Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Paul Rosenmöller is NOG STEEDS een zakkenvöller

Goh wat een venijnig stukje in De Telebelg, je zou bijna zeggen dat ze de pik hebben op Paul Rosenmöller. En je zou bijna zeggen dat Paul Rosenmöller hypocriet is.

Paul Rosenmöller kent u wellicht nog. Stond aan de wieg van de grafkist van Pim Fortuyn. Groep Marxisten-Leninisten. vvd GroenLinks. Baantjes. Multimöljonair. Graaien en graaien. Enfin, de draagvader van Jesse Klaver lobbyde kennelijk voor een hoger dan toegestaan salaris voor Merel van Vroonhoven, de voorzitter van de AFM, alwaar Rosenmöller zelf in de raad van toezicht zit. "De oud-vakbondsman wilde niet dat dit topsalaris van circa 220.000 euro afgebouwd zou worden en vroeg daarom om financiële compensatie voor haar, hij zou dit meer 'marktconform' vinden. Ook een andere, nog te benoemen, AFM-bestuurder zou volgens Rosenmöller meer moeten kunnen verdienen dan een minister." Nu is gesteggel over poen niet nieuw bij de AFM, maar dit is toch wel erg cru. Jarenlang voor de bühne een grote muil over topinkomens en dan met terugwerkende kracht iedereen in de bips nemen. Links löllen, rechts völlen. En nu wil grote jongen Rosenmöller 'niet reageren'. Nou ja. Da's tenminste weer eens wat anders dan 'niet regeren'.

Reaguursels

Inloggen

die top salarissen zijn er dankzij de rechtse ladenlichters,dus pakt hij ze ook ,logisch is ie gewoon rechts gebleken

pedro300 | 12-05-18 | 09:03
-weggejorist-
Gerrit gordijnstok | 12-05-18 | 04:53

Voor Paul Pot zou het Kommissarbefehl heringevoerd moeten worden.

Hemmenaar7 | 12-05-18 | 01:55

Links schijtvolk, altijd een grote bek over hoe een ander het moet doen en wat ze fout doen, maar zelf wel lekker achterbaks graaien.

tsjajaja | 11-05-18 | 23:35

Duh ken je soms ook ander links?

Gerrit gordijnstok | 12-05-18 | 04:55

Ook zo'n lul met vingers zou Johan Derksen gezegd hebben. En als aanvulling hierop van schrijver dezes: Bij het aanschouwen van die kop alleen al gaat de sluitspier van de endeldarm spontaan open om een hoop shit te lozen.

jale | 11-05-18 | 23:27

Voor hoeveel geld zou linkse paultje zich volledig uit het bestuur terugtrekken, en zou niet iedere euro daarvan welbesteed zijn om verdere schade aan de samenleving te voorkomen?

De Briemusketier | 11-05-18 | 23:25

Als Rosenmuller praat,zie ik een ratje met bloed aan zijn bek.Het bloed van Fortuyn....

P.Faust | 11-05-18 | 22:35

Rosenluller maakt deel uit van een select clubje die allemaal bloed aan de handen hebben. Van dat stigma komt ie ook nooit meer af, en dat is terecht, deze griezelige man dient met het grootste wantrouwen gevolgd te worden.

De Briemusketier | 11-05-18 | 23:29

Linkse nikshebbers gaan hard schreeuwend tegen het kapitalisme de vakbond in, stijgen daar door hun anti-gekrijs op en wisselen dan naar de politiek en komen uit de politieke kast als de grootse kapitalisten. Kok, Rosemöller, noem ze allemaal aan de linkse kant maar op. Ze komen vrijwel allemaal van niks en behoren nu tot de topverdieners van NL.

issieookweer | 11-05-18 | 22:00

Nice... 50% komt helegaar niet van niets in dezen.

Hemmenaar7 | 12-05-18 | 01:57

Met gevaar voor je nachtrust eens hier klikken:
images.fd.nl/0RFJRKBvAnXvaDt5IGT40PHr...
Lijkt net op de types in Amerikaanse series die hun vijanden "een probleem" noemen en die dan "verdwijnen" of een "auto-ongeluk" krijgen...
... dus eh, als ik Rosenmuller was, zou ik ook eieren voor m'n geld kiezen.

EnNouJijWeer | 11-05-18 | 20:12

Deze kwezel moet heel snel zijn functie neerleggen. De AFM ziet onder andere toe op integriteit van financieel bestuurders en adviseurs maar geeft hier zelf een totaal verkeerd voorbeeld. Wat een lul die Rosenmuller.

ILF2 | 11-05-18 | 19:05

Intens verrot tot op het bot. Dat is Paul al tientallen jaren. Met zijn miljoenen kan hij honderden mensen helpen maar al tientallen jaren speelt hij socialist van ANDERMANS geld en heeft zelf nog nooit in de rotzooi en ellende gewoond waarin vele anderen dagelijks moeten wonen. Rosenmöller is minder dan de stront onder mijn schoenen. Links. Groen links. Ze verdienen elkaar. De gutmensch kijkt niet naar feiten maar naar intenties. De ecologische footprint van Paul is groter dan die van 15 gezinnen aan de onderlaag van de samenleving bij elkaar. Maar Paul deugt zogenaamd. Zum kotzen.

Tutanchamon | 11-05-18 | 18:44

De kapitalistische genen van lölletje rosenmöller krijgen zeker de bovenhand op latere leeftijd, wat een walgelijke klöötzak is het toch .

van Dam | 11-05-18 | 18:40

Wim Kok is zijn grote voorbeeld.

Bataaf | 11-05-18 | 18:36

LöL, Wie is de Möll?

Sgt. Pepper Spray | 11-05-18 | 17:20
-weggejorist en opgerot-
Thedeanofmean | 11-05-18 | 16:23

Ongelofelijk dat aan die Rosenmöller in Nederland nog een podium wordt gegeven.
Hij komt voort uit de maoïsten en communistische bewegingen, was een soort vakbondsman, terwijl hij en zijn familie in de weekends geld aan het tellen waren. Gaf later als partijleider van Groen links allerlei geld -graai- getijsem de kans om in de 2e kamer te komen en daar met leugens en bedrog ons land te belazeren.
( Namen genoeg).
In feite is hij natuurlijk een salon socialist, die toch weer ergens een baantje kreeg om in de picture te blijven..

Ik krijg een steeds grotere afkeer van de politiek in Nederland.

Klaver van groen links is ook weer zo'n praatjesmaker en in feite een demagoog met een vmbo opleiding.

Gelukkig kunnen wij Nederland verlaten en ik wens dit mooie land veel linkse politici en veel linkse media en tv toe. Succes ermee.
Dus helaas mijn allerlaatste reactie.

outdoor | 11-05-18 | 15:51

Hoezo helaas jouw allerlaatste reactie. Keken wij dan uit naar jouw reacties of zo? We zullen je niet missen. Veel plezier in jouw nieuwe land waar het vast veel beter leven is dan hier.

soldier-of-fortuyn | 11-05-18 | 16:00

Wat een gelukkig mensch bent u toch. Het is dat ik om voor mij moverende redenen niet mogelijk om de ellende waar wij Nederlanders op getracteerd worden te kunnen verlaten. Het moge u heel goed gaan in de toekomst/

jale | 11-05-18 | 23:34

Salonsocialist van het ergste soort

Stranger040 | 11-05-18 | 15:30

Bekeerlingen zijn altijd veel fanatieker dan oude gelovigen. Dat geldt ook voor deze Groen-Linkser die is overgestapt naar de sekte van het Grootkapitaal. Gevalletje bewijzen dat je bij de club hoort

batvoca2 | 11-05-18 | 14:46

@Rico den Hollander was me al voor: gewoon Wim Kok versie 2.0.

En gezien het stemgedrag van het Nederlandse klapvee zullen er nog vele versies 3.0, 4.0, enzovoorts, volgen.

EefjeWentelteefje | 11-05-18 | 13:54

Ach, ik vergat nog ons aller Lodewijk de Waal te noemen, ook zo'n voormalige linkse rakker, zelfs ex-communist als ik het goed heb, die later vanachter deze of gene bestuurstafel belachelijke hoge 'vergoedingen' voor bestuurders zat te verdedigen, samen met Wim Kok. Abject rotvolk, allemaal!

KeesBruin | 11-05-18 | 13:33

Ja, die de Waal, wat een lutser.

Uw Verzekeringsadvis | 11-05-18 | 13:40

Linkse magere koeienkerk die koningsgezind neer zijgt in het regenteske pluche: ze verraden hun idealen met een vroom Groenlinks gezicht, maken zich druk en worden helemaal emotioneel bij het zien van grote grazers (dat Oostvaardersplassen 'wild' is de spiegel van hunzelf) en vergroten hun carbonprint door de hele wereld rond te vliegen. En nog is het niet genoeg.

Eeuwig..Op..Vakantie | 11-05-18 | 13:08

Weet je wat het ergste is? Meneer kuttekop Rozenmoller is voorzitter van de VO raad.
Snapt echt geen jota van onderwijs maar is daar wel via de baantjescarroussel in gerold.
Wat een non-valeur. FTM zou eens het persoonlijk vermogen van deze salonsocialisten moeten openbaren.

ristretto | 11-05-18 | 12:37

En wat nog erger is dat ze deze wandelende belediging van de financiële wereld de baas is v/d AFM een dikkere middelvinger naar de fin.branche is er niet te maken.

Uw Verzekeringsadvis | 11-05-18 | 13:18

Nou die financiële branche heeft um anders snel van z’n geloof afgeholpen.

Trumme | 11-05-18 | 13:29

Ach niets nieuws onder de zon Hefkens, Kok, Marcel van Dam, toevallig allemaal links, maar binnen rechts kunnen we er ook wel een paar opnoemen. Maar die pochen niet dat ze zo begaan zijn met de arme man, daar weet je gewoon, dat ze voor het groot kapitaal zijn. Niet zoals de hyprocriete gutmenschen van PvdA en GL.

Ronald89 | 11-05-18 | 12:30

Rozensmuller, de zoon van een puissant rijke vestigingsdirecteur van de V&D in Maastricht. In zijn jeugd een ambitieus principialist met scrupules waar je u tegen zegt. Bovenal genoot puber Rozensmuller van de weelde die hem geschonken werd: dure fietsen, een brommer en een apartement in Den Bosch. Schijnt nog lid te zijn geweest van een paramilitaristisch jeugdfrontje tegen milieuverontreiniging in Zuid-Nederland, maar haakte af vanwege de liefde en zijn studie. Bleef neocommunistische frontleden echter wel steunen en toog in de jaren tachtig naar Amsterdam, waar zijn nihilistisch smoelwerk en de ongewassen, dorre krullenbos goed in de smaak vielen bij een paar hippiefossielen, activistische krakers en greenpeace-socialisten. Hier stak hij zijn eerste politieke feiten onder zijn behaarde oksels en sloot zich definitief aan bij GroenLinks.

Het prevelen van activistische hagepreekjes had veel succes, maar velen weten het toch vooral aan het uiterlijk van de grijze muis. In wandelgangen klonken geruchten. Hij zou leven op een dieet van boombast en grassprieten. Ook zou hij in het geheim in hebben gebroken bij diverse overheidsinstanties. Dit bleek bij nader inzien de partijgorilla Duivendak te zijn, maar de toon was gezet.
Rozensmuller bleef echter zijn principes ferm uitdragen en de teneur was vooral het bewaken van de sociale belangen die onder Paars I dreigden onder te sneeuwen onder de onverantwoorde privatiseringsdrang. Hij deed dat subtieler dan het komisch duo Poppe & Marijnissen van de SP, wat hem een politieke flirt opleverde met de VVD van Paars II. Daarmee liet de nihilist zich al gevoelig in zijn toekomstkaarten kijken. Tevens ook die van de partij, die zich in de daarop volgende jaren van een steeds liberalere kant zou laten zien. De partij deed sinds 1994 volop mee met geheime overleggen en enkele partijdelegaten hebben sinds 1997 hun vaste plaats bij Bilderbergoverleggen.

Boris Poepnagel | 11-05-18 | 12:21

En die Merel komt van ING toch? Die heeft toch eerst alle bankenellende en woekerpolissen verkocht om daarna de ontstane schade onder haar overbetaalde leiding "objectief" af te handelen? Het is een kliek.

Watching the Wheels | 11-05-18 | 11:51

Ach ik heb mannetje R's ware aard op een tenentrekkende wijze mogen aanschouwen tijdens een ouderavond op de school van zijn en mijn kinderen: een goedwillende (minder bespraakte) leraar compleet de grond in geboord.

Manfrom_Nam | 11-05-18 | 11:59

Altijd een raar mannetje gevonden, net als Grünberg. Asperger wellicht, dat de heertjes parten speelt? Overmaat aan eigenwaan, tekort aan werkelijkheidszin?

Zenzeo | 11-05-18 | 11:48

Geen Asperger. Niet iedere aso die stinkt van de eigendunk zonder enkel legitieme grond daarvoor vermag dat excuus aan te voeren. Dit zijn twee voorbeelden van over het paard getild decadent rotvolk. Daarin bestaat ook die raarheid, de wereldvreemdheid in voornoemde decadentie.

Mazzelstof | 11-05-18 | 14:01

Dat de mensen het nog pikken......, onvoorstelbaar !

Stratum | 11-05-18 | 11:42

Links lulen rechts zakken vullen.
Kok vakbondsbestuurder kwartjes naaier,ze likken omhoog,nu
met allerlei commisariaten,zijn ze uit zicht,en kijken met een helicopter blik terug naar het klootjes volk.
Rozenmaaier zal wel van het zelfde laken een pak zijn.
Toevallig ook begonnen als vakbondsmenner.

soledad | 11-05-18 | 11:36

Ja. Rosenmuller is zakkenvuller.
Dus ... ? Nu moeten we allemaal op Jesse stemmen want die is anders? (NOT!)

Groen Links stemmers zijn immorele en domme mensen.

gaffelbaard | 11-05-18 | 11:25

Toch denk ik dat er geen sprake is van links lullen, rechts vullen. Dit is namelijk publieksgeld. Rechts vullen zie ik dan toch meer als heel veel geld verdienen door bijvoorbeeld een groot bedrijf op te zetten. Wat we hier zien past meer binnen de definitie graaien en is typisch een vorm van links vullen.

DerUnterMensch | 11-05-18 | 11:15

Ik weet nog goed, destijds tijdens de havenstakingen in Rotterdam, dat die laffe rat van een Rosenmöller, goed verstopt achter de brede ruggen van die havenarbeiders, in
z'n houthakkersjas de boel stond op te naaien tegen de politie. Een min mens.

Okkie Trooi | 11-05-18 | 11:14

Het ergste van alles is nog het antwoord op de vraag wat houdt de functie voorzitter AFM nu feitelijk in? Stel dat er morgen geen AFM meer is, laat staan een voorzitter. Wat verandert er dan in de wereld? Niets. de zon komt op en de zon gaat onder. Dat weten al deze zakkenvullende figuren ook wel. Daarom, en alleen daarom, houden zij dit banen creërende clubs in het leven.

double punch | 11-05-18 | 11:00

Het is werkelijk zeer bijzonder, dat mensen denken dat top-bestuurders de kwaliteit van het toezicht bepalen. Men vergeet totaal, dat deze organisaties aan de regelgeving toetsen. De kwaliteit van de regelgeving beperkt de maximale kwaliteit van het toezicht.
De bestuurder, is niet onbelangrijk, maar zal enkel als de verwarmingsmonteur in een bedrijf werken, geen verschil in het resultaat van de organsatie als hij zijn taak uitvoert naar behoren, negatief als hij dat niet doet.

O2Neutraal | 11-05-18 | 11:00

Ik stem mijn hele leven al links. Uit overtuiging. Gasten als Paul Rovermüller verzieken mijn land. Ze liegen, roven, vreten uit alle ruiven die ze tegenkomen en jatten alle idealen van linkse stemmers om ze te prostitueren in eigen beheer. Pooier Rukkermüller. Moge je dagen geteld zijn. Je kameraden je verlaten en bespugen in het voorbijgaan. Dat je inkomen en vermogen verdampt. En dat sociaal links Nederland voortaan verschoond mag blijven van tuigh als jij. Sterf.

MagIkAlWeer | 11-05-18 | 10:59

blijkt maar weer dat je als moralist jezelf altijd weer tegen komt.

yeps | 11-05-18 | 10:39

geef toe, de linkse politiek is de beste weg naar dikbetaalde bijbaantjes

Kuifje65 | 11-05-18 | 13:15

Ach, zie het maar als een wijze les: meningen en standpunten van mensen worden sterk bepaald door hun perspectieven en posities.
Wat men vandaag verguist, wordt morgen omarmd. Daartoe hoeft alleen de positie te veranderen.

Amsterdamsko | 11-05-18 | 10:34

Rosenmuller is typisch zo'n rijkeluis kindje dat in zn jeugd even lekker links is en later zich weer lekker neervleid in het netwerk vangnetje van de familie.
Je wilt niet weten hoeveel radicale krakers een rijke pappie en mammie hebben en zich even lekker af willen zetten. Lekker radicaal, maar risicoloos, want later komt toch alles op zn pootjes terecht.
Anne Fleur Dekker is ook zo'n typ

Ayatholla_Buttbanger | 11-05-18 | 10:30

Werkelijk waar, A_B. Ik woonde een tijdje om de hoek van de Blauwe Aanslag (groot kraakpand in Den Haag). Allemaal in de uitkering, veel BOM moeders, opstandige kapsels, opzichtig pronken in tweede hands kleding, u kent het beeld. De helft werd in het weekeinde opgehaald door ma en pa, afgevoerd in de nieuwste, duurste modellen Mercedes-Benz om (met kroost) t/m maandag uit te rusten van het herscheppen van de maatschappij. Heel wat is enkele jaren later toch maar met kindje(s) in een door ma en pa gekochte luxe woning gaan zitten, waarschijnlijk als huurster om altijd nog de uitkering (en toeslagen) -- dus hun 'onafhankelijkheid' -- te kunnen behouden.

En AFD is idd precies zo'n type.

Maw, een rake tegel hebt u net geplaatst.

VreemdEend | 11-05-18 | 11:14

Als er revolutie komt en ik zou de kans krijgen, dan zou ik Rosenmuller.... Laat ook maar.

beau van rtl | 11-05-18 | 10:24

Heb die Rosenmuller altijd al een gluiperd gevonden. Maar.... veel reaguurders zijn toch helemaal niet tegen hoge salarisssen voor bestuurders dus waarom nu dan wel?

knerf | 11-05-18 | 10:18

Het gaat in die zin nog niet eens om de hoogte van het salaris maar om de hypocrisie die rosenmuller tentoonspreid.
Jaren lang schreeuwen dat topsalarissen aan banden gelegd moeten worden om nu te pleiten dat een of ander bestuursvrouwtje meer betaald moet krijgen dan de Bakelende norm.

normanius | 11-05-18 | 10:22

Onderzoeken wijzen niet op betere prestaties bij beloning hoger dan 100000 euro. Dus dat mag het maximum worden van mij.

O2Neutraal | 11-05-18 | 15:30

Ik schrijf de namen van dit soort lieden al lang niet meer met een hoofdletter.

zweeperover | 11-05-18 | 10:15

@demaup.9.31. Dankjewel.Zat al te scrollen hierna. Had ook zoiets gehoord dat hij uit steenrijke families komt(oa V&D). Nou ja, mooi dat een rijke links is en idealen heeft maar zeg het er wel even bij. Dat heeft hij niet gedaan en dat maakt het redelijk eng, En Fortuyn geen hand geven op TV, terwijl daarvoor samen leuk gepraat. Misselijk.

ger1306 | 11-05-18 | 10:13

ger1306 | 11-05-18 | 10:13
*
Wat betreft dat "handje-schudden".
Het was Fortuyn die de hand van Rosenmoller (m.i. terecht) weigerde.
Fortuyn stapte op en Rosenmoller wilde hem de hand schudden, nadat hij o.a. had gezegd: "je maakt kabaal en als het lastig begint te worden stap je op"!
Kijk........ toen dacht Fortuyn (terecht) zoek het maar uit!

demaup | 11-05-18 | 10:55

Zoals opa zaliger vroeger vaak zegde, links lullen, rechts vullen. Wat had hij de pest aan linkse kut partijen.

pibasso | 11-05-18 | 10:00

Hij zou het moeilijk hebben in onze tijd, ongeveer alle partijen zouden hem dan benadelen zodat ze een mooi baantje kunnen krijgen of een paar baantjes voor vrindjes zouden kunnen creeren. Of was uw grootvader wellicht grootaandeelhouder in een multinational?

O2Neutraal | 11-05-18 | 10:13

Bij ons thuis zegden we dat vroeger allemaal.

beau van rtl | 11-05-18 | 10:26

Ik dacht dat het was, ''hij zei''.

Senorans | 11-05-18 | 10:37
▼ 1 antwoord verborgen

Linkse partijen zijn er alleen voor werklozen die te lui zijn om te werken, niets presteren in de echte economie maar toch slim genoeg zijn om via democratische weg de zakken van werkend Nederland leeg te trekken. Zeg maar een soort bovenmodale Wajong-uitkering voor links rapaille.

B.Spiritus | 11-05-18 | 09:59

Of toch niet?

ger1306 | 11-05-18 | 10:17

Ja jongens en meisjes, ook GL hoort gewoon bij de poppenkast/partijkartel. Zolang je nog niet inziet dat je ouders of grootouders (en jij dus later ook) straks kunnen kreperen omdat de zorg (en handhaving to name but a few) hier op bananenrepubliek niveau is beland omdat de centen nodig zijn voor het onderhouden van hele dorpen zandbakkiërs, kun je met een "gerust hart" op dit soort zakkenvullende schlemielen blijven stemmen.....

benjeallanggek | 11-05-18 | 09:59

Getrouwd zijn met een telg van de Brenninkmeijer familie van C&A. Met ca 25 miljard de rijkste familie van NL.
En dan socialistisch gaan doen. Als je geld genoeg hebt kun je inderdaad zeggen dat we allemaal moeten deugen.

Zueco | 11-05-18 | 09:58

En, hij heeft nooit in een wijk moeten wonen met turken en mocro's zoals ik. En als je zoals Pim dan kritiek hebt op het immigratiebeleid ben je extreem rechts.

Kortom een echte linkse bourgeoisie hypocriet.

Tronald_dump | 11-05-18 | 10:09

Hmm, een Brenninkmeijer telg, wat een verrassing dan deze stelling.

O2Neutraal | 11-05-18 | 10:14

Kun je nagaan, zijn eigen familie vertrouwt hem geen baan toe in het eigen bedrijf. Dus gaat hij maar wat rotzooien bij de overheid. Hoezo minderwaardig mens?

SlimmeBelg | 11-05-18 | 10:22

Zag Kok ook nog met z'n slinkse tronie bij 4 mei. Met die moraalpaal van Dam het land gesloopt. Ik heb geen medelijden met de mensen die erin zijn getrapt. Wel met ons land

Kladderadatsch | 11-05-18 | 09:54

Tijdens zijn fractieleiderschap droop de schijnheiligheid er al van af. Zijn verbolgenheid over het kapitaal was altijd overduidelijk gespeeld. Het is een schoolvoorbeeld van iemand die naar de buitenwereld wil deugen, maar veel geld toch wel comfortabel vindt.

Bytemaster | 11-05-18 | 09:53

Zo'n Anouscha Nzume is er ook zo een uit de nieuwe Animal Farm. Schrijft straks over Witte Privilege vanuit haar appartement op de Upper East Side die betaalt wordt door haar witte man die gevraagd is om bij een top ziekenhuis in NY te werken

BASinnic | 11-05-18 | 10:01

Ja, vroegah konden slimme jongens die hun handen uit de mouwen staken heel rijk worden met dingen uitvinden hard werken of fabrieken bouwen.
Dat mag allemaal niet meer omdat fabrieken slecht voor het milieu zijn en rijk zijn gelijk staat aan diefstal van de armen. Dingen uitvinden is racisme, want steelt de ideeën van negers. "You did not build that", zoals een vooraanstaand vijand van de westerse samenleving ooit al eens sprak.

Tenzij je een slimme linkse jongen bent die solidair is met mensen die liever stelen dan werken. Met het maken van linkse praatjes en het kennen van mensen die tot aan hun ellebogen in de staatsruif staan kan je als slimme linkse jongen dus prima miljonair worden zonder dat daar een andere socialistische miljonair er zijn "foei" over uitspreekt.

Jan Passant mk2 | 11-05-18 | 09:53

Ik zie handenwrijvend de "internal struggles" van het GL stemvee tegemoet. Dat worden heel wat slapeloze nachtjes met zo'n dilemma want zegt onze Paul nou echt: "meer salaris voor die toch al exorbitant verdienende bestuurders? Wat nu Jesse? Kom er maar in!

Moet bij gezegd worden dat GL sowieso een partij is voor de rijken. Met al die vlaktaxaties.... Al hun initiatieven worden onevenredig zwaar door de armere bevolking betaald, dus het is niet eens zo heel vreemd dit.

Snoorderlag | 11-05-18 | 09:53

Welnee, Groenlinkse principes zijn maar slogans om hun tegenstanders mee te slaan. Die gooien zij onmiddellijk overboord wanneer zij zelf daarmee hun slag kunnen slaan. Grote veroorzakers van zwerfvuil in eigen bed, Groenlinkse menschen.

Jan Passant mk2 | 11-05-18 | 10:01

Het is alsof je animal farm leest. De boerderij is nu hip, groen en heel erg eco, maar de varkens zitten er nog steeds.

Al-Dente | 11-05-18 | 09:53

All animals are equal, but some animals are more equal than others.

montivagus | 11-05-18 | 10:11

George Orwell, had nooit kunnen bedenken dat de toekomst zowel Animal Farm als 1984 zou behelzen. Een van beide nachtmerries was al ernstig genoeg geweest.

O2Neutraal | 11-05-18 | 10:16

O2Neutraal
Hij had nooit kunnen vermoeden dat het werkelijkheid zou worden zonder dwang van een totalitair regime met geweren en prikkeldraad.
Wij laten het gewoon zonder slag of stoot gebeuren.

Ayatholla_Buttbanger | 11-05-18 | 10:36

Rat eerste klas. Na zijn politieke carrière ging hij eerst nog even lekker via Reisbureau NPO even de wereld rond "documentaires maken". Wat een inteelt kliek de linkse politiek en de NPO

BASinnic | 11-05-18 | 09:52

Ach hoe heette die andere linkse lul die de top inkomens "exibisionistische zelfverijking" Noemde totdat ie zelf in de banen carrousel terecht kwam ? Was dat Kok niet ?

montivagus | 11-05-18 | 09:51

Die was echt briljant. Vlak voor z'n afscheid brak Kok nog een lans voor de invoering van een kleptocratentaks.

Al-Dente | 11-05-18 | 09:56

Ja. Hij werd op tv steevast geroemd omdat hij zo "integer" was.

Ayatholla_Buttbanger | 11-05-18 | 10:45

Wie verbaast het? Paul Rosenmöller is de kwaadaardige linkse schijnheiligheid in persoon. Brandstichter onder demoniseerders. De club waar hij deel van uitmaakt kan eigenlijk niet bestaan, zoals een vierkant niet tegelijk een cirkel kan zijn.

De Vrijlansier | 11-05-18 | 09:49

Groenlinks contradictie in terminus. Groen = voor natuur / Linke = voor mensen. Dat samen gaat niet... Mensen maken natuur kapot. Zo zijn we en zeker als we de 10 miljard aan gaan tikken... Het is gewoon populair gelöl.

Bezorgde vader | 11-05-18 | 09:53

Riep Churchill al niet eens iets in de trant van: het is makkelijker voor een hond om langs een worstenkar te lopen dan een socialist langs een zak geld.

Klaas Vaak | 11-05-18 | 09:46

Als die poppedop zo goed is waarom heeft ze dan geen eigen bedrijf? Dan mag ze zoveel verdienen als ze wil. Hoe meer hoe beter, voor heel Nederland.

Ben je loonslaaf (en dan ook nog eens als ambtenaar........) dan salaris gewoon volgens de wet; en dat is al buitengewoon exorbitant riant gezien de inspanning, verantwoordelijkheid, risico etc..

Toeja | 11-05-18 | 09:46

Nou ja zeg, ik kan Rosenmuller's interview met Sonja Bakker niet vinden. Jammer, want dat was toch wel een van zijn narcistische hoogtepunten. Samen met hoogleraar voeding even laten merken hoe dom Sonja wel niet was. Wat dus niet lukte.

Alquest | 11-05-18 | 09:46

Spelers, trainers en bestuurders in het voetbal strijken zonder commentaar miljoenen op.
Maar een goed bestuurder in de financiele markt mag niet markt conform betaald worden.

botbot | 11-05-18 | 09:45

Botbot : Dat klopt helemaal. Degene die iets kan, gaat niet bij de overheid werken, wat al een contradictio is. Hooguit op latere leeftijd uit ideologie de politiek in, zoals een Hiddema of een Trump. Echter, voor het toezicht houden op zelf bedachte regeltjes is geen bovengemiddeld talent nodig. Voor het door de belastingbetaler geboden salaris is meer dan voldoende capaciteit te vinden.

SlimmeBelg | 11-05-18 | 10:18

Als u bang bent voor de kwaliteit van ons toezicht, begrijpelijk en terecht overigens, dan moet u m.i. vooral strijden voor betere regelgeving in plaats van salarissen voor de top-bestuurders.

O2Neutraal | 11-05-18 | 10:23

Klopt, van €170.000,- als maximum krijg je een landsbestuur op het niveau van een middelbare school met middenkader mannetjes. Rodenmüller blijft natuurlijk een hypocriete eikel

Zorc | 11-05-18 | 10:32
▼ 5 antwoorden verborgen

Reuzenmeuler had alles te danken aan zijn kruiwagen. Omhooggevallen clown.

van Oeffelen | 11-05-18 | 09:45

Het is wel een goede spreker.

O2Neutraal | 11-05-18 | 10:24

Het is luchtverplaatsing.

van Oeffelen | 11-05-18 | 11:10

En daarom, bakfietsmoeders-met-lekker-gek-haar die de wereld als mooie bloemenzee willen zien: blijf weg bij GroenLinks. Doodeng volk.

raskol | 11-05-18 | 09:44

Rosenluller dacht wat Kok deed kan ik beter , van vakbondsman naar ridderheer , nu alleen nog een kasteel net als rover Marcel van Dam .

blauwe zander | 11-05-18 | 09:44

“ En je zou bijna zeggen dat Paul Rosenmöller hypocriet is.”
.
Hallo, het is een socialist. Dat kan je alleen maar zijn als je hypocriet bent tot op het bot.

Brou Is Back | 11-05-18 | 09:44

Tja, en toch blijven ze op GL stemmen. Alsof mensen gehersenspoeld zijn. Net als bij die vvd en DDR66. Kracht van de media ? Onechte stemresultaten ? Of gewoon naïviteit ? Onvoorstelbaar.

Kamervraag | 11-05-18 | 09:43

Volledig gedesinformeerd door nepnieuws.

SlimmeBelg | 11-05-18 | 10:20

Deze vuige charlatan is het prototype van de onderkruiper, de mensen waar hij mee in aanraking komt een mes in de rug te steken, een ware potentaat. Misselijk wordt je van dit soort linkse graai bestuurders. Van mij mag hij aan de schandpaal!

lanexx | 11-05-18 | 09:43

Typerend voor een communistisch regime. Het voetvolk in de vorm van de AFA en andere extreem Linkse groepen worden gebruikt om de agenda van de Linkse machthebbers door te drukken. Uiteindelijke doel is om een machtig blok te vormen van elitaire en invloedrijke politici, bedrijven en extreem rijke Linkse menschen. De rijkdom behoort alleen die groep toe, terwijl het gewone volk regeert wordt door middel van angst en intimidatie. Zie USSR, Pol Pot regime, Mao Zhedong en Fidel Castro. Vertrouw nooit een Links iemand, NOOIT!

Indoneesje | 11-05-18 | 09:41

Rechts ook niet trouwens ;), of gelovig (CDA bv) of ongelovig/Demonen66.. oftewel: vertrouw een politicus gewoon niet :D

lovekila | 11-05-18 | 10:30

Het enige waar groen voor staat is geld en links omdat de burger het moet betalen.
Van warmtewisselaars gaat iemand heel rijk worden en niet omdar er zoveel om het milieu gegeven wordt.

justtheblues | 11-05-18 | 09:41

Eng mannetje, deze Lulletje Rozenwater !!
Maar ach, welke (ex-) politicus graait NIET als een dwaas om zich heen teneinde zichzelf te verrijken, ten koste van de "gewone man" ?

oter | 11-05-18 | 09:40

Bizar dat de man nooit is opgepakt voor de moord op Pim met nog een aantal levensgevaarlijke idioten die zichzelf politici noemen. Het illustere groepje van het kwaad hebben dan wel niet de trekker zelf over gehaald maar wel de fatwa uitgesproken..... Paul Rozenmoller blijft voor de rest van zijn leven iemand met bloed aan zijn handen. Het liefst hoor ik nooit meer wat van hem. Of hij moet ergens vast zitten dan wel verdwenen met een streep door zijn naam als je begrijpt wat ik bedoel.

dijkbewaker | 11-05-18 | 09:40

Links zijn zonder hypocriet te zijn is zeldzaam,
Groen Links zijn zonder hypocrisie is onmogelijk.

Lafayette | 11-05-18 | 09:39

Een oud-Hollands gezegde: "Wie niet graait, wordt genaaid".

kweethetooknietbeter | 11-05-18 | 09:38

En daarmee basta!

schoon-schip-maken | 11-05-18 | 10:14

Aldus Prutte?

O2Neutraal | 11-05-18 | 10:24

Als je de omschrijving van "Links lullen, rechts zakkenvöllen" wilt opzoeken moet je de wiki van Paultje Rosenmöller bekijken.
Links blatende nazaat van gegoede komaf (een salonsocialist dus) met een enge egocentrische agenda..

Wijze uit het Oosten | 11-05-18 | 09:34

‘Voeger, toen voortschrijdend inzicht’ en ‘met de kennis van nu’ nog uitdrukkingen waren die waren voorbehouden aan de regering’...

doedeljantje | 11-05-18 | 09:33

Troost je. De regering heeft allang weer nieuwe uitdrukkingen als: "Het lag op de zijtafel" en "Ik heb daar geen actieve herinneringen aan".

kweethetooknietbeter | 11-05-18 | 09:40

Ik ben ontroosrbaar /sarc. Moet wel lachen om de hypocriete verontwaardiging over hypocriet PR. Is iemand uit op eigenbelang / rijkdom etc. dan is dit blijkbaar goed liberaal maar o wee als het een ‘zogenaamde linkse’ is. Daarbij neem ik aan dat GL hem royeert als lid, na een stemming door het partijbestuur of over een motie op een partijcongres..

doedeljantje | 11-05-18 | 10:21

Het is toch ook zo helder als glas.
De meeste politici zijn de politiek ingegaan omdat ze te stom zijn voor het bedrijfsleven of juist als opstapje naar dit bedrijfsleven.
Jaren gepolderd of gefaald in de politiek en hop! naar een financiële instelling, een EU orgaan of nog verder de wijde wereld in voor een riante vergoeding. Ik hoef hier toch geen voorbeelden te noemen neem ik aan, denk maar aan een onbetrouwbaar of mislukt figuur, google diegene en zie daar, 99% kans op een huidig topsalaris!

J-van-de-Bontekoe | 11-05-18 | 09:32

Ze zijn in het bedrijfsleven vooral gewild vanwege hun connecties in de politiek. Niet echt een verdienste.

SlimmeBelg | 11-05-18 | 10:26

miereneukert | 18-06-07 | 00:49
Mocht u zich nog in de panelen bevinden, wilt u dan laten weten of u uiteindelijk ook een penthouse heeft gekregen..

Atoon | 11-05-18 | 09:32

De AFM is een overheidsinstelling, daar is niks marktconforms aan. De voorzitter is een ambtenaar, zonder enig ondernemersrisico. Van Vroonhoven is volgens Wikipedia een vakvrouw, maar als ze vindt dat de baan te weinig schuift vergeleken bij eerdere bezigheden stapt ze toch op?

Synecdoche | 11-05-18 | 09:32

Het is werkelijk zeer bijzonder, dat mensen denken dat top-bestuurders de kwaliteit van het toezicht bepalen. Men vergeet totaal, dat deze organisaties de aan de regelgeving toetsen. De bestuurder is niet onbelangrijk, maar zal enkel als de verwarmingsmonteur in een bedrijf werken, geen verschil in het resultaat van de organsatie als hij zijn taak uitvoert naar behoren, negatief als hij dat niet doet.

O2Neutraal | 11-05-18 | 10:27

Hypocriet zootje al die politici en ex politici.
Wim Kok is er ook zo eentje, commissaris bij de ING, toch?.
Ach of ze nu links rechts of troelala zijn, ze zijn allemaal hetzelfde.
Pim Fortuijn verguizer en linkse man (PvdA/ VARA) Marcel van Dam woont zo ongeveer in de grootste woonboerderij van Nederland.

kippevlees | 11-05-18 | 09:29

Fortuyn de grootste Nederlander aller tijde en Van Dam de grootste smeerlap aller tijde. Wat een contrast.

ILF2 | 11-05-18 | 09:36

Als ze een marktconform salaris wil moet ze in de markt gaan werken. Krijg je precies wat je waard bent!!

Toeja | 11-05-18 | 09:28

Altijd weer ontroerend om die strijders tegen het grootkapitaal te zien vechten voor het proletariaat.

His Lordship | 11-05-18 | 09:28

Dit is dan ook wel een verschrikkelijke gluiper van de ergste soort.
Kun je dit van verwachten.

HoerieHarry | 11-05-18 | 09:28

Ah Paul, een vrij uniek talent. Een van de weinige echte politiek leiders die beschikte over een actieve militant terroristische partijafdeling om het evangelie fysiek af te dwingen.
.
Ik denk dat de slachtoffers en nabestaanden trots zijn dat zo’n man in dit ontzettende gave land nog immer vrij rondloopt.
.
Goede boodschap aan de samenleving ook. Wil je lekker hoog in de boom, bezoldig je dan vooral aan terreur en geweld. Met de veranderende demografie in Nederland zal zo’n boodschap zeker in vruchtbare aarde vallen.

Parel van het Zuiden | 11-05-18 | 09:28

Rosenmöller en Kok, twee grotere verraders vind je niet zo gauw in Nederland. Natuurlijk, op rechts wemelt het ook van de zakkenvullers, oplichters en kletsmajoors zonder moreel komps, maar die vertellen er niet van die mooie verhalen bij. En dat maakt het toch nét iets minder abject dan het gedrag van de genoemde twee heren. Wie zoveel babbels heeft over topsalarissen, eerlijk delen, bestrijden van armoede etc. valt natuurlijk wel heel diep als hij een ordinaire grootgraaier blijkt te zijn.

KeesBruin | 11-05-18 | 09:27

Dit is toch die Pol Pot aanbidder ,u weet wel die Cambodjaanse Maoïstische revolutionair die de Rode Khmer aanvoerden en miljoenen mensen de dood in joeg.
Afschuwelijk dat deze door en door linkse hufter nog getolereerd wordt , maar ja ons kent ons. Was hij ook niet betrokken bij het inburgeren van Maxima samen met v.Es.

von Amsberg | 11-05-18 | 09:26
-weggejorist-
F.Ruitvlieg | 11-05-18 | 09:25

Wouter Bos (PvdA) die een kabinet laat klappen om voor 3x de balkenendenorm bij KPMG te gaan werken
Thom de Graaf (D66) die zich laat benoemen als burgermeester
En nu dus Paulus de bospooier (GL) die loopt te graaien.

Wordt je hypocriet omdat je lid bent van een linkse partij of is het een vereiste om lid te mogen worden?

dezakloper | 11-05-18 | 09:25

De vv(d) is niet beter, maar die hoeven minder te liegen aangezien hun programma al meer overeenkomt met de wensen van het grote kapitaal en krijgen dus mindere beloning. Wat zou Prutte krijgen nu hij ons land met zijn drie kabinetten uitlevert aan de dictatuur van Brussel?

O2Neutraal | 11-05-18 | 10:30

De man is nog steeds idolaat van Pol Pot want dat was pas een staatsman die de socialistische zaak diende! En daarom rem ik niet voor Paul Rosemöller...

eerstneukendanpraten | 11-05-18 | 09:24

Che Guevara en Fidel Castro, ook zo'n stelletje moordenaars die door de linkse kerk aanbeden werden. Al had Che duidelijk een goede marketing.

SlimmeBelg | 11-05-18 | 10:32

Je verwacht het niet.....

Hollander01 | 11-05-18 | 09:23

Al die zogenaamde linkse politici (Rosenmuller, Kok, Bos etc....) gaan na het roepen in de 2e Kamer dat het allemaal eerlijker moet, graaien na hun politieke carrière en roven op die manier een meer dan riant pensioen bij elkaar...... en het stemvolk blijft maar op ze stemmen, Klaver doet het toch zo leuk...... ik geef je op een briefje dat Klaver exact hetzelfde gaat doen, de kiezer in de bek spuwen en de kiezer boeit het niet en rent weer achter de volgende linkse lamlul aan.....

Fatwabuster | 11-05-18 | 09:23

Tijdens het roepen pakken ze al 100K+, wat daar met 26wkn reces. Wat daar nu eerlijk aan is ontgaat mij.

MarcS | 11-05-18 | 09:29

Mooi, het verstand komt met de jaren blijkt dus maar weer eens.

Berbaar | 11-05-18 | 09:22

Net als de corruptheid.

SlimmeBelg | 11-05-18 | 10:33

Waar het hart van vol is, stroomt de mond van over. En dat is precies de reden dat ik al die utopianen en wereldverbeteraars ernstig wantrouw, ze zijn zelf geen haar beter.

SchichtigeSpicht | 11-05-18 | 09:22

De activistische voetsoldaten, de studentjes en de krakers en de AFA's van deze wereld, lopen de benen uit hun reet voor deze meneertjes en vrouwtjes. Zij prediken immers het ware geloof. Je kunt dan meteen zien waar het echte intellect niet zit. Volledig geïndoctrineerd. Gebruik het onderwijs en je hebt de macht. Dat hebben de leidende deugertjes van deze wereld als snel ingezien.

De Evangelist | 11-05-18 | 09:21

Eerst maar eens prestaties zien, dan naar rato extra belonen voor bewezen maatschappelijke diensten (in het landsbelang). Neem een Nout Wellink van DNB, altijd mooie praat en dik salaris maar zag nog geen wolkje aan de lucht terwijl het donker grijs aan de horizon al verscheen. Dat soort verzaakt dus die uiterst belangrijke taak waarvoor ze rijkelijk betaald willen worden.

spinselsinjehoofd | 11-05-18 | 09:21

Rosenmöller zakkenvöller.

Ries13 | 11-05-18 | 09:21

O dat stond er al...

Ries13 | 11-05-18 | 09:21

Je zou ook kunnen zeggen dat groenlinks gewoon een liberale partij is. Zoals bijna alle andere partijen.

Jezus_Boeddha | 11-05-18 | 09:20

Macht corrumpeert, niets nieuws onder de zon.

priks | 11-05-18 | 09:19

Wat weet Rosenmöllor nou van marktconforme salarissen? Die man heeft zelf nooit een dag eerlijk gewerkt.

Irnerius | 11-05-18 | 09:18

Links. Wat wil men. Maar de vvd doet dit toch ook? Wilders zou dit ook doen.

Jezus_Boeddha | 11-05-18 | 09:17

Hoezo Wilders? Kun je een voorbeeld noemen?

SlimmeBelg | 11-05-18 | 10:35

SlimmeBelg | 11-05-18 | 10:35
Toch niet zo slim he'

AgentSmith | 11-05-18 | 10:44

Paul Pot.

Van Zessen Klaar. | 11-05-18 | 09:17

Ik weet even niet meer precies hoe het zat, maar wordt de AFM niet voor een (gedeelte) ook betaald door de banken? Maakt het extra cru natuurlijk.

TyrionLannister | 11-05-18 | 09:17

Ja dat is zo, de AFM wordt betaald door de banken, verzekeraars en andere onder toezicht staande bedrijven. En dat zijn geen misselijke bedragen. En natuurlijk wordt dat allemaal doorberekend aan de klanten, u en ik dus.
Een toezichthouder markt-conform? Er is maar 1 AFM. Toezichthouders zijn gewoon ambtenaren met een ander etiketje. Toegevoegde waarde nul, komma, nul. En wat gaan die dan doen als zij zgn niet markt-conform betaald zouden worden? Nnaar het buitenland waar ze nul, komma, nul van weten? Grote onzin dus. Maar ja, dat wisten wij al.

LaatmaarLu? | 11-05-18 | 10:26

De AFM wordt mede betaald door de onder toezicht staanden. Volgens mij is het jaarlijks budget met gemiddeld 30% gestegen. En de werkgelegenheid in de sector met ruim 30% gedaald. Goed voor de consument die nu helemaal nergens meer binnen kan na het sluiten van haast alle bankkantoren en veel intermediair / assurantiekantoren, waar 1/3 van de jobs zijn verdwenen. En nu wordt iedereen online opgelicht. Goe bezig!

SlimmeBelg | 11-05-18 | 10:43

Paul Rosenmöller is blijkbaar nog steeds het kwaad van Nederland.

VP732 | 11-05-18 | 09:17

In het communistische gedachtengoed geeft en neemt het volk naar behoefte. Lulletje Rozenmuller is een drol, een grote behoefte dus.

BozePaarseMan | 11-05-18 | 09:16

Links lullen, rechts vullen...

Maxx! | 11-05-18 | 09:16

Is toch typisch links.Alleen maar links doen als de belastingbetaler goed betaald.

van stampij | 11-05-18 | 09:16

Graai, graai..... Privé zaak.....
Appartement iemand? Privé zaak.....
Iedere keer weer uit de zelfde kant van het politieke spectrum. Maar oh jeetje rechts is ook verkeerd hoor.....

Is dit nog nieuws? | 11-05-18 | 09:15

Had deze engnek niet in de gevangenis moeten zitten voor het aanzetten tot moord?

zoalsikhetzeg | 11-05-18 | 09:13

Zeker, haatzaaien met moord tot gevolg moet zwaar bestraft worden.

BozePaarseMan | 11-05-18 | 09:22

Ik schreef hier al eens eerder: mijn directrice met 120kE bruto plus bonus, pensioen, auto en vooruitzichten bij verkoop van de toko durfde zelfs nog haar dure lunches met luxe sapjes onder kantoortijd te laten halen door de secretaresse en de bonnetjes gingen in de kas (lees boeken). Onder werktijd werden ook schaamteloos onderzoek gedaan naar een duurdere leasebak en problemen met de opvoeding van kindlief geregeld. Prestaties werden er niet geleverd, wel een koude sanering die alleen al in mijn periode 7 mensen naar het UWV betekende. Zo rolt neo-liberaal Nederland mensen en Rosenmöller zit aan de goede kant van die tafel.

spinselsinjehoofd | 11-05-18 | 09:28

Meegemaakt tijdens de havenstakingen,onbeschrijflijk wat hij
daar ter meerdere glorie van zichzelf stond te verkondigen.
De rat heeft zich via(zijn schatrijke familie)en vuile list en bedrog op deze
positie(s)gekonkeld.

De Profundus | 11-05-18 | 09:13

Hij is vooral bekend als oud-voorman van Groenlinks. Weinigen weten echter dat Paul Rosenmöller uit een aantal steenrijke families stamt: om te beginnen uiteraard Rosenmöller, maar ook Dreesmann en Vehmeijer. Die laatste clan staat met 490 miljoen euro op plaats 18 van de Familie 50, terwijl de Dreesmanns goed zijn voor plek 4 met 1,7 miljard euro.

demaup | 11-05-18 | 09:31

Jammer dat zijn toespraken in de Rotterdamse haven destijds (met gefingeerd plat accent ten behoeve van de authenticiteit) niet zijn opgenomen door iemand. Ik had ze graag nog eens willen zien om de omvang van zijn hypocrisie nog eens een keer op waarde te schatten.

Wat ik niet begrijp is dat deze talentloze vieze rat niet gewoon van zijn eigen erfgeld gaat leven, maar nog steeds dagelijks als "topbestuurder" in de semi-overheid grote hoeveelheden belastinggeld in zijn zakken propt.

Zou hij daarvan misschien een speciaal soort kick krijgen? Gewoon om te zien hoever je kan graaien zonder dat iemand je daarbij stopt.

ChatBot | 11-05-18 | 10:32

Chatbot: "Wat ik niet begrijp is dat deze talentloze vieze rat niet gewoon van zijn eigen erfgeld gaat leven, maar nog steeds dagelijks als "topbestuurder" in de semi-overheid grote hoeveelheden belastinggeld in zijn zakken propt. "

Het is bij dit soort mensen gewoon pure onversneden machtswellust. Ze zullen moeten op de een of ander manier andere mensen willen laten voelen hoe machtig ze zijn. Zo gezien is dhr. (sic) Rosenmuller een van de ergste.

Het is zo erg met hem gesteld, dat hij niet eens begrijpt dat hij met deze laatste actie totaal ongeloofwaardig wordt. Sterker nog hij denkt hiermee maatschappelijk zeer relevant te zijn en zeer verantwoord gedrag te vertonen. Dat tallozen hem diep en grondig haten dringt niet tot hem door.

Maar hij komt nog wel een keer tot inzicht!
Duurt een paar jaar, maar dan heeft hij niet genoeg koppen om zijn ogen er uit te schamen. Of niet natuurlijk.
Sterph dan! Evocatus

Evocatus | 12-05-18 | 01:48
▼ 1 antwoord verborgen

Hypocriete bende dat GL. Jammer dat al die Jesse adepten dat niet zien.

Yperiet | 11-05-18 | 09:12

Groenlinks en VVD hebben onder de noemer "klimaatsverandering" Nederland gek gemaakt dat aardgas (en diesel) zo snel mogelijk moeten worden afgeschaft. Met als enige doel hun eigen netwerk (energieboeren en installatiebedrijven) heel veel te kunnen laten graaien.

kapotte_stofzuiger | 11-05-18 | 09:12

220K is marktconform? Voor een kwart wil ik het ook wel doen hoor!

Jos Tiebent | 11-05-18 | 09:11

Nee nee dan verstoor je de markt! /sarc

E-Burke | 11-05-18 | 09:24

Voor 55K,
Man man man ......

MarcS | 11-05-18 | 09:26

Walgelijk dat GL Linkse hypocriete ratten zijn het .Oxfam Tom van der Lee die kinderpooier was en nu deze rat weer brrrrr. Maar goed die zogenaamde brievenbuspisser van de PVV is natuurlijk veeeeel erger lol

Luuk! | 11-05-18 | 09:09

Ja, vooral omdat het een lulverhaal is.

kwark001 | 11-05-18 | 09:11

Wim Kok 2.0 met z'n duivelse dilemma onzin.... (als ING commissaris).

Rico den Hollander | 11-05-18 | 09:09

Zo kennen we hem toch.

gato | 11-05-18 | 09:08

Ik zou op hem pissen maar ben bang dat mijn pis vuil wordt.

kwark001 | 11-05-18 | 09:08

REAGEER OOK