Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Leuk dingie om op je jas te naaien

Goed nieuws voor de hijgerige Israëlfappers alsook zolderkamertestosterongekkies die hun lege leventje op de IDF projecteren (en fappen op de meiskes aldaar): vanaf nu is er eindelijk de patch om te laten zien dat je echt gelooft dat "de holocaust niet was gebeurd als de joden guns hadden". Naai dat maar op je jas om lekker door de rivierenbuurt te flaneren! 

En in de bonus: 

Reaguursels

Inloggen

Smakeloos.

De Ana(a)list | 22-02-18 | 06:11

Charles Bronson.

Hensmunter69 | 21-02-18 | 20:22

Een pen oftewel woorden is het gevaarlijkste wapen dat er is.
Opgeschreven in boekjes die heilig zijn waarin een heilige oorlog verkondigt wordt en dood diegenen die niet volgens de leer der letteren leven.....

dijkbewaker | 21-02-18 | 17:55 | 2

Maar waag het niet om vandaag de dag nog een bijbel of koran te schrijven want dan is het ineens aanzetten tot geweld.

LuckyGirl | 21-02-18 | 18:16

de bijbel zegt ronduit gij zult niet moorden in de 10 geboden ,wat er aan geweld instaat is gewoon de geschiedenis, want velen erkenden de 10 geboden niet.

pedro300 | 22-02-18 | 08:42

Serieus, was alles en iedereen in de voorgaande decennia ook al zo ver van het pad?!

MickeyGouda | 21-02-18 | 17:54 | 3

Ik houd me wanhopig vast aan de gedachte dat je ze toen gewoon niet hoorde. Nu heeft iedere malloot een podium, en krijgt iedere malloot een nog groter podium van overkopierende media. Hoop ik maar.

Sjors W. | 21-02-18 | 18:46

Nee. In de jaren 90 schopten een Nawijn, Verdonk, Kuzu of Baudet het ook echt niet tot de Tweede Kamer.

Ardbeg | 21-02-18 | 18:58

Nee. Het janken om aandacht is exponetieel gegroeid sinds iedereen een podium (internet) heeft. Vroeger had de MSM een filterende drempel functie. Nu doen ze net zo hard mee, omdat ze bang zijn de boot te missen en zetten ze iedere mafketel nog eens extra in de schijnwerpers.

Rest In Privacy | 21-02-18 | 20:35

"Klein verschil dat een geweer niet echt een ander doel heeft dan schieten, een vrachtwagen kan je ook normaal gebruiken. Argument is flauw en whataboutism."

"Whataboutism" bestaat niet en demonstreerd je inhoudelijke tekortschieting, bovendien kun je vuurwapens ook normaal en verantwoord gebruiken.

Uiteraard legt vadertje staat haar schaapjes uit dat geweld absoluut abject is om zo haar monopolie op geweld te waarborgen, en papegaaien geïndoctrineerde schaapjes dat na.

Sla voorde lol een keer een geschiedenisboek open en ontdek dat vrijwel alle significante veranderingen in de geschiedenis van de mensheid teweeg zijn gebracht dmv geweld, of kijk hoe effectief het 20 jaar werkt voor Islam om het Westen mee te gijzelen.

pinochetairways | 21-02-18 | 17:33 | 2

er worden in de USA vele malen vaker geschoten ter zelfverdediging tegen boeven en dieren .,en geweren zijn er ter sport ook de ar 15 ,hoofdzakelijk het aantal doden door kogel ,zit em in criminelen politie en zelfmoord, de schoolschieters is een fenomeen van de actiefilm ,spelcomputer en pharma legaal of illegaal tijdperk, en er worden meer door onweer per jaar gedood dan door die types ,ter vergelijk

pedro300 | 22-02-18 | 08:49

nl.wikipedia.org/wiki/Whataboutism
Bestaat niet... google is je vriend hoor, je kunt dingen erop vinden.

En inderdaad, veel dingen zijn door geweld veranderd, maar de grootste verandering in de geschiedenis was geweldloos; de industriële revolutie.

En vuurwapens zijn maar voor één doel gemaakt, niet zoals een mes of zelfs explosieven. Explosieven kunnen ook gebruikt worden om dingen te bouwen (tunnels bijvoorbeeld) of af te breken (oude gebouwen). Zelfs een luchtbuks is gebouwd om vogels mee af te knallen.

little C | 22-02-18 | 11:16

Maar al die wapens zouden de #organenpoel kunnen beschadigen

Breinbrouwsels | 21-02-18 | 17:31

Allemaal leuk hoor. Mopperen op een overheid die achter je aan zit. Maar ik krijg toch rillingen bij het idee dat sommige verongelijkte reaguurders ineens met een wapen kunnen rondlopen. Ik verwacht dan dezelfde bloedbaden als in Amerika.

MagIkAlWeer | 21-02-18 | 17:09 | 2

Waarom? Is onze samenleving net zo verknipt als de Amerikaanse? Anders zou ik meer iets verwachten als in Canada of Zweden. Maar volgens jou is er dus maar een uitmomst mogelijk in dat hypothetische geval?

Re:Kniftig | 21-02-18 | 17:17

als je het doden van mensen vergelijkt is het hier erger dan in de states ,30.000 abortussen per jaar ,hadden ook wel willen leven,. euthasnasie ,zal wel niet lang meer duren wordt het verplicht, zelfmoord even hoog als in de states ,komt zeker ook dat velen te weinig te makken hebben net als in de states ,6 miljoen nederlanders hebben gewoon te weinig inkomen

pedro300 | 22-02-18 | 08:53

Ik zou me met onbekende Islamitische barbaren-overspoelingen NU niet zomaar meer ontwapenen. “Tegen wapens” kan je mooi op je grafsteen graveren.
Hun take-over-everything-for-free ideologie verpakt in “religie” zou hiermee wel eens een verkeerde impuls kunnen krijgen. In Zweden zou ik juist een wapen aanschaffen, zeker als ik daar een aantrekkelijke blonde Zweedse was.....
Iedereen is verplicht om zijn leven inhoud te geven, talenten te gebruiken, maar ten allen tijde het te verdedigen als het in gevaar komt.
In Nederland “zegt” de politie soms nog iets te kunnen doen (steeds minder, minder, minder) die in Zweden allang buitenspel zijn gezet door islamitische gangs onder het toeziend oog van Muhammed.
Als er een islamitische versie van “mein kampf” door MIJN politici word goedgekeurd, waar de “entlösungen” van infidels op 107 plaatsen in hun verzen worden gestimuleerd, kan je nog zo’n mooie principes hebben maar een korter leven als risico’s door je eigen politici drastisch worden verhoogd, welke het nu ook daadwerkelijk het geval is.
En je kunt er middels een referendum ook niet meer over stemmen ook.
Koester je wapenvergunning tot je sterfdag......

Katoentje | 21-02-18 | 17:04 | 2

Je weet dat je wapen in een kluis moet liggen? Veel succes met openen als je wordt aangevallen thuis, of met heel hard aar huis en kluis rennen als het buiten de deur gebeurt.

AlsoSprach | 21-02-18 | 22:15

*naar

AlsoSprach | 21-02-18 | 22:16

Deze sterretjes zijn gevaarlijker dan cobra's.

Mr_Natural | 21-02-18 | 17:03

Die wapenwet is toch wel een van de meest opvallende wetten in de westerse wereld. Bizar om te zien dat dat allemaal maar kan. Pistolen en geweren zouden verboden moeten zijn, in feite faciliteert de regering hiermee terrorisme.

TheManiac | 21-02-18 | 17:02 | 7

Menage00 | 21-02-18 | 17:18

Niet helemaal Sjakie. Een wapen is ook niet bedoeld om op weerloze onschuldige mensen te schieten, net als dat de vrachtwagen daar ook niet voor bedoeld is. Je zou bijna denken dat het niet aan het gereedschap ligt maar aan de intenties van degene die het bedient. Bijna dan, want laten we vooral heel goedkoop blijven afgeven op wapens. Dan vallen er vast geen doden meer.

Re:Kniftig | 21-02-18 | 17:24

Het enige wat je hoeft te doen is het aantal doden gerelateerd aan wapens te vergelijken tussen nederland en amerika. Dan is het toch duidelijk?

TheManiac | 22-02-18 | 08:19

de regeringen zijn verantwoordelijk voor de meeste doden ,want wie begint er oorlogen.niet voor het belang van de meerderheid ,maar een kleine elite.

pedro300 | 22-02-18 | 08:55
▼ 4 antwoorden verborgen

Het symbool met het gebroken geweertje is net zo smakeloos.

Mark Verheijen | 21-02-18 | 16:59

@ onnosel | 21-02-18 | 16:23 ¨Omdat wij onze lessen niet willen leren.¨
Ben onder de indruk van de ´feel´ en info die je in je plempsels legt (de kerkklokken!), en ook nu, maar, onnosel, toch 1 ding:
Het gebruik van ´wij´ is hier niet passend. Want ik ben niet ´wij´, en met mij zijn veel mensen ook niet ´´wij´. Ik leer mijn lessen, of kreeg ze geleerd en ´ik´ vorm dan mijn mening met andere individuen.

Heb wel een mening over een fout groepje die ik noem ´hun, of ´zij´:
-Harry ¨hamas hamas joden aan het gas¨ van Bommel (SP)
-Anja Meulenbelt (ex SP) en
-Belgisch vriendje van Meulenbelt, Dyab Abou Jahjah (Arab European League (AEL)
en, de rabiate anti-Israel teef
-Gretta (Joden domineren de Nederlandse Overheid!) Duisenberg (intifada!, intifada!, Palestina vrij'!! ... oe oe oe jank jank...)

Sadet Karabulut (weer SP) mag daar aantoegevoegd. Vals volk.

chicago river | 21-02-18 | 16:53 | 2

Wij: daar heb je gelijk in. Wij: ik schrijf het zoals het komt, een soort inspiratie. Als ik er aan denk, als ik het controleer, verander ik wij in men. Of ik verander de hele zin, zodat er geen wij of men aan te pas komt. Soms heb ik minder tijd. Dan plemp ik het. Vergeef het me de volgende keren, mocht ik toch het ' wij' weer gebruiken.

onnosel | 21-02-18 | 18:06

Nog een weetje: Veel kerktoren zijn niet van de kerk maar van de gemeentes. Zeker de oudere torens. Ze werden gebruikt als uitzichttoren, wachttoren. Een goede plek om de vijand te zien aankomen. Of een brand te ontdekken.

onnosel | 21-02-18 | 18:32

@onnosel | 21-02-18 | 16:23
Dank voor dit uitstekende reaguursel. De holocaust was werkelijk ongekend weerzinwekkend, in al zijn facetten. Die vernedering voorafgaand aan de dood in een kamp. Het systematische.

De gele jodenster staat symbool hiervoor. Deze gebruiken voor welke vergelijking dan ook is op zijn zachts gezegd misplaatst en smakeloos. Dat het CIDI of welke willekeurige jood dan ook hierdoor gekwetst zou zijn, lijkt me meer dan begrijpelijk.

Dat laat onverlet dat het maken van smakeloze vergelijkingen of grappen moet blijven mogen. Vrijheid moet, ook als het schuurt.

Kees Maf | 21-02-18 | 16:53

Vroegah kwam er een wit busje, stapten twee in het wit geklede heren met een dwangbuis uit, en werd de gestoorde met harde hand meegenomen naar het gesticht. Tegenwoordig kunnen randdebielen gewoon legaal een assault rifle kopen.

EnNouJijWeer | 21-02-18 | 16:52 | 4

Een randdebiel komt in Nederland niet aan een AR15. Het is mogelijk als burger legaal een AR15 te kopen maar de drempel er naar toe ligt hoog in Nederland. Heel erg hoog. Dat is volgens mij precies zoals het hoort.

Je moet lid zijn van een schietvereniging die erkend wordt door de KNSA en waar men over de faciliteiten beschikt om schietsportdisciplines te beoefenen waar dergelijke geweren voor gebruikt worden.

Daarnaast moet je op zijn minst drie jaar lid zijn van zo'n vereniging. Vervolgens moet het bestuur van die vereniging, en de korpschef van politie het verantwoord en noodzakelijk voor de sportbeoefening vinden dat je een AR15 bezit. Uiteraard zul je van onbesproken gedrag moeten zijn. Dan mag je eindelijk een paar duizend euro aftikken voor een AR en een mooi stukje optiek. Een schot kost je zo'n 50 cent minimaal, tikt lekker aan. Ook zul je je als een voorbeeldig burger moeten blijven gedragen, immers bij de minste misstap (bijvoorbeeld in het verkeer) zal oom agent aan de deur staan om het geweer in te nemen. Weg poen. Je wordt constant gescreend door onze blauwe vrienden.

Ik ben overigens geen voorstander voor het dragen van vuurwapens in Nederland. Totale onzin. De kans dat je als burger geconfronteerd wordt met een vuurwapen op straat is zo klein dat de risico's van het dragen er gewoon niet tegenop wegen.

Croisantneuf | 21-02-18 | 18:58

@EnNouJijWeer... dat is dus een totale leugen. En uit vele onderzoeken (waaronder die na Alphen) is gebleken dat die keren dat er misbruik van een legaal wapen is geweest dit allemaal door verwarde agenten of militairen was.

ja hoor ! | 21-02-18 | 19:03

in de USA kan je ook niet legaal een assault rifle kopen, want dan heb je wel een uitgebreide vergunning nodig met een echt onderzoek,die ook nog flink kost.

pedro300 | 22-02-18 | 08:58
▼ 1 antwoord verborgen

De holocaust was ook niet gebeurd als de nazi's geen guns hadden.

Worst_kaas_scenario | 21-02-18 | 16:48 | 3

En / Of wanneer de Fransen zich wat anders hadden opgesteld in Versailles.

HaatbaardKnipper | 21-02-18 | 16:53

Als ze die Oostenrijkse amateurschilder wel op de kunstacademie hadden toegelaten

piloot47 | 21-02-18 | 16:56


HaatbaardKnipper | 21-02-18 | 16:53

Vooral dat ja!

Re:Kniftig | 21-02-18 | 17:06

Amerikanen zijn gek. Als je je iedere dag moet afvragen of je kind wel levend van school zal thuiskomen is er iets goed fout gegaan in je civil society.

medusa324 | 21-02-18 | 16:46 | 4

Het is nu alweer even rustig qua boem in de naam van het zand.... maar denk je werkelijk dat het hier beter is?

Bali Lovert | 21-02-18 | 17:45

ga toch ff inlezen dit soort gebeurtenissen komt minder voor dan dood door bliksem ,440.000 doden per jaar door artsen ,ik zou mijn kind niet naar de dokter sturen

pedro300 | 22-02-18 | 08:59

in de usa

pedro300 | 22-02-18 | 09:00
▼ 1 antwoord verborgen

Pritt, Pritt, snel, voordat ze uitverkocht zijn jongen!

Ballenman | 21-02-18 | 16:46

Zes miljoen of zes duizend, het blijft een tragedie.

SHSH | 21-02-18 | 16:42 | 1

Kort met het idee spelen is humor voor gevorderden, het uitvoeren van dat idee is best wel triest.

LuckyGirl | 21-02-18 | 16:36 | 1

Best wel ziek liever en smakeloos van die sterren althans.

HaatbaardKnipper | 21-02-18 | 16:54

Er is in mij optiek maar een uitdrukking voor "ZIEK".

DerkArie-ut-de-Achte | 21-02-18 | 16:31

Ja, die 6 miljoen omgekomen Joden in de holocaust is erg vervelend, maar het is ook erg als je als redneck straks niet meer openlijk je wapen kunt dragen in de Starbucks.

Osdorpertje | 21-02-18 | 16:31 | 6

@ kniftig: ik zou je zeker ook verder informeren op de Speld, daar staat heel veel nuttige info voor je

Hemmenaar7 | 21-02-18 | 17:07

Ga jij mij informeren? Of kom je niet goed uit je woorden?

Re:Kniftig | 21-02-18 | 17:10

Re:Kniftig | 21-02-18 | 16:32
Sarcasme is niet aan jou besteed zeker? Moet je ook werkende hersencellen voor hebben, en je commentaren hebben het bestaan ervan niet bewezen.

little C | 22-02-18 | 10:48
▼ 3 antwoorden verborgen

Provoceren mag, er zit gewoon een kern van waarheid in. Noem me maar een neocon maar ik ben volledig voor wapenbezit. Dit is een nogal vergaand iets, maar wat als de joden wapens hadden. In het getto van Warschau hebben ze zich een tijdje lang best goed kunnen verweren

Bokito ergo sum | 21-02-18 | 16:28 | 8

Mila18 is wel een geniaal boek

Hemmenaar7 | 21-02-18 | 17:09

Veel neocon's zijn voor het inperken van het vrije wapenbezit.
Neocon's zijn geen conservatieven, ze zijn internationalisten en de 1e lichting was fan van Trotski.

Arachne | 21-02-18 | 23:11

jood zijn kan je ook wel afstappen ,bijv door christen te worden .wat ook de bedoeling is van jw

pedro300 | 22-02-18 | 09:02
▼ 5 antwoorden verborgen

Heel stijlvol allemaal... ofzo...

Ad Hominem Tu Quoque | 21-02-18 | 16:28

Om het speciaal voor jou nog een keer uit te leggen Zentgraaff: die hele 'de Holocaust was nooit gebeurd met guns' theorie, is een metafoor voor het wantrouwen dat veel Amerikanen tegen hun overheid hebben. Met goede reden. Dat was het hele idee achter het tweede amendement. Natuurlijk wordt dat een beetje achterhaald nu de overheid drones en tanks heeft, maar het idee blijft hetzelfde. Namelijk dat je niet als een mak schaap achter je overheid aanhobbelt als je diepe morele bezwaren hebt. En daar hadden ze in Nazi-Duitsland best wat aan kunnen hebben.

His Lordship | 21-02-18 | 16:28 | 8

@toetssteen
Ik denk dat je hier een 'fake comment' maakt.. in juni van 1963 zou Kennedy die wet getekend hebben en in november werd ie vermoord.. het was Reagan die de wet vervolgens weer herzag. Maar het is me nog niet helemaal duidelijk wat je daar nou precies mee bedoelt (ik lees wel dat die wet onderwerp van samenzweringstheorieën is): en.wikipedia.org/wiki/Executive_Order...

nickolaas | 21-02-18 | 18:12

@nickolaas | 21-02-18 | 17:07

LBJ schafte de segregatie af, niet omdat hij in equality geloofde, maar om de zwarte stem aan de democraten te binden.

Overigens werd de lijst niet door historici samengesteld maar door:
the 170 members of the American Political Science Association’s Presidents and Executive Politics section who filled out our survey en gehouden door de NYT.

Arachne | 21-02-18 | 23:00

een drone is ook wel te pakken.met een stoorzender

pedro300 | 22-02-18 | 09:03
▼ 5 antwoorden verborgen

Zielig geneuzel met rommel.

MEDIACRATIE | 21-02-18 | 16:24

Niet zo lang geleden wisten we nog waar de Jodenster voor stond. Kenden en voelden we het leed van al die mensen die per trein naar de kampen gereden werden. Dagenlang staande in een volle trein waar voorheen vee in vervoerd werd. Geen plaats om te slapen, om een behoefte te doen, om even te zitten. Geen plaats om je kind te omarmen, om je geliefde bij te staan. Om een oude man te troosten.
Om daarna binnen de kortst mogelijke tijd vermoord te worden. Ontdaan van ale waardigheid, van ale kostbaarheden, van alle alledaagse spullen, van lokken haar. Van het leven. Naakt. Kaal
Als het niet de gaskamers waren, was het tyfus of een andere ziekte. Miljoenen mensen zijn omgekomen. Mensen die een gele ster droegen. Die ster die we hier zien. Die ster die ons aan het denken moet zetten. Die ster die ons laat weten dat Joden weer het vervolgde volk zijn. Dat het weer Joden zijn die moeten vluchten. De laatste Wereldoorlog heeft ons niets geleerd. Heeft onze politici niets wijzer gemaakt. Heeft onze kinderen onverschillig achter gelaten. De volgende Wereldoorlog staat al op ons te wachten. Omdat wij onze lessen niet willen leren.

onnosel | 21-02-18 | 16:23 | 8

@hatschjoe en waarom ze het verdienen hen nu hier op te zadelen met import van hun ergste vijanden. Het verhaal is niet gestopt bij de 2e wo

Bali Lovert | 21-02-18 | 17:49

Als ik zie hoe Joden tegenwoordig mishandeld worden in o.a. 020 dan is de essentie van die gele ster zoals hierboven hard nodig.

Wekkertje | 21-02-18 | 20:54

nou dat is simpel ,ze zijn het bewijs van de waarheid,en daar is lucifer niet blij mee

pedro300 | 22-02-18 | 09:06
▼ 5 antwoorden verborgen

Als burgers t recht hadden om wapens te dragen dan was er in antisemitisch Europa van de 20e eeuw wel een uitzondering voor Joden
Durf wel rustig te stellen dat als Nederlanders wapens hadden, de Duitsers niet zo makkelijk bij Lobith de grens over waren gekomen en zo wel dan hadden de Nederlanders wat meer weerstand geboden ipv te collaboreren em de bezetting te fasciliteren. Maar ja dat is allemaal gissen.

Re:Kniftig | 21-02-18 | 16:21 | 11

Sjesus. Een af ander sneuneus knutselt een badge - en dat wordt gelijk een Politiek Statement van en voor en door en over iedereen en zijn moeder. Om foei over te roepen of hoera.
Ik zeg: Poll

Jan Passant mk2 | 21-02-18 | 16:58

Worst_kaas_scenario | 21-02-18 | 16:52

Nederlanders hadden geen wapens want wapenbezit is in 1919 verboden door de regering uit angst voor een revolutie... Goh!

Re:Kniftig | 21-02-18 | 17:01

Eeuwig.. Op.. Vakantie  | 21-02-18 | 16:53

Als als als als geen geldig argument is, wat verwacht je dan van het verbieden van wapenbezit?

Re:Kniftig | 21-02-18 | 17:13
▼ 8 antwoorden verborgen

Ziek.

Zapata10 | 21-02-18 | 16:14

Ik denk dat je met de bovenste op je jas je de overkant van het Bos en Lommerplein niet gaat halen...

Wijze uit het Oosten | 21-02-18 | 16:13 | 2

Alsof de mensen die daar rondlopen iets van de holocaust weten.

TedAnusprik | 21-02-18 | 16:20

Jazeker! Ze weten zelfs meer dan in de geschiedenisboeken staat en zelfs wat er niet waar van is.

Re:Kniftig | 21-02-18 | 16:42

Ik ga denk ik toch maar voor die 'BlackOlivesMatter' van die US pizza-boer vorig jaar

Tobi | 21-02-18 | 16:10

Reactie van het immer verontwaardigde CIDI in 3,2,1..

DrumPiet | 21-02-18 | 16:10 | 2

HEt is goed dat het CIDI er is.

Lewis | 21-02-18 | 17:23

Zeg, Piet, trollen is prima maar als je hier de wansmaak niet van inziet met je m.i. geen knip voor de neus waard.

Graaisnaaiert | 21-02-18 | 19:12

Jezelf met een holocaustslachtoffer vergelijken omdat je niet mag pew pew. Stylish.

Menage00 | 21-02-18 | 16:09

Dezelfde dom-rechtse figuren die anno 2018 nog een JP Coenstraat willen. Mensen die zich om het minst gekrenkt voelen en niet weten waar de echte problemen liggen.

Diotima | 21-02-18 | 16:08 | 11

@Snoorderlag
Excuses, ik bedoel die types in Urk, van het bericht gisteren. Wat mij betreft mogen alle Coenstraten en Coentunnels gewoon zo blijven heten in Nederland. Dat is nou eenmaal onze geschiedenis, om toen straten zo te noemen.

Diotima | 21-02-18 | 16:37

Diotema: ik weet niet wie er meer sneu is, de makers van bovenste badge - of figuren als Diotema die in 2018 nog over hun eigen lange deug-tenen struikelen wanneer zij door de JP Coenstraat lopen.

Jan Passant mk2 | 21-02-18 | 16:37

Je hoeft hier niet te lezen hoor Diotima. Of misschien wel. Ik lees wel eens over betaalde trollen.

De musso linie | 21-02-18 | 16:38
▼ 8 antwoorden verborgen

Ik haal al lang mijn schouders op bij mass shootings.
Wie niet leren wil, moet voelen.
Smakeloze badge trouwens.

Skunk57 | 21-02-18 | 16:08 | 5

Ben je zelf wel bij de les eigenlijk?

Re:Kniftig | 21-02-18 | 16:39

als ze in Noorwegen niet een trainingeiland hadden waar ze onschuldig palestijntje en boze israeli speelden ,had die rechtse gek niet zon plan uitgevoerd ,want een van de ontsnapte jongeren dacht dat de mossad was gekomen.want de scandinaviers hebben de rellen in het midden oosten flink aan de gang gehouden, en nu zitten ze daar in zinkend schip

pedro300 | 22-02-18 | 09:10

nou het is wel duidelijk dat de wapenwet in de NL wel werkte, maar de uitvoerend ambtenaar niet

pedro300 | 22-02-18 | 09:12
▼ 2 antwoorden verborgen

Smakeloosheid op een nieuw dieptepunt.

Sunir | 21-02-18 | 16:07 | 1

Ja maar zo smakeloos als dom ondersteboven 99 is het nog bij lange niet.

gelukzoeker | 21-02-18 | 16:26

De bonus vind ik leuker.

frank87 | 21-02-18 | 16:07

Oh foei, naar Nederlandse begrippen dan.

Jan Passant mk2 | 21-02-18 | 16:06

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken