FEEST! GeenStijl opent J.P. Coenzaal
Amsterdam - Uw stijlloze redactie heeft hedenmiddag 16 januari 2018 kordate stappen gezet in de oprechte hernieuwde verering van ons Nederlands erfgoed en geschiedenis. Zo is de voorheen naamloze GeenStijl NieuwsVloer - waar wij dagelijks bulderlachend beeldschermbuffelen om u voor nepnieuws te behoeden - feestelijk omgedoopt tot J.P. Coenzaal. De witte muur naast de redactietafel is hernoemd naar Witte de Withmuur, en de betonnen draagconstructie in het midden van de redactieruimte is omgedoopt tot Mauritspaal. Een kleine moeite, een groot gebaar. Wij hopen dat het navolging krijgt in overige redactieruimtes & kantoortuinen van Nederland. Want dit land, is ons land. Er mag gefeest worden. Champagne, hapjes en De Ruyter-traktaties bij de bar. Einde bericht.
Reaguursels
InloggenGejadt van niet de originele auteur van het instructieboek:
"As a result of Ogilvy's existence, Comrade Withers has been written out of history and, as such, has become an "unperson." But this does not matter since the Party controls information and can rewrite history whenever it chooses. Ogilvy's significance, then, is exactly this: he shows just how easily the Party is able to control the past, present and the future. "
Maar niemand weet dit want het boek is controversieel verklaard en de begrijpend leeskunst wordt niet meer aangeleerd op school wegens risico op polarisering van het debat.
Maak het inclusiever en diverser. Dus ook een Sultan Selims stiltehoekje, De Ashanti assembly room en een De Emir van Qatar kamer
Nederland in 2050: Nederland in de toekomst is een treurig zeikland wat niet heeft bestaan voor het 1995. Het moderne toekomstige Nederland is ontsproten in 1995 toen de eerste internetaansluitingen in grote getalen beschikbaar kwamen, en de ruimte hebben gegeven de beroepszeikerds, kansarmen en treurwilgen uit de krochten van de maatschappij. Het oude Nederland wordt door geschiedkundigen nog onderzocht, maar relevante kennis is tot op heden niet gevonden. Wel is bekend dat sinds de oprichting in 1995 het land een linksgeorienteerde staatsgeregeerde maatschappij heeft, bestuurd door deugneuzen en een achterban van activistische zeikerds. Wat er voor 1995 in de hollandse waterdelta heeft plaatsgevonden is tot op heden een onbekend zwart gat.
De grootste partij in Nederland is rechts, de op één na grootste partij extreemrechts.
Hoezo linksgeoriënteerd?
Blue_Peanut | 17-01-18 | 09:30 |
De man heeft het over een periode van 1995 tot heden.
U komt met de situatie van heden aanzetten, waarbij u ook nog even voorbijgaat aan het argument staatsgeregeerde. De kiezer is in de meerderheid rechts, maar u wilt toch niet beweren dat wij nu een rechtse regering hebben?
Roadblock | 17-01-18 | 09:51
De regering is godzijdank niet zo rechts geworden.
Wat vanaf 1995 betreft... heeft Nederland ooit een linkse regering gehad?
Blue_Peanut | 17-01-18 | 09:53 |
Ja, het kan in sommige linkse ogen niet links genoeg zijn.
Maar ik denk toch dat de regeringen Kok en den Uijl toch niet zo rechts waren.
Roadblock | 17-01-18 | 10:08
Den Uyl was in 1977, maar dit terzijde.
Nee, de regeringen Kok waren ondanks de VVD zeker niet erg rechts, maar ook niet erg links.
Ik denk ook dat dat in de meeste gevallen de beste oplossing is, centrum.
Blue_Peanut | 17-01-18 | 10:28 |
Den Uyl valt inderdaad buiten het gestelde tijdsbereik.
Waar ik Ikpis enz gelijk in moet geven is, dat de Nederlandse maatschappij letterlijk vergeven is van linkse instituten en belangengroepen.
Roadblock | 17-01-18 | 10:41
Maar is dat de kracht van links of de zwakte van rechts?
Ik zou zeggen, kom uit je hangmat en richt zelf een belangengroep op.
Roadblock | 17-01-18 | 10:41
Daarbij is het jouw perceptie.
Ik ken genoeg mensen die vinden dat de Nederlandse politiek steeds rechtser wordt.
Sylvana al op de koffie geweest?
Onzin om de geschiedenis te verhullen. Al die namen moeten gewoon blijven als straatnaam, museum of weet ik wat nog meer. De geschiedenis is zoals die is.
Het enige dat moet gebeuren is bekend maken wat voor schoft (in dit geval) die J.P. Coen was. En dat geldt voor meer Nederlandsche volks'helden'.
Goedpraten of wegkijken van de vreselijke misdaden die toen zijn gepleegd is misschien een goed Nederlands gebruik, maar het wordt hoog tijd om het te benoemen.
Maar standbeelden vereren iemand; daar zit'm de kneep.
In Rusland werden beelden van Lenin en Stalin omver gehaald en dat vond ik mooie acties.
@marjen
Wat mij betreft mogen ook standbeelden blijven bestaan. De verering van deze misdadigers kun je voorkomen door er bijvoorbeeld een bord bij te plaatsen met daarop een beschrijving van hun misdaden.
Ik moet toegeven, ik genoot ook stiekem toen destijds het standbeeld van Saddam Hoessein werd neergehaald. De emotie snap ik dan ook wel.
Ik hoop alleen dat dit niet in Nederland gebeurt. De geschiedenis moet verteld worden, hoe walgelijk deze ook soms was.
Iedereen die het wil, en zich ook maar een beetje in verdiept, kan alles over de geschiedenis vinden. Dat heeft niets met goedpraten of wegkijken te maken.
Het is alleen de laatste 20 jaar zo, dat historici zich vanuit publiciteitsredenen concentreren op perioden in de geschiedenis, waarin Nederland slecht naar voren komt, en er dan een hedendaags waardenoordeel aanhangen.
In hun kielzog bewegen zich de advocaten, zoals Liesbeth Zegveld van Prakken d’Oliveira, die nauwelijks hun best doen om hun eigen politiek geëngageerde agenda te verbergen, er als de kippen bij zijn, om de Staat de Nederlanden voor schadevergoedingen aan te klagen.
En uiteindelijk de spinoff van linkse deugmensen, anti-blanke organisaties, en actualiteitenrubrieken, die ons wel even zullen vertellen, hoe slecht wij indertijd waren.
Dit is anti-Nationalistisch "weg met ons" gedrag. Hierdoor wordt trots zijn op je land, en zijn geschiedenis in een slecht, zo mogelijk donkerbruin, daglicht gesteld. Wij horen ons blijkbaar dood te schamen voor onze geschiedenis.
Waar ik mij dood voor schaam, is dat ons land geen vin uitstak bij de genocides in Rhwanda (1 miljoen doden), en Bangladesh (3 miljoen doden).
Maar ja, toen waren de daders zwart of moslim, en dan hoor je de deugdmensen niet.
marjen | 17-01-18 | 08:14
Probeert u nu Coen op 1 lijn te zetten met Lenin en Stalin?
Blue_Peanut | 17-01-18 | 08:31 |
Als ik het goed begrijp, wilt u bij elk standbeeld van een historische Nederlandse figuur een bord, met daarop alle misdaden die hij tegen de menselijkheid begaan heeft?
@Roadblock
Wat zijn deugdmensen nou weer? Weer een nieuw koosnaampje voor wat voorheen Gutmensch werd genoemd?
Maakt dat jou een ondeugdmens of een schlechtmensch?
Dat eeuwige wij-zij geneuzel, word je daar zelf nou niet eens moe van?
Ik ben trots op Nederland, ben alleen niet nationalistisch. Nationalisme is de pest van vandaag.
En het huilerige 'weg met ons' kan ik echt niet meer serieus nemen.
@Roadblock
En ja, ik zou het inderdaad fijn vinden als die misdaden bekend worden gemaakt bij de standbeelden. Mits er misdaden zijn gepleegd natuurlijk.
Blue_Peanut | 17-01-18 | 09:01 |
U loopt achter.
Vanuit het standpunt van een deugmens, is iedereen die het niet met hem eens is automatisch een racist.
www.ravage-webzine.nl/2017/10/14/waar...
Blue_Peanut | 17-01-18 | 09:07
Ok,
De ruimte voor teksten bij standbeelden is beperkt zoals u weet.
Het is niet de bedoeling dat de hoeveelheid tekst net zo groot als het standbeeld wordt.
Als u zou moeten kiezen, wat prevaleert er dan bij u?
Wat de persoon, die afgebeeld wordt, indertijd voor Nederland gedaan heeft, of zijn misdaden?
@Roadblock
Vanuit het standpunt van een schlechtmensch is iedereen die het niet met hem eens is automatisch een landverrader... zoiets?
De enige argumenten die ik hoor zijn dooddoeners...
@Roadblock | 17-01-18 | 09:14
Beide.
Heel simpel, gewoon de waarheid vertellen, hoe ongemakkelijk die ook is.
En dat kan best op een bordje dat veel kleiner is dan het standbeeld... toch?
Blue_Peanut | 17-01-18 | 09:15 |
Ah, u heeft de tekst van mijn link niet eens gelezen. Geeft niet, ik druk de betreffende paragraaf wel hierbij af:
"De deugmens is in de geschiedenis een akelig mens. Ooit was het deugdzaam om heksen te verbranden of te verdrinken. Ooit was het deugdzaam om ketters te vervolgen en hielp de deugmens om de inquisitie op te tuigen. De deugmens is nogal modegevoelig. Tot op de dag van vandaag vindt hij nieuwe doelen om zijn deugdzaamheid te bewijzen en aan anderen op te leggen."
-U beweert dat u geen argumenten hoort, maar dat komt dat u niet op andere argumenten als de uwen wenst in te gaan.
Roadblock | 17-01-18 | 09:29
Ik ben gek op argumenten... dit in tegenstelling tot de schlechtmensch.
Het stuk, dat ik inderdaad gelezen heb, staat dus vol met de dooddoeners. waar ik het over had.
U bevestigt dit alleen maar, dank hiervoor.
Blue_Peanut | 17-01-18 | 09:20
U ontwijkt mijn vraag:
"Als u zou moeten kiezen, wat prevaleert er dan bij u?
Wat de persoon, die afgebeeld wordt, indertijd voor Nederland gedaan heeft, of zijn misdaden?"
U heeft het gedeelte uit 1984 toch wel eens gelezen waar een museum uit die tijd beschreven werd? Daar werden ook de misdaden vanuit het oogpunt van de zittende machthebbers opgenoemd, in plaats van de historische betekenis van de figuur.
Blue_Peanut | 17-01-18 | 09:34 |
Ik noem dit eigenlijk een dooddoener:
"Goedpraten of wegkijken van de vreselijke misdaden die toen zijn gepleegd is misschien een goed Nederlands gebruik, maar het wordt hoog tijd om het te benoemen."
U neemt als uitgangspunt aan, dat goedpraten of wegkijken van de vreselijke misdaden, die toen zijn gepleegd, een goed Nederlands gebruik is.
Hoe komt u daarbij? Waarom een goed Nederlands gebruik? Geldt dit dus specifiek voor Nederland? U voelt zich geen Nederlander?
Roadblock | 17-01-18 | 09:35
Ik ontwijk helemaal geen vraag. U neemt geen genoegen met mijn antwoord, dat is iets héél anders.
Roadblock | 17-01-18 | 09:44
Het is toch een goed Nederlands gebruik om het eigen verleden dood te zwijgen of goed te praten?
Wat is hier niet waar aan? Of het nu gaat om de 'gouden' eeuw of de massale collaboratie met de Duitsers tijdens WOII.
Bij veel Nederlanders leeft nog steeds de gedachte dat we het zo goed deden. Dat we de mensen in de Oost de beschaving hebben gebracht. Het beeld dat de Nederlanders tijdens WOII massaal in het verzet zaten, terwijl hier zo ontzettend veel joden zijn verraden door hun landgenoten.
Schamen voor ons verleden? Nee, maar er bewust van zijn... dát wel.
Blue_Peanut | 17-01-18 | 10:07 |
Hm, ik stel u een heldere vraag A OF B, en u geeft als antwoord A + B, en zegt dan, dat ik geen genoegen neem met uw antwoord.
Dit wordt niets meer.
Roadblock | 17-01-18 | 10:14
Hm, de vraag was allesbehalve helder maar nogal 'gestuurd'.
Nee, hier gaan we inderdaad niet uitkomen.
Is niet erg, meningen kunnen nou eenmaal verschillen.
Coen was verantwoordelijk voor volkerenmoord op bijna 15 duizend inwoners van de Banda-eilanden. Coen schreef zelf over het resultaat van zijn optreden: 'De inboorlingen sijn meest allen door den oorloch, armoede ende gebreck vergaen. Zeer weynich isse op de omliggende eilanden ontcomen.'
Goh, nou Paintertje, Coen was dus een badass.
Maar hoe je het wendt of keert, is en blijft hij een onderdeel van de Nederlandse geschiedenis. En wie geschiedenis wil uitwissen moet 1984 nog maar eens lezen.
De pest met fanatici, zoals die Grauwe Eeuw geschiftelingen is, dat zij nooit van ophouden weten, en ook bereidt zijn geweld te plegen om hun anti-Nederlandse gedram er doorheen te krijgen.
www.ad.nl/utrecht/gemeente-utrecht-st...
Ze zijn in mijn ogen geen haar beter, dan die neo-fascisten van AFA, die zelf niet eens doorhebben hoe dicht hun gedrag bij het optreden van de SA komt.
Oh, wacht even, dat is waar ook, Grauwe Eeuwers en Antifa activoerders zijn meestal dezelfde personen.
Mooi dit.
En mensen die nu met namen van nazi's en NSB'ers op de proppen komen snappen er niet zo veel van.
In de kantine serveren jullie toch zeker blanke vla, negerzoenen, jodekoeken, mariakaakjes, stamppot boerenkool en overige puur Nederlandse lekkernijen waar alleen echte Nederlanders verzot op zijn? Cultureel erfgoed.
Muur kan misschien nog, maar paal... Er lopen daar geen techneuten rond.
Tussen de middag je bammetje smeren met boter uit het LouisBothavlootje en dik beleggen met bruine vlokken van de Ruijter.
Er is gezouten roomboter in de Bothavloot. Maar ook ongezouten in de P. Heijn Zilvervloot.
Heftig.
Goeie protestactie, GeenStijl!
Ik schijt op "ons" rechtsysteem. Geen vertrouwen meer in. Hou er geen rekening meer mee. Klaar uit
Top. Jij bent dus af, ga niet langs start en vertrek. Succes in je nieuwe land; daar waar alles beter in dan hier. Jij blij; wij blij dat we van je gezeik af zijn. win-win. Doeiii!!
Mogen de schilderijtjes van Rembrandt nog wel blijven hangen in het Mauritshuis.? Rembrandt was nl nogal vrouw-onvriendelijk: toen hij genoeg had van zijn concubine Geertje Dirkx en wat beters kon krijgen, loosde hij Dirkx door haar te laten opsluiten in het gekkenhuis.
Dan dienen ook heel wat boeken uit de bibliotheek te verdwijnen, zoals van Achterberg, die zijn hospita vermoordde, en van Klinkhamer die de moord op zijn vrouw te gelde maakte met het boek 'Woensdag gehaktdag'.
Trots op dat mijn kleinkinderen op de prins Bernhard school zitten.
Proest, Bernhard wist amper hoeveel kinderen hij zelf had. Om de eventuele alimentatie veilig te stellen bedong hij bij Lockheed ff een miljoentje.
Witte de With. Vroeger viel die naam mij niet op, maar tegenwoordig vind ik hem briljant.
Je bent zelf witter dan wit
De nieuwe naam wordt : 'Caligulaschool, voorheen P.J. Coenschool' Dat die lieden zich geen millimeter bekommeren om het onderwijs en voornamelijk ongeletterden en digibeten afleveren is de eigenlijke schande. Laten we scholen maar een nummer geven, afhankelijk van de prestaties, beginnende bij 1.
Wedden dat ze hoog scoren !
Door die lafhartige schijtlijsters in Den Haag is Maurits ook al verwijderd.
Goed bezig ,Geenstijl .
Ondertussen verandert de J.P.Coenschhool haar naam want anders raaasssjiest
Alweer een stukje NL cultuur verkracht
www.telegraaf.nl/nieuws/1546926/j-p-co...
Goed idee! Als ik dan wellicht enkele suggesties mag doen... : Het Mohammed de Grote College, het Osama Bin Laden Lyceum, de Sylvana Simons School, de Allah hu Akbar Scholengemeenschap, IKC Het Kromzwaard, etc. Keuze genoeg uit minder kwetsende namen die beter passen in de hedendaagse Nederlandse samenleving.
Als dat plan zo nodig moet worden doorgezet, dan stel ik voor: Stompie Moeketsi-school (a/k/a James Seipei) en de Bankastraat hernoemen naar Dr. Abu-Baker Asvatstraat. Dat zal ze leren :)
In dat artikel: "Hij reageert bij Napnieuws, een website van studenten die het nieuws als eerste naar buiten brachten, op de beslissing. "
... is dat Limburgs voor fake news?
Goed initiatief. Je krijgt uiteraard nog meer punten van de deugende als je de volgende namen voor zalen, pilaren, wanden, plafonds, laminaatvloeren, enz. enz. bedenkt.
De Obama, draagvloer, de Nelson Mandela, wand, het Winny Mandela, beheerfonds, Martin Luther King, snoep (die van de pepermuntjes, oh die hebben we al), mevr. van de VN, die zich bezighoudt met ons cultuurfeest, Sinterklaas en Zwarte Piet, de VN-mevrouw met ?, strooigoed. Wat kan het leven toch mooi zijn, als je zoveel deugd.
Verene Shepherd heet ze. Wat zullen we daarmee doen? De Verene Shepherd Feestcontrole Commissie, is dat wat?
Dank voor de naam. Dat lijkt mij een goed voorstel. Bij deze aanvaardt.
Eeeehhhh... einde middag. Wáár blijven de pica's van dat champagnefeest?
Is er ook een PVVlaggenmast?
Zolang er maar geen darkroom is met allemaal Zwarte Pieten en een Sint in winterslaap, dan is alles best.
Het toppunt van politieke incorrectheid: de Jacobus Capiteinzaal!
nl.wikipedia.org/wiki/Jacobus_Capitei...
En niet te vergeten, de Van Speijk nooduitgang.
Richting het dak neem ik aan?
Bestaat de Coentunnel nog? In Parijs eert men tenminste nog zijn klassiekers: kmarx-villejuif.ac-creteil.fr/spip/?t...
De stem-op-jezelf-faal. Ik bedoel zaal. Stop de tijd.
Mocht het Coenbeeld in Hoorn ooit weg moeten van zijn plek, weten we er in elk geval een mooie plek voor. Past die met sokkel ook in dat kantoor? Of dan maar zonder?
De Stefan Postma filmzaal
En de keeper van Den Haag die hep een dildo in z'n maag!
Later trouwens nog door vrienden van mij verbasterd tot "en de keeper van Irak die heeft een raketinstallatie op z'n dak". Goede tijden. ;'-)
Het is weer tijd om te beffen.
JP Balkenendebehang aan de muur zo te zien.
Het Peter Koelewijndak met Herman Broodtrampoline?
Maar al die stijlloze fietsen staan hopelijk toch wel netjes in de Katja Schuurman?
D'r sch(e)u(u) is er ruim genoeg voor.
Met de Marco Bakker valet parking service ?
Samen met Patrick Kluivert. Voor een knallende ervaring.
@veeltesteil
-
... eeeehhh... daar moet je in Amsterdam-Noord mee uitkijken, qua knallende ervaring...
De Van Heutz -Hal, die mist nog.
Die had ik al genoemd hieronder! Wel opletten Guido:-)
Auto's geparkeerd in de Wesley&Yolanthe garage?
Alleen speelgoedautos
Ik mis nog een mooi Transvaal kleedje met een Krugerrandje.
Goed zo, GeenStijl.
De namen van deze vaderlandse helden moeten aan de vergetelheid onttrokken worden. Zodra jullie kunnen uitbreiden, zullen vast de namen van de hedendaagse helden volgen. Ik hoop dat jullie heel groot, nog groter, zullen worden.
Jolande Sap Stekkerdoos
En niet te vergeten de Jort Kelder.
Zo heurt het!
In Hoorn (NH) is een keigezellig plein (Roode steen) dat in het teken staat van "J.P. Coen" compleet met enorm standbeeld en omgeven door gezellige cafe's.
Idee voor GS om daar een kantoorruimte te scoren? Vlak bij de haven, koud bier op een terras in de zomer en uitzicht op de held zelf!
En dan regel ik de ultieme vrijmibolocatie. Een dikke tweemaster op spudpalen in het Hop.
... en waar is het "necrosis tiepmaschien"?
Oh en alle namen op mooi blank papier, vind alleen het lettertype wat agressief zwart, kan daar nog wat aan gedaan worden ?
Tannenberg Fett? (Geen familie van Boba)
Het Schijthuis van Oranje, en als je dan doortrekt is het de Royal Flush.
Hannah Arendt (1906-1975): "Als van een volk de geschiedenis wordt vernietigd, dan is dat de opmaat voor de vernietiging van dat volk."
Wijze - en waarschuwende - woorden.
Zeldzaam treffend.
Zou boven de ingang van elke school en ambtelijke instelling moeten staan.
Het rookhok wordt hopelijk vernoemd naar Peter Stuyvesant? En het bureau van de boekhouder naar Piet Heyn?
Dingdong. Ah daar is Edwin de Roy van Zuydewijn al met de pizzas Margarita. Zet die maar even in het Clauskamertje.
Claustrofobie-zaal?
Rorik de Noormankeuken. Hij hakte Dorenstad in de pan
Het Masmeijer Magazijn
Wim Kieft Kamer
En de klok heet de Gloria Wekker.
Die loopt altijd verkeerd
Zo structureel uit de pas dat 'ie niet eens tweemaal per dag correct is.
Een beeldenstorm is het volgende en dat zullen we ook gewoon accepteren.
Mag ik op de Poetin Pot aub? Overigens kan de vrijmibo in de De Ruijter Foyer.
De Theo van Gogh fumoir ?
In rook opgegaan
U weet dat hij programmas maakte met Sylvana Simons? Het uiterst intellectuele debatprogramma " sexquizz on the beach"
grote zolderkamer ...
Goede actie van GeenStijl, het wordt tijd de diversiteitsdrammers van repliek te dienen.
Hang eens je jas op aan De Van Heutz-kapstok.
Ik mis de Jan van Riebeeck braaihoek.
Het afvoerputje in de sink heet niet toevallig Volkert ?
En Westerling wordt niet eens genoemd? Tsssk.
Zo heet t Chinees Indonesisch restaurant om de hoek. Weten ze zelf nog niet
En de nooddeur komt uit op de Rembrandt trap?
Nergens het telefoonnummer opgehangen van de Hansje Smolders Taxi Centrale?
Maarten Harpertszoon Tromppetzaal.
De sigaretten noemen we Stuyvesant.
En het Twitter-account 'De echte Tromp'.
De Gordon Nelson bureaustoel voor MH17 trollen al neergezet?
Johan Derksen Rokerslounge
Sorry, die is al naar Theo Hiddema vernoemd.
Voor het toilet is zeker de Paayruimte gereserveerd?
alleen bij het herentoilet
Als je een stuk van de vloer met Calvepindakaas insmeert, is het een kunstwerk.
hahaha, das een tijd terug, ik ben door suppoost nog behoed voor uitglijder, het hele museum meurde trouwens.
Rancune?
Ressentiment?
Sneu, GS. Dit doen jullie niet om helden te vereren maar om kinderachtig te treiteren. Neem gewoon helden van onze tijd.
_
Wat dacht je van de 'Theo van Goghzaal'?
Twee vliegen in een klap: de verzetsstrijder Theo van Gogh werd in maart 1945 gefusilleerd en zijn latere neefje Theo van Gogh.
En de afvalberg in de Fred Pedaalemmer ?
Hulde voor hen die dat verdienen!
Bij1 kantine.
Met iedere dag roti op het menu.
Van de Hema
wordt tijd dat GS een eigen tv kanaal en nieuwszender krijgt.
ik wil wel mee betalen!
en met mij nog wel duizenden,hou maar een poll.
Op basis van het "succes" van het PowNed omroepproject denk ik niet dat er duizenden zullen staan te trappelen heur.
www.absolutefacts.nl/geschiedenis/data...
geef onze Michiel de Ruyter ook een plaatsje aub
Helemaal mee eens. Ik dacht al waar blijft Michiel Adriaanszoon de Ruyter.
In Amsterdam zijn ze compleet van het padje..... wat een enge toestanden daar..... zal wel de Gloria Wekker school worden...
En de Wouke van Scherrenburg keuken ?
Grenst aan de Fortuyn
Wel, Hollandsch bloed, dat bloed heeft nog wel moed!
Mooi, want van vreemde smetten vrij is het al lang niet meer.
Johannes Coenradus Klenesnoepautomaat.
Maar kan iemand dat automagisch startende fillempie in dat marokkanen topic eens uitzetten?
Er staat een voc-gebouw in de fik in Indonesie. Aspiraties?
Over 150 jaar in den Nederlanden:
-De Sylvana Simonszaal
-Georgina Verbaanlaan
-Sunny Bergmankliniek
-Etc etc.
Not in a million years. Leeghoofden plakken maar wat op hun voorhoofd.
Alexander Pechtoldflat.
Nou over 150 jaar zit niemand - van de nu levenden - daar meer over in.
Die Verbaanlaan zal wel in de rosse buurt liggen, en de Bergmankliniek is voor extreem geestesgestoorden?
Simons laat ik maar even gaan, die heeft al genoeg flak gehad deze maand.
En het Prins Bernhard fietshok?
Nee, dat wordt Paul Depla (PvdA) - hok www.geenstijl.nl/1097021/seksrel_in_f...
De Prins Bernhard kluisruimte. Met de Srebrenica DoKa. En op het bureau ligt een stadhoudersbriefopener.
Lesbisch Van Tongeren en Vingeren aaiplaats
Het Halsemahoekje?
En daar hangt ook de Cailin Kuit Brandspuit
Compleet met nummer 11.
Heel goed!
Is dit om te anticiperen op alle straatnaamborden die eerdaags, op gebod van de weg met onzende cultuurrelativerende nationale ziekte die NL is toegedaan, gaan verdwijnen?
De stilteruimte heet nu het Willem de Zwijgerhok
Doen ze daar ook al aan stilteruimten? Dus eigenlijk een moskee?
Wat dacht je zelf? Met de hoeveelheid blogitems over islam, islamieten en andere uitwassen?
Ondergetekende kreeg vroeger nogal eens het verwijt dat zijn kantoor er zo "onpersoonlijk" uit zag. Mijn repliek " ja, maar ik kom hier om te werken" stuitte "soms" op onbegrip.
Leuk dat gezeik hier over Coen, in Indonesië zelf is het totaal geen probleem en kijken ze met verbazing naar Nederland dat er na zoveel eeuwen over zoiets nog gezeken wordt.
en jullie toilet heet nu de Trêveszaal?
Nee, de Shithole.
Nee, de Rutteput
Systeemplafond, TL-balken. Beetje sick building @redactie.
Zal ik keer langskomen voor een make-over?
De fantasieloze kantoortuinlook. Helemaal in bij net niet hip.
Voor 3 tot 10k is 150 m2 om te toveren tot inspirerend en vol karakter.
Zelfs in stijl met de nieuwe naamgeving is mogelijk.
We hebben hier even een rondje over de burelen gemaakt en hebben de volgende namen opgeplakt: Het Van Heutsz-hok, de WIC-werkplekken, de VOC-vitrine en de Stuyvesant Studio. De witte Witte de With-muur hebben we voor het gemak overgenomen, die was te leuk om te laten lopen.
Waarom geen Fortuynplee?
Wij hebben meer met de oude historie dan de recentere historie. Ons pand dateert uit de gouden eeuw, dus de oudere namen passen beter. Je ziet ook dat we voor alliteraties hebben gekozen dus het zou dan waarschijnlijk ook de Pimplee worden.
Misschien kunnen we gewoon meteen Nederland ontbinden vanwege onze geschiedenis. Of gewoon meteen de gehele mensheid.
Flikker toch op.
Mag ik ook hapjes komen eten?
En hoe, moet dat, dan met Piet Heyn??
Die heeft al een eigen nummer.....
Piet Heins o.k. Toffe peer.
Zijn naam is klein zijn daden groot
hij won de zilvervlootpremie van de postbank
GeenStijl van harte gefeliciteerd met deze heldendaad, moge er meer volgen !
Take care !
Pas op hoor geenstillo,als je te popi wordt kan dat zomaar je einden betekenen. In den lage landen mag je je hoofd niet boven de malieveld uit laten steken. Denk daar maar eens over na.Een paard loopt voor de wagen uit.
is het al kwetsend om gouden eeuw te zeggen?
Ja.
Alles wat witmensen zeggen is kwetsend, dat weet je toch?
D. G. Narrator | 16-01-18 | 16:15
"Alle zielige negerts krijgen 1000 euro slavernijcompensatie." mag niet? Prima. Zeggen we 't toch lekker niet.
Is er ook een J.B. van Heutsz koffieautomaat?
Het toilet ligt aan de Henny Stoelgang.
Ik had het toch liever Hanny Schaftgang genoemd.
De kantine is aan de Hanny Schaftgang. Er is alleen niet zoveel keus, eten wat de pot.....
De Musserttuin, misschien?
De Fortuyn-parkeerplaats?
De Friso-helling?
En, gelet op zijn prestaties op het geslachtelijke vlak, mag er ook wel een Bernardpaal bij.
Mussert heeft als ingenieur bij Rijkswaterstaat het concept snelweg ontworpen. Eerdere snelwegen waren zonder vluchtsstroken. De door hem.mede ontworpen A12 bij Voorburg was derhalve de eerste moderne snelweg ter wereld.
Overigens zou ik verder antecedentenonderzoek bij mensen uit die tijd sterk aanbevelen. Voor je t weet blijken ze andere autobahnenbouwers te hebben aanbeden.
Anton Mussert toiletten is er niet door heen gekomen?
2 keer binnen enkele seconden. Ik begin me nu wel een beetje te schamen dat blijkbaar een belangrijke Nederlander is....
Rost van Tonningen was nog erger geweest.
@Skoftig
Mussert was de leider van een gewone legale partij, die alleen slaafs de ideeën van het grote buurland ging volgen. Zo zijn er toch wel meer?
"Mussert was de leider van een gewone legale partij, die alleen slaafs de ideeën van het grote buurland ging volgen. Zo zijn er toch wel meer?"
Zou Liegtold dat snappen?
Hoelaat worden we verwacht?
Zo te zien bij jullie geen gouden kranen, marmeren vloeren, tv-muren, massagestoelen of trendy systeemplafond. Tja, dat is dan blijkbaar de prijs van het je niet hoereren bij de vele soepsidie-loketten van de overheid.
*zich afvraagt hoe het kantoor van de Joop of Sargasso er uit ziet*
Ik wil de afwerkplekjes van die Jolo niet kennen.
Eindelijk eens wat positiefs
Ik weet nog hoe die Mauritspaal eerst heette. Stelletje geschiedvervalsers.
twitter.com/vonloghausen/status/92650...
Je hebt een shadowban niemand leest dit.
-edit: Sorry Joris, ik zal het nooit meer doen-
-edit2: Weet ik.-
@Mosterd: ik heb 5000 backdoors achter 7 proxies. Ik shadowban jou de moeder!
Die kan je beter backdooren hoor
I'y know wha'am sayin'
Hee ik bespeur een nieuwe rel. Op de achtergrond staat " word lid". Ik heb even opgezocht wat een lid zoal kan zijn, en ik denk dat dit eigenlijk zegt " ben een lul mensen! Een onverholen oproep tot verhuftering?
Ik voel me NU al thuis.
Wij bestellen straks nasi-Göring.
REAGEER OOK