Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Greet doet voorbedrukte aangifte tegen Rutte 3

Social

Er is een website. Er is een filmpje. En er zijn talloze voorbeelden. Talloos zijn ze hoor, die voorbeelden. Beleggen. Huurachterstand. Fysiotherapie. Voedselbank. Rollators. Gratis brillen. Wij maanden wachten, zij niet. Uitkeringen vs. Inkomstenbelasting. Huurwoningproblematiek. Nou ja. U kent ze wel. Die talloze voorbeelden. Wij hebben niet zoveel verstand van juridische dingen en dergelijke, maar iets zegt ons dat hier niet zo 1 2 3 een goede zaak van te maken is. En iets anders zegt ons weer dat het daar niet om gaat. Dus kom maar op met die OPHEF. WOEDE. VERBIJSTERING. En nu u toch op GeenStijl.nl bent...

kom nou

UPDATE: Jezus Greet is een paar fatsoenlijke servers kopen ook al discriminatie?

zucht...

Reaguursels

Inloggen

die site werkt niet of is gehackt

pedro300 | 21-11-17 | 14:37

Nou, nou, even wat comments doorgelezen, maar nu weet ik wel waarom de meeste kiezers op 15 maart j.l. weer op de poedels van Brussel en de EU gestemd hebben !
Maar goed, toch mijn support voor de aangifte want.... baat het niet dan schaadt het niet en kan Wilders met al deze steunbetuigingen gluiperd Rutte er steeds vilein mee om de oren slaan.........

surfingbilly | 21-11-17 | 14:01

Dit gaat om de aandacht voor en bewustwording van discriminatie naar de autochtone Nederlander.

Geert weet ook wel dat geen enkele (D66) rechter hem gelijk gaat geven.

witdusracist | 21-11-17 | 11:51

Geen tijd alle comments door te lezen dus misschien was iemand mij al voor maar dit is mijn contributie:
- Moslima's mogen in ziekenhuizen een mannelijke arts weigeren, Nederlanders niet.
- Moslims kunnen ongestraft hun dochters genitaal verminken, dat zou ik eens moeten proberen.
- Muzelmannen mogen er meerdere vrouwen op na houden, die per vrouw een eigen huis + bijbehorende uitkeringen krijgen. Hoe hoog is het verzamelde inkomen van de (werkloze) muzelman daardoor ?
- Moslims mogen ongestraft handelingen verrichten met minderjarigen onder de twaalf die bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam. Ik mag er alleen van dromen.

Guiermo | 21-11-17 | 09:05

PVV is aan het timen, om de grootste te worden.
Samen met Baudet genereren ze steeds meer macht.
Meer, meer, meer

koelkast | 20-11-17 | 23:47 | 4

In Zimbabwe. Wat dacht je van Nederland, adjudant onbenul.

beau van rtl | 21-11-17 | 07:58

Met je generen.

beau van rtl | 21-11-17 | 08:00

Wat is timen?

Is dit nog nieuws? | 21-11-17 | 08:19
▼ 1 antwoord verborgen

De PVV is het een beetje aan het verliezen, gaat hij DENK dingetjes doen zoals voorgedrukte aangiftes.... tjonge, tjonge...
De PVV wordt nooit de grootste partij en gaat nooit meer regeren, ik ben bang dat de PVV een langzame dood aan het sterven is.

ja hoor ! | 20-11-17 | 22:45 | 2
-weggejorist-
toetssteen | 20-11-17 | 22:59

De voorbedrukte aangiftes waren in de eerste instantie toch echt een bedenksel van de gevestigde orde tegen Wilders. Je kan de PVV proberen te negeren zoals Rutte en je kop in het zand steken, maar de problemen die Wilders aankaart worden er niet minder door.

miss error | 21-11-17 | 08:41

Alle die negatieve reaguurders over Wilders: de Nederlanders moeten straks wel tot late leeftijd doorwerken om de gezonde jonge kerels die binnenkomen, en hun nareizende familieleden, die nooit van plan zijn te gaan werken, te onderhouden. En dan maar op Wilders afgeven.

miss error | 20-11-17 | 22:44 | 4

grrr!!! moet zijn 'paar' en 'kleinkinderen'. Nieuw toetsenplankje, maar het werkt niet op een lichte aanslag.

toetssteen | 20-11-17 | 23:28

@toetssteen op www.socialclub.frl kun je doneren naar draagvlak voor wietolie die krijg je in de bus en daar heeft u baat bij. Sterkte en succes met genezen.

Meneer_de_uil_13 | 21-11-17 | 02:50

@toetssteen voor je volgend nieuwe toetsenplank, zoek naar "keyboard mechanical switches".

A.I. van Dee | 21-11-17 | 02:50
▼ 1 antwoord verborgen

Al die punten die Geert aanhaalt zijn 100 procent waar of kloppen minimaal in grote lijnen.
Waar komen al die trollen ineens vandaan.
Ga je gal maar bij joop spuwen.

klinkklaar | 20-11-17 | 22:08 | 2

Dat heet een discussie
Niet je gal mogen spuwen en alles moeten slikken (of anders stikken) heet een dictatuur.
Joop is trouwens eng.

penis-aqua-rosA | 20-11-17 | 22:36

Nope, trollen.. betaald krijgen om te trollen is geen discusssie voeren op basis van mening maar op basis van.. omgekocht zijn ja.

boerk | 21-11-17 | 07:00

Voor al die reaguurders die hier verkondigen dat Wilders te ver gaat, geen kans van slagen heeft, doordraaft, altijd hetzelfde zegt etc..
Wie had ooit gedacht dat een stelletje beroepsgekwetsten het voor elkaar
heeft gekregen om een rechtszaak aan te spannen voor "minder minder minder".
Blijkbaar ziet niemand de ironie in het feit dat Geert hetzelfde doet als de
lieden die hem dood willen hebben.

getzappad | 20-11-17 | 22:05 | 1

getzappad | 20-11-17 | 22:05 |
Nee, dat zien diegenen, die op de gevestigde orde stemmen, niet. Het enige non-argument wat ze hebben is, dat hij geen punten heeft om de problemen aan te pakken, die heeft hij wel, het ligt eraan of je ze wilt horen.

mom van avezaath | 20-11-17 | 23:10

Onder je de 39 voorbeelden van Wilders.
PS.Met dank aan de dhimmi kiezers die dat allemaal mogelijk hebben gemaakt door jarenlang te kiezen voor de weg met ons autochtonen partijen.
www.rutte3discrimineert.nl/

komtdatschot | 20-11-17 | 20:49 | 2

Zien er uit als standpunten die ome koos op z'n facebook heeft bedacht. Lachwekkend.

Erikjan79 | 20-11-17 | 21:14

Helemaal mee eens, veel onderstaande reakties laten dit duidelijk zien, zonder enkel argument, je zal maar op 1 van die zittende kwezelpartijen gestemd hebben, om je rot te schamen.

mom van avezaath | 20-11-17 | 21:45

Niets mis mee.

Mr_Pikibelly | 20-11-17 | 20:39

Een oppositie-politicus is een gekozen volksvertegenwoordiger die zijn taak geloofwaardig moet uitvoeren in de 2e Kamer.
Niemand zal toch structureel de rechterlijke macht boven een democratisch gekozen parlement willen stellen(?)

Al zeker niet met deze flauwekul stellingen. Totaal ongeloofwaardig.

Mike2054 | 20-11-17 | 20:20 | 1

Oh daarom ook de strafzaak tegen Wilders om zijn politieke vraag minder.
Minder kan ook bereikt worden door bijvoorbeeld uitkeringen richting Marokko stop te zetten.
Maar nee, sommige mensen denken meteen aan razzia's, heksenjacht, moordpartijen, Rwanda en whatnot.
Rechtelijke macht staat boven de politieke. Maar wel boven de rechterkant.
(Oh en die gekozen volksvertegenwoordiger wordt buitengesloten dus kan zijn taak niet uitvoeren).

Is dit nog nieuws? | 21-11-17 | 08:18

Opsturen naar Sarah Izat?

Tjemig | 20-11-17 | 20:15

Rutte is allang af met dat inlegvelletje, EU pijpperij, MH-17, EU nabetalingen á 1,1 mrd, die 2k die zouden krijgen, al de extra lasten.
Die Rutte? Waar je hyp aftrek in veilige handen
'Dat stond als een huis'
Nou, die is dus af. Kverhuis naar Baudet.

koelkast | 20-11-17 | 20:11

Na het lezen van de comments werd het me duidelijk waarom de meerderheid van de kiezers elke keer weer kiezen voor de dhimmi partijen van Brussel.

komtdatschot | 20-11-17 | 20:00 | 1

Precies

Implants | 20-11-17 | 22:03

De drek stroomt naar het diepste putje. Dat niveau heeft Wilders nu toch echt wel bereikt.

PeterD | 20-11-17 | 19:55

Man man man, wat kneuterig toch weer.

Next.

TeeJee | 20-11-17 | 19:47

Geert slaat door! Domme actie. Punt uit!

Amsterdamsko | 20-11-17 | 19:43 | 2

Geert hoeft maar een keer een scheet te laten en hij staat voor de rechter, dus wie slaat er nu door.

beau van rtl | 20-11-17 | 20:19

jou naam zegt al genoeg(Amsterdamsko), je heb natuurlijk zelf bij de wegkijk partij gestemd en dan ga je zulke dingen roepen.... hou jij het lekker bij je Amsterdam en je Joop.nl.....

Gerrit1962 | 21-11-17 | 10:45

Dit zal over een jaar of wat bekend staan als 'een Dokkummeraangifte'.

Maartenalsoptwitter | 20-11-17 | 19:42

Kan zijn dat het veranderd is, maar er is/was een duidelijk geval:

het beleid rond de SoA-poli’s.

Voor niet-Westerse allochtonen (ook als ze hier geboren zijn maar een van de ouders niet) is boven de 25 bezoek nog steeds gratis en anoniem., vrouwen en niet-homosexuele mannen van boven de 25 van Westerse afkomst zijn afhankelijk van de huisarts of moeten zelf betalen.
De gedachte is dat SoA’s in die landen vaker voorkomen, maar vragen mbt de ziektes die daar vaker voorkomen en migratiestromen worden door de GGD niet op prijs gesteld (om vervolgens verbaasd te constateren dat na de grote instroom van 2015 idd die ziektes hier vaker voorkwamen).

Knoeperd | 20-11-17 | 19:40

Ben bang dat Baudet en Wilders de grootste worden.
Wen er alvast maar aan.

koelkast | 20-11-17 | 19:38 | 3

Waarom 'bang'?

Maartenalsoptwitter | 20-11-17 | 19:57

Onvoorwaardelijk voor W en B kiezen kan nog steeds niet.
Anno 2017.
Dan schrijf ik het maar zo op.

koelkast | 20-11-17 | 21:35

Was het maar zo.
Jarenlang verplicht wennen aan die landverraders die nu aan de macht zijn.
Daar wen je nooit aan.

klinkklaar | 20-11-17 | 21:51

Geert Wilders is een vvd lakei, een Rutte pijper.
Wanneer de poep in de ventilator komt dan trekt dhr Wilders zijn keutel in. Sinds de laatste verkiezing nog nooit zo'n lafbek gezien.
Foute bewakers campagne stil. Wilders is de lakei van de zetbaas vvd en dus rubberen Rutte.

Dzjengis-Somebody | 20-11-17 | 19:30 | 4

Weer je medicijnen niet op tijd ingenomen?

beau van rtl | 20-11-17 | 20:27

Jij komt echt uit een ander universum of zo.
De poep van de ventilator is bij jou in je bovenkamer geblazen,.

klinkklaar | 20-11-17 | 21:49

Je hebt je echt niet verdiept in dit onderwerp he, waarom Wilders niet mee ging in de verdere afbrak van Nederland en in bijzonder de sociale zekerheid die Rutte toen vakkundig begon te slopen.
Wilders koos voor het volk, Rutte voor het kapitaal.

boerk | 21-11-17 | 07:18
▼ 1 antwoord verborgen

Wilders ruikt z'n kans. Volgende Verkiezingen worden ruk naar rechts met Wilders er bij. Merkel is op haar retour, brexit, opkomst Baudet, vluchtelingen, linkse fascisten.
Vond Wilders vrij onverschillig bij de laatste verkiezingen. Maar hij wachtte op een beter gesternte

koelkast | 20-11-17 | 19:29 | 5

Erikjan79 | 20-11-17 | 21:08
Deze elitaire bal heeft standpunten waar ik achter sta.
Die Amerikaanse narcist is totaal niet vergelijkbaar met deze bal zoals jij hem noemt
Welke bal moet het dan doen volgens jou. Sukkels!!

klinkklaar | 20-11-17 | 22:13

Standpunten zijn slimme one-liners om zetels te verkrijgen, en niet om uit te voeren laat staan uitvoerbaar te zijn

penis-aqua-rosA | 20-11-17 | 22:29

@Erikjan79 idd jij begrijpt het!

penis-aqua-rosA | 20-11-17 | 22:31
▼ 2 antwoorden verborgen

Wat is het nut hiervan? Wilders had vroeger nog wel een redelijk alternatief verhaal. Het begint. U een beetje zielig te worden.

En die Baudet, die spoort al helemaal niet. Als je die vent hoort praten, heb je het gevoel, dat die net een aanval heeft gehad of zo. Zo wazig en afwezig.

Dus van rechts van de VVD hoeven we het de komende jaren ook niet te hebben. DAn is Rutte nog het beste alternatief.

jezusisonzin | 20-11-17 | 19:18 | 4

@jezusisinzin,

Wederom geen letter aan inhoudelijke kritiek op Wilders of Baudet.
Als een ad hominem je enige argument is, kun je beter niet reageren.

Dandruff | 20-11-17 | 20:13

k vermoed zo nu en dan dat Baudet last heeft van manische buien, hij stort zich zo nu en dan vol enthousiasme op de materie storten(en de 'broader picture' verliezen) om vervolgens weer even voor een poos naar de achtergrond te verdwijnen.

Dat betekent niet dat hij het niet kan, maar dan moet hij wel bereid zijn om zijn ego aan de kant te zetten en de nodige lessen te leren. Hopelijk leert hij zich zelf dan ook mentaal te hanteren, want het is een intelligente man met een zo nu en dan kwetsbare geest.

Panos88 | 20-11-17 | 20:56

@Daandruff..."ad hominem" bekt lekker he, en je klinkt intelligent ....

ja hoor ! | 20-11-17 | 22:53
▼ 1 antwoord verborgen

Ik heb getekend, met mijn versie hoe ik er over denk.

westcoast | 20-11-17 | 19:16
-weggejorist-
lovekila | 20-11-17 | 19:14 | 1

.. nee, voorgedrukte aangiftes is meer iets voor extreem links tuig en de aanhangers van de immer Boze Profeet. De eerstvolgende verkiezingen kom ik weer een rood vakje voor meneer Wilders maken, nu even niet.

Jan Passant mk2 | 20-11-17 | 18:52

Pfff, ik kom thuis - maak de computer wakker.. iets gegoogled, staat toevallig 'Metro' nog open.. ik refresh even: Oh, Wilders heeft weer een meldpunt.. check even de comments eronder (Metro heeft nogal een schare Marokkaanse commenters.. die trouwens opvallend vaak in straattaal tellen dat Ebru Umar manieren zou hebben 'die van de straat zijn ;) Dat is ergens wel een geestig verschijnsel onder die columns - 'silver linings', etc).
Maar daar is de beer nu los geloof ik tussen groepen die elkaar in panelen de harsens proberen in te slaan.. ('identity politics'.. wat kan er in hemelsnaam mee misgaan.. ). www.metronieuws.nl/nieuws/binnenland/...

nickolaas | 20-11-17 | 18:49 | 2

HIer discussiëren we trouwens vaker over dan met Marokkanen.. althans zo heel veel zijn er volgens mij niet in de panelen. Maar dan was nu misschien de beer dus ook wel los geweest (of misschien juist niet - hypothetisch dus).

nickolaas | 20-11-17 | 18:58

Is ook niet veel discussie mee mogelijk. Kijk maar naar 1 tegel hierboven.

Is dit nog nieuws? | 21-11-17 | 08:12

Dit soort kansloze acties zijn nou precies de reden dat in nooit op de PVV heb gestemd.

Jammer, ben het nml wel met het meeste eens maar als vertegenwoordiger van de stemmen dien je wel enig nivo te tonen.

Dit bevestigd eerder de controlled opposition theorie

BenHetZoZat | 20-11-17 | 18:43 | 11
-weggejorist-
Spaanse Peetvader | 20-11-17 | 21:22

Mocro070 | 20-11-17 | 21:08,

Jij kwam met een reeks ad hominems, en je noemt die nu "argumenten".
En je stelt nu dat omdat jij geen bronnen had, ik daar dus maar mee moet komen?
Onzin natuurlijk. Dat jij liegt daar zijn we het over eens; de PVV heeft natuurlijk veel meer dan 9 wetsvoorstellen gedaan, en de heren van FvD zijn niet vaker afwezig dan andere kamerleden. Bovendien weerleg je ook niet mijn punt dat PVV voorstellen bijna automatisch afgewezen worden.

Maar mijn punt was niet dat jij loog, maar dat wat jij schreef irrelevant was. Nogmaals, het gaat om de grote lijnen. En dat weet jij ook, daarom negeer je die.
Ik vraag jou om concrete voorbeelden van Wilders' ongelijk; je geeft er 0.
Hoewel dat veel meer is dan ik van je gewend ben, is dat toch vrij karig.

Kennelijk heeft Wilders toch wel erg vaak gelijk, als het om de grote lijnen gaat.
Ik wil de ijsberg ontwijken, jij wil zinken met een perfect interieur.

Ik vraag jou of je een voorbeeld hebt van Wilders' ongelijk; en je hebt er 0.

Je kunt gen één voorbeeld geven waarin Wilders ongelijk heeft.

Dandruff | 20-11-17 | 21:49

LoL
Nee mocro was goed in de politiek. Of niet Ahmed? Ben je al van je Marokkaanse paspoort af? Lastig? Steek en symbolisch in de fik voor de Marokkaanse ambassade en nodig Geert uit. Paar camera's erbij en kijk hoe je stijgt in de politieke opinie. Je kan nog wat leren van Geert.

Is dit nog nieuws? | 21-11-17 | 08:09
▼ 8 antwoorden verborgen

Doe meteen aangifte dan tegen Ollongren! Die zaak lijkt me interessant.

Fluvver | 20-11-17 | 18:41 | 1

Heeft geen zin. Billenmaatje van Bea, dus dat gaat niet lukken.

beau van rtl | 20-11-17 | 20:58

Nou ik weet het niet. Wie zegt me dat als ik teken er niet binnen 4 minuten OM, Pliesie, een imam en de AFA met hun Definitiefafvoer Commando voor de deur staan om de boze blanke man een lesje te leren.

Dagdief | 20-11-17 | 18:39 | 2

schijtlijster, je bent toch al doomed

gnor | 20-11-17 | 19:35

Jij gaat het redden in je leven met deze instelling... hulde.

Implants | 20-11-17 | 21:45

Helaas zijn veel van de punten van Geert deze keer onzin. Wachttijden voor sociale woningen, daar heeft ie een punt. Maar dat is gemeentelijk beleid. Kan Rutte natuurlijk wel iets aan doen, maar je hebt eigenlijk een ander punt te pakken.
Al voor de decentralisatie, maar nu zeker, wordt je in de ene gemeente anders behandeld dan de andere. En ja, sommige gemeenten verlenen statushouders voorrang.
Ander probleem is natuurlijk dat een deel van de statushouders geen statushouders had mogen zijn en een ander deel niet meer hoeft te zijn. Dat vluchtelingopvang schaamteloos gebruikt voor immigratie ter bevrediging van de Gutmensch behoefte van een deel van de samenleving die denkt dat belastinggeld gratis is, is een veel groter probleem dan de vergoeding bij de tandarts (anders betalen we het later toch vanuit de schuldsanering.)

Rommelende Onderbuik | 20-11-17 | 18:38 | 1

"sommige gemeenten verlenen statushouders voorrang"
Gemeentes krijgen een taakstelling van het rijk om een bepaald aantal vluchtelingen op te nemen. Gezien de beperkte middelen die gemeentes daarbij krijgen, hebben gemeentes weinig keus. Noem eens 1 gemeente die vluchtelingen niet huisvest in bestaande sociale huurwoningen.

Verder wat Quid in 2014 al zei: www.geenstijl.nl/4153211/vluchtelinge...

vrijstijler | 20-11-17 | 23:11

Website wordt geddos't (door de russen) denk ik?

Kat van T | 20-11-17 | 18:29

Als de lijst met beschuldigingen klopt dan is dat toch niet meer uit te leggen aan Nederlanders?

Triest dat we ons land weggeven aan achterlijke barbaren.

EverythingBagel | 20-11-17 | 18:22

Agreed.
With one reservation though: maagzuurremmers must remain free - for the sake of safety.
People suffering from indigestion are capable to commit terrible deeds ...

wezen | 20-11-17 | 18:21 | 1

Maagzuurremmers worden gewoon vergoed als je huisarts van mening is dat het chronisch is. www.dsw.nl/Consumenten/default.aspx?p... De eerste zes maanden omeprazol 40mg kost je 4 tientjes.

Mocro070 | 20-11-17 | 19:21

#metoo
Ook ik ben genaaid door Rutte!

Monsarrat | 20-11-17 | 18:16 | 1

Vaginaal, anaal, oraal, giraal.

Is dit nog nieuws? | 21-11-17 | 08:01

Geert heeft vet gelijk,er zijn een hoop mensen in Nederland die nooit naar de tandarts of fysiotherapie gaan.Sterker nog,er zijn heel veel Nederlanders die niet eens naar de dokter durven.Vaak omdat ze niet voor onverwachte kosten kunnen opdraaien.

kzegje | 20-11-17 | 18:16 | 1

Gelukkig krijgen gelukzoekers wel gratis zorg. Want zielig en vaak hebben ze nooit goede gezondheidszorg gehad, dus helemaal geen grote kostenpost per persoon.
Maar dat is blijkbaar geen discriminatie.

Is dit nog nieuws? | 21-11-17 | 08:01

Geert moet eigenijk booz kijken op de foto, want het is niet het fijne nieuws dar hij brengt.

Doe mij maar twee ! | 20-11-17 | 18:12 | 1

dat hij brengt..

Doe mij maar twee ! | 20-11-17 | 18:12

Aangifte doen is mijns inziens een stap te ver,maar deze man heeft gewoon een punt.
Greet+1!!

Boris Badass | 20-11-17 | 18:11

Nou greet daar komt weer een aanklacht van!

fikkieblijf! | 20-11-17 | 18:06

Ja, ik had al een tijdje niets meet van hem gehoord.

CyanogenOS | 20-11-17 | 18:05

Natuurlijk heeft GW een punt en zeker gezien het aandeel Nederlanders. dat ook onder de armoede grens leeft.
Het is sadisme van de bovenste plank om kinderen en ouderen om de koek te laten vechten zonder middelen.
En als GW's actie overdreven lijkt, dan is het alleen omdat de 2 maten behandeling reeds overdreven is.
Waarom heeft men een rode loper uitgelegd?
In het licht, dat men in Duitsland migranten in toekomst ook wil laten stemmen zonder Duitse Nationaliteit ook op landelijk formaat ( straks in heel Europa) is de huidige voorkeursbehandeling van migranten een vorm van stemmen kopen en kiezersbedrog, omdat het met belastinggeld gebeurd.
Maar ondanks dat willen alle partijen zich nu al inkopen.
Een Miele voor meer macht en bijt niet de hand die je voed.

MistaRazista | 20-11-17 | 18:03 | 3

Naïeve gedachte. Als het geld niet nodig was voor asielzoekers oid dan ging het geld echt niet naar armoedezaaiers. Dan hoefden de rijken gewoon minder belasting te betalen.

Erikjan79 | 20-11-17 | 18:07

De rijken betalen nu al GEEN belasting, dat kan niet minder.

MistaRazista | 20-11-17 | 19:06

@Erikjan79 | 20-11-17 | 18:07
Naar dit soort dingen: www.geenstijl.nl/5139505/rapnieuws-zi... Maar ja, nogal kortzichtige mensen denken inderdaad dat het dan naar henzelf gaat.

Mocro070 | 20-11-17 | 19:23

Ik heb de pest aan voorbedrukte aanklachten. Ik betwijfel sterk de rechtsgeldigheid hiervan. Ook die tegen onze blonde. Maar ja, dat wordt pas na de verkiezingen in 2018 duidelijk. Smeerlapperij.

Overigens vind ik de minder minder minder uitspraak een manier om elke collegevorming in Nederland te blokkeren en zo bestuurlijke verantwoordelijkheid te ontlopen.

boccelullus | 20-11-17 | 18:01

Greet? Is dat de zus van Ingrid? Je weet wel, Ingrid van Henk. ...
Ja, dat dacht ik al. Net zo wappie als die zus van d'r.

Koos Knak | 20-11-17 | 17:54 | 1

Koos Kansloos? Dat is toch zo'n bijnaam voor bijstand ontvangers?

Is dit nog nieuws? | 21-11-17 | 07:58

Tja. Voor alle dingen zijn vast redenen te bedenken, maar de man heeft wel een punt en als je alles zo bij elkaar ziet wordt dat punt wel treffend gemaakt.

Jan Slot | 20-11-17 | 17:53

Krijg zo wel snel mijn lijstje van Geert Wilders bashers kompleet

BosrandDirk | 20-11-17 | 17:53 | 7
-weggejorist-
BosrandDirk | 20-11-17 | 18:02
-weggejorist-
BosrandDirk | 20-11-17 | 18:19

Bosarbeider?

penis-aqua-rosA | 20-11-17 | 19:43
▼ 4 antwoorden verborgen

Leuk initiatief, maar invullen gaat niet, alleen maar foutmeldingen...

Nuchternederland | 20-11-17 | 17:52 | 9

Dus geen hotmail.nl ?

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 20-11-17 | 18:05

geen probleem bij invullen. Ps. .com e-mailadres

Sylispher | 20-11-17 | 18:12

Buitenland lukt wel. Gewoon met .com

gato | 21-11-17 | 08:09
▼ 6 antwoorden verborgen

Waarom wil Geert eigenlijk uit de EU als het hier allemaal zo kut is en hij zelfs het kabinet voor de rechter wil slepen omdat ik als blanke man schijnbaar continu gediscrimineerd wordt en ik veel minder kansen heb op een goede toekomst dan een ongeschoolde Syriër? Daarmee ontneemt hij mijn recht om te wonen en werken in 26 landen waar het ongetwijfeld allemaal véééél beter geregeld is.

Ardbeg | 20-11-17 | 17:43 | 5

Even kijken wat je nou doet...

Jij haalt de EU en de discussie daarover erbij. Dan ga je ervan uit dat hij denkt dat het daar beter is geregeld. Ok, deze actie van hem is achterlijk omdat hij vindt dat autochtone Nederlanders gediscrimineerd worden terwijl hij diezelfde Nederlanders ervan weerhoudt vrijelijk naar andere EU-landen, waar het volgens hem véééél beter geregeld zou zijn, te emigreren.

Ik vind dit echt heel knap geprobeerd, dat geef ik je.

nikolaos | 20-11-17 | 17:59

Ga lekker in Syrie wonen bijvoobeeld, als vluchteling voor de tiran Wilders. Kijken of er daar ook een koortje ' welkom in mijn land ' staat te zingen. Bijkomend voordeel: Syrie kan vooralsnog niet uit de EU gezet worden. Timmermans ferries verzorgt een dagelijkse oversteek, gefinancierd door uw geprezen EU. Doe er uw voordeel mee. Bon voyage.

HaatbaardKnipper | 20-11-17 | 18:02

@Ardbeg
Waarom kan een ministaatje als Singapore zichzelf bedruipen??

toetssteen | 20-11-17 | 22:44
▼ 2 antwoorden verborgen

Rutte 3 moet met Latijnse cijfers. Terry zou zich in zijn graf omdraaien als linksch Nederland hem al letterlijk kaltgestellt had.

PresidenteDeConjovia | 20-11-17 | 17:43 | 1

Thierry kan prima iets door google translate gooien om ontzettend slim voor domme mensen over te komen. Tegelijkertijd is het voor lui die Latijn hebben gehad op SCHOOL nogal tenenkrommend.

Mocro070 | 20-11-17 | 19:24

Het is 'gewoon' 'n nieuwe ronde in de wapenwedloop.
Eerst was daar de uitvinding van de voorgedrukte aangifte tegen Geert Wilders.
En nu wordt datzelfde wapen ingezet door Geert Wilder cs.
Groot gelijk overigens, deze keer, maar dat is mijn partijdigheid.

Der Paulie | 20-11-17 | 17:42 | 2

nee slimpie... het gaat om ondersteuningsverklaringen. Als jij hier een voorbedrukte aangifte inziet... nou ja, iets met intelligentie.

Sylispher | 20-11-17 | 18:15

Sylispher | 20-11-17 | 18:15
Ja en nee.
Ik zie het verschil wel.
Maar ook de overeenkomst 'in aanpak'.
En dat noemde ik 'n wapen in de wapenwedloop'.

Der Paulie | 20-11-17 | 18:31

Geert heeft helemaal géén punt als hij discriminatie wil aantonen met de op de site gegeven voorbeelden, omdat hij appels met peren vergelijkt en hij gooit verschillende situaties op één hoop.

Ten eerstte de asielzoeker: die heeft geen inkomen en zit in een zak- en kleedgeldgegeling: www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/asie... . Daarom betaalt hij niets.

Dan de statushouder (het verschil zit hem in de verblijfsvergunning): die heeft dezelfde rechten en plichten als iedereen, en zal veelal een bijstandsuitkering hebben, huurtoeslag, zorgtoeslag en moet ook het zelfde betalen van dat inkomen: energie, huur, zorgpremies, eigen risico. Net als ieder ander met een bijstandsuitkering dus.

Ik wil ook van die ahzieligerds af, maar het gooien op discriminatie acht ik vrij kansloos.

Prof. v.d. Neuq | 20-11-17 | 17:41 | 10

Klopt, krijgt als asielzoeker ook geen zorgtoeslag etc.
Als statushouder doen ze geloof ik wel weer mee?
Hoe dan ook, Geert geeft een hoop voorbeelden die erop wijzen hoe je als werkenden met een aandoening flink genaaid wordt met extra zorgkosten.
Mensen met een laag inkomen of de gewone bijstandtrekker hebben weer voordeeltjes/extraatjes, maar moeten wel natuurlijk enkele papieren tijgers verslaan.

Rommelende Onderbuik | 20-11-17 | 18:46

Asielzoekers krijgen geen zorgtoeslag, omdat de zorg voor hun gratis is,duh.

blank-dus-racist | 20-11-17 | 21:49
▼ 7 antwoorden verborgen

Website doet het weer.

Ommezwaai | 20-11-17 | 17:40 | 1

mooi niet..

piccalili | 20-11-17 | 18:23

Geert ontpopt zich steeds meer als de anti Rutte activist.
Hij snapt ondertussen hopelijk wel dat je weinig kunt uitrichten in de oppositie behalve wat schreeuwen.

Kruisruiker | 20-11-17 | 17:39 | 2

Als hij ooit in het volgende kabinet wil is het Rutte die hij als eerste belt. Maar hij wil natuurlijk niet in een volgende kabinet, daarom heeft hij de afgelopen verkiezingen ook amper campagne gevoerd en bijna alle debatten afgezegd. Ik vraag me af wat hij eigenlijk wel wil.

Ardbeg | 20-11-17 | 17:45

Ardbeg | 20-11-17 | 17:45
Ik denk dat hij bekendheid in het buitenland erg belangrijk vindt.
Dat zag je met de Tea Party en Marine le Pen.

Kruisruiker | 20-11-17 | 17:50

Getekend
Omdat t kan

HaveXS | 20-11-17 | 17:39 | 1

Ik ook, gewoon omdat het kan. hoe meer zand in de wielen hoe beter.

Rest In Privacy | 20-11-17 | 17:42

Getekend
Omdat t kan

HaveXS | 20-11-17 | 17:39 | 1

#hoedan

Nuchternederland | 20-11-17 | 17:55

En daarom hebben we dus een ander figuur nodig... dit wordt toch nooit wat met die wilders. Het lijkt wel alsof hij opzettelijk (maar wie regelt dat?) de clown speelt, zodat de mensen ondanks dat ze geen buitenlanders/islam/witte piet willen, toch niet op PVV stemmen.

Hadena | 20-11-17 | 17:38

Gezien de reaguursels hier denk ik dat GeenStijl.nl gehackt en overgenomen is door de linkse elite. Ik neem deze reaguursels niet meer serieus. Misschien is die website ook niet eens van Geert.

Vespucci | 20-11-17 | 17:37 | 7

Het wordt inderdaad bizar dat ridiculiseren van zijn aangifte door velen hier.

Ondertussen, zie ik dat nederlanders, chinezen, duitsers, joden, homo's , spanjaarden, ieren, molukkers, indieërs, christenen, hindoes, boedhisten etc. (allemaal inwoners van Nederland )
niet dezelfde behandeling, rechten en ‘gratis van alles’ krijgen, omdat ze geen moslim, asielzoeker, IS strijder of linkse TBS-er zijn.

Creaguurder | 20-11-17 | 17:51

@ Creaguurder | 20-11-17 | 17:51
Aan die voorbeelden zou ik maar gaan wennen als we niet heel snel een politicus met een beter verhaal aan de macht krijgen.

Panos88 | 20-11-17 | 17:59

Panos88 | 20-11-17 | 17:27
Mhzz, net is niet, maar dan moet u wel Fries spreken.

toetssteen | 20-11-17 | 22:40
▼ 4 antwoorden verborgen

Ik vraag me af waar mijn gegevens terechtkomen als ik teken. Voordat je het weet ligt de boel op straat en ben je en je familie vogelvrij. Kijk maar naar de terreur van de linksfascisten tegen PVV-raadsleden.

2voor12 | 20-11-17 | 17:36

De Rutte claque is weer volop aanwezig

BosrandDirk | 20-11-17 | 17:34

Groot gelijk Geert... Ik heb voor een voormalig kolonel van de Nederlandse defensie gewerkt... en wat deed ie: nep nieuws over mij verspreiden.

Ander voorbeeld: Rutte: corruptie bestaat niet in Nederland -> Nep nieuws....

Waar gaat oorlogsvoering over -> het verspreiden van nep nieuws.

Dat De Nederlandse Bank goed toezicht houdt -> nep nieuws...

Príncipe | 20-11-17 | 17:33

Geert is in paniek en weet van gekkigheid niet meer hoe hij aandacht moet krijgen. Zo wordt het Thierry wel heel makkelijk gemaakt.

Ardbeg | 20-11-17 | 17:32 | 4

Heb meer het idee dat het mensen met jouw gedachtegang weer wat lastiger gemaakt gaat worden.

memyzelfandai | 20-11-17 | 17:37

Oe leuk, wordt tijd, dat vak K gaat op een gegeven moment ook maar vervelen.

Ardbeg | 20-11-17 | 17:50

20-11-17 | 17:32 |
Ik drink niet behalve thee, thee, ow, had ik al thee gezegd? Enfin, de missus neemt som een bodempje whiskey, maar ze gruwt van Ardbeg en ze is echt de enige niet. Het heeft een naam, maar ze vindt het brrr.

toetssteen | 20-11-17 | 23:11
▼ 1 antwoord verborgen

De website beweert steeds dat mijn emailadres niet klopt. What the fuck!! Ja zo kom je natuurlijk nooit aan een fiks aantal meldingen. PVV, doe er wat aan!

Lupuslupus | 20-11-17 | 17:28 | 2

U gaat ook echt tekenen? Lol!!

DrumPiet | 20-11-17 | 17:36

Ik ook drumpiet. Echt waar !

Rest In Privacy | 20-11-17 | 17:37

Natuurlijk heeft hij ergens wel een punt. Dat wi niet zeggen dat hij met deze actie iets zal kunnen bereiken, maar dat is zijn bedoeling ook helemaal niet.
We hebben het nu ook hier weer over hem, bijvoorbeeld.

Lewis | 20-11-17 | 17:28 | 4

Soppende Greet groupie spotted^^

DrumPiet | 20-11-17 | 17:37

@ Lupuslupus | 20-11-17 | 17:31
Nou nou, van dik hout zaagt men planken huize Lupus.

Lewis | 20-11-17 | 17:45

@ Lewis | 20-11-17 | 17:45
*in*

Lewis | 20-11-17 | 17:46
▼ 1 antwoord verborgen

Ik mag maar 1x stemmen! Ik wil op denk en erdogan kunnen stemmen!

strijpsestraat | 20-11-17 | 17:28 | 3

Koop een Turks paspoort zou ik zeggen. Dan kun je twee keer stemmen.

TheseDays00 | 20-11-17 | 17:32

Waar haal je die?

strijpsestraat | 20-11-17 | 17:40

Ook geen discriminatie. Oneerlijk ja, maar vanwege onwil van de NL-overheid daar paal en perk aan te stellen, niet omdat u gediscrimineerd wordt omdat u geen Turkse wortels hebt. Het is heel simpel, u als werkgever weigert een allochtoon , = discriminatie. U als werkgever weigert een autochtoon = u bevordert diversiteit. Sterker nog, u als werkgever bent dat verplicht. Den Haag gaat op uw HRM-stoel zitten. Absurd maar waar.

Graaisnaaiert | 20-11-17 | 17:43

Geert, pak je spullen en vertrek. Laat die dumme Holländer maar verder snurken met heel holland bakt boer zoekt vrouw en andere hoogstaande hollandse cultuur. Doe geen moeite meer, het is parels voor de zwijnen. Europa is sowieso verloren, a dead man walking.

isitsoornot | 20-11-17 | 17:28

Een aangifte is een opmaat naar een strafproces.
Sorry, maar daar zet ik mijn naam niet onder.

Tel Aziaat | 20-11-17 | 17:27

En waarom zeggen de meesten dat het kansloos is?

Juist! Het geeft aan welke zijde justitie allang heeft gekozen. En dat we daar dan lekker in zijn gaan berusten, dat er toch altijd met 2 maten gemeten zal worden voor zielig bestempelde mesen met een bepaalde religie.

En nu, zijn we helemaal geconditioneerd, dat justitie en overheid zo gewoon is en ook handeld.

Geert heeft gewoon gelijk! En iedere nederlander zou gewoon aangifte moeten doen.
Andersom gebeurd het namelijk om het minste geringste, zelfs om een mening of vraag of andere democratische wil, worden al hele linkse moslimlegers naar het politiebureau gebracht.

Creaguurder | 20-11-17 | 17:26 | 3

Om dat hij tot nog toe met geen enkel concreet voorbeeld is gekomen, en dat Geert kennende ook niet zal doen omdat het hem toch alleen om de ophef gaat.

Panos88 | 20-11-17 | 17:29

Wat Panos zegt, ik heb geen enkel concreet voorbeeld gezien van discriminatie. Wel van voorkeursbehandeling maar dat is staand beleid, wat je er ook van vindt. Positieve discriminatie is namelijk al lang geleden niet als negatief aangeduid, dus ook niet strafbaar. Dus ja, het stoort me mateloos dat we scheepsladingen opvreters van onze sociale voorziningen binnenhalen, het irriteert me nog meer hoe ze de maatschappij - in mijn optiek - negatief beinvloeden maar nogmaals, dat is beleid, geen discriminatie. Kutbeleid, onverantwoordelijk beleid, beleid waar wij nooit over hebben mogen stemmen, allemaal waar maar geen discriminatie.

Graaisnaaiert | 20-11-17 | 17:38

Correctie: hij komt wel met concrete voorbeelden, maar ze slaan kant nog wal. Het gaat voornamelijk over de positie van asielzoekers vs die van Nederlanders. In een vraagstuk over discriminatie slaat dat eigenlijk nergens op want zolang die asiezoelkers niet genaturaliseerd zijn hebben ze geen NL paspoort en zitten ze dus in een speciale positie. De overheid probeert het deze mensen zo makkelijk mogelijk te maken(te makkelijk wat mij betreft) opdat hun eventuele integratie voorspoediger zal verlopen.

Het zou pas discriminatie zijn als Nederlanders met een andere culturele of raciale achtergrond een voorkeursbehandeling zouden krijgen over Nederlanders. Daar zullen ook best voorbeelden van te vinden zijn, maar dat boeit Geert sowieso geen ene moer; enkel zijn herbenoeming tot Prins Carnaval interesseert hem.

Panos88 | 20-11-17 | 17:43

"Twee derde van alle bijstandsuitkeringen gaat naar allochtonen. Nederlanders betalen dit allemaal."

Of dit getal exact zo is weet ik niet, maar de kern ervan is waar. Ik ga daarom ook tekenen.

Peter_K | 20-11-17 | 17:25 | 2

Dat betekent dus dat autochtonen alle banen inpikken om die karige uitkeringen van allochtonen te betalen. "Ze pikken onze banen in!! Nee Ingrid, ze zitten allemaal in de bijstand, gewoon werken jij."

Ardbeg | 20-11-17 | 17:48

@ Ardbeg
Vanuit werk kom ik regelmatig in contact met diverse sociale dienst. Er zitten veel allochtonen in de bijstand en aanverwante regelingen. Zijzelf hebben daar geen enkele moeite mee.

Arachne | 21-11-17 | 00:11

Beetje Geert moe aan het worden.... pffff

Zweedsok | 20-11-17 | 17:25

Laat hem maar aangifte doen tegen Balkenende wegens landverraad, vanwege het wegpissen van onze soevereiniteit na het referendum in 2005.

Rest In Privacy | 20-11-17 | 17:25

Ik denk niet dat dit onder discriminatie valt maar onder regeringsbeleid, om eerlijk te zijn. Beleid waar wij nooit over hebben kunnen beslissen, want het heeft nooit in verkiezingsprogramma's gestaan. maar da's wat anders dan discriminatie.
Voorbeeld: de sociale huursector. Woningen die vrij komen worden beschikbaar gesteld aan mensen die op wachtlijsten staan. Woningen voor asielzoekers komen niet op de lijst van beschikbare woningen, want wettelijk is een corporatie verplicht een door de overheid/semi-overheid aantal huurwoningen voor asielzoekers beschikbaar te stellen. Ergo, alhoewel het op hetzelfde neerkomt - Nederlanders moeten langer wachten op een betaalbare woning - is het geen discriminatie, want een ander traject. En dat zeg ik niet, dat gaat een rechter zo uitspreken.

Graaisnaaiert | 20-11-17 | 17:25

Dat gezwets over het islamitisch gevaar is een rookgordijn, een bliksemafleider, een superhoax! De echte dreiging van komt niet uit het Nabije maar het Verre Oosten!

Kijk dan naar die oogjes... Wilders is een Chinees.

ich bin unschuldig | 20-11-17 | 17:24 | 1

Aluhoed wat strak?
Uw hoofd op een Chinees hakblok? Of op een uit het Midden-Oosten?
Doe mij maar Chinees, die hebben ten minste lekker eten.

Is dit nog nieuws? | 21-11-17 | 07:52

Misschien kan Geert ook nog een meldpunt om dronken Polen erbij te lappen oprichten om Henk en Ingrid ook de komende jaren te kunnen blijven paaien met zijn verachtelijke populisme,.... oh wacht...

Prof. Pim Pam Pet | 20-11-17 | 17:22

Dus eerst hebben rechtse politici de verzorgingsstaat en sociaal vangnet afgebroken en nu gaat een rechtse politicus schande spreken dat er mensen in de problemen komen. Ik kan er geen touw meer aan vastknopen. Wil Greet nou meer of minder verzorgingsstaat?

Het enige wat ik kan volgen is dat Wilders wil stoppen met het pamperen van gelukszoekers. Maar als we nou gewoon stoppen met die gelukszoekers binnenlaten, valt er ook weinig te pamperen. Dus eigenlijk is het een non-issue.

vrijstijler | 20-11-17 | 17:20 | 4

Nu haal je wel het een en ander door elkaar in je simplificatie. Geert is slechts op sociaal cultureel niveau rechts, in economische termen is hij links; dwz zeggen voor het behoud van de verzorgingsstaat.

Wat overigens totale oplichterij is, want het is kant en klaar dat onze verzorgingsstaat in zoals wij die kenden in de jaren 90 totaal niet bestand was tegen de toenemende concurrentie van Azië en Zuid-Amerika.

Panos88 | 20-11-17 | 17:27

@ langzullenweleven
Leuke vondst. Misschien kan je het even onderbouwen? Succes ermee verder!

vrijstijler | 20-11-17 | 17:30

Panos88 | 20-11-17 | 17:27
Sociaal is sociaal zijn met mensen die ook sociaal zijn met ons! De barmharige Samaritaan bracht de gewonde man naar de dichtstbijzijnde herberg en legde wat geld neer ter verzorging, maar verder ging het niet. Noodhulp alzo.

Sociaal is degenen onderhouden in geval van nood die mee hebben gedaan aan het systeem van opbouw.

toetssteen | 20-11-17 | 19:15
▼ 1 antwoord verborgen

'Discriminatie van ALLE Nederlanders'?
Wie zijn dit?

De waard zijn gast | 20-11-17 | 17:19 | 2
-weggejorist-
Ommezwaai | 20-11-17 | 17:24

De mensen die al tig jaren betaald hebben aan onze sociale voorzieningen zou ik zo zeggen.

Ommezwaai | 20-11-17 | 17:24

Toch maar getekend.

libidoos | 20-11-17 | 17:19

Hij zou natuurlijk ook zijn tijd kunnen gebruiken om dossiers door te lezen en zodoende met goed onderbouwde kritiek komen op het beleid van de Nederlandse overheid met betrekking tot gegoochel met cijfers bij de polite, verkapte migratie, subsidieslurperij in de culturele sector, propaganda bij de NPO en indoctrinatie in het onderwijs; maar Geert kiest in er in al zijn wijsheid voor om maar weer eens flink wat herrie te schoppen.

En zo is er in 10 jaar 0,0 gepresteerd, hopelijk doet het FvD het beter.

Panos88 | 20-11-17 | 17:18 | 4

Ja want die laten tenminste debatten schieten met een onderwerp waar ze eerst in "legervesten" stampij over hebben gemaakt.... geweldig onhoudelijk debat dus, en ook alleen maar vantevoren herrie geschopt.....

Confusedius | 20-11-17 | 17:40

@Confusedius | 20-11-17 | 17:40
Ik zeg niet voor niets hopelijk.

Panos88 | 20-11-17 | 18:04

LoL panos fvd wordt net zo hard door de huidige politieke kliek verketterd. Die kunnen dus ook niets presteren.

Is dit nog nieuws? | 21-11-17 | 07:49
▼ 1 antwoord verborgen

Het enige wat effect heeft zijn acties zoals de wegblokkade in Friesland afgelopen week.
En dan 100 keer harder.

King of the Oneliner | 20-11-17 | 17:16

Was dit, discriminatie van Nederlanders, niet de reden waarom de PVV in eerste instantie is opgericht? Wel een beetje laat dan. Daarbij, ook een beetje laat want wie zijn tegenwoordig nog Nederlanders? De PVV zou dit eigenlijk moeten specificeren, maar dat gaat zelfs hen een beetje te ver ben ik bang.

Nomen | 20-11-17 | 17:16

kansloos, maar Greet heeft wel een punt.

de uitbater | 20-11-17 | 17:15

Dit is gewoon trollen. Ik denk niet dat het tot een rechtszaak komt en al helemaal niet dat Rutte veroordeeld wordt. Mocht dat wel gebeuren dan kan ie mooi zijn cel delen met Kajsa Ollongren.

Osdorpertje | 20-11-17 | 17:15

Geert, waarom richt je je op Rutte/VVD. Zij misschien in de toekomst de enige die nog evt. met je willen samenwerken.

Geert, deze decennialang linkse indoctrinatie komt van GROENLINKS/PVDA/D66. Richt je op hun. Zij zijn de werkelijke "landverraders" die hun eigen NL-landgenoten dicrimineren, NL weggeven aan buitenlanders (massa-immigratie en aan de EU)

Jan3863 | 20-11-17 | 17:15 | 2

Rutte/VVD doen ook braaf mee hoor... voorbeeld, als het volk massaal (een ruime meerderheid) nee heeft gezegd dmv een referendum tegen een of ander akkoord, (welk zul je wel weten) zet hij toch zijn handtekening bij het kruisje, en zo zijn er nog plenty voorbeelden van hem en zijn vvd...

EA 827 | 20-11-17 | 17:27

Vertel hoevaak heeft GroenLinks regeringsverantwoordelijkheid gehad de afgelopen jaren? Welke partij It bijna altijd in de regering afgelopen tientallen jaren?

penis-aqua-rosA | 20-11-17 | 19:49

Ik vraag me wel eens af of Wilders niet gewoon één grote door de AIVD gespinde hoax ('hoe kweken we zoveel mogelijk anti-rechts sentiment bij de weldenkende deugburger') is met zijn “dit is niet hun land”, zijn verkiezings-A4tje en nu weer dit soort acties.

Lampenist | 20-11-17 | 17:14 | 3

Lampenist | 20-11-17 | 17:14
Tuurlijk joh! Lekker vrijwillig al weet ik hoeveel jaar cellulair met zelfs bewakers voor de pleedeur; is een hoax! Geloof de Lampenist maar.
Mmmmm, kent u de dodenlijst van Al Qaida? Ook fake?

toetssteen | 20-11-17 | 19:08

Ik dacht dat dat allemaal nep was joh, compleet met gespinde fictieve bewakers voor denkbeeldige pleedeuren, en dat Greet na zijn nepbaan als nepfractieleider in de nep Tweede Kamer zijn pruik afzet en gewoon kroeshaar heeft en ergens in een Vinex-wijk woont... Als het geen hoax is is Greet in elk geval niet al te snugger als hij denkt dat hij met zijn “dit is niet hun land" demonstraties, zijn verkiezings-A4tje en nu weer dit soort acties ooit in een positie komt waarin hij echt iets ten goede kan veranderen in dit door links verpestte land.

Lampenist | 20-11-17 | 19:48

Wilders is uit begrijp ik?
All in op Baudet dus??

Langshetrandje | 20-11-17 | 17:12 | 3

Hij is gewoon niet meer hip.

Maar, net zoals wijde broekspijpen en oranjeinterieurdingen, facebook. Als je het lang genoeg bewaard wordt het vanzelf weer in.

Teleo | 20-11-17 | 17:16

jaar of zestig wachten dus

Langshetrandje | 20-11-17 | 17:20

Yep de nieuwe heiland heet Baudet

penis-aqua-rosA | 20-11-17 | 19:50

Ach donderstraal toch een eind op! Ontzettende calimero loser. Net zo kansloos als die vleermuizen van Denk. Constant in een slachtoffermodus en altijd maar vingertje wijzen naar de ander.

Listensilent | 20-11-17 | 17:12 | 1

Ah, nog een gratis Miele ontvanger gespot.

Is dit nog nieuws? | 21-11-17 | 07:47

Tijd van thee drinken is voorbij.
Het was leuk, de gedachte dat je middels verkiezingen of aangiftes als geboren Nederlander nog enige invloed op de machthebbers kon uitoefenen, maar dat is nu echt wel voorbij.
Too little. Too late.

Mike2054 | 20-11-17 | 17:11

Wel weer een boel JOOP menschen hier op de site gezien de comments.

memyzelfandai | 20-11-17 | 17:11 | 3

Reaguurders in maximaal een witte onderbroek. Tuigh is het, allemaal!!!

Langshetrandje | 20-11-17 | 17:16

indd, viel me ook al op, dezelfde jaren oude riedeltje's dat Greet geen oplossingen zou hebben en geen verantwoordelijkheid durft te nemen; enfin, je kent ze wel (die standaard linkse riedeltje's)

EA 827 | 20-11-17 | 17:22

Heil Geert!

DrumPiet | 20-11-17 | 17:32

Vooropgesteld dat Rutte een volksverlakkende trekpop is. En zijn volgende bushalte Brussel zal zijn waar hij zelf de marionetten mag gaan bespelen. Of dat nu morgen is of over 4 jaar, zo'n aangifte zal hem hooguit doen bespoedigen om in de juridische onaantastbaatrheid van Juncker en co te gaan hangen. Maar in de tussentijd stemPt de PVV 9/10 keer met de VVD mee. Staat het pal achter het oorlogsbeleid van de Heilige Staten inclusief chaos en destabilisatie = vluchtelingen doctrine. Gaat het lekker mee met de anti-Rusland sentimenten van de EU/NAVO und so weiter. Lekker geloofwaardig allemaal die Nederlandse variant van controlled opposition.

HdJ | 20-11-17 | 17:10

Ik wil ook asielzoeker worden. Waar meld ik mij aan? Met zoveel voordelen wordt het leven weer leuk. Net zoals die gasten hier naar toe 'vluchten' wil ik ook vluchten voor een leven vol met werk

dk-- | 20-11-17 | 17:10 | 2

Wij hebben het grote voordeel dat we in de EU wonen en we een heleboel welvarende landen voor het uitkiezen hebben waar we zonder problemen mogen wonen en werken. Hoef je niet eens een asielzoeker voor te zijn. Maar succes met het vinden van een land waar het beter is dan hier.

Ardbeg | 20-11-17 | 17:40

LoL
Hoe blijft die welvaart in stand met zo'n enorme influx aan "vluchtelingen" / gelukzoekers ?

Is dit nog nieuws? | 21-11-17 | 07:46

Lijkt me meer een politiek dingetje dan juridisch. Maar goed, hij probeert maar.

koeberg | 20-11-17 | 17:08

Ik als blanke man word door die site gediscrimineerd want kom er niet op. Of dat ding ligt al op zijn gat wegens overvloed aan GS volk. Dat kan ook.

2voor12 | 20-11-17 | 17:07 | 1

Je dent te beperkt. Ik denk meer doir een overvloed aan Nederlands volk.

Futurus Aurum | 20-11-17 | 21:52

Zal moeilijk worden, blanke Nederlanders zien zichzelf niet graag als slachtoffer..
Gelijk heeft Geert wel natuurlijk.

witdusracist | 20-11-17 | 17:06

Al die voorbeelden gaan over zieke mensen en/of ouderen, vergeleken met asielzoekers.
D666 kan dan meer voor dit land doen dan Geert Wilders. Even door de bittere pil kauwen.

Teleo | 20-11-17 | 17:06 | 1

D66 gaat wat doen voor zieken en/of ouderen?
Je bedoelt pil van drion en orgaanroof?
D666 is the devil

R van Perzie | 20-11-17 | 18:04

Wat is het toch een Simpleton.
Zou er trouwens geen "advertorial" boven dit artikel moeten staan?

DrumPiet | 20-11-17 | 17:05 | 1

Ah, jij hebt ook een gratis Miele van de staat gekregen?

Is dit nog nieuws? | 21-11-17 | 07:44

Daar is weer een keutel uit de peroxide PR-oppositiebips.
Ga nou eens fatsoenlijk een nuttige bijdrage leveren.

Petskast | 20-11-17 | 17:05 | 2

Ik weet niet of het een pluspunt voor je is dat je weet dat zijn konthaar geblondeerd is......

rokertje | 20-11-17 | 18:03

@Petskast
Zoals die verantwoordelijken voor de Kunduz missie? Nee, dank u.

toetssteen | 20-11-17 | 19:03

Kansloos initiatief. Het enige waar je nog eventueel op kan inzetten is als er sprake is van buitengewoon grote verschillen in kwaliteit van dienstverlening en goederen.

IslamPislam | 20-11-17 | 17:05

Pauw gaaf weer huilen vanavond met zijn kartelvriendjes.

Kamervraag | 20-11-17 | 17:05 | 1

Een uur lang zal duidelijk gemaakt worden wie de echte slachtoffers (zwart) en daders (wit) zijn.

witdusracist | 20-11-17 | 17:07

Het is wel een dingetje. Ik heb twee volwassen kinderen en zij zijn straks afhankelijk van sociale huur. Ze hebben beide een beperking en zullen, ondanks dat zij 40 uur werken in de week, niet boven het minimumloon uitkomen. Rutte3 schaft zelfs de loonkostensubsidie af waardoor 70% van het minimumloon het nieuwe minimumloon is geworden. Het stikt hier echter van de asielzoekers die mogen blijven. (Zaanstreek). Iedereen moet een huis maar mijn kinderen kunnen tot hun 30ste bij ons blijven zitten omdat er echt geen kans is op een woning.

osolemio | 20-11-17 | 17:04 | 6

Nederland is een rechts land, en de laatste jaren conservatiever dan ooit. Een VVD, CDA, D66 kabinet gaat je probleem niet oplossen. Een VVD, PVV, FvD kabinet al helemaal niet, daar heb je op z'n minst een SP, GL, PvdA kabinet voor nodig. En dat zie ik ook de komende 50 jaar niet gebeuren.

Ardbeg | 20-11-17 | 17:38

Jij bent dus een van die mensen voor wie Geert het opneemt. Steun hem.

accijnstoerist | 20-11-17 | 17:55

Lekker sociaal beleid heh de afgelopen jaren?

penis-aqua-rosA | 20-11-17 | 19:53
▼ 3 antwoorden verborgen

Net zo koekoek als Groen Links. Kansloos.

TheseDays00 | 20-11-17 | 17:04

Geert krijgt zelf al jaren gratis woonruimte van onze staat. Bovendien wonen zijn katten dan de tent volledig uit. Op onze kosten. Heeft hij zelf verteld bij Eva.

Traag | 20-11-17 | 17:03 | 4

Ik betaal daar als belastingbetaler graag aan mee. Hoewel ik zijn inzet voor Nederland enorm bewonder, zou ik niet graag in zijn schoenen staan.

יו&#1465 | 20-11-17 | 17:15

@Traag
Maar verder nog helemaal lekker in de bovenkamer? Manman, iemand die al weet ik hoelang in eenzame opsluiting leeft verwijten dat zijn zwaarbewaakte onderkomen wordt gefinancierd. En inzake de katten, die beesten wonen niks uit!

toetssteen | 20-11-17 | 18:59

Traag. Kost het huis van Rutte de belastingbetaler niks?

Is dit nog nieuws? | 21-11-17 | 07:42
▼ 1 antwoord verborgen

Hij heeft een punt, maar het is kansloos.

RenHoek | 20-11-17 | 17:03 | 4

Van mij mag het.

RenHoek | 20-11-17 | 17:34

Die katten wonen zijn verblijf bij lange na niet zo uit als dat de meerderheid van de nepasielzoekers doet met ons land.

pijko | 21-11-17 | 02:23

Die katten wonen zijn verblijf bij lange na niet zo uit als dat de meerderheid van de nepasielzoekers doet met ons land.

pijko | 21-11-17 | 02:23
▼ 1 antwoord verborgen

Haha die man is echt een karikatuur. Maar hij doet het voor de "Is wel zo"-roepers en die zullen dik tevreden zijn.

jawor36 | 20-11-17 | 17:02 | 1

Of gewoon om een politiek statement te maken?

Is dit nog nieuws? | 21-11-17 | 07:41

Geweldig. wat zou het toch leuk zijn om dit kabinet Rutte 3 voor de rechter te zien verschijnen...

memyzelfandai | 20-11-17 | 17:01

Ik stop met het steunen van kansloze initiatieven. Zover heeft Rutte3 van de Lachende Leugenaar mij wel gekregen.

JosephKluns | 20-11-17 | 17:01 | 1

Dan doet u uw naam wel eer aan.

watmagjenogwel | 21-11-17 | 02:51

Ik ben een pvv stemmer .
Gewoon genoeg .
Wil gehoord worden ..
Wilders for president .

Zeurbeen | 20-11-17 | 17:01 | 5

@Skunk57
Na honderd keer uitleggen nog niet willen snappen, dat het toch echt door CDA rat Maxime kwam.

redthehaghue | 20-11-17 | 17:18

Het komt altijd door een ander!!

Skunk57 | 20-11-17 | 17:52

@skunky, 17:52, Neen, je moet eens een keer de waarheid zoals hij is accepteren, doe je dat niet, dan ben je nummer één voor de Joop.

watmagjenogwel | 21-11-17 | 02:50
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik neem aan dat Wilders voor rassendiscriminatie gaat. Als Marrokkaan een ras is, is de kaaskop dat ook.

Winter_is_coming | 20-11-17 | 16:59 | 2

Lul.

beau van rtl | 20-11-17 | 18:25

We zouden een mooie unieke kaassoort voor die mocro's moeten vinden. Liefst natuurlijk een Franse schimmelkaas.

Mertom | 20-11-17 | 18:54

Hij kan beter eens een bijdrage aan de samenleving gaan leveren in plaats van dit geneuzel om niets.

Skunk57 | 20-11-17 | 16:59 | 3

Niets? Gaan best wel veel centen naar mensen zondet NL paspoort

Winter_is_coming | 20-11-17 | 17:00

@komende winter, en het is nog hilarischer, ze krijgen bijna allemaal nog een NEEderlands paspoort ook!

watmagjenogwel | 21-11-17 | 02:48

Het is nog hilarischer, er moeten er méér bij komen. Desnoods worden ze gehaald met de frontex ferry.

Is dit nog nieuws? | 21-11-17 | 07:40

Alweer die buitenlanders? Wanneer leren Geert en zijn provinciegenoten nou eens van de vlaaien af te blijven om fatsoenlijk Nederlands te leren?
Anders gaan ze maar weer heim ins Duitse Bond.

Hemmenaar7 | 20-11-17 | 16:59 | 1

Is dat het punt dat je wilt maken? Ik ben wel benieuwd welk stuk tekst niet Nederlands is..

TasThee | 20-11-17 | 17:08

Gut. Als policitus nog steeds op Joomla draaien.

Klutskwijt | 20-11-17 | 16:58 | 1

lult een wp fan

bert.s | 20-11-17 | 17:11

hij heeft wel een punt .

satpiet | 20-11-17 | 16:57

Helemaal gelijk die Gerret Waldon!
Gelijke behandeling voor iedere inwoner! Zo is onze grondwet.

Creaguurder | 20-11-17 | 16:56 | 1

Nee hoor. Alleen voor gelijke gevallen.

Teleo | 20-11-17 | 17:08

Het probleem is: wie is 'de Nederlander'?
Bel anders Maxima even.

keestelpro | 20-11-17 | 16:56

Voorgedrukte aangiftes en GeenStijl is de moskee.
Als iemand mij ooit iets vraagt zeg ik dat ik dacht dat het voor de verkiezingen was.

Q.Bert | 20-11-17 | 16:56

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken