Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Weer 30 triljard UK meisjes verkracht door moslimbendes. BBC verzwijgt nieuws volledig

Nouja zeg,  weer 1000 overwegend inheemse working class meisjes geofferd op het altaar van een ideaal dat de gegoede middenklasse alleen als abstractie bekend is. Maar even hè, 1000 meisjes, soms pas 11 jaar oud, over een periode van veertig jaar door bendes tot de onderwereld veroordeeld in het stadje Telford, waar maar 170.000 mensen wonen. In het roemruchte Rotherham-verhaal betrof het 1500 meisjes, maar daar wonen zo'n 260.000 mensen. "Behalve (groeps)verkrachting, seksueel misbruik, marteling, mishandeling, mensenhandel en gedwongen prostitutie zijn er tenminste drie moorden gepleegd die verband houden met dit misbruikschandaal". Maar goed, even over die """bendes""" hè. Nadat Tommy Robinson een week lang van Twitter werd getrapt omdat hij stelde dat 90% van de grooming gangs uit moslims bestaan, schoot Maajid Nawaz hem te hulp door met cijfers aan te tonen dat inderdaad gewoon 84% van Britse grooming gangs uit bestaan, terwijl ze maar 7% van de gehele Britse bevolking uitmaken.

Het zal dus uw verbazing schetsen dat ook de Telfordse Boys voornamelijk bestaat uit "Asians". Lees Pakistanen, Bangladeshi's en aanverwante cultuurdragers waarvan niemand nog weet wat ze in eerste instantie ook alweer in Europa doen. Dat alles zou u overigens niet leren als u het van 's lands kwaliteitsmedia moest hebben. Een control-f "asian" levert niets op, dus "muslim" en "islamic" proberen we niet eens. Nog erger: de Britse staats media verslaat het verhaal überhaupt niet. Een BBC-wijde search op "Telford" levert geen enkele hit over het misbruik op. De NOS had ook weer belangrijkere dingen te doen, maar dat spreekt voor zich.

Ondertussen, natuurlijk, worden enemy of the state Lauren Southern letterlijk aan de grens tegengehouden en teruggestuurd, en de brunette-versie Brittany Pettibone‏ was na drie dagen detentie ook ongezien niet welkom. 

Gelukkig is het eten er zo lekker, anders was het echt een kutland.

Update: weblog geenstijl.nl dwingt de BBC tot publicatie, denken we. 

Social

Reaguursels

Inloggen

Oorverdovende stilte in de Nederlandsche MSM, hoe kan het ook anders? Tijd dat links keihard op ze bek gaat in de gemeenteraadsverkiezingen.

Politiestaat | 13-03-18 | 20:54

Maar als er ooit in de verste verte iets gebeurt met een ‘ zuivere’ , islamitische deerne ( lees: iets onvrijwilligs waarbij de ouders en/ of broers niet betrokken zijn) dan zijn de straten van Leeds en Bradford te smal voor de massa’s hysterische haatbaardjurken die met van die gezellige Allahu-akbar vlaggen proteste... eeeh, pardon: plunderen.

bisbisbis | 13-03-18 | 12:22

Laten we het eerst hebben over "onze" NPO (Nederlandse Moslim-promoptie Omroep) NOS (verdraai en verzwijg nieuwsdienst), AT5 (links wegkijk bolwerk) en andere theedrinkende cultuur-moordenaar.

Jan Gordelroos | 13-03-18 | 10:03

Niet alleen de BBC verzwijgt het nieuws, al iets op de NL zenders gezien? Wellicht heb ik het gemist.

Rdock | 13-03-18 | 09:52
-weggejorist-
AmeliaChan3841 | 13-03-18 | 08:27

Is het erg dat me dit gewoon totaal niet verbaasde toen ik het las?

BozeHenk | 13-03-18 | 08:20

Je kunt er gif op innemen, al die landen die hun bek houden, ze worden allemaal geinstrueerd door die eu. That's all folks.
Je ziet het inmiddels in veel van die landen, Keulen, Bloedsuikerspiegel, afin u weet het antwoord wel.

watmagjenogwel | 13-03-18 | 02:34

In Nederland is er ook nog een beerput van loverboys, mensensmokkel en gedwongen prostitutie open te trekken.

GroetenVanUrk | 13-03-18 | 02:23

Jezus lijkt wel zelfde spelletje als ze in Den Haag mee bezig zijn.
Democratie 0,0%.
Angsthazen voor de democratie... Stelletje Democratiefobisten.
Ze schijten alle kleuren, tegenwoordig als ze eraan moeten denken zich tegen enig beetje rechts aanhangende partij moeten verdedigen.
Ze weten verdomt goed wie gelijk zal krijgen. dus dan maar een meerderheid vormen om diegene waar ze bang voor zijn de mond te snoeren en geen woord bieden.. feiten aandragen is iets zeldzaams aan het worden bij links..

Rene046 | 13-03-18 | 01:44

Hedenavond grondig naar het NOS Journaal en Nieuwsuur gekeken.
Niets, niet belangrijk.
Wel bij Nieuwsuur een item over fotografen (van het soort gore klootzakken) die minderjarige meisjes dwingen tot blootfotografie. O.a. een voorbeeld voor Quote magazine begrijp ik. (Hoi tyfuslijers!)
Nee, ben helemaal niet een soort MeToofiguur, maar hier kan ik niet tegen, vooral niet als het artistieke pretenties heeft.
Gadverdamme, Evocatus

Evocatus | 13-03-18 | 01:29

het woord genocide komt in mij op in positieve zin. maar ja zo bedoel ik het ook weer niet natuurlijk.

Ir. Wilhelmus | 13-03-18 | 00:49

Dat de deug engelsen defend europe leden tegenhouden, bah, , ik heb met creditcard gedoneerd, sta ik op een anti immigratie lijst? mag ik nog door de tunnel?
"your actions present a threat to the fundamental interests of society"
Wat een wegkijkers, met een mes zwaaien en allah roepen is geen probleem.

28 | 12-03-18 | 23:06

Mag het al gezegd worden (?), jazeker.
Zie je 'n import-moslim, dan heb je 'n veel grotere kans op criminaliteit.
Zie je 'n import-moslim, dan heb je 'n veel grotere kans op verkrachten.
Grotere kans is grotere kans en dat is feitelijk op basis van de grotere data, en de grote cijfers liegen niet.
Dat vervolgens er ook door mensen nog 'n waardeoordeel bij ontstaat is begrijpelijk. Een waardeoordeel over de import-mensen.
Een waardeoordeel over de islamieten. Een waardeoordeel over primitievelingen die hun islamitische geloof belangrijker vinden dan de Westerse waarden.
Maar het is niet eens nodig.
De feiten spreken al voor zich.
Zie je een import-moslim, dan heb je 'n veel grotere kans op 'n criminele verkrachter.

Der Paulie | 12-03-18 | 22:55

Voorspelbaar:
Toen in Duitsland de vrouwen massaal werden aangerand en verkracht tijdens nieuwjaar, adviseerde de vrouwelijke burgemeester de slachtoffers, 'dat vrouwen ook niet zo dichtbij de daders moesten staan op armlengte'.
In Engeland zal 't plaatselijke stamhoofd-vrouwtje gaan zeggen: dat al die meisjes ook niet zo gewillig en uitdagend moeten doen tegenover al die islamitische benden van oude mannen, die thuis ook al geen lieve vrouw hebben die op hen wacht'.

Der Paulie | 12-03-18 | 23:05

Toch wel opmerkelijk: op de site van DailyMail niks over deze zaak, terwijl daar in het verleden over soortgelijke zaken toch altijd uitgebreid over werd bericht...

Zenzeo | 12-03-18 | 22:17

1x teveel 'over'...

Zenzeo | 12-03-18 | 22:19

Als 84% van de daders uit 7% moslimminderheid afkomstig is, hebben we gewoon een heel groot probleem. Dat 16% van de daders uit de overige 93% afkomstig is maakt dat niet ongedaan.

En vergis je niet, dit speelt in veel West Europese landen.
En het speelt al een paar decennia.
Maar het wordt stelselmatig stil gehouden, net als de problemen rond Oud&Nieuw 2017. Ik las rond 2005 voor het eerst over die verkrachtingsgolf, als ik me goed herinner een stuk van Daniel Pipes. Die schreef dat West Europese moslims zich precies gedragen zoals moslimlegers die gebieden veroveren; die vieren dat met plundertochten en massa-aanrandingen. Precies zoals hun profeet dat deed, alias "de perfecte mens". Voor veel moslims zijn wij dus nu al oorlogsbuit, nog voor de jihad is losgebarsten.
Ik leerde de oorsprong van het Italiaanse woord voor massaverkrachting, "marocchinate". nl.wikipedia.org/wiki/Marocchinate

Niemand beweert dat alleen moslims verkrachten. Maar de islam is naast het socialisme wel de enige religie die verkrachting aanmoedigt. Het kan natuurlijk niet anders, of op een X percentage moslims heeft dat effect.
Waarom mogen we dat niet weten?
Waarom houdt de linkse kerk zowel de verkrachtingsgolf als de religieuze motivering daarachter stelselmatig verborgen?
Terwijl ze zich wel storten op de #metoo hype?

Dandruff | 12-03-18 | 22:17

Het is natuurlijk een smerig rotverhaal en de cijfers liegen er ook niet om. Toch even een relativering. Het gaat om 1000 meisjes in een periode van 40 jaar heb ik begrepen. Dat is veel, maar per jaar zijn dat dus 25. Op een stad van 170.000 inwoners, de meerderheid dus blank, gok ik even dat een 20ste deel daarvan meisje is tussen 12 en 18, dat zijn ongeveer 8500 meisjes in elk gegeven jaar. over een periode van 40 jaar, gegeven dat ze een leeftijd overbruggen van 6 jaar (12-18) heb je dus een totaal van vrouwen dat in die 40 jaar in die leftijdsgroep zat van 8500 * 40 / 6 = 56.000 meisjes.

Dus in die periode van 40 jaar is 2% van de jonge meisjes slachtoffer geworden van deze mannen. Nou is het zo dat in die leeftijdcategorie in een middelgrote stad in Engeland een aardig deel belandt (of een periode) bij slechte vriendjes, drug gebruik en sex op jonge leeftijd niet abnormaal is. Ik schat dat op een procent of 10 van de meisjes. Dat betekent weer dat 1 op de 5 (2% versus 10%) slachtoffer was van misbruik door moslims. De rest heeft dan soortgelijke ervaringen maar dan zonder moslims, waarschijnlijk.

Als hulpverlening en politie zie je altijd maar de buitenkant en daar is dan vaak een aziatische man bij betrokken maar vaker niet dan wel. Voorsdat dit opvalt als een enorm veel groter probleem dan in elke andere stad moet je wel dat overzicht hebben. En als etniciteit niet perse genoemd wordt in verslagen kan zoiets dus heel lang onopgemerkt blijven als speciaal geval. Met terugwerkende kracht - dus door een politieman - is dit in de openbaarheid gekomen. Maar de vraag is of dat wel "expres" is verzwegen. Ik denk van niet. Elke Engelse stad kent dit soort problemen en het is niet eens uitzonderlijk. Echter, tel het op over veertig jaar en je hebt een enorm probleem in kaart.

Beste_Landgenoten | 12-03-18 | 21:56

Ondertussen lacht de Britse natie al jarenlang om het Little Brittain-typetje Vicky Pollard, een rake persiflage op Engelse probleemmeisjes youtu.be/5pcFcnJKWlg En die is dan weer voorafgegaan door Lauren, het bijdehandte problemgirl-typetje van comediënne Catherine Tate. youtu.be/zV1zK8zRCPo Kennelijk vinden de *kuch* ontwikkelde Britten het leuk om dit type meisjes uit te lachen en is hen beschermen verder geen serieuze zaak...

F. von Zeikhoven | 12-03-18 | 22:12

Beste_Landgenoten | 12-03-18 | 21:56,

Er is wel degelijk sprake van een cover up. Al in de jaren '90 (!) waarschuwden Pakistaanse hindoes en sikhs voor de "love jihad" in Engeland, een fenomeen dat ze maar al te goed kenden van "thuis".
Bij een groot aantal van deze zaken waren moslim taxi chauffeurs betrokken, vandaar dat veel ouders specifiek vroegen naar blanke Britse chauffeurs om hun dochters op te halen. Dat leidde de afgelopen 20 jaar tot een aantal rechtszaken vanwege "discriminatie".
Dat geeft mooi aan wat de prioriteiten van de Britse overheid zijn.
Da's trouwens grappig; die prioriteiten zijnkennelijk dezelfde als die van de EU en de meeste andere West Europese overheden. De gedachte dat een overheid kinderen moet beschermen tegen grootschalig seksueel geweld, zien we helaas alleen nog in oost Europa.

Dandruff | 12-03-18 | 22:29

"Dat is veel, maar per jaar zijn dat dus 25"
Wat ik uit de verhalen van deze stad, maar ook in de andere (Rotherman, Oxford etc.) gaat het over langdurig misbruik met behoorlijk wat daders. Dus ben bang dat de uitkomst 25 per jaar de lading niet dekt.

"Maar de vraag is of dat wel "expres" is verzwegen. Ik denk van niet."
Als je bijvoorbeeld leest hoe ze denken over blanke vrouwen, denk ik eigenlijk van wel. En kijk, de multiculturele samenleving anders geslaagd lijken.

nikolaos | 12-03-18 | 22:58

E4 kop. ‘Ergste kindermisbruik ooit’: gevolg van politieke correctheid? Als er dus iets strafbaar moet worden gesteld is het wel politieke correctheid.

NerdAlert | 12-03-18 | 21:48

Te kort door de bocht. Do the math.. Zoveel misbruik is dat niet eens, over 40 jaar gemeten. Het is veel, maar dat het niet is opgevallen is nijet eens heel erg raar.

Beste_Landgenoten | 12-03-18 | 21:58

Even oftopic, of nouja, niet echt. Ondertussen zijn er nog steeds volwassen vrouwen die naar een of ander Arabisch land gaan en daar "de prins van hun dromen" ontmoeten. Of het programma nu "grenzenloos verliefd" heet of "All you need is love", we moeten allemaal klappen voor dat soort Disney sprookjes. De werkelijkheid is weerbastiger. Er gaat een doekje over, er komen wat kindjes uit en dat is dan het leven van zo'n vrijgevochten westerse vrouw en haar Arabische prins. Wat kosmopolitisme en "anti-racisme" al niet teweeg kan brengen...

Vrouwtje_haram | 12-03-18 | 21:44

Vrouwtje_haram | 12-03-18 | 21:44 |
Komt ook voor dat de dame in kwestie er via een webbabbeltruc intrapt. Dat begint dan met een contactverzoek op social media en een glad verhaaltje. Wat bij mannen nogal eens werkt met het beloven van geyle neuqseks (wel eerst trouwen) doet complimenteuze aandacht dat bij vrouwen. Meestal gevolgd door een zielig verhaal dat erop uitdraait dat de aanbidder over there gered moet en gaat worden door de Barneveldse kip. Verder zijn de programma's die je noemt gescript. Productie kost namelijk veelsteveel om op de gok van goeie beelden zomaar te gaan draaien...

F. von Zeikhoven | 12-03-18 | 21:56

"4 out of 5 people enjoy gang-rape..."

zeiksmurf | 12-03-18 | 21:29

Ja, dat krijg je als er niks op TV is. Nou ja behalve staatspropaganda dan.

Olieboer | 12-03-18 | 21:45

Spartacus, mijn waarde, lees éérst even de handleiding over zoeken op bbcnews.com voordat je aant onaneren slaat op je *kuch* vondst dat er niks op de site van de bbc staat over Telford? Zo lees ik het op 5 oktober 2012 gepubliceerde verhaal:
"Telford brothers convicted of child sex offences jailed

5 October 2012

Share this with Facebook
Share this with Twitter
Share this with Messenger
Share this with Email
Share

Image caption Mubarek Ali and Ahdel Ali were jailed at Worcester Crown Court

Two Telford brothers convicted of sex offences against girls have been jailed for 18 and 14 years.

Ahdel Ali, 24, and Mubarek Ali, 29, both of Regent Street, Wellington, were also convicted of controlling child prostitution and trafficking girls.

The younger brother, who was given 18 years at Worcester Crown Court, was convicted of raping a girl of 13. (...)" www.bbc.com/news/uk-england-shropshire...
Verder denk ik niet dat BBC News aanslaat op een hijgerig topic op GS, eerder zal de herhaalde(!) oproep voor een onderzoek die de lokale vertegenwoordigster in het Britse parlement deed in het Mirror-artikel van gisteren/vandaag aanleiding geweest zijn om een update van dit al jaren lopende verhaal te plaatsen. Waarbij ik natuurlijk niet zegt dat de BBC niet meeleest op GS, want dat doen ze natuurlijk wel. Er komen wel eens topics voorbij die interessant zijn voor de nieuwsgaring van de Britten...

F. von Zeikhoven | 12-03-18 | 21:38

@ mezelf
Ow, ahum, knippen en plakken, wie heeft de handleiding even, iemand?

F. von Zeikhoven | 12-03-18 | 21:39

"schoot Maajid Nawaz hem te hulp door met cijfers aan te tonen dat inderdaad gewoon 84% van Britse grooming gangs uit bestaan,"

Wat een rare zin, ontbreekt daar niet het-woord-dat-niet-uitgesproken-mag-worden ?

Joris-nummer-zeven | 12-03-18 | 21:15

Links stemmen = medeplichtigheid.

letters_of_cijfers | 12-03-18 | 20:54

Weg met de Islam! Want een gigantische bagger religie.

Wilders Spamaccount | 12-03-18 | 20:43

Het is toch te schandalig dat zulke dingen op zo'n grote schaal kunnen voorkomen, en dan ook nog door het establishment in de doofpot worden gestopt.
Ik kan er vanaf hier natuurlijk ook niet veel aan veranderen, maar ik heb in ieder geval, als symbolische tegendaad, mijn Telford abonnement opgezegd.

jemagookniksmeer | 12-03-18 | 20:19

Axelvon | 12-03-18 | 17:01
De nadagen van de westerse cultuur...

Het is een modern fenomeen in westerse culturen om ouders en ouderen te schande te maken. Dit is ongekend in de geschiedenis van de mensheid en een evolutionaire stap in het verval van de mens als soort. Bijkomend de arrogantie v.d. jeugd welke het potentieel aan wijsheid van hun ouders en grootouders naast zich neerlegt.

Gezinnen vallen uit elkaar en de grip op de opvoeding van kinderen wordt hierdoor steeds kleiner: tegenwoordig ben je met twee vingers in je neus gescheiden en het fenomeen ‘egoïsme, sadisme en treiteren’ viert hierbij hoogtij. Ouders maar ook kinderen gaan hieraan kapot, of ontsporen minstens. De afgedwaalde schapen zijn een makkelijke prooi voor kwaadaardige en zelfzuchtige lieden. Ik zie dit op dit moment rondom mij gebeuren.

Het eerst belangrijke punt is het hervinden van respect voor de eigen cultuur, de ouders en het gezin.. een jongeling onder de achttien jaar is wettelijk gelieerd aan een gezin.

Axelvon | 12-03-18 | 17:01
Dat krijg je ervan als je het volk laat regeren…

Het volk (populus) heeft werkelijk niets in te brengen, het wordt dag in dag uit gebrainwashed door vanuit de politiek gestuurde MSM, journalisten met een linkse geestesziekte en uiterst vreemde (voor)beeldvorming in reclames. Maar ik begrijp je punt: het referendum.

Het volgende belangrijke punt is dat de wil v.h. volk dient te worden nagestreefd.

Dus beste Axelvon, dat krijg je ervan als je de aangewezen bestuurders van een volk niet controleert, corrigeert of tijdig vervangt.

Veluwse-Eikel | 12-03-18 | 19:47
-weggejorist-
De Ana(a)list | 12-03-18 | 19:38

Wat moet je doen als ouder en dit met je kinderen gebeurt,overheid/politie doet er niets mee.
Wie zou niet een wapen pakken en zelf gerechtigheid halen?
Niet achteraf de schuld leggen bij persoon die er wat aan doet,is de overheid die de mensen laat barsten.
Als de overheid zijn PLICHT niet nakomt wat moet je anders???

Roger-Rabbit | 12-03-18 | 19:36

Maar, als je - helemaal vrijwillig uiteraard! - een doekje om je hoofd knoopt, dan kan je toch helemaal niks overkomen als meisje? want dan ben je uiteraard een kuise keurige vrouw, toch? TOCH???

/ sarcasme-modus

EefjeWentelteefje | 12-03-18 | 19:34

Ik tracht een poging te doen om verbaasd over te komen, iets wat mij het laatste decennium steeds lastiger afgaat. Hedentendage ben ik echter dusdanig afgestompt, dat ik dit tot mij neem en zonder moeite weer door ga met den dagelijkse beslommeringen. Woede maakt zich niet langer meester over mijn gemoedstoestand en dit bevreesd mij.
Enerzijds is het heerlijk dat ik niet meer boos word om dingen die toch buiten mijn macht liggen, maar toch hé, wat zou ik toch graag weer strijdend door het leven gaan en me opwinden om dingen, in de illusie verkerende dat ik die dingen kan veranderen.
Over illusies gesproken, morgen eerst maar ns ff richting het gemeentehuis om m'n stempas te halen, democratie het kost wat, daag vrijedag, dag illusie dat het nut heeft en hallo bittere oude man.

Phuq_Mitou | 12-03-18 | 19:30

Mogen we dan gewoon zeggen: kut moslims! Rot op of stap af van je kut religie.

ratelaar | 12-03-18 | 19:30

Mag ik zeggen: tyfustuig-moslims, blijf met je onwaardige poten van meisjes af, flikker op, sterf en brandt eeuwig in je hel? Ja, dat mag ik. Bij deze.

De waard zijn gast | 12-03-18 | 19:27

Engelsen zijn van nature schijnheilig. Niks mag, alles is raar. Tenzij je een masker opzet en er een spelletje van maakt, dan is weer niets te gek. De klanten van deze hoertjes zitten inmiddels met samengeknepen billen te wachten op wat komen gaat... Wat dat zal zijn, vermoedelijk een paar man als zondebok, de rest ontkomt want te massaal.

Où est Charlie? | 12-03-18 | 19:18

De BBC is kampioen policor. Kinderprogramma's hebben altijd hun quotum aan negertjes en verplichte hoofddoekjes. De obligate donker gepigmenteerde in 'ridderfilms' begint zo ondertussen hilarisch te worden.

Wekkertje | 12-03-18 | 19:09

Idd laatst zag ik Amerikaanse film met zwarte ridders !!!!
Meteen uitgezet die onzin.

Roger-Rabbit | 12-03-18 | 19:38

Goed dat GeenStijl zich zo inzet om dergelijke misstanden op de agenda te brengen! Keep up the good work, zal morgen eens kijken voor dat kroontje.

SlimmerAlsJij | 12-03-18 | 19:03

Mee eens , doneer aan organisaties die achteraf blijken zelf verkeerde feestjee te houden, ga ook een op zoek naar het doneerkroontje van gs.

Tee Of Cup | 12-03-18 | 19:08

Gepensioneerd columnist van De Telegraaf, Rob Hoogland, maakt gehakt van zijn eigen hoofdredactie : Daar staan jullie dan, met die MeToo-woede
Door ROB HOOGLAND

"Gelezen, maandag, over de verschrikkingen in Telford? Het verhaal van correspondent Joost van Mierlo stond op pagina 12. Van mij had het op pagina 1 mogen staan, met ouderwetse chocoladeletters."

De rest op : Bron: (premium) : www.telegraaf.nl/nieuws/1780650/daar-...

Zwizalletju | 12-03-18 | 18:50

Dit is ziek en intens kwaadaardig. Geloof ook maar niet dat Nederland wel een eerlijk land is. Kijk naar media coverage over Pechthold/AFA/Loverboys. De mainstream media/politiek verdraait/verzwijgt tot voorbij het kwaadaardige. Enge tijden

MeiKevertje | 12-03-18 | 18:48

In Nederland is dit ook gebeurd, ik heb daar vaker over getypt. Ik persoonlijk heb het dan over instellingen in Nederland waar dit soort dingen ook dagelijks voorkwamen. Ook daar deed de politie en overheid niets en bedreigde de slachtoffers of voerde dat werkelijk uit.
Ook zij zeiden tegen de kinderen dat ze, wat ze overkwamen hun eigen schuld was, omdat ze maar -tuig, vuilnis, ongedierte, oid - waren. Dat soort mensen die dat goedkeurden en zichzelf moreel superieur achtten ( ze lazen namelijk de varagids) zijn overal mee weg gekomen en dat waarschijnlijk zo blijven. Politiek is vuil, heel vuil

Bas1877 | 12-03-18 | 20:48

West Europa is kapot, alles kan, grenzen open, te schijterig om voor je volk op te komen,
Veel verdriet, weinig hoop voor de toekomst met deze wegkijk cultuur van de angstige landverraders

fred1434 | 12-03-18 | 18:38

En alles volgens vooropgezet plan. Dat is het meest gênante. Maar goed, de victorie begint in de UK laten we maar zeggen. Daar tappen ze dit genetisch afval na de Brexit zonder pardon het land uit. Toch?

HaatbaardKnipper | 12-03-18 | 19:15

Helemaal mee eens

Rdock | 12-03-18 | 20:31

"Lees Pakistanen, Bangladeshi's en aanverwante cultuurdragers waarvan niemand nog weet wat ze in eerste instantie ook alweer in Europa doen."

Deze mensen zijn onderdeel van het voormalige Britse Empire en zijn net als de Indonesiërs al generaties in de UK. Deze mensen zijn zo Brits dat 90% Leave stemde bij de Brexitt vote.

the Jackdawn | 12-03-18 | 18:36

Dus ze zijn Brits... en dan? Dan is die oer Britse groep van jou nog steeds een bende kinderverkrachters. Schotten en Ieren doen dit ook of wat?

Wilders Spamaccount | 12-03-18 | 20:36

Er zijn genoeg schandalen met kinderen door geestelijke christenen bekend en zelfs leden van het Parlement zijn betrokken in kinderschandalen. Dus ja Schotten en Ieren doen het ook.

the Jackdawn | 12-03-18 | 20:57

BBC Artikel is een school voorbeeld van nieuwe media berichtgeving. Als je het artikel leest lijkt er wat gedaan te worden terwijl het probleem al sinds 2013 in het nieuws sluimert. Het plaatje erbij is ook “rustig” en nergens worden harde termen gebruikt. Terwijl het om moord, verkrachting, marteling en kinder prostitutie gaat door migranten. Zelfs de link naar het duidelijkere artikel van de Mirror is zwart!!! (Ik heb de link eerst niet eens gevonden! Wtf!) wat een lijers!

Wilders Spamaccount | 12-03-18 | 18:28

Je noemt de Indo's en Surinamers toch ook geen immigrant.

Wanneer je de berichtgeving volgt dan weet je dat de zaken tot in de jaren 80 doorgaan. Het verhaal is gebaseerd op het leven van een 45 jarige vrouw die in haar jeugd misbruikt is.

the Jackdawn | 12-03-18 | 20:30

Natuurlijk noem je Indonesiers Migranten als ze NU of na de een bepaald tijdpunt naar Nederland komen. Als ik morgen naar amsterdam Verhuis dan ben ik geen Amsterdammer in hart en nieren Alleen omdat ik er woon en mijn oma daar vandaan komt. Wat vandaag Amsterdam is, is morgen Casablanca als er genoeg Marokkanen wonen en dan maakt het niet uit dat het ooit een kolonie was van Frankrijk, Parijs wordt het daardoor niet.

Wilders Spamaccount | 12-03-18 | 20:41

Zoals in Rochdale zijn ook de mensen in Telford al generaties in de UK. De voorouders zijn uit de kolonies naar Engeland gehaald. Deze mensen hebben zelfs speciale rechten in de UK. Ze mogen een sharia rechtbank hebben allemaal vastgelegd in de UK wetgeving. Google maar eens Theresa May Sharia.
Al deze misbruik zaken gaan terug naar de jaren 80 en veroorzaken net zo veel ophef als het kindermisbruik in de kerk of door leden van het Parlement.
Zonder de migrantenstroom van de afgelopen 10 jaar was dit nieuws ook naar buiten gekomen.

the Jackdawn | 12-03-18 | 21:06
▼ 5 antwoorden verborgen

Radio 1 vandaag, geen woord hierover.
Wel veel gezeik over het aantal vrouwen in de gemeenteraad.

de honden blaffen... | 12-03-18 | 18:12

Ergerlijk inderdaad. En even één momentje over dat schandaaltje in Rotterdam en dan mag er natuurlijk maar één persoon aan het woord, Jesse Klaver. Een belletje naar Leefbaar Rotterdam, de enige reden voor dit ongehoorde samenspel der vier partijen, om een reactie was zeker te ingewikkeld.

Langshetrandje | 12-03-18 | 19:05

Dat er in England volk rondloopt (Paki bastards!) die minderjarige blanke meisjes op de korrel heeft, dat weet toch iedereen nu wel, daar sta ik niet meer van versteld, maar dat je niets hoort van grote groepen blanke mannen, die verhaal komen halen voor deze ranzigheid, daar kan ik dus met m'n pet niet bij!
England = Cuckland. Slappe hap die blanken, echt en dat tuig maakt daar alleen maar gebruik van!

BadLieutenant | 12-03-18 | 18:10

In italie wisten ze laatst wél wat te doen toen een meisje was vermoord...

Bali Lovert | 12-03-18 | 18:17

En zo is het. Geldt ook in Nederland. Hebben die kinderen geen vaders? What the fuck is er toch aan de hand, zit er soms oestrogeen in het drinkwater of zo?

Hufterst | 12-03-18 | 18:18

@ Hufterst | 12-03-18 | 18:18
Google eens op oestrogeen en Engels rivier water. Het spul lost niet op!
Ja dus.

Ce ca! | 12-03-18 | 19:50

Ze zijn in de VK wel heel erg Harry Potter fan als dit ook onder de noemer valt van: He who must not be named

Olleke | 12-03-18 | 18:10

Nou, De Limburger had vanmorgen een heel verhaal erover. Alleen geen multicultureel aspect genoemd. O ja, een mijnheer met een exotische naam werd genoemd!

Janas | 12-03-18 | 18:02

De oplossing voor alle westerse meisjes en vrouwen, draag een hoofdoek. Kleed en gedraag je niet sexy. Je kan bij mannelijke moslims deze reaktie uitlokken als je geen hoofddoek draagt. Pas je aan. En je bent veilig.. doe je er niet, tja, eigen schuld dikke bult. Want de Westerse regeringen beschermen je echt niet.

Omnisofos | 12-03-18 | 17:54

Hoe ridicuul dit ook klinkt... je hebt gelijk, dit is echt de nieuwe realiteit. Het erge is nog, we Kunnen stemmen wat we willen maar dit wordt alleen maar erger en groter.

Bali Lovert | 12-03-18 | 18:19

Zo negatief zie ik het niet. Kijk eens hoeveel tegenbeweging er is, en kijk eens hoe die groeit overal in Europa. Persoonlijk ben ik in elk geval voornemens om het hard te spelen in voorkomend geval. Of speels, bv door een moslimcollega tijdens de ramadan mee te vragen voor de lunch of zo. Altijd lachen.

Braboblanke | 12-03-18 | 19:32

Rutherham en nu Telford. Waarom bekruipt mij het gevoel dat er nog veel meer Engelse steden zijn waar dit zich afspeelt.

Jeroen65 | 12-03-18 | 17:54

Ik heb er inmiddels geen woorden meer voor. Dit is gewoon intens slecht.
En maar mekkeren over dat het misbruik in de katholieke kerk zo lang onder de pet gehouden werd.
Balk, splinter, oog, etc.

Braboblanke | 12-03-18 | 17:34

Rosanne Hertzberger verwoordde het wel treffend (zelf van orthodox-joodse huize geloof ik) "De specifieke overtuiging of religie doet er niet toe: elke gesloten gemeenschap die angstig gehoorzaamt aan 1 autoriteit heeft te maken met dit soort wantoestanden." twitter.com/ryhertzberger/status/9713...

nickolaas | 12-03-18 | 18:05

@nickolaas
Wat ik bedoelde was dat er door iedereen schande van werd en wordt gesproken over dat het misbruik in de katholieke kerk zo lang in de doofpot is gestopt (met veel mensen die zich als reactie daarop hebben uitgeschreven uit de kerk), maar dat de massale verontwaardiging hierover (en over bv Rotherham) tot op heden uitblijft, terwijl dit misbruik minstens zo grootschalig en wijdverbreid is, en evengoed onder de pet is gehouden. Ben benieuwd wat de publieke opinie doet in de komende tijd.

Braboblanke | 12-03-18 | 19:28

In het VK zijn ze collectief de weg kwijt. Terwijl de doofpotten uitpuilen, pleiten de politici alleen voor meer censuur. De meest gezellige moslim burgervader van het VK wil meer actie van techbedrijven om ‘hate speech’ te voorkomen.

Irnerius | 12-03-18 | 17:30

Vinden die linksgekkies vast ook weer keileuk.

Arnold9638 | 12-03-18 | 17:29

De islam is als de maffia, zodra getuigen beginnen te praten krijgen zij een bruut ongeluk en zonder bewijs is onschuld bewezen.

Jan Passant mk2 | 12-03-18 | 17:25

Zelf werk en woon ik al jaren in Engeland en heb gelukkig alleen goede ervaringen gehad met Pakistanen, moslim en Christen, het is echt alleen het laagste allooi volk wat zich zo gedraagt. En reken maar dat degenen die zich zo gedragen tot last zijn van de welwillenden. De meesten waar ik mee samenwerk hebben dan ook redelijke opleidingen genoten.

Slough | 12-03-18 | 17:17

Snap wel wat je bedoeld. Er zijn goedwillenden... maar waarom komen juist zij nooit in opstand of durven hun mond open te trekken om deze misstand vroegtijdig te melden? Je kan me namelijk niet wijs maken dat ze via-via niet allang weten dat dit speelt.

Bali Lovert | 12-03-18 | 18:13

Gelukkig maar. Nou GS, doe eens recificeren. Er zijn ook goeie Pakistani, dus! Het is allemaal discriminatie.

Hufterst | 12-03-18 | 18:21

@AanDiggelen | 12-03-18 | 17:55
"Gelukkig hebben ze ook de curries naar de UK gebracht"

Nee dat waren de mensen uit de kolonie India.

the Jackdawn | 12-03-18 | 18:28
▼ 2 antwoorden verborgen
-weggejorist-
noerg | 12-03-18 | 17:13

Ik had vanmorgen al efkes op de Beeb zitten kijken, zeg maar speuren, en kwam tot de zelfde conclusie. Doorzichtig maar vooral heel dom om de mensen dom proberen te houden. Vooral als de tabloids er nu koppen met letters van 3" over schrijven. Leve de staatsomroep zullen we maar zeggen ...
Heeft de NPO z'n extra miljardje al gekregen trouwens ???

Vesta | 12-03-18 | 17:13
-weggejorist-
DolfWeerwolf | 12-03-18 | 17:06
▼ 4 antwoorden verborgen

Waarom staat het volk niet op. Corrigeer de politieke elite. Kies voor daadkrachtige leiders en mensen met visie. Visie die identiteit en de cultuur van het land in ere herstellen. Daar is niets mis mee. Het niet meer staan voor de eigen waarde, identiteit en culturele achtergrond, geeft dat mensen niet meer weten waar zij horen en zijn dolende. Onzekerheid slaat toe. Veiligheid valt weg. Verwaarlozing van het "eigen" volk. De geschiedenis laat keer op keer zien dat dit verkeerd afloopt. Barre tijden zullen aanbreken. Met dank aan alle slappe, softe en deugende bestuurders, politici, UvA-docenten, AFA's en al het rapaille wat in de slipstream hierin meegaat.

De Evangelist | 12-03-18 | 17:04

Ik heb zoveel boeken en geluisterd naar deskundige mensen die zich baseren op feiten maar weggezet worden als racist en/of fascist. Afwijkende mening ten slotte en dan kan niet in de technocratie van het Koninkrijk der Lage Landen. Ik werk en kom in veel wijken waar je nooit onze softe en slappe leiders ziet. Ja, alleen als het gaat om een fotootje voor de bühne. Zo van kijk ons nu eens in het reservaat. Goed he. We gaan weer en dont call us, we call you. Dus niet. Vervolgens zitten zij in hun afgeschermde wijken, op de bank aan een glas whisky te nippen en zeggen toch een keer tegen zichzelf, hoe goed zij wel niet zij. Hoe deugend en vooral ook zo begripvol zijn.

De Evangelist | 12-03-18 | 17:28

Op zich trouwens wel interessante punten die je aanhaalt, toevallig had ik vanmorgen vroeg nog een artikel daarover aangehaald. Dat van die 'sterke leider' (iemand als Umar laat bijvoorbeeld ook wel regelmatig doorschemeren dat ze Rutte volgens mij maar een 'slap washandje' vindt) - dat is wel een typisch rechts-populistisch iets. Maar de vraag is dus of GeenStijl in de huidige vorm er wel goed aan doet om die kant op te gaan, zo'n achterban kan over het algemeen slecht zonder persoonlijkheidscultus om met alle respect toch vaak wat zwakker gedachtegoed uit te dragen. Steve Bannon deed dat bij Breitbart.com, maar toen hij weg moest ontstond daar dus een soort van identiteitscrisis (dat 'alt-right'-gedachtegoed draagt zichzelf niet, in tegenstelling tot bijvoorbeeld een streven naar rechtvaardigheid of publieke verantwoordelijkheid afleggen - dat resoneert op zowel links als rechts, identiteit veel minder en daar moet dus ook een beetje persoonlijkheidscultus achter zitten a la Wilders of Baudet - een ietwat schuchtere redacteur in een capuchontrui of een nog schuchterder hoofdredacteur gaat in die stroming geen potten breken, 'my two cents' en zo zat Geenstijl er een poosje geleden ook nog niet in).
Maar als je dus een half uurtje tot een uurtje zou hebben, zijn deze twee artikelen het lezen waard (ik had ze beiden al eerder gelinkt vandaag): "“I Don't Think Bannon Cared”: Inside Breitbart’s Post-Election Hangover - Breitbart may not need to be a business. But months into the Bannon exile, it needs an identity." www.vanityfair.com/news/2018/03/breit... "When Smug Liberals Met Conservative Trolls" www.nytimes.com/2018/03/09/opinion/su...

nickolaas | 12-03-18 | 17:44

Ik ga het lezen. Men heeft het steeds als het over rechts gaat en afwijkend van links is, populistisch. Elke partij is een populist maar ik hopen. Men staat en vertegenwoordigt het Volk (Popus). Dit is normaal. De maenstraem trekt het steeds expres in het negatieve en koppelt het woord extreem of fascistisch er aan vast. Op deze wijze demoniseren zijn tegenstanders. De tijd is aangebroken dat het Volk (popus) hier door heen prikt en zich niet meer om de welbekende tuin laat leiden.

De Evangelist | 12-03-18 | 18:19
▼ 2 antwoorden verborgen

De nadagen van de westerse cultuur. Dat krijg je ervan als je het volk laat regeren.

Axelvon | 12-03-18 | 17:01

Tijd voor staatsgreep, Tierry!

Pislinq | 12-03-18 | 17:15

De geschiedenis herhaalt zich maar kopieert zich niet. De horden die Duitsland net na de oorlog letterlijk hebben verkracht tonen veel gelijkenis. Door onschuldigen te offeren en dat feit te negeren of weg te moffelen krijg je een bevolking heus wel murf. Ik geloof niet meer in democratie slechts in hooivorken. Een volk dat niet wil vechten voor zijn bestaan heeft daar geen recht op.

Ivor Biggun | 12-03-18 | 16:54

Komm Frau! Was het enige Duits dat de Russen kenden. Het heeft ook een redelijk aantal zwangerschappen opgeleverd.
Het was bewust tweeledig beleid. Absolute vernediging van een volk, en goed voor de soldatenmoraal die niet eens privacy genoeg hadden om hem door het vuistje te gieren.
Ik zie overeenkomsten met de tsunami aan verkrachting en misbruikdelicten.

koolteer | 12-03-18 | 17:29

Vernediging = vernedering.

koolteer | 12-03-18 | 17:30

Als hierover bij blanke mannen en semioverheid al weggekeken wordt, denk aan jeugdzorg en kerken en sporten, denk je dan echt dat ze import wel streng aan gaan pakken? Die kunnen er door cultuur en trauma nog minder aan doen dan blanken door religie en psychiatrisch ziek. Krijgen alleen maar een meewarige aai over de bol.
Tip: leer je dochter hoe achterlijk hard slaan werkt.

einStina | 12-03-18 | 16:50

Tommy Robinson krijgt een beweging op gang die het tij gaat keren. Kijk eens wat football ladds alliance voor een aantallen kent. En dat wordt niet zachtzinnig als politiek hoofd in het zand blijft houden

genoegisgenoeg | 12-03-18 | 16:42

Vind ze nogal aardig passief. Die lui moeten veel meer de straten op, en met hele grote aantallen.

martymcfly | 12-03-18 | 17:19

Mensen (arbeiders) hebben nog teveel te verliezen., dat is ook aan het veranderen

genoegisgenoeg | 12-03-18 | 18:01
-weggejorist en opgerot-
maaknietsuit | 12-03-18 | 16:40
-weggejorist-
maaknietsuit | 13-03-18 | 07:58
-weggejorist-
maaknietsuit | 13-03-18 | 08:00

Wacht maar, tot hier die doofpot eens open gaat, wordt wel eens tijd.

gato | 12-03-18 | 16:37

Wij hebben met Ollonkreng zonder meer al een dove pot.

Premier Trutte | 12-03-18 | 16:50

Als je op de site van de Volkskrant op de term "Telford" zoekt, krijg je alleen artikelen over de provider te zien.
Ik zou me als abonnee zwaar genaaid voelen door die "kwaliteitskrant"

Ayatholla_Buttbanger | 12-03-18 | 16:36

Er is een agenda om onze westerse beschaving te ondermijnen. Via media manipulatie en gas-lighting is een groot deel van de bevolking erin gaan geloven. De vraag die ik beantwoord wil zien is een analyse hoe het zover heeft kunnen komen en hoe de toekomst er van het westen uit gaat zien als we niks doen.

ardeverb | 12-03-18 | 16:29

Hoe het zover heeft kunnen komen? Westen is naief. Wij zijn bang om racist genoemd te worden. Een slecht idee kritiseren is vereist, maar omwille van angst, gebeurt dat vrijwel niet meer als het gaat om de verderfelijke onderdelen van de islam. Die paar mensen die het wel doen krijgen de etikketjes al opgeplakt voordat ze de eerste zin hebben uitgesproken. Dat kost je je baan, dat kost je je klanten etc. Je kijkt wel uit. Verder hebben we te maken met politieke partijen die meer bezig is met zetels dan met inhoud. Zelfde geld voor media ... die willen geen verwijten aan hun broek. Die willen clicks! Het perspectief? Ja, dat laat zich raden ... niet voor niets trekken joden in Parijs massaal terug naar Israel. Zij hebben nog een Israel .. waar ga jij naartoe als de tijd rijp is? Er zijn geen opties .... het moet gestopt worden. De angst moet weg. Debat moet open. Freespeech zonder de mitsen en maren van de ettiketten plakkers.

NordicSpirit | 12-03-18 | 16:38

Ik ben ook al serieus bezig om er voor te zorgen dat ik kan vertrekken als de tijd rijp is. Dat betekent voor mij zo snel mogelijk financieel onafhankelijk worden. Geen grote schulden aangaan en je niet chantabel maken vanwege een te hoge hypotheek. Dit zodat je nee kan zeggen als er iets van je werk wordt opgedragen waar je niet achterstaat en je kan vertrekken wanneer dat nodig is. Mijn familie heeft roots in Thailand en daar weten ze beter raad met het ondermijnen van hun cultuur en beschaving. Daar kan ik meer respect voor opbrengen dan die slappe boel hier. De leverbaarheid is hier over een aantal jaren ten dode opgeschreven als dit de komende jaren zo doorgaat.

ardeverb | 12-03-18 | 17:04

2 in de borst en 1 in het hoofd.

stormrammer | 12-03-18 | 16:24

Het AD meldt niks over de achtergrond van de daders. Hans Nijenhuis, hoe is het feit / patroon dat “84% of grooming gang offenders were (South) Asian, while they only make up 7% of total UK population and that the majority of these offenders are of Pakistani origin with Muslim heritage”, NIET maatschappelijk relevant en dus nieuwswaardig!?? Ik zou bijna gaan denken dat het AD politiek correct is.

Sbas | 12-03-18 | 16:23

Bespeur ik daar een vleugje sarcasme?

Lewis Lewinsky | 12-03-18 | 16:26

Het enige wat ze bereiken met die doofpot aanpak is dat er straks uit wanhoop door vaders amateur milities over straat gaan patrouilleren en als dan de verkeerden keihard worden aangepakt spreekt met graagte van extreem rechts geweld .

Castor12 | 12-03-18 | 16:20

Ben bang dat ze het niet gaan doen...

Alfa 75 | 12-03-18 | 16:33

Je oogst wat je wegkijkt.

Lewis Lewinsky | 12-03-18 | 16:19

Met andere woorden, dit continent krijgt de toekomst die het verdient.

Sbas | 12-03-18 | 16:24

Mooi gezegd.

Hufterst | 12-03-18 | 18:24

Eerst de dochter van je buurman. Gedrogeerd. Dagen/weken lang ontvoerd. Verkracht, door meerdere mannen ... vaders die hun dochter gaan ophalen worden gearresteerd voor huisvredebreuk bij de verkrachters ... En daarna, gebeurd hetzelfde met jouw eigen dochter ... nice!

NordicSpirit | 12-03-18 | 16:19

Wij zijn zo gecultiveerd dat we helemaal niks doen , en dat weten ze ! Toen mijn dochter door een door gesnoven junk werd neergestoken in het cafe , heb ik niks gedaan ... Waarom ? Als ik iets doe is mijn leven voorbij , ik ben dan mijn huis en haard kwijt . de Junk is in het slechtste geval een van zijn uitkeringen kwijt..

Alfa 75 | 12-03-18 | 16:39

@Alfa, ik begrijp je niet, je kind moet altijd op je kunnen vertrouwen.
Niks angst om alles kwijt te raken, een junk schop je zo met een paar man de vernieling in.
Laat je nooit door angst verlammen als het om je kind gaat. Ook jaren later kan je nog revange nemen.

gato | 12-03-18 | 17:22

Ergens hebben we dit soort gevolgen over ons afgeroepen. Dit jarenlange beleid van overheid en media is de oorzaak van dit soort symptomen. Mij verbaasd het eigenlijk niet meer. De vraag is welke agenda zit erachter om onze westerse beschaving zo te ondermijnen? Dit beleid kan je gewoon geen toeval meer noemen. Lijkt wel of een groot deel van mensen in een massapsychose zit.

ardeverb | 12-03-18 | 16:18

Ergens?? Systematisch critische geluiden afdoen als xenofoob (or any foob) is de boosdoener. Al snel zit de angst erin bij grote delen van de bevolking. Waarheidszeggers hebben allemaal beveiliging nodig. Het is tijd dat we nee zeggen tegen indoctinatie van welke soort dan ook. Positieve discriminatie? Bullshit. Gaat altijd ten koste van anderen. Gekwetst door naambordje? Een ander is gekwetst als het naambordje weggaat ... geschiedsvervalsing. De 'winst' van Evan Jinek's "laten we meegaan met de tijd en onnodig kwetsen voorkomen" is nul. Rupsje nooitgenoeg. Het nadeel is echter levensgroot.

NordicSpirit | 12-03-18 | 16:23

Vroeger noemde men een agenda als deze.
Oorlog!

H0lland | 12-03-18 | 16:26

Waarom is iemand bang om voor racist uitgemaakt te worden? Mij overkomt het ook weleens, en dan grijns ik wat en zeg 'bedankt voor het compliment!'

gestoptmetroken | 12-03-18 | 16:26

Since 2011, groups of men have been prosecuted for organised sexgrooming crimes against hundreds of girls in Rochdale, Rotherham, Oxford, Telford, Leeds, Birmingham, Norwich, Burnley, High Wycombe, Leicester, Dewsbury, Middlesbrough, Peterborough, Bristol, Halifax and Newcastle.

Twee artikelen die het lezen waard zijn:
webcache.googleusercontent.com/search...

www.telegraph.co.uk/news/2017/12/09/g...

sneakysnake | 12-03-18 | 16:17

Het begint altijd klein. Elke kern begint klein. Immigratie an sich is OK. Maar wel met plan. Zonder plan, gaat een flink deel rechtstreeks naar die plekken waar de kolonie reeds voet aan grond heeft ... ten koste van gezond verstand, ten koste van open debat, ten koste van vrije maatschappij ... weg met homos, dochters ... en nee dit is geen doemscenrio van de zoveelste 'right winger' dit is de realiteit die we overduidelijk gepresenteerd krijgen in de UK. In twee jaar tijd ook in Zweden. Maar ook in Duitsland ... Jesse 'ik beoordeel iemand op z'n daden' is veel te simpel. Natuurlijk beoordeel je een individu op zn daden, maar je moet ook kijken naar trends om effectief beleid te maken.
Waarom is dat niet gewenst aan linker zijde? Wellicht dat elke gast die binnenkomt links zal stemmen zodra het kan? Zet qua stemmen aantal in engeland wel zoden aan de dijk inmiddels.

NordicSpirit | 12-03-18 | 16:30

Douglass Murray en Maajid Azan zijn 'free thinkers' die hier echt wel ruchtbaarheid aan geven. Maar no-platform. Diversiteits shit. Onderschatting van de problemen. Bad Ideas need criticising. Free speech zonder 'ja maar' ...!!!

NordicSpirit | 12-03-18 | 16:16

Ook hier wordt met geen woord gesproken over de afkomst van de vermeende daders. Sterker nog, de afgebeelde heren lijken niet eens op de lieden die 84% van de gangs uitmaken. www.philips.nl/c-w/malegrooming/groom...

NeedIsaymore? | 12-03-18 | 16:15

Goede docu is dat! M-maar de Kruistochten. Haha, kijk maar eens de gevechten door de eeuwen heen, de Kruistochten vallen in het niet bij de jihad.

AanDiggelen | 12-03-18 | 17:47

Vandaag een bericht dat in Wenen een man met een mes is doodgeschoten die militairen aanviel. Het zou gaan om een 26-jarige Oostenrijker. nos.nl/artikel/2221905-aanvaller-iraa...

Strikt genomen klopt dat bericht wel alleen blijkt de dader Mohamed E. te zijn. Weliswaar geboren in Oostenrijk, maar met een Egyptische achtergrond. wien.orf.at/news/stories/2900517/

De informatie over de dader is wel degelijk relevant aangezien het hier om een aanval gaat op militairen die de Iraanse ambassadeursresidentie bewaken.

Door alleen te vermelden dat het hier om een 26-jarige Oostenrijker gaat misleid je het publiek.

de euro middenweg | 12-03-18 | 16:14

Ik heb allang geleerd dat je altijd iets verder moet kijken wanneer het goedvolk van de nos al in de eerste paragraaf met land van herkomst op de proppen komt. Dan gaat er een alarmbelletje af aan de rechterkant bij mij.

F5-toets | 12-03-18 | 16:25

In Salou zitten ze ook allemaal met hun winkels, een keer geweest, zwetende mannen die tegen je aan gaan staan, viezeriken zijn het.
Mij zie je nooit in die winkels gerund door die gasten, toeristen blijf er weg.

gato | 12-03-18 | 16:14

En toch koester ik nog hoop, wellicht tegen beter weten in, dat de situatie normaliseert. Dit zal niet geweldloos gaan.

Stratum | 12-03-18 | 16:14

Hoop? Het komt niet vanzelf. De enige antidote is pure freespeech. Zonder ja maar. Bad ideas need critizising. Dat is niet xenofoob. Dat is de eerste stap. De bs van positieve discriminatie, voorkomen van kwetsen, safespaces ... dat moet elke keer als ondermijnend voor de rechtstaat worden aangewezen. Jouw recht is mijn verantwoordelijkheid. Als we iemand speciaal recht toekennen, gaat dat altijd af van de space van een ander. Free speech ... Bad ideas need critizising!

NordicSpirit | 12-03-18 | 16:48

Politieke correctheid is sommigen blijkbaar heel veel waard - vooral als het niet om hun eigen dochters gaat. Wat dat betreft is het net Zweden. Overigens gaan wij ook al aardig die kant op: veel incidenten op asielzoekerscentra halen de media niet, want oh oh oh Geert Wilders zou er eens stemmers bij kunnen krijgen.

Goldfinger | 12-03-18 | 16:10

Ben het met je eens. De obsessie met politici, cabaratiers, journalisten die het beestje wel bij de naam noemen wordt alleen maar grotesker. Het wegkijken tegelijkertijd ook. Arme, arme meisjes daar. Vreselijk wat hen is overkomen en wellicht nog te wachten staat. Als ik denk aan al die "feministes" in het Westen (enkele uitzonderingen daargelaten) die met hun niet aflatende steunbetuigingen aan de islam (en daarmee dus hun minder fortuinlijke zusters in het Westen gewoon in het gezicht spugen) kook ik van woede.

dysdiadochokinese | 12-03-18 | 17:20

Een search met trefwoord "Telford" op de officiële nieuwssite van de VRT levert evenmin hits op. We worden door de MSM belazerd bij het leven.

Superbomma | 12-03-18 | 16:10

Ach, het is weer verkiezingstijd en dan is de Telegraaf weer de verkiezingsfolder van de VVD. Van de andere kranten kan je sws niets verwachten. 22 maart zal een verklaring van een slachtoffer 'opeens' de aandacht trekken van de NLse msm. Tot dan geen rugwind voor Thierry en Geert.

arlen | 12-03-18 | 16:09

*kuch*
*Wir schaffen das?
*Of eh.. Armlengete afstand?
*Of eh.... minder, minder, minder?
Nou?
Oh sjips, die laaste optie mag natuurlijk niet. Sjips, sjips....

Is dit nog nieuws? | 12-03-18 | 16:09

Hier zou eens dezelfde aandacht aan geschonken moeten worden als aan de MeToo verhalen uit Hollywood. Maarja, de slachtoffers zijn niet rijk en beroemd, dus niet interessant voor de media.

SamKoeman | 12-03-18 | 16:09

Iets met kop en spijker. #Telfordgrooming doet het niet zo goed op Twitter bij de mensen die de massale import van tuig faciliteren en bejubelen.

Linkse allergie | 12-03-18 | 16:19

Het gaat er meer om dat de daders van #metoo, blanke mannen zijn.
Dus daar kun je vol op los gaan.

Ayatholla_Buttbanger | 12-03-18 | 16:40

Dezelfde BCC die er "open en transparant" een serie over maakte. Wees maar gerust. Niks belandt nog onder het bidmatje.

oorwormpie | 12-03-18 | 16:08

Staat sinds maandag 15.17 uur wel degelijk op BBC-site. Met onder het verhaal verwijzingen naar eerdere verhalen over deze kwestie op BBC-site. Die speelt namelijk al sinds 2015. Dus wat dat betreft weinig nieuws, dat door de Sunday Mirror nog eens stevig is opgediend, mede omdat nog steeds heel veel onduidelijk is en daders niet zijn vervolgd. Wat wél opvallend is, is dat de BBC, net zoals het AD vanmorgen, er niet bij vertelt dat het voor de zoveelste keer om Pakistaanse verkrachters en pooiers gaat. Die 'Aziatische' bron van het kwaad is ook een belangrijke reden dat niet of nauwelijks is ingegrepen, terwijl daar wel alle aanleiding toe was. Maar de (belachelijke) angst was nu eenmaal: stigmatiserend, of (erger nog, maar idioot, omdat het nu eenmaal een volk betreft) racistisch. Dat is natuurlijk wel heel irritant.

oran | 12-03-18 | 16:06

Binnen 2 minuten na publicatie op de Geenstijl. Da’s best snel. Je zou bijna denken dat het al klaar was, maar tegengehouden door de hoofdredactie in de hoop dat het zou overwaaien. Maar dan komt het machtige Nederlandse Geenstijl... internationale aandacht.
Oh cock!
Snel publiceren dan maar.

Of het is gewoon toeval.
i.pinimg.com/originals/d8/c2/de/d8c2d...

Stormageddon | 12-03-18 | 16:14

Stormageddon | 12-03-18 | 16:14 No shit?

Hetkanverkeren | 12-03-18 | 16:18

Jonge meisjes van elf jaar. Ze worden verkracht, ze worden misbruikt. Duizend meisjes in een kleine stad. Velen moeten het geweten hebben. Levens zijn verwoest. Kranten schrijven er niet over, journalisten willen er niets mee te maken hebben. De Frosts, de Barnaby’s, de Judge Deed’s, de Vera’s van Engeland lijken te vechten tegen onrecht. Wantoestanden worden opgelost, het recht moet zegevieren. Kinderen, de kwetsbaren, moeten beschermd worden. De echte wereld heeft andere namen. De echte wereld geeft er niet om.
Albion, waar men trots was op zijn rechtspraak, Albion met zijn gevoel voor humor, zijn schitterende landschappen, zijn geschiedenis en historische gebouwen. Albion die de onoverwinnelijke Armada heeft overwonnen, Albion die zich superieur achtte aan de rest van de wereld. Dat Albion bestaat niet meer. Dat Albion is overwonnen, geknecht, murw gemaakt. Dat Albion, dat mij zo dierbaar was, is verdwenen.
Het onrecht, volgens Europese wetten, volgens onze beschaving, wordt gepleegd op jonge kinderen, meisjes, jongetjes van elf. Kinderen die nog leerplichtig zijn. Kinderen die nog onder de vleugels van de ouders moeten leven en slapen. Kinderen aan wie nog sprookjes verteld kunnen worden. Wie beschermt deze kinderen als de rechters het niet doen, de advocaten niet thuis geven, de kranten de andere kant opkijken, de journalisten liever kletspraatjes houden. Als het land de daders beschermt en niet de kinderen. Als de hele rotte maatschappij zijn mond houdt en rozen gaat kweken.
Het zijn overwegend moslims die zich organiseren en thuishouden, verkrachten, mishandelen. Niemand houdt hen tegen. Hun wetten, niet de Engelse wetten, staan het toe. Hun wetten juichen het zelfs toe. Blanke meisjes, blanke jongetjes, ze zijn niets waard. De ouders worden niet gehoord. De ouders zijn slechts hardwerkende mensen. Mensen die niet veel geleerd hebben. De mensen van Coronation Street. De gemeenschap laat hen in de steek. Weinigen staan voor hen op. Degenen die het wel doen, worden tegengehouden, gearresteerd. Dan werkt het systeem wel. Misdadig zijn degenen die niet opstaan, die niet reageren, die toestaan. Zij die niet willen zien, niet willen horen, maar wel zwijgen.
Albion, waar we de toekomst van heel Europa kunnen zien. De toekomst van onze kinderen.

onnosel | 12-03-18 | 16:06

Albion, dat alles heeft verloren de laatste eeuwen, behalve een oorlog.

Ivor Biggun | 12-03-18 | 16:19

De eerste stap naar herstel is genomen door uit die vervloekte molimknuffelende EU te stappen.

Ayatholla_Buttbanger | 12-03-18 | 16:42

Ongelooflijk dat die autochtone arbeidersklasse in dat stadje dit blijft tolereren!!!
Waar zijn de echte Engelse hooligans die met knuppels, hooivorken en pitbulls verhaal gaan halen?

digibeest | 12-03-18 | 16:05

Mocht het om mijn dochter gaan, de combinatie van een eind touw, een bot roestig mes en een boom in een donker verlaten bos, en laat verder je fantasie maar werken, maar dat het lang zou duren, heel veel pijn zal doen en je 24 uur later zou smeken om te mogen doodgaan dat kan ik u garanderen.

Lt-Kol Kilgore | 12-03-18 | 16:16

Zegt alles als staatsmedia besluiten geen verslag te doen van de actualiteit. Rustig laten bezinken en uw handelen en stemgedrag op aanpassen.

bwanabanjo | 12-03-18 | 16:04

Ben toch meer van heel hard aanpakken, mannen waar zijn jullie.

gato | 12-03-18 | 16:42

Rustig laten bezinken ... daar krijg ik toch wel jeuk van hoor ... het gaat natuurlijk om stemmen. Maar het gaat ook om dingen bespreekbaar maken. Elke vorm van discriminatie is slecht. Ook positieve discriminatie. Wat we nodig hebben is dat iedereen gaat vinden dat FreeSpeech terugkomt. Dat we weer gewoon kunnen discussieren. Zonder de etikketten plakkerij. Eva Jinek terecht wijzen als ze zegt .. komop, waarom kunnen we ons niet aanpassen zodat we niet onnodig kwetsen? Wie zegt dat kwetsen onnodig is? Welke scheidsrechter bepaald wat goed kwetsen is en wat slecht kwetsen is? Bad Ideas need critisizing!

NordicSpirit | 12-03-18 | 16:54
-weggejorist-
Bali Lovert | 12-03-18 | 18:23

Om het probleem op te lossen moet je erover in debat. Om in debat te gaan moet je de feiten kennen. Om de feiten te kennen moet je de gegevens en statistieken kennen. Om de gegevens en statistieken te kennen moeten die openbaar worden gemaakt. Eerlijk en ongecensureerd.
Ik voorzie vooralsnog geen oplossing voor deze verkrachtingsproblematiek...

Graaisnaaiert | 12-03-18 | 16:03

Dat verklaart gelijk waarom al dat schorem in Calais zo graag naar Engeland wil terwijl de voorzieningen daar belabberd zijn.

down | 12-03-18 | 16:03

De uitkeringen in UK zijn vrij hoog, sociale huur wordt grotendeels door de staat betaald (council-houses) en de zorg (NHS die bijna failliet is) is bijna gratis. Dus alle reden om over te steken.

PrinsesStoepje | 12-03-18 | 16:22

Niet alleen het sociale stelsel heeft aantrekkingskracht. Ook het feit dat hun broeders het al lekker voor elkaar hebben daar, en het feit dat je makkelijk kunt aansluiten. Dat werkt ook erg goed hoor als aantrekkingskracht.

NordicSpirit | 12-03-18 | 16:57

Wegkijkers moeten keihard aangepakt worden. En dit is ook in NL aan de hand. Ziek tot het bot de mensen die dit nog durven verdedigen en te negeren.

Mark_D_NL | 12-03-18 | 16:03

Tot nu toe worden alleen benoemers keihard aangepakt

Ayatholla_Buttbanger | 12-03-18 | 16:43

Ik word elke keer toch weer behoorlijk kwaad als ze het in Engeland over 'Asians' hebben als ze moslims bedoelen.

gekwetst | 12-03-18 | 16:02

Moslims? Is het inmiddels niet eens tijd dat we dat nietszeggende label eens laten gaan? Het gaat hier om agressieve barbaarse totaalidioten die zich onder de vlag van een of andere religie onschendbaar wanen.

Dit is een van de redenen dat het zo verschrikkelijk geëscaleerd is. Laten we het feit dat ze zeggen een religie aan te hangen even voor wat het is en ze gewoon oppakken en een spuitje geven?

Threesixty | 12-03-18 | 16:01

Straks mag je als reaguurder met kroontje ook het UK niet meer in wegens georganiseerd activisme tegen het land onder leiding van het andere kroontje.

steekmug | 12-03-18 | 15:59

Dat klopt Grasnaaiert. 12-03-18 | 16:08
Ben er 10 jaar geleden voor het laatst geweest en behalve Londen wat 1 grote gribus is ben ik alleen in Birmingham geweest en dat viel *toen* wel mee. Verder alleen in de Cotswolds rondgezworven, echt helemaal geweldig. Mooie herinnering aan.

Lupuslupus | 12-03-18 | 16:10

Ach drumpietje. Jij bent ook een verkrachter, een moordernaar door je trieste wegkijkattitude. En zeg niet later tegen je kinderen dat je het niet wist. Want je weet dat je deze ellende door je dommigheid in stand houd. Of Zoals Trump zou zeggen... You are a Low IQ person...

Mark_D_NL | 12-03-18 | 16:15

Loop je bij Uptonpark/Greenstreet/Barking Road dan voel je je meer in Lahore dan in het westen: smerig, hoofddoeken, baarden, belwinkels, avondwinkels, koranboekwinkels. Ten noorden van London Bridge heb je ook Sharia/Paki wijken. Tientallen keren in Londen geweest. London/ Engeland is wat je krijgt als je iemand met '66 ruggengraat de baas laat zijn.

arlen | 12-03-18 | 16:57
▼ 7 antwoorden verborgen

Drek, internationale smurrie
Globaal den smaak verschilt
Geboren lamlul noemt het curry
Bloodpudding een Bratwurst

Oorlof den zwarten schapen
www.nvwa.nl/ een must
Visafslag de bijvangst kilt
Vissaus www.youtube.com/results?search_query=...

De autochtone benaderingen
allesbehalve rijp genoeg
met al onze specerijen

Dat inleggen
Het is de suiker
Dat het 'm doet.

Hetkanverkeren | 12-03-18 | 15:59

Nou hehe, is GS ook wakker? Zowel Telford als dat verhaal van Brittanny Pettibone en Martin Sellner is al dagen in het nieuws.

His Lordship | 12-03-18 | 15:58

Die Sellner vertrouw ik niet zomaar. Wat beweegt jongens om een Hitler hairdo of een salafisten baard te dragen? Dat betekent toch dat men er zich mee identificeert.

eastender | 12-03-18 | 16:37

Inmiddels staat het ook op de website van de BBC, dus dan moet het wel héél erg zijn, anders hadden ze het nog wel kunnen verzwijgen. Mij benieuwen hoe lang onze PO het gaat verzwijgen. Die zullen Wilders en Baudet ook wel weer niet in de kaart willen spelen.
Enfin, 84% van die bendes is moslim, met 7% moslims in de UK volgens het bericht. Over 'oververtegenwoordiging van de 'gelovigen' gesproken.....

KeesBruin | 12-03-18 | 15:56

7% moslim? Ze liegen daar al net zo hard als hier.

Lupuslupus | 12-03-18 | 16:01

Die Pakistani is het ergste soort.
Maar wie hielden allemaal hun mond, agenten, rechters, burgermeester, iedereen moet ervan geweten hebben
Trouwens niet alleen Engeland, wacht maar op berichten uit Ierland, net zo erg,
En nogmaals , toeristen, ga niet die winkels in met je kinderen in Spanje. Zeker in Salou zijn er erg veel.

gato | 12-03-18 | 16:21

hebben die meisjes geen vaders, broers, ooms, neven. Buurmannen om mijn part. Wat is het met dit softe geneuzel. Als er iets of iemand aan je kind, zusje, nichtje zit, dan ga je niet werkloos toekijken.

jokooh | 12-03-18 | 15:56

Kan wel zijn , maar als mijn zoon zoiets hoorde over zijn zusje, stond ik niet voor hem in, die zorgde wel voor een club jongens om de boel op te schonen en zijn zusje met rust lieten,
Trouwens ik ook en mijn man ook, wie aan mijn kinderen komt , komt aan mij, zei ik altijd en ik zou het doen ook.

gato | 12-03-18 | 16:24

@KeesBruin
Dat realiseerde ik me niet. Ik kon me alleen maar voorstellen dat op het moment dat je dochter zoiets overkomt je primaire handelen het overneemt van de rest.

Linkse allergie | 12-03-18 | 16:28

Dat snap ik nou ook echt niet. Ik scheurde die lui aan stukken met mijn tanden als dat de laatste optie was, ongeacht de consequenties.

Badd Pritt | 13-03-18 | 19:38
▼ 2 antwoorden verborgen

En in Rotterdam gaan linkse partijen gezellig een verbinding aan met dat vredelievende geloof (*hoestaanval onderdrukken doet*). Pek en veren is wat mij betreft te mild!

benjeallanggek | 12-03-18 | 15:55

Het is meer dan treurig.

meneer der meneren | 12-03-18 | 15:59

Man man , nog even en de MSM hier gaan er ook nog eens over berichten en uiteindelijk benoemen .
Nah , geintje .

Castor12 | 12-03-18 | 15:54

Bevolking Telford 170.000, waarvan 3% "south-asian", dat is 5100. Aangenomen dat een vierde daarvan man is tussen 16 en 50, zijn dat 1270 mannen. Er zijn zo'n 1000 meisjes misbruikt, dat is ongeveer 1 per "south-asian" man.

Als dat waar is, wordt het tijd dit tot op de bodem uit te zoeken.

Beste_Landgenoten | 12-03-18 | 15:53

Nee, ik wil het niet weten. Word er misselijk van en heb besloten dat ik vanaf nu ga wegkijken. Het leven is dan een stuk gemakkelijker.

Linkse allergie | 12-03-18 | 15:58

Wij kunnen er toch niets aan veranderen wat in het VK gebeurt. Laten we eerst onze eigen stoep maar gaan vegen....

Lupuslupus | 12-03-18 | 16:04

Even de slachtofferkant uitrekenen: 170.000, waarvan 85.000 vrouw, waarvan 10% in de leeftijdsdoelgroep is, totaal 8.000. Dan is ruim 10% in de paki-val gelopen. (Rekensom klopt niet helemaal voor 40 jaar maar toch, en geen correctie voor percentage blanke vrouwen). Dat is schrikbarend veel!

Winter_is_coming | 12-03-18 | 16:07

Zal wel niet op het nos journaal zijn vanavond!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nietgek | 12-03-18 | 15:53

Als gevestigde media erover berichten is er niets aan de hand - en als zij iets rapporteren dat nog onbevestigd is, staat het er ook vaak.
Maar er zijn wel degelijk mensen hier die verwijzen naar sociale media als bron - en ik stel dus dat je daar in zijn algemeenheid toch voorzichtig mee moet zijn. Geldt trouwens ook met beschuldigingen over #MeToo - en kritisch zijn op is niet hetzelfde als niet serieus nemen of wegkijken. Dat is een suggestie die ik voor uw rekening laat.

nickolaas | 12-03-18 | 16:33

Overigens is het net als Evangelicals en Bill Clinton die vrouwen betaald zou hebben om te zwijgen en Donald Trump die hetzelfde doet met Stormy Daniels.. in het eerste geval was het huis te klein, ophef nu ? Bijna niets.. Reaguurders hier ? - ik denk dat bij sommigen campassie met de slachtoffers misschien ook wel een beetje van de mogelijke daders afhangt..
En GeenStijl zou het misschien ook niet brengen als het 'rood vlees'-gehalte niet zo hoog zou zijn.. je kan hele mooie stukken schrijven over de speciale verkiezing aanstaande dinsdag in het 18e district van Pennsylvania (inclusief virtuoos uitgevoerde Umariaanse kwinkslagen - verwijten of suggesties aan het adres van de 'tegenstander' die op zich niks met het betoog te maken hebben, maar voor de fijnproevers in het genre, zoals hier de New York Times wel geestig toegepast worden "Trump suddenly announced he was imposing a ginormous tariff on imported steel and aluminum, triggering the resignation of his chief economic adviser and something as close to a rebellion as you could imagine among the little weenies [ ;) ] who make up the Republican members of Congress." www.nytimes.com/2018/03/09/opinion/tr...
En er waren meer opiniestukken over die strijd, die geestig en dus heel informatie waren (ook The Hill en CNN had dat soort stukken). Het lezen waard! (en Umar kan dit dus ;) ).

nickolaas | 12-03-18 | 17:09

nickolaas | 12-03-18 | 17:09 Ja, tuurlijk hangt de compassie ook van de daders af. Want zonder al die import was dit niet gebeurd. Echt, hoe veel van dit soort schandalen moeten er nog bekend worden voordat we gewoon zeggen, remigratie of anders?

AanDiggelen | 12-03-18 | 17:36
▼ 4 antwoorden verborgen

Misschien is David icke toch niet zo gek...

KutFilosoof | 12-03-18 | 15:51

Er lijkt welhaast een blank monopolie op het slachtofferschap te zijn in deze grooming gangs zaken.

BlowingBubbles | 12-03-18 | 15:51

Zou mij toch niet helemaal gemakkelijk voelen als Paki in de UK als dit soort incidenten boven water blijven komen. Na de Brexit kan je niet meer even vluchten naar een ander EU land als de Angelsaksen eens een keer echt los gaan.

ChatBot | 12-03-18 | 15:50

... omdat er zoveel boze Britten nu met fakkels en hooivorken rond lopen? Geloof dat dat wel meevalt.

Wilders Spamaccount | 12-03-18 | 20:46

Duizend kinderen verkracht, bedreigd, mishandeld en een paar vermoord. Oke, maar laten we niet vergeten dat de kinderen van Pechtold een volgverzoek kregen op Instragram van het FvD.

Vod Kanockers | 12-03-18 | 15:49

Inderdaad, opdat wij niet vergeten!

benjeallanggek | 12-03-18 | 15:50

Asian gangs. Ja, duidelijk weer die Vietnamezen, Chinezen of Koreanen... Of Sikhs.

dyslexieman | 12-03-18 | 15:48

Ja, "Asian" is zo lekker algemeen. En ga het vooral niet koppelen aan de religie van de vrede...

KeesBruin | 12-03-18 | 15:59

Nee, het zijn de Pakistani en Indiers.

gato | 12-03-18 | 16:26

I know, het was ook cynisch bedoeld. Het was wel duidelijk uit welke hoek de wind weer eens waait.

dyslexieman | 12-03-18 | 16:33
▼ 1 antwoord verborgen

Het wordt tijd dat men gaat inzien dat "de strijd tegen racisme" niet iets vrijblijvend leuks is voor de goede zaak.

omanders | 12-03-18 | 15:47

Dit schandaal zong van het weekend al op de Twitters rond. En laat me u dit zeggen; het stóómde op de Britse Tweets! Mensen zijn furieus. Ook om het weigeren/opsluiten van drie conservatieven trouwens. De vergelijkingen met Ingsoc uit "1984" waren dan ook niet van de lucht. De Gevestigde Politiek verspilt op dit moment een hele hoop good will daar.

En het is nog erger als we al denken. Mensen die destijds wél aan de noodklok gingen hangen werden niet alleen tegengewerkt maar daadwerkelijk bestraft(!). Alles om de boel maar onder het krankzinnig bol staande tapijt te houden. Tommy Robinson is een absolute HELD. De man heeft héél veel geofferd (en nog steeds!) om dingen als deze voor het voetlicht te brengen. "In a time where lies and propaganda have become the norm, telling the truth becomes a revolutionary act..." - George Orwell

Sjefke7807 | 12-03-18 | 15:47

Omdat ook al hebben sociaal werkers dit aangekaard, de politie kennelijk niet erg effectief heeft kunnen optreden. Politie in Den Haag heeft bijvoorbeeld heel veel expertise op dit gebied. Die kunnen een meisje dat bijvoorbeeld blauwe plekken heeft en andere tekenen van dwang tentoonspreidt een negatief advies geven over beroepsuitoefening. Gaat de pooier daar niet in mee - of werkt hij niet mee aan verdere opheldering, dan komt zijn vergunning onder druk te staan. Het VK kent geen vergunningen (en heeft zelfs een bordeelverbod) en ook de meisjes kunnen gewoon zeggen dat ze geld aannemen voor seks (dat is dus legaal - zonder beperkingen of vergunningen, mits ze niet actief werven). Dat werkt dus niet bepaald effectief optreden in de hand (en op de Nederlandse wet is ook wel kritiek - dit goed doen is heel erg moeilijk - maar oneindig veel beter dan de Britse wetgeving.. niemand die daar 'sekswerk' doet is goed beschermd en de kans op dit soort misstanden en ook hier zijn de gevolgen vaak schrijnend als het misgaat, is daar gewoon groter).

nickolaas | 12-03-18 | 17:54

@ nickolaas: uw reaguursels diverse keren doorgelezen maar misschien moet u maar even wachten tot uw gedachten iets meer geordend zijn of zo.

J-van-de-Bontekoe | 12-03-18 | 19:01
▼ 2 antwoorden verborgen

Dat de BBC het niet brengt is overigens echt verbijsterend. Ze hadden het desnoods, net als The Guardian, kunnen brengen zonder het verband te leggen met Asians. Nu brengen ze helemaal niets. Dus voor de BBC-gebruiker zijn er nooit meer dan 1000 meisjes verkracht en misbruikt in zo'n pittoreske Britse gemeente. Dat is zeer lakbaar, het is bijna crimineel en heeft werkelijk niets met journalistiek te maken. En daar betaal je dan voor als Britse belastingbetaler. Ook in Nederland nauwelijks aandacht: RTL Nieuws had het vannacht online, de NOS heeft het niet, het AD kwam gistermiddag zonder daderafkomst te noemen en de Telegraaf gisteravond laat maar die noemde de daders 'Aziaten' (lol). Geen van de landelijke couranten heeft het.

Nogmaals: het gaat om een omvangrijke zedenzaak. Het is een misdaad tegen de journalistiek dit nieuws niet te brengen. Desnoods maak je er een kort berichtje van met een verwijzingen naar de Daily Mirror.

Shout out naar Daily Mirror overigens: ze hebben anderhalf jaar onderzoek gedaan, zijn van alle kanten tegengewerkt en wisten dat mensen die nieuws liever niet willen weten. Dát is pas journalistiek!

blikjegrolsch | 12-03-18 | 15:47

Vandaag een collega bij de FNV gesproken die helemaal niet wist dat NIDA anti-semitisch en homohatend is. Meeste mensen hebben gewoon geen flauw idee, omdat de mainstream media er niets over zegt.

martymcfly | 12-03-18 | 16:04

Het is heel eng als je bijvoorbeeld eens op Twitter kijkt wat mensen werkelijk allemaal denken te weten. Er zijn echt duizenden Nederlanders die er oprecht iun geloven dat "Rusland op grote schaal nepnieuws verspreidt", dat "islamitische aanslagen door de armoede komen" of dat "hoofddoekjes juist symbool van vrijheid zijn". Ik durf te vermoeden dat zo'n 3 tot 4 miljoen Nederlanders dagelijks hun nieuws uitsluitend van het NOS Journaal en uit de courant halen.

blikjegrolsch | 12-03-18 | 16:08

Precies daarom heb ik hier een account aangemaakt. Met zo'n kroontje erbij...

EenGoedBegin | 12-03-18 | 17:55
▼ 1 antwoord verborgen

En weer door naar het volgende "incidentje". Want tolerantie en diversiteit...

Acar_ketimun | 12-03-18 | 15:46

Dat meisje van 11 dat al 4 keer zwanger was geweest... zo... het zou je dochter maar zijn. Ik zou wel raad weten met de dader.

RenHoek | 12-03-18 | 15:45

Ik zou een beetje beter op mijn dochter van 11 passen zodat de dader geen gelegenheid krijgt. Wat u doet is het paard achter de wagen spannen.
En niet zeggen 'dat kan niet' ofzo, waar een wil is, is een weg.

Lupuslupus | 12-03-18 | 15:51

-Ik zou wel raad weten met de dader.-
Don't call Saul, call me!

benjeallanggek | 12-03-18 | 15:57

Wat Lupuslupus zegt. Hoe kan het dat je dochter van 11 jaar 4x wordt misbruikt? Dan ben je ook een beetje aan het wegkijken hoor.

Linkse allergie | 12-03-18 | 16:02

En wij zijn zo naïef om te denken dat het in Nederland niet gebeurt? Ook hier wordt de prostitutie en vrouwenhandel gedomineerd door de moslims. Het zijn hier met name marokkaantjes, die we dan heel liefkozend “loverboys” noemen, maar het gebeurt hier op even grote schaal, door lieden met dezelfde religieuze achtergrond. Hoor je ook weinig tot niks over in de Nederlandse media.

Het is ook helemaal niet raar, het gebeurt in de islam al sinds de 8e eeuw. De Barbarijse zeerovers teisterden de Europese kusten gedurende honderden jaren, tot aan Noorwegen, om blonde vrouwen te ontvoeren en verhandelen voor de harems. De Turkse sultan Suleyman had een harem van duizenden christelijke seksslavinnen, geroofd uit de Balkan en Rusland. Ies koeltoer.
Het mag van allah. Ongelovige vrouwen zijn allemaal hoeren en mogen met geweld worden onderworpen aan de muzelman als zijn bezit. En dat vindt NIDA prachtig en dus mag het ook van Jesse, want je kunt prima samenwerken met NIDA.

Stormageddon | 12-03-18 | 15:45

Wij hebben hier alleen geen Journalisten die het willen uitzoeken. De Code van Bordeaux verbiedt dat immers.

omanders | 12-03-18 | 16:08

Inmiddels zitten de leiders van Britain First; Jayda Franssen en Paul Golding, in de gevangenis. Sinds ze de massale verkrachting in Rotherham aan de kaak stelden en dat bleven doen, zijn ze opgejaagd door de overheid.
Engeland heeft nu alleen nog Tommy Robinson dus het is de vraag wanneer die in de bajes verdwijnt.
Trek de stop maar uit dat eiland zou ik zeggen, het is al overgenomen door de islam.

Lupuslupus | 12-03-18 | 15:45

Oh dat wist ik niet. Het is echt vreselijk en ze moeten bedelen om geld voor advocaten... Deze mensen zijn gewoon vogelvrij in hun eigen land. Ik las trouwens dat Yayda daarom wellicht haar huis moet verkopen waar ze al 10 jaar in woont, om de advocaten te betalen. Het is toch te gruwelijk voor woorden?

Lupuslupus | 12-03-18 | 15:57

@Lupuslupus | 12-03-18 | 15:57 |
Het is meer dan schandelijk wat daar gebeurt. Ze worden categorisch weg gezet als racist, terwijl ze dat dus níet zijn! Het enige dat ze willen is dat er openheid van zaken gegeven wordt omtrent de huizenhoge problematiek die de ongebreidelde import van kansarm volk daar te weeg heeft gebracht. Londen is nu de "acid attack capital" van Europa, een misdaad die hier voorheen volkomen onbekend was. In moslimlanden echter, met name Pakistan, Afghanistan alsmede de islamitische gebieden in o.a. India, is dit een vaak gebruikte straf naar vrouwen toe. Maar we mogen nog steeds de link niet leggen...

Sjefke7807 | 12-03-18 | 16:05

Dat van die zuuraanvallen is niet alleen etnisch, maar heeft ook met de Britse wetgeving te maken - die is heel streng op messen (ik kocht ooit bij lakeland.co.uk een hakmes, en ik moest een hele molen door om mijn leeftijd te checken.. bij een fysieke winkel gaat dat net zo daar). Als iemand daar een mes op zak heeft en hij is onder de 18 heeft ie sowieso een probleem.
Zuur speelt dat dus niet: "Dr Simon Harding of Middlesex University, said: "Acid was once a weapon of last resort but may now be the first.

"It’s used by gangs, if a business deal goes wrong or someone owes money.

"People can have a legitimate reason for having them.

"It's not prohibitive to carry bleach, you can buy it online or any DIY stores, it's difficult to prove any illegal motive in carrying it and you can hide it or disguise it in a drink bottle.

"A knife attack is attempted murder, but if you're caught in an acid attack it would be GBH." " www.thesun.co.uk/news/4016850/acid-at...
Ook hier dus weer deels terug te voeren op slechte wetgeving (met onbedoelde effecten die zeer ingrijpend zijn.. ). Ook iets om rekening mee te houden trouwens voor je op populisten stemt - maar ook D66 heeft dus misgepeuterd met die referendumwet kan je zeggen. (Nou ja, je kan zeggen dat populisten vaak niet erg tot wetgeven komen - donorwet is trouwens ook niet je-van-het qua D66.. maar in geen lichtjaar dat de PVV of FvD een voorstel aandraagt.. D66 moet ook echt beter worden denk ik en liefst snel.. ).

nickolaas | 12-03-18 | 18:14
▼ 1 antwoord verborgen

We leven in bizarre tijden mense. Hopen dat onze Oost-Aziatische overlords maar snel de macht mogen overnemen. River crab ahoy!

fms | 12-03-18 | 15:44

Dus maar een kleine 2500 kinderen verkracht in slechts twee zaken , amper wat aan de hand dus !
Joop mode uit .

Castor12 | 12-03-18 | 15:44

Hier is worden verkrachtingen weggeschreven onder de termen misbruik en loverboys, de journalistiek kan zelfs de woorden pooiers en pimpen niet spellen.
Voor misdaden in de oude buurten komt de politie hier standaard ook niet in actie, al kun je ze aanwijzen. Sterker nog, de wethouder gaat tomaten kweken op het dak van de moskee. Al gezien in Zeist hoe het met de moestuinen is afgedraaid?
Maar wacht, in Enschede laten ze alles uit hun handen vallen om te onderzoeken. Of nee, hè? Witte kruizen onderzoeken en geen middel blijft onbenut... de sneuneuzen. #stemzeweg

eastender | 12-03-18 | 15:43

Ach binnenkort ook in dit land hoor. Daar mogen we al geen allochtoon meer zeggen, dus hoe ver zijn wij van die situatie af?

RenHoek | 12-03-18 | 15:43

Barbaars kutvolk...

Ad Hominem Tu Quoque | 12-03-18 | 15:43

Land of hope and glory...

Zenzeo | 12-03-18 | 15:43

Spam.

DrumPiet | 12-03-18 | 15:56

Klopt. Ze weten wie ik ben :-)

blikjegrolsch | 12-03-18 | 16:09

blikjegrolsch | 12-03-18 | 15:42 |
Iedereen weet dat het wel zo is, zelfs de slinksmentaal gehandicapten weten het diep in hun verschrompelde communistenhart.

Cobalt bomb | 12-03-18 | 16:11

Sterf kind, in de naam van diversiteit.

netniet | 12-03-18 | 15:41

Engels eten is vooral afgestemd op de fabrieksarbeider die 's morgens met een kater wakker wordt van al dat lauwe bier zonder schuimkraag en dan een bodem moet legen voor een dag lichamelijke arbeid. Dus witte bonen in tomatensaus, bacon, worstjes, ei en nog wat vette zooi. En 's avonds pubfood, weg te spoelen met veel bier.

Osdorpertje | 12-03-18 | 15:40

Op de Joop van de "bepotelaar met de witte onderbroek" hoor je hier nooit iets over want dat straalt zo slecht af op de islam. Nee, Baudet en Wilders zijn de grote vijand en Breivik was toch ook rechts?

eerstneukendanpraten | 12-03-18 | 15:38

Nou en?

DrumPiet | 12-03-18 | 15:56

Heel af en toe wordt een verkrachter wel veroordeeld. Bijna altijd lees je of in zijn verdediging of in het oordeel iets over hoe deze mannen 'denken'. Het is hopeloos.
'February 9. Ahmed Abdoule, a 33-year-old Somali living in East Hull, was sentenced to 11 years in prison for raping a teenage girl. Hull Crown Court heard how Abdoule threatened to kill the victim if she told anyone. Judge Mark Bury told Abdoule: "She told you she was a virgin to try and get you to stop. You said to her, 'You cannot be, you are white.'"
www.gatestoneinstitute.org/12019/isla...

Ook deze mensen mochten het land niet in en zijn dagen in een detentiecentrum op het vliegveld vastgehouden:
www.youtube.com/watch?v=dPzzr0LpeuU

Poesmobiel | 12-03-18 | 15:38

Alles wat ik nu als reactie kan geven is strafbaar, of wordt dat in de komende maanden door toedoen van EUcalipta Orwellongren.

marcoplarco | 12-03-18 | 15:38

Zolang de redactie van GS er geen probleem mee heeft zou ik het toch blijven schrijven hoor. Niet alvast op de rug met de pootjes in de lucht a.u.b. Daarvan hebben we er al veel te veel.

Lupuslupus | 12-03-18 | 15:48

www.pmclauth.com/sentenced/Grooming-Ga...
Was niet zo moeilijk te vinden hoor.. hier de namen van alle gearresteerde aziaten ( en een enkele moelander) tot 01-2017. 265 stuks. En dan te bedenken dat maar een kleine groep gearresteerd is.
Niet alleen wat er gebeurd is is verschrikkelijk: ook het jarenlang onder de pet houden ërvan door "hulpverleners", politie en gemeenten en msm is onvoorstelbaar. De incidentele klokkenluider wordt ontslagen of monddood gemaakt.
Want stel je voor dat je voor racist wordt uitgemaakt, dat is pas erg.

Von Mutzenbacher | 12-03-18 | 15:36

Uitgemaakt worden voor Islamofoob schijnt in Engeland erger te zijn dan slachtoffer te zijn van seksueel misbruik..

BozePaarseMan | 12-03-18 | 15:34

Nee, tuurlijk niet. Links = islam dus ze gaan geen kritiek leveren op zichzelf.

BozePaarseMan | 12-03-18 | 16:43

En blijkbaar zitten er ook pedo's of paki's maar in ieder geval vrienden bij de vrijlatingscommissie. Mubarak Ali kreeg er 22 jaar voor in 2012 en mocht na 5 jaar, dus 17 jaar vervroegd, al in juli 2017 vrij.
De conservatieve politica Allen nam het op voor de vrouwen. Complimenten voor deze roepende in de woestijn. En natuurlijk voor de wakkere held Tommy Robinson.

eastender | 12-03-18 | 15:34

Een huis in brand steken 's nachts met 3 doden als gevolg omdat de dochter zich onvoldoende gemotiveerd voelde als Paki-slavin. Een kwajongensstreek!

ChatBot | 12-03-18 | 15:34

Het is echt heel, heel erg. In ontzettend veel opzichten.

Lewis | 12-03-18 | 15:32

Juist. Ik kan maar moeilijk woorden vinden voor deze misdaden, gepleegd door moslims, toegelaten door een wegkijkende overheid.

Lewis Lewinsky | 12-03-18 | 15:37

@Lewis Lewinsky | 12-03-18 | 15:37 |
Nou, ik heb wel "a few choice words" zoals de Engelsen dat zo mooi zeggen voor deze misdaden. Maar die zijn ab-so-luut niet Joris proof. Dus houd ik ze maar voor me. U kunt er zelf wel iets bij bedenken vermoed ik.

Sjefke7807 | 12-03-18 | 16:26

Inderdaad, dus de BBC kan altijd zeggen dat ze het gerapporteerd hebben.

Alleen je moet je niet afvragen hoe precies je moet zoeken. Je moet via "England", dan "Regions" en dan kom je bij "Select your local area". Moet je weten dat je in "West Midlands moet zijn om "Shropshire" te vinden.

OK in Kookul intypen "BBC" en "Telford" gaat sneller, maar het is en blijft gewoon verstopt nieuws; als je er niets over gehoord hebt dan is het netjes verborgen. Gezien de tyfus en wel heul veul voor de verantwoordelijke BBC-ers.
Schoften, Aaarrgghh, Godeverdo(e)mme (hen), Evocatus
(Nou ja ze denken natuurlijk per ongeluk dat het wel fake news zal zijn)

Evocatus | 12-03-18 | 15:46

De manier waarop de politiek (lees: Labour) eerder met een vergelijkbare affaire in Rochdale omging spreekt boekdelen.

Sarah Champion, een Labour-MP, schreef in een artikel "For too long we have ignored the race of these abusers and, worse, tried to cover it up. No more. These people are predators and the common denominator is their ethnic heritage". De shitstorm die daarop uitbrak leidde uiteindelijk tot haar min of meer gedwongen aftreden... Eerdere steun van Corbyn verdampte als sneeuw voor de zon toen onsmakelijke anti-islamitische types Champion's uitspraken citeerden.

En dan is er Naz Shah, een andere Labour-MP. Die like-te en retweette na het nieuws over Rochdale: "Those abused girls in Rotherham and elsewhere just need to shut their mouths. For the good of diversity" (een tweet van een parodie-site, trouwens). Shah was eerder door de partij op non-actief gesteld wegens antisemitische opmerkingen betreffende Israël, maar is na haar herverkiezing als MP (en ondanks dit incident) inmiddels de vertrouweling van Corbyn.

Kortom: het verbaast mij niet dat de pers hier niet openlijk over wil of durft te schrijven.

Muxje | 12-03-18 | 15:30

Hoezo, ondanks het incident? Corbyn is een geharde antisemiet en omringt zich graag met gelijkgestemde zielen.

Glasgow Argus | 12-03-18 | 16:31

GB is net als SWE ten einde opgeschreven. De politiek correctheid is daar een virulente ziekte. En een chronische. Gaat niet meer goedkomen gezien de enorme aantallen barbaren die ze al hebben geïmporteerd. Red NL voordat het te laat is. Stop met immigratie uit moslim landen. Per direct!

WatZalIkErvanZeggen | 12-03-18 | 15:30

Grappig, heb dezelfde zoekterm de afgelopen dagen ook een paar keer uitgevoerd op de website van de BBC. Politbureau is in overdrive.

Panos88 | 12-03-18 | 15:29

Politie en politici doen niets uit angst voor een aanklacht wegens racisme. Want je mag niet benoemen dat er 1000 meisjes zijn verkracht door Pakistani, dat is zielig voor die Pakistani. Lol, wut?

dosis | 12-03-18 | 15:29

In Nederland dragen ze het koosnaampje loverboys. Marokkaantjes die jarenlang hun gang kunnen gaan en minderjarigen misbruiken. Gemeen met hun Engelse broeders hebben ze de islam en de media die hun bek hierover houden.

kleinvrouwke | 12-03-18 | 15:29

Een voordeel is dat veelal de dobberislamitischekultuurverrijker
als de sodemieter naar de UK wil,
het sterft daar van de Paki, hindoe en meer van dat islamitische prachtvolk.
Brexit was nog nooit zo'n goed idee geweest,
dat gehele UK kun je mooi laten afzinken zonder brokken te maken.

Plorkface | 12-03-18 | 15:28

Eh, Hindoe?

Menage00 | 12-03-18 | 15:41

Een kleine correctie op uw schrijven. Hindoes zijn géén moslim! Sterker nog; zo'n 80 miljoen Hindoes zijn door de moslims vermoord tijdens de vele veroveringen daar. Laat de Hindoes aldaar het maar niet horen dat u ze moslim noemt...

Sjefke7807 | 12-03-18 | 15:44

@ Sjefke7807 | 12-03-18

Hundu Kush, niet waar! Vreselijk!
Tschüß, evocatus

Evocatus | 12-03-18 | 15:48

Zit er in dat eiland niet ergens een stop die je los kan trekken ?

SoundMake | 12-03-18 | 15:27

Let op, wegkijken gaat hier ook nog heel groot worden.

pibasso | 12-03-18 | 15:27

IK vind dat we moslims niet te kritisch moeten benaderen.Waarom weet ik niet,maar dat vind ik.We zijn niet allemaal gelijk. Als witten dit hadden gedaan: onderste steen boven want wij weten beter.

ger1306 | 12-03-18 | 15:27

Jaren geleden toen ik nog weleens in Engeland kwam heb ik inderdaad de McDonalds leren waarderen. En ook, de hotdogs bij de voetbalstadions waren ook wel te doen.

spanarchist | 12-03-18 | 15:26

Zoals Hiddema zei, de beste integratie vindt onder de lakens plaats. Deze 'Asians' brengen dat eindelijk in de praktijk, is het weer niet goed.

Zware Guy | 12-03-18 | 15:25

Toevallig is dat altijd in de vorm van allochtone man - autochtone vrouw... nooit andersom... hmm vreemd!

Sarcastisch varken | 12-03-18 | 15:57

Sarcastisch varken 15:57 Ook te zien in veel reclames. Het lijkt wel of blanke stelletjes uitgestorven zijn. Oh wacht, dat is ook de bedoeling, ook voor Hiddema blijkbaar.

AanDiggelen | 12-03-18 | 17:22

En dan zijn er moslims die beweren dat Israel tijd en geld investeert om moslims ongeliefd te maken in het westen.
Nou. Volgens mij kunnen ze dat prima zelf.

Ayatholla_Buttbanger | 12-03-18 | 15:24

En de journo's doen zich zo Victoriaans preuts voor in de media... ondertussen in 2018 gebeurd het in Telford.

Matwetwe | 12-03-18 | 15:24

Afgelopen zomer heb ik een radio interview met Maajid Nawaz gehoord. was op een lang stuk rijden tijdens de vakantie in the UK. Dat zal dan dus niet op de BBC geweest zijn, maar gelukkig zijn er (nog) andere zenders, of wellicht dat de BBc toen nog aandacht durfde te geven aan deze verschrikking.

Een verbijsterend stuk informatie was het, je weet niet wat je hoort. blanke en zwarte ( bv from the West Indies) meisjes zijn vogelvrij want ongelovig. Nawaz stelde dat in eigen kring deze Aziaten dit nooit zullen doen, want stevige sociale controle en ja: eigen vrouw eerst......

Nuuk | 12-03-18 | 15:23

Dat interview zal denk ik op LBC zijn geweest.

Basil Fawlty | 12-03-18 | 17:29

M.Gerlauff en zijn NOS doet hetzelfde.
Eigenlijk heel links.

steekmug | 12-03-18 | 15:23

Gerlauff is de Bo van het mediapark.

Matwetwe | 12-03-18 | 15:28

Zal wel komen doordat Eva Jinek zwanger is geworden van Dexter van Doorn en zodoende nieuwsruimte voor haar ingevuld word.

steekmug | 12-03-18 | 15:29

Berbaar er nog niet?
Zal ik dan maar even?
Klein bier
Fophef

MarcS | 12-03-18 | 15:23

DrumPiet over het hoofd gezien? Als de ene rat afwezig is neemt de andere rat de honneurs waar.

Veni_Vidi_Vici | 12-03-18 | 15:30

Veni_Vidi_Vici | 12-03-18 | 15:30
Ontmenselijken. Wie is er niet groot mee geworden?

DrumPiet | 12-03-18 | 16:00

Kom op DrumPiet. Je reacties bij dit topic verraden tot nu toe weinig menselijkheid. Het zal je dochter maar zijn

E-Burke | 12-03-18 | 16:03

Tja iedereen weet dat daar. Probleem is dat linkse mensen altijd op hun geloof kunnen terugvallen, want een religie is het gewoon. Zelf zien ze dat niet maar ze zijn een sekte.

Bokito ergo sum | 12-03-18 | 15:23

Maar dat de UK vermeende terroristen het land wél in laat gaan, maar rechtse woordkunstenaars niet, dat is heel zorgelijk. Net als het zorgelijk is dat de politie in de UK bij je op de stoep staat mocht je iets onwelgevalligs op Twitter zeggen (Twitter-werknemers bellen hierbij graag de politie even op als je iets naar zegt over LGHTBBQ of andere gekwetsten). Dat land is stuk. En dat met een 'conservatieve' regering.

MemeMagieIsEcht | 12-03-18 | 15:21

Dan zal het allemaal wel een beetje meevallen.

DrumPiet | 12-03-18 | 15:21

Drumpiet. Bent u nu eng? Heel eng of gewoon een hele enge troll. Of één van de daders?

De musso linie | 12-03-18 | 16:19

Je hebt gelijk, als de BBC het niet bericht, is het niet waar.
Zelfde hier, alleen de NOS geloven, sites als GeenStijl en TPO en zo brengen toch alleen maar russisch nepnieuws.

Nuchternederland | 12-03-18 | 16:50

Zeker, en als die buitenaldners er niet waren dan hadden John en Steve gewoon al die verkrachtingen gedaan. Echt, maakt allemaal niets uit. / sarc

AanDiggelen | 12-03-18 | 17:17
▼ 2 antwoorden verborgen

Goh. Het land heeft een probleem.

Klutskwijt | 12-03-18 | 15:20

Engels eten is helemaal niet lekker, hoe kom je daar nu bij. Indisch eten daarentegen wel.

watergeus | 12-03-18 | 15:20

Hangt erg van de regio af. Maar waar ik kom zou ik een brexit alleen maar aanmoedigen.

Jos Tiebent | 12-03-18 | 16:19

Bedoelt u misschien Indiaas eten in relatie tot het VK?

Nuchternederland | 12-03-18 | 16:48

Daarom is het zo supertof dat al die buitenlanders hun heerlijke keuken meegenomen hebben naar de UK. Oh, zo nu en dan zit er een blank meisje in je kebab, maar dat mag de pret niet drukken.

AanDiggelen | 12-03-18 | 17:15
▼ 2 antwoorden verborgen

Gelukkig worden feiten gewoon van Twitter geweerd!

Cobalt bomb | 12-03-18 | 15:20

De UK is een puriteinse nachtmerrie.

pontius | 12-03-18 | 15:20

Lauren Southern is de lekkerste vent ter wereld! Met hem zou ik wel een spreekwoordelijk beschuitje willen eten.

MemeMagieIsEcht | 12-03-18 | 15:19

Is dat die vent met die lange blonde haren?

kwark001 | 12-03-18 | 15:23

kwark001 | 12-03-18 | 15:23
Jup: ze is echt een vent trouwens, bureaucratisch gezien dan, voor de rest is ze zoals je ziet een vrouw en altijd zo geweest

MemeMagieIsEcht | 12-03-18 | 16:07

@Spartacus

"tonen dat inderdaad gewoon 84% van Britse grooming gangs uit bestaat"

Ik denk dat het woordje "Moslims" nog ontbreekt.

Supreme Dutch | 12-03-18 | 15:18

In de Britse media hebben ze het dan over asians.

En dat nemen ze in onze media gewoon zo over.

nikolaos | 12-03-18 | 15:58

Ja, die Japanners en Taiwanezen , dat zijn me er een stelletje...
Asians...

Nuchternederland | 12-03-18 | 16:48

En vooral niet te vergeten die Thaien, das ook een mogelijkheid!

watmagjenogwel | 13-03-18 | 02:29

Ook Wilders mocht het land niet in.

meneer Q | 12-03-18 | 15:17

REAGEER OOK