Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Officier van Justitie Bart Nieuwenhuizen: "Baudet en Wilders, flikker eens op met jullie aangiftes"

Hij heeft gelijk, dat wel, maar die Nieuwenhuizen moet zijn bek houden natuurlijk.

Bart Nieuwenhuizen, de Vlogficier van Justitie die wij kennen van zijn doodswens voor GeenStijl (kunnen we daar eigenlijk nog aangifte tegen doen? red.), heeft weer eens een mening. Hij vindt dat politici niet zomaar overal aangifte over moeten doen. Eigenlijk niet zo'n gekke mening. Dat Thierry Baudet, vermeend voorvechter en gebruiker van de vrijheid van meningsuiting, die minister Ollongren 'sluipmoordenaar van de democratie' noemt, diezelfde minister bij de politie aangeeft is natuurlijk nogal sneu en die laatste van Greet was, nou ja, ook niet echt heel scherp onderbouwd. Maar wacht even Bart Nieuwenhuizen. Jij bent wel zo'n beetje de laatste die daarover moet klagen. Want zoals u wellicht weet is er in Nederland niet bepaald sprake van een zuivere scheiding der machten volgens de leer van de trias politica. Zo kan de wetgevende macht zelfstandig de uitvoerende macht naar huis sturen en worden de meeste wetten juist weer door de uitvoerende macht geschreven. En officieren van justitie, zoals pedoparketter Vincent Leenders en zijn collega Bart Nieuwenhuizen, worden in Nederland benoemd door de ministerraad. Dus Bart Nieuwenhuizen valt onder het kabinet waartegen Greet & Baudet zich keren. Lekker als een officier, die de aangiftes tegen zijn eigen baas objectief moet behandelen, de aangevers in het openbaar als een stelletje zeikers neerzet. En oh ja Bart. Als jouw OM het zo druk heeft, waarom was er dan wel alle tijd voor die zaak tegen 'minder minder minder'? 

Reaguursels

Inloggen

Weer wat brownie-punten voor OvJ Nieuwenhuizen; die zien we over een poosje wel terug als staatssecretaris.

oliebolletje123 | 09-03-18 | 20:43

dus als A. Penthouse Tjerrie mag demoniseren tot de dood er op volgt, dan is dat Belletje Trekken. Pim ? Zeg eens. Is dat waarom het OM je met rust liet ?

Kamervraag | 09-03-18 | 12:09

OvJ’s zijn publieksdienaren. Zij dienen -zoals alle publieksdienaren- het publiek. En dat publiek heeft die dienaren niet ingehuurd om een eigen mening roep te toeteren. Ga aan het werk - waarvoor je door ons allemaal méér dan redelijk beloond wordt!!!

bisbisbis | 09-03-18 | 10:19

Hij heeft gewoon een punt. Die kijk-mij-eens-deugen-aangiftes, dat is echt om te kotsen.

Nikkelen_Nelis | 09-03-18 | 10:14

Wat Geert en Thierry hebben gedaan is gewoon een koekje van eigen deeg uitdelen aan de Linkse Kerk.
.
Geert omdat hij zelf vervolgd wordt vanwege een meningsuiting, en Thierry omdat hij een Pim Fortuyn-behandeling krijgt van de linkse policor-“elite” en daarom het risico loopt te worden afgeslacht door Antifa-bruinhemden of B12-uitgedaagden zoals Volkert van der G.
.
Nee, aangiftes tegen politici zouden inderdaad niet nodig hoeven zijn maar in een democratie waar de vvmu de nek is omgedraaid, krijg je dat.

Brou Is Back | 09-03-18 | 09:43

Zo is het wel duidelijk dat het nooit ontvankelijk verklaart wordt die aangiftes.

pedro300 | 09-03-18 | 08:51

Er is smaad en laster wetgeving dus daar mag je aangifte van doen. Het OM is lui en geen wonder dat ze 50-60% van de aangiftes in de prullenbak gooien. Doe je werk droeftoeter.

GroetenVanUrk | 09-03-18 | 02:11

Binnenkort een exclusief verhaal over drie aangiftes die heulemoal niks werden vanwege weigerende buurtrechercheurs en nog meer van die kloteklapper die hun werk gewoon niet naar behoren doen. Punt!

Jan Gordelroos | 09-03-18 | 01:49

Hee Nieuwenhuizen, pik, jouw politieke mening interesseert mij geen hol, doe je werk, en neem elke strafrechtelijke aanklacht serieus, ga werken voor je ongetwijfeld overschatte maandelijkse inkomsten

GuruOuwehuru | 09-03-18 | 00:47

Geen tijd.... omdat Bert zo gekleurd is als een kreeft en ergens dus in Groningen, de rode provincie, een fantastische baan zou hebben kunnen krijgen met die instelling!!!

Katoentje | 09-03-18 | 00:11

Ach die Bart, een lul met een verkeerde agenda, dat is wel gebleken.

drs. P | 08-03-18 | 23:57

Tja, hij heeft natuurlijk een stapeltje Penthouse aangiften in zijn postbus gehad, daar word je echt niet vrolijk van natuurlijk. Is natuurlijk een fop-aangifte volgens Bartje.

poisonivy | 08-03-18 | 22:41

Bart Ouwekoeienhuis moet eens vaker een biertje drinken in Armenié.
Godverdomme.

Hensmunter69 | 08-03-18 | 21:37

Als hij nou gewoon is aan het werk gaat ipv te vloggen dan komen we misschien ergens.

Spare Rib | 08-03-18 | 21:32

Volgende vlog gaat over fopvervolging, nepvervolging en treitervervolging. Zoals bijvoorbeeld het belachelijke proces tegen Wilders. Oh .......... wacht!

doskabouter | 08-03-18 | 21:23

Nou meester Bart; volgens mij staat Smaad en Laster gewoon in het Wetboek van Strafrecht en bepaalt een rechter of er sprake is van een aangifte die gegrond is EN U BEPAALT DAT NIET! (en dat is maar goed ook!)

sallandstrots | 08-03-18 | 20:34

Jammer, maar u bepaalt dat wel. Als een OvJ denkt dat iets een kansloze missie is, dan mag hij het wegleggen. Seponeren dus.
En ik geef ze gelijk dat deze aangifte van Baudet en Wilders kansloze missies waren.

Schadenfreude | 08-03-18 | 21:12

Gelukkig is onze wet staat neutraal en wordt zelfs niet met belastinggeld (!) geadverteerd op Facebook om rechters op te leiden en aan te nemen met "diverse" achtergronden.

StarFox | 08-03-18 | 20:19

Maar voorgedrukte formuliertjes, daar hebben ze wel tijd voor.

Wekkertje | 08-03-18 | 20:17

Jah, maar dat is anders.

schoon-schip-maken | 08-03-18 | 20:30

Ik zou wel eens een DeadByPrescriptedMedicins Twitter # willen optuigen, immers er gaan in NL minstens 30.000 mensen per jaar dood aan correct ingenomen maar verkeerd voorgeschreven medicijnen.

Er gaan ook meer mensen dood aan kanker medicatie dan aan de ziekte zelf.

Er gaan onnodig 100 duizenden mensen dood aan ziektes die simpel genezen hadden kunnen worden als een Chloordioxide kuur van ca. €10,- in het ziekenkostenverzekerings pakket zou worden opgenomen, immers een chloordioxide kuur geneest >95% van alle bekende ziektes, ook kanker, Alzheimer, lime, autisme, malaria en de z.g. zeldzame ziektes.

TriestGeval | 08-03-18 | 19:45

Om over de half miljoen medicijn verslaafden maar te zwijgen??

schoon-schip-maken | 08-03-18 | 20:33

Iets minder ninefornews en beloof me dat je het zorgsysteem niet belast met kosten voor echte medicatie als je met bovenstaande te maken krijgt Je denkt werkelijk dat een verzekeraar niet liever een tientje dan 100000 euro betaalt?

A la snackbar | 08-03-18 | 22:15

Dus als jij kanker zou hebben (hoop het niet voor je) neem je die, blijkbaar fantastische, chloordioxidekuur van een paar tientjes niet omdat die niet betaald wordt door de verzekering?

Brou Is Back | 09-03-18 | 09:48

Het OM benoemd door de politiek? En ook al de hoofdcommissarissen van Politie, Burgemeesters, grote (voormalige) overheidsbedrijven, enz enz. En nou maar denken dat we in een democratie leven, nou mooi dus niet.... Hallo wanneer komt de internet democratie" er nou eens? De techniek is er....

ja-ja-nee-nee | 08-03-18 | 19:14

Wat zou deze man Fortuyn indertijd hebben aangeraden als deze aangifte had willen doen tegen schoften als Rosenmuller en Melkert? Ik vermoed ongeveer hetzelfde.

0112358 | 08-03-18 | 19:08

Denk dat je daar wel eens gelijk in zou kunnen hebben. Je hebt ook maar 1 gek nodig voor een moord zelf en vlak ervoor de aanstichters in het woord middels demonisering. Ook Paulus waste zijn handen in onschuld.

Jan, Leiden | 08-03-18 | 19:23

Wie kaatst kan de bal verwachten:

De kaats was natuurlijk de "minder minder minder" rechtzaak, nu de bal aan het rollen is beginnen ze te piepen,

welkom in het Haagse Eu tijdperk.......

Tee Of Cup | 08-03-18 | 19:07

Geheel totaal niet mee eens. Baudet wordt door Ollongron gewoon onterecht gelasterd als rascistisch en kwalijk door haar geframed. Er is nu sprake van overlast door deze mevrouw Ollongron aangericht in hoe Baudet onterecht wordt gezien door haar toedoen. De aanklacht is meer dan terecht en niet voor de show, die hoofdofficier weet dit ook donders goed, wanneer juist komt er laster uit. De gevestigde orde en deze hoofdofficier lijken gewoon geen trek te hebben in gelazer en willen nu met shownepnieuws hun straatje schoonvegen? Zwak, zeer zwak.

Die zaak van Wilders is van geheel andere orde en die zal niet haalbaar zijn, maar dat mag en kun je niet vergelijken met Baudet's serieuze aanklacht.

Jan, Leiden | 08-03-18 | 18:54

Kans op slagen is 0%. Ollongren is idd een minister maar het is ook campagnetijd en daar doet ze ook aan mee. Is ook niet de eerste keer dat een minister zijn mening ergens over uitspreekt. Ik kan Ollongren ook niet uitstaan maar wat ze heeft gezegd valt heel ruim onder de vrijheid van meningsuiting. Dat voor vechters van het vrije woord dan direct aangifte gaan doen is erg zielig, mijn mening iig.

SuqMadiq | 08-03-18 | 19:00

Een beetje goede rechtenstudent gaat de advocatuur in.
De kneusjes worden OvJ enzo....

Kanarie_Geil | 08-03-18 | 18:41

Gelukkig zijn onze rechters wel neutraal en niet allemaal '66 activisten.....

arbeid_loutert | 08-03-18 | 18:33

De krant had twee items over hoofdofficieren van justitie, waarvan allebei nepnieuws. Het artikel over de gay-hoofdofficier is wat moeilijker te herkennen als zodanig, want 'echt nieuws van langer geleden'. Het makkelijker te herkennen nepnieuws was het artikel tussen haakjes, met de ongevraagde mening van een marginale mediageile subjectieve 'hoofdofficier van justitie'. In een normale wereld heet zoiets 'propaganda'. In Nederland wordt het gebracht alsof het 'nieuws' is.
Nieuws is: een objectieve berichtgeving van een gebeurtenis die afhankelijk van tijd en plaats (recentelijk) heeft plaatsgevonden.
Al het andere is: nepnieuws, oftewel propaganda. Niet relevant voor uw nieuwsgaring, wel voor uw gewenste gedachten en gevoelens.

Luivend | 08-03-18 | 18:16

Zolang justitie geen schoon schip maakt tav van verdenkingen rond Demmink en zijn kennelijk nog aanwezig netwerk aldaar blijft het een ongeloofwaardige ministerie. De zachte heelmeesters hebben hele, hele diepe wonden geslagen. Dat hele ministerie moet opgeheven worden en opnieuw weer worden opgebouwd.

watazooi | 08-03-18 | 18:03

ja leuk maar alle linkse gekkies die aangifte doen tegen bv een heer Wilders vanwege zijn politieke uitspraken (smaakvol of niet) worden wel serieus genomen. Deze meneer behoord onafhankelijk te zijn zonder aanzien des persoon.

Ron101 | 08-03-18 | 17:59

Dankjewel, GeenStijl. Als ik in mijn browser inzoom op deze pagina vervormt het landscape-filmpje zich op een bepaald moment tot een vierkant met verkeerde ratio, waardoor ik Bart eindelijk eens een keer kan zien zonder vadsige dikke kop en dikke nek. Hulde!

OverdaanDerOnderheid | 08-03-18 | 17:58

De pestertjes ,de activisten,de dwarszitters, godskolere nog aan toe hoe durft die volgevreten warhoofd zijn kop nog open te trekken,t is werkelijk om het bloed onder je nagels vandaan te trekken ,die schoft van een gerechtelijk partijkartel dwaallicht,hoe diep kan een ambtenaren lul zakken zeg,je moet maar lef hebben,de 66 marionet. Het hele land al gerechtelijk naar de verdommenis laten verslonzen ,en dan nog klagen ook.

gelukzoeker | 08-03-18 | 17:56

Gekkenhuis. Werk klotst tegen de plinten. Immense druk. Waar haalt-ie in godsnaam de tijd vandaan voor alweer een vlog ‘van uw hoofdofficier?’ Prioriteiten blijft toch een moeilijk dingetje.

norocketscience | 08-03-18 | 17:55

Iedereen mag aangifte doen dat is een recht.
Maar als Baudet of Wilders om ieder kansloos wissewasje aangifte gaan doen dan zeg ik kom op jongens jullie hebben een voorbeeld functie, om stemmen te winnen lijkt mij een beter partij programma op zijn plaats

botbot | 08-03-18 | 17:52

Het door u benoemde ‘kansloze wissewasje’ wordt door policor linksche lutsers bij het OM (type botbot zeg maar) tot zodanig bestempeld. Het OM als dominus litus bij de vervolging beslist namens wel of niet te vervolgen. En het OM wordt door de overheid benoemd. Het ene ‘kansloze wissewasje’ is kennelijk het andere niet. Opdat ook de hoofdofficier een pijnlijke ongeneeslijke harde sjanker krijgen mag.

HaatbaardKnipper | 08-03-18 | 20:11

@botbot dan zeg ik kom op jongens jullie hebben een voorbeeld functie, om stemmen te winnen lijkt mij een beter partij programma op zijn plaats=
Dan miskent u toch echt dat een partijprogramma in Nederland geschreven is op het toiletpapier waar ze bij de AH enz. 3 voor de prijs van 2 verkopen. Het gaat om het mondeling goed overkomen (denk aan het TV-debat) en om de vorm van de dag; alsmede je vrinden binnen de MSM en hun relatie met de elite die de dienst uitmaakt.
Nagenoeg geen van de kiezers heeft ooit een partijprogramma gelezen. Laat staan dat als ze het zouden hebben gelezen dat ze er in de uitvoering iets van zouden herkennen. Een partijprogramma wordt gemaakt om de leden een gevoel van saamhorigheid te geven en er toch alle kanten mee op te kunnen (compromisvorming). Het partijcongres is als de jaarvergadering van de voetbalclub. Aan het eind gezellig een drankje. Vergelijk het ook met congressen zoals die waar ambtenaren voor worden opgeroepen om te horen wat een ander heeft besloten dat ze moeten uitdragen.Aan het eind nog een uur zuipen.

gnor | 08-03-18 | 20:28

Olegren en penthouse zijn aan het demoniseren, en daar is tot tevredenheid van links een tijdje geleden een moord uit voortgekomen. Is een wissewasje zegt hij dan.

Implants | 09-03-18 | 11:28
▼ 8 antwoorden verborgen

'Mediation' is een farce waar de mediator meeleunt met schuldige om je onder druk te zetten handtekening tot verzoek sepot te tekenen. Er rust tevens geheimplicht op wat er wordt besproken. Zo poeiert het OM allerhande 'eenvoudige mishandeling' zaken af. Smerig.

oorwormpie | 08-03-18 | 17:44

Hij gebruikt als voorbeeld een zaak van iemand die een spijker in de schutting van de buren heeft getimmert. Dan zou een gesprekje wel de voorkeur hebben over aangifte toch?

SuqMadiq | 08-03-18 | 17:52

SuqMadiq---Na de spijker [gelogen was een punaise] ging het over een echtelijke scheiding,waarom noemde je dat niet.

gelukzoeker | 08-03-18 | 18:06

Ah ik had die spijker in mijn hoofd. Mediation is vaak wel een kut manier daar heb je wel een punt maar naar de rechter gaan moet pas als het echt niet meer ander wil, vind ik dan. Anders krijg je Amerikaanse toestanden.

SuqMadiq | 08-03-18 | 18:45

Laat die vent lullen en vooral aangifte blijven doen! Hij moet gewoon zijn werk doen!

Lexus01 | 08-03-18 | 17:41

Flikker zelf op Bart Nieuwenhuizen. L#L dat je bent.

K.Zak. | 08-03-18 | 17:37

Deze man is echt slecht, hij vindt dat er in een vechtscheiding geen aangifte gedaan moet worden, mijn buurvrouw haar auto werd gesloopt haar ramen er uit gegooid door haar ex maar dan moet je naar een mediator.
En dan zijn klussie voor pechtold wat hij uitvoert?
Dit is bananenrepubliek Holland.
Kunnen we aangifte doen tegen deze man ik betaal graag me.

zwaanshals | 08-03-18 | 17:34

Mediators zijn vrijwilligers, gaan ook zeer onprofessioneel te werk. Ik weet niet of ze een bonus krijgen bij overeenkomst, maar ze sturen er zwaar op aan. Ik vind het een kwalijk instrument, zelf meegemaakt. Je kan ook je beklag er niet over doen.

oorwormpie | 08-03-18 | 17:48

Naar alle waarschijnlijkheid ook een D66 kneus. Hij heeft met mij nog een appeltje te schillen vanwege mijn vermeende racistische uitspraken een tijd geleden hier.
Ik ben er klaar voor, ik lust hem rauw.

Ommezwaai | 08-03-18 | 17:34

Fascinerend, wat heeft u toen gezegd dat?

SuqMadiq | 08-03-18 | 17:52

*dan

SuqMadiq | 08-03-18 | 17:53

Dat laatste. Typisch weer van dit willen we wel horen en dat niet. Hoe serieus kun je 20.000 voorgedrukte aangiftrs dan nemen?

Mark van Leeuwen | 08-03-18 | 17:31

Andersom is deze rukeend er anders wel als de kippen bij als het aangiftes tegen Baudet en Wilders betreft inderdaad.

Ommezwaai | 08-03-18 | 17:37

Ja maar dat ging over de zielige zand menschenjens ,die straks de boel overnemen hier,en dan wil die dikzak ook nog wat te vreten hebben natuurlijk.

gelukzoeker | 08-03-18 | 18:12

Bartje heeft heel goed door dat happen naar de baas slecht is voor zijn loopbaan.
maar neemt niet weg dat dit eens schande is.

Umberto die trotzoni | 08-03-18 | 17:31

Bart bepaalt even voor het land welke aangiftes acceptabel zijn en welke niet. Hij gebruikt daarvoor niet de wettelijke maatstaven, maar zijn persoonlijk, deugende moreel kompas. Om te rillen.

LaPetite | 08-03-18 | 17:31

Bosche Bartje heeft zich omhoog gelikt binnen Justitie en heeft nu politieke ambities á la Fredje T.
Wat hij goed moet beseffen is dat we in een democratie scheiding der machten hebben. Zoals politici zich niet mogen mengen in de rechtsgang zo heeft Bartje de wet uit te voeren. Niet meer niet minder.

Trumme | 08-03-18 | 18:43

Precies dat! Doodeng! Totaal geen onafhankelijkheid en bedenksels van een D66 kliek.

Jan, Leiden | 08-03-18 | 19:00

Aanklacht indienen tegen deze meneer? Wegens plichtsverzuim? Of fout haar? We kunnen er dit keer op tijd bij zijn.

piloot47 | 08-03-18 | 17:30

Als er iemand een zaak wil voeren im betaal graag mee.

zwaanshals | 08-03-18 | 17:35

Hiij heeft toch ook gewoon gelijk. Al die onzin aangiftes van politici die zich zogenaamd beledigd voelen, If you cant stand the heat stay out of the kitchen zei mijn oma altijd.

Beste_Landgenoten | 08-03-18 | 17:30

Ach Baudet wilde gewoon een puntje maken, de kinderachtigheid neemt elk jaar weer toe in de politiek en dat wil dan een voorbeeld zijn als volkvertegenwoordiger. Het voorbeeld dat de burger bij alles maar naar de rechter moet stappen. Amerikaanse toestanden en naaicultuur.

Beste_Landgenoten | 08-03-18 | 17:44

Jaaaaaaa..... hallo Slet! Ben je er weer?

J-van-de-Bontekoe | 08-03-18 | 18:14

@Beste Landgenoten U mocht niet in de keuken? Triest. Dan is je leven toch vergald.

gnor | 08-03-18 | 20:15
▼ 3 antwoorden verborgen

Om moet geen politieke uitspraken doen en de politiek moet zich niet mengen in de rechtspraak.

Schepvogel | 08-03-18 | 17:29

Maar ben je het er niet een beetje mee eens dan? Die zinloze aangifte van Baudet laatst is alleen om media aandacht. Geen schijn van kans verder. Belast je zo niet onnodig onze rechtspraak?

SuqMadiq | 08-03-18 | 17:31

Juist dat zijn de regels.

zwaanshals | 08-03-18 | 17:36

@SuqMadiq | 08-03-18 | 17:31. Geen schijn van kans verder. Belast je zo niet onnodig onze rechtspraak? = Zullen we die zgn. belasting maar niet beter aan het eind van de procedure door bijv. een rechter laten beoordelen. Een aangifte niet serieus nemen door een OvJ is nagenoeg gelijk aan de behandeling van een bezwaarschrift dat door een burger bij een overheid werd ingediend. In beide gevallen gaat het om de zeeffunctie t.w. voorkomen belasting rechterlijke macht. Soms speelt daar vooringenomenheid bij mee, maar dat is vaak niet te bewijzen. Maar... het is een oordeel dat veelal (gelukkig) kan worden aangevochten. Je moet er wel de tijd en het geld voor over hebben.

gnor | 08-03-18 | 20:13

Dus Wilders en Baudet moeten maar stoppen met het indienen van aanklachten, maar toen Wilders aangeklaagd kon worden vanwege zijn "minder, minder, minder", stonden politieagenten voorgedrukte aangifteformulieren uit te delen.

Beetje rare gang van zaken!

Tollebol | 08-03-18 | 17:26

Zo is het! Willekeur, als het maar links is! Ik denk een D66'er!

Lexus01 | 08-03-18 | 17:44

Sommige aangiftes zijn gelijker dan andere. Meneer zal wel links zijn.

wingload | 08-03-18 | 17:24

"die doen aangifte om dwars te zitten"
mijnheer vlogt om dwars te zitten, nee sorry omdat het moet van diegene die hem benoemd hebben.

isotope 465 | 08-03-18 | 17:22

Deugkop, met deughaar, deugmond en deugwenkbrauwen - zeg maar Geert Mak. Vleesgeworden '66. Vraag mij: teken een '66-er' en zijn kop komt tevoorschijn.
Maar godallejezus, je zal hem maar tegenover je aantreffen in de rechtbank.

piloot47 | 08-03-18 | 17:19

Ja dan heb jij zeker het nakijken als je daar zo begint te tieren.

Beste_Landgenoten | 08-03-18 | 17:31

Ik tier niet. Ik complimenteer hem met zijn 100% deugen en zijn bewonderenswaardige omgang met de trias politica.. Dat zal ik in de rechtbank ook doen. Maar daar kom ik helaas nooit. Dus dan maar hier.

piloot47 | 08-03-18 | 17:34

Die vent is een ontzettende lul die al eerder enge dingen heeft gezegd over ons rechtssysteem (en zijn interpretatie daarvan) dat hij me meer doet denken aan een voorman van de stasi. En Thierry heeft gewoon terecht aangifte gedaan en als ik hem was dan had ik het nog verder aangevochten ook, die gore demonisering (en de gevolgen die we kennen) zouden strafbaar moeten zijn. En waarom niet die vent niet gewoon zijn werk en houd hij zijn bek niet idd, lullen in de camera over zijn persoonlijke opvattingen over het rechtssysteem behoort niet tot zijn taak.

XaleX_2 | 08-03-18 | 17:15

Pilletjes niet ingenomen? Die vent heeft namelijk wel keihard gelijk met al die onzinaangiftes.

Beste_Landgenoten | 08-03-18 | 17:32

Eigenlijk best wel eng dat een officier van justitie, dit doet. Er komen toch wel kamervragen?

Dutch_Holland | 08-03-18 | 17:13

Uitstekend einde Ronaldo.

Het OM heeft dit gedoe over zichzelf uitgroepen door de politieke 'minder minder minder' zaak in behandeling te nemen. Wilders en Baudet voelen dit haarfijn aan en komen nu met het "gelijke monniken gelijke kappen" argument. Daar is weinig tegen opgewassen.

Het laatste wat deze OvJ nu kan doen is de zaak nog schever te maken en alleen specifiek Wilders en Baudet op te roepen met dit spel te stoppen.

Munchhausen | 08-03-18 | 17:12

Ik denk dat Wilders hem op gaat roepen als getuige-deskundige.
Iets met zesduizend show aangiftes.

Lewis Lewinsky | 08-03-18 | 17:11

Toen mijn portemonnee was gestolen mocht ik niet eens aangifte doen omdat ik a) niet wist wie hem had gestolen/of ie was gestolen En b) er was geen geweld gebruikt. Mijn collegekaart was netjes opgestuurd naar mijn universiteit dus ik wist dat hij ooit in handen was geweest van iemand anders (dat ding krijg je namelijk niet per ongeluk er uit) en dat de rest nooit meer bij me is teruggekomen al ben ik op basis van mijn pasjes makkelijk te vinden. Als iemand iets vindt en niet terug geeft aan de rechtmatige eigenaar is dat blijkbaar geen stelen.

Lang verhaal kort: pak wat je kan, maar wordt niet gepakt. Of wel. Maakt niet uit want de politie gaat toch geen energie aan je besteden.

Maar fijn dat al die gekwetste mensjes wel gewoon aangifte kunnen doen, top.

Halveneger | 08-03-18 | 17:10

"Hij heeft gelijk, dat wel, maar die Nieuwenhuizen moet zijn bek houden natuurlijk."
Intrigerende zin. Je zou het ook zo kunnen opvatten dat als iemand gelijk heeft hij of zij de mond moet houden.....

Mannes | 08-03-18 | 17:10

Stel, je ziet iemand enorm hard aan de lijn van zijn hond rukken. Dan kun je volkomen gelijk hebben als je er wat van zegt. Maar als je zojuist eerst een paar kittens hebt lopen doodschoppen, dan kan je in principe wel gelijk hebben, maar moet je gewoon toch je mond houden.

TheEgg | 08-03-18 | 17:15

Nederland is een kutland geworden.

langzullenweleven | 08-03-18 | 17:08

Ga dan gewoon ergens anders wonen? Oh nee, daar word je niet zo in de watten gelegd.

Beste_Landgenoten | 08-03-18 | 17:22

Die Nieuwenhuizen heeft op zich een punt vind ik als hij zegt dat als politici om het minste of geringste aangifte tegen elkaar te gaan doen, dans dat inderdaad verkwisting van belastinggeld en andere resources.
Echter door Wilders te vervolgen om de "minder minder" uitspraken is een precedent geschapen dus wen er maar aan want als aangifte doen ook maar enigszins kans maakt en publiciteit oplevert dan zullen ze in het huidige politieke klimaat blijven komen.

normanius | 08-03-18 | 17:08

zolang het OM serieus ingaat op aangiftes die voorgedrukt zijn en die met een kruisje (* natuurlijk, niet +) zijn ondertekend moet dat OM zijn bek houden over Baudet. Discriminatie lijkt evident!! Maar dat vermoedden wij al.

langzullenweleven | 08-03-18 | 17:06

bananenrepubliek niets meer niets minder.

Deze man moet per direct ontslagen worden.

zwaanshals | 08-03-18 | 17:05

Bart Nieuwenhuizen: Minder minder minder

aangiften

Lewis Lewinsky | 08-03-18 | 17:05

Aangiftes die worden aan de andere kant van het spectrum dan waar Baudet en Wilders zitten worden bloedserieus genomen door zijn OM . Inmiddels is Wilders in eerste aanleg reeds veroordeeld zelfs als gevolg van dergelijke aangiftes. Het is tegelijkertijd dan toch niet vreemd dat een Baudet aangifte doet als hij wordt beschuldigd van precies dat (en zelfs erger) waar Wilders voor is veroordeeld?

WodieBlumensind | 08-03-18 | 17:03

Onzinnige aangiftes, door wie ook gedaan, zijn onzinnige aangiftes, helder als wat.
Maar het OM moet eens naar binnen kijken, dan kunnen ze vaststellen dat ze nogal bevooroordeeld omgaan met de afwikkeling van bepaalde aangiftes.
Mw. Simons krijgt meteen haar zin, bakken vol aangiftes tegen Simons (die ieder blanke een racist noemde) worden weggewuifd.
Wilders wordt bij minder etc. met gefabriceerde aangiftes voorgeleid en de meest gruwelijke bedreigingen tegen hem, dat moet OM liever niet.
Dus wat mij betreft, OM houd je waffel en ga aan je werk.

Memek | 08-03-18 | 17:03

Als alle aangiftes van rubberen discriminatie nu eens weg geflikkerd worden blijft er tenminste tijd over voor de echte criminaliteit.

BozePaarseMan | 08-03-18 | 17:01
-weggejorist-
Hufterst | 08-03-18 | 16:59

Als je alles optelt alleen al in 2018 moet je tot de conclusie komen dat het heel snel bergafwaarts gaat in dit land.

kwark001 | 08-03-18 | 16:58

en zo is het, een of ander virus waart rond dat dit land naar de kloten helpt, links Amsterdam als ziekteverspreider.

langzullenweleven | 08-03-18 | 17:07

Als je de namen verandert in Pechtold en dierenpoes, is het opeens heel logisch wat deze officier zegt......

propper1000 | 08-03-18 | 16:58

Een Officier van Justitie die zich bezig houdt met politiek activisme is een schadelijke zaak. Het weinige vertrouwen dat er nog is in de onafhankelijke rechtsspraak krijgt weer een deuk.

spanarchist | 08-03-18 | 16:52

Daar zat ik net ook aan te denken. Hij moet zich gewoon onthouden van iedere politiek getinte uitspraak, zeker geen columns schrijven en zich gewoon bezig houden met het hetgeen hij voor is ingehuurd door de overheid. Heeft hij daar moeite mee dan moet hij een advocatenpraktijk/collectief starten.

Basil Fawlty | 08-03-18 | 17:06

Inderdaad. Deze meneer heeft lak aan de rechtsstaat. Als iemand aangifte doet tegen een buurman omdat die een spijkertje in de schutting heeft getimmerd kan daar van alles achter zitten. Misschien is iemand het continu getreiter van een buurman zat en wil hij proberen dat een halt toe te roepen door gebruik te maken van het wettelijke recht om aangifte te doen voordat de boel escaleert. Misschien heeft de aangever allang geprobeerd een normaal gesprek te voeren en mediation al overwogen of geprobeerd. Dat bij een vechtscheiding iemand aangifte wil doen is ook niet raar, het is tenslotte een 'vecht'scheiding en daar kunnen grote risico's aan hangen. Wil deze meneer liever dat exen elkaar te lijf gaan? Zelfs activisten die aangifte doen maken gewoon gebruik van hun wettelijke recht en misschien hebben ze hele goede redenen om aangifte te doen die deze meneer niet ziet of wil zien. Meneer heeft er kennelijk ook moeite mee dat alle aangiftes serieus beoordeeld en bekeken moeten worden. Ja, wat zou er anders mee moeten gebeuren?

radiatorknopje | 08-03-18 | 17:27

Het is dat ik net als brave burgert Vrouwe Justitia spuitend heb laten klaarkomen anders zou ik nu een pleidooi beginnen voor de Wet Mulder en de Bijzondere Opsporings Ambtenaar. Over stenen des aanstoots voor de rechtsstaat gesproken.

Overigens is Vrouwe Justitia bij de meeste andere onderdanen wel meer van het toppen www.youtube.com/watch?v=aKXa8cc96LU De ervaring van menig Officier van Justitie met minderjarigen deel ik dan weer niet: ik ben nogal een laatbloeier.

Hetkanverkeren | 08-03-18 | 16:50

Die Nieuwenhuizen is zo'n type wat meet met twee maatpakken.

De waard zijn gast | 08-03-18 | 16:46

"Inzetten voor echter problemen".... "het berechten van echte criminelen'.... Nou, mw Ollonkreng, u bent aan de beurt.

Premier Trutte | 08-03-18 | 16:45

Ik vind het uitgemate ongepast van een officier van justitie om uitspraken te doen over vermeende beweegredenen van aangevers. Ik vind er namelijk wel wat voor te zeggen van Baudet om aangifte te doen tegen Ollongren. Wie is hij om te beoordelen dat het als belletjestrekkerij is bedoeld? Smakeloos. Sterker nog: reden voor ontslag. Weg met die vent. Zo ga je niet met burgers om.

Hufterst | 08-03-18 | 16:44

Opstappen ...

De_Ware_als_het_ware | 08-03-18 | 16:54

“Het openbaar ministerie gaat over het strafrecht”. Dacht t niet. Daar gaat het parlement over. Net zoeen als die Ollongren met r ik ga over de Grondwet.

De_Ware_als_het_ware | 08-03-18 | 16:59

Goed videootje Bart. Ik zie jou nog eens als toekomstig woordvoerder koninklijk huis. Fatsoenlijk pak aan en een keertje naar een goede kapper en je bent er geknipt voor. Gladde glibber, bah

beau van rtl | 08-03-18 | 16:44

Dus jij bent de oorzaak dat mijn aangifte wegens onttrekking ouderlijk gezag (art. 279 WvS.) niet in behandeling is genomen. Gewoon omdat jij met je vooringenomen rotkop schijt hebt aan mijn rechten... En dan verwacht je respect voor de rechtsstaat?...

Toe Maar dan | 08-03-18 | 16:43

Interessant... Vertel meer.

Beste_Landgenoten | 08-03-18 | 17:26

Ik vind de aangifte van Baudet meer dan terecht. Er is iemand vermoord door het demoniseren een flink aantal jaar geleden. Die uitspraken van Olingren zijn in de huidige staat van de maatschappij gevaarlijk, dat heeft het verleden gewoon bewezen. Meneer praat dus in het geval van Baudet onzin.

ardeverb | 08-03-18 | 16:42

J-van-de-Bontekoe | 08-03-18 | 18:09 |
In beide gevallen een gek die van het padje geraakt besloot dat een politicus dood moest. Nee Pim Fortuyn is niet gedood door links, maar door een eenzame autist met de empathie van een deurkruk. Maar nee, de Pim-fanboys menen weer dat dit een heeeeeel speciale moord betrof, die alleen maar kon gebeuren omdat arme Pim - die self ook graag wat ongenuanceerd uit de hoek kon komen - door anderen werd bekritiseerd.

Beste_Landgenoten | 08-03-18 | 18:36

Beste Landgenoten, jazeker. Zelfde motief en zelfde type dader, het zijn niet de medicijnen he? Wat slikt u wel?

J-van-de-Bontekoe | 08-03-18 | 18:48

@ Beste_Landgenoten | 08-03-18 | 17:27
Dit is niet de eerste maal dat ik je een onjuist motief zie toedichten aan Volkert m.b.t. de moord op Pim Fortuyn. Dat had niet te maken met dierenrechten zoals jij beweert.
I.p.v. wat jij meent dat het motief van Volkert was kunnen we beter kijken wat Volkert daar zelf over verklaarde.
Citaat:

"Tijdens de rechtszaak in maart en april 2003 bekende Van der Graaf de aanslag op Pim Fortuyn. Hij gaf als motief dat hij in Fortuyn een groeiend gevaar voor de samenleving zag, met name voor kwetsbare groepen zoals asielzoekers, moslims en mensen met een WAO-uitkering, aldus de verklaring van het Openbaar Ministerie."

"Het ging daarbij voor de verdachte om de combinatie van de algemene stigmatiserende politieke denkbeelden van Fortuyn, de polariserende wijze waarop Fortuyn die voor het voetlicht bracht en de grote politieke macht die Fortuyn dreigde te krijgen. Hij zag voor zichzelf geen andere mogelijkheid om dat gevaar te stoppen dan door Fortuyn om het leven te brengen."

Zelf verklaarde Volkert van der Graaf, blijkens het uiteindelijk vonnis waarin hij schuldig werd bevonden aan moord:

"Ik erken dat ik op 6 mei 2002 te Hilversum [slachtoffer] heb doodgeschoten. (...). Ik zag [slachtoffer] als een gevaar voor de samenleving. Ik zag voor mijzelf geen andere mogelijkheid dan wat ik heb gedaan. (...)"

Wolveshead | 09-03-18 | 09:00
▼ 4 antwoorden verborgen

Ondertussen wordt Sylvana bij het OM ontvangen met alle egards om te vertellen welke witten opgepakt moeten worden omdat zij zich beledigd voelt.
Meten met twee maten noemen we dat.

Links is goed, rechts is fout.
Wit is dader, zwart is slachtoffer.

witdusracist | 08-03-18 | 16:41

Ik denk dat hij meer op die aangifte tegen Pechtold doelt.

DrumPiet | 08-03-18 | 16:38

Sinds Roland Freisler kan niet zo veel respect meer opbrengen voor justitie en rechtspraak in het algemeen.

uisge baugh | 08-03-18 | 16:38

Ik dan.

uisge baugh | 08-03-18 | 16:40

Volgens mij wil Bartje beveiliging voor zich zelf afdwingen ,hij solliciteert ernaar dat zo`n vervelende over het paard getilde in zijn ogen waardeloze pleuris burger het laatste bloed onder de nagels vandaan gezogen is ,en een wanhoop`s zal begaan.

gelukzoeker | 08-03-18 | 16:38

Lekker wijf op 02:04

RickTheDick | 08-03-18 | 16:35

Kanjer!

Cobalt bomb | 08-03-18 | 16:40

Bart pakt het wel goed aan. Een open deur in de ruimte geeft het gevoel dat je bij Bart welkom bent, de toga hangt nonchalant in uw ooghoek en het praatje over 'activisten uit de landelijke politiek' klinkt zalvender dan een vos die de passie preekt.
De autocue is niet te zien bij dat hartverwarmend betoog. Heil Rechtstaat.

bodemloos | 08-03-18 | 16:35

Met zijn ontplofte Mozart kapsel.

Conan de Rabarber | 08-03-18 | 16:33

Na het fop proces tegen Wilders: "Merrokaners, flikker es op met jullie nep-aangiftes".. oh nee wacht...

Snoorderlag | 08-03-18 | 16:32

Hij speculeert.

JackStick | 08-03-18 | 16:28

Opruiing /inmenging in buitenlandse mogenheden (van Baalen/Timmermans), aanzetten tot haat en moord (de Graaf , RosenMuller, etc. tegen Fortuyn), Heeft hij daar ook een mening over, deze charlatan/trekpop?

zimmerschwanz | 08-03-18 | 16:27

En deze gast doet t dus met die kale grappernicht... jak!

lefbak | 08-03-18 | 16:27

Weer zo`n soort Ollegren wappie die eigenlijk bedoeld ,domme pleuris burger hou je bek.

gelukzoeker | 08-03-18 | 16:26

Je maakt het hem wel makkelijk zo.

Beste_Landgenoten | 08-03-18 | 17:28

Ach ja op deze retorische vraag weet je het antwoord zelf ook wel. Na het artikel eens even te hebben laten bezinken, is het toch van de zotte dat een zo'n B-garnituur figuur een aangifte, waar een advocaat als mr. Hiddema achter zit, af denkt te kunnen doen als aandachtstrekkerij ?

netniet | 08-03-18 | 16:36

Gezien de huidige stand van zaken is eigenrichting, veruit de beste optie om misdaden jegens jezelf te beslechten. Ten eerste ben je er zeker van dat je aan een zekere mate van genoegdoening komt en een kans van 4 op 5, dat je aan vervolging ontkomt.

Er gaan wat vergelijkingen mis beste Ronaldo. De uitspraak van Baudet, is gedaan in de Tweede Kamer, alweer parlementaire onschendbaarheid geldt. Juist een van de punten waarop Wilders gepakt is om zijn minder-verhaal. Doet hij dat in de TweedeKamer dan mag dat, daarbuiten niet. Beetje flauw ? Jazeker maar ja rechtstaat en jurisprudentie en daar moeten we het allemaal mee doen.

Fortuyn dood want gedemoniseerd, Wilders permanent beveiligd en gedemoniseerd en Baudet nu ook gedemoniseerd. Het racisme van FvD blijkt nergens uit en als er een debat over aangevraagd wordt dan geeft 66 niet thuis. Baudet heeft alle recht om zich te wapenen en Nieuwenhuizen moet gewoon zwijgen en zich van zijn werk kwijten. En een taak als opiniemaker heeft hij zeker niet.

netniet | 08-03-18 | 16:25

“Hier is weer een vlog van uw hoofdofficier”

Gatver, doe gewoon je werk.

Dutch_Holland | 08-03-18 | 16:24

Het om zit tot haar schouders in de endeldarm van het partijkartel. En ze denken dat de domme burger het niet doorheeft. #volkstribunaal

Poppo van Ulvinga | 08-03-18 | 16:24

"Als jouw OM het zo druk heeft, waarom was er dan wel alle tijd voor die zaak tegen 'minder minder minder'?"

Hier weten we het antwoord toch wel op? Omdat Bartje een selectieve linkse teringhond is. There, I said it.

OpperGek | 08-03-18 | 16:24

Zijn maatje officier van justitie Paul Velleman had anders alle tijd om in het holst van de nacht ene Nekschot van zijn bed te doen lichten door een swat team.Volgens mij is de machtsmisbruiker daar nooit ter verantwoording voor geroepen en zijn baas Hirsch Ballin ook niet. Dus fuck off Bartje Nieuwenhuizen.

drs kwenie | 08-03-18 | 17:54

Ingezonden brief naar de krant, old skool reaguren

H0lland | 08-03-18 | 16:23

Ach, de volgevreten bef-bullebak doet weer eens van zich spreken
speaking of which, komt die vet-tax er overigens nog or what

Tobi | 08-03-18 | 16:22

Oh jee, RIP paprika chips
ik zeg dit namens een vriend, natuurlijk

Tobi | 08-03-18 | 16:27

Tobi | 08-03-18 | 16:27
Ik wou net wat frikandellen voor vanavond inslaan voor een "vriend",
Hoe laat kom je eigenlijk eten?

Cobalt bomb | 08-03-18 | 16:33

Zodra ik die vier kratten Schultenbräu heb gescoord zie je me verschijnen

Tobi | 08-03-18 | 16:53
▼ 1 antwoord verborgen

Ach, bij de OvJ verzinnen ze hun eigen aangiftes wel. Veel makkelijker en het komt ook niet in de krant.

Cobalt bomb | 08-03-18 | 16:21

Minderwaardige mensen zoals Bart Nieuwenhuizen zijn het levende bewijs dat een 'democratische bezem' niet meer voldoende is om de boel eens grondig schoon te vegen.

Jackanders | 08-03-18 | 16:21

Waarom geven jullie dit flutfiguur eigenlijk een heel topic. Stop making stupid people famous..

Bali Lovert | 08-03-18 | 16:19

Omdat het stuitend is om te zien dat het OM een politieke voorkeur heeft en volgens die voorkeur handelt. En dat ook gewoon zonder enig gevolg in de media kan uiten.

J-van-de-Bontekoe | 08-03-18 | 17:52

Make stupid people more stupid.

poisonivy | 08-03-18 | 22:37
▼ 1 antwoord verborgen

Inderdaad. Die aangifte van penthouse was niets meer dan aandacht vragen. Graag niet weer in behandeling nemen. Die minder minder aangifte was activistisch van aard. Niet meer in behandeling nemen.

Omebert | 08-03-18 | 16:18

Beste Bart Nieuwenhuizen. Als er aangifte wordt gedaan tegen Geert Wilders , staat het hele OM paraat ,inclusief burgemeesters, politieagenten en noem zo maar op. Het OM regelt dat er goeie voorbedrukte aangifte formulieren liggen die de aangevers alleen nog maar hoeven te tekenen. En nu zal meneer Bart Nieuwenhuizen eens even reclame maken voor de elite, die het niet uitkomt dat aangiftes die ze niet zo belangrijk vinden maar beter niet gedaan moeten worden. Allemaal verloren tijd, die het OM en de politie beter zouden kunnen besteden aan hun "belangrijker"werk.
Beste Bart, steek eerst een de hand in de eigen OM boezem van het door en door verrotte/corruptieve Amsterdamse OM, waar de misdaad welig tiert en maar wat aangerommeld wordt. Onderzoeken die te dicht bij de elite komen, worden afgeblazen en kleuterneukende OVJ's beschermd en ga zo maar door.
En dan nu uithalen naar Wilders. Het kan niet hypocrieter.

beau van rtl | 08-03-18 | 16:18

Iets met metrisch en imperiaal doorelkaar. Dat doet @Het_OM

Bijtendehond | 08-03-18 | 17:38

Zit wat in.

beau van rtl | 08-03-18 | 17:57

Wat een ontzettende arrogante betuttelende kwal die alleen als het hemzelf uitkomt aangiftes te pas en te onpas behandeld. Vuile huichelaar.

F1802 | 08-03-18 | 16:17

Juistem, die kan wel inpakken, denkt te kunnen bepalen wat wel en niet aangifte waardig is.
Hij kan beter blij zijn dat men in z n algemeenheid geen vertrouwen in zijn club heeft en het aantal aangiftes derhalve drastisch is gedaald.

Uw Verzekeringsadvis | 08-03-18 | 16:19

Waarom verbaas ik bij niet dat een pedofiele Officier van Justitie razendsnel carrière maakt?!? Oh, Joris Demmink is een hele lieve man. Nooit droog erin.

Feynman | 08-03-18 | 16:16

en die 10 anderen ook van OM of zjin dat random pedo's?

Big Lebowski | 08-03-18 | 16:45

Feynman. Nu ik weer de naam Demmink lees, moet ik weer denken aan zijn opvolger Pieter Cloo, die binnen de korts mogelijke tijd door het ministerie afgeserveerd werd. Zelf Harry Borghouts stond er van te kijken en had er geen verklaring voor. Hij vond het zelfs zeer ongebruikelijk.
Nooit hebben we er iets meer van gehoord. Wat vind Cloo er zelf van, wat is er precies voorgevallen. Zou leuk zijn als een GS journalist hier is in gaat spitten. Als er eentje is die het durft .

beau van rtl | 08-03-18 | 17:08

Voorgedrukte aangifteformulieren liggen wel klaar tégen politici, maar elke andere vorm (in deze schadelijk voor het kartel) zijn ineens not-done?

B*tchmeister | 08-03-18 | 16:15

Wat vindt Silly Syl als beroepsklager hier eigenlijk van?

Mahatma | 08-03-18 | 16:15

Maak haar 5000 euro over en/of geef haar 5 minuten publieke zendtijd en ze zal tot 3 decimalen achter de komma haar jankverhaal komen doen.

Graaisnaaiert | 08-03-18 | 16:53

Bart hou nu gewoon je bek en doe je werk er lopen immers nog genoeg criminelen vrij rond.

Dutch_Holland | 08-03-18 | 16:14

ik doe hierbij aangifte tegen z'n kapper..

oplooprem | 08-03-18 | 16:13

En terecht.

bodemloos | 08-03-18 | 16:38

Tsja nu het de zittende macht is die word aangeklaagd haast Justitie zich om daar maar een halt aan toe te roepen. Want stel dat zo een aangifte terecht zou zijn, daar moeten ze bij die vazallen van die macht niet aan denken want dan valt hun kaartenhuis van corruptie in elkaar.

2voor12 | 08-03-18 | 16:13

Sokpopjes van de macht. Hoe zouden ze nou aangestuurd worden? Een beveiligd netwerk? Mondeling? Codeberichten? Interessante materie...

Pedronegro | 08-03-18 | 16:12

Terechte mening van de officier van justitie.
> waarom was er dan wel alle tijd voor die zaak tegen 'minder minder minder'?
Dat was ook een onzinnige aangifte. Maar ja, als de aangifte gedaan is dan moet het OM er iets mee. En die aangifte is voor zover ik me herinner door burgers gedaan. Deze oproep is aan politici.

koeberg | 08-03-18 | 16:12

2voor12 | 08-03-18 | 16:14
Precies dat, gewoon gestaged vanuit de politieke scriptwriters die een stel analfbeten wat blanco vellen hebben laten ondertekenen. Nepper dan nep wordt het niet.

Cobalt bomb | 08-03-18 | 16:20

@Pedronegro. Zover zijn de burgers al geïndoctrineerd. Ze zien niet meer dat politici gewoon burgers/mensen zijn. Alhoewel van sommige vraag je je het wel eens af. Door de verregaande vakjesindeling kun je stellen dat je Overheid bent en dan telt niet meer wat voor burgers geldt. Dit hebben ze afgekeken van de kerken. Daarom ontzuiling en ontkerkelijking als protest.

gnor | 08-03-18 | 16:22

Had ook ' meer,meer,meer kunnnen zijn. Nu u weer.

toetssteen | 08-03-18 | 16:23
▼ 3 antwoorden verborgen

Beetje rare vlog. Alsof de Officier van Justitie gaat bepalen wat "echte" aangiftes zijn en wat niet.

spanarchist | 08-03-18 | 16:12

Inderdaad, zeker wat betreft "ik voel me gediscrimineerd" enzo. Dat zijn wel belangrijkere aangiften dan een geadresseerde doodswens?

boerk | 08-03-18 | 16:19

Heeft hij het nou over de aangifte tegen de 'Minder minder minder'-uitspraak van Wilders?

JackStick | 08-03-18 | 16:11

plus veel

Uw Verzekeringsadvis | 08-03-18 | 16:20

"Dan kost ons dat heel veel tijd." Ah ja, vandaar dat meerdere daders strafvermindering van de rechter kregen wegens 'het O.M. heeft de zaak ... jaar laten liggen.'

Goldfinger | 08-03-18 | 16:11

Zolang korpschefs op de lokale TV ( AT5 etc ) lopen te smeken om aub aangifte in het belang van ene mevr. S.Simons zal het wel meevallen met die 'druk'.

pontius | 08-03-18 | 16:11

Dat wou ik ook net schrijven. Heb het als geschrapt.

bergsbeklimmer | 08-03-18 | 16:12

Je zou bijna denken dat het OM een eigen politieke agenda heeft, bijna....

J-van-de-Bontekoe | 08-03-18 | 17:47

Aangifte moet je gewoon niet meer doen. Het recht in eigen handen nemen. Kun je vast oefenen voor de dichtbij komende toekomst.

kwark001 | 08-03-18 | 16:10

Aanstellerij weer ja..

SuqMadiq | 08-03-18 | 17:36

Maar oefen dan eerst de kreet Allahu hakbar o.i.d.

Zult-eter | 09-03-18 | 11:48

"En oh ja Bart. Als jouw OM het zo druk heeft, waarom was er dan wel alle tijd voor die zaak tegen 'minder minder minder'?"
.
Omdat "Wilders" , Ronaldo. Uweettog?

Graaisnaaiert | 08-03-18 | 16:08

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken