Bezinnende moslims slopen Hindoetempel 070
Even een klein nieuwsberichtje voor alle media die ons menen te moeten vertellen dat de Ramaden een mooie maand van soberheid, bezinning en spirituele diepgang is: "Volgens Ramdhani is de Haagse Hindoetempel al vaker doelwit geweest van vandalisme tijdens de ramadan. 'Niet alleen tijdens de ramadan, maar ook tijdens onze eigen religieuze festiviteiten worden wij lastiggevallen door jongeren. Wij hopen met deze publiciteit dat het gedrag van deze jongeren een halt wordt toegeroepen.'" Altijd maar weer die jongeren he. Zomaar een Hindoetempel slopen midden in Omgevolkt 070 om zo de nederigheid van Allah te ervaren. Je zou bijna denken dat die hele islam helemaal geen religie van de vrede is.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Ja wat nou, 'verslechterend klimaat voor moslims in Nederland'
Verslechterend klimaat voor niet-moslims in Nederland zullen ze bedoelen
Hoe is het nu met? Schotland
Nou goed blijkbaar alles op schema!
Malek Fostok bekent moordpoging op Joodse man in kliniek, riep 'Allahu akbar'
Maar totaal niet islamitisch gestoorde Malek, wat doet u nu toch weer
CULTUURKRITIEK op de hoofddoek (van jonge vrouw met hoofddoek)
U hoort het, van een ander
Ehsan Jami - Ik had gelijk. En toch zat ik fout!
Opinie Ehsan Jami (promovendus aan Universiteit Leiden, faculteit bestuurskunde)
Toch maar weer een keer over: de islam
Periodieke doordash!
Traditie! Iftars kosten grote gemeenten duizenden euro's
Ja waar moet dat geld anders naartoe?
