Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Limburgse gouverneurslul Theo Bovens: 'Eurlings is een sympathieke gast en verdient dit niet'

Iedereen en z'n welopgevoede schoonzoon is piswoest op Camiel 'geregisseerde fopspijt' Eurlings, maar natuurlijk weer niet de Limburgse kartel-adel. "Hoge bomen vangen veel wind", gaapt de gouverneur van de meest Palermoëske provincie van dit polderland.

Pedanter dan dit bestuursstoma worden ze niet meer gemaakt. Was het een paar jaar geleden nog de scheefdeclarerende vvd maffiadwerg Mark Verheijen waar hij vol voor in de verdediging vloog, ditmaal gaat CDA-fossiel Theo Bovens vol op de bres voor vrouwenmepper Camiel Eurlings. In dat onverstaanbare Limbargoens van onder de riolen wauwelwuift de besnorde poepzak op de radio alle verwijten weg. Allemaal de schuld van de bashers. Hoge bomen vangen veel wind. En er was kennelijk geen ander nieuws. NEE ONTZETTENDE GEFAALDE STRONTVLAAI VAN EEN VENT. Keurige Nederlanders wensen niet op internationaal niveau, in de toch al zo zelfspotloze sportbobowereld, vertegenwoordigd te worden door een opgefokte poedersuikersnuiver die zijn narcisme probeert te bevredigen door zijn "talenten" van achter de ellebogen te halen en via zijn vuisten te laten spreken. Wat is er toch met dit landsbestuur aan de hand, dat ze voor elke terechte vinger die het volk wijst, honderd regenteske reumatengels terugwijzen naar de burger?

Social

Reaguursels

Inloggen

Theo Bovens, je bent net zo'n bovenste Limbabwese lul met vingers als die miet van een Eurlings voor wie jij het opneemt.

jale | 04-01-18 | 21:49

Vervolg: De enige onbegrijpelijke verklaring die ik heb gevonden is in het artikel in het AD "omdat slechts sprake zou zijn geweest van ‘eenvoudige mishandeling’'."Wat is dit nu weer voor een drogreden die indruist tegen alles waar de aanwijzingen voor staan? Geen klassejustitie, altijd naar de rechter tenzij "eenvoudige mishandeling" door oud-minister intimus van mede Olympier van Oranje ? Dit zou de serieuze journalistiek moeten oppakken ipv te schelden op een besnorde Limburgse commissaris die geneigd is het goede in de mens te zien.

AlexanderVissers | 04-01-18 | 20:55 | 1

Deze gegeven reden is temeer onbegrijpelijk aangezien bij zware mishandeling (art. 302 Sr) helemaal geen transactie of strafbeschikking mogelijk is (wettelijke beperking). Voor het niet opvolgen van de aanwijzing tot aanbrengen bij de rechtbank is daarmee helemaal géén reden gegeven. Bij eenvoudige mishandeling is een strafbeschikking of een transactie wel naar de wet mógelijk maar de aanwijzing stelt dat het niet mag tenzij zwaarwegende reden. Er is geen zwaarwegende reden voorgesteld (in feite geen enkele reden) en toch wordt een transactie aangeboden? Wat is hier de reden van?

AlexanderVissers | 04-01-18 | 22:47

Ondertussen is de gezondheid van Us Camiel veel te broos voor een verkennend gesprekje met NOC*NSF. https://www.1limburg.nl/gesprek-over-excuusbrief-camiel-eurlings-uitgesteld?context=topstory

Gisteren was meneer ziek, vandaag is hij 'verhinderd'. Het is nu tot nader order uitgesteld...

Billy Ocean | 04-01-18 | 20:50


Ter aanvulling: "Juist in de afwijking van het ‘normale patroon' ligt de reden om uitdrukkelijk te motiveren waarom de transactie toch een afdoening is die de voorkeur verdient boven het aanbrengen van de zaak bij de rechter. Dan kan, wanneer inderdaad gemotiveerd voor een transactie wordt gekozen, deze beslissing ook makkelijk en goed worden verantwoord. Het uitgangspunt is dus: ‘niet transigeren in dergelijke zaken (maar voorleggen aan de rechter), tenzij daar een zeer goede reden voor is'." (wetten.overheid.nl/BWBR0024648/2008-11...) Deze goede reden is wat het OM (eerst verantwoordelijke) dan wel Mr. Knoops (c.q. Camiel Eurlings ) hadden moeten toelichten in deze zaak. Waarom niet naar de rechter? Omdat Camiel E. minister is geweest? WAAROM IS DEZE ZAAK NIET NAAR EEN RECHTER GEGAAN? Iemand een idee welke zeer zwaarwegende reden er gold om ondanks twee richtlijnen die vervolging voor een rechter verlangen deze zaak in de luwte is geschikt? Heeft het OM zich daarover begrijpelijk uitgelaten?

AlexanderVissers | 04-01-18 | 20:43

Wat is nu het eigenlijke probleem? Volgens de Aanwijzing OM-strafbeschikking geldt voor politiek of publicitair gevoelige zaken:
"In principe is het uitvaardigen van een strafbeschikking in dergelijke zaken niet mogelijk. Slechts bij hoge uitzondering kan hierop een uitzondering worden gemaakt".
zoek.officielebekendmakingen.nl/stcrt... In casu is dan ook geen strafbeschikking uitgevaardigd maar evenmin is de zaak zoals Mr.Knoops aangeeft aan de rechter voorgelegd en is de zaak middels een "transactie" art.74 lid Wetboek van Strafrecht afgedaan. Dit is natuurlijk geheel tegen de bedoeling van voornoemde aanwijzing. Politiek en publicitair gevoelige zaken moeten júist altijd voor de rechter komen. Niet Eurlings maar het OM treft hier het grootste verwijt. Stelt de vraag zich of hier een minister, staatssecretaris of lid van het college van procureurs de hand in heeft gehad of dat de betreffende Officier van Justitie geen zin had in een rechtszaak en meende de aanwijzing zo mooi te kunnen omzeilen. Feit is dat nu er geen openbare behandeling van de zaak plaatsvindt, er ook geen adequate waarheidsvinding zal plaatsvinden. De houding van het OM is in dezen veel bedenkelijker dan de vraag of een official in een NOC al dan niet van onbesproken gedrag is en of een CvdK al dan niet de negatieve media aandacht overtrokken acht.

AlexanderVissers | 04-01-18 | 19:40

In welk ziekenhuis kan ik mevrouw Bovens bezoeken?

Cor Netto | 04-01-18 | 12:40

Dit is echt Limbo-denken ten voeten uit.
"*Onze* symphatieke criminele zijn geen criminelen."

hotmint | 04-01-18 | 12:14

Stel je voor dat Limburgers net zo'n kort lontje hadden als Marokkanen.... Dan hadden we echt een probleem gehad. Een Marokkaan laat namelijk niet zo over zich praten...

Rest In Privacy | 04-01-18 | 10:12 | 2

Er zijn maar weinig mensen die Limburg(ers) serieus nemen, voor velen is/blijft het toch een beetje Maffiania aan de Maas. Teveel ruftende praktijken daaro die het nieuws halen. En of een Marokkaan zo over zich laat praten zal het gros van ons (Grijs inkluus) inmiddels helemaal de reedt roesten. De vertegenwoordigers van dat volk wat in het nieuws komt, zijn nou immers niet echt de uithangborden.

Grijskijkert | 04-01-18 | 11:13

Teveel ruftende praktijken daaro die het nieuws halen.
Grijskijkert | 04-01-18 | 11:13

En nog veel meer ruftende Limburgse praktijken die het nieuws niet halen. Ik heb er - helaas - een paar jaar gewoond en werd niet bepaald blij van de corrupte en leugenachtige praktijken, die er gewoon dagelijkse kost blijken te zijn. Omdat ook de elitaire Limburse pers deel uitmaakt van de vriendenrepubliek Limburg, blijft er helaas heel veel onder de pet.

Tinus Oudestraat | 04-01-18 | 11:43

Of en waarom Camiel z'n vrouw meppen heeft verkocht, weet ik niet zeker. Maar Nederland heeft de kots van politici die menen dat ze dit onder de pet kunnen houden en pas na jaren en aandringen komen met een "Nou, in dat geval sorry hoor". Dat een CDA-er loopt te konkelen en te verdraaien zodat het zo mooi mogelijk overkomt, dat is gewoon niet netjes.
Camiel had destijds moeten zeggen: "We hebben een wederzijds handgemeen gehad, dat is uit de hand gelopen en als goed ggggristen accepteer ik de consequenties." Dan had hij ballen getoond, was hij misschien zijn baantje bij het IOC even kwijtgeraakt en daarna kon hij weer door in de caroussel.
Maar blijkbaar plakt het pluche zodanig, dat loskomen lastig is. En dat voelt Bovens ook, iemand die ook nooit echt keihard voor zijn positie heeft moeten werken en nog steeds een grijze nietszeggende muis is die telkens dezelfde praatjes overal afsteekt (trust me: ik heb 'm vaker horen spreken en hij meent dat hij een primeur heeft terwijl het publiek telkens kijkt naar een herhaling, zo saai is die kerel. Voegt werkelijk niks toe.).
Camiel wordt op deze manier niet geholpen, ja hooguit er vanaf geholpen. Hij flikkert dadelijk uit het IOC en dan heeft iedereen en z'n moer het gedaan. En dan kan Bovens zeggen: "Camiel, ik heb het voor je opgenomen, ik heb alles geprobeerd maar helaas. Kom maar bij ome Theo, ik heb wel een baantje voor je op het provinciehuis." En zo, lieve medereaguurders, werkt de carrousel. Zoals een kermisbaas preventief onderhoud pleegt aan zijn carrousel, zo pleegt Bovens dat nu aan de Baantjescarrousel.
Het CDA: tollenaars en Farizeeërs.

Bakkeleures | 04-01-18 | 09:27

Aan de pro Camiel 'heksenjacht' denkers alhier. Draai het eens om. Wat kan een plausibele reden zijn om Camiel als IOC lid aan te houden? Je weet dat de man besmet is. Het is maar een mannetje waar er duizenden van rondlopen in NL. Dus het is vele malen veiliger en eenvoudiger om hem in te ruilen voor een willekeurige grijze muis zonder strafblad. Ben je in 1 klap klaar ipv een zwaard van damocles vrijwillig boven je hoofd te hangen. Fuckt jullie het lot van die vent nou helemaal. Hij beland echt niet in de goot en al zou dat, wat dan nog? Slaap je daar dan een seconde minder om? Wereld is hard en als je wilt meedoen met de grote jongens, zoals Camiel, dan moet je ertegen kunnen dat het hard tegen hard gaat en dat niemand vieze handen wil krijgen.

Dutchbeaurouge | 04-01-18 | 08:33 | 1

Bang dat hij gaat praten , alle dirt boven komt drijven.

gato | 04-01-18 | 08:56

Wie aan de weg wil timmeren moet in zijn bungalow de handjes thuishouden.

bolletje kaas. | 04-01-18 | 06:25

Beetje off topic, maar het is nu eenmaal ook een politiek dingetje hier.
D666 over de gemeenteraadsverkiezingen in Emmen:
"Carmen Hoogeveen laat weten dat er tegenwoordig een fors wantrouwen is tegen alles wat met politiek te maken heeft. ,,Ja, veel dingen gaan niet zoals het moet. Maar wij willen hier op een positieve manier aan werken. Door te denken in oplossingen. Wij luisteren in plaats van oordelen. Laat staan dat we veroordelen. Dus wij sluiten de PVV inderdaad uit.’’"
Ze is mij even kwijt nu. D666 wil positief de politiek benaderen, maar sluit heel democratisch nog voor de uitslag een partij uit. Geheel in de lijn van de landelijke politiek is de definitie van democratie "bij voorbaat anderen uitsluiten zodra ze een andere mening hebben" . Ze belooft te luisteren ipv te oordelen. Vreemd, niet luisteren naar de wil van de burger bij een uitslag die haar niet bevalt en heeft nu al een oordeel over de koers die PVV in een gemeenteraad wil gaan varen.
www.dvhn.nl/drenthe/Wat-er-ook-gebeurt...

Ruikbaard | 04-01-18 | 02:22 | 2

Ze zeggen ook: ,,Wij staan open voor een mogelijke samenwerking met alle andere partijen’’, laat huidige fractievoorzitter Carmen Hoogeveen weten. ,,Maar aangezien de verschillen tussen D66 en PVV zo groot en talrijk zijn, zal D66 Emmen er nooit voor kiezen om samen met de PVV in Emmen een coalitie te vormen. Heel misschien kunnen we elkaar op thema’s vinden, maar een coalitiegenoten zullen we niet worden.’’ op zich plausibel verhaal hoor.

Dutchbeaurouge | 04-01-18 | 08:20

Carmen wil een nieuwe zetel, eentje in Den Haag. Ze hoopt dat Alexander Penthouse dit artikel mee neemt in de selectie.

O2Neutraal | 04-01-18 | 09:51

Die foto van Theo is dus gewoon echt? Ik dacht dat het een karikatuur was. Manman, die snor, een beetje van links en recht wegscheren voor een aardige look-a-like van..
Maar afijn, dat heeft verder ook niets met de inhoud te maken..

BozePaarseMan | 04-01-18 | 00:50

Ik weet dat het taalgebruik en de syntax op GS vaak creatief is maar zullen we het op "in de bres" of "op de barricaden" houden?

AlexanderVissers | 04-01-18 | 00:07

Mooi gesproken, Amen. Camiel moet wieberen. Poepzuur voor ut CDA. De beoogde kroonprins schiet volledig uit de bocht. Die zedenprekers. Roflol.

HaatbaardKnipper | 03-01-18 | 23:57

beneden de rivieren is het door de eeuwen heen altijd al een beetje onfris(spaanse kraag?!..) geweest
iets met spaanse brabanders enzo..........

grapjasz | 03-01-18 | 23:37

Hahahahaha leuk dit

Cepalislam500mg | 03-01-18 | 23:30
-weggejorist-
sjeezus | 03-01-18 | 23:29 | 1

Lang voordat de Bitcoin er was, kende men in Limburg en omstreken al de 'Vriendendienst' een munteenheid waar de koers flink van kan fluctueren. Deze 'Vriendendienst' werd alleen tussen bepaalde families verhandelt.

Blijkbaar staat Theo van Boven in de min bij de familie Eurlings.

Beroep = Boerenlul | 03-01-18 | 23:01

Koempel Camiel moet gewoon optiefen. Als je wijvon slaat (ook al zijn dat soms ontiegelijke bitches) ben je gwoon af. Als je bovendien ook nog uit Nederlands Zimbabwe komt (wat bestuurlijk helegaar zo rot als een mispel is en waar de locals een soort lijmsnuivende mengeling van hersenbeschadigd Duits, mislukt Belgisch en stembandverminkt Nederlands praten) dan moet je helemáál opzouten. Ons Camielluke is een ruftende bunzing die zich er uit probeert te lullen, een stinkende pusaars met losse handjes. Je bent gewoon af Camiel. Tijd om te vertrekken.

Grijskijkert | 03-01-18 | 22:41 | 1

Worden limbo's nu ook al gediscrinimeerd?

xtree | 03-01-18 | 23:01

Van mij mag Camiel echt wel een tweede kans. Maar niet op deze godvergeten arrogante kutmanier waarbij hij alle registers open trekt om zijn zin door te drijven. Het is in 2015 gebeurd. Had gewoon openbare boetedoening en je straf uitgezeten. Dan ben je een kerel en geen soepstengel. Je weet: een slechte naam gaat te paard en een goede naam op kousenvoeten. De timing van Camiel was kut met dt, de arrogantie stuitend en het degraderen van het gebruik van de vog voor betrouwbaarheid is helemaal fout.

ristretto | 03-01-18 | 22:24 | 2

Het is een KLM versnipperaar.

hetoog | 03-01-18 | 22:29

Tweede kans op een bus à la Fredje T. OK, maar de goede naam van de sport, Olympische Spelen, en daarbovenop nog deze grijns van een uitgewist brein, ¡No pasarán!

Eeuwig..Op..Vakantie | 03-01-18 | 22:33

“Een keer zijn cool verloren”? Dan zou ik hem maar niet boos maken, want dan wordt het een moordpartij!

kempenaer | 03-01-18 | 22:06

Camiel Eurlings is één keer zijn cool verloren tegenover een vrouw die hem zeer waarschijnlijk het bloed onder de nagels vandaan haalde. Niet goed. Maar de nationale lynchpartij die zich nu voltrekt is dermate over de top dat ik inmiddels ook #TeamCamiel geworden ben.

Ivoren Toren | 03-01-18 | 22:00 | 5

Cool, ook fan van Boef denk ik?

J-van-de-Bontekoe | 03-01-18 | 22:51

Zoals Supermatthijs terecht stelt. Hij kreeg een VOG, het OM matste hem terwijl u of ik de klos zouden zijn. Daar gaat het om gelijke monniken gelijke kappen. En CE is niet meer dan u of ik; hooguit iemand uit Limbabwe. Hij is via de politiek omhoog gevallen naar KLM en daar afgeserveerd. Inmiddels mede door vermeende connecties met King Willy - misschien ook Lubbers en/of Van Agt- namens Nederland in het IOC. Het is aan het IOC om hem te lozen. Was het OM beter en rechter door zee geweest dan had het IOC een aanleiding gevonden.

gnor | 03-01-18 | 23:03

Ach ja, de stiefvader van het meisje van Nulde was ook zijn Cool verloren, Werd ook zowat gelyncht. U ben helemaal team Mike J. ?

miko | 03-01-18 | 23:55
▼ 2 antwoorden verborgen

Als een relatie in een scheiding eindigt zegt vaak een van de partners tegen de ander: "ik ga je helemaal kapot maken". Oude koeien worden dan uit de sloot gehaald om de ander zwart te maken. Wie zijn wij dat we, zonder de exacte feiten te kennen, zondermeer partij voor een van de voormalige partners kiezen en zo deze te steunen in het inderdaad kapot maken van de ander? Alleen omdat de ander een BN-er betreft? Barbertje moet hangen in een collectieve lynchpartij omdat er anders geen nieuws is? Niemand, buiten justitie, heeft het recht zich hiermee te bemoeien.

lulleficatie | 03-01-18 | 21:59 | 2

Ongelooflijke onzin. Heb dezelfde situatie meegemaakt en weet uit bittere ervaring hoe ver het kan gaan. Neem van mij aan dat dit mijlenver is gegaan en terecht gekoppeld wordt aan een toekomstige publieke functie waarbij niemand naast hem wil staan.
Eerst vergeving en spijt. En geen publieke functie meer. Zo werkt het.

ristretto | 03-01-18 | 22:17

Omdat als je gaat mishandelen uit frustratie je niet erg volwassen bent. En dus al helemaal geen IOC lid kan of mag zijn. Omdat je ene publieke functie bekleed die niet besmet mag zijn. Om. Dat.

Dutchbeaurouge | 04-01-18 | 08:24

Iedereen was bijna vergeten wat voor smerige gggristendemocratische ratten er nog steeds in de riolen van bestuurlijk Nederland rondkruipen. Mooi dat die vrouwenmepper en zijn door niemand gekozen mattie ons even helpen herinneren welke partij synoniem was aan cliëntelisme, achterkamertjes en luizenbaantjes voor apparatsjiks voor de PvdA de scepter overnam. En vervolgens weer doorgaf aan D66.

Mike_DB | 03-01-18 | 21:56

Allemaal psychopaatjes in de dop met een moeder-syndroom.

Sliptong | 03-01-18 | 21:53

Camiel, je bent gewoon af. Word ergens change- of incidentmanager en wees tevreden met je leven. Lambal!

Knoopsgat | 03-01-18 | 21:35

Heel dat Limburg moeten we aan België doneren. Incl. Eurlings en al dat andere karteltuigh

bosmaloot | 03-01-18 | 21:33

Eurlings schijnt nog in beeld te zijn bij de boksbond.

dr Rechts | 03-01-18 | 21:32

Va banque: riene va plus! Alles of niets. Ook wel bekend van liedjes als ‘’ik denk als ik kijk in de spiegel, daar staat een geweld(ad)ige vent’’, enfin de rest U er bij fantaseren. Voor de beeldvorming; va banque gecombineerd met wiki NL geeft duidelijk weer waarom foto’s van CE weergegeven worden zoals ze nu zijn. Het zogenaamde interview levert mij meer vragen op dan er beantwoord worden.

Als er in het verleden veelvuldig excuses zijn aangeboden aan de ex, waarom nu dan weer in de openheid excuses aan haar. Blijkbaar wilde ze er toen een-op-een niet aan, en ook niet via mediation. Belangrijke vraag wordt niet gesteld, was de ex het eens met de buitenrechtelijke schikking ja of nee? Wat belangrijk is voor CE doet niet per se ter zake. Dat ze geen klacht heeft ingediend ook niet, dat vat CE gewoon op als, ze is het er mee eens.
Wie zijn ’we’ in de volgende zin; ‘’maar uiteindelijk zijn we gekomen tot een minnelijke schikking met het Openbaar Ministerie’’ ?

CE is verzocht om tijdens het onderzoek geen uitspraken te doen zegt hij.
Door wie is hem dat verzocht?
Wanneer was dat onderzoek afgerond?
Waarom heeft hij nadat het onderzoek was afgerond niet erover gesproken.
CE had zowel tijdens als na het onderzoek gewoon antwoorden kunnen geven op vragen.

‘’Ik heb naast het IOC-lidmaatschap geen baan meer en kan het me gelukkig permitteren meer dan de helft van de week daarvoor tijd vrij te maken.’’
Geen baan en maar liefst de helft van de week tijd vrij k

InSight | 03-01-18 | 21:31

De gretigheid.
Die doet mij ijzen.
Beetje heksenjachtachtig.
Kijk, die Eurlings zal geen fijne jongen zijn.
En soort zoekt soort, dan zal dat gemepte meiske aan zijn zijde ook wel geen fijn meisje zijn. Toch?
Waar twee kijven hebben twee schuld. Toch?
Maar mede-schuld is mede-schuld. En dus is Eurlings ongetwijfeld mede-schuldig.
En dan mag iedereen daar echt z'n eigen inlevingsvermogen op los laten.
Beschuldigd zij hem van homofilie (?); kneep ze hard in zijn ballen (?), kon hij geen stijve meer krijgen toen zij hem vernederde met misprijzen (?); heeft zij zich chanterend opgesteld, zijn 'reputatie' helemaal de grond in te boren, als hij niet toegaf aan haar grillen?
Die schoonheids-mooiheids-modelletjes zijn meestal geen poesjes om zonder handschoenen aan te pakken. Eurlings deed het toch. Eulings moet hangen.
Maar dat er tegenover iedere tot agressiviteit getergde man ook een onuitstaanbaar mokkel moet hebben gestaan; (schoonheid zit niet altijd van binnen als er schoonheid aan de buitenkant zit), dat lijkt me meer dan waarschijnlijk.
Nu de ham-vraag.
Wat is er interessant aan de uit de hand gelopen strijd tussen 'n vrouw en 'n kerel?
Het is net als bij faillissement.
Ik vertrouw 'n ondernemer die eerder failliet is gegaan méér, dan 'n theoretische socialist van de Vrije Universiteit met opgeheven breidel-vingertje.
Misschien is Eurlings de duivel in disguise.
Misschien is Eurlings 'n zeikbal en gluiperig toneelspelende kwal.
Misschien. Misschien. Misschien.
Maar ik zie Eurlings liéver, dan al die moralistisch zelfingenomen dominees.
Ik heb liever te maken met 'n mogelijke boef, dan met 'n hypocriete schijnheil.

Der Paulie | 03-01-18 | 21:14 | 14

J-van-de-Bontekoe | 03-01-18 | 23:27
Niet om 't laatste woord te hebben. Echt niet.
Maar ik 'durf' toch te vraag te stellen.
Om u gelegenheid te geven, te tonen, dat u géén omgekeerd-seksistische hypocriet bent.
U schrijft: "Wat volgens mij echter boven enige twijfel verheven blijft is dat iemand die om wat voor reden een vrouw slaat een immorele klootzak blijft. En daarbij ben je ook nog een ongelooflijke sukkel als je je zo op laat naaien dat je je zelfbeheersing op zo’n manier verliest."
Die zin legt slechts de (terechte) last bij de man. Dat valt op.
Geldt voor u ook de volgende zin (?): "Wat volgens mij echter boven enige twijfel verheven blijft is dat iemand die om wat voor reden een man slaat een immorele trut (klootzak) blijft. En daarbij ben je ook nog een ongelooflijke sukkel als je je zo op laat naaien dat je je zelfbeheersing op zo’n manier verliest."
Of, (wat ik niet hoop), geldt voor u de logica: 'alles wat de vrouw qua agressie uithaalt, is altijd gerechtvaardigd, en nooit ter discussie, want de vrouw is vaker slachtoffer dan de man, en 'dus' is de vrouw heilig."
Wat ik telkens in alle discussies mis bij huiselijk geweld, de notie, dat heel vaak de vrouw de agressor is. (echt waar) De methoden van de vrouw verschillen van die van de man, maar de vrouw is gemiddeld veel vaker agressief dan de man. De man vaker 'ernstig'.
Moet u maar eens informeren bij Creolen, Turken en zelfs bij de Arabieren.
Ik spreek over 'vaker', dat zijn dus aantallen qua agressieve daden.

Der Paulie | 03-01-18 | 23:44

,@Der Paulie. Dat meisje komt uit een goede familie, met invloed. Dat meisje heeft helemaal zijn geld niet nodig . Deze schoft heeft meer op zijn geweten,, allemaal bekend in zijn kringen. De vries weet ook alles over hem, maar ze zijn te bang, dat hij gaat praten. Dat alle vuiligheid boven komt. Daarbij komt nog eens KLM en de Fyra. De sporters, jarenlang getraind worden nu vertegenwoordigt door deze man bij het IOC.

DartD

gato | 04-01-18 | 09:11

gato | 04-01-18 | 09:11
Dank voor uw informatie.
Ik kies géén partij.
Leest u al mijn bijdragen daar maar op na.
Dus ja, ik hou rekening met de mogelijkheid dat Eurlings 'helemaal fout' is.
Dus ja, ik hou rekening met de mogelijkheid dat Eurlings partner helemaal schuldvrij-lelieblank is, (of elke andere huidskleur), en uit 'n nette familie komt met veel invloed.
Verandert dat iets aan mijn pleidooi voor gelijke normen, en gelijke gepastheid voor mogelijk hypocriete moralisten vanaf de zijlijn (?); nee.
Ik probeer (!) persoonlijke inschatting van personen (leuk lief aardig en sympathiek, of schoft, engerd, kwal en gluiperd) gescheiden te houden van 'wie over 'n ander mag oordelen met alle informatie'.
Anders ontstaat er volksgericht met schreeuwen op 't denkbeeldige dorpspleintje.
Ik vraag aan iedereen, en dus ook aan u (?), bent u het met mij eens, dat omgekeerd seksisme net zo hypocriet is als seksisme; ofwel, dat de man niet bij voorbaat 'schuldig' moet zijn, en dat de vrouw niet bij voorbaat boven elke kritiek verheven is? Gewoon, omdat vrouwen ook mensen zijn, en omdat álle mensen in staat zijn tot misdrijven. Dat je het daarom moet nagaan bij álle betrokken partijen. Niet gokken. U moet niet willen gokken over wie (mede)dader is . U moet calamiteiten laten uitzoeken door de bevoegde professionals, want die zijn het beste geïnformeerd over alle relevante feiten.
Ik stel uw reactie op prijs. Velen, zoals J-van-de-Bontekoe, haken af zodra ze hun mening hebben gegeven.

Der Paulie | 04-01-18 | 20:40
▼ 11 antwoorden verborgen

Bovens moet zich kapot schamen om het gedrag van zijn partijgenoot te bagatelliseren, gewoon misselijkmakend.
Fout blijft fout, voor een gristelijke is het nog fouter.

VW, alles ist vorbei | 03-01-18 | 21:03 | 1

En dat is de juiste redenatie. Dank VW.

Koffie ? | 03-01-18 | 22:06

Ik ben een Limburger en ik heb last van plaatvervangende schaamte voor deze 2 sukkels, gewoon opzouten, allebei...

PijlVader | 03-01-18 | 21:01

Theo Bovens is een reïncarnatie van Ubbo Wockels en Chiel Montagne. Of ben ik de enige die dat ziet?

Pedronegro | 03-01-18 | 20:55

Wie is bevoegd om hem daarom weg te trappen zover ik begrepen heb voorzien de statuten van het IOC hier niet in.

botbot | 03-01-18 | 20:53 | 2

De ethische commissie geloof ik en die hebben dit als een privé zaak gelabeld.

Berbaar | 03-01-18 | 20:59

Volgens mij niemand. Eurlings zit daar op persoonlijke titel.

Lewis Lewinsky | 03-01-18 | 21:06

Lees Camiel's c.v. op Engelstalige Wiki: Member of European Parlament (MEP). Meneer heeft dus behalve dit ene met recht uitgelichte MEPvergrijp nog veel meer bijeengeMEPt dan menig Nederlander in zijn hele leven. Maar wat doet hem nu zo met zijn beruchte handjes zo vastklemmen aan het IOC-lidmaatschap? Zijn het de officiële vergoedingen of maakt het sleepnet vol douceurtjes die functie zo begerenswaardig? Of wil Camiel coûte que coûte zijn gezicht va banque breedbekkend op het Olympische scherm planten met een vroom gezicht dat past bij zijn ridderschap van het Heilige Graf? Waar is de chief whip van het CDA om de schade voor deze partij binnen de klauwen te laten lopen?

Eeuwig..Op..Vakantie | 03-01-18 | 20:47 | 1

Ach IOC lidmaatschap is natuurlijk vrij handig voor de relaties.
Beetje samen zitten met royalty, de movers and shakers in de sport doet natuurlijk deuren openen.
Veel anders heeft ie daarnaast niet te doen en veel interessante aanbiedingen zal hij momenteel ook niet hebben liggen.
Verder blijven handige CDA-erTs nu ver weg van Camiel, behalve dan die Limburgse snorremans maar die was papa Eurlings waarschijnlijk nog wat verschuldigd.

Berbaar | 03-01-18 | 20:58

Die vent die het voor hem opneemt is zeker zijn snuifmaatje. Zou me niets verbazen. Joh, wanneer mishandeling niet hard wordt afgestraft voelen mensen zich blijkbaar geroepen zich a-moreel steunend op te stellen al naar gelang hun relatie met de dader dat ook is. Snuifmaatjes. Kansloze eikels.

Luivend | 03-01-18 | 20:46

ik zeg niks.

Mark Verheijen | 03-01-18 | 20:45 | 1

LOL

Lewis Lewinsky | 03-01-18 | 21:07

Is een limbo-dingetje. Jos Verstappen sloeg z'n vrouw ook in elkaar.

Montgomery Burns | 03-01-18 | 20:39 | 2

En ridder Dion Graus niet te vergeten.

Supermatthijs | 03-01-18 | 21:02

Ze verstaan mekaar blijkbaar ook niet.

kempenaer | 03-01-18 | 21:59

Het begint gewoon een beetje sneu te worden hoe het politieke kliekje elkaar tegen beter weten in de hand boven het hoofd probeert te houden en elkaars misstappen poogt af te zwakken. Ze kunnen tot hun enkels verdwijnen in de aars van een olifant en nog roepen "er is niets aan de hand" er zit een muis op mijn kop. Het hele kliekje wordt met de dag sneuer en sneuer.

Ruikbaard | 03-01-18 | 20:38 | 1

Wat een vergelijking, lol. Maar u hebt gelijk; het is één smerige bende van ons.kent.ons. Kijk b.v. maar naar de burgemeesters baantjes, steeds weer dezelfde koppen.

Lupuslupus | 03-01-18 | 20:43

Misschien de letterlijke betekenis van 'bashen' even opzoeken, voordat je Eurlings als slachtoffer van zulks neerzet.

fail | 03-01-18 | 20:37

Als niet sporter hoor je sowieso niet thuis bij het IOC.
Als vrouwenmepper en als sprookjesgelover hoor je hoe dan ook bij voorbaat buiten spel te staan.

Andersdenkend | 03-01-18 | 20:36

Jammer maar die vogel spoort niet, wat een Oen!!!!!

vanrechteren | 03-01-18 | 20:33

Camiel is van de Ouwe jongens krentenbrood, en vader heeft ook nog wat in de melk te brokkelen in Limburg, een regentenfamilie!

lanexx | 03-01-18 | 20:26 | 1

Soms moet je met weemoed terugdenken aan de tijd dat er een kritische journalistiek was, nu hebben alleen maar MSM die in dienst staan van de corrupte elite en juichen en huilen met het regentenschorem.

smdyasc | 03-01-18 | 20:34

Ik voorspel dat hij morgen zijn functie neerlegt.

Roze_bril_drager | 03-01-18 | 20:26 | 4

Preview van staatsuithangbord Nieuwsuur vanavond zet een kritische toon met een dame die zegt dat hij de eer aan zichzelf moet houden dus ik denk dat je gelijk krijgt

HdJ | 03-01-18 | 20:35

Ik gok op vrijdagavond volgende week, na het gesprek met NOC*NSF bestuur.
Benieuwd of het ze nog lukt een andere Nederlander op zijn IOC stoeltje te parachuteren. Pieter van den Hoogenband, Edith Schippers?

Berbaar | 03-01-18 | 20:39

@ HdJ | 03-01-18 | 20:35

Ja daarop was mijn voorspelling mede gebaseerd. Ellen ten Lange, toch niet de minste qua prestaties en andere sporters gaan hem helemaal fileren hoop ik toch.

Roze_bril_drager | 03-01-18 | 20:42
▼ 1 antwoord verborgen

Uppercut van Van Rossem. Not pulling back punches... nee, er vol op!
En zonder gene. Dat mag ik wel.

Rest In Privacy | 03-01-18 | 20:23

Hier loopt onze vrind

Als je zo de Wikipedia leest, lijkt het een onschuldig clubje dat zich bezig zou houden met het verspreiden van het Katholieke geloof. Echter, niets is minder waar. Het is de belangrijkste ridderorde van het Vaticaan en in het bijzonder van de Jezuïeten

revolutionaironline.com/bombshell-cam...
heilig-graf-en-die-van-malta/

juwelier | 03-01-18 | 20:22 | 1

Maxime Verhagen. Ook een Jezuïet.

Lupuslupus | 03-01-18 | 20:48

Allemaal poppenkast dat IOC. Figuren zoals Camiel leveren echt niets, nul waarde, zijn werkelijk waar zo ongelofelijk nutteloos. Net als Prins Pils. Wat is zijn echte rol...? Doet hij de post, bouwt hij de online experience?
--
Ben dan ook van mening dat Sporters een andere alternative bond moeten oprichten, een eigen Olympische spelen. Je hebt die heel bestuursonzin niet nodig, allemaal domme overhead van dikke lelijke blanke mannen die denken dat ze wat voorstellen. Wanneer sporters die laag eruit snijden, houden ze meer $$$ zelf over en worden de Olympische Spelen weer leuk.

Mark_D_NL | 03-01-18 | 20:20 | 4

ZZP-er | 03-01-18 | 20:30
In de vrienden kring van Max zitten nog altijd wel wat Pablo's Juan's en Pedro's
die wel weg weten met een esposo molestoso

miko | 03-01-18 | 21:14

Wat prins pils met maxima doet weten we niet. En speculeren over Pedro doe je maar in je eigen bed.

kempenaer | 03-01-18 | 21:55

Daarmee wil ik trouwens niet suggereren dat willy iets verkeerds met de pampagirl doet.

kempenaer | 03-01-18 | 21:57
▼ 1 antwoord verborgen

"Sympathiek" heeft zijn waarde ook al verloren. Een grotere oelewapper als Eurlings kun je op Aarde niet vinden. Wat een vreselijk iets is dit.

poisonivy | 03-01-18 | 20:15

Dit is weer een sprekend voorbeeld van wat er mis is in dit land.
Ook erg dat ze dit zelf niet meer doorhebben. Waarschijnlijk hersenprobleem, dat regentenvirus. Het bovengesteld voelen is erg hardnekkig en moeilijk uit te roeien.
Vraag is, wat doen we er aan.
GS doet als z'n best om dit ettergezwel te benoemen. Maar dan?

ZZP-er | 03-01-18 | 20:15 | 1

Hier in Limburg kent de doorsnee deze kak mijnheer Bovens echt niet hoor!
Zakkevullers van de aller ergste soort.

joppo0 | 03-01-18 | 20:20

Zo bemoeit Bovens-CDA zich ook met de gemeente Brunssum, wethouder Palmen (lijst Palmen en grootste fractie), die nu na 1 januari met waarnemend burgemeester Leers -CDA(burgemeester Winants ook CDA vertrok) de strijd aangaat. Ondertussen ging Kasja Orwellogren bijna op haar gezicht. Maar de zaak is over de Raadsverkiezingen getild. Lees bijv. Binnenlands Bestuur:Ook coalitiepartij PAK in Brunssum vindt dat de minister slecht geïnformeerd is. 'Het zou fijn zijn als de minister zich baseert op de stukken, en niet zoals gouverneur Bovens op krantenartikelen’, sneerde PAK-fractievoorzitter Servie Lespoir. (ANP)

gnor | 03-01-18 | 20:14 | 5

Bulgarije.

Lewis Lewinsky | 03-01-18 | 20:20

Lewis Lewinsky | 03-01-18 | 20:20
Kwam Camiel zijn eerstje skatje daar niet vandaan? Degene waarvoor hij *kuch* de politiek verliet om een nestje te bouwen en kindjes te krijgen?? Die mevrouw was ook van het een op het andere moment weg en niemand die er meer iets over hoorde. Misschien zwijggeld gekregen om dat Camieleke toen al af toe de handjes los had??

miko | 03-01-18 | 21:12

Ach misschien dat us camieleke graag de artiesteningang gebruikt, maar dan hoeft die kech hem toch gene homofiel te noemen???

kempenaer | 03-01-18 | 21:52
▼ 2 antwoorden verborgen

En waarom hebben we deze ellende? Omdat justitie haar werk niet deed en het met een schikking afdeed. Niets kwam naar buiten behalve geruchten, de echte toedracht van dit misdrijf is kennelijk niet iets waar de burger kennis van mag nemen. Vervolgens roepen diegenen die toch al een hekel aan Eurlings hadden (niet geheel onterecht gezien zijn belabberde staat van dienst) dat de moraal en de goede smaak in het geding zijn als hij blijft zitten. Degenen met enige sympathie voor Eurlings spreken van een hetze....
Bravo justitie! ook hier gaat u weer door voor de 100 punten.....

Pierrepoint | 03-01-18 | 20:14

Moeten al die debiele figuren die zware mishandeling van vrouwen goed proberen te wauwelen of ye verdoezelen ook niet eens een functioneringsgesprek?

Jan, Leiden | 03-01-18 | 20:11 | 1

Of exitgesprek?

kwartjevanCock | 03-01-18 | 20:18

"Eurlings bashen" ... hij zegt het echt, Gouverneur Theo. Zou zo'n Limburgse snorremans nou werkelijk niet snappen dat Eurlings gewoon even een stapje opzij moet doen om de storm direct te doen laten luwen? Eurlings doet dit toch zelf door doof te zijn voor het brede verzoek uit de samenleving om even geen IOC-voorbeeld meer te zijn namens Nederland?

Watching the Wheels | 03-01-18 | 20:09 | 2

En dan zo'n foto van jezelf laten maken met het woord "LUL!" eronder en nog blijven lachen ook ... ongelofelijk.

Watching the Wheels | 03-01-18 | 20:13

Watching the Wheels | 03-01-18 | 20:13
Leuk jawel.

miko | 03-01-18 | 21:09

Zijn beiden toevallig lid van hetzelfde Bruine Ridder Gilde?

Earl_of_Doncaster | 03-01-18 | 20:05

Fokx ze neger. Whiskey op de aperots.
Ik kom strakker dan een gabber die is blijven hangen.
Vertrouw niemand om je heen. Ze verdienen het niet. Ze zuigen je pik of je energie.
Ik zit erin als de kat in de kater.
Mijn wil is wet, de dopeste tracks.
Wat je hoort is meestal niet wat je kent maar wat je hoort is meestal wel het nieuwe begin.
Ik zit erin als de blauwe lucht - en ik ga nooit meer terug.
(vrij naar DuvelDuvel)

chicago river | 03-01-18 | 20:03 | 2

Gebruikt u hier soms ook bepaalde soorten paddenstoelen bij?

Ommezwaai | 03-01-18 | 20:24

Boef?

kempenaer | 03-01-18 | 21:50

Ach ja, om eea in perspectief te blijven zien: Merkel mag ook blijven en die heeft Duitsland binnen een jaar naar de kloten geholpen. Denk aan alke moorden, verkrachtingen, terroristische aanslagen en de waarschijnlijke burgeroorlog die uit haar beslissing voortvloeien.

caspert79 | 03-01-18 | 19:59 | 4

Merkel mag ook blijven en die heeft Duitsland binnen een jaar naar de kloten geholpen.
caspert79 | 03-01-18 | 19:59 | reageer

Niet alleen Duitsland. Ze is erin geslaagd om in 100 jaar tijd heel Europa tot drie keer toe in een nachtmerrie te storten.

Memek | 03-01-18 | 20:15

correctie: tot drie keer toe = voor de derde keer

Memek | 03-01-18 | 20:17

De Duitsers hebben Leipe Adolf in het zadel geholpen en de Duitsers hebben Gestoorde Angela op de troon gezet.
Het Duitse volk is knettergek en kan geen maat houden.

kempenaer | 03-01-18 | 21:48
▼ 1 antwoord verborgen

Camiel wil dus nog een ronde, ok, daar gaan we dan!
Radicale Christenen en radicale islamisten delen veel, zo ook hun mening over vrouwen en hoe je daarmee omgaat, het zijn kechs, golddiggers, de man is sowieso belangrijker. Samen optrekken Camiel!

Einde van de Domheid | 03-01-18 | 19:59 | 1

Laat dat radicale maar weg. Het geloof is patriarchaal, ook sinds we een genderneutrale god hebben.

DrumPiet | 03-01-18 | 20:16

lijstje pakt, glas/kartonhouders terugbuigt, tekst invoegt, sluit en ophangt:
'Wat is er toch met dit landsbestuur aan de hand, dat ze voor elke terechte vinger die het volk wijst, honderd regenteske reumatengels terugwijzen naar de burger?'

Einde van de Domheid | 03-01-18 | 19:56

Limburg. De meest corrupte provincie van Nederland.

Roadblock | 03-01-18 | 19:55 | 1

U vergeet Zuid-Holland, daar ligt de enclave Den Haag.

O2Neutraal | 03-01-18 | 20:05

Gebroken elleboog, 40 uur taakstraf, gewoon een crimineel.

Feynman | 03-01-18 | 19:52 | 2

Voor Camiel's geldt natuurlijk een ander rechtsstelsel, is iets wat we maar moeten accepteren.

smdyasc | 03-01-18 | 19:55

En minderwaardig soort van mens

J-van-de-Bontekoe | 03-01-18 | 19:56

'In deze tijden van minder nieuws...' Kim en Donald hebben het over hun rode knop, Iran staat in de fik, de ark van noach sloeg los, joden zijn hun leven niet meer zeker in NL, een algerijns rappertje vindt alle nederlandse vrouwen hoeren etc. Nee lul, Eurlings heeft lopen BEUKEN. Op een vrouw. En ging nog even door. Lul!

Rest In Privacy | 03-01-18 | 19:51 | 4

2 randdebielen twitteren over wie de grootste heeft, er zijn wat protestjes in Iran, een schuit drijft af in godbeterT Urk, er is ei/yoghurt op het raam van een Joodse ondernemer gesmeerd en wat Boef vindt is van geen enkele importantie.
Dan zijn het inderdaad tijden van minder nieuws.

Berbaar | 03-01-18 | 20:48

Berbaartje verkeert nog altijd in de fase van pathologische ontkenning van de realiteit.
Het is een hardnekkig fenomeen in zekere milieus...

kempenaer | 03-01-18 | 21:39

@HdJ, las ook dat Trump Assemge onder zijn hoede heeft genomem.

gato | 04-01-18 | 03:40
▼ 1 antwoord verborgen

Maar duidelijk is toch wel dit:
dat hier de zware misdaad zit
niet in het slaan, wat ook niet mag,
maar zijn Verklaring Goed Gedrag.

Hufterst | 03-01-18 | 19:51

Hij is straks in Zuid-Korea bij de Winterspelen een paria. Zowel bij de sporters als waarschijnlijk ook (naar mag ik hopen) bij Koning Willy. Zit ie daar in zijn eentje IOC-bobo te wezen namens Nederland. Als ik Camiel de vrouwenmepper zou zijn, zou ik het wel weten. Gewoon wegwezen.

brutus68 | 03-01-18 | 19:48 | 3

Ik kan mij niet voorstellen dat Willem naast hem gaat staan / zitten in de huidige situatie. Misschien verdelen ze de wedstrijden onderling om te zorgen dat ze niet met elkaar gezien gaan worden.

O2Neutraal | 03-01-18 | 20:15

Die koters van Wim-Lex zullen inmiddels nieuws ook wel tot zich nemen.
Benieuwd hoe Willy het uitlegt als ze vragen waarom ome Camiel zo in de kranten staat en vragen of hij weer gezellig bij ze op de tribune komt zitten tijdens de Winterspelenvakantie.

Berbaar | 03-01-18 | 21:10

Die gaat rustig naast hem zitten, trouwens Rutte ook, zijn toch fotos van op internet, of lees voor een keertje M.K. die sprak er jaren geleden al over hoe Eurlings is, met fotos erbij.

gato | 04-01-18 | 09:23

Ik vind dat er wel erg hysterisch wordt gedaan over het slaan van vrouwen. "Dat mag nooit onder geen omstandigheid, etc etc etc".
Je hebt vrouwen die een man jarenlang stelselmatig treiteren, vernederen, sex onthouden, slecht verzorgen, bedriegven, liegen, uitschelden, etc etc. Als je als man dan één keer je niet langer kan inhouden en je deelt een tik uit, ben jij meteen per definitie helemaal fout. Gewoon, omdat je man bent. Vrouwen die hysterisch klappen geven worden zelden vervolgd of ontslagen.
Niet dat het altijd zo is, maar vaak ook wel.

du Roi Soleil | 03-01-18 | 19:47 | 16

Berbaartje, ben jij een vrouw? Ja hè?

kempenaer | 03-01-18 | 21:44

@ Berbaar 20.23 : Exact wat ik denk ja

J-van-de-Bontekoe | 03-01-18 | 21:54

Tjee Berbaar is een vrouw. Goede analyse.
Dat verklaart tevens het altijd downplayerige gedram.
De vraag is dan nog waar dat afzeiken en die arrogantie vandaan komt.
Slechte relatie gehad?

Roadblock | 04-01-18 | 00:19
▼ 13 antwoorden verborgen

Ik zou van uns camielke eigenlijk wel willen weten:
A. zijn er überhaupt wel beroepen waarbij je dinnetje tot pulp slaan onacceptabel is. En
B. wat moet je doen voordat je niet meer geschikt bent om ioc-bobo te worden.

two ball cane | 03-01-18 | 19:46

Dat hij door dit incident niet de rest van zijn leven professioneel geweerd kan worden is iets voor te zeggen, maar er hangt een smerige walm van vriendjespolitiek en iets met doofpotten omheen wat de hele zaak doet stinken.

Hij zou ook buschauffeur kunnen worden.

GroetenVanUrk | 03-01-18 | 19:46 | 3

Heb je daar geen VOG voor nodig dan?

J-van-de-Bontekoe | 03-01-18 | 19:49

Liefst dan buschauffeur op een route met veel mensen die het woord kech in hun dagelijkse vocabulaire hebben.

Roze_bril_drager | 03-01-18 | 19:50

Je bedoelt "wiens vocabulaire beperkt is tot kech"?

PresidenteDeConjovia | 04-01-18 | 06:46

Zo zie je maar weer dat een goed gristen en moslim niet zoveel van elkaar verschillen.

Supermatthijs | 03-01-18 | 19:45 | 8

Doe ik dat ergens? Nee, geef alleen aan dat dus tussen Moslims en christenen niet veel verschil zit. Die kunnen er ook wat van blijkt nu maar weer met Camiel. En in blijf van mijn lijf huizen hier echt niet alleen maar Moslims hoor.

Supermatthijs | 03-01-18 | 21:48

Nee, niet alleen maar, maar ze zijn wel oververtegenwoordigd, waarbij ik niet wil zeggen dat fanatieke gristenen en joden er frisse ideeën op na houden, daar heb je gelijk in.

kempenaer | 03-01-18 | 22:23

Ik herinner me wel een Supermatthijs.
Een downplayer van het ergste soort (op Berbaar na, maar ja, die blijkt een vrouw te zijn) ben jij dat?
Je had zoals ik mij herinner niet helemaal door waar het christendom en de islam behoorlijk onderling afwijken.

Roadblock | 04-01-18 | 00:25
▼ 5 antwoorden verborgen

'als je aan dit soort carriéres BEGINT...'??? - zit ik er nu heel erg ver naast als ik veronderstel dat wij eerder toe zijn gekomen aan het e i n d e van een carriére? -
-

bisbisbis | 03-01-18 | 19:44

Bezie het stedelijke, provinciale en landelijke bestuur in Nederland, in de volle breedte en op alle niveaus en stel vast dat: hoe dommer, corrupter, leugenachtiger, ongeschikter, matiger opgeleid, frauduleuzer, agressiever en crimineler, des te verder schop je het of kom je weg met een schouderklopje.
Gaaf land.
Men zegt wel eens dat de PVV een one issue partij is, nou als dat zo is dan is de VVD dat ook, hun one and only issue: bedrog.

Memek | 03-01-18 | 19:43 | 3

Als je word bestolen/beledigd, maakt het dan uit door wie en welke achtergrond ze hebben? De onzin moet stoppen, we verdienen beter. Wat mij betreft zou het handhaven van het huidige referendum, het niet doorvoeren van de sleepnetwet en het niet doorvoeren van het ministerie van waarheid (vinkjes tegen 'nepnieuws uit Rusland') een prima begin zijn. In ruil daarvoor mag Prutte honderd man op zijn aanwijzing een staatspensioen voor het leven geven, ze mogen daarna alleen niets meer doen in het maatschappelijk verkeer.

O2Neutraal | 03-01-18 | 20:24

Ahum, Eurlings is van het CDA.

Roadblock | 03-01-18 | 20:28

Ahum, Eurlings is van het CDA.
Roadblock | 03-01-18 | 20:28

Dat weet ik, genoemde VVD is een van de voorbeelden.

Memek | 03-01-18 | 21:03

Laten we ook niet vergeten dat ons corrupte justitieapparaat Camiel een vrijgeleide heeft gegeven voor zware mishandeling, het is inderdaad treuriger dan treurig en alle kartelklootzakken doen mee.

smdyasc | 03-01-18 | 19:41 | 1

Steekpenning Pechtold, vrouwenrammer Camieleke, jongens, dit land takelt steeds verder af,

kempenaer | 03-01-18 | 21:40

Aardige vent of niet , een VOG is een VOG. Maar niet voor iedereen.

ja,diedus! | 03-01-18 | 19:38 | 1

De VOG mentaliteit!

PresidenteDeConjovia | 04-01-18 | 06:45

Ik ben het met de man eensch om eerlijk te zijn. Us Camiel is zijn zelfbeheersing verloren, dat hoeft niet direct het einde van je loopbaan te betekenen. Als hij het nou stelselmatig was geweest of dat hij al een keer eerder was veroordeeld dan was het een ander verhaal.

Sowieso onzin dat je publiekelijk door het stof moet zodra je een vrouw een klap geeft, als het een man was geweest was er lang niet zo veel over te doen. En nee, ik heb nog nooit een vrouw geslagen.

Panos88 | 03-01-18 | 19:38 | 7

Meh U heeft gelijk dat "een vrouw een klap geven niet direct het einde van je loopbaan hoeft te betekenen", doet het doorgaans ook niet.
Maar dit was niet "een klap" maar een flinke mishandeling met ernstig letsel tot gevolg, het betreft hier een representatieve functie en als je er dan 2+ jaar na dato als een drol in een pot over gaat zitten draaien dan ben je af.
Camiel is dan ook terecht af, die komt noch in de politiek, noch zakelijk na het KLM fiasco, ooit nog aan de bak.
Hij mag zich terugtrekken in een mergelgrot en heel lang nadenken hoe hij, wat in de basis een geplaveide carrière was, zo heeft kunnen verkloten.

Berbaar | 03-01-18 | 20:15

EEn klap of een duw alaaf, maar uitgescheurde oorlellen een hersenschudding en een gebroken elleboog, dan zal er wel iets meer zijn geweest denk ik zo. verder is Camiel van het begin af aan de zaak aan het verdraaien geweest dus er niet eerlijk over geweest. Dat hoort niet bij een sport bond. Zeker niet als een landvertegenwoordiger.

miko | 03-01-18 | 20:21

Een tipje van sluier over de ware aard van onze permatroll Berbaar. Voor het eerst dat hij iets zinnigs plempt.

JanvandeBiertent | 03-01-18 | 21:21
▼ 4 antwoorden verborgen

En dan te bedenken dat bepaalde mensen in mijn familie Camiel Eurlings zo'n sympathieke jongen vonden. Echt een vriendelijke. Veeeeeel leuker en betrouwbaarder dan iemand als Wilders.

Braboblanke | 03-01-18 | 19:36 | 5

Uw familie leest Russisch nepnieuws (NRC of een andere krant) of kijkt naar de NPO. Neem het ze niet kwalijk, ik las ook ooit een krant.

O2Neutraal | 03-01-18 | 20:07

@02neutraal
Ik doe dan ook mijn best ze op te voeden. :-) Heb er 1 inmiddels zo ver niet meer op het cda te stemmen.

Braboblanke | 03-01-18 | 20:21

Mijn moeder (jaren geleden) vond hem wel een geschikte schoonzoon. "Echt iets voor jou". Nu "kan ze zich dat niet herinneren".

Deksmaat | 04-01-18 | 00:24
▼ 2 antwoorden verborgen

CDA... Dan mag je je vrouw gewoon aftuighen....

Ommezwaai | 03-01-18 | 19:36

Die Camiel moet de ogen uit zn kop schamen en gelijk opstappen als IOC liT.

Kruisruiker | 03-01-18 | 19:35

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken