wees er maar blij mee, want die twee zijn nog heel gematigde, keurige jongens. Het kan nog vele malen erger, en het valt niet uit te sluiten dat we daar in de toekomst mee te maken krijgen, als de Verelendung van de autochtone Europese bevolking maar groot genoeg wordt. Tegen die tijd zitten de representanten van de elite hoog en droog in Nieuw-Zeeland of Canada....
"veel reacties hieronder"
tenzij je volgorde op oudste eerst hebt staan.
Dit dus. Exact dit. *Plusjes omhoog schuiven doet*
Yep, uit het hart. He-le-maal.
volgens deze tweet mocht Putin hier ook meedoen als dictator twitter.com/dhainternet/status/101094...
En het plaatje van regionaal turkije zegt het ook wel goed twitter.com/EuropeElects/status/10109...
Wat een scam.
Binnenkort gooit Erdogan er weer een nieuw decreet uit om de haperende economie te redden: 'Bij deze moet iedere Turk 10% van zijn jaarinkomen afdragen aan de grore Erdo.' Moet je ze eens horen janken.
Ben bang dat het dan vooral ons belasting geld is.
Dank zij onze overheid loopt het zo uit de klauwen.
Onze overheid steunt salafisten, steunt democratiehaters en steunt alles wat pro multicult is.
Gematigde moslims die niks met hoofddoekjes hebben worden door onze overheid genegeerd.
De democratische krachten in Turkije worden door onze overheid genegeerd.
En de MSM hebben geen aandacht voor die groepen.
Dat er duizenden mensen zonder vorm van proces daar in de bak zitten is voor onze overheid geen probleem.
Zo lang ze maar Trump en Poetin kunnen bashen is alles goed .
En Israel bashen maar de criminele daden van de omringende Arabieren nauwelijks aan de kaak stelt.
Of Amerika bashen, maar destijds geen interesse in de gruwelen van de USSR.
Of de kerk bashen, maar geen interesse in de gruwelen van de islam.
Of Zuid Afrika bashen, maar geen interesse in de apartheid van islamitische landen.
Of de sjah van Perzie bashen, maar geen interesse in de barbaarsheden van de ayatollahs.
Of Putin bashen, maar geen interesse in Erdogan of de Chinese 1-partij-dictatuur.
Soms zie ik een patroon.
Zo gaat dat in Nederland. Ben je allochtoon en ook nog eens moslim, dan kun je rustig de boel op stelten zetten, de weg blokkeren, de Erasmusbrug bezetten. Geen punt. De politie staat erbij en kijkt ernaar, terwijl hun leidinggevenden nog even naar de iftar-maaltijd gaan.
Maar ben je autochtone Fries en blokkeer je de weg omdat je geen lijpe activisten op een kinderfeest wil zien, dan kom je voor de rechter. Enfin, de advocaten van de Friezen kunnen met al dit soort gebeurtenissen de klassenjustitie in Nederland aan de kaak stellen.
Vroeger had je klassenjustitie volgens economisch/sociale positie, tegenwoordig naar ras en religie. Dat laatste had je trouwens in Nazi-Duitsland ook. Het systematisch voortrekken van allochtone moslims is dan ook loepzuiver racisme, waaraan de boven-ons-gestelden zich min of meer systematisch schuldig maken.
Heulen met de vijand heette dat tussen de jaren 40 en 45. Collaboratie waarop een ferme straf stond tot de doodstraf aan toe.
Tja kun je wel voor de rechter proberen, maar dan heet het "diplomatiek onschendbaar" en zo en heb je als burger nog steeds het nakijken. Schoften zijn het.
Ik zal nooit vergeten hoe Erdogan een tirade tegen Nederland hield, inclusief Godwins. Ik kan niet anders concluderen dan dat 3 op de 4 Turken in Nederland het hier mee eens zijn. Hopelijk komt de dag snel dat ook de staat ziet dat dit staatsvijanden zijn.
Dan zal er toch eerst een zeer grote schoonmaak in het politieke landschap in Nederland moeten plaats vinden. En die komt er voorlopig niet, want het gros van de Nederlanders is bang, onbenullig, afwezig of anderszins niet van plan zich eens echt in de maatschappelijke problemen en perspectieven van ons land te verdiepen. Ze denken dat het wel goed komt, dat het wel over zal waaien met al die totaal niet geïntegreerde moslims. Dat gaat niet gebeuren en de gevolgen zullen de autochtone Nederlanders nog duur te staan komen.
Het blijft een k#t volk en ik hoop de dag mee te maken dat we ze allemaal de grens overtrappen naar hun geliefde turkenland
Hoeveel bewijs wil je hebben dat de integratie totaal mislukt is en ook nimmer zal lukken!
Precies. Hoe lang is Nederland nu al bezig met Turkse projecten. Die al begonnen bij de basisschool. We hebben nu de vierde generatie en Erdogan zwaait met een moslimvlag, en we zijn weer helemaal terug bij af.
marjen | 25-06-18 | 17:33
*en we zijn weer helemaal terug bij af* deze zin slaat nergens op, er is nooit geïntegreerd, dus terug bij af, is het niet!
Eens. Er zijn nu 2 parallele samenlevingen, zonder enig raakvlak.
Ja maar er zijn ook goed geïntegreerde turken die geen Erdogan stemmen.
Die zijn makkelijk te erkennen, ze mijden de turkenwijken.
erkennen = herkennen. Maakt ook niet uit...
Die zijn heul, heul zwaar in de minderheid... Op 1 hand te tellen denk ik. Dit zijn de goed geïntegreerden, die door hun turkse familie worden uitgekotst. Want "te westers" en "slechte moslim". Enz. tot aan doodsbedreigingen aan toe, en als het ze lukt ook echt vermoord worden, want exit uit islam = je moet dood, want familie-eer op het spel, dus eerwraak. Triest wel eigenlijk en geeft goed aan hoe enorm verrot die islam-cultus is.
Wie zijn hier nu de sukkels? Niet de Turken die met luid getoeter in dure wagens de autochtone werkende bevolking keihard in het gezicht uitlachen en schijt hebben aan regels en overal mee wegkomen, hoop dat het nog veel erger wordt vooral in Amsterdam, we hebben echt een revolutie nodig, de woon- en zorglasten stijgen de pan uit, 66% werk je hier al om de kosten om hier warm en droog te kunnen slapen, de in loondienst werkend persoon, dat is de sukkel, en de Turken maken dat even duidelijk, het enige wat gebeurd is wat geklaag hier en dat weten ze. Hoop echt dat ze nog veel meer toeterend de straat op gaan en iedereen uitlachen, dit is veel te weinig en te min om een omwenteling te krijgen. Turken, ga zo door en help het verzet, de onvrede en de irritatie sterker te vergroten, vanwege de zware lasten, vele verplichtingen en tijdsgebrek is iedereen dit over 5 dagen helaas al vergeten, dus aub een paar keer per week !!
Haha goed plan laat die turken even met hun BMW's de tuin van ventje Rutte omploegen, dat maakt tenminste indruk.
Heel de dag vroeg ik mijn af.... Waarom stemmen Turken in Nederland op de Dictator terwijl ze hier van alle vrijheden genieten en misbruiken? En zojuist thuis gekomen van een dag hard werken ben ik er aan uit. De Turken in Nederland hebben gewoon een HELE grote hekel aan Turken in Turkije en wensen dat ze daar allen onder zware bewind van een dictator komen te staan en geen leven meer hebben. Best wel egoïstisch gedrag, toch!
Erdoschwanz is pro islam!
Ik zou nog willen melden: bedenk u nog eens voor u naar de turkse groenteboer, bakker, slager of 'supermarkt' gaat omdat het zo lekker goedkoop is. Goedkoop is nog nooit zo duur geweest.
We zij compleet bezet. Het partijkartel wordt bedankt.
Och vanmiddag op radio 1 vond de kletstante en goedprater van dienst er ook niets van want het ging van: ach dat moet toch kunnen en maar voor 1 x per jaar. Die twee vonden toeteren en herrie maken door turken die de turkse verkiezingsuitslag vieren heel gewoon. Waar zouden dit soort lieden wonen?
Lala land of de ballenbak van ikea
Zeker De Nieuws BV met die NSB-ers als Van Jole, Lodiers en Veenhoven.
Domme SJW's die dit getoeter leuk vinden, want allochtoon. Tot er 1 in haar keuken staat met een groot kromzwaard...
Wat zou het fijn zijn als die 73% in het land van hun geliefde grote leider gingen wonen.
Nee tuurlijk niet, hier kan maximaal van vrijheid en vooruitgang geprofiteerd worden.
Yup. Waarom zou je nog respect voor "het gezag" hebben, als dit selectief toegepast wordt. En dan heb ik het niet over profileren maar "stand-down" orders van laffe VVD (!!) burgemeesters. En dan de VVD "kritische vragen" stellen - my fucking ass. Daar trap je toch niet in? Echt, die totaalmaloot Van Aartsen is juist vanwege zijn appeasement politiek op die plek gezet.
Echt die hele VVD is laf, corrupt en opportunistisch. De nieuwe PvdA
Iedereen weet dat dit tij niet te keren is. Alleen met draconische maatregelen kan er nog iets gered worden. Daar durft Nederland niet aan. Principes en morele ballast waar de nieuwe Nederlanders niet door belemmerd worden. Daarom hebben we al verloren.
Nederland MAG ook niets doen. Want brussel. Die maken de dienst uit en bepalen de route. Nederlandse ministertjes mogen enkel nog de kruimels opruimen.
Ieder nadeel heb z’n voordeel; zou Erdogan verliezen komt er een nieuw bewind die met open armen door Drunker en Timmerfrans ontvangen word en krijgt Nederland weer een ambassadeur in Turkije en gaan de toetredings gesprekken op volle kracht en zit Turkije binnen 5 jaar bij de EU met steun van Macron, Merkel en de nieuwe Spaanse Premier die nu plotseling alle vluchtelingen opneemt.
Ben niet zo naïef. Binnenkort staat Rutte gewoon weer naast Erdo vriendelijk te zijn.
Sinds A'dam een linkser-dan linkskoers vaart, met (quasi)Stalin-adepten als die Groot Wassink en de 'krachtig' optredende Van Aartsen is het allochtone islamitische hek helemaal van de Amster-dam. Het gaat daar onleefbaar worden, vrees ik.
Laten we nu gewoon eens vaststellen dat de islam gewoon een hele enge nare sekte is. Misschien wel erger dan de jehova's. Deze ellende houdt nooit op.
Zeker weten dat ze 100x erger zijn dan de Jehova's. Van die mensen heb ik nog nooit last gehad. Dat ze heel soms aanbellen (gebeurt 1x per jaar) vind ik geen enkel probleem. Zeg gewoon dat ik niet geïnteresseerd ben en klaar. Altijd keurige, beleefde mensen.
En deze sekte/ideologie weet dat als je naar Nederland komt en 10 kinderen in Turkije hebt je van de kinderbijslag een mooi huis kunt laten bouwen voor als je weer teruggaat.
@Lupuslupus: Deels mee eens... behalve dan dat er ook helaas Jehova's zijn die het geweldig vonden dat Pim Fortuyn werd vermoord. Dus ons staat nog 100x erger te wachten dan!
Ach ja, en bij ons stemmen we op Rutte, Pechtold en Klaver. Politieke leiders die met afgunst kijken hoe Erdogan erin slaagt te realiseren waar zij van dromen. Alleenheerschappij! Oppositie en kritische journalisten uitschakelen. Bevolkingsgroepen gewelddadig onderdrukken. Politieke tegenstanders internationaal tot terroristen verklaren. Vijfde colonnes in het buitenland kunnen mobiliseren naar believen. Op de geopolitieke thermiek aangaande Rusland, het midden-oosten, de Navo en olie, boven alles uitstijgen. Straffeloos geld uitgeven dat je niet hebt en er van de EU nog bakken vol meer krijgen. Anderen landen chanteren met "vluchtelingen" en migranten. Je eigen ideeën over religie, vrouw en gezin en politiek de enige staatswaarheid maken.
Natte dromen van menig westerse politicus die voor de bühne democratie zo belangrijk belijden te vinden.
"VVD-raadslid Marianne Poot heeft een reeks schriftelijke vragen aan waarnemend burgemeester Van Aartsen gesteld. Ze wil weten of er boetes zijn uitgedeeld voor ’onnodig claxonneren’, het blokkeren van de weg of het afsteken van vuurwerk, of het in beslag nemen daarvan."
Hahaha. De VVD heeft deze situatie zelf mede geschapen door geen ene fuck aan het dubbelepaspoortenprobleem te doen, en gaat er nu vragen over stellen aan dementerend VVD-salafistenvriend Van Aartsen. Veel gekker moet het niet worden.
moet je eens in Friesland ergens in november proberen, als er net een bus aankomt...
Waarom zou je stemmen voor zaken die in Turkije spelen als je in Nederland woont?
Parallelle samenleving. Niet integreren.
Volgende keer zetten we het leger in, oh wacht..... dat hebben we niet meer.....
Je mag hier openlijk ultrafascistische régimes verheerlijken. Je mag ze openlijk aan de macht helpen en in het zadel houden. Je mag zo'n régime openlijk vieren. Daarvoor mag je zelfs openlijk publieke overlast veroorzaken.
-
Mar wee je gebeente, als je in dit land openlijk de vraag stelt of je publiek meer of minder criminele Marokkanen wil. Dan ga je voor het hekje, in een procedure die de belastingbetaler tientallen miljoenen kost.
En zo is het.
Liever 1000 islamofascisten op straat, dan één vaderlandliefhebber in een kroeg.
En de snelwegfriezen staan voor het hekje.
Die hebben geen advocaat nodig om vrijspraak te eisen na gisteravond.
Absurdistan
.. 73% van de Nederturken hoort in een goederenwagon naar het Zuid Oosten en niet als koloniale heersers toeterend door onze straten te trekken. Met hun Nationaal-Socialistische vaandels.
Roeptoeterturken het nieuwe woord voor 2018. De nieuwe snack is een "moha met", een frikandel waarbij het topje is afgesneden met een klodder mayo.
Ze hebben allemaal het IQ van een garnaal.
Jammer maar helaas.
Nou nou nou, wat een inkijkje gaf die bosadir_agudinges zeg. Je gaat zo toch heel anders naar je Turkse collega's kijken lijkt me.
We hebben ons wel vermaakt. Niet lang, maar toch
Zeker. Uw Turkse collega's zullen op aangeven van Erdogan ineens achter u staan en u zonder enig aarzelen kelen. Ach gelukkig hebben we kunnen genieten van de Baklava.
Dat deed ik 20 jaar geleden al.
Ik heb het gemist. Jammer. Ik maak uit jullie reacties op dat het een pareltje was. Maar neem het hem niet kwalijk. In die platte Turkenharses is te weinig ruimte voor hersens.
@BlowingBubbels: we mogen toch hopen dat dit een hele kleine minderheid is die zo tegen ons aankijkt. Hoop die overigens nergens is op gebaseerd, want ik zie nog geen enkele Turkse reaguurder die Bosporus_Aggesus op zijn falie gaf...
Ik heb me wel vermaakt zolang het duurde en hij was met z'n beperkte herseninhoud zoals gewoonlijk nogal geobsedeerd door een bepaalde ziekte en een religie.
Graaisnaaiert | 25-06-18 | 16:50
Ik denk te weten dat het geen kleine minderheid is. Komt u weleens op een voetbalveld in de Randstad bijvoorbeeld? Het is zorgelijk voor de toekomst van onze kinderen. Maar ja, linksdraaiend NL ziet dat het goed is. VVD en CDA ook trouwens.
@VTS Heb zelf geen Turkse collegae. En baklava, is dat niet die zoete zooi die de tandartskosten zo omhoog helpen?
Blokkeer alle Turkse zenders. Stop de import van Turkse kranten. Gooi de roeptoeters van Diyanet het land uit. Sluit de moskeeën. Hef alle Turkse 'culturele stichtingen'op. Stop iedere vorm van subsidie aan Turkse instellingen. Donder alle medewerkers van de MIT Nederland uit. Sluit de ambassade in Den Haag, wijs de medewerkers uit, sluit het consulaat in Deventer, wijs de medewerkers uit. Breng de contacten terug tot op consulair niveau.
-
Belast het overboeken van geld naar Turkije. (en pak truukjes aan) belast Turkse goederen met de volle mep, zoals dat bij andere landen van buitende EU heel gewoon is. Beperk het recht op gezinshereniging voor Turken, Stel een visumplicht in. Leg aan Turkse ondernemers dezelfde vestigingseisen op als aan Nederlandse ondernemers.
-
Ontsla alle Turken uit Nederlandse overheidsdienst.
Nou dat is me nogal een lijst. Als maar 10% van uw oplossingen in daden zouden worden omgezet, zou dat al grote winst zijn.
bisbisbis | 25-06-18 | 16:08
Straffe adviezen, doch relevant.
Nog in aanvulling op mijn post hierboven: op die iftar werd de sluiting van 7 moskeeën in Oostenrijk die week ondersteund. De man die het zei klopte op z'n borst als gebaar dat hij het liever niet had (want moskeegeloof), maar die ingreep was terecht - foute boel daar.
En zo ook met dergelijke toko's in NL - waar niet in Europa.
Ik durf wel te bewagen dat deze mensen het met jouw stelling eens zijn.
Gelijk bijvoorbeeld Ebru Umar, die haar Turkse nationaliteit (paspoort) heeft afgelegd als een sjaal van lood.
Ja maar vrijheid van goederen, van godsdienst, van persvrijheid...... zal ik doorgaan? Het Europese hof bepaalt zelfs hoe wij onze gelukzoekers huisvesten dus bij het eerste kreetje om buitenlandse uitkeringen aan te pakken of de islam binnen onze landsgrenzen aan banden te leggen, worden we op de vingers getikt.
Gulliver | 25-06-18 | 15:03
Dit was precies wat ik te horen kreeg op een iftar 2 weken geleden.
Zo zo, Kippie, jij op een iftar?!?
Ja, de uitnodiging kwam via de burenapp NextDoor en ik vond dat ik het eens in m'n leven 'ns moest meemaken.
Deze was in de open lucht, in een tent, op een oud in onbruik gelaten tramspoor.
Best spannend, het was nog lekker weer, dus droeg minirok.
Geen enkel probleem, de ontvangst was allerhartelijkst.
Al snel bleek het om Gülen-Turken te gaan.
Zonder een woord over islam ging het wel over de verkiezingen van 24 juni.
Deze mensen willen Erdogan voor het oorlogstribunaal in Den Haag.
* Vraagje: bestaat dat eigenlijk nog?
Zij vergelijken hem met Hitler 2.0 en nóg erger.
"Hij daar was docent, en hij (achter ons in de keukentent met mega vleesspies) was een grote slager in Istanbul - business kwijt, op slag arm, gevlucht".
Ikke: verdomd klote hoe die 2, Erdogan en Gülen, door hun vete een hele bevolking splijten. Vrienden opdelen etc.
Gesprekspartner: "Mijn familie!, ik spreek m'n zus al 8 maanden niet meer, niemand van thuis".
Stemmen durfde hij niet, wilde wel, maar zag veel te veel spionage en sancties, zelfs op deze afstand,
Het was zogezegd veiliger om NIET te stemmen en hoop te koesteren dat de andere kandidaten in het moederland tenminste in de 1e ronde voldoende steun kregen.
Over het vervoeren van alle vooruit gebrachte stemmen, zoals in NL, waren ze sceptisch. Tegenstemmen Erdogan zouden nooit ook aankomen bij de officiële telclubs in Turkije - kortom, corruptie.
Die avond kwam een groot angstbetoog naar voren - niemand durfde Erdogan aan te pakken, dimmen. Niemand.
Dat blijkt.
Zelfs de EU, Navo, alle bondgenoten laten de shit gebeuren in Turkije met dicator Erdogan.
Ps. Over die iftar-bbq: je gaat de vriendelijke gastheren- en vrouwen niet aanvallen met argumenten dat ze hun bronlandshit thuis moeten laten in het bronland.
Niet op dat moment.
Kan een andere keer, bij hun zelf verzochte, openbare ontbijt op zondag.
Klinkt weer lekker plausibel, kudtkip. En ze leefden nog lang en gelukkig.
bisbisbis | 25-06-18 | 16:12
Klinkt weer lekker plausibel?
Ik had het verwacht, verwijtende toontjes als dat ik een zacht ei was geworden.
In sprookjes of zo ging geloven.
Niets van dat.
Punt is dat wanneer je de leute in directe omgang meemaakt, dat je dan niet van die straffe wettentaal uitspreekt, of andere ideeën in het verlengde zoals hier.
Dan deal je met de mens tegenover je.
Doe ik altijd overigens, ieder bezien op eigen merites.
En ja, dan kun je altijd alsnog je vraagtekens krijgen of behouden - doe ik zeer zeker.
Ben jij een soort prins eigenlijk?
@Kudtkip:
Ik bevind mij al anderhalf jaar 10.000km van mijn bronland en merk hoe moeilijk het is om de shit uit het thuisland los te laten.
Gulliver | 25-06-18 | 16:44
Dat voelt kennelijk zo.
Daar heeft niemand verder een oordeel over te vellen - het is je persoonlijke ervaring.
Waar het wel anderen en hun oordeel aangaat, is wanneer er politieke verbintenis blijft met bronland. In het bijzonder als verkiezingen in bronland shit geeft in verkozen land - snap je?
Bewijsnummer 718 dat dubbele nationaliteit heel snel moet worden afgeschaft. En wel zo dat de Nederlandse nationaliteit wordt ontnomen en pas verkregen kan worden bij;
opgeven andere nationaliteit (Als thuisland dat niet toestaat, dan jammer), bewezen eigen legale financiële inkomsten gedurende minstens 10 jaar ( dus geen uitkeringen), volledige acceptatie van onze normen en waarden, Nederlandse taal machtig en nooit in aanraking geweest met justitie.
Het is al lang 2 voor 12. Goed idee voor 30 jaar geleden maar dat gaat nu niets meer uithalen.
Klopt. Er zouden nu andere maatregelen genomen moeten worden maar ja, welke dan? Ik denk dat het al te laat is en wij afstevenen op een burgeroorlog met de islam. Want vlak de marokkanen niet uit, die zijn net zo erg en zullen samenspannen met de turken tegen de Nederlanders.
KutFilosoof | 25-06-18 | 16:04
Uw klok loopt achter, het is 2 OVER 12!
Ik wil bij deze de PVDA even hartelijk bedanken dat ze deze Turken wegwijs hebben gemaakt in de Nederlandse politiek.
Jullie dachten ze te gebruiken als stemvee en dat ze vanzelf wel links en progressief zouden worden in jullie maakbaarheidswaan.
Maar in de praktijk zijn jullie kwartiermeester geweest van een
enorme fascistische oerconservatieve 5e colonne.
Ik wil ook bij deze nog even oproepen tot een boycot van alle door Erdogan Turken gerunde winkels, shoarma tenten, cafetia's etc
Is nog goed voor de lijn ook.
Ik boycot al vele, vele jaren alles dat des islams is.
Die gasten die hier op erdo gestemd hebben wonen veilig en verzorgd in Nederland , deze stemmen alleen om hun bezittingen veilig te stellen , ze worden in hun vaderland uitgekotst .
Klopt en ze naaien hun familie daar die onder het juk van Erdo zitten de komende 20 jaar.
Zit nou niet te zeiken over Turken (of Mocro's). Gaan nooit meer weg. Wees maar een beetje aardiger voor ze. Als Erdo kikt nemen ze binnen 8 uur de hele toko over. Bouw nog een paar genderneutrale toiletten (proest).
Wij zijn met meer toch
Nog aardiger?
Erdo klikt constant... en een paar genderneutrale toiletten i.p.v. nieuwe moskeeën ben ik ook met je eens. Oh wacht, je bedoelde het anders?
Onnodig claxonneren/toeteren: € 95 euro indien verkeerd signaal, € 260 - 380 euro in geval onnodig geluid veroorzaken
Ja, voor u, mij en elke andere blanke Nederlander...
En wat kost kraken dan? Oh wacht....
Dat zijn er 80.000. Allemaal mensen die hier op geen enkele manier thuishoren. Het was niks, het is niks en het zal nooit wat worden met dit soort figuren.
Even los van het feit dat een karavaan toeter-tokkies op zichzelf al rete-irritant is (ja tokkies want ook als een zwik Ajax fans dit zou doen na een 1-0 overwinning op Telstar); wáárom wordt dat gevlag niet meteen in de tweede kamer besproken als zijnde een gevalletje gevaarlijk nationalisme? De Nederlandse driekleur opstellen in de tweede kamer levert al pittige en/of smalende kamervragen, maar dit kan gewoon wel?
Ja hoor en dat al vele jaren. Geen enkel probleem, welkom in Nederland.
Het antwoord is simpel. HANDHAVEN, HANDHAVEN, en nog eens HANDHAVEN.
Hoe moeilijk kan dit zijn. Maar hey Nederland he. Het land van softe bestuurdertjes, van de lakse, softe politici, het land van de handhaver (politie) die niet meer handhaven maar GEDOGEN, de andere kant op kijken, lafbekjes zijn geworden. Het land, waar de hypocrisie de boventoon voert. Het land van .... waar zijn we eigenlijk nog een land van???????
Onze bestuurders zijn klootloos
Handhaven? Als je politieagent wordt krijg je denk ik alleen nog maar een cursus de-escaleren. Of te wel er naar kijken met je handen op je rug en hopen dat het binnen de klauwen blijft. Ik neem het politieagenten niet kwalijk trouwens. Ze hebben niet de manschappen en de middelen om dit tegen te gaan, daar heb je het leger voor nodig.
Vreselijk de politie. Kijk eens wat YT filmpjes. Tien keer leggen ze dingen uit. Alsof iedereen in het land volkomen debiel is. En dan die vragen "waarom reed u zonder licht op uw fiets, waarom reed u door rood terwijl de slagbomen naar beneden gingen? enz. enz. enz. En het blééf maar doorgaan totdat iemand zei 'geef me nou die bekeuring maar, dan kan ik weg want aan die praatjes heb ik niets'. lol
Hebt U de afgelopen weken gemist met de We Are Here tokkies? Dan weet U wat er gehandhaaft word.
Zit je dan als D66-yup in je 45 vierkante meter hokje van ruim 300.000 euro in Bos&Lommer, Amsterdam. Midden in Erdoganstan. Realiteit klapt je vol in je deugende gezicht.
Heerlijk. D66/yup leedvermaak is reuze vermakelijk.
Zelfs en ook die buurt is over 10 jaar geheel blank. iets met marktwerking.
Chemokar juist gezegd. Er is een autochtone olievlek vanuit de grachtengordel tot aan de ring gaande. Al die pauperwijkjes uit de jaren 80 worden minder ‘divers’.
Ik zou mijn hypotheek er niet op verwedden. Nu wordt de vlag gezwaaid, morgen wordt er de baas gespeeld.
Lees eens de column van Eus in het AD en de regionale kranten. Kern: de conservatieve aanhangers van hun president waarderen nog steeds niet de vrijheid die ze hier in Nederland hebben.
Feit is natuurlijk wel, dat Erdogan wel een enorme achterban heeft.kun je het mee eens zijn of niet, het is wel zo.
Dat veel mensen, dus ook Turken als makke schaapjes achter iemand aanlopen, zegt iets meer over de mensheid dan over Erdogan.
Hier in Nederland lopen ook schaapjes achter Wilders aan en in de usa achter Trump. Ongeacht wat voor onzin er wordt geroepen.
Hebben we mee te dealen dus. De waarheid of feiten zijn nu meestal fakenews. Kijkend naar de usa en Turkije, maar ook Rusland, is het een normale ontwikkeling.
Rutte is zo slecht nog niet.
In de USA is alles nog democratisch gegaan, Rutte = EU = zo ongeveer de minst democratische club
Er lopen meer makke schaapjes achter het partijkartel aan.
Ik kan veel negatiefs zeggen over Wilders en zijn uitspraken maar hij is niet degene die Nederland wil overleveren aan een invasie van barbaren waar zelfs de Romeinen zich over achter hun oren zouden krabben. En ook niet degene die uit persoonlijke ambitie de soevereiniteit en autonomie van NL geheel (en nogal ondemocratisch, gezien eerdere referendumuitslag hierover) wil overdragen aan de EU.
Oei jezusisonzin, onder wat voor blok beton heb jij gelegen? Lees ff het stukje van Ebru in Metro. En stop aub met alles wat jij slecht vind op Trump en wilders te schuiven. Rutte is enkel bezig met propaganda voor zijn volgende graaibaan en Europa gaat stuk
Je ziet kans zelfs dit aan te grijpen om je ongenoegen over Wilders en Trump te spuien. Het is een gave. Zelfs Charles Groenhuijzen kan hier nog wat van leren.
Is U RTL’s Erik Mouthaan ?
Dit is ontstaan omdat de huidige wetgeving daar ruimte voor laat. Het wordt dus tijd dat de wet wordt aangepast. Of is dat te simplistisch?
Hihi ik las ‘wegmetonsgeving’ helaas dus
Ik snap niet dat Turken hier en daar een fascistische kudtpaartij in het zadel mogen helpen. Ik ken meer mensen met een dubbel paspoort, maar die mogen alleen hier stemmen.
Ayatholla_Buttbanger | 25-06-18 | 16:14 Komt door een of ander associatieverdrag uit 1963. Daarin is geregeld dat Turken niet hoeven te integreren. Daar moeten we dus vanaf.
lijkt me wel ja
Volgens de verkiezingsuitslag wonen er 27% Gulen aanhangers tussen de Turken. U kunt ze ananiem melden bij uw lokale DENK raadslid.
Waarschijnlijk wordt je kleine neefje na het afsteken van een rotje het gevang in geflikkerd eind december. Wat een shitshow.
Zo dan kan Erdo veel schaapies neuken heeeel lang
nou, bosadir is een blijvertje
@bosadir (zwitsal): Uw afkomst is mij duidelijk.
He, Aggesus, de groeten aan je geit aan je konijn:
www.youtube.com/watch?v=BueJupgvEGA
Het zijn geiten
Ah, kijk, een dreig turk. Hoe verrassend. *zwaait!*
Het komt wel heel dichtbij nu :-)
bosadir_agdanu | 25-06-18 | 15:48
Lekker sgapie sgapie noiken!
turken reageren nogal uit de emotie is mijn ervaring. Verstand op nul, en schreeuwen maar...
Zie hier het gevolg van al het incest onder de Turkse gemeenschap.
Het juiste woord is inteelt. Ze neuken alleen de jongere broetjes. Daar komen geen nakomenlingen van.
Is inteelt ook incest als het uit hebberigheid gebeurd? Whatever, het nageslacht is net zo achterlijk.
Paard van Troje.
Er waren slechts drie stembureautjes toch? Verbijsterend hoge opkomst.
Amsterdam, Den Haag en Deventer
Ze werden dan ook via verkeersborden naast de snelweg door de Nederlandse overheid gefaciliteerd. Zucht.
Raadslid partij voor de ouderen: „Ik zou al deze mensen willen oproepen om hun energie in de Nederlandse samenleving te stoppen, anders worden het echt droeftoeters”, aldus het raadslid. Wat een baas.
Ik zou al deze mensen op willen roepen op te rotten naar hun eigen land.
Ik weiger het nog langer als medelanders te zien
Eens. Vond vooral die "droeftoeter" pun hier mooi.
Ik mocht Turken altijd meer dan Marrokanen. Ik mag ze nu allebei niet meer...
Wat een stiekem achterbaks volks is dát zeg!
Ik had hetzelfde. Ik dacht dat ik niet verder teleurgesteld kon raken in moslims. Maar ze blijven me verbazen
Heb net in dat oude topic weer eens een lap tekst gebreid, maar serieus, kunnen we niet op een geweldloze, humane, maar effectieve manier die 73% gewoon richting dat open riool aan de Bosporus lozen? Gewoon, een vrijwillige oprotpremie instellen, in het kader van Nederland is (overbe)vol(kt). Een lening met een relatief laag rentepercentage voor het inleveren van je Nederlandse paspoort en vertrekken naar het buitenland.
Of van mijn part Erogannetje een beetje helpen bij het opblazen van zijn economie en onroerend goedmarkt en daar huizen op populaire locaties kopen die we dan voor de helft van de normale huur (maar niet verliesgevend) verhuren aan Turken die hun paspoort inleveren in ruil voor rest van hun leven relatief lage woonlasten. Na overlijden van de eerste generatie hebben we dan wellicht nog dikke winst ook dankzij de geïnflateerde prijzen. En omdat we uiteraard niet zomaar mogen discrimineren bieden we hetzelfde als Henk en Ingrid, of Joop en Francisca naar Hongarije of Zweden willen verkassen.
@BlowingBubbles
Ik heb het commentaar van meneertje opgeslagen. Je weet nooit waar het goed voor is, toch?
Ik stel als oprotpremie voor, het kwijtschelden van de boete op niet opgegeven vastgoed in Turkije.
Als we dat nu vast even in kaart gaan brengen als stok achter de deur
Lupuslupus | 25-06-18 | 16:04
Ik neem aan dat dit voor die bosadder hieronder bedoeld was?
Ayatholla_Buttbanger | 25-06-18 | 16:21
Ook een prima plan, een soort pro-actieve plea bargain. Maar dat vindt de rechter vast weer niet goed, tenzij je ook evenveel energie besteedt aan het opsporen van dat grote probleem met criminele blanke omaatjes uit West-Europese landen.
@lupus: dank, misschien kunt u het even in een tegel plempen voor diegenen die het niet hebben kunnen lezen? Vind Joris vast niet erg. Je kunt de ziekten 'blurren'.
Wol | 25-06-18 | 17:07
.
Klopt.
BlowingBubbles | 25-06-18 | 17:13
.
Ik weet niet of Joris dat goed vindt hoor, wil om die turk geen ban krijgen. Dus als Joris meeleest, graag een - edit -.
goed verhaal, lekker kort
Hahaha wat een loser ben jij zeg!
Hoi Erdogan.
Huh???? Ik hoop wel dat de redactie het commentaar van deze 'turkse nederlander' laat staan. Ter lering.
Laat me raden, u bent één van de 26%?
lage bloedsuikerspiegel gevalletje scooterjeugd gilles de la erdogan
Leave a comment www.atajew.com/
Waarom vind je dat boze moslimeneer?
Weggejorist is het nieuwe Constantinopel. ..
Het staat u vrij om in turkije te gaan wonen. Dan hoeft u hier niet intussen de, ik citeer, "vieze shaitan shaitani kankerezels. vieze ashkeznazi. wereldverkrachters" te wonen. Iedereen blij.
Wilt u ogenblikkelijk uw uitkering inleveren!
Ben je helemaal gek geworden!
amen
bosadir_agdanu | 25-06-18 | 15:33 | reageer
Ik hoop dat je die ziekte niet krijgt idiote gek. En als je die wel krijgt dat je 'm dan maar gaat proberen te overleven in een plattelandskliniekje in de middle of allahverdomme nowhere.
En dan vinden die geitenneukers het ook nog raar dat ze steeds meer meer meer gehaat worden.
Gezien uw zeer trieste taalgebruik en de inhoud van uw bijdrage vraag ik mij of u niet dringend hulp nodig heeft.
Leuk om te zien dat je zo betrokken bent en je diepste gevoelens de vrije loop laat.
Ik denk dat je gewoon moet toegeven aan je homoseksuele gevoelens en i.p.v. een schaap gewoon eens te proberen of je billenmaat Erdogan in is voor een potje post electorale neuqseks
Netjes, heel netjes.
Dit geeft ook het opleidingsniveau aan van de gemiddelde turk.
Hallo Joris, wil je dit aub laten staan? Zo kunnen we de ware aard zien. Wij hier weten dat al maar misschien dat er ook nog wat wegkijkers meelezen.
Wol | 25-06-18 | 15:38
Oeps, ik bedoel 27%. Was afgeleid door het tellen van het aantal keren kanker dat kennelijk de Joden hier in NL of op GS wordt toegewenst. Is wel een beetje overkill voor een minderheidje waar we nog maar zo weinig van over hebben.
bosadir_agdanu | 25-06-18 | 15:43
Wij doen niks? Welk bedrijf heeft de chips in het apparaat wat je nu gebruikt gemaakt? Je bent zelf een ezel en een domme ook nog.
Sodeknee. Een parel van een tegel dit. Heb hem maar even opgeslagen. En verder heel veel plezier in ons mooie, vrije landje waar je dit allemaal ongestraft mag zeggen. In tegenstelling tot uw Erdostan.
Zozo.
'.. en zich richten tot allah en smeken om genade en dan nog zullen jullie branden.' Sympathieke voorspelling, dat moet gezegd. Verbindend, menselijk, maar vooral lekker warm.
Welkom op Geenstijl!
Mannes | 25-06-18 | 15:44
Dat ie dat maar lekker in Turkije gaat zoeken. Voor dit soort assclowns wil ik geen cent belastingpoet afdragen.
Selcuk, ben jij dat?
Nou nou groenteboer.
Interpunctievandalist. Jodenhater. Despotenlikker. Die integratie is goed gelukt.
Trouwens, onze eigen DKS is van Ashkenazische afkomst en nog eens reaguurder van het jaar gewoden ook. Zie ik u om de een of andere reden nog niet voor elkaar krijgen, Aggesus.
En weer een paar stageplaatsen geschrapt. Dank voor je heldere verhaal bosaap_agdanu. Sluit me aan bij Lupus, laat deze maar staan!
Was ğěžěllîg hoor ouwe jodenhatende toeterturk. Water nat, vuur heet...
Graaisnaaiert | 25-06-18 | 15:54
Niet alle joden zijn snugger dus. Vooroordeel ontkracht.
Even voor de goede orde: Turkije ontwrichten doet Erdogan (en zijn familie) voor ons, dat is uitstekend geregeld.
Ik heb weer wat gemist. Nou ja gemist. Die Denktrollen zijn allemaal 13 jarige jongetjes met dito inhoud.
Ze hebben in ieder geval de verstandelijke vermogens van een 13 jarige.
Hoeveel procent had Kuzu?
Iemand cijfers over Duitsland qua Merkelturken ?
Lang leve Erdogan!
Op zich niet gek... ik bedoel dat snorretje van Erdo staat wel süper sweet toch?
Succes in uw nieuwe land! Veel sterkte de komende jaren waarbij het alleen maar erger zal worden!
Heeft Rutte namens de hele kamer en daarbuiten Erdogan al gefeliciteerd met zijn Presidentschap.. Is Timmermans al on the way om te kijken waar er een samenwerking met Recep te krijgen is zodat op korte termijn deze eerlijk gekozen President snelle toegang krijgt tot een zetel in de Brusselse zithoek..
Waar is Kuzu...
vragen en vragen, vooral kamervragen.. Arib kom er maar in!
Dat is dan 73 % met een onterechte, nederlandse, uitkering!
Ja, je bent als migrantenakomstiger de ene dag met je been in het ene vaderland en met je andere been hop je dan als het zo uitkomt naar je gastland.. kan, want je hebt dubbele rechten als dubbelpaspoortier.. en wie daar iets op tegen heeft is een xenofoob, rascist, op zijn minst een ongelovige en dus de moeite niet waard om naar te luisteren..
Allemaal leuk en aardig dat gemekker over de Erdoturken, maar vanavond speelt Spanje tegen Marokko. Is toch wel even iets belangrijk dan al die geitenneukers die een despoot met een coltruiloze snikkel hebben gekozen. Wellicht een poeltje? Ik schat het op 2-1 voor Spanje. Die zijn volgens mij al door en spelen met de handrem erop, maar verliezen van hun nog bruinere benedenburen zullen ze toch echt niet willen.
Spanje gaat de hele reservebank t veld in gooien. Marokko heeft een matig team, dus t kan op zich nog wel een leuke pot worden om de keizers baard.
Precies. In welke poule spelen de Turken ook alweer?
Die Turken zijn niet bang om te stemmen op 'een sterke man'.
youtu.be/EZ_BFQQ3vVE?t=173
Hoe kan je ze nou niet als kolonisten zien
Zijn het nou 'Toeter-Turken' of 'Toeterturken'?
TÜTÜR TÜRKEN ;)
www.youtube.com/watch?v=fucMkeeAvtE Ghehehe.
87000, dat is 2x het aantal NL Militairen.
en die zitten dan ook nog in het Midden Oosten om de moslimgroepen uit elkaar te houden en de vrede te brengen..
De meesten met een uitkering. Ze moeten wel de ballen uit hun broek lachen!
Als een turk in nederland leven, met ook nog een nederlandse uitkering en toeslagen. Voor de rest krijgt nederland, de vinger!
Hmm van die 40.000 militairen hebben we zo al > 100 generals die echt niet meevechten, ict'ers enz. Hopeloos verloren zijn we!
Dus bijna 1/4 van de Nederlandse Turken waren aanwezig. Nederland telt ongeveer 450.000 Turken (waarvan 75.000 zonder Nederlands paspoort).
mrXL | 25-06-18 | 15:44 Nederlandse leger telt ongeveer 17.000 manschappen die getraind zouden moeten zijn in oorlogsvoering. De rest van die 40.000 is allemaal ondersteunende functies.
Wat doen ze in Godsnaam hier?
En waarom vluchten moslimvluchtelingen niet naar Turkije of een ander moslimland, mijn reaguursel slaat ook als een tang op een Varken, maar je wordt zo moe in hun Nederland en helemaal in islAmsterdam.
Tsja, dit soort vragen waar menig Politicus geen antwoord op durft of kan geven laten je toch wel denken dat het Plan van Kalergi (mede door D66 en de Bilderberg besprekinkjes gerealiseerd) niet eens zo heel erg ver van de waarheid zal af liggen.
LangeTijdGeleden | 25-06-18 | 15:29
Het zal hier en daar een beetje anders zijn want in die 100 jaar heeft men vast nieuwe inzichten opgedaan maar het is wel de basis van onze ondergang.
Die vraag wordt beantwoord aan het eind van de film New kids turbo
Toeterturken. Mepmarokkanen. Pooierpolen. Domme Duitsers. Bazelenden Belgen.
Als het maar allitereert is het van tmg.
Zuinige Zeeuwen, Bolle Brabanders, Lamme Limburgers.
www.dw.com/en/turkish-diplomats-and-ci...
Erdogan scoort en de waarde van de Turkse Lira verdampt. Erdogan scoort en er is een braindrain gaande van ongekende omvang. Dat mannetje van DENK kan zo aan de slag met zijn Turks opgetuigde kerstboom van titels. Vroeger heette het Ottomaanse rijk steevast 'de zieke man van Europa'. Trouwens, Erdogan ziet er ziekjes uit op de foto's en filmpjes. Verwacht niet dat hij zijn termijn volmaakt.
Hij zet alles op alles om 3 maart 2024 te halen.
Het paard van Troje voor de poorten controleren, de inhoud te aanschouwen en vervolgens binnen halen. Bedankt overheid!
Heerlijk zoon goedkope opmerking. Die kunnen vaak alleen achteraf gemaakt worden. Het blijft wel een feit dat het vragen om problemen is wanneer jij teveel Islam in een Christelijke cultuur probeert te stoppen. Andersom geldt hetzelfde overigens, al schijnen de leiders het in Islamitische landen dit iets beter te begrijpen.
Het is vooral een combinatie van factoren; islam, nationalisten, dubbele nationaliteiten en een ontbrekende/mislukte integratie. Iedereen met een klein beetje kennis van mensen en geschiedenis had dit aan zien komen.
De poort staat wagenwijd open en er staan een paar quinoakutten "Welkom in mijn land" op te zingen
"Diverse partijen binnen de gemeenteraad A'Dam willen opheldering over toeter Turken."
Zo, hier wordt serieus werk van gemaakt zeg. De onderste steen boven !
Waarover weer anderen gaan klagen wegens vermeend racisme en hier is politie, aangifte en de rechter voor...
Zo, dat weten wij dan ook weer. 87000 Turken kunnen meteen enkeltje naar Turkije. Erdogan is blij met deze mensen. Wij doen hem en onszelf graag een groot plezier door dit soort uit te zetten naar het voor hen beloofde land. Wij heel blij, zij blij en Erdogan blij. Win win situatie.
Zij niet blij. Niet alleen omdat ze het gratiesch Neerlandse geld moeten missen. Zowat álles is in Nederland beter geregeld dan in Turkijke. Wegem gezondheidszorg, veiligheid, riolering, elektriciteit, alles. En daarom willen ze niet weg.
@mezelf
Ja, tikfouten en geen edit-knop want krentenkakker dat ik ben koop ik geen Premium.
Wat ik in het topic van gisteravond al schreef: Mensen die luid juichend de straat opgaan omdat ze hun eigen inspraak/zeggenschap/controle over de macht op democratische wijze weer een stukje hebben weggegeven zijn eigenlijk enorme stumperds die het begrip "democratie" niet begrijpen. Ik hoop dat ze nog eens aan hun getoeter terugdenken als ze zelf ( of hun naasten ) toevallig eens aan de verkeerde kant van die macht komen te staan en dan zelf de gevolgen daarvan gaan ondervinden.
Stelletje sukkels...
Ach, hier staan ze op koningsdag toch ook massaal met vlaggetjes te zwaaien voor die bolle, lid van het oranjekartel.
verschil is dat die bolle niet +10000 m.v in de bak flikkert omdat ze het er niet mee eens zijn. maar ook dat snappen de tuutthuurthurken hier niet.
Chemokar
Heb je wel eens een theelichtje tegen zn koets gegooid?
de meerderheid van de turksenederlanders/ nederlandseturken diaspora stemmen op Erdogan. In het dagelijkse leven dus die vriendelijke taxichauffeur, de kleermaker, kebabzaak, plaatselijke supermarkt, koerier, koffiezaak eigenaar die achter Erdogan staan en steunen
nou, niet helemaal. De opkomst hier was 50 %, waarvan dan 74 % op erdolfje stemt. De andere helft werkt gewoon, en heeft maling aan de grote dictator.
De lange arm van erdolf heeft hier via DENK een solide voetje. In bv Ierland was het maar 17 %.
Hier in Amsterdam west wonen aardig wat turken en ik spreek meerdere regelmatig. Allemaal geld sparen zodat hun zonen niet in dienst hoeven in Turkije. Zo diep gaat die vaderlandsliefde. Sta je echt voor lul met je vlag en toetertje.
En een prima verdienmodel voor de dictator zelf. Je perst zo geheel legaal je buitenlandse onderdanen af.
De sultan schijnt het bedrag om de dienstplicht af te kopen, verlaagd te hebben. Lokkertje.
ik ken ook alleen maar neder turken die de dienstplicht afgekocht hebben voor duizenden euro's. Wat een helden !
Kappen met dubbele paspoorten, ook de huidige toegekende gevallen. Eens kijken naar wie je loyaal bent.
En dit verbaast iemand?
Je verwacht het niet.
Wil van Soest van de Partij van de Ouderen is een politicus zoals een politicus zou moeten zijn. Echt opkomen voor het volk zonder bijbedoelingen. Topwijf.
Misschien dat ze daarom veel moslimterroristen toelaten, want die zijn goed in koppenafsnijden en kapotdeaudt maken, of mag ik dit niet zeggen en dks wel.
Verschil moet er wezen natuurlijk.
De Koreaanse Slet | 25-06-18 | 15:17
Krijg een ouderwetse Amsterdamse wegtrekker pestwijf.
De Koreaanse Slet | 25-06-18 | 15:17
Ja, jij hoort ook bij de ouderen.
Dom comment, slet. Ben ik niet van u gewend. Valt me trouwens op dat sinds uw terugkeer het niveau van uw tegels wat is gezakt. Bent u het zelf nog wel of is uw account door iemand overgenomen?
Hoe zie je dat voor je Slet?
Opsluiten in kampen of gaat dat je ook nog te langzaam?
Graaisnaaiert | 25-06-18 | 15:26 |
Kwantiteit voor inhoud. Altijd zo geweest.
Ik ga na de eerstevolgende nederlandse verkiezingen eens lekker met mijn nederlandse vlag uit het raam, al toeterend door mijn. niet nederlandse woonplaats racen.
Kijken hoe lang het duurt voor dat me gevraagd wordt waar ik in godsnaam mee bezig ben.
Dan krijg je een vette boete voor onnodig toeteren.....
Mijn advies aan die Turken is dat ze dan maar lekker naar turkenland moeten verhuizen als ze zo graag onderdanig willen zijn aan dictator Erdohan.
hoef je niet te wachten tot de volgende verkiezingen... ga nu maar eens flink toeterend met de Nl vlag en met vuurwerk strooiend door de straten van Amsterdam.. ik hoor het wel via de nieuwsmedia.. extreem rechts figuur geeft overlast... taakstraf! en boete erbij
langszaam beginnen met uitzetten dubbele paspoorten. Te beginnen met deze 87000
bedoelde langzaam
Ik dacht dat je bedoelde " als de sodemieter"
Ik stel voor 'samen toeteren' voor de democratie. Gewoon de propaganda satalietzenders uit Turkije op zwart
En toch weet ik oprecht niet wat we zouden kunnen doen. Afschaffen van dubbele nationaliteiten zou een begin kunnen zijn, zij die dan kiezen voor de Turkse nationaliteit verliezen dan in ieder geval hun stemrecht en kunnen i.g.v. criminaliteit het land uit worden gekieperd. Het is een begin, zeg maar. Al zou het me niet verbazen als de kwaadwillenden dan hun Turkse paspoort opgeven, alle voordelen van het Nederlanderschap genieten, maar cultureel gezien gewoon Turk blijven.
En iedere Nederlandse Turk die is opgeroepen te dienen in het Turkse leger en hier aan heeft meegedaan of het heeft afgekocht vervolgen voor landverraad wegens hulp aan een vreemde mogendheid. Wanneer worden we wakker.
Dubbele paspoorten per direct afschaffen en de mensen laten kiezen: NL pas: blijft u hier en grijpt uw kans, Turks/Marrokaans paspoort: daar is het gat van de deur, binnen 48 uur het land uit!
Deze monstertjes hebben ze jarenlang zelf gekweekt door geen enkele eis te stellen qua integratie. Krokodillentranen.
Turken zijn vrijgesteld van inburgering. Daarom stemmen ze op ome Erdo. Ze weten niet beter.
Ies koeltoer. Volgende keer koop ik geiten en ga op de Dam staan, kunnen ze geitenneuken als overwinningsfeestje.
Linkse gutmenchen in 020 zullen dit wel gewoon als onderdeel van de nieuwe integratiecultuur herkennen. Tja, je krijgt wat je verdiend...
Zo is het laat ze lekker toeteren in Islamsterdam. Groen Links en D’66 stemmen ze hier en op Erdogan daar. Prima.
Mijn buurman is ook een turk maar hij is heel lief hoor. Geen idee waar jullie het allemaal over hebben
Ze hoeven zelf die ellende niet te ervaren. Veilig in het vrije westerse Nederland. Nog wel tenminste.
Erdogan vereren, subversieve partij DENK, frauderende scholen en moskeeten. En maar gek opkijken dat ze uitgespuugd worden en de gemiddelde Nederlander niets van ze wil weten. Nederland was ooit een schoon en proper land. Wanneer gaan we eens wat aan de echte vervuiling doen?
Toch stuitend dat ze hier in een semi-democratisch land dat ze godsdienstvrijheid en redelijk onderwijs biedt, voor een islamistische, pseudo-dictator stemmen.
Ze hebben er zelf (nog) niet direct last van. Een moslim leider die stoere (war) taal uitslaat vinden ze prachtig.
We gaan dit land weer gezond maken door alle dubbele paspoorthouders te verwijderen.... whahaha. Dream on dreamers.
Ze willen de methode van erdo. Dus afpakken dat paspoort en Nederlanderschap. Ze zullen het begrijpen. Ze stemmen er tenslotte op.
Zelfde mensen die voorheen PvdA stemden.
De meerderheid van de Nederturken, ook derde en vierde generatie, heeft gewoon schijt aan de democratie of ze nu het Asscher briefje over Nederlandse waarden hebben ondertekend of niet.
Alle Erdogan aanhang linea rectum richting Turkië
wat zou het dan lekker stil op straat worden
Als 87.000 Nederlanders op Adolf Hitler zouden stemmen zou men dat als een probleem zien, maar nu zal het wel weer stil blijven.
De tragiek wil dat de gemiddelde tokkie van autochtone persuatie gewoon naar turkije afreist voor een all inclusive buikloop ondanks hitler 2.0
De turkse tokkies in Nederland zijn in dat opzicht net zo blind.
Erger is dat de hele islam een neo-fascistische beweging is.
Dit verbaast natuurlijk niemand, maar kut is het wel.
REAGEER OOK